[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.011 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Sneezzer schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:49:
[...]

Even iets correcter hé, "Koningkrijk der Nederlanden", is waar de zuiderburen wél bij hoorden, holland zijn enkel 2 middelmatige provincies (naar formaat) in het westen van het huidige Nederland.... :+

Ik snap niet waarom mensen zo vaak Holland gebruiken als ze Nederland bedoelen.
ik haal het niet door de war hoor, ik weet zeker wel het verschil tussen Holland en Nederland..

maar het koninkrijk der Nederlanden is pas 200 jaar oud, daarvoor was het toch echt Holland. en weet ik veel wat voor andere vormen..(er is zoveel gepuzzeld in die tijd..)

en toen vlaanderen bij "nederland" hoorde was er nog geen koningkrijk der Nederlanden... toen was het holland, en replubliek der verenigde zeven Nederlanden en nog een zooitje meer benamingen..

dus ik haal ze niet door de war.

[ Voor 5% gewijzigd door Jip99 op 07-06-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Die discussie over België, Nederland, Holland etc mogen jullie voortzetten ergens anders, SG, maar niet in dit topic graag.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Grr, net game gehad met 3/4 van onze heavies (3x KV1S) achter op hill aan het campen. Winrate van hoogste was 45%

Ik roep dat ze geen sniper zijn en dat we ze vooraan nodig hebben. Hun antwoord:

"There are 3 arty"

No shit... dus dan blijf je ergens staan waar arty je kan afschieten en jij niets kunt doen tegen arty. Slim, heel slim |:(

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
perpixel schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:56:
[...]

Gisteren nog iemand op de GoT teamspeak. Die had een groepje van 8 man die graag naar D_TCH wilden. stats varieerde van 1200 tot 1700 wn7 vertelde hij. Ik heb hem door verwezen, nog iets van gehoord?
Klopt, die lui zijn nog komen aankloppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:55
welke tanks moet je in je bezit hebben om in een clan "aangenomen" te worden?

Ben wat (misschien te) verspreid mn tanks aan het levelen:

- bijna t32
- bijna e75
- t44
- is-4
- kan is-8 kopen
- bezig in de amx12
- bezig in t71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
gotfurrr schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:57:
welke tanks moet je in je bezit hebben om in een clan "aangenomen" te worden?

Ben wat (misschien te) verspreid mn tanks aan het levelen:

- bijna t32
- bijna e75
- t44
- is-4
- kan is-8 kopen
- bezig in de amx12
- bezig in t71
Ligt er natuurlijk aan wat voor clan. Wat wil je doen in de clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:12:
En die idioten die direct bij het begin van de match (zodra de gun is geladen) op de muis drukken en een teammate schieten... Die van gisteren kreeg van mij het voordeel van de twijfel (begon sorry te spammen toen hij zag dat ik mijn koepel naar hem draaide)..
Ach heb een jonge kat en die springt nog wel eens op het bureau 95 van de 100 keer gaat het goed en dan nog eens 4 maal mis schieten maar ja 1 maal raak direct sorry maar ja schoten mij half af. Mooie was wel weer gewonnen met 5 kills en een berg damage en die 2 in een platoon hadden daadwerkelijk niks gedaan.

Dus het kan gebeuren en ja het is zonde en nee zodra je van die maloten hebt die het halve team zitten te trollen dan krijg je een report en als het echt heel erg is zoals van de week dat er een t32 tegen een jagdpz 4 zegt dat ie maar moet scouten en daarop netjes het antwoord krijgt nee dat is nu nog niet mijn taak wordt ie het water ingeduwd :( en drowned enige leuke was 4 tanks 1 schot dag t32 ;w Pot nog wel gewonnen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Gisteren op Redshire nog een pot waarbij een Object 212 mee naar voren komt rijden en aan de rand van de basis in een bosje gaat zitten (voorkant steekt uit). Hij reed daarbij in de weg van mijn E-100 en ik ging niet opzij, maar zei tegen hem dat hij niet zover naar voren moest gaan, maar achterin de basis moest gaan staan.
Hij boos op mij en ik op hem; schiet hij een shell in mijn achterkant. Zo 900hp kwijt. Ik was al gefrustreerd door het beroerde niveau van die avond dus ik schoot hem ook maar aan. Hij dood uiteraard en een hoop teammates die boos worden en mij reporten. Terecht natuurlijk, maar ik heb wel even duidelijk gemaakt dat die 212 ook een report aan zijn broek moest krijgen.
Pot gewonnen en ik heb nog een 2600 damage kunnen doen, maar ik was wel echt klaar voor die avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:55
Fest schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:58:
[...]

Ligt er natuurlijk aan wat voor clan. Wat wil je doen in de clan?
meedoen aan events, cw, platoons, dat soort dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Zo jammer dat velen het toch moeten verzaken voor anderen.

Voor wat betreft het "report"wat je kan gebruiken in de game... volgens mij is het een wassen neus.
Ik geloof niet dat er daadwerkelijk iets mee gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
Kaap schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:13:
[...]

Eerst Balearic Islands, toen Troms. Beide wel alweer kwijt hoor. Maken als team nog iets teveel foutjes. Het is een nieuwe grote club spelers uit diverse clans, dus die moeten nog een hoop leren en wennen. Maar er zit goede progressie in :)
En bijna ook Brittany met een verloren ownerbattle. Was wel appart om tegenover zoveel bekenden te staan. Maar jullie zijn goed en serieus bezig, dan komen de successen vanzelf!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Hoe zit het eigenlijk met track damage?

Ik had net een kleine discussie met een T34 walletwarrior [1k battles] over of een beschadigde track je wel of niet langzamer maakte. Ik meende van niet, heeft ook ooit op FTR gestaan, maar die Walletwarrior vond van wel en noemde mij natuurlijk een idiot en een noob...

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
VasZaitsev schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:38:
Hoe zit het eigenlijk met track damage?

Ik had net een kleine discussie met een T34 walletwarrior \[1k battles] over of een beschadigde track je wel of niet langzamer maakte. Ik meende van niet, heeft ook ooit op FTR gestaan, maar die Walletwarrior vond van wel en noemde mij natuurlijk een idiot en een noob...
Ik ben van mening dat het je topsnelheid niet lager wordt, maar je draaisnelheid wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
VasZaitsev schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:36:
Die psysics zijn soms ook bijzonder kut, al vaak genoeg te langzaam van een klein klifje afgegaan, waardoor mijn tank bleef steken, of met mijn bodem op de rotsen en 1 rupsband net niet op de grond. Dan is het ook einde potje.
Amen, heb dat geregeld met heavies op Mines als we onder beginnen en ik in end-game bij D6-7 de heuvel afrijdt. Gelukkig tot nog toe altijd geholpen door teammates die me dan loswippen :)

Feit blijft wel dat de physics implementatie nog verre van realistisch of optimaal is.
User schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:41:
[...]
Ik ben van mening dat het je topsnelheid niet lager wordt, maar je draaisnelheid wel.
Ik heb juist het gevoel dat zowel acceleratie (in ieder geval tot halverwege je topspeed) als draaisnelheid minder worden......

[ Voor 20% gewijzigd door eL_Jay op 07-06-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
eL_Jay schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:42:
[...]

Amen, heb dat geregeld met heavies op Mines als we onder beginnen en ik in end-game bij D6-7 de heuvel afrijdt. Gelukkig tot nog toe altijd geholpen door teammates die me dan loswippen :)

Feit blijft wel dat de physics implementatie nog verre van realistisch of optimaal is.
Ik heb gemerkt (met mn IS-6) dat je gas moet blijven geven en sturen. Dan kom je uiteindelijk wel los, soms duurt het wel meer dan een minuut en is de mogelijkheid om damage te doen vervlogen, maar je bent wel los :+

In het kader van voorkomen is beter dan verhelpen: schuin een richel af rijden wil ook wel helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Zo'n randdebiel, oh sorry, zo'n bot in je team. Binnen 25 seconde dood.

http://worldoftanks.eu/co...unts/510800285-Uch1mad3k/

De bot speelt gemiddeld 193 battles per dag.

[ Voor 14% gewijzigd door Fest op 07-06-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
dramborleg schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:52:
[...]

Ik heb gemerkt (met mn IS-6) dat je gas moet blijven geven en sturen. Dan kom je uiteindelijk wel los, soms duurt het wel meer dan een minuut en is de mogelijkheid om damage te doen vervlogen, maar je bent wel los :+

In het kader van voorkomen is beter dan verhelpen: schuin een richel af rijden wil ook wel helpen :)
Dan verhoog je volgens mij het risico op detrack als je schuin gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Fest schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:55:
Zo'n randdebiel, oh sorry, zo'n bot in je team. Binnen 25 seconde dood.

http://worldoftanks.eu/co...unts/510800285-Uch1mad3k/
En ik dacht dat mijn stats slecht waren.

http://worldoftanks.eu/community/accounts/500941063-zerotal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Als je boven de 50% zit kun je slecht zeggen dat je stats slecht zijn.
Tuurlijk er zijn er altijd beter, maar gemiddeld is 47% ofzo.

Je damage en kill ratio is wel een beetje aan de lage kant.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, eindelijk eens de Ace gehaald op de T-34-85, Kyozu style :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Lj93iCpF7UAfHVgDCm169dG0/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ogcNQsFJ53KjDQmqvsZWjRRo/thumb.jpg

Moet er nog wel bijzeggen dat ik daarvoor 2 potjes had verloren met deze tank waarin ik welgeteld nul dmg deed :p O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Hmmja, met 341 dpb en een hitratio van 45% is het inderdaad goed te beargumenteren dat je 'bad@tanks' bent.
Om een gemiddelde speler te zijn (1000 WN7 ofzo) zul je toch een gemiddelde dpb moeten hebben van pakweg 10 tot 15 keer je gemiddelde tier (dus 500 tot 750 dpb bij een gemiddelde tier van 5), een hitratio van 65%+ en een kill/death ratio van ongeveer 1.

Jij scoort nu een WN7 van 766 en hebt een gemiddelde tier van 4.55. Als je je hitratio weet op te krikken (en daarmee je dpb), dan kun je vrij snel op de 1000 uitkomen.

[ Voor 17% gewijzigd door BramSd op 07-06-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:01

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Welke armor is het beste voor een rogue / paladin tank ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Spaced armor.

Edit, ik denk dat je in dit forum moet zijn: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1550337

[ Voor 81% gewijzigd door BramSd op 07-06-2013 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de wot community heeft (hopelijk!) nu echt wel zijn dieptepunt bereikt. Kijk maar eens naar deze replay (gelukkig wist ik dat als ik stil sta, en er een andere tank vollenbak op mij knalt, ik geen compensation hoef te betalen).

http://www.noobmeter.com/replay/501238588.132284564590684080

Uiteraard vroeg hij achteraf aan iedereen om mij te reporten voor te teamkillen :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:06
BramSd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:06:
[...]
Hmmja, met 341 dpb en een hitratio van 45% is het inderdaad goed te beargumenteren dat je 'bad@tanks' bent.
Om een gemiddelde speler te zijn (1000 WN7 ofzo) zul je toch een gemiddelde dpb moeten hebben van pakweg 10 tot 15 keer je gemiddelde tier (dus 500 tot 750 dpb bij een gemiddelde tier van 5), een hitratio van 65%+ en een kill/death ratio van ongeveer 1.

Jij scoort nu een WN7 van 766 en hebt een gemiddelde tier van 4.55. Als je je hitratio weet op te krikken (en daarmee je dpb), dan kun je vrij snel op de 1000 uitkomen.
Aan de andere kant is de winratio wel goed dus schijnbaar staat ie meestal wel op de goede plek ondanks dat hij weinig damage doet. Dit is trouwens precies de reden waarom ik af en toe aan die WN6/7/efficiency getallen twijfel. Het doel van het spel is ten slotte nog steeds winnen en niet een hoge efficiency halen :) Nu zijn efficiency en winrate vaak wel sterk afhankelijk maar ik kom wel vaker mensen/battles tegen waarbij dat niet zo is (en je merkt het soms in je eigen battles ook waarbij je een kant tegenhoudt en zorgt voor de overwinning zonder veel damage te doen)

In je light b.v. een paar heavies van de vijand afleiden terwijl je eigen team ze af maakt levert je amper iets op maar kan heel effectief zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Special is bekend gemaakt:
x3 Experience for the first victory
We know you love it. Progress further this weekend!

Medal Hunt: Invader
On D-Day, thousands of troops advanced to push the Nazis out of France. Take inspiration from them and push the enemy team out of their own base on World of Tanks! If you earn the Invader medal, by capturing at least 80 points of the enemy base, you will be awarded with an additional 20,000 credits! This bonus will be automatically credited to your account when you earn the medal.

50% discount and 80% credits income on the following vehicles:

M5 Stuart
M3 Stuart
M7 Priest
M4 Sherman
M10 Wolverine
Crusader
PzKpfw II
PzKpfw. IV
Hummel
Wespe
Grille
Marder II
StuG III

30% discount and 30% credits income on the following vehicles:

M4A3E2 Sherman Jumbo
M4A3E8 Sherman
M12
Cromwell
PzKpfw. VI Tiger
PzKpFw. V Panther
Jagdpanther

30% discount (in gold) on the following Premium vehicles:

FCM36 PaK40
105 leFH18B2
PzKpfw. S35 739(f)

Enjoy a range of discounts and credit boosts on a number of vehicles which took part in the D-Day landings, and remember this historical event. Of course, it should be noted that a large number of Churchill tanks took part in the assault. However, you can enjoy bonuses on those all month long as the Churchill I and Churchill VII are our tanks of the month.

50% Discount on Consumables!
A massive operation like this will need lots of provisions! Whether you are spending gold or credits, stock up on all the essentials for half the usual price.

Up to 50% Discount on Camouflage!
Paint your tank and make it harder to spot! Whether spending gold or credits, you can enjoy a big discount on camouflage patterns this weekend!
Beetje zwakke special, als je die vergelijkt met de NA server: http://worldoftanks.com/en/news/22/d-day-weekend/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mwah, 80% extra credits in de tier 5 moneymakers, wordt leuk, krijg je potjes met 60k winst enzo als je lekker speelt en weinig HEAT schiet.

En de amerikanen hebben alleen x3 crew xp, ik vind ze goed genoeg.

Jammer alleen dat ik geen tanks moet kopen die die korting hebben, jammer.

Als de KV-4 en de Comet nou eens in de aanbieding komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:38

Seraphin

Meep?

[...]

Hm, leuk om die interpretatie van stats te zien, leer ik ook weer van.
Oh en; ik ben gemiddeld. Jeuj :P

http://www.noobmeter.com/player/eu/draeg

(althans, kijkend naar de laatste 800 gespeelde battles... iets met leercurve en te veel in het begin van mijn carriere in duitse tanks tegen russische kanonnen aangereden).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
[...]

Dank je voor de uitleg.

http://www.noobmeter.com/..._00006033_20130607_131157

Het lijkt tot stilaan beter te worden dus hoop doet leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Volgens mij moet je gewoon eens wat tiers omhoog. Op die lage tiers schiet je nu eenmaal vaker mis en doe je minder damage :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
Hehe ik heb in men garage van tier2 tot tier8 staan maar ik speel niet vaak hoger dan tier 5 op het moment omdat ik er weer wil inkomen na een hele tijd niet gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:29

p0st

Dutch Reefer

Nieuws over de Super Pershing: http://worldoftanks.com/e...ehicle-changes-86-update/

The frontal armor of the T26E4 SuperPershing is not currently representative of its historical counterpart and its performance may see a dip once the 8.6 Update is released -- due to overall gameplay changes coming with this update. As a result, we'll be temporarily be removing this vehicle from the in-game store. Players who already own this tank will still have the ability to play it.

The changes for the T26E4 SuperPershing will not arrive in time for the 8.6 Update, but when we've finished tinkering it'll once again become available. Which update that will occur in has yet to be determined. Most of the changes will center around altering the armor angles of the frontal plates, and an exact list of the changes will be provided in a future article. Owners of the T26E4 SuperPershing, who purchased the vehicle prior to the changes, will have the opportunity to sell it for the full retail price in Gold (7,200).

Misschien toch maar weer verkopen tegen die tijd en voor een IS-6 gaan, hmm twijfel twijfel :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
atticus182 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:52:
Nieuws over de Super Pershing: http://worldoftanks.com/e...ehicle-changes-86-update/

The frontal armor of the T26E4 SuperPershing is not currently representative of its historical counterpart and its performance may see a dip once the 8.6 Update is released -- due to overall gameplay changes coming with this update. As a result, we'll be temporarily be removing this vehicle from the in-game store. Players who already own this tank will still have the ability to play it.

The changes for the T26E4 SuperPershing will not arrive in time for the 8.6 Update, but when we've finished tinkering it'll once again become available. Which update that will occur in has yet to be determined. Most of the changes will center around altering the armor angles of the frontal plates, and an exact list of the changes will be provided in a future article. Owners of the T26E4 SuperPershing, who purchased the vehicle prior to the changes, will have the opportunity to sell it for the full retail price in Gold (7,200).

Misschien toch maar weer verkopen tegen die tijd en voor een IS-6 gaan, hmm twijfel twijfel :)
Lowe powah! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online

Dat is goed nieuws. Ik heb 'm gekocht met 15% korting en vind het toch een "mwah-tank". Verkopen dus.
Hey, hij is er weer!

[ Voor 5% gewijzigd door Fest op 07-06-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

[...]

Ik denk niet dat damage per battle vergelijking interessant is als je bijna alleen lage tiers speelt. Je WN7 is dan automatisch lager omdat die lage tiers "bestraft". Hitratio is ook weinig zeggend in lage tiers met automatische kanonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superpershing krijgt hier ook een dikke schop onder z'n kont!!!

Heb 'm bovendien ook niet meer echt nodig voor crewtraining omdat ik alles wel zo'n beetje heb wat ik wilde uit de USA-tree >:)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand???
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:58:
Hier nog lieden die de Chaffee nog gebruiken?
Als liefhebber van lights moest en zou ik die natuurlijk ook hebben. Na 400 battles gestoei, niet verder gekomen dan een winrate van 48% en 'm verkocht omdat ik het idee had dat ik 'm nooit goed zo kunnen spelen. Verder gegaan met de USA-autoloaders die me prima bevallen maar af en toe twijfel ik nog wel eens of ik terug zou kopen.......
Van de andere kant: met t71 heb je min of meer zelfde matchmaking, betere profits en ook potentie om flinke damage uit te delen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

test 2 is online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:04:
Zo, eindelijk eens de Ace gehaald op de T-34-85, Kyozu style :+

[afbeelding]
[afbeelding]

Moet er nog wel bijzeggen dat ik daarvoor 2 potjes had verloren met deze tank waarin ik welgeteld nul dmg deed :p O-)
Goed bezig! Tja ach soms heb je van die potjes waarin je gewoon weinig kunt doen.
Overkwam mij gisteren ook nog in de T29 waarin ik in twee klappen dood was door arty na anderhalve minuut van de start :P Potje erna natuurlijk wel even de boel ingehaald met ruim 3,5k damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zucht... alweer x3 xp voor de eerste victory? Doe mij maar x3 crew xp voor iedere battle!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
wsLy schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:54:
Zucht... alweer x3 xp voor de eerste victory? Doe mij maar x3 crew xp voor iedere battle!
Helaas.........is er niet ooit eens een poll op de site gehouden wat mensen liever hadden meer xp voor de eerste battle of meer crew xp overall???
Uitslag was toen overduidelijk voor de 1ste battle van de dag....jammer hoor dat er toen niet beter is nagedacht door de stemmers.. :F

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

fjords is op j4 aangepast... meer bescherming tegen arty voor de noordelijke spelers.
vraag me af of dat de balans ten goede komt of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
ShockWave schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:17:
[...]

Helaas.........is er niet ooit eens een poll op de site gehouden wat mensen liever hadden meer xp voor de eerste battle of meer crew xp overall???
Uitslag was toen overduidelijk voor de 1ste battle van de dag....jammer hoor dat er toen niet beter is nagedacht door de stemmers.. :F
Ik weet het niet, zal wel zo zijn geweest helaas. Aan een x3 voor de eerste heb je niet veel, je moet al een goede battle hebben wil je er echt van profiteren, een x3 voor de crew daarentegen... aan een betere crew heb je ALTIJD wel iets.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Achja, even zorgen dat ik wat sneller level is ook niet gek. Zijn namelijk wat lage tiers die ik moet hebben voor de campaign ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

Victory!
Battle: Redshire vrijdag 7 juni 2013 19:35:46
Vehicle: M53/M55
Experience received: 1.510
Credits received: 44.331
Battle Achievements: Reaper, Master Gunner, Mastery Badge: "2nd Class"

dat wordt ook één van mijn arties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-09 15:47
hmm het wordt toch wel weer hoog tijd voor een gold shell discount verdomme, mijn voorraden zijn er voor de meeste tanks al weer doorheen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kojoottii schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:49:
hmm het wordt toch wel weer hoog tijd voor een gold shell discount verdomme, mijn voorraden zijn er voor de meeste tanks al weer doorheen =/
Hier ook.... voornamelijk voor mijn CW tanks... aangezien ik de laatste 2-3 maanden flink wat CW's heb gespeeld is mijn voorraad opgeraakt 8)7

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28

The frontal armor of the T26E4 SuperPershing is not currently representative of its historical counterpart and its performance may see a dip once the 8.6 Update is released -- due to overall gameplay changes coming with this update.
Sure... 8)7

Vraag me af wat de werkelijke reden is van de nerf. Frontal armor was toch wel het sterke punt van de SP.
Misschien om de tank meer naar de prijs te laten presteren? Mijns inziens deed hij niet veel onder aan de KV5 of T34. Deze zijn echter wel een stuk duurder.
T-50 of T-50-2 ? Minder damage dan de Chaffee maar door de snelheid zijn het ultieme troll tanks. Als je er plezier in hebt om tier8+ heavies helemaal zoek te rijden moet je ze zeker eens proberen. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door ChojinZ op 07-06-2013 22:00 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Yea 61 battles en daarna nooit meer aangeraakt, binnenkort dus verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Heeft iedereen die z'n SuperPershing nu gaat verkopen wel alles goed gelezen? Dus dat hij waarschijnlijk met 8.6 slechter gaat presteren, maar dat dit later weer gecompenseerd gaat worden? Je hebt dus een tijd een slechtere tank, maar deze krijgt iets van buffs of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2d3v37.jpg

Hello Kyozu :w
Hello Babs :w

Nu staan we aan dezelfde kant :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:10:
[afbeelding]

Alliantie neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Jep. PTS, Kazna en EFE in een alliantie voor de eerste campaign.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:12:
[...]

Netjes, hoe voelt het om een M60 in je bezit te hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nemean schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:13:
[...]

Netjes, hoe voelt het om een M60 in je bezit te hebben. :+
Moet eerst nog 5 CW battles doen :+

Ben benieuwd naar de campaign. Beetje gegokt kunnen we elke avond bij elkaar ongeveer 9 tot 12 teams tegelijk fielden :X. Kan nog leuk worden :+

[ Voor 25% gewijzigd door wontcachme op 08-06-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Plato112 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:00:
Heeft iedereen die z'n SuperPershing nu gaat verkopen wel alles goed gelezen? Dus dat hij waarschijnlijk met 8.6 slechter gaat presteren, maar dat dit later weer gecompenseerd gaat worden? Je hebt dus een tijd een slechtere tank, maar deze krijgt iets van buffs of iets dergelijks.
Dan kun je hem toch net zo goed verkopen en later na de buff kijken of hij goed genoeg is om terug te kopen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

redwing schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:19:
[...]

Dan kun je hem toch net zo goed verkopen en later na de buff kijken of hij goed genoeg is om terug te kopen :)
Reken maar dat hij dan 12.800 gold kost ;), let maar op mijn woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heel gaaf gemaakt! Campaign is echt iets waar veel mensen op zitten te wachten! :D
[afbeelding]

Had ik wel gehoopt en wel vaker met wat vrienden uit KAZNA over gehad, gaat zeker epic worden :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Nemean schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:23:
[...]

Reken maar dat hij dan 12.800 gold kost ;), let maar op mijn woorden.
Daar heb je inderdaad wel kans van :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
wontcachme schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:12:
[...]

Lekker ezmode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:49:
[...]

T-50 of T-50-2 ? Minder damage dan de Chaffee maar door de snelheid zijn het ultieme troll tanks. Als je er plezier in hebt om tier8+ heavies helemaal zoek te rijden moet je ze zeker eens proberen. 8)
Heb 920 battles in de t-50 en 200 in de t-50-2 dus die zijn me wel aardig bekend ;-)
Ben een liefhebber van lights en was eigenlijk benieuwd of er nog iemand rondrijdt in de "almighty" Chaffee.
Tot voor de introductie van de autoloaders had de chaffee iets magisch, nu zie je ze amper nog.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik had vandaag toch twee leuke potjes.

De eerste was eindelijk mijn tankace voor de Pz IV wat met afstand mijn meestgespeelde tank is. En nee, geen derp maar 7.5cm L/48.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0ve8ah2ys6Ul6gYdJfnmN4gi/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/m2g8SX58kkK6KxJ2YlVYOuxW/full.jpg

Wat er gebeurde was een match die gewoon zijn gangetje ging. Beide teams moorden elkaar uit totdat er bij mijn team nog een paar waren en de tegenstanders hadden nog een grille en twee KV-1 tanks. Ik zat op low health en dan ga je met en Pz IV niet rushen tegen KV-1 tanks. Toen werden onze laatste tanks afgemaakt door een van de KV-1 tanks en was ik alleen. Ons team had nog wel twee arty tegen een enemy arty. Dus 3 vs 3. Een paar weken geleden zou ik nog achterlijk gerusht hebben en meteen zijn afgemaakt door de KV-1 tanks maar ik heb ondertussen wat geleerd. Ik blijf dus heel rustig achter dekking voor de arty om te schieten maar de KV-1 ontsnapt en de andere ook. Toen ben ik rustig gaan zoeken en vond ik degene die al op 5 kills zat. Arty pakt zijn tracks en een shot in de achterkant en dood. Toen ging ik voor de andere KV-1 die minder dan 100 health had. Nooit gevonden en ik heb geen idee waar die zat. Ik dacht die is vast naar onze cap. De arty die was ook weg dus gecapt en gewonnen. Geen glamour maar wel mooi. Oh en ik had al vier kills en een lading aan damage uitgedeeld. :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3nfAXlnUgzCRTlgjRtfKEIxU/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/coczY5qPRumG1tKBcNyuhviO/full.jpg

De tweede was een match van net. Het was de eerste match met de 85mm op de KV-1. Tot dusver was ik geen fan van KV-1 maar nu wel. De map was parelrivier en iedereen die die map ooit heeft gespeeld kent het weggetje achteraan de map waarmee je snel van capzone naar capzone kan gaan. Ik ging als "goede" heavy die kant op omdat een doorbraak daar vaak het einde van je team is. Ik werd geholpen door een Marter II en een Pz 38t. De rest van ons team reed de heuvels in. Ik zat aan de kant met de brug achter de rotsen. Wat er kwam als tegenstand was zeven tanks. Ik dacht dat word een fight to the dead. Thank you team...
Eerst maak ik de Pz IC af die snel probeerde te scouten en toen hij mij zag snel het heuveltje aan de linkerkant van mijn PoV probeerde de komen. Eerste shot blies de motor op, dan weet je het wel. Toen de T-28 afgeschoten die dacht dat hij immuun was voor de KV-1. Die stond op die heuvel en popte uit, kreeg een shell in zich en ging dan terug zonder te schieten. Niet helemaal bij de les want hij had de 57mm.
Dan zit je op twee kills en dan rushed de eerste Churchill je. Die kreeg wat shells in de flank maar hij moest zo nodig eerst de 38t slopen. Doei dus. Toen kwamen er vijf tanks de hoek om. Die maakte de Marter II meteen af en daar sta je dan tegen vijf tanks op point blank. De tweede Churchill reed me klem en begon om me turret te schieten wat helemaal niks deed. De rest probeerde me af te schieten terwijl ze dekking zochten achter de al gesneuvelde Churchill. Eerst knalde ik de al gegavende tanks af die de Marter een beetje had bewerkt, toen de Churchill en toen smeerden de laatste twee hem. Dit waren de T-34 en de Pz III/IV. De T-34 was ohk en de Pz III/IV die sneuvelde ook snel.

Dan heb je opeens zeven tanks gesloopt in je eentje. Needless to say I love the KV-1 with 85mm. :+
Ja het was een beetje noobstompen maar ik ben zelf ook niet echt geweldig. Ik maak nog vaak enorme rookie mistakes maar het word minder en dat is te zien. :P

Oh en dit was mijn eerste 7 kills. Al een aantal keer 6 gehaald maar 7 nog niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zo te zien begin je de game te snappen... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Want Yellow's, Grey's, Blue's, Gold's zullen niet samenwerken bedoel je.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 02:48:
Ik had vandaag toch twee leuke potjes.

De eerste was eindelijk mijn tankace voor de Pz IV wat met afstand mijn meestgespeelde tank is. En nee, geen derp maar 7.5cm L/48.
Mooi resultaat.
Is er een reden dat je met de 7.5cm speelt ipv derp???
Hoeveel schade doe je gemiddeld per hit?
Speel 'm namelijk altijd met derp, maar vind dat eiglk helemaal niet prettig (behalve de damage dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 08:57:
Mooi resultaat.
Speel 'm namelijk altijd met derp, maar vind dat eiglk helemaal niet prettig (behalve de damage dan).
Wat vindt jij dan weer niet prettig aan de derp?
Hoor de meeste mensen altijd klagen over een derpgun ivm accuracy (0.50) maar gebruik(te) ze regelmatig om mee te snipen op afstanden van 200+.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik dan een clear line of sight moet hebben en niet volledig achter een bosje kan staan zodat ik alleen hun outline zie.
Target mag wel in cover staan als er maar een stukje van zijn cupola zichtbaar is, regelmatig een shell met een lobje bovenop een turret laten landen.
Heb de BL10 op mijn ISU zelfs vrijgespeeld (60k) met de derp zonder goldammo, leuke kills waren bijvoorbeeld een AMX 50-100 oneshotten vanaf 400m in zijn zijkant.. })

[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 08-06-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wow heh... wot :o

erg mooi gedaan

[ Voor 9% gewijzigd door TRX op 08-06-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad de accuracy, met name de wat langere afstand mis ik toch wel eens een hit terwijl ik altijd de tijd neem om te aimen.
Maar meer nog: bewegende voertuigen......doordat de derpshell een langere "vliegtijd" heeft, vind ik 't lastig om bewegende targets te raken (in combi met de accuracy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Hebben ze een nieuwe tank module in WoT gezet afgelopen week? Ik zie afgelopen dagen steeds vaker tanks met een zwart gat module. Mijn shell vliegt recht op de tank af en het laatste moment daalt dat kreng gigantisch de grond in of een 0 damage track hit. Net of daar ergens extreme zwaartekracht zit :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dat valt mij inderdaad ook al op de laatste tijd, je aimt op de zijkant van een turret of hull en je ziet je shell zo met een boogje in de grond verdwijnen.
Vervolgens aim je een minieme hoeveelheid hoger en je shell vliegt dik over een tank heen...

Beetje tinfoil hat theorie dat je dan gewoon genaaid wordt omdat je de game NIET mag winnen ofzo, valt een beetje onder hetzelfde als die tank met 50hp over waar je constant crits of bounces op doet terwijl dat niet kan.
Jij wordt vervolgens vanaf dik 500hp tot wrak gereduceerd door diezelfde tank met meerdere schoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 04:36
[afbeelding]

Ah, betekent dit dat we geen stekende opmerkingen meer naar elkaar mogen maken? ;)

Babs out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

filipy23 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 10:25:
[...]

Ah, betekent dit dat we geen stekende opmerkingen meer naar elkaar mogen maken? ;)

Babs out!
Nu moeten we lief spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Damn, ik zou ook wel in een clan willen zitten waar je zeker weet dat je de M60 wint. :p Hoeveel clans kunnen btw zo'n M60 winnen. Top 10 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
TweakJerommeke schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:37:
Damn, ik zou ook wel in een clan willen zitten waar je zeker weet dat je de M60 wint. :p Hoeveel clans kunnen btw zo'n M60 winnen. Top 10 ofzo?
http://worldoftanks.eu/en...rs-campaign-announcement/
The 5 Clans with the most Victory Points by the end of each stage will be eligible for the M-60 Tier X medium tank. Every player who takes part in at least 5 battles for one of these clans will receive the tank at the end of the Campaign.
The 30 Clans with the most Victory Points at the end of the Campaign will be eligible for the M-60 Tier X medium tank. Every player who took part in at least 10 battles for one of these clans will receive the tank at the end of the Campaign.

[ Voor 43% gewijzigd door ShockWave op 08-06-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Ik vraag me al af: Zullen alle landing battles de eerste dag ook meetellen als losse battles? Dan is een kleine tournament gelijk 5 battles voor de meeste spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Mmm, ontwikkeling bij WG de laatste tijd is toch wel minder. Rumors over accurate russen, speciale (courante) tanks die enkel te behalen zijn door pro's, premium camo. Het haalt de balans toch wel meer en meer uit het spel.
Hoewel het natuurlijk vanuit een bedrijfskundig perspectief top is (=winstmaximalisatie) wordt het toch wel steeds meer een klassestrijd tussen de pro's en walletwarriors vs de rest. Ik denk dat ik mijn tankjes maar eens even in de wilgen hang tot 9.0.

Is het mogelijk om gold aan een andere user te geven? (stel ik stop en ik gun iemand mijn restje goud)

[ Voor 10% gewijzigd door eL_Jay op 08-06-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
eL_Jay schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:46:
...wordt het toch wel steeds meer een klassestrijd tussen de pro's en walletwarriors vs de rest.
?

Pro's zijn er echt maar heel weinig en geld in het spel steken geeft geen voordelen die jij niet kan hebben. Als je met pro's goede spelers bedoeld dan klaag je dus in feite over niveau verschillen tussen spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Free2play is dan ook praktisch altijd pay2win. Als echt iedereen dit spel alleen gratis zou spelen, zou het allang niet meer bestaan. En zou jij betalen voor een slechtere tank? Nee dus, alle premium opties moeten wel "meerwaarde" hebben en dus "beter" zijn.

Ik ben geen enorme fan van free2play games (denkt terug aan Battlefield Heroes...), maar dit is eigenlijk nog wel vermakelijk (en verbazend uitgebreid) omdat het verschil tussen betalende en niet-betalende spelers niet aanwezig lijkt in een gemiddelde match. (En dan in mijn geval alleen nog maar de low-tiers (sub-V), ben vorig weekend pas begonnen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 08:57:
[...]

Mooi resultaat.
Ik heb gewoon een hekel aan derp. Ik hou niet zo van het hele slacht af instakill gedoe op close range. Verder heb ik zoiets van het word toch generft dus waarom zou je het gebruiken. 7.5cm is meestal ronde de 100 dmg maar belangrijker voor mij heb er door leren mikken op weakspots en een beetje vuurdiscipline aangeleerd. Dat is wel handig als je met zwaardere kanonnen gaat werken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
djengizz schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:53:
[...]

?

Pro's zijn er echt maar heel weinig en geld in het spel steken geeft geen voordelen die jij niet kan hebben. Als je met pro's goede spelers bedoeld dan klaag je dus in feite over niveau verschillen tussen spelers?
pro's zijn inderdaad mensen die beter zijn dan ik (daar heb ik niets tegen), maar die via hun clan-income ook een meer tastbaar voordeel hebben over mij. (zij kunnen premium camo op elke tank dumpen, rijden dadelijk in courante tanks terwijl ik nog met jaren 40/50 meuk rijdt)

Dus buiten hun skill hebben ze het voordeel in betere hardware te rijden (die ik nooit zal kunnen krijgen zonder extra te betalen) en dat vind ik naar/haalt voor mij een groot deel van het plezier uit het spel.
Fid3lity schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:56:
Free2play is dan ook praktisch altijd pay2win. Als echt iedereen dit spel alleen gratis zou spelen, zou het allang niet meer bestaan. En zou jij betalen voor een slechtere tank? Nee dus, alle premium opties moeten wel "meerwaarde" hebben en dus "beter" zijn.

Ik ben geen enorme fan van free2play games (denkt terug aan Battlefield Heroes...), maar dit is eigenlijk nog wel vermakelijk (en verbazend uitgebreid) omdat het verschil tussen betalende en niet-betalende spelers niet aanwezig lijkt in een gemiddelde match. (En dan in mijn geval alleen nog maar de low-tiers (sub-V), ben vorig weekend pas begonnen.)
Tot nog toe had ik nooit het gevoel dat WoT pay2win was, zelfs niet toen premium shells nog gold kosten. Ik vond WoT juist geweldig gebalanceerd op dat gebied, de balans wordt mijns inziens met iedere patch verstoorder.

Ik vond bijv. de lowe ook niet beter dan de non-premium KT en premium shells werden niet door iedereen gebruikt destijds (lees, kwam je eigelijk alleen in tier8+ randoms tegen).

[ Voor 40% gewijzigd door eL_Jay op 08-06-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mmm, ontwikkeling bij WG de laatste tijd is toch wel minder. Rumors over accurate russen, speciale (courante) tanks die enkel te behalen zijn door pro's, premium camo. Het haalt de balans toch wel meer en meer uit het spel.
Hoewel het natuurlijk vanuit een bedrijfskundig perspectief top is (=winstmaximalisatie) wordt het toch wel steeds meer een klassestrijd tussen de pro's en walletwarriors vs de rest. Ik denk dat ik mijn tankjes maar eens even in de wilgen hang tot 9.0.

Is het mogelijk om gold aan een andere user te geven? (stel ik stop en ik gun iemand mijn restje goud)
Het valt opzich wel mee, denk ik.

Ik betwijfel of die M60 een dikke OP tank is, en zelfs dannog, er worden zo weinig weggegeven, en er heel veel spelers. De kans dat je er eentje tegenkomt is vrij klein.

Premium camo bestaat niet: Camonetjes kosten je gewoon een ton, camo op je tank kun je ook per 30 dagen doen en is dusdanig goedkoop dat je het snel terugverdient. Niet dat het effect geweldig is. 5% is nou niet bepaald veel.

Wat al eerder gezegd is: ja, de Russen worden accurater, maar de Duitsers en Britten en Yanks en Chinezen ook. Een KV-3 zal een Tiger in zijn vizier kunnen krijgen op 300m afstand of meer, een Tiger kan de lower plate van de KV-3 in zijn vizier krijgen. Tiger wint dan waarschijnlijk.

Premiumtanks zijn vaak of gewoon maffe tanks [zoals de TOG II en de Matilda BP] of normale tanks, die beter zijn dan een stock van hun tier, maar slechter dan een full-ops. Kijk naar de IS-6: Net een IS-3, maar zonder BL-9. Löwe is van karton,

Sowieso, er zijn ook non-premium tanks die behoorlijk richting op gaan als je weet hoe je moet spelen. KV-2 is daar een voorbeeld van. Die oneshot vrolijk tier 6 heavies en tier 7 mediums en TD's, zo leuk iemands potje verpesten door zijn Jagdpanther te oneshotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
eL_Jay schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:11:
Dus buiten hun skill hebben ze het voordeel in betere hardware te rijden (die ik nooit zal kunnen krijgen zonder extra te betalen) en dat vind ik naar/haalt voor mij een groot deel van het plezier uit het spel.
Maar daar ga je dus imo de fout in, die opties zijn er ook voor jou alleen zal jij er langer over doen. Goud = tijdswinst en that's it. De skill om in dit soort clans te komen (en er zijn er echt maar weinig die constant echt veel goud kunnen uitbetalen) hebben deze spelers ook zelf gekweekt.

Verder vind ik juist dat er elke patch meer pay2win uitgehaald wordt: goud ammo + consumbles voor creds, 3 man toons en TC's voor iedereen en nu volgende patch flinke nerfs voor premium ammo en het aanpakken van de midtier derps. Tenslotte zijn er geen premium tanks die superieur zijn in hun tier en heeft WG aangetoond ook daar de nerfbat te hanteren als dat nodig blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

SU-122-44 en de Jagdtiger 8.8 zijn volgnes mij wel beter dan de andere TD's in hun tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
djengizz schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:19:
[...]

Maar daar ga je dus imo de fout in, die opties zijn er ook voor jou alleen zal jij er langer over doen. Goud = tijdswinst en that's it. De skill om in dit soort clans te komen (en er zijn er echt maar weinig die constant echt veel goud kunnen uitbetalen) hebben deze spelers ook zelf gekweekt.

Verder vind ik juist dat er elke patch meer pay2win uitgehaald wordt: goud ammo + consumbles voor creds, 3 man toons en TC's voor iedereen en nu volgende patch flinke nerfs voor premium ammo en het aanpakken van de midtier derps. Tenslotte zijn er geen premium tanks die superieur zijn in hun tier en heeft WG aangetoond ook daar de nerfbat te hanteren als dat nodig blijkt.
Ik heb niets tegen de skill van mensen, maar laat skill dan ook de bepalende factor zijn in dit spel en niet andere meuk. (sterker nog ik denk dat ik een van de weinige ben die kan genieten van een prachtige rape op mijzelf, ere wie ere toekomt)
Laat ik het dan anders formuleren het wordt steeds minder mijn spel, zeker als er specials (m60) die voor de gewone sterveling nooit te realiseren zijn. Ik verklaar de invisible tanks (-50m) altijd aan premium camo, maar wellicht is daar een andere reden voor (maar toevallig hebben die tanks zo goed als altijd camo)

Gameplay-mechanics wijzigingen als snipende russen is gewoon niet mijn ding, maar dat is misschien omdat ik in 2 jaar randoms ben vastgeroest in een bepaalde routine en staat deze significante wijziging mij niet aan. (dit gooit vermoedelijk het spel meer overhoop dan de physics patch)

premium-ammo nerf staat me wel aan want 300 voor de is7 en 400 voor de t1105 is natuurlijk 8)7
VasZaitsev schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:29:
SU-122-44 en de Jagdtiger 8.8 zijn volgnes mij wel beter dan de andere TD's in hun tier.
SU-122 vind ik niet (tenminste die hapt lekker weg in mijn t25at) De JT 88 met de combi van dps + tier9 structure is mijns inziens een van de weinige OP tanks (stat-wise, want niet gereden, maar dat is de enige tank waar ik schijt van heb in een t32 tier8/9 battle)

P.s. met snipende russen bedoel ik schoten kunnen lossen die eerst alleen met duitse meds, td's en tiger tanks het doel raakten

[ Voor 16% gewijzigd door eL_Jay op 08-06-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Snipende russen ga je gewoon niet krijgen. Ten eerste zijn Russen daar niet voor gemaakt, de camorating van een IS-3 is om te janken, je hebt geen gundepression en het belangrijkste: je aimcirkel wordt niet kleiner, ze stappen eindelijk af van de aparte zones in je richtkruis.

Premoum camo bestaat simpelweg niet. Iemand die je pas op 50m ziet, komt omdat hij een tank heeft die goed is in verstoppertje spelen [Hetzers, Jagdpanzer, aardig wat SU's] met 100% camo skill, camonetje en camokleurtjes. En die had je eerder ook. Ik word ook nog vaak op tier 5 kapot geschoten door een Hetzer met al die skills. En dat werd ik ook toen ik met het spel begon.

Premium ammo voor tier 10 wordt trouwens niet aangepast. Maar, je schiet met HEAT, en dat is nog randomer dan HE soms. Bouncen met je 300 pen op een plaat van 50mm omdat ie onder een hoekje staat en jij vanuit een hoekje schiet: HEAT heeft geen normalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gast die gisteren een spel had verkloot:

http://noobmeter.com/replay/501238588.132284564590684080

Ticket voor ingestuurd. Gevolg:

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/6515/blockedo.png

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:52:

[afbeelding]

_/-\o_
Een ban van drie dagen voor wat? (zou mij echt aan mijn kont roesten zo'n korte ban) iemand ervaring met bans krijgen? Neemt het aantal dagen bijv. progressief toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden kan je zien in de replay erboven.
Kort samengevat: gast rijdt met een WZ-132 vollenbak in een teammate, en daarna een 20 keer tegen mij. Nadat hij zichzelf heeft doodgereden, vraagt hij aan iedereen om mij te reporten als teamkiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Volgens mij worden bans wel progressief zwaarder. Zo werkt het in ieder geval met chatbans als ik anderen moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
Plato112 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:51:
Volgens mij worden bans wel progressief zwaarder. Zo werkt het in ieder geval met chatbans als ik anderen moet geloven.
Jup.

Met ingame bans is het volgens mij: Three strikes, you're out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

eL_Jay schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:10:
[...]

Een ban van drie dagen voor wat? (zou mij echt aan mijn kont roesten zo'n korte ban) iemand ervaring met bans krijgen? Neemt het aantal dagen bijv. progressief toe.
Langste chatban heeft me 3 dagen opgeleverd en heb een onterechte in-game ban gehad van 3 dagen omdat support dacht dat ik mezelf had gereport voor het blocken en het vooruit duwen van iemand, terwijl die persoon het juist bij mij deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024

Op voorhand al gaan stoppen? Ik zou afwachten hoe de veranderingen gaan uitpakken. ;) Wellicht loopt het zo'n vaart niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:28
Plato112 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:51:
Ik merk daar anders niks van. Mijn eerste en enigste chat ban was meteen 7 dagen, omdat ik (herhaaldelijk) iets lelijks zei in de trant van dat niemand op het Poolse gebrabbel zit te wachten, en dat ze maar beter naar Russische servers konden verkassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
ThomasG schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 17:21:
Ik merk daar anders niks van. Mijn eerste en enigste chat ban was meteen 7 dagen, omdat ik (herhaaldelijk) iets lelijks zei in de trant van dat niemand op het Poolse gebrabbel zit te wachten, en dat ze maar beter naar Russische servers konden verkassen.
Yup, racisme (en dit valt hier volgens WG onder) zijn ze erg streng mee en kan een langere ban opleveren dan een standaard gevalletje chat abuse. Je hebt gewoon je eerste strike overgeslagen en bent meteen voor strike 2 gegaan (chatban is volgens mij de eerste keer 1, 3 of 7 dagen, afhankelijk van de inhoud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Heb zelf ook wel eens een chatban gehad van 24 uur, map pingen en zelfs platoonchat is dan ook gelijk over... :X .
In mijn ogen een onterechte ban omdat ik reageerde met een heel normaal antwoord op de vraag van iemand en die moderator dat dus niet in de gaten had ofzo.

Neem aan dat er na verloop van tijd wel een soort van reset is en de 3 strikes echt voor kort opeenvolgende zelfde vergrijpen is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:52:

[afbeelding]

_/-\o_
Sorry hoor maar ik vind jouw gedrag ook een beetje raar. Jij blijft elke keer stoppen als hij aankomt rijden, zo ook bij de eerste keer leek het wel dat je het 'uitlokte' (wat deed je precies? kijken naar arty??). En elke keer als hij eraan kwam stopte je zodat hij extra hard tegen je aan zou knallen.
Ik zeg niet dat het zo is maar zo ziet ik het in mijn ogen.

Ik geef je wel gelijk dat dit soort gedrag gewoon niet goed is en gestopt moet worden ;) .

[ Voor 0% gewijzigd door thijsco19 op 08-06-2013 19:05 . Reden: spellingfoutjes ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Als ik een tank rare dingen bij mij in de buurt zie uithalen dan stop ik ook gelijk en ga kijken wat hij doet, als hij dan tegen me aanrijdt en ik ga rijden en hij doet weer raar dan stop ik ook weer enz enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag hem eerst tegen een teammate aanrijden, en daarna mijn richting uitkomen. Als wij beiden in beweging zijn, elkaar raken en beschadigen, dan moeten wij allebei een compensatie betalen. Echter was mijn tank zoveel zwaarder, dat ik hem wel zou beschadigen (en dus een compensatie daarvoor betalen), maar hij mij niet beschadigt (en dus niets hoeft te betalen). Maar wanneer ik stil sta, dan zal ik geen compensatie moeten betalen indien hij zich tegen mijn tank ramt. Ik kan namelijk onmogelijk doelbewust hem beschadigen, wanneer ik stil sta.

-> mijn gedrag was niet raar, ik heb gewoon al meer dan genoeg ervaring met zulke idioten om te weten hoe ik de 'boetes' kan ontwijken ;)
Pagina: 1 ... 38 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel