0 lijkt me een betere score in dat draadje.
Ik heb die een -1 gegeven omdat het een loze kreet en zwaar off-topic is.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
0 lijkt me een betere score in dat draadje.
Ik heb die een -1 gegeven omdat het een loze kreet en zwaar off-topic is.
Virussen? Scan ze hier!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Een +3 is een uitstekende moderatie hiervoor. Het onderstrepen van de quotes is vanwege de duidelijke tekst in het bron artikel volkomen afdoende om een steekhoudend betoog te houden.arnoudwokke schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 10:03:
Met een disclaimer dat ik zelf heb gereageerd: deze +3 lijkt me onterecht voor een reactie van drie regels en verder quote RuddyMysterious in 'nieuws: 'Belgische onderzoeksrechter wilde websites Apple blokkeren''
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 17:27 ]
Virussen? Scan ze hier!
Staan nu allemaal op de juiste score ondertussen. Soms kan het even durenVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 16:35:
Die meningmods beginnen me de keel uit te hangen... Vermoedelijk van dezelfde persoon?
Verwijderd in 'nieuws: 'Samsung heeft nog geen contract voor vingerafdrukscanner Galaxy S5''
Verwijderd in 'nieuws: 'Samsung heeft nog geen contract voor vingerafdrukscanner Galaxy S5''
Staan ook allemaal op de juiste score nu imhoVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:05:
Geen +2 info staat in de link in het nieuwsbericht zelf: Meulugar in 'nieuws: Financieel directeur Apple stapt op'
en .Johnny in 'nieuws: Financieel directeur Apple stapt op'
Geen +2 waard: Verwijderd in 'reviews: De nieuwe Mac Pro: cilindrisch vernuft'
Erg ongepast: oja in 'reviews: De nieuwe Mac Pro: cilindrisch vernuft'
Is zo te zien ook al juist gemodwildhagen schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:32:
MadEgg in 'nieuws: Vervoerders willen gebruik telefoon of bankpas als ov-chipkaart mogelijk maken'
+3 lijkt me tikje overdreven? Veel meer dan een nette +1 zie ik er niet in?
Virussen? Scan ze hier!
Als ik in het overzicht kijk, dan is de meerderheid het met je eens en staat hij ook al op de juiste plaatswildhagen schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:32:
Bomberman71 in 'nieuws: RadioFM sommeert Buma/Stemra embedtaks terug te betalen'
Is één grote rant, flamebait en troll, lijkt me eerder een dikke -1 dan de +3 die hij krijgt?
Virussen? Scan ze hier!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Staat ie nu stevig op.Bor de Wollef schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:44:
+3 vind ik wat hoog voor deze. Ik zie niet meer dan een +1 eigenlijk.
Big Mama in 'nieuws: Veel Linux-distributies blijken kwetsbaar door kritieke GnuTLS-bug'
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 7% gewijzigd door Dirk op 05-03-2014 22:03 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Staan na mijn zetje op de juiste score.
Je bedoelt: deze is niet meer dan -1 waard!Bor de Wollef schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 08:06:
+2 terwijl je iemand beschuldigd van vooringenomen zijn? Ik geef een punt aftrek.
HMeijer in 'nieuws: FC Groningen wil via crowdfunding zonnepanelen op stadion verdubbelen'
[ Voor 10% gewijzigd door TheCapK op 06-03-2014 08:40 ]
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Kleuren zijn ook onrealistisch op AMOLED, doordat kleurverzadiging veel hoger is dan van LCD schermen, maar er wel nog steeds wordt uitgegaan van sRGB. Kalibreren van telefoonscherm is ook nog stuk lastiger dan van computerscherm, aangezien veel minder kalibratieoplossingen de kalibratie van telefoonschermen ondersteund.watercoolertje schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:39:
Choasmarkk in 'nieuws: LG maakt dit jaar nog vijf smartphones met amoled-scherm' Dit is geen trollbait? Hmm oke...
Doordat het een grap is (en best een leuke) maar als eerste staat zijn er mensen die dit automatisch als FiPo (in de negatieve zin) zien en er een -1 aan hangen. +2 en +3 wordt gegeven door mensen die de grap waarderen. Alle drie deze scores zijn fout maar helpen wel om hem op een redelijke score doen belanden.Boppo84 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:59:
M'n FiPo,
Ik waardeer de +3's en +2's, maar dit is toch zeker geen -1? Een +1 lijkt mij meer op zijn plek. Wat ook de meest gegeven score is.
http://tweakers.net/nieuw...eaction=6800794#r_6800794
[ Voor 7% gewijzigd door MatthiasDS op 06-03-2014 14:54 ]
[ Voor 55% gewijzigd door mae-t.net op 06-03-2014 16:15 ]
Virussen? Scan ze hier!
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
-1 it is (en netto nu ook).pcgek schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 08:50:
Krijg deze in mn eentje niet begraven,moet nog een tikje hebben. Slashlick in 'video: Respawn Entertainment toont launchtrailer Titanfall'
Is een 0 imo. Ongefundeerd bashen is gewoon nutteloos. Echte kranten zijn beter etc doel ik dan op.Bor de Wollef schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:26:
mashell in 'nieuws: Nederlandse 'iTunes voor kranten' wil uitbreiden naar buitenland' vind ik een +1 ipv de +2 waar de post nu op staat.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 08-03-2014 10:31 ]
[ Voor 31% gewijzigd door wildhagen op 08-03-2014 11:23 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 09-03-2014 21:14 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Tyrian op 08-03-2014 17:10 ]
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Virussen? Scan ze hier!
Hij is best inzichtvol dus een hogere score dan de +1 kan ik me wel voorstellen maar +3 is overdreven. Zonder grovere middelen in te zetten gaan we die echter nooit op een lagere score krijgen.Tyrian schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 17:10:
Moet deze wel +3 krijgen? Mijns inziens niet.
vanaalten in 'nieuws: Ziggo wil Netflix laten betalen voor 'gegarandeerde netwerktoegang''
Mwa vind ik niet. Hij is niet echt informatief verder. Goede invalshoek, maar niet meer dan een +1k1n8fisher schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 19:06:
[...]
Hij is best inzichtvol dus een hogere score dan de +1 kan ik me wel voorstellen maar +3 is overdreven. Zonder grovere middelen in te zetten gaan we die echter nooit op een lagere score krijgen.
[ Voor 53% gewijzigd door pcgek op 09-03-2014 10:22 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Zonder fixeren was die never niet meer op het juiste niveau gekomen, met al die +3's wat natuurlijk overduidelijke mismods zijn.Het is verder geen belachelijke reactie oid,dus weet niet of het wel zo goed overkomt om dit soort reacties te gaan fixeren.Te snel ingrijpen is ook niet goed en wmb gebeurt dat hier.
[ Voor 54% gewijzigd door wildhagen op 09-03-2014 10:32 ]
Virussen? Scan ze hier!
Maar dat is eigenlijk wat ik probeer aan te geven,wat is de juiste score? Als dit de aangewezen reactie is om te fixeren,dus dat 1 persoon de score bepaald,dan is het einde van dit modsysteem in zicht. Ingrijpen moet alleen in uitzonderlijke situaties gebeuren,daar waar overduidelijk maar 1 score mogelijk is. Hier is dat niet het geval. Is kijken wat anderen er over te zeggen hebben.wildhagen schreef op zondag 09 maart 2014 @ 10:15:
Wellicht omdat het een beetje een te lichte reactie is voor een +2, ondanks dat dat geen mismod is?
Ik zie er niet meer in dan een +1 iig.
[...]
Zonder fixeren was die never niet meer op het juiste niveau gekomen, met al die +3's wat natuurlijk overduidelijke mismods zijn.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 35% gewijzigd door TheCapK op 09-03-2014 14:36 ]
Dus als een post onterecht op +3 staat met een overweldigende voorsprong, dan moet dat maar zo zijn omdat zowel +1 als +2 zouden kunnen? Liever een overduidelijk foute eindscore (en vervuiling van het reactiefilter) dan een wél verdedigbaar resultaat?k1n8fisher schreef op zondag 09 maart 2014 @ 14:26:
Ik zou hem niet hebben gefixeerd op +1 omdat het een reactie is die ook best op +2 had mogen eindigen. Ik weet ook niet wie het wel gedaan heeft.
Fixeren moeten we alleen maar sporadisch inzetten voor reacties die duidelijk maar 1 bepaalde score kunnen hebben als eindscore.
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 6% gewijzigd door pcgek op 10-03-2014 09:25 ]
[ Voor 17% gewijzigd door wildhagen op 10-03-2014 09:29 ]
Virussen? Scan ze hier!
Het zijn helemaal geen on topic reacties, alle mensen bovenaan zijn alleen maar aan het zeuren over de titel. Nergens in de hele reactieboom wordt er over de inhoud gesproken. Dus alles is off-topic, waarvan een paar elkaar uitschelden dus misschien zelfs -2.lanerios schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:05:
En we zijn er weer!
Het is een ON TOPIC reactie over een ON TOPIC reactie. Dus is het een -1 of een 0. Deze discussie is al eerder geweest. Elke keer kwam er hetzelfde uit. Als de reactie on topic is over de eerste reactie, dan is het +1.
Of stappen we daar nu Weer vanaf?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Virussen? Scan ze hier!
Kan ik me ook nog wel in vinden,maar is volgens de richtlijnen echt niet meer waard dan een 0. Dus als er iemand is die graag wil fixeren?RoD schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:00:
Een 0 kan wat mij betreft ook wel. Vrees alleen dat deze reactie moeilijk recht te trekken zal zijn, gezien de hoeveelheid +3-moderaties.
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 60% gewijzigd door wildhagen op 10-03-2014 16:05 ]
Virussen? Scan ze hier!
Eat the bugs, live in a pod
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 29% gewijzigd door HMC op 10-03-2014 16:20 ]
Eat the bugs, live in a pod
Verwijderd
In bepaalde topics is het inderdaad een bende... Bij minder controversiele topics gaat het echter best goed.HMC schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:11:
Dat dit topic al moet bestaan duidt toch wel op het feit dat mods over het algemeen meer op mening dan op relevantie zijn gebaseerd. Dat hele mod-systeem moet echt op de schop...ik weet echter niet hoe. Maar ik erger me er dood aan.
Dat is een misvatting. De eindscore is geen gemiddelde. Het is de mediaan. Dat betekent dat het aantal scores (en aantal boosts) wél effectief is om de score te beinvloeden, maar de hoogte niet. Het maakt niet uit of jij een +1 of +3 geeft op iets waar overwegend -1 voor gegeven wordt. Het zal in beide gevallen even snel een 0 of +1 bereiken.Niet eens zozeer de mods op mijn eigen reacties, dat zal me verder worst zijn de laatste tijd, maar als ik iets heel goed vind, maar anderen VOOR mij heel slecht, en het al 20x ge'-1'd hebben, dan kan ik alleen maar +3'en, met die rare Boost, anders gebeurt er niets.
Er is al uitleg over gegeven in GR, waar dit soort kritiek ook hoort, niet op de fp.lanerios schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:06:
Over dat s5 bericht.. Misschien als er zoveel mensen wat over zeggen, dat het tijd wordt dat tweakers gaat luisteren ipv het gewoon wegduwen met 0 en -1? Maar goed, dat is natuurlijk makkelijker dan naar kritiek luisteren.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Verwijderd
Waar niemand het leest bedoel je en waar men snel topics sluit als ze geen argumenten meer hebben in de discussie zoals Popups waarschuwen Windows XP-gebruikers - Apple? FP vind ik dus een prima plek._David_ schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:46:
[...]
Er is al uitleg over gegeven in GR, waar dit soort kritiek ook hoort, niet op de fp.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2014 20:57 ]
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Als mensen blijkbaar zoveel geven om de journalistieke integrity etc op T.net, ja dan moeten ze inderdaad naar het forum gaan waar er de ruimte voor is. Als je al snel geen argumenten meer kan vinden dan zijn ze of niet sterk genoeg of is er gezegd wat er gezegd moet worden. Men hoeft ook niet elk argument te winnen, als de redactie ziet dan ipv 1 per maand er opeens 1x per dag een klaagzang op het redactieforum wordt geplaatst zullen ze vanzelf gaan nadenken. Nu krijg je alleen maar popi jopi's op de FP met vaak (niet altijd) oneliners die alleen maar meer geflame uitlokken zonder dat er een echte constructieve discussie uit voort vloeit.Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 20:46:
[...]
Waar niemand het leest bedoel je en waar men snel topics sluit als ze geen argumenten meer hebben in de discussie zoals Popups waarschuwen Windows XP-gebruikers - Apple? FP vind ik dus een prima plek.
OT:
Geen +2: OllieNL in 'video: De maakbare wereld van 3D-printen: Shapeways'
justkuu in 'video: De maakbare wereld van 3D-printen: Shapeways'
justkuu in 'video: De maakbare wereld van 3D-printen: Shapeways'
Geen +3: bilgy_no1 in 'video: De maakbare wereld van 3D-printen: Shapeways'
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2014 10:15 ]
[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 11-03-2014 10:43 ]
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door wildhagen op 11-03-2014 18:17 ]
Virussen? Scan ze hier!
Die eerste gaat nu hard op weg naar de -1 maar staat nog op 0. De rest is idd wat aan de hoge kant maar dat zijn waarschijnlijk meningmods.wildhagen schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:03:
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: grotere iPhones gaan lijken op iPhone 5c en iPod nano'\
Lijkt me eerder een -1 dan de +1's en zelfs +3's die hij krijgt. Niet alleen moderatiegeleuter, maar ook nog eens een troll erin...
Gman2oo6 in 'nieuws: 'Slimme energiemeters' worden volgend jaar breed uitgerold'
Verwijderd in 'nieuws: 'Slimme energiemeters' worden volgend jaar breed uitgerold'
Waarom krijgen die zo'n shitload aan +3's?? Nette reacties, maar een +3 zie ik er niet in, voor beiden...
[ Voor 95% gewijzigd door pino85 op 11-03-2014 21:07 ]
Liefhebber van Tweakers
DPC Chef-kok :)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq