[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.049 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:12:
Soms zijn er van die dagen dat je echt niet van een team op aan kan....dan hoop je maar dat ze niet aan jouw kant staan...
Screenshots zeggen meer dan 1000 woorden..

[afbeelding]
Ik leef met je mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:59
tsja je kan je er druk om maken maar je voorkomt het toch niet.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:04

thijsco19

KTM 990 SMT

ShockWave schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:12:
Soms zijn er van die dagen dat je echt niet van een team op aan kan....dan hoop je maar dat ze niet aan jouw kant staan...
Screenshots zeggen meer dan 1000 woorden..

[afbeelding]
Die witte vuur tekens en granaten op de tank, welke skin is dat?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 22:22

TRX

TheJukeBox schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:32:
[...]

Je weet dat je één premium tank mag terug vragen aan WoT hé doormiddel van bewijs dat je een KV-5 had en dat je de verkoop prijs in credits ( zal wel ongeveer 1.5 - 2.0 million zijn ) in je bezit moet hebben, als je dat doorstuurt naar WoT kun jij je KV-5 terug krijgen, voor die zeg maar 2 million credits.
meen je?? nee, dat wist ik niet :F

dat kan ook na een half jaar :? :X

nah ik heb al een vervanger. het kosten wel een paar centjes maar dan heb je ook wat.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NGNd7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
eL_Jay schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:12:

Heb je ergens een overzichtelijk lijstje met wat er allemaal inzit en wat optioneel is? De TS op gatheringoftanks.nl is namelijk een jaar oud en dat topic is lang en ik ben liever lui dan moe ;)
Schaam je.....TS is echt geen jaar oud....
thijsco19 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:14:
[...]

Die witte vuur tekens en granaten op de tank, welke skin is dat?
http://www.skins-wot.ucoz.net/load/zona_probitij/206 Op deze site kan Je ze vinden

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ga vanaf nu mijn e-mail checken wanneer ik op El Halluf kom. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het is waardeloze kutmap, zeker wanneer 1/3e arty is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
TRX schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:16:
[...]

Ja datum maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-10 10:17

p0st

Dutch Reefer

Ik kon altijd behoorlijk pissig worden als ik weer eens door een Hummel of M12 vanuit het niets helemaal gesloopt werd, maar sinds ik zelf een Hummel heb begrijp ik helemaal waarom het leuk is om Arty te spelen! Ik zal nooit een fan worden, maar de Hummel is een blijvertje!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:23
Een tijdje geleden wilde ik een casemod doen van een modeltank. Missie: Mitx bordje + mid range gaming spul voor in de woonkamer. Kon helaas geen geschikte tank vinden om het in te bouwen. Deze gast kon blijkbaar ook geen kleine kast vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Een Maus moet toch niet zo moeilijk zijn om zelf te maken als PC Case?
Lekkere blokkendoos rechttoerechtaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
oosterhofjf schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 00:08:
Een tijdje geleden wilde ik een casemod doen van een modeltank. Missie: Mitx bordje + mid range gaming spul voor in de woonkamer. Kon helaas geen geschikte tank vinden om het in te bouwen. Deze gast kon blijkbaar ook geen kleine kast vinden :P
volgens mij de onderkant van een 1/16 tank. Heb zelf een stuk of 6 van zulke tanks :p

gisteren helaas weinig met mijn AT15 kunnen spelen, druk met CW (zuid engeland en belgie gepakt met de clan). Vandaag meer tijd, dus dat wordt verder xp verzamelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie :) gister de Pz III/IV kunnen kopen :)

tot nu toe (4-5 potjes) Leuke tank ! rijd lekker vlot voor een medium vind ik,
en ik vind zijn dmg + pen nog niet eens zo slecht ! alhoewel de wiki het anders brengt met cons !

Weer lekker ADHD tankje erbij :D haha

Ik ben altijd zo benieuwd, met zown D-Day weekend, wat het ingaat houden enzo meer mensen daar last van :)??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atticus182 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:34:
Ik kon altijd behoorlijk pissig worden als ik weer eens door een Hummel of M12 vanuit het niets helemaal gesloopt werd, maar sinds ik zelf een Hummel heb begrijp ik helemaal waarom het leuk is om Arty te spelen! Ik zal nooit een fan worden, maar de Hummel is een blijvertje!
Om die reden (kijken wat er nou leuk aan is) tot 2x aan toe begonnen met arty.
Maar ik kan er de lol niet van inzien. Het is mij te statisch, je zit vanaf een plekje ergens achteraan te kijken naar het gevecht en af en toe mag je er een bommetje op laten vallen.
Ik zit veel liever midden in het gevecht, veel herverplaatsingen, links en rechts wat klappen uitdelen........
Ben dan ook meer van de mediums en lights (vandaar ook dat iemand met een eff van +/- 800 en winrate 46% mij voor noob uitmaakte omdat mijn average damage veel lager was als die van hem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:24
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 07:55:
Ik ben altijd zo benieuwd, met zown D-Day weekend, wat het ingaat houden enzo meer mensen daar last van :)??
Yup, ik heb de laatste tijd een aantal tanks ge-elite waardoor ik er nu niet zoveel meer over heb om mee te spelen. Wat tanks in de aanbieding kopen en wat credits kunnen verzamelen door de extra credit bonussen is dan altijd leuk. De vraag is alleen iedere keer om welke tanks het precies zal gaan :)
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:58:
[...]
Maar ik kan er de lol niet van inzien. Het is mij te statisch, je zit vanaf een plekje ergens achteraan te kijken naar het gevecht en af en toe mag je er een bommetje op laten vallen.
Ik zie er de lol op zich wel van in, maar ook als ik het zelf speel vind ik het vaak flauw als ik zie wat je er mee kunt doen.Veel te vaak schiet je iemand neer die juist lekker actief aan het spelen is.

Net als vandaag een potje in mijn T34 op arctic region. We staan op een gegeven moment rechtsonder met 3 van ons (H7/H8 staan we) tegenover 3/4 van het team (8 of 9 tanks). De eerste 2 van ons gaan neer terwijl er bij de vijand ook pas 1 of 2 kapot zijn. Het enemy team komt daarna naar voren waarna onze arty vrij schot op ze heeft. Uiteindelijk heb ik 3.5k damage, 1 kill en de rest van de kills gaan naar onze arty.

Op zo'n moment vind ik het eigenlijk jammer dat er arty op zo'n manier in zit. Ze komen aan met een mooie push, maar doordat ik ze spot + wat op houdt komen ze er gewoon niet doorheen. Zeker als je ziet dat veel van de arty schoten er simpelweg voor zorgden dat 2 of 3 tanks tegelijkertijd geen tracks meer hadden.

[ Voor 54% gewijzigd door redwing op 06-06-2013 10:49 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa ik hoop eigenlijk wat op lage tier tankjes van (niet duitse) tech tree !!
Ben namelijk momenteel heel erg bezig daarmee, en wil wel eens wat amerikaanse of eventueel de chinese tree door gaan :) maarja... afwachten :)

in ieder geval heeeeel blij met me PZ III/IV op het moment! nu nog eens kijke welke kant we daarmee opgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, jongens wat heb ik er weer een misbaksel bij!
Die Tier 4 Franse TD, de Somua Sau.....wat een troll tank, top speed op vlakke grond is 15-20 km/h, het 2e wapen is een wapen met iets van .41 acc, terwijl de topgun een derpgun is. Dat zou niet zo erg zijn als je armor had, want derpguns werken erg goed in CQC, maar deze tank is alleen maar een traag monster zonder armor.

Ook je camo value is erg slecht ivm het tumor op je tank.

Geen zin om heel de tank te skippen, maar ik wil wel verder, dus iemand nog tips om dit monster te bedwingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-10 11:05
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:37:
Jongens, jongens wat heb ik er weer een misbaksel bij!
Die Tier 4 Franse TD, de Somua Sau.....wat een troll tank, top speed op vlakke grond is 15-20 km/h, het 2e wapen is een wapen met iets van .41 acc, terwijl de topgun een derpgun is. Dat zou niet zo erg zijn als je armor had, want derpguns werken erg goed in CQC, maar deze tank is alleen maar een traag monster zonder armor.

Ook je camo value is erg slecht ivm het tumor op je tank.

Geen zin om heel de tank te skippen, maar ik wil wel verder, dus iemand nog tips om dit monster te bedwingen?
Tip 1: je kleine broertje/buurjongen laten spelen?
Tip 2: bier

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezzer schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:46:
[...]

Tip 1: je kleine broertje/buurjongen laten spelen?
Tip 2: bier
1: Ik zou m'n broertje misschien wel zover kunnen krijgen, ook al speelt hij geen games...Hij zal nooit verwachten wat er gaat gebeuren!

2: Jammer dat ik niet drink, maar als er ooit een reden was om even goed zat te worden is dit het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu die S-35CA ( die erna komt) het is gewoon een tank met irritaties die SAU, en gewoon vooruit kijken :) de S-35CA is ook niet snel, maar heerlijke tank voor snipen ;)

maar idd :) die je nu hebt is een koekblik met een loop erop haha, ogen dicht en gaan met die banaan!!

( 1 min je ogen dicht...en je bent toch zeker wel 100 meter verder ! hahaha)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Die Somua is echt een hell, het is 1 grote weakspot, vooral door de tumor. Kanonnen zijn allemaal knap waardeloos, turrettraverse bestaat amper. langzaam.

De Hetzer, SU-85B, T40 en M8A1 zijn allemaal veel betere tanks, ookal verschillen die ook allemaal compleet van elkaar.

De Franse tanks de eerste tiers gewoon afschuwlijk, allemaal vooroorlogse ontwerpen vaak prototypes zijn geweest, terwijl vooral de Duitse en Russische tanks tanks waren die veel later ontworpen zijn en wél nuttig zijn geweest in de oorlog.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
TRX schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 18:16:
[...]

nah ik heb al een vervanger. het kosten wel een paar centjes maar dan heb je ook wat.

[afbeelding]
Ja het kan echt, mijn clan leadster en een clan maar hebben er beide al één terug kunnen vragen, je moet gewoon een ticket sturen en daar staat in wat je daarvoor moet doen.

Het kan trouwens maar één keer!

[ Voor 3% gewijzigd door TheJukeBox op 06-06-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 20-10 16:41
Kom niet zo vaak tegen dat je town side van Prokhorovka moet verdedigen in plaats van de forest side. Moest ik dus wel in mijn IS7 en dat is me wel aardig gelijkt met hulp van een Lorraine 51.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:37:
Niet al te erg CQC gaan, wat achteraan hangen en ook van afstand schiet hij nog best vaak raak. Verder zorgen dat je altijd goed verborgen staat of iig snel een schuilplaats in kunt. Mij beviel ie altijd best goed maar je bent inderdaad wel erg snel dood als je op de verkeerde plek bent :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Hmmm het valt me tegen dat Wargaming niks van een bonuscode heeft uitgegeven voor vandaag... Normaal doen ze dat toch wel met belangrijke data uit de 2e WO? Laat D-Day nou een belangrijke dag zijn geweest...

Overigens lijkt dat gebeuren met die 5000 gold voor 200 battles te spelen in Warplanes alleen op de NA server te zijn :'( Jammer dat het weer server-based is... tenzij WG dit ook op de andere servers gaat doen.

[ Voor 34% gewijzigd door wsLy op 06-06-2013 18:29 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

wsLy schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:28:
Hmmm het valt me tegen dat Wargaming niks van een bonuscode heeft uitgegeven voor vandaag... Normaal doen ze dat toch wel met belangrijke data uit de 2e WO? Laat D-Day nou een belangrijke dag zijn geweest...

Overigens lijkt dat gebeuren met die 5000 gold voor 200 battles te spelen in Warplanes alleen op de NA server te zijn :'( Jammer dat het weer server-based is... tenzij WG dit ook op de andere servers gaat doen.
Weetje wel wat dat wargaming kost xD jij moet ze wat meer sponseren cold ;)

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
grappig om te zien dat een speler uit mijn clan (highflyer15) mede verslag geeft van de golden league.
http://www.twitch.tv/wgleagueru_eng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Het kost ze moeite :+

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:50

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Best gaaf dat commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwvdh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Heeft iemand nog een invitation code rondslingeren? Ben al een paar weken dit topic aant volgen, besloten nu ik tijd heb te kijken hoe dit spel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Rwvdh schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 20:53:
Heeft iemand nog een invitation code rondslingeren? Ben al een paar weken dit topic aant volgen, besloten nu ik tijd heb te kijken hoe dit spel speelt.
Laatste keer werkte WGGEAR nog, is samen met 3 dagen premium en een 38h375f tankje, plus 1000 gold en een extra garageslot. Werkt alleen met een nieuw account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 12:50:
Kom niet zo vaak tegen dat je town side van Prokhorovka moet verdedigen in plaats van de forest side. Moest ik dus wel in mijn IS7 en dat is me wel aardig gelijkt met hulp van een Lorraine 51.

[video]
Leuk potje, maar wat een zeuren zitten er tussen zeg. Beetje arty afzijken terwijl je ziet dat die juist goed bezig zijn.....

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwvdh
Vorst8 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 20:58:
[...]

Laatste keer werkte WGGEAR nog, is samen met 3 dagen premium en een 38h375f tankje, plus 1000 gold en een extra garageslot. Werkt alleen met een nieuw account.
Helaas expired..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ik denk dat ik 8.6 release niet meer ga meemaken. Ik ben een week weggeweest, en sindsdien ligt m'n winrate structureel rond de 40%. Niet vanwege mijn bijdrage, die is statistisch onveranderd, maar puur vanwege de teamindelingen. 1 avondje kan gebeuren, dat is statistiek, maar niet elke avond. Ik heb het uitgerekend: statistich is de kans op zo'n loss streak 0.3%.

Niet de eerste keer dat de statistiek uitwijst dat het stinkt, dus het begint wel pijnlijk te worden. Is het prutswerk van WG of opzet?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Zo... vandaag eindelijk boven de 1400 average damage overall gekomen :)

Average Damage 1.401,44

Op naar de 1500!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-10 14:40

Plato112

Da is toch nie normaal!

Toevallig heb ik er vandaag nog 1 binnen gekregen.
PM sent.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
wsLy schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:40:
Zo... vandaag eindelijk boven de 1400 average damage overall gekomen :)

Average Damage 1.401,44

Op naar de 1500!
Nice :) Ik zit sinds gisteren boven de 52% WR, vandaag geconsolideerd. In het begin 6 potjes op rij gewonnen, toen ging het een uur lang klote en aan het eind weer het merendeel gewonnen.

Maar de randomness was vrij groot vandaag, heb dan ook 100% random gespeeld :p Heb nog geen statistics pack, dus weet niet precies hoeveel dmg ik heb gedaan, maar was wel 1500-2000k gemiddeld denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Je hebt een DM O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-10 14:40

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hmm, zoals je twee berichten boven je kunt lezen had ik dat al gedaan...
Zo gaan de codes er wel hard door heen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Plato112 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:50:
[...]

Hmm, zoals je twee berichten boven je kunt lezen had ik dat al gedaan...
Zo gaan de codes er wel hard door heen.
Tsja, iets met refreshen :9
Enne, het was maar een invite code :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
atticus182 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:55:

Tsja, iets met refreshen :9
Enne, het was maar een invite code :+
Waar je een ander weer blij mee kon maken en nu dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
MSalters schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:14:
Ik denk dat ik 8.6 release niet meer ga meemaken. Ik ben een week weggeweest, en sindsdien ligt m'n winrate structureel rond de 40%. Niet vanwege mijn bijdrage, die is statistisch onveranderd, maar puur vanwege de teamindelingen. 1 avondje kan gebeuren, dat is statistiek, maar niet elke avond. Ik heb het uitgerekend: statistich is de kans op zo'n loss streak 0.3%.

Niet de eerste keer dat de statistiek uitwijst dat het stinkt, dus het begint wel pijnlijk te worden. Is het prutswerk van WG of opzet?
En over hoeveel battles heb je dit berekend ? Het totale of alleen degene van de laatste paar dagen ? Als je nl. het laatste doet ben je je statistieken aan het verkloten :P Als je nl. pas gaat berekenen als je een loss streak hebt kom je op hele lage statistische getallen uit. Als je hetzelfde echter over een paar duizend battles doet gaat de kans dat je een loss streak hebt van een paar dagen al snel omhoog. Daarnaast kan het ook meespelen dat je gefrustreerd speelt en daarbij af en toe net de verkeerde beslissingen neemt.

Dus tenzij je honderden potjes hebt gespeeld de laatste paar dagen betwijfel ik of die 0.3% wel klopt. Ik hoor b.v. nooit iemand klagen dat hij zoveel potjes achter elkaar heeft gewonnen en dat dat statistisch niet kan :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

ShockWave schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:16:
[...]

Waar je een ander weer blij mee kon maken en nu dus niet meer...
Leuk weer dat azijnzeiken :? 8)7
Ik bepaal toch zeker lekker zelf wat ik met die codes doe, al wil ik ze in de fik steken <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
atticus182 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:23:
[...]

Leuk weer dat azijnzeiken :? 8)7
Ik bepaal toch zeker lekker zelf wat ik met die codes doe, al wil ik ze in de fik steken <3
Als hij maar 1 van de 2 gestuurde codes gebruikt blijft er toch vanzelf eentje oer voor de volgende of verdwijnen die codes mysterieus zodra ze naar iemand gemaild zijn ??? :+

Voorheen kon je ze iig gewoon naar de volgende sturen als je ze nog niet had gebruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door redwing op 06-06-2013 23:28 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

redwing schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:20:
[...]

En over hoeveel battles heb je dit berekend ? Het totale of alleen degene van de laatste paar dagen ? Als je nl. het laatste doet ben je je statistieken aan het verkloten :P Als je nl. pas gaat berekenen als je een loss streak hebt kom je op hele lage statistische getallen uit. Als je hetzelfde echter over een paar duizend battles doet gaat de kans dat je een loss streak hebt van een paar dagen al snel omhoog. Daarnaast kan het ook meespelen dat je gefrustreerd speelt en daarbij af en toe net de verkeerde beslissingen neemt.

Dus tenzij je honderden potjes hebt gespeeld de laatste paar dagen betwijfel ik of die 0.3% wel klopt. Ik hoor b.v. nooit iemand klagen dat hij zoveel potjes achter elkaar heeft gewonnen en dat dat statistisch niet kan :D
Gefrustreerd spelen is idd niet heel slim, als ik wat siemka teams heb gehad op hoge tiers, moet ik echt niet meer in mijn IS-3 of IS-8 springen, maar ff lekker relaxen in de Panzer 1C of TOG II

Maar, het valt mij ook op, soms heb je echt potje na potje na potje waarbij je soms van je stoel dondert van "wat de fuck gebeurd hier?", maar soms is het ook leuk om het hele siemka team op te rollen met je platoon .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
redwing schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:20:
[...]
166 battles, sinds ik terug ben van vakantie. Niet helemaal arbitrair dus. UIteraard kan het niet over alle battles; daar komt m'n verwachte win percentage vandaan (51%). Het is echter niet de eerste keer, ik heb al eens eerder lopen rekenen.

Frustraties spelen niet zo mee, daar kan ik goed mee omgaan. Na 10.000+ games nog geen ragequit gedaan.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mwah, ik denk wel dat als je denkt "govverdomme alweer zo'n potje met al die siemka's en fransen en spanjolen die alleen meer kletsen" dat je tactisch iets minder bent dan dat je relaxed [maar niet té] een potje hebt met prima teamleden en dat alles lekker op rolletjes gaat.

Ragequitten zelf heb ik nog niet gedaan, maar als ik toch al een losingstreak heb van tien en het staat 2-12 dan ga ik soms wel in rambo modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwvdh
Waar heb je in het begin meer aan: gold, credits, premium account voor een paar dagen of een tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-10 18:50
Rwvdh schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:25:
Waar heb je in het begin meer aan: gold, credits, premium account voor een paar dagen of een tank?
Hersens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

credits en experience op doen door op de normale wijze door de trees te gaan.
premium account helpt wel met het sneller doorlopen, gold op zich niet nodig, een tank kopen zou ik sowieso pas later doen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Een premium account is zeker aan het begin het beste. Als je na een tijdje wat beter weet wat je ligt kun je een premium tankje overwegen om makkelijker aan credits te komen. Een beetje gold wordt daarna ook handig (een paar honderd gold om equipment over te zetten is altijd handig) en credits moet je niet voor geld kopen omdat dat gewoonweg erg duur is :P

Maar wat hierboven ook gezegd wordt, het belangrijkste is dat je eerst het spelletje leert. Zeker t/m tier 5 heb je eigenlijk nog niets extras nodig.
MSalters schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 01:01:
[...]
166 battles, sinds ik terug ben van vakantie. Niet helemaal arbitrair dus. UIteraard kan het niet over alle battles; daar komt m'n verwachte win percentage vandaan (51%). Het is echter niet de eerste keer, ik heb al eens eerder lopen rekenen.
Het kan wel over alle battles. Je berekent dan de kans dat je huidige winstreak voor kan komen in je totaal aantal battles. Daarmee kom je op een beter getal uit dan alleen de battles te pakken vanaf wanneer het slechter gaat.
Daarnaast moet je ook meenemen welke tanks je speelt (b.v. fully upgraded of niet)
Frustraties spelen niet zo mee, daar kan ik goed mee omgaan. Na 10.000+ games nog geen ragequit gedaan.
Bij mij in principe ook niet, maar als ik replays een dagje later nakijk zie ik toch vaak dat ik na een aantal losses vaak wat aggresiever begin te spelen op momenten dat ik beter even kan wachten. Dit gebeurt vooral als er aan het begin gelijk een aantal tanks van ons dood gaan en je het idee krijgt van 'daar gaan we weer.....' :+

Reden waarom ik dit gemanipuleer trouwens niet geloof is omdat dat zou betekenen dat WG de winrate/speelstijl etc. bij moet houden en dan een match maken waaruit de gevraagde uitkomst zou moeten komen. Dat is veel te veel werk terwijl als je dit niet doet je ook op dezelfde getallen uitkomt als wat je nu ziet (goede spelers 50+ en slechte spelers 45-) Voor WG heeft het dan ook geen zin om dit op zo'n manier te manipuleren.

[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 07-06-2013 08:37 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
quote: Planetwot
Vehicle Games played Victory ratio
T34 4 -50%
Ik vraag me af waar ze deze statistieken vandaan trekken...

Gisteren weer eens redelijk prut. Loss streak van 7 potjes, waarna ik dat maar nauwelijks goed heb kunnen maken.

Wel geland op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:23
Al dat gezeur over lossstreaks. Verliezen vind ik niet zo erg als ik het maar goed gedaan heb. Ik kan me veel meer ergeren aan die potten waar ik in een goed team zit. Vooral als je dan in een trage tank zit en de push zo snel gaat dat je ze niet bij houdt. Dan voel je je zo nutteloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
BramSd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:57:
[...]

Ik vraag me af waar ze deze statistieken vandaan trekken...
Staat ook een note op die pagina dat de getallen nog niet helemaal kloppen. Nu zou dit vorige week al aangepast moeten zijn maar ik denk dat degene van die site het nogal druk heeft gezien de updates de laatste tijd :)
perpixel schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:13:
Al dat gezeur over lossstreaks. Verliezen vind ik niet zo erg als ik het maar goed gedaan heb. Ik kan me veel meer ergeren aan die potten waar ik in een goed team zit. Vooral als je dan in een trage tank zit en de push zo snel gaat dat je ze niet bij houdt. Dan voel je je zo nutteloos....
Vaak gaan die loss-streaks gepaard met teams die snel opgerold worden en dan valt er weinig goed te spelen omdat je gelijk omsingeld wordt. En dat kan best irritant zijn :)

Ik ben gisteren voor het eerst op 51% W/L (ok, 50.5% ;) )rate gekomen. Eens kijken hoe lang het duurt voor de 52% er staat :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
redwing schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:28:
Vaak gaan die loss-streaks gepaard met teams die snel opgerold worden en dan valt er weinig goed te spelen omdat je gelijk omsingeld wordt. En dat kan best irritant zijn :)
Gisteren waren wij met ons platoon in een tier 10 pot binnen 2 minuten als enige tanks over van ons team terwijl wij in de frontlinie stonden :o. Tanks, scouts, arty, alles dood.
Ik kan me veel meer ergeren aan die potten waar ik in een goed team zit.
Zelden last van :P.
Afrika lijkt een populaire vakantiebestemming deze tijd van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
djengizz schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:36:
[...]

Afrika lijkt een populaire vakantiebestemming deze tijd van het jaar.
De arme clans weten niet wat ze meemaken met clans als Hami en *SBP etc. opeens in Afrika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Hehe, ja, we zijn geland naast een provincie van 2SBP waar HAMI ook op zit te azen. Die provincie geef 6000 gold per dag tegen de 72-96 gold voor een 'normale' provincie in Afrika. Ik heb het vermoeden dat we eens gaan kijken of we daar binnen kunnen vallen.
Helaas kan ik vanavond niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 01:49
redwing schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:35:
[...]
Reden waarom ik dit gemanipuleer trouwens niet geloof is omdat dat zou betekenen dat WG de winrate/speelstijl etc. bij moet houden en dan een match maken waaruit de gevraagde uitkomst zou moeten komen. Dat is veel te veel werk terwijl als je dit niet doet je ook op dezelfde getallen uitkomt als wat je nu ziet (goede spelers 50+ en slechte spelers 45-) Voor WG heeft het dan ook geen zin om dit op zo'n manier te manipuleren.
Denk niet dat ze het doen, maar het zou natuurlijk kunnen. WG zou kunnen denken: niemand mag te vaak verliezen en als iemand te veel verliest stoppen we hem in een potje met een goede winst kans. Vanuit hun gezien volkomen logisch, aangezien ze "tevrede" spelers nodig hebben. De laatste grap van de MM is natuurlijk dat er pas bekend is gemaakt dat nieuwe tanks een gunstigere mm krijgen voor de eerste paar potjes 8)7 Je weet dus nooit wat er precies in de mm zit.

Eergisteren trouwens DC mod pack geinstalleerd, erg mooi allemaal alleen voelde erg onwennig en speelde niet fijn. Dus alles er weer afgegooid behalve Jimbo’s crosshair mod die er al opstond. Daarna heb ik nog wel XVM zonder XVM Stats en damage panel gedownload en geinstaleerd. Best grappig om een beetje met XVM config te pielen (je bent een tweaker of niet).

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

djengizz schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:36:
[...]

Gisteren waren wij met ons platoon in een tier 10 pot binnen 2 minuten als enige tanks over van ons team terwijl wij in de frontlinie stonden :o. Tanks, scouts, arty, alles dood.
Soms heeft het wat. Gisteravond met vriend aan het platoonen. Rest van team leek vooral bezig zich zo ineffectief mogelijk over de kaart uit te spreiden en een voor een afgeschoten te worden. Wij waren enige twee op de heuvel, omsingeld door ovemacht aan vijanden. Na uiteraard afgeschoten te worden mooi plaatje: zijn IS-3 en mijn Centurion back-to-back met halfcirkel vernietigde vijandelijke tanks eromheen ;)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Het belangrijkste probleem met de 'fixed mm' theorien is dat er altijd 15 man verliezen en 15 winnen. Het gaat dus nooit om 1 persoon. Als WG probeert om de zaken te egaliseren en je in een pot stopt met slechte winkans, dan verwacht je dat de over 14 man in hetzelfde schuitje zit. Echter, potjes met slechte winkansen zitten vaak vol me spelers die juist NIET een extra verliespot kunnen gebruiken, omdat ze al op 44% winrate zitten.

Het enige wat WG ooit gezegd heeft over het fixen van de matchmaking (behalve ontkennen dat ze skill incalculeren) is dat er gekeken wordt naar de performance van een speler in de laatste 30 minuten en dat je in de eerste potten van een nieuwe tank betere MM krijgt (in de zin dat je in de eerste paar potten van een versie tier 9 geen tier 10 verwacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een mooi voorbeeld hoe zo'n lossstreak kan zijn, en het gebeurt mij te vaak dat ik wel geloof in de verhalen dat dit door WG gemanipuleerd zou zijn:

"s ochtends lekker gespeeld, zat vaak in het team met de hogere winkans en was bijna nooit de laagste tier.
Ik kwam die ochtend uit op een winrate van 72%.
laat in de middag nog wat potten gespeeld, direct 4 losses op rij, server wisselen, nog steeds bagger, telkens dieprode teams, vaak (met tier 7 medium) de kleinste van het stel (m.u.v. de suicide scouts),
Tier 10 nemen om maar niet de kleinste te zijn: team tegenover je met een tier 10 platoon van Kazna en een tier 9 platoon van PTS. Ons platoon waren siema-roepers in tier 8 premiums.
Tier 5 nemen om te hopen wat meer invloed op het spelverloop te hebben: pre battle winchance = 19%....

Uiteindelijk over de hele dag een winrate van 44%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Geen dank he :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Knowuse schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:42:
[...]
Denk niet dat ze het doen, maar het zou natuurlijk kunnen. WG zou kunnen denken: niemand mag te vaak verliezen en als iemand te veel verliest stoppen we hem in een potje met een goede winst kans. Vanuit hun gezien volkomen logisch, aangezien ze "tevrede" spelers nodig hebben.
Ja, maar hoe komen spelers dan aan 40% en lagere winstratios ? Die lui zouden dan toch continue in goede teams gezet moeten worden om dat te compenseren ?
De laatste grap van de MM is natuurlijk dat er pas bekend is gemaakt dat nieuwe tanks een gunstigere mm krijgen voor de eerste paar potjes 8)7 Je weet dus nooit wat er precies in de mm zit.
Wat hier vooral apart aan is is dat ze eerst dit er in hebben gezet, het daarna eruit hebben gehaald omdat het niet goed werkte en dat ze nu zeggen dat ze het alsnog weer er in gestopt hebben.

Verder zal er vast wel meer in de mm zeker dan we precies weten, maar dat ze mensen express in goede/slechte teams gaan zetten geloof ik niet. Dat je wat voordeligere matchmaking krijgt kan ik me dan weer wel voorstellen (b.v. dat je eerder toptank bent als je x potjes hebt verloren)
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:50:
[...]
Gisteren een mooi voorbeeld hoe zo'n lossstreak kan zijn, en het gebeurt mij te vaak dat ik wel geloof in de verhalen dat dit door WG gemanipuleerd zou zijn:
Als het niet zo vaak voor zou komen zou het juist eerder gemanipuleerd zijn. Het is nl. heel normaal dat je win/loss streaks krijgt als alles volledig random is. Random wil niet zeggen dat je iedere dag rond de 50% uit komt. Random wil juist zeggen dat je de ene dag op 40% uit komt , de volgende op 60% en nog een dag later wel op 50%. Pas na een hoog aantal battles gaat het getal toe naar wat echt bij jou hoort.
Fest schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:56:
Hier een link naar het octrooi van Wargaming.net betreffende de matchmaker: http://www.google.com/patents/US8425330
[...]
Theoretisch zou je dus met je IS-3 meer tier 10 tegen kunnen komen als je veel wint, en meer tier 6 als je veel verliest.
Let er wel op dat niet alles wat in het octrooi staat ook echt zo gebruikt wordt. Er is hierover een thread op het wot-forum en daar zie je al staan dat er wat tegenstrijdige dingen in de octrooien staan. Het is dus wel gepatenteert maar dat wil nog niet zeggen dat ze het ook allemaal gebruiken. Het kan b.v. ook voor toekomstig gebruik zijn of getest en toch niet goed genoeg bevonden.

[ Voor 36% gewijzigd door redwing op 07-06-2013 09:58 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwvdh
Ik heb inmiddels een paar codes, ik kies de beste om te beginnen.
Als er codes overblijven laat ik weten welke ik niet gebruik, lijkt me wel zo fair toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hier een link naar het octrooi van Wargaming.net betreffende de matchmaker: http://www.google.com/patents/US8425330
According to another aspect, the matchmaking server may store a win/loss percentage for each user (or vehicle) at a given battle level. As the player's win/loss ratio decreases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the lower end of the allowable range, whereas as the player's win/loss ration increases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the upper end of the allowable range. Thus, when a player has been repeatedly put into too many difficult battles, the balancing is done in favor of easier battle sessions, thereby encouraging the player by providing an easier game environment. Similarly, when the player has been repeatedly put into too many easy battles, the balancing is done in favor of harder battle sessions, thereby keeping the player challenged instead of letting the player become bored with easy games.
Theoretisch zou je dus met je IS-3 meer tier 10 tegen kunnen komen als je veel wint, en meer tier 6 als je veel verliest.

edit: dit heeft Nemean al eerder gepost.

[ Voor 8% gewijzigd door Fest op 07-06-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Klopt, maar in een octrooi wordt alles beschreven wat bij "het idee" hoort. Dat dit ook daadwerkelijk zo gebruikt wordt is maar de vraag. Dit is er meer voor dat andere het niet mogen "stelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Laatst online: 07-03 09:48
Gisteren een vervelend arrogante M103 met 58% win rate.. hij dacht dat die super goed was en mij kon rond commanderen.. hij rijdt naar de rand van het magic forrest en verliest in 2 seconden 90% van zijn leven.. ik rij langzaam naar zijn plek (in de SP) toe om hem te helpen.. en wat doe die joker, gaat die achter me staan en gaat die lul me naar voren duwen.. dus ik denk okee 1x kan gebeuren.. dus ik draai weg en laat hem er langs.. maar nee.. hij zet zichzelf weer achter mij en gaat weer duwen en via chat lopen roepen "go noob drive" en boom zo een schot van hem op de achterkant van mij tank.. weinig dmg omdat die op mij tracks schoot maar dan nog.. dus ik zeg.. doe dat nog 1x en je bent dood.. en hij duwt en ik doet 1 shell in zijn achterkant..en weg issie...

en toen was het alleen maar mimimimimimimimimimimimimi in de chat.. haha wat een sukkel..

ik team kill gewoon als je zo loop te kutten en zeiken.. jammer dan voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Jip99 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:05:
Gisteren een vervelend arrogante M103 met 58% win rate.. hij dacht dat die super goed was en mij kon rond commanderen.. hij rij zo naar de rand van het magic forrest en verliest in 2 seconden 90% van zijn leven.. ik rij langzaam naar zijn plek (in de SP) toe om hem te helpen.. en wat doe die joker, gaat die achter me staan en gaat die lul me naar voren duwen.. dus ik denk okee 1x kan gebeuren.. dus ik draai weg en laat hem er langs.. maar nee.. hij zet zichzelf weer achter mij en gaat weer duwen en via chat lopen roepen "go noob drive" en boom zo een schot van hem op de achterkant van mij tank.. weinig dmg omdat die op mij tracks schoot maar dan nog.. dus ik zeg.. doe dat nog 1x en je bent dood.. en hij duwt en ik doet 1 shell in zijn achterkant..en weg issie...

en toen was het alleen maar mimimimimimimimimimimimimi in de chat.. haha wat een sukkel..

ik team kill gewoon als je zo loop te kutten en zeiken.. jammer dan voor hem
Zonder name en shame is het verhaal een stuk minder sappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
@ed31: ik heb ooit in een tier 5 scout (VK2801 was toen nog tier 5) in een pot gezeten waarbij de vijand drie platoons had van in totaal 8 man: 3x KAZNA (t10), 2x PTS (t9) en 3x UNICA (t8); gemiddelde WN7 rating: 1850. De rest van hun team bestond uitsluitend uit arty en light tanks.
Om een lang verhaal kort te maken: we zijn afgeslacht. Ik had mooi wel een dikke 3500 spotting damage en 1500 gewone damage die pot, maar dat was bij lange na niet genoeg om te winnen.

Moet nog even een potje van gisteren schetsen. Ik zat in de tier 8 Franse TD in een platoon met een Pershing en een VK4502A. Wij waren top tier met nog een 4-tal andere tier 8's. Drie arty per kant: 2x tier 5 en 1x tier 4. Map was Port en wij spawnden aan de Noord kant.
Ik kachel direct naar een sniper positie onder de brug op D8. Aardig wat damage kunnen doen op diverse tanks die daar hun gezicht lieten zien. Ondertussen was het grootste deel van het team bezig om in het Noord-Westen de vijand te verslaan. Helaas tevergeefs. Uiteindelijk braken twee tanks daar door (IS-3 en VK3601H) en konden ongestoord naar onze basis toe.
Op dat moment waren de meeste spelers wel dood. De vijand had, naast de eerder genoemde tanks, nog 3 arty en een T34 over. Wij hadden 3 arty, een IS, een Jagdpanther en mijzelf nog over.
Onze arty was alvast de basis uitgereden en stond redelijk veilig.
Ik rij terug naar de basis en verbaas me over het feit dat de andere 2 tanks denken dat het beter is om zelf te gaan cappen en niet eerst te defenden... -zucht-.
Ik kan gelukkig de IS-3 met 2 schoten afmaken zonder zelf hp te verliezen en de VK stond stil te campen achterin onze basis.... 8)7
Daarme afgerekend begin ik de tocht naar de enemy cap. Ondertussen is onze full health IS de T34 aan het aanvallen die nog op 650hp stond. Uiteraard wint de T34 dat zonder hp te verliezen.. |:(
De Jagdpanther scheurt een hoek om en krijgt 1 shell in de T34 voordat hij het loodje legt tegen 3 arty shells die al 2 minuten aan het aimen waren op zijn hoekje.
Nu is het dus 3x arty + 1 tier 8 op low hp (ik had nog 400 ofzo) aan beide zijden.
Ik flank de T34 en pomp een shell in zijn zijkant: 0 damage... |:(
Snel achteruit en herladen. Op dat moment komt een Grille om de hoek dus die moet ik eerst afmaken. Helaas zorgt dat ervoor dat de T34 in mijn reload om de hoek kan komen. Uiteindelijk drukken we op hetzelfde moment af: ik dood en hij naar 150hp.
Onze arty was gelukkig gerelocate naar een gunstige positie en weet de T34 af te schieten. Het is dus 3 tegen 2 arty. Onze snelste arty rijdt richting hun basis en weet het voor elkaar te krijgen afgeschoten te worden. De vijandelijke arty wordt gelukkig ook neergeknald.
Situatie is nu een Hummel en een SU-8 aan onze kant tegen een SU-8 bij hun. Hij was al gespot dus het is bekend waar hij staat. De Hummel mist spectaculair en wordt zelf geraakt; ontsnapt met nog 130hp.
Ondertussen flankt onze SU-8 de vijand en komt in zijn achterkant de hoek om. Gratis kill zou je denken... Niet dus, hij mist van 20 meter en wordt zelf neergeschoten. 8)7
Onze Hummel gaat hetzelfde proberen. Hij komt in de zijkant en ramt de SU-8. Je denkt nu: mooi, schiet hem dood en win. Maar nee, de Hummel heeft een ander plan. Hij schiet gewoon helemaal niet en ramt de SU-8 een paar keer voor een paar hp, totdat de SU-8 kan draaien en de Hummel afschiet.
Het enige wat ik kan bedenken is dat de Hummel geen shells meer had, maar daar heb ik hem niets over zien zeggen.

Heel treurige verliespot. Achteraf had ik nooit de T34 dicht moeten naderen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-10 09:45

[...]

Aha, vandaar dat ik in het begin van mijn IS alleen maar tegen tier 6 en 7 uitkwam en nu alleen maar tegen 7,8 en 9.

Soms heb ik zelfs potten waarin ik met mijn M4 (tier 5) in een tier 8 pot terecht kom waarin maar één tier 8 heavy tank zit. De rest is dan tier 6 en 5...

ps. iemand een remedie tegen een plak toets? (er kwam koffie overheen)

[ Voor 5% gewijzigd door mhindrik op 07-06-2013 10:15 . Reden: plaktoets ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
eL_Jay schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:07:
[...]

Zonder name en shame is het verhaal een stuk minder sappig ;)
heb het niet onthouden helaas ^^ had alleen even snel naar zijn w/r % gekeken, en die was op 58% ofzo..

de woorden premium noob kwamen ook weer voorbij zoals altijd :) haha terwijl ik maar 1 premium tank heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Verklaart een hoop met betrekking tot mijn IS die naar verhouding wel in erg hoge potjes terecht komt standaard T9 zo'n beetje en dat is vrij hoog. Maar zelden top tier in dat ding aan de andere kant 58% winrate in die IS is ook niet verkeerd ;) Geeft op zich niet kan ik de expert medailles wat sneller halen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-10 14:46

Masuchievo

Cpt. Average

Potje van 2 dagen geleden. Na een fabuleus begin met mijn SU-100 (no zoom shot op mid range en raak op scout)op die map met het haventje (ben naam kwijt/ weet ik gewoon niet) sta ik rustig achter een muurtje te wachten. Krijg ik uit het niets 2 schoten op mijn dak. Rustig achteruit en mijn teammates wat laten opknappen. We zetten de push door en veroveren de gebouwen verderop. een IS staat in zijn eentje met zijn poepert mijn kant op (wel aan de andere kant van het gebouw). Dus op mijn gemakje gereden naar een plekje waar ik heb wel kon raken, dus 3m achter hem.... Ik schiet beetje dmg(verdomme, hij was naar mij toe aan het draaien) teammate maakt hem gelukkig nog af. Ok terug naar base want daar gaat het iets minder goed. Wat doet meneer? Ik let even niet op en val van de kade af op de steigers. Op dat moment zie ik een Löwe op mij afkomen. CRAP!!!! Hij schiet en dingt (woot) daarna schiet ik samen met een KV-2 de tank kapot. En nu? Ik kon 30cm naar voren tegen een paaltje en 30cm naar achter tegen een ander paaltje. Ik kon mijzelf ook omdraaien, maar dat hielp dus niets). Toen maar wachten op het eindsignaal. Gewonnen, maar het voelde best wel knullig dat ik op die steiger terecht kwam.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jip99: jammer dat je je laat uitdagen door zo'n eikel......
Mijns inziens schiet je er niets mee op. Je krijgt zelf een teamkill achter je naam, boete qua credits en XP.
De ander krijgt enige vergoeding voor 't feit dat hij afgeknald is door een teammaat. Waarschijnlijk ging hij het daarom doen, onder het motto "pot is toch al verloren voor mij, dan liever iemand trollen en wat credits ervoor krijgen dan die laatste HP aan de tegenstander gunnen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Die psysics zijn soms ook bijzonder kut, al vaak genoeg te langzaam van een klein klifje afgegaan, waardoor mijn tank bleef steken, of met mijn bodem op de rotsen en 1 rupsband net niet op de grond. Dan is het ook einde potje.

Weekje geleden op Sandriver, ik zat in mijn IS, halverwege het potje ofzo, alle lage tiers waren al uitgeschakeld, ik ben zwaar beschadigd, zie ik hoe een Pershing van ons zicht vastrijdt op de berg, waar allemaal van die leuke geulen zitten, en ik was de enige die krachtig genoeg was om hem eruit te duwen, nou, hem eruit geduwd met gemak, wilt wel lukken met die 700pk motor van de IS, rij ik mezelf vast...

Heeft me 7 minuten gekost om eruit te komen. Gelukkig had die Pershing nog 3 kills ofzo gemaakt, dus was het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:32:
Mijns inziens schiet je er niets mee op. Je krijgt zelf een teamkill achter je naam, boete qua credits en XP.
De ander krijgt enige vergoeding voor 't feit dat hij afgeknald is door een teammaat. Waarschijnlijk ging hij het daarom doen, onder het motto "pot is toch al verloren voor mij, dan liever iemand trollen en wat credits ervoor krijgen dan die laatste HP aan de tegenstander gunnen"
Ik doe hetzelfde hoor. Of het nu al een verloren potje is of niet, ik speel nog steeds voor mijn lol. Zit iemand teveel te kloten en mijn lol te verpesten zorg ik er wel voor dat hij dat niet meer kan doen. Zeker als het ook nog in het belang van het team is heb ik er weinig problemen mee. Zoals in dit geval is de M103 toch al nutteloos en Jip99 nog wel. Laat je die M103 doorgaan eindig je beide dood, laat je hem ophouden kun je zelf iig nog doorspelen. En dan kost het misschien wat credits, doordat je blijft leven hoef je maar 1 of 2 schoten raak te schieten om het te compenseren en niet te vergeten heb je dan ook nog wat lol in het potje :)

Let wel dat ik alleen maar iemand neerschiet als hij duidelijk ons team aan het tegenwerken is. In mijn 9k+ potjes zal het aantal keren dat dat gebeurt is op 2 handen te tellen zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 20-10 16:41
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:50:
[...]

Doen ze het niet goed genoeg want ik steek er toch vrijwel altijd boven uit ;)

Trouwens een leuk potje in de T29 op Arctic Region in een tier 8 match:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:32:
het was niet zozeer dat ik me liet uitdagen, het was meer dat hij zo aan het kutten was dat ik me niet meer op het spel kon concentreren, en op die manier haalt hij niet alleen zichzelf uit het spel maar ook mij.. want hij liep me dus in het zicht van de vijand te drukken en zo kon ik niet echt meer spelen... dus vandaar die gerechtvaardigde knal in zijn kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:39
/slap Psychoclown, update TopicStart eens ;) Even een verkapte clan post...

Het gaat inmiddels goed met Lowlands Steel (D_TCH) :) Momenteel 66 members, met 2 onderweg vanwege cooldown, en 4 spelers die hun besluit gaan maken de komende dagen, en dan tikken we bijna de 75 man weer aan (extra stack chips). Het ziet er geweldig uit om zoveel goede Nederlandstalige spelers bij elkaar in 1 clan te zien. Sfeer op Teamspeak is ook uitmuntend.

TC's voelen over het algemeen aan als een rape train, clan wars gaat over het algemeen goed, tegenstanders in Europa zijn geregeld van hoge kwaliteit, desondanks toch alweer 2 keer geland, maar de nodige ervaring en teambuilding binnengetrokken. Deze week even rust en vanaf maandag knallen in het nieuwe clan wars event :*)

* JeroenNietDoen is momenteel erg trots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Super, Kaap. Wie weet, als de clan het goed blijft doen, trek je vanzelf meer spelers aan. Misschien dat je ooit op een punt komt waar je slechtere/inactieve spelers moet gaan kicken om betere binnen te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:30
En die idioten die direct bij het begin van de match (zodra de gun is geladen) op de muis drukken en een teammate schieten... Die van gisteren kreeg van mij het voordeel van de twijfel (begon sorry te spammen toen hij zag dat ik mijn koepel naar hem draaide)..

Soms ben ik wat geirriteerd en als er dan zoiets gebeurt dan kan diegene maar beter in een snelle tanks zitten...

Laatst een T4/5 potje. Ik in mijn KV-1 met 122mm.
Komt zo'n gestoorde T40 uit ons eigen team achter onze linie te staan en schiet 2 teammates kapot.. al onze lights en meds op de vlucht (prijsschieten voor onze tegenstanders dus).. dan bedenk ik me niet, ben naast hem gaan staan en toen wou hij mij schieten (blijkbaar kende hij zijn tanks nog niet) toen heb ik hem laten zien wat zo'n trage KV-1 kan aanrichten met 1 schot ;).
Tuurlijk kreeg ik een -1 maar aangezien ik voor de lol speel en stats mij echt niet interesseren, boeit me dat weinig. Mijn team kon wel waarderen wat ik deed (jammer genoeg verloren we alsnog).

Zulk volk moet voor eeuwig verbannen worden uit zulke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Kaap schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:08:
/slap Psychoclown, update TopicStart eens ;) Even een verkapte clan post...

Het gaat inmiddels goed met Lowlands Steel (D_TCH) :) Momenteel 66 members, met 2 onderweg vanwege cooldown, en 4 spelers die hun besluit gaan maken de komende dagen, en dan tikken we bijna de 75 man weer aan (extra stack chips). Het ziet er geweldig uit om zoveel goede Nederlandstalige spelers bij elkaar in 1 clan te zien. Sfeer op Teamspeak is ook uitmuntend.

TC's voelen over het algemeen aan als een rape train, clan wars gaat over het algemeen goed, tegenstanders in Europa zijn geregeld van hoge kwaliteit, desondanks toch alweer 2 keer geland, maar de nodige ervaring en teambuilding binnengetrokken. Deze week even rust en vanaf maandag knallen in het nieuwe clan wars event :*)

* Jip99 is momenteel erg trots
hebben jullie nog steeds een stukje land? en waar zijn jullie geland dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Jip99 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:12:
[...]
hebben jullie nog steeds een stukje land? en waar zijn jullie geland dan? :)
Eerst Balearic Islands, toen Troms. Beide wel alweer kwijt hoor. Maken als team nog iets teveel foutjes. Het is een nieuwe grote club spelers uit diverse clans, dus die moeten nog een hoop leren en wennen. Maar er zit goede progressie in :)

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-06-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
mhindrik schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:14:

Voortaan koffie zonder suiker en melk drinken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:30
ShockWave schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:14:
[...]

Voortaan koffie zonder suiker en melk drinken O-)
Water is een remedie maar uiteraard pas weer aansluiten als het droog is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Kaap schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:13:
[...]

Eerst Balearic Islands, toen Troms. Beide wel alweer kwijt hoor. Maken als team nog iets teveel foutjes. Het is een nieuwe grote club spelers uit diverse clans, dus die moeten nog een hoop leren en wennen. Maar er zit goede progressie in :)
ahh jammer :) hebben jullie ook een mooi nationalistisch wapen schild? iets met rood wit blauw oranje en de leeuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Jip99 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:16:
[...]
ahh jammer :) hebben jullie ook een mooi nationalistisch wapen schild? iets met rood wit blauw oranje en de leeuw?
Wij staan ook open voor onze Vlaamse vrinden ;)

We wouden juist niet zon nationalistische clan oprichten.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-06-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Kaap schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:17:
[...]

Wij staan ook open voor onze Vlaamse vrinden ;)
Vlaanderen hoort toch bij Nederland?

Maar ik zie het, jullie gebruiken het Lowlands logo.. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Jip99 op 07-06-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
mhindrik schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:14:
[...]

Simpel: toestenbord ontkoppelen en met de douchekop flink schoonspoelen. Daarna goed laten drogen (lees: 12 uur ofzo) en weer aansluiten.
Nat worden is geen enkel probleem, zolang er maar geen stroom op staat en er niet heel veel vuil achterblijft.

Ik heb onlangs op dezelfde manier mijn tobo schoongemaakt nadat er een glas wijn overheen was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Jip99 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:16:
[...]

Volgens mij wil kaap langs die oranje leeuw wel een gele leeuw zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 01:49
redwing schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:52:
[...]

Ja, maar hoe komen spelers dan aan 40% en lagere winstratios ? Die lui zouden dan toch continue in goede teams gezet moeten worden om dat te compenseren ?

[...]
Ik bedoelde dat iemand die het slecht doet bijvoorbeeld 1 keer in de 10 potjes in een goed team wordt geplaatst en in een goed team geplaatst worden heeft nog steeds geen zekerheid of de overwinning ook behaald wordt.
BramSd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:48:
Het belangrijkste probleem met de 'fixed mm' theorien is dat er altijd 15 man verliezen en 15 winnen. Het gaat dus nooit om 1 persoon. Als WG probeert om de zaken te egaliseren en je in een pot stopt met slechte winkans, dan verwacht je dat de over 14 man in hetzelfde schuitje zit. Echter, potjes met slechte winkansen zitten vaak vol me spelers die juist NIET een extra verliespot kunnen gebruiken, omdat ze al op 44% winrate zitten.
Als er fixing is denk ik dat WG niet probeerd om de zaken te egaliseren, maar juist iedereen een piekje op z'n tijd te geven.
Het enige wat WG ooit gezegd heeft over het fixen van de matchmaking (behalve ontkennen dat ze skill incalculeren) is dat er gekeken wordt naar de performance van een speler in de laatste 30 minuten en dat je in de eerste potten van een nieuwe tank betere MM krijgt (in de zin dat je in de eerste paar potten van een versie tier 9 geen tier 10 verwacht).
Dat van die 30 min wist ik niet.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-10 14:41
Jip99 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:19:
[...]

Vlaanderen hoort toch bij Nederland?

Maar ik zie het, jullie gebruiken het Lowlands logo.. :)
:( Zeg dat maar niet te luid als je in Vlaanderen bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
Vorst8 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:23:
[...]

Volgens mij wil kaap langs die oranje leeuw wel een gele leeuw zetten.
ja toch, een traditioneel schild met de ene helft RWB en de andere helft ZGR met 2 leeuwen aan weers zijden..

ik ben altijd wel een fan van traditionele wapen schilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
belgian1 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:24:
[...]

:( Zeg dat maar niet te luid als je in Vlaanderen bent :P
na ja volgens mij hebben de vlamingen nog minder met de walen dan met ons.. :)

maar iig vroegah.. hoorde vlaanderen bij Holland.. :P maar dat is lang lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-10 11:05
Jip99 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:44:
[...]

na ja volgens mij hebben de vlamingen nog minder met de walen dan met ons.. :)

maar iig vroegah.. hoorde vlaanderen bij Holland.. :P maar dat is lang lang geleden.
Even iets correcter hé, "Koningkrijk der Nederlanden", is waar de zuiderburen wél bij hoorden, holland zijn enkel 2 middelmatige provincies (naar formaat) in het westen van het huidige Nederland.... :+

Ik snap niet waarom mensen zo vaak Holland gebruiken als ze Nederland bedoelen.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Kaap schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:08:

Gisteren nog iemand op de GoT teamspeak. Die had een groepje van 8 man die graag naar D_TCH wilden. stats varieerde van 1200 tot 1700 wn7 vertelde hij. Ik heb hem door verwezen, nog iets van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:02
Sneezzer schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:49:
[...]

Even iets correcter hé, "Koningkrijk der Nederlanden", is waar de zuiderburen wél bij hoorden, holland zijn enkel 2 middelmatige provincies (naar formaat) in het westen van het huidige Nederland.... :+

Ik snap niet waarom mensen zo vaak Holland gebruiken als ze Nederland bedoelen.
YouTube: Holland vs the Netherlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog lieden die de Chaffee nog gebruiken?
Als liefhebber van lights moest en zou ik die natuurlijk ook hebben. Na 400 battles gestoei, niet verder gekomen dan een winrate van 48% en 'm verkocht omdat ik het idee had dat ik 'm nooit goed zo kunnen spelen. Verder gegaan met de USA-autoloaders die me prima bevallen maar af en toe twijfel ik nog wel eens of ik terug zou kopen.......
Van de andere kant: met t71 heb je min of meer zelfde matchmaking, betere profits en ook potentie om flinke damage uit te delen....
Pagina: 1 ... 37 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel