[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 135 Laatste
Acties:
  • 282.093 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Niks beperkt aan Janmaat. Hij kan scoren, geeft assists, heeft een goede voorzet, is verdedigend een stuk sterker geworden afgelopen seizoen en is sinds zijn debuut in Oranje steeds beter geworden en uitgegroeid tot een volwaardige speler. Heel beperkt inderdaad.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Krukar schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:43:
Janmaat is gewoon een beperkte verdediger, ook zonder Ajax bril.....
Zoals vrijwel elke andere back, inclusief die van Ajax, bedoel je? :F

Volgens die 'norm' was zelfs Roberto Carlos een beperkte voetballer.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Doet kennelijk pijn dat Janmaat de twee Ajacieden voorbijgestreefd is. Sjongejonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Ach hou op, ik vind hem een nuttige, goede rechtsback maar absoluut geen echte topper. 8M voor Janmaat is nog vreemder dan die 17M voor Strootman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Van mij mag hog wel even blijven, anders krijg je hetzelfde als Buttner bij Utd.
Een beperkte verdediger. Euh, hij doet mee in de aanval en verdedigt ook (voor zijn ervaring/jaren op dit niveau) prima. Hij wordt toch niet voor niets voor Oranje opgeroepen :')

edit:
Verdedigers zijn helaas niets waard in verhouding tot spitsen/aanvallende spelers dus 7 miljoen is wel heul gortig.

[ Voor 19% gewijzigd door Afvalzak op 17-07-2013 16:54 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Mooi dat de een met de bril de ander van een bril beticht. :D

De Ajacieden zijn inderdaad niet best, maar voor Janmaat vind ik het toch echt wel een flink pak geld hoor, dat staat mijns inziens overigens los van elkaar.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

TB1989 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:53:
Ach hou op, ik vind hem een nuttige, goede rechtsback maar absoluut geen echte topper. 8M voor Janmaat is nog vreemder dan die 17M voor Strootman.
Niemand heeft het over een topper. Maar beperkt is Janmaat echt niet. Bovendien is hij international dus hoezo vreemd? Als het nou de rechtsback van Groning was dan snapte ik je reactie.

[ Voor 15% gewijzigd door CR1691 op 17-07-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Afvalzak schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:53:
Van mij mag hog wel even blijven, anders krijg je hetzelfde als Buttner bij Utd.
Een beperkte verdediger. Euh, hij doet mee in de aanval en verdedigt ook (voor zijn ervaring/jaren op dit niveau) prima. Hij wordt toch niet voor niets voor Oranje opgeroepen :')
Tja, en dan gaan mensen dat argument niet voor Willems gebruiken. Beetje selectieve verontwaardiging. Janmaat staat er ook bij gebrek aan een echte topper, dat weet iedereen.

Desalniettemin doet hij het goed hoor, dat probeer ik ook niet te bagetalliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gonadan schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:54:
Mooi dat de een met de bril de ander van een bril beticht. :D

De Ajacieden zijn inderdaad niet best, maar voor Janmaat vind ik het toch echt wel een flink pak geld hoor, dat staat mijns inziens overigens los van elkaar.
Niet alleen voor Janmaat. Voor een verdediger zal een club sowieso veel minder geld betalen dan voor een middenvelder of spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:47:
Doet kennelijk pijn dat Janmaat de twee Ajacieden voorbijgestreefd is. Sjongejonge.
Dat zegt meer over de bondscoach dan over de kwaliteiten van die spelers hoor.
Als je van der Wiel (basisspeler PSG) niet selecteert vanwege zijn Ajax verleden klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:45
tweaker2010 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:22:
[...]

Als je van der Wiel (basisspeler PSG) niet selecteert vanwege zijn Ajax verleden klopt er iets niet.
Net zoals Van Rhijn, Stekelenburg, Blind, Vermeer, Sneijder en Van Der Vaart, die ook door hun Ajax-verleden niet worden geselecteerd. Tijd dat Van Gaal opstapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nou ja je begrijpt vast wel wat ik bedoel, de tijd dat half Ajax bij oranje zat is voorbij. ;)
Alleen Blind is eigenlijk zeker van zijn plek, de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
CR1691 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:55:
Niet alleen voor Janmaat. Voor een verdediger zal een club sowieso veel minder geld betalen dan voor een middenvelder of spits.
Beperkt was misschien wat gechargeerd maar zo briljant is hij ook weer niet. Het is een enorm bedrag voor een redelijke, jonge verdediger. Waarom jij dan Ajax daarbij moet halen begrijp ik niet zo, kijk gewoon naar Janmaat. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

tweaker2010 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:43:
Nou ja je begrijpt vast wel wat ik bedoel, de tijd dat half Ajax bij oranje zat is voorbij. ;)
Alleen Blind is eigenlijk zeker van zijn plek, de rest niet.
Toch vind ik het een groot voordeel als de spelers in Oranje ook regelmatig in een team met elkaar ballen, maar goed, dat is met het huidige voetbal/geld een bekeken zaak.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:53
[...]

Naast het feit dat ik vd Wiel een heel stuk beter vind is het gewoon zo dat Janmaat gezien de Nederlandse backs in het Nederlands elftal hoort.

Maar hij is verreweg niet goed genoeg voor het niveau wat eigenlijk in Oranje hoort. En dat maakt me nog treuriger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:38:
Voor Feyenoord is 8 miljoen natuurlijk een hele hoop geld. Zeker voor een beperkte verdediger als Janmaat.
Die €8,- miljoen betreft de Russische clubs. Er worden geen bedragen genoemd die de Engelse clubs waaronder Arsenal aan denken noch Inter Milan.

Stel dat er een soortement van tegen elkaar opbieden uit ontstaat dan zou het zomaar kunnen gebeuren dat het rond de €10,- miljoen gaat worden. Of er meer voor Janmaat geboden zou kunnen gaan worden bij een goed spelen door hem op het WK is maar zeer de vraag. Dus wat is wijsheid vanuit de optiek van Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
HamburgerHenk schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:38:
[...]
Maar hij is verreweg niet goed genoeg voor het niveau wat eigenlijk in Oranje hoort. En dat maakt me nog treuriger
Welk niveau moet je daarvoor hebben? Backs als Van Aerle of Reiziger ontstegen het niveau van Janmaat of for that matter Van der Wiel of Van Rhijn niet tot nauwelijks...
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:40:
[...]
Die €8,- miljoen betreft de Russische clubs. Er worden geen bedragen genoemd die de Engelse clubs waaronder Arsenal aan denken noch Inter Milan.
heel aannemelijk dat die clubs meer gaan bieden dan een Russische club is het niet. Als Arsenal of Inter daadwerkelijk ook een bod doen, zal die niet snel hoger zijn en hopen ze erop dat zij sneller een overeenkomst met een Nederlandse speler zullen hebben dan een Russische club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 16:11
Ramzzz schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 16:46:
[...]

Zoals vrijwel elke andere back, inclusief die van Ajax, bedoel je? :F

Volgens die 'norm' was zelfs Roberto Carlos een beperkte voetballer.
Ik zeg toch ook niet dat de backs van Ajax wél goed zijn?

8 miljoen voor een Janmaat, een matige back met redelijk potentieel die zich nog niet eens écht bewezen heeft is gewoon zwaar overpriced imho, en waarom je Roberto Carlos er nu bijhaalt ontgaat mij even volledig :?

Omdat ik vind dat Janmaat een beperkte voetballer is, is Roberto Carlos dat ook? Nja, ik zal wel iets missen o.i.d....

[ Voor 18% gewijzigd door Krukar op 17-07-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Er zijn nou eenmaal weinig goede backs. Hij ligt nog lang vast dus je moet diep in de buidel tasten. Vd Wiel bracht ook zoiets op en had een korter contract en een paar zwakke seizoenen achter de rug.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3528870/douglas-voor-drie-jaar--naar-dinamo-moskou.html
"Ik ben heel blij dat ik voor deze illustere club mag spelen", zegt hij op de website van zijn nieuwe werkgever

Lol. een beetje zelfspot kan hem niet ontzegd worden. Als dit het hoogst haalbare is... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
[...]

Basisspeler PSG? Dat is nieuw. Volgens mij is hij gewoon 2e keus achter Jallet.
Janmaat doet het gewoon heel goed bij Feyenoord en in Nederland is hij de beste optie voor die positie. Dat hij niet van het niveau van een Stam, Bronckhorst of de Boer is, tja daar is iedereen het op dit moment wel mee eens :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
tweaker2010 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 00:07:

Lol. een beetje zelfspot kan hem niet ontzegd worden. Als dit het hoogst haalbare is... :z
Over zelfspot gesproken, Suarez is ook aan leuke tv-carriere aan het bouwen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
thewizard2006 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:01:
[...]

Basisspeler PSG? Dat is nieuw. Volgens mij is hij gewoon 2e keus achter Jallet.
Janmaat doet het gewoon heel goed bij Feyenoord en in Nederland is hij de beste optie voor die positie. Dat hij niet van het niveau van een Stam, Bronckhorst of de Boer is, tja daar is iedereen het op dit moment wel mee eens :)
Hij heeft afgelopen seizoen 22 wedstrijden gespeeld in de competitie. Hoeveel daarvan invalbeurten waren weet ik niet, maar dat is toch wel netjes.

Persoonlijk vind ik Janmaat in Nederland wel bij de beste backs horen, maar komt internationaal toch veel te kort. Net als Blind/Van der Wiel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Lampie schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:35:
[...]

Hij heeft afgelopen seizoen 22 wedstrijden gespeeld in de competitie. Hoeveel daarvan invalbeurten waren weet ik niet, maar dat is toch wel netjes.
Hij speelt vooral wedstrijden dat Jallet rust krijgt/geblesseerd/geschorst is en natuurlijk invalbeurten. Heeft het best goed gedaan, maar heeft iemand voor zich staan die een maatje te groot is. Als hij een niveautje lager gaat spelen en daar een basisplaats heeft is hij gewoon de vaste rechtback van Oranje.

Janmaat is geen onaardige voetballer voor NL top, maar moet zich eerst op een hoger (internationaal) niveau bewijzen. En dan doel ik niet op oefenpotjes of kwalificatie tegen kleinere landen met oranje. Als ik Feyenoord was, zou ik m'n handen dichtknijpen met 8 miljoen als het werd geboden.

[ Voor 5% gewijzigd door Sempy op 18-07-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Lampie schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:35:
Hij heeft 1553 minuten gespeeld van de in totaal meer dan 3500. Die minuten waren inderdaad als Jallet rust krijgt en Jallet was ook even geblesseerd. Maar in principe speelt Jallet, ook alles in de CL en beker.

Voorlopig moet vd Wiel het ook nog maar eens laten zien op een hoger niveau dus. Sinds het WK waar hij wel goed was heeft hij 2 jaar geen bal geraakt en toen was hij met 1 jaar contract ook nog een miljoen of 8 waard. Maar het WK is 3 jaar geleden, daar kan je niet op blijven teren. Zijn positie is overgenomen door Janmaat, die langer vast ligt en dus is dat bedrag helemaal niet zo raar. Vd Wiel was al gepasseerd toen hij nog bij Ajax zat overigens, dus dat hij als hij een niveautje lager gaat spelen weer back wordt van Oranje moet ik ook nog maar zien.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 18-07-2013 09:03 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Die 8 miljoen was ook aan de te hoge kant voor vd Wiel. Puur het geluk dat PSG al die oliedollars te verbrassen heeft. Het zelfde geldt voor die Russische clubs die Janmaat willen.

Overigens had vd Wiel toen hij ging ~20 wedstrijden CL en 2 eindtoernooien (waaronder wk-finale) ervaring. Dat telt een stuk zwaarder dan een seizoen bij de nr 3 in Nederland en een handvol (oefen)interlandas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Sempy schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:27:
[...]

Over zelfspot gesproken, Suarez is ook aan leuke tv-carriere aan het bouwen. _/-\o_

[video]
Hij is leuk, net als toen in die reclame van beter horen..
'Eriksen persoonlijk rond met AC Milan'

Ajax moet rekening houden met een vertrek van Christian Eriksen. De middenvelder heeft een persoonlijk akkoord bereikt met AC Milan, die club moet echter eerst verkopen voor het in Amsterdam aan kan kloppen om te onderhandelen over de transfer van de middenvelder.

Eriksen zou een akkoord hebben bereikt over een vierjarig contract, noteerde Ekstra Bladet via Italiaanse bronnen. AC Milan kan echter de transfer echter niet afronden voor het zelf verkoopt. Kevin Prince Boateng wordt genoemd als speler die de club uit Milaan mogelijk verlaat, zodra dat het geval is willen de Italianen met een bod van zestien miljoen euro naar Ajax stappen.

Boateng zou in de belangstelling staan van onder meer West Bromwich Albion, Galatasaray, Liverpool en AS Monaco, de Ghanees kan AC Milan verlaten voor een bedrag dat lager ligt dan wat de Serie A-club wil betalen voor Eriksen.

De Deense middenvelder, die al langer in verband wordt gebracht met de topclub uit Italië, wees eerder deze zomer Bayer Leverkusen af. Hij zag het niet direct als stap omhoog en geld is niet zijn drijfveer. "Als Christian voor het geld zou gaan, had hij het aanbod van Leverkusen wel geaccepteerd. De sportieve verschillen tussen Ajax en Leverkusen zijn niet groot, hij wil een grotere stap maken", zei zaakwaarnemer Martin Schoots.
Laten we toch hopen dat dit niet waar is, deze speler heeft niets te zoeken in de Serie A, zie hem veel liever in de Spaanse competitie of in de Premier League.

[ Voor 69% gewijzigd door Gynnad op 18-07-2013 10:01 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:40:
[...]

Stel dat er een soortement van tegen elkaar opbieden uit ontstaat dan zou het zomaar kunnen gebeuren dat het rond de €10,- miljoen gaat worden. Of er meer voor Janmaat geboden zou kunnen gaan worden bij een goed spelen door hem op het WK is maar zeer de vraag. Dus wat is wijsheid vanuit de optiek van Feyenoord.
In sportief opzicht zou Engeland de beste keuze zijn. Dan blijf je ook in beeld voor het Nederlands elftal. Arsenal lijkt me een prima club, mede gezien hoe Bergkamp en van Persie daar zijn gegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:20:
[...]

In sportief opzicht zou Engeland de beste keuze zijn. Dan blijf je ook in beeld voor het Nederlands elftal. Arsenal lijkt me een prima club, mede gezien hoe Bergkamp en van Persie daar zijn gegroeid.
Zijn voorkeur gaat uit naar de Bundesliga. Hij was ook bijna naar Leverkussen gegaan maar koos voor Feyenoord omdat hij zich daar beter dacht te ontwikkelen. Ik zie hem hierna best bij een Schalke of Leverkussen aan de slag gaan hoor. Mooie clubs in een fantastische competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
16 miljoen voor Eriksen nu lijkt mij ook een bar slechte deal, als je ziet dat een Strootman al voor 20 miljoen gaat..... Had toch wel minimaal een 20 verwacht voor Eriksen, of is die 16 nog met opties?

[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 18-07-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Krukar schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:24:
16 miljoen voor Eriksen nu lijkt mij ook een bar slechte deal, als je ziet dat een Strootman al voor 20 miljoen gaat..... Had toch wel minimaal een 20 verwacht voor Eriksen, of is die 16 nog met opties?
En dat terwijl Strootman een contract van nog 3(?) jaar had en Eriksen nog maar 1 jaar? Dan is dat verschil wel te verklaren.
De kwaliteit van een speler bepaald voor een deel de waarde, een ander deel is de looptijd van het contract. Een speler met nog één jaar contract is gewoonweg een stuk minder waard dan een speler die nog drie jaar vast zou liggen.

Eriksen is nou niet de messias die bij een FC Barcelona even met gemak mee gaat draaien. Ik zie dat iig niet snel gebeuren.

[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 18-07-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Napo schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:29:
[...]

En dat terwijl Strootman een contract van nog 3(?) jaar had en Eriksen nog maar 1 jaar? Dan is dat verschil wel te verklaren.
De kwaliteit van een speler bepaald voor een deel de waarde, een ander deel is de looptijd van het contract. Een speler met nog één jaar contract is gewoonweg een stuk minder waard dan een speler die nog drie jaar vast zou liggen.

Eriksen is nou niet de messias die bij een FC Barcelona even met gemak mee gaat draaien. Ik zie dat iig niet snel gebeuren.
Over dat contract heb je inderdaad wel gelijk. Dat is wel een grote bepalende factor.
Barcelona o.i.d. zie ik ook niet gebeuren, daar is hij (nog) niet goed genoeg voor, maar ik denk dat Eriksen best voor 20m naar een Europese subtop club als bijv. Liverpool of Benfica zou kunnen. Bod van 16m van AC Milan lijkt mij gewoonweg wat laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Krukar schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:34:
[...]

Over dat contract heb je inderdaad wel gelijk. Dat is wel een grote bepalende factor.
Barcelona o.i.d. zie ik ook niet gebeuren, daar is hij (nog) niet goed genoeg voor, maar ik denk dat Eriksen best voor 20m naar een Europese subtop club als bijv. Liverpool of Benfica zou kunnen. Bod van 16m van AC Milan lijkt mij gewoonweg wat laag.
16 miljoen zou echt heel goed betaald zijn voor een speler uit de eredivisie met nog maar 1 jaar contract. Als je het naar rendement per afgekocht contractjaar gaat omrekenen, is het beter betaald dan zo ongeveer elke transfer die de afgelopen jaren heeft plaatsgevonden. En dat voor een speler die toch vooral nog een talent is.

Zou mooi zijn als het snel rond komt. Ik was toch een beetje bang voor een transfer eind augustus en dat dan Duarte in de tussentijd naar PSV zou zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Met 16 miljoen mag je je handen dichtknijpen. Geen enkele club zal een bod van 20 miljoen uitbrengen op een Eredivisiespeler met een 1jarig contract. Behalve als de club Liverpool heet misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

16m is echt belachelijk veel voor een 1-jarig contract, heb zelf het idee dat Ajax al blij mag zijn als er 10m betaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sempy schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:44:
[...]
Zou mooi zijn als het snel rond komt. Ik was toch een beetje bang voor een transfer eind augustus en dat dan Duarte in de tussentijd naar PSV zou zijn gegaan.
Laat Duarte maar lekker naar PSV gaan, middelmaat die bij Ajax niet nodig is ook als Eriksen vertrekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21
YouTube: The great forgotten Dutch team of 1998

Half jaar geleden geplaatst door de FIFA, mooi eerbetoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Hoop toch zo dat hij niet naar de Serie A gaat, bij Milan is de druk erg hoog en qua fysiek past hij daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:44
Denken jullie dat er nog ''grote'' namen (terug)komen bij Feyenoord

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Heerlijk, die sfeer, kippenvel. Ik was toen 12, maar die goal van Bergkamp herinner ik me als de dag van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Koppensneller schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:40:
[...]

Heerlijk, die sfeer, kippenvel. Ik was toen 12, maar die goal van Bergkamp herinner ik me als de dag van gisteren.
En zeker met Jack van Gelder radiocommentaar.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Koppensneller schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:40:
[...]

NL - Joegoslavie, was ik bij. Zat naast het uitvak waar rellen uit braken in de rust.. Was echt een mooie wedstrijd.. Ging helemaal kapot na die 2-1 :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
toolkist schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:54:
[...]

16m is echt belachelijk veel voor een 1-jarig contract, heb zelf het idee dat Ajax al blij mag zijn als er 10m betaald wordt.
max 8 miljoen zal het worden, kan me geen club voorstellen die boven dit bedrag voor zo'n speler gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Hoezo niet? Eriksen heeft betere statistieken om te weerleggen dan een Sneijder en Van Der Vaart destijds, en dat op jongere leeftijd. Ajax gaat echt wel meer krijgen voor hem dan 12M, daar ben ik van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:05:
Hoezo niet? Eriksen heeft betere statistieken om te weerleggen dan een Sneijder en Van Der Vaart destijds, en dat op jongere leeftijd. Ajax gaat echt wel meer krijgen voor hem dan 12M, daar ben ik van overtuigd.
En de Nederlandse competitie is momenteel hetzelfde niveau als destijds? Ik hoor enkel dat de Nederlandse competitie minder en minder wordt. Een lagere prijs zou dan ook niet raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:06:
[...]
En de Nederlandse competitie is momenteel hetzelfde niveau als destijds? Ik hoor enkel dat de Nederlandse competitie minder en minder wordt. Een lagere prijs zou dan ook niet raar zijn.
Wat een onzin, de prijs van spelers valt of staat niet bij het niveau van de eredivisie hoor.
Kijk naar de bedragen die momenteel voor PSV spelers betaald worden, dat gaat helemaal nergens over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Dat wel, maar dan nog is 8M belachelijk laag. Als Ajax al 8M kon krijgen voor Aldeweireld met een eenjarig contract, dan is Eriksen toch wel wat meer waard.

@tweaker2010, dat valt wel mee, Strootman is misschien wat aan de prijs, maar Mertens en Lens zijn voor redelijk normale bedragen verkocht hoor. Het is niet idioot hoog wat ze ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:11:
[...]

Wat een onzin, de prijs van spelers valt of staat niet bij het niveau van de eredivisie hoor.
Kijk naar de bedragen die momenteel voor PSV spelers betaald worden, dat gaat helemaal nergens over...
Natuurlijk speelt de competitie een redelijk grote rol in de prijs van een speler. In een mindere competitie is het gemakkelijker om uit te blinken dan in een zware competitie. Een speler als Malki bijvoorbeeld zie ik niet zo veel doelpunten maken in Engeland of Spanje.
De prijs van een speler heeft nogal veel factoren en ze spelen één voor één allemaal mee om tot een uiteindelijke prijs te komen.
Maar als de prijzen voor bijvoorbeeld Lens, Mertens en Strootman belachelijk zijn dan zou een miljoen of 20 voor een Eriksen in mijn ogen eveneens belachelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

JanW schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:11:
Dat wel, maar dan nog is 8M belachelijk laag. Als Ajax al 8M kon krijgen voor Aldeweireld met een eenjarig contract, dan is Eriksen toch wel wat meer waard.

@tweaker2010, dat valt wel mee, Strootman is misschien wat aan de prijs, maar Mertens en Lens zijn voor redelijk normale bedragen verkocht hoor. Het is niet idioot hoog wat ze ontvangen hebben.
En daarbij hadden net die PSV-spelers die voor veel geld (o.a. naar Italië) vertrekken uitstekend gepresteerd tegen Napoli.

De juiste soort exposure als incentive om ze in Italië de beurs te laten trekken.

Da's toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Dat is verder niet veel vertoond, afgelopen seizoen.

(Ook niet door PSV ;) )

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Ramzzz schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:42:
[...]

En daarbij hadden net die PSV-spelers die voor veel geld (o.a. naar Italië) vertrekken uitstekend gepresteerd tegen Napoli.

De juiste soort exposure als incentive om ze in Italië de beurs te laten trekken.

Da's toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Dat is verder niet veel vertoond, afgelopen seizoen.
Ajax - Man City en Man City - Ajax? Hoger niveau, nl. CL, en in tegenstelling tot Napoli in beide gevallen het sterkste team opgesteld door Man City..

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mocht Eriksen er inderdaad persoonlijk uit zijn met AC Milan dan komt Ajax toch best wel in een penibele situatie. Bijtekenen zal hij dan niet doen. En transfervrij de deur uit laten lopen wil Ajax natuurlijk niet. Mocht Erikssen er dus idd persoonlijk uit zijn met AC Milan dan verzwakt dat de onderhandelingspositie van Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:45:
[...]

Mocht Eriksen er inderdaad persoonlijk uit zijn met AC Milan dan komt Ajax toch best wel in een penibele situatie. Bijtekenen zal hij dan niet doen. En transfervrij de deur uit laten lopen wil Ajax natuurlijk niet. Mocht Erikssen er dus idd persoonlijk uit zijn met AC Milan dan verzwakt dat de onderhandelingspositie van Ajax.
Volgens mij moet hij wel bij tekenen want er zijn al afgelopen seizoen afspraken gemaakt dat als hij niet vertrekt deze transferperiode dat hij dan voor 1 jaar bijtekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps3gamer91 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:38:
Feyenoor schijnt bezig te zijn met zowel Assaidi als Myachi, beiden op huurbasis (naar ik aanneem). En van Geel heeft van de week nog laten weten dat de deur voor Guidetti altijd open staat.

Mochten er speler(s) van Feyenoord verkocht gaan worden, dan zie ik het één en ander wel in een stroomversnelling komen.

Inzake Janmaat wordt de belangstelling concreter. Maar het zou ook zo maar kunnen dat bijvoorbeeld een Zenit St. Petersburg serieuzer gaat worden voor Pelle met dat Hulk daar voor €60,- miljoen van de hand is gedaan aan AS Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pompi schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 19:47:
[...]

Volgens mij moet hij wel bij tekenen want er zijn al afgelopen seizoen afspraken gemaakt dat als hij niet vertrekt deze transferperiode dat hij dan voor 1 jaar bijtekent.
Help het iedereen hopen die supporter van Ajax is maar heb daar een hard hoofd in wanneer hij er inderdaad persoonlijk uit is met AC Milan. Mondeling toezeggingen zijn relatief gemakkelijk weg te masseren met een bepaalde hoeveelheid geld, zeker in de voetballerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Algurgazan schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:20:
[...]

Ajax - Man City en Man City - Ajax? Hoger niveau, nl. CL, en in tegenstelling tot Napoli in beide gevallen het sterkste team opgesteld door Man City..
Die was ik niet vergeten ;) maar er is gek genoeg nauwelijks Britse aandacht voor Ajax-spelers.

Meerdere mogelijkheden. Ze zitten er te slapen, ze hebben al een heel lange bank (City zeker), of een grandioze opleiding, of ze geven liever teveel geld uit om de elders te halen. Of ze zijn gewoon niet onder de indruk?

Geen idee...

Chelsea heeft nota bene een dependance in Nederland.

Enig idee? Misschien is het bij City en Chelsea nog een kwestie van 'trainer weg die inzicht had in het Nederlands potentieel'?

[ Voor 3% gewijzigd door Ramzzz op 19-07-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Ramzzz schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 20:07:
Enig idee? Misschien is het bij City en Chelsea nog een kwestie van 'trainer weg die inzicht had in het Nederlands potentieel'?
Omdat de spelers die bij Ajax op de nominatie staan om te vertrekken waarschijnlijk niet goed genoeg zijn voor de (Engelse) top, op Eriksen na misschien..

Alderweireld zou bij Man City nog wel wat kunnen betekenen misschien, maar dat zit hem ook in het feit dat die maar twee echte centrale verdedigers hebben momenteel, en daarvan vind ik Lescott eigenlijk al te slecht voor de top van de PL, en ik denk dat hij Alderweireld qua niveau niet veel ontloopt. Dat hij niet naar Norwich wil snap ik nog wel, maar veel hoger dan een Everton of Liverpool schat ik hem zeker niet in, dus top middenmoot PL. De echte top van de PL heeft al betere centrale verdedigers dan Alderweireld volgens mij.

Voor Siem de Jong geldt ongeveer hetzelfde denk ik. Te laag niveau voor de top van de PL. Hoewel hij misschien voor United wel nuttig is, ik ben niet kapot van de spelers die ze centraal op het middenveld hebben, zeker als Rooney weggaat. Maar dan komt hij alsnog achter Kagawa en zal hij niet zo heel veel spelen.. Of hij moet verdedigender gaan spelen, en dat kan hij niet goed genoeg denk ik.. En ten opzichte van andere spelers die bij Utd voor de positie van Rooney genoemd worden (Thiago, Fabregas bijv.) is hij duidelijk minder.. (Niet dat ze die wel kunnen halen, maar dat terzijde) Bovendien heeft De Jong nog een tweejarig contract, dus die hoeft minder nodig weg...

Eriksen kan het niveau wel aan denk ik, maar is misschien ietsje te licht voor de PL.. Maar goed die is jong genoeg om dat nog te verbeteren.. Jammer voor em dat Dortmund voor die Armeen gekozen heeft, want dat was een hele goede oplossing voor hem geweest.. Ik denk dat er op zijn positie ook niet echt een vacature is bovenin de PL.. En Eriksen heeft al zo vaak aangegeven dat hij z'n contract gaat verlengen als hij niet vetrekt deze zomer, dat me dat wel goed lijkt te zitten.. En als AC Milan echt voor hem komt, mogen ze hem hebben van mij, zeker als ze 16M willen betalen wat ik ergens las. Maar dat lijkt me ook wel sterk, want in Milaan is geen geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
FC Utrecht momenteel 2-1 achter in de Europa League tegen een nietig clubje uit Luxemburg..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Algurgazan wat ik vreemd vind in jouw betoog is dat je een speler als Eriksen nog te licht noemt voor de top van de Engelse competitie maar dan Dortmund (top van de Dutise competitie) als goed alternatief noemt.
Weet niet of je afgelopen seizoen de PL en de BL hebt gevolgt, maar naar mijn mening is de BL op dit moment hoger niveau dan de PL. In de BL zijn een aantal teams zich zeer goed aan het ontwikkelen en van de wedstrijden die ik heb gezien (veel) vond ik de Duitse gemiddeld hoger niveau dan de Engelse.

[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 19-07-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps3gamer91 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:38:
Alleen bij vertrek van Pelle eigenlijk. Dan zie ik een speler als Kuijt nog wel terugkeren. Guidetti lijkt me ook leuk, maar dan liever als koop dan weer een huurconstructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Krukar schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:03:
Algurgazan wat ik vreemd vind in jouw betoog is dat je een speler als Eriksen nog te licht noemt voor de top van de Engelse competitie maar dan Dortmund (top van de Dutise competitie) als goed alternatief noemt.
Weet niet of je afgelopen seizoen de PL en de BL hebt gevolgt, maar naar mijn mening is de BL op dit moment hoger niveau dan de PL. In de BL zijn een aantal teams zich zeer goed aan het ontwikkelen en van de wedstrijden die ik heb gezien (veel) vond ik de Duitse gemiddeld hoger niveau dan de Engelse.
Alleen Bayern en Dortmund die met kop en schouders daar boven uitsteken (net als real en barca in spanje). Engeland heeft een veel bredere top. Vind het wel leuk om te zien hoe mensen met bepaalde logo's in hun avatar toch elke keer weer opspringen om "hun" cluppie zo te verdedigen :) Roze bril?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

thewizard2006 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:32:
[...]
Alleen Bayern en Dortmund die met kop en schouders daar boven uitsteken (net als real en barca in spanje). Engeland heeft een veel bredere top. Vind het wel leuk om te zien hoe mensen met bepaalde logo's in hun avatar toch elke keer weer opspringen om "hun" cluppie zo te verdedigen :) Roze bril?
Klopt inderdaad. Schalke en de rest van de Duitse subtop stelt helemaal niets voor, ook in Europa niet.
Dat is in landen als Engeland wel anders, daar heb je zoveel topclubs met zoveel kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
thewizard2006 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:32:
[...]

Kap toch eens met dat belachelijke ge-insinueer over clubvooroordelen dat schijnbaar elke 15 posts terug moet komen in dit topic, wat is er nu weer "Ajax verdedigen" aan zeggen dat je de BL hoger niveau vindt dan de PL?

Als je "alleen Bayern en Dortmund" goed vind in de BL zeg je eigenlijk dat je afgelopen seizoen gewoon geen BL gekeken hebt....

Juist afgelopen seizoen lag de subtop in Duitsland erg dicht bij elkaar kwa niveau, om een beeld te geven: tussen plaats 3 en 13 zat 20 punten verschil aan het eind, in de PL is dat dik 30 punten en zag je veel meer de traditionele top 5 met daarna een groot gat.

[ Voor 14% gewijzigd door Krukar op 19-07-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Welke competitie er nou sterker/beter is of niet; persoonlijk vind ik de BL leuker. Een stuk vaak leukere wedstrijden om naar te kijken en het voetbal vind ik zelf aantrekkelijker. Middenmoot en onderkant PL vind ik echt niet om aan te gluren, terwijl ik me met veel van de BL teams kan vermaken. Maar ieder zo zijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Precies mijn gedachte TB1989, vind de BL over het algemeen gewoon goed te kijken en hoog niveau een wedstrijd Augsburg tegen Stuttgart is bijv. gewoon leuk om te zien en behoorlijk goed niveau, terwijl je bij een bijv. Sunderland tegen Norwhich nog net niet in slaap valt.

Dit is wel een omslag in de laatste paar jaar want 5 jaar geleden was het precies andersom, de BL is de laatste jaren gewoon heel hard gegroeid terwijl de PL imho steeds meer afzakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik kan juist genieten van kleine Engelse clubs :) . Strijd, passie en dan dat fanatieke Engelse publiek erachter. Heerlijk gewoon :D . Ik ga regelmatig naar een Engelse wedstrijd en dat wil ik aan iedereen aanbevelen.

De PL is de laatste jaren iets minder geworden omdat grote spelers naar andere competities gingen maar nu zie je dat de Engelse clubs weer aardig inkopen. Ik denk dan ook dat die clubs komend seizoen allemaal weer meetellen in de CL. De EL is niet interessant in hun ogen dus die laten ze nog steeds lopen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:02
Derde voorronde CL:
Heenwedstrijden (30 en 31 juli):
FC Nordsjaelland (Den) - Zenit Sint-Petersburg (Rus)
Red Bull Salzburg (Oos) - Fenerbahçe (Tur)
PAOK (Gri) - Metalist Kharkiv (Oek)
PSV (Ned) - Zulte Waregem (Bel)
Olympique Lyon (Fra) - Grasshopper (Zwi)

Returnwedstrijden (6 en 7 augustus):
Zenit Sint-Petersburg (Rus) - FC Nordsjaelland (Den)
Fenerbahçe (Tur) - Red Bull Salzburg (Oos)
Metalist Kharkiv (Oek) - PAOK (Gri)
Zulte Waregem (Bel) - PSV (Ned)
Grasshopper (Zwi) - Olympique Lyon (Fra)
Moet te doen zijn voor PSV, daarnaast hopen dat Nordsjaelland of Grasshoper kunnen stunten en je ontloopt de zware tegenstanders in de laatste voorronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Das wel aardig lucky geloot, tussen zenit, fenerbache, olympique lyon en metalist loten ze zulte waregem :D
Even handjes knijpen in Eindhoven! :)

Zou het overigens wel leuk vindne als er gewoon weer eens 2 NL teams CL spelen!

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 19-07-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Op papier te doen maar PSV heeft een compleet nieuw elftal en Zulte Waregem heeft het echt heel goed gedaan vorig jaar. Niet onderschatten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Wel klein voordeeltje dat Hazard weer terug naar Chelsea is :) Dat scheelt al een hoop.

[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 19-07-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Krukar schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:43:
Wel klein voordeeltje dat Hazard weer terug naar Chelsea is :) Dat scheelt al een hoop.
http://www.sporza.be/cm/s...o_League/130715_ZW_Hazard

Neehoor die gaat gewoon weer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Goed geloot van PSV. Deze ronde moet je zonder kleerscheuren door kunnen komen. Volgens mij won Ajax een aantal jaren geleden met 0-3 van deze subtopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ahh dat had ik nog niet meegekregen, kan toch nog wel eens een pittige wedstrijd worden dan voor PSV.

Vanavond om 20:10 uur overigens Ajax - Werder Bremen voor de geïnteresseerden, als je niet afgestemd bent op de Afscheidswedstrijd van Bommelding natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Alderweireld niet in de selectie... is wel opvallend. Waarschijnlijk ivm een aanstaande transfer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
tweaker2010 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:55:
Alderweireld niet in de selectie... is wel opvallend. Waarschijnlijk ivm een aanstaande transfer?
Nee, gewoon de regel dat hij niet speelt voor hij zijn contract verlengd. Zou in theorie ook voor Eriksen gelden, maar die zegt bereid te zijn alsnog bij te tekenen als er geen leuke club langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Alderweireld zit in het team voor de andere wedstrijd, ze hebben twee verschillende teams opgesteld voor beide wedstrijden en zijn ook met 2 verschillende bussen weggegaan:

Selectie voor duel met Osasuna:

1. Jasper Cillessen
2. Ruben Ligeon
3. Mike van der Hoorn
4. Stefano Denswil
5. Nicolai Boilesen
6. Lasse Schöne
7. Tobias Sana
8. Thulani Serero
9. Danny Hoesen
10. Davy Klaassen
11. Derk Boerrigter
12. Peter Leeuwenburgh
15. Toby Alderweireld
16. Riechedly Bazoer
17. Marvin Höner
18. Fabian Sporkslede
19. Sven Nieuwpoort

Selectie voor Werder Bremen:
1. Kenneth Vermeer
12. Peter Leeuwenburgh
2. Ricardo van Rhijn
3. Joël Veltman
4. Niklas Moisander
5. Daley Blind
6. Christian Poulsen
7. Bojan Krkic
7. Riechedly Bazoer
8. Christian Eriksen
9. Kolbeinn Sigthórsson
10. Siem de Jong
11. Viktor Fischer
16. Dico Koppers
17. Lesley De Sa
18. Marvin Höner
19. Fabian Sporkslede
20. Sven Nieuwpoort

Edit: Sommige spelers waren nog niet zeker volgens mij vandaar dat ze bij beide teams staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Krukar op 19-07-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als ik het zo bekijk qua namen heeft Ajax eigenlijk best een goede selectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:14
Krukar schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:39:
Das wel aardig lucky geloot, tussen zenit, fenerbache, olympique lyon en metalist loten ze zulte waregem :D
Even handjes knijpen in Eindhoven! :)
De clubs die je noemt konden ze niet loten. De keuze was:

FC Nordsjaelland (Den)
Red Bull Salzburg (Oos)
PAOK (Gri)
Zulte Waregem (Bel)
Grasshopper (Zwi)

Dan denk ik dat Waregem wel het leukst is - tegen de Belgen is toch altijd wel leuk en lekker dichtbij. Qua moeilijkheidsgraad denk ik dat het niet veel moeilijker of makkelijker is dan tegen de andere clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Krukar schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:09:
Alderweireld zit in het team voor de andere wedstrijd, ze hebben twee verschillende teams opgesteld voor beide wedstrijden en zijn ook met 2 verschillende bussen weggegaan:

Selectie voor duel met Osasuna:

<snip>

Edit: Sommige spelers waren nog niet zeker volgens mij vandaar dat ze bij beide teams staan.
Peter Leeuwenburgh zit in twee bussen? ;) Ik neem aan dat Van der Hart meegaat naat Bremen als tweede doelman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Koppensneller schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:28:
[...]

Peter Leeuwenburgh zit in twee bussen? ;) Ik neem aan dat Van der Hart meegaat naat Bremen als tweede doelman.
Zie de onderste regel van mijn post:

"Sommige spelers waren nog niet zeker volgens mij vandaar dat ze bij beide teams staan."

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Ajax - Osasuna van start.

Opstelling Ajax
Cillessen; Ligeon, Van der Hoorn, Denswil, Boilesen; Schöne, Klaassen, Serero; Sana, Hoesen, Boerrigter

Opstelling Osasuna
Riesgo; Bertran, Lotiés, Flano, Cuevas; Sola, Echaide, Cejudo; Riera, Silva, Loé

Edit: Bijna rust, staat 1-0, Klaassen in de 7de minuut

Edit2:

AJAX STERKER - Ajax heeft met 1-0 gewonnen van Osasuna. De beoogde reserves van de eerste selectie maakten vroeg het verschil via Klaassen en kwamen de rest van de wedstrijd niet veel verder. Boilesen en Ligeon waren de positieve noten in Emmen.

In een zonnig Emmen schoot Ajax uit de startblokken. Na een periode van balbezit was het Schöne die Klaassen voor de doelman zette met een fantastische pass. De middenvelder omspeelde de doelman en maakte al vroeg 1-0. Boerrigter, nog drie keer trefzeker tegen RKC vorige week, zag vlak daarna een schot geblokt worden.

Ajax, dat duidelijk fitter en scherper was dan Osasuna, heerste na de openingstreffer van Klaassen. Kansen leverde dat echter amper op. Ligeon was na ruim een half uur pas weer echt gevaarlijk met een schot dat over ging. Sana was de aangever voor de rechtsback. Boerrigter was niet veel later ook dichtbij, maar zijn inzet, uit een rebound, werd gekeerd.

Na de rust kreeg Ajax meteen twee zeer goede kansen. Eerst weigerde Hoesen een fout in de Spaanse defensie af te straffen en een minuut later schoot Sana naast het doel van Osasuna. Met Alderweireld en Bazoer voor Van der Hoorn en Klaassen ging Ajax op zoek naar de beslissing, maar die werd lange tijd niet gevonden.

In een weinig verheffende tweede helft kon het publiek een kwartier voor tijd bijna weer op de banken. Serero leverde de bal af bij Hoesen, maar de spits knalde de bal op de lat. De kans werd opnieuw opgevolgd door nog een mogelijkheid, waarbij Sana naast schoot na een heerlijke assist van Bazoer. Ook Boilesen en Boerrigter poogden nog de score te verdubbelen, maar Klaassen bleek als enige trefzeker tegen een ploeg, die pas anderhalve week in training is. Vrijdagavond komt de basisploeg van Ajax nog in actie tegen Werder Bremen.

[ Voor 84% gewijzigd door Krukar op 19-07-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:30
Zo eerst maar een kwartiertje afscheidswedstrijd van Van Bommel mee pikken, voordat Ajax begint. Staan wel een paar namen in dat team van Van Bommel zeg : 'Team Bommel: Waterreus, Van der Wiel, Stam, Bouma, Van Bronckhorst, Van Bommel, Müller, Sneijder, Robben, Zlatan, Ribéry.'
En dat heeft van Bommel ook wel verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nu alleen nog een gele of rode kaart pakken en de cirkel is helemaal rond :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 20:33

Wom

Ajax op 2-0 voor, met Bojan in een opvallend sterk spelende rol. Niet voor niks dat de assist (1-0 Blind) en de 2de goal van zijn zijn kant waren.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Krukar schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:03:
Ik doelde vooral op de vergelijking tussen Eriksen en spelers die al bij de respectievelijke topclubs rondlopen. Op zich moet Eriksen best meekomen met de Engelse top, maar die clubs hebben op zijn positie allemaal al spelers die minstens even goed of eigenlijk beter zijn. En dat had Dortmund niet. Totdat ze die Armeen haalden. Of die beter is dan Eriksen weet ik niet, maar nu gaan ze Eriksen in ieder geval niet meer halen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bojan speelde idd erg goed. Daar kan Ajax nog veel plezier aan beleven. Voor Barca misschien te licht maar in de eredivisie is zo'n speler zeker van meerwaarde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 15:22
Siem de Jong heeft blijkbaar besloten om definitief nog een seizoen bij Ajax te blijven.

Best lekker dat hij dit zo vroeg besluit aangezien de transfer periode nog een dikke maand duurt. Zo weet de Boer tenminste waar hij staat en dat tenminste 1 van de 2 middenvelders blijft. Zo hoeft er definitief geen versterking gehaald te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Deadsy schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 00:57:
Siem de Jong heeft blijkbaar besloten om definitief nog een seizoen bij Ajax te blijven.

Best lekker dat hij dit zo vroeg besluit aangezien de transfer periode nog een dikke maand duurt. Zo weet de Boer tenminste waar hij staat en dat tenminste 1 van de 2 middenvelders blijft. Zo hoeft er definitief geen versterking gehaald te worden.
Ik denk dat hij slim genoeg is om in te zien dat ie op veel plaatsen goed kan spelen, maar op die plaatsen bij grotere clubs betere spelers spelen. Bij Ajax spelen is ook geen schande en die zullen hem ook niet slecht betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:25
Voor de mensen die naar de wedstrijd van Mark Van Bommel zijn geweest! Het was echt super vet!
Liep er wel in m,n Bayern shirt.. Gelukkig heb ik het overleefd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosin schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 02:12:
Voor de mensen die naar de wedstrijd van Mark Van Bommel zijn geweest! Het was echt super vet!
Liep er wel in m,n Bayern shirt.. Gelukkig heb ik het overleefd :P
Er waren ook wat Bayern spelers he, op een avond als deze kun je in principe elk shirt aan dat je wil. Je had waarschijnlijk nog zonder problemen in Ajax tenue naar de wedstrijd gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:20:
[...]

Er waren ook wat Bayern spelers he, op een avond als deze kun je in principe elk shirt aan dat je wil. Je had waarschijnlijk nog zonder problemen in Ajax tenue naar de wedstrijd gekund.
Ja dat klopt wat je zegt, maar ik was toch een beetje schuw. Je weet maar nooit of je net de verkeerd supporter op het verkeerde moment tegenkomt. Haha, ik dacht ook inderdaad wat er zou gebeuren met een Ajax shirt :P
Ik ging op het laatste met spelers op de foto en ik zag Torsten Frings aan komen. Ik werd helemaal gek en toen ik hem bij z,n arm pakte en picture zei, sloeg zo'n beveiliger mij weg. Ik kon die gast wel afschieten. Erg slechte beveiliging gister, ook omdat 's middags de halve menigte op straat liep.. en ze hadden minsten iets moeten organiseren om met Zlatan, Frings, Mark enz. op de foto te kunnen. Ik ken iemand de ver weg familie van Mark is en wij wonen in een dorp verder, dus opzich is Mark geen probleem, maar Frings en Zlatan wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik was er gisteren ook bij en heb enorm genoten! Topavondje gehad, wellicht kwam dat ook nog deels door het bier dat rijkelijk vloeide... Heb de 3-2 van Kuijt gemist daardoor, stond ik mooi eventjes bij de bar bier te halen :9

EDIT: Vanochtend ook meteen twee kaartjes voor PSV - Zulte Waregem gehaald, zit op Ere Zuid. (Eerste ring, middenlijn)

[ Voor 21% gewijzigd door Catorce op 20-07-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21
Koeman zal wel de nieuwe trainer van Barca worden, zijn naam wordt ook genoemd>> die trein laat je niet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Sjah schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 22:27:
Koeman zal wel de nieuwe trainer van Barca worden, zijn naam wordt ook genoemd>> die trein laat je niet lopen.
In de Spaanse media valt zijn naam nauwelijks, Luis Enrique schijnt topkandidaat te zijn. Koeman is een grote naam qua speler in Barcelona, maar qua trainer zijn er nog steeds veel twijfelaars over zijn kwaliteiten. Ik zie het niet gebeuren, eerder Frank de Boer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
TB1989 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 21:26:
Ik was er gisteren ook bij en heb enorm genoten! Topavondje gehad, wellicht kwam dat ook nog deels door het bier dat rijkelijk vloeide... Heb de 3-2 van Kuijt gemist daardoor, stond ik mooi eventjes bij de bar bier te halen :9

EDIT: Vanochtend ook meteen twee kaartjes voor PSV - Zulte Waregem gehaald, zit op Ere Zuid. (Eerste ring, middenlijn)
Ik heb wel alle goals gezien, maar hoe de kans van Zlatan onstond zal ik nooit meer vergeten.. man man wat een rust en techniek heeft hij!
Ja wij gingen voor de rust naar de bar en we stonden daar 20 minuten tot een half uur, dikke waanzin dus.
Ik zat met een vriend boven het sfeer vak, waar het spandoek naar beneden ging. Ergens in het midden daarvan.
Wat wel grappig was is toen de speaker dit zei: Wij bedanken ook Holger Badstuber, niemand zei wat en ik begon vet hard te klappen, maar ik schreeuwde ook als enigste zijn naam toen hij naar binnen kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
TB1989 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 22:28:
[...]

In de Spaanse media valt zijn naam nauwelijks, Luis Enrique schijnt topkandidaat te zijn. Koeman is een grote naam qua speler in Barcelona, maar qua trainer zijn er nog steeds veel twijfelaars over zijn kwaliteiten. Ik zie het niet gebeuren, eerder Frank de Boer.
Frank de boer heeft net tot 2017 bijgetekend bij Ajax, wat zou hij te winnen hebben bij een overgang naar een Barcelona wat momenteel in een dip zit? Misschien dat hij er ooit nog heengaat hoor, maar dit seizoen kun je echt wel vergeten :)

Hoogstwaarschijnlijk gewoon Enrique.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Krukar schreef op zondag 21 juli 2013 @ 21:59:
[...]

Frank de boer heeft net tot 2017 bijgetekend bij Ajax, wat zou hij te winnen hebben bij een overgang naar een Barcelona wat momenteel in een dip zit? Misschien dat hij er ooit nog heengaat hoor, maar dit seizoen kun je echt wel vergeten :)

Hoogstwaarschijnlijk gewoon Enrique.
Wat hij heeft te winnen?

1) Een van de grootste clubs uit de wereld coachen
2) Hoort bij 1), maar met een groep van de beste voetballers te werken
3) Strijden om grotere prijzen dan die in de Eredivisie en de bekertoernooien met Ajax
4) Ondanks dat ze kampioen zijn, is Barcelona nu echt definitief van het voetstuk gevallen. Mooie uitdaging nu ze inderdaad in een 'dip' zitten, hoe relatief die dip dan ook is. Lijkt me een stuk mooier vooruitzicht dan 'We gaan overwinteren in de CL' als allerhoogste doelstelling

Ik zeg niet dat hij gaat, echter dat ik eerder De Boer coach zie worden bij Barcelona dan Koeman. Dat was eigenlijk wat ik probeerde te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Bedoelde met "wat heeft hij te winnen" niet zo zeer ten opzichte van Ajax maar meer dat ik van Barcelona komend seizoen niet veel verwacht. Op CL gebied niet en ook binnen Spanje niet. Lijkt er meer op dat Real weer een goede periode ingaat en ik denk dat nu geen goed moment is om "in te stappen" als coach bij Barcelona.

Dat de Boer logischer is dan Koeman als Barcelona coach lijkt mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Topic voor het nieuwe seizoen is geopend: [Voetba] Centraal Voetbaltopic 2013/2014

Als iemand zich geroepen voelt om de TS mee aan te passen, stuur me een DM dan maak ik je mede-auteur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan help ik mijn collegae van ASP even en zet ik deze op slot, zodat we gezellig daar verder kunnen gaan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 134 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.