Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb deze printer gekregen, voor niks omdat ik er misschien nog wat mee kon.
Het is een Mankati Fullscale XT, dat weer een rebrand is die ze internationaal verkopen van de Creatbot DM. Wat op zijn beurt weer een Ultimaker 2 clone is volgens mij.
Een extruder en motor ontbreekt
En het moederboard ontbreekt, verder zitten wel alle stekkers er nog in.
Verder is ie redelijk compleet, en ik krijg er waarschijnlijk nog twee en zo hoop ik een goede te kunnen maken. Ik heb geen idee welke onderdelen bij die andere twee ontbreken maar deze is in ieder geval redelijk compleet. Motoren, assen, twee koppen, heatbed etc is allemaal aanwezig
Wat zouden jullie doen, zal ik proberen een origineel board te krijgen (of die moeten in die andere 2 zitten) of zal ik meteen een Azteeg X3 of X5 kopen en het ding ombouwen? Kan natuurlijk ook gewoon een RepRap clone boardje met ramps erin schroeven.
De behuizing is echt rocksolid, 35KG schoon aan de haak. Dus ik wil eigenlijk deze printer gaan gebruiken omdat ik hier zeer waarschijnlijk betere resultaten mee kan krijgen.
Zover ik weet draait het origineel ook met een aangepaste Marlin versie, maar helemaal zeker doe ik dit niet.
[
Voor 19% gewijzigd door
terracide op 21-07-2015 16:20
]