Ik had vandaag toch twee leuke potjes.
De eerste was eindelijk mijn tankace voor de Pz IV wat met afstand mijn meestgespeelde tank is. En nee, geen derp maar 7.5cm L/48.
Wat er gebeurde was een match die gewoon zijn gangetje ging. Beide teams moorden elkaar uit totdat er bij mijn team nog een paar waren en de tegenstanders hadden nog een grille en twee KV-1 tanks. Ik zat op low health en dan ga je met en Pz IV niet rushen tegen KV-1 tanks. Toen werden onze laatste tanks afgemaakt door een van de KV-1 tanks en was ik alleen. Ons team had nog wel twee arty tegen een enemy arty. Dus 3 vs 3. Een paar weken geleden zou ik nog achterlijk gerusht hebben en meteen zijn afgemaakt door de KV-1 tanks maar ik heb ondertussen wat geleerd. Ik blijf dus heel rustig achter dekking voor de arty om te schieten maar de KV-1 ontsnapt en de andere ook. Toen ben ik rustig gaan zoeken en vond ik degene die al op 5 kills zat. Arty pakt zijn tracks en een shot in de achterkant en dood. Toen ging ik voor de andere KV-1 die minder dan 100 health had. Nooit gevonden en ik heb geen idee waar die zat. Ik dacht die is vast naar onze cap. De arty die was ook weg dus gecapt en gewonnen. Geen glamour maar wel mooi. Oh en ik had al vier kills en een lading aan damage uitgedeeld.
De tweede was een match van net. Het was de eerste match met de 85mm op de KV-1. Tot dusver was ik geen fan van KV-1 maar nu wel. De map was parelrivier en iedereen die die map ooit heeft gespeeld kent het weggetje achteraan de map waarmee je snel van capzone naar capzone kan gaan. Ik ging als "goede" heavy die kant op omdat een doorbraak daar vaak het einde van je team is. Ik werd geholpen door een Marter II en een Pz 38t. De rest van ons team reed de heuvels in. Ik zat aan de kant met de brug achter de rotsen. Wat er kwam als tegenstand was zeven tanks. Ik dacht dat word een fight to the dead. Thank you team...
Eerst maak ik de Pz IC af die snel probeerde te scouten en toen hij mij zag snel het heuveltje aan de linkerkant van mijn PoV probeerde de komen. Eerste shot blies de motor op, dan weet je het wel. Toen de T-28 afgeschoten die dacht dat hij immuun was voor de KV-1. Die stond op die heuvel en popte uit, kreeg een shell in zich en ging dan terug zonder te schieten. Niet helemaal bij de les want hij had de 57mm.
Dan zit je op twee kills en dan rushed de eerste Churchill je. Die kreeg wat shells in de flank maar hij moest zo nodig eerst de 38t slopen. Doei dus. Toen kwamen er vijf tanks de hoek om. Die maakte de Marter II meteen af en daar sta je dan tegen vijf tanks op point blank. De tweede Churchill reed me klem en begon om me turret te schieten wat helemaal niks deed. De rest probeerde me af te schieten terwijl ze dekking zochten achter de al gesneuvelde Churchill. Eerst knalde ik de al gegavende tanks af die de Marter een beetje had bewerkt, toen de Churchill en toen smeerden de laatste twee hem. Dit waren de T-34 en de Pz III/IV. De T-34 was ohk en de Pz III/IV die sneuvelde ook snel.
Dan heb je opeens zeven tanks gesloopt in je eentje. Needless to say I love the KV-1 with 85mm.
Ja het was een beetje noobstompen maar ik ben zelf ook niet echt geweldig. Ik maak nog vaak enorme rookie mistakes maar het word minder en dat is te zien.
Oh en dit was mijn eerste 7 kills. Al een aantal keer 6 gehaald maar 7 nog niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.