Ik zag de discussie en wilde ook even mijn mening geven.Remmes_NT schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:14:
Het niveau kwa moderatie is met de jaren achteruit gegaan, steeds meer kinderachtig gedoe en al helmaal nu je een smiley moet gebruiken. Zoals ik al zeg als ik in de Nexus 7 post even ga gokken hoe groot het scherm is "nou ziet er uit als 6.8inch" dan krijg ik ook te horen dat het gewoon in de tekst staat.
Als ik de persoon informatie geef maar daar doodleuk dan -1 voor krijg dan heb ik het gehad, Ik heb hier nu al meerdere malen geklaagd over bepaalde -1's die zo kinderachtig waren maar natuurlijk krijg je dan weer gelijk 6+ mensen boven op je die dan zeggen dat je niet gelijk hebt en daar moet je het dan maar mee doen.
Ik heb hier mijn beste tijd dus op Tweakers gehad en wil hierbij nu mijn account opzeggen, al mijn info mag weg,
Eventueel zou een goed onderbouwde mening in onderstaand topic( wat de juiste plaats is over dit gedeelte) wel interessanter zijn dan hier aan geven hoe slecht het wel niet is geworden in de loop der jaren, eventueel kan je ook aan geven wat volgens jou bepaalde oplossingen kunnen zijn en wie weet dat men dit dan ook kan mee nemen en er een goede positieve discussie kan ontstaan, dat willen we graag zien.
Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem
Overigens als er meerdere mensen aan geven dat een post van jou op een bepaalde manier(negatieve) overkomt en daarom er bv een lagere waardering aan hangen dan zegt dit wellicht ook wel dat er een kern van waarheid in kan zitten?, staat even los van of je het op die manier hebt bedoeld want ik ga er even van uit dat dit niet zo bedoeld is.
Het is wel zo zoals al aangegeven dat een smilie aan kan geven dat iets niet als * aanval*(negatief) of wat dan ook bedoeld is maar meer als goed/positief/grappig bedoeld, dat je dit vervelend kan vinden dat kan ik begrijpen maar het werkt wel op die manier, tekst interpretatie kan in gevallen verschillend zijn per persoon en een smilie zou dan in gevallen duidelijkheid kunnen scheppen.
Wel vind ik het jammer dat je de mening van de mensen die hier aan moderatie proces mee doen ervaart als minder positief omdat men het gewoon niet met je eens is en aangeeft waarom men dat niet is.
Dat kan een beetje een negatief gevoel of beeld bij bepaalde mensen oproepen omdat je tegen reacties wellicht kunnen overkomen als oh daar is er weer 1 die gewoon niet kan accepteren dat mensen een andere mening hebben en hoe dan ook zijn gelijk wil halen of iets in die trend, snap je wat ik bedoel?
Wij zijn hier echt niet om de betweter uit te hangen of om altijd ons gelijk te halen maar je moet je wel openstellen voor de mening en onderbouwing van een ander, als het is dat deze niet in jou straatje passen is dat jammer maar daar kunnen we hier niets aan veranderen ben ik bang en dan houd het gewoon op.
Overigens als het echt zo is dat er op posts van jou ontzettend verkeerd word gemod en ook in dit topic je posts op een verkeerde manier worden beoordeeld dan zijn er altijd nog power mods die kunnen in grijpen want ze lezen zeker wel mee.
Over je account, daar kan je een topic over openen in een ander forum gedeelte, zie onderstaande link en men zal je daar verder helpen al kan ik je nu al zeggen dat ze je account niet gaan verwijderen maar wel kunnen anonimiseren als ik goed ben geïnformeerd
Schop een Modje
Jammer dat je er klaar mee bent, denk er nog eens een keer over na zou ik zeggen en in plaats van het negatieve te zien probeer ook de positieve kanten te zien want die zijn er mijn ziens toch veel meer? en mocht je toch besluiten er een punt achter te zetten dan dank voor de bijdrage op Oa GoT.
[ Voor 54% gewijzigd door pino85 op 29-07-2013 23:47 ]
Liefhebber van Tweakers