[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 135 Laatste
Acties:
  • 281.220 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:11
[Afbeeldingslocatie: http://www.nrc.nl/wp-content/uploads/2012/05/a5dbc91e63f5860c0e0f6a706700eb68.jpg]

Na wederom een flinke inhaalrace en maarliefst 14 wedstrijden oprij weten te winnen mocht Ajax zich voor de 2e keer oprij landskampioen van Nederland noemen. De beker kwam in handen van PSV, die voor het eerst sinds 2008 (landskampioen en JCS) weer eens een prijs pakte. De Johan Cruijff Schaal werd gewonnen door FC Twente door met 2-1 van Ajax te winnen.
[Afbeeldingslocatie: http://bin617-03.website-voetbal.nl/sites/voetbal.nl/files/imagecache/520x280/FC%20Zwolle%20kampioen.jpg]

Eindelijk is het FC Zwolle, nu PEC Zwolle, gelukt om te promoveren naar de Eredivisie. Verder promoveert Willem II tenkoste van de Graafschap.
[Afbeeldingslocatie: http://www.aspaceforphotography.org/wp-content/uploads/2012/05/111984467_138925.jpg]

Afgelopen jaar won Chelsea verassend de Champions League. Nadat het in de halve finale wist te winnen van FC Barcelona, was het ook in de finale te sterk voor het FC Bayern München van Arjen Robben. Door deze overwinning weet Chelsea zich ook dit jaar weer te plaatsen voor de Champions League, aangezien het er in de competitie naast greep.

Ten opzichte van de UEFA Champions League 2011/12 zal er niets veranderen. Aan het hoofdtoernooi nemen 32 teams deel. 16 ploegen zullen doorstromen naar de knock-out fase van de UEFA Champions League. De nummers drie van elke poule zullen doorstromen naar de 2e ronde van de UEFA Europa League. De nummer vier is uitgeschakeld.
[Afbeeldingslocatie: http://image.excite.es/esdeporte/news/atletico-de-madrid-europa-league-default.jpg]

De UEFA Europa League is een door de UEFA georganiseerde voetbalbekercompetitie die in het seizoen 2009/10 van start ging. Het verving de UEFA Cup. Ook de UEFA Intertoto Cup werd in deze competitie geïntegreerd.
In de Europa League wordt gespeeld volgens het zelfde systeem als in de UEFA Champions League. Dit betekent dat het hoofdtoernooi met een groepsfase begint, waarin de ploegen in één groep een thuis- en uitwedstrijd spelen tegen de andere drie ploegen in de groep. Daarna zal elke volgende ronde een knock-outronde zijn met eveneens een thuis- en uitwedstrijd. Alleen de finale bestaat uit één wedstrijd die op neutraal terrein wordt gespeeld.
Titelhouder is Atletico Madrid, waar afgelopen jaar geen maat op stond.

Liefhebbers om de TS mee aan te passen? Post overgenomen van het voetbaltopic 2011/2012

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Alle respect voor de score van PSV... Maar is dit wel het echte Napoli? Lijkt wel de A2 die staat te spelen. Hoe dan ook, de enige ploeg met 3 punten deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Al schort het wel aan de afwerking. De score had hoger uit moeten vallen. Maargoed, de drie punten zijn wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 22:24

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat een berg gele kaarten in de slotfase zeg! Je kan wel merken dat Napoli flink gefrustreerd raakt.
Nette score voor PSV. 3-0 zijn geen misselijke cijfers tegen zo''n tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:39
tweaker2010 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:56:
Wat een berg gele kaarten in de slotfase zeg! Je kan wel merken dat Napoli flink gefrustreerd raakt.
Nette score voor PSV. 3-0 zijn geen misselijke cijfers tegen zo''n tegenstander.
Ik heb alleen de laatste 5 minuten gezien (moest wat anders doen) maar wat is er gebeurt?
Speelde Napoli met de reserves ofzo?

Want ook al speelt PSV thuis zo een winst had ik absoluut niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PSV soeverein, het had zomaar 6-0 of meer kunnen zijn... :o

Even Van Gaal parafraserend, waren zij nou zo slecht, of PSV nou zo goed? :P

Even goed: *O* *O* *O*

[/crosspost]

Overigens had o.a. Cavani gewoon rood verdiend.

[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 04-10-2012 23:02 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-05 23:45

Tornado1.0

Work in progress

Zeker, die natrap tegen Lens had makkelijk rood kunnen zijn :/

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 20:06

Royz

Kleurenblind!!

Knap hoor van PSV. Hoe je het ook wendt of keert, ze hebben gewonnen. En zwaar ook :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ben benieuwd hoe lang McClaren nog onomstreden blijft in Enschede... Het is echt slecht, en zijn tactische ingrepen vallen vaak verkeerd uit. Ik blijf er bij dat hij niet moeten terugkeren, het kon alleen maar minder. De selectie is veel zwakker dan in de gloriedagen onder McClaren en hij leunde erg op zijn sterkmakers toen. Nu die er niet meer zijn zakt hij keer op keer als tacticus... Jammer. Tijd om Schreuder naar voren te schuiven, of is dat te vroeg?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Net terug uit Eindhoven: wat een lekkere wedstrijd! PSV speelde echt zeer goed. Ik heb goed veldspel en erg veel goede (snelle) combinaties gezien. De verdediging stond prima (met wel een paar keer wat mindere momentjes) en Van Bommel en Strootman heersten weer op het middenveld. Napoli was trouwens wel erg slecht (ook 1 van de redenen waarom PSV ook zo goed kon spelen). Volgens mij heeft Napoli maar 1 of 2 kansen gehad (2x Cavani in de 2de helft). Ze hadden ook erg veel slordige passing. Dat had ik echt niet verwacht, ook niet van dit B-elftal van de huidige koploper van Italie.

Maar zoals Ramzzz al zei, de score had eigenlijk veel hoger moeten uitvallen. Met nadruk op moeten, want doordat Dnejpr nu 2 wedstrijden gewonnen heeft, kunnen er wel eens 2 of 3 clubs eenzelfde aantal punten halen. En dan gaat het doelsaldo de doorslag geven en had je dus die extra goals van vandaag kunnen gebruiken.

En ondanks dat het stadion niet was uitverkocht, was het wel een lekker sfeertje in het stadion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 21:58

Slapstick

Me, myself or I

Han schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:33:
Ben benieuwd hoe lang McClaren nog onomstreden blijft in Enschede... Het is echt slecht, en zijn tactische ingrepen vallen vaak verkeerd uit. Ik blijf er bij dat hij niet moeten terugkeren, het kon alleen maar minder. De selectie is veel zwakker dan in de gloriedagen onder McClaren en hij leunde erg op zijn sterkmakers toen. Nu die er niet meer zijn zakt hij keer op keer als tacticus... Jammer. Tijd om Schreuder naar voren te schuiven, of is dat te vroeg?
Schreuder is toch ook al wat ouder ondertussen? Sinds 2008 met een tussenjaar gestopt. Al drie jaar ervaring bij Twente en Vitesse als assisentcoach. En de laatste jaren voor dat hij stopte was hij al duidelijk een verlengstuk van de trainer in het veld.

Het is trouwens een achterachterneef van me :*)

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Royz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:14:
Knap hoor van PSV. Hoe je het ook wendt of keert, ze hebben gewonnen. En zwaar ook :)
Had ik niet verwacht, maar knap gespeeld van PSV.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
PSV heeft gisteren inderdaad mooi gespeeld, had dit echt niet verwacht tegen Napoli.

Vroeger ook nog een boek gelezen over Napoli, vanuit de ogen van een supporter. Toen ze dus werden terug gezet naar de Serie C. Prachtig verhaal/boek, helaas weet ik de titel niet. Mochten er geïnteresseerden zijn, dan kan ik het even navragen van wie ik hem had geleend!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05 11:46
was de opstelling van napoli nu op 10 plekken gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 11:57

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ook op immer positieve supporterssites dringt het door dat met name de taktiek van Twente niet altijd het goede resultaat oplevert.
FC Twente heeft donderdagavond met 2-2 gelijk gespeeld tegen Helsingsborgs IF. Na een dramatisch begin, een schandalige eerste helft en een waardeloos grootste deel van de tweede helft richtte FC Twente zich uiteindelijk op en kreeg het zelfs nog een enorme kans op de overwinning. Hoewel gerechtigheid in het voetbal natuurlijk niet bestaat, zou dat wel erg veel van het goede geweest zijn. Met een punt mogen wij Tukkers onze handjes heel erg dichtknijpen. Steve McClaren lijkt de draad trouwens ook totaal kwijt. Bij een 1-2 stand konden we hem als een bang schooljongetje nagelbijtend langs de kant zien staan. Dat geeft de Twentse burger moed…

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
ZIjn mensen echt onder de indruk van die overwinning van PSV? Wedstrijd wel gezien? Goed dat PSV wint maar die italianen geven helemaal niks om dat EL (nog minder dan die engelsen). Ze wilden het niet eens proberen. Nu hebben wij een dusdanig kleine competitie dat willekeurig welke Europese wedstrijd interessant is, maar Napoli had het beter schriftelijk af kunnen doen en dat was niet omdat PSV zo sterk was. Je verwacht toch dat die B spelers een beetje gemotiveerd zijn (omdat ze een kans krijgen) maar dat viel tegen. Maar vindt het een beetje ver gaan om te zeggen dat het een prima over winning is op de nummer 1 van talie. Gewoon een zinloze wedstrijd was het, maar leuk voor het zelf vertrouwen van PSV (als driesje mertens nu maar niet gaat roepen dat dit DE wedstrijd was van het EL seizoen :+ )

Over twente, ja die spelen het hele seizoen onder McClaren al erg laf toch?

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 05-10-2012 11:28 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PWM schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:38:
Alle respect voor de score van PSV... Maar is dit wel het echte Napoli? Lijkt wel de A2 die staat te spelen. Hoe dan ook, de enige ploeg met 3 punten deze week.
Niet helemaal het sterkste elftal, mede daarom zo mooi dat PSV dat afgestraft heeft. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Nog 1,5 uur en dan de bus in om te vertrekken richting Emmen! Als ik mij niet vergis, 4 bussen en mensen op vrij vervoer. Gaat dus lekker druk worden in het uitvak. Wordt tevens de eerste uitwedstrijd van mijn zusje (16 jaar), direct een lekkere lange uitwedstrijd haha.

Hoop dat we vanavond winnen en de periode pakken, hebben we die prijs alweer binnen :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Het is toch wat, competitie op vrijdagavond.

Je zou al eerstedivisieclub OF willen promoveren OF willen degraderen om in leukere competities terecht te komen...

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:26

jeka

Support your local club.

wsLy schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:55:
Nog 1,5 uur en dan de bus in om te vertrekken richting Emmen! Als ik mij niet vergis, 4 bussen en mensen op vrij vervoer. Gaat dus lekker druk worden in het uitvak. Wordt tevens de eerste uitwedstrijd van mijn zusje (16 jaar), direct een lekkere lange uitwedstrijd haha.

Hoop dat we vanavond winnen en de periode pakken, hebben we die prijs alweer binnen :p.
Zolang jullie maar niet promoveren :P
Groningen Maastricht is mij te ver.
Of Groningen moet degraderen Veendam, Emmen, Leeuwarden is prima te doen :+

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47

St@m

@ Your Service

Postius schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:26:
ZIjn mensen echt onder de indruk van die overwinning van PSV? Wedstrijd wel gezien? Goed dat PSV wint maar die italianen geven helemaal niks om dat EL (nog minder dan die engelsen). Ze wilden het niet eens proberen. Nu hebben wij een dusdanig kleine competitie dat willekeurig welke Europese wedstrijd interessant is, maar Napoli had het beter schriftelijk af kunnen doen en dat was niet omdat PSV zo sterk was. Je verwacht toch dat die B spelers een beetje gemotiveerd zijn (omdat ze een kans krijgen) maar dat viel tegen. Maar vindt het een beetje ver gaan om te zeggen dat het een prima over winning is op de nummer 1 van talie. Gewoon een zinloze wedstrijd was het, maar leuk voor het zelf vertrouwen van PSV (als driesje mertens nu maar niet gaat roepen dat dit DE wedstrijd was van het EL seizoen :+ )
Ja, ik was wel degelijk onder de indruk. Zelfs het "B-team" van Napoli doet in Nederland mee om het kampioenschap. PSV speelde met flair, kracht en zelfvertrouwen. Napoli werd volledig van de kaart geveegd. Maar het is altijd heerlijk bagatelliseren voor de zwartkijkers. Een Nederlandse club legt een uitstekende wedstrijd op de mat, vernederd de tegenstander.. dan is het altijd nog maar goed dat je kunt zeggen dat het een B-team was. Ja, Napoli kwam niet met de allerbeste opstelling, maar het zijn zeker geen slechte voetballers, maar ze werden behoorlijk te kijk gezet.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb al vaker vrij gepakt op de vrijdag om naar uitwedstrijden te gaan. Momenteel zit ik zonder werk helaas. Maarja vrijdagavond is klote voor uitwedstrijden... Alles, behalve fortuna, is meer dan een uur vandaan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

wsLy schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:36:
Ik heb al vaker vrij gepakt op de vrijdag om naar uitwedstrijden te gaan. Momenteel zit ik zonder werk helaas. Maarja vrijdagavond is klote voor uitwedstrijden... Alles, behalve fortuna, is meer dan een uur vandaan.
Nee, Meestreeech ligt overal ver vandaan, niet andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:10
St@m schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:33:
[...]

Ja, ik was wel degelijk onder de indruk. Zelfs het "B-team" van Napoli doet in Nederland mee om het kampioenschap. PSV speelde met flair, kracht en zelfvertrouwen. Napoli werd volledig van de kaart geveegd. Maar het is altijd heerlijk bagatelliseren voor de zwartkijkers. Een Nederlandse club legt een uitstekende wedstrijd op de mat, vernederd de tegenstander.. dan is het altijd nog maar goed dat je kunt zeggen dat het een B-team was. Ja, Napoli kwam niet met de allerbeste opstelling, maar het zijn zeker geen slechte voetballers, maar ze werden behoorlijk te kijk gezet.
Als Ajax-fan schrok ik gisteravond op sommige momenten zelfs... Ondanks dat Napoli niet in hun sterkste opstelling speelde zaten er bij PSV combinaties tussen waarvan je als voetballiefhebber gewoon van smult. Snel, niet te lang lopen, en Lens was uitzonderlijk goed _O_ Niet normaal wat die aan werk heeft verzet en hoe sterk die het deed daar voorin (en achterin vlak voordat Cavani met rood eraf had gemoeten). Narsing wederom vrij onzichtbaar trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Tukk schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:48:
[...]

Nee, Meestreeech ligt overal ver vandaan, niet andersom ;)
Haha achja het tweede flesje jupiler weer opengetrokken. Wordt weer een leuk tripje

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

jeka schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:24:
[...]

Zolang jullie maar niet promoveren :P
Groningen Maastricht is mij te ver.
Of Groningen moet degraderen Veendam, Emmen, Leeuwarden is prima te doen :+
Groningen - Kerkrade valt je dan mee? :P
Tukk schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:06:
Het is toch wat, competitie op vrijdagavond.

Je zou al eerstedivisieclub OF willen promoveren OF willen degraderen om in leukere competities terecht te komen...
En dan als beloning worden de samenvattingen (die je als verkooppraatje houdt naar shirt-, broek- en reclamebordsponsoren) op zaterdag om 18.00 uur uitgezonden...
Ik zou als JL club dan denken "flikker maar op met je RTL7" en weer lekker op zaterdagavond gaan spelen.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 10:24

MeNTaL_TO

The future is not set

St@m schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:33:
[...]

Ik kijk weer eens een wedstrijd niet omdat ik verwacht dat het een zaadpot gaat worden (zoals vaker tegen Italianen). Zal volgende keer waarschuwen als ik een wedstrijd laat schieten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:18

Player1S

Probably out in the dark

King Nothing schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

Groningen - Kerkrade valt je dan mee? :P
[...]

En dan als beloning worden de samenvattingen (die je als verkooppraatje houdt naar shirt-, broek- en reclamebordsponsoren) op zaterdag om 18.00 uur uitgezonden...
Ik zou als JL club dan denken "flikker maar op met je RTL7" en weer lekker op zaterdagavond gaan spelen.
Op zaterdagavond heb je wel weer concurrentie van Eredivisie clubs. Geen enkele club heeft echt alleenrecht in hun gebied. Zeker in de Jupiler League niet.

Ik vermoed dat er toch aardig wat mensen zijn die zowel naar wedstrijden van een Jupiler League club gaan en van een Eredivisie club gaan.

Nou zullen dit geen stadionvullende aantallen zijn maar voor sommige clubs zal het afhaken van 100-200 man al een flinke hap uit het budget betekenen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

L1nt schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:05:
[...]

Op zaterdagavond heb je wel weer concurrentie van Eredivisie clubs. Geen enkele club heeft echt alleenrecht in hun gebied. Zeker in de Jupiler League niet.

Ik vermoed dat er toch aardig wat mensen zijn die zowel naar wedstrijden van een Jupiler League club gaan en van een Eredivisie club gaan.

Nou zullen dit geen stadionvullende aantallen zijn maar voor sommige clubs zal het afhaken van 100-200 man al een flinke hap uit het budget betekenen.
Laat die enkele club waar dit voor geld zelf beslissen of ze op vrijdag wel/niet wil voetballen. Zijn ze oud en wijs genoeg voor om zelf te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

L1nt schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:05:
[...]

Op vrijdagavond is er een Eredivisiepot op tv. Vrijdag is gewoon een kutdag om op te spelen. Ik heb vaak genoeg bij Arnhem of Utrecht vastgestaan vanwege de spits. Probeer maar eens op vrijdagmiddag van Emmen naar Dordrecht te rijden. Of van Eindhoven naar Velsen. Overal op de weg is het drama. Kijk naar Wsly, de bus van MVV naar Emmen vertrok om goed 15.00 uur... 5 uur voor aftrap. Als wij vanuit Emmen naar Maastricht met de bus gaan dan is 14.00 uur de vertrektijd. Vanaf hier naar Eindhoven: 15.45 uur vertrek. Meer dan 4 uur voor aftrap. En dan gaat de bus zonder pauzes heen, puur omdat A50 - A12 - A50 een drama is. :/

Alleenrecht... Och. Dichtstbijzijnde eredivisieclubs: Zwolle (bijna uur reizen), Groningen (goed 45 minuten), H'veen (dik een uur) en Heracles (ook dik een uur). Ik ken wel een paar Emmenfans die incidenteel naar die Friezen of FC Grun'n gaan, maar Almelo en Zwolle gaat echt geen mens heen vanuit deze hoek (heel misschien vanuit Coevorden). Het Drentsche volk wat wel naar deze clubs gaat komt dan weer niet naar Emmen toe, dus "we" zouden er amper toeschouwers om verliezen. Die 3 man die dan wegblijven: :w

Trouwens, de keren dat FC Groningen ook op zaterdagavond thuis speelt zou je, vanuit FC Emmen gezien, ook kunnen uitwijken naar een andere dag, je houdt toch al geen rekening meer met de samenvattingen op RTL.
Speel dan op zaterdagnamiddag of begin van de avond.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb er geen problemen mee, als ik kan volg ik mijn ploeg overal. Zelfs in rusland mochten we ooit europees halen. Maar het is wel een probleem mbt werk.

De afgelopen 3 seizoenen heb ik ~26 wedstrijden per aeizoen gezien. Dit was uit en thuis, in Maastricht, Rotterdam, leeuwarden of wat dan ook.

Wat ik wel zeg is dat dde vrijdagavond klote is voor voetbal. Liever zaterdag of zondag. Boeie dat mensen naar de eredivisie gaan kijken.. Support your locals! Dat zeg ik.
Maarja dat zie je aan mijn onderschrift.. De lijfspreuk van onze groep... Geboren uit liefde, gedreven door passie!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Schaken in de definitieve Oranje selectie, toch wel opvallend vind ik. Zo'n geweldig talent is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vol uitvakje in emmen. Kom op die Sjengen!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Periode kampioen!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
tweaker2010 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:50:
Schaken in de definitieve Oranje selectie, toch wel opvallend vind ik. Zo'n geweldig talent is dat niet.
Geweldig toch. Die gast breekt pas met zijn 27e/28e door, leuk voor hem. En met deze leeftijd kan hij mooi bij Feyenoord blijven.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:25

Vos

AFCA

Gefeliciteerd! Hoe was de wedstrijd? 3-0 lijkt dik verdiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eerste helft viel een beetje en toen net voor rust twee goalen. Daarnaar was het gewoon de voorsprong behouden en kijken voor nog een goal.

Dankzij politie pas drie kwartier na afloop van de wedstrijd het vak kunnen verlaten

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:43

polthemol

Moderator General Chat
wsLy schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:32:
Ik heb er geen problemen mee, als ik kan volg ik mijn ploeg overal. Zelfs in rusland mochten we ooit europees halen. Maar het is wel een probleem mbt werk.

De afgelopen 3 seizoenen heb ik ~26 wedstrijden per aeizoen gezien. Dit was uit en thuis, in Maastricht, Rotterdam, leeuwarden of wat dan ook.

Wat ik wel zeg is dat dde vrijdagavond klote is voor voetbal. Liever zaterdag of zondag. Boeie dat mensen naar de eredivisie gaan kijken.. Support your locals! Dat zeg ik.
Maarja dat zie je aan mijn onderschrift.. De lijfspreuk van onze groep... Geboren uit liefde, gedreven door passie!
precies. Volgens mij ga je meer supporters trekken ook als je op een zaterdag speelt. Veel mensen gaan naar Fortuna kijken of MVV kijken omdat het in hun stad is. Je gaat naar PSV bv. dan omdat dat gewoon een grote club is.

Ik denk ook dat het best in te delen is, zaterdag juup, zondag's eredivisie bv.

MVV gefeliciteerd met de periodetitel, nu moeten we in sittard nog even onze huidige vorm doorzetten en er ene pakken, dan hopen dat vvv en roda voor de nacompetitie gaan en dan hebben we beslist een paar vlammende derby's extra als afsluiter van het seizoen straks ;)

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Gefeliciteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Een foto van het uitvak in Emmen gisteren, tot de nok toe gevuld, linksonder bij de glaswand stond ik de hele tijd met mijn groep. Heerlijke avond gehad, nu alleen zo gaar als een pindanootje haha!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1yzIN.jpg

Polthemol, ik kijk al uit naar de derby in december, hoop dat die doorgaat en niet door eventuele vorst of sneeuw wordt uitgesteld.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verrassende tussenstand in Arnhem. Zou fijn als dit zo blijft wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Knap van heerenveen dat ze iedere keer zulke goede spitsen kopen. Huntelaar, Alves, Dost en nu weer Finbogason.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, blijkbaar heeft de eigenaar van Vitesse zo ook zijn mannen in Zeist zitten. Wat een waanzinnige penalty :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Inderdaad, heel veel slechter kun je een schwalbe niet uivoeren maar de scheidrechter trapt er met open ogen in. Of hij heeft inderdaad zojuist een lekker bedrag gestort gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:01

Steffie

Opaque

Kruiswijk had daar ook niets met zijn handen/armen om het lijf van Bony te zoeken. Als verdediger moet je gewoon alle schijn vermijden.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ik222 schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:24:
Inderdaad, heel veel slechter kun je een schwalbe niet uivoeren maar de scheidrechter trapt er met open ogen in. Of hij heeft inderdaad zojuist een lekker bedrag gestort gekregen :)
Ik heb het op de radio gevolgd, daar zeiden ze dat de scheids door liet spelen maar op aangeven van de grens alsnog een penalty gaf. Was wel een schwalbe zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Steffie schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:45:
Kruiswijk had daar ook niets met zijn handen/armen om het lijf van Bony te zoeken. Als verdediger moet je gewoon alle schijn vermijden.
Helaas heeft Kruiswijk een behoorlijk lompe anatomie, waardoor hij al gauw de schijn tegen heeft. Jammer, want de drie punten hadden voor Heerenveen kunnen zijn. Verdiend zou het niet zijn geweest, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bah bah wat een schwalbe van Bony! Compleet onnatuurlijke manier van vallen.

En Bony zit de actie ervoor met een elleboog/arm bij Kruiswijk in de nek, dan moet daar al voor gefloten worden.

Hij geeft zelf toe het een schwalbe is, je moet slim zijn zegt ie..hij voelde een hand dus ging maar liggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 06-10-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Malki scoort gelijk weer 2x! Wat een belangrijk is ie toch voor Roda.

Penalty van Bony was idd een schwalbe, maar het blijft een topspits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Maarja wel dom van die gozer (Kruiswijk geloof ik) dat ie daar z'n handen neer zet. Natuurlijk is het wel een schwalbe maar het begint bij Kruiswijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Philflow schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 07:46:
Maarja wel dom van die gozer (Kruiswijk geloof ik) dat ie daar z'n handen neer zet. Natuurlijk is het wel een schwalbe maar het begint bij Kruiswijk.
Het begint bij Boni die de overtreding maakt, daar had hij moeten fluiten en zijn vriend moeten vlaggen. Het blijft een beetje pijnlijk als Boni in een interview gewoon aangeeft een schwalbe te hebben gemaakt, waarna de scheidsrechter zegt dat een penalty en rood de juiste keuze was.

Ik ben ook voor consequent (dus niet "naar de wedstrijd" fluiten), maar voetbal blijft natuurlijk wel een contactsport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ook na het zien van de tv-beelden was Liesveld onverbiddelijk. 'De arm gaat er omheen, er wordt heel licht vastgehouden. Maar het is het grijze gebied. De één vindt het een strafschop, de ander niet. Het lijkt een zware beslissing. Maar een beetje vasthouden is ook vasthouden.'
http://www.vi.nl/nieuws/2...oms-moet-je-slim-zijn.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:19
Slap optreden van de scheidsrechter. Als je zo gaat redeneren, kan je bij elke hoekschop iedereen wel een gele kaart geven voor vasthouden. Die overstap goal was wel weer leuk. Jammer dat die van Heerenveen niet lukte.

Ben benieuwd of Ajax er iets van gaat bakken vanmiddag en hopenlijk uitwinst voor NAC natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ajax had het al moeten beslissen. Hopenlijk komt het missen van kansen ons niet duur te staan in de tweede helft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 18:54

Koppensneller

winterrrrrr

ik222 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:21:
Ajax had het al moeten beslissen. Hopenlijk komt het missen van kansen ons niet duur te staan in de tweede helft...
Ik hoop dat ze de wedstrijd tegen Madrid niet te veel gaan voelen na het eerste uur... Verder een mooie goal na een prima pass (assist-assist? ;)) van Eriksen. Utrecht heeft ook wel kansen gehad, maar ik vind Ajax toch wel beter spelen. Lukoki is snel, en lijkt aan zijn voorzet gewerkt te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De assist van Eriksen was prima, maar voor de rest speelt hij wederom slecht. Hij heeft te veel tijd nodig waardoor hij telkens de bal verliest. Het lijkt wel of hij zijn handelingssnelheid kwijt is, raar. Aan afspeelmogelijkheden geen gebrek, het is niet dat hij de bal niet kwijt kan. Hij wil het gewoon te mooi doen, maar daardoor haalt hij en de snelheid uit de aanval en lijdt hij te vaak balverlies...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Mooi kopbal van Sporkslede, alleen zonde dat het in eigen doel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gouden wissel!! :D Die zat er netjes in zeg :P

En Sana moet nodig naar de kapper.

Edit: Ik hoorde dat ManU Erikssen wil gaan kopen in de winterstop voor 25miljoen.. :X

:+

[ Voor 65% gewijzigd door St@m op 07-10-2012 14:03 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-02-2023
Koppensneller schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:23:
[...]

Ik hoop dat ze de wedstrijd tegen Madrid niet te veel gaan voelen na het eerste uur... Verder een mooie goal na een prima pass (assist-assist? ;)) van Eriksen. Utrecht heeft ook wel kansen gehad, maar ik vind Ajax toch wel beter spelen. Lukoki is snel, en lijkt aan zijn voorzet gewerkt te hebben!
Ik snap dat argument nooit zo goed bij voetbal. Is het echt te veel van een topatleet gevraagd om 2 wedstrijden per week te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Die Sporkslede mag ook weer lekker in het tweede gaan ballen wat een drama zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

En de zondag begint wederom goed :) Nou NAC even oprollen, AZ zien winnen en dan weer "gewoon" bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Michielgb schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:17:
[...]

Ik snap dat argument nooit zo goed bij voetbal. Is het echt te veel van een topatleet gevraagd om 2 wedstrijden per week te spelen?
Hmm, blijkbaar wel. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 15:45
Michielgb schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:17:
[...]

2 Wedstrijden per week is wel veel op hoog niveau hoor, dat is gewoon een feit.
Vaak wordt dan het argument aangedragen dat in Engeland 2x per week standaard is, maar men vergeet dan altijd dat de selecties daar ook véél breder zijn en dat de bank vaak gelijkwaardig is aan het basiselftal.

Verder slechte wedstrijd van 2 kanten, toch heeft Ajax onnodig punten weggegeven.
Sporkslede maakt buiten de eigen goal sowieso nog een zwakke indruk. Eriksen weer veel te veel bezig met de show te maken dan gewoon goede passes te geven. Vond Babel wederom wel sterk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 22:00
Krukar schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:37:
Vaak wordt dan het argument aangedragen dat in Engeland 2x per week standaard is, maar men vergeet dan altijd dat de selecties daar ook véél breder zijn en dat de bank vaak gelijkwaardig is aan het basiselftal.
Tja, je mag er vanuit gaan dat met een begroting die zoveel groter is dat Ajax ook een bredere selectie heeft dan de competitie tegenstanders die maar 1 keer in de week spelen ;)

Feyenoord begon goed aan de wedstrijd, een gelukkige maar verdiende 0-1 en de eerste de beste keer dat Groningen komt wordt er een vrije trap gegeven. Muur staat te prutsen en het is weer 1-1. Cisse uitgevallen met een blessure, nu Schaken op links en Verhoek op rechts, waardoor de aanval gelijk een stuk minder is. Schaken is veel minder sterk op links en Verhoek is veel minder dan Schaken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zei het al na de eerste gele kaart van Kongolo, meteen wisselen. Nu dus al de laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:57:
Ik zei het al na de eerste gele kaart van Kongolo, meteen wisselen. Nu dus al de laat :(
Tja, met de Vrij, Mathijssen en Ramstein als geblesseerde DC's blijft er weinig over om te wisselen. Moet zeggen dat ik ze wel heel makkelijk gegeven vind, er was heel licht contact maar die speler laat zich gewoon vallen. Een vrij gewoon duel. Kan je wel zeggen dat het niet slim is, maar 9 van de 10 keer is dit geen overtreding/kaart. Het was overigens gewoon buitenspel dus uberhaupt geen overtreding.

Wat een enorme pech weer bij die goal. Domme overtreding, blessuretijd is al voorbij en en wordt hij zo van richting veranderd. Schade maar beperkt houden, dit gaat nergens over vandaag

[ Voor 28% gewijzigd door ph4ge op 07-10-2012 15:26 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsja, de gele kaarten zijn wat mij betreft wel terecht (hoewel bij die 2de de grensrechter dus buitenspel over het hoofd zag). Wel een probleem is dat er totaal 5x in vastgehouden in de wedstrijd, en er dus 2x geel volgt (dus rood), en 3x niets.

Precies het probleem met de arbitrage, je weet nooit wat je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
ph4ge schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:59:
[...]
Schade maar beperkt houden
Het stelt niet veel voor, maar om met zo een instelling de rust in te gaan, vind ik persoonlijk wel heel zwak.
Ze zullen er maar voor moeten vechten, verdienen genoeg die gasten.

[ Voor 24% gewijzigd door RickvN op 07-10-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
RickvN schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:27:
Niet lullen maar poetsen! Met zo een instelling, ken je lekker Jupiler League gaan spelen.
Het stelt niet veel voor, maar om met zo een instelling de rust in te gaan, vind ik persoonlijk wel heel zwak.
Normaal zou ik zeggen de beuk erin, maar met een scheidsrechter die zo met kaarten wappert (richting Feyenoord dan) is dat ook geen optie, want de volgende wedstrijd moet wel gewonnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Was die tweede gele kaart niet heel erg zwaar?
Volgens mij had die speler nooit meer bij de bal kunnen komen en was een vrije trap voldoende geweest.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Je kan beide kaarten gewoon geven maar het is zoals altijd gewoon totaal niet consequent wat scheidsrechters doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De vallende ziekte is ook in Groningen toegeslagen. Een hand om de middel, is tegenwoordig blijkbaar genoeg om (2x) ter aarde te storten met de handen in het gezicht.

EDIT: Donkerrode kaarten blijven dus op zak :N

Ontspannend voetbal kijken op de zondagmiddag is er niet meer bij.

EDIT2: Wel fijn dat er wolken hangen inmiddels, in de eerste helft was ik af en toe de bal en spelers kwijt in de zon.

[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 07-10-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ik222 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:33:
Je kan beide kaarten gewoon geven maar het is zoals altijd gewoon totaal niet consequent wat scheidsrechters doen...
Het was buitenspel en dus nooit een overtreding noch kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Krukar schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

Nah, ik heb toch vaak het gevoel dat het gewoon als excuus wordt gebruikt. Zie nu ook PSV, winnen weer doodleuk met 4 - 0 na afgelopen donderdag 3 - 0 te hebben gewonnen van Napoli.

Lijkt me toch dat je prima 3 uurtjes per week moet kunnen excelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Michielgb schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Nah, ik heb toch vaak het gevoel dat het gewoon als excuus wordt gebruikt. Zie nu ook PSV, winnen weer doodleuk met 4 - 0 na afgelopen donderdag 3 - 0 te hebben gewonnen van Napoli.

Lijkt me toch dat je prima 3 uurtjes per week moet kunnen excelleren.
2x totaal geen weerstand leuke vergelijking ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat kansloos van Groningen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Koppensneller schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 13:23:
[...]
Ja dus, ik was er al bang voor. Eerst wordt Ajax in de CL afgeslacht vervolgens laten ze thuis tegen matige tegenstanders punten liggen. De geschiedenis van vorig seizoen herhaalt zich en ze hebben er niets van geleerd. Nu maar hopen dat Twente punten verliest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

OPSLAGHOND schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:19:
[...]

2x totaal geen weerstand leuke vergelijking ...
Nee, Ajax heeft zich uit de naad moeten werken tegen RM wilde je zeggen? Whahaha, kom op zeg (owh wacht, dat was RM). Als die Sana gewoon de kansen afmaakt, dan is er niets aan de hand voor Ajax, en dan heeft niemand het over een wedstrijd door de week.

Het is nou ook weer niet zo dat Utrecht in het laatste kwartier het doelpunt maakte, en Ajax heeft kansen zat (de beste kansen) gehad op de overwinning.

Maar goed, PSV wint eenvoudig, met wederom goed voetbal na een hele makkelijke wedstrijd afgelopen donderdag.

[ Voor 25% gewijzigd door St@m op 07-10-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verschrikkelijk wat die Maaskant van Groningen heeft gemaakt. Ik vond 1 Toivonen in de Eredivisie al vervelend, maar nu stonden er 11 in het veld. Twee mazzelgoaltjes en een heel stel onbestrafte aanslagen verder hebben ze toch niet gewonnen, gelukkig nog enige rechtvaardigheid. Het verhaal dat Gozubuyuk pro-Feyenoord zou zijn is ook definitief ontkracht, hopelijk fluit hij voorlopig geen Eredivisie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Laatst online: 05-08-2024
ph4ge schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:51:
[...]

Verschrikkelijk wat die Maaskant van Groningen heeft gemaakt. Ik vond 1 Toivonen in de Eredivisie al vervelend, maar nu stonden er 11 in het veld. Twee mazzelgoaltjes en een heel stel onbestrafte aanslagen verder hebben ze toch niet gewonnen, gelukkig nog enige rechtvaardigheid. Het verhaal dat Gozubuyuk pro-Feyenoord zou zijn is ook definitief ontkracht, hopelijk fluit hij voorlopig geen Eredivisie meer.
Die blijft gewoon fluiten hoor, let maar op. Het is de nieuwe protégé van de KNVB nadat Kevin Blom snoeihard door het ijs gezakt is.

Maar het was dit weekend weer niet al te best qua arbiters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 10:33
Kan iemand vertellen wat er met Altidore is gebeurd? Volgens VI.nl heeft hij twee gele kaarten gehad in dezelfde minuut en mocht er dus met rood af. Hoe doe je dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Omg! AZ geeft het wel weg zeg! 2 rode kaarten binnen 1 min. Maher en Altidore eraf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

En gelijk de 2-0 er over heen. Chadli staat wel lekker te ballen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Altidore kreeg tweede geel wegens protesteren toen Maher rood kreeg voor natrappen en zeuren om een penal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:40
Amras schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:47:
Kan iemand vertellen wat er met Altidore is gebeurd? Volgens VI.nl heeft hij twee gele kaarten gehad in dezelfde minuut en mocht er dus met rood af. Hoe doe je dat? :P
Maher laat zich vallen in de 16 van Twente, en pootje-haakt daarna Rosales die vond dat Maher zich liet aanstellen. Daarvoor (dat laatste was natrappen) kreeg Maher rood van Makelie. Altidore was toen woedend en kreeg geel voor protesteren, bleef daarmee doorgaan en kreeg nogmaals geel.

Mijn mening: Maher had geel moeten krijgen voor een schwalbe (Twente werd een pingel door de neus geboord 1 minuut eerder) of geel moeten krijgen voor pootje-haken. Echt natrappen kon je het niet noemen maar beide overtredingen bijeen zou je tussen de regels door misschien als rood kunnen zien? Beetje gek was het wel.

Altidore was gewoon dom. Ik snap de frustratie, maar wat heb je eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Joosie200 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:57:
toen Maher rood kreeg voor natrappen en zeuren om een penal.
Hoe zit dat precies? als ie al rood kreeg voor natrappen waarom ging die dan nog zeuren over een pingel?

edit: oh het staat hierboven al!

[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 07-10-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 17:07
Zeer overdreven om rood te geven voor dat haken op Rosales, die overigens ook heerlijk theatraal ter aarde stortte. Altidore was gewoon heel dom inderdaad. Zonde van de wedstrijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Jahoor, ga even wat anders doen en ik mis twee rode kaarten, en twee doelpunten.. :/

Ok.. ik zie het net in de herhaling.. mja.. was dat rood? Denk het niet.
En die Rosales :X Die zet een nieuwe trend als het om schwalbes gaat.

[ Voor 48% gewijzigd door St@m op 07-10-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
De scheidrechter heeft zojuist een masterclass gegeven in 'hoe verpest ik een wedstrijd in 30 seconden'. Dat hij geen strafschop geeft aan AZ kan ik nog mee leven, er was wel contact dus het was geen schwalbe maar Maher viel te makkelijk.

Maar dat je dan iemand rood geeft aan iemand die slechts heel lichtjes reageerd op een Rosales die hem bewust komt opzoek is natuurlijk belachelijk. En iemand die je op je fouten wijst twee keer geel geven is helemaal laf en laat zien dat je volkomen ongeschikt bent als scheidsrechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Laatst online: 18:24
ik222 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:15:
En iemand die je op je fouten wijst twee keer geel geven is helemaal laf en laat zien dat je volkomen ongeschikt bent als scheidsrechter.
Ongeacht wat ik verder vind van de oorspronkelijke beslissing om de eerste rode kaart te geven: het is niet aan spelers om de scheidsrechter te wijzen op wat in hun ogen 'foute' beslissingen zijn. Ik ben het dan ook volstrekt met je oneens: ik vind het een uitstekende beslissing om Altidore 2x geel te geven en hoop dat er vaker kaarten getrokken worden voor dat constante zeuren van spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

phreako schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:00:
Zeer overdreven om rood te geven voor dat haken op Rosales, die overigens ook heerlijk theatraal ter aarde stortte. Altidore was gewoon heel dom inderdaad. Zonde van de wedstrijd..
Idd. Ben benieuwd hoeveel wedstrijden schorsing beide spelers krijgen. Het zijn ook nog eens de 2 belangrijkste spelers van AZ. Verbeek zal blij zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Maar dat je dan iemand rood geeft aan iemand die slechts heel lichtjes reageerd op een Rosales die hem bewust komt opzoek is natuurlijk belachelijk.
Zwaar gestraft, maar wel volgens de regels.
En iemand die je op je fouten wijst twee keer geel geven is helemaal laf en laat zien dat je volkomen ongeschikt bent als scheidsrechter.
Als het netjes gaat, dan is het geen probleem. Je weet niet wat Altidore roept.. Misschien mag hij wel blij zijn met 2x geel ipv direct rood. Als ik scheidsrechter ben (en dat ben ik wel eens) en er komt een mafkees op me afgelopen al verwensingen schreeuwend, dan mag diegene gaan douchen.
tweaker2010 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:26:
[...]

Idd. Ben benieuwd hoeveel wedstrijden schorsing beide spelers krijgen. Het zijn ook nog eens de 2 belangrijkste spelers van AZ. Verbeek zal blij zijn...
Altidore één waarschijnlijk, Maher 3 of 4

Zie het nu allemaal nog een keer.. terecht rood, voor beiden.
Volgens mij zegt ie bij z'n tweede kaart Bitch, Fuck off en klapt daarna nog een keer..

[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 07-10-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Als Maher er 3 of 4 krijgt dan vind ik dat ronduit belachelijk.

Laatst kreeg Serero bij Ajax een rode kaart voor een behoorlijke charge en dat werd 1 wedstrijd
schorsing met 1 voorwaardelijk.

Dan zijn naar mijn mening de verhoudingen ver zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
schwarzenegger schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:36:
Als Maher er 3 of 4 krijgt dan vind ik dat ronduit belachelijk.

Laatst kreeg Serero bij Ajax een rode kaart voor een behoorlijke charge en dat werd 1 wedstrijd
schorsing met 1 voorwaardelijk.

Dan zijn naar mijn mening de verhoudingen ver zoek.
Mja, natrappen vindt men soms inderdaad wat minder tof dan iets wat "in het duel" gebeurd.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Sallin schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:53:
[...]

Mja, natrappen vindt men soms inderdaad wat minder tof dan iets wat "in het duel" gebeurd.
dat van Serero was een charge van achteren op de enkels en daar was geen bal meer in de buurt.
Ik vraag me af wat erger is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:18

Player1S

Probably out in the dark

Maher niet kunnen zien. Rosales lag al voor ik het door had dat er iets gebeurde.
Altidore precies volgens de regels 2x geel. Hoe dom ben je om na de eerste zo door te gaan en hoe dom zijn de medespelers dat ze niet ingrijpen?

Maar goed. Drie punten erbij en nu naar The Toy Dolls :-)

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364257

L1nt schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:21:
Maher niet kunnen zien. Rosales lag al voor ik het door had dat er iets gebeurde.
Altidore precies volgens de regels 2x geel. Hoe dom ben je om na de eerste zo door te gaan en hoe dom zijn de medespelers dat ze niet ingrijpen?

Maar goed. Drie punten erbij en nu naar The Toy Dolls :-)
Je bedoelt letterlijk? Nellie the Elephant meebrullen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Op zich wel leuk dat de valpartij van Maher (natuurlijk een schwalble), voor Vitesse een penalty opleverde, met naderhand onderbouwing van de scheidsrechter. Eens te meer duidelijk dat de waan van de dag regeert op het veld.

Natrappen is overigens sowieso rood, altijd, geen excuus.

Overigens zou het Twente sieren als ze zo'n misselijke speler als Rosales gewoon een paar weken aan de kant houden, wegens ernstig misselijkmakend gedrag en een slecht voorbeeld voor publiek en jeugd, maar goed, hij zal wel een schouderklopje krijgen.

[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 07-10-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 18:56
Ik heb Groningen een tijdje niet meer gevolgd eerlijk gezegd, maar wat is er met dat team gebeurd zeg :o Het 'nuchtere noorden' was tijdens de wedstrijd in geen velden of wegen te bekennen. Allemaal dingetjes uitlokken, windvlaag voelen en neergaan alsof je door een kanonskogel geraakt wordt. De schwalbes waren echt niet om aan te zien :N

Consequent? Clasie werd een keer van achter gehaakt terwijl de bal al 2 sec weg was, niets aan de hand (Ofwel: vrije trap). Daarvoor gebeurde precies hetzelfde alleen dan wel met de bal tussen de voeten van beide spelers en dat leverde geel op :? Ik snap werkelijk waar helemaal niets meer van de regels, althans van de regels hoe de scheidsrechters die interpreteren.

Natrappen in de 70-71é minuut bleef onbestraft, daarna opstootje en gezeik, gelul, gemier en gemartel terwijl als je meteen de overtreding bestraft er geen nasleep was geweest.

De arbitrage was een beetje van hetzelfde niveau als de wedstrijd. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat Verhoek kwa niveau toch wel de kroon spande :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

damn wat een goal van messi :9~
edit: verkeerde topic.

[ Voor 33% gewijzigd door Philflow op 07-10-2012 21:09 ]

Pagina: 1 2 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.