Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.665 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Dit zag ik ook ja. Grappig, misschien. Maar hooguit +1 dan. Eigenlijk is het niet eens on-topic, maar een poging tot humor (al dan niet gelukt).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:11:
Frozen in 'nieuws: Robot TU/e laat chirurg trillingsvrij en vijf keer preciezer opereren'

Weet niet waarom dat zoveel 0 en zelfs -1 krijgt, lijkt me gewoon een net on-topic betoog en dus +1? Die -1 lijkt me eerder meningmodding?
Sinds wanneer krijgen alu-hoedjes een +1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Krijgen ze ook niet, hier zie ik echter niet echt een aluhoedje in ofzo. Dat je het misshien niet met zijn betoog eens bent maakt het niet automatisch een aluhoedje natuurlijk ;)

[ Voor 42% gewijzigd door wildhagen op 31-01-2014 16:58 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

''alu-hoedje'' Tja,zou je kunnen zeggen,maar dan nog is dat maar een klein gedeelte van die post. Kan wmb ook gewoon op +1

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:55

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:14

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Thnx! Die andere is idd geen +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:55:
[...]

Sinds wanneer krijgen alu-hoedjes een +1?
Ik zie ook het alu hoedje niet ;)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Op die paar terechte -1's na zie ik geen ontrechte moderatie's

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:53
SRich schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:48:
[...]

Op die paar terechte -1's na zie ik geen ontrechte moderatie's
Vreemd eerst was een groot gedeelte -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Weet eigenlijk niet wat ik voor complimenten richting redactie moet geven,het eerste waar ik aan denk is een 0. De 2de is net even wat meer dus +1

[ Voor 21% gewijzigd door pcgek op 02-02-2014 12:10 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

pcgek schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:07:
Weet eigenlijk niet wat ik voor complimenten moet geven,het eerste waar ik aan denk is een 0.
+1, lijkt me. Het is namelijk wel ontopic, want het gaat over de videoreportage.

Toch zien veel mensen het moderatiesysteem nog steeds meer als 'likes', dus als ze het eens zijn met een compliment lijken ze een '+3' te geven, terwijl het alles behalve informatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

De eerste reactie voegd in mijn ogen niks toe,is een oneliner naar de redactie. Is waardeloos voor de lezer en niet eens ontopic,want heeft niks met de inhoud te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

pcgek schreef op zondag 02 februari 2014 @ 12:07:
Weet eigenlijk niet wat ik voor complimenten richting redactie moet geven,het eerste waar ik aan denk is een 0. De 2de is net even wat meer dus +1
Als het alleen een compliment naar de redactie is dan geef ik het gewoon een 0, het voegt niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mijn reactie mae-t.net in 'nieuws: Seagate komt binnenkort met 6TB-schijf' stond bij mijn weten eerst op +1 (meen ik). Toen ik gisteren nog eens in de discussie bladerde opeens -1, naar mijn idee ten onrechte. Misschien zag iemand hem aan voor een fanboymelding, al lijkt hij er niet op en was ook totaal niet zo bedoeld?

[ Voor 14% gewijzigd door mae-t.net op 02-02-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
mae-t.net schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:12:
Mijn reactie mae-t.net in 'nieuws: Seagate komt binnenkort met 6TB-schijf' stond bij mijn weten eerst op +1 (meen ik). Toen ik gisteren nog eens in de discussie bladerde opeens -1, naar mijn idee ten onrechte. Misschien zag iemand hem aan voor een fanboymelding, al lijkt hij er niet op en was ook totaal niet zo bedoeld?
Kan er niks meer mee 48 uur zijn voorbij hij staat op +1

Xatr0z in 'nieuws: 'NSA hackte Belgische professor cryptografie''
Gewoon een troll/flame en rant -1

unglaublich in 'nieuws: Glasvezelprovider Glashelder staat op rand van faillissement'
Jessez in 'nieuws: Glasvezelprovider Glashelder staat op rand van faillissement'
Onbegrijpelijk dat ze een +2 hebben gehad
+1

[ Voor 22% gewijzigd door SRich op 02-02-2014 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Bor in 'nieuws: Nederlander ontwikkelt anti-tracking-app Pry-fi' is volgens mij gewoon een ontopic reactie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Kan admin/mod eens nakijken wie mij steeds -1 geeft? Is erg doel gericht namelijk want rest om mijn heen word niet eens gemod.
mad_max234 in 'video: Asus Transformer Book T100'

Is namelijk erg ontopic en sluit gewoon aan bij de video, zou dus minimaal +1 ontopic moeten zijn. Dat men er niet mee eens is met mijn mening dat kan maar daarvoor is het modsysteem niet bedoel. Daar heeft tweakers niks voor, helaas misbruiken ze het modsysteem daarvoor.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Dat is niet op jouw persoon gericht, dit is de enige recente reactie van jou die hij heeft gemodereerd. Ook bij andere reacties van jou tref ik niets bijzonders aan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Deze krijgt -1 maar is imho gewoon een redelijk beknopte +1: Tweaker1234 in 'nieuws: 'Bestverkopende smartphone in Nederland is iPhone 5s''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Dirk schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:52:
Dat is niet op jouw persoon gericht, dit is de enige recente reactie van jou die hij heeft gemodereerd. Ook bij andere reacties van jou tref ik niets bijzonders aan.
Bedankt voor opheldering, ik slaap vannacht weer beter. :D :+ Dan is het toeval geweest, mods vielen namelijk behoorlijk uit de pas met rest van mods, viel erg op omdat rest bijna nog niet gemodereerd was.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperEye
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 18:39
In dit topic gaat het volgens mij fout: Helft jongeren is bezorgd over doorverkoop gegevens Facebook

Waarom krijgt deze reactie +1 en deze en deze daarop 0. Volgens mij zijn ze inhoudelijk goed en niet off topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
De eerste is +1 omdat dit gewoon een goed punt is. Het probleem met Google is niet dat ze data doorverkopen het is dat ze de data gebruiken voor hun eigen gewin; gerichte advertenties tonen binnen Google software. De tweede reactie stelt dat beide bedrijven doorverkopen maar voor Google lijkt daar weinig reden toe te zijn. Ik zou niet weten waarom Google dat zou moeten doen en de reactie maakt dat ook niet duidelijk. De rest is een gewoon wat anti-corporatie praat, niet heel bijzonder. Zou +1 kunnen krijgen, maar ik vind een 0 net zo goed. Derde reactie kun je over twijfelen, kan ook een 0 en een +1 krijgen. Maar heeft ongeveer even weinig inhoud als de tweede, alleen een stukje eigen mening.

Echt fout wil ik de scores in elk geval niet noemen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand hier naar kijken vanwege het weg modden
Verwijderd in 'nieuws: Ontwikkeling nieuwe Need For Speed-game opgeschort'

Misschien dat het te maken heeft met het filmpje of omdat het oftopic is. Als ik geen filmpje mag plaatsen hoor ik het graag want dan verwijder ik het filmpje per direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 64119 in 'nieuws: AMD brengt Catalyst-drivers met Mantle-ondersteuning uit'

M.i. absoluut een -1. Iemand afkraken, terecht of niet, hoort niet op de frontpage thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:17:
Anoniem: 64119 in 'nieuws: AMD brengt Catalyst-drivers met Mantle-ondersteuning uit'

M.i. absoluut een -1. Iemand afkraken, terecht of niet, hoort niet op de frontpage thuis.
Dat deze over het hoofd gezien is zeg.. deze mag uiteraard naar -1 dan misschien zelfs niet naar -2 ?
Helaas meer dan 48 uur dus modjes ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011

Tribits

Onkruid vergaat niet

XzeroD schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:34:
[...]

Dat deze over het hoofd gezien is zeg.. deze mag uiteraard naar -1 dan misschien zelfs niet naar -2 ?
Helaas meer dan 48 uur dus modjes ... O-)
Die reactie is van vandaag, dus nog geen 24 uur oud, je moet alleen even doorklikken naar het artikel zelf om te modereren. Staat nu overigens op -1 en dat lijkt me ook wel de juiste score.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht is nu verwijderd dus was toch meer dan een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Nagenoeg twee keer dezelfde reactie van Siask:
Verwijderd in 'nieuws: Elite Systems haalt ZX Spectrum-games uit App Store na rel over auteursrechten'

Drie minuten later:
Verwijderd in 'nieuws: Elite Systems haalt ZX Spectrum-games uit App Store na rel over auteursrechten'

Misschien een fout gelopen edit van hem/haar, maar is het dan automagisch twee keer dezelfde moderatie waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Nee. Heb die 2e aangepast met de link naar de eerste. Moderaties zullen misschien nog wel omlaag gaan.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meningmods op een leugen...

Powergrim in 'nieuws: 'Merendeel e-books in Nederland is niet betaald''

Mag hooguit een +1 hebben. Maar omdat het gewoon een pure leugen is, zou ik zelfs 0 niet raar vinden. De +2's en +3's zijn absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:39:
Meningmods op een leugen...

Powergrim in 'nieuws: 'Merendeel e-books in Nederland is niet betaald''

Mag hooguit een +1 hebben. Maar omdat het gewoon een pure leugen is, zou ik zelfs 0 niet raar vinden. De +2's en +3's zijn absurd.
Een pure leugen vind ik wat overdreven. Mocht het niet correct zijn is het inderdaad een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

qless in 'nieuws: Vlaamse televisiezenders eisen verbod opnamedienst Bhaalu'
Dit is geen +3 lijkt mij, ik dacht meer aan een +1 max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Gebruiker geeft hier openlijk toe expres te mismodden:

Edgarz in 'nieuws: Assange: sysadmins moeten infiltreren bij geheime diensten'

Idem hier:
Edgarz in 'nieuws: Assange: sysadmins moeten infiltreren bij geheime diensten'

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 05-02-2014 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Dat is inderdaad een overduidelijke -1. De +2 moderaties die deze post krijgt vind ik dan weer opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Kwam een aparte -1 tegen in een reactie van een andere gebruiker in mn productreview. Uit interesse even gekeken wat er nu zo onaardig aan die reactie was, maar lijkt mij gewoon een keurige gesture van interesse? In elk geval zeker geen flamebait e.d.

peakrever in 'productreview: NZXT Kraken X60 review door Foritain'

Maakt voor mij weinig uit, maar vind negatieve scores voor een gebruiker die niets verkeerd doet, of sterker nog aardig probeert te doen, erg jammer. Het zal aan mij liggen maar begrijp niet dat iemand de moeite neemt om daar -1 op te klikken.

edit: zie dat er nu in no-time 5 +1's bij gekomen zijn wat de score mooi herstelt. Dank u medegebruikers, of mod. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Foritain op 05-02-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Ik zou een dergelijke oneliner een 0 of +1 geven. De post is netjes en aardig maar voegt aan de andere kant ook niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm

nieuws: World Cyber Games houden op te bestaan

Waarom -1? het is on-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:34
Omdat er duidelijk uit blijkt dat je het artikel niet gelezen hebt (het WCG houdt namelijk op met bestaan). Daarnaast kun je de tweede zin opvatten als een flamebait aangezien je de suggestie wekt dat je het nergens op vind slaan, maar goed misschien bedoelde je dat niet. Het is in ieder geval zeker niet on-topic, eerder een 0.

[ Voor 4% gewijzigd door Mythio op 05-02-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 23:37

botoo

💀 too old to die young

Het topic is dat die games verdwijnen, niet dat het lachen gaat worden. Wmb een goedkope manier om een fipo te scoren en een -1 rechtvaardigt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:34:
[...]

Het topic is dat die games verdwijnen, niet dat het lachen gaat worden. Wmb een goedkope manier om een fipo te scoren en een -1 rechtvaardigt.
Nee als je goed kijkt staat er : Olympische spelen voor games,. ik bedoelde : vet dat word lachen.. niet in een negative zin :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

"Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken."

Jouw bericht is een doelloze first post.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Verwijderd in 'nieuws: Fujitsu introduceert laptop voor senioren'
Dat lijkt me niet bepaald een +3 waard. (zacht uitgedrukt)

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
sprankel in 'nieuws: Europol: tienduizenden Europeanen betaalden na ransomware-besmetting'

Apenlanden, met als tegenhanger (landen met) Westerlingen. En een referentie aan burgeroorlogen. Ben ik de enige die denkt dat deze user met mensen in de derde wereld gemakshalve 'apen' noemt? Heb 'm -1 gegeven maar imo mag ie helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Bundin schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:15:
sprankel in 'nieuws: Europol: tienduizenden Europeanen betaalden na ransomware-besmetting'

Apenlanden, met als tegenhanger (landen met) Westerlingen. En een referentie aan burgeroorlogen. Ben ik de enige die denkt dat deze user met mensen in de derde wereld gemakshalve 'apen' noemt? Heb 'm -1 gegeven maar imo mag ie helemaal weg.
Terecht
-1 maar -2 is ook rechtvaardig. Racisme

Verwijderd in 'nieuws: Minister: gebruik van door NSA aangereikte data bij AIVD en MIVD is rechtmatig'
Ook gewoon een rant en helemaal geen +2
-1

shredder in 'nieuws: Minister: gebruik van door NSA aangereikte data bij AIVD en MIVD is rechtmatig'
idem, dit gewoon een afval putje reactie -1

freedzed6 in 'nieuws: Groep plaatst uit protest lijsten met kwetsbare Asus-routers online'
-1, maar miss een -2 ?

[ Voor 22% gewijzigd door SRich op 06-02-2014 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Bundin schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:15:

Deze post is onder de aandacht van de powermods gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinkman in 'nieuws: UPC heeft 120.000 wifi-hotspots bij klanten'

lijkt mij geen -1 maar gewoon 0 offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
De eerste "waar kan ik dat lezen" is +1 of 0 echter een discussie eronder over de reactie op zich hoort niet op de FP wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij word (naar mijn mening volledig onterecht) hard aangevallen door fireglide , en deze reactie is wat mij betreft prima in orde en puur bedoeld om de oorspronkelijke vraag te verduidelijken danwel als verdediging tegen de onzin die fireglide over hem heen stort , ik blijf het absoluut een 0 vinden , een min 1 omdat iemand zich tegen onzin verdedigt vind ik echt niet terecht !

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 12:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:23

watercoolertje

Untertitel

En de trieste modjes zijn weer bezig:
Matthijs240 in 'nieuws: LG presenteert smartphone met 1440p-scherm vermoedelijk volgende week'

Wat is daar ongewenst aan? Omdat een paar mods niet op 1440p zitten te wachten? Diep triest weer...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

watercoolertje schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:01:
Matthijs240 in 'nieuws: LG presenteert smartphone met 1440p-scherm vermoedelijk volgende week'

Wat is daar ongewenst aan? Omdat een paar mods niet op 1440p zitten te wachten? Diep triest weer...
Denk dat die -1 krijgt vanwege de eerste zin, daar hangt nogal een ondertoon aan.
Zo joh wat een specs, zal wel een aardig prijskaartje aan hangen
-1 vind ik inderdaad te ver gaan, als mensen hier al -1 voor gaan geven.. zucht

Deze vind ik dan wel weer een -1 of een 0.
Fawn in 'nieuws: LG presenteert smartphone met 1440p-scherm vermoedelijk volgende week'

[ Voor 15% gewijzigd door XzeroD op 07-02-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Erg veel slowchat en totaal offtopic bij deze meuk post. Ik heb niet alles meer op +1 of 0 laten staan;

meuk: Sony PlayStation 3 4.55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Je kunt het wellicht ook anders brengen? Je bent hier in een forum waar mensen mee willen werken om moderaties op de juiste score te laten uitkomen. Daar past een toonzetting als deze imho niet bij.

Dat gezegd te hebben is die post idd geen -1. Ik zal er ook wat punten tegen aan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Maar als hij toevallig de post knop 10 seconden eerder had geraakt was het terecht een -1 vanwege fipo?
Ik geef zelf een 0, wat de fipo ook van me gekregen heeft.
Al doet met name het "Na jaren 1080P" me eigenlijk wel neigen naar de -1.
Dit is gewoon het uitlokken van een bepaald soort reacties, nauwelijks serieus te nemen dit.

[ Voor 11% gewijzigd door JDVB op 07-02-2014 12:14 ]

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Als in dat je persoonlijk een andere mening hebt of is dit echt een offtopic/ongewenste reactie?
Volgens mij is het helemaal niet gek om, in het geval de fabrikanten doorschieten in bepaalde specificaties, aan te geven dat andere specificaties, zoals accuduur of nieuwe ontwikkelingen rond een beeldscherm, wat meer aandacht mogen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Fawn schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:07:
[...]

Als in dat je persoonlijk een andere mening hebt of is dit echt een offtopic/ongewenste reactie?
Volgens mij is het helemaal niet gek om, in het geval de fabrikanten doorschieten in bepaalde specificaties, aan te geven dat andere specificaties, zoals accuduur of nieuwe ontwikkelingen rond een beeldscherm, wat meer aandacht mogen krijgen.
Ik deel je mening zelfs, resoluties hebben we wel gezien. Innovatieve dingen zoals buigbare schermen zouden zeer welkom zijn.

Echter vind ik de zin "Ok, nu weten we het wel weer met de extreme resoluties." een beetje een uitlokkertje naar reacties. Echter gaat deze zin wel een klein beetje over het artikel, je 2e zin daarin tegen heeft vrijwel niks met het artikel te maken. -1 voor je reactie is te overdreven begrijp ik zo, zou eerder een 0 zijn voor offtopic. Bovenstaande is gebaseerd op mijn mening, indien je het toch anders ziet waarom je post on-topic is hoor ik die zeker graag.

Deze mag naar -1, dit is uitlokken voor meer reacties.
Enai in 'nieuws: LG presenteert smartphone met 1440p-scherm vermoedelijk volgende week'

Deze kan naar 0, bericht spreekt voorzich.
J3ll3nl in 'nieuws: LG presenteert smartphone met 1440p-scherm vermoedelijk volgende week'

[ Voor 22% gewijzigd door XzeroD op 07-02-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Eens met beide en ze staan nu beide op de juiste scores :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Mijn post krijgt offtopic maar is volledig ontopic bij dit meukitem.

Bor in 'meuk: Calibre 1.23'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bor de Wollef schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:06:
Mijn post krijgt offtopic maar is volledig ontopic bij dit meukitem.

Bor in 'meuk: Calibre 1.23'
Staat inmiddels stevig op +1 en krijgt zelfs +2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fevenhuis in 'nieuws: Criminelen wijzigen dns-servers op routers om geld te roven'

ik kan niet hoger komen dan een 0 maar staat dankzij 19 x +2 nu nog op +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Deze staat inmiddels redelijk stevig op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Word hier echt verkeerd gemod, gaan +3 spotlight geven aan mensen die zeuren om spelfouten in artikel. ipv dat ze nu even in topic melden en niet hele reactiesysteem gaan vervuilen met ongewenste gezeur over spelfouten wat niks bijdraagt aan artikel.

Hele artikel is vervuild met ongewenste posten op de verkeerde plek.

Begin maar met -1 te strooien. :D
nieuws: 'Snowden gebruikte eenvoudige web-crawler software'

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Ik heb daar wat -1's uitgedeeld en tevens wat spelfouten in het artikel gefikst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:14
Ik heb meteen even een zooitje anderen gefixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
0 vanwege off topic
Punt eraf voor het "autistisch gedrag"

Wat een niveau..

SpiekerBoks in 'nieuws: 'Snowden gebruikte eenvoudige webcrawler-software''

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 09-02-2014 17:17 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Dit topic blijven ze maar doorgaan met +3 geven voor zware -1 berichten, eerste bericht staat alweer op 0, misschien even tijdje mod status veranderen van die personen om laten weten dat niet de bedoeling is? Werd in verleden ook vaker toegepast bij mensen die doelbewust door blijven gaan met misbruiken van modsysteem.

Is toch heel duidelijk dat niet gewenst is, staat nota bene modbreak bij, totale ondermijning van mods. Vind zelfs soms erg onbeschoft van vele om zo heftig te reageren, lijkt laatste tijd erger te worden met personen die nodig vinden om hoop heibel te maken om typo of spelfout.

nieuws: 'Snowden gebruikte eenvoudige webcrawler-software'

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de spelnazi's niet op -1 gezet worden?
Deze reacties horen niet niet dus moeten dan ook op -1 (ongewenst) ipv vast gezet door een mod op 0!

anders gaan ze zeker door met opmerkingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:27
Niet om het één of ander maar ongewenst staat volgens de, door Tweakers zelf opgestelde, richtlijnen omschreven als troll of flame. Aangezien dit niet het geval is, is het volgens mij gewoon offtopic.

Dat jij/jullie dit omschrijven als ongewenst is dan in mijn ogen anders als het ongewenste gedrag volgens de richtlijnen ;)

edit:

Ik heb het hierbij over de mensen die enkel de typo's rapporteren in het topic en niet over de mensen die er verder op inhaken.

[ Voor 18% gewijzigd door LollieStick op 09-02-2014 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

LollieStick schreef op zondag 09 februari 2014 @ 19:23:
Niet om het één of ander maar ongewenst staat volgens de, door Tweakers zelf opgestelde, richtlijnen omschreven als troll of flame. Aangezien dit niet het geval is, is het volgens mij gewoon offtopic.

Dat jij/jullie dit omschrijven als ongewenst is dan in mijn ogen anders als het ongewenste gedrag volgens de richtlijnen ;)

edit:

Ik heb het hierbij over de mensen die enkel de typo's rapporteren in het topic en niet over de mensen die er verder op inhaken.
Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat ze niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Er zijn in dat artikel veel reacties op 0 vastgezet terwijl ze gewoon dik -1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze willen het niet in het artikel zelf dus is het ongewenst.
Anders zouden ze er niet moeilijk over doen.

Anders moeten ze de regels maar eens gaan aanpassen.

Heb 10x liever een spelvout dan die spelnazi's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

mad_max234 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:22:
Dit topic blijven ze maar doorgaan met +3 geven voor zware -1 berichten, eerste bericht staat alweer op 0, misschien even tijdje mod status veranderen van die personen om laten weten dat niet de bedoeling is? Werd in verleden ook vaker toegepast bij mensen die doelbewust door blijven gaan met misbruiken van modsysteem.

Is toch heel duidelijk dat niet gewenst is, staat nota bene modbreak bij, totale ondermijning van mods. Vind zelfs soms erg onbeschoft van vele om zo heftig te reageren, lijkt laatste tijd erger te worden met personen die nodig vinden om hoop heibel te maken om typo of spelfout.

Er zijn reacties zoals de eerste op de nul gefixeerd door iemand die deze rechten heeft(oa power mod).
Van mij mogen die gewoon op de -1 dus ben ik het met je eens maar ik kan leven met een nul ipv +1 of hoger.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Misha schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:49:
Ik heb meteen even een zooitje anderen gefixed :)
Zo te zien op 0 gefixed?,komen de posters wel heel goed weg.
LollieStick schreef op zondag 09 februari 2014 @ 19:23:

edit:

Is gewoon vervuiling,verder niks,dus -1.

edit:
Mooi een zooitje -1s uit kunnen delen en het deed niet eens zeer ;)

[ Voor 62% gewijzigd door pcgek op 09-02-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geen zero tolerance invoeren op reacties met spelfout verbeteringen en zeuren over moderaties.

Gewoon deleten die handel incl de reacties eronder . Als men weet dat deze onherroepelijk verwijderd worden zullen ze er ook niet meer op reageren zoal bij het snowden artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Wie helpt deze nog even naar de -1 waar deze post thuishoort?

A.Kebab in 'nieuws: 'Snowden gebruikte eenvoudige webcrawler-software''

Deze mag ook wel van de +2 af;
frankwopereis in 'nieuws: Kabinet maakt straffen voor cybercrime strenger'

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 10-02-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:23

watercoolertje

Untertitel

Verwijderd in 'nieuws: Samsung brengt Galaxy S4 met zwarte en ruwere behuizing uit'

Is dat tegenwoordig ontopic, good to know :X

[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 10-02-2014 11:01 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:27
Ik vind dat je als redactie blij mag wezen met elke vorm van feedback die je bezoekers geven. Of dat nou bij het artikel is of op het forum (waar het eigenlijk hoort) doet daar niets aan af.

Met het neerzetten van dergelijke reacties als ongewenst of zelfs een admin-edit zonder een bedankje geef je eigenlijk aan dat je het alleen maar vervelend vind dat je feedback krijgt. Daarnaast vind ik dat het Feedback knopje onder de kop van een artikel onduidelijk is. Je moet daarna nog zelf een keuze maken waar de feedback over gaat in plaats dat het gewoon bij de auteur en evt direct leidinggevende terecht komt wanneer je een formulier gebruikt.

Op die manier hou je ook bij wie wat voor fouten maakt en kan je diegene ondersteunen in het schrijven van betere artikelen.

De term taalnazi's vind ik trouwens veel erger als een reactie over een typ/spelfout in een artikel.

@Misha onder mij:
Eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:14
pcgek schreef op zondag 09 februari 2014 @ 20:37:
[...]

Zo te zien op 0 gefixed?,komen de posters wel heel goed weg.
Iedereen die een spelfout meldt een 0 (immers irrelevant voor de discussie als je het mij vraagt). Als ze reacties aan het uitlokken zijn/flamen/trollen, dan -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Offtopic reacties die daarnaast nog eens op de verkeerde plaats word gemeld. Je kan daarvoor ook een puntaftrek geven en zo kom je op de -1 uit, er zijn meer redenen/richtlijnen om een reactie een -1 te geven dan enkel het aspect trollen/flamen imo.
Gezien de storm die onder die reacties los is gebarsten over typfouten kan je je ook afvragen welk signaal je afgeeft door deze reactie(s) op de nul te fixeren ipv de -1.
Al met al denk ik dat je het op verschillende manieren kan bekijken, ik zelf ben wat strenger en wil dit gewoon weg niet zien op de FP maar gewoon in GR zoals door een power mod ook al werd aangegeven in de mod breaks.
We hebben deze richtlijnen en forum gedeeltes niet voor niets en er staat ook het knopje feedback bovenin het artikel waardoor men makkelijk kan melden wat er mis is via de juiste weg , daarom vind ik het gewoon ongewenst om deze discussies terug te zien onder het bericht zelf maar meningen mogen verschillen.

[ Voor 41% gewijzigd door pino85 op 10-02-2014 13:21 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Misha schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:39:
[...]

Iedereen die een spelfout meldt een 0 (immers irrelevant voor de discussie als je het mij vraagt). Als ze reacties aan het uitlokken zijn/flamen/trollen, dan -1
Iemand die een spel of typefout in het daarvoor bedoelde topic meld mag van mij wel een +3 krijgen,maar niet onder het nieuwsartikel zelf. Ook een 0 is wmb te veel. Een post zoals deze Zegato in 'nieuws: 'Snowden gebruikte eenvoudige webcrawler-software'' wil ik nog wel een 0 aan hangen,maar de rest krijgt gewoon een -1 zoals dat tot nu toe altijd de bedoeling was/is. Het gemekker over spelfouten leidt alleen maar af en zoals je zelf kunt zien wordt het een grote bende. Snap trouwens ook niet waarom je ze vastgezet hebt, het modsysteem had dat zelf wel opgelost. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 16-09 12:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Goedbedoeld redactioneel commentaar hoort inderdaad op 0, maar vooral het massale doorzeuren is wat mij betreft erg irritant en dus ongewenst.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

LollieStick schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:19:
Ik vind dat je als redactie blij mag wezen met elke vorm van feedback die je bezoekers geven.
Absoluut!
Of dat nou bij het artikel is of op het forum (waar het eigenlijk hoort) doet daar niets aan af.
Nou nee, kijk maar eens naar het Snowden artikel, een enorme bulk gezever over spelfouten en commentaar op de redactie, bij elkaar genomen is dat simpelweg ongewenst om te lezen op de FP. Op de FP wil je reacties lezen die over het nieuws-item gaan en die zijn nu niet/amper terug te vinden.

In dat kader is het fixeren van een score op 0 door Misha wmb ook onjuist, een -1 is imo de enige juiste score. Ongewenst is ongewenst onverkort of het goed bedoeld is of niet.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 20:34
FlowDesign in 'reviews: De grote beloften van 5g'

Kan iemand deze even netjes modden?

Er wordt trouwens sowieso zwaar gemeningmod op berichten.

[ Voor 21% gewijzigd door xzaz op 10-02-2014 14:05 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Frustus Maximus in 'nieuws: Huawei komt met smartwatch en twee tablets'

Reacties hieronder maar even in de gaten houden, heb zo'n vermoede dat het uit de hand gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
XzeroD schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:46:
Frustus Maximus in 'nieuws: Huawei komt met smartwatch en twee tablets'

Reacties hieronder maar even in de gaten houden, heb zo'n vermoede dat het uit de hand gaat lopen.
Je heb gelijk.... het regent terechte en ontrechte -1's daar ;) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:22
Ik voorzie een geweldige 1 april grap... Gewoon iedereen die een post met iphone / android maakt instabannen voor een dag.. Wat zal dat een rustige dag zijn.. ;-)

Maar ja, het regent er nogsteeds terecht en onterechte -1's.. en niet zo'n beetje ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
gezeik over spelling.. -1.. We hebben een Feedback knop, als mensen dat niet willen gebruiken, maken ze gewoon opzettelijk misbruik van het reactie systeem (aangezien de reacties daar TOTAAL niet voor bedoelt zijn).

Ik snap dat de redactie het liefst iedereen te vriend wil houden, en niemand tot last wil zijn. Maar wordt het niet een keer tijd om harder te gaan optreden tegen mensen ipv "ach jongetje, we zullen maarr denken dat je het niet weet voor de 80e keer, ach, kan gebeuren he? /aai over hoofd"

Dat Huawei artikel is echt een leuk voorbeeld waarom ik iedereen die ik ken aanraad om gewoon de reacties te negeren op tweakers, of liever naar een wat normalere tech website te gaan. Wat een kansloze bende is dat zeg..

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 10-02-2014 16:51 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:20:
[...]
Absoluut!
[...]

Nou nee, kijk maar eens naar het Snowden artikel, een enorme bulk gezever over spelfouten en commentaar op de redactie, bij elkaar genomen is dat simpelweg ongewenst om te lezen op de FP. Op de FP wil je reacties lezen die over het nieuws-item gaan en die zijn nu niet/amper terug te vinden.

In dat kader is het fixeren van een score op 0 door Misha wmb ook onjuist, een -1 is imo de enige juiste score. Ongewenst is ongewenst onverkort of het goed bedoeld is of niet.
Ik vond de shitstorm bij dat bericht trouwens helemaal terecht. Als je je lezers niet serieus neemt door zulke slecht geschreven nieuwsberichten af te leveren als betaald redactielid dan krijg je dat.

Referral link. Misschien niet eens zijn referral. Maar volgens mij zijn dat soort links niet toegestaan, het is in elk geval vervelend als je er op klikt krijg je eerst reclame.: HellStorm666 in 'nieuws: Ontwikkelaar haalt populaire game Flappy Bird offline'

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:05:
[...]

Ik vond de shitstorm bij dat bericht trouwens helemaal terecht. Als je je lezers niet serieus neemt door zulke slecht geschreven nieuwsberichten af te leveren als betaald redactielid dan krijg je dat.
Kan ik me helemaal in vinden maar al dat terechte commentaar op de redactie blijft vervuiling en daarmee ongewenst op de FP.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:05:
[...]

Referral link. Misschien niet eens zijn referral. Maar volgens mij zijn dat soort links niet toegestaan, het is in elk geval vervelend als je er op klikt krijg je eerst reclame.: HellStorm666 in 'nieuws: Ontwikkelaar haalt populaire game Flappy Bird offline'
Ik heb 'm -1 gegeven (met boost) om het wat meer recht te trekken, maar dat hielp niet echt. :P
Maar goed, diegene eronder heeft +2 of +3, dus die valt sowieso meer op.

Wat anders:
nefertem in 'nieuws: 'Windows Phone 8.1 maakt extra grote live tiles mogelijk''
calvinturbo in 'nieuws: 'Windows Phone 8.1 maakt extra grote live tiles mogelijk''
Persoon boven ons krijgt wel een +1, maar wij een -1.
Feitelijk gezien klopt het gewoon wat wij zeggen, maar omdat we minder positief zijn dan Game_overrr krijgen we een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit vind ik gewoon een +1: Verwijderd in 'nieuws: Grote bitcoin-exchange wijt transactieproblemen aan oude bug' Mensen zijn het er misschien niet mee eens of vinden het onzin en geven dus een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:31:
Dit vind ik gewoon een +1: Verwijderd in 'nieuws: Grote bitcoin-exchange wijt transactieproblemen aan oude bug' Mensen zijn het er misschien niet mee eens of vinden het onzin en geven dus een 0.
Zonder dat linkje (en voor je edit dus) voegt je post niet zoveel toe. Het kan nu wel op +1 vind ik.
Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]