|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
Lol, waarom zou er iemand een ander account willen tracken..Mickroz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:35:
[...]
waarschijnlijk tracked iemand anders jou account dan die wel ingelogd heeft.
je kan als je ingelogd bent, je eigen account + 4 andere accounts tracken, en die worden dan mits er gespeeld wordt dagenlijks bijgehouden.
Of ze zorgen er juist voor om niet binnen 30 seconde kapot te zijn.VasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:16:
ik vind ze persoonlijk weinig nut hebben op alles onder de tier 6. Bij tier 5 kun je binnen 30 seconden kapot geschoten worden zonder ook maar 1hp schade te hebben veroorzaakt en niemand gespot te hebben en je hebt nog 1k winst.
Vanaf tier 6 heb je dan 5k verlies. Het verschil tussen tier 5 en 6 is erg groot, 6 en 7 ook, maar 7 en 8 weer niet. Verrschil tussen een kapotte IS en een kapotte IS-3 is maar 2 of 3k
Als je een beetje voorzichting speelt kun je echt wel credits maken op tier 8 zonder premium. Als je zorgt dat je in ieder geval genoeg bijdraagt in een battle maak je winst.VasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:22:
Tier 8 is verlies draaien zonder premium, of heel lang doen voordat je je tank + modules + onderdelen eruithebt. Met premium is het te doen, ligt ook aan hoe goed je bent/hoe goed je tank is.
Tier 7 vind ik zonder premium te doen, mijn IS heeft zichzelf al lang en breed terugverdient vclgens mij.
Mee eens, er zijn toch genoeg momenten dat ze levensreddend kunnen zijn.ed31 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:38:
[...]
Ik zou willen adviseren om ze in ieder geval wel erop te zetten en wel/niet gebruiken van het moment laten afhangen. Een reparatiekistje gebruiken voor je tracks is vrij zinloos als je als laatste tegenover 5 tegenstanders staat met ngo 3% HP, maar sta je als laatste 1:1 met een behoorlijk kapot geschoten tegenstander , dan is het toch verrekte handig als je je damaged gun nog even kunt repareren......
Om het met credits te doen moet je de 3e skill op 50% hebben.rgras schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:26:
Ik weet niet wat ik doe, maar ik krijg de laatste dagen bij 50% van de potjes een kapotte ammorack.
Nee perse hoor want je bent niet alleen. Daarnaast heeft de tactiek en met name hoe er wordt ingespeeld op de tegenstander een heel erg grote invloedMickroz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:19:
[...]
Dat vroeg ik me dus af he, hoe zit het met de RNG in CW/Trainingsroom?
Je kan dan nog zo'n goede speler/clan zijn, maar als de RNG God je niet mag op dat moment, en alles overal heen vliegt, verlies je de pot, eigenlijk is dat dan ongewild match fixing imho?
Ik wil Komarin weer terug! Erg leuke map, zeker nadat die 2 patches terug al helemaal aangepakt isVasZaitsev schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:30:
je hebt niet alle, enkele, zoals Swamp, zijn er tijdelijk uitgehaald [swamp was sowieso kut, maar ach].
Maar, sommigen komen wel meer voor ja, maar dat komt omdat niks compleet random is, staat ook op de wiki. Himmelsdorf, Mines, Karelia en die andere komen het meest voor.
Maar als jij 3 schoten weet te bouncen (met gold) dan ben je gewoon slecht aan het aimen of schieten.Mickroz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:32:
[...]
Ok, dank.
[...]
ja dat wel, maar dan moet je ze nog wel raken waar jij het wilt![]()
als jij 3 schoten bounced vanwege de RNG afwijking, en je tegenstander niet, ben jij kapot en hij niet bijv.
Zal ik toevoegenMickroz schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:44:
al 4 gebruikers in http://irc.tweakers.net/wot
met dank aan Dynosu, misschien handig voor de OP of in de QR voor de slowchat?
Komt door al die lagen verf dan zie je dat soort dingen wat minder....User schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:36:
Ligt het aan mij, of mis ik in je skins de textures van de tank zelf? Zoals de bouten, moeren, lasnaden en dergelijke.
En ik weet het niet zeker, maar volgens mij klopt de kleur niet helemaal. Volgens mij waren de NL tanks in de jaren '60 een heel stuk groener.
Niet alleen voor de historical battles wordt de GoT Teamspeakserver gebruikt.Ronineter schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:29:
Heey guys!
Ik speel ook veel World of Tanks en kom gewoon hier om in het Nederlands te babellen over de game.
Kwam deze topic tegen op google en dacht waarom ook niet.
Is het niet zo dat voor de historical battles de GoT TS server gebruikt wordt? Ik herinner me dat ik daar een aantal keer geweest ben voor dat doeleind.
Over de giftshop packages. Had persoonlijk liever gezien dat ze de Type 59 zouden doen. Meer mensen willen die en die is leuker om te spelen. (Ik heb ze beide)
filipy23 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:46:
[...]
Zo. Ik had al wat aankopen van geunlockte tanks, equipment, en het trainen van crews uitgesteld, en ik ben nu even als een autistisch dwangneurotje gaan zitten boekhouden. Moet tot en in het weekend ruwweg 34k xp en 1 miljoen credits bij elkaar sprokkelen.
Onder het mom van, hoe doe jij dat nou, superbabs, mijn lijstje:
Type 62 of de USA T69?? die laatste is in de aanbieding ja..Ashrah schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:58:
[...]
Hmm Type69 in de aanbieding .... kopen of niet ....
[Voor 17% gewijzigd door ShockWave op 10-04-2013 23:18]
Wel slecht dat dat andere team daardoor ook nog verliest ook
Exact, er zijn genoeg lui die totaal niet profiteren van de tanks in de sales of extra profit op de tanks.Ronineter schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:49:
[...]
Ach joh, er zijn tenminste nog andere bonussen waar je van kan genieten. Ik zeg dan ook altijd volgende keer misschien beter.
Hami is Duits, maar het kan zijn dat The_Flash weer eens aan het trollen was.wsLy schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:19:
Hami is volgens mij een Belg? Althans die zat gisteren op onze TS en de TS gaf aan dat hij uit België is.
Oei dat is zuur, geen enkele Britse tank hier maar de shells had ik nog (zojuist in voorbereiding op het weekend mijn laatste 40k stuks verkochtShockWave schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:20:
Vandaag Caernarvon verkocht....en ook mijn HE shells a 4 mill kwijt....die werden gelijk meeverkocht met die tank.......
Ja alles was leeggehaald voor verkoop en je kan niet 70k shells in je tank stoppen en meeverkopen...
Ninjapatch om van de overtollige shellstack af te komen??
Ieder zijn meug denk ik maar zo, de M7 Priest vond ik echt onwijs leuk! De M37 daarentegen was echt ploeteren.Nemean schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:42:
[...]
Is de 3e keer al dat ik een tank beu ben geraakt door dat ie zo bagger speelt..
- AC Mle 46
- Type E
- En nu de M7 Triest..
Sick! Gefeliciteerd, mijn T32 zit nog op de 84% van de 4e skill.Ach ga weer verder grinden op de T54E1;
Eindelijk overal 5e skillsnu op naar de 6e.
De M41 vond ik eerst echt lastig spelen maar eenmaal onder de knie best wel fijn, als in valt zeer prima mee te spelen als non-arty speler!Nemean schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:18:
[...]
True dat, vond ze beide even slecht.. denk niet dat de M41 beter gaat worden maar goed.
Hoogte verschil, dit is het tegenovergestelde van achter een heuvel aimen om iemand op de slope erachter te kunnen rakenwsLy schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:12:
[...]
Overschieten is iets anders dan dit schot, dit valt in de categorie 'WTF????' Hoe kan die shell in godsnaam daar terecht komen... Iets van 50 of 100m verschil..
Ah ik had niet gezien dat hij meer ten zuiden stond (geen minimap sucksUser schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:21:
[...]
Euh, die gast die geraakt werd, stond niet in de vuurlinie?
Het lukte mij in veel gevallen niet om met twee erg goede platoons het team te kunnen dragenKnowuse schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:25:
Gisteren niks aan de hand voor mij, Tiger 12 potjes en 58.33% winst ( maar de T28 Prototype 9 potjes met slechts 33.33% winst).
Met BIA en Vents is de reload ongeveer 25 seconden.User schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:23:
Mij lijkt die T69 ook erg vet! Ik ben geen echte fan van autoloaders (heb mijn batchat verkocht), maar dit ding ziet er gewoon erg gaaf uit.
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe lang de reload van de top gun op de T69 is?
Om hem nog met korting te kunnen kopen, moet ik wel 200k grinden in 2 á 3 dagen.
Daar moet ik helaas nog iets teveel exp voor, wat betreft tanks die ik ga proberen voor de contest zijn eigenlijk de tanks die ik graag speel/in de garage heb. T32, IS3, 110, AMX 50 100, 50b etcSneezzer schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:16:
[...]
Op welke tank(s) ga jij je focussen? Dan kies ik een ander
Trouwens, ik kom ook niet vaak de T34-1 tegen, en laat ik daar nu net goed mee kunnen scoren ;-)!!!
Wat je in de sale koopt voor 250k kan je inderdaad ook weer verkopen voor 250k...buiten de sale om.eL_Jay schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 15:07:
WTF is de selling price gehalveerd. Meen me te herinneren dat als je vroeger equipment van 500k in de sale kocht voor 250k, dat je ze dan ook kon verkopen voor 250k. Zie nu in mijn depot waardes van 125K en 150K resale price
Shit......teveel gewonnen...volgende keer iets minder mijn best doenVictory!
Map: Karelia
Date: zaterdag 13 april 2013 11:39:09
Vehicle: Conqueror
Exp: 7.310 (x5) + Credits: 49.789
Achievements: : Confederate, Mastery Badge: "2nd Class"
Wins / Battles 5 / 10 50%
Avg. / Total Exp. 739 / 28 350
Credits total 68 999
[Voor 56% gewijzigd door ShockWave op 13-04-2013 11:54]
Als je goed sidescraped dan kan het echt wel op de IS3G3n3t!cs schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:50:
naja ik zal het is proberenniet meer sidescrapen dus maar gewoon de hoek om rammen en vol er op af
Viel mij ook al een aantal keer op, reloadtimer op 0, relaodcirkel groen, klik...niks.Nemean schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:29:
Ik heb ook af en toe er last van dat mijn gun gewoon niet schiet.. dat ik kan klikken wat ik wil maar dat er geen shell uit mijn loop komt.. en doe geen damage.. hoor geen melding.. ook zo'n kak bug.
Sixth Sense voor de Commander!, Recon is echt voor als je niks te levelen hebt want dat geeft maar een boost van 2%. Driver, Offroad-driving of Clutch Breaking.Appie Heijn schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:30:
Kan iemand mij adviseren welke crew skills ik het beste op mijn SU100Y kan nemen?
Heb al BIA actief dus gaat om 2e skill/perk.
Zit zelf te denken aan:
Commander, Recon, view range is niet al te best, tevens start deze perk al vanaf het begin.
Gunner1, Repairs, niets anders wat nuttig is wat tevens vanaf het begin actief is.
Gunner2, Snapshot, deze heb ik geërfd van een andere td.
Driver, Controlled impact, idem
Loader1, Repairs
Loader2, Repairs
XVM to the rescue, laatste xvm versie kan je met rechtsklik op een leeg crewvak van een tank kiezen voorMickroz schreef op zondag 14 april 2013 @ 18:17:
je kan je crew in 1 keer allemaal naar de barracks sturen, in 1 keer naar een andere tank is niet mogenlijk nog.
[Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 14-04-2013 18:39]
T34 heeft maar 1 gun er valt niks te researchen op die tank...SimpelenLeuk schreef op zondag 14 april 2013 @ 21:48:
Topgun + T34 = $_$
De teams zijn echt alles of niets, een tussenweg heb ik vandaag bijna niet gezien.
Well gisteren de SU-122-44 aangeschaft, echt een fun tank as told.
Ventilation is altijd een no-brainer!Masuchievo schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:30:
Ik heb sinds gisteren mijn SU-100. Ik heb er nu een cammo net en een gunrammer opliggen. Wat moet ik hierna pakken?
En nog maar 18K exp tot mijn SU-14!!
Ik weet zo uit het hoofd niet wat de reload van de SU-100 is (sowieso 2 jaar geleden dat ik die voor het laatst heb gespeeld) maar als de RoF snel is dan zou ik voor een GLD gaan.Masuchievo schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:44:
[...]
zzz.... rammer moet venti zijn. Goede morgen!! tis weer maandag en mijn brein werkt niet mee.
Vertical stabilizer is voor een kleinere aimcirkel dus iets accurater tijdens rijden.TheJukeBox schreef op maandag 15 april 2013 @ 11:39:
[...]
ik doe eigenlijk vaak Rammer, Ventilation en ik heb nu volgens mij gun laying drive ( 10% accurater volgens mij )
De tier 6 en 7 zijn goed maar de BatChat arty heeft een wel heel erg willekeurige damage output van wat ik hoor.Masuchievo schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:32:
Ik ben echt een groot fan van arty's en op het moment bijna bij mijn su-14. Nu zou ik eigenlijk toch wel een ander soort arty erbij willen nemen. Nu zie ik iedereen rondwandelen met de duitsers dan wel de amerikanen. Waarom niet met de fransen? En wat zijn de pro's en con's? Ik kan dit niet echt opzoeken hier op stage (blokades ed.) en het zit nu vast in mijn brein.
Ruzie zie ik vrijwel nooit maar sommige teams denken de regels beter te kennen en gaan dan problemen veroorzaken. Zet ze recht in het aansluitende potje en ze zullen zich voortaan gedragen (of zoals ons is overkomen het team gelijk laten verwijderendynosu schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:52:
[...]
Dat is de reden dat ik zelf het esl systeem niet leuk vind. Teveel geruzie en gezeik met polen en russen. Heb dat nu 2x meegemaakt en was voor mij een flinke afknapper.
Ja maar daar kon ik alles wel vinden en waren er geen 'loopende' linkjesNemean schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:04:
[...]
Heb je wel eens clanbase gespeeld? Zo niet, geloof me dat is zoveel malen erger.
Het was of overtuigend winnen of keihard verliezen... En ik snap nu ook waarom mensen de S35 CA en ARL V39 zo klote vinden. Zo ontzettend veel bounces of 0-crits zelfs als je met gold schiet dat is gewoon niet leuk meer.. Daarnet ook een hel gehad om de x5 op de V39 te halen (heb ik niet eens andere 'prioriteits' tanks gedubbeld..). Ik heb dan nog wel niet de top gun maar wel de top gun van de V39 en dat ding 0-crit en bounce zelfs op de kont van een T29 op 10 meter afstand, verliezen we daardoor de battle ook nog
Met de top gun hoop ik toch wel een stuk beter te kunnen spelen door de stuk hogere penetratie (als ik dat had gehad gisteren had ik best wel dikke potjes kunnen hebben, ~50% was bounce/ricochet of 0-crit).BolleBeer schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 03:27:
Ik moet eerlijk toegeven, ik vond de S35CA veel fijner spelen dan de ARL V39. De V39 is echt een onding om er ook maar iets nuttigs mee te doen.
Het enige waar die goed in is, is het opscheppen dat de gun langer is dan de body.
Correctie, het is tier 1 vs tier 1 (mits je geen setup hebt met tier 6 arty bijv.).SimpelenLeuk schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:36:
[...]
Klopt dat WOT niet klaar is voor implementatie van ESL in WOT.
- tier 1 vs tier 8, ik snap de functie en de uitdaging, maar toch is dit ietwat scheef.
Observer mode voor streamers? Want dat zit er namelijk wel in (alleen kan het wel iets beter geregeld worden (genoeg accounts).djengizz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:55:
[...]
Zolang er geen goede observer mode komt in WoT zal het nooit een populaire E-sport titel worden.
Is de gun-ange (links en rechts) dan kleiner dan de 90mm gun? Want dit vond ik niet eens zo heel gek als je toch op afstand aan het schieten bent, enig probleem wat ik heb is dat ik zelfs met gold niet zo goed betrouwbaar kan pennen op tier 7+.themaxter schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:20:
[...]
Die top gun van de arl heb ik er weer afgegooid. Pen is goed, maar verder heb je er helemaal niks aan, speel nu met de 105mm schneider. Die bevalt eigenlijk het beste (goede damage en bij hoge tiers switch ik dan maar naar gold). Die topgun heeft gewoon een te lange aimtijd (2.9 sec) met de gun traverse van de ARL
Van het weekend toch 2x Maus gespeeld in CW (ook echt de enigeJoindry schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:21:
[...]
Die loader met maar twee skills is toch geen probleem, Bia en repair erop en klaar. Je andere loader dan BiA, repair, safe stowage en dan zie je maar. De andere skills zijn wat mij betreft best nutteloos.
De maus zou ik echt niet meer kopen. Is veel te traag voor pubs en in CW ben je er niks mee sinds gold ammo domineert. Het is een leuke presse papier, meer niet. E-50 moet je wel doen, die is leuk full ops (stock een drama)
Ja die gebruik ik (behalve de engelse omdat ik die toch niet ga spelendion_b schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:10:
Oftewel een lading gratis credits in ration-vorm (of gebruikt iemand die dingen daadwerkelijk ipv gelijk verkopen?)
Als je het topic had gelezen op de NA server dan had je gezien dat die versie (1.57) op 1 april was gepost en alleen piew piew deed bij alle tanks..Mickroz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:50:
zo, eindelijk mn ferdi elite, en nog 16k te gaan op de SU-8.
had trouwens gister de update van gunmod erop gezet, was ik al mn geluiden kwijt, hoorde alleen maar bij elk schot een pfieuw, haha was echt grappig, en ook wel lekker rustig, maar toch maar ff weer naar een versie eerder gegaan.
dus nu heb ik weer de thumb op de m103.
Let maar eens goed op hoe iedereen altijd rijd en waar iedereen rijdt...geijkte paden altijd hetzelfde, mensen zijn gewoonte en kuddedierenKayD schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:10:
[...]
Goed, zeg dat het 20 a 25 seconden is. Maar ik rijd direct weg aan de start, en dat gaat met 15 tanks alle kanten op, dus spawn plek maakt dan toch niet zo veel uit, lijkt me?
[Voor 37% gewijzigd door ShockWave op 16-04-2013 16:18]
Prutstank... Met de stockgun...wsLy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:08:
[...]
ShockWave, herinner je je dit nog van daarstraks![]()
?
[afbeelding]
Dat houdt je je hele loopbaan bij je dus je dient je ten alle tijden te gedragen
Man man man, dat werd tijd en had er vanaf het begin al in moeten zitten! Ik ben in ieder geval blij dat dit er naar alle waarschijnlijkheid wel aan gaat komen.In addition, improvements to basic Clan functionality were also proposed, including Clan treasury logging, Global Map image change and numerous other features to the client and interface. It is hoped that these changes will make Clans more appealing and easier to run, as well as enhancing the lifespan of them in the game.
[Voor 60% gewijzigd door psychoclown op 16-04-2013 20:41]
Heb wel interesse in een replay en screenshots, kan via dm geloof ik.Vorst8 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 00:25:
Vandaag met mijn zoon aan het "map hacken" geweest op de testserver.
Je kunt dus op de heuvel van Pearl rivier komen, bijna tot boven in.
Uitzicht op beide capcirkels met nog 50m rijden tussen de positie's
Heb een replay en screenshots voor de ongelovigen
[Voor 47% gewijzigd door ShockWave op 17-04-2013 00:38]
Ik vind de Franse TD lijn al schandalig, 2-3 tanks lang heb ik een radio operator nodig die daarna wordt ingeruild voor een extra gunner..
En bij de volgende tank heb je de extra gunner alweer niet meer nodig...psychoclown schreef op woensdag 17 april 2013 @ 09:27:
[...]
Ik vind de Franse TD lijn al schandalig, 2-3 tanks lang heb ik een radio operator nodig die daarna wordt ingeruild voor een extra gunner..
Die autoloaders zijn echt crap, gebruik de Type T-34 gun. Die is ook niet supergoed maar daar kun je tenminste nog wat mee uithalenSneezzer schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:37:
Hoe vinden jullie de chineese light lijn? Ik heb nu de 59-16 en vind het een supertankje, echter lijkt de gun wel bolletjes wol te schieten (de autoloader). Ik beperk me dus heel erg tot scouten ipv. arty hunten.
Gebruik je dan een custom config? Want ik gebruik altijd de full config die meegeleverd wordt en die winstkansen zie ik al maanden niet meer (gelukkigBramSd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:27:
Wordt jij niet chagerijnig van de winratio bij battles? Dat is al maandenlang het eerste wat ik eruit sloop als ik XMV opnieuw installeer na een patch. Ik raakte gefrustreerd bij matches met <30% winkans en ging slechter spelen en onnodige risico's nemen bij 95% winkans matches. Eruit gehaald en nooit meer teruggewild.
Volledig mee eens, hetzelfde geldt voor de ingame efficiency/WN6 ratingredwing schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:43:
[...]
Dat is puur hoe je er zelf mee omgaat. Ik vind het juist erg handig. Daarnaast is een winstkans van 30% nog steeds dat je gemiddeld ongeveer 1 van de 3 matches wint. Oftewel genoeg redenen om toch proberen er een goed potje van te maken.
Dat van te weinig penetratie gaat dan met name om de T69 en iets mindere mate T54E1dion_b schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:53:
[...]
Nope, iig niet met de T71 (T69 speel ik ws volgende week vrij). Ding heeft zat pen voor z'n rol - en speelt dus zo goed als identiek aan de Franse - en dat is leuk. Ik zou gewoon beide aanraden
2547 damage wat evenveel was als 10-11 spelers onder mij, enkel degene bij mij in het platoon had decent damage in de T82..Defeat!
Map: Erlenberg
Date: woensdag 17 april 2013 19:25:08
Vehicle: Type 58
Exp: 886 + Credits: 35.143
Volgens mij kwam ik die Grim_1870 niet zo heel lang geleden ook al een keer tegen en toen speelde hij ook al om te huilen..Jip99 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:47:
[...]
misschien had die gewoon geen zin meer om te grinden voor de zoveelste tank.. en is die gewoon lomp aan het trollen....
Dat probeer ik de laatste tijd ook wel te doen als het goed gaat om dan het team aan te moedigen.Seraphin schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:17:
[...]
Ik moet zeggen dat ik nog wel eens complimenten uitdeel aan het enemy team; recent nog in m'n ELC op magistrale wijze afgeschoten door een arty; ik op volle snelheid en zo onvoorspelbaar mogelijk bochtjes proberen te maken, en dan toch nog vól in mn gezicht een shell krijgen, tsja dan sta ik ff 2 seconden met knipperende ogen naar het rokende karkas te kijken om even aan die kerel te laten weten dat ik onder de indruk ben.
Zelf overigens laatst door m'n eigen team aangemoedigd / toegejuicht; base assault op Karelia (ik in KV1S, top tier), waarin we de overwinning voor de poorten van de hel hebben weggesleept; gecapped met nog 2 van ons in leven versus 1 overgebleven enemy.
Ter illustratie: tank ace + top gun + spartaan aan overgehouden. Gaf me toch wel een trots gevoel om te zien dat randoms nog in after-battle view bleven hangen om te kijken of we het zouden redden.
Kojoottii schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:44:
[...]
erm je bedoelt dat 322 platoon kanaal? Dat wachtwoord staat gewoon op het WoT forum hoor...
Ben ik ook wel benieuwd naar maar dat zullen er vast wel meer dan 2 zijnJoindry schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:50:
Heeft er trouwens al iemand zijn beloning gekregen voor het insturen van zijn verjaardagskaartje? Of weet iemand wanneer ze dat gaan bekendmaken? Ik kan intussen wel een type 59 gebruiken
Vooral faal dat het niet op de wotproleague site staat maar goed op het officiële forum is er toch al een topic met verbeterpunten voor de livestreams omdat het gewoon zoveel beter kan (zeker als je kijkt naar de Golden League in RU).Ik volg atm de livestream maar wtf die kerels kunnen hard lullen over niks...
Mit senf?oosterhofjf schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:17:
[...]
Dadelijk wordt de Duitse crew zwaarder van gewicht omdat ze zoveel bradwursten eten en daarom dus de tank zwaarder. make sense toch?
Ik behoud alleen maar de tanks die ik leuk vind om te spelen of ergens voor kan gebruiken ESL/CW.Oxigeon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:37:
[...]
EDIT: Wat doen jullie met tanks die jullie ooit gekocht hebben... verkopen jullie die weer? Of houden jullie die ergens in het depot?
Wees blij dat het niet de Panther is, de DB is iets sneller, kleiner, minder kans op fire en heeft nog iets van armorsolique schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:06:
Gisteravond echt een dramatische avond. Steeds in enorm hoge potten terecht komen waar je echt niets te zoeken hebt en/of in teams waar je alles in je eentje mag proberen.
De grind met de DB is al een hel maar op deze manier bijna ondraaglijk.
Recon is een skill die je enkel pas moet nemen als je niks anders nuttigs meer kunt grinden op je crew.Anoniem: 91397 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:18:
Met mijn SU-152 weet ik vaak niet wanneer ik nou gespot ben. Als ik in gevecht ben waar tier 10-8 in zit word je zowieso sneller gespot dan dat je hun ooit zal spotten... Ook al heb ik de recon skill, coated optics en binocular
Dat komt omdat het een bug is die in 8.5 opgelost wordt, en dan nog is het een perk die ook voor heavies vrijwel een must-have is. Daarnaast is het nog steeds een van de beste perks die beschikbaar is voor de crew.ThomasG schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:51:
[...]
6th sense werkt ook alleen in het begin. Tenzij je aan het campen/snipen bent of artillerie speelt, heb je er niet zoveel aan. Als je een heavy speelt, dan weet je dat je gespot bent. Maar als je vervolgens gespot blijft (wat vaak voorkomt, als je bijv. pushed met heavies) dan heb je er niks meer aan. Dan had je beter iets anders kunnen nemen. En met een beetje ervaring kun je ook enigszins zelf bedenken of je gespot bent.
Geeft je nu maar 1,92% meer view range vandaarAnoniem: 91397 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:14:
[...]
Recon zit nu op 96% dus die ga ik niet ff hertrainen
Ja exact, vond ik vroeger niet maar daarna nog wel wat mee gespeeld in verband met 3vs3 ESLAshrah schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:25:
[...]
Ik vind de DB zelf 100x lekkerder spelen dan de Panther, veel wendbaarder, kleiner profiel en je bounced nog eens iets.
Heb zelf alleen premium account en maak met mijn PZ IV derp de meeste potjes toch echt wel winst.ed31 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:00:
Premium account: check
Gold inkopen tegen discount: check, maar da's alweer een hele tijd geleden dat die actie er was, dus ben met de pz4 door mijn voorraadje heen.
[Voor 7% gewijzigd door ShockWave op 19-04-2013 12:20]
Beide zijn geunlocked bij mij en voor beide heb ik er een crew voor (allebei medium) alleen de 3002 crew is een stuk beter met 3 skillsed31 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:51:
Bij mij is 't de PZ4 geworden omdat ik die ooit al eens ge-unlocked had.
Heb eerder de Hetzer misbruikt als troll-mobiel, dat was helemaal een one-shot feest, maar ik speel toch veel liever met een draaibare koepel, vandaar de PZ4 voor als ik me ff moet afreageren......
Als ik het doe dan doe ik het ook goeded31 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:25:
[...]
3 skills heb je echt niet nodig in dat soort battles hoor![]()
Het gros van de battles ben je gigantisch overpowered
Maar ja, als je de crew toch hebt......
Was afgelopen weekend ook aled31 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:26:
[...]
Hopenlijk ook korting op crew retrainen (of was dat vorige week al).
Heb nog een heavies crew klaarstaan die ik op de SP wil gaan inzetten
Nee hoor doen we niet hoor tenminste ik niet en wat een voordeel is voor ons als een beginner meespeelt is dat we gelijk een bunny hebben die shells aantrekt zodat de rest van het platoon er geen last van heeft...Oxigeon schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:29:
[...]
Platoonen weet ik niet of ik daar al geschikt voor ben. Zie eigenlijk een beetje voor me dat ik dan gigantisch afgeschoten ga worden. En hoor dan eigenlijk de echte GOTTERS al vloeken door de microfoon etc.
eL_Jay schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:53:
Om nog maar eens de discussie aan te zwengelen, waarom was er ook alweer geen GoT3?
[Voor 19% gewijzigd door ShockWave op 19-04-2013 13:59]
[Voor 91% gewijzigd door ShockWave op 19-04-2013 13:59]
Misschien speelt hij wel zonder premiumMrOleo schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 11:59:
[...]
Average xp heeft niks te maken met ace badge, deze badges krijg je voor een goede single battle. (Overigens vind ik je gemiddelde niet enorm hoog)
Geen van de ratings worden de beïnvloed door average exp dus die vlieger gaat niet opThomasG schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:25:
[...]
Ze zouden eigenlijk de experience altijd zonder premium moeten weergeven, net zoals op het scorebord na de battle. Het zelfde geld voor XVM (maar die haalt het gewoon van de site, waar het met premium erbij op gesteld staat). Mensen met een premium account hebben dan al gouw een hogere efficiency rating, puur omdat ze altijd met premium spelen. Maar dat geld natuurlijk niet voor win percentage etc. En als je veel in platoon speelt/CW's wint, gaat het natuurlijk ook al gouw omhoog.
Niet een heel slechte speler maar ook niet bepaald goed te noemen.NoxiuZ schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:06:
[...]
Die badge krijg je niet voor één goede battle. Dan zou ik met een max van 2175 hem wel verdiend hebben denk ik.
Ik heb het even opgezocht, 't is voor de laatste week. En het gemiddelde niet hoog?
Hier; deze kerel snapt het spelletje zo te zien wel. En kijk dan naar het gemiddelde...
[afbeelding]
Mijn JP heeft die ace ook en die heeft hem met slechts 617xp gemiddeld.
Victory!
Map: Sand River
Date: zondag 21 april 2013 12:09:14
Vehicle: T-34-85
Exp: 7.095 (x3) + Credits: 61.881
Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun, Defender, Mastery Badge: "Ace Tanker"
[Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 21-04-2013 13:40]
De kans is zeer groot dat we aankomende week 8.6 krijgenBolleBeer schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:12:
Heb net even op de test server mijn eerste rondje in de Indien-Panzer gereden en moet eerlijk zeggen, ik was verbaasd hoe lekker deze het doet voor een Duitse tank (fully ugraded met een 100% crew)
Heerlijk mobiel, lekkere gun die goed zijn mannetje staat. Vond de aim time en precisie goed. Teven wist de tank ook nog wat schoten van andere tier8s te bouncen.
Hopelijk blijft de test server nog een paar dagen open, zodat ik wat meer rondjes ermee kan rijden.
Dit topic is gesloten.
Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details