Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.668 views

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

SidewalkSuper schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:06:
Jomanda lult ook maar wat raak, daar gaat toch ook niemand meer serieus mee om. Zijn reacties zijn van tijd tot tijd net zoveel in de ruimte als een Jomanda. Als je niets onderbouwt mag ik toch gewoon zeggen dat je niets onderbouwt. Dat heeft niks te maken met afzeiken, dat is gewoon zeggen waar het op staat.

Voor de lieve vrede heb ik het aangepast naar "Maak alsjeblieft niet zulke posts als je er totaal geen bewijs bij plaatst."
Ik heb je alleen mijn mening gegeven over de openingzinnen van jouw post en dat ie waarschijnlijk daarom op -1 is beland. Voor de rest heb ik hem niet gelezen en dus ook niet beoordeeld. Misschien dat anderen hem nu opnieuw willen beoordelen en de score bijstellen.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:35:
[...]

Hoezo is genoemde post een flame??? Dit komt direct vanuit mijn eigen ervaring als developer. Verder laat ik heel direct en transparant mijn mening blijken over de site, moet ik dat dan op een verhullende manier doen?
Als ik dan ook nog kijk naar de moderaties en opmerkingen dan is tweakers een zielige fanboy war site geworden, met heel veel onzin in de comments.
Over die post hebben we het toch? Hoe zie je niet dat bovenstaande quote een flame is?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:06:
[...]
Over die post hebben we het toch? Hoe zie je niet dat bovenstaande quote een flame is?
Prima, zoek het uit. Als je die opmerking belangrijker vindt dan de content van de post tegenover al die bagger die in dat topic staat, dan houd je het in stand. :z

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:07:
[...]

Prima, zoek het uit. Als je die opmerking belangrijker vindt dan de content van de post tegenover al die bagger die in dat topic staat, dan houd je het in stand. :z
Jammer dat je zo kort door de bocht gaat ipv je stelling te onderbouwen terwijl ik het idee heb dat je zelf ook wel inziet dat het gewoon een flame is. Ik vind je laatste reactie (zie quote hierboven) ook niet geheel netjes eigenlijk. Als je vaker op deze manier communiceert kan ik de -1's mij prima voorstellen. Communiceren kan toch ook gewoon op een nette manier zonder flamerige opmerkingen en smiley's?

Als ik dan even verder kijk zie ik dat je dit soort flames regelmatig post;

Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: Microsoft wil Windows 9 in april 2015 uitbrengen'
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: Microsoft wil Windows 9 in april 2015 uitbrengen'
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: Microsoft betaalt ook Sony en Huawei miljoenen om WP-toestel te maken'
Verwijderd in 'nieuws: Sony bevestigt dat het overweegt Windows Phones te maken'
Verwijderd in 'nieuws: Sony bevestigt dat het overweegt Windows Phones te maken'

Vind je het gek dat je op een negatieve karma uit komt?

Dat gezegd te hebben vond ik de post een +1 of max +2 zonder flame. De flame haalt echter de hele post dermate naar beneden dan ik niet anders dan een -1 kan toekennen.

[ Voor 65% gewijzigd door Bor op 13-02-2014 14:48 ]

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:07:
[...]

Jouw laatste opmerking in jouw post is niet meer dan een regelrechte flame en JA: die bepalen de score voor de rest van de post! Had dat stukje weggelaten en niemand was over de rest van jouw reactie gevallen.
Door jouw manier van reageren hier maak je je niet echt sterk voor een betere FP.

Klein beetje advies: voor je op posten klikt: lees nog eens terug en kijk of het dan nog steeds zo staat zoals je het wil posten. Vaak ben je dan wat tot rust gekomen en de onderbuikgevoelens zijn dan gekalmeerd waardoor je vaak dat soort stukjes eruit haalt!

Win win situatie. Jij de juiste score voor het inhoudelijke gedeelte en de FP weer minder volgestort met geblaat!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:39:
[...]Jammer dat je zo kort door de bocht gaat ipv je stelling te onderbouwen terwijl ik het idee heb dat je zelf ook wel inziet dat het gewoon een flame is. Ik vind je laatste reactie (zie quote hierboven) ook niet geheel netjes eigenlijk. Als je vaker op deze manier communiceert kan ik de -1's mij prima voorstellen. Communiceren kan toch ook gewoon op een nette manier zonder flamerige opmerkingen en smiley's?
Ik vind de arrogantie nogal misplaatst en een beetje naïef. Maar goed, als jullie liever hebben dat mensen liegen maar op een nette manier, dan mensen de waarheid spreken in een wat directere taal, dan is dat jullie probleem.

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 15:02:
[...]

Ik vind de arrogantie nogal misplaatst en een beetje naïef. Maar goed, als jullie liever hebben dat mensen liegen maar op een nette manier, dan mensen de waarheid spreken in een wat directere taal, dan is dat jullie probleem.
Sorry maar op deze manier heeft het weinig zin om de discussie nog voort te zetten. Je bent hier bovendien in het mismod topic. De post staat nu overeenkomstig modfaq op een juiste score. Wil je toch inhoudelijk en onderbouwd (en zonder flames etc) verder disccusieren dan kan er beter een ander topic gezocht / gemaakt worden.

Verwijderd

Het simpele feit dat het door Arnoud geschreven is, maakt de post natuurlijk nog geen +3. Dit is gewoon een normale +2.
Arnoud Engelfriet in 'nieuws: Europees Hof: linken naar auteursrechtelijk beschermd materiaal mag'

En ook bij deze lijkt me +2 ruim voldoende:
ktf in 'nieuws: Europees Hof: linken naar auteursrechtelijk beschermd materiaal mag'

En waarom mijn reactie als off-topic gemod wordt, is me ook een raadsel...
Verwijderd in 'nieuws: Europees Hof: linken naar auteursrechtelijk beschermd materiaal mag'

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2014 17:47 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Arnoud heb ik 2 gegeven, maar dat veranderd er niet zoveel aan.
De tweede is nu een 2 geworden
En jouw reactie (al ben ik het er niet mee eens :P) is inderdaad gewoon een prima +1 (waar die nu ook op staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 23:59
ikweethetbeter in 'nieuws: Apple zegt steeds minder metaal te gebruiken uit 'conflictmijnen'' vanaf hier gaat het een beetje fout ... Alles op-1 boosted, verder niet aan mij wat hier mee zal gebeuren volgens de regels...

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Is _Peter2_ in 'nieuws: Europees Hof: linken naar auteursrechtelijk beschermd materiaal mag' echt off topic?

(En als mijn post dat is waarom dan de reactie waarop ik reageer niet)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Welke grappenmakers hebben hier nou weer +2 en +3'en voor gegeven?

Adlermann in 'nieuws: Europees Hof: linken naar auteursrechtelijk beschermd materiaal mag'

Daarnaast begint en sluit die ook nog eens af met degenerende opmerkingen. Ik zit nog te twijfelen of die naar -1 mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Lampiz in 'nieuws: Battlefield 4: Naval Strike brengt Titan-gamemode uit BF2142 terug' lijkt mij geen +1.

Is enkel een sneer naar de PS3 versie van BF4 zonder verdere onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
ecolo76 in 'nieuws: Europees Hof: linken naar auteursrechtelijk beschermd materiaal mag'

Geen +1 gewoon zwaar offtopic met de bedoeling om te trollen -1

Verwijderd in 'nieuws: Kabelaars: geen behoefte aan hogere uploadsnelheid'
-1 Fipo plus flame

[ Voor 27% gewijzigd door SRich op 14-02-2014 17:14 ]

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Niet zo veel bijzonders, is met een +1 wel betaald. Help!!!! in 'nieuws: Politie werkt aan landelijk netwerk van camera's en sensors'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

i-chat in 'nieuws: Politie werkt aan landelijk netwerk van camera's en sensors'
Dit is geen +1 en al helemaal geen +2 waard.

[ Voor 5% gewijzigd door tweaker2010 op 16-02-2014 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 13:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
ook nog veelste hoog
-1 max score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze meneer heeft denk ik een waarschuwing nodig:
gallery: Amanush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik weet ook niet wie daar gemod heeft, maar iemand heeft vet veel +2 gegeven voor allemaal onzin reacties..

MrAndy9797 in 'nieuws: 'Windows Phone 8.1 krijgt functies voor delen wifi en thema's''

Een van de vele voorbeelden

---
En allerlei redactionale klachten en discussie krijgt ook +1 en krijg het niet weg.. :S

WokeBroke in 'nieuws: 'Windows Phone 8.1 krijgt functies voor delen wifi en thema's''

--
Of deze opmerking een +3..
kittop in 'nieuws: 'Windows Phone 8.1 krijgt functies voor delen wifi en thema's''

Wat een klote publiek de laatste tijd op de FP :(. Net elke reactie gemod, wat een puinhoop zeg. Hopelijk kan een pro-mod de boel even schoonmaken..

[ Voor 109% gewijzigd door Ircghost op 16-02-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:09:
Deze meneer heeft denk ik een waarschuwing nodig:
gallery: Amanush
Zwoerdkop

die kan er ook wel eentje gebruiken, zoals die tekeer gaat in de Apple-newspost...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Nee inderdaad niet. Dat is gewoon een +1. Ik vermoed "mee eens" stemmers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

En mensen hebben die persoon een 0 gegeven.. terwijl hij juist een goed verhaal met bronnen neerzet.

mramiro in 'nieuws: 'World of Warcraft overschrijdt wellicht grens voor gameverslaving''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:03

3raser

⚜️ Premium member

3raser in 'nieuws: Op vrouwen gerichte malware steelt nummer uit WhatsApp voor sms-fraude'

Ik klaag niet snel over mijn eigen reacties, maar -1? Als het niets met het onderwerp te maken had zou het hooguit offtopic kunnen zijn (wat ik zelf betwijfel).

Ja sorry, het weekend zat er tussen :z

[ Voor 6% gewijzigd door 3raser op 17-02-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je bent alleen een beetje te laat :P. Maar zeker gewoon een 1 waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
nieuws: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes heeft 1080p op PS4 en 720p op Xbox One

Wie zit er te modereren bij dit nieuwsbericht? Los van de -1 moderatie op mijn reactie die ik niet echt begrijp, zijn volgens mij bijna alle -1 moderaties bij dit nieuwsbericht niet terecht? De meesten zijn hooguit offtopic, maar een heleboel ook absoluut niet eigenlijk.

Ik kan er niet wakker van liggen dat ik (naar mijn mening) onterecht een -1 krijg, maar het lijkt me wel fijn als er zoveel mogelijk netjes gemodereerd wordt, dus misschien dat een van de mods even kan kijken wie al die -1 moderaties bij dit bericht uitdeelt?

[ Voor 20% gewijzigd door Sjekster op 17-02-2014 16:25 ]

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Sjekster schreef op maandag 17 februari 2014 @ 16:24:
nieuws: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes heeft 1080p op PS4 en 720p op Xbox One

Wie zit er te modereren bij dit nieuwsbericht? Los van de -1 moderatie op mijn reactie die ik niet echt begrijp, zijn volgens mij bijna alle -1 moderaties bij dit nieuwsbericht niet terecht? De meesten zijn hooguit offtopic, maar een heleboel ook absoluut niet eigenlijk.

Ik kan er niet wakker van liggen dat ik (naar mijn mening) onterecht een -1 krijg, maar het lijkt me wel fijn als er zoveel mogelijk netjes gemodereerd wordt, dus misschien dat een van de mods even kan kijken wie al die -1 moderaties bij dit bericht uitdeelt?
Topic staat inderdaad vol met mis moderaties, maar momenteel is je post wel -1 en dat komt door het laatste stukje wat je bij je edit erbij hebt gezet.
EDIT: Ik dacht dat -1 voor ongepaste opmerkingen was? Och, ik zal wel iets vreselijks gezegd hebben zonder het in de gaten te hebben gehad... :+
Dit hoort daar niet thuis op de FP maar hier, als je het weghaalt is het een 0/+1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Die EDIT deed ik uiteraard pas nadat ik -1 kreeg, anders zou het nergens op slaan natuurlijk.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:51

_David_

FP ProMod

llama llama duck

MaestroMaus in 'nieuws: Gerucht: Valve Anti-Cheat stuurt browsergeschiedenis naar Valve'

Geen +3, dit hoort in het GR forum, niet op de fp.

Croga in 'nieuws: Gerucht: Valve Anti-Cheat stuurt dns-cache naar Valve'
Ook geen +3

[ Voor 28% gewijzigd door _David_ op 17-02-2014 19:57 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

3raser schreef op maandag 17 februari 2014 @ 13:38:
3raser in 'nieuws: Op vrouwen gerichte malware steelt nummer uit WhatsApp voor sms-fraude'

Ik klaag niet snel over mijn eigen reacties, maar -1? Als het niets met het onderwerp te maken had zou het hooguit offtopic kunnen zijn (wat ik zelf betwijfel).

Ja sorry, het weekend zat er tussen :z
Fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Eerlijk gezegd maakt het me niet zo heel veel uit wat ik gemodereerd krijg, maar het verbaast me vooral dat het ene moment dit bericht op +2 staat en de volgende dag keihard op -1 terecht is gekomen.

Keypunchie in 'nieuws: 'Apple richt zich op auto's en medische apparatuur''

Geen idee wat het 'waard' is, het is mijn eigen reactie, immers, dus ik vind hem zelf wel gewoon +1

[ Voor 12% gewijzigd door Keypunchie op 18-02-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Keypunchie schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:26:
Eerlijk gezegd maakt het me niet zo heel veel uit wat ik gemodereerd krijg, maar het verbaast me vooral dat het ene moment dit bericht op +2 staat en de volgende dag keihard op -1 terecht is gekomen.

Keypunchie in 'nieuws: 'Apple richt zich op auto's en medische apparatuur''

Geen idee wat het 'waard' is, het is mijn eigen reactie, immers, dus ik vind hem zelf wel gewoon +1
Staat na mijn zetje op +1. -1 is het zeker niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Kid Jansen schreef op maandag 17 februari 2014 @ 20:36:
Barst van de mismods in nieuws: Gerucht: Valve Anti-Cheat stuurt dns-cache naar Valve. Zo'n beetje alle +2 en +3's zien er naar uit te zijn "mee eens"-gemod.
MaestroMaus in 'nieuws: Valve ontkent browsergeschiedenis uit te lezen via Valve Anti-Cheat - update' is een mooi voorbeeld.

De quote is interessant, maar de opmerking richting de redactie hoot niet thuis op de FP.
De reactie heeft echter wel 115x +3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
_Peter2_ schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:47:
[...]

MaestroMaus in 'nieuws: Valve ontkent browsergeschiedenis uit te lezen via Valve Anti-Cheat - update' is een mooi voorbeeld.

De quote is interessant, maar de opmerking richting de redactie hoot niet thuis op de FP.
Alles wat boven 0 is zijn mismoderatie's -1 gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
_Peter2_ schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:47:
[...]

De quote is interessant en +3 waard maar daarna gaat het mis. De poster geeft zelf al aan dat zijn post niet op de FP hoort maar begint toch een relaas richting de redactie. Dit samen is gewoon een -1 waarbij je punten kunt optellen voor de interessante quote. Alleen de quote of met extra info +2 of +3 maar alles onder de quote is -1 waard.

Ik krijg hier 0 voor een, volgens mij, ontopic reactie:

Bor in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen' -update'

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 18-02-2014 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het heel terecht het journalistieke niveau vind ik zelf de laatste tijd ook erg laag. Dan krijg je weer het standaard verhaal wat jij ook afdraait dat het niet op de FP hoort etc. wat ook nog deels terecht is ook. Alleen veel mensen op de FP en eigenlijk bijna niemand komt er in Geachte Redactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 16:27:
Ik vind het heel terecht het journalistieke niveau vind ik zelf de laatste tijd ook erg laag. Dan krijg je weer het standaard verhaal wat jij ook afdraait dat het niet op de FP hoort etc. wat ook nog deels terecht is ook. Alleen veel mensen op de FP en eigenlijk bijna niemand komt er in Geachte Redactie.
En nog steeds hoort het niet op de FP, als mensen niet in Geachte Redactie komen is dat hun probleem. Het bestaat, het werkt, mensen posten dus het is vindbaar en als iemand een beetje moeite doet kan hij het forum heel snel vinden. Daarnaast geeft deze gebruiker zelf al aan dat het niet op de FP thuis hoort dus ik neem aan dat hij van dit forum af weet.

Gewoon een absolute -1.

----

Als je echter kijkt naar de +3 moet dit wel even een reactie zijn naar de redactie dat mensen het er wel mee eens zijn. (Helaas allemaal mismoderaties ;( ) Al vraag ik me wat het percentage van 115 tegenover het aantal lezers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit geval vind ik een hoge score veel meer verdiend dan een lage score.

Het begin is uiteraard een +3. Maar een belangrijk deel van de rest van de post is óók on-topic en relevant. Wanneer je een uiterst dubieus gerucht plaatst, dan is de betrouwbaarheid van dat gerucht wel degelijk iets dat in de discussie op de FP hoort! En dat wordt aangekaart.

Als je dan als redactie zelf teweinig voorbehoud in het artikel schrijft, en journalistieke principes als hoor en wederhoor naast je neer legt, dan mag verwachten je dat er in de on-topic discussie over de betrouwbaarheid dan ook zijdelingse verwijten naar de redactie komen. Die verwijten zijn strikt genomen off-topic, maar dat is in dit geval dan gewoon een kwestie van "eigen schuld, dikke bult."

Deze mag IMO gewoon een hoge score behouden. Je kunt een aftrek geven voor het off-topic gedeelte, maar als totaal post is hij gewoon een +2 waard.

En naar de redactie: Wie zijn billen brand, moet op blaren zitten. Je kunt je niet altijd achter "Geachte Redactie" verschuilen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2014 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals te verwachten viel, weer volop meningmods in: nieuws: Hof: overheid mag vingerafdrukken niet centraal opslaan

Iedereen die tegen de database is, krijgt volop +3's, iedereen die het zelfs maar durft een genuanceerd woord te spreken staat op 0, en een mening de andere kant op uiteraard een dikke -1.

Voorbeelden:
Verwijderd in 'nieuws: Hof: overheid mag vingerafdrukken niet centraal opslaan'
Normale on-topic mening, die gewoon op +1 hoort te staan, en niet op -1 omdat men het er niet mee eens is.

sarcast in 'nieuws: Hof: overheid mag vingerafdrukken niet centraal opslaan'
Mening de andere kant op, die gewoon op +1 hoort te staan, en niet op +3 omdat men het er mee eens is.

sarcast in 'nieuws: Hof: overheid mag vingerafdrukken niet centraal opslaan'
idem

Verwijderd in 'nieuws: Hof: overheid mag vingerafdrukken niet centraal opslaan'
een genuanceerde mening zullen we niet helemaal tot -1 neersabelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
In onze discussie hier:
Ge0force in 'nieuws: Sony verkoopt 5,3 miljoen PS4's'

Heb ik ook veel -1 gekregen, en geen idee waarom. In het laatste geval quote ik zelfs de developer, en geef ik een source, dan nog krijg ik -1. Lijkt wel alsof ik niets negatief mag zeggen over PS, doe ik dat wel, krijg ik negatieve moderatie. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

X-Fighter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:32:
[...]
In onze discussie hier:
Ge0force in 'nieuws: Sony verkoopt 5,3 miljoen PS4's'

Heb ik ook veel -1 gekregen, en geen idee waarom. In het laatste geval quote ik zelfs de developer, en geef ik een source, dan nog krijg ik -1. Lijkt wel alsof ik niets negatief mag zeggen over PS, doe ik dat wel, krijg ik negatieve moderatie. :s
Kopt, mijn reactie in dat topic heeft ook een 0 gekregen terwijl op basis daarvan het artikel is aangepast.
Het lijkt erop dat alle pro-PS4 reacties +2 krijgen en alle pro-One reacties een 0 of zelfs lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
In dat hele artikel gaat mis diverse die -1 hebben die gewoon OT zijn...

humbug in 'nieuws: Sony verkoopt 5,3 miljoen PS4's'
Deze daarin tegen maar helemaal afvalputje in -1

swopdark in 'nieuws: Sony verkoopt 5,3 miljoen PS4's'
Mag ook naar -1

Weinig inhoud geen +3

[ Voor 26% gewijzigd door SRich op 18-02-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen -1's alleen terechte opmerkingen en meningen waar je het wel of niet mee eens kunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Rommel in 'meuk: Synology Disk Station Manager 4.2 build 3246' is dezelfde info die erboven eerder ook al is gegeven en dus geen +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Inderdaad, dat is geen +3 waard :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn in 'nieuws: Thief is 1080p op PS4 en 900p op Xbox One'
-1? Alsjeblieft zeg. En ja hoor, de toon is gezet, waardoor de rest van de inhoudelijke reacties van mij ook meteen op 0 worden gemodereerd.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
.oisyn schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:16:
-1? Alsjeblieft zeg. En ja hoor, de toon is gezet, waardoor de rest van de inhoudelijke reacties van mij ook meteen op 0 worden gemodereerd.
Die reactie wordt inderdaad te streng beoordeeld; 'no shit sherlock' is geen reden voor -1. Er moeten nog een paar moderaties bij, dat wel :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

.oisyn schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 12:16:
Neem deze dan ook even mee,met een +1 toch iets over gewaardeerd :P .oisyn in 'nieuws: Thief is 1080p op PS4 en 900p op Xbox One'

Heb er zelf een 0 aan gehangen ,maar een -1 is ook geen mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die was 0 op moment van posten, lijkt me een nette score :)

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 19-02-2014 12:45 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 20:09:
Ik zie geen -1's alleen terechte opmerkingen en meningen waar je het wel of niet mee eens kunt zijn.
Als jij gezeur in reactie veld naar de poster nuttig vind dan zou ik adviseren om direct te stoppen met modereren. De reactie's zijn offtopic en de manier waar het opgeschreven word is een flame...

En als je het beter kan. Meld je aan als nieuwsposter Tweakers is altijd opzoek.

[ Voor 9% gewijzigd door SRich op 19-02-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin -1, is gewoon een 0. Heeft volgens mij te maken met die discussie die daar wordt gevoerd.: Verwijderd in 'reviews: Samsung NotePro 12,2": grote tablet met veel potentieel'

Zou me niet verbazen als die komt van deze gebruiker aangezien die nogal sterk reageert.: watercoolertje in 'reviews: Samsung NotePro 12,2": grote tablet met veel potentieel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
eerste 0 gekregen, die reactie van watercoolertje erop ook een 0.

Vind het verder compleet kansloze discussie.. echt gaan zeiken over hoe apple producten werkt in een samsung artikel, maar fanboys will be fanboys.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Die -1 komt niet van watercoolertje.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:13

watercoolertje

Untertitel

[b]ChicaneBT schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 15:02:
Zou me niet verbazen als die komt van deze gebruiker aangezien die nogal sterk reageert.: watercoolertje in 'reviews: Samsung NotePro 12,2": grote tablet met veel potentieel'
Haha kon ik maar modden dan was het -3 :P Nee grapje, waarom denk je dat ik ga meningmodden? Ik ben niet bang voor een discussie zoals je denk ik prima weet/door hebt. Andere mening != ongewenst hoor :) Maar lief van je dat je zo aan me denkt!

Fluttershy in 'nieuws: Google stopt met nieuws-app Currents' << +2 sure... oelewappers toch sommige mods :D

edit: zie dat het al is gecorrigieerd, TOP!

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 20-02-2014 11:04 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• corset
-1 gekregen van mij. Die opmerking is echt niets anders dan flamebait. Erg zielig

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• _Peter2_
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft introduceert OneDrive na verplichte naamswijziging' lijkt me niet ongewesnt.
Is wellicht een kort antwoord op een vraag, maar voor die vraag gewoon on topic en zover ik weet ook correct.

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik vind die opmerking van Fluttershy een 0 in dit geval. Het staat er wat stellig maar er zit wel een punt in. Er zijn veel klachten over hoe google+ door de strot wordt geduwd van veel mensen terwijl andere oplossingen worden gecancelled. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Een flamebait vind ik het niet.

• corset
Dat snap ik. Maar:

1.) het heeft geen fuck met het bericht te maken
2.) Is echt alleen bedoeld om reacties over Google + uit te lokken
3.) De manier waarop is gewoon zielig

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Volgens mij mogen er een paar aangesproken worden over mening modden op bijvoorbeeld:
B00st3r in 'reviews: Waarom Facebook zo graag WhatsApp overneemt'

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Hoezo? Een terechte +3 toch? Ik denk dat er eens gekeken moet worden naar alle -1 stemmers!
En de 3x 0 snap ik ook niet helemaal.

[ Voor 4% gewijzigd door JDVB op 20-02-2014 14:44 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

• SRich
JDVB schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:32:
[...]
Hoezo? Een terechte +3 toch? Ik denk dat er eens gekeken moet worden naar alle -1 stemmers!
Modfaq gelezen ?

Mizgala28 in 'nieuws: Gerucht: Google wilde WhatsApp kopen voor 7,3 miljard euro'
Misschien een powermod of een admin die hier naar kan kijken. Lijkt me niet de bedoeling

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan iemand hier een cijfertje geven? Tsurany in 'nieuws: KPN start test met tv kijken via 4g'
Hij staat zo sneu al 24 uur ongemod :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
JDVB schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:32:
[...]
Gelukkig modereer je wel gewoon goed ;)
SRich schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:30:
[...]
Mizgala28 in 'nieuws: Gerucht: Google wilde WhatsApp kopen voor 7,3 miljard euro'
Misschien een powermod of een admin die hier naar kan kijken. Lijkt me niet de bedoeling
Dat soort dingen doen we eigenlijk alleen als een gebruiker zelf, daarover klaagt. Maar wel bedankt voor het melden :)

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ik word hier naar beneden gemod met zelfs ongewenst, toch lijk mijn reactie toch geheel ontopic en passend in de discussie... Benjamin- in 'nieuws: 'Spraakassistent Cortana moet Bing vervangen in Windows Phone 8.1''

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Tsurany schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 19:16:
Kan iemand hier een cijfertje geven? Tsurany in 'nieuws: KPN start test met tv kijken via 4g'
Hij staat zo sneu al 24 uur ongemod :+
Gedaan, je staat op +1 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jeej, thnx :)
Benjamin- schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 22:06:
Ik word hier naar beneden gemod met zelfs ongewenst, toch lijk mijn reactie toch geheel ontopic en passend in de discussie... Benjamin- in 'nieuws: 'Spraakassistent Cortana moet Bing vervangen in Windows Phone 8.1''
Gewoon +1 idd :)

Dat hele Whatsapp gebeuren is trouwens weer drama, zoveel reacties die een -1 krijgen en vaak nog terecht ook. Hoe meer de berichten aansluiten bij de massa hoe dramatischer het niveau van reacties is :'(

[ Voor 72% gewijzigd door Tsurany op 21-02-2014 08:14 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Tsurany schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 08:13:
[...]
Dat hele Whatsapp gebeuren is trouwens weer drama, zoveel reacties die een -1 krijgen en vaak nog terecht ook. Hoe meer de berichten aansluiten bij de massa hoe dramatischer het niveau van reacties is :'(
Dat is helaas wel waar ja. Het is ook niet echt iets waar we eenvoudig iets tegen kunnen doen :)
Even een tikje op wat virtuele vingers gegeven, thanks.

[ Voor 22% gewijzigd door Cloud op 21-02-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

musje83 in 'nieuws: 'Hack Amerikaanse marine blijkt omvangrijker dan gedacht''

Niet echt een +3 waard, zeker door de toon in de laatste alinea kom ik echt niet verder dan een 0 hoor?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

MrAndy9797 in 'nieuws: 'Google wilde meer betalen voor WhatsApp dan Facebook''

En dat is geen 0 maar een -1, niet meer dan moderatiegezeur. Krijgt wel 6x +3.....

Edit: ehm, oeps, dit was dus bedoeld als edit van mijn vorige reactie, niet als een nieuwe reply :X

MrAndy9797 in 'nieuws: 'Google wilde meer betalen voor WhatsApp dan Facebook''

Idem, ook -1. Geen 8x +3...

[ Voor 40% gewijzigd door wildhagen op 21-02-2014 10:20 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik heb hem net naar de -1 gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Croga in 'reviews: Shoot-out: synchronisatie in de cloud'

-1 vanwege eerste stukje, rant naar Microsoft / Windows. Daarnaast krijgt deze post alle soorten usermoderaties die er mogelijk zijn zelfs +3 en +2...

Tevens de reacties daaronder zijn ook niet allemaal even vriendelijk, zucht :|

[ Voor 11% gewijzigd door XzeroD op 21-02-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:13

watercoolertje

Untertitel

Relief2009 in 'reviews: Shoot-out: synchronisatie in de cloud' Dat is geen trol/flaimbait? oke weer wat geleerd...

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 21-02-2014 11:52 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Cloud schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:57:
[...]

Gelukkig modereer je wel gewoon goed ;)
:)
Ik dacht, deze is zo duidelijk dat er geen smilie bij hoeft om de ironie te onderstrepen.
Dat er vervolgens echt iemand +3 aan geeft, tja.
Maar dan nog, iemand die er serieus een +3 aan geeft zal in dit forum niet te vinden zijn verwacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maar dan nog, iemand die er serieus een +3 aan geeft zal in dit forum niet te vinden zijn verwacht ik zo.
Of juist wel. Het gebeurt namelijk regelmatig dat een ongewenste post die hier gemeld wordt direct +3's erbij krijgt. Die post die ik hierboven noemde (inmiddels naar -2 gezet) die 6x +3 had, had binnen 5 minuten na het melden al 17x +3 gekregen, terwijl de posts eromheen geen extra moderaties kregen.

Er lezen ook veel modmisbruikers mee hier ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

wildhagen schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:13:
[...]

Of juist wel. Het gebeurt namelijk regelmatig dat een ongewenste post die hier gemeld wordt direct +3's erbij krijgt. Die post die ik hierboven noemde (inmiddels naar -2 gezet) die 6x +3 had, had binnen 5 minuten na het melden al 17x +3 gekregen, terwijl de posts eromheen geen extra moderaties kregen.

Er lezen ook veel modmisbruikers mee hier ;)
Of mensen die melden dat hun eigen post toch geen -1 is terwijl het overduidelijk is dat het een -1 is in de hoop wat puntjes te stijgen.

Wat hier geplaatst word is niet altijd 100% eerlijk, je moet nog altijd je eigen afweging bepalen en modereren zoals jij dat vind. Ze worden hier alleen onder de aandacht gebracht.

[ Voor 0% gewijzigd door XzeroD op 21-02-2014 12:30 . Reden: betere zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
XzeroD schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:27:
[...]
Wat hier geplaatst word is niet altijd 100% eerlijk, je moet nog altijd je eigen afweging bepalen en modereren zoals jij dat vind. Ze worden hier alleen onder de aandacht gebracht.
Dat is inderdaad misschien wel weer eens goed om te benadrukken. Als een reactie hier gemeld wordt is er niet altijd iets mis mee, soms is de score wel juist maar denkt diegene die het meldt van niet.

Zeker iets om in het achterhoofd te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Lijkt mij onnodig te melden toch? Dat je onafhankelijk moet modereren is toch vrij duidelijk en 1 van de belangrijkste pilaren!?

[rant]Ow wacht, misschien komt dat omdat niet iedereen modrechten zou moeten hebben, ipv iedereen het na 6 maanden te geven[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AllSeeyinEye in 'nieuws: Gerucht: Sony onthult Oculus Rift-concurrent voor PS4 in maart'

Het artikel (en mijn reactie) kan nog volop gemodereerd worden, maar ik ben toch benieuwd waarom de eerste drie die dit modereren dit als 'ongewenst' modereren. Mijns inziens is het een inhoudelijke reactie op de reactie van Bor, die weer aansluit op de inhoudelijke post van bones...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:37:
AllSeeyinEye in 'nieuws: Gerucht: Sony onthult Oculus Rift-concurrent voor PS4 in maart'

Het artikel (en mijn reactie) kan nog volop gemodereerd worden, maar ik ben toch benieuwd waarom de eerste drie die dit modereren dit als 'ongewenst' modereren. Mijns inziens is het een inhoudelijke reactie op de reactie van Bor, die weer aansluit op de inhoudelijke post van bones...
Komt puur vanwege het eerste deel:
Dit kan wel eens nog een unique selling point voor de PS4 worden.
Fixed that for you ;)
Het is niet nodig om mensen te gaan verbeteren op de FP op hun spelling of grammatica.

Dit lokt namelijk ongewenste reacties uit dus houd in dat die van jou ook ongewenst is. Haal dit deel weg en dan kan hij naar +1. Voor als nu is het een -1.

[ Voor 3% gewijzigd door XzeroD op 21-02-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

XzeroD schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:42:
[...]

Komt puur vanwege het eerste deel:

[...]

Het is niet nodig om mensen te gaan verbeteren op de FP op hun spelling of grammatica.

Dit lokt namelijk ongewenste reacties uit dus houd in dat die van jou ook ongewenst is. Haal dit deel weg en dan kan hij naar +1. Voor als nu is het een -1.
Het is geen verbetering op spelling of grammatica, het is een aanpassing van de post waardoor die een andere betekenis krijgt...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:48:
[...]

Het is geen verbetering op spelling of grammatica, het is een aanpassing van de post waardoor die een andere betekenis krijgt...
Ah kijk een misvatting, zoals je merkt kom hij anders over want ik zal vast niet de enigste zijn die het zo opvat. Misschien is het anders raadzaam het anders te formulieren i.p.v. "fixed that for you".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

XzeroD schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:50:
[...]

Ah kijk een misvatting, zoals je merkt kom hij anders over want ik zal vast niet de enigste zijn die het zo opvat. Misschien is het anders raadzaam het anders te formulieren i.p.v. "fixed that for you".
Heb de quote aangepast waarin ik het origineel beter naar voren heb laten komen. Heb immers alleen het woordje 'nog' verplaatst.
Desondanks denk ik dat de -1 modders overwegend Xbox fanboys zijn die gefrustreerd zijn dat ik aanhaal dat de PS4 bewezen krachtiger is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:01:
[...]

Heb de quote aangepast waarin ik het origineel beter naar voren heb laten komen. Heb immers alleen het woordje 'nog' verplaatst.
Ik zie het momenteel nog steeds echt overkomen als een verbetering in spelling/grammatica ondanks dat je het uitgelegd heb, misschien ligt het aan mij en dat het vrijdag middag is dus ik laat dit punt verder rusten dat andere mensen er even op reageren.
Desondanks denk ik dat de -1 modders overwegend Xbox fanboys zijn die gefrustreerd zijn dat ik aanhaal dat de PS4 bewezen krachtiger is....
Dat zou ook nog eens goed mogelijk kunnen zijn maar vanwege het bovenstaande verhaal durf ik daar geen uitspraak over te doen. Al fanboys kennende (van welk product dan ook) is de kans groot.

Ik laat deze rusten omdat ik er niet uit kom, andere zijn welkom om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:48:
[...]

De aanpassing zelf acht ik ook ongewenst. Bor schrijft niet dat de PS4 geen andere USP's zou hebben.
Waarom ergens niet over schrijven gecorrigeerd zou moeten worden ontgaat mij.

Wanneer je hierop zou reageren als:
Dit zou dan het derde USP worden, de andere 2 die ik zie zijn...

Zou dit wat mij betreft meer gewenst zijn, echter dan nog steeds niet on-topic. Volgens mij had bones het namelijk niet over een vergelijk tussen de USP's van de XBone en de PS4. Bor had het daar ook niet over en er zijn vast (meer dan) genoeg andere draadjes te vinden die daar wel over gaan.

De +3's op deze reactie lijken mij dan ook duidelijke mismods.

Overigens ben ik geen fanboy en lijkt het me ook niet bepaald een punt van discussie welke console op dit moment de betere graphics biedt of welke er goedkoper is.

[ Voor 58% gewijzigd door JDVB op 21-02-2014 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 304166 in 'nieuws: Gerucht: Sony onthult Oculus Rift-concurrent voor PS4 in maart'

Dit soort neo-nazistisch geleuter mag denk ik wel naar -10?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Trashed.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

peidy in 'nieuws: 'Microsoft verlaagt prijs Windows met 70 procent voor makers goedkope pc's''
Dit is niet informatief. Maar een -1 is het misschien wat streng?

[ Voor 7% gewijzigd door tweaker2010 op 22-02-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Loller1 in 'nieuws: 'Microsoft verlaagt prijs Windows met 70 procent voor makers goedkope pc's''

Zeker geen -1, allemaal valide argumenten die de stelling van degene waar ik op reageer onderuit halen. Ik zal wel weer wat Android/Google fans op de tenen hebben getrapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

WokeBroke in 'nieuws: 'Microsoft verlaagt prijs Windows met 70 procent voor makers goedkope pc's''

Klagen over moderaties, nota bene nog van iemand anders zijn reactie ook. Verder dan een -1 kom ik toch echt niet, maar hij krijgt volop +1's en zelfs +3....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Staat nu op -1 ;)
Pagina: 1 ... 29 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]