Paar week geleden alweer dat ik hier reageerde, tijd voor een update
Okaphone had niet de keramische schroevendraaier op voorraad die ik nodig had voor het afstellen van drivers, wel een
trimsleutel die niet magnetisch was en ook niet geleid, die dus maar gekocht om de drivers af te stellen.
Helaas heb ik niet zo'n vaste hand, en raakte ik bij een van de drivers een verkeerd deel van de driver aan. Plaatselijke kortsluiting daar, driver dood. Vref is iig plotseling 0.005 en draaien aan de trimpot levert slechts 0-0,01V aan Vref op

DRV8825 kost in Nederland een tientje, op Ali 1/6 hiervan. Principekwestie dus, en ik heb dan ook bij twee verschillende Chinezen een nieuwe driver besteld, es kijken welke van de twee als eerste aankomt

Ook maar direct een setje keramische schroevendraaiers via eBay in China besteld.
Schroevendraaiers waren in twee weken binnen, een van de twee bestelde drivers een weekje later. Driver geïnstalleerd, getuned en tijd om te proefdraaien
Dus ik probeer het plastic de extruder in te krijgen (Bowden setup), past niet. Wat blijkt, mijn 3mm filament past niet door de bowden kabel, het is namelijk een 1.75mm kabel. Als ik verder kijk, zie ik echter dat ook de hotend gemaakt is voor 1.75. Ik dus chagrijnig, een derde fout van de eBay-Spanjaard. Als ik echter de communicatie met de verkoper van de kit doorneem, kom ik er echter achter dat we nooit hebben afgesproken dat ik 3mm wilde! Wel onderhandeld over de motoren, drivers, frame, parts, bijna alles, behalve de filamentdikte

Eigen schuld dus
Twee maand geleden verwachtte ik de printer in 1-1.5 maand draaiend te hebben, er komt helaas dus nog meer vertraging bij. Ik ga nu denk ik eerst wat 1.75mm ABS van reprapworld halen, kan ik daarmee alsnog proefdraaien en extruder parts printen voor een 3mm setup.
@WeeDzi, heb je mss nog een extra 'Prometheus' hotend beschikbaar? Aangenomen dat andere onderdelen van Aliexpress en eBay twee weken levertijd hebben zou ik dan met drie weken de printer eindelijk 'af' kunnen hebben