In Nederland hebben we geen spitsen die meer dan de helft van hun schoten tussen de palen weet te mikken, dat is voor mij het grote verschil.Senor Sjon schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:48:
[...]
Vraag even aan Ajax waarom buitenlandse ervaring soms weleens gewend is. In de Donald Duck competitie hier hebben ze weinig te doen, maar bij de eerste de beste test vliegen er een hoop in.
Behalve PSV heeft ook ADO de punten deels aan de scheidsrechter te danken. Hopelijk krijgen we morgen niet weer zo'n dag.
Ene week wordt er een pingel door je neus geboord, de andere week krijg je er een kado.. Je hoort mij niet klagen vanavond!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ajax is er nog niet. PSV kan nog kampioen worden. Een paar seizoenen geleden werd Ajax ook door iedereen afgeschreven in de winterstop en vervolgens wonnen ze (bijna) alle wedstrijden in de 2e seizoenshelft.PWM schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 19:09:
Tsja, ik had in de Toto ook al PSV op winst staan. Als je puur kijkt naar spelers, dan moet PSV nu zo ongeveer kampioen zijn. Ongelooflijk met zo'n team en lekker gevulde bank dat het zo ver is gekomen met ze.
De inhaalrace is 2 wedstrijden te laat begonnen.
Ze kunnen zelfs morgen al weer punten verspelen bij NAC uit... Zo stabiel is Ajax niet de laatste paar weken.
Maar als ze morgen dan winnen kunnen ze die schaal wel alvast voorzichtig gaan oppoetsen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Stel dat Ajax morgen wint, mogen ze van de laatste 6 rondes nog maar 9 punten weggeven toch? Oftewel 3x winst en 3x verlies zou afdoende moeten zijn.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Toch nog een pluim voor wiedemeier. Geeft ruiterlijk toe dat hij paar keer fout zat na het zien van de beelden.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
We zitten nu al stuk verder dan die Winterstop... het zou geen wonder zijn als Psv blijft winnen, wel wonder als Ajax nu gaat pielen.tweaker2010 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 22:35:
[...]
Ajax is er nog niet. PSV kan nog kampioen worden. Een paar seizoenen geleden werd Ajax ook door iedereen afgeschreven in de winterstop en vervolgens wonnen ze (bijna) alle wedstrijden in de 2e seizoenshelft.
tJonge wat een onverdiende overwinning voor Ado. Maar zijn wel veilig op deze manier.
Ja ado heeft geluk maar Groningen creëert weinig kansen en maakt ze ook niet af. Elke club die punten nodig heeft kan ze nu halen bij Groningen. Jammer van mijn club.[message=41937443,noline]L1nt schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:11 Tis is essage]:
Toch nog een pluim voor wiedemeier. Geeft ruiterlijk toe dat hij paar keer fout zat na het zien van de beelden.
Eerst maar eens winnen morgen, Ajax onderschat NAC denk ik. Verder moeten ze nog thuis tegen ADO, dat is ook gegarandeerd puntverlies voor Ajax. En tegen Vitesse en Twente verwacht ik ook dat ze punten laten liggen. Als Twente morgen wint is het gat maar 7 punten.Quad schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:06:
Stel dat Ajax morgen wint, mogen ze van de laatste 6 rondes nog maar 9 punten weggeven toch? Oftewel 3x winst en 3x verlies zou afdoende moeten zijn.
Ajax wint morgen wel van NAC, das nooit een goede tegenstander geweest voor Ajax.tweaker2010 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:35:
[...]
Eerst maar eens winnen morgen, Ajax onderschat NAC denk ik. Verder moeten ze nog thuis tegen ADO, dat is ook gegarandeerd puntverlies voor Ajax. En tegen Vitesse en Twente verwacht ik ook dat ze punten laten liggen. Als Twente morgen wint is het gat maar 7 punten.
Thuis tegen ADO is ook gewoon 3 punten nu (0-4 in de uitwedstrijd), thuis tegen Twente verwacht ik ook wel 3 punten, als je ziet hoe belabberd Twente speelt de laatste weken.... Die zouden morgen zomaar kunnen verliezen van AZ. Verliespunten tegen Vitesse kun je dan gewoon hebben.
Nee dit kampioenschap is wel binnen, als dit nog weggegeven wordt is die schaal ook gewoon niet verdiend.
Bekijk maar eens aan de stand, Ajax heeft tot nu toe 23 verliespunten uit 27 wedstrijden, das iets minder dan 1 punt per wedstrijd.
Wordt er morgen gewonnen dan is er 9 punten afstand met 6 wedstrijden te gaan, go figure..
[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 16-03-2014 00:47 ]
NAC is nooit een goede tegenstander geweest???
Typische onderschatting dit, daar kom je niet ver mee. En tegen ADO heeft Ajax het altijd lastig (ook thuis, omdat ADO de mouwen opstroopt.
Typische onderschatting dit, daar kom je niet ver mee. En tegen ADO heeft Ajax het altijd lastig (ook thuis, omdat ADO de mouwen opstroopt.
Eerst de komende drie wedstrijden maar eens winnen, zien we dan wel weer verder idd.
Ajax dit seizoen en 'dit moeten we wel even kunnen winnen / de punten pakken we wel even' gaan niet echt op.. Kan zo maar een 'avondje' NAC worden. Eerst het resultaat morgen afwachten na kwart over 6.
Ajax dit seizoen en 'dit moeten we wel even kunnen winnen / de punten pakken we wel even' gaan niet echt op.. Kan zo maar een 'avondje' NAC worden. Eerst het resultaat morgen afwachten na kwart over 6.
nggyu nglyd
Als Twente punten verspeelt tegen AZ verwacht ik dat Ajax ongemotiveerd gaat spelen tegen NAC.
Wat ADO betreft: vorig jaar werd dat 1-1. Ook geen zekerheidje dus...
Wat ADO betreft: vorig jaar werd dat 1-1. Ook geen zekerheidje dus...
Verwijderd
Wordt allengs hoog tijd dat de scheidsrechters gebruik gaan maken van videomomenten op het veld. Worden domweg te veel wedstrijden beslist door fouten van scheidsrechters.
Kan Blom wel beweren dat het een hiaat is bij scheidsrechters omdat de grensrechter bij pingels op de achterlijn staat en dus geen buitenspel kan zien. Laat onverlet dat Blom tot 2 keer toe in luttele minuten foutieve beslissingen nam, beiden dit keer in het voordeel van PSV.
Kan Blom wel beweren dat het een hiaat is bij scheidsrechters omdat de grensrechter bij pingels op de achterlijn staat en dus geen buitenspel kan zien. Laat onverlet dat Blom tot 2 keer toe in luttele minuten foutieve beslissingen nam, beiden dit keer in het voordeel van PSV.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2014 06:10 ]
Het was geen buitenspel dus maar 1 foute beslissing. Neemt niet weg dat het wel een gevolg is.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 05:57:
Wordt allengs hoog tijd dat de scheidsrechters gebruik gaan maken van videomomenten op het veld. Worden domweg te veel wedstrijden beslist door fouten van scheidsrechters.
Maar op basis van het spel van gisteren denk ik nog steeds dat Vitesse meer kans op de tweede plek maakt dan PSV. PSV heeft nog best een zwaar programma voor de boeg en ze blijven niet nog 6 wedstrijden door het oog van de naald kruipen.
Als ze morgen winnen is het kampioenschap wel zeker ja. Zo niet dan word het wel moeilijk met Twente en Vitesse nog te gaan. En ook ADO de laatste wedstrijd is heel lastig. Als die Hagenezen weten dat ze Ajax het kampioenschap kunnen ontnemen spelen ze tegen 11 spelers die 140% hebben die dag...Krukar schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:40:
[...]
Ajax wint morgen wel van NAC, das nooit een goede tegenstander geweest voor Ajax.
Thuis tegen ADO is ook gewoon 3 punten nu (0-4 in de uitwedstrijd), thuis tegen Twente verwacht ik ook wel 3 punten, als je ziet hoe belabberd Twente speelt de laatste weken.... Die zouden morgen zomaar kunnen verliezen van AZ. Verliespunten tegen Vitesse kun je dan gewoon hebben.
Nee dit kampioenschap is wel binnen, als dit nog weggegeven wordt is die schaal ook gewoon niet verdiend.
Bekijk maar eens aan de stand, Ajax heeft tot nu toe 23 verliespunten uit 27 wedstrijden, das iets minder dan 1 punt per wedstrijd.
Wordt er morgen gewonnen dan is er 9 punten afstand met 6 wedstrijden te gaan, go figure..
[ Voor 38% gewijzigd door Kenny_026 op 16-03-2014 08:11 ]
46 keer gespeeld, 32 keer winst Ajax, 6 keer winst Nac, 8 keer gelijkspel.tweaker2010 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 01:09:
Typische onderschatting dit, daar kom je niet ver mee.
Laatste 2 jaar 0-2 voor Ajax.
Dus als je het zo bekijkt zou het geen probleem moeten zijn.
Maar de laatste weken, waarin Ajax zo ontzettend veel onnnodig puntverlies lijdt, speelt het weer
net als aan het begin van het seizoen: ongeinspireerd, creatieloos en veel getik achterin...
Als voorbeelden zie de recente wedstrijd tegen Feyenoord, Cambuur, Zwolle en Utrecht.
Daar laat je al 8 punten liggen omdat er gewoon erg slecht gespeeld wordt.
De wedstrijd tegen AZ leek goed, maar dat kwam omdat AZ nóg slechter was.
Dat kan niet altijd goed gaan; het deksel krijgen we nog wel een keer op de neus.
Ik hoop alleen niet aan het einde van dit seizoen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kijk voor de grap eens in de historie Ajax - Nac en Nac - Ajax.tweaker2010 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 01:09:
Ajax speelde in haar historie maar liefst 99 duels tegen NAC Breda. Daarvan won Ajax er 72 (72,7%) en gingen er 12 (12,1%) verloren. 15 (15,2%) Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 248 keer, een gemiddelde van 2,51 goals per wedstrijd. NAC Breda stelde daar 84 doelpunten tegenover, gemiddeld 0,85 per wedstrijd.
Laatste overwinning van NAC dateert uit 2007.
Vorige wedstrijd tegen ADO was ook gewoon 0-4 bij hun thuis.
Resultaten uit her verleden en zo...... maar de odds zijn in ieder geval ruim in het voordeel van Ajax (Ajax speelt niet best maar NAC en ADO al helemaal niet)
Ajax gaat gewoon kampioen worden. Ik gun het Frank de Boer wel. Verder heb ik nix met Ajax. Maar vind Frank een super goeie peer.
NEC - utrecht kan ook een mooie pot worden vanmiddag. Hoop echt dat Utrecht de punten pakt. Maar zeker niet verliezen!
Feyenoord moet voor die 2e plek gaan. Is ook haalbaar. Zou mooi resultaat zijn. Vanmiddag 3-1 in de kuip
NEC - utrecht kan ook een mooie pot worden vanmiddag. Hoop echt dat Utrecht de punten pakt. Maar zeker niet verliezen!
Feyenoord moet voor die 2e plek gaan. Is ook haalbaar. Zou mooi resultaat zijn. Vanmiddag 3-1 in de kuip
Eens op eigenlijk al je punten (behalve dan niks hebben met AjaxLekkerboeie86 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:33:
Ajax gaat gewoon kampioen worden. Ik gun het Frank de Boer wel. Verder heb ik nix met Ajax. Maar vind Frank een super goeie peer.
Bij PSV zou ik het niet zo stellig zeggen. Ja, die penalty was dubieus. Maar een ander geval kregen ze niet en Ibarra had natuurlijk met rood het veld af gemoeten.PWM schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:47:
Behalve PSV heeft ook ADO de punten deels aan de scheidsrechter te danken. Hopelijk krijgen we morgen niet weer zo'n dag.
Tja, verwacht ook maar niets meer van Groningen meer dit seizoen. Zonder flauw te doen maar dit is al een paar seizoenen gaande en heeft bvb ook Huistra de kop gekost.Harribo schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:23:
[...]
Ja ado heeft geluk maar Groningen creëert weinig kansen en maakt ze ook niet af. Elke club die punten nodig heeft kan ze nu halen bij Groningen. Jammer van mijn club.
Groningen gaat steeds de winterstop in op een positie waarbij je in principe al veilig bent, en europees voetbal alleen mogelijk is door de resultaten van een top 3 ploeg heen te zetten.
Als er dus 1/2 maal verloren is na de stop, zijn ze simpelweg gewoon klaar met het seizoen en dat is aan de resultaten te zien
Het is vergelijkbaar met een oefenwedstrijd, winnen is leuk maar zo niet "who cares" je drinkt er na afloop geen biertje minder om.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Onder Frank de Boer heeft Ajax dus ook al 6 keer gewonnen van NAC, laten wij het vandaag maar 7x maken, plus de 100e overwinning van Frank met Ajax.
Het enige wat mij zorgen baart zijn de hoge aantal gelijkspelen, verliezen kan altijd maar een gelijkspel is imho te vaak aan de orde.
nggyu nglyd
AZ begint tegen Twente met Wuytens en Viergever in het centrum; twee linkspoten. Gouweleeuw is geblesseerd aan zijn lies. Bijkomstigheid is dat Gouweleeuw geschorst is in de Europa League. Een goede generale voor de return tegen Anji, eigenlijk.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Niet leuk voor de Ajax supporters hier maar voor de rest zou het wel zo leuk zijn wanneer Ajax nog wat puntenverlies pakt opdat de competitie naarmate het einde nadert spannender wordt.
Ik ben Ajacied en vind het al spannend genoeg zo.
In deze competitie kunnen 6 punten zo kwijt zijn.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Mwah, zo snel zie ik dat eerlijk gezegd niet gebeuren. Maar hoop het eerlijk gezegd stiekum wel een beetje.
Kan ook snel genoeg andersom, Vitesse verloor gisteren, Twente heeft ook nog niet gewonnen vandaag en volgende week speelt Ajax tegen Twentedvdkiwi schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:07:
Ik ben Ajacied en vind het al spannend genoeg zo.
XXXVI
Zucht.... Koeman maakt er echt weer een duiventil van, net als in het dramatische begin van het seizoen. Nu spelen Indi en Vilhena weer niet en Boetius, Vormer en Mathijssen wel. Na het gelukje van vorige week gaat hij iets teveel geloven in zijn tactische vaardigheden volgens mij. Die zijn namelijk niet zo groot
Verwijderd
Mathijsen met Finbogasson lijkt mij niet echt een handige combinatie. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben.D-e-n schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:36:
Zucht.... Koeman maakt er echt weer een duiventil van, net als in het dramatische begin van het seizoen. Nu spelen Indi en Vilhena weer niet en Boetius, Vormer en Mathijssen wel. Na het gelukje van vorige week gaat hij iets teveel geloven in zijn tactische vaardigheden volgens mij. Die zijn namelijk niet zo groot
Ze houden het tot 3 seconde voor einde tegenPWM schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:02:
Twente scoort de (terechte) 1-1. Vraag me af of AZ het kan houden.
I served in a company of heroes.
Gelukkig prikt Twente hem er nog in, hopelijk bij Ajax wat scherper vanmiddag dan afgelopen weken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Direct al kansen aan beide kanten bij Feyenoord-Heerenveen terwijl er nog niet eens 5 minuten zijn gespeeld. Belooft wat!
Als Ajax vandaag punten verspeeld en Twente wint in Amsterdam... Twente heeft nog een heel simpel resterend programma.
Veel degradatiekandidaten, noem dat maar simpel.Exocet schreef op zondag 16 maart 2014 @ 14:37:
Als Ajax vandaag punten verspeeld en Twente wint in Amsterdam... Twente heeft nog een heel simpel resterend programma.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
En dat speelt Elvis dartelend bij Cambuur...
Edit
Wat een wanvertoning in de Kuip, van beide kanten. Het voetbal ziet er echt niet uit.
Nog even en Schaken gaat applaus krijgen wanneer er wederom aan actie van hem mislukt.
Edit
Wat een wanvertoning in de Kuip, van beide kanten. Het voetbal ziet er echt niet uit.
Nog even en Schaken gaat applaus krijgen wanneer er wederom aan actie van hem mislukt.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2014 15:19 ]
Tweede keer dat marzo aan zijn tweede geel ontsnapt.
PSN: Finally_Chris
Lekkere goal van Barbie Ruud!
Voor het eerst dat ze wat aan die vormer hebben niet?
Zie Heerenveen trouwens niet terugkomen hiervan.
Zie Heerenveen trouwens niet terugkomen hiervan.
Verwijderd
Keeper van Heerenveen stond er bij en keer er naar. Dacht dat Timmer daar vroeger patent op had.
2-0, gelopen zaak.
Bedankt Nordfeldt!
Dat is bij Feyenoord nooit zeker.CR1691 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:52:
2-0, gelopen zaak.
[ Voor 82% gewijzigd door BigWillem89 op 16-03-2014 15:54 ]
Verwijderd
Heerenveen bakt er wel heel erg weinig van deze wedstrijd. Feyenoord ook niet echt. Maar met name dat 2-de doelpunt heeft de wedstrijd wel een totaal ander spelbeeld gegeven in het nadeel van Heerenveen.
Maar deze pot welBigWillem89 schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:52:
Bedankt Nordfeldt!
[...]
Dat is bij Feyenoord nooit zeker.
LOL @ Marco. Hij heeft een punt, maar de regels zijn anders. Coaches moeten zich druk maken om dit soort dingen voor de competitie start, niet als ze iets overkomt.
Hij mag sowieso niet mopperen. Marzo had allang twee keer geel moeten hebben. Matig ingeschoten van Vilhena overigens. Volgende week weer een andere penaltynemer maar
Het feit dat Beerens achter die bal aansjokte en niet eens de moeite nam hem goed de tribune in te roeien frustreert mij. Daarbij, waarom liep Wuytens achteruit? Geen kans op een steekpass.
[ Voor 11% gewijzigd door BeefHazard op 16-03-2014 16:07 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dan frustreerde die centrale verdediger die alleen maar achteruit liep ipv uit te stappen zeker ook?BeefHazard schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:07:
[...]
Het feit dat Beerens achter die bal aansjokte en niet eens de moeite nam hem goed de tribune in te roeien frustreert mij. Daarbij, waarom liep Wuytens achteruit? Geen kans op een steekpass.
Nou, best was het niet, maar punten zijn binnen. Te Vrede doet wel zijn best, maar echt scherp is het allemaal niet. Dat word niet binnen nu en jaar een superspits
Jammer voor PSV dat Feyenoord de punten nu wel weer blijft pakken. Had eerlijk gezegd verwacht dat PSV intussen al vierde zou hebben gestaan. Toch knap van Feyenoord.
Dat kan nog steeds maar dat zal niet ten koste van Feyenoord gaan, eerder Vitesse.
Dat was Wuytens dus, en jatoolkist schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:08:
[...]
Dan frustreerde die centrale verdediger die alleen maar achteruit liep ipv uit te stappen zeker ook?
Van rhijn wat die allemaal weer aan het doen is....man man man...zet er aub een jonge gemotiveerde gast rechtsback
Ajax gaat weer punten verspelen vanmiddag. Wat een speltempo... Ongelofelijk zeg
Nog 60 minuten hoor
Maar, er is inderdaad weinig vuur in het spel.
Ajax heeft al eerder dit soort potten in 90+3 gewonnen
Ajax heeft al eerder dit soort potten in 90+3 gewonnen
Verwijderd
Ajax gaat gewoon kampioen worden. De voorsprong is al 6 punten dus zouden ze er 7 moeten verliezen om ingehaald te worden. Daarvoor zijn er nog te weinig wedstrijden. Zie Ajax niet 3x achterelkaar verliezen bijvoorbeeld.
ik weet dat er veel discussies over hands zijn geweest de laatste tijd maar dit was toch gewoon hands?
Volgens mij wel, maar hij word al weken niet gegeven om dit soort ballen.El_V schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:09:
ik weet dat er veel discussies over hands zijn geweest de laatste tijd maar dit was toch gewoon hands?
Twee keer gelijk en verliezen van Twente is daarentegen best mogelijk...Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:07:
Ajax gaat gewoon kampioen worden. De voorsprong is al 6 punten dus zouden ze er 7 moeten verliezen om ingehaald te worden. Daarvoor zijn er nog te weinig wedstrijden. Zie Ajax niet 3x achterelkaar verliezen bijvoorbeeld.
Idiocracy: it is real!
Heel opmerkelijk; Antonia geeft aan dat scheidsrechter heeft gevraagd om langer op veld te blijven liggen bij penalty moment, zodat Zwolle supporters niet dachten aan schwalbe. Ik heb nog nooit zoiets geks gehoord.
http://foxsports.nl/video...concentratie-gehaald.html
http://foxsports.nl/video...concentratie-gehaald.html
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Ajax gaat niet twee keer gelijkspelen en verliezen, geloof ik niks van. Word al maanden geroepen en het gebeurd maar niet
Als Ajax maar een heel klein beetje druk zet, raakt NAC volledig in paniek. Dit gaat Ajax echt wel winnen.
Ik hoop het, maar als je de instelling en het spel de laatste weken ziet kan het alle kanten op.Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:12:
Ajax gaat niet twee keer gelijkspelen en verliezen, geloof ik niks van. Word al maanden geroepen en het gebeurd maar niet
veel grote kansen laatste 5 minuten. even doordrukken nog voor de rust nu!
Verwijderd
En toch pakken ze steeds de punten dat is ook een kwaliteit. Zie Ajax vandaag ook gewoon 3 punten pakken overigens.Investig8or schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:15:
[...]
Ik hoop het, maar als je de instelling en het spel de laatste weken ziet kan het alle kanten op.
Liesveld is ook lekker bezig, al twee strafschoppen gemist (opzettelijk hands om de bal te controleren en de duw in de rug bij Sigthorsson). En dan ook nog Serero geel geven bij zowat de eerste kleine overtreding terwijl NAC continu aanvallen lam legt met overtredingen.
De rest laat ook teveel liggen, maar dat maakt het spel van Ajax niet beter. Vorige week was tenenkrommend, vandaag lijkt t (op de laatste 5 minuten ofzo) niet veel beter. Punten pakken blijft het belangrijkste, maar ik verwacht wel wat beter voetbal (ook van andere clubs trouwens).Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:15:
[...]
En toch pakken ze steeds de punten dat is ook een kwaliteit. Zie Ajax vandaag ook gewoon 3 punten pakken overigens.
Ajax speelt in een veel te laag tempo, zo gaan ze geen drie punten pakken vandaag. Het blijft een verslechtering met Poulsen op het middenveld. Totaal geen diepte, geen steekpassen, steeds balletje terug of breed. NAC kan het allemaal makkelijk verdedigen en wachten op de counter.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik zie dat de Jong in de 8e minuut vervangen is door Siggy, geblesseerd?
nggyu nglyd
Dit is geel omdat?
Edit: En die nac speler komt weg met wel een overtreding?
Edit: En die nac speler komt weg met wel een overtreding?
[ Voor 62% gewijzigd door Terranova op 16-03-2014 17:48 ]
Ik denk echt niet dat Ajax mag klagen met deze scheidsrechter. Constant fluit hij gewone duels af in het voordeel van Ajax. Nu ook weer een speler van NAC geel terwijl het huis Paulson was die een overtreding maakte.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vraag mij echt af hoe die Driessen ooit commentator heeft kunnen worden...
ik was net hetzelfde aan het denken. ik zou extra betalen om een optie te hebben om alleen de commentaar te muten en wel het geluid van de wedstrijd te horen.
Ik hoop dat Nac nog een goal kan maken, zou niet eens echt onverdiend zijn. Dan krijgen we nog wat spanning evt de laatste wedstrijden.
Het is heel slecht.
Hij ziet ook twee strafschoppen niet...ph4ge schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:00:
Ik denk echt niet dat Ajax mag klagen met deze scheidsrechter. Constant fluit hij gewone duels af in het voordeel van Ajax. Nu ook weer een speler van NAC geel terwijl het huis Paulson was die een overtreding maakte.
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 16-03-2014 18:16 ]
XXXVI
Volgens mij hebben de Boer en Perez een nieuwe standaard gezet bij Ajax
Verwijderd
Ajax maakt er weer een potje van ... Maar om nu te gaan roepen dat Nac de volle winst verdiend is mij een brug te ver.
Lekker aant trollen of de wedstrijd 1 minuut gekeken en een oordeel geveld?ph4ge schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:00:
Ajax speelt echt dramatisch maar met een zuivere strapschop aan het begin had Ajax dit gewoon gewonnen...
Verwijderd
Wat een waardeloos team zeg. Verdienen het totaal niet om kampioen te worden. Het voetbal is al het hele seizoen niet om een aan te zien maar nu blijven de resultaten ook nog eens uit.
wedstrijd deed pijn aan de ogen. veel te weinig snelheid en creativiteit bij ajax zeg. gaat het toch nog spannend worden dit seizoen.
En toch loop je weer een punt uit....hoop dat het seizoen snel voorbij is.
Ik zit er aan te denken om mijn abonnement voor Fox Sports Eredivisie op te zeggen. Ik kijk ieder weekend weer en hoop daarbij heel erg dat er eens een wedstrijd is van goed niveau, maar geen enkele club krijgt dat voor elkaar.
Ajax heeft het geld, dus investeren aub! Haal eens fatsoenlijke voetballers binnen, want dit is niet om aan te gluren.
PSV heeft de kwaliteit al, alleen daar staat de verkeerde trainer voor de groep.
Feyenoord heeft helaas het geld niet.
Twente heeft het geld ook niet
Vitesse, jullie zijn samen met Ajax de enige hoop om eens wat meer niveau te krijgen in de Eredivisie.
Ajax heeft het geld, dus investeren aub! Haal eens fatsoenlijke voetballers binnen, want dit is niet om aan te gluren.
PSV heeft de kwaliteit al, alleen daar staat de verkeerde trainer voor de groep.
Feyenoord heeft helaas het geld niet.
Twente heeft het geld ook niet
Vitesse, jullie zijn samen met Ajax de enige hoop om eens wat meer niveau te krijgen in de Eredivisie.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Niveau eredivisie lijkt niet weinig tanende te zijn. Goedemorgen zeg, Feyenoord vond ik al niet best maar Ajax kon er ook wat van. En dat NAC hard de duels zou in gaan wist je van tevoren.
Pfff, heb zowaar een beetje spijt deze middag niet iets anders te hebben gedaan.
Pfff, heb zowaar een beetje spijt deze middag niet iets anders te hebben gedaan.
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:19:
Ajax maakt er weer een potje van ... Maar om nu te gaan roepen dat Nac de volle winst verdiend is mij een brug te ver.
Ik roep niks.. en er zit een behoorlijk verschil tussen dat het niet onverdiend zou zijn mochten ze winnen VS ze verdienen het om te winnen.
Ik ben voor Ajax (en ook nac).. Maar ik ben nog meer voor goed voetbal.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum