|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
Puik idee..hoewel hij wel nog steeds verantwoordlijk is voor de eerste opzet...User schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:51:
Kyozu, je moet bij de 'Notes' in de TS even 'Annihilism' vervangen door 'Shockwave'.
[Voor 86% gewijzigd door ShockWave op 24-04-2013 15:02]
Researched:
GW Typ E researched. Undistributed experience spent: 264000. Free Experience spent: 0.
Ik dacht dat dat wel enigszins duidelijk was maar fair enoughBramSd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:38:
[...]
Nou.... niet echt. Kijk, dit is wat je schreef:
[...]
En dit is wat er uit de wiki komt:
[...]
Wat je verzuimde te vertellen was dat je xp niet hoger moet zijn dan 99% van het gemiddeld, maar van 99% van de gemiddeld behaalde hoogste xp.
Edit: trouwens, Kyozu, welke mods gebruik jij allemaal? Ik zag laatst een replay en ik vond met name je minimap wel handig; dat de laatst bekende positie van een tank weergegeven wordt enzo.
User schreef op woensdag 24 april 2013 @ 14:51:
Kyozu, je moet bij de 'Notes' in de TS even 'Annihilism' vervangen door 'Shockwave'.
Inderdaad, bedankt User (gisteren al aangepast)ShockWave schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:00:
[...]
Puik idee..hoewel hij wel nog steeds verantwoordlijk is voor de eerste opzet...
De Indien-Panzer ook in de garage alleen de teams gisteren wilden niet meehelpen. Eerste pot >3500 damage in een tier 8 pot en ik stond vervolgens alleen versus 9 tanks terwijl ik nog maar 9% hp had.Kojoottii schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:13:
Purchased:
'Leopard 1' successfully purchased. You have spent credits: 6.100.000.
Purchased:
'Indien-Panzer' successfully purchased. You have spent credits: 2.420.000.
Heb wat gevonden..ShockWave schreef op donderdag 25 april 2013 @ 01:44:
Nog een vraagje over het horizontale bereik van arty.
In de oude xvm 350 test 6 zat in het beeld van je aimcirkel streepjes welke aangaven tot hoever je breedtebereik met je arty was voordat je hull weer mee ging draaien..(nee niet die op de minimap)
Deze zit niet meer in de laatste versie, heb gevonden welk bestand hiervoor verantwoordelijk is in xvm en dat is vehiclemanager.swf
Helaas is de oude niet te gebruiken want dan kent hij de nieuwe tanks weer niet.
Wie heeft hier een goede tip voor om dit weer terug te krijgen.....?
Hij is net begonnen en je unlocked die modes pas op tier 3 en 5 (als ik het me goed herinner)Kaap schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:08:
[...]
Hoelang heb je niet gespeeldAssault en Counterattack zitten er toch alweer een hele poos in. Je kunt ze in de instellingen ook uitschakelen.
Daar liggen dus Snafu/Panzerpunishers roots....Kaap schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:22:
Een Siema divisie kon ook niet echt uitblijven natuurlijk...
Ik snap wel waarom je hem bijna niet meer ziet, de lijn loopt niet handig door naar een tank maar naar een arty.VasZaitsev schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:31:
Trouwens ook een leuk potje met het vergeten monster: De KV-2.
Hij is dusdanig vergeten, dat mensen niet meer weten dat ik een 22 sec reload heb, waardoor vijanden soms wachten tot ik peek a boo doe, nou, best, dan two shot ik je toch in je Tiger. Ook weten heel wat spelers niet dat dat monster gewoon 800hp schade kan doen doen: een KV-1s wilde op mij schieten, laat zijn zijkant zien: oneshot. Een Cromwell wilde mij flanken: oneshot.
Dat ding blijft gewoon geweldig, ik snap niet waarom hij bijna uitgestorven is.
[Voor 31% gewijzigd door ShockWave op 25-04-2013 15:04]
Hopelijk doet Wargaming er wat mee want dit is gewoon stelen van andermans logoAshrah schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:17:
Niet lang meer denk ik............
Nu weten veel mensen hier wel dat ik statsgeil ben maar ik vind het ook altijd erg leuk om mijn progressie te volgenBTU_Natas schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:00:
@ Redwing
Ik vind dus 20min geleden uit dat de Noobmeter bestaat.
Ik dacht dat ik maar een gemiddelde speler was.. maar de rating van mijn laatste 1k battles laat een ander beeld zien.. Apart.
Je start de game wel altijd met XVM-stat?Mr_Size schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:18:
Nog ff over die mods, die bij mij nog steeds niet goed werken.
Met JSGME zet ik de mods, XVM en Jimbo, aan. Eerst doe ik XVM, vervolgens Jimbo en dan krijg ik deze melding: Folder "res_mods\0.8.5\gui\flash" has already been added by the "XVM" mod. Enabling this mod may have adverse effects on your game.
De CH mod doet het prima, XVM niet. Sommige delen wel, zoals de dmg die je doet wordt anders weergegeven en bij het cappen zie je hoeveel tijd er nog resteert. Maar winrates van spelers zie ik nooit. XVM stat.exe en XVM.log staan gewoon in m'n WoT folder. Dokan is geïnstalleerd en de Dokan mounter service draait.
Zie ik nog stappen over het hoofd?
Heb je wel een config (de Full EN Config die meegeleverd wordt vind ik erg fijn) in de modmap erbij gezet?Mr_Size schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:26:
[...]
YesDat had je me al geleerd 2 topics geleden
Vreemd...Mr_Size schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:33:
Hm apart, NA de match zie ik wel stats nu:
@Psycho, ja ik heb de config van WslY erin staan, die staat dus, omdat ik JSGME gebruik in: World of Tanks\MODS\XVM\res_mods\0.8.5\gui\flash
edit: ok, de stats die ik op het screen hierboven zie, heb ik ook aan het begin van de match. Ik kan alleen nog niet per player de winrate zien.
Veel leuker, snelle tank leuk hulldown en als de vijand zijn loop naar jou toericht gewoon wegrijden en op een later tijdstip terugkomen nadat je eerst ff ergens anders hebt lopen trollen.VasZaitsev schreef op donderdag 25 april 2013 @ 19:50:
Is de Cromwell ook zo leuk als de Crusader en de Cove?
Helaas heeft Jimbo's dit keer een bloatwareversie gemaakt van zijn crosshairmod en allerlei xvm bestanden en eigen xvm configfile toegevoegd aan zijn mod, als je deze dus toevoegd na xvm dan krijg je die meldingen.Mr_Size schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:18:
Nog ff over die mods, die bij mij nog steeds niet goed werken.
Met JSGME zet ik de mods, XVM en Jimbo, aan. Eerst doe ik XVM, vervolgens Jimbo en dan krijg ik deze melding: Folder "res_mods\0.8.5\gui\flash" has already been added by the "XVM" mod. Enabling this mod may have adverse effects on your game.
De CH mod doet het prima, XVM niet. Sommige delen wel, zoals de dmg die je doet wordt anders weergegeven en bij het cappen zie je hoeveel tijd er nog resteert. Maar winrates van spelers zie ik nooit. XVM stat.exe en XVM.log staan gewoon in m'n WoT folder. Dokan is geïnstalleerd en de Dokan mounter service draait.
Zie ik nog stappen over het hoofd?
edit: ik gebruik nu de config van WslY en dat ziet er al beter uit, zo is bijv. m'n minimap nu anders. Stats zie ik echter nog steeds niet, wel dit:
[afbeelding]
[Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 25-04-2013 21:52]
Ik heb alleen nog de bestanden die beginnen met crosshair (6 stuks) de rest heb ik verwijderd, mod werkt verder gewoon.
[Voor 87% gewijzigd door ShockWave op 26-04-2013 00:34]
[Voor 43% gewijzigd door ShockWave op 26-04-2013 01:11]
Dit inderdaad, 's ochtends vroeg om 7u had ik nog wel enigszins begrepen maar 21u is echt een idiote tijdAntrikko schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:16:
[...]
En dan bv de weekendspecial missen?
Nee ik vind het niks zo vroeg, al helemaal niet omdat ik vaak pas 's avonds laat begin.
Deze had ik al door maar je spreekt over nog een link voor gratis gold, ben benieuwd welke nog meer dan?tomemming schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:45:
Ik weet niet of mensen dit al door hadden, maar hierbij nog een link voor 300 gratis gold
http://worldoftanks.eu/news/6960-change-your-password-event/
Die was vorige patch al aangepast (of zelfs die patch daarvoor) als ik mij niet vergis.mhindrik schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:30:
[...]
http://wiki.worldoftanks.com/Maps#Redshire
Als je bij 1 spawnt (zuiden positie) en je gaat richting de A kant (links dus).
Dan zijn de heuvels, die je onderweg tegenkomt, ook net iets meer geglooid dan eerst.
Dit geeft meer mogelijkheden voor hulldown.
Sinds 8.5 kan je zonder premium ook 3 man platoon makeneL_Jay schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 14:47:
@ Jandeman, (uit je berichten maak ik op dat je nog een redelijke newbie bent, no offense meant) mocht je wat basics willen leren, dan kun je me een DM sturen en dan wil ik wel een platoontje met je doen om je wat basic tips te geven.
Edit, dat geld overigens voor iedereen (newbies) die de basics graag iets sneller onder de knie willen krijgen. Stuur me een DM en ik probeer tijd te maken voor een platoontje (heb overigens geen premium, dus met zijn 3en kan niet en ik heb geen tier 1 tanks)
Consider it done, was ik inderdaad vergetenUser schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 16:08:
[...]
http://irc.tweakers.net/wot
Kyozu is vergeten een topicwarning aan te maken.
Onderhand aan de andere kant van de map.Lief dagboek vandaag gingen we samen op oorlogspad.....ja met jou mijn fijne VK3002DB
of moet ik je voor nu nog maar even VK 30.02D gaan noemen.
Vindt veranderingen ook niet fijn en al helemaal niet op het laatste moment.
We hebben veel meegemaakt en spannende momenten beleefd, helaas ook soms domme dingen gedaan in de afgelopen tijden.
Je begint nu al aardig versleten te raken en kreeg net bericht vanuit de garage dat ik je in kan ruilen omdat er een nieuwer model voorhanden is.
Ik zal het je voorlezen,
Researched:
Indien-Panzer researched. Undistributed experience spent: 81100. Free Experience spent: 0.
Onze tijd samen is gekomen en ga je binnekort inruilen sorry...
Kameraad van mij, je turret is leuk om de vijand te laten bouncen maar je hull..pffff
Je bent een medium maar je liet je vandaag inhalen door zo'n inferieure VK30.01P die een level lager zit en je liet je zelfs door zo'n tank tot schroot verwerken toen je er een tegenkwam van de tegenparty???![]()
Je aimtime, reloadtime en snelheid zijn leuk voor een heavy maar niet voor een medium.
Daarom heb ik besloten tot het volgende;
Researched:
T-34-2 researched. Undistributed experience spent: 105000. Free Experience spent: 0.
Ik laat je achter in de velden en ga voor je opvolger.
[Voor 31% gewijzigd door ShockWave op 26-04-2013 17:39]
Alphadawg is erg aardig en zijn TCs zijn meestal prima.Kaap schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 17:50:
Wat zijn trouwens een beetje de betere TC's om in het weekend proberen bij te komen
My bad was nog de h vergeten: ArthurSKaap schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 19:09:
[...]
Die ArturS krijg ik wel bizar veel search results van terug. Kun je iets duidelijk zijn
Jij runt verder ook nooit meer TC\'s?
Ze hadden duizenden kaartjes binnen gehad dusjaJoindry schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:02:
Nop nog steeds niks, is echt gewoon te druk nu. heb me kunnen registreren maar raak niet meer op de site om me in te loggen...
Weet er trouwens iemand wanneer we eindelijk onze beloning gaan ontvangen voor het verzenden van ons verjaardagskaartje? Is intussen toch al even afgesloten...
Jij enigzins tegendraads....niks van gemerkt..ed31 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:17:
In het kader van "ook eens proberen een inhoudelijke discussie opstarten" het volgende:
Ik ben van nature enigszins tegendraads, dus ook in WOT......
Aangekondigde tijd met de patch was 07:00 cest (gmt+2) en dat is naar het idee van vele toch echt 09:00 nl tijd en niet 21:00...ed31 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:42:
[...]
Het zal 21u zijn geweest. Dat is ook de aangekondigde tijd.
Ik logde rond 21.45u in en kon alles weer dubbelen
Please note that once Version 8.5 has been implemented, the time at which a 'new day' begins will be changed to 07:00 CEST (GMT +2).
The beginning of a new day determines the reset of :
Daily limit for tank purchases
XP Multiplier for the first win of the day.
Daily limit for maximum amount of tanks that can be sold
Daily limit for maximim amount of reports that can be submitted via client
Daily limit for recruiting of crews with 50% skill level
[Voor 58% gewijzigd door ShockWave op 27-04-2013 10:57. Reden: aanvulling]
Volgens mij heb ik dit ook wel eens gehad en dat lag eraan dat xvm geen contact kreeg met de server.Mr_Size schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 14:14:
[...]
Het heeft helaas bij mij niet geholpen. Ik heb dat bestandje gedownload en geïnstalleerd, maar het probleem bestaat nog steeds. Ik zie [ ] staan op de plek waar de rates en % zouden moeten staan..
Situational awareness is een goede eigenschap, nu strekt dat natuurlijk verder dan enkel de positionering van je team en 'gaten' herkennen. In zulke gevallen bekijk ik altijd de situatie omdat als je ziet dat de linkerkant goed gepushed wordt en er een aantal toch 'slacken' en dus dichtbij de basis verblijven ga ik mooi met de push mee. Echter als er, zoals in jouw voorbeeld gebeurd, niemand op de green is dan kun je daar best naartoe gaan maar vraag je af hoe kun je dat het beste verdedigen/dichthouden. Een spot bijv. die op tijd geleverd wordt is onwijs handig ook al ben je in je eentje. Belangrijker is te bedenken of jij die moet gaan leveren? Want je komt er niet meer weg wanneer de tegenstander merkt dat je alleen bent (altijd uitgaan van 'slimme' tegenstanders tot het tegendeel bewezen is) en als jij dood bent wie doet dan nog het werk op die flank?ed31 schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 09:17:
In het kader van "ook eens proberen een inhoudelijke discussie opstarten" het volgende:
Ik ben van nature enigszins tegendraads, dus ook in WOT......
Je zou het in WOT ook kunnen noemen dat ik de minimap goed in de gaten houd en de zwakke plekken altijd opvang ;-)
Hiermee bedoel ik dat ik ALTIJD degene ben die alleen of met te weinig support aan een bepaalde kant van een map sta omdat alle anderen de leuke kant opzoeken. Als voorbeeld noem ik even Ensk waar iedereen de stad induikt en het veld altijd weer open gelaten wordt, of Muravanka waar de meesten het bos vermijden, highway waar ook in 90% van de gevallen de meesten de stad inrijden, westflank én brugkant volledig open latend.
Ik (met hulp van een enkeling) staan ons rot te verdedigen, terwijl ze aan de andere kant de vijand oprollen en lekker doorrollen richting cap om dan vervolgens te gaan roepen "GG".....
Ja, duhhhhhh als wij gewoon meegereden waren met de lemmingtrain had er helemaal niemand geroepen "GG" en hadden we halverwege weer als een gek terug gemoeten omdat we gecapped werden.
Hoe ervaren jullie dit? Rij je gewoon naar je favoriete kant van de map, of hou je 't in de gaten, keer je om of weiger je alleen een kant te verdedigen?
Mijn gevoel is dat je het wel in de gaten kunt houden, maar iets erover in de chat roepen is 99% zinloos. Het gebeurt zelden dat er iemand anders wakker is en zich "opoffert" om de ondankbare taak van het verdedigen op zich te nemen.
Zometeen kunnen we best even samen spelen
Fixed..Chaoss schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:08:
Wat betreft het niveau, ik ben zelf blijkbaar een newbie omdat ik op tier 5 speelmaar imho zou je toch vrij snel moeten snappen hoe het spel werk en wat handig is.... daar hoef je geen tier 6-7+ voor te zijn. Eigenlijk snapt niet iedereen vanaf het begin dat het niet slim is om allemaal 1 kant op te rijden of een basis totaal niet te verdedigen etc. Dat is gewoon common sense wat de meeste niet hebben en heeft weinig met je level te maken, het verschil zit hem er imho in dat je zowel in de lagere als hogere Tier's ontzettend veel lui heb die het spel "gewoon even uit proberen" of compleet egoïstisch zijn en de situatie bewust negeren etc. Vanaf een Tier 3-4 moet je al aardig doorzetten je premium tank gebruiken om nog verder te komen zonder er voor te betalen op tier 4 moet je al grinden voor je credits (als je geen goud koopt) dus op de hogere levels krijg je steeds minder meer lui die zomaar wat aankloten en het nog steeds niet snappen omdat het weinig moeite kost om zover te komen door het gebruik van een bot.
Gisteren nog in die nieuwe map "pearl river" (ofzo?), die tanks staan bij de start allemaal 1 kant op gericht maar als je die map ook maar 1 of 2 gespeeld hebt dan weet je dat je er een stuk of wat tanks (liefst 5-6) gelijk moeten omdraaien om over die brug te gaan en dan achterom want daar komen eigenlijk altijd een stuk of wat vijanden die anders zo je basis binnen stormen. Ik ga meestal die kant op omdat daar vaak te weinig tanks heen gaan, gister was ik de enige die zich omdraaide, meestal gooi ik er dan een SOS uit en dat werkt vaak wel, dit keer was er 1 andere tank die na 3x een SOS dacht misschien is het handig om die kant op te gaan. Nouhja met zijn 2;en konden we dus niets tegen die 6 tanks die daar achterom kwamen en die match was in no-time verloren gewoon omdat men (bewust?) niet op wil letten en je SOS negeert.
En als ik die SOS gebruikt echt in een moment van nood dan wordt ik ook vaak genegeerd ik heb het mee gemaakt dat 2 tanks die in mijn buurt stonden terwijl ik een SOS bericht deed omdat ik door 2 tanks werd aangevallen gewoon om het hoekje bleven staan terwijl ze niet in gevecht waren, erg irritant en vanaf hun kant egoïstisch maarja ik wil ze ook niet op kosten jagen dat ze dammage ontvangen want dat kost credits. Als ik een SOS in de buurt krijg zal ik altijd proberen diegene te helpen, je kan beter beide met 50% overblijven dan je medespeler dood en jij 100%, maar mensen zijn nu eenmaal egoïstisch maar dat heeft weer weinig met WoT te maken.
Iedereen mag het spel spelen zoals hij wil, blijkbaar zijn er genoeg spelers die maar wat aankloten en helemaal hun eigen ding doen, prima dat recht hebben ze maar ik kan me niet voorstellen dat dat na een paar Tiers nog leuk is.
Aan de andere kant krijg ik ook wel eens het idee dat sommige spelers van je verwachten dat je elke map tot in detail kent, van alle tanks weet wat hun weak spots zijn, je precies moet doen wat er van jouw (adhv de tank waarmee je speelt) verwacht wordt, je alle tutorials van WoT academie hebt bekeken, je verdiept hebt in strategieën etc. Als dat je manier van spelen is prima dan moet je vooral zo ver gaan. Maar voor andere is het maar een spelletje.
Als je iemand goed helpt en je doet een redelijke dammage dan maak je altijd wel winst of je speelt quite ook bij een loss(tot tier 8 ongeveer).mad_max234 schreef op zondag 28 april 2013 @ 11:25:
Edit/
Eigenlijk is het achterlijk dat spel zo in elkaar is gezet dat teamleden moeten kiezen of team helpen en wellicht verlies maken(vanaf tier 7 ongeveer gaat dat rol spelen) of niet helpen omdat het wellicht geld gaat kosten. Dat is totaal niet bevorderlijk voor de team based gameplay, in teamspel zou dat geen keuze behoren te zijn, alles behoort team gericht te zijn.
Jaaaa daar heb ik de meeste hekel aan of kan ik mijn kop wel stukslaan op de toetsenbord..Anoniem: 512842 schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:37:
Wanneer spelers echter niet eens hun best doen om een wedstrijd te winnen, kan ik me echt opwinden. Zo zie ik wel eens dat onze basis gecaptured word, en dat de tank die er het dichtst bij staat zo snel mogelijk wegrijdt ipv de basis verdedigt. En alleen maar omdat 'ie bang is virtuele schade op te lopen en virtuele credits te verliezen. Als je zo je hogere tiers moet spelen, speel ze dan niet. Of speel een moneymaker tussen elk potje zodat je op hogere tiers wel gewoon je team wilt/kunt helpen.
Je moet even iets specifieker zijn in wat je bedoeld.dr34m3dd schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:42:
Weet iemand waarom ik geen service record meer heb van mijn wins/loses?
[Voor 18% gewijzigd door ShockWave op 28-04-2013 16:55]
Zie mijn editted post boven, dit is namelijk weer een bericht waar we/ik niks mee kunnen.dr34m3dd schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:54:
Al mijn battles.
Dat altijd rechts onderin staat bij notifications
[Voor 42% gewijzigd door ShockWave op 28-04-2013 18:00]
Wie ben jij ingame als ik vragen mag? Ben ik wel benieuwd naar, kunnen er in principe in PTS maar een paar zijnwiskid schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:51:
[...]
Denk dat je even met coyotee moet praten, die heeft waarschijnlijke wel toegang tot het juiste gedeelte van het forum. Van wat ik gehoord heb haalde je toch niet het juiste niveau in tc/cw, ze zijn van daag de dag strenger op spelers dan vroeger, als je ziet dat de mensen die vrijgoed waren in mummy er nu uitgekickt worden.
Meteen maar een waarschuwing voor de gene die ook graag naar PTS willen, zorg dat als je platoont, tc, cw speelt je optimaal resultaat boekt.
PS had je het aan Lukas gevraagd? van hem zou je een fatsoenlijk antwoord moeten krijgen.
EFE vind ik zelf soms een beetje rare sfeer hebben hangen, wel wat prima lui hoor maar heel veel van de PTS mentaliteit verschilt het niet. Is QV niet enkel Duits? LiveIT mag op de fora wel gek doen maar verder best een prima kerel als je het mij vraagtNemean schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:26:
[...]
Geen HAMI hoop ik?
Je zou bij Eye for an Eye kunnen kijken is volgens mij ook een zeer goed team, zie QV ook vaak voorbij komen en anders zou je kunnen kijken bij e-penis clan (322) maar dan moet je tegen LiveIT kunnen.
Met 3 man was die binnen anderhalve minuut klaar merkte ik. Was ik gisteren goed bezig op de Indien hebben er een drietal gecapped zonder maar iets aan de battle bij te dragen, mijn platoon had makkelijk nog 2k damage extra uit kunnen delen!wsLy schreef op zondag 28 april 2013 @ 20:50:
Ligt het aan mij of is er iets mis met de cap van Prokhorovka op encounter? Lijkt net alsof deze een stuk sneller gaat dan op andere mappen... Iemand dit nog opgevallen?
Ik las het vanmiddag ingame inderdaad, erg zuur want die Russen zijn allemaal heel goed.djengizz schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:20:
[...]
Nice, wij mochten in de derde ronde vs RedRush.
Uhm kan me 2 ninjanerfs herineren op mijn Type59.dr34m3dd schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:11:
Ze mogen niks aan de premium tanks veranderen, je hebt ervoor betaalt. Ook heb je je recht om je geld terug te krijgen als ze de tank veranderen.
Als eerste welkom in de wereld van WoT en heb je de openingspost al doorgelezen?DanielWW2 schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:13:
Ik heb ook eindelijk maar een WoT geinstalleerd. Ik zat al een tijdje ernaar te kijken maar ik had nooit de tijd om het te proberen tot dit weekend. Nou ik vind het toch redelijk geweldig tot dusver.
Dan ook nog wat vragen.
Ten eerste heb ik al gekeken naar de gold ammunition en ik zag dat je die ook kan kopen met credits. Nou hoe de hell koop je die want als ik naar het menu ga dan kan ik ze niet kopen? Niet met gold of credits?![]()
Tweede vraag. Is het uberhaupt de moeite om dit soort ammo to kopen?
Dat zou je kunnen ondervangen door een simpele extra berekening toe te voegen.Knowuse schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:04:
[...]
Ja, dat zou natuurlijk leuk zijn, ik baal er ook van als ik goed speel en er weinig voor terug krijg (alhoewel een goed verlies potje me some nog 1k xp opleverd). Maar het probleem is natuurlijk hoe definieer je goed spelen? Heeft iemand die solo een flank beschermt en daardoor weinig damage doet, slechter gespeeld dan diegene die met in een lemming train een beetje schiet op alles wat beweegd.
Goed punt maar inderdaad spotting damage is wel een aardige als dat bijv. 100% is van de gedane damage in het team dan ook 250 exp erboven op.belgian1 schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:22:
[...]
En hoe ga je dan je low tier scouts belonnen als ze hun scouting job goed uitvoeren?
Misschien via damage to spotted targets?
Goed idee inderdaad maakt de 'bonus' berekening alleen maar makkelijkerKnowuse schreef op maandag 29 april 2013 @ 13:50:
[...]
Opzich zou dit een betere oplossing zijn omdat iedereen in het winnende team beloond wordt en de toppers van het verliezende team. Denk zelf dat het een stimulans kan zijn om door te vechten tot het bittere eind i.p.v. opgeven.
Ik zou dan die bonus geven aan spelers die xx% boven het gemiddelde XP van het team zitten. Aanzien bij xp al redelijk rekening is gehouden met de schillende manieren om bij te dragen aan de battle.
Hij luchte gewoon even zijn hart zoals zovelen op dit forum en ik zie zijn bericht meer als een retorische vraag normaal is....Fest schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:10:
Maar klaag je nu over de matchmaker of vraag je hulp hoe je moet scouten?
Ventilation is altijd goed en met de rammer kan je lekker snel de vijand verrassen.Anoniem: 512842 schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:14:
Inmiddels heb ik ook 1 miljoen credits bij elkaar geharkt, en ik vroeg me af: is het het waard om equipment voor de T-34 te kopen? Vanuit de T-34 wil ik zowel de T-34-85 als de SU-85 unlocken, dus ik ben er nog wel even in bezig. Maar ja, het is zo duur hè
Na enig research zit ik zelf te denken aan het kopen van Ventilation en een Gun Rammer. Daarnaast gebruik ik dan de Binoculars die ik vorige week al had gekocht. Is dat iets of heb je voor die 57mm gun echt een Enhanced Gun Laying Drive nodig om zo optimaal gebruik te maken van de RoF?
Ik weet dat het waarschijnlijk een noobvraag is, maar in het geval van zo'n grote investering stel ik advies van meer ervaren spelers zeer op prijs
Aha MrBluepsychoclown schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:16:
[...]
Speciaal voor alle mensen uit GOT2
Player statistics
Klinkt hilarisch, is toch weer eens wat anders dan de enemy arty die zichzelf al verdrinktKojoottii schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:28:
ah mrblue, wist dat iemand mij een keer had verteld dat ie wiskid was maar wist niet meer wie
Had gisteren trouwens grappig potje in die haven map in tier 8 tc, muphus en ik duwden daar tijdens het vechten al een tank het water inVervolgens was als laatste een KT over, ook redelijk in de buurt van het water, hebben we die met iedereen die nog over was , stuk 7-8, die gast ook naar het water geduwd en erin gekregen, duurde wel paar minuten
In ieder geval dit weekend even afwachten (je weet maar nooit)Knowuse schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:59:
Je kunt het beste modules kopen als er weer een 50% weekend aanbieding is.
Victory!
Map: El Halluf
Date: dinsdag 30 april 2013 0:30:57
Vehicle: Type 58
Exp: 3.998 (x2) + Credits: 43.833
Achievements: : Lehväslaiho's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
T50-2 tier VI, goede scout, je kan ermee passief scouten maar ook actief door lekker in beweging te blijven en gekke moves uit te halen, zelf weinig damage kunnen doen.ChojinZ schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 21:10:
Vraagje:
Ik speel nu vrij lang, voornamelijk Tier 8 t/m 10, langzame medium en heavy tanks.
Scouten zit er daardoor nauwelijks in. Nu ben ik opzoek naar een lage tier scouttank die voornamelijk uitkomt tegen hogere tiers.
Ik speel sinds de beta maar heb me eigenlijk nooit gericht op scouten. Heb in de wiki gekeken wat leuke scouttanks zijn, maar zoals zo vaak is de wiki niet helemaal up to date en dus niet geheel betrouwbaar
Iemand een goede suggestie wat betreft scouttanks? ?
[Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 30-04-2013 22:49]
Ja er zijn bots in het spel, herkennen tsja..er zijn verschillende soorten van Botten.blonderulez schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 02:51:
Vandaag in een pot waarschijnlijk een bot in het team gehad. Mijn vraag aan de ervaren spelers, zijn er bots in WOT en indien ja, hoe herken je zo'n bot? In dit geval was het een tiger die in de eigen cirkel bleeft staan. Ik kwam vlak bij de eigen basis in gevecht met een IS en uiteindelijk verloor ik. Toen de IS doorreed en dicht bij de tiger in de buurt kwam, begon hij te bewegen, alleen vond ik het hele rare bewegingen, draaien met de turret en daarna ging die richting te IS, hij schoot wel een keer of 4 (1 keer ook raak) maar heel onlogisch (draait met zijn zijkant vlak voor de loop van de IS, rijdt er voorbij, maar probeert niet op de achter- of zijkanten te schieten). Wat denken jullie, zou dat een bot zijn geweest? Zo niet, hoe herken je dan wel een bot?
[Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 01-05-2013 10:33]
Ik neem aan dat je de turret nog niet gemonteerd hebt/gaat monteren terwijl je nog met de B barrel speelt?dynosu schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 10:15:
Gisteren de Conqueror gekocht, nu nog 12k tot de turret en dan de 60k grind naar de gun. Maar denk dat dit wel een prima tank gaat worden.
VIII Centurion Mk. III 165 165/112/112 mm armor.
IX Conqueror Mk. II 0152 152/89/70 mm armor
Sowieso de turret van de IS-2 overslaan, heb je echt niet nodig.SimpelenLeuk schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:29:
In algemeen zijn de betere reload tijden vaak beter, de vormen\angles van de turret, verhoogte HP, amount of shells die zie moet je ook allemaal meenemen.
In het algemeen is een nieuwe turret altijd beter.
Bij de IS2 moet ik ook nog eens goed kijken het lijkt er op als ik deze mag overslaagn. maar mijn research ontbreekt nog.
Precies de reden waarom ik de T-34-85 toch maar iets langer houd dan de beoogde 50 battlesredwing schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:36:
[...]
T-34 en T34-85 hebben een credit bonus deze maand
Als een skill op 100% zit dan kan je in de crewfile onder de skilltab kiezen voor drop skills.Anoniem: 467485 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Hoe werkt dat?
Hele crew naar 100% repairs, dan repairs van commander verwijderen (maar gaat niet verloren) en trainen voor 100% 6th sense? En daarna repairs weer terugplaatsen? Zijn die dan 100% voor de commander.
Waar had ik dat kunnen/moeten lezen?
Als ik mij vergis staat dat ook gewoon in de TS en daarnaast staat de WoT Wiki boordevol met informatie!Anoniem: 467485 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Hoe werkt dat?
Hele crew naar 100% repairs, dan repairs van commander verwijderen (maar gaat niet verloren) en trainen voor 100% 6th sense? En daarna repairs weer terugplaatsen? Zijn die dan 100% voor de commander.
Waar had ik dat kunnen/moeten lezen?
Ik weet het niet 100% zeker uit mijn hoofd maar het is volgens mij 100%/95%/90% of 100%/90%/80%.ShockWave schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:22:
[...]
Als een skill op 100% zit dan kan je in de crewfile onder de skilltab kiezen voor drop skills.
Voor 100% moet je gold gebruiken, 80% betaal je credits (200.000?) en een drop naar 50% is gratis.
Na de drop kan je weer een andere skill kiezen die dan gelijk 100/80 of 50% is.
Blijft hij 100% dan kan je aan een 2e skill beginnen maar deze begint weer op 0%
[Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 01-05-2013 15:41]
...Victory!
Map: Prokhorovka
Date: woensdag 1 mei 2013 22:03:30
Vehicle: Pz.Kpfw. IV Schmalturm
Exp: 3.692 (x2) + Credits: 55.218
Achievements: : Invader, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Victory!
Map: Karelia
Date: woensdag 1 mei 2013 23:49:01
Vehicle: Type 59
Exp: 1.600 + Credits: 105.475
Achievements: : Confederate
[Voor 64% gewijzigd door ShockWave op 01-05-2013 23:57]
CAP = capping zonedefixje schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:08:
Wow wat een termen, ik dacht dat ik het spel aardig kon haha. Is het teveel gevraagd om te vragen wat het volgende betekend:
- CAP
- HE
- HP
Verder heb ik gister gezocht op "GoT" en "Gathering of Tweakers" in de channels (op Server EU1) maar kreeg geen hits? Weet iemand waar ik beter op kan zoeken?
Zag ik gisteren nog, potje waarin we verloren doordat oa. een Hellcat (tier 6 match) meteen op mijn maat (KV-2) begon te schieten en blocken. Heel irritant en wilde niet stoppen na vragen dus een teamkill om wel weg te kunnen komen van spawn (Prokhorovka) begint hij nog te zeiken in de chat ook nog. Vreemde gast..Thompson schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 12:54:
Ik ben zojuist tegen m'n principes ingegaan en heb een teamkill gemaakt, idioot was meteen vanaf t begin m'n tracks om en om kapot aan t schieten...
Serieus....de tank voelde gewoon wat lekkerder aan, schoot voor mijn gevoel veel sneller en zuiverder...ach kan gevoel zijn..
Pas op het is verslavend (zowel hoge WR halen als platoonen)Anoniem: 512842 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:19:
Zojuist heb ik voor het eerst geplatoonedKwam iemand van SRSLY (geen idee, maar volgens mij best een respectabele clan) tegen waarmee ik aan de praat raakte, en samen met hem heb ik de T-34 grind afgerond. Was een erg goede ervaring. Zeer leerzaam en mede door teamwork wonnen we 80% van onze battles. Heb nu een Kyozu-achtige WR; nog maar even van genieten voor zo lang als het duurt
Toevallig las ik op de vorige pagina over het Gathering of Tanks channel. Daar zal ik zeker eens langsgaan; lijkt me erg leuk om met andere forumers die ook mid-tiers aan het spelen zijn te platoonen
Hoor je mij ooit over arty dan? Inderdaad
Lange tijd niet meer gedubbeld (ik speel toch nooit T1 als we ESL spelen) maar had ik toch wel weer zin in gekregen, leuke dubbelVictory!
Map: Himmelsdorf
Date: donderdag 2 mei 2013 19:55:23
Vehicle: T1 Cunningham
Exp: 3.362 (x2) + Credits: 21.763
Achievements: : Top Gun, Scout, Expert: China
[Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 02-05-2013 20:47]
I knowNemean schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:48:
[...]
Wat maar een geintje hoor
Chris en ik moedigen het zelfs aan! Pak je loltraktor maar gauw voor het nieuwe event.
7 pelsjes en ik was te lui de hill op te rijden voor een 14 hp kill dus >50 cap points meegepikt.Gizzy schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 20:53:
[...]
Zijn heel wat pelsjes geweest zo te zien. Toch ook mijn t2 eens leuk uitrusten voor de fun.
Ik gok dat dat om tanks zoals de Maus gaat want die mag zeker wel een buff gebruiken (en niet enkel hp..)Knowuse schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:01:
Van Silents Stalkers blog:
- in 8.6, heavily armored tanks in general will be changed (SS: as in buffed)
- in 8.6, "there will be changes in armor mechanics"
Wie weet misschien maakt dit de JPE-100 weer leuk.
Grove lijnen zijn wel enigszins onofficieel duidelijk volgens mijx-cessive schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:14:
[...]
Het is nog niet duidelijk hoe de arty trees precies gaan worden toch? Welke arty een tiertje hoger worden en welke niet...
Ach je weet wat je kan verwachten en dan, mits je slim bent, pas je je daar op aan. 5 TD's op El Halluf? Zal mij wat, grote kans dat die ergens in de buurt van de basis blijven hangen en we dus snel de 1-2 lijn kunnen pakken om dichtbij te komen.Antrikko schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:12:
[...]
Dat soort matches betekend vaak dat 2/3 van het team niet veel te doen heeft. Als er 4/5 tanks worden vastgezet door arty, hebben ook 4/5 artyspelers niet veel te doen dan afwachten wat er gaat gebeuren.
Ik speel dit spel om wat plezier te hebben in de vrije tijd die ik heb, als ik (of een groot deel van het team) niet kan of wil meespelen omdat er arty aanwezig is vind ik toch dat er een flinke vermindering moet komen in het max aantal arty spelers per match (1 of 2 het lieftst).
Ik vind ook dat WG bij de matchmaker dan ook maar moet zetten dat als je arty speelt je een langere wachttijd kan verwachtten als je arty speelt.
Afhankelijk van de situatie natuurlijk. Is het nodig dat jij de move maakt omdat je teamgenoten hulp nodig (gaan) hebben? Kun je weg komen zonder dat je beschoten kan worden om ergens anders te gaan helpen? Is het een lagere tier en heb je genoeg health en kans om te bouncen? Want dan kun je best dat schot innen om een tegenstander uit te schakelen.Antrikko schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:26:
[...]
Hoe vaak heb je niet achter 1 kant van een obstakel gestaan met een enemy aan de andere kant wachtend op de eerste die het geduld verliest? Zodra je het hoekje ook maar omgaat ga je het hoekje om...(Sorry het moest)
Je kan natuurlijk wachten tot je allies je te hulp schieten, maar ja allies vertrouwen gaat je niet ver brengen.
Ik geef ook wel toe dat ik een onervaren speler ben, ik speel het spel nog geen jaar met max 5-10 matches per dag, maar ik weet wel dat ik boven het niveau zit van 50-60% van de spelers.
Dat is dus slecht FC'en, het zal soms werken maar juist het adaptief vermogen en het toepassen ervan is een kunst en iets wat je wilt bezitten als FC.SimpelenLeuk schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:28:
[...]
Helaas gebeurt dit echt te weinig dat mensen gewoon een beetje denken over wat te doen. Zelf FC's bij ICE drukken hun tactic op bij cw zonder na te denken wat de vijand doet of hoe deze zelf te counteren is.
[Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2013 11:39]
Zo ken ik er genoeg, voor de liefhebber: timenspacergras schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:56:
http://noobmeter.com/player/eu/mike3112197
WTF
En uiteraard ook nog eens een grote bek over hoe de rest van het team moet spelen.
Ik zeg prima! Mooi de laatste 4 battles spelen op de Type 58 en dan toch maar al de T-34-1 aanschaffen. Daarnaast de T-34-85 blijven spelen voor dubbele crew exp en credits. Misschien ook weer een goede stap richting de 100% tweede skill op de 50 100 doen.
Soms wil ik ook wel ragen hoor en deed ik vroeger wel ietsjes meer dan nu maar in principe weet ik maar al te goed dat ik daardoor slechter ga spelen en uiteindelijk alleen maar gefrusteerder raak. Het is een neerwaartse spiraal waar je slecht uitkomt en dan kun je beter denken FISH en lekker verder gaan of je fouten/van het team inzien en er de volgende keer op in spelen.Anoniem: 512842 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:49:
Nice, x2 crew training is altijd handig, en stond op het punt de SU-85 te kopen. Die gaat zeker veel gespeeld worden dit weekend
Vandaag heb ik overigens ook de keerzijde van platoons ervaren. Speelde wederom samen met iemand van SRSLY, maar dat was één en al rage. Hij speelde de Grille en ik mijn eerste potjes in de KV-1. Het begon met klagen over hoe al zijn schoten mis gingen, daarna waren alle teamgenoten noobs, en tot slot moest ik er zelf ook aan geloven, en niet zo'n beetje ook. Ik werd er zelf ook negatief en begon er slechter door te spelen, en zo heb ik mijn eerste middag WoT achter de rug waarin ik nauwelijks plezier heb gehad.
Ben wel benieuwd hoe het er dan wel niet aan toe moet gaan in écht goede clans. Als ik streams van Kyozu of Laughter kijk, valt het me op hoe kalm beiden zijn, maar verhalen over ragende piraten (Marmist heette hij geloof ik) en 322'ers heb ik ook gehoord.
Trouwens, weet iemand van jullie nog enige streams die leuk en leerzaam zijn om te bekijken op Twitch? Ik kijk regelmatig naar streams terug van Kyozu en Laughter, gewoon om te zien hoe zij met bepaalde mappen omgaan en bepaalde tanks spelen. Ik heb er best veel aan en ik vind het leuk om mezelf te verbeteren
PS. Kyozu, komt er weer een stream dit weekend?
I know, thanks bluewiskid schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:52:
Ik geef ook alleen maar aan wat er op het forum stond.
Hoorde van anderen ook al dat je echt zo makkelijk in de gold ronde komt als je een beetje georganiseerd team hebt. Helaas kan ik de Zaterdagen nooit spelen in verband met werkfilipy23 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:09:
Zit met een Dragonborns OMV team in het cruiserweight tournament. Net de 1500 gold ronde gehaald. Nu voor 2500 gold tegen een noob team en daarna 4 sterke teams. Spannende avond en morgenavond
Babs out!
Heb je Dynosu's modpakket? Dan heb je waarschijnlijk de Max zoomout mod geinstalleerdatticus182 schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:32:
Is het trouwens nieuw in 8.5 dat je heel erg ver uit kunt zoomen, of is dat een bijkomstigheid van J1mb0's Crosshair Mod? Viel me vandaag pas op, en is af en toe ideaal (vooral met lights/meds) om zo ver uit te kunnen zoomen!
[afbeelding]
Misschien omdat hij niet bepaald actief is, gokje maar hoorwsLy schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 15:16:
Ik zag daarstraks dat Abusemeh niet meer in PTS zit? Iemand die de reden weet? Kyozu, wiskid, kojoottii?
Dit topic is gesloten.
Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details