[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 135 Laatste
Acties:
  • 281.271 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-06 16:04
Met alle respect, maar Andorra daar win je gewoon altijd van, wie je ook opstelt. Een tegenstander als Hongarije kan je nog onderschatten, maar Andorra? Nee, niet echt.
En jij hebt het over Van Gaals 'sterkste' opstelling, maar wie zegt dat dit zijn sterkste opstelling is? Van Gaal zelf? Volgens mij is het gewoon 'een' opstelling, mede door blessures en de tegenstander als zodanig bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

Ik neem aan dat Van Gaal de sterkste opstelling het veld in stuurt die hij kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-06 01:00

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:45

Vos

AFCA

Ramzzz schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

Je gaat dus als grote voorganger van de kerk van het Aanvallend Voetbal © met 4 verdedigers, 1 creatieve middenvelder en 2 controleurs ten strijde tegen de FC Bal op het Dak. -O-

Gigantisch zwaktebod. :F
Inderdaad. Mooie wedstrijd om zonder backs te spelen, ons zwakke punt ;). Gewoon 3 man achterin:

(Stekelenburg)

Heit - Vlaar - Indi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Het is een illusie dat je met meer aanvallende spelers automatisch aanvallender speelt. Het gaat om de instelling. Je kan wel een extra aanvaller erbij zetten, maar dan wordt het alleen maar drukker in het toch al overvolle strafschopgebied van Andorra. En om ze onder druk te houden zul je ook voldoende spelers moeten hebben die gelijk de bal weer afpakken. Daarom snap ik best dat hij gewoon met 4 verdedigers speelt, ook om alle spelers een kans te geven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Lucky Belgie, een stuk slechter spelen en 0-1 voorkomen tegen Servie.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:18
Hebben we het door, Roem. staat voor tegen Tur, kortom dinsdag wordt cruciaal. Op zich wel leuk dat er een medecontender is voor die 1e plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik zie dat SBS6 geen samenvattingen heeft vanavond? Eredivisie live zend nu Engeland uit, maar ook geen samenvattingen. Blijven we er van verstoken?
Sallin schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:10:
Lucky Belgie, een stuk slechter spelen en 0-1 voorkomen tegen Servie.
Volgens mij heeft Belgie een hoop ongeluk gehad in de afgelopen jaren in kwalificaties, laat ze maar eens geluk hebben :)

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 12-10-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:55
Die livestream op SBS6... Iedereen even poederen in de rust... Beetje ouwehoeren met mekaar.... Ze denken dat ze niet worden bekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Erg mooi ja. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:18:
Ik zie dat SBS6 geen samenvattingen heeft vanavond? Eredivisie live zend nu Engeland uit, maar ook geen samenvattingen. Blijven we er van verstoken?

[...]

Volgens mij heeft Belgie een hoop ongeluk gehad in de afgelopen jaren in kwalificaties, laat ze maar eens geluk hebben :)
Inderdaad, het was ook niet negatief bedoeld.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

3-0 Leuk voor Schaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
PWM schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:18:

Mee eens, als je kijkt dat hun nummer laatst Wales is, dan heeft Nederland een peuterkleuter-loting gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:01

Steffie

Opaque

Ben wel benieuwd naar die tweede goal van Bale dan. Volgens de Belg heeft die in z'n eentje de wedstrijd gewonnen met een fraaie tweede goal.

Benteke, Chadli en De Bruyne waren trouwens erg goed. Vergeleken met hoe behoudend Nederland al jaren speelt, is het erg gewaagd om met Witsel, Dembele en Chadli op het middenveld te spelen. Mooi dat het uitbetaalde na 90 minuten.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik had meer verwacht tegen Andorra, meer goals althans. Maar ja, de buit is binnen en tegen dit Andorra kom je never nooit in de problemen.

De uitwedstrijd tegen Roemenië kan wel eens heel wat lastiger worden, Roemenië speelt in een schitterend nieuw stadion met 55.000 toeschouwers dus dat zal wel een heksenketel worden.

Die uitwedstrijd in Turkije hebben we ook nog niet zomaar gewonnen, daar kan het volgens mij ook aardig spoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:40
Vlassie1980 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:33:

Ik had meer verwacht tegen Andorra, meer goals althans.
Nou, ik moet eerlijk zeggen, ik heb naar Ierland - Duitsland zitten kijken, wat ook een schiettent was maar ik kan wel genieten van spelers als Reus en Oezil, en ik had niet anders verwacht want bij Ierland spelen er misschien 3 in de Premier League, de rest ken ik niet eens, maar ik heb het laatste half uurtje zitten kijken naar Nederland en waar ik me het meest over verbaasde is dat alles, maar dan ook daadwerkelijk alles, over Schaken ging en maar proberen die voorzet te geven. Echt ongelooflijk, met zoveel kwaliteit en ervaring, niet 1 keer een creative actie of een verrassing of iets dat je zegt "wow". Alles ging maar over die rechterkant met die achterlijke voorzet. Echt ongelooflijk. En dan ben je Nederland, een groot voetballand met zoveel toppers en zoveel ervaring. En dan zit je naar Duitsland en Spanje te kijken en daar zie je die dingen wel. Die Silva gaf weer steekballetjes die je bij Nederland nooit ziet en bij Duitsland ook, Reus speelde echt geweldig. Wat een talent is dat! Echt overal was dat ventje, haalde de bal op, ging hem brengen, gaf passjes, maakte doelpunten. En dat vind ik jammer. Het is bij Nederland allemaal zo strikt en zakelijk en bangerig zo van "als we maar niet verliezen". Dan denk ik van, kom op zeg, je bent de nummer 2 van de wereld. Zo'n Andorra moet je toch compleet van de mat spelen met zoveel kwaliteit in je ploeg. Maar gewoon niet 1 keer een verrassend iets dat je zegt "wow". Alles ging maar over die rechterkant. Maar die opstelling ook, Kuyt linksbuiten enzo. Ik begrijp er niks van! Zo'n Kuyt op zijn leeftijd en met zijn ervaring moet toch juist de Pierlo van Nederland zijn. Hij zou de creative speler moeten zijn die de balletjes rondspeelt en uitdeelt. Jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 22:27
chim0 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 09:51:
[...]

Dan denk ik van, kom op zeg, je bent de nummer 2 van de wereld.
Dat is al weer enige tijd geleden. Na het EK stond NL 8ste volgens mij. Nu 6de, ver achter toplanden als Duitsland en Spanje.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
argro schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:09:
[...]
Dat is al weer enige tijd geleden. Na het EK stond NL 8ste volgens mij. Nu 6de, ver achter toplanden als Duitsland en Spanje.
Mijn punt is dat je wel wat meer mag verwachten van een ploeg met zoveel kwaliteit en ervaring (althans dat zou je denken) dan een half uur lang alles vanaf de rechterkant proberen via Schaken die op z'n 30ste debuurt in het eerste van Feyenoord. Zeker tegen zo'n Andorra. Beetje armoeding, vind je niet? Die jongen was kapot na afloop terwijl die andere 9 volgens mij nog 3 keer de marathon van New York konden lopen. Gewoon wat meer creativiteit of een verrassing ofzo, maar het is allemaal zo voorspelbaar. Maarja, dan heb je Sneijder ook niet en daar is ook alles mee gezegd (wat overigens ook alles zegt).

[ Voor 23% gewijzigd door chim0 op 13-10-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 22:27
chim0 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:21:
[...]

Mijn punt is dat je wel wat meer mag verwachten van een ploeg met zoveel kwaliteit en ervaring (althans dat zou je denken) dan een half uur lang alles vanaf de rechterkant proberen via Schaken die op z'n 30ste debuurt in het eerste van Feyenoord. Zeker tegen zo'n Andorra. Beetje armoeding, vind je niet? Die jongen was kapot na afloop terwijl die andere 9 volgens mij nog 3 keer de marathon van New York konden lopen. Gewoon wat meer creativiteit of een verrassing ofzo, maar het is allemaal zo voorspelbaar. Maarja, dan heb je Sneijder ook niet en daar is ook alles mee gezegd (wat overigens ook alles zegt).
Zo veel kwaliteit? Zo veel kwaliteit stond er m.i. gisteren niet op het veld. Natuurlijk had Oranje veel meer kwaliteit dan Andorra, maar het was geen elftal waarvoor ik naar het stadion zou gaan. Allemaal spelers, op een hele enkeling na, die zich hooguit subtopper mogen noemen, geen spelers waarvan scouts van topclubs in de war raken.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Sneijder en Van Persia, die brengen normaal de creativiteit. Narsingh en Robben zijn ook wel even wat anders dan Schaken, die overigens naar vermogen speelde. Huntelaar en Strootman speelde onder de maat. Janmaat lijkt ook compleet te blokkeren in Oranje. Nee, ik had beter thuis kunnen blijven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Waarom mag Lens (goede speler trouwens) in Oranje spelen? Hij heeft volgens mij ook gespeeld voor Suriname, een officieel land, wat gewoon meedoet met WK kwalificatie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

...Maar die opstelling ook, Kuyt linksbuiten enzo. Ik begrijp er niks van! Zo'n Kuyt op zijn leeftijd en met zijn ervaring moet toch juist de Pierlo van Nederland zijn. Hij zou de creative speler moeten zijn die de balletjes rondspeelt en uitdeelt. Jammer hoor.
Sorry hoor maar...LOL. Dit kan niet serieus zijn.

Accepteer maar gewoon dat Nederland niet zo goed is, klaar. Wij komen een keer op plek 6-10.

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 13-10-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
YouTube: 2014 FIFA WORLD CUP QUALIFIER | STAGE 3 OCEANIA | SOL Vs NCL#!

Gaaf, in zo een stadion in zo een werelddeel wil ik er wel 'ns bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het was een behoorlijk zwakke wedstrijd van Nederland. Als je groots wint is dat meestal met mooi spel of een hoge score. Het was dus zeer zeer karig. Tot en met het EK 'moesten wij het altijd van de aanval hebben.' Als je dan een rij (van 5?) spelers bij een vrije trap allemaal naar buitenspel ziet springen terwijl alle tegenstanders juist de omgekeerde richting op gaan is het een zielig aangezicht.
Is de verhouding aanval/verdediging wat aan het veranderen? Dinsdag wordt een aardige test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand een idee waar ik de wedstrijd terug zou kunnen kijken?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 13:36
[...]

Nou, ik moet eerlijk zeggen, ik heb naar Ierland - Duitsland zitten kijken, wat ook een schiettent was maar ik kan wel genieten van spelers als Reus en Oezil, en ik had niet anders verwacht want bij Ierland spelen er misschien 3 in de Premier League, de rest ken ik niet eens, maar ik heb het laatste half uurtje zitten kijken naar Nederland en waar ik me het meest over verbaasde is dat alles, maar dan ook daadwerkelijk alles, over Schaken ging en maar proberen die voorzet te geven. Echt ongelooflijk, met zoveel kwaliteit en ervaring, niet 1 keer een creative actie of een verrassing of iets dat je zegt "wow". Alles ging maar over die rechterkant met die achterlijke voorzet. Echt ongelooflijk. En dan ben je Nederland, een groot voetballand met zoveel toppers en zoveel ervaring. En dan zit je naar Duitsland en Spanje te kijken en daar zie je die dingen wel. Die Silva gaf weer steekballetjes die je bij Nederland nooit ziet en bij Duitsland ook, Reus speelde echt geweldig. Wat een talent is dat! Echt overal was dat ventje, haalde de bal op, ging hem brengen, gaf passjes, maakte doelpunten. En dat vind ik jammer. Het is bij Nederland allemaal zo strikt en zakelijk en bangerig zo van "als we maar niet verliezen". Dan denk ik van, kom op zeg, je bent de nummer 2 van de wereld. Zo'n Andorra moet je toch compleet van de mat spelen met zoveel kwaliteit in je ploeg. Maar gewoon niet 1 keer een verrassend iets dat je zegt "wow". Alles ging maar over die rechterkant. Maar die opstelling ook, Kuyt linksbuiten enzo. Ik begrijp er niks van! Zo'n Kuyt op zijn leeftijd en met zijn ervaring moet toch juist de Pierlo van Nederland zijn. Hij zou de creative speler moeten zijn die de balletjes rondspeelt en uitdeelt. Jammer hoor.
Mind is Blown...... :|

Kuyt en Pirlo in één zin met elkaar vergelijken. Dat is Frank de Boer vergelijken met Patrick Kluivert en het zo raar vinden waarom de Boer zo weinig scoorde....

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:52
KillaZ schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:34:
[...]

Kuyt en Pirlo in één zin met elkaar vergelijken. Dat is Frank de Boer vergelijken met Patrick Kluivert en het zo raar vinden waarom de Boer zo weinig scoorde....
Pfft de Boer scoorde toch 1 goal per 11 wedstrijden hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

KillaZ schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:34:
[...]

Ik denk dat hij bedoelde qua ervaring. Kuyt kun je beter op de bank laten zitten, die gaat het verschil niet maken.
Sneijder is de enige echte aanvoerder van oranje, dat merkte je gisteren gelijk. Stootman kan zo'n band wel aandoen maar hij is geen leider, althans ik heb hem niets bijzonders zien doen.

Het was helemaal triest dat van Gaal bij Lens moet gaan vragen of ie ernstig geblesseerd was. Blijkbaar is dit oranje afhankelijk van Lens. En die ballen over rechts omdat Schaken perse moest worden aangespeeld waren ook lachwekkend.

Roemenie is andere koek, die hebben uit bij Turkije gewonnen, dat zie ik oranje niet zomaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hij polst gewoon kort hoe het met hem is? Of heb ik wat anders gezien?

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 13-10-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Vuvuzela schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:28:
Iemand een idee waar ik de wedstrijd terug zou kunnen kijken?
Forget it, die rechten zijn zo goed afgekapseld, correct me if I'm wrong. Wil je voetbal terugkijken, neem een DVR abo bij je Tv-provider... (ja ook niet kapot van deze oplossing, maar zo is het wel). Oja usenet kan soms ook nog.

Heb het dan over hele wedstrijd..... er is wel, verdraaid nog aan toe, een legale samenv. op youtube.... YouTube: Highlights Netherlands - Andorra 3-0 wc qualification 12-10-2012

[ Voor 25% gewijzigd door Sjah op 13-10-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
argro schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:32:
[...]
Zo veel kwaliteit? Zo veel kwaliteit stond er m.i. gisteren niet op het veld. Natuurlijk had Oranje veel meer kwaliteit dan Andorra, maar het was geen elftal waarvoor ik naar het stadion zou gaan. Allemaal spelers, op een hele enkeling na, die zich hooguit subtopper mogen noemen, geen spelers waarvan scouts van topclubs in de war raken.
Toch had je het beter moeten doen. En dat verwijt ik met name van Gaal. Die heeft gewoon een elftal opgesteld met het oog op Roemenië: spelers sparen en in het systeem spelen wat we dinsdag ook spelen.

Als je gaat voor een zo hoog mogelijke score (doelsaldo!!??) moet het aanvallender en vooral opportunistischer. Een mannetje naast Huntelaar om de overmacht aan verdedigers wat beter bezig te houden en meer voetballers op het middenveld. De Jong heeft in zo'n potje natuurlijk nul komma nul waarde.
ph4ge schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:01:
Je kan wel een extra aanvaller erbij zetten, maar dan wordt het alleen maar drukker in het toch al overvolle strafschopgebied van Andorra.
In die redenatie kun je beter zonder spits spelen tegen Andorra? Daar klopt dus niets van.

Natuurlijk moet niet iedereen naar voren lopen want dan loop je het dicht. Maar een aanspeelpunt heb je nodig. En dan hebben twee man vast in de zestien heeft wel degelijk nut. De praktijk wijst het vaak ook uit. Andorra onder van Basten ging destijds ook pas op de knieën nadat v Hooydonk erbij was gekomen.

Waarom denk je dat Barcelona niet van Chelsea won? Juist: omdat men helemaal niemand had in de zestien om oorlog te maken. Het hoeft geeneens een kanjer te zijn die er staat. Alleen de aanwezigheid in de zestien is al genoeg om de verdedigers in ieder geval bezig te houden.

[ Voor 36% gewijzigd door D-e-n op 14-10-2012 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 22:02:
[...]
Waarom denk je dat Barcelona niet van Chelsea won? Juist: omdat men helemaal niemand had in de zestien om oorlog te maken. Het hoeft geeneens een kanjer te zijn die er staat. Alleen de aanwezigheid in de zestien is al genoeg om de verdedigers in ieder geval bezig te houden.
Vechtlust misschien? De mouwen opstropen is de enige manier om ploegen als Barca en Spanje te verslaan.
Ook zonder extra speler in de 16 hebben deze ploegen genoeg kwaliteit om wedstrijden te winnen. Roemenie gaat er tegen Oranje een fysieke wedstrijd van maken, daar zullen de jonkies nog wel veel moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
No way. Denk je nu werkelijk dat andere ploegen geen vechtlust tegen Barcelona tonen? Al die Spaanse ploegen die er met een nulletje of vier ingaan gooien er met de pet naar?
Je hebt die pot toch ook gezien? Chelsea werd vastgezet rond de zestien, er werd getikt tot men een ons woog maar oorlog in de zestien ho maar. Ploegen die zich ingraven sloop je door het veld breed te houden en direct te spelen, niet door getik.
Ook zonder extra speler in de 16 hebben deze ploegen genoeg kwaliteit om wedstrijden te winnen.
Als Barcelona een type Drogba of bijvoorbeeld van Hooydonk in de selectie had gehad had men die pot tegen Chelsea gewonnen, 100% zeker.

En waarom wordt er altijd gelijk naar vage begrippen als "de mouwen opstropen" gegrepen als de tactische-technische oorzaak van een falen er zo duimendik bovenop ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Op de counter spelen tegen Barcelona is nog wel wat anders dan Andorra wat je compleet hoort te overlopen. Een extra statische spits maakt het drukker en is makkelijk te dekken door gewoon nog een extra mandekker. Je moet beweging hebben, inschuivende middenvelders die de ruimte en de gaten vinden. Ruimte creeeren, bal snel rond laten gaan, steekpasses, veel beweging, dat heb je nodig tegen een zwak verdedigend team.Ook zal je de dreiging van een afstandsschot moeten hebben zodat er verdedigers uit moeten stappen wat ook weer ruimte schept.

Alles in de trechter gooien en hopen dat daar een lange spits staat die een kopduel wint is het laatste wat je moet doen tegen een zwakker en zeer verdedigend team. Ja, als er wat geforceerd moet worden in de laatste 10 minuten, maar zo ga je niet beginnen tegen Andorra. Bovendien zou de spits van Oranje ook in zn eentje goed genoeg moeten zijn om de centrum verdedigers van Andorra regelmatig af te troeven, zeker als er voldoende versterking inschuift, maar helaas speelde Huntelaar.

Daar ging het ook mis. Strootman en de Jong kunnen totaal niet aanvallen, dat ging veel te langzaam en ze kwamen niet gevaarlijk mee op. Vd Vaart kan het allemaal niet meer belopen, die moest de aanval opzetten en kon niet meer bijsluiten. Indi is een goede back, maar dan wel als er verdedigd moet worden, die moet je ook niet teveel laten opkomen, en Janmaat speelde een ongelukkige wedstrijd. Schaken en Lens waren nog een beetje gevaarlijk, maar dat ging ook niet optimaal omdat ze de bal niet kwijt konden. Met Kuijt aan de zijkant zag je ook gelijk dat het minder ging lopen omdat het centrum drukker werd en er niemand in de ruimte dook aan de zijkanten. Overigens logisch als je hem op links zet.

Doordat er te weinig beweging en inschuivende spelers waren kon Andorra redelijk makkelijk standhouden, dat los je niet op door dan maar een extra spits erbij te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Oranje speelt nooit meer in de Kuip

Ik vraag me af of Bert Oostveen vrijdag een biertje in zijn nek heeft gekregen o.i.d. De keuze is begrijpelijk. Echter, de enorme rant er omheen ("Primitieve omstandigheden" bijvoorbeeld), daar snap ik niets van. Alsof vorige week opeens het dak van de Kuip is verwijderd.

De Kuip is mij dierbaar als het woonhuis van Feyenoord. Of Oranje daar speelt zal me een enorme zorg zijn. Maar dat de directeur van de KNVB nu in een interview aangeeft dat elke week 45.000 Feyenoord aanhangers een afgrijselijke martelgang moeten ondergaan, irriteert mij dan wel.

En zoals gezegd, ik snap dat de KNVB kiest voor de Arena. Dit voornamelijk om de (veel) betere faciliteiten voor de sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 13:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
De keuze voor een Arena is niet onlogisch inderdaad maar hij doet nu wel even alsof je zonder dak meteen geen serieus stadion meer hebt. Nogal kansloos imo.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Kom op jongens, de Kuip is toch ook gewoon een verouderd ding wat gewoon echt niet meer mee kan en zeker niet in een modern en ontwikkeld land als Nederland en zeker niet voor internationale wedstrijden.

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Dat is met alles zo. Nostalgie en woonhuis vind ik zulke kulargumenten. Zie je het al voor je, komt Real Madrid bij Ajax op bezoek in De Meer. Dat slaat toch nergens op? Je moet wel een beetje realistisch blijven. En het is maar een stadion, al die fans met hun overdreven emoties. Je komt daar om voetbal te kijken, niet om er te wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

chim0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:43:
Kom op jongens, de Kuip is toch ook gewoon een verouderd ding wat gewoon echt niet meer mee kan en zeker niet in een modern en ontwikkeld land als Nederland en zeker niet voor internationale wedstrijden.

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Dat is met alles zo. Nostalgie en woonhuis vind ik zulke kulargumenten. Zie je het al voor je, komt Real Madrid bij Ajax op bezoek in De Meer. Dat slaat toch nergens op? Je moet wel een beetje realistisch blijven. En het is maar een stadion, al die fans met hun overdreven emoties. Je komt daar om voetbal te kijken, niet om er te wonen.
De basis voor voetbal is emotie, daarom vind ik deze discussie ook zo leuk om te volgen. De ratio is duidelijk, maar de emotie maakt het leuk.

IMHO is de Kuip nog goed genoeg voor het Nederlands elftal, het is toch verdorie geen bioscoop waar je naar toe gaat. Mogelijk kijk ik er anders tegen na het Diekman, Kaalheide, De kuip zonder dak, De Meer en het Oosterpark, de stadions waar ik mee opgegroeid ben.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

chim0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:43:

Real Madrid komt ook in Camp Nou, en dat zit echt slechter in elkaar dan De Meer destijds. Maar goed, ik geef ook aan dat de Arena gewoon een logische keuze is. Dat betekent niet dat de Kuip een slecht alternatief is. Ik ga er heen met de trein, stap uit naast het stadion, en tijdens 17 van de 18 competitie wedstrijden regent het niet, en is er geen stadion van die groote met beter zicht op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tukk schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:49:
[...]

De basis voor voetbal is emotie
Bij de hersenlozen ja, niet bij de nuchtere kijkers die er verstand van hebben en naar het technische aspect van het spelletje kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 15-10-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

chim0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:58:
[...]

Bij de hersenlozen ja, niet bij de nuchtere kijkers die er verstand van hebben en naar het technische aspect van het spelletje kijken.
* Tukk is dan een hersenloze.

Zonder emotie kijk ik geen voetbal, hoe mooi het technische deel ook is. (soms)

[ Voor 6% gewijzigd door Tukk op 15-10-2012 11:01 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
PWM schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:56:
[...]

Real Madrid komt ook in Camp Nou, en dat zit echt slechter in elkaar dan De Meer destijds.
Ik weet niet hoe het bij Camp Nou is, en ik ben 1 keer in de Kuip geweest, maar dat is al zo lang geleden, maar ik denk dat Camp Nou ondertussen wel wat vernieuwingen en renovaties heeft ondergaan.
Maar goed, ik geef ook aan dat de Arena gewoon een logische keuze is. Dat betekent niet dat de Kuip een slecht alternatief is. Ik ga er heen met de trein, stap uit naast het stadion, en tijdens 17 van de 18 competitie wedstrijden regent het niet, en is er geen stadion van die groote met beter zicht op het veld.
Het maakt mij ook niet uit waar het is, maar het gaat om het principe van "er is een tijd van komen en een tijd van gaan" maar dat is met elk stadion zo. Juve heeft toch ook gewoon een nieuw stadion?
Tukk schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

* Tukk is dan een hersenloze.

Zonder emotie kijk ik geen voetbal, hoe mooi het technische deel ook is. (soms)
Andere soort emotie, heb ik het over. Dat neppe, overdreven gedoe van nostalgie enzo. Mensen die helemaal niet realistisch kunnen nadenken.

[ Voor 17% gewijzigd door chim0 op 15-10-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:56

Player1S

Probably out in the dark

Heb beetje het idee dat men nu krampachtig de nieuwe kuip erdoor willen drukken maar dat ze alleen weer eens de verkeerde aanpak kiezen.

Doet me denken aan hoe ze de 2 carnaval verenigingen in mijn dorp hebben samengevoegd. Was het nodig? Ja. Hebben ze het goed aangepakt? Nee. Al het oude was overbodig en niet meer van deze tijd en werd zo onsubtiel mogelijk duidelijk gemaakt. Mijn moeder was secretaris van 1 vereniging maar een bedankje of bloemetje kon er niet af.

Je hebt in zulke situaties niet te maken met relationeel denkende mensen maar met emoties. Zulke dingen moet je goed aanpakken en niet erdoor drukken en tegen de zere benen aanschoppen.

In mijn dorp is de carnaval nu echt zo goed als dood omdat de oude garde helemaal afgehaakt is en er verder niemand echt is opgestaan om de kar te trekken.
Als ze zo doorgaan met de nieuwe kuip, ga je als club ook eerst 2 stappen terug doen voor je weer 1 stap vooruit gaat als ze niet oppassen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Het enige probleem zijn de dure skyboxen en dergelijke. Daar schiet de Kuip echt te kort, juist op het gebied wat het meeste oplevert. Dat er geen dak op zit, tja, het is voetbal. Er 80% van het publiek zit wel droog, als je dat zo belangrijk vind koop je maar een kaartje in een van die vakken. De spelers vinden de sfeer, de buitenlucht en het goede veld juist veel fijner.

De Arena staat er ook al meer dan 10 jaar, in die tijd heeft de Kuip meer dan genoeg wedstrijden gekregen, zelfs een EK finale boven de Arena, en nu zijn er ineens allerlei problemen. Volgens mij is er sinds 2000, toen de EK finale nog naar de Kuip ging en niet naar de Arena, nauwelijks iets veranderd. Waarom de KNVB er dan nu ineens zo groot probleem van maakt dat zelfs alle wedstrijden in de Arena moeten is mij een raadsel. Ik bezoek (bijna) alle wedstrijden van Oranje, en ik vind de Kuip veel prettiger. De sfeer in en rond het stadion is altijd beter en voor veel mensen is de Kuip sneller bereikbaar dan de Arena.

Dat gezegd hebbende, ik ben wel een groot voorstander van een nieuwe Kuip. Een renovatie is ook enorm kostbaar en dan zit je over 15 jaar weer met hetzelfde probleem. Het ding is nooit gebouwd voor 100 jaar en wordt peperduur in onderhoud en veiligheid. Feyenoord is een gigantische club, maar de inkomsten uit het stadion zijn amper break even. We moeten naar de toekomst kijken, al zal ik de Kuip wel enorm missen. Er zijn zoveel clubs die naar nieuwe stadions gaan, dat hoort erbij. Ik mag toch hopen dat Feyenoord meer is dan het stadion.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 15-10-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

ph4ge schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:17:

Dat gezegd hebbende, ik ben wel een groot voorstander van een nieuwe Kuip. Een renovatie is ook enorm kostbaar en dan zit je over 15 jaar weer met hetzelfde probleem. Het ding is nooit gebouwd voor 100 jaar en wordt peperduur in onderhoud en veiligheid. Feyenoord is een gigantische club, maar de inkomsten uit het stadion zijn amper break even. We moeten naar de toekomst kijken, al zal ik de Kuip wel enorm missen. Er zijn zoveel clubs die naar nieuwe stadions gaan, dat hoort erbij. Ik mag toch hopen dat Feyenoord meer is dan het stadion.
Mee eens! Waar ik over val is die man van de KNVB die het voetbalpubliek beschouwt als een bisocoopbezoeker die niet genoeg service krijgt en dus maar wegblijft.. :X

De kuip is een mooi stadion, waar ik graag kom. Maar het voldoet niet aan de wensen van Feyenoord, dus is de nieuwe kuip de oplossing.

Mooi stadion:
Afbeeldingslocatie: http://www.indehekken.net/wp-content/uploads/2012/10/de-kuip-rotterdam.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Tukk op 15-10-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Tukk schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:29:
Mee eens! Waar ik over val is die man van de KNVB die het voetbalpubliek beschouwt als een bisocoopbezoeker die niet genoeg service krijgt en dus maar wegblijft.. :X

De kuip is een mooi stadion, waar ik graag kom. Maar het voldoet niet aan de wensen van Feyenoord, dus is de nieuwe kuip de oplossing.
Ik vind de timing heel typisch. De Arena is van 1996. Sinds die tijd was de Kuip goed genoeg voor oa. een UEFA cup en EK finale. Ook voor het WK2024 zou het gewoon een stadion zijn. Maar nu is het ineens niet goed genoeg meer, en dat heeft echt niets met de supporters te maken. Het was toch (bijna) vol tegen nota bene Andorra? Zal het misschien iets met die *** wedstrijd te maken hebben gehad dat de supporters morren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Tja, zodra je over "service" gaat praten in stadions ben je i.m.o. iets te ver doorgeslagen.

Ik sta liever een hele wedstrijd in een sfeervol vak, vol emotie, dan dat ik tussen de huismussen en bobo's op leren stoeltjes zit. De keren dat ik in de Arena ben geweest vond ik het staan in vak 127~128 veel leuker dan het zitten in vak 108.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De service zal Bert een zorg zijn. Echter, als je als stadion de KNVB op bezoek krijgt met interlands, sta je het hele stadion af, en worden alleen je kosten vergoed + een opslag voor verkochte kaarten. Dit betekent dat bijvoorbeeld alle horeca winst, ook in de zakken van de KNVB verdwijnt. Als het inderdaad zo is dat in de Arena, meer mensen de kans krijgen gebruikt te maken van de Horeca, krijgt de KNVB meer geld.

Persoonlijk vind ik overigens in beide stadions dat iets te eten halen in de rust een heel avontuur is. In de Kuip wacht je lang, maar als ik naar Ajax-Feyenoord ga (gewoon in Ajax vak), dan duurt het volgens mij net zo lang. Maar Bertje zal de cijfers wel goed hebben bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-06 16:01

jeka

Support your local club.

De kuip is het mooiste stadion van Nederland.
In het stuk praten zo ook over de Euroborg. Daar worden sommige mensen ook nat als het regent en sta je ook lang in de rij als je wat te eten wil (in de rust). Bert moet tennis gaan kijken ofzo, crybaby...

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

Ik vind de timing heel typisch. De Arena is van 1996. Sinds die tijd was de Kuip goed genoeg voor oa. een UEFA cup en EK finale. Ook voor het WK2024 zou het gewoon een stadion zijn. Maar nu is het ineens niet goed genoeg meer, en dat heeft echt niets met de supporters te maken. Het was toch (bijna) vol tegen nota bene Andorra? Zal het misschien iets met die *** wedstrijd te maken hebben gehad dat de supporters morren?
Zoals ik net al zei het lijkt wel als ze opeens massaal de nieuwe kuip erdoor willen drukken omdat er veel emotioneel verzet is tegen een nieuwe kuip en men het liefst in de oude kuip willen spelen.
In plaats van de kuip helemaal de grond in te trappen moet je juist die emotie ontarmen en de mensen geruststellen dat het kuipgevoel bewaard moet blijven maar tevens uitleggen waarom er toch echt een nieuwe
moet komen.
Iets nieuws is eng vooral als je er een andere liefde voor moet verlaten.
KillaZ schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:34:
Tja, zodra je over "service" gaat praten in stadions ben je i.m.o. iets te ver doorgeslagen.

Ik sta liever een hele wedstrijd in een sfeervol vak, vol emotie, dan dat ik tussen de huismussen en bobo's op leren stoeltjes zit. De keren dat ik in de Arena ben geweest vond ik het staan in vak 127~128 veel leuker dan het zitten in vak 108.
Nou, ik sta bij Twente ook gewoon elke wedstrijd in een vak vol sfeer en emotie maar ben toch wel blij dat ik op de 2e ring zit met fatsoenlijke pisbakken ipv een muur waar iedereen tegenaan zit te zeiken en meerdere drank-verkoop punten ipv 2 hokjes voor paar duizend man per zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
jeka schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:44:

Bert moet tennis gaan kijken ofzo, crybaby...
Heb je gezien wat voor stadions ze in China hebben? :o

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-tpWiVk41WIg/TgLvGgXwOLI/AAAAAAAABdY/KLG0x-cWDy4/s1600/tennis_shanghai.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 15-10-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik hoop wel dat ze de nieuwe kuip ook als voetbalstadion bouwen en niet zo'n futuristisch overdesigned hok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PWM schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:31:
Oranje speelt nooit meer in de Kuip

Ik vraag me af of Bert Oostveen vrijdag een biertje in zijn nek heeft gekregen o.i.d. De keuze is begrijpelijk. Echter, de enorme rant er omheen ("Primitieve omstandigheden" bijvoorbeeld), daar snap ik niets van. Alsof vorige week opeens het dak van de Kuip is verwijderd.

De Kuip is mij dierbaar als het woonhuis van Feyenoord. Of Oranje daar speelt zal me een enorme zorg zijn. Maar dat de directeur van de KNVB nu in een interview aangeeft dat elke week 45.000 Feyenoord aanhangers een afgrijselijke martelgang moeten ondergaan, irriteert mij dan wel.

En zoals gezegd, ik snap dat de KNVB kiest voor de Arena. Dit voornamelijk om de (veel) betere faciliteiten voor de sponsoren.
Hoe je het of draait of keert, het heeft er enorm de schijn van dat er een karaktermoord op de Kuip wordt gepleegd, die door zo veel mogelijk mannen in pakken onderschreven wordt, om zo snel mogelijk de stad Rotterdam met een grote kostenpost op te schepen.

De Kuip is een prima stadion. Dat mensen zonder hart voor club, geschiedenis, cultuur, monumentaliteit en architectuur een steenworp verderop een nieuwe bodemloze put willen bouwen, om vooral de bouwers weer aan het werk te krijgen, is één ding, maar dat zovelen dan die zaken totaal over het hoofd zien uit eigenbelang, hang naar status, etc. in een tijd waarin het voetbal vele andere impulsen behoeft dan wéér onroerend goed, en dat bijna zonder slag of stoot maar kan gebeuren, is me echt een raadsel.

De mentaliteit die daarachter schuilgaat, is er één die exemplarisch is voor de onthechting die vele Nederlanders zo sterk voelen, en die doorklinkt in alle gefrustreerde anti-politiek geluiden die je al decennialang hoort en ziet.

Neem mensen hun tradities, gewoonten, habitat en trots af, en oogst onthechting, frustratie, en alle uitingen die daaruit voortkomen.

/rant

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 16:00

orejas

Omelette du Fromage

Ramzzz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:17:
[...]

Hoe je het of draait of keert, het heeft er enorm de schijn van dat er een karaktermoord op de Kuip wordt gepleegd, die door zo veel mogelijk mannen in pakken onderschreven wordt, om zo snel mogelijk de stad Rotterdam met een grote kostenpost op te schepen.

De Kuip is een prima stadion. Dat mensen zonder hart voor club, geschiedenis, cultuur, monumentaliteit en architectuur een steenworp verderop een nieuwe bodemloze put willen bouwen, om vooral de bouwers weer aan het werk te krijgen, is één ding, maar dat zovelen dan die zaken totaal over het hoofd zien uit eigenbelang, hang naar status, etc. in een tijd waarin het voetbal vele andere impulsen behoeft dan wéér onroerend goed, en dat bijna zonder slag of stoot maar kan gebeuren, is me echt een raadsel.

De mentaliteit die daarachter schuilgaat, is er één die exemplarisch is voor de onthechting die vele Nederlanders zo sterk voelen, en die doorklinkt in alle gefrustreerde anti-politiek geluiden die je al decennialang hoort en ziet.

Neem mensen hun tradities, gewoonten, habitat en trots af, en oogst onthechting, frustratie, en alle uitingen die daaruit voortkomen.

/rant
[/lurkmodus]
_/-\o_
[lurkmodus]

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ramzzz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:17:
[...]

/rant
Dat zeg ik....

Of er nu een nieuwe kuip moet komen, kun je over discussiëren maar wat er nu gebeurt is dat ze alle tegenstanders van een nieuwe kuip op een rij zetten en keihard en onophoudelijk tegen de schenen aanschoppen.
Wat ze moeten doen is die mensen arm om de schouder doen en laten zien waar je naar toe wilt en hun angsten wegnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
tIs dat de Kuip (denk ik ) geen staanplaatsen meer heeft, echter ik kom 10x liever in een "kut" Kuip staan voor 12.50 , dan luxe zitten in een kut Arena voor 47.50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:17:
De Arena staat er ook al meer dan 10 jaar, in die tijd heeft de Kuip meer dan genoeg wedstrijden gekregen, zelfs een EK finale boven de Arena, en nu zijn er ineens allerlei problemen. Volgens mij is er sinds 2000, toen de EK finale nog naar de Kuip ging en niet naar de Arena, nauwelijks iets veranderd. Waarom de KNVB er dan nu ineens zo groot probleem van maakt dat zelfs alle wedstrijden in de Arena moeten is mij een raadsel. Ik bezoek (bijna) alle wedstrijden van Oranje, en ik vind de Kuip veel prettiger. De sfeer in en rond het stadion is altijd beter en voor veel mensen is de Kuip sneller bereikbaar dan de Arena.
Dat de Kuip de EK-finale kreeg was puur een financiele kwestie (miljoenen van de stad Rotterdam) en heeft niets met de kwaliteiten van de Kuip als stadion te maken. De sfeer komt in de nieuwe Kuip heus wel terug.
Rotterdam kon Euro 2000 faciliteiten bieden die in Amsterdam niet in de prijs waren inbegrepen. Zoals op het gebied van hospitality, persaccommodatie en parkeergelegenheid. De gemeente Rotterdam investeert maximaal vier miljoen gulden in de eindronde van het EK, inclusief promotie-activiteiten voor de stad, Amsterdam ruim één miljoen. Euro 2000 werkt binnen een begroting van 120 miljoen gulden met zeer smalle marges. De prognose van het financieel resultaat bedraagt niet meer dan een ton. De organiserende bonden KNVB en KBVB nemen financiële tegenvallers voor hun rekening. Het maakt duidelijk waarom de Nederlandse en Belgische bestuursleden liever aan de portemonnee dachten dan aan een eindstrijd in een prestige-object als de Arena. http://retro.nrc.nl/W2/La...s/kuipekfinale981028.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tweaker2010 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:58:
[...]

Dat de Kuip de EK-finale kreeg was puur een financiele kwestie (miljoenen van de stad Rotterdam) en heeft niets met de kwaliteiten van de Kuip als stadion te maken. De sfeer komt in de nieuwe Kuip heus wel terug.

[...]
Maar als de KNVB toen al zo over de kuip dacht, hadden ze liever wat meer geld betaald en in de Arena gespeeld dan voor minder in de kuip.

Image is everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:04

MeNTaL_TO

The future is not set

Sjah schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:58:
tIs dat de Kuip (denk ik ) geen staanplaatsen meer heeft, echter ik kom 10x liever in een "kut" Kuip staan voor 12.50 , dan luxe zitten in een kut Arena voor 47.50.
Dat komt dan mooi uit, want je mag in beiden zitten voor die 47,50. In de Arena kon ik tenminste nog altijd op mijn plek zitten, in de Kuip al een aantal keer gehad dat er wat supporters uit andere vakken op mijn dure plek gingen zitten omdat er totaal geen controle meer is als je eenmaal binnen bent.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
PWM schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:43:
Persoonlijk vind ik overigens in beide stadions dat iets te eten halen in de rust een heel avontuur is. In de Kuip wacht je lang, maar als ik naar Ajax-Feyenoord ga (gewoon in Ajax vak), dan duurt het volgens mij net zo lang. Maar Bertje zal de cijfers wel goed hebben bekeken.
De service in al die grote stadions is ruk. In die gang in de Arena is het ook een hele toer om überhaupt eten te kunnen krijgen, als je al muntjes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
D-e-n schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:55:
[...]

De service in al die grote stadions is ruk. In die gang in de Arena is het ook een hele toer om überhaupt eten te kunnen krijgen, als je al muntjes hebt.
Dan ben jij nooit in de Arena geweest?

#Arenacards :')

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
De laatste keer was een tijdje terug (concert) maar munten of kaarten maakt natuurlijk geen bal uit. We gaan toch niet zeuren over woordjes he?

Ja, voor de vaste bezoeker maakt het niet uit maar voor de bezoeker die er af en toe eens komt is een gewoon irritant omdat je meestal eerst nog eens in de rij moet gaan staan voor die dingen en je houdt nog over ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
tweaker2010 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:58:
[...]
De sfeer komt in de nieuwe Kuip heus wel terug.

[...]
Precies! Als je een echte supporter bent, maakt het toch geen reet uit waar je club voetbalt? Je komt toch voor het voetbal? Sentimenteel gedoe is het.

Maar ik stel voor dat we de discussie "Kuip" bij deze afsluiten en verdergaan met voetbal. Wat te denken van Jong Nederland - Jong Slowakije straks? Hoop dat Clasie speelt en een paar mooie dingen laat zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Kans is klein, Clasie is naar het grote Oranje overgeheveld ivm blessures ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Dan laat hij morgen misschien mooie dingen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Na de 0-2 in Slowakije zou dit toch niet meer fout mogen gaan? :)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

chim0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

Precies! Als je een echte supporter bent, maakt het toch geen reet uit waar je club voetbalt? Je komt toch voor het voetbal? Sentimenteel gedoe is het.
Onzin. De sfeer in de Meer was beter dan het ooit in de Arena is geweest. Het Olympisch stadion was tijdens de grotere wedstrijden een gekkenhuis, wat alleen in de kampioenswedstrijd Ajax-Twente dunnetjes is overgedaan. En dit heeft niet alleen te maken in de verschillen in grootte.

De eerste 3 jaar kon je een speld horen vallen tijdens wedstrijden in de Arena. Pas toen men sfeervakken ging maken, overal Ajax logo's ging plakken (die waren er eerst niet eens) en met de regels met betrekking tot tifo acties lieten vieren, ging het een beetje los. Inmiddels maakt 410 een hoop goed, maar er is een hoop sfeer verloren gegaan in het proces.

De "fouten" die Ajax maakte bij de Arena (fouten tussen aanhalingstekens, want Ajax is gewoon voor een groot deel van Europa een pioneer geweest), zijn leermomenten geweest voor de rest van de clubs.

Echter, stadions worden zakelijker, strakker, saaier. Men moet wel, omdat daar commercieel gewoon meer uit te halen is. Ik ken echter weinig voorbeelden, waar bij de overgang naar een state of the art nieuw stadion, de sfeer echt is behouden. Een voorbeeld waar het overigens wel goed is gegaan, is de Allianz Arena in Bayern.

EDIT:

Het is hetzelfde als zeggen dat het niet uit maakt waar je aan de bar zit. In een leuk bruin cafe, of een gymzaal onder TL licht. De omgeving en beleving helpt sfeer te maken. Als in de gymzaal je vrienden zitten en in het cafe niet, dan zal het niet uitmaken. Ben je met dezelfde groep, dan is het bruine cafe (of club, lounge tent, whatever suits you) zeker leuker.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 15-10-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Klopt het nou dat ze in het begin bandjes afspeelden met supporters-geluiden in de ArenA? Of is dat een indianenverhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Volgens mij is het nieuwe Twente stadion ook wel een succes op het gebied van sfeer. Feyenoord moet inderdaad gewoon leren van de fouten van anderen. We zijn tegen de tijd dat ze beginnen 20 jaar verder sinds de bouw van de Arena, dus dat moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

In havenstad Liverpool upgraden ze Anfield deels uit opbrengsten (geld, ruimte) van de upgrading van de wijk eromheen. Hergebruik van grond, wijken verbeteren, stadion uitbreiden en verbeteren.

Waarom kan dat in Rotterdam dan niet?

[ Voor 26% gewijzigd door Ramzzz op 15-10-2012 18:35 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik ben 1 keer in de Meer geweest, dat heeft echt veel indruk op me gemaakt (niet alleen door het verliezen met 7-1 o.i.d.). Paar jaar later zat ik in de Arena en ik vroeg me echt af waar die club met die mooie arrogantie naar toe was. IMHO is het nu meer SBS-publiek met tatoeages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Het feit dat van Oostveen zegt dat de Kuip niet meer kan voor interlands benadrukt maar weer eens hoe veel verstand hij van voetbal heeft. Geld ook voor de meelopertjes / carnavalsidioten die naar een interland gaan.

Serieus, ik zou ook wel eens van het Nederlands Elftal een interland / kwalificatiewedstrijd willen zien maar dan moet ik niet tussen al die wannabe carnavals-mafketels terecht komen. Die vinden de Wave het mooiste aan de hele wedstrijd, hoe kansloos is dat dan?

De Kuip is gewoon het op een na mooiste stadion van Nederland na het Kasteel:
Afbeeldingslocatie: http://www.trouwplannen.nl/files/spangen.jpg
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Daar mogen overigens nog wel interlands voor Jong Oranje worden gespeeld :+

Maar om even terug te keren naar de Kuip:
Als je gaat lopen piepen dat je nat wordt en niet overal overdekt kunt zitten en nergens een broodje brie kunt scoren dan ga je toch een andere indoor sport kijken ofzo? Voetbal is voetbal en daar hoort soms een nat pak bij of kouwe poten. Je wilt niet weten hoe vaak ik op de Denis Neville Tribune mezelf warm stond te springen tijdens de vrieskou :D

Idem voor dat achterlijke kunstgras wat de laatste tijd steeds meer in is: Gras moet je ruiken.
Ramzzz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:22:
In havenstad Liverpool upgraden ze Anfield deels uit opbrengsten (geld, ruimte) van de upgrading van de wijk eromheen. Hergebruik van grond, wijken verbeteren, stadion uitbreiden en verbeteren.

Waarom kan dat in Rotterdam dan niet?
Mooi dat ze het toch op dezelfde locatie houden, mooiste stadion van Engeland en de mooiste club van Engeland! Initiatief ligt er al jaren om uit te breiden maar er werd nooit een knoop doorgehakt.

[ Voor 21% gewijzigd door Vlassie1980 op 16-10-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat verwachten jullie van Roemenie vanavond? Het lijkt erop dat Mutu niet meedoet, dat zou in idere geval een hoop schelen. Ik ben benieuwd of Huntelaar speelt en of Van Gaal nog meer verassingen in petto heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Het lijkt me dat van Persie gewoon speelt. Als hij nu weer van Persie plots gaat wisselen maakt hij volgens mij heel veel stuk in de verhoudingen.

Ik ben eerder benieuwd of De Jong speelt of dat Clasie meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
tweaker2010 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:39:
Wat verwachten jullie van Roemenie vanavond? Het lijkt erop dat Mutu niet meedoet, dat zou in idere geval een hoop schelen. Ik ben benieuwd of Huntelaar speelt en of Van Gaal nog meer verassingen in petto heeft.
Zal toch nog wel een heet avondje gaan worden, Roemenie heeft in Boekarest een schitterend stadion neergezet waar 55.000 toeschouwers in kunnen. EL finale werd er afgelopen mei ook gespeeld:
Afbeeldingslocatie: http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/186/3941/9939811/1/5003146-mediafax-foto-theodor-pana.jpg
Aantal jaar geleden hadden we het ook wel moeilijk met de Roemenen uit. Tel daarbij het vrij onervaren elftal van Oranje op en dan weet je dat het vanavond niet makkelijk gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:25

RBH

Over die 'lijken in de kast' bij Ajax, ben nou wel benieuwd wat voor lijken dat zijn...
• Ajax heeft over het boekjaar 2011/2012 een netto winst van € 9,7 miljoen gerealiseerd, een stijging van € 4,2 miljoen ofwel met 76,6%.
Bron: http://www.ajax.nl/Nieuws...enteert-jaarcijfers-2.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:59

Quad

Doof

Zijn mooie cijfers maar vallen in het niet als je het vergelijkt met het buitenland helaas.
Maar er zit een stijgende lijn in, en daar willen Cruijf en consorten naar toe.
Het sportieve gebeuren kan nu in gang gezet worden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:12:
Zijn mooie cijfers maar vallen in het niet als je het vergelijkt met het buitenland helaas.
Maar er zit een stijgende lijn in, en daar willen Cruijf en consorten naar toe.
Het sportieve gebeuren kan nu in gang gezet worden.
Klopt, maar ik zie Ajax dit seizoen geen kampioen worden (en dus volgend jaar CL inkomsten mislopen).
Daarnaast zullen er wel weer spelers gekocht moeten worden om de selectie op pijl te houden. Het is de vraag of deze (financieel) stijgende lijn op de lange termijn volgehouden kan worden. (zie PSV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

tweaker2010 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:20:
[...]

Klopt, maar ik zie Ajax dit seizoen geen kampioen worden (en dus volgend jaar CL inkomsten mislopen).
Daarnaast zullen er wel weer spelers gekocht moeten worden om de selectie op pijl te houden. Het is de vraag of deze (financieel) stijgende lijn op de lange termijn volgehouden kan worden. (zie PSV)
Vorig jaar en het jaar daarvoor ook niet. ;)

Nee, maar ik snap je punt. Laten we het inderdaad hopen, in ieder geval zijn ze nu goed bezig, ook met het inkorten van salarissen, geen hoge transfersommen meer neertellen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je hebt gelijk, de huidige begroting staat ook dat huidig en volgend boekjaar gewoon zwarte cijfers geschreven worden. Want immers nemen we geen CL inkomsten mee in die begroting.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Roemenie uit, tja ik teken van tevoor voor een gelijkspel, alhoewel als we kunnen winnen en we pakken de overwinning niet, zal ik toch lichtelijk zuur zijn. Thuis heb je ze ook niet zo maar verslagen.
Prachtig stadion, had Ajax ook moeten doen, voor de 55k gaan, nu hou je discussie of we niet toch snel een 60 a 65k stadion in R'dam (of A'dam waar geld teveel lijkt sinds de Zuidas), moeten bouwen.

[ Voor 33% gewijzigd door Sjah op 16-10-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

tweaker2010 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:20:
Het huidige financieel beleid heeft als resultaat dat Ajax straks een sluitende begroting heeft zonder CL inkomsten. Dus ook zonder de CL zal het zwarte cijfers halen, daar is de hele financiële reorganisatie om te doen. Elk jaar met CL deelname is een extra qua inkomsten, maar geen must. Ajax wil weer investeren in jeugdspelers en hun winst behalen door deze later te verkopen. En niet financieel afhankelijk te zijn van de CL deelname. Ajax zal straks naast Feyenoord een van de weinige topclubs zijn die financieel gezond is zonder CL deelname. PSV en Twente raken steeds meer afhankelijk zijn van aankopen, dit vanwege het ontbreken van een goede jeugdopleiding. En blijven kopen is er gewoon niet meer bij zonder dat je jaren achter elkaar CL speelt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riic0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09-2021
Dan is het niet te hopen dat van Gaal vanavond al die jonge spelertjes er in gaat zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Toto is wel vol voor een overwinning op Nederland.

Ik durf het niet echt te zeggen eerlijk gezegd, ik weet van verleden dat het altijd wel een tegenstander is waar je voor moet oppassen maar hoe het team nu is, geen idee.

Opstelling Oranje:
Stekelenburg;
Van Rhijn, Heitinga, Vlaar, Indi;
Van der Vaart, De Jong, Strootman;
Narsingh, Van Persie en Lens.

Niet verkeerd lijkt mij relatief gebalanceerde team met ervaring en jeugdige kracht.

[ Voor 34% gewijzigd door Quad op 16-10-2012 17:26 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Han schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:22:
[...]

PSV en Twente raken steeds meer afhankelijk zijn van aankopen, dit vanwege het ontbreken van een goede jeugdopleiding.
In Twente's geval komt het meer doordat het eerste elftal, in verhouding met de jeugd, een veel grotere groei heeft doorgemaakt. Kleine 7 jaar geleden werden ze 7e en werd dat als een goed seizoen bestempelt. Sindsdien doet de club het vele malen beter. Een jeugdopleiding groeit normaal gesproken niet even hard mee.
Hopelijk wordt dit de komende jaren wel beter.
En blijven kopen is er gewoon niet meer bij zonder dat je jaren achter elkaar CL speelt.
Ach, zolang er maar verkopen tegenover staan kun je blijven kopen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Han schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:22:

Het huidige financieel beleid heeft als resultaat dat Ajax straks een sluitende begroting heeft zonder CL inkomsten. Dus ook zonder de CL zal het zwarte cijfers halen, daar is de hele financiële reorganisatie om te doen. Elk jaar met CL deelname is een extra qua inkomsten, maar geen must. Ajax wil weer investeren in jeugdspelers en hun winst behalen door deze later te verkopen. En niet financieel afhankelijk te zijn van de CL deelname. Ajax zal straks naast Feyenoord een van de weinige topclubs zijn die financieel gezond is zonder CL deelname. PSV en Twente raken steeds meer afhankelijk zijn van aankopen, dit vanwege het ontbreken van een goede jeugdopleiding. En blijven kopen is er gewoon niet meer bij zonder dat je jaren achter elkaar CL speelt.
Het huidige financieel beleid van PSV heeft als resultaat dat PSV straks ook gewoon een sluitende begroting heeft zonder CL inkomsten. Als PSV afgelopen jaar CL had gespeeld had PSV ook gewoon positieve cijfers kunnen overleggen. Maar ook geldt dat als Ajax afgelopen jaar (en het jaar daarvoor) geen CL had gespeeld, Ajax ook gewoon rode cijfers had gehad.
Dus ik weet niet hoe jij er bij komt dat Ajax (en straks Feyenoord volgens jou?) een van de weinige topclubs zullen zijn die financieel gezond zijn? Zowel Twente als PSV zie ik volgend jaar gewoon zwarte cijfers schrijven zonder CL inkomsten.

[ Voor 3% gewijzigd door silmaril8 op 16-10-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:43:
[...]

Zal toch nog wel een heet avondje gaan worden, Roemenie heeft in Boekarest een schitterend stadion neergezet waar 55.000 toeschouwers in kunnen. EL finale werd er afgelopen mei ook gespeeld:
[afbeelding]
Aantal jaar geleden hadden we het ook wel moeilijk met de Roemenen uit. Tel daarbij het vrij onervaren elftal van Oranje op en dan weet je dat het vanavond niet makkelijk gaat worden.
Zeker een mooi stadion. Toen ik er geweest was was er echter niet echt een uitvak. Zat toen ook niet vol maar vraag het me af hoe ze het doen als ze het wel vol zit :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/30480583/2011-09-29%2021.18.41.jpg

Zou eigenlijk niet fout mogen lopen maar na de wedstrijd tegen Andorra ziet het er niet heel positief uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

silmaril8 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:35:
Dus ik weet niet hoe jij er bij komt dat Ajax (en straks Feyenoord volgens jou?) een van de weinige topclubs zullen zijn die financieel gezond zijn? Zowel Twente als PSV zie ik volgend jaar gewoon zwarte cijfers schrijven zonder CL inkomsten.
Zwarte cijfers maken je nog niet financieel gezond natuurlijk. Als ik elke maand 100,- overhoud, maar ik heb een creditcardschuld van €25.000,-, dan ben ik niet financieel gezond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

silmaril8 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:35:
Het huidige financieel beleid van PSV heeft als resultaat dat PSV straks ook gewoon een sluitende begroting heeft zonder CL inkomsten.
Is dat zo? Wat is er dan zo drastisch veranderd aan het financieel beleid van PSV ten opzichte van de afgelopen jaren? Twee jaar geleden stonden ze op de financiële afgrond en werd de club gezien als een kettingroker met longklachten. PSV moet het grootste deel van zijn selectie bij elkaar kopen en vanuit de jeugd komt er te weinig door of loopt voor weinig tot geen geld de deur uit. Zonder het geld van de gemeente was PSV nagenoeg financieel uitgedroogd en echt structurele veranderingen zijn er nog niet geweest. Ik ben erg benieuwd welk vernieuwde financieel beleid van PSV jij op doelt :)

Enkel herfinancieren van bestaande schulden aan een bankenconsortium en de verkoop van grond onder het stadion en het trainingscomplex aan de gemeente Eindhoven zijn moeilijk structurele oplossingen te noemen. De schulden blijven bestaan en gaten zijn gedicht met gelden die zijn opgebracht uit verkoop van eigen onroerend goed. Daar staat tegenover dat PSV nog steeds de zelfde bedrijfsstructuur heeft, de zelfde lasten en weinig eigen talent die de aankoopwoede kan indammen.

[ Voor 22% gewijzigd door Han op 16-10-2012 19:30 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Je kan beter met deze discussie wachten tot de jaarverslagen van de BVO's beschikbaar zijn anders blijft het enkel gissen en het herhalen van zetten.

Lens met weer een kopbal, en van wat een afstand!

[ Voor 15% gewijzigd door Napo op 16-10-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mooie kopbal zeg poehee!!
Nederland kwam ervoor btw wel erg goed weg. En nu net weer een goeie stekelenburg redding!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Napo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:33:
Je kan beter met deze discussie wachten tot de jaarverslagen van de BVO's beschikbaar zijn anders blijft het enkel gissen en het herhalen van zetten.
Zelfs dat niet: want men gaat toch selectief interpreteren, dusdanig dat de eigen club goed zit en de andere club niet. De Ajacieden roepen welles over PSV, de PSV-ers roepen nietes en suggereren dat het bij Ajax mooier wordt voorgesteld, etc etc. Wat mij betreft gaat het hier over voetbal...

(en helaas kan ik hier in Canada geen Oranje zien)

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 16-10-2012 20:23 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:58

St@m

@ Your Service

gambieter schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:22:
[...]

Zelfs dat niet: want men gaat toch selectief interpreteren, dusdanig dat de eigen club goed zit en de andere club niet. De Ajacieden roepen welles over PSV, de PSV-ers roepen nietes en suggereren dat het bij Ajax mooier wordt voorgesteld, etc etc. Wat mij betreft gaat het hier over voetbal...

Idd, voor al dat geneuzel over over cijfertjes en wat je waar moet rekenen.. maak een eigen topic aan svp.
En ik kan ook geen Oranje zien.. GTST staat op en ik heb geen zin om naar boven te lopen.. GTST trouwens een spannende tenniswedstrijd.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:09
Penalty.. Komt op een goed moment voor Nederland.. Want Roemenie werd sterker en sterker..

1-3 dus, dat mag Nederland toch niet meer weggeven..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

gambieter schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:22:
[...]

Niet helaas hoor, saaie wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RBH schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:34:
Niet helaas hoor, saaie wedstrijd.
offtopic:
Ik zit in een congreszaal waar Francofielen weigeren Engels te spreken, dwz de internationale gasten kunnen de presentaties niet volgen. Geef mij maar een saaie wedstrijd... :D

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dacht toch echt ff dat de Roemenen een pingel kregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:09
Vlassie1980 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:39:
Hadden moeten krijgen bedoel je.. Scheids is inconsequent..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

gambieter schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:37:
[...]

offtopic:
Ik zit in een congreszaal waar Francofielen weigeren Engels te spreken, dwz de internationale gasten kunnen de presentaties niet volgen. Geef mij maar een saaie wedstrijd... :D
:D Fair point!
Als iemand mazzel heeft, is dat Nederland wel. Als dat geen pingel meer is, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Eerste gezicht ja maar als je daarna de herhaling ziet klemt die Roemeen nogal om de arm van Martins Indi
Pagina: 1 ... 3 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.