[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 135 Laatste
Acties:
  • 281.218 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-05 07:19

CR1691

Hero of Time

Ik kan juist genieten van kleine Engelse clubs :) . Strijd, passie en dan dat fanatieke Engelse publiek erachter. Heerlijk gewoon :D . Ik ga regelmatig naar een Engelse wedstrijd en dat wil ik aan iedereen aanbevelen.

De PL is de laatste jaren iets minder geworden omdat grote spelers naar andere competities gingen maar nu zie je dat de Engelse clubs weer aardig inkopen. Ik denk dan ook dat die clubs komend seizoen allemaal weer meetellen in de CL. De EL is niet interessant in hun ogen dus die laten ze nog steeds lopen waarschijnlijk.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:50
Derde voorronde CL:
Heenwedstrijden (30 en 31 juli):
FC Nordsjaelland (Den) - Zenit Sint-Petersburg (Rus)
Red Bull Salzburg (Oos) - Fenerbahçe (Tur)
PAOK (Gri) - Metalist Kharkiv (Oek)
PSV (Ned) - Zulte Waregem (Bel)
Olympique Lyon (Fra) - Grasshopper (Zwi)

Returnwedstrijden (6 en 7 augustus):
Zenit Sint-Petersburg (Rus) - FC Nordsjaelland (Den)
Fenerbahçe (Tur) - Red Bull Salzburg (Oos)
Metalist Kharkiv (Oek) - PAOK (Gri)
Zulte Waregem (Bel) - PSV (Ned)
Grasshopper (Zwi) - Olympique Lyon (Fra)
Moet te doen zijn voor PSV, daarnaast hopen dat Nordsjaelland of Grasshoper kunnen stunten en je ontloopt de zware tegenstanders in de laatste voorronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 22:24

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 15:45
Das wel aardig lucky geloot, tussen zenit, fenerbache, olympique lyon en metalist loten ze zulte waregem :D
Even handjes knijpen in Eindhoven! :)

Zou het overigens wel leuk vindne als er gewoon weer eens 2 NL teams CL spelen!

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 19-07-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Op papier te doen maar PSV heeft een compleet nieuw elftal en Zulte Waregem heeft het echt heel goed gedaan vorig jaar. Niet onderschatten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wel klein voordeeltje dat Hazard weer terug naar Chelsea is :) Dat scheelt al een hoop.

[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 19-07-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Krukar schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:43:
Wel klein voordeeltje dat Hazard weer terug naar Chelsea is :) Dat scheelt al een hoop.
http://www.sporza.be/cm/s...o_League/130715_ZW_Hazard

Neehoor die gaat gewoon weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Goed geloot van PSV. Deze ronde moet je zonder kleerscheuren door kunnen komen. Volgens mij won Ajax een aantal jaren geleden met 0-3 van deze subtopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ahh dat had ik nog niet meegekregen, kan toch nog wel eens een pittige wedstrijd worden dan voor PSV.

Vanavond om 20:10 uur overigens Ajax - Werder Bremen voor de geïnteresseerden, als je niet afgestemd bent op de Afscheidswedstrijd van Bommelding natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Alderweireld niet in de selectie... is wel opvallend. Waarschijnlijk ivm een aanstaande transfer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
tweaker2010 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:55:
Alderweireld niet in de selectie... is wel opvallend. Waarschijnlijk ivm een aanstaande transfer?
Nee, gewoon de regel dat hij niet speelt voor hij zijn contract verlengd. Zou in theorie ook voor Eriksen gelden, maar die zegt bereid te zijn alsnog bij te tekenen als er geen leuke club langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Alderweireld zit in het team voor de andere wedstrijd, ze hebben twee verschillende teams opgesteld voor beide wedstrijden en zijn ook met 2 verschillende bussen weggegaan:

Selectie voor duel met Osasuna:

1. Jasper Cillessen
2. Ruben Ligeon
3. Mike van der Hoorn
4. Stefano Denswil
5. Nicolai Boilesen
6. Lasse Schöne
7. Tobias Sana
8. Thulani Serero
9. Danny Hoesen
10. Davy Klaassen
11. Derk Boerrigter
12. Peter Leeuwenburgh
15. Toby Alderweireld
16. Riechedly Bazoer
17. Marvin Höner
18. Fabian Sporkslede
19. Sven Nieuwpoort

Selectie voor Werder Bremen:
1. Kenneth Vermeer
12. Peter Leeuwenburgh
2. Ricardo van Rhijn
3. Joël Veltman
4. Niklas Moisander
5. Daley Blind
6. Christian Poulsen
7. Bojan Krkic
7. Riechedly Bazoer
8. Christian Eriksen
9. Kolbeinn Sigthórsson
10. Siem de Jong
11. Viktor Fischer
16. Dico Koppers
17. Lesley De Sa
18. Marvin Höner
19. Fabian Sporkslede
20. Sven Nieuwpoort

Edit: Sommige spelers waren nog niet zeker volgens mij vandaar dat ze bij beide teams staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 19-07-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als ik het zo bekijk qua namen heeft Ajax eigenlijk best een goede selectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:33
Krukar schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:39:
Das wel aardig lucky geloot, tussen zenit, fenerbache, olympique lyon en metalist loten ze zulte waregem :D
Even handjes knijpen in Eindhoven! :)
De clubs die je noemt konden ze niet loten. De keuze was:

FC Nordsjaelland (Den)
Red Bull Salzburg (Oos)
PAOK (Gri)
Zulte Waregem (Bel)
Grasshopper (Zwi)

Dan denk ik dat Waregem wel het leukst is - tegen de Belgen is toch altijd wel leuk en lekker dichtbij. Qua moeilijkheidsgraad denk ik dat het niet veel moeilijker of makkelijker is dan tegen de andere clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-05 18:54

Koppensneller

winterrrrrr

Krukar schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:09:
Alderweireld zit in het team voor de andere wedstrijd, ze hebben twee verschillende teams opgesteld voor beide wedstrijden en zijn ook met 2 verschillende bussen weggegaan:

Selectie voor duel met Osasuna:

<snip>

Edit: Sommige spelers waren nog niet zeker volgens mij vandaar dat ze bij beide teams staan.
Peter Leeuwenburgh zit in twee bussen? ;) Ik neem aan dat Van der Hart meegaat naat Bremen als tweede doelman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Koppensneller schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:28:
[...]

Peter Leeuwenburgh zit in twee bussen? ;) Ik neem aan dat Van der Hart meegaat naat Bremen als tweede doelman.
Zie de onderste regel van mijn post:

"Sommige spelers waren nog niet zeker volgens mij vandaar dat ze bij beide teams staan."

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ajax - Osasuna van start.

Opstelling Ajax
Cillessen; Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Boilesen; Schöne, Klaassen, Serero; Sana, Hoesen, Boerrigter

Opstelling Osasuna
Riesgo; Bertran, Lotiés, Flano, Cuevas; Sola, Echaide, Cejudo; Riera, Silva, Loé

Edit: Bijna rust, staat 1-0, Klaassen in de 7de minuut

Edit2:

AJAX STERKER - Ajax heeft met 1-0 gewonnen van Osasuna. De beoogde reserves van de eerste selectie maakten vroeg het verschil via Klaassen en kwamen de rest van de wedstrijd niet veel verder. Boilesen en Ligeon waren de positieve noten in Emmen.

In een zonnig Emmen schoot Ajax uit de startblokken. Na een periode van balbezit was het Schöne die Klaassen voor de doelman zette met een fantastische pass. De middenvelder omspeelde de doelman en maakte al vroeg 1-0. Boerrigter, nog drie keer trefzeker tegen RKC vorige week, zag vlak daarna een schot geblokt worden.

Ajax, dat duidelijk fitter en scherper was dan Osasuna, heerste na de openingstreffer van Klaassen. Kansen leverde dat echter amper op. Ligeon was na ruim een half uur pas weer echt gevaarlijk met een schot dat over ging. Sana was de aangever voor de rechtsback. Boerrigter was niet veel later ook dichtbij, maar zijn inzet, uit een rebound, werd gekeerd.

Na de rust kreeg Ajax meteen twee zeer goede kansen. Eerst weigerde Hoesen een fout in de Spaanse defensie af te straffen en een minuut later schoot Sana naast het doel van Osasuna. Met Alderweireld en Bazoer voor Van der Hoorn en Klaassen ging Ajax op zoek naar de beslissing, maar die werd lange tijd niet gevonden.

In een weinig verheffende tweede helft kon het publiek een kwartier voor tijd bijna weer op de banken. Serero leverde de bal af bij Hoesen, maar de spits knalde de bal op de lat. De kans werd opnieuw opgevolgd door nog een mogelijkheid, waarbij Sana naast schoot na een heerlijke assist van Bazoer. Ook Boilesen en Boerrigter poogden nog de score te verdubbelen, maar Klaassen bleek als enige trefzeker tegen een ploeg, die pas anderhalve week in training is. Vrijdagavond komt de basisploeg van Ajax nog in actie tegen Werder Bremen.

[ Voor 84% gewijzigd door Krukar op 19-07-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Zo eerst maar een kwartiertje afscheidswedstrijd van Van Bommel mee pikken, voordat Ajax begint. Staan wel een paar namen in dat team van Van Bommel zeg : 'Team Bommel: Waterreus, Van der Wiel, Stam, Bouma, Van Bronckhorst, Van Bommel, Müller, Sneijder, Robben, Zlatan, Ribéry.'
En dat heeft van Bommel ook wel verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nu alleen nog een gele of rode kaart pakken en de cirkel is helemaal rond :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 29-05 23:27

Wom

Ajax op 2-0 voor, met Bojan in een opvallend sterk spelende rol. Niet voor niks dat de assist (1-0 Blind) en de 2de goal van zijn zijn kant waren.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Krukar schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:03:
Algurgazan wat ik vreemd vind in jouw betoog is dat je een speler als Eriksen nog te licht noemt voor de top van de Engelse competitie maar dan Dortmund (top van de Dutise competitie) als goed alternatief noemt.
Ik doelde vooral op de vergelijking tussen Eriksen en spelers die al bij de respectievelijke topclubs rondlopen. Op zich moet Eriksen best meekomen met de Engelse top, maar die clubs hebben op zijn positie allemaal al spelers die minstens even goed of eigenlijk beter zijn. En dat had Dortmund niet. Totdat ze die Armeen haalden. Of die beter is dan Eriksen weet ik niet, maar nu gaan ze Eriksen in ieder geval niet meer halen lijkt me.

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bojan speelde idd erg goed. Daar kan Ajax nog veel plezier aan beleven. Voor Barca misschien te licht maar in de eredivisie is zo'n speler zeker van meerwaarde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 18:28
Siem de Jong heeft blijkbaar besloten om definitief nog een seizoen bij Ajax te blijven.

Best lekker dat hij dit zo vroeg besluit aangezien de transfer periode nog een dikke maand duurt. Zo weet de Boer tenminste waar hij staat en dat tenminste 1 van de 2 middenvelders blijft. Zo hoeft er definitief geen versterking gehaald te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24

MeNTaL_TO

The future is not set

Deadsy schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 00:57:
Siem de Jong heeft blijkbaar besloten om definitief nog een seizoen bij Ajax te blijven.

Best lekker dat hij dit zo vroeg besluit aangezien de transfer periode nog een dikke maand duurt. Zo weet de Boer tenminste waar hij staat en dat tenminste 1 van de 2 middenvelders blijft. Zo hoeft er definitief geen versterking gehaald te worden.
Ik denk dat hij slim genoeg is om in te zien dat ie op veel plaatsen goed kan spelen, maar op die plaatsen bij grotere clubs betere spelers spelen. Bij Ajax spelen is ook geen schande en die zullen hem ook niet slecht betalen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 21:15
Voor de mensen die naar de wedstrijd van Mark Van Bommel zijn geweest! Het was echt super vet!
Liep er wel in m,n Bayern shirt.. Gelukkig heb ik het overleefd :P

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Mosin schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 02:12:
Voor de mensen die naar de wedstrijd van Mark Van Bommel zijn geweest! Het was echt super vet!
Liep er wel in m,n Bayern shirt.. Gelukkig heb ik het overleefd :P
Er waren ook wat Bayern spelers he, op een avond als deze kun je in principe elk shirt aan dat je wil. Je had waarschijnlijk nog zonder problemen in Ajax tenue naar de wedstrijd gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Anoniem: 2557 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:20:
[...]

Er waren ook wat Bayern spelers he, op een avond als deze kun je in principe elk shirt aan dat je wil. Je had waarschijnlijk nog zonder problemen in Ajax tenue naar de wedstrijd gekund.
Ja dat klopt wat je zegt, maar ik was toch een beetje schuw. Je weet maar nooit of je net de verkeerd supporter op het verkeerde moment tegenkomt. Haha, ik dacht ook inderdaad wat er zou gebeuren met een Ajax shirt :P
Ik ging op het laatste met spelers op de foto en ik zag Torsten Frings aan komen. Ik werd helemaal gek en toen ik hem bij z,n arm pakte en picture zei, sloeg zo'n beveiliger mij weg. Ik kon die gast wel afschieten. Erg slechte beveiliging gister, ook omdat 's middags de halve menigte op straat liep.. en ze hadden minsten iets moeten organiseren om met Zlatan, Frings, Mark enz. op de foto te kunnen. Ik ken iemand de ver weg familie van Mark is en wij wonen in een dorp verder, dus opzich is Mark geen probleem, maar Frings en Zlatan wel..

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 18:40
Ik was er gisteren ook bij en heb enorm genoten! Topavondje gehad, wellicht kwam dat ook nog deels door het bier dat rijkelijk vloeide... Heb de 3-2 van Kuijt gemist daardoor, stond ik mooi eventjes bij de bar bier te halen :9

EDIT: Vanochtend ook meteen twee kaartjes voor PSV - Zulte Waregem gehaald, zit op Ere Zuid. (Eerste ring, middenlijn)

[ Voor 21% gewijzigd door Catorce op 20-07-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Koeman zal wel de nieuwe trainer van Barca worden, zijn naam wordt ook genoemd>> die trein laat je niet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Sjah schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 22:27:
Koeman zal wel de nieuwe trainer van Barca worden, zijn naam wordt ook genoemd>> die trein laat je niet lopen.
In de Spaanse media valt zijn naam nauwelijks, Luis Enrique schijnt topkandidaat te zijn. Koeman is een grote naam qua speler in Barcelona, maar qua trainer zijn er nog steeds veel twijfelaars over zijn kwaliteiten. Ik zie het niet gebeuren, eerder Frank de Boer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
TB1989 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 21:26:
Ik was er gisteren ook bij en heb enorm genoten! Topavondje gehad, wellicht kwam dat ook nog deels door het bier dat rijkelijk vloeide... Heb de 3-2 van Kuijt gemist daardoor, stond ik mooi eventjes bij de bar bier te halen :9

EDIT: Vanochtend ook meteen twee kaartjes voor PSV - Zulte Waregem gehaald, zit op Ere Zuid. (Eerste ring, middenlijn)
Ik heb wel alle goals gezien, maar hoe de kans van Zlatan onstond zal ik nooit meer vergeten.. man man wat een rust en techniek heeft hij!
Ja wij gingen voor de rust naar de bar en we stonden daar 20 minuten tot een half uur, dikke waanzin dus.
Ik zat met een vriend boven het sfeer vak, waar het spandoek naar beneden ging. Ergens in het midden daarvan.
Wat wel grappig was is toen de speaker dit zei: Wij bedanken ook Holger Badstuber, niemand zei wat en ik begon vet hard te klappen, maar ik schreeuwde ook als enigste zijn naam toen hij naar binnen kwam :P

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
TB1989 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 22:28:
[...]

In de Spaanse media valt zijn naam nauwelijks, Luis Enrique schijnt topkandidaat te zijn. Koeman is een grote naam qua speler in Barcelona, maar qua trainer zijn er nog steeds veel twijfelaars over zijn kwaliteiten. Ik zie het niet gebeuren, eerder Frank de Boer.
Frank de boer heeft net tot 2017 bijgetekend bij Ajax, wat zou hij te winnen hebben bij een overgang naar een Barcelona wat momenteel in een dip zit? Misschien dat hij er ooit nog heengaat hoor, maar dit seizoen kun je echt wel vergeten :)

Hoogstwaarschijnlijk gewoon Enrique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Krukar schreef op zondag 21 juli 2013 @ 21:59:
[...]

Frank de boer heeft net tot 2017 bijgetekend bij Ajax, wat zou hij te winnen hebben bij een overgang naar een Barcelona wat momenteel in een dip zit? Misschien dat hij er ooit nog heengaat hoor, maar dit seizoen kun je echt wel vergeten :)

Hoogstwaarschijnlijk gewoon Enrique.
Wat hij heeft te winnen?

1) Een van de grootste clubs uit de wereld coachen
2) Hoort bij 1), maar met een groep van de beste voetballers te werken
3) Strijden om grotere prijzen dan die in de Eredivisie en de bekertoernooien met Ajax
4) Ondanks dat ze kampioen zijn, is Barcelona nu echt definitief van het voetstuk gevallen. Mooie uitdaging nu ze inderdaad in een 'dip' zitten, hoe relatief die dip dan ook is. Lijkt me een stuk mooier vooruitzicht dan 'We gaan overwinteren in de CL' als allerhoogste doelstelling

Ik zeg niet dat hij gaat, echter dat ik eerder De Boer coach zie worden bij Barcelona dan Koeman. Dat was eigenlijk wat ik probeerde te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bedoelde met "wat heeft hij te winnen" niet zo zeer ten opzichte van Ajax maar meer dat ik van Barcelona komend seizoen niet veel verwacht. Op CL gebied niet en ook binnen Spanje niet. Lijkt er meer op dat Real weer een goede periode ingaat en ik denk dat nu geen goed moment is om "in te stappen" als coach bij Barcelona.

Dat de Boer logischer is dan Koeman als Barcelona coach lijkt mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Topic voor het nieuwe seizoen is geopend: [Voetba] Centraal Voetbaltopic 2013/2014

Als iemand zich geroepen voelt om de TS mee aan te passen, stuur me een DM dan maak ik je mede-auteur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan help ik mijn collegae van ASP even en zet ik deze op slot, zodat we gezellig daar verder kunnen gaan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 134 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.