Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste
Acties:
  • 90.085 views

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
VasZaitsev schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:19:
[...]

Camera die de hele tijd beweegt volgens mij: stel je geeft gas, duurt het een seconde voordat de camera volgt, ook trilt ie bij een treffer.

Zwaaaaar irritant, voelt als lag namelijk :(
ja, dat viel als eerste op..... kan je zoiets misschien uitzetten :?

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-03 20:20
Ben blij als ik voorbij de T82 ben, tot nu toe al 2x een draw mee gehad in een tier 5 battle en wanneer ik met tier 5's in een tier 7 match kom doe ik nog meer damage dan sommige van onze tier 7's... Unlucky met de teams is zuur :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

TRX schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:15:
[...]

ja, dat viel als eerste op..... kan je zoiets misschien uitzetten :?
Komt vast wel een mod :P

Tis net Apple "Wanna get rid of that annoying camera, well, there's a mod for that :*) "

"Wanna see the weakspots, there's a mod for that"

"Wanna be a bot, there's a mod for that"

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

• Sandeman!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-03 08:15
Nemean schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:17:
Voor de liefhebbers:

http://www.mmoga.com/Game...ld-50000-Coins-Bonus.html

Deze code levert op voor 7,99:

FCM Pak 40
2000 Gold
1 Week Premium
en 50.000 Credits

Ja er staat dat het alleen voor nieuwe accounts is, maar dat is niet waar het is voor bestaande accounts. En ja er staat dat het een T2 LT is en nee het is een FCM!
Dankjewel voor de tip. Werkt inderdaad voor bestaande accounts!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-03 12:00
psychoclown schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:40:
Ben blij als ik voorbij de T82 ben, tot nu toe al 2x een draw mee gehad in een tier 5 battle en wanneer ik met tier 5's in een tier 7 match kom doe ik nog meer damage dan sommige van onze tier 7's... Unlucky met de teams is zuur :)
Ik vond de T82 een leuke TD, gewoon de howitzer pakken en derpen maar. Wel van dichtbij want als je het op afstand probeert ben je nat.

Alle vragen hebben een antwoord

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-03 21:35

Vae Victus

Awesome God

mhindrik schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:54:
[...]

Ik vond de T82 een leuke TD, gewoon de howitzer pakken en derpen maar. Wel van dichtbij want als je het op afstand probeert ben je nat.
Op afstand is ook zeker wel te doen. Als je namelijk uit de sniper modus gaat kan je over objecten heen schieten. Let wel op de shell travel time want over grotere afstanden is die gerust ~2-3 sec.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-02 11:56
Vae Victus schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:01:
[...]

Op afstand is ook zeker wel te doen. Als je namelijk uit de sniper modus gaat kan je over objecten heen schieten. Let wel op de shell travel time want over grotere afstanden is die gerust ~2-3 sec.
Ik dacht dat ze dit al eens gefixed hadden?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-03 18:15

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Ook in sipermode kan je over objecten heenschieten hoor, derpguns hebben altijd een boogtrajectory...

Star Citizen referralcode

• User
  • Laatst online: 19:51
ShockWave schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:03:
Ook in sipermode kan je over objecten heenschieten hoor, derpguns hebben altijd een boogtrajectory...
Niet helemaal.

Als je niet in snipermode zit en op een tank richt waar een heuvel voor zit, past de game de trajectory automagisch aan zodat de shell op de tank zou moeten komen.
Zit je wel in snipermode en richt je op de heuvel waar de tank achter zit, pas de game de trajectory automagisch aan zodat de shell op de heuvel voor de tank terecht komt, aangezien je daar op right.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Arcade view gebruikt een ander uitkijkpunt (bovenop turret) dan sniperview (door de gun) waardoor het kan zijn dat je iets niet kan targetten in sniperview en wel in arcade.

• TRX
Receipt.
Date: dinsdag 18 juni 2013 14:53:28
Vehicles received: FCM36 PaK40
Slots received: 1

yep incl extra slot :)

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Kan de code ook niet activeren, dus heb maar een ticket aangemaakt.

• psychoclown
mhindrik schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:54:
[...]

Ja dat wel en ik weet hoe je met derps moet omgaan maar over het algemeen heb ik liever een wat accuratere gun (ligt aan het soort tank, met een IS of IS3 gun bijv. kan ik al zeer prima uit de voeten). Zoals gezegd had ik ook vooral wat pech met de teams/MM en dat soort dingen gebeuren nou eenmaal ;)

• TRX
wat een tank! :o

Victory!
Battle: Himmelsdorf dinsdag 18 juni 2013 18:44:23
Vehicle: FCM36 PaK40
Experience received: 1.590 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 18.607
Battle Achievements: Reaper, Master Gunner, Mastery Badge: "2nd Class"

wel erg traag... (moet wat te klagen over blijven natuurlijk)

[Voor 13% gewijzigd door TRX op 18-06-2013 18:50]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Ik kwam gisteren een T110E5 tegen op een zeer onverwachte positie...

Stichting Hobbyserver

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

wsLy schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:01:
Ik kwam gisteren een T110E5 tegen op een zeer onverwachte positie...

[afbeelding]
Oh, een berggeit.

Vind ik een behoorlijke faal van WoT, tanks die vrolijk bergjes op kunnen klimmen, waardoor ze vaak een behoorlijk voordeel hebben. Kleine steile heuveltjes? Tja, als de tank dat in het echt ook zo kunnen, best, complete bergen die een flinke hoek hebben opklimmen, nou nee...

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:27

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Knowuse schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:52:
[...]

Bij mijn account werkt deze code niet :(
Heb je wel een code ontvangen die begint met B5?
mhindrik schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:58:
[...]

Krijg je er een slot bij of niet?
Jep
Vae Victus schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:41:
hmm bonus code werkt toch echt niet bij mij
Zoals hier boven ook een code die begint met B5? ;)

• Gleighton
  • Niet online
Bij mij begint ie met 5E en krijg ook de melding 'You cannot redeem bonus code on this account.'
Nemean schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:17:
[...]

Denk dat dat een invite code is, helaas. ;)
:'(

[Voor 85% gewijzigd door Gleighton op 18-06-2013 21:14]

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gleighton schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:14:
Bij mij begint ie met 5E en krijg ook de melding 'You cannot redeem bonus code on this account.'
Denk dat dat een invite code is, helaas. ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bah, hier ook eentje die met 5E begint en niet werkt :'(
Gezien er duidelijk bij stond dat het alleen voor nieuwe accounts was kan ik het ze ook niet kwalijk nemen, wel minder dat het blijkbaar vrij willekeurig is...

Soittakaa Paranoid!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gleighton schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:14:

[...]

:(
Als ik dit had geweten had ik het er bij verteld. Je kunt er nu wel een 2e account mee aanmaken.
dion_b schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:38:
Gezien er duidelijk bij stond dat het alleen voor nieuwe accounts was kan ik het ze ook niet kwalijk nemen, wel minder dat het blijkbaar vrij willekeurig is...
Mja, als ik het had geweten, dan had ik jullie daar voor gewaarschuwd. :Y

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gelukkig een B5 code. Ben aan het grinden voor zowel de Panther als de Tiger II en daar wil je wel 100% crew hebben. De Panther schijnt niet zo leuk te zijn totdat je de 7.5cm L/100 hebt. Dat geloof ik wel na het spelen met de Tiger met de 7.5cm L/70. :')
Voornamelijk omdat ik nu een paar crews heb die hun eerste skill bijna gemaxed hebben. Die gaan dus naar de nieuwe beestjes en dan is wat extra gold wel leuk. ;)

En dan vraag ik me toch af hoe het voor Duitse tanks gaat aflopen omdat kanonnen nu accurater worden bij 8.6. Uiteraard speel ik voornamelijk Duitse tanks dus dat word even aankijken. :+

Oh en dan nog dit. :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_Z_5Doh0xqQ]

[Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-06-2013 21:02]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Gleighton
  • Niet online
Nemean schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:56:
[...]

Als ik dit had geweten had ik het er bij verteld. Je kunt er nu wel een 2e account mee aanmaken.

[...]
Ik ben niet boos op jou hoor /3 nu moet ik alleen iemand anders zoeken om mee blij te maken :+

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
dion_b schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:38:
Yep, de mijne begint ook met 5E. Weet wat ze gedaan hebben: In doosjes van wot zatten altijd twee codes, een invite code en een code voor bestaande accounts. Ze hebben deze twee codes op een berg gegooid en verkopen ze per stuk.

Edit: en morgen hebben de update...
http://dl.wargaming.net/w.../WoT_0.8.6_eu_install.zip

[Voor 7% gewijzigd door Knowuse op 18-06-2013 21:24]

Shuttle st20g5

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-03 14:20
bugger, heb ook een 5E code :( kon wel het gold en de premium tank gebruiken. wil geen 20€ uitgeven voor een T8 premium...

PSN - ps4 : sir_kowlier

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:54

thijsco19

KTM 990 SMT

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
Researched:
WZ-120 researched. Undistributed experience spent: 175000. Free Experience spent: 0. *O*

Klaar met de T-34-2, vond hem leuk spelen, die 122mm was echt fun. Echter geen Ace badge gehaald, denk dat je daarvoor met de 100mm een betere kans hebt.

Shuttle st20g5

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wat een avond...
Ik probeer de Panther en de Tiger II te unlocken met voorrang voor de Panther. Dus dan zit je in de VK 30.01H te grinden. Zo ongeveer alleen maar tier 8 games waar je dus niet veel gaat uitrichten en dan eindelijk eens een tier 6 game met maar 2x6 en 2x5, de rest 4 en geen arty en dan rushed je team de cap. Why? :')

Dan ook nog drie bounces achter elkaar met de 88mm op een M4A3E8 die niet eens 50m van me vandaan was en dan ga je echt denken dat WG mij haat. Het is een f*cking 88mm, het kanon dat Shermans op 2km afschoot en niet eens aan weakspots hoefde te denken. Nee kets af op een paar meter afstand. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Er zit een verschil in de lange en de korte 88 he. De korte heeft een veel lagere mondingssnelheid, waardoor de pen minder was.

Het 75mm kanon wat de Sherman eerst had, had dat probleem ook. De granaat van de 76mm is veel sneller, dus meer pen.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

VasZaitsev schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 01:53:
Er zit een verschil in de lange en de korte 88 he. De korte heeft een veel lagere mondingssnelheid, waardoor de pen minder was.

Het 75mm kanon wat de Sherman eerst had, had dat probleem ook. De granaat van de 76mm is veel sneller, dus meer pen.
De "korte" deed maar 116mm penetratie op 2km tegen 90 graden 240 US BHN RHA staalplaten. Dit met PzGr 39. Mondingsschelheid was z'n 770 m/s. (US post WW2 Aberdeen test)
Wat de VS gebruikte als staal voor de Sherman was z'n 20% zwakker. Gaat zeer zeker een 88mm granaat stoppen. De short 88mm is gewoon een zielig zwak en slap aftreksel van hoe dat ding echt was. Als dat ding was zoals de echte 88mm L/56 dan had je de 88mm L/71 niet nodig op de Tiger I omdat de 88mm L/56 meer dan voldoende is om T7 tanks te slopen.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Tja, het is al heel vaak gezegd: wil je de echte potentie van de tanks en hun wapens zien, moet je mappen maken van 25km2 of meer. Dan kun je idd kanonnen gebruiken die pennen op 2km afstand, maar, dat zal het spel veels te moeilijk maken.

En in stadsmappen heb je vervolgens geen ruk aan die kanonnen, sterker nog, als je maakt dat een loop niet meer door een gebouw kan, wordt het helemaal intressant.

• TRX
Knowuse schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:12:
[...]

Yep, de mijne begint ook met 5E. Weet wat ze gedaan hebben: In doosjes van wot zatten altijd twee codes, een invite code en een code voor bestaande accounts. Ze hebben deze twee codes op een berg gegooid en verkopen ze per stuk.

Edit: en morgen hebben de update...
http://dl.wargaming.net/w.../WoT_0.8.6_eu_install.zip
nog een paar minuten en hij is binnen :) thx

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

VasZaitsev schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 02:41:
Tja, het is al heel vaak gezegd: wil je de echte potentie van de tanks en hun wapens zien, moet je mappen maken van 25km2 of meer. Dan kun je idd kanonnen gebruiken die pennen op 2km afstand, maar, dat zal het spel veels te moeilijk maken.
Dan wordt dit spel ook een sim i.p.v. een fps en zul je heel veel spelers verliezen.

Ik begrijp ook niet dat er best wat mensen zijn die realistische en historisch correcte tanks will, unbalanced much...

"Oooh Jeroen!"

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:36
Kaap schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 07:06:
[...]

Ik begrijp ook niet dat er best wat mensen zijn die realistische en historisch correcte tanks will, unbalanced much...
eens, WOT is ver van realistisch en historisch. Ooit wel eens beelden gezien van bijv. een King Tiger die werd uitgeschakeld door een T95?
Binnen marges en uitgangspunten proberen ze dit zoveel mogelijk te simuleren en daarin is het een leuk spel.

Gisteren de topgun op de toirtoise en die is wel erg leuk :*) Overal veel randoms gespeeld en een slecht gevoel over gehouden. Zie nu dat ik toch 64% winrate had dus mag eigenlijk niet klagen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:55

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Overigens...

Het goede nieuws vandaag: geen CW event *O* Even dag relax, gewoon rustig platoonen, grinden etc. Nee, serieus, dit event leg een belachelijk hoog stress level op je clan. Om de scheet nieuwe tiers, weer lekker van alles uitzoeken en regelen. Ik persoonlijk vind stage 1 best ruk, en dat hoor ik van veel meer mensen.

Komende stages hebben maar 2 tiers dus dat lucht wel op, zal een heleboel schelen. Anderzijds, nog 33 dagen voordat dit event is afgelopen en we weer terug kunnen naar reguliere tier 10 clan wars. Scheelt een hoop moeite als het weer in de oude staat is.

Het slechte nieuws vandaag: vandaag released World of Artillery :r

"Oooh Jeroen!"

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:16

p0st

Dutch Reefer

Bean77 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 07:41:
[...]

eens, WOT is ver van realistisch en historisch. Ooit wel eens beelden gezien van bijv. een King Tiger die werd uitgeschakeld door een T95?
Binnen marges en uitgangspunten proberen ze dit zoveel mogelijk te simuleren en daarin is het een leuk spel.
Mooi gesproken Bean, daar kan ik me volledig in vinden!

Zeker niet historisch en realistisch, maar wel historisch en realistisch genoeg om inmiddels veel meer te weten van tanks dan ik ooit geweten heb

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-03 21:16
Waar is dat nieuwe topic kyozu?

• psychoclown
Je ben er wel erg vroeg bij Blue :P

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 36
Changes komen later nog, eerst belangrijke zaken.

[Voor 64% gewijzigd door psychoclown op 19-06-2013 08:52]

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee