|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
Nee dat zeg ik niet, maar maakt het wel overduidelijk dat sommige tank stukken beter zijn dan anderen.User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:39:
[...]
Want CW is representatief voor de randoms?
Volgens mij is het spel voor de gemiddelde WoT speler redelijk gebalanceerd. Tuurlijk, sommige tanks kan je met de juiste skills bruut overpowered maken, maar daar heeft de gemiddelde speler geen hol mee te maken, niet iedereen heeft een BT-2 met 3 crewskills.
EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.
Kom maar terug wanneer je meer dan 5 potjes hebt gespeeld.bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:51:
Het enige waar de game rekening meehoud is de tiers.
Dat houd in dat je als fail fag noob in je eerste tank tegen dezelfde tanks sta met upgrades to the max.
Unbalanced? yes it is...
CW is inderdaad niet representatief daar heb je gelijk in,
want in games als CoD4 gebruikt iedereen de AK dus ja dat is inderdaad niet hetzelfde als Randoms
[Voor 67% gewijzigd door rgras op 10-04-2013 14:52]
bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:51:
Dat houd in dat je als fail fag noob in je eerste tank tegen dezelfde tanks sta met upgrades to the max.
Unbalanced? yes it is...
En op die nivo's heb je na 4 potjes genoeg XP voor alle onderdelen. Dat is ongeveer de tijd die je nodig hebt om te wennen aan je nieuwe tank dus boeien.bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:51:
Dat houd in dat je als noob in je eerste tank tegen dezelfde tanks sta met upgrades to the max.
Unbalanced? yes it is...
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Iedereen zal zijn uiterste best doen om jou te behouden..bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:58:
Laat me graag bij praten over hoe vet het is in latere tiers en dan ga ik door spelen
Misschien moet je eerst even naar jezelf kijken voordat je gaat huilen over 'volwassen antwoorden'.
Mensen zullen inderdaad in de rij staan om iemand, die overal direct een mening over klaar heeft staan, dingen bij te willen brengen.rgras schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:01:
[...]
Iedereen zal zijn uiterste best doen om jou te behouden..
Ze laten de beginner teveel in het diep vallen.bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:58:
Vind gewoon de manier van spelen voor de beginner, niet best.
Ze doen er weinig aan om in het begin de speler vast te houden.
Dit is mijn mening he als jullie er anders over denken is dat zeker top!
Laat me graag bij praten over hoe vet het is in latere tiers en dan ga ik door spelen
Lol, waarom zou er iemand een ander account willen tracken..Mickroz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:35:
[...]
waarschijnlijk tracked iemand anders jou account dan die wel ingelogd heeft.
je kan als je ingelogd bent, je eigen account + 4 andere accounts tracken, en die worden dan mits er gespeeld wordt dagenlijks bijgehouden.
Of ze zorgen er juist voor om niet binnen 30 seconde kapot te zijn.VasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:16:
ik vind ze persoonlijk weinig nut hebben op alles onder de tier 6. Bij tier 5 kun je binnen 30 seconden kapot geschoten worden zonder ook maar 1hp schade te hebben veroorzaakt en niemand gespot te hebben en je hebt nog 1k winst.
Vanaf tier 6 heb je dan 5k verlies. Het verschil tussen tier 5 en 6 is erg groot, 6 en 7 ook, maar 7 en 8 weer niet. Verrschil tussen een kapotte IS en een kapotte IS-3 is maar 2 of 3k
Als je een beetje voorzichting speelt kun je echt wel credits maken op tier 8 zonder premium. Als je zorgt dat je in ieder geval genoeg bijdraagt in een battle maak je winst.VasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:22:
Tier 8 is verlies draaien zonder premium, of heel lang doen voordat je je tank + modules + onderdelen eruithebt. Met premium is het te doen, ligt ook aan hoe goed je bent/hoe goed je tank is.
Tier 7 vind ik zonder premium te doen, mijn IS heeft zichzelf al lang en breed terugverdient vclgens mij.
Mee eens, er zijn toch genoeg momenten dat ze levensreddend kunnen zijn.ed31 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:38:
[...]
Ik zou willen adviseren om ze in ieder geval wel erop te zetten en wel/niet gebruiken van het moment laten afhangen. Een reparatiekistje gebruiken voor je tracks is vrij zinloos als je als laatste tegenover 5 tegenstanders staat met ngo 3% HP, maar sta je als laatste 1:1 met een behoorlijk kapot geschoten tegenstander , dan is het toch verrekte handig als je je damaged gun nog even kunt repareren......
Om het met credits te doen moet je de 3e skill op 50% hebben.rgras schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:26:
Ik weet niet wat ik doe, maar ik krijg de laatste dagen bij 50% van de potjes een kapotte ammorack.
gelukkig geef ik niet om jou mening, maar lees ik daar maar overheen he.User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:03:
[...]
Misschien moet je eerst even naar jezelf kijken voordat je gaat huilen over 'volwassen antwoorden'.
Je geeft aan dat je een noob bent, maar je gaat wel huilen dat het spel unbalanced is voor jou als noob. Goh, no shit Sherlock, nogal wiedes dat een noob gepowned wordt. Misschien moet je het noob-zijn ontstijgen zodat je als fatsoenlijke speler commentaar geeft op features.
[...]
Mensen zullen inderdaad in de rij staan om iemand, die overal direct een mening over klaar heeft staan, dingen bij te willen brengen.
Je kunt geen balans bepalen in randoms gebaseerd op de skill van een gemiddelde speler. Ik vermoed ook precies de reden waarom WG weigert te kijken naar server brede winrates per tank als het aankomt op balans.Kojoottii schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:49:
[...]
Nee dat zeg ik niet, maar maakt het wel overduidelijk dat sommige tank stukken beter zijn dan anderen.
En randoms ben je afhankelijk van de MM in welk team hij je gooit, dus met solo random is de balance per definitie niet tot nauwelijks terug te vinden, gezien je afhankelijk bent van de skills en tanks van 14 anderen. WG manier van balance is gewoon de RNG enorm veel invloed te laten hebben en dat is geen balance in mijn boek.
Sorry hoor wat een overdreven reacties allemaal om iemand die na een dag spelen niet super onder de indruk is van WoT en ook gewoon punten aandraagt waar een kern van waarheid inzit.User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:03:
[...]
Je geeft aan dat je een noob bent, maar je gaat wel huilen dat het spel unbalanced is voor jou als noob. Goh, no shit Sherlock, nogal wiedes dat een noob gepowned wordt. Misschien moet je het noob-zijn ontstijgen zodat je als fatsoenlijke speler commentaar geeft op features.
[...]
Mensen zullen inderdaad in de rij staan om iemand, die overal direct een mening over klaar heeft staan, dingen bij te willen brengen.
Kan handig zijn voor nieuwe mensen in je clan, of gewoon vrienden tracken.psychoclown schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:06:
[...]
Lol, waarom zou er iemand een ander account willen tracken..
Nou, sorry hoor dat ik zo reageer op iemand die naar 1 uur spelen al een oordeel klaar heeft over het feit dat premiumspelers een enorm voordeel hebben!Kojoottii schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:07:
[...]
Sorry hoor wat een overdreven reacties allemaal om iemand die na een dag spelen niet super onder de indruk is van WoT en ook gewoon punten aandraagt waar een kern van waarheid inzit.
Wist niet dat dit forum zo'n nichten forum was geworden....beetje jammer
[Voor 24% gewijzigd door User op 10-04-2013 15:16]
Dan heb je een fanpsychoclown schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:06:
[...]
Lol, waarom zou er iemand een ander account willen tracken..
[...]
Om het met credits te doen moet je de 3e skill op 50% hebben.
En in allerlei andere shooters speel je tegen lui die allerlei wapens met upgrades to the max hebben. Unbalanced yes it is dan toch ookbobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:51:
Unbalanced? yes it is...
Interesse vraagje, welke multiplayer games speel jij dan waar iedereen exact dezelfde resources/wapens etc etc heeftbobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:06:
[...]
dit is het zelfde gedrag wat dit soort games naar maakt, mensen die in hogere tiers de
beginners het leven zuur maken jammer dit..
Heb je iets tegen nichten/homosKojoottii schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:07:
[...]
[Voor 47% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-04-2013 15:17]
"Oooh Jeroen!"
Dat mss wel, maar de titel voor meest vredelievende medemens zal hij nooit winnen denk ikVasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:11:
En User is nou net iemand die behoorlijk wat weet over dit spel, omdat ie zo'n beetje elk tank in dit spel heeft.
[Voor 13% gewijzigd door Joindry op 10-04-2013 15:16]
Ik ben heel vredelievend hoor!Joindry schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:14:
[...]
Dat mss wel, maar de titel voor meest vredelievende medemens zal hij nooit winnen denk ik![]()
... niet dat ie em ambiëert, maar kom.
Ik stel voor dat User en bobkoning een paar uur samen gaan platonen. Lijkt mij de beste oplossing voor iedereen
[Voor 17% gewijzigd door User op 10-04-2013 15:18]
Floksor
Dat vroeg ik me dus af he, hoe zit het met de RNG in CW/Trainingsroom?Kojoottii schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:49:
[...]
Nee dat zeg ik niet, maar maakt het wel overduidelijk dat sommige tank stukken beter zijn dan anderen.
En randoms ben je afhankelijk van de MM in welk team hij je gooit, dus met solo random is de balance per definitie niet tot nauwelijks terug te vinden, gezien je afhankelijk bent van de skills en tanks van 14 anderen. WG manier van balance is gewoon de RNG enorm veel invloed te laten hebben en dat is geen balance in mijn boek.
De eerste keer dat ik dat opmerkte was een weekje geleden met wuzzzz of wooooz of whatever de naam was. User kwam wat "agressief" over.Joindry schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:14:
[...]
Dat mss wel, maar de titel voor meest vredelievende medemens zal hij nooit winnen denk ik![]()
... niet dat ie em ambiëert, maar kom.
Ik stel voor dat User en bobkoning een paar uur samen gaan platonen. Lijkt mij de beste oplossing voor iedereen
WoT: Masuchievo. LoL: It is so fluffy
Speel dan windowed mode op 1600*900 resolutie ofzo?VasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:19:
Het meest vredelievende persoon zou ook geen tanks opblazen, maar leuk Farmville spelen![]()
Beetje offtopic: Wat is de pc van me pa kut zeg, ik pas een weekje op het huis van me ouders, maar dat wordt een WoT loos weekje ben ik bang, Mijn pa, een behoorlijke gamer, vindt het namelijk prettig om een 24inch scherm ongeveer 40cm van zijn neus te hebben, en omdat dat ding te groot is voor het bureau, zit je behoorlijk links van het midden, heel fijn....
Je hebt enkel sealclubbers, pro's die express weer lager tiers gaan spelers.bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:06:
dit is het zelfde gedrag wat dit soort games naar maakt, mensen die in hogere tiers de
beginners het leven zuur maken jammer dit.
Mee eens! Ik ben nu een paar maanden aan het spelen, en wat komt er ongelooflijk veel bij kijken om een beetje competetief te spelen in randoms. Vanaf tier 4-5 wordt het allemaal stukken tactischer en zie je het verschil duidelijk tussen geen crewskills en wel.Floks schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:17:
Heerlijk al die nieuwe spelers, niet vervelend bedoelt ofzo, maar van al die nieuwe spelers blijven er misschien een paar over, die even de moeite nemen om de game door te krijgen.
Ik leer iedere pot weer wat nieuws, van samen spel tot weer een nieuw plekje om te staan/of niet tot een simpele cursus Pools, Siema.
[Voor 8% gewijzigd door KayD op 10-04-2013 15:22]
RNG is hetzelfde als in een normale pot.Mickroz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:19:
[...]
Dat vroeg ik me dus af he, hoe zit het met de RNG in CW/Trainingsroom?
Je kan dan nog zo'n goede speler/clan zijn, maar als de RNG God je niet mag op dat moment, en alles overal heen vliegt, verlies je de pot, eigenlijk is dat dan ongewild match fixing imho?
Ik ben gewoon een sarcastische klootzak met de subtiliteit van een baksteen.Masuchievo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:20:
[...]
De eerste keer dat ik dat opmerkte was een weekje geleden met wuzzzz of wooooz of whatever de naam was. User kwam wat "agressief" over.
Maar gelukkig maakt hij dit meer dan goed met zijn kennis over het spel en zijn avatar.
Iedereen die in dit topic meeleest, en weet wat User post, weet dat hij gewoon een knuffelbeer is, maar "misunderstood"dynosu schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:23:
ahuh, zo eerlijk dat het soms pijn doet. Toch user?
Nee perse hoor want je bent niet alleen. Daarnaast heeft de tactiek en met name hoe er wordt ingespeeld op de tegenstander een heel erg grote invloedMickroz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:19:
[...]
Dat vroeg ik me dus af he, hoe zit het met de RNG in CW/Trainingsroom?
Je kan dan nog zo'n goede speler/clan zijn, maar als de RNG God je niet mag op dat moment, en alles overal heen vliegt, verlies je de pot, eigenlijk is dat dan ongewild match fixing imho?
Tja, dat zie je hier zeer regelmatig. Zodra je ook maar een beetje een afwijkende mening hebt, of een bepaalde tank wat minder vindt, dan wordt je hier meteen gestenigd.Kojoottii schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:07:
[...]
Sorry hoor wat een overdreven reacties allemaal om iemand die na een dag spelen niet super onder de indruk is van WoT en ook gewoon punten aandraagt waar een kern van waarheid inzit.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Compleet random.Zethiel schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:27:
Ik speel nu sinds een week of 2 en vraag me af hoe dat zit met de map rotation, is er een bepaalde rotation per maand ofzo ? Ik zie namelijk steeds dezelfde mappen voorbij komen, en hoewel ik deze natuurlijk nog niet helemaal ken is 5 keer Himmelsdorf achterelkaar ook niet alles
Secretly, I just want some hugs.KayD schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:24:
[...]
Iedereen die in dit topic meeleest, en weet wat User post, weet dat hij gewoon een knuffelbeer is, maar "misunderstood"
[Voor 5% gewijzigd door User op 10-04-2013 15:52]
Tut tut tut, niet zo negatief. Denk aan alle noobs die je vandaag nog af mag schieten. Subtiel of niet.User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:21:
[...]
RNG is hetzelfde als in een normale pot.
Dus ja, je hebt dan ook keren dat je minimale damage doet en iemand naar 1 hp schiet.
[...]
Ik ben gewoon een sarcastische klootzak met de subtiliteit van een baksteen.
In het begin ben je gelimiteerd tot een paar mappen (stuk of 6 dacht ik). Na tier 3 heb je alle maps (in ieder geval meer als het nog niet alle is)Zethiel schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:27:
Ik speel nu sinds een week of 2 en vraag me af hoe dat zit met de map rotation, is er een bepaalde rotation per maand ofzo ? Ik zie namelijk steeds dezelfde mappen voorbij komen, en hoewel ik deze natuurlijk nog niet helemaal ken is 5 keer Himmelsdorf achterelkaar ook niet alles
Je mag best een andere mening hebben, als je die maar op iets fatsoenlijks baseert.ChojinZ schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:27:
[...]
Tja, dat zie je hier zeer regelmatig. Zodra je ook maar een beetje een afwijkende mening hebt, of een bepaalde tank wat minder vindt, dan wordt je hier meteen gestenigd.
Kritiek op de game wordt hier dan ook door veel mensen niet getolereerd.
Voor mij genoeg reden om hier niet (veel) meer te posten.
ik ga toch echt gebruik maken van deze qoute, maar dan wel door mijzelf, geniaalUser schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:21:
Ik ben gewoon een sarcastische klootzak met de subtiliteit van een baksteen.
Floksor
Himmelsdorf en Mines zijn te verklaren door de low tier battles. Karelia heb ik geen idee van hoe die in de top 3 komt.VasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:30:
je hebt niet alle, enkele, zoals Swamp, zijn er tijdelijk uitgehaald [swamp was sowieso kut, maar ach].
Maar, sommigen komen wel meer voor ja, maar dat komt omdat niks compleet random is, staat ook op de wiki. Himmelsdorf, Mines, Karelia en die andere komen het meest voor.
Ik wil Komarin weer terug! Erg leuke map, zeker nadat die 2 patches terug al helemaal aangepakt isVasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:30:
je hebt niet alle, enkele, zoals Swamp, zijn er tijdelijk uitgehaald [swamp was sowieso kut, maar ach].
Maar, sommigen komen wel meer voor ja, maar dat komt omdat niks compleet random is, staat ook op de wiki. Himmelsdorf, Mines, Karelia en die andere komen het meest voor.
Speel zelf wel met die borders, heb daar niet echt last van. Werkt verder ook prima.Joindry schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:29:
Neen wot heeft geen borderless windowed optie, ik wacht er ook al een jaar op ofzo... Maar xvm geeft wel geen problemen bij mij. ik vind het allen k*t dat ik tijdens het aftellen eens naar mijn ander beeldscherm ga, daar op iets klik en wot minimaliseert zichzelf...
Ok, dank.User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:21:
[...]
RNG is hetzelfde als in een normale pot.
Dus ja, je hebt dan ook keren dat je minimale damage doet en iemand naar 1 hp schiet.
ja dat wel, maar dan moet je ze nog wel raken waar jij het wiltpsychoclown schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:26:
[...]
Nee perse hoor want je bent niet alleen. Daarnaast heeft de tactiek en met name hoe er wordt ingespeeld op de tegenstander een heel erg grote invloed
en swamp ook, ik vond dat ook een leuke map, in tegenstelling tot veel andere.psychoclown schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:31:
[...]
Ik wil Komarin weer terug! Erg leuke map, zeker nadat die 2 patches terug al helemaal aangepakt is
[Voor 17% gewijzigd door Mickroz op 10-04-2013 15:33]
Ik heb niet het idee dat je gestenigd wordt op het moment dat je je mening geeft. Zodra je dingen gaat beweren over de game gaat het echter mis.ChojinZ schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:27:
[...]
Tja, dat zie je hier zeer regelmatig. Zodra je ook maar een beetje een afwijkende mening hebt, of een bepaalde tank wat minder vindt, dan wordt je hier meteen gestenigd.
Kritiek op de game wordt hier dan ook door veel mensen niet getolereerd.
Voor mij genoeg reden om hier niet (veel) meer te posten.
In de normale mensenwereld wordt zo iemand keyboardhero genoemdKayD schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:24:
[...]
Iedereen die in dit topic meeleest, en weet wat User post, weet dat hij gewoon een knuffelbeer is, maar "misunderstood"
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
Maar User, jij bent ook een trollnaab deluxe dat je zo geprikkeld wordt door iemand die zijn mening geeft als absolute beginner. Als je er over nadenkt heeft de beste bobkoning nog een punt ook als hij benoemt dat WoT weinig zijn best doet om beginnende spelers vast te houden en dat de game weinig gebalanceerd is. Zo lang ik me kan herinneren wordt er geklaagd over het gebrek aan balancing op skillniveau; precies wat bobkoning ook zegt.User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:03:
[...]
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Dat is wel altijd mijn insteek. Je zal mij niet snel betrappen op het presenteren van een mening als een feit.User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:29:
[...]
Je mag best een andere mening hebben, als je die maar op iets fatsoenlijks baseert.
Oh, en als je je mening maar als een mening uit, en niet als een feit.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Maar als jij 3 schoten weet te bouncen (met gold) dan ben je gewoon slecht aan het aimen of schieten.Mickroz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:32:
[...]
Ok, dank.
[...]
ja dat wel, maar dan moet je ze nog wel raken waar jij het wilt![]()
als jij 3 schoten bounced vanwege de RNG afwijking, en je tegenstander niet, ben jij kapot en hij niet bijv.
Nee hoor absoluut niet, de meeste nichten die ik ken gedragen zich ook gewoon normaal en niet als een nicht
fair enoughpsychoclown schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:37:
[...]
Maar als jij 3 schoten weet te bouncen (met gold) dan ben je gewoon slecht aan het aimen of schieten.
Ik betrap me er soms ook wel op hoor dat ik eigenlijk iets minder laks moet wezen en dat is soms nog wel hetgeen wat me tegenhoud voor hogere scores.
[Voor 40% gewijzigd door Mickroz op 10-04-2013 15:44]
Heb ik jou wel eens de grond in gestampt om je mening dan? Volgens mij niet.ChojinZ schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:33:
[...]
Dat is wel altijd mijn insteek. Je zal mij niet snel betrappen op het presenteren van een mening als een feit.
Maar toch... sommige mensen accepteren dat gewoon niet...
Lol, ik had serieus even nodig om te beseffen dat je reacties bij de verkeerde quotes stonden. Kuffels en maprotaties, random liefde, waar hééft die User het overUser schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:27:
[...]
Secretly, I just want some hugs.![]()
[...]
Compleet random.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Kak inderdaad, snel even fixen.Whuzz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:49:
[...]
Lol, ik had serieus even nodig om te beseffen dat je reacties bij de verkeerde quotes stonden. Kuffels en maprotaties, random liefde, waar hééft die User het over![]()
Maar als je de juiste reacties bij de juiste quotes zet maakt het sense
Zover ik weet niet. Opmerking was ook niet persoonlijk bedoelt. Meer in zijn algemeenheid.User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:47:
[...]
Heb ik jou wel eens de grond in gestampt om je mening dan? Volgens mij niet.
[Voor 26% gewijzigd door ChojinZ op 10-04-2013 15:59]
Maar mensen die met je in discussie gaan op jouw argumenten, daar reageer je weer niet op. Je verwacht een normale discussie, maar negeert verder tegenargumentbobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:57:
Gaat mij niet om de meningen, gaat mij om de manier hoe er mee omgegaan word hier.
Ik geef mijn mening, jij mag het er niet mee eens zijn, tuurlijk, maar verwacht wel een
normale discussie zonder elkaar uit te maken voor noob...
"Oooh Jeroen!"
Zoals anderen ook al aangegeven hebben, een tank kan niet noob zijn.bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:57:
Gaat mij niet om de meningen, gaat mij om de manier hoe er mee omgegaan word hier.
User is mister bigshot blijkbaar of althans zo voelt hij zich qua WoT,
Maar dat geeft jou niet het recht mij af te bekken om iets wat ik vind...
Ik geef mijn mening, jij mag het er niet mee eens zijn, tuurlijk, maar verwacht wel een
normale discussie zonder elkaar uit te maken voor noob...
(de tank waar ik in speelde was noob, niet ik zelf als je even goed terug leest.)
Voor een beginner vind ik mezelf aardig handig met een TD
En ja, ik ben Mister Bigshot, deal with it!bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:51:
als fail fag noob
Inderdaad Random liefde kan nooit van user afkomen hahahaha.Whuzz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:49:
[...]
random liefde, waar hééft die User het over![]()
Maar als je de juiste reacties bij de juiste quotes zet maakt het sense
flickr - WOT Profile - Game PC
Nee, dát is pas slim!bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:00:
Nee ik negeer tegen argumenten waarin een denigrerende toon gelegd word.
Volgens mij heb ik nergens een denigrerende toon tegen jou aangenomen, maar gewoon tegenargumenten/vragen gesteld.bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:00:
Nee ik negeer tegen argumenten waarin een denigrerende toon gelegd word.
"Oooh Jeroen!"
Waarom moet ik van jouw mening overtuigt worden?bobkoning schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:03:
Een discussie is met jou onmogelijk omdat jij niet overtuigt kan worden.
Jij speelt het spel al zo lang dat als er iemand naar kijkt met een nieuwe blik
en dan fouten vind jij hem niet geloofd.
Dat is prima, maar goed we gaan zien of WoT in the long run ook daadwerkelijk zo is al jij hier beweert.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Hij noemt zich zelf een noob, prima, hij is een nieuwe speler. Technisch gezien is iemand dan een newb, maargoed, als hij zichzelf een noob noemt, so be it. Maar ik mag dat niet quoten?BramSd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:05:
Hmm, bobkoning, als we jou een noob noemen, dan bedoelen we daarmee dat je een beginner bent, danwel je als zodanig gedraagd. In jouw geval is het niet bedoeld als expliciete belediging; meer een label. (Met, toegegeven, een inherent negatieve lading.)
En User: relax man, je hapt veel te snel en een conflict hier is nergens voor nodig.
Artynoob!dynosu schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:06:
Dus, * dynosu heeft een nieuwe favoriete tank.
De GWPanther, brilliant apparaatDe grind hierop helemaal niet vervelend.
[Voor 15% gewijzigd door User op 10-04-2013 16:07]
Met de nodige tweaks is 30 FPS haalbaar op een hd2000VasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:19:
Het meest vredelievende persoon zou ook geen tanks opblazen, maar leuk Farmville spelen![]()
Beetje offtopic: Wat is de pc van me pa kut zeg, ik pas een weekje op het huis van me ouders, maar dat wordt een WoT loos weekje ben ik bang, Mijn pa, een behoorlijke gamer, vindt het namelijk prettig om een 24inch scherm ongeveer 40cm van zijn neus te hebben, en omdat dat ding te groot is voor het bureau, zit je behoorlijk links van het midden, heel fijn....
Gratz, uitermate leuke tank (maar ik vond de grille en hummel al leuk), weinig damage alpha, maar dankzij de turret kun je er lekker mee TD-en mocht dat nodig zijndynosu schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:06:
[Voor 44% gewijzigd door eL_Jay op 10-04-2013 16:15]
Oh noes he used the blue text fleeeeeeeepsychoclown schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:08:
[mbr]Ik heb dus echt geen tijd en zin om weer een onzin discussie te moeten gaan opbreken dus ik verwacht dat men hier volwassen genoeg is en eens goed bij zichzelf nagaat wat er hier fout gaat.
Laten we daarom maar weer ontopic te gaan en de sfeer leuk en gezellig te houden![/]
dit ^^BramSd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:11:
Kyozu, misschien moet je die psychotische clown avatar van je eens een ooglapje en houten poot geven...
Volgens mij is dat wel de beste setup. Tenminste, dat zou ik ook gebruiken.Masuchievo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:11:
[...]
Weet iemand wat eigenlijk het beste is om op een super pershing te zetten?
Ik heb er nu imp. vent. gun rammer. en dat vertical ik kan makkelijker rijdend schieten dingetje er op liggen.
vraag 2
crew is nog geen 100%, maar zodra wel is het dan slim om dan BIA te pakken of toch eerst iets anders?
[Voor 4% gewijzigd door User op 10-04-2013 16:14]
houten poot / papegaai en ooglapje krijg je pas bij fullmembership, daar moet hij nog een paar keer voor worden gekielhaalt
... twee ooglapjes...?dynosu schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:15:
Recruits krijgen alleen het ooglapje ... of ?
Neuh, is wel goed zo. Anders lees je alleen maar:rgras schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:18:
Toch maar een slowchat topic openen?
"Oooh Jeroen!"
Ok, dus ik moet maar gewoon doorbijten op de Hummel?dynosu schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:06:
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details