• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Giften vanuit de US store gaat perfect en je hoeft hiervoor geen US acc aan te maken. Eergisteren zelf gedaan en twee minuten had ik men Amerikaanse key al geclaimd op men account. Lager dan 28 euro en instant key ga je niet direct bij een ander winkel vinden.
kwdtjuh schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:19:
Is het trouwens niet mogelijk om in de Tweakers Community te chatten? Ik zit met een aantal gems ( gele ) die ik graag zou willen ruilen tegen groene / rode, kan dat ergens?
Tuurlijk kan dit wel :) Alleen je moet even handmatig de chat "enablen" elke keer dat je inlogt. Dit kan je doen door op communities/clans te drukken en dan op het "connect" icoontje te klikken rechts van elke community die je gejoined hebt.

Bij het inloggen is dit icoontje rood en als je erop klikt wordt deze groen :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

noaq schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:24:
Giften vanuit de US store gaat perfect en je hoeft hiervoor geen US acc aan te maken. Eergisteren zelf gedaan en twee minuten had ik men Amerikaanse key al geclaimd op men account. Lager dan 28 euro en instant key ga je niet direct bij een ander winkel vinden.
Dit gaat inderdaad goed ... dit kan zowel voor nieuwe D3 accounts (wellicht zijn er meelezers die nog niet de game bezitten ... 8) ) en dus ook voor de nieuwe uitbreiding :D _/-\o_

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

noaq schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:24:
Top dan hoef ik geen nieuwe account aan te maken. Ik wilde hem vanavond kopen via deze weg.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:29
Vidra schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:31:
[...]

Tuurlijk kan dit wel :) Alleen je moet even handmatig de chat "enablen" elke keer dat je inlogt. Dit kan je doen door op communities/clans te drukken en dan op het "connect" icoontje te klikken rechts van elke community die je gejoined hebt.

Bij het inloggen is dit icoontje rood en als je erop klikt wordt deze groen :D
Behoorlijk irritant wel dat je dat iedere keer aan moet zetten. Zou leuk zijn als de setting gewoon onthouden werd over sessies heen. Dus aan blijft aan totdat je het handmatig weer uitzet.

Verwijderd

Wou even de topic binnenspringen met de vraag of er Tweaker community leden zijn die vanavond misschien online zijn en even tijd met we willen spenderen om samen mijn Wizard wat te levelen en te helpen. Heb zelf een Demon Hunter die bijna 60 is, maar wou toch graag nog een 2de favoriet character tot level 60 krijgen alvorens de expansie er is :)

Hopelijk mogelijk om eventueel wat advies te geven voor een wizard alsook? :)

Is het in feite de bedoeling om met Diablo 3 na een keertje Normal te hebben uitgespeeld je ASAP naar Torment gaat ofzo? Lijkt een beetje te stroef voor me alleen.
Morrar schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:58:
[...]

Behoorlijk irritant wel dat je dat iedere keer aan moet zetten. Zou leuk zijn als de setting gewoon onthouden werd over sessies heen. Dus aan blijft aan totdat je het handmatig weer uitzet.
Is al erkend en zal toekomstig ook wel door Blizzard worden aangepakt ... maar tot die tijd ... handmatig :O

Hebben alle pre-order klanten van RoS hun wings inmiddels ontvangen?

#D3 Wings of Valor distribution will begin at some point later today. =) 8)

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 00:58
thanks voor de reacties;) wat betreft mijn apple opmerking, die was wat te kort door de bocht haha ben zelf Apple gebruiker en betere service is er niet, enkel als je belt met een probleem wat veel op internet forums staat dat hun er dan nog nooit van gehoord hebben meestal. Maar goed...
on topic; heb de afgelopen uurtjes gewoon door gespeeld met hier en daar een stotter momentje en laat het gewoon voor wat het is, ik verwacht wel een kleine update dinsdag denk ik die het hele spel recht trekt samen met die uitbreiding. Ik ben wat dat betreft wat te perfectionistisch, ik verwacht dat dat spel soepel draait op mijn systeem en ben niet de enige.. So Be It! straks weer lekker verder..
fijn weekend allemaal

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Vidra schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:54:
[...]

Is al erkend en zal toekomstig ook wel door Blizzard worden aangepakt ... maar tot die tijd ... handmatig :O

#D3 Wings of Valor distribution will begin at some point later today. =) 8)
Ik heb al meerdere mensen in een party gehad met wings, gele wings

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:42

Grin

Ride si sapis.

Vidra schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:54:
[...]
[...]
Heb ze vandaag ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 21-03-2014 19:02 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Verwijderd

Zijn er al lieden die met Area Damage (on Hit) aan het experimenteren zijn? Houdt dit bv in dat de area van grasp of the dead of acid cloud groter wordt? Geweldige combo overigens...

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-12 08:51

xTmPizzaMan

Error

Goede hint om diablo te giften via de US store ;) Scheelt weer wat eurotjes!

No sig!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-12 15:35

The Chosen One

Zie signature!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:13:
Zijn er al lieden die met Area Damage (on Hit) aan het experimenteren zijn? Houdt dit bv in dat de area van grasp of the dead of acid cloud groter wordt? Geweldige combo overigens...
I indrukken, links kijken naar description.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:13:
Bij elke damage die gedaan wordt is er 20% kans (vast %) dat er een gedeelte van de originele damage extra bijkomt in een 10yard radius, hoeveel dat is dat is je % wat je van items of paragon punten verzamelt. Stel je hebt 25% Area Damage en je doet 1M damage, dan is er 20% kans om 250k damage binnen 10yards te doen. Dat is tenminste hoe ik het begrijp, maar ik kan me vergissen.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:24:
[...]

Bij elke damage die gedaan wordt is er 20% kans (vast %) dat er een gedeelte van de originele damage extra bijkomt in een 10yard radius, hoeveel dat is dat is je % wat je van items of paragon punten verzamelt. Stel je hebt 25% Area Damage en je doet 1M damage, dan is er 20% kans om 250k damage binnen 10yards te doen. Dat is tenminste hoe ik het begrijp, maar ik kan me vergissen.
Nee dit klopt wel volgens mij :)

• tonyjans
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-11 23:46
Toch maar weer het spel opgepakt in de aanloop naar RoS ;). Speel altijd HC en heb ondertussen 3 infernal machines klaar liggen. Zijn er nog anderen die nog snel een hellfire ring wil halen? Liefst dus volle party met ieder 3 of meer machines , kans is dan wel groot genoeg lijkt me.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-12 14:26

Melkaz

Melkazar

Community bonus op 100%. Nice!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• ShadowBumble
  • Laatst online: 13:22

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Melkaz schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:27:
Community bonus op 100%. Nice!
W00t !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Blizzard wil geld zien.

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-12 16:42
m'n characters laden niet meer, iemand meer last van?

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-12 11:29

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ja, blijft hangen op retrieving hero list, error 395002

Iedereen logt nu in natuurlijk voor die bonus :(

[ Voor 46% gewijzigd door Blitzdoctor op 21-03-2014 21:12 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Goed en nu net dood op hc :/
Weer ff snel een nieuwe Monk levelen. Blijf het proberen :)

[ Voor 52% gewijzigd door caspervc op 21-03-2014 21:13 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-12 16:42
ik had al een half uurtje dikke lag. Dacht dat het aan mijn eigen verbinding lag

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-12 11:29

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik ben er nu in.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12 13:42
Heeft iemand toevallig nog een flawless ruby over op HC? Gaat lvlen iets sneller :)

Speedy#1730

[ Voor 8% gewijzigd door Groenie op 21-03-2014 21:34 ]

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Groenie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:33:
Heeft iemand toevallig nog een flawless ruby over op HC? Gaat lvlen iets sneller :)

Speedy#1730
Gaat het niet snel genoeg met de xp bonus, anders even vragen of iemand je wilt power lvlen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Groenie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:33:

Speedy#1730
Je kunt beter een amethyst in je helm stoppen. Als je dood bent haal je geen xp. ;)
Dikke ruby craften en die in je wapen stoppen en wat leuke gear craften, zodat je heel snel naar Master kunt. Op die manier heb ik vandaag een nieuwe wiz al naar level 46 gebracht. Als ik continu had kunnen spelen, was 'ie vanmiddag al 60 geweest op die manier.

• Groenie
  • Laatst online: 23-12 13:42
Dat klopt allemaal, alleen dit is me eerste HC dus beetje lastig goede gem craften :)
Groenie schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:48:
Dat klopt allemaal, alleen dit is me eerste HC dus beetje lastig goede gem craften :)
Join mij om tien uur even, dan krijg je wel een paar gems van me.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Je moet Cain's set gebruiken als je 23 bent, met een rode gem in de helm, toch weer ruim 50% meer xp :P
Die set heb ik hier nog wel liggen

• Michaelbuuu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 09:51
100% xp bonus dit weekend mensen :D

Endurat

<Got>Endurat#2586

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-12 21:14
Michaelbuuu schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 10:13:

Endurat
Dat meen je niet :o dan kan ik me wd(48) en monk(52) nog effe naar de 60 levelen en dan heb ik alle chars 60

Dan wil ik nog 1 hc char 60 en dan maar paragorn levels gaan levelen

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38

Endurat
Ja, maar is toch nog een mogelijkheid dat je minder xp vangt dan de move van 50% naar 100% buff. Dat komt, omdat blizz de xp van sommige mobs hebben generfd.

"Reduced the amount of experience granted by monsters with lower than average health pools"

en

All class set items will now only drop in Torment I or above.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12189178940#1

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
An1mA schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 11:43:
[...]

Ja, maar is toch nog een mogelijkheid dat je minder xp vangt dan de move van 50% naar 100% buff. Dat komt, omdat blizz de xp van sommige mobs hebben generfd.

"Reduced the amount of experience granted by monsters with lower than average health pools"

en

All class set items will now only drop in Torment I or above.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12189178940#1
Ik denk dat dit vooral een nerf is voor CotA runs en die zerglings op het einde van act 3

TheS4ndm4n#1919

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-12 12:53
Wel interessant:
Launch Night Login

Diablo III will be available the night Reaper of Souls goes live and there will be no need to patch or exit the game once the clock strikes GO!

We advise logging in ahead of time to reduce potential queue times. Once you're in-game and the Reaper of Souls has launched in your region, you'll see a server broadcast message letting you know that the expansion is now available to play. This means you can continuously play Diablo III all night long and jump straight into Act V the moment it’s available!

Note: In order to access Act V once Reaper of Souls is live, you will need to exit your current game and select Act V from the Quest Select window. If you want to avoid having to recreate your game, we recommend that you set up your game so that you're killing Diablo after your gameplay region's launch time. This way, you can naturally transition into Act V without any additional effort.
Hij komt 23.00 GMT uit, dus klaarzetten die PC's ;)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:11
Weet iemand of je een private game ook kan afschermen voor vrienden en clanmates. Ik speel uiteraard graag met mijn maten en clanmates echter zo nu en dan ben ik wel es of heel kort aan het spelen ben en dus geen runs kan doen, of aan het hunten op een speciale dungeon / rare en dan is het best vervelend als er mensen je game binnen komen die verwacht dat je heel wat anders aan het goed bent.

• RocketKoen
Dennism schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:10:
Weet iemand of je een private game ook kan afschermen voor vrienden en clanmates. Ik speel uiteraard graag met mijn maten en clanmates echter zo nu en dan ben ik wel es of heel kort aan het spelen ben en dus geen runs kan doen, of aan het hunten op een speciale dungeon / rare en dan is het best vervelend als er mensen je game binnen komen die verwacht dat je heel wat anders aan het goed bent.
In options > social. Vinkje weghalen bij "enable quick join"

TheS4ndm4n#1919

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Zijn er nu nog nadelen aan het giften van ROS via de US store? Je lijkt er toch wel een paar euros mee te besparen. Maar vraag me dus af of er problemen gaan optreden later.
Nee er zijn geen nadelen, nee hier geef ik geen garantie op :+
http://gathering.tweakers...ords]=gift&data[boolean]=
Daarom heb ik em vroeg gekocht, mochten ze de aankoop anuleren, dan kon ik hem nog normaal kopen.

Trouwens, kripp is weer aan het spelen, best humor om ineens weer een d3 twitch kanaal te zien met 120000 viewers :o lol trouwens: http://fuckyeahkripparrian.tumblr.com

[ Voor 17% gewijzigd door Vandread op 22-03-2014 12:41 ]

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13:11
RocketKoen schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:14:
[...]

In options > social. Vinkje weghalen bij "enable quick join"
Dankje!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Na gisteren mijn WD ook op Lv60 gekregen te hebben ben heb ik alle classes op SC done, dus bij wijze van grap begon gisteren het volgende spel met 3 andere en we weten allemaal hoe spelletjes op vrijdag ontstaan met de volgende regels :

- Iedereen start een nieuw character naar keuze op Hardcore.
- De moeilijkheids graad mag niet lager dan Expert.
- Als er 1 iemand dood gaat delete iedereen zijn character en begint overnieuw.

Na 2 uur gisteren avond ( starttijd was 00:00 en eindtijd was 02:00 ) liepen er 4 lv32 characters richting het einde van Butcher en clearde act1. Vanavond waarschijnlijk weer verder met act 2 :D

Dat noem ik nog eens een hardcore challenge! :) Betekent dat btw ook dat jullie alle gear die op dat moment gedragen wordt gaan salvagen?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Deadsmell schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:32:
Dat noem ik nog eens een hardcore challenge! :) Betekent dat btw ook dat jullie alle gear die op dat moment gedragen wordt gaan salvagen?
Yup characters word dan as is gedelete inclusief gear

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

DGonlag2 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:00:
Wel interessant:
[...]
Hij komt 23.00 GMT uit, dus klaarzetten die PC's ;)
ter aanvulling / voor de duidelijkheid:

3:00 a.m. KST
2:00 a.m. CST
23:00 GMT
01:00 EET
03:00 MSK
10:00 p.m. MDT
11:00 p.m. CDT
12:00 a.m. EDT
1:00 a.m. ADT
1:30 a.m. NDT
12:00 p.m. SGT
3:00 p.m. AEDT

:)F

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Verwijderd

Zojuist bij de 4e poging met mijn monk voor het eerst hardcore expert gehaald. Wel grappig, act 3 leek veel moeilijker te zijn dan act 4. Maar kreeg ook in 1 keer zoveel upgrades naar mijn hoofd toe gegooid dat ik bij Diablo kwam met een toughness van 650k en 35k damage. Diablo kon mij niks maken.

Nouja nu maar wachten op RoS. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 15:23 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:45

Endurat
Time to get busy then!!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Voor mij niet voorlopig, ik wacht tot RoS uit is en de eerste twee weken van April heb ik veel tijd om te gamen. Geduld, het is een schone zaak :)

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-12 08:20
Zojuist ook maar de upgrade gekocht, beetje impuls maar moet kunnen! Ik zie ook dat er een guild is, hoe kan ik daar een invite voor regelen of wie moet ik daarvoor een DM sturen? (zie niets in de topic waarschuwing staan)

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Zijn er nog mensen die serieus aan het plevelen gaan nu?

NastyNick#2759

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• RocketKoen
Kun je nog hogere resolutie plaatjes posten? :+

TheS4ndm4n#1919

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:44

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

ja Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uWCOvrz.jpg
Nog eentje dan Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kALPVLz.jpg
Of toch nog even wat ruimtevaart plaatjes zoeken ? :D

[ Voor 53% gewijzigd door Pentiummania op 22-03-2014 18:42 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Kijk dit vinden we niet zo erg op hardcore! :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jFD3oMgIgrlGHJbeZvb397jf/medium.jpg

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:46
Hoe genereer jij fury met die build ?

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:44

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

cable-one schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 19:16:
[...]

Hoe genereer jij fury met die build ?
Ik heb war cry op charge staan is meteen 50 fury en overpower op momentum en ww op wind shear, maar zit soms ook zonder fury. Het is meer een build voor veel monsters bij elkaar dan blijft je fury wel goed op peil. Als er heel veel monsters zijn kan ik wel heel de tijd rend klikken met overpower, totdat ze bijna allemaal dood zijn dan is charge wel handig.

[ Voor 16% gewijzigd door Pentiummania op 22-03-2014 19:38 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Yagermeister
  • Laatst online: 24-12 14:41

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Krijg je nu trouwens ook die nieuwe wings met de collectors edition in de winkel? Ik zie namelijk zo snel eigenlijk alleen dat je die 1 dag lang kunt krijgen tijdens de release als je de pre-order hebt. Ik zie echter nergens dat dit ook geld voor de retail editie.

-Te huur

• RocketKoen
Yagermeister schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:43:
Krijg je nu trouwens ook die nieuwe wings met de collectors edition in de winkel? Ik zie namelijk zo snel eigenlijk alleen dat je die 1 dag lang kunt krijgen tijdens de release als je de pre-order hebt. Ik zie echter nergens dat dit ook geld voor de retail editie.
Als je de uitbreiding voor 1 april registreerd op je battle.net account krijg je wings. Als ik het me goed herinner.

TheS4ndm4n#1919

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13
Vanmiddag de laatste op lvl 60 gebracht... Vanavond/vannacht nog wat Plvls erbij met die mooie 100% bonus :P ging hard met T1 en Cain + leuke rooie gem + HF rimg... 1000%+ bonus exp lol

En barb moet nog terug naar Diablo... Maar Wizard speelt zoveel beter/sneller dan barb... Maar Crusader heeft baat bij evt STR vondsten... Keuzes... :P

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 22-03-2014 21:29 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:26

Madstorm

Derping all the way!

Vandaag mijn wizard (HC) van 35 naar 56 gebracht.. Gaat rete snel zo... morgen de laatste paar levels maar.. zal mijn eerste level 60 zijn op hardcore... dus even zien hoe dat zal gaan :)

I'm an Ironman!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-12 08:24
Madstorm schreef op zondag 23 maart 2014 @ 02:01:
Vandaag mijn wizard (HC) van 35 naar 56 gebracht.. Gaat rete snel zo... morgen de laatste paar levels maar.. zal mijn eerste level 60 zijn op hardcore... dus even zien hoe dat zal gaan :)
Leuk! Ik heb gister ook mijn eerste character naar level 60 gebracht op hardcore. Nu al paragon level 7. Eens kijken hoe ver ik nog kan komen voor de release van RoS. Dan start ik een nieuw character op hardcore (Crusader), en speel ik het hele spel door (inclusief de nieuwe act 5), en dan heb ik alvast wat paragon punten om in mn Crusader te stoppen. :)

Can't wait!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Madstorm schreef op zondag 23 maart 2014 @ 02:01:
Powerlevelen gaat snel op T6, was laatst met een paar Tweakers in een party, 1 lvl per mob 8)7

• Shao Kahn
  • Laatst online: 18-12 12:37
Ik vind het goed dat de plans meer droppen. Heb zo ook nu de plans voor de Demon set. Heeft slechste setbonus ooit maar zeer goed geschikt voor een OWE monk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Inhumanous
RocketKoen schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 20:48:
[...]

Als je de uitbreiding voor 1 april registreerd op je battle.net account krijg je wings. Als ik het me goed herinner.
Nee deze zijn nu niet meer te krijgen

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Players who have purchased (or will be purchasing) a physical copy of Reaper of Souls will need to redeem their game key in Battle.net Account Management before they can access any expansion content. If you're looking to take advantage of our exclusive pre-order bonuses—including the Wings of Valor and the Heroes of the Storm unlock for Valla, the Demon Hunter—be sure to register your game key on or before 11:59 PDT on March 31, 2014.
http://us.battle.net/d3/e...day-preparation-3-21-2014

[ Voor 10% gewijzigd door Cthulhu op 23-03-2014 10:37 ]

• Inhumanous
Vreemd ik kreeg een mail woensdag van blizz:

Last change to get your pre order wings blabla
Inhumanous schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:05:

Heb je nog geen RoS besteld?

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-12 20:33

Sjonny

Fratser

gister een nieuwe amulet voor m'n barb gevonden (met m'n wizard)
Afbeeldingslocatie: http://kirika.xs4all.nl/diablo3/amulet.png
erg tof ding :)
je krijgt 2 shadow clones, zoals je die bij diablo in het realm of terror stukje tegenkomt .. alleen vechten ze nu mee :P en ze doen ook skills die ik zelf niet gebruik .. voornamelijk hammer of the ancients.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Verwijderd

Inhumanous schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:05:

"Diablo® III: Reaper of Souls™ launches Tuesday, March 25 and it's your last chance to secure your Pre-order loot*. Pre-Purchase today to get Wings of Valor for your characters in Diablo III and Valla the Demon Hunter for Heroes of the Storm, our upcoming free-to-play online team brawler."

Idd verwarrend mailtje tactisch gebracht door Blizzard, mensen verwarren in de hoop dat ze net dat extra zetje ervaren om snel de game te pre orderen ook al hoeft dat dus niet voor de pre order loot. Je hebt heel de maand nog. Ideeen/tips vermengen met feiten... bah marketing. :p
Vandread schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:55:
Rip wizard op HC:
http://www.diabloprogress...rzee-2115/Jarvis/28902244
https://twitter.com/SOLIGAMING/status/447499873865449472
Had net wat upgrades (BT pants 2.0 en een 400/500 amu met 80chd) en toen kreeg ik een DC..... in de buurt van een pack....
Klote om zo je char te verliezen, zonde! Ik volgende gisteren jullie chat in de clan en daarbij viel me op dat je ook wel erg weinig toughness had. 700k in T1 toch? Ik ben mijn wiz een paar dagen geleden ook verloren en heb inmiddels weer een nieuwe. Die zit ook weer op T1, maar met 1.4M toughness (buffed). Daarmee kan ik in vrijwel alle packs en pools en dergelijke stil blijven staan.

http://www.diabloprogress.com/hero/deadsmell-2195/Ryllandaras/37935466

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 23-03-2014 12:06 ]

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Hoppa, paragon 70 aangetikt :)

Soundcloud!

Paragon 70 is geen nieuws he.... er zijn hier mensen 300/400 ;)

@Deadsmell, als je bij een pack met die lightning bollen en arcance beams DC'ed is niets genoeg :+
Ik deed eerst de Witches run, maar wilde wel een keer wat anders, dus ging Cathedrales doen, helaas ging het daar dus mis....

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Vandread schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:15:
Paragon 70 is geen nieuws he.... er zijn hier mensen 300/400 ;)

@Deadsmell, als je bij een pack met die lightning bollen en arcance beams DC'ed is niets genoeg :+
Ik deed eerst de Witches run, maar wilde wel een keer wat anders, dus ging Cathedrales doen, helaas ging het daar dus mis....
Voor mij wel..?

Soundcloud!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:37

vhal

ಠ_ಠ

Denk dat ik dit spel maar eens een 3e leven ga inblazen. Stam nog uit de tijdperk dat lootdrops ronduit bagger waren en paragonlevels net nieuw waren. Zaken als MP, loot2.0 en andere meuk zijn vooralsnog een grote WTFidontknow... :+

Strava

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-12 16:04
@Sjonny, die van de week ook gevonden met alleen wat meer strength en minder vital.
Die 2 schaduwen zijn best cool en behulpzaam.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

vhal schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:18:
Denk dat ik dit spel maar eens een 3e leven ga inblazen. Stam nog uit de tijdperk dat lootdrops ronduit bagger waren en paragonlevels net nieuw waren. Zaken als MP, loot2.0 en andere meuk zijn vooralsnog een grote WTFidontknow... :+
Moet zeggen dat ik tot nu toe nog weinig verbetering zie in lootdrops e.d. En heb er toch best wel weer wat uurtjes inzitten... Ik hoop echt dat Ros wat nieuw leven brengt.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:00

Umbrah

The Incredible MapMan

Darth Malak schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Moet zeggen dat ik tot nu toe nog weinig verbetering zie in lootdrops e.d. En heb er toch best wel weer wat uurtjes inzitten... Ik hoop echt dat Ros wat nieuw leven brengt.
Ben je gek? De ene leg naar de andere dropt! Heb al twee chars extra geleveld compleet zonder AH gear! En twee van m'n AH'd up-chars van grote updates voorzien in de lijn van: "dag dag wapen wat me maanden terug 100mln goud gekost heeft, nu ben je een mooie shard".

Dat, en eens per twee uur een leg gemiddeld. Soms flut, soms erg goed. Maar probeer het óók eens op een nieuwe char!

Overigens: hoe lang is het geleden dat je een item vond met int, dex, str & een of andere barb skill? Dat komt nu eigenlijk niet meer voor; het is altijd nuttig voor één class/follower.

[ Voor 12% gewijzigd door Umbrah op 23-03-2014 12:51 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-12 15:35

The Chosen One

Zie signature!

Heb gigantische verbeteringen op al mijn heroes, zelfs zonder RoS vermaak ik me nog tijden. :)
En straks natuurlijk nog ff 150k bounties doen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Is dit een beetje een goede build?

http://eu.battle.net/d3/e...aW0lph-2185/hero/12524055

Gisteren geluk gehad met die helm, die leverde me toch allemaal groene cijfers op :) Maar ik lees dat de DPS eigenlijk niet zo heel veel zegt en het vooral de unbuffed DPS is die ik moet opschroeven. Hoe doe je dat?

Steam || Diablo 3

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Deze guide nog gevonden trouwens:

http://www.diablofans.com...-materials-drop-locations

Voor ná RoS; een helebooel craftable legs hebben dan unieke materials nodig (sommige van ons hebben al één of meer (8) adventurer's journals & griswold's ramblings); er zijn echter vééél meer. En hier staan dus waar ze te vinden zijn. Goed idee: craftables beter maken, zodat je zelf ook wat controle hebt over bad drops. Je moet er echter wel wat meer moeite voor doen dan nu dus! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Umbrah op 23-03-2014 12:51 ]

@AlphaW0lf
Je neemt jezelf in de maling met Sharpshooter, zet die uit als je gear vergelijkt.

Qua gear: craft amu, gloves, bracers, gloves en shoulders en ga op zoek naar vit/dex chc/chd/as
Voor survivablitiy is het beste om allres gems in je armor te stoppen.

Kijk qua skills verder naar andere DH's die hier runnen, ik speel er amper mee dus kan je niet zoveel vertellen, mijn DH krijgt alle overtollige gear van m'n monk :+
Soms heb ik het idee dat men denkt dat dit een grote whatsapp groep is en alles er maar uit blaat.
Als iedereen bij iedere 10 leveltjes dat gaat roepen kan je een apart topic openen...

[ Voor 42% gewijzigd door Vandread op 23-03-2014 12:56 ]

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Vandread schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:52:
[...]

Soms heb ik het idee dat men denkt dat dit een grote whatsapp groep is en alles er maar uit blaat.
Als iedereen bij iedere 10 leveltjes dat gaat roepen kan je een apart topic openen...
Het is leuk van hem om het te sharen, erg tof, en gefeliciteerd. Echter dit is inderdaad misschien iets wat onder slowchat valt, en dat kan ook op IRC -- of-- nog beter (misschien dat een modje dat even >UIT< de topic-motd kan halen):

In de Tweakers community INGAME! Erg leuke mensen daar. alleen wel even het channel handmatig joinen!:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/29RHXdev7zpOAkPTzaVxW533/full.png

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-12 08:24
Sjonny schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:47:
[afbeelding]
je krijgt 2 shadow clones, zoals je die bij diablo in het realm of terror stukje tegenkomt .. alleen vechten ze nu mee :P en ze doen ook skills die ik zelf niet gebruik .. voornamelijk hammer of the ancients.
Wauw! Mooi ding zeg... Wou dat ik zo'n mooie ammy had voor mijn barb op SC...

P.S. HC WD nog steeds alive and kicking (zojuist paragon lvl 17 gehaald)! Nu Act I op Expert niveau, zojuist Diablo neer op Hard. :)

• Bossie
Sjonny schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:47:
[afbeelding]
Erg nice, ik speel zelf voornamelijk ook barb(hota) :)

Iemand die vanavond een hellfire ring wil doen?, ik heb momenteel zelf een infernal machine maar wil graag een ring voor mn nieuwe char in ROS.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Umbrah schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Ben je gek? De ene leg naar de andere dropt! Heb al twee chars extra geleveld compleet zonder AH gear! En twee van m'n AH'd up-chars van grote updates voorzien in de lijn van: "dag dag wapen wat me maanden terug 100mln goud gekost heeft, nu ben je een mooie shard".

Dat, en eens per twee uur een leg gemiddeld. Soms flut, soms erg goed. Maar probeer het óók eens op een nieuwe char!

Overigens: hoe lang is het geleden dat je een item vond met int, dex, str & een of andere barb skill? Dat komt nu eigenlijk niet meer voor; het is altijd nuttig voor één class/follower.
Dat de ene leg naar de andere dropt heb ik totaal geen ervaring mee... Na volledige A3 (of andere act) farm runs geen enkele legendary.. Verder zijn degene die droppen gewoon weer voor 99.99% slecht... Set items heb ik nog helemaal niet gezien. Nee ik zie serieus geen verbeterde drops maar RNG is me nooit echt gunstig gezint dus dat kan het ook zijn. :) Maar goed.. Ik ben een casual speler en niet zo hardcore als de meeste hier die uren en uren achter elkaar door lopen te stampen. het moet voor mij wel leuk blijven. Voor de casual speler valt het helaas nog steeds erg tegen.

En dat levelen zonder AH gear lijkt me een beetje een logisch.. Je hebt sowieso geen AH nodig om je chars te levelen. Is nog nooit nodig geweest.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Darth Malak schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Dat de ene leg naar de andere dropt heb ik totaal geen ervaring mee... Na volledige A3 (of andere act) farm runs geen enkele legendary.. Verder zijn degene die droppen gewoon weer voor 99.99% slecht... Set items heb ik nog helemaal niet gezien. Nee ik zie serieus geen verbeterde drops maar RNG is me nooit echt gunstig gezint dus dat kan het ook zijn. :) Maar goed.. Ik ben een casual speler en niet zo hardcore als de meeste hier die uren en uren achter elkaar door lopen te stampen. het moet voor mij wel leuk blijven. Voor de casual speler valt het helaas nog steeds erg tegen.

En dat levelen zonder AH gear lijkt me een beetje een logisch.. Je hebt sowieso geen AH nodig om je chars te levelen. Is nog nooit nodig geweest.
Ik snap je verhaal wel. Ik ben ook zo'n persoon die blijkbaar een slechte relatie heeft met meneer RGN. Toch droppen er wel meer leg's en is de kwaliteit ook beter. Het is alleen nog net niet helemaal wat ik er van verwacht had. 1 leg per avond vindt ik gewoon nog steeds weinig. 1 op de 10 legs zijn ook nog eens rommel of gewoon geen upgrade...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

FloydRaalte schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Ik snap je verhaal wel. Ik ben ook zo'n persoon die blijkbaar een slechte relatie heeft met meneer RGN.
Dat kan ik begrijpen, je moet eerst zijn naam goed spellen :P (RNG)

Ik had de eerste dag ook geen geluk met de drops maar als ik terugkijk over een periode van twee weken mag ik niet klagen. Sommigen hebben meer geluk, andere minder. Zo werkt het.

• Bossie
FloydRaalte schreef op zondag 23 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Ik snap je verhaal wel. Ik ben ook zo'n persoon die blijkbaar een slechte relatie heeft met meneer RGN. Toch droppen er wel meer leg's en is de kwaliteit ook beter. Het is alleen nog net niet helemaal wat ik er van verwacht had. 1 leg per avond vindt ik gewoon nog steeds weinig. 1 op de 10 legs zijn ook nog eens rommel of gewoon geen upgrade...
Ik speel erg casual, maar heb toch een behoorlijke verbetering van droprates gezien. Voor de update heb ik 2/3 legs gevonden en dat aantal nu al ruim voorbij :)

Het voornaamste is de enorme verbetering in gele items :)

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Vandread schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:52:
@AlphaW0lf
Je neemt jezelf in de maling met Sharpshooter, zet die uit als je gear vergelijkt.

Qua gear: craft amu, gloves, bracers, gloves en shoulders en ga op zoek naar vit/dex chc/chd/as
Voor survivablitiy is het beste om allres gems in je armor te stoppen.

Kijk qua skills verder naar andere DH's die hier runnen, ik speel er amper mee dus kan je niet zoveel vertellen, mijn DH krijgt alle overtollige gear van m'n monk :+
Tnx Vandread! Dat ga ik dan maar eens doen.

Steam || Diablo 3

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

kwdtjuh schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:19:
Is het trouwens niet mogelijk om in de Tweakers Community te chatten? Ik zit met een aantal gems ( gele ) die ik graag zou willen ruilen tegen groene / rode, kan dat ergens?
Uiteraard is het mogelijk. Je moet het echter even aanzetten. Scroll naar boven voor "hoe" (Umbrah in "[Multi] Diablo 3 - Deel 31"), en dan kun je tussen al je kanalen wisselen op deze manier:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/muoL2Dzx15K0B2VfG4IGJS0Q/full.png

Dus op wolkje klikken, tweakers klikken. Wel even de chat joinen eerst via community menu :). Hoop dat blizz dat een default gaat maken...
Zonet vroeg een tweaker mij of ik hem even wilde boosten op hc, zijn eerste karakter. Niet veel zin in, want ik was mezelf aan het levellen op Master 37, maar hij mocht wel joinen. Caves of Aranae in en na de eerste hit van een spiderling legde zijn level 1 karakter het loodje, waarna hij besloot dat hardcore niets voor hem was. *zucht* :P
hahaha zeker bij HC moet je gewoon vanaf level 1 opnieuw starten, niet meteen met iemand gaan meeliften, zeker niet iemand die zelf aan het levelen is op een wat hoger niveau en je dus niet kan beschermen.
Als je trouwens richting de 50 bent wil klablabla wel met je meedoen.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Meeliften kan wel, maar gewoon op normal. Heb gister mijn oom geboost met zijn 1e HC character, maar die stierf uiteindelijk met lvl32 bij Kulle :P
Wel zonde van mijn enige Cain's set :P

[ Voor 12% gewijzigd door Cthulhu op 23-03-2014 17:58 ]

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Net even gegoogled, maar RoS gaat niet voor de PS3 uitkomen? Helaas...

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 16:47

SideShow

Administrator

Waarom krijg ik de mail van G2A twee keer ?

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

SideShow schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:50:
Waarom krijg ik de mail van G2A twee keer ?
Kreeg hem ook 2x(in de spam folder), wacht nog steeds op mijn key :P

[ Voor 4% gewijzigd door Cthulhu op 23-03-2014 18:57 ]

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 16:47

SideShow

Administrator

Uhm, je krijgt een mail maar je wacht nog op de key? 8)7

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

SideShow schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:33:
Uhm, je krijgt een mail maar je wacht nog op de key? 8)7
Bevestigingsmail van de bestelling kreeg ik 2x ;) Nog geen mail met de key

Pagina: 1 ... 101 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]