Geen idee hoe de kwaliteit is, maar ik heb in mijn jeugd wel heel veel plezier beleefd aan hun zelfbouw soldeer pakketjes 😉. De kwaliteit zal in ieder geval beter zijn dan de meeste niet gekeurde Chinese alternatieven. Het ligt er ook een beetje aan wat je ermee wilt doen natuurlijk. Sommigen hebben uiterste precisie nodig, terwijl anderen enkel een ledje willen testen bijvoorbeeld.Pjotter87 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:41:
even een vraagje off topic vind het een beetje zonde om er een nieuw topic voor te maken maar dacht denk dat er hier iemand is die me op weg kan helpen
Ik ben opzoek naar een regelbare labvoeding. 0-30V 0-10A liefst 2 aparte regelbare uitgangen (zal waarschijnlijk niet lukken met mijn budget). budget 200 euro
Wat vinden jullie van het merk Velleman:
https://www.megekko.nl/pr...0-10-A-Max-Met-Lcd-Scherm
Of is dit een slecht merk en kan ik beter naar andere merken kijken?
Zelf gebruik ik een zelfbouw regelbare voeding die van mijn vader is geweest. Dat ding zal 30 jaar oud zijn en werkt ook prima om simpele dingen te testen. Dus denk echt dat her afhankelijk is van je specifieke eisen. En als die er niet zijn, dan zal dit meer dan voldoende zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door zynex op 06-12-2018 13:08 ]