[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 222 223 Laatste
Acties:
  • 405.109 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-05 07:19

CR1691

Hero of Time

Van alle spelers die gaan vertrekken zal BMI de makkelijkst op te vangen speler zijn. Ik denk dat Kongolo nu al evengoed is en hij heeft sowieso meer talent. Pelle zal een haast onmogelijke opgave worden. Feyenoord heeft al ruim 3 seizoenen een topscorer in huis, probeer die maar weer te vinden. Ik hoop op dost maar die lijkt mij onhaalbaar. Ook Janmaat is moeilijk op te vangen. In de eredivisie loopt er nou niet echt een potentiële speler rond die zijn niveau kan evenaren en haalbaar is. De speler die het hardst gemist gaat worden is De Vrij, de jongen wordt zo ontzettend onderschat.

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 28-06-2014 17:07 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 18:28
dutchgio schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:55:
Ik denk dat Guidetti tegen gaat vallen, mochten ze die halen. De verwachtingen liggen dan erg hoog, maar hij heeft dit seizoen amper gespeeld, en of ie dan hetzelfde als in de periode bij Feyenoord weer gaat evenaren lijkt mee moeilijk.
Hij heeft zelfs de afgelopen 2 seizoenen nauwelijks gespeeld.
Maar ik denk wel dat hij de eerste keus zal zijn van Feyenoord.

Ten eerste om simpel te scoren bij de aanhang. En ten tweede omdat het netwerk van v. Geel vrij beperkt is.

Een Dost en de andere bekende Nederlanders zullen denk ik ook vrij duur zijn. Dan ben je het geld van Pelle meteen weer kwijt.
En dan is het nog maar de vraag of Dost en co. er flink op achteruit wil gaan qua salaris want ze verdienen nu een flink stuk meer.

Een Guidetti kan ook naar de Championship gaan en zal daar meer of minimaal net zo veel kunnen verdienen als bij Feyenoord. Maar hij heeft daar geen echte naam dus dan is het maar de vraag of hij verder komt dan de bank.
Bij Feyenoord weet hij dat hij 1e keus zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343906

Han schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:01:
[...]

Feyenoord kan nooit geheel over deze inkomsten beschikken. Er moeten nog schulden worden afgelost en daarnaast is het maar de vraag of het geld in één keer binnen komt. Als er in termijnen wordt betaald levert dat beperkingen op. Overigens, Guidetti, waarom zou hij naar Feyenoord gaan? Zelfs een club in de 'eerste divisie' in Engeland kan een hoger salaris ophoesten. Ook al zou Feyenoord dat kunnen betalen, het willen is ook een factor. Je zal over het salarisplafond heen moeten en dat is gevaarlijk voor het evenwicht in het elftal.
Wat heet. In zijn nieuwjaarspeech gaf Gudde het bondig weer. Feyenoord had op dat moment nog een negatief eigen vermogen van €6,- miljoen. Eerst met dat dat minimaal €3,- miljoen positief is geworden gaat Feyenoord in overleg met de Vrienden van Feyenoord gefaseerd die aandelen ad. €30,- miljoen terugkopen. Over de nog uitstaande aandelen dient Feyenoord vanaf het moment dat Feyenoord minimaal €3,- miljoen eigen vermogen heeft en houdt 4% dividend per jaar uit te keren. Daarnaast maakte Gudde toen melding van de kosten van het nieuwe trainingscomplex die tijdens die speech op ca. €17,- miljoen werden ingeschat.

Pff, ga er maar aan staan als Fred Rutten zijnde. Dragende spelers die vertrekken, vroeg belangrijke wedstrijden spelen in de voorronde van de CL, en weinig middelen voor versterkingen tegemoet kunnen zien.

Weet Rutten de prestaties van Koeman te evenaren dan verdient hij een dikke pluim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 22:24

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

martinusz schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:26:
Maar wel eindelijk weer verdedigers naar de grotere clubs! Is goed voor Oranje!
Je kunt zeggen een leegloop voor Feyenoord, maar het geeft ze wel een snak geld waar ze iets weer mee kunnen doen.
Aan de ene kant wel, maar het is te hopen dat BMI niet bij zo'n club op de bank beland. En Feyenoord zal niet al het geld kunnen gebruiken voor nieuwe spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:18
Nieuw topic aangemaakt voor het nieuwe seizoen aangezien de eerste oefenwedstrijden en trainingen alweer zijn geweest: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 222 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum