De grote meerderheid van die -1's stonden daar al voor ik mijn post geëdit had en klachten over moderatie toegevoegd.
Goed, ik heb het gedeelte verwijderd, maar het lijkt me dat een geheugensteuntje voor veel van de moderatoren op zich best wel verdiend was gezien de manier van modereren.
Voor de rest is de post een +1 of 0. Echt waardevol kan ik een "Waarom is betrouwbaarheid van een SSD zo belangrijk?" daar dit nogal een open deur is voor vrijwel iedereen. Betrouwbaarheid is immers altijd belangrijk, zeker bij iets als een schijf waar data op staat en waarvan je moet werken.
Hier ben ik het niet mee eens. Mijn argument was dat betrouwbaarheid niet de doorslaggevende factor is bij SSD's, en ik heb daar redenen voor gegeven. Dat lijkt me niet meer of minder waard qua mening dan al wat boven of onder mij staat.
Dat velen het hier niet met mij over eens zijn kan best, maar dan nog lijkt de moderatie mij foutief: als iemand zegt dat hij betrouwbaarheid belangrijk vindt en zegt waarom, en daarvoor +1 krijgt, dan dien ik dezelfde moderatie te krijgen als ik zeg dat ik betrouwbaarheid minder belangrijk vind en dit onderbouw.
Dat is toch een basisprincipe van het modereren op Tweakers? Beoordeel de post, niet de mening?
[
Voor 6% gewijzigd door
MatthiasDS op 13-03-2014 14:01
]