Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Beide reacties staan inmiddels op de juiste score.Bor de Wollef schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:04:
Nutteloze fipo mag wat mij betreft naar de -1: GCT-Zen in 'nieuws: Dialer-app voor Android maakt gratis bellen mogelijk tussen gebruikers'
Diverse reacties in dit topic zijn terecht gekomen op mening moderatie in plaats van een werkelijke beoordeling op de merits.
Samsung R710 Q9000 geforce 130m
Er is een modder allemaal -1 aan het uitdelen geweest.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Die van jou staat inmiddels redelijk stevig op +1. (p.s. kleine typo in je bericht)dirkjesdirk schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:14:
`Wil iemand deze reactie van mij en die daaronder corrigeren? dirkjesdirk in 'nieuws: 'Microsoft toont nog geheime kiosk-app in video''
Er is een modder allemaal -1 aan het uitdelen geweest.
De reactie van Texamicz is een beetje slecht onderbouwt al heeft hij wel een punt wat betreft dat Microsoft meer diensten naar zich toe trekt. Een +1 dus.
InflatableMouse in 'meuk: PCI-Z 1.2'
Ok, tnx. Ik wil liever geen 0 of -1 aan mn broek.XzeroD schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:24:
[...]
Die van jou staat inmiddels redelijk stevig op +1. (p.s. kleine typo in je bericht)
De reactie van Texamicz is een beetje slecht onderbouwt al heeft hij wel een punt wat betreft dat Microsoft meer diensten naar zich toe trekt. Een +1 dus.
Ik zie overigens best vaak voorkomen: startende mods, met (gelukkig) maar een weging van 1, maar die werkelijk volstrekt idiote moderaties doen. Dat is niet direct erg, maar als een bericht al wat ouder is, komt er soms geen meer ervaren mod meer voorbij om dit te corrigeren.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Oké, het is niet de beste reactie maar op moment van schrijven staat ie op -1.
En dat is de reactie niet, ik zou er een 0 voor geven.
Dat is gewoon een nutteloze fipo (zoals ik hier al eerder aangaf). -1 is de juiste score wat mij betreft.Servertje schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:53:
[...]
Oké, het is niet de beste reactie maar op moment van schrijven staat ie op -1.
En dat is de reactie niet, ik zou er een 0 voor geven.
Ircghost in 'nieuws: Alfaversie Rust is een miljoen keer verkocht'
Medde modders snappen het niet. Maar hij staat nu op 0... en die daarboven ook van je... Beetje vreemd dat je allebei -1 kreegIrcghost schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:10:
Hoezo is dit nou weer een -1 waard?
Ircghost in 'nieuws: Alfaversie Rust is een miljoen keer verkocht'
@powermod nog online...?
2x ontopic; prima.
1x offtopic voor reactie op een klager en hem (vriendelijk) uitleg hoe het zit
en
1x offtopic omdat mijn andere reactie niet extreem veel inhoud heeft, al is de reactie zelf technisch gezien wel ontopic.
[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 11-02-2014 16:54 ]
Verwijderd
-1 inderdaad.Bor de Wollef schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:27:
Dit staat gewoon in het artikel; -1? (post krijgt zelfs +2)
InflatableMouse in 'meuk: PCI-Z 1.2'
nieuws: Nederlandse politie haalt verborgen drugsmarkplaats offline - update
Ik vind dat nogal meevallen eigenlijk, tenzij jij ze net allemaal naar 0 of hoger gebracht hebt.SidewalkSuper schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:21:
Hier wordt gestrooid met -1's voor normale en relevante opmerkingen.
nieuws: Nederlandse politie haalt verborgen drugsmarkplaats offline - update
De opmerkingen zoals "Shit, nu kan ik niet meer hard gaan!" zou ik niet direct normaal of relevant noemen iig.
Heb je voorbeelden van wat jij een onterechte -1 vindt?
[ Voor 4% gewijzigd door JDVB op 11-02-2014 17:48 ]
Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
ik kan daar geen +2 in zien, 0 is wmb voldoende voor zo'n populistiche nutteloze kreet.Als je wetgeving maar genoeg aanpast, kan je alles illegaal maken
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Deze reactie wordt massaal omhooggemod, maar biedt geen enkele inhoud en is voornamelijk een flame.
Dat is inderdaad gewoon een flame.RoD schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:18:
Verwijderd in 'nieuws: Windows Phone 8.1-sdk brengt ondersteuning Modern UI-apps naar mobiel'
Deze reactie wordt massaal omhooggemod, maar biedt geen enkele inhoud en is voornamelijk een flame.
Gaat ook weer nergens over met de +2'en 3'en
--
galaxy366 in 'nieuws: Plasterk: onthullingen Snowden hebben Nederland geschaad'
En hij mag wel de prullenbak in
[ Voor 32% gewijzigd door Ircghost op 11-02-2014 22:33 ]
V&A account met maar liefst 2 reacties in niet V&A waarvanIrcghost schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:22:
galaxy366 in 'nieuws: Plasterk: onthullingen Snowden hebben Nederland geschaad'
En hij mag wel de prullenbak in
er eentje is.Hou je focking bek sukkel. . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Liefhebber van Tweakers
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Dat hele topic zit BOMvol mening modders. Iedereen die zich uitlaat dat privacy niet altijd boven alles gaat word in de grond gemod.Spheroid schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:39:
Ik snap niet zo goed waarom hardwareaddict in Minister Plasterk overleeft motie van wantrouwen over verwarring metadata op -1 staat. Ik ben geneigd er +1 aan te geven.
Die staat inmiddels op +1.Spheroid schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 08:39:
Ik snap niet zo goed waarom hardwareaddict in Minister Plasterk overleeft motie van wantrouwen over verwarring metadata op -1 staat. Ik ben geneigd er +1 aan te geven.
Kan een mod is kijken welke triesteling daar meteen -1 op heeft gegeven, en die misschien een rotschop modschop verkopen.
[ Voor 20% gewijzigd door watercoolertje op 12-02-2014 10:18 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.watercoolertje schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:09:
watercoolertje in 'nieuws: Bitcoin-beurzen kampen met ddos-aanvallen'
Kan een mod is kijken welke triesteling daar meteen -1 op heeft gegeven, en die misschien een rotschop modschop verkopen.
Zou je in het vervolg een beetje beschaafder kunnen reageren?,dit lijkt nergens op.watercoolertje schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:09:
edit:
Avalputje materiaal Shark.Bait in 'nieuws: Plasterk: onthullingen Snowden hebben Nederland geschaad'
Sarcasme druipt er van af,wmb niet -1 waardig Oxidda in 'nieuws: Minister Plasterk overleeft motie van wantrouwen over verwarring metadata'
[ Voor 35% gewijzigd door pcgek op 12-02-2014 11:06 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Beide heren hierboven zeiden het ook al; maar op dit soort opmerkingen zitten we _echt_ niet te wachten.watercoolertje schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:09:
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
tweaker2010 in 'nieuws: Nederlanders kochten in 2013 4,6 miljoen smartphones'
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Plasterk: onthullingen Snowden hebben Nederland geschaad'
Een nulletje, mogelijk zijn mensen geirriteerd doordat je misstemmers idioten noemt maar verder zou ik het ook niet weten.
Heeft ''idioten'' nog toegevoegde waarde dan?,haal dat eerst maar eens weg.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Geen +2 maar een +1 of misschien zelfs een 0 ?
[ Voor 5% gewijzigd door XzeroD op 12-02-2014 13:21 ]
Verwijderd
Hij vind het allemaal onzin en maar blijven trollen en zeuren. Zoals: secretdk in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan'
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 15:04 ]
Ontopic en niks geks aan, iig geen -1 wat mij betreft.
Ctrl+k
Deze zou van mij eventueel zelfs -2 mogen krijgen, ongelooflijk dat mensen zo gaan bashen als iemand het niet eens is met hun meningVerwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:02:
Deze gebruiker is flink aan het ontsporen: secretdk in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan'
-1 inderdaad en tipje naar de mods: deze krijgt elke moderatie die er bestaat van -1 tot +3.pcgek schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:06:
Heb deze vrijwel direct na plaatsing gelezen en dacht dat het wel goed zou komen. Niet dus! Lijkt me toch een duidelijke -1 Lampuhkap in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan'
Ondanks de toon die de post een beetje mee krijgt zijn het vooral meningmodders op deze post, het is geheel ontopic voor de discussie en krijgt dus +1. Overigens waar jij op reageert mag naar -1: 418O2 in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan'Sibylle schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:19:
Sibylle in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan'
Fly-guy in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan' mag naar +1, zie niet in waarom deze -1 is.
SubSoNick in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan' is duidelijk geen +2 maar mensen die er mee eens zijn
/edit: Damn dit topic staat vol met mismoderaties, ik blijf me post aanpassen
[ Voor 20% gewijzigd door XzeroD op 12-02-2014 15:34 . Reden: duizendste edit.. ]
Verwijderd
Duidelijk aan het trollen in mijn ogen. -1 zeer terecht.Sibylle schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:19:
Ik vind de oplossing van Teeven en Kamp juist makkelijk, elegant en zeer acceptabel. Dat soort oplossingen zouden meer moeten voorkomen.
Die eerste post moet echt serieus naar gekeken worden door de mods, die hoge reactieswaarderingen gaan echt nergens over. Verder vind ik het een -1.
secretdk in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan'
Inderdaad -1
--
Vind ik prima verhaal, je hoeft het er niet mee eens te zijn maar verder netjes geschreven.
Staat nu op +1.Ircghost schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:37:
Vind ik prima verhaal, je hoeft het er niet mee eens te zijn maar verder netjes geschreven.
Verwijderd
staat nu effectief op -1RoD schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:18:
Verwijderd in 'nieuws: Windows Phone 8.1-sdk brengt ondersteuning Modern UI-apps naar mobiel'
Verwijderd in 'nieuws: Plasterk: onthullingen Snowden hebben Nederland geschaad'
Gewoon een troll dus welzeker een -1
Titan_Fox in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan'
Gewoon een zware flame/rant zeker geen +1
[ Voor 16% gewijzigd door SRich op 12-02-2014 16:21 ]
En dit mag ook wel naar de -2.. puur en alleen teven uitschelden voor een mongool en dan ook nog eens verduidelijken dat je het over de aandoening / syndroom (ik weet het niet) hebt... is gewoon te belachelijk voor woorden.
Wat een irritant nieuwsartikel, je zou bijna denken dat je reacties uit moet zetten.
Stoney3K in 'nieuws: Politie arresteert Nederlanders achter verborgen marktplaats Utopia'
0 kan ik prima begrijpen overigens (reactie heeft een raakvlak met topic), maar sociaal onaangepast?
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ondanks dat ik het er niet mee eens ben, is het wel een +1 reactie, gewoon on topic.Stoney3K schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:47:
Volgens mij hebben we ergens een moraalridder die de -1 niet echt snapt.
Stoney3K in 'nieuws: Politie arresteert Nederlanders achter verborgen marktplaats Utopia'
0 kan ik prima begrijpen overigens (reactie heeft een raakvlak met topic), maar sociaal onaangepast?
Precies mijn punt. Ik heb de laatste tijd de ervaring dat de -1 heel snel wordt misbruikt om onpopulaire meningen onder het tapijt te vegen.Niku schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:54:
[...]
Ondanks dat ik het er niet mee eens ben, is het wel een +1 reactie, gewoon on topic.
Want als een reactie eenmaal met zo'n rood vakje staat, dan wordt er heel snel gepapegaaid zonder dat mensen de moeite nemen om het te lezen.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Hij gaat nog ff verder: JustMitchie in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan'Ircghost schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:22:
JustMitchie in 'nieuws: Kabinet: zet telefoon uit om wifi-tracking tegen te gaan'
En dit mag ook wel naar de -2.. puur en alleen teven uitschelden voor een mongool en dan ook nog eens verduidelijken dat je het over de aandoening / syndroom (ik weet het niet) hebt... is gewoon te belachelijk voor woorden.
Wat een irritant nieuwsartikel, je zou bijna denken dat je reacties uit moet zetten.
Verwijderd
Verwijderd
Het is sws geen +3 of +2 maar de laatste zin maakt het voor mij effectief een -1Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:11:
Wat moeten we hier van vinden? Verwijderd in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen'' Eerst vond ik het een +3, die laatste zin maakt het minder maar hoeveel minder?
Jou reactie is trouwens staat ook vol gezeur en die +2 waar die nu op staat is 3 punten te hoog
-1 derhalve
Verwijderd in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen''
[ Voor 24% gewijzigd door SRich op 12-02-2014 20:42 ]
Ik geloof niet dat dit -1 is, hij doet gewoon mee aan het onderwerp dus een +1 lijkt mij eerlijker.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Om te kijken of het omhoog ging als ik hoog zou geven, maar helaas...Dirk schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 21:53:
Waarom geef jij dan een +3?
Buiten dat je dan een mismodder puur sang bent, het is een een terechte -1 vanwege de rant en troll + flame die er in zit....Servertje schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:24:
[...]
Om te kijken of het omhoog ging als ik hoog zou geven, maar helaas...
Lees modFAQ zou ik zeggen want je begrijpt het duidelijk niet
Dus omdat er het wordt 'crap' inzit is het een troll + flame? Ben ik niet met je eens...SRich schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:41:
[...]
Buiten dat je dan een mismodder puur sang bent, het is een een terechte -1 vanwege de rant en troll + flame die er in zit....
Lees modFAQ zou ik zeggen want je begrijpt het duidelijk niet
Het woord opzich niet nee, maar als jeServertje schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:46:
[...]
Dus omdat er het wordt 'crap' inzit is het een troll + flame? Ben ik niet met je eens...
neerzet is het wel een flame en troll en rant.Dat android zo groot is komt natuurlijk vooral door die goedkope crap van samsung enz
Dit komt in overeenstemming met je eerste zin trollerig overBijv de galaxy fame, young
Wat de totale reactie een terechte -1 maak
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Jij vindt het gezeur, ik vind het relevante vragen en opmerkingen. Het is zeker geen -1, -1 is gewoon modmisbruik.SRich schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:37:
[...]
Het is sws geen +3 of +2 maar de laatste zin maakt het voor mij effectief een -1
Jou reactie is trouwens staat ook vol gezeur en die +2 waar die nu op staat is 3 punten te hoog
-1 derhalve
Verwijderd in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen''
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 23:23 ]
Dat is net zo ongewenst als de grammatica-helden die over spellen lopen jammeren op de FP
-1 van mij, redactie zelf zou toch beter moeten weten.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Valt wel mee toch? Maar meer dan een 0 is het inderdaad niet. De rest van die reacties kunnen evt wel op -1.botoo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:21:
arnoudwokke in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen''
Dat is net zo ongewenst als de grammatica-helden die over spellen lopen jammeren op de FP
[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 12-02-2014 23:25 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik verbaas me sowieso met enige regelmaat over reacties van redactieleden in draadjes op hun eigen artikel, waar ze net iets meer info geven dan in het artikel zelf, waar ze +2 of zelfs +3 mee scoren...
Aan de andere kant is een positief commentaar vaak beter verteerbaar dan een negafief, waardoor een "nul" (ik had hem daarop reeds gewaardeerd) hier ook verdedigbaar lijkt, maar aan de andere kant is het stimuleren van commentaar op spelling of grammatica ook weer niet de bedoeling...
Verwijderd
Ik zie dat toch echt anders , er staat daarboven een eindeloze discussie over uitbaten vs uitbuiten.botoo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:21:
arnoudwokke in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen''
De schrijver van het artikel reageerd daarop.Zo'n reactie van de schrijver van het artikel mag wat mij betreft wel opvallen tov de meeste andere reacties.In andere gevallen heb ik er een voor mij zeldzame +3 aan gegeven.
In dit geval vind ik een +3 te veel van het goede en heb ik er een boost +2 aan gegeven.Een +1 kan ik ook nog wel mee leven , maar een 0 offtopic voor een reactie van de schrijver van het artikel vind ik toch echt niet juist.
SidewalkSuper in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen''
@ de lengte van m'n verhaal, tja hij plempte nogal veel beweringen neer, die praktisch allemaal wel een reactie mochten krijgen.
[ Voor 30% gewijzigd door SidewalkSuper op 13-02-2014 01:41 ]
Volkomen met je eens,maar omdat er ook nog verwezen wordt naar een linkje(waar je soms heel makkelijk overheen leest) hang ik er nu een 0 aan. Anders had ik hem wel afgeschoten.botoo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:21:
Het vreemde is dat die post ook weer 18x +2 scoort. Dat zie je maar al te vaak. Overduidelijk geen +2.pcgek schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:23:
[...]
Volkomen met je eens,maar omdat er ook nog verwezen wordt naar een linkje(waar je soms heel makkelijk overheen leest) hang ik er nu een 0 aan. Anders had ik hem wel afgeschoten.
Deveon in 'nieuws: VMware komt met dienst voor virtualisatie Windows-programma's op Chromebooks'
Daar mag wel wat aftrek voor plaatsvinden.
Laten we even fouten negeren (iOS is GEEN industrie standaard qua veiligheid bijvoorbeeld), en de eerste regel, kan ik me de -1 redelijk goed voorstellen ja.SidewalkSuper schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 01:30:
Ik krijg hier 6x -1 voor. Pittig verwoorde 1e zin, maar niet grensoverschrijdend lijkt me toch?
SidewalkSuper in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen''
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De reactie daaronder mag ook naar -1 en deze reactie daaronder mag ook naar -1 terwijl deze op +2 staat.Bor de Wollef schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:43:
Ergens niet mee eens dus de ander wordt gelijk voor paranoide uitgemaakt;
Deveon in 'nieuws: VMware komt met dienst voor virtualisatie Windows-programma's op Chromebooks'
Daar mag wel wat aftrek voor plaatsvinden.
halofreak1990 in 'nieuws: VMware komt met dienst voor virtualisatie Windows-programma's op Chromebooks'
[ Voor 23% gewijzigd door XzeroD op 13-02-2014 10:02 ]
Wat is er nou mis met de 1e zin? Dat kan toch prima.lanerios schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:44:
[...]
Laten we even fouten negeren (iOS is GEEN industrie standaard qua veiligheid bijvoorbeeld), en de eerste regel, kan ik me de -1 redelijk goed voorstellen ja.
Dat iOS de standaard is in de enterprise staat zelfs nog erbij als linkje. Dat hoeft niet een beveiligingsstandaard te zijn maar is een aankoopstandaard.
Ik verdien toch op zn minst een 0, want -1 zou betekenen dat ik expres onwaarheden post of voor rotte vis uitscheld. Dit is gewoon een hele lange reactie op de bovenstaande post.
[ Voor 15% gewijzigd door SidewalkSuper op 13-02-2014 10:19 ]
SidewalkSuper schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:14:
[...]
Wat is er nou mis met de 1e zin? Dat kan toch prima.
Om een punt te maken is iemand eerst afzeiken nergens voor nodig. Zo ga je met iemand waarmee je in discussie wilt gaan niet om. Is zeer respectloos.Sorry, maar maak alsjeblieft niet zulke posts als je er totaal geen bewijs bij plaatst. Je doet dit keer op keer en kletst dan vooral uit je onderbuik. Het is bijna onbegonnen werk om al je opmerkingen te weerleggen, maar ik doe een poging.
--
@Pcgek; normaal zie je mij hier ook altijd beargumenteren dat mensen een lagere score krijgen bij wat grover taalgebruik, maar hij scheld niemand uit. Hij zet diegene alleen op zijn plek, en stelt (terecht) dat er maar wat vaak veel wordt gezegd zonder bronverbruik.
Dus in dit geval zeker -1 waard.
[ Voor 62% gewijzigd door Ircghost op 13-02-2014 10:28 ]
watercoolertje in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen' -update'
Die had ik vanacht al op 0 gekregenBor de Wollef schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:34:
Alles onder deze post is een offtopic gezever over de betekenis van een woord en hoort niet als losse discussie op de FP thuis;
watercoolertje in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen' -update'
Verwijderd
Netto resultaat van dit briljante modden is dat deze reactie nu op -1 staat. Het is dus belangrijker om kritiek op de eigen site te censureren dan relevante informatie door te laten.Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:11:
Wat moeten we hier van vinden? Verwijderd in 'nieuws: 'Lek in iOS laat kwaadwillende niet-verwijderbare sms'jes sturen'' Eerst vond ik het een +3, die laatste zin maakt het minder maar hoeveel minder?
Het hele bericht had nooit op tweakers een plaats mogen krijgen als de site een beetje niveau wil terug krijgen. Het is gewoon een trieste onkundige bedoening geworden met af en toe wat interessante info ertussen in de comments van de nog enkele kundige tweaker die is overgebleven (en dan bedoel ik niet mijzelf).
De genoemde posts en vooral het stukje eruit wat men aanhaalt is niet meer dan een flame en verdiend daarom, in lijn met de modfaq, een -1. Dat heeft niets met censuur te maken (de post is immers nog steeds aanwezig en zichtbaar) maar met hoe wij vinden dat we hier met elkaar om dienen te gaan en hoe posts beoordeeld dienen te worden.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:37:
[...]
Netto resultaat van dit briljante modden is dat deze reactie nu op -1 staat. Het is dus belangrijker om kritiek op de eigen site te censureren dan relevante informatie door te laten.
Maak een topic op de daarvoor bedoelde plek aan als je veranderingen wilt zien. De boel afkraken op de frontpage is niet de juiste plek,dus offtopic. En als je dan het niveau graag hoger wilt hebben begin dan vooral bij jezelf.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:37:
[...]
Netto resultaat van dit briljante modden is dat deze reactie nu op -1 staat. Het is dus belangrijker om kritiek op de eigen site te censureren dan relevante informatie door te laten.
Het hele bericht had nooit op tweakers een plaats mogen krijgen als de site een beetje niveau wil terug krijgen. Het is gewoon een trieste onkundige bedoening geworden met af en toe wat interessante info ertussen in de comments van de nog enkele kundige tweaker die is overgebleven (en dan bedoel ik niet mijzelf).
Ik vind benadrukken dat die persoon vaak maar iets in de ruimte kletst geen afzeiken, maar goed.pcgek schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:26:
[...]
[...]
Om een punt te maken is iemand eerst afzeiken nergens voor nodig. Zo ga je met iemand waarmee je in discussie wilt gaan niet om. Is zeer respectloos.
[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 13-02-2014 12:00 ]
Voor de lieve vrede heb ik het aangepast naar "Maak alsjeblieft niet zulke posts als je er totaal geen bewijs bij plaatst."
[ Voor 31% gewijzigd door SidewalkSuper op 13-02-2014 12:09 ]
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:37:
[...]
Deze zin maakt hem effectief -1. Om dan nog een 0 of een +1 te worden moet je reactie zo uitmuntend zijn.Als ik dan ook nog kijk naar de moderaties en opmerkingen dan is tweakers een zielige fanboy war site geworden, met heel veel onzin in de comments.
Je hebt gelijk dat door deze -1's je reactie niet de aandacht krijgt die het verdiend en dat is idd bijzonder jammer. Toch is het de toon die de muziek maakt en een hele groep uitmaken voor een 'zielige fanboy warsite' is niet echt de manier om een discussie te voeren.Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:37:
[...]
Nogmaals, heel jammer dat je dat zo brengt, persoonlijk vind ik de info die je brengt een must read waard (of het correct is durf ik niet te zeggen maar het is uiterst aannemelijk).
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hoezo is genoemde post een flame??? Dit komt direct vanuit mijn eigen ervaring als developer. Verder laat ik heel direct en transparant mijn mening blijken over de site, moet ik dat dan op een verhullende manier doen?Bor de Wollef schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:48:
[...]
De genoemde posts en vooral het stukje eruit wat men aanhaalt is niet meer dan een flame en verdiend daarom, in lijn met de modfaq, een -1. Dat heeft niets met censuur te maken (de post is immers nog steeds aanwezig en zichtbaar) maar met hoe wij vinden dat we hier met elkaar om dienen te gaan en hoe posts beoordeeld dienen te worden.
Opmerkingen als 'ik had een iphone maar nu niet meer vanwege dit soort issues' is niet te toetsen en kan een daardoor een veel grotere flame zijn maar zou wel een +1 krijgen.
Dus bedenk zelf maar wat dat netto voor resultaat oplevert. Een opmerking met inhoudelijk waarde maar heel direct, tegenover een nutteloze flame.
Verwijderd
Maar als ik het dan in politiek correcte termen zou brengen zou het ineens wel waarde hebben ;').botoo schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:19:
[...]
Je hebt gelijk dat door deze -1's je reactie niet de aandacht krijgt die het verdiend en dat is idd bijzonder jammer. Toch is het de toon die de muziek maakt en een hele groep uitmaken voor een 'zielige fanboy warsite' is niet echt de manier om een discussie te voeren.
Nogmaals, heel jammer dat je dat zo brengt, persoonlijk vind ik de info die je brengt een must read waard (of het correct is durf ik niet te zeggen maar het is uiterst aannemelijk).
Verwijderd
Verwijderd
Een kafka grapje?Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:37:
Er loopt nu een topic waar je misschien je verhaal beter in kwijt kunt: Leden weten het beter dan redactie? Na 1 sec Google!
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]