Nou, maar eens begonnen met mijn wizard. Moeilijkheidsgraden waren veranderd dus ik dacht "nah, ik zat al op Inferno dus Torment lijkt me wel ok". Blijkbaar kan je ook 6 keuzes maken dus maar begonnen met nummer 1. Voorheen had ik een Archonbuild maar blijkbaar werkt deze niet meer. Uiteindelijk maar wat anders gekozen en een random q gestart uit mijn lijst. Moeilijkheidsgraad viel mij nog mee. Niet veel lastiger dan voorheen ofzo. Helaas heb ik met mijn stomme kop op de "reset quests" knop gedrukt en kan ik lekker opnieuw beginnen met het spelvhal schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:18:
Denk dat ik dit spel maar eens een 3e leven ga inblazen. Stam nog uit de tijdperk dat lootdrops ronduit bagger waren en paragonlevels net nieuw waren. Zaken als MP, loot2.0 en andere meuk zijn vooralsnog een grote WTFidontknow...
Ai dat is jammer net voor de release van ROS , tijd voor een marathonvhal schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:51:
[...]
Nou, maar eens begonnen met mijn wizard. Moeilijkheidsgraden waren veranderd dus ik dacht "nah, ik zat al op Inferno dus Torment lijkt me wel ok". Blijkbaar kan je ook 6 keuzes maken dus maar begonnen met nummer 1. Voorheen had ik een Archonbuild maar blijkbaar werkt deze niet meer. Uiteindelijk maar wat anders gekozen en een random q gestart uit mijn lijst. Moeilijkheidsgraad viel mij nog mee. Niet veel lastiger dan voorheen ofzo. Helaas heb ik met mijn stomme kop op de "reset quests" knop gedrukt en kan ik lekker opnieuw beginnen met het spel![]()
of gewoon op normal er snel doorheen rennensleepwalkerbe schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:58:
[...]
Ai dat is jammer net voor de release van ROS , tijd voor een marathon
Mja, maar de exp en loot is wel fijn. Ik zat op P6 en binnen een poep en een scheet zat ik al op P13
Vandaag dit item gevonden http://postimg.org/image/7bgz66ofv/ tijdens torment 1 farmen. Dit is de eerste keer dat ik een vlauw item met oranje tekst tegenkom, althans normaal laat ik blauw liggen. Is dit normaal of is dit een bug? Als dit normaal is dan zal ik beter gaan letten op die blauwe items voortaan.
Nooit gezien op een blue, maar Rakanishu's blade is een speciaal item. Misschien ligt het daaraan. Dat zwaard is gekoppeld aan een achievement.Knutselwout schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:18:
Vandaag dit item gevonden http://postimg.org/image/7bgz66ofv/ tijdens torment 1 farmen. Dit is de eerste keer dat ik een vlauw item met oranje tekst tegenkom, althans normaal laat ik blauw liggen. Is dit normaal of is dit een bug? Als dit normaal is dan zal ik beter gaan letten op die blauwe items voortaan.
Hier hetzelfde, dacht dat ik hiermee simpel de progress uit de vorige game kon resetten en nogmaals dezelfde run meteen weer starten.vhal schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:51:
[...]
Nou, maar eens begonnen met mijn wizard. Moeilijkheidsgraden waren veranderd dus ik dacht "nah, ik zat al op Inferno dus Torment lijkt me wel ok". Blijkbaar kan je ook 6 keuzes maken dus maar begonnen met nummer 1. Voorheen had ik een Archonbuild maar blijkbaar werkt deze niet meer. Uiteindelijk maar wat anders gekozen en een random q gestart uit mijn lijst. Moeilijkheidsgraad viel mij nog mee. Niet veel lastiger dan voorheen ofzo. Helaas heb ik met mijn stomme kop op de "reset quests" knop gedrukt en kan ik lekker opnieuw beginnen met het spel![]()
Kan dit opgelost worden door een paar games to joinen?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je kan inderdaad gewoon de game van een vriend of clanmaat joinen als je niet in A1 vast wil zitten.Bospa01 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:47:
[...]
Hier hetzelfde, dacht dat ik hiermee simpel de progress uit de vorige game kon resetten en nogmaals dezelfde run meteen weer starten.
Kan dit opgelost worden door een paar games to joinen?
Het voordeel aan reset quests is dat je voor alle quests weer de reward krijgt alsof het de 1e keer is dat je hem doet.
...
[ Voor 100% gewijzigd door Bossie op 23-03-2014 22:21 . Reden: Crosspost ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Geen idee of dit een gevalletje spuit 11 is, maar de community buff staat nu op 100%? Sinds vandaag? Of zie ik het pas vandaag... voorheen was het maar 50% toch?
Oh dit weekend schijnbaar :-) Ik heb ook het idee dat er veel meer goud uit potjes, kratjes etc komt?
Oh dit weekend schijnbaar :-) Ik heb ook het idee dat er veel meer goud uit potjes, kratjes etc komt?
[ Voor 24% gewijzigd door Megalodon86 op 23-03-2014 22:35 . Reden: idd spuit 11 ]
Ik had mijn quests ook gereset, maar ik wou hem dus vandaag even spelen tot aan Diablo. Dat ik als RoS uitkomt Diablo kan verslaan en dan verder kan met Act 5. Maar een vriend van me kwam online en die startte meteen in Act 4. Daar dus gejoined en na 5 minuten Diablo gekilled. Kreeg wel mijn Legendary, zou dit niet uit te buiten zijn?RocketKoen schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:01:
[...]
Je kan inderdaad gewoon de game van een vriend of clanmaat joinen als je niet in A1 vast wil zitten.
Het voordeel aan reset quests is dat je voor alle quests weer de reward krijgt alsof het de 1e keer is dat je hem doet.
Dat een vriend niets reset, maar jij reset elke keer de quests en joined hem als hij Act 4 start. Lijkt me dat ze er wel aan gedacht hebben, maar dan zou het dus toeval zijn dat ik vandaag die Legendary kreeg?
Je kunt niet op de reset quests knop drukken totdat je alle acts (en quests) hebt gedaan. Dit dwingt je dus om alle content te doen.Infinchible schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:19:
[...]
Ik had mijn quests ook gereset, maar ik wou hem dus vandaag even spelen tot aan Diablo. Dat ik als RoS uitkomt Diablo kan verslaan en dan verder kan met Act 5. Maar een vriend van me kwam online en die startte meteen in Act 4. Daar dus gejoined en na 5 minuten Diablo gekilled. Kreeg wel mijn Legendary, zou dit niet uit te buiten zijn?
Dat een vriend niets reset, maar jij reset elke keer de quests en joined hem als hij Act 4 start. Lijkt me dat ze er wel aan gedacht hebben, maar dan zou het dus toeval zijn dat ik vandaag die Legendary kreeg?
There's no place like 127.0.0.1
Ah.. ja natuurlijk. Niet aan gedacht.MatHack schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:38:
[...]
Je kunt niet op de reset quests knop drukken totdat je alle acts (en quests) hebt gedaan. Dit dwingt je dus om alle content te doen.
Dit raakt meDeadsmell schreef op zondag 23 maart 2014 @ 16:44:
Zonet vroeg een tweaker mij of ik hem even wilde boosten op hc, zijn eerste karakter. Niet veel zin in, want ik was mezelf aan het levellen op Master 37, maar hij mocht wel joinen. Caves of Aranae in en na de eerste hit van een spiderling legde zijn level 1 karakter het loodje, waarna hij besloot dat hardcore niets voor hem was. *zucht*
His deeds of valor will be remembered
Dus wat hebben we hiervan geleerd, portals zijn gevaarlijk
Echt ik ben de dood van mijn lvl 92 hammerdin in D2LOD nooit te boven gekomen
na hem ook nooit meer een HC char gemaakt.
Echt ik ben de dood van mijn lvl 92 hammerdin in D2LOD nooit te boven gekomen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
haha ben er ook al meerdere kwijt geraakt
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik ken het gevoel. Al is het bij mij omdat OSX het leuk vind om HC games steeds te laten crashen... geen idee of dat nog steeds speelt maar gezien Blizzard mijn topic op Battle.net niet eens beantwoord laat ik HC maar voor wat het is zolang SC me nog blijft boeien in elk geval...Bokkie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 07:27:
His deeds of valor will be remembered![]()
Echt ik ben de dood van mijn lvl 92 hammerdin in D2LOD nooit te boven gekomenna hem ook nooit meer een HC char gemaakt.
Heb nu alle chars op SC en HC nog op lvl 60 (HAD 2x elk char op LVL 60 (behalve WD...... Wilde mijn SC Main niet deleten en kwam slots te kort
Gisteren met Barb een DH belt gevonden en met Wizard een Monk schild.. (schild... meh)... Blijf steeds drops krijgen voor andere classes... (zo ben ik ook begonnen met Wizard als main... omdat mijn barb de helft al bij elkaar had gerapen en mijn Wiz meer DPS doet dan mijn (ex WW) barb...
Fijn om te zien dat de 100% exp buff nog actief is
[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 24-03-2014 07:41 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Gisteren m'n sc WD ook maar even geleveld...
Toen dacht ik... Heb nu alle char gehad weg met die cain set. kost alleen maar ruimte.
Owja... Crusader *zucht*
Toen dacht ik... Heb nu alle char gehad weg met die cain set. kost alleen maar ruimte.
Owja... Crusader *zucht*
Legion 7i i9 3080 32gb
Community bonus nu volledig weg
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Community ?
Legion 7i i9 3080 32gb
100% extra exp
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik had verwacht dat ze het gewoon wel lieten doorgaan tot RoS eigenlijk. Maja... was leuk zolang het er was! Toch bijna 100 paragon levels erbij sinds 2.0*
.
Zonder die bonus zal dat denk ik "slechts" 75-85 zijn geweest...
Zonder die bonus zal dat denk ik "slechts" 75-85 zijn geweest...
Goed gebruik gemaakt vand e community buff iig. 60 plevels over die weken gehaald ,nu plvl 144. Vanmorgen nog even een uurtje door act 4 gelopen en wel geteld 5 legendary gevonden waarvan 1 plan. RNG at best
He wat stom, ik had ook gehoopt dat die community bonus tot RoS zou gelden... Ik heb flink wat XP nodig, ben nog maar plevel 26 op hardcore.
Zondag ook een hele tijd niks... Toen nog even snel een potje gedaan. Ring + Amulet in 10 minrandomice schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:31:
Goed gebruik gemaakt vand e community buff iig. 60 plevels over die weken gehaald ,nu plvl 144. Vanmorgen nog even een uurtje door act 4 gelopen en wel geteld 5 legendary gevonden waarvan 1 plan. RNG at best
Legion 7i i9 3080 32gb
Zaterdag nacht mijn 1e HC char lvl 60 gekregen na dat er al velen gesneuveld waren in het procces. Nu alweer bijna PL20.
Moet zeggen dat het af en toe wel erg spannend is dat HC was mijn wizard alweer bijna kwijt geweest na een onoplettend moment
Nog even 1 klein vraagje: Die chain set kan die nog wel droppen als item of plan? Want ik heb hem helaas niet kunnen bemachtigen toen de AH nog online was op HC
Moet zeggen dat het af en toe wel erg spannend is dat HC was mijn wizard alweer bijna kwijt geweest na een onoplettend moment
Nog even 1 klein vraagje: Die chain set kan die nog wel droppen als item of plan? Want ik heb hem helaas niet kunnen bemachtigen toen de AH nog online was op HC
PSN: Brwmaster
Het verschilt inderdaad heel erg per speelbeurt; gisteren 2.5 uur gespeeld en vier legs + 2 plans + 1 leg plan gevonden, terwijl ik andere avonden niks vind. Ik denk toch dat het magic find al heel veel uitmaakt; ik had 30% mf gisterenavond (met mn wizard) terwijl ik normaal met mn barb 0% heb.
ik heb morgen vrij:D moest toch naar de tandarts in de loop van de ochtend dus maar heel de dag vrij genomen, kan ik ook nog beetje proeven van RoS
Als de servers niet plat liggen...
Inhumanous schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:43:
ik heb morgen vrij:D moest toch naar de tandarts in de loop van de ochtend dus maar heel de dag vrij genomen, kan ik ook nog beetje proeven van RoS error 37
Morgen avond weg dus woensdagavond pas in gelegenheid denk ik, maar dat is best
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Morgenavond weg en woensdagavond kan ik standaard niet, maar het is niet erg, D3 loopt niet weg RoS ook niet.
Dit weekend mijn DH naar 60 gekregen. Ik heb nog weinig verstand van de DH (en mijn gear is ook niet top): Link naar mijn DH
Wat zou een betere build kunnen zijn?
Dit weekend mijn DH naar 60 gekregen. Ik heb nog weinig verstand van de DH (en mijn gear is ook niet top): Link naar mijn DH
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gisteren een glas drinken over mijn toetsenbord laten lopen. Helaas einde verhaal, zelfs een douchebeurt mocht niet helpen. Dus vandaag snel langs de Saturn om een nieuwe te halen. Want morgen avond moet er RoS gespeeld worden
Nu nog op de key wachten. Morgen eerst maar eens door de nieuwe act heenlopen en mijn DH tot de lvl 70 levelen. Hierna wil ik erg graag de crusader eens aan de tand voelen.
Ik gebruik zelf deze build nu:_Peter2_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:50:
Morgenavond weg en woensdagavond kan ik standaard niet, maar het is niet erg, D3 loopt niet weg RoS ook niet.
http://www.diablofans.com...1283-lenekks-2-0-dh-build
Werkt erg goed.
Zou RoS vandaag al te koop zijn bij de MM? Wil namelijk wel de boxed versie hebben.
Paar tips:_Peter2_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:50:
- Ik vind Preparation met Battle Scars echt onmisbaar.
- Je gebruikt 3 hatred spenders: rapid fire, elemental arrow en cluster arrow. Kies er 1, en vervang de rest.
- Persoonlijk vind ik Hungering arrow niet fijn. Ik vind Entangling shot beter, Bola shot is ook goed.
- Probeer je critical hit chance te boosten (en als dat op orde is, je critical hit damage).
Ik gebruik zelf entangling shot en als passives Steady Aim en Cull of the Weak. Op slowed enemies die meer dan 10 yards (is niet heel ver dus prima) doe ik 40% extra damage.
Daarnaast kun je shadow power (met Gloom bijv.) proberen, dan kun je soms wat langer blijven staan, i.p.v. weg te kiten.
Edit: zie mijn signature voor een link naar mijn softcore DH build + gear.
[ Voor 8% gewijzigd door FreqAmsterdam op 24-03-2014 08:57 ]
Is bij mij een week geleden gedropt als planBr3wmaster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:42:
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Gelukkig dan is er nog hoopSparhawk schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:57:
[...]
Is bij mij een week geleden gedropt als plan, gewoon op T3 (ik was helemaal niet blij, groene streep en dan zo'n plan ....
)
PSN: Brwmaster
Ik ben fan van evasive fire, impale en multishot voor respectievelijk aoe hatred generation, single target en aoe damage. Verder gebruik ik companion bat voor hatred generation en restoration, smokescreen voor de oh-shit momenten en caltrops voor kiten._Peter2_ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:50:
Dit vind ik leuke speelstijl zowel met fast onehanders als de trage crossbows door de insta-damage dealers.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadly-2398/hero/38098035
Hopelijk krijg ik vandaag 2x een "verzonden" bericht, anders heb ik morgen geen RoS (Heb 2x fysieke versie besteld, bij 2 verschillende retailtoko's).
Can't wait!
Can't wait!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik had dit weekend de nieuwe D3 update maar eens een kans gegeven. Zo ben ik met mijn melee wizard in public games gaan spelen. Eerst op normal en dan steeds een stapje verder. Op master was het nog steeds peanuts, mijn HP bleef 99% van de tijd maxed alleen 1x bij een elite battle met onwijs veel arcane lasers verloor ik 1/5 van mijn hp of misschien zelfs iets minder. Qua lvl 60 gear nog niks gevonden dat mijn oude kon vervangen maar er zaten wel redelijke drops tussen.
Ik heb ook een mega collectie aan power level gear om zelf lvl 1 naar 60 te kunnen doen. Dit blijkt allemaal niet meer zo speciaal te zijn want ik vond veel nieuwe gear die gewoon echt veel beter was. Ik was dus helemaal niet OP meer zoals vroeger
Ik heb ook een mega collectie aan power level gear om zelf lvl 1 naar 60 te kunnen doen. Dit blijkt allemaal niet meer zo speciaal te zijn want ik vond veel nieuwe gear die gewoon echt veel beter was. Ik was dus helemaal niet OP meer zoals vroeger
GTA VI - All aboard the hype train!!
LOOOL , ik precies het zelfde . moet naar de smoelesmit dus meteen maar dagje vrij om RoS te spelenInhumanous schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:43:
ik heb morgen vrij:D moest toch naar de tandarts in de loop van de ochtend dus maar heel de dag vrij genomen, kan ik ook nog beetje proeven van RoS
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ach, gewoon een kwestie van flink grinden in een groep, dan vliegen de levels erbij.FreqAmsterdam schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:34:
He wat stom, ik had ook gehoopt dat die community bonus tot RoS zou gelden... Ik heb flink wat XP nodig, ben nog maar plevel 26 op hardcore.
Voeg mij anders eens toe als je samen wilt spelen. Kan nog wel wat meer hc spelers in mijn lijst gebruiken.
Heb gisteravond mijn hc WD op level 60 gekregen. Laatste levels samen met desjaak gespeeld en dat ging retesnel. Moest hard rennen om die DH bij te houden.
Vrij gevraagd voor morgen, zodat ik meteen mijn wiz naar de 70 kan knallen en Act V kan spelen. Al heb ik ook wel zin om mijn hc monk nog even te levellen, zodat ik ze alle vijf voor RoS op 60 heb.
Twijfel twijfel.. Zal ik morgen ook maar vrij nemen / vragen
Legion 7i i9 3080 32gb
Twijfel of ik gelijk met mijn HC wd naar Act5 ga, of toch maar eerst ff in sc testen
Niet van plan: morgen vrij nemen.
Wel van plan: vanavond om 12 uur kijken hoe de D3 servers in een paddestoelwolk verdampen. Of RoS spelen. Ik hoop het laatste.
Wel van plan: vanavond om 12 uur kijken hoe de D3 servers in een paddestoelwolk verdampen. Of RoS spelen. Ik hoop het laatste.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Ik heb vrijdag en maandag vrij. Morgen lijkt me een beetje trickymarkklok schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:30:
Ik zou het niet doen. Dat belast de servers te veel voor de andere spelers.markklok schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:30:
Toch wel vrij link om gelijk HC te spelen met die waarschijnlijke lags en disconnects
Nadat ik meerdere dingen heb gelezen moet ik misschien ook maar RoS halen:P Heb pas sinds een 1 week DB3. Met maar 2 chars lvl 60
Is kijken of ik hem ergens cheap kan vinden!
Invite sent. Moet wel zeggen dat mijn WD nog niet bijzonder veel damage output heeft, tot nu toe was de focus voornamelijk toughness ( 54K DMG, 1M toughness). Ik doorloop momenteel Act II op Expert niveau.Deadsmell schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:29:
[...]
Ach, gewoon een kwestie van flink grinden in een groep, dan vliegen de levels erbij.
Voeg mij anders eens toe als je samen wilt spelen. Kan nog wel wat meer hc spelers in mijn lijst gebruiken.
Heb gisteravond mijn hc WD op level 60 gekregen. Laatste levels samen met desjaak gespeeld en dat ging retesnel. Moest hard rennen om die DH bij te houden.
Vrij gevraagd voor morgen, zodat ik meteen mijn wiz naar de 70 kan knallen en Act V kan spelen. Al heb ik ook wel zin om mijn hc monk nog even te levellen, zodat ik ze alle vijf voor RoS op 60 heb.
@Hebiertje2
Ik denk dat je dat best kan doen denk d3 stand alone geen zak meer aan is ..
reaper zal je veel meer spel plezier geven.
Mja, ik neem de gok. Ik heb zelf nooit last van disconnects, zelfs niet met een erg hoge latency. In de tijd van patch 1.0.5 heb ik eens een disconnect gehad die me een level 15 hc monk heeft gekost, daarna nooit meer.Cthulhu schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:33:
Toch wel vrij link om gelijk HC te spelen met die waarschijnlijke lags en disconnects
Met zoveel damage en toughness zou Master ook geen enkel probleem moeten zijn. Volgens mij heb ik ongeveer dezelfde dps op mijn WD en met 700k toughness ofzo. Ik ben echt als een speer door Master gegaan.FreqAmsterdam schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:35:
[...]
Invite sent. Moet wel zeggen dat mijn WD nog niet bijzonder veel damage output heeft, tot nu toe was de focus voornamelijk toughness ( 54K DMG, 1M toughness). Ik doorloop momenteel Act II op Expert niveau.
[ Voor 39% gewijzigd door Deadsmell op 24-03-2014 09:39 ]
Dat denk ik ook hehe, ik was binnen no time door de storyline heen, en grinden in act 3-4 wordt ondertussen wel een beetje saai haha:Pcybergi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:35:
@Hebiertje2
Maar even googlen!
3-4 ? je moet act 1 en 3 grinden
Verwijderd
Misschien een goede tip, als je inlogd op de americaanse battle.net kan je hem voor dollars kopen. Dat komt omgerekend neer op zo'n 28 euro. De meeste keysites zijn zo'n 27euro dus dat scheelt niet heel veel.Hebiertje2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:33:
Nadat ik meerdere dingen heb gelezen moet ik misschien ook maar RoS halen:P Heb pas sinds een 1 week DB3. Met maar 2 chars lvl 60Is kijken of ik hem ergens cheap kan vinden!
Let er op dat je hem niet voor jezelf kunt kopen, maar je kunt hem wel aan jezelf giften
Have fun!
Is er ook nog plek in de tweakers HC clan?
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Dat gift truukje had ik ook moeten doen. Nu maar wachten op g2a.
Legion 7i i9 3080 32gb
oh l00l naja ik ben ook nog een n00b in db3
Aight, ik zal er is even naar kijken ^^ Thanks!Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:37:
[...]
Misschien een goede tip, als je inlogd op de americaanse battle.net kan je hem voor dollars kopen. Dat komt omgerekend neer op zo'n 28 euro. De meeste keysites zijn zo'n 27euro dus dat scheelt niet heel veel.
Let er op dat je hem niet voor jezelf kunt kopen, maar je kunt hem wel aan jezelf giften. Het zorgt er direct voor dat je direct kunt spelen vannacht.
Have fun!
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 29-12 23:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Same here. do/vr/ma vrij. Launchday levert alleen maar frustratie op is mijn ervaring. Ga savonds wel ff kijken of het speelbaar is.Timmetjuhs schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:32:
[...]
Ik heb vrijdag en maandag vrij. Morgen lijkt me een beetje tricky
Woensdag is nog steeds gewoon patchday, dus die sla ik ook even over.
Maar goed, vervolgens krijg ik natuurlijk een mailtje van UPC:
Wij werken continu aan de kwaliteit van ons netwerk. Daarom voeren wij binnenkort onderhoudswerkzaamheden uit. Dit doen wij van 27 maart tot en met 28 maart 2014, op werkdagen van 07.00 tot 17.00 uur. In deze periode is het mogelijk dat een of meer van onze diensten korte tijd niet werken. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
[ Voor 2% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2014 09:44 . Reden: verkeerde quote ]
Vraagje?
Ben verzot op die wings die sommige kerels hebben....heb tijdje geleden de Collectors Edition besteld van RoS, maar zitten hier wings bij? of is dat enkel maar die ghost pet?
Ik zie ergens staan dat iedereen die voor 30 maart koopt, wings krijgt....is dit juist?
Ben verzot op die wings die sommige kerels hebben....heb tijdje geleden de Collectors Edition besteld van RoS, maar zitten hier wings bij? of is dat enkel maar die ghost pet?
Ik zie ergens staan dat iedereen die voor 30 maart koopt, wings krijgt....is dit juist?
<GoT> Brain3#2873
Die wings kan je activeren/bemachtigen door op je berichtenkaartje te drukken zodra je de game launcht met een char rechtsonder.Brain3 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:43:
Vraagje?
Ik heb op dit moment 2 chars opgestart en bij beide chars kreeg ik die leuke wings.
Ik wacht ook nog steeds op mijn key, maar op FB zeggen ze dat ze vandaag de keys versturen naar alle klanten van de preordermarkklok schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:39:
Dat gift truukje had ik ook moeten doen. Nu maar wachten op g2a.
Je moet overgaan naar Ziggo, want dan doen ze die reparaties 's nachtsBosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:43:
[...]
Same here. do/vr/ma vrij. Launchday levert alleen maar frustratie op is mijn ervaring. Ga savonds wel ff kijken of het speelbaar is.
[...]
Kreeg hetzelfde mailtje hier ook voor werkzaamheden, maar dan tussen 1:00 en 7:00 (woensdag op donderdag).
Darn, mijn vriendin heeft haar vriendinnen uitgenodigd om woensdagavond te komen eten en naborrelen...en laat nou net de pc in de eetkamer staan. FML
Nou ja, dan maar als een contactgestoorde met koptelefoon op achter de pc kruipen en doen alsof ze er niet zijn
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Juist, maar dat beantwoord zijn vraag niet.ShittyNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:45:
[...]
Die wings kan je activeren/bemachtigen door op je berichtenkaartje te drukken zodra je de game launcht met een char rechtsonder.
Ik heb op dit moment 2 chars opgestart en bij beide chars kreeg ik die leuke wings.
Wie weet geven ze je van tijd tot tijd ook wat te drinken met een paar hapjesJoarie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:48:
[...]
Je moet overgaan naar Ziggo, want dan doen ze die reparaties 's nachts
Kreeg hetzelfde mailtje hier ook voor werkzaamheden, maar dan tussen 1:00 en 7:00 (woensdag op donderdag).
Darn, mijn vriendin heeft haar vriendinnen uitgenodigd om woensdagavond te komen eten en naborrelen...en laat nou net de pc in de eetkamer staan. FML
Nou ja, dan maar als een contactgestoorde met koptelefoon op achter de pc kruipen en doen alsof ze er niet zijn
Bordje "Feed Me" doet wonderen
Legion 7i i9 3080 32gb
Hebben ze woensdag maintenance dan? Heb nog nooit bij een Blizz expansion release gezien dat de dag na de release de maintenance doorging. Normaliter doen ze altijd de week voor de release een extra lange, zodat de release week er geen maintenance is.Bosmonster schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:43:
[...]
Same here. do/vr/ma vrij. Launchday levert alleen maar frustratie op is mijn ervaring. Ga savonds wel ff kijken of het speelbaar is.
[...]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 29-12 23:28
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ja heb twee mails. Ook die van 1:00-7:00. Wel apart dat dat voor UPC en Ziggo gelijk is.Joarie schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:48:
[...]
Je moet overgaan naar Ziggo, want dan doen ze die reparaties 's nachts
Maar goed, verwacht niet dat het de hele dag plat zal liggen, en anders heb ik nog wat films liggen voor tussendoor
Ik zet deze alvast klaar voor vanavond en morgen 
Eigenlijk nooit last van die onderhoudswerkzaamheden gehad. Mijn sickbeard haalde alles gewoon nog rustig binnen tijdens die aangekondigde tijdsperiodes.
Eigenlijk nooit last van die onderhoudswerkzaamheden gehad. Mijn sickbeard haalde alles gewoon nog rustig binnen tijdens die aangekondigde tijdsperiodes.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Had eigenlijk wel verwacht dat de keys verzonden zouden zijn.Cthulhu schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:47:
[...]
Ik wacht ook nog steeds op mijn key, maar op FB zeggen ze dat ze vandaag de keys versturen naar alle klanten van de preorder
Ben benieuwd naar RoS. Nog niet helemaal uitgekeken op de huidige content, maar moet niet veel langer duren ben ik bang voor
Gisternavond nog wel een leuke drop kunnen vinden op mn hunter.
http://www.diabloprogress...en-2835/Carantun/13551062
Voor het eerst een mooie 1h die niet veel dps inlevert ten opzichte van mijn cheap Manticore.
Dit beloofd hopelijk goed nieuws voor RoS
Gewoon zorgen dat je op 21:00-23:00 al ingelogd bent.
Moet alleen tot dins-donderdag wachten op mijn C.E...
Moet alleen tot dins-donderdag wachten op mijn C.E...
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Sommige mensen hebben ze al, ff geduld hebbenHenkje.doc schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:05:
[...]
Had eigenlijk wel verwacht dat de keys verzonden zouden zijn.
Ben benieuwd naar RoS. Nog niet helemaal uitgekeken op de huidige content, maar moet niet veel langer duren ben ik bang voor
Gisternavond nog wel een leuke drop kunnen vinden op mn hunter.
http://www.diabloprogress...en-2835/Carantun/13551062
Voor het eerst een mooie 1h die niet veel dps inlevert ten opzichte van mijn cheap Manticore.
Dit beloofd hopelijk goed nieuws voor RoS
G2A.COM Hello, we'll try to send all the keys til the end of the day.
Een collega en ik zoeken nog een goed excuus om vrij te nemen morgen. Iemand nog een leuk idee ? ;D
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Heb je daar een excuus voor nodig? Reden gaat ze niet aan toch?
Lijk tmij een leuke build om eens te proberen.kwdtjuh schreef op maandag 24 maart 2014 @ 08:55:
[...]
Ik gebruik zelf deze build nu:
http://www.diablofans.com...1283-lenekks-2-0-dh-build
Werkt erg goed.
Zou RoS vandaag al te koop zijn bij de MM? Wil namelijk wel de boxed versie hebben.
Maar angezien RoS uitkomt weet ik nog niet wanneer ik verder ga met de DH. Mijn Wiz speelt op het moment het lekkerst weg.
Ik rij vanavond wel even langs de MM. Meestal leggen die de games van de dag erna einde van de dag al in de schappen. Zo scoor ik de meeste games de avond voor de release 
Zo niet, dan wordt het Dinsdag in de pauze rijden. Ik ga geen vrij nemen aangezien de servers toch brak zullen zijn. Enige risico is alleen dat de servers tussen 17:00 - 23:00 helemaal brak zijn en dan kan ik pas Woensdag spelen
Zo niet, dan wordt het Dinsdag in de pauze rijden. Ik ga geen vrij nemen aangezien de servers toch brak zullen zijn. Enige risico is alleen dat de servers tussen 17:00 - 23:00 helemaal brak zijn en dan kan ik pas Woensdag spelen
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
als het goed is key vandaag binnen van G2play, 25euries mooi prijsje
Woensdag vrij nemen lijkt dan de verstandigere optie, of al vandaag beginnen met kuchen, hoesten, hoofdpijn, klagen en morgenochtend ben je niet geheel onverwacht ziek.
En als het besmettelijk is mag je niet eens terugkomen.
Cititzen of Ladonia
dat allemaal voor wat pixels, tis toch watsorcees schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:35:
Woensdag vrij nemen lijkt dan de verstandigere optie, of al vandaag beginnen met kuchen, hoesten, hoofdpijn, klagen en morgenochtend ben je niet geheel onverwacht ziek.
Zojuist vrijdag vrij genomen.
Lang weekend hurray! De game rent nu toch niet meer zo hard weg. Zolang je online maten ook 70 zijn rond dezelfde tijd zit je goed, het is in feite een single player game die je in een group kan spelen.
Lang weekend hurray! De game rent nu toch niet meer zo hard weg. Zolang je online maten ook 70 zijn rond dezelfde tijd zit je goed, het is in feite een single player game die je in een group kan spelen.
Bij mij komen ze morgenochtend de watermeter vervangen 
Ik ga het proberen, maar verwacht niet dat ik in kan loggen. 's Middags ga ik gewoon werken..
Ik ga het proberen, maar verwacht niet dat ik in kan loggen. 's Middags ga ik gewoon werken..
Gewoon vanavond al inloggen en er niet meer uit gaan.
Geen garantie dat je geen issues met de gameservers krijgt, maar dan ben je tenminste al voorbij de authenticatie.
[ Voor 50% gewijzigd door Deadsmell op 24-03-2014 10:40 ]
Als je al ingelogd bent dan kun je gewoon op het moment dat RoS live gaat beginnen. Je hoeft niet opnieuw in te loggen
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Even een vraagje.
Net de game key ontvangen en ingevoerd. Hoe weet ik nu of alles goed is gegaan?
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Na x minuten/uren inactiviteit wordt je gedisconnect toch?
@ZTeeveR: Je start de battle.net client. Als het goed is zie je dan linksbovenin niet meer "Presale available" staan
@ZTeeveR: Je start de battle.net client. Als het goed is zie je dan linksbovenin niet meer "Presale available" staan
[ Voor 51% gewijzigd door lolgast op 24-03-2014 10:42 ]
Dat zie je toch op je account? RoS is daar geactiveerd nu neem ik aanZTeeVeR schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:41:
Even een vraagje.
Iets zwaars op je muis leggen, blijf je bewegen en input geven ^^lolgast schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:41:
Ja, volgens mij na iets van 30 minuten ofzo.lolgast schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:41:
Na x minuten disconnect je game, maar je blijft ingelogd.lolgast schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:41:
Nee. Je wordt uit een game gegooid na een bepaalde periode, maar je komt dan in het startscherm (voorbij authenticatie dus). Als je internetverbinding wegvalt moet je wel opnieuw authenticeren.lolgast schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:41:
Het gaat er dus om dat je ingelogd bent, in het startmenu.
Ik hoop dat die van mij nog een beetje snel binnenkomt. Wil wel weer verder met een nieuw verhaal. Hopen dat de webshop ook echt vandaag gaat versturen.
Ben nog steeds op de 2e moeilijkheidsgraad act 2 blijven hangen.
Ik zou vanavond al terugkomen. Er bestaat geen 2e moeilijkheidsgraad meer en mobs scalen automatisch mee tot level 60Arunia schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:44:
Komt er overigens een nieuw topic op GoT met de start van RoS?
Ah! het lijkt er op. Ik heb nu ook wings of valor gekregen als item in mijn stash...Cthulhu schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:42:
[...]
Dat zie je toch op je account? RoS is daar geactiveerd nu neem ik aan
Volgens mij is het gelukt dan
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Ja, dan is alles goed gegaanZTeeVeR schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:47:
[...]
Ah! het lijkt er op. Ik heb nu ook wings of valor gekregen als item in mijn stash...
Volgens mij is het gelukt dan
Dus, even een stappenplan:
1. Op tijd inloggen (ruim voor 23:00)
2. Ruim voor 00:00 zorgen dat je de laatste quest (Kill Diablo) geselecteerd hebt
3. Na 00:00 Diablo killen en Quest completen
4. Act 5!
Of is het de bedoeling dat je de Game pas na 00:00 creeerd om toegang te krijgen tot RoS content?
2. Ruim voor 00:00 zorgen dat je de laatste quest (Kill Diablo) geselecteerd hebt
4. Act 5!
Of is het de bedoeling dat je de Game pas na 00:00 creeerd om toegang te krijgen tot RoS content?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
jouw stappen plan is correct. na twaaf uur kun je gewoon door spelen.EricNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 10:52:
Dus, even een stappenplan:
4. Act 5!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]