[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 135 Laatste
Acties:
  • 281.226 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:52
schwarzenegger schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:36:
Als Maher er 3 of 4 krijgt dan vind ik dat ronduit belachelijk.
Het probleem is een beetje dat dit wel terecht is, maar dat ze zo hopeloos inconsequent zijn. Ik heb Groningen vandaag ook de meest verschrikkelijke overtredingen zien maken en een keer duidelijk zien naschoppen. Geen van allen werd bestraft met een kaart, een enkele keer geel waar donker rood voldeed. Wat Maher deed mag ook niet, maar staat in geen verhouding met die onbestrafte overtredingen uit een andere wedstrijd. Als Maher geen kaart had gekregen had het waarschijnlijk niet eens de samenvatting gehaald en had er geen haan naar gekraaid, nu is het 2x rood en technisch gesproken wel terecht maar toch heel onrechtvaardig.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:26

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 364257 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:32:
[...]

Je bedoelt letterlijk? Nellie the Elephant meebrullen? _/-\o_
Jup. Net terug. Was geweldig.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:32

jeka

Support your local club.

Feyenoord moet gewoon blij zijn met één punt. Wat een gezeik zeg.
Feyenoorders beginnen steeds meer op ajacieden te lijken... En dat eeuwige gezeik over PSV word ik ook een beetje moe van. Domme schoppers bla bla bla bla.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

jeka schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:22:
Feyenoorders beginnen steeds meer op ajacieden te lijken... En dat eeuwige gezeik over PSV word ik ook een beetje moe van. Domme schoppers bla bla bla bla.
Probleem bij Feyenoord is dat ze vorig jaar, ietwat verrassend, 2e zijn geworden. De meeste supporters leven in de waan van de dag. Vorig jaar 2e, dus dit jaar kampioen. En gaat het even niet, meteen zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

jeka schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:22:
Wat wordt er gezeken dan? mis ik iets?

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
L1nt schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:45:
Probleem bij Feyenoord is dat ze vorig jaar, ietwat verrassend, 2e zijn geworden. De meeste supporters leven in de waan van de dag. Vorig jaar 2e, dus dit jaar kampioen. En gaat het even niet, meteen zeiken.
Er is echt niemand in Rotterdam die verwacht dat de prestatie van vorig jaar dit seizoen wordt herhaald, laat staan verbetert. Europees voetbal is het doel, en dat lijkt me een reële doelstelling.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:32

jeka

Support your local club.

Nu niet maar in het vorige topic werd er genoeg over gezeken.
Suarez nog gezien? :P _/-\o_

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgens mij word er alleen gezeken op incompetente en inconsequente scheidsrechters, en heeft niemand hier gemeld dat Feyenoord onterecht punten verloren heeft. Sterker, het is nog uiteindelijk onder de streep een leuke prestatie (op papier dan).

Denk dat mensen lezen wat ze willen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-06 11:38
Dat zou je je wel onmiddellijk belachelijk maken, claimen dat Feyenoord onterecht verloren heeft terwijl ze gelijk hebben gespeeld. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fixed ;)

Ik ben overigens best tevreden over Feyenoord dit seizoen. Plekje 5 op 4 punten van de nummer 2, ik had het van tevoren ook prima gevonden.

Het enige waar ze nu wat tegen moeten doen is die gelatenheid die ik weer een beetje terugzie van 2 seizoenen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

Dadona schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:38:
Dat zou je je wel onmiddellijk belachelijk maken, claimen dat Feyenoord onterecht verloren heeft terwijl ze gelijk hebben gespeeld. :+
Ninja edit...

En @Jeka, als nu niemand er over zeikt (maar in het vorige topic) waarom je er nu druk over maken?

Waar ik me bij Feyenoord zorgen over maak is de aankopen.
- Immers. Scoort nu wel veel maar blijft een storende factor in het veld.
- Goossens. Nog geen minuut gespeeld door blessures, maar gaat ook geen basisspeler worden
- die twee Noren, nog niet gezien.
- Janmaat. De enige toegevoegde waarde.
- Vormer. Leuke backup, geen basis wat mij betreft.
- Te Vrede. Wie?
- Pelle. Geen uitblinker, maar ook niet overwegend negatief.

Voor mijn gevoel is Feyenoord weer op de toer gegaan dat aankopen beter zijn dan eigen jongens. Waarom Te Vrede halen en nu op de bank/tribune terwijl je Achachbar en Manu al hebt? Waarom twee Noren, Vormer en Goossens halen voor het middenveld terwijl je daar met Vilhena een topper in wording hebt?

IMHO is de selectie weer flink uitgebreid met spelers die niets toevoegen en daarbij de eigen jeugd weer in de weg staan.

[ Voor 64% gewijzigd door Tettie op 08-10-2012 10:46 ]

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Lezen is ook een vak. ;)
PWM komt zelf na mijn reactie met 'Fixed ;) '

Al met al weer een weekend waar ik niet echt vrolijk van kan worden. Ajax dat aan het prutsen is, wedstrijd van AZ tegen Twente voornamelijk door de eigen spelers om zeep geholpen, ... En aan het einde van de rit komen dan de uitspraken of een lek boven is of dat een club te wispelturig is. Feit is dat het achterin bij alle clubs zwak tot dramatisch is. Het aloude, je moet meer dan je tegenstander scoren en een goede aanval is de beste verdediging passen allebei bij het spel van de laatste jaren.
Als nu toch eindelijk eens een club het merendeel van het transfergeld in goede, echte, verdedigers steekt dan doet die club prompt mee voor het kampioenschap. Doet één van de paar bovenste clubs dat dan is die meteen kampioen. Zo niet dan vermoed ik Twente met PSV als runner-up

@Tettie, denk ook aan Cissé, die had zo bij Ajax kunnen 'spelen'.

[ Voor 87% gewijzigd door Dadona op 08-10-2012 10:52 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

Dadona schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:43:
Lezen is ook een vak. ;)

PWM komt zelf na mijn reactie met 'Fixed ;) '
Tja, daar werd ik weer ingehaald door PWM. Volgende keer zal ik een kwartier wachten met reactie zodat in de tussentijd iedereen zijn edits kan plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:41:
Het enige waar ze nu wat tegen moeten doen is die gelatenheid die ik weer een beetje terugzie van 2 seizoenen geleden.
Gelatenheid? Het is al de tweede keer dit seizoen dat ze na een goedkope rode kaart toch nog een achterstand ongedaan maken. En dat zonder sterkhouders als Mulder, de Vrij en Mathijssen. Ik vind dat juist getuigen van een grote wilskracht. Het spel van Feyenoord is verre van goed, maar dat is een kwestie van gebrek aan kwaliteit, mentaal hebben we weinig te wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Tettie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:41:
Waar ik me bij Feyenoord zorgen over maak is de aankopen.
- Immers. Scoort nu wel veel maar blijft een storende factor in het veld.
- Goossens. Nog geen minuut gespeeld door blessures, maar gaat ook geen basisspeler worden
- die twee Noren, nog niet gezien.
- Janmaat. De enige toegevoegde waarde.
- Vormer. Leuke backup, geen basis wat mij betreft.
- Te Vrede. Wie?
- Pelle. Geen uitblinker, maar ook niet overwegend negatief.

Voor mijn gevoel is Feyenoord weer op de toer gegaan dat aankopen beter zijn dan eigen jongens. Waarom Te Vrede halen en nu op de bank/tribune terwijl je Achachbar en Manu al hebt? Waarom twee Noren, Vormer en Goossens halen voor het middenveld terwijl je daar met Vilhena een topper in wording hebt?

IMHO is de selectie weer flink uitgebreid met spelers die niets toevoegen en daarbij de eigen jeugd weer in de weg staan.
Immers: er was gewoon geen betere 10 haalbaar. Singh is echt voor de toekomst gehaald. Die andere Noor is inderdaad een rare 'aankoop.' Ik denk dat je dat meer moet zien om de band met City warm te houden. Te Vrede is een compleet ander type dan Achabar, die ook nog niet klaar is voor het echte werk. Te Vrede moet de pinchhitter worden, en dat kan hij wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dadona schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:43:

@Tettie, denk ook aan Cissé, die had zo bij Ajax kunnen 'spelen'.
Zo ver ik weet was Twente heel ver met Cisse maar omdat van Geel teveel wou is Twente naar hun 2e keus gegaan en ging Cisse naar Feyenoord. En dat pakte voor Twente beter uit dan voor Feyenoord. Cisse langdurig geblesseerd en Twente's 2e keus was ene Ruiz en wonnen gelijk de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ph4ge schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:49:
[...]
Gelatenheid? Het is al de tweede keer dit seizoen dat ze na een goedkope rode kaart toch nog een achterstand ongedaan maken. En dat zonder sterkhouders als Mulder, de Vrij en Mathijssen. Ik vind dat juist getuigen van een grote wilskracht. Het spel van Feyenoord is verre van goed, maar dat is een kwestie van gebrek aan kwaliteit, mentaal hebben we weinig te wensen.
Ik heb het juist ook om de gelatenheid na die kaart. Kijk, je hoeft je niet meteen bij elke lullig overtreding dit te gaan doen: PWM in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013"

Echter, als jouw speler er met 2x geel afgaat, waarna de tegenstander dezelfde overtreding 3x maakt zonder gevolgen, dan mag je daar best eens goed over uit je plaat gaan. Dat helpt namelijk, echt. Die scheids had gisteren echt zelf niet het idee lekker in de wedstrijd te zitten. De overtreding op Immers was diep donkerrood, maar niemand is dat even gaan melden aan de scheids dat hij weer wat gemist had. Op die manier laat je het dan allemaal ook wel erg over je heenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:01:
Ik heb het juist ook om de gelatenheid na die kaart. Kijk, je hoeft je niet meteen bij elke lullig overtreding dit te gaan doen: PWM in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013"

Echter, als jouw speler er met 2x geel afgaat, waarna de tegenstander dezelfde overtreding 3x maakt zonder gevolgen, dan mag je daar best eens goed over uit je plaat gaan. Dat helpt namelijk, echt. Die scheids had gisteren echt zelf niet het idee lekker in de wedstrijd te zitten. De overtreding op Immers was diep donkerrood, maar niemand is dat even gaan melden aan de scheids dat hij weer wat gemist had. Op die manier laat je het dan allemaal ook wel erg over je heenkomen.
Feyenoord heeft gewoon niet zo'n ploeg zoals bijvoorbeeld Groningen en PSV en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg. Van dergelijk gedrag moet je het helemaal niets willen hebben, dat past niet bij de clubcultuur, niet lullen maar poetsen. Laat clubs als Groningen en PSV maar trots zijn dat ze spelers hebben die vooral met aanstellerij opvallen en constant met zn allen rond de scheidsrechter staan, uiteindelijk red je het daar toch niet mee. Die Zeefuik heeft nou 3x een collega een rode kaart aangenaaid, maar als de scheidsrechters hem eenmaal doorhebben is hij vogelvrij, dan krijgt hij nooit meer een vrije trap mee. Feyenoord is nu gewoon tot het eind rustig gebleven, zich niet gek laten maken door de scheidsrechter en de tegenstander en stappen dus als morele winnaar van het veld. Vorig seizoen was dat wel anders, toen had Groningen dezelfde streken en trapte de scheidsrechter er ook in en ging je met 6-0 naar huis. Je had ook als Altidore nog een rode kaart kunnen pakken, zeker bij deze scheidsrechter.

Gelukkig bleef Feyenoord gewoon voetballen. Noem het gelatenheid, ik noem het professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:33
ph4ge schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:13:
[...]
Feyenoord heeft gewoon niet zo'n ploeg zoals bijvoorbeeld Groningen en PSV en eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg. Van dergelijk gedrag moet je het helemaal niets willen hebben, dat past niet bij de clubcultuur, niet lullen maar poetsen. Laat clubs als Groningen en PSV maar trots zijn dat ze spelers hebben die vooral met aanstellerij opvallen en constant met zn allen rond de scheidsrechter staan, uiteindelijk redt je het daar toch niet mee. Die Zeefuik heeft nou 3x een collega een rode kaart aangenaaid, maar als de scheidsrechters hem eenmaal doorhebben is hij vogelvrij, dan krijgt hij nooit meer een vrije trap mee. Feyenoord is nu gewoon tot het eind rustig gebleven, zich niet gek laten maken door de scheidsrechter en de tegenstander en stappen dus als morele winnaar van het veld. Vorig seizoen was dat wel anders, toen had Groningen dezelfde streken en trapte de scheidsrechter er ook in en ging je met 6-0 naar huis. Je had ook als Altidore nog een rode kaart kunnen pakken, zeker bij deze scheidsrechter. Gelukkig bleef Feyenoord gewoon voetballen.
Gelukkig wel, al zou de aanvoerder best even een woordje met de scheids mogen wisselen. Daar is hij aanvoerder voor. ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:23
ph4ge schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:52:
[...]
Immers: er was gewoon geen betere 10 haalbaar.
Maar is Vilhena uiteindelijk niet beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:05

St@m

@ Your Service

Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe de Feyenoorders hun opgekropte frustratie lekker van zich af aan het schrijven zijn. Even PSV er weer bij de haren bijslepen. Heerlijk.
"Gelukkig hebben wij niet zo'n ploeg", nou jongens, jullie mochten willen dat er wat meer pit en passie bijkomt bij jullie team, anders wordt het weer hopen op een plek in het linkerrijtje. De enige fatsoenlijke tegenstanders die zijn geweest waren PSV, Heerenveen en Vitesse.. en daarin netjes 1 punt gehaald.

En overigens had Kongolo bij de eerste overtreding al rood moeten krijgen, doorgebroken speler vasthouden = douchen, verder heb ik geen overtreding gezien van een Groningen speler in de samenvatting, dus daar kan ik niet over oordelen.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 08-10-2012 11:31 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:24:
Maar is Vilhena uiteindelijk niet beter?
Vilhena is meer Clasie volgens mij. Immers is aanvallender en veel meer een loper. Vilhena heeft veel meer talent, maar is nog niet goed genoeg. Ze hadden hem wellicht beter kunnen verhuren aan pak-hem-beet Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Twente uit deed hij anders behoorlijk als vervanger van Bakkal. En als ik mensen hoor zeggen dat we Immers de tijd moeten geven dan zeg ik: geef dan Vilhena de tijd. En als die jongen echt een topper is dan moet veel speeltijd bij een subtopper als Feyenoord echt geen probleem zijn.

@st@m
Ik zie veel frustratie maar toch weinig bij de Feyenoorders hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

St@m schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:31:
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe de Feyenoorders hun opgekropte frustratie lekker van zich af aan het schrijven zijn. Even PSV er weer bij de haren bijslepen. Heerlijk.
"Gelukkig hebben wij niet zo'n ploeg", nou jongens, jullie mochten willen dat er wat meer pit en passie bijkomt bij jullie team, anders wordt het weer hopen op een plek in het linkerrijtje. De enige fatsoenlijke tegenstanders die zijn geweest waren PSV, Heerenveen en Vitesse.. en daarin netjes 1 punt gehaald.

En overigens had Kongolo bij de eerste overtreding al rood moeten krijgen, doorgebroken speler vasthouden = douchen, verder heb ik geen overtreding gezien van een Groningen speler in de samenvatting, dus daar kan ik niet over oordelen.
Eh? Volgens mij lees jij wat je wil lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:38:
@st@am
Ik zie veel frustratie maar toch weinig bij de Feyenoorders hier.
ph4ge schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:28:
maar met een scheidsrechter die zo met kaarten wappert (richting Feyenoord dan)
PWM schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:45:
EDIT: Donkerrode kaarten blijven dus op zak :N

Ontspannend voetbal kijken op de zondagmiddag is er niet meer bij.
ph4ge schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:10:
Het was buitenspel en dus nooit een overtreding noch kaart.
ph4ge schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:51:
Verschrikkelijk wat die Maaskant van Groningen heeft gemaakt. Ik vond 1 Toivonen in de Eredivisie al vervelend, maar nu stonden er 11 in het veld. Twee mazzelgoaltjes en een heel stel onbestrafte aanslagen verder hebben ze toch niet gewonnen, gelukkig nog enige rechtvaardigheid. Het verhaal dat Gozubuyuk pro-Feyenoord zou zijn is ook definitief ontkracht, hopelijk fluit hij voorlopig geen Eredivisie meer.
PWM schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:01:
ph4ge schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:13:
[...]
Laat clubs als Groningen en PSV maar trots zijn dat ze spelers hebben die vooral met aanstellerij opvallen en constant met zn allen rond de scheidsrechter staan, uiteindelijk red je het daar toch niet mee.
Mjah, noem het geen frustratie, ook prima, maar er word flink gewezen maar weinig de hand in eigen boezem gestoken.
Die Kongolo maakt gewoon een hartstikke domme overtreding, sowieso de eerste kaart heeft hij mazzel dat hij mag blijven staan, als je een paar minuten later gewoon weer precies hetzelfde doet.. tja 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 08-10-2012 11:48 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
KillaZ schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:14:
Gelukkig wel, al zou de aanvoerder best even een woordje met de scheids mogen wisselen. Daar is hij aanvoerder voor. ;)
Tja, ik erger me er groen en geel aan dat sommige aanvoerders de hele wedstrijd om de scheidsrechter hangen. Die energie is ergens anders beter besteed, vaak haal je alleen maar jezelf uit je spel en krijg je het publiek tegen je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:46:
Mjah, noem het geen frustratie, ook prima, maar er word flink gewezen maar weinig de hand in eigen boezem gestoken.
Oke, je leest dus wat je wilt lezen. Ik zeg net nog dat Feyenoord niet goed speelde door een gebrek van kwaliteit, PWM hekelt de instelling (is hij voor Feyenoord?), ook de aankopen en de opstelling staan ter discussie, maar oke we zijn flink aan het wijzen.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 08-10-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Een beetje zinloos ook allemaal. Als st@m zijn eigen cluppie onderwerp is van scheidsrechterlijke beslissingen zal hij er heus ook wat van zeggen. Het lijkt me logisch dat je daar bij je eigen club scherp op bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-02 10:29
ph4ge schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:48:
[...]

Oke, je leest dus wat je wilt lezen. Ik zeg net nog dat Feyenoord niet goed speelde door een gebrek van kwaliteit, PWM hekelt de instelling (is hij voor Feyenoord?), ook de aankopen en de opstelling staan ter discussie, maar oke we zijn flink aan het wijzen.
Heb je zijn ava gezien? ;)

On: Lekker weekend voor mijn club. Weer de 0 gehouden en dominant gespeeld. NAC was wel onthutsend zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ach ja, nu is er gerel over Feyenoord. Vorige keer was het PSV en volgende keer is het Ajax. Er is altijd wel wat te muiten. Gekleurde brillen zat. ;)

Persoonlijk heb ik gewoon vanaf een uur of kwart over twee stilletjes in een hoekje zitten huilen om het slappe zootje wat de knap gewonnen punten van vorige week gewoon weer weggooit. :'(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Aanklager betaald voetbal duel doet Maher voorstel
Maher heeft dus 1 wedstrijd gekregen.

De scheidsrechter had dit beoordeeld als natrappen. Maar daar staat toch meer dan 1 wedstrijd op? Geef dan of 3-4 wedstrijden of gewoon 0 wedstrijden. 1 wedstrijd voor natrappen is natuurlijk onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
silmaril8 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:01:
Aanklager betaald voetbal duel doet Maher voorstel
Maher heeft dus 1 wedstrijd gekregen.

De scheidsrechter had dit beoordeeld als natrappen. Maar daar staat toch meer dan 1 wedstrijd op? Geef dan of 3-4 wedstrijden of gewoon 0 wedstrijden. 1 wedstrijd voor natrappen is natuurlijk onzin.
Ook in natrappen heb je veel varianten. Ik vind 1 wedstrijd wel prima. Het was geen schop, alleen een klein tikje. Rosales ging theatraal naar de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mja, Douglas gaf Toivonen vorig jaar een klein tikje en kreeg er 4. En daarbij zou je als verzachtende redenen kunnen meenemen dat Toivonen al tijdje zat te eikelen was.

Maher geeft nu een tikje en Rosales gaat gewillig liggen en krijgt er 1.

Er is als supporter gewoon touw aan vast te knopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Had Douglas dan niet nog een voorwaardelijke straf?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

http://www.telegraaf.nl/t...n_n_duel_geschorst__.html

Piekenhagen met ook zo'n tikje, ook 1 wedstrijd uiteindelijk. Vind ik nog te weinig. Slecht voorbeeld voor de jeugd. Je hoort gewoon niet na te trappen, hoe hard of zacht ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:00

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

L1nt schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:16:
Mja, Douglas gaf Toivonen vorig jaar een klein tikje en kreeg er 4. En daarbij zou je als verzachtende redenen kunnen meenemen dat Toivonen al tijdje zat te eikelen was.

Maher geeft nu een tikje en Rosales gaat gewillig liggen en krijgt er 1.

Er is als supporter gewoon touw aan vast te knopen.....
Douglas kreeg toen 3 wedstrijden schorsing en dat was idd een voorwaardelijke straf (zijn 5e rode kaart al).

Over Douglas gesproken: http://www.nu.nl/douglas-toegevoegd-aan-selectie-nederlands-elftal
Douglas als vervanger van Matthijssen bij Oranje gehaald... ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vraag is of hij gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ja idd. Waarom haal je hem dan erbij vraag ik me af... laat zo'n speler dan ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:28

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:47:
[...]

Ja idd. Waarom haal je hem dan erbij vraag ik me af... laat zo'n speler dan ook spelen.
Er moeten ook spelers de bank zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik denk dat v Gaal consequent is. Als Indi, Vlaar en Heitinga er al bijzitten en al eerder speelden gaan die voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:52

Die Kongolo maakt gewoon een hartstikke domme overtreding, sowieso de eerste kaart heeft hij mazzel dat hij mag blijven staan, als je een paar minuten later gewoon weer precies hetzelfde doet.. tja 8)7
Ik voetbal zelf ook, maar waar is de tijd dat de eerste overtreding bestraft wordt? Hoe vaak zie je niet dat iemand zijn shirt flink wordt opgerekt en dat hij zich probeert los te wurmen (zwaaiend met de armen, dat wel) en dat dan degene die vasthoudt met een vrije trap beloond wordt?
Zo hier ook, terugkomen uit buitenspel, dat wordt niet beoordeeld, maar het vasthouden wel. Zo worden er vaak beslissende momenten door de arbitrage bepaald, lang niet altijd in alle eerlijkheid.

Sommige teams mogen (vanwege de grote namen heb ik het idee wel eens) ook meer dan anderen van de arbitrage echt eerlijk wordt er maar weinig gefloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Mag ik hier overigens nog wel aan toevoegen, dat in het wereldkampioenschap selectief quoten, je een prima finalist zou zijn? Het feit dat ik meldt dat de 2 kaarten in principe terecht zijn laat je weg. Ook laat je weg dat ik mij net zo druk heb gemaakt op Vitesse-Heerenveen, en de inconsequentie bij Twente-AZ (immers, de "overtreding" op Maher is dezelfde als op Boni).

Ik irriteer me elke zondag aan inconsequentie, maar dan wel net zo veel als het Ajax overkomt als Feyenoord. Voor 1 bepaalde overtreding, moet 1 bepaalde sanctie staan. Niet meer, niet minder. Dit weekend was het wederom slecht wat dat betreft, en ja inderdaad, bij Groningen-Feyenoord spande de scheidsrechter de kroon. Nergens word echter de schuld bij de scheidsrechter gelegd van het puntenverlies.

En het onderliggende probleem zie ik al helemaal niet. Ik moet nog steeds die Feyenoorder tegenkomen (die jij als zo vaak hebt genoemd), die mega hoge verwachtingen heeft van dit seizoen. Ik ken ze niet, zelfs niet bij de grootste club idioot. Iedereen weet dat plek 3-5 de spot is dit seizoen. Verwachtingsmanagement is prima gedaan voor het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

PWM schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:28:
[...]

Mag ik hier overigens nog wel aan toevoegen, dat in het wereldkampioenschap selectief quoten, je een prima finalist zou zijn? Het feit dat ik meldt dat de 2 kaarten in principe terecht zijn laat je weg. Ook laat je weg dat ik mij net zo druk heb gemaakt op Vitesse-Heerenveen, en de inconsequentie bij Twente-AZ (immers, de "overtreding" op Maher is dezelfde als op Boni).

Ik irriteer me elke zondag aan inconsequentie, maar dan wel net zo veel als het Ajax overkomt als Feyenoord. Voor 1 bepaalde overtreding, moet 1 bepaalde sanctie staan. Niet meer, niet minder. Dit weekend was het wederom slecht wat dat betreft, en ja inderdaad, bij Groningen-Feyenoord spande de scheidsrechter de kroon. Nergens word echter de schuld bij de scheidsrechter gelegd van het puntenverlies.

En het onderliggende probleem zie ik al helemaal niet. Ik moet nog steeds die Feyenoorder tegenkomen (die jij als zo vaak hebt genoemd), die mega hoge verwachtingen heeft van dit seizoen. Ik ken ze niet, zelfs niet bij de grootste club idioot. Iedereen weet dat plek 3-5 de spot is dit seizoen. Verwachtingsmanagement is prima gedaan voor het seizoen.
Mee eens, maar let it rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
wsLy schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:10:
Een foto van het uitvak in Emmen gisteren, tot de nok toe gevuld, linksonder bij de glaswand stond ik de hele tijd met mijn groep. Heerlijke avond gehad, nu alleen zo gaar als een pindanootje haha!

[afbeelding]

Polthemol, ik kijk al uit naar de derby in december, hoop dat die doorgaat en niet door eventuele vorst of sneeuw wordt uitgesteld.
je bent meer dan welkom in sittard, vooral omdat je 3 punten gaat laten liggen dan ;)

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PWM schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:28:
[...]

Ik ben het volkomen met je eens. Inconsequent fluiten is één van mijn grootste ergernissen in het voetbal - en eigenlijk bij alle sporten waar het voorkomt.

Natrappen moet altijd rood zijn, provoceren/agressief (fysiek én verbaal) reageren/protesteren altijd geel, en de scheids zou elke speler de 10 tellen-regel moeten uitleggen: nadrukkelijk en fysiek (vingers) tot 10 tellen, daarna ben je klaar met protesteren, anders heb je sowieso geel te pakken.

En sommige spelers halen dan veel en vaak geel, en worden door hun eigen team/coach dan wel bijgestuurd/gecorrigeerd.

En één regel mag nog nadrukkelijker worden uitgedragen: alleen de aanvoerder doet het woord.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Ramzzz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:37:
[...]

Ik ben het volkomen met je eens. Inconsequent fluiten is één van mijn grootste ergernissen in het voetbal - en eigenlijk bij alle sporten waar het voorkomt.

Natrappen moet altijd rood zijn, provoceren/agressief (fysiek én verbaal) reageren/protesteren altijd geel, en de scheids zou elke speler de 10 tellen-regel moeten uitleggen: nadrukkelijk en fysiek (vingers) tot 10 tellen, daarna ben je klaar met protesteren, anders heb je sowieso geel te pakken.

En sommige spelers halen dan veel en vaak geel, en worden door hun eigen team/coach dan wel bijgestuurd/gecorrigeerd.

En één regel mag nog nadrukkelijker worden uitgedragen: alleen de aanvoerder doet het woord.
Mja, ik vind dat een speler best zijn visie mag geven over gebeurtenissen in de wedstrijd mits dat op nette wijze gebeurd.

Jouw laatste regel is niet praktisch. Er zijn genoeg keepers aanvoerder. Gebeurd er iets in het strafschopgebied van de tegenstander, zou hij eerst het hele veld over moeten steken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

moet je maar een praktischer aanvoerder kiezen. In principe is het al zo dat alleen de aanvoerder iets mag zeggen maar wordt dat gewoon niet nageleefd door de scheidsrechters.

In dat opzicht al hulde dat Makkelie Altidore geel gaf. Helemaal hulde dat ie de 2e gaf. Zouden meer scheidsrechters moeten doen. Zijn we in notime van het gejank af en kunnen we weer wat meer genieten van voetbal.
Ook nog even zo draconisch optreden tegen duikelaars en spelers die zogenaamd door Freddy en Jason zijn aangevallen en voetbal is weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:33
Oh, die laatste maatregel wordt in het amateurvoetbal wel eens gehanteerd door sommige iets te enthousiaste scheidsrechters. Bloedirritant als je geel krijgt omdat je reageert als je shirt 3 maten groter wordt getrokken.

"Scheids, kom op?"

*Bam, geel :|

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

KillaZ schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:42:
Oh, die laatste maatregel wordt in het amateurvoetbal wel eens gehanteerd door sommige iets te enthousiaste scheidsrechters. Bloedirritant als je geel krijgt omdat je reageert als je shirt 3 maten groter wordt getrokken.

"Scheids, kom op?"

Onze scheids, vader van een vriend van me (die ook bij mij in het team voetbalt) laat zich rustig helemaal kapot schelden. Rookt na de wedstrijd een shaggie en zegt: "Ah joh, dat is allemaal emotie". Mijn teamgenoten zijn ook nooit zo gecharmeerd van me als ik eens fluit, ze krijgen die kaart dan wel :+ Ik laat me niet uitschelden.
Ze komen niet op papier hoor, dat hoeft in onze klasse niet, behalve als iemand echt, echt echt over de schreef gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:52
KillaZ schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:42:

"Scheids, kom op?"

Scheidsrechters zijn over het algemeen ook dramatisch bij de amateurs :P Vind je het gek als er dan gescholden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

HamburgerHenk schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:13:
[...]

Scheidsrechters zijn over het algemeen ook dramatisch bij de amateurs :P Vind je het gek als er dan gescholden wordt.
FTFY

Heb het al vaker gezegd maar laat er een lijn in zitten. Zorg dat de spelers, trainers en supporters weten waar ze aan toe zijn.

Als een overtreding bij de ene geel is, moet het bij de rest ook geel zijn en niet bij de ene geel, de ander rood en weer een ander niks zijn.

Als je Speler A straft voor overtreding Y met X aantal wedstrijden, moeten spelers B, C en D dat ook krijgen en niet Speler B langer straffen en Speler C net zo lang maar wel met X voorwaardelijk erbij.

En als spelers niet luisteren, geel. Niet over je heen laten lopen.
Voorbeelden uit eigen ervaring.

Twente - Excelsior paar jaar terug. Tackle door Twente speler op Speler A van Excelsior. Scheids wil met Twente speler praten en stuurt Speler B van Excelsior weg. Moet hem 4-5 keer wegwuiven voordat ie luistert. Heel stadion ziet dat de scheids niet gerespecteerd word dus is elk besluit van hem discutabel.

Twente - Feyenoord. Vorig jaar. Speler van Feyenoord ligt geblesseerd vlakbij de achterlijn. Wordt verzorgt en loopt naar de zijkant. Scheids zegt dat ie via de achterlijn het veld moet verlaten. Ondanks meerdere opmerkingen van de scheids loopt de speler stug door naar de zijkant.
Wederom, scheids geen respect van spelers, kan niks meer goed doen bij het publiek.

Is toch verdomme heel simpel. Ik ben de scheids, als ik A zeg, doe jij dat. Doe jij dat niet krijg je geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:28
Inderdaad, en dat is ook het grootste probleem bij het voetbal, het respect naar de scheids is zoek, het respect naar elkaar is zoek en het respect van publiek naar elkaar is ook zoek;

Wees maar streng op onfatsoenlijk/respectloos gedrag; Je kunt best fanatiek zijn en toch beleefd/ je normaal gedragen;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 11:57

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

rik86 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:24:
Inderdaad, en dat is ook het grootste probleem bij het voetbal, het respect naar de scheids is zoek, het respect naar elkaar is zoek en het respect van publiek naar elkaar is ook zoek;

Wees maar streng op onfatsoenlijk/respectloos gedrag; Je kunt best fanatiek zijn en toch beleefd/ je normaal gedragen;
Probleem is dat respect door mensen verschillend wordt gezien.

Ik kan me herinneren, vroegah, dat John van Loen bij Twente - Feyenoord helemaal door het lint ging omdat het publiek hem toezong: "Rooie van Loen". Waardoor hij een rode (oh ironie) kaart kreeg.

IMHO is dat absoluut binnen de grenzen van respect, maar ik denk dat van Loen daar anders overdacht.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

Of Dries Bousatta die helemaal gek werd toen ze zongen "Dries Bousatta je moeder heeft een snor..."

:') IMHO redelijk onschuldig, maar Dries was er helemaal klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 09:33
L1nt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:21:
[...]

FTFY

Heb het al vaker gezegd maar laat er een lijn in zitten. Zorg dat de spelers, trainers en supporters weten waar ze aan toe zijn.

Als een overtreding bij de ene geel is, moet het bij de rest ook geel zijn en niet bij de ene geel, de ander rood en weer een ander niks zijn.

Als je Speler A straft voor overtreding Y met X aantal wedstrijden, moeten spelers B, C en D dat ook krijgen en niet Speler B langer straffen en Speler C net zo lang maar wel met X voorwaardelijk erbij.
Klinkt simpel, maar is vrij lastig in de praktijk. Kijk maar in dit forum. De één roept dat speler X rood moet krijgen omdat speler Y dat ook kreeg voor precies dezelfde (!) overtreding. Dan komt iemand anders uitleggen dat de overtreding van speler Y toch echt van een heel andere orde was. En dan? Wat is het dan? Precies hetzelfde is het in ieder geval niet, dat bestaat niet. Vergelijkbaar misschien wel, maar vergelijkbaar genoeg voor dezelfde sanctie? Daar komt een flink stuk subjectiviteit bij kijken, om nog maar niet over 'de geest van de wedstrijd' te spreken.

[ Voor 3% gewijzigd door argro op 10-10-2012 16:56 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:51
argro schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:55:
[...]
Klinkt simpel, maar is vrij lastig in de praktijk. Kijk maar in dit forum. De één roept dat speler X rood moet krijgen omdat speler Y dat ook kreeg voor precies dezelfde (!) overtreding. Dan komt iemand anders uitleggen dat de overtreding van speler Y toch echt van een heel andere orde was. En dan? Wat is het dan? Precies hetzelfde is het in ieder geval niet, dat bestaat niet. Vergelijkbaar misschien wel, maar vergelijkbaar genoeg voor dezelfde sanctie? Daar komt een flink stuk subjectiviteit bij kijken, om nog maar niet over 'de geest van de wedstrijd' te spreken.
Onmogelijk, volgens Chim0 kan je in het voetbal prima objectief zijn! :+

Neej, volledig met Argro eens, je meet altijd met 2 maten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

argro schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:55:
Daar komt een flink stuk subjectiviteit bij kijken, om nog maar niet over 'de geest van de wedstrijd' te spreken.
De discussies komen dan ook vaker doordat die subjectiviteit komt door de voorkeur/afkeer van een club, ipv de wedstijd zelf. Meten met twee maten, soit, zolang het maar niet gebaseerd is op die voorkeur/afkeer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/229132/Strootman-debuteert-als-aanvoerder-tegen-Andorra.htm
Strootman aanvoerder met 13 interlands, het moet niet gekker worden... Je zal maar van der Vaart heten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind het gekker dat het er op lijkt dat zelfs tegen Andorra van Persie én Huntelaar niet samen spelen, dat we tegen een dwergstaatje nog steeds met vier verdedigers en Nigel de Jong ervoor gaan ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is gewoon praktisch, Strootman staat toch altijd naast de scheidsrechter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:57:
Is gewoon praktisch, Strootman staat toch altijd naast de scheidsrechter :+
Ja en zo krijgt hij minder snel geel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 19:55:
http://www.vi.nl/nieuws/229132/Strootman-debuteert-als-aanvoerder-tegen-Andorra.htm
Strootman aanvoerder met 13 interlands, het moet niet gekker worden... Je zal maar van der Vaart heten 8)7
Zo raar is het toch niet dat Strootman nu aanvoerder wordt? Sneijder is de 1ste aanvoerder en staat (bij geen blessure...) in de basis van Oranje. Strootman is, zo het er naar uit ziet, ook gewoon basisspeler van Oranje. En bij wissel of blessure van Sneijder kan Strootman mooi deze taak overnemen.

VdVaart echter zal waarschijnlijk alleen spelen als Sneijder geblesseerd is. Daar komt bij dat ik het uberhaupt al raar vindt dat VdVaart er nog bij zit. VdVaart is op het WK 31 jaar oud. Sneijder is dan 30 jaar en Nigel de Jong ook 30 jaar. Dat middenveld moet gewoon vernieuwd worden en daar hoort VdVaart nou gewoonweg niet bij. VdVaart zal over 2 jaar nog langzamer zijn dan dat ie nu al is. Laat Maher lekker de vaste vervanger van Sneijder worden.

En voor iemand er over begint: Sneijder en VdVaart allebei in de basis betekent dat er minstens 2 middenvelders niet meeverdedigen (zover ze dit uberhaupt goed kunnen). Om het nog maar niet te hebben over het feit dat ze allebei het best (en bovendien het liefst) op dezelfde plek op het veld spelen.

VdVaart's tijd is wat mij betreft voorbij bij Oranje :Y Van Gaal vindt helaas van niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dan nog, zet gewoon Stekelenburg in de goal en maak hem aanvoerder. Maar van Gaal moet zoals overal weer zo nodig met keepers gaan goochelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Zelfs al was Stekelenburg 1ste keeper, dan vind ik dat ook hij geen aanvoerder moet worden. Ten eerste is Stekelenburg m.i. geen leiderstype en ten tweede hoort keeper ook gewoon geen aanvoerder te zijn. Een middenvelder is de perfecte aanvoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

silmaril8 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:31:
[...]
VdVaart echter zal waarschijnlijk alleen spelen als Sneijder geblesseerd is. Daar komt bij dat ik het uberhaupt al raar vindt dat VdVaart er nog bij zit. VdVaart is op het WK 31 jaar oud. Sneijder is dan 30 jaar en Nigel de Jong ook 30 jaar.
Dus? 30 jaar is te oud voor een aanvoerder? Met alle respect, maar spelers als vdVaart en Sneijder kunnen nog wel een paar jaar mee hoor. VdVaart neemt in zijn eentje HSV op sleeptouw, dat zie ik Strootman niet doen.
En als vdVaart de backup van Sneijder is moet hij nu Sneijder geblesseerd is zeker spelen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
silmaril8 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:45:
Zelfs al was Stekelenburg 1ste keeper, dan vind ik dat ook hij geen aanvoerder moet worden. Ten eerste is Stekelenburg m.i. geen leiderstype en ten tweede hoort keeper ook gewoon geen aanvoerder te zijn. Een middenvelder is de perfecte aanvoerder.
Waarom zou een keeper geen aanvoerder kunnen zijn?

Strootman lijkt me in elk geval op dit moment nog niet geschikt als aanvoerder. Doet nog veel te veel domme dingen in het veld die niets met voetbal te maken hebben. Dan is inderdaad v.d Vaart of zelfs iemand als Heitinga nog een betere keuze.

[ Voor 6% gewijzigd door ik222 op 10-10-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:48:
Dus? 30 jaar is te oud voor een aanvoerder? Met alle respect, maar spelers als vdVaart en Sneijder kunnen nog wel een paar jaar mee hoor. VdVaart neemt in zijn eentje HSV op sleeptouw, dat zie ik Strootman niet doen.
En als vdVaart de backup van Sneijder is moet hij nu Sneijder geblesseerd is zeker spelen vind ik.
Kom op zeg, VdVaart neemt echt niet HSV in zijn eentje op sleeptouw. En zijn we ook al weer vergeten dat VdVaart een niet zo denderend seizoen bij Tottenham achter de rug had? VdVaart speelde ook nog eens een belabberd EK en bleek ook nog eens een stoorzender te zijn. Lekker thuislaten die gast en Maher de kans geven.

Enne, 3 aanvoerders die in 2014 30 (Sneijder), 34 (Kuyt) en 31 (VdVaart) zijn, is teveel en dan is VdVaart echt te oud. We moeten toch verjongen? Laat de 3de aanvoerder dan een jongeling zijn. Daarom is het dus logisch dat VdVaart niet de 3de aanvoerder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Een keeper kan prima aanvoerder zijn. Het is al vaak genoeg zo geweest.

Maar we hebben in Nederland momenteel drie grote spelers: Robben, van Persie en Sneyder. Van Persie was dus een logischere keus geweest. Hij was het bij Arsenal ook al eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ik vind dat de speler met het meeste leiderschap in zich aanvoerder moet worden, een speler die het team op sleeptouw moet kunnen nemen, een speler die altijd de mouwen opstroopt en voorop gaat in de strijd.
Hoe jong of oud ook. Of dat Strootman moet zijn laat ik in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Ik denk dat Strootman een goede aanvoerder is mits hij zijn anger issues oplost. Want als ik aan Strootman denk (gebeurt niet zo vaak) dan moet ik als eerste denken aan die boze en/of chagrijnige kop van hem en als tweede altijd dat gezeik bij de scheidsrechter. En daardoor heb ik een redelijke hekel aan hem. Maar als hij dat gedrag afleert dan is het denk ik een prima aanvoerder voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ha, je hebt exact hetzelfde beeld van Strootman in je hoofd zitten als ik. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
D-e-n schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:32:
Een keeper kan prima aanvoerder zijn. Het is al vaak genoeg zo geweest.

Maar we hebben in Nederland momenteel drie grote spelers: Robben, van Persie en Sneyder. Van Persie was dus een logischere keus geweest. Hij was het bij Arsenal ook al eens.
Maar Van Persie speelt niet altijd. Het lijkt er op dat Huntelaar vrijdag gaat spelen en dus dat Van Gaal de keuze voor een spits laat afhangen van de tegenstander. Soms denkt hij meer te hebben aan Huntelaar, de andere keer denkt hij meer te hebben aan Van Persie. Met een keuze voor Van Persie zouden zowel de tweede (Kuijt) als derde aanvoerder vrijdag op de bank zitten. Zou Strootman dan vierde aanvoerder zijn geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:35:
[...]
Maar Van Persie speelt niet altijd. Het lijkt er op dat Huntelaar vrijdag gaat spelen en dus dat Van Gaal de keuze voor een spits laat afhangen van de tegenstander. Soms denkt hij meer te hebben aan Huntelaar, de andere keer denkt hij meer te hebben aan Van Persie. Met een keuze voor Van Persie zouden zowel de tweede (Kuijt) als derde aanvoerder vrijdag op de bank zitten. Zou Strootman dan vierde aanvoerder zijn geworden?
Daar heb je gelijk in. Maar tegen Belgie speelde De Jong ipv Strootman, dus zo omstreden is ie ook niet.
Ik denk dat er genoeg ervaren spelers binnen oranje rondlopen die aanvoerder kunnen zijn, Strootman reken ik daar met zijn vervelende gedrag zeker niet onder. Laat hem eerst maar eens wat ervaring opdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:12:
[...]

Daar heb je gelijk in. Maar tegen Belgie speelde De Jong ipv Strootman, dus zo omstreden is ie ook niet.
Ik denk dat er genoeg ervaren spelers binnen oranje rondlopen die aanvoerder kunnen zijn, Strootman reken ik daar met zijn vervelende gedrag zeker niet onder. Laat hem eerst maar eens wat ervaring opdoen.
Hem in het diepe gooien en aanvoerder maken is ook een vorm van ervaring opdoen. Sowieso heb ik het idee dat Strootman zich in Oranje een stuk fatsoenlijker gedraagd dan bij PSV, misschien dat van Gaal hem op die manier een perspectief wil bieden.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
argro schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:35:
[...]
Maar Van Persie speelt niet altijd.
Van Persie zou altijd moeten spelen. We hebben een elftal met jonkies als Narsingh, van Rhijn/Janmaat, Indi. We hebben moeite een aanvoerder te vinden die altijd speelt. En dan zou de beste speler van één van de grootste competities ter wereld op de bank moeten plaatsnemen omdat meneer de bondscoach een fetisj heeft voor een bepaald systeem? Bespottelijk. Je staat als land compleet voor lul als je je op die manier op een WK presenteert.

Het is zelfs ronduit idioot te noemen dat Huntelaar en van Persie zaterdag niet altijd spelen. En het is nog idioter dat journalisten hier niet eens vraagtekens bij stellen. Derksen gister ook al: "in de visie van van Gaal is het logisch dat Huntelaar speelt".

Wat nou visie? Wat denk je dat er met de Argentijnse bondscoach gebeurt als die Messi op de bank zet omdat Aguero beter in het systeem past? Wat denk je dat de Zweden zeggen als de bondscoach Zlatan passeert omdat Toivonen zo goed in zijn visie past? Van Gaal moet stoppen met zijn visie uit te dragen. Van Gaal moet zijn beste spelers laten renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

Van Persie zou altijd moeten spelen. We hebben een elftal met jonkies als Narsingh, van Rhijn/Janmaat, Indi. We hebben moeite een aanvoerder te vinden die altijd speelt. En dan zou de beste speler van één van de grootste competities ter wereld op de bank moeten plaatsnemen omdat meneer de bondscoach een fetisj heeft voor een bepaald systeem? Bespottelijk. Je staat als land compleet voor lul als je je op die manier op een WK presenteert.

Het is zelfs ronduit idioot te noemen dat Huntelaar en van Persie zaterdag niet altijd spelen. En het is nog idioter dat journalisten hier niet eens vraagtekens bij stellen. Derksen gister ook al: "in de visie van van Gaal is het logisch dat Huntelaar speelt".

Wat nou visie? Wat denk je dat er met de Argentijnse bondscoach gebeurt als die Messi op de bank zet omdat Aguero beter in het systeem past? Wat denk je dat de Zweden zeggen als de bondscoach Zlatan passeert omdat Toivonen zo goed in zijn visie past? Van Gaal moet stoppen met zijn visie uit te dragen. Van Gaal moet zijn beste spelers laten renderen.
Ja precies, zijn beste spits in de spits met daarachter zijn beste speler. Dus Huntelaar en Sneijder. Narsingh of een andere buitenspeler die goed kan voorzetten. En dan kan je best nog 1 plek opofferen voor andere wereldspelers zoals Robben of Van Persie(al is Robben toch de helft van de keren geblesseerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Je draait het ook weer om. Van Persie en Sneyder zijn zonder twijfel onze beste spelers, samen met Robben maar die is er vaker niet dan wel. Dáár begin je dus mee, niet met een systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:58:
Je draait het ook weer om. Van Persie en Sneyder zijn zonder twijfel onze beste spelers, samen met Robben maar die is er vaker niet dan wel. Dáár begin je dus mee, niet met een systeem.
Ik draai niets om, ik gebruik jou wensen. Sneijder is onze beste speler en kan het best samen spelen met onze beste Spits Huntelaar. Niets omgedraaid. Je gaat toch ook niet 5 centrale verdedigers opstellen omdat je beste 5 spelers centrale verdedigers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Voor jouw informatie: Sneyder is er niet nu. Ten tweede: Sneyder en van Persie steken samen met Robben ver en ver en ver boven de rest van de selectie uit. Het zijn de spelers waar de buitenwacht nog iets van tegenop kijkt.

Je hebt met Huntelaar nog een Europese subtopper met inderdaad één specifieke topkwaliteit maar de rest van de selectie bestaat uit jong spul of spelers die over the hill zijn. Als je dan nog iets van een elftal wilt over hebben kijk je dan dus naar de twee of drie bepalende spelers die je nog resten.

Je zag het tegen Turkije. Robben, Sneyder en van Persie probeerden meer dan ooit ook voor het team te spelen en de leiding te nemen. Goddank hebben we nog drie spelers die dat kunnen. Goddank hebben we nog spelers die iets meer gewend zijn dan RKC uit.

Nu zijn er twee van de drie niet en dan zet je de enige overgeblevene op de bank. Logisch? Knettergek wat mij betreft.

edit:
Je opmerking over vijf centrumverdedigers raakt kant nog wal. Van Persie en Sneyder kunnen prima samen spelen. Tegen Andorra kunnen Robben en Huntelaar er ook makkelijk bij.

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 11-10-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Pff.. harde klap voor PSV, Toivonen minstens 6 weken uitgeschakeld.. Nou Wijnaldum.. laat het maar zien, ben benieuwd of die het niveau kan halen van Toivonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
D-e-n schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:17:
Voor jouw informatie: Sneyder is er niet nu. Ten tweede: Sneyder en van Persie steken samen met Robben ver en ver en ver boven de rest van de selectie uit. Het zijn de spelers waar de buitenwacht nog iets van tegenop kijkt.

Je hebt met Huntelaar nog een Europese subtopper met inderdaad één specifieke topkwaliteit maar de rest van de selectie bestaat uit jong spul of spelers die over the hill zijn. Als je dan nog iets van een elftal wilt over hebben kijk je dan dus naar de twee of drie bepalende spelers die je nog resten.

Je zag het tegen Turkije. Robben, Sneyder en van Persie probeerden meer dan ooit ook voor het team te spelen en de leiding te nemen. Goddank hebben we nog drie spelers die dat kunnen. Goddank hebben we nog spelers die iets meer gewend zijn dan RKC uit.

Nu zijn er twee van de drie niet en dan zet je de enige overgeblevene op de bank. Logisch? Knettergek wat mij betreft.

edit:
Je opmerking over vijf centrumverdedigers raakt kant nog wal. Van Persie en Sneyder kunnen prima samen spelen. Tegen Andorra kunnen Robben en Huntelaar er ook makkelijk bij.
heb jij moeite met de naam van Sneijder goed te typen? Maargoed Sneijder is er nu niet inderdaad, maar dan heb je nog steeds problemen met van Persie. Hij is geen echte spits voor 433 maar met 442 snij je jezelf in de vingers omdat je dan geen 2e spits heb die daarnaast goed presteerd en dan heb je spelers zoals Robben die dan nergens kunnen spelen. Van Persie kan echter wel aardig goed vanaf de vleugels spelen, dus dat zou de beste oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
HamburgerHenk schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:28:
[...]
Hij is geen echte spits voor 433 maar met 442 snij je jezelf in de vingers omdat je dan geen 2e spits heb die daarnaast goed presteerd en dan heb je spelers zoals Robben die dan nergens kunnen spelen. Van Persie kan echter wel aardig goed vanaf de vleugels spelen, dus dat zou de beste oplossing zijn.
Van Persie heeft bij Arsenal jarenlang als spits in een 433 gespeeld dus dat is het probleem niet. Met 442 heb je prima tweede spits: Huntelaar. Daar kan van Persie prima achter.

Van Persie op de vleugels is een oplossing. Het voorkomt in ieder geval de blamage dat je met Schaken op rechts speelt en de topscorer van de Premier League op de bank zit.

En zoals ik al eerder zei: tegen Andorra speel je als ze fit zijn gewoon met Huntelaar, van Persie, Sneyder én Robben. Dat deed Michels ten tijde van Gullit en van Basten ook al. Kieft speelde nooit maar wél als we tegen de dwergen speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

St@m schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:18:
Pff.. harde klap voor PSV, Toivonen minstens 6 weken uitgeschakeld.. Nou Wijnaldum.. laat het maar zien, ben benieuwd of die het niveau kan halen van Toivonen.
Damn... :|

En hoe ziet het programma er in die tijd uit? O.a. Europees voetbal...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Redelijk makkelijk programma voor PSV:
za 20-10 19.45 ------ PSV - Willem II (Eredivisie)
do 25-10 21.05 ------ PSV - AIK (Europa League)
zo 28-10 14.30 ------ PEC Zwolle - PSV (Eredivisie)
wo 31-10 19.00 ------ PSV - EHC (Beker)
za 3-11 20.45 ------ PSV - Heracles Almelo (Eredivisie)
do 8-11 19.00 ------ AIK - PSV (Europa League)
zo 11-11 16.30 ------ PSV - SC Heerenveen (Eredivisie)
za 17-11 18.45 ------ ADO Den Haag - PSV (Eredivisie)
do 22-11 21.05 ------ PSV - Dnjepr Dnjepropetrovsk (Europa League)
zo 25-11 14.30 ------ PSV - Vitesse (Eredivisie)

Echter in December heb je 3 zware wedstrijden in iets meer dan een week tijd:
za 1-12 20.45 Ajax - PSV (Eredivisie)
do 6-12 19.00 Napoli - PSV (Europa League)
zo 9-12 16.30 PSV - FC Twente (Eredivisie)
za 15-12 20.45 NEC - PSV (Eredivisie)
za 22-12 20.45 NAC Breda - PSV (Eredivisie)

Ik lees dat de blessure van Toivonen 6 weken zal gaan duren, maar ik denk dat hij toch wel minstens na de winterstop pas weer kan spelen. Wel erg jammer, want het middenveld Strootman-VanBommel-Toivonen deed het wel erg goed de laatste wedstrijden. Maar goed, met Wijnaldum/Depay/Matavz zijn er nog voldoende opties voor PSV om dit gemis op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:36:
[...]
Van Persie heeft bij Arsenal jarenlang als spits in een 433 gespeeld dus dat is het probleem niet. Met 442 heb je prima tweede spits: Huntelaar. Daar kan van Persie prima achter.
Met als uitzondering dat hij bij Arsenal de absolute ster was en in oranje mokkend rondliep met zn maatje Affelay. Van Persie heeft uitzonderlijke kwaliteiten, maar in oranje rendeert Huntelaar een stuk beter.
Van Persie op de vleugels is een oplossing. Het voorkomt in ieder geval de blamage dat je met Schaken op rechts speelt en de topscorer van de Premier League op de bank zit.
Dus? De grote namen moeten perse spelen a la Seedorf? Volgens mij kun je beter de beste speler op zijn positie zetten: dus Robben op links en Kuyt op rechts en niet andersom. En Van Persie is geen buitenspeler.
En zoals ik al eerder zei: tegen Andorra speel je als ze fit zijn gewoon met Huntelaar, van Persie, Sneyder én Robben. Dat deed Michels ten tijde van Gullit en van Basten ook al. Kieft speelde nooit maar wél als we tegen de dwergen speelden.
Tegen Andorra maakt het idd niet uit wie je opstelt, vandaar dat Van Gaal ook een paar spelers gaat uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:52:
[...]
Met als uitzondering dat hij bij Arsenal de absolute ster was en in oranje mokkend rondliep met zn maatje Affelay. Van Persie heeft uitzonderlijke kwaliteiten, maar in oranje rendeert Huntelaar een stuk beter.
Los van de karikatuur die hier maakt (was je erbij.......?) is het gewoon niet waar. Huntelaar draait als de rest draait en pikt zijn goals mee. Maar op het EK en tegen België deelde Huntelaar in de malaise als iedereen. Sterker nog: het niet aanspeelbaar zijn van Huntelaar was één van de oorzaken waardoor we niet onder de druk uitkwamen.

En van Persie niet renderen? Als we hetzelfde destijds met Bergkamp hadden gedaan hadden we een goal tegen Argentinië moeten missen. Bergkamp haalde daarvoor ook zelden het niveau van Arsenal.
[...]
Dus? De grote namen moeten perse spelen a la Seedorf? Volgens mij kun je beter de beste speler op zijn positie zetten: dus Robben op links en Kuyt op rechts en niet andersom. En Van Persie is geen buitenspeler.
In de tijd van Seedorf hadden we meerdere grote namen. Nu hebben we er drie waarvan er eentje blessuregevoelig is en op dit moment maar één beschikbaar: van Persie.
De discussie over linkspoten op rechts en rechtspoten op links doet helemaal ter zake. Nergens pleit ik daarvoor. Ik pleit voor het opstellen van je beste spelers niet eerst naar het systeem kijken.
[...]
Tegen Andorra maakt het idd niet uit wie je opstelt, vandaar dat Van Gaal ook een paar spelers gaat uitproberen.
Ook tegen Andorra moet je er voor gaan. Een grote uitslag is goed voor het zelfvertrouwen en het doelsaldo kan belangrijk zijn. Dus stel je de sterkste elf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
D-e-n schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:15:
[...]
Sterker nog: het niet aanspeelbaar zijn van Huntelaar was één van de oorzaken waardoor we niet onder de druk uitkwamen.
Volgens mij is het niet aanspeelbaar zijn of het niet aanspelen van Huntelaar een kip/ei discussie. In ieder geval werd er op verschillende fronten flink gefaald.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Sallin schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:22:
[...]
Volgens mij is het niet aanspeelbaar zijn of het niet aanspelen van Huntelaar een kip/ei discussie.
Maar dan mag dat argument ook niet gebruikt worden tegen van Persie. Sterker nog: juist niet tegen van Persie. Want volgens mij hadden we juist op het EK op het middenveld een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
St@m schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:18:
Dat is toch nog helemaal niet zeker?

Daarnaast denk ik dat de klap wel meevalt. PSV heeft genoeg kwaliteit om het wegvallen van Toivonen op te vangen. Enige tijd geleden was Toivonen zelfs nog verre van onomstreden.
D-e-n schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

Van Persie zou altijd moeten spelen.
Het moge duidelijk zijn dat het nadrukkelijk niet mijn bedoeling was om de discussie Van Persie en/of Huntelaar voor de 37ste keer nieuwe leven in te blazen. Ik constateerde louter dat het er alle schijn van heeft dat Huntelaar a.s. vrijdag speelt en Van Persie niet.

[ Voor 30% gewijzigd door argro op 11-10-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:11:
[...]
Dat is toch nog helemaal niet zeker?
Jawel: http://www.vi.nl/nieuws/229183/Toivonen-na-operatie-pas-in-2013-terug-op-het-veld.htm

Vermoedelijke (onervaren) opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://www.vi.nl/upload/3c6dad0a-7f3a-454b-85a7-080e1f62c40a_veldje_vermoedelijke_opstelling_ned_andorra.jpg
Schaken gelijk in de basis, hebben we nu echt geen betere rechtsbuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

[afbeelding]
Stekelenburg is logisch. Achterhoede ook. Hoopte al op van Rhijn als linksback, heeft toch echt meer kwaliteit dan Janmaat. Ook blij dat Vlaar 'gewoon' speelt. Als aanvoerder van Aston Villa kun je echt wel wat.
Middenveld vind ik verder logisch. Maar dan Schaken, hopelijk bewijst hij morgen mijn ongelijk, want hier snap ik werkelijk niets van. Mooi voor die jongen, dat zeker, maar waarom kiest van Gaal hiervoor. Ik zou gewoon Narsingh kiezen, of nog eerder voor een optie gaan met Lens op rechts en Afellay op links. Laatstgenoemde heeft misschien nog niet genoeg ritme (voor zover dat belangrijk is), maar kan toch veel meer brengen dan Schaken. Maar zoals ik al zei: I hope he proves me wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
tweaker2010 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:52:
[...]

Jawel: http://www.vi.nl/nieuws/229183/Toivonen-na-operatie-pas-in-2013-terug-op-het-veld.htm

[afbeelding]
Narsingh is sowieso beter (en dat zeg ik niet als PSV-supporter). Verder ben ik een grotere fan van Van Persie dan van Huntelaar. Maar goed, van Gaal heeft ook gezegd dat er tegen Roemenië een aantal andere namen in staan, dus ik denk dat Narsingh, van Persie en Affelay er dan wel in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

psvjw schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:49:
[...]
Narsingh is sowieso beter (en dat zeg ik niet als PSV-supporter). Verder ben ik een grotere fan van Van Persie dan van Huntelaar. Maar goed, van Gaal heeft ook gezegd dat er tegen Roemenië een aantal andere namen in staan, dus ik denk dat Narsingh, van Persie en Affelay er dan wel in staan.
Hoorde vanochtend op Radio 1 dat Van Gaal Huntelaar een betere spits in de 16 vind, Van Persie mag weer opdraven als we verder van de goal spelen. Ik vermoed zomaar dat Huntelaar er vanavond een stuk of 3 inlegt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ramzzz schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:36:
[...]

Damn... :|

En hoe ziet het programma er in die tijd uit? O.a. Europees voetbal...
Hij blijkt één van zijn hamstringprezen te hebben afgescheurd en er ± een half jaar uit te zijn. Dus die 6 weken zijn 6 maanden geworden. Zuur voor PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 03:06

Royz

Kleurenblind!!

tweaker2010 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:00:
[...]

Hoorde vanochtend op Radio 1 dat Van Gaal Huntelaar een betere spits in de 16 vind, Van Persie mag weer opdraven als we verder van de goal spelen. Ik vermoed zomaar dat Huntelaar er vanavond een stuk of 3 inlegt. :)
Tegen Andorra. En dan weer horen dat Huntelaar o zo effectief is ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 09:59
Ik zeg Zeefuik in de spits! Dan win je elke wedstrijd met 6 - 0 door 3 geschwalbeerde vrije trappen, 3 penalties en 2 aangenaaide rooie kaarten voor de tegenstander. :+

Maar ik ga lekker voor Ierland - Duitsland vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:52:
[...]

[afbeelding]
Strootman en De Jong: dat zijn toch gewoon de twee controleurs van van Marwijk? En dat tegen Andorra: zelfs van Marwijk zou zich rot schamen voor zo'n defensieve opstelling met ook nog eens vier verdedigers.
psvjw schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:49:
[...]
ik denk dat Narsingh, van Persie en Affelay er dan wel in staan.
Affelay? Ik denk het niet. Lens heeft een goede beurt gemaakt tegen de Hongaren. Die blijft gewoon staan. En hij heeft weinig voor op vd Vaart op dit moment.

[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 12-10-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-04 13:40
Niku schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 02:34:

Stekelenburg is logisch. Achterhoede ook. Hoopte al op van Rhijn als linksback, heeft toch echt meer kwaliteit dan Janmaat. Ook blij dat Vlaar 'gewoon' speelt. Als aanvoerder van Aston Villa kun je echt wel wat.
Middenveld vind ik verder logisch. Maar dan Schaken, hopelijk bewijst hij morgen mijn ongelijk, want hier snap ik werkelijk niets van. Mooi voor die jongen, dat zeker, maar waarom kiest van Gaal hiervoor. Ik zou gewoon Narsingh kiezen, of nog eerder voor een optie gaan met Lens op rechts en Afellay op links. Laatstgenoemde heeft misschien nog niet genoeg ritme (voor zover dat belangrijk is), maar kan toch veel meer brengen dan Schaken. Maar zoals ik al zei: I hope he proves me wrong!
Ach, laat Schaken lekker voetballen. We hebben het hier wel over een wedstrijd tegen fkin Andorra hè? Deze opstelling is dus niet representatief als ‘beste’ opstelling. Als je RKC tegen Andorra laat spelen winnen ze ook, dus het maakt geen kloot uit wie er speelt. Juist een goed moment om neo internationals zoals Schaken en Indi te laten wennen aan Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

D-e-n schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:00:
[...]

Strootman en De Jong: dat zijn toch gewoon de twee controleurs van van Marwijk? En dat tegen Andorra: zelfs van Marwijk zou zich rot schamen voor zo'n defensieve opstelling met ook nog eens vier verdedigers.

[...]

Affelay? Ik denk het niet. Lens heeft een goede beurt gemaakt tegen de Hongaren. Die blijft gewoon staan. En hij heeft weinig voor op vd Vaart op dit moment.
Je gaat dus als grote voorganger van de kerk van het Aanvallend Voetbal © met 4 verdedigers, 1 creatieve middenvelder en 2 controleurs ten strijde tegen de FC Bal op het Dak. -O-

Gigantisch zwaktebod. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

Mr_Size schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:23:
[...]

Ach, laat Schaken lekker voetballen. We hebben het hier wel over een wedstrijd tegen fkin Andorra hè? Deze opstelling is dus niet representatief als ‘beste’ opstelling. Als je RKC tegen Andorra laat spelen winnen ze ook, dus het maakt geen kloot uit wie er speelt. Juist een goed moment om neo internationals zoals Schaken en Indi te laten wennen aan Oranje.
Een wedstrijd tegen fkin Andorra? Onderschatting, daar begint het mee. Ik neem aan dat Van Gaal gewoon zijn sterkste opstelling in het veld stuurt. Het is tenslotte een interland, een belangrijke ook want het is gewoon een WK kwalificatie duel. Dat Van Gaal Schaken in zijn sterkste opstelling zet, tja, hier ben ik het gewoon niet mee eens. En waarom zou je Schaken laten wennen aan oranje? Die kerel is al 30, zoveel plezier gaan we daar in de toekomst niet meer van beleven. Martins Indi natuurlijk wel, dus dat is gewoon een logische keuze, hij is nog jong en daar gaan we wel nog veel plezier aan beleven.
Pagina: 1 2 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.