[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.049 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa ik ben eigenlijk wel opzoek naar een beetje heavy tank :) iets wat een beetje geprikt kan worde zonder dood te gaan haha !! die T-25 heb ik inderdaad bekeken edje ;) maar heb momenteel veel Light tanks gespeeld (en unlocked etc) en ben nu welleens toe aan een heavy :)

Maar die matilda is Tier IV zover ik lees ip tier V (zoals eerder genoemd?)

Is het een tank waarmee je echt veel kan hebben en uitdelen (in trade met je speed) of is het allemaal wat mwoah ! ?? ... traag is het probleem opzich niet voor mij, als je daar maar wat armor/cq/dmg+pen voor terug krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-10 11:05
dramborleg schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:49:
[...]

Mag ik vragen waar je die wijsheid op baseert?
Accelerate crewtraining?
Tevens krijg je door aangepaste matchmaking veel gevechten waar je veel damage kunt doen = meer exp.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Sneezzer schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:51:
[...]

Accelerate crewtraining?
Tevens krijg je door aangepaste matchmaking veel gevechten waar je veel damage kunt doen = meer exp.
Snap het accelerate crewtraning, maar waar haal je vandaan dat dat dan 50% sneller je crew traint?

Edit:
Van: http://wiki.worldoftanks.com/Crew
Accelerate Crew Training
This is an option available only for Elite Tanks, i.e. fully researched or premium tanks. Selecting this option means that the tank will no longer accumulate research XP (the 5% bonus XP added to the Free Experience pool is unaffected). Instead, the crew member with the lowest total XP will receive twice the XP for the next battle that they would otherwise have received. If several crew members have equal values, the first one is chosen. The crew member who will next benefit from the bonus is indicated with the following icon left of his portrait in the garage view: .
Bij een twee mans crew klopt jou bewering dus. Voor 4,5 of zelfs 8 crew members tellende tanks zeer zeker niet.

[ Voor 52% gewijzigd door dramborleg op 04-06-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:50:
Jaa ik ben eigenlijk wel opzoek naar een beetje heavy tank :) iets wat een beetje geprikt kan worde zonder dood te gaan haha !! die T-25 heb ik inderdaad bekeken edje ;) maar heb momenteel veel Light tanks gespeeld (en unlocked etc) en ben nu welleens toe aan een heavy :)

Is het een tank waarmee je echt veel kan hebben en uitdelen (in trade met je speed) of is het allemaal wat mwoah ! ?? ... traag is het probleem opzich niet voor mij, als je daar maar wat armor/cq/dmg+pen voor terug krijgt :)
Ga als de bliksem op die testserver, kun je ze allemaal uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:37:
Jezelf een gift doen ?? :) klinkt wel wanhopig :P maar zal het is gaan bekijken hahaha
ja ik zoek gewoon in d tech tree naar leuke tank, maar gift shop klinkt wat beter :D
thanks4tips O-)
(kan ik gift shop via wot eu bekijke zonder in teloggen?)
Imo: Super Pershing > premium account. Goedkoper op lange termijn en een goede moneymaker.
Het is een slak, trager dan veel heavies en absoluut niet mijn normale speelstijl. Maar ik merk wel dat de credits binnenstromen sinds 1 maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-10 11:05
dramborleg schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:52:
[...]

Snap het accelerate crewtraning, maar waar haal je vandaan dat dat dan 50% sneller je crew traint?
Het deel van de aangepaste matchmaking ook gelezen? Dus meer damage doordat je verhoudingsgewijs langer kunt blijven leven = ook meer exp.

Tevens is die 50% een gok, maar zal er vast niet ver vanaf zitten.

De Russiche Mathilda IV is tier V.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Sneezzer schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:56:
[...]
Het deel van de aangepaste matchmaking ook gelezen? Dus meer damage doordat je verhoudingsgewijs langer kunt blijven leven = ook meer exp.

Tevens is die 50% een gok, maar zal er vast niet ver vanaf zitten.
Beetje een waardeloos argument die aangepaste matchmaking (imho), hogere tier betekend meer XP per damage die je doet. Zeker je pent minder makkelijk, maar als je puur voor XP gaat dan schiet je toch gold ammo. Die aangepaste matchmaking is heel fijn maar met betrekking tot crew training zie ik niet de link.

Sowieso zou ik Jan (en ieder andere beginner) sterk afraden om een tier 8 premium te kopen (niet dat dat kan met 10-15 euro)

ed31 heeft echter wel het beste advies van allemaal. Op de test server (die nog een half weekje online is verwacht ik) krijg je heel veel gold en credits en XP, helemaal gratis. Je battles tellen alleen niet mee voor je stats en je 'gewone' garage is niet beïnvloed. Maw: de voortgang op de test server neem je niet mee naar de gewone server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:55:
[...]

Imo: Super Pershing > premium account. Goedkoper op lange termijn en een goede moneymaker.
Het is een slak, trager dan veel heavies en absoluut niet mijn normale speelstijl. Maar ik merk wel dat de credits binnenstromen sinds 1 maand...
Slecht advies, Jan is duidelijk nog op zoek naar wat voor tank ie wil en via normaal spel tot aan tier 5 gekomen.
Om 'm dan 30-35 euris uit te laten geven aan een tier 8 aan een heel specifieke tank die maar net moet liggen, vind ik een slecht advies.
De SP kan wel veel hits opvangen, maar zijn pen is ook niet al te best. Ga je als redelijke newbie dan in tier 8 spelen zonder dat je echt weet waar de weakspots zitten (zoals Jan eerder vandaag aangaf), dan is de lol er snel af.
Jan wil: boem, boem, klappen uitdelen en niet geld verdienen door klappen te vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Wat is het beste om eerst te onderzoeken bij de T29: de motor of het kanon. Koepel heb ik al gedaan.

Hull-down is de T29 echt een beest, al moet je wel met je turret schudden tijdens de reload, anders wordt je cupola gepakt door de meer accurate tanks.

Leuk niveau ook weer...

Ik "block" een friendly JT 8.8 met mijn IS met Idiotgun, dus snelle reload, terwijl die eikel zelf achter mij gaat staan, ja, ik ga niet aan de kant, kan ik ook niet, want die eikel zit in de weg.

Dus, schiet hij mij maar kapot. Ik zeg er wat van, gewoon netjes, reageert hij met: "you idiot black me, go cry to muma kid"

Hoop dat ie geband wordt, dit soort mensen verpesten echt het hele spel. Is nog deputy commander van een clan ook, fijne clan moet dat zijn, stomme polen.

Om het nog grappiger te maken: compensation: 0xp, 5k. Ik heb door hem zeker 600xp misgelopen en hij heeft mijn IS van 100% naar 0% geschoten, wat mij dus bijna 10k kost.

[ Voor 60% gewijzigd door RobinHood op 04-06-2013 18:06 ]

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 18:50
VasZaitsev schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:20:
Wat is het beste om eerst te onderzoeken bij de T29: de motor of het kanon. Koepel heb ik al gedaan.

Hull-down is de T29 echt een beest, al moet je wel met je turret schudden tijdens de reload, anders wordt je cupola gepakt door de meer accurate tanks.

Leuk niveau ook weer...

Ik "block" een friendly JT 8.8 met mijn IS met Idiotgun, dus snelle reload, terwijl die eikel zelf achter mij gaat staan, ja, ik ga niet aan de kant, kan ik ook niet, want die eikel zit in de weg.

Dus, schiet hij mij maar kapot. Ik zeg er wat van, gewoon netjes, reageert hij met: "you idiot black me, go cry to muma kid"

Hoop dat ie geband wordt, dit soort mensen verpesten echt het hele spel. Is nog deputy commander van een clan ook, fijne clan moet dat zijn, stomme polen.

Om het nog grappiger te maken: compensation: 0xp, 5k. Ik heb door hem zeker 600xp misgelopen en hij heeft mijn IS van 100% naar 0% geschoten, wat mij dus bijna 10k kost.
Kanon eerst.

Ik zou zeggen, replay met uitleg naar WG sturen. Ze zijn redelijk rap met het bannen van zulke ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze link toont welke tank gemiddeld hoeveel credits opbrengt, netto (ik weet alleen niet of ze ook rekening houden met goldshells.....)
http://www.vbaddict.net/w...am=0&battles=99&groupby=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Heb al eerder zoiets gedaan, wat erg duidelijke screenshots hoe een KV-1 4 friendly afknalde, gestuurd, mooi uitleg. reactie was.

"tk systeem is automatisch, wij doen er niks aan"

Dus tja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
dramborleg schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:49:
[...]
"met premium traint je crew 50% sneller."

Mag ik vragen waar je die wijsheid op baseert?
50% more crew experience per battle

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Dit was een geweldig team, vooral als 2 tier 7 lights in de top 3 staan met meeste damage van je team... in een tier 10 battle :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LOfJwdb.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
wsLy schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:49:
Dit was een geweldig team, vooral als 2 tier 7 lights in de top 3 staan met meeste damage van je team... in een tier 10 battle :')
hun T10 was gewoon leet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:11
Pffff in je tier 10 door een tier 6 arty voor 1600 damage geraakt worden. Neuh niks mis met arty :')

Trieste Google maps spelers :r

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-06-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:31
Kaap schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:02:
Pffff in je tier 10 door een tier 6 arty voor 1600 damage geraakt worden. Neuh niks mis met arty :')

Ja, moet je ook maar arty safe gaan staan....... ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:20:

Check even het WOT-forum. Van veel tanks zijn verrekte handige userguides waar oa het upgrade pad aan bod komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:15:
[...]

Ja, moet je ook maar arty safe gaan staan....... ;)
In de cap sta je niet arty safe ;)

Heb gepast wraak genomen in volgende potje. Waren wel friendly arties maar goed, arty is arty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Kaap schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:19:
[...]
Heb gepast wraak genomen in volgende potje. Waren wel friendly arties maar goed, arty is arty...
Wut....... :/ ................. ik hoop dat je sarcastisch bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:31
eL_Jay schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:22:
[...]

Wut....... :/ ................. ik hoop dat je sarcastisch bent
Ik hoop van niet :+ Niets beter dan een dode arty (tenzij ik er zelf natuurlijk in eentje zit ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Kaap schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:02:

Wordt alleen maar leuker met hoge tier arty in het spel. Ik verwacht dat goede arty spelers betere resultaten zullen halen en onervaren arty spelers juist slechter presteren.

Worden het apple maps spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Weinig leuks aan als steeds meer mensen kappen omdat 1 klasse ziekelijk overpowered is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kaap schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:34:
Weinig leuks aan als steeds meer mensen kappen omdat 1 klasse ziekelijk overpowered is :)
Waar heb ik dat niet eerder gelezen in dit topic? Ook een game die kapot gegaan is door een OP klasse.
O ja... NavyField.

edit//
Was de British Arty Preview al geplaatst hier?
http://ftr-wot.blogspot.cz/2013/06/british-arty-preview.html

[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 04-06-2013 19:41 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yes! We need more arty in World of TANKS

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 19:19:
[...]

In de cap sta je niet arty safe ;)

Het beste middel voor wanneer je het zat bent:
Afbeeldingslocatie: http://img0.pcgames.com.cn/pcgames/1209/27/2646424_T50-2_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Cruise ik een beetje rond in mijn tier 10 medium.

*KAPOW*

1100 HP weg. En je wordt bedankt, Franse arty. :r

De rest van de teams trouwens ook, ~10 potjes gedaan, 1 gewonnen. De rest van de keren zat ik bij een compleet faalteam in. Ik heb het zo erg als vandaag nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik vind het trouwens wel indrukwekkend dat artillerie door een paar seconden te wachten granaten met een afweking van niet eens twee meter kan schieten. Menig modern leger zou daar moorden voor plegen. Het beste dat je tegenwoordig haalt is 20m accuracy met een GPS geleide granaat. Je gaat mij niet wijs maken dat WW2 artillerie accuraat was. Iets met veel kanonnen voor een doelwit en veel munitie om iets te bereiken...

Raad eens bij welke groep ik hoor in het arty debate. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-10 14:40

Plato112

Da is toch nie normaal!

DanielWW2 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:02:
Ik vind het trouwens wel indrukwekkend dat artillerie door een paar seconden te wachten granaten met een afweking van niet eens twee meter kan schieten. Menig modern leger zou daar moorden voor plegen. Het beste dat je tegenwoordig haalt is 20m accuracy met een GPS geleide granaat. Je gaat mij niet wijs maken dat WW2 artillerie accuraat was. Iets met veel kanonnen voor een doelwit en veel munitie om iets te bereiken...

Ach ja, iedereen die historische zaken erbij gaat betrekken zal toch moeten weten dat, qua afstanden en accuraatheid van guns, het spel niks met de werkelijkheid te maken heeft.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Plato112 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:05:
[...]

Ach ja, iedereen die historische zaken erbij gaat betrekken zal toch moeten weten dat, qua afstanden en accuraatheid van guns, het spel niks met de werkelijkheid te maken heeft.
Meer het opvallende feit dat tankkanonnen belachelijk inaccuraat zijn en artillerie belachelijk accuraat is. ;)
Ik ben in ieder geval geen fan van zitten in je basis en willekeurig granaten afschieten alsof het geleide raketten zijn en kill...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

DanielWW2 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:02:

Mwah, als je kijkt, de gemiddelde arty schiet hier maar op doelwitten 500m verderop, dan is het wel aardig te doen hoor.

Maar, verder heb je wel gelijk, de echt lange afstands arty schoot niet bepaald gericht, maar onderdrukkend. Als je idd maar genoeg kanonnen op een rijtje zet met genoeg shells, raak je vanzelf iets :+

Ik vraag me ook wel af waarom er eigenlijk arty ingezet is. Het gebruik van SPG's zelf snap ik wel, maar, ik zie een Hummel niet als een SPG, maar als arty. Dingen als de KV-2, SU-100Y en de SU-152 zijn echte SPG 's: Direct-vuur HE-uitbrakende "tanks" waarmee je op bunkers zware tanks schiet.Ook de Stug III is wel redelijk als SPG te zien. Maarja, de Stug III werd nou eenmaal als vuursteun, tankjager en kinda-normale tank ingezet.

He, wat raar, noem ik nu vooral TD's op als SPG 's? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DanielWW2 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:07:
[...]

Meer het opvallende feit dat tankkanonnen belachelijk inaccuraat zijn en artillerie belachelijk accuraat is. ;)
Ik ben in ieder geval geen fan van zitten in je basis en willekeurig granaten afschieten alsof het geleide raketten zijn en kill...
Zat Google Maps spelers op dit forum hoor. Met 1 hand beetje mikken en je linkermuisknop indrukken. Hoe simpel wil je het hebben...

Snap alleen niet waarom ze World of TANKS spelen... Ga dan Counterstrike spelen en kies een AWP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 20-10 16:41
Vanmiddag met 2 vrienden snel even 2 potjes gedaan waarbij ik de T29 goed geolied heb.
Geolied was die zeker want in de twee potjes een average damage van >3500 damage gehaald met een average exp van 1966 :D Helaas had ik replays niet aan staan anders had ik wel een mooie Ace Tanker van de T29 voor op youtube.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-10 18:14
VasZaitsev schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:08:
[...]

Mwah, als je kijkt, de gemiddelde arty schiet hier maar op doelwitten 500m verderop, dan is het wel aardig te doen hoor.

Maar, verder heb je wel gelijk, de echt lange afstands arty schoot niet bepaald gericht, maar onderdrukkend. Als je idd maar genoeg kanonnen op een rijtje zet met genoeg shells, raak je vanzelf iets :+

Ik vraag me ook wel af waarom er eigenlijk arty ingezet is. Het gebruik van SPG's zelf snap ik wel, maar, ik zie een Hummel niet als een SPG, maar als arty. Dingen als de KV-2, SU-100Y en de SU-152 zijn echte SPG 's: Direct-vuur HE-uitbrakende "tanks" waarmee je op bunkers zware tanks schiet.Ook de Stug III is wel redelijk als SPG te zien. Maarja, de Stug III werd nou eenmaal als vuursteun, tankjager en kinda-normale tank ingezet.

He, wat raar, noem ik nu vooral TD's op als SPG 's? :+
Nou nou GPS geleide granaten zijn denk ik wel nauwkeuriger dan 20 m. geloof dat GPS voor het leger toch echt op de meter nauwkeurig is.

Zelfs met moderne non geleide granaten zijn ze echt al heeeeel nauwkeurig op de lange afstand. Maar een gozer die ik ken die in afghanistan een commander was van een van de pzh2000 daar, die vertelde me ook dat ze op een gegeven moment wat "oude" shells gingen schieten over z'n 25 km afstand en dat die dingen opeens een kilometer afwijking hadden, waardoor ze ook meteen moesten aborten. Dus ja, in ww2 hadden ze echt niet de accuracy die ze nu hebben en wat ze nu hebben komt misschien net in de buurt van wat wot voorschotelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:13

thijsco19

KTM 990 SMT

psychoclown schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:13:
Vanmiddag met 2 vrienden snel even 2 potjes gedaan waarbij ik de T29 goed geolied heb.
Geolied was die zeker want in de twee potjes een average damage van >3500 damage gehaald met een average exp van 1966 :D Helaas had ik replays niet aan staan anders had ik wel een mooie Ace Tanker van de T29 voor op youtube.
Dat doe jij dan erg goed, tot nu toe lijkt het erop dat er een vloek over mijn t29 hangt. Potje na potje kut teams of veel ongeluk.
Kan ook zijn dat ik nog met deze tank moet leren spelen maar... ?? Hoe speel jij de t29?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

VasZaitsev schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:08:
[...]

Noem een WW2 artilleriestuk welke op 500m indirect vuur gebruikt?
En niet valsspelen door met mortieren/berggeschut te noemen. ;)
Kojoottii schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:19:

Nou nou GPS geleide granaten zijn denk ik wel nauwkeuriger dan 20 m. geloof dat GPS voor het leger toch echt op de meter nauwkeurig is.

Zelfs met moderne non geleide granaten zijn ze echt al heeeeel nauwkeurig op de lange afstand. Maar een gozer die ik ken die in afghanistan een commander was van een van de pzh2000 daar, die vertelde me ook dat ze op een gegeven moment wat "oude" shells gingen schieten over z'n 25 km afstand en dat die dingen opeens een kilometer afwijking hadden, waardoor ze ook meteen moesten aborten. Dus ja, in ww2 hadden ze echt niet de accuracy die ze nu hebben en wat ze nu hebben komt misschien net in de buurt van wat wot voorschotelt
De pzh2000 is zeker accuraat maar die vuurt op op een totaal andere manier dan vroegah. Tegenwoordig schiet je met de MRSI doctrine. Door autoladers schiet je gewoon veel sneller en het kanon stelt zich via computers automatisch af zodat 5 granaten binnen 3 seconden in ongeveer dezelfde plek landen. Het resultaat is een slachting. Dat de granaten nog steeds een afwijking van een paar honderd meter hebben over 30km+ bereik maakt dan niet uit omdat je nogal wat vuurkracht loslaat. Verder is een afwijking van 1km over 20km bereik wel erg veel. Hadden ze wel goed gemikt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-CTVkWjZxBtY/Ua3WegTs7II/AAAAAAAAAHM/g_-9BWstatU/s1600/8.6+battle+levels.jpg

[ Voor 185% gewijzigd door rgras op 04-06-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het, word zo ondertussen eens tijd na de introductie van Tier 8 light tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik heb het alweer aangepast, er is niets verandert voor lights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
thijsco19 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:21:
[...]

Dat doe jij dan erg goed, tot nu toe lijkt het erop dat er een vloek over mijn t29 hangt. Potje na potje kut teams of veel ongeluk.
Kan ook zijn dat ik nog met deze tank moet leren spelen maar... ?? Hoe speel jij de t29?
Hmm lastig te omschrijven, ik speel ermee zoals ik in elk andere heavy op het moment speel.
[list=X]• Behoudend agressief
• Damage output maximaliseren
• Zuinig zijn met jezelf, niet teveel damage pakken en sowieso proberen nooit onnodige damage te pakken
• Positie op de map ten opzichte van je team en je basis

Je kan altijd wat potjes van mijn heavies op YT bekijken, de potjes die ik met de T29 van het weekend op de livestream waren veelal average of below average (dikke tier 9 potten op Steppes bijv. :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zojuist mijn vetste battle ooit gehad :) Tier 9 platoon... 13 kills met het platoon, waarvan 10 door mij :D

Victory!
Map: Port
Date: dinsdag 4 juni 2013 21:21:19
Vehicle: T-54
Exp: 2.407 + Credits: 81.474
Achievements: : Crucial Contribution, Pool's Medal, Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Victory!, T-54, Port, 6/4/13 9:21 PM: 2,407 nXP, 5,367 dmg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ali5FVS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hosATDi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9SXZsdH.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DanielWW2 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:07:
[...]

Dat is idd erg krom, vooral die 'ring' van vuur die je nu hebt ipv normaalverdeling. Ik zit met smart op 8.6 te wachten om de tanks een stuk nauwkeuriger te maken. Hoe het zit met tank vs arty moeten we dan nog zien. Als het goed is wordt arty iig niet in zelfde mate nauwkeuriger. Toch zou ik idd liever een stevige nauwkeurigheidsnerf willen dan de RoF-nerf die er nu aankomt. Gevolg is dat de 'shot in the dark' kills waar iedereen zich zo over opwindt nog steeds blijven bestaan, maar je als arty speler koffie kunt zetten tussen schoten. Daar is dus niemand blij mee. Liever sneller schietende maar onnauwkeurige arty - die dan ook veel meer aan area-denial doen ipv snipen zoals nu het geval is.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 08:23

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

dion_b schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:36:
[...]

Dat is idd erg krom, vooral die 'ring' van vuur die je nu hebt ipv normaalverdeling. Ik zit met smart op 8.6 te wachten om de tanks een stuk nauwkeuriger te maken. Hoe het zit met tank vs arty moeten we dan nog zien. Als het goed is wordt arty iig niet in zelfde mate nauwkeuriger. Toch zou ik idd liever een stevige nauwkeurigheidsnerf willen dan de RoF-nerf die er nu aankomt. Gevolg is dat de 'shot in the dark' kills waar iedereen zich zo over opwindt nog steeds blijven bestaan, maar je als arty speler koffie kunt zetten tussen schoten. Daar is dus niemand blij mee. Liever sneller schietende maar onnauwkeurige arty - die dan ook veel meer aan area-denial doen ipv snipen zoals nu het geval is.
arty rof increase maar wel sterke nerf op accuracy. Als er dan even niks wordt gespot gezellig met alle arty wat spammen op magic forrests. Ik zie der nog wel wat in. :+
Beetje zoals het oude spel "blitzkrieg" gewoon je 88 en 105mmflak continu laten blindvuren op locaties.
Joindry wacht trouwens nog steeds op dynamisch terrein. Ik zou putten willen zien waar een 21cm shell inslaat ipv een zwarte vlek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10 01:49
wsLy schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:36:
Zojuist mijn vetste battle ooit gehad :) Tier 9 platoon... 13 kills met het platoon, waarvan 10 door mij :D

Victory!
Map: Port
Date: dinsdag 4 juni 2013 21:21:19
Vehicle: T-54
Exp: 2.407 + Credits: 81.474
Achievements: : Crucial Contribution, Pool's Medal, Top Gun, Sniper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Victory!, T-54, Port, 6/4/13 9:21 PM: 2,407 nXP, 5,367 dmg

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Netjes hoor. Zo'n potje heb ik ook ooit eens gehad om mijn T-54, iets minder xp 2K2 (6K8 door 3x daily bonus) en ook 10 kills. Dat geeft wel een ontzettende kick.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Als het goed is wordt arty iig niet in zelfde mate nauwkeuriger. Toch zou ik idd liever een stevige nauwkeurigheidsnerf willen dan de RoF-nerf die er nu aankomt.
In tegendeel, door de algehele accuracy aanpassing wordt arty juist accurater. Het filmpje van Quickybaby laat in meerdere games gewoon hele sterke accuracy zien, je zag vrijwel 0,0 afwijking.
[...]
Gevolg is dat de 'shot in the dark' kills waar iedereen zich zo over opwindt nog steeds blijven bestaan,
Kijk nog even dat filmpje dan. Die shots in the dark die jij noemt, doet hij er een stuk of 3/4 van....in 1 potje.

Strakjes krijg je de GW Tiger P met een 210mm gun, 2K damage, die tegen tier 6 tanks uit kan gaan komen. Gaan nog veel meer van die oneshots komen zelfs...
[...]maar je als arty speler koffie kunt zetten tussen schoten.
Betreft een nerf van 10-20%. Een Object 261 heeft een aimtime van 6.3 seconden. Kom je op 7.5 seconden aimtime uit. Knappe jonge als je in 1.2 seconden koffie kan gaan zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-06-2013 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister eerst het ''goud'' kopen nog maar even gelaten voor wat het is :) ik was veel te druk bezig !
Heb sinds gister avond uurtje of half 11, 2 nieuwe toppertjes in mijn Garage (mijn mening)

de KV-1 (hiermee moet ik nog heeeeel veel leren, die stock gun is terrible :( )

en de S-35CA (Franse tier V TD. Wat een heeeeeeeeeerlijke tank ! alleen als iemand je spot, is het baybay!)

Moet zeggen dat het ENORM wennen is om ineens in een Heavy tank te rijden, zoals ik al zei de eerste gun doet echt helemaal niets ! heb nu de ''2e'' gun (denk dat ik die derp oversla, en daarna voor de topgun ga) jaa, zown KV-1 moet je egt aan wennen.

de S-35CA is echter een schatje patatje, wat een goeie tank zeg ! heerlijke accuracy, goeie DMG, en ook nog eens een enorme hoek waarin die schiet, voel me net zown modern geweer wat om een hoekje kan schieten, kan gewoon die loop zowat helemaal om de hoek buigen :) heerlijk !!!!!!!!!

*Denk doe even updatje van wat ik nu speel haha *

(@Kaap, 1,2 seconden? Senseo doet het allemaal voor je ! :D )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 07:43:
Gister eerst het ''goud'' kopen nog maar even gelaten voor wat het is :) ik was veel te druk bezig !
Heb sinds gister avond uurtje of half 11, 2 nieuwe toppertjes in mijn Garage (mijn mening)
Ik zou lekker nog even geen goud kopen als ik jou was. Je gaat er niet dood van zonder...
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 07:43:
(@Kaap, 1,2 seconden? Senseo doet het allemaal voor je ! :D )
Inkopmodus: Senseo = koffie :? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee vermaak me prima, moet alleen nog maar heeeel veel wennen aan die KV-1 maar is goed youtube kijke enzo haha.

Maar ja ... senseo :P lekker snelle manier van ... naja.. euhm..koffie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**off topic want ik zet net aan bakje leut van vers gemalen bonen.....**

Senseo is voor pleps >:) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:17:
**off topic want ik zet net aan bakje leut van vers gemalen bonen.....**

Senseo is voor pleps >:) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:04

TTLCrazy

Listen to Frankie

Gisteren mijn eerste TVII tank gekocht, de IS. Speelt geluykkig veel hetzelfde als de KV-1S met een wat snellere rof en meer hp. Kom nou alleen in wat hogere tier gevechten en ben dan nog wel voorzichtig tegenover tier IX tanks :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTLCrazy schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:26:
Gisteren mijn eerste TVII tank gekocht, de IS. Speelt geluykkig veel hetzelfde als de KV-1S met een wat snellere rof en meer hp. Kom nou alleen in wat hogere tier gevechten en ben dan nog wel voorzichtig tegenover tier IX tanks :)
Ik persoonlijk vind van niet zit ergens op 58% win met een is en dat vind ik een leuke tank en op 46% met een KV-1S die laatste heb ik wegedaan zodra het kon. Volgens Noobmeter is die laatste dan wel weer beter maar die paste totaal niet bij mijn speelstijl.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 08:34 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-10 16:52
Gisteren ook een leuk wtf momentje. In m'n Object 212 arty een goldshell geschoten op gespotte een T62A maar ik zie m'n shell helemaal niet dus ik denk van mwa.. zal wel mis zijn geweest of een berg geraakt, 5 seconden later: GJP has destroyed AMX Foch 155.

Wat blijkt? Er stond een niet gespotte AMX Foch 155 in de zelfde lijn als waarin ik schoot en die had de shell gevreten en was in de hens gevlogen met alle gevolgen van dien. Die gast ook ragen omdat hij niet gespot was volgens six sence en toen ook maar mijn excuses aangeboden met de mededeling dat het echt een random hit was. :9

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zo, patch 8.6 is vertaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Goed gedaan. Ik ben er klaar voor, wil de 212 verkopen zodat ik de T-57 kan kopen :) Geloof alleen dat er nog een tweede test ronde aankomt.

Gisteren weer een lekkere avond gehad met de T-34-2. Ik speel met die dikke 122mm en dat is zo leuk, +/-400 damage per shot, daarna wel meer dan 12 sec reload. Hopelijk kan ik vanavond de top engine unlocken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:08:
Nee vermaak me prima, moet alleen nog maar heeeel veel wennen aan die KV-1 maar is goed youtube kijke enzo haha.

Maar ja ... senseo :P lekker snelle manier van ... naja.. euhm..koffie? :P
Waar gaat het heen dat koffie. En senseo in één zin staat. Mijn ergste vijand krijgt nog geen senseo van mij.

*Gaat snel echt koffie zetten uit echt gemale kwaliteitsbonen*

Vanavond WOT maar weer eens opstarten en verder met de Leo PT. Na een stijle leercurve is het een gafe tank, maar de fouten zijn duur heel duur >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SimpelenLeuk schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:49:
[...]
Vanavond WOT maar weer eens opstarten en verder met de Leo PT. Na een stijle leercurve is het een gafe tank, maar de fouten zijn duur heel duur >:)
Ik heb gisteravond es avondje niet gespeeld. Vanavond ga ik gewoon spelen, kein clan geloel. T71 grinden. Die paired vrij goed met de Leo, dus invite maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:59
pfft als je naar die leo kijkt gaat er al HP af.
ik speel hem nauwelijks, misschien moet ik hem nog beter ontdekken, laten we het daar maar ophouden :p

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Vanavond weer eens verder met tier 8/9/10 zien wel wat er gebeurt.

Gisteravond eerst wat lowtier gespeeld en daarna grid2 met een maat van me gespeeld. Dus weinig van WoT terechtgekomen uiteindelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
ik denk dat ik vanavond druk met CW bezig zal zijn in Frankrijk. Had helaas de AT15 nog wat verder gespeeld, maar dat zal er niet zo in zitten denk ik. Overigens wel een geinige TD, verbaas me ook dat die loop zo ver naar links en rechts kan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gisteren enkel wat potjes met de T29 gespeeld waarvan het merendeel solo. Blijf me toch verbazen hoe goed de meeste tier 7 heavies zijn in de juiste handen. Ondanks dat ik niet alle potjes gewonnen heb wel een average damage van ~3k weten te doen wat ik voor een tier 7 heavy toch wel erg veel vind.

In ieder geval erg blij dat ik die terug gekocht heb, sowieso gaan we die ook nodig hebben in de campaign :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Tier 7 heavies, en vooral de T29, blijven idd lang bruikbaar. Heb laatst een tier 9 potje gehad waar de T29 veldvulling was tegenover 2 tier 7, 6 tier 8 en 7 tier 9.

Die T29 heeft 5 kills gemaakt, meerendeel alleen. Zonder hem hadden we het potje verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
psychoclown schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:09:
Gisteren enkel wat potjes met de T29 gespeeld waarvan het merendeel solo. Blijf me toch verbazen hoe goed de meeste tier 7 heavies zijn in de juiste handen. Ondanks dat ik niet alle potjes gewonnen heb wel een average damage van ~3k weten te doen wat ik voor een tier 7 heavy toch wel erg veel vind.

In ieder geval erg blij dat ik die terug gekocht heb, sowieso gaan we die ook nodig hebben in de campaign :)
T29 is in de handen van een skilled tanker dan ook lekker OP, zeker als je toptier bent. De T32 heeft dat helaas een stuk minder (deels door de net niet te zwakke 105mm op tier8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja de twee potjes die ik heb verloren waren vrijwel kansloos. Eentje op Mines stond ik te werken tegenover 3 tier 8's waarvan één goede speler van BIA en een redelijk capabele nieuwe speler in de T32. Samen met een Tiger die probeerde iedereen uit mijn rug te houden (tegenstander had de hill met wat tier 8's) hebben we dat niet echt lang volgehouden. Het andere potje op El Halluf was ik samen met een goede speler in de T71 aan het vechten voor onze win. Van een dikke achterstand teruggebracht naar 2 vs 6 (waarvan 3 arties). Uiteindelijk was het nog ik alleen tegen een halfdode IS en een S-51+Hummel die op mij stonden te aimen. Helaas pindakaas maar wel super leuke potjes gehad :)

Overigens de pot waarin ik gistermiddag Ace Tanker op mijn T29 haalde ga ik uploaden op YT, zie je niet mij spelen maar een maat van mij (ik had geen replays ingeschakeld).
eL_Jay schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:16:
[...]

T29 is in de handen van een skilled tanker dan ook lekker OP, zeker als je toptier bent. De T32 heeft dat helaas een stuk minder (deels door de net niet te zwakke 105mm op tier8)
Dat vind ik ook zo met de IS en IS2 moet ik zeggen, de Tiger vond ik altijd leuk maar is een stuk lastiger in vergelijking met die andere 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Bean77 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:26:
pfft als je naar die leo kijkt gaat er al HP af.
ik speel hem nauwelijks, misschien moet ik hem nog beter ontdekken, laten we het daar maar ophouden :p
Hij speelt heel anders dan alle andere mediums. Totaal geen tank voor de front line en ook geen spotter. In het begin snipen, later mee pushen op een sterke flanke. En daarna waarna weer bijspringen waar nodig. En heel veel kilometers maken en van flanken wisselen.
Maar ohwee als je een T50-2,T71, amx13-90, lorraine of BC ziet of 3 seconden niet artysafe staat ;w

[ Voor 4% gewijzigd door SimpelenLeuk op 05-06-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mwah, in een tier 8 of 9 potje vind ik een IS veel minder gevaarlijk dan een T29.

Een BL-9 schiet eigenlijk altijd wel door een IS heen, maar op de koepel van een T29 bounced ie soms wel. Wel is een IS natuurlijk wendbaarder, maar niet meer dan een IS-3 of IS-8.

De IS-8 begint mij ook eindelijk een beetje te liggen, het jammer is dat ik nogsteeds met de BL-9 opgescheept zit, de voorkant van een E-75 is gewoon niet penbaar, misschiern als je er recht voor staat, maar, dat sta ik liever niet. Flanken is je grootste kracht, maar dat kan ook niet altijd.

Vrij lastige tank om te leren dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Och, als je eenmaal de juiste gun op de IS-8 geplakt hebt kom je overal wel doorheen. Een E-75 is voor geen enkele tank probleemloos, maar een IS-8 met top gun moet met de normale AP shells redelijk goed door de turret heenkomen. Mits je er recht voorstaat uiteraard.
Daarnaast moet je voor dit soort tanks gewoon wat gold shells meenemen. Dat maakt het een stuk makkelijker.

Edit, dit is trouwens wel heel treurig:
E-100, battles: 7, winrate: 14,29%. Dat was een frustrerende avond. Gelukkig was niet alles prut:
E-50, battles: 12, winrate: 75%.

[ Voor 18% gewijzigd door BramSd op 05-06-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Na noobishness in de T-34-1 heb ik nu wel meer het idee hoe je die tank zou moeten gebruiken. Van het weekend ging het daarmee dan ook wel erg lekker (voor mijn doen in die tank) in de dubbels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst dat pakketje gedownload met mods, en geinstalleerd een hoop doet het een enkele ook niet, nu is dat niet zown bigg deal, maar ik had begrepen van een maatje dat er ook ergens een mod is die aangeeft wat de zwakke plekken van tanks zijn die je in gevecht tegenkomt?

Is dat iets wat werkt, en legaal is .. dus geen cheate zeg maar ?
Of zijn er mensen die hier ook gebruik van maken ??

Lijkt me nameljik wel makkelijk, nu ik namelijk in de Heavy's ben beland, is het soms wel handig om te weten wat ik wel omver kan blazen en niet !

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
SimpelenLeuk schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:34:
[...]

Hij speelt heel anders dan alle andere mediums. Totaal geen tank voor de front line en ook geen spotter. In het begin snipen, later mee pushen op een sterke flanke. En daarna waarna weer bijspringen waar nodig. En heel veel kilometers maken en van flanken wisselen.
Maar ohwee als je een T50-2,T71, amx13-90, lorraine of BC ziet of 3 seconden niet artysafe staat ;w
Had hem als spotter gebruikt, maar hij is gewoonweg te kwetsbaar voor die rol. Heb hem daarna wat uitgerust als sniper met wat camo uitrusting/skills, maar nog niet echt geprobeerd in die rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:42:
Ik heb laatst dat pakketje gedownload met mods, en geinstalleerd een hoop doet het een enkele ook niet, nu is dat niet zown bigg deal, maar ik had begrepen van een maatje dat er ook ergens een mod is die aangeeft wat de zwakke plekken van tanks zijn die je in gevecht tegenkomt?

Is dat iets wat werkt, en legaal is .. dus geen cheate zeg maar ?
Of zijn er mensen die hier ook gebruik van maken ??

Lijkt me nameljik wel makkelijk, nu ik namelijk in de Heavy's ben beland, is het soms wel handig om te weten wat ik wel omver kan blazen en niet !

:)
Is legaal, is gewoon een skin voor tanks die laten zien waar je bijv. de lader of gunner kan uitschakelen.

Er wordt wel op je neergekeken als je zoiets gebruikt, maar meer niet.

En ik ben er achter gekomen dat XVM je depressief kan maken. Potje na potje alleen maar rode teams of mensen in een Löwe met 0k battles en een mooie eff/WN6 van 500....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-10 09:45
VasZaitsev schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:55:
[...]

Is legaal, is gewoon een skin voor tanks die laten zien waar je bijv. de lader of gunner kan uitschakelen.

Er wordt wel op je neergekeken als je zoiets gebruikt, maar meer niet.

En ik ben er achter gekomen dat XVM je depressief kan maken. Potje na potje alleen maar rode teams of mensen in een Löwe met 0k battles en een mooie eff/WN6 van 500....
Vooral doen:
http://overlord-wot.blogs...2/wot-new-mod-policy.html

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hmm, had ik nog niet gelezen.

Maar, voor nu mag het nog wel.

Paintballmod [zou vast wel blijven mogen] is ook handig: kun je makkelijker zien op jezelf en op vijanden wat bounced en wat pent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja want dat '' rooie '' icoontje en geel etcetera doet het bij mij ook niet op 1 of andere manier, terwijl ik wel die mod geinstalleerd heb. Enige wat egt werkt is Jimbos Crosshair.
Dus ik was effe aan het sneupen waarom die het niet doet, en wat nog beetje goeie mods zijn.
Maar denk dat ik die weakspot mod dan maar ff oversla uit veiligheid voor me acc haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Da "rooie" en da geeele icoontie/richtertje sijn gwoon je ingeme instellingen. Je mot gwoon effe beter kijkuh, da zie ju ut egt wel staan.

[ Voor 4% gewijzigd door User op 05-06-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
TRX schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:52:
[...]

kan niet wachten op de eerstvolgende special met deze aanbieding er in :+

[...]

die 18secs maakt dat je er wel voor zorgt dat elk schot raak is... eerste random kwam ik daar al achter

[...]

na lange tijd van ergernis met mijn kv5 heb ik besloten die te verkopen.... en toen was er opeens een update en werd ik in mijn t34 ingehaald door een kv5 :o :/ 8)7

premium shells waren wellicht een betere optie geweest...

[...]

oke ik snap hem.... alleen moet ik er rekening mee houden dat ik geen pro speler ben ;)
Je weet dat je één premium tank mag terug vragen aan WoT hé doormiddel van bewijs dat je een KV-5 had en dat je de verkoop prijs in credits ( zal wel ongeveer 1.5 - 2.0 million zijn ) in je bezit moet hebben, als je dat doorstuurt naar WoT kun jij je KV-5 terug krijgen, voor die zeg maar 2 million credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zucht...
Defeat!
Map: Ruinberg
Date: woensdag 5 juni 2013 13:24:04
Vehicle: T29
Exp: 1.690 + Credits: 71.251

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:28:
Da "rooie" en da geeele icoontie/richtertje sijn gwoon je ingeme instellingen. Je mot gwoon effe beter kijkuh, da zie ju ut egt wel staan.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry @user, ik mut idd eem kijke, dit omda ik nie zo goe daar in ben, mogelijk oek omda ik wel gewoon der vanuut ga dat het een mod is !

> > Die vertical tech tree doet me wel deugd :)
[p.s. ik doe het niet met opzet, als je doelt op mijn ''poopie joopie typ stijl'' ik heb op 1 of de andere manier mezelf dat aangeleerd, nogmaals excuses ]] :>

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
psychoclown schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:24:
Na noobishness in de T-34-1 heb ik nu wel meer het idee hoe je die tank zou moeten gebruiken. Van het weekend ging het daarmee dan ook wel erg lekker (voor mijn doen in die tank) in de dubbels.

[video]
Zeer beheerst gespeeld, denk dat deze map niet ideal is voor de T-34-1. Aangezien ik meestal solo speel zou ik dus waarschijnelijk de heuvel aan de andere tank van de rivier oprijden en vandaar verder.
Ik denk wel dat je met de opvolgers in deze lijn weer opnieuw kunt beginnen met leren, aangezien die geen gun depression hebben. Volgens mij zou je het met een Indien Pantzer trouwens zeer goed doen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Deze vind ik ook 0,0 gun depression hebben dus ik raak er al een beetje aan gewend :P
De Indien Panzer gaat veelal wel aardig inderdaad want die heb ik namelijk ook (doe er wel alleen de dubbels mee) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
De depression van de T-34-2 met de twee turret is nog minder, ik stond op een beetje bolle weg in het zuiden van Ruinberg en ik kon een tijger II waar ik naast stond niet raken oO

Welke mod is dat die de witte puntjes op de map achter laat met de laatste positie van je tegenstanders tanks van die je gespot hebt/zijn?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dat zit in XVM tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Na ruim 2 jaar vanilla gespeeld te hebben ga ik me toch maar eens aan mods wagen
Zou graag een light-versie van D&C modpack hebben ;) (zonder XVM, want met die winrate info e.d. wordt het spel er voor mij niet leuker op, dus dat weet ik liever niet)

De volgende mods lijken mij het meest geschikt voor mij (om een vanilla ervaring een beetje op te leuken, maar niet te gek)
-Jimbo's crosshair
- Max-zoom-out (of hoe dat ook heet)
-Train-wagon visibility (oid)
-Scope-shadow-remover

Daarnaast wil ik nog de mod die Knowuse boven me beschrijft of een variant daar op(geen idee hoe die heet) en iets waardoor ik sneller door mijn tanks kan bladeren.

Ben nog een WoT Mod maagd, dus tips zijn welkom (zoals waar ze geplaatst moeten worden en waar ik ze vandaag kan halen, basic WoT-mod-tutorial oid)

[ Voor 8% gewijzigd door eL_Jay op 05-06-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

je had al geprobeerd om die uit te vinken in de setup ?

Die mogelijkheid is er namelijk wel :) (moet wel zeggen dat ik dat nooit heb getest)

[ Voor 19% gewijzigd door dynosu op 05-06-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dynosu schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:42:

Die mogelijkheid is er namelijk wel :) (moet wel zeggen dat ik dat nooit heb getest)
Die mogelijkheid werkt, ik gebruik wel je modpack, maar geen XVM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Knowuse schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:27:
De depression van de T-34-2 met de twee turret is nog minder, ik stond op een beetje bolle weg in het zuiden van Ruinberg en ik kon een tijger II waar ik naast stond niet raken oO

Welke mod is dat die de witte puntjes op de map achter laat met de laatste positie van je tegenstanders tanks van die je gespot hebt/zijn?
Haha, achja als ik deze al een beetje onder de knie kan krijgen moet dat straks met de T-34-2 ook wel kunnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Ik vroeg me af wat jullie meest wisselvallige tank is (of je schopt kont, of je zuigt maar zelden ertussen in)
Voor mij is het de e-50. Die tank is bij mij de ene pot een kansloze XP-pinata en de volgende pot schop ik serieus kont en heel soms vallen allen stukjes op hun plek (Luck/RNG) en dan vind ik het oprecht de leukste tank die ik tot nog toe heb gereden.*

*De e50 voelt voor mij als een vk36 maar dan geultimatiseerd. Je kunt dan ook bijna alles met de e50 i.m.o. (Ik vind enkel de t71 en 1390 leuker omdat ik daarmee gemiddeld beter speel en de kut-potjes vaak heel snel voorbij zijn ;))
dynosu schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:42:

Nee, helemaal niets geprobeerd, omdat ik denk dat er voor mij teveel ongewenste dingen inzitten (zoals o.a. die damage-counter)

Heb je ergens een overzichtelijk lijstje met wat er allemaal inzit en wat optioneel is? De TS op gatheringoftanks.nl is namelijk een jaar oud en dat topic is lang en ik ben liever lui dan moe ;) ( hoewel met modden is het vaak toch moe i.p.v. lui, m.u.v. .ini mods, steamworks en bethesda)
User schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:15:
Alles wat in het DC modpack zit is optioneel.
Als in; in de installer (dacht dat D&C met installer/setup werkte?) kan ik alle mods individueel aan-/uitvinken (oid)

[ Voor 40% gewijzigd door eL_Jay op 05-06-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ el_jay

ik kom er ook achter nu op de Wot-site en wat forums dat in de instellingen veel meer te doen is dan je denkt :)
Moet me daar vanaaf maar eens zelf een uurtje voor neer zetten. om eens te kijken hoe ik de boel wat kan optimaliseren, bij de meeste games die ik gespeeld heb kun je niet zoveel opties door nemen zoals hier. Dus denk dat het wel eens kan loonen om daar wat tijd in te steken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
eL_Jay schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:12:
[...]

Nee, helemaal niets geprobeerd, omdat ik denk dat er voor mij teveel ongewenste dingen inzitten (zoals o.a. die damage-counter)

Heb je ergens een overzichtelijk lijstje met wat er allemaal inzit en wat optioneel is? De TS op gatheringoftanks.nl is namelijk een jaar oud en dat topic is lang en ik ben liever lui dan moe ;) ( hoewel met modden is het vaak toch moe i.p.v. lui, m.u.v. bij .ini mods, steamworks en bethesda)
Alles wat in het DC modpack zit is optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Screens van die pot:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nLOnSa0hSeNJpBQomGa5ZE8a/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hj1Wy9uQOtd7lSd5zOpXBaMr/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
eL_Jay schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:40:
Na ruim 2 jaar vanilla gespeeld te hebben ga ik me toch maar eens aan mods wagen
Zou graag een light-versie van D&C modpack hebben ;) (zonder XVM, want met die winrate info e.d. wordt het spel er voor mij niet leuker op, dus dat weet ik liever niet)

De volgende mods lijken mij het meest geschikt voor mij (om een vanilla ervaring een beetje op te leuken, maar niet te gek)
-Jimbo's crosshair
- Max-zoom-out (of hoe dat ook heet)
-Train-wagon visibility (oid)
-Scope-shadow-remover

Daarnaast wil ik nog de mod die Knowuse boven me beschrijft of een variant daar op(geen idee hoe die heet) en iets waardoor ik sneller door mijn tanks kan bladeren.

Ben nog een WoT Mod maagd, dus tips zijn welkom (zoals waar ze geplaatst moeten worden en waar ik ze vandaag kan halen, basic WoT-mod-tutorial oid)
Zelf gebruik ik alleen Jimbo's crosshair en voornamelijk voor de reload counter, maar ga misschien DC modpack ook maar eens proberen.

Mijn meest wisselvallige tank is denk ik de indien panther.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren van de tegenstanders applaus gehad hoe ik met 4 kills ten onder ging in mijn AMX M4.
Potje verloren. Rare jongens die rooien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:55:
Gisteren van de tegenstanders applaus gehad hoe ik met 4 kills ten onder ging in mijn AMX M4.
Potje verloren. Rare jongens die rooien. :)
Jij bent niet 'rood' dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:56:
[...]
Jij bent niet 'rood' dan?
Ik ben altijd groen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Pics or it didn't happen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:58:
[...]
Pics or it didn't happen! :+
Nee, ben ik helemaal niet trots op. Vond het wel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-10 14:40

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hmm, pics say it all.
Lekker team 8)7

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Soms zijn er van die dagen dat je echt niet van een team op aan kan....dan hoop je maar dat ze niet aan jouw kant staan...
Screenshots zeggen meer dan 1000 woorden..

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/14_-1%20Himmelsdorf.jpg

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Plato112 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:10:
[...]

Hmm, pics say it all.
Lekker team 8)7
Ach ik heb me kostelijk vermaakt hoor, alleen jammer dat mijn inzet net niet genoeg was voor een winst :)
Grappig feit is trouwens dat ik als verliezer meer exp heb verdiend dan de top tegenstander die de 1.5 multiplier kreeg door de winst!

Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel