Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste
Acties:
  • 178.664 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Er is niets ongewenst aan die post. Het lijkt er op dat sommige mensen hun mening door willen drukken door middel van moderatie (mee eens of niet mee eens stemmen)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Fredi in 'nieuws: HP promoot actief Windows 7 op consumenten-pc's'
kan iemand mij uitleggen waarom dit geen -1 is? Is toch duidelijk beledigend?

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

onetime schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:14:
Fredi in 'nieuws: HP promoot actief Windows 7 op consumenten-pc's'
kan iemand mij uitleggen waarom dit geen -1 is? Is toch duidelijk beledigend?
Staat toch op -1? Ik zie geen mismod hoor. ;)

Zapato in 'nieuws: Dixons, MyCom en iCentre gaan klanten informeren over wifi-tracking'
Dit is geen +2 of +3 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onetime
  • Niet online

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Is inderdaad een +1, maar dit zal een mod moeten aanpassen omdat hij te oud is. Denk dat vanwege de *LOL* mensen gedacht hebben dat zijn bericht sarcasme was misschien ? Desondanks gewoon een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

http://tweakers.net/nieuw...eaction=6709945#r_6709945
Heel veel 0 en +1 en ook nogal wat +2 / +3, toch vind ik het een -1 want dit is gewoon uitlokken op een reactie en daarnaast bevat de post ook geen inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilbo.Balings
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
SRich, dank je, kan gebeuren!

[ Voor 17% gewijzigd door Bilbo.Balings op 23-01-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-08 12:18
Loller1 in 'nieuws: Nokia verkoopt minder Lumia's dan kwartaal eerder'
Waarom een -1?

[ Voor 5% gewijzigd door Loller1 op 23-01-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Omdat hij aan het trollen is? Lees jij niet wat ik lees?

"Waar zijn alle Windows Phone aanhangers nu die vorige week nog beweerden dat het besturingssysteem niet te stoppen was, laat me toch niet lachen."

Dit is toch echt trollen en flamebait. Terecht dat die op -1 staat, zal er nog eentje bij doen ook.

Jouw bericht daarintegen vind ik gewoon een +1 Loller1 in 'nieuws: Nokia verkoopt minder Lumia's dan kwartaal eerder'
Ben het trouwens niet eens met je redenatie, maargoed dat is puur mijn mening.

[ Voor 6% gewijzigd door Benjamin- op 23-01-2014 17:08 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
Benjamin- schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:07:
Omdat hij aan het trollen is? Lees jij niet wat ik lees?

"Waar zijn alle Windows Phone aanhangers nu die vorige week nog beweerden dat het besturingssysteem niet te stoppen was, laat me toch niet lachen."

Dit is toch echt trollen en flamebait. Terecht dat die op -1 staat, zal er nog eentje bij doen ook.

Jouw bericht daarintegen vind ik gewoon een +1 Loller1 in 'nieuws: Nokia verkoopt minder Lumia's dan kwartaal eerder'
Ben het trouwens niet eens met je redenatie, maargoed dat is puur mijn mening.
O, sorry, ik bedoelde ook mijn bericht, moet de verkeerde link hebben gekopieerd, sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Loller1 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:12:
[...]

O, sorry, ik bedoelde ook mijn bericht, moet de verkeerde link hebben gekopieerd, sorry. :)
Staat nu inmiddels stevig op +1

MelvinV2 in 'nieuws: Dixons, MyCom en iCentre volgen klanten door peilen wifi-signaal'
Begrijp trouwens niet wat hier ongewenst aan is :? +1 In mijn ogen

[ Voor 37% gewijzigd door SRich op 23-01-2014 17:28 ]

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Loller1 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 17:12:
[...]

Vond het al zo raar, was zo'n over duidelijk troll. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
junkchaser in 'nieuws: Google onderzoekt integratie bitcoin in betaaldiensten'

-1?
Dit is gewoon on-topic lijkt mij, het gaat over Google en Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik heb mijn posts iets vriendelijker gemaakt dus als ze even naar +1 kunnen worden gezet ?
Ergens niet mee eens zijn is geen reden om er een -1 van te maken.

Daisai in 'nieuws: Dixons, MyCom en iCentre volgen klanten door peilen wifi-signaal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Daisai schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:54:
Ik heb mijn posts iets vriendelijker gemaakt dus als ze even naar +1 kunnen worden gezet ?
Ergens niet mee eens zijn is geen reden om er een -1 van te maken.

Daisai in 'nieuws: Dixons, MyCom en iCentre volgen klanten door peilen wifi-signaal'
Zo werkt het natuurlijk niet, grapjas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Toff schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:19:
[...]

Zo werkt het natuurlijk niet, grapjas...
On-topic is on-topic, als iemand ergens niet mee eens is of er anders over denkt dan is dat geen reden om zoiets als ongewenst te modden of off-topic.

Maar het modgedrag op tweakers is de laatste tijd al behoorlijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Inzichtvol , must read of ononderbouwde stemmingmakerij en generalisate?
In ieder geval geen +2 of +3 voor mij. Wat vinden jullie.

Verwijderd in 'nieuws: Gemeente Amsterdam zet bankgegevens en iban-nummers burgers online'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 18:47

watercoolertje

Untertitel

watercoolertje in 'nieuws: Samsung ziet verkoop tablets sterk stijgen' wat is dit nou voor kutstreek? Wat is hier ongewenst aan?

Hij heeft het over totale verkoopgetallen ik over kwartaalgetallen, het artikel gaat over een KWARTAAL, hoe facking dom zijn sommige moderators hier?

edit: sorry als ik gefockt over kom, maar dat ben ik ook :) Dit modsysteem is zo frustrerend, kan het niet vaak genoeg zeggen, klopt meestal geen ene fuck van namelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door watercoolertje op 24-01-2014 10:20 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

watercoolertje schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:12:
watercoolertje in 'nieuws: Samsung ziet verkoop tablets sterk stijgen' wat is dit nou voor kutstreek? Wat is hier ongewenst aan?

Hij heeft het over totale verkoopgetallen ik over kwartaalgetallen, het artikel gaat over een KWARTAAL, hoe facking dom zijn sommige moderators hier?

edit: sorry als ik gefockt over kom, maar dat ben ik ook :) Dit modsysteem is zo frustrerend, kan het niet vaak genoeg zeggen, klopt meestal geen ene fuck van namelijk.
Hij stijgt al dus geen zorgen en staat inmiddels op +1 ;) Snap dat je best opgefockt kan worden van mensen die mismodden, dat worden wij ook. Helaas blijkt dat het mod systeem word misbruikt doordat mensen het gaan zien als een "vind ik leuk" of "vind ik niet leuk" systeem. In dit geval waren het er maar 2 mensen die je een -1 hadden gegeven dus nog niet zo heel spannend. Chapeau dat je het niet onder de post daar meld maar gewoon hier, anders had het nog veel meer uit de hand kunnen lopen. Al had je post hier zelf ook wat aardiger gemogen maar had je zelf ook wel door :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fawn
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Kan hier niets tegen gedaan worden?
[Verwijderde gebruiker]

Te zien aan de naam en het karma komt hier waarschijnlijk geen fatsoenlijke reactie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Fawn schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:51:
[Verwijderde gebruiker]

Te zien aan de naam en het karma komt hier waarschijnlijk geen fatsoenlijke reactie uit.
Gisteren een account aangemaakt, al 9 reacties die allen -1 hebben gekregen waaronder deze 2:
He blargh
HAHAHAHAHAHAAAHOHOHOHOHOOOHIHIHIHIHIIIIHEEEHEEEHEEE
De rest is inderdaad niet heel veel nuttiger... goed gezien :D

http://tweakers.net/nieuw...eaction=6711744#r_6711744
Deze mag naar -1

http://tweakers.net/nieuw...eaction=6711455#r_6711455
Twijfel bij deze, graag jullie mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Is een beetje feeding the trolls. Vind het niet echt on topic, dus een 0, maar dat is mijn mening :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Laatst online: 16-06 08:01
Iemand heeft in dit topic massaal onterecht -1 moderaties gegeven:

video: Keer terug naar Midden-Aarde in Shadow of Mordor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Die doet dat niet nog een keer. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Benjamin- in 'nieuws: 'Apple wil dit jaar twee iPhones met groter scherm uitbrengen''
Lijkt me gewoon ontopic

Benjamin- in 'nieuws: Nokia verkoopt minder Lumia's dan kwartaal eerder'
Duidelijke uitleg over zowel waarom hij naar beneden was gemod en onderbouwd met feiten. Lijkt me wederom gewoon weer ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Fawn schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:51:
[Verwijderde gebruiker]

Gezien zijn naam en registratiedatum vraag ik me af of [Verwijderde gebruiker] geen trollkloon van die troll is?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Jup, weg dus.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 14:18
Bullet NL in 'nieuws: Moederbedrijf UPC koopt Ziggo'

Dit is toch totaal geen +3 waard.. Hooguit een +1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ja gewoon een plus 1, geen +2 en al helemaal geen +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
FrostyGunman in 'nieuws: Microsoft doopt SkyDrive om tot OneDrive'

Apple fanboys zijn weer lekker bezig "OMG APPLE IN BERICHT! +2! YAAY" >_>

Is echt niet meer dan een 0 waard.. beetje niveau "kijk! ik kan plaatjes kijken"

[ Voor 13% gewijzigd door corset op 27-01-2014 17:09 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
rhk22463 in 'reviews: UPC neemt Ziggo over: wat verandert er?'
Ik heb altijd al een hekel gehad aan die 'ik deel mijn persoonlijke ervaring en presenteer deze als feiten' posts, en degene in de link is er ook zo één.

Het voegt vrij weinig toe aan de discussie. Het zijn puur persoonlijke meningen: ''smartcard in TV werkt prettiger'' en ''Sateliet of KPN, dat is het net niet'' en ''De internetsnelheid van UPC mag dan goed zijn, die van Ziggo is dat ook want-ik-heb-hoge-snelheid''. Geen onderbouwing, alleen op basis van ''Ziggo is goed want ik heb de beloofde snelheid''. Ik vind dit dan ook een +0 / irrelevant. Of ben ik hier dan te hard in?

Framoes in 'reviews: UPC neemt Ziggo over: wat verandert er?'
Bovenstaande is geen +3 waard lijkt me. Met mijn +1 staat deze nog steeds te hoog, want hoewel duidelijk on topic en relevant voor een discussie, voegt het niets informatiefs of nieuws toe aan het draadje.

SuperDre in 'nieuws: Moederbedrijf UPC koopt Ziggo'
Hooguit +1. Weer op basis van persoonlijke en individualistische meningen en ervaringen. Leuk natuurlijk, maar als 1,6 miljoen abonnees hun 'ervaringen' neer gaan zetten onder de reacties, geven we die dan allemaal +2 voor informatief? Nee toch mag ik hopen :)
Diegene die de laatstgenoemde ook nog eens in de Spotlight +3 zet snapt het moderatiesysteem niet helemaal...

JcHm in 'nieuws: Moederbedrijf UPC koopt Ziggo'
Informatief of erg goede aanvulling op het artikel? Nee, opnieuw niet. Weer een mening en een paar gebruikers die de +2 knop als ''Vind ik leuk'' button zien.

[ Voor 45% gewijzigd door Royeboi op 27-01-2014 22:11 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:39
Emmef in 'nieuws: Directeur Bitinstant opgepakt wegens 'witwassen drugsgeld''

Waarom krijgt deze bijdrage een +3, terwijl het mij overduidelijk een off-topic bericht lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anakha schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:46:
Emmef in 'nieuws: Directeur Bitinstant opgepakt wegens 'witwassen drugsgeld''

Waarom krijgt deze bijdrage een +3, terwijl het mij overduidelijk een off-topic bericht lijkt?
Geen idee. Heeft nog wel een paar zetjes van +1 naar 0 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik weet dat ik net zo goed niet kan beginnen aangezien het toch wel fanboy modding zal worden in het hele artikel maar de volgende vind ik echt geen +3 waard:

ikweethetbeter in 'nieuws: Apple iPhone verliest marktaandeel aan Samsung, LG en Chinese merken'

Dit is meer bashing dan onderbouwing of argumenten voor de statement die hij doet..

Paar quotes
Samsung doet maar wat, met het doel om zoveel mogelijk te verkopen. Indruk maken met specificaties, iets soepel werkends opleveren is bijzaak.
Android's apps zijn gebaseerd op Java, en daardoor al per definitie minder efficient dan de native ARM code van Apple's iOS. Een Samsung telefoon met het dubbele aantal cores en de dubbele hoeveelheid geheugen presteert maximaal gelijk aan een iPhone. Maar Samsung adverteert wel met die dubbele specs!

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Ik ook niet. Weinig echt toegevoegde waarde,met een +1 is ie wel betaald.

Het is wat Joost zelf ook al zegt: Joost in 'nieuws: Ziggo en Xs4all hoeven The Pirate Bay niet langer te blokkeren'

[ Voor 64% gewijzigd door pcgek op 28-01-2014 12:06 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
De reacties direct onder Joost hoeven ook niet op +2...

[ Voor 9% gewijzigd door Dirk op 28-01-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:20

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

553 mening mods

Inderdaad wow.... :N

Die post is gewoon een dood ordinaire +1. Absurd dat die op +3 staat. Kan een powermod die niet gewoon even op +1 fixen?

De reactie op die post (Verwijderd in 'nieuws: Ziggo en Xs4all hoeven The Pirate Bay niet langer te blokkeren') staat nauwelijks verbazingwekkend op 0... Oók weer meningmods, aangezien die reactie ook gewoon een normale mening is, die gewoon op +1 moet staan.

Graag ook daar een powermod fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:28:
553 mening mods

Inderdaad wow.... :N

Die post is gewoon een dood ordinaire +1. Absurd dat die op +3 staat. Kan een powermod die niet gewoon even op +1 fixen?

De reactie op die post (Verwijderd in 'nieuws: Ziggo en Xs4all hoeven The Pirate Bay niet langer te blokkeren') staat nauwelijks verbazingwekkend op 0... Oók weer meningmods, aangezien die reactie ook gewoon een normale mening is, die gewoon op +1 moet staan.

Graag ook daar een powermod fix.
Dat dacht ik ook, plus dat er van een hele groep accut de moderatie rechten voor half jaar uitgezet worden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
609x +3 inmiddels en dat gaat nog wel oplopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Brein krijgt een keer de deksel op de neus en dat is te zien ook. De emoties (+3s) lopen direkt hoog op. ;)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 15:12
+3?? Bilzke in 'nieuws: Gerucht: uitgelekt screenshot toont Left 4 Dead 2-map in Source Engine 2'

+2 lijkt me ruim voldoende voor een linkje en 5 woordjes tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Deze mag naar de +1 denk ik; Frozen in 'reviews: The Banner Saga'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Kan een powermod kramer65 in 'nieuws: Ziggo en Xs4all hoeven The Pirate Bay niet langer te blokkeren' aub op +1 zetten, de edit moedigt mening modden aan..

"Het feit dat jouw lezers jou hier dan op wijzen (en waar veel tweakers het mee eens zijn gezien de +3 status van dit bericht) "

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Los daarvan zijn de 844 +3 mismoderaties al reden genoeg om te fixeren volgens mij want door dit te laten staan geef je een signaal af. Helaas heb ik nog geen PowerMod bereid gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Is al gedaan door Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
Reactie: calvinturbo in 'nieuws: Google tilt Chrome Apps naar iOS en Android'

Ik krijg -1, maar de persoon boven mij krijgt +1.
Mijn andere reactie kreeg ook -1 op hetzelfde moment, iemand zit me dus weer omlaag te modden (lijkt het).

2e reactie: calvinturbo in 'nieuws: Google tilt Chrome Apps naar iOS en Android'
(weet niet of dit -1 of 0 waard is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 17:47

Tribits

Onkruid vergaat niet

Zo te zien heeft er iemand in nieuws: Gerucht: Amazon brengt dit jaar Android-console uit voor minder dan 300 dollar alle reacties 2x-1 toegekend. Zou daar misschien even naar gekeken kunnen worden?

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alleen het Amazon topic maar ook nieuws: MarkForged komt met 3d-printer die koolstofvezels kan printen heeft iedereen -2 kado gekregen....
Kan er nagegaan worden wie dit heeft gedaan en diegene eens ernstig toespreken?

Het zou me dan niet verbazen als er nog meer topics zo 'gemodereerd' zijn... :/ |:( :F ;w

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

-2 kan alleen door Powermods en FPA's uitgedeeld wordenworden, niet door ProMods of gewone mods, dus het lijkt me echt ernstig als één van hen hiermee bezig is (ervan uitgaande dat de reacties daadwerkelijk -2 gehad hebben, dat is niet te controleren, want reacties die op -2 staan zien wij niet).

Hoe heb jij achterhaald dat er -2's zijn uitgedeeld?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Bedoel je niet gewoon 2x -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dit inderdaad, een groot aantal eerste posten hebben allemaal minimaal 2x -1 gekregen (tot zelfs 1 van 7x -1).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Denk dat je het wat meer tijd moet geven en het ranten of flamen vind ik wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik ben het in beide gevallen met je eens. Die eerste kan nog wel een zetje gebruiken. Niet alleen een rant maar de informatie klopt ook nog eens niet. Spotlight en informatief vind ik te hoog.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 29-01-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:48:
Niet alleen het Amazon topic maar ook nieuws: MarkForged komt met 3d-printer die koolstofvezels kan printen heeft iedereen -2 kado gekregen....
Kan er nagegaan worden wie dit heeft gedaan en diegene eens ernstig toespreken?

Het zou me dan niet verbazen als er nog meer topics zo 'gemodereerd' zijn... :/ |:( :F ;w
Dat was dezelfde persoon die zich blijkbaar verveelde, want hij is bij nog meer artikelen actief geweest. De volgende keer mag hij zich elders vervelen, want het moderatiesysteem kan hij niet meer misbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Misschien is het je toon, die het doet. Maar van mij krijg je +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:37

botoo

💀 too old to die young

Het lijkt er op dat er een serie haters en/of 'niet mee eens' modderen bezig zijn op hAl's post hierboven. Mijn +1 helpt ook niet genoeg.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Ik heb een 0 gegeven. Ik vind het niet ontopic genoeg voor de +1 maar een -1 is het ook zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1
Mmm, ik moet de open source liefhebbers op hun tenen hebben getrapt:
Loller1 in 'nieuws: Britse overheid wil overstappen op open bestandsformaten'
Maar verder is er echt geen reden voor een -1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je drukt jezelf een aantal keer stevig uit wat kan worden opgevat als een flame dus vandaar die -1. Ik vind dat je ook wel interessante informatie geeft en een paar punten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loller1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Beetje vroeg om bij 2x -1 (1 serieuze mod) hier te gaan klagen , als je het mij vraagt. Zeker omdat je post niet echt betekenisvol is. Heb je een echte "on topic" en 6x -1, dan heb je een punt, maar nu niet IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Na zijn edit is gewoon een rot opmerking dus een -1

ShadowBumble in 'nieuws: Kabinet: UPC en Ziggo moeten concurrenten toegang geven tot netwerk'
Aantoonbaar onjuist dus 0 en geen +2

dirkjesdirk in 'nieuws: AMD introduceert zijn eerste 64bit-ARM-soc voor servers'
Lijkt wel verkoop praatje + copy paste
+1 en geen +3

[ Voor 40% gewijzigd door SRich op 30-01-2014 16:44 . Reden: met link nu ;( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

1ste reactie: Weet niet of het onjuist is,maar hij maakt serieus deel uit van een discussie. Ik vind een +1 niet verkeerd hoor.

2de reactie: Hoe moet je anders externe informatie delen dan? en er staan toch ook bronvermeldingen bij? Lijkt me sowieso niks mis met het geven van een +2. Ik vind hem wel een +3 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SRich schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:27:
Na zijn edit is gewoon een rot opmerking dus een -1

(...)
Mag inderdaad na de edit op -1.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Elk jaar hetzelfde met die Tweakers awards, mensen kunnen nu eenmaal niet hebben dat het merk/product wat hun gebruiken niet de populairste is en er word massaal gemenigmod, mooie kansen op heel veel meningmodders er uit te gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onetime
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: 'Chipknip op telefoon'-app van Rabobank komt dit voorjaar uit'
willen enkele van jullie even kijken of jullie dit ook een -1 vinden wegens belediging?
graag ook even iets erboven en de reacties eronder bekijken? zijn nog ongemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Panzy in 'nieuws: EU overweegt verplicht noodstopsysteem voor auto's'

Dat lijkt me geen 72x (!!!) +3, maar gewoon een +1 als max....hier mag denk ik wel even naar de +3-gevers gekeken worden!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n3j8ILowt4IiVo8qHOdS22Ji/full.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een -1 wegens trolling lijkt me beter. Staat-ie gelukkig ook op :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Het komt erg over als een flamebait, daarnaast bash je daarna op Android. Vandaar dat die naar -1 is gezet door de meeste. Het is geen +2 en zeer zeker geen +3, want waarom zou jouw bericht essentieel zijn op de discussie of het artikel ? Gewoon een -1 in dit geval.

Daarnaast gaat het op jouw bericht helemaal mis met de moderaties, +2 en +3 zelfs..

Tevens als ik het artikel zo door kijk zijn veelal van jouw berichten naar -1 gezet, vind het niet onlogisch als ik kijk wat je reageert. Mijn advies: als je niks zinnigs hebt om te reageren, reageer dan niet. Paar voorbeeldjes:
Je broer heeft nog een iPad 1? Je weet wel die iPad toen Steve Jobs nog op deze wereld liep. ;(
Wat jullie soepel noemen, noem ik laggy.
Een iPhone 4? Die is straks 4 jaar oud, tijd voor een nieuwe. Dat is als Windows 8 draaien op een AMD Thunderbird 1GHz.

[ Voor 27% gewijzigd door XzeroD op 31-01-2014 11:12 . Reden: Reactie + quotes. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik vraag me af of Xantios in 'meuk: HitmanPro 3.7.9 build 212' echt -1 is (de -1 is van mij overigens :) )

Ik vind dat hij een stevige beschuldiging uit zonder onderbouwing. Dat lijkt mij ongewenst.

[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 31-01-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

_Peter2_ schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:51:
Ik vraag me af of Xantios in 'meuk: HitmanPro 3.7.9 build 212' echt -1 is (de -1 is van mij overigens :) )

Ik vind dat hij een stevige beschuldiging uit zonder onderbouwing. Dat lijkt mij ongewenst.
Gewoon -1 voor mij, precies zoals je aangeeft: beschuldigingen zonder feiten of onderbouwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
MAX3400 in 'nieuws: 'Windows 8.1 start na update standaard naar desktopomgeving op'' lijkt me ook -1.
Is een reactie die aangeeft dat artikel niet nieuwswaardig zou zijn. Hoort niet op frantpage.

Moderaties erop gaan alle kanten op, met een aantal x +3 erbij zelfs:

+3 Spotlight 9
+2 Informatief 23
+1 On-topic 25
0 Off-topic / Irrelevant 15
-1 Ongewenst 11

[ Voor 10% gewijzigd door _Peter2_ op 31-01-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 21:18
Hoezo krijg ik hier 2x -1, toch een gewone reactie.
SidewalkSuper in 'reviews: Het grote pact van Google en Samsung'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Je reactie is maar liefst zes minuten oud en is door één persoon gemodereerd. Graag in het vervolg iets meer geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Was ff zelf aan het modden geslagen en meld het gelijk ff.
Deze heeft ook -1 gekregen, ook onlogisch. (ook even oud alleen ;) )
Verwijderd in 'reviews: Het grote pact van Google en Samsung'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

SidewalkSuper schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:53:
Was ff zelf aan het modden geslagen en meld het gelijk ff.
Deze heeft ook -1 gekregen, ook onlogisch. (ook even oud alleen ;) )
Verwijderd in 'reviews: Het grote pact van Google en Samsung'
Ook pas een kwartiertje oud (zoals je zelf al aangeeft), ik verwijs naar de reactie boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ja, snap ik hoor :)
Beetje overactief in die paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Frustus Maximus in 'nieuws: 'Windows 8.1 start na update standaard naar desktopomgeving op''

Op de man spelen (1e alinea), dus gewoon een -1 lijkt me, niet de 0 waar hij nu staat?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

simon2000 in 'reviews: Het grote pact van Google en Samsung'
Volkomen on topic, totaal niets wat mij zou kunnen doen begrijpen waarom iemand zoiets op -1 mod.
Snappen jullie de motivatie?

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nope. Waarschijnlijk weer een meningmodder die het modsysteem misbruikt. Gewoon +1 idd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Frozen in 'nieuws: Robot TU/e laat chirurg trillingsvrij en vijf keer preciezer opereren'

Weet niet waarom dat zoveel 0 en zelfs -1 krijgt, lijkt me gewoon een net on-topic betoog en dus +1? Die -1 lijkt me eerder meningmodding?

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 26 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]