[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.472 views

Onderwerpen

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Het is verdorie een WK! Hoe denk je ooit een WK te kunnen winnen zonder de nodige mazzel? Dat is zelden (zeg maar nooit) een land gelukt. Spanje was beter maar had wel het geluk dat de teen van Casillas lang genoeg was. Die hebben het onderweg ook niet altijd makkelijk gehad.

En tegen Uruguay waren we over de hele wedstrijd gewoon beter. We hadden ook meer kwaliteit dan die ploeg. Op dat moment behoorde Oranje aanvallend tot de top zes van de wereld. Dan is het toch niet gek dat je ver komt? Je doet nu net alsof we een soort Griekenland waren dat totaal onverwacht ver kwam.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
D-e-n schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:27:
Spanje was beter maar had wel het geluk dat de teen van Casillas lang genoeg was.
Ik las net dat keepen ook een kwaliteit is... ;) Voor het overige helemaal eens hoor.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zit er nu iemand met een DS een foto te maken van Advocaat? :+

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-01 20:26

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:27:
Het is verdorie een WK! Hoe denk je ooit een WK te kunnen winnen zonder de nodige mazzel? Dat is zelden (zeg maar nooit) een land gelukt. Spanje was beter maar had wel het geluk dat de teen van Casillas lang genoeg was. Die hebben het onderweg ook niet altijd makkelijk gehad.

En tegen Uruguay waren we over de hele wedstrijd gewoon beter. We hadden ook meer kwaliteit dan die ploeg. Op dat moment behoorde Oranje aanvallend tot de top zes van de wereld. Dan is het toch niet gek dat je ver komt? Je doet nu net alsof we een soort Griekenland waren dat totaal onverwacht ver kwam.
Spanje heeft inderdaad ook het nodige geluk gehad (door een corner tegen Duitsland in de halve finale).
Maar goed, geluk dwing je ook af denk ik. Het kan geen toeval zijn dat ze al jaren domineren (net als Frankrijk en Brazilie vroeger). Een groot pluspunt van landen als Spanje is ook het teamgevoel.

[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 13-03-2014 23:32 ]

• D-e-n
  • Nu online
Dat Spanje beter was doet toch niks af aan de prestatie van Oranje? De reeks van Spanje is ook vrij uniek.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:56
Spanje verloor toch van Zwitserland en had tegen Chili een buitenspel goal nodig? Ook niet echt de zwaarste loting.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:33
Niemand die AZ heeft gekeken zo te zien? Prima prestatie, snel 1x scoren daar en dan een muur opgooien en counteren.

Zou fijn voor de ranking zijn als ze daar winnen of gelijkspelen. Wat ze daarna tegen komen is als ik de uitslagen zo zie van gisteren allemaal sterker dan AZ, maar een gelijkspel thuis levert ook weer een puntje op.

Neemt niet weg dat we tenzij komende seizoen weer top-seizoenen worden Europees gezien we enorm weg zullen gaan zakken. Als we alleen kijken naar het huidige en afgelopen seizoen staan we 16e op de ranking. Nog zo'n beroerd seizoen en we zullen wegvallen uit de top 10

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:07
Heb jij het wel gezien? Het was alles behalve een prima prestatie, ze hadden echt mazzel dat het aan het einde van de eerste helft niet al 1-2 of 1-3 stond. De tweede helft was een stuk beter, maar echt kansen werden er ook niet gecreëerd. Ik vond het maar een matige wedstrijd van AZ, de eerste helft was slordig en bedroevend.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:41
rik86 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:17:
Niemand die AZ heeft gekeken zo te zien? Prima prestatie, snel 1x scoren daar en dan een muur opgooien en counteren.

Zou fijn voor de ranking zijn als ze daar winnen of gelijkspelen. Wat ze daarna tegen komen is als ik de uitslagen zo zie van gisteren allemaal sterker dan AZ, maar een gelijkspel thuis levert ook weer een puntje op.

Neemt niet weg dat we tenzij komende seizoen weer top-seizoenen worden Europees gezien we enorm weg zullen gaan zakken. Als we alleen kijken naar het huidige en afgelopen seizoen staan we 16e op de ranking. Nog zo'n beroerd seizoen en we zullen wegvallen uit de top 10
En jij denkt dat ze aan 1-0 thuis genoeg hebben om door te gaan? Uit bij Anzi gaan ze echt wel onderuit, niet gelezen hoe het er daar aan toe gaat?

Float like a butterfly, sting like a bee.

• D-e-n
  • Nu online
Elke wedstrijd staat op zichzelf. AZ heeft best een ploeg om niet per se aanvallend te spelen volgens mij.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 10:29
martinusz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:15:
En jij denkt dat ze aan 1-0 thuis genoeg hebben om door te gaan? Uit bij Anzi gaan ze echt wel onderuit, niet gelezen hoe het er daar aan toe gaat?
Heb jij niet gelezen hoe deze ploeg in het afgelopen jaar volledig uitgekleed is, nadat de eigenaar de geldkraan heeft dichtgedraaid? Zie bijv http://www.volkskrant.nl/...-naar-Dinamo-Moskou.dhtml.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
"Of de sterspelers Samuel Eto'o, Mbark Boussoufa en Willian mogen blijven, is nog onduidelijk."
;)

• Martinusz
Railgunner schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:36:
[...]

Heb jij niet gelezen hoe deze ploeg in het afgelopen jaar volledig uitgekleed is, nadat de eigenaar de geldkraan heeft dichtgedraaid? Zie bijv http://www.volkskrant.nl/...-naar-Dinamo-Moskou.dhtml.
Daar gaat het helemaal niet om :F het gaat om de omstandigheden daar....stond laatst mooi stukje van Genk was het geloof ik die daar zijn geweest...

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:28

PauseBreak

derp!

martinusz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:15:
[...]

Dan moet die wedstrijd wel doorgang kunnen vinden. Kijk even wat er gebeurt in De Krim (Oekraine). Daar gaan sancties tegen Rusland volgen op maandag. Kan goed zijn dat de return dan helemaal niet meer door kán gaan :P

Nee, merp!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:38
Kunnen we de EL niet afschaffen? Er komt geen hond kijken en ik kan me eigenlijk geen goede wedstrijden herinneren de laatste jaren.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• ph4ge
Klopt het dat Anzhi stijf onderaan staat in de competitie? Dan moet je inderdaad wel winnen als AZ zijnde, ik dacht dat het een subtopper was in Rusland zoals Krasnodar. Maar goed, dat hebben ze ook gedaan, dus niet te lang over wakker liggen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 10:29
Inderdaad, ze staan laatste met 11 punten uit 20 wedstrijden (bron: Wikipedia: Premjer-Liga 2013/14). Vorig seizoen hebben ze nog met 0-5 in Alkmaar gewonnen, dus best een verschil met de huidige verhoudingen ;).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• KillaZ
  • Laatst online: 08:04
Tuchtcommissie spreekt Coutinho vrij Gepubliceerd: 14 maart 2014 11:15 | Laatst gewijzigd: 14 maart 2014 11:16 De tuchtcommissie van de KNVB heeft doelman Gino Coutinho van ADO Den Haag vrijgesproken.

De keeper ging eerder deze week niet akkoord met een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk.

De aanklager wilde dat Coutinho zou worden geschorst 'vanwege het trappen van Romeo Castelen dan wel inkomen met een te hoog geheven been' tijdens het duel met RKC Waalwijk van afgelopen weekeinde.

Tijdens de zitting bij de tuchtcommissie donderdagavond bleek dat arbiter Bas Nijhuis de situatie op het veld heeft gezien. Daardoor kan de tuchtcommissie geen straf meer opleggen; de beoordeling van de scheidsrechter is leidend.

ADO Den Haag neemt het zaterdagavond op tegen FC Groningen.
Dam vraag ik mij af of Nijhuis zijn bril wel ophad. Als keeper met de voeten inkomen is al apart, als 1 van de 2 dan nog eens op kniehoogte hangt is het wat bij betreft donkerrood.....

K to the KillaZ

• ph4ge
De aanklager betrekt de verklaring van de scheidsrechter toch altijd al in het vooronderzoek?

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
martinusz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:46:
[...]

Daar gaat het helemaal niet om :F het gaat om de omstandigheden daar....stond laatst mooi stukje van Genk was het geloof ik die daar zijn geweest...
Dat was de vorige ronde dat Genk tegen Anzji onderuit ging en die wedstrijd werd in één of ander klein stadium in de buurt van Moskou gespeeld. In de return ging Genk in Genk met 0-2 onderuit dus aan de omstandigheden lag het niet ;).
Zag toevallig die speler van Anzhi, Aliev, dat is wel een aardige speler en blijkt één van de winteraankopen te zijn. Herinner hem nog van een jeugd EK met Oekraine (2006) en WJK 2005 in Nederland (Wikipedia: 2005 FIFA World Youth Championship let op: Graziano PELLE ;) ; daar herinner ik ook Pelle van en dat ie nu speelt zoals ie speelt is eigenlijk ook geen verrassing)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uyE3IpPu42U]

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 14-03-2014 14:01 ]

Verwijderd

Senor Sjon schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:06:
Kunnen we de EL niet afschaffen? Er komt geen hond kijken en ik kan me eigenlijk geen goede wedstrijden herinneren de laatste jaren.
Voor mij mag men eerder de CL afschaffen dan wel slechts toegankelijk maken voor de kampioenen van de nationale competities.

Nu is de CL een gedrocht van een toernooi geworden waarin de clubs met het meeste kapitaal steevast de buit verdelen in zowel sportief als financieel oogpunt.

De CL is de kleinere nationale competities langzaam maar zeker aan het vermoorden.

Verwijderd

KillaZ schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:37:
[...]

Dam vraag ik mij af of Nijhuis zijn bril wel ophad. Als keeper met de voeten inkomen is al apart, als 1 van de 2 dan nog eens op kniehoogte hangt is het wat bij betreft donkerrood.....
Nijhuis is meer blinde vink dan Vink.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:40:
[...]

Voor mij mag men eerder de CL afschaffen dan wel slechts toegankelijk maken voor de kampioenen van de nationale competities.

Nu is de CL een gedrocht van een toernooi geworden waarin de clubs met het meeste kapitaal steevast de buit verdelen in zowel sportief als financieel oogpunt.

De CL is de kleinere nationale competities langzaam maar zeker aan het vermoorden.
Aan de andere kant hoor je nu zo goed als niks meer over een Europese Super League oid waar de grote clubs zich dreigden af te scheiden van de UEFA. Nu ik dit zo zeg een erop ga googlen kom ik ineens berichten van Q3/Q4 afgelopen jaar tegen dus blijkbaar speelt dat nog steeds ... Dan krijg je net zoiets als een NFL en daaronder is weinig ruimte dus dat is idd niet wenselijk.

Overigens was Tottenham - Benfica voor de uitzondering wel een aardige wedstrijd :*) , en volgepakt. Dan nog hoorde je alleen het Benfica publiek en leek het net een thuiswedstrijd voor ze 8) .

• ph4ge
Feyenoord verliest Rodney Kongolo aan City, en zn oudere broer wil ook niet bijtekenen. Gaat weer lekker.

• D-e-n
  • Nu online
Een toekomstig PSV of Twente speler dus :(

Verwijderd

Het lastige voor Feyenoord is dat het niet alleen dient te saneren maar tevens te presteren, niet in de laatste plaats door druk van het legioen.

Kies je er voor om te saneren, houdt je daar dan ook aan.

Het eerste seizoen onder Koeman bracht Feyenoord een 2-de plek. Gevolg was het aantrekken van meerdere min of meer transfervrije spelers omdat Feyenoord een dubbel programma zou moeten draaien, aldus Koeman. Echter was het Europese avontuur snel over terwijl de brede selectie bleef. Mathijsen kreeg een 3-jarig contract tegen goede voorwaarden, Pelle idem (voor 4 jaar), waarop spelers uit de eigen jeugd amok gingen maken en ook meer wilden. Dus kregen ze dat ook. En verlengden ze hun contract met weinig jaren. Van Geel wapperde met een aanbieding van Vitesse en kreeg ook salarisverhoging.

Feyenoord saneert nu al een heel poosje, maar curieus genoeg is ondertussen wel het salarisplafond losgelaten en krijgen spelers van elders minuten voor meer geld dan waarvoor spelers uit de eigen jeugd spelen.

De eigen jeugd is het kip met de gouden eieren. Die moet je niet gaan slachten door kortzichtige beslissingen. Jammer genoeg blinkt Feyenoord daar echter juist in uit.

• dutchgio
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:10:
Feyenoord verliest Rodney Kongolo aan City, en zn oudere broer wil ook niet bijtekenen. Gaat weer lekker.
Ze verdienen er ook niks aan; 4 ton wat kan oplopen met bonussen tot hooguit een miljoen.
Dat heeft de concurrentie toch beter voor elkaar....

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:07
Probleem is idd de lage salarissen die Feyenoord zich kan veroorloven, clubs als Ajax hebben meer budget om dit te voorkomen zoals recent bij Kishna. In het AD werd zelfs gemeld dat Rodney nu ruim meer verdiend dan zijn oudere broer. Dus financieel kan je beter op de bank bij het jeugdteam van City dan in de basis bij Feyenoord. Kan je wel roepen dat het sportief niks zal worden, maar financieel zit hij voorlopig goed en word hij op zijn 20e met een goedgevulde bankrekening waarschijnlijk bij bijna alle eredivisieclubs met open armen ontvangen.

• ph4ge
Het is ook voor Feyenoord geen optie om een Kongolo een dik contract te geven, omdat er nog 50 andere talenten lopen die dan ook meer willen. En als hij dan mislukt is het verlies te groot. Je hebt geen enkele garantie bij 15 jarigen.

Ajax heeft inderdaad een salarisbudget wat ongeveer 3 keer zo groot is en dus minder last van dit probleem. Uiteindelijk is geld toch waar het in het voetbal om draait.

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:40:
[...]

Dat sowieso. Maar ja, als de Spaanse, Italiaanse of Engelse kampioen een verkeerde loting had, dan lagen ze er voor de winter uit. Tot zover het grote kijkpubliek. Een paar jaar terug was 3 van de 4 halve finalisten uit één land. Dat was gewoon suf.

CL had voor mij meer waarde bij alleen de kampioenen. EC2 was al een niemandalletje geworden voor die tijd en nu kom je de meest vage clubs tegen in de EL. Nu al hoopt men Europees voetbal te halen in de competitie, maar eenmaal daar, doen ze er weinig meer voor.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-02 15:46

CR1691

Hero of Time

Terence gaat nog wel bijtekenen. Is een spelletje van zijn zaakwaarnemer die er een hoger salaris uit wil slepen. Het verhaal gaat dat Kongolo de plannen van Rutten af wil wachten. Nou het lijkt mij sterk dat Kongolo daar totaal niet in voorkomt.

PSN: Finally_Chris

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
CR1691 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 18:55:
Terence gaat nog wel bijtekenen. Is een spelletje van zijn zaakwaarnemer die er een hoger salaris uit wil slepen. Het verhaal gaat dat Kongolo de plannen van Rutte af wil wachten. Nou het lijkt mij sterk dat Kongolo daar totaal niet in voorkomt.
Hij is bang dat hij meer inkomstenbelasting moet gaan betalen?

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-02 15:46

CR1691

Hero of Time

Napo schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 19:01:
[...]

Hij is bang dat hij meer inkomstenbelasting moet gaan betalen?
Scherp :+

PSN: Finally_Chris

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-02 15:36
Eens kijken wat het dadelijk gaat worden bij excelsior - MVV.. Vannacht vroeger begonnen zodat ik met de bus mee kon naar Rotterdam daarstraks.

Stichting Hobbyserver

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:16

Herman

FP ProMod
De keeper van Cambuur maakt een klein foutje :+

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Miki
  • Registratie: November 2001
Ik zie nu net bij VI de opstelling van Hansie Hansie voor het NL team maar dat is best aardig. Geeft 10x meer vertrouwen dan het FC Eredivisie elftal. Hopelijk kijkt van Gaal ook :D

• dutchgio
  • Niet online
Miki schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:02:
Ik zie nu net bij VI de opstelling van Hansie Hansie voor het NL team maar dat is best aardig. Geeft 10x meer vertrouwen dan het FC Eredivisie elftal. Hopelijk kijkt van Gaal ook :D
Betere opstelling inderdaad.
Maar Van Gaal zo eigenwijs als is, gaat natuurlijk niet de opstelling van Hansie Hansie volgen en trekt lekker zelf en FC Eredivisie plan.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Miki schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 21:02:
Alleen die Janmaat snap ik helemaal niet ...
Dat is de enige die niet wekelijks op een acceptabel/fatsoenlijk niveau speelt (wel Eredivisie, niet Europees ...) , ik zou daar eerder Van der Wiel neerzetten.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Miki
Eens liever vd Wiel op die plek maar verder vind ik het echt een zeer aardig alternatief ondanks dat ie verder een mafketel blijft. Ook het middenveld met de Jong en Fer lijkt me uitstekend als je Strootman mist.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:43

Fiber

Beaches are for storming.

Hoe is die opstelling...?

* Fiber kijkt al een jaar of wat geen VI meer...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

dutchgio schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:29:
[...]

Ze verdienen er ook niks aan; 4 ton wat kan oplopen met bonussen tot hooguit een miljoen.
Dat heeft de concurrentie toch beter voor elkaar....
Want? Voor 16 jarige gelden andere regels. Welke club heeft meer verdiend aan een jonge jeugdspeler?

• Arjan90
  • Laatst online: 14:07
Opstelling van Hans Kraay:
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/BiY_yuQIIAAllvJ.jpg

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Miki
Fiber schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:02:
Hoe is die opstelling...?

* Fiber kijkt al een jaar of wat geen VI meer...
http://www.goalsandglamou...-opstelling/#.UyNzZXPb_qA

• dutchgio
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:18:
[...]

Want? Voor 16 jarige gelden andere regels. Welke club heeft meer verdiend aan een jonge jeugdspeler?
Ajax bijvoorbeeld, maar niet aan een 16 jarige speler.
Maar door goed beleid en spelers langer aan de club te verbinden, en ze pas rond de 22-23 naar het buitenland te laten gaan voor een paar miljoen verdien je naast de transfersom ook nog wat ze opleveren als je ze opstelt.
Voor de speler is het zelf ook beter, want ik zie Kongolo nog niet in de basis bij City starten, Al hebben ze vast wel een City A1 met opgekochte jeugdspelers...

• D-e-n
  • Nu online
Ik vind het een bezopen opstelling. Dan maken de heren v Gaal belachelijk maar dit gaat ook nergens over.

Kraay zet Sneijder op links omdat hij denkt dat Sneijder centraal teveel loopwerk moet doen. Die uitleg kan ik nog volgen. Maar dan pleurt hij er alsnog nog drie aanvallers bij. Gevolg: dan moet Van Persie zich dus het schompus lopen op het middenveld, of anders Robben. Het is je reinste zelfmoord. Het Spaanse middenveld tikt Fer en De Jong zo weg.

Sowieso wordt die anti-eredivisie stemming een beetje vervelend. Als een speler nu in een topcompetitie of topclub in de basis staat is er natuurlijk meerwaarde. Maar Van Dijk of Indi maakt echt geen ene mallemoer uit. In de Schotse competitie ben je echt niet beter af dan in de eredivisie. En het niveau van Milan was ook om te huilen de laatste weken.

• Martinusz
Die opstelling is ook niet alles, spelers die er niet horen te staan:
- Stekelenburg
- Sneijder
- Janmaat kan op zich, maar zou toch vd wiel erin zetten met back-up Janmaat.

Spelers die er wel in horen:
- Krul
- vd Vaart
- vd Wiel

• D-e-n
  • Nu online
Vd Wiel of Janmaat maakt echt geen reet uit. Ze zijn allebei aanvallend prima maar verdedigend minder. Ik snap die heiligverklaring van vd Wiel niet zo. Het is allemaal een beetje opportunistisch. Een jaar geleden kotste iedereen hem nog uit. Ik zou zeggen: neem ze allebei mee en in de oefenwedstrijden in mei zie je het vanzelf.

Over Sneijder of vd Vaart kun je discussiëren, Krul vind ik ook veel beter op dit moment. Maar het is met name de balans die in die opstelling van Kraay gewoon van geen kant deugt. Ook met spelers die niet in Nederland voetballen kun je niet met vier aanvallers spelen. De balans fysiek-techniek en aanvallers-verdedigers is veel belangrijker dan het land waar die spelers toevallig spelen.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

martinusz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:54:
- Stekelenburg
- Sneijder

- Krul
- vd Vaart
- vd Wiel
Zoveel beter is Krul anders niet. Stekelenburg heeft al veel ervaring (ook op het WK2010 deed hij het prima).
Ik snap niet dat er nog geen vaste doelman is gekozen, de rest komt net kijken. Stekelenburg heeft alleen wat vertrouwen nodig.

Sneijder en vd Vaart is lood om oud ijzer. Beiden zijn vaak geblesseerd en hun vorm is niet goed genoeg. Van der Wiel vind ik ook niet bepaald uitblinken met zijn passjes breed, hij komt zijn man niet eens voorbij.

• D-e-n
  • Nu online
Probleem is dat Stekelenburg bij een club zit waar je geen vertrouwen krijgt. En als bijvoorbeeld Krul het goed doet kan ik me voorstellen dat je kiest voor een speler waarvan je weet dat hij de vorm heeft. We hebben bij de keepers nu eenmaal ruimere keus dan op linksback.

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Mijn strijdplan? Je hebt er niks aan, maar ik zeg het toch... :P

Als je verdedigend niet goed bent, goeie keeper en verder alles op de aanval.

Te koop....

Verwijderd

Herman schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 20:24:
De keeper van Cambuur maakt een klein foutje :+
Toch 3 punten (pfff). Wel mooie vooruitzichten , kan hier beter aan denken dan aan de wedstrijd (al was het beregezellig aan het einde):

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/11ufapz.png

Moet er voor 2017 staan, ideaal voor mij omdat ik er dan in 20 minuten heen kan inclusief parkeren en dan hopelijk ook eens meer dan een pisbak van 2 meter breed voor de 5000 man op mijn kant van de tribune.

• D-e-n
  • Nu online
albino71 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:06:
Mijn strijdplan? Je hebt er niks aan, maar ik zeg het toch... :P

Als je verdedigend niet goed bent, goeie keeper en verder alles op de aanval.
Je vergeet het middenveld. Zonder goed middenveld gaat dat niet werken. Iedereen gooit er nu steeds andere verdedigers in maar ik blijf erbij: de sleutel ligt op het middenveld

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

D-e-n schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:13:
[...]

Je vergeet het middenveld. Zonder goed middenveld gaat dat niet werken. Iedereen gooit er nu steeds andere verdedigers in maar ik blijf erbij: de sleutel ligt op het middenveld
Hoezo? Als de rest van de wereld een beter middenveld heeft, ga je dat toch nooit winnen?

Te koop....

• D-e-n
  • Nu online
Je moet niet alleen middenvelders met middenvelders vergelijken. Als jij mindere hebt betekent dat niet dat je die linie dan maar moet skippen.

Het draait om het team. Een degelijk middenveld kan de aanvallers in staat stellen de schitteren.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:05:
Probleem is dat Stekelenburg bij een club zit waar je geen vertrouwen krijgt. En als bijvoorbeeld Krul het goed doet kan ik me voorstellen dat je kiest voor een speler waarvan je weet dat hij de vorm heeft. We hebben bij de keepers nu eenmaal ruimere keus dan op linksback.
Van Gaal kan hem dat vertrouwen geven. Hetzelfde verhaal als met Casillas bij het spaanse elftal.
Ik vind dat van Gaal sommige spelers gewoon geen eerlijke kans geeft: oa Stekelenburg en Huntelaar zouden meer krediet verdienen gezien hun verleden. Huntelaar scoorde vanavond weer 2x overigens, dus hoezo vorm?

• wsLy
  • Laatst online: 01-02 15:36
3 punten gepakt in Rotterdam! MVV doet weer mee voor de periode titel!

28 maart nog Almere city uit en dan 2 april den Bosch thuis, op de 112e verjaardag van MVV.

Stichting Hobbyserver

• Martinusz
tweaker2010 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:36:
[...]

Van Gaal kan hem dat vertrouwen geven. Hetzelfde verhaal als met Casillas bij het spaanse elftal.
Ik vind dat van Gaal sommige spelers gewoon geen eerlijke kans geeft: oa Stekelenburg en Huntelaar zouden meer krediet verdienen gezien hun verleden. Huntelaar scoorde vanavond weer 2x overigens, dus hoezo vorm?
Wtf een speler vertrouwen gaan geven middels het laten spelen in oranje? Omgekeerde wereld volgens mij, bij je club moet je je bewijzen dan kom je in aanmerking voor oranje, niet andersom. Stekelenburg keept helemaal niet sterk en is geblesseerd, krul keept al weer een paar jaar in de pl en gewoon 1ste keeper bij een club die bovenin meedraait, volgens mij komt er geen keeper bij in de buurt op dit moment..

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:03:
Zoveel beter is Krul anders niet. Stekelenburg heeft al veel ervaring (ook op het WK2010 deed hij het prima).
Ik snap niet dat er nog geen vaste doelman is gekozen, de rest komt net kijken. Stekelenburg heeft alleen wat vertrouwen nodig.
Waarom toch dat wanhopige vasthouden aan Stekelenburg? Zijn tijd is geweest, hij doet het onder druk gewoon niet goed genoeg. Krul daarentegen is een stuk beter geworden, Stekelenburg alleen maar minder. Een WK is geen plek om vertrouwen op te doen, als je het niet af kunt dwingen dan heb je er niets te zoeken. Ik zou hem niet eens meenemen zoals de situatie nu is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:02:
[...]
Waarom toch dat wanhopige vasthouden aan Stekelenburg? Zijn tijd is geweest, hij doet het onder druk gewoon niet goed genoeg. Krul daarentegen is een stuk beter geworden, Stekelenburg alleen maar minder. Een WK is geen plek om vertrouwen op te doen, als je het niet af kunt dwingen dan heb je er niets te zoeken. Ik zou hem niet eens meenemen zoals de situatie nu is.
Wat een onzin. Stekelenburg krijgt geen vertrouwen bij zijn club, hoe kan hij dan beter worden? Van der Sar werd bij Juve ook bij het grofvuil gezet en heeft op latere leeftijd (ook via Fulham) zijn transfer naar Man Utd verdiend. Waarom zou dat met Stekelenburg niet kunnen? Hij is nog maar 31, hij kan nog jaren mee.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:33

two

tweaker2010 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:43:
[...]

Wat een onzin. Stekelenburg krijgt geen vertrouwen bij zijn club, hoe kan hij dan beter worden? Van der Sar werd bij Juve ook bij het grofvuil gezet en heeft op latere leeftijd (ook via Fulham) zijn transfer naar Man Utd verdiend. Waarom zou dat met Stekelenburg niet kunnen? Hij is nog maar 31, hij kan nog jaren mee.
Stekelenburg is toch wel iets minder als van de Sar, en AS Roma minder dan Juve, Fulham minder dan Man United... Als Stekelenburg zich al niet kan bewijzen bij Fulham en AS Roma, waarom zou je dan niet Krul, Vorm en Cillesen nemen die alle drie gewoon duidelijk in vorm en fit zijn?

Signature

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De onzin is om een matig presterende keeper met een goed verleden te willen opstellen in plaats van de al meerdere seizoenen uitblinkende jongere keeper. Als Stekelenburg een kans wil hebben, dan moet hij eerst zelf beter gaan presteren.

Een Vd Sar zat echt wel in een andere categorie en heeft het zelf afgedwongen, jij wilt het Stekelenburg kado doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:19
martinusz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 22:54:
- Stekelenburg
- Sneijder

- Krul
- vd Vaart
- vd Wiel
vd Vaart kan het niet meer belopen. Leuk voor op de bank maar ik zou hem nooit in de basis zetten want hem moet je gegarandeerd wisselen.

Hij had Janmaat wel in de basis staan maar zei er geloof ik bij dat de keuze tussen vd Wiel en Janmaat eigenlijk pas in de zomer gemaakt kan worden afhankelijk van wie beter uit het seizoen komt.

De keuze voor Sneijder op links kwam omdat hij bij Inter ook op links speelde en dat was juist zijn beste periode. Bij Sneijder vind ik dat er net zoals bij vd Vaart het beste er wel vanaf is maar ik vind hem toch nog net iets beter dan vd Vaart.

En wie er in het doel moet is een eindeloze discussie. Wat voor Stekelenburg spreekt is dat hij veruit de meeste ervaring heeft van alle doelmannen. Maar bij v. Gaal loop je het risico dat er elke wedstrijd een ander in het doel staat.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deadsy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:07:
Wat voor Stekelenburg spreekt is dat hij veruit de meeste ervaring heeft van alle doelmannen.
Dan kunnen we beter Hans van Breukelen opstellen, die wist tenminste een titel met Oranje te winnen :p

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:19
gambieter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:31:
[...]

Dan kunnen we beter Hans van Breukelen opstellen, die wist tenminste een titel met Oranje te winnen :p
Dat kun je beter niet zeggen want anders bied hij zich straks nog aan.

En de komende paar maanden kan nog veel gebeuren. Hoe komen spelers uit het seizoen, zijn ze wel fit etc.
Ik zou Stekelenburg niet zomaar aan de kant schuiven.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deadsy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:42:
Dat kun je beter niet zeggen want anders bied hij zich straks nog aan.
:+
En de komende paar maanden kan nog veel gebeuren. Hoe komen spelers uit het seizoen, zijn ze wel fit etc.
Ik zou Stekelenburg niet zomaar aan de kant schuiven.
Je hoeft hem ook niet aan de kant te schuiven, maar het gaat erom dat er nog mensen zijn die denken dat Stekelenburg de eerste keuze moet zijn, met redenen die ook voor Van Breukelen opgaan. Vorm heeft niet zoveel speciaals gedaan recent, Krul wel, en je hebt nog Cilissen en Zoet. Ik weet niet of je Stekelenburg als derde keeper moet gaan meenemen, dan kun je beter een jonge Eredivisiekeeper meenemen voor de ervaring opdoen (de kans dat de derde keeper speeltijd krijgt is marginaal).

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11-2025
mimang schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:48:
[...]

Stekelenburg is toch wel iets minder als van de Sar, en AS Roma minder dan Juve, Fulham minder dan Man United... Als Stekelenburg zich al niet kan bewijzen bij Fulham en AS Roma, waarom zou je dan niet Krul, Vorm en Cillesen nemen die alle drie gewoon duidelijk in vorm en fit zijn?
Mag hopen dat Cillessen niet mee gaat, geef dan liever Stekelenburg een kans als derde keeper.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:47:
[...]
Je hoeft hem ook niet aan de kant te schuiven, maar het gaat erom dat er nog mensen zijn die denken dat Stekelenburg de eerste keuze moet zijn, met redenen die ook voor Van Breukelen opgaan. Vorm heeft niet zoveel speciaals gedaan recent, Krul wel, en je hebt nog Cilissen en Zoet. Ik weet niet of je Stekelenburg als derde keeper moet gaan meenemen, dan kun je beter een jonge Eredivisiekeeper meenemen voor de ervaring opdoen (de kans dat de derde keeper speeltijd krijgt is marginaal).
Wat heeft Krul dan precies voor 'speciaals' gedaan de laatste tijd? Hij keept ook verre van foutloos.
In oranje is hij ook niet onomstreden en maakt hij op mij ook geen zekere indruk.

Mijn keuze zou zijn: 1 ervaren keeper, 1 jong talent als 3e doelman en 1 keeper qua leeftijd daar tussenin.
Dus dan kom ik uit op Stekelenburg, Krul/Vorm, en Cilissen/Zoet. Van Stekelenburg leert zo'n jonge keeper tenminste nog wat.

[ Voor 8% gewijzigd door tweaker2010 op 15-03-2014 11:56 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Krul was nog PL-speler van de maand in November 2013, Stekelenburg heeft verschillende fouten op zijn naam in de laatste paar wedstrijden. in Feb 2014 (dus net terug) West Brom-Fulham kostte Fulham de overwinning (liet de bal onder zich door gaan). Dit is niet de Stekelenburg van 2010, het is 4 jaar, blessures en een carriereafdaling later.

Dat Krul in Oranje niet onomstreden is komt door het geroep om Stekelenburg en door het selectiebeleid van Van Gaal. Eigenlijk zijn alleen Robben en Rvp onomstreden...

Maar het is een beetje zinloos. Bijf vooral doen alsof Stekelenburg de enige keuze is, of als alternatief, volg de wedstrijden en kijk naar de prestaties.

Verwijderd

Wil je een ervaren keeper die het goed doet bij zijn club dan kom ik op Bassie uit oftewel Jelle ten Rouwelaar. Aparte kerel weliswaar maar keept goed.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-02 13:10
Kent momenteel een goede periode ja, Jelle ten Rouwelaar, maar hij is door de seizoenen heen heel erg wisselvallig geweest, dus daar kun je niet op bouwen.

Ervarenheid is niet alleen dat je wat ouder bent trouwens, wedstrijden spelen tegen grote tegenstanders, in europa bijvoorbeeld. Dat noem ik eerder ervaring, en dat heeft Ten Rouwelaar dus niet..

Verwijderd

Sorry dat ik het zeg hoor maar wat heeft een keeper nu aan internationale ervaring? Buitenlandse spelers schieten niet anders dan Nederlandse spelers.

Als er één positie is waar leeftijd c.q. wedstrijdervaring telt dan is het wel die van keepers. Meer dan welke andere positie.

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:12
Internationale ervaring is handig bij Internationale wedstrijden. Ik zie Jelle ten Rouwelaar niet direct ontspannen aan Spanje-Nederland beginnen straks in Brazilië O-)

Hattrick: Thorgal Eagles

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:42

Vos

AFCA

bregweb schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:53:
Internationale ervaring is handig bij Internationale wedstrijden. Ik zie Jelle ten Rouwelaar niet direct ontspannen aan Spanje-Nederland beginnen straks in Brazilië O-)
Die zit dan met zijn gedachten alleen nog maar bij het shirtjes wisselen inderdaad :p.

Verwijderd

Jelle heeft bij Austria Wien gespeeld toch? :)

Shirtjes is één ding, ballen uit het doel houden iets anders. Kerel zou alleen wel aardig wat zonnebrand crème kunnen gebruiken denk ik.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:07
Neem Bassie maar niet mee, die gaat al flippen om een ingooi. Daar slaan vast de stoppen compleet door als' de Spaanse spits bij een corner hem probeert te hinderen. ;)

Krul/Vorm lijken me de 1e en 2e keuze, ook vanwege het wekelijks keepen op een behoorlijk niveau. Cillissen als talent voor de toekomst mee. Al weet je het met Louis maar nooit, volgens mij heeft hij recent nog gezegd dat Vermeer de ideale keeper voor zijn systeem is, maar dat hij die niet kan selecteren omdat hij nauwelijks speelt.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het schijnt dat de keeper van Kubbeveen 7 ook al tien wedstrijden geen goals tegen heeft gehad en zijn verdediging uitstekend organiseert :p

Maar het spelen onder druk is heel wat anders dan het spelen bij NAC. Volle stadions en bij een fout het hele land over je heen krijgen ipv alleen de lokale supporters, dat maakt veel uit. Je moet ook om kunnen gaan met je verdedigers, en ook met aanvallers die handig duiken als je in de buurt bent, etc.

• Martinusz
Kompany doet ondertussen een Pelle'tje richting kleedkamer :+

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zou Feyenoord hem de aanvoerdersarmband moeten gaan afnemen? :+

Verwijderd

Hoeveel wedstrijden speelde keepte Piet Schrijvers ook weer bij een buitenlandse club? 8)

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:49:
Sorry dat ik het zeg hoor maar wat heeft een keeper nu aan internationale ervaring? Buitenlandse spelers schieten niet anders dan Nederlandse spelers.

Als er één positie is waar leeftijd c.q. wedstrijdervaring telt dan is het wel die van keepers. Meer dan welke andere positie.
Vraag even aan Ajax waarom buitenlandse ervaring soms weleens gewend is. In de Donald Duck competitie hier hebben ze weinig te doen, maar bij de eerste de beste test vliegen er een hoop in.

• Martinusz
Stekelenburg op de bank tegen krul wel in het doel. Stekelenburg dus niet in de basis, zonder wedstrijden wil je die straks toch niet meenemen zeker?

Edit: lol verliezen ze door een fout van krul :+

[ Voor 14% gewijzigd door Martinusz op 15-03-2014 17:58 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:24
Wat is er de laatste weken toch met de keepers in de Eredivisie aan de hand?

Best grappig eigenlijk, die fouten.

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:26
Wat is het met keepers vandaag?

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsja, ik had in de Toto ook al PSV op winst staan. Als je puur kijkt naar spelers, dan moet PSV nu zo ongeveer kampioen zijn. Ongelooflijk met zo'n team en lekker gevulde bank dat het zo ver is gekomen met ze.

De inhaalrace is 2 wedstrijden te laat begonnen.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 15:38
Nou nou, over schwalbes gesproken..... Maar slecht dat Vitesse niet meeloopt om te verdedigen uit de rebound van die penalty.

[ Voor 14% gewijzigd door schwarzenegger op 15-03-2014 19:15 ]

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:42
Blom is weer lekker bezig. Onterechte penalty en de goal is vervolgens ook nog eens dik buitenspel.

• schwarzenegger
VeeGee schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 19:15:
Blom is weer lekker bezig. Onterechte penalty en de goal is vervolgens ook nog eens dik buitenspel.
Ik ben ook absoluut geen Kevin Blom fan.... maar volgens mij is Kevin twee keer gefopt door die grensrechter

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Dat was dus compleet geen buitenspel. Hij stond achter Park toen de bal weer voorkwam

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Verlicht mij eens: degene die scoort staat op gelijke lijn met degene die voorgeeft. Dan kan het toch geen buitenspel zijn? Of heb ik iets gemist?

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

• schwarzenegger
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het geen buitenspel was..

Maar het was volgens mij ook zeker geen pingel maar een rasechte schwalbe.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-02 17:05
Tettie schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 19:20:
[...]

Verlicht mij eens: degene die scoort staat op gelijke lijn met degene die voorgeeft. Dan kan het toch geen buitenspel zijn? Of heb ik iets gemist?
Op gelijke lijn bestaat (bijna) niet. Hij stond ofwel voor ofwel achter de speler. Overigens is ook nog van belang of hij misschien achter de bal stond.

Overigens spreekt bijvoorbeeld het AD ook over buitenspel.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Buitenspel was het volgens mij niet, Depay stond op één lijn met of zelfs net iets achter de bal. Wel was het een schwalbe en geen penalty...

[ Voor 3% gewijzigd door ik222 op 15-03-2014 19:34 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, wat een duikelpartij was dat. Buitenspel lijkt me niet, in ieder geval niet te zien voor scheids of grens.

• Fleximex
Leek toch op een elleboog van Ibarra.

[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 15-03-2014 20:05 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens mij kan deze wedstrijd nog 1000 minuten duren, Vitesse gaat niet scoren.

/ De volgende pot van PSV mogen ze in bed spelen. Dan kunnen ze direct 90 minuten gaan liggen.

[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 15-03-2014 20:24 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-02 22:31
Zit ado groningen te kijken. Doet gewoon pijn aan de ogen, zelden zo'n slechte pot gezien.
Sommige spelers zijn niet eens in staat om een bal over de grond naar een medespeler, en dat zonder druk.
Ben je prof, tis echt om je kapot te schamen.
Geef mij dat geld maar, train ik elke dag wel, dat zal me nog wel lukken. Beste stuurlui... :-)

Edit :weer burnet en Hateboer, brrr slappe hap

[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 15-03-2014 20:25 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Nou, PSV speelt de laatste wedstrijden niet mooi, of zelfs oost-duits verdedigend zoals nu de 2de helft, maar 6 wedstrijden 18 punten is gewoon wel heel knap, zeker vanuit hun positie. Kijken of ze de boel volgend seizoen bij elkaar kunnen houden.

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:07
Zelfs 7 wedstrijden 21 punten, maar dit was wederom door het oog van de naald.

• Martinusz
Wow Bayern voor de 50ste keer ongeslagen achter elkaar in de BL! Zie [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014

[ Voor 42% gewijzigd door argro op 15-03-2014 21:44 ]

• Fleximex
En 12 gewonnen in de laatste 14 wedstrijden.

Maar als PSV supporter is dat laatste kwartier niet goed voor je hartslag ;). Slechte wedstrijd trouwens en ook floot Blom dramatisch slecht. Cruciale beslissingen gingen fout en hij begon veel te snel met kaarten en dan moet je consequent doorgaan en krijg je dit: 9 gele kaarten.
Ik moet zeggen dat als ik eredivisiewedstrijden kijk op tv je totaal niet de stadionervaring krijgt. Ongeveer 30 seconden voor tijd krijgt Piazon een gigantische kans, maar ik hoor het publiek amper reageren. Komt denk ik omdat de activiteit van de microfoons meebeweegt met de bal (harde kern van Vitesse zit aan de andere kant van het veld). Dit is in Engeland niet of minder.

[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 15-03-2014 20:58 ]

Pagina: 1 ... 160 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum