Virussen? Scan ze hier!
MrFax in 'nieuws: Garry's Mod brengt dertig miljoen dollar op'
That's it, I'm done.
Ongewenst niet, maar wat is de toegevoegde waarde? Wmb is een 0 een prima score.MrFax schreef op zondag 23 februari 2014 @ 16:01:
Het is mijn eigen reactie, maar wat is hier zo ongewenst aan?
MrFax in 'nieuws: Garry's Mod brengt dertig miljoen dollar op'
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
de eerste 2 alinea's zijn wel oke , +1 misschien een magere +2
maar daarna verpest hij het wat mij betrefd in de volgende 2 alinea's door met een partij onzin te komen zoals "Wanneer beseft men in den haag nou eens dat copyright handhaving en privacy niet samen gaan" en dergelijke
ik kom echt niet hoger dan een +1 , maar staat toch stevig op +3
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2014 19:23 . Reden: typo ]
CyberDonky in 'nieuws: Gerucht: Google en LG maken samen smartwatch'
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Verwijderd
Voegt niets toe met z'n geschreeuw.
Geen +1, een 0 lijkt me beter.: Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp en Telegram kampen met downtime door storing en onverwachte groei'
Spot de fouten in zijn tekst
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2014 22:00 ]
EensVerwijderd schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:58:
-1: Verwijderd in 'video: De maakbare wereld van 3d-printen: Doodle3D'
Voegt niets toe met z'n geschreeuw.
Mag -1 ook, wat een troll reactieGeen +1, een 0 lijkt me beter.: Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp en Telegram kampen met downtime door storing en onverwachte groei'
Spot de fouten in zijn tekst.
steven1191 in 'nieuws: WhatsApp en Telegram kampen met downtime door storing en onverwachte groei'
+3 Spotlight 8
+2 Informatief 2
+1 On-topic 16
0 Off-topic / Irrelevant 15
-1 Ongewenst 51
Reactie over chat ddossen. Alles wat boven 0 is zijn modmisbruikers

Belboer in 'nieuws: WhatsApp en Telegram kampen met downtime door storing en onverwachte groei'
Wat denken jullie hiervan. Ik denk max +1
JJ White in 'nieuws: WhatsApp en Telegram kampen met downtime door storing en onverwachte groei'
Zou iemand die leeg kunnen maken of een -2 geven....
Ashaene in 'nieuws: WhatsApp en Telegram kampen met downtime door storing en onverwachte groei'
Geen +3. Maar +1
Houssie in 'nieuws: WhatsApp en Telegram kampen met downtime door storing en onverwachte groei'
Geen -1, maar 0
mistervis007 in 'nieuws: WhatsApp en Telegram kampen met downtime door storing en onverwachte groei'
Flame -1
[ Voor 61% gewijzigd door SRich op 24-02-2014 01:36 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Die staat nu op +1. Het is inderdaad geen informatieve post._Peter2_ schreef op maandag 24 februari 2014 @ 08:00:
Helaas te oud, dus kan ik niet meer modereren, maar Pim0377 in 'nieuws: Brein gaat in cassatie tegen opheffen blokkade Pirate Bay' is in mijn ogen niet informatief. Is meer het standaard verhaaltje van iemand die zijn downloadgedrag goedkeurt en daarbij ook niet inziet dat een beta anders getest wordt dan door een QA-afdeling.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 24-02-2014 08:07 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Lijkt me een duidelijke fipo, die wel op -1 mag ipv de 0 waar hij nu staat?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Meer -1's graag
Mismodder: Verwijderd in 'nieuws: Google komt met uitschrijf-knop voor reclamemails'
Deze post is onterecht een -1. Maar goed. Tweakers en modden is net als Tweakers en neuken: een enkeling komt er aan toe en zelfs negentig procent daar van kan r geen klote van.
Ik +3 boost je als compensatie.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 18:32 ]
Ongelooflijk. Reageren dat moderatie niet zou kloppen, +3 boosten en dan niet eens -1 staan.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:31:
Nutteloze one-liner en fipo: Sergeant_BoB in 'nieuws: Google komt met uitschrijf-knop voor reclamemails'
Meer -1's graag.
Mismodder: Verwijderd in 'nieuws: Google komt met uitschrijf-knop voor reclamemails'
[...]
Edit: inmiddels wel
Verwijderd

+3 mismodders op een duidelijk -1. Post voegt ook helemaal niets toe. Misschien is een -1 nog te hoog.: OddesE in 'nieuws: Google komt met uitschrijf-knop voor reclamemails'
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 19:34 ]
De trend in de reacties op deze review lijkt sowieso dat negatieve berichten over de Samsung sneller een hoge (+2 of +3) score krijgen.
[ Voor 23% gewijzigd door _Peter2_ op 25-02-2014 09:30 ]
Dat is absoluut geen +3 en een +2 vind ik persoonlijk ook te hoog. Het is niet meer dan een persoonlijke mening zonder uitvoerige onderbouwing. +1 vind ik een nette score in deze_Peter2_ schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:28:
Choasmarkk in 'reviews: Samsung Galaxy S5: het design gaat op de schop' lijkt mij niet meer dan +1
De trend in de reacties op deze review lijkt sowieso dat negatieve berichten over de Samsung sneller een hoge (+2 of +3) score krijgen.
Benjamin- in 'reviews: Nokia X: Finse budgettopper met én zonder Google'
Er moeten denk ik weer een paar mensen hun mod privileges verliezen...
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Leuk zo'n prijsvraag, maar om nu >400 reacties met alleen een getal op +1 te zetten
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
chrisboers in 'nieuws: Gerucht: volgende Assassin's Creed-game speelt zich af in Rusland'
Wolfos in 'nieuws: Gerucht: volgende Assassin's Creed-game speelt zich af in Rusland'
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: volgende Assassin's Creed-game speelt zich af in Rusland'
Eelco.L. in 'nieuws: Gerucht: volgende Assassin's Creed-game speelt zich af in Rusland'
Ge0force in 'nieuws: Gerucht: volgende Assassin's Creed-game speelt zich af in Rusland'
Hier zit iemand met -1 te strooien.
+3 lijkt me enigszins overdreven? Gewoon een +1 is voldoende.
Virussen? Scan ze hier!
Daar staat ie nu ook op.wildhagen schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:58:
HetMes in 'nieuws: Britse geheime dienst wil reputaties schaden via weblogs en fora'
+3 lijkt me enigszins overdreven? Gewoon een +1 is voldoende.
Señor Sjon in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
proatjeboksem in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
3x achter elkaar ongewenst? De reacties zijn gewoon on-topic lijkt me.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
+3 lijkt me enigszins overdreven, veel verder dan een 0 kom ik zelf eigenlijk niet?
TDeK in 'nieuws: Europarlement stemt voor verplichte invoering eCall-systeem in auto's'
Ook niet echt +3, gewoon een nette +1.
[ Voor 30% gewijzigd door wildhagen op 26-02-2014 15:56 ]
Virussen? Scan ze hier!
Part in 'nieuws: ING gaat dubbele overmakingen toch corrigeren voor klanten - update 2'
Op de man en voegt niks toe.
Verwijderd in 'nieuws: ING gaat dubbele overmakingen toch corrigeren voor klanten - update 2'
[ Voor 33% gewijzigd door iLikeNoobies op 26-02-2014 16:46 ]
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Hoezo ongewenst? Een kritische vraag hoe de reviewer er bij komt dat Samsung 'het zo niet bedoeld heeft' (ik kom namelijk geen foto's van Samsung tegen muv een hoge pief die het ding om heeft en losse foto's) en een andere outcome dan schrapen over de tafel (dmv horloge onder de mouw) zijn niet gewenst??
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Geduld. Omdat één iemand je een -1 geeft, betekend niet dat dit blijvend is.GAIAjohan schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:42:
GAIAjohan in 'reviews: Samsung Gear Fit, Gear 2 en Gear Neo'
Hoezo ongewenst? Een kritische vraag hoe de reviewer er bij komt dat Samsung 'het zo niet bedoeld heeft' (ik kom namelijk geen foto's van Samsung tegen muv een hoge pief die het ding om heeft en losse foto's) en een andere outcome dan schrapen over de tafel (dmv horloge onder de mouw) zijn niet gewenst??
Dat is niet meer dan flamen en als zodanig een -1 waard.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Iemand heeft hier een +1 voor gegeven

Wel meer dan 1 iemand, hij staat namelijk op 5x +1. Inmiddels stevig op -1.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:17:
Even dik in de -1 drukken: bbcs in 'nieuws: KPN: marktwaakhond vraagt te vaak privégegevens klanten op'
Iemand heeft hier een +1 voor gegeven.
Door termen als "vuil beest" en het moderatiegezeur kom ik niet verder dan een 0 of max +1, een +3 zie ik er sowieso niet echt in?
Virussen? Scan ze hier!
zonder enige onderbouwing, gekoppeld aan het feit hoe hij in zijn reacties loopt te ranten, vind ik een punt aftrek zo raar nog niet. En dan kom ik dus idd op de 0 uit.ACM liegt en bedriegt waar ze kan.
Een -1 vind ik idd wel ietwat te zwaar.
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij gewoon 0, geen -1.
Dit is uitlokken naar reacties, gewoon een -1 voor mij.
Maarja niveau op tweakers is toch zeer laag betreft cryptocurrencies dus ik begrijp niet waarom ik de moeite nog doe om het je uit tw leggen
Ik weet dondersgoed wat er in de TW staat, maar zijn account kan wat mij betreft naar de dev/null!
Verwijderd in 'nieuws: Toshiba start levering 13,3"-Chromebook voor 299 euro in februari'
Lijkt mij gewoon 0
Fjerpje in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
Sissors in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
NKR in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
Alledrie geen +2 waard
Is echt ontzettend zwaar gemismodereerd.
Meldingen over gebruikers horen in Schop een Modje, niet in dit topic.Ircghost schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:36:
Ik heb een andere reactie van hem op -1 gezet en zag toen zijn naam dus ging even verder kijken..
Ik weet dondersgoed wat er in de TW staat, maar zijn account kan wat mij betreft naar de dev/null!
Verwijderd in 'nieuws: Toshiba start levering 13,3"-Chromebook voor 299 euro in februari'
Sowieso is de reactie te oud om nu de gebruiker nog aan te spreken. Niet te oud om nog even leeg te gooien overigens.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd in 'nieuws: Onderzoekers ontwikkelen iOS-keylogger' idem.
[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 27-02-2014 12:52 ]
Misschien dat er promods zijn die nog willen helpen?
+3 voor AOC in 'nieuws: Minister: aantal opvragingen ov-chipkaartdata door politie meer dan verdubbeld'
en 0 voor mijn reactie Artjuh in 'nieuws: Minister: aantal opvragingen ov-chipkaartdata door politie meer dan verdubbeld'
+2 voor Daniel. in 'nieuws: Minister: aantal opvragingen ov-chipkaartdata door politie meer dan verdubbeld'
en 0 voor mijn reactie Artjuh in 'nieuws: Minister: aantal opvragingen ov-chipkaartdata door politie meer dan verdubbeld'
Ik heb die eerste persoon gewoon +2 gegeven, het laat wel degelijk zien hoe gevaarlijk het kan zijn als bepaalde informatie wordt opgeslagen. Ik heb nu ook dingen aangegeven online, maar wij weten niet hoe de politieke situatie over 20 jaar in Nederland is.. wie weet wat zij met die informatie doen. Dus zo onterecht is het niet.Artjuh schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:06:
Ik weet dat ik biased ben, maar dit zijn mismoderaties geloof ik?
+3 voor AOC in 'nieuws: Minister: aantal opvragingen ov-chipkaartdata door politie meer dan verdubbeld'
+2 voor Daniel. in 'nieuws: Minister: aantal opvragingen ov-chipkaartdata door politie meer dan verdubbeld'
Verder heb ik geprobeerd jou op +1 in te krijgen (dus ook al ben ik het niet met je eens, je bent wel ontopic vind ik)
Die andere reactie kon ik niet naar +1 krijgen, dus daar moeten mensen (als zij dat vinden) nog mee helpen.
computerjunky in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
flamejim in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
Alledrie 0
[ Voor 133% gewijzigd door Kid Jansen op 27-02-2014 15:20 ]
Verwijderd

Dit is ook een duidelijke -1: bbcs in 'nieuws: KPN: marktwaakhond vraagt te vaak privégegevens klanten op'ACM liegt en bedriegt waar ze kan. Dus daar heb wel het minst vertrouwen in.
Geen +2: bbcs in 'nieuws: KPN: marktwaakhond vraagt te vaak privégegevens klanten op'
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 14:36 ]
Mag in ieder geval naar 0, misschien zelfs wel naar -1
Mastermind in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
+1 lijkt me hier wel genoeg, +2 is nogal overdreven voor een reactie van amper twee regels (en bovendien een punt dat al veel vaker genoemd is)
gnu in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
Lijkt me eerder +2 dan een +3. Is wel beter dan gemiddelde post, maar ook weer niet zo geweldig
Herko_ter_Horst in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
Zelfde verhaal, +2 lijkt me genoeg
maquis in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
Op zich valide punt, het wordt lastig een code van het scherm goed te scannen als je totaal geen vaste hand hebt. Wel punt aftrek voor edit, maar dan zou ik alsnog een 0 geven i.p.v. een -1
Yucko in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
Misschien een beetje speculatief, maar grote kans dat hij gelijk heeft en voegt daarmee het meest toe van alle reacties op dit artikel. Mag daarom best op +3.
vide in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
Niet meer dan een +1 waard
CivLord in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
Gewoon +1
[ Voor 9% gewijzigd door Kid Jansen op 27-02-2014 15:26 ]
Sorry, maar met het taalgebruik én het moderatiegezeur kom ik écht niet verder dan een -1 hoor.Kid Jansen schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:22:
maquis in 'nieuws: Rabobank vervangt Random Reader door scanner met camera'
Op zich valide punt, het wordt lastig een code van het scherm goed te scannen als je totaal geen vaste hand hebt. Wel punt aftrek voor edit, maar dan zou ik alsnog een 0 geven i.p.v. een -1
[ Voor 94% gewijzigd door wildhagen op 27-02-2014 15:53 ]
Virussen? Scan ze hier!
Mee eens, meer dan een -1 is deze post niet waard in deze vorm.wildhagen schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:50:
Sorry, maar met het taalgebruik én het moderatiegezeur kom ik écht niet verder dan een -1 hoor.
Verwijderd
Veel posts zijn geen +2 omdat de informatie al in het nieuwsbericht staat.
Die heeft zelfs een aantal +3's gekregen. Ook een beetje te veel van het goede!
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Ik zie alleen maar een paar +1's (waaronder die van mij al) en 1x +2?k1n8fisher schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 20:20:
nieuws: Buma/Stemra: radioportals hoeven niet meer te betalen
Die heeft zelfs een aantal +3's gekregen. Ook een beetje te veel van het goede!
Dat lijkt me geen 7x +3 maar een straight -1 waard.
Verwijderd in 'nieuws: 'Veel Snow Leopard-gebruikers onveilig nu Apple updates stopt''
Idem?
monojack in 'nieuws: 'Veel Snow Leopard-gebruikers onveilig nu Apple updates stopt''
Mag imho ook wel op -1?
[ Voor 48% gewijzigd door wildhagen op 28-02-2014 03:33 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: 'Veel Snow Leopard-gebruikers onveilig nu Apple updates stopt'' vind ik gewoon een +1. Punten die hij opmerkt heel terecht. De rest -1.
Virussen? Scan ze hier!
Lijkt mij gewoon +1, op z'n minst een 0. De eerste twee zinnen zijn misschien meer iets voor GR, maar de rest is gewoon on-topic.
Punt mogelijk valide, maar -1 omdat hij begint met ieder zichzelf respecterende journalist...Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 03:41:
@hierboven
Verwijderd in 'nieuws: 'Veel Snow Leopard-gebruikers onveilig nu Apple updates stopt'' vind ik gewoon een +1. Punten die hij opmerkt heel terecht. De rest -1.
Geen +3, kan +1, maar is eigenlijk GR
ZpAz in 'nieuws: 'Veel Snow Leopard-gebruikers onveilig nu Apple updates stopt''
Idem
Verwijderd
en
Verwijderd in 'nieuws: Kansspelautoriteit wil gokbetalingen via iDeal en Paypal blokkeren'
Dezelfde reactie... de een krijgt +2 en de ander offtopic... (tijden van posten zijn praktisch gelijk.. de offtopic zelfs 2 minuten eerder)
Alle 2 een 0 of -1. Horen daar allebei totaal niet thuis.. dat ze een 3 krijgen, wtf. Modding systeem moet echt aangepast worden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Die +2 is in ieder geval een mismod. Verder kun je bakkeleien of het misschien een +1 is, maar ik vind het zo weinig toevoegen dat 0 imo ruim voldoende is.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:24:
Enai in 'nieuws: Kansspelautoriteit wil gokbetalingen via iDeal en Paypal blokkeren'
en
Verwijderd in 'nieuws: Kansspelautoriteit wil gokbetalingen via iDeal en Paypal blokkeren'
Dezelfde reactie... de een krijgt +2 en de ander offtopic... (tijden van posten zijn praktisch gelijk.. de offtopic zelfs 2 minuten eerder)
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Verwijderd
Wat is daar mis mee? Misschien moeten sommige mensen hier wat vaker zich mengen in het normale verkeer. Dit is heel netjes gezegdIrcghost schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:41:
[...]
Punt mogelijk valide, maar -1 omdat hij begint met ieder zichzelf respecterende journalist...
Anyway, ik (een persoon die veel in het normale verkeer verkeert) vind het inderdaad ook een nette opmerking. Echter de FP is niet de plaats om dit aan te halen volgens de spelregels van T.net.
Eli3l in 'nieuws: Belastingdienst start zaterdag test met Mijn aangifte-app'
Allebei gewoon +1
[ Voor 33% gewijzigd door Kid Jansen op 28-02-2014 17:00 ]
allebei -1
Misschien moet mods eens de modfaq en doel van modereren doorlezenVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:05:
[...]
Wat is daar mis mee? Misschien moeten sommige mensen hier wat vaker zich mengen in het normale verkeer. Dit is heel netjes gezegd.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Eerste regel mag op zijn minst een punt aftrek opleveren, max een 0 denk ik in deze vorm?
Amadeus1966 in 'nieuws: Microsoft komt met losse versie van Windows Enterprise'
Lijkt me toch een redelijk duidelijke -1?
Virussen? Scan ze hier!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ben je het nou met mij eens of met Chicane?Senor Sjon schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:28:
-1 is ongewenst als oordeel en niet om te sturen in moderaties. Lijkt wel erg vaak te gebeuren e3 laatste tijd, gevoelsmatig wordt er in veel topics ook minder gemodereerd als vroeger.
Aangezien ik het niet zeker weet geef ik alvast als reactie; zijn opmerking is nergens voor nodig en kan alleen maar zorgen voor een negatieve sfeer op de FP. Dat kan hij dan beter bij het redactie forum plaatsen.
Kan een powermod deze dan vast zetten? Die krijgen we niet meer na 0
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
geen +3 lijkt mij?
segascope in 'nieuws: Killzone: Shadow Fall multiplayer gratis te spelen vlak voor release Titanfall'
same.
[ Voor 33% gewijzigd door Foritain op 28-02-2014 20:10 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Lijkt me gezien het vele moderatiegezeur gewoon een -1?
Virussen? Scan ze hier!
Is één grote aanval op de man, ik kan er niet meer dan een -1 van maken. Krijgt wel sloten +1's en +2's....
Carlos0_0 in 'nieuws: KPN geeft The Pirate Bay weer door'
Daar is de troll-link weer...
[ Voor 23% gewijzigd door wildhagen op 01-03-2014 13:01 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijzingen naar WO2 lijken me geen 6x +3 waard....
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Zo te zien hebben al mijn posts twee keer -1 ontvangen (wsch van dezelfde 2 mods). Een aantal daarvan heeft dat wel overleefd omdat die ook genoeg +1 of zelfs +2 hebben ontvangen... Maar toch, het lijkt mij structureel misbruik van moderaties, op de persoon gericht.
Was 1 iemand die inderdaad al jouw reacties met een -1 beloonde. Die is aangeschreven!Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:35:
Ik klaag normal nooit over moderaties... Maar in dit artikel lijkt het me vrij duidelijk dat er structureel met -1s gestrooid is op mijn posts: nieuws: AMD: updates voor OpenGL en DirectX liggen in lijn met Mantle-visie
Zo te zien hebben al mijn posts twee keer -1 ontvangen (wsch van dezelfde 2 mods). Een aantal daarvan heeft dat wel overleefd omdat die ook genoeg +1 of zelfs +2 hebben ontvangen... Maar toch, het lijkt mij structureel misbruik van moderaties, op de persoon gericht.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik snap echt niet waarom ik -1 gemod wordt hier. Ik ben toch hartstikke ontopic?
We mogen geen kritiek meer geven blijkbaar... Dit is gewoon ontopic, het gaat over de Mac Pro.
[ Voor 12% gewijzigd door Loller1 op 03-03-2014 14:52 ]
Aangezien >95 procent van zijn reactie moderatiegeklaag is, lijkt dit me geen +1 waard?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Dat de vraag kort en bondig is, is opzichzelf ook geen reden voor lage moderatie. Het was blijkbaar duidelijk genoeg én on-topic genoeg voor wildhagen om er op te reageren.
Het moderatie geklaag ontstond in dit geval door onterechte moderaties. Niet verbazingwekkend dat mensen dan een beetje nijdig worden, en hoeft ook niet perse afgestraft te worden. Daar is niemand mee gedient. Bij dit soort situaties moeten de Mods even uit de ivoren toren komen!
Klagen over moderaties in reacties is simpelweg ongewenst, zeker als het 95+ procent van je reactie beslaat.
Virussen? Scan ze hier!
Zonder zijn geklaag zou het een 0 geweest zijn. Zijn geklaag zorgt voor een punt aftrek dus kom ik op -1 uit.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:29:
Dat het snel via Google gevonden kan worden is al geen reden voor een lage moderatie.
Dat de vraag kort en bondig is, is opzichzelf ook geen reden voor lage moderatie. Het was blijkbaar duidelijk genoeg én on-topic genoeg voor wildhagen om er op te reageren.
Het moderatie geklaag ontstond in dit geval door onterechte moderaties. Niet verbazingwekkend dat mensen dan een beetje nijdig worden, en hoeft ook niet perse afgestraft te worden. Daar is niemand mee gedient. Bij dit soort situaties moeten de Mods even uit de ivoren toren komen!
Gewoon -1 geen +2
fantafriday in 'reviews: De nieuwe Mac Pro: cilindrisch vernuft'
Geen -1 maar 0
[ Voor 29% gewijzigd door SRich op 03-03-2014 20:32 ]
Ik word nogal vaak hier 0 en -1 gemod (let op mijn discussie met Sander).
Dat gaat echt nergens over, het is gewoon on-topic.
Ik weet niet waarom je in de eerste instantie een -1 gehad heb, maar na je edit over moderatie gezeur is je reactie nu wel een -1, en die van sander ook vanwege zijn nsa vergelijking...calvinturbo schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:34:
nieuws: Samsung introduceert 13"-Chromebook met full-hd-scherm en octacore
Ik word nogal vaak hier 0 en -1 gemod (let op mijn discussie met Sander).
Dat gaat echt nergens over, het is gewoon on-topic.
Heb moderatie gezeur maar weer weggehaald dan, wat overigens in small text stond en niet 95% van me reactie besloeg heheSRich schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:40:
[...]
Ik weet niet waarom je in de eerste instantie een -1 gehad heb, maar na je edit over moderatie gezeur is je reactie nu wel een -1, en die van sander ook vanwege zijn nsa vergelijking...
Verwijderd
Dat vind ik dus wel. Het begint steeds meer op een helpdesk te lijken hier.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:29:
Dat het snel via Google gevonden kan worden is al geen reden voor een lage moderatie.
van -1 naar +1calvinturbo schreef op maandag 03 maart 2014 @ 20:42:
[...]
Heb moderatie gezeur maar weer weggehaald dan, wat overigens in small text stond en niet 95% van me reactie besloeg hehe
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]