Katertje, gister Vastra Gotaland verloren, daarmee teruggezakt naar de 68ste plek. We hadden de encounter tegen Lemming Train gewonnen, maar weer de aanval op Stockholm zelf verloren. Zure avond...
"Oooh Jeroen!"
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"Oooh Jeroen!"
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
Eind vorige week in mijn ISU last van, problemen met dubbelen wel dikke damage op eerdere potjes.VasZaitsev schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:44:
Nu ik wontcachme ook hoor over lagspikes, hebben meer mensen er last van?
Ik heb er in golven erg veel last van, vorige week niet, nu al weer een paar dagen, wat het speelplezier vaak nadelig beïnvloed, omdat je dus niet peek-a-boo doet, maar alleen peek en daar dus 5 seconden blijft staan....
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Heb eigenlijk nooit last van lag, alleen gisteren in m'n T-57 een lag spik.ShockWave schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:30:
[...]
Eind vorige week in mijn ISU last van, problemen met dubbelen wel dikke damage op eerdere potjes.
Vervolgens op murovanka timer op 0 ikke W knop en niet meer van het gas te krijgen.
Zie iedereen stilstaan en hoor mijn platoonmate een Ferdi voor noob uitmaken omdat hij wordt geramd, die Ferdi rijdt vervolgens het water in en verzuipt.
Ik rijdt naar de zijlijn en blijf daar hangen, kan niks meer.
Enige remedie was uitloggen en weer inloggen, helaas was ik toen een rokend wrak in de magic forrest met 1 spot van een T34 en geen damage op mijn naam...geweldige dubbel was dat.
Shuttle st20g5
[Voor 17% gewijzigd door wsLy op 17-06-2013 12:17]
de t9 chinese heavy, de wz 11-4 (uit mijn hoofd) is meesterlijkKnowuse schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:39:
[...]
Heb eigenlijk nooit last van lag, alleen gisteren in m'n T-57 een lag spik.
Gisteren de IS-2 gekocht, was eerst niet van plan om een de chinese heavy line te doen, maar nu is er weer kans om gold te winnenVerder kan ik veel modules voor WZ-120 grinden in de heavy line.
Ben benieuwd of ze volgende maand zo'n contest doen voor mediums of td's.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Gewoon net een IS, vlieg je dus doorheenwontcachme schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:35:
Ben benieuwd naar de IS2. Hopelijk wat minder premium shells nodig dan op de Type 58. Daar kwam je met normale ammo amper door zijkanten van KV's.
Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.
jup die
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Zoiets doe ik ook. Ik heb wel het idee dat door het steeds een ander soort tankje pakken (light/heavy/tank destroyer) ik eigenlijk steeds verkeerde beslissingen neem omdat je met je gedachte nog bij je vorige tank zit.Sneezzer schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:17:
Och ik grind alles door elkaar nu...
-Afgelopen weekend de GWtiger geunlocked voor de patch.
-De T34-2 geunlocked.
-De E75 doorgespeeld (moet nog altijd de gun en engine hebben).
-KV-4 flink onderweg naar de ST-1
-De Panther 2 langzaam door naar de E50
-De JP2 flink gepushed naar de JT (crewmember gewisseld omdat de JT een man extra heeft).
-De IS ruim 40k exp gehaald richting IS-3
-De Wz131 lekker doorgespeeld
Misschien richt ik me teveel op alle lijnen haha, maar kan gelukkig lekker afwisselen in gameplay.
Kan, maar ik vind het ook goed om - zeker als het even wat minder gaat - af te wisselen qua speelstijl.DvE schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:48:
[...]
Zoiets doe ik ook. Ik heb wel het idee dat door het steeds een ander soort tankje pakken (light/heavy/tank destroyer) ik eigenlijk steeds verkeerde beslissingen neem omdat je met je gedachte nog bij je vorige tank zit.
Soittakaa Paranoid!
[Voor 13% gewijzigd door MaXeRs op 17-06-2013 18:24]
Je schiet dus 3 keer op spaced armor/crewlid oid. Beter leren mikken zou ik zeggen ipv WG af te zeiken. Van beter leren mikken ga je trouwens ook echt beter spelen in tegenstelling tot op WG zeikenmaxers1973 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:11:
Effe zeiken als een oud wijf !!
3 schoten met mijn ouwe trouwe M6A2E1 op een IS3
3 keer damage maar geen hptje er af. Wel die IS3 op de schroot hoop uiteindelijk.
Zo ik ben over naar de dark side, WG u suck
[removed]
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk ,maar ik zit soms met een trillende zwetende linker muishand en dan ook op het puntje van mijn stoel en dat is niet bepaald gunstig voor mijn aimredwing schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:22:
[...]
Je schiet dus 3 keer op spaced armor/crewlid oid. Beter leren mikken zou ik zeggen ipv WG af te zeiken. Van beter leren mikken ga je trouwens ook echt beter spelen in tegenstelling tot op WG zeiken(Al blijft dat laatste natuurlijk wel altijd leuk
)
Durf ik niet te zeggenpsychoclown schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:22:
Jammer dat het niet de T2 Light is
Maar heb jij het al geprobeerd Nemean en werkt het vaker dan eens op je account? Anders is dit misschien wel een leuke bestemming van het ESL geld wat ik heb gewonnen. Dat zou namelijk het volgende opleveren:
[list=X]• 1x FCM Pak 40 + Garage slot
• 1x Garage slot
• 2x 2000 + 850 (4850) gold
• 100000 credits
• 14 dagen Premium
[Voor 71% gewijzigd door ShockWave op 17-06-2013 19:47]
Jij had er 2 besteld?ShockWave schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:40:
Code werkt in iedergeval 1x per account...
Edit: 2e keer werkt niet meer je kan dus maar 1x een code gebruiken....had mijn tank niet verkocht alleen kijken of ik de gold en alles kreeg..
Ja, ik had te vaak achter elkaar besteld en toen vroegen ze om mijn ID/Pasport.. dat dacht ik dus even niet. Gelijk een refund aan gevraagd.. wil je me geld niet hebben? Dan niet eh!ShockWave schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:55:
![]()
Eerste code kwam trouwens in mijn spambox binnen ik baalde al dat ik niks had gekregen, nadat ik hem had gelijk ff nieuwe besteld..
Ach kadootje voor iemand...
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Vondt het eerste potje erg leuk, lekker snipertje 1 kill op 500m en 1 kill op 600mVictory!
Map: Karelia
Date: maandag 17 juni 2013 21:50:30
Vehicle: FCM36 PaK40
Exp: 942 (x2) + Credits: 15.429
Achievements: : Mastery Badge: "3rd Class"
Bekend probleem (ik werk dan ook nog op mijn touchpad.....). Maar wat volgens mij nog steeds het grootste probleem is zijn de meldingen die je krijgt. Als ik mijn replays nkijk kan ik vaak wel zien waarom ik geen damage deed, maar roep dan niet 'we hit them hard' e.d. Als hij gewoon zou zeggen dat hij geen damage deed was dat al een stuk beter (liefst met de reden waarom natuurlijk)maxers1973 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:31:
[...]
Je hebt helemaal gelijk natuurlijk ,maar ik zit soms met een trillende zwetende linker muishand en dan ook op het puntje van mijn stoel en dat is niet bepaald gunstig voor mijn aim
[removed]
Thanks voor de tip Nemean, werkt inderdaad perfect zoals je omschrijft! Mocht iemand vaker van deze leuke acties tegenkomen dan houd ik me aanbevolenNemean schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:17:
Voor de liefhebbers:
http://www.mmoga.com/Game...ld-50000-Coins-Bonus.html
Deze code levert op voor 7,99:
FCM Pak 40
2000 Gold
1 Week Premium
en 50.000 Credits
Ja er staat dat het alleen voor nieuwe accounts is, maar dat is niet waar het is voor bestaande accounts. En ja er staat dat het een T2 LT is en nee het is een FCM!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
I second that motionatticus182 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:59:
[...]
Thanks voor de tip Nemean, werkt inderdaad perfect zoals je omschrijft! Mocht iemand vaker van deze leuke acties tegenkomen dan houd ik me aanbevolen
[Voor 16% gewijzigd door NightHawk4 op 17-06-2013 23:20]
SR+ / Deep Blue / Black / 18"Aero
[Voor 32% gewijzigd door 2crashandburn op 17-06-2013 23:27]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Bij mijn account werkt deze code nietNemean schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:17:
Voor de liefhebbers:
FCM Pak 40
2000 Gold
1 Week Premium
en 50.000 Credits
Ja er staat dat het alleen voor nieuwe accounts is, maar dat is niet waar het is voor bestaande accounts. En ja er staat dat het een T2 LT is en nee het is een FCM!
Shuttle st20g5
Hoofdletter wel, anders pakt ie niet en er zit geen streepje in bij mij.ShockWave schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:18:
Heb je hem wel goed en volledig ingegeven inclusief het - teken en hoofdletters?
Shuttle st20g5
Werkt bij mij ook gewoon....tnx voor tipNemean schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:17:
Voor de liefhebbers:
FCM Pak 40
2000 Gold
1 Week Premium
en 50.000 Credits
Thanks ! werkt hier ook !Nemean schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:17:
Voor de liefhebbers:
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
De prijs die je betaal in gold, credits of beide?wontcachme schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:58:
Volgens FTR gaat bij 0.8.6 de prijzen van gold consumables gehalveerd worden
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Als je inlogt op de testserver kun je het ook gewoon zien.wontcachme schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:58:
Volgens FTR gaat bij 0.8.6 de prijzen van gold consumables gehalveerd worden
I know, maar een tijd geleden was er een bericht dat het allleen op de testserver was.Fest schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:18:
[...]
Als je inlogt op de testserver kun je het ook gewoon zien.
Beide. En denk niet dat er nog mensen waren die gold gebruikten hiervoorChojinZ schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:16:
[...]
De prijs die je betaal in gold, credits of beide?
Rare keuze overigens. Lijkt mij dat ze nu wel goed verdienen aan de gold consumables. Voor ons is het natuurlijk enkel positief...
Ik denk dat het nog veel meer gebruikt gaat worden. Zelf vind ik ze nu te duur voor andere battles dan CW. Maar als de prijs wordt gehalveerd, dan ga ik er voor TC's over nadenken en met een half-price weekend wordt het dan helemaal interessant!ChojinZ schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:16:
[...]
De prijs die je betaal in gold, credits of beide?
Rare keuze overigens. Lijkt mij dat ze nu wel goed verdienen aan de gold consumables. Voor ons is het natuurlijk enkel positief...
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Maatje van mij had flink wat goud ingekocht maar vond het spel achteraf toch niet zo leuk. Om toch maar wat met zijn gold te doen heeft hij uiteindelijk alles aan consumebles en ammo uitgegeven. Dus ze zijn er wel... (ook al verklaar ik ze voor gekwontcachme schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:23:
[...]
Beide. En denk niet dat er nog mensen waren die gold gebruikten hiervoor
Ik rij voornamelijk premium tier 8 tanks en dan zijn ze goed te betalen!Ilikebananas schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:30:
[...]
Ik denk dat het nog veel meer gebruikt gaat worden. Zelf vind ik ze nu te duur voor andere battles dan CW. Maar als de prijs wordt gehalveerd, dan ga ik er voor TC's over nadenken en met een half-price weekend wordt het dan helemaal interessant!
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
dat gingen ze toch niet aanpassen?. omdat mensen er echt geld voor hebben neergelegd?..Sneezzer schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:54:
Heeft iemand de T26e4 nog gespeeld op de testserver?
Is het goed te merken dat ze de hoek van je armor aangepast hebben?
Het is namelijk mijn moneytankje, hopelijk kan dat zo blijven.
[Voor 5% gewijzigd door Jip99 op 18-06-2013 11:08]
Jawel. Hij gaat per 0.8.6 uit de shop en in .7 komt het nieuwe model erin (als ik me goed herinner). Waarschijnlijk wordt wel de pen iets gebuffed. Ook kan je als het niet bevalt je gold terugkrijgen ervoor.Jip99 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:05:
[...]
dat gingen ze toch niet aanpassen?. omdat mensen er echt geld voor hebben neergelegd?..
en ik mag hopen dat ze dat toch echt niet gaan doen, de SP is al geen beste tank.. maar als het enige semi sterke punt generfd word van die tank ga ik toch echt klagen bij wg..
want de SP is nu al redelijk prut als de tegenstander weet waar je moet richten.. dus laat staan dat ze nu ook nog makkelijk door je UFP en LFP heen komen
wat heb je aan een pen buff als het enige sterke punt van die tank generfd wordt..wontcachme schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:10:
[...]
Jawel. Hij gaat per 0.8.6 uit de shop en in .7 komt het nieuwe model erin (als ik me goed herinner). Waarschijnlijk wordt wel de pen iets gebuffed. Ook kan je als het niet bevalt je gold terugkrijgen ervoor.
En klagen heeft geen nut, staat in de terms & agreements dat ze dingen mogen aanpassen.
Nog niet bekend. Maar zo hard wordt de armor niet generfed volgens mij. Het wordt minder, maar niet super veel slechter dacht ik.Jip99 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:16:
[...]
wat heb je aan een pen buff als het enige sterke punt van die tank generfd wordt..
nu is het een slome tank met goede armor met een x aantal zwakke punten.. en een 170mm pen kanon..
straks word het dus een slome tank met minder goede armor en is je UFP EN LFP een zwak punt met wat voor whopping pen krijg je erbij?. 175 ofzo?.
http://forum.worldoftanks...860-super-pershing-in-86/wontcachme schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:19:
[...]
Nog niet bekend. Maar zo hard wordt de armor niet generfed volgens mij. Het wordt minder, maar niet super veel slechter dacht ik.
Laat ik nou net morgen jarig zijnShockWave schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:55:
![]()
Eerste code kwam trouwens in mijn spambox binnen ik baalde al dat ik niks had gekregen, nadat ik hem had gelijk ff nieuwe besteld..
Ach kadootje voor iemand...
Dan zal je wel genoeg geld krijgen om een code te kunnen kopen
Ik denk eerder dat de SP een prut tank gaat worden, ze zijn nu gebonden aan hm historisch accuraat te maken/ houden.. dus de motor blijft kut, die gaat misschien van 500 naar 560 pk.. dus nogsteeds niks.. en het kanon kan niet beter worden dan die van de normale pershing.. omdat premiums altijd slechter zijn dan de niet premium counterpart.ed31 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:42:
mbt Super Pershing: afgaande op de verschillende verhalen op blogs en fora, gok ik op een verbeterde tank die ook duurder gaat worden dus ik ben van plan om 'm te houden.
Het zou mij niet verbazen dat je 'm in de eerstvolgende patch kunt testen en dan beslissen wel/niet verkopen, zonder te weten wat 't wordt in de daaropvolgende patch. Vooralsnog ben ik van plan die gok te nemen.
Is puur mijn gevoel, kan het niet 100% onderbouwen maar ik verwacht niet dat WG een inferieure premium tank in de shop gaat zetten. En als liefhebber van mediums ben ik wel blij met een pen en speed buff
Krijg je er een slot bij of niet?Nemean schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:17:
Voor de liefhebbers:
FCM Pak 40
2000 Gold
1 Week Premium
en 50.000 Credits
Alle vragen hebben een antwoord
I second your opinion!wontcachme schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:45:
Ik blijf hopen dat de T23 terugkomt![]()
![]()
En dat alle mensen die hem hadden in de originele tree hem gratis krijgen![]()
Ipv een pen buff had ik liever een damage buff gehad. De pen is nu met standaard ammo best ok. Alleen de damage is prut.wontcachme schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:10:
[...]
Jawel. Hij gaat per 0.8.6 uit de shop en in .7 komt het nieuwe model erin (als ik me goed herinner). Waarschijnlijk wordt wel de pen iets gebuffed. Ook kan je als het niet bevalt je gold terugkrijgen ervoor.
En klagen heeft geen nut, staat in de terms & agreements dat ze dingen mogen aanpassen.
Ben ik trouwens blij dat ik mn T92 prima op tijd binnen heb voor de patchYou cannot redeem bonus code on this account.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Moet je hem ook kopen, of is alleen unlocken voldoende?Vae Victus schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:41:
hmm bonus code werkt toch echt niet bij mij
[...]
Ben ik trouwens blij dat ik mn T92 prima op tijd binnen heb voor de patch
Mischien een o ipv een 0 ingevoerd??Knowuse schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:19:
[...]
Hoofdletter wel, anders pakt ie niet en er zit geen streepje in bij mij.
Had niet eens aan je gedacht...zie of hoor je helemaal niet meer de laatste tijd.
Ja en 50% crew, shells wel ff kopen die zitten niet bij de aanbeiding inbegrepen dus je wordt toch nog een beetje genaaid...
het klopt wel dat de beter spelers weten waar ze moeten schieten, maar die weakspots zijn op afstand wat kleinere targets.. maar als je LFP en UFP ook te pennen zijn dan is het helemaal niet moeilijk meer om dat ding dood te krijgen.. dan ga je van zeg 4 kleine weak spots naar 4 kleine en 2 enorme. dan hoef je niet eens meer te richten.. gewoon richten op de hull en pen..ShockWave schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:42:
[...]
Mischien een o ipv een 0 ingevoerd??
[...]
Had niet eens aan je gedacht...zie of hoor je helemaal niet meer de laatste tijd.
Was je al een beetje vergeten....![]()
Alvast gefeliciteerd voor morgen.
[...]
Ja en 50% crew, shells wel ff kopen die zitten niet bij de aanbeiding inbegrepen dus je wordt toch nog een beetje genaaid...
Wat betreft de SuperPershing ik houd hem lekker in mijn garage wat het ook mag worden met dat ding.
Doe er leuke damage mee ondanks dat hij per schot minder output heeft dan de Type59.
Mijn avg. damage komt toch boven die van de Type uit, moet wel zeggen dat ik de Type anderhalfjaar geleden heb gekocht en toen nog niet echt met WoT om kon gaan (nu ietsje beter).
Gewoon meehobbelen met de grote jongens en wat meer angelen met dat ding.
Een hoop spelers weten nu de zwakke plekken wel te vinden dus je frontarmor had toch al niet zo "super"veel nut meer...
Leukste is wel dat een aantal spelers denkt te kunnen huggen met dat ding zodat je niet bovenop de turret kan schieten....kan je ze lekker makkelijk op de turretring knallen...
Anderzijds: hou wel in de gaten dat de SP een stuk goedkoper is dan de meeste tier 8 premiums, dus dan is het ook logisch dat ie niet de beste premium is/gaat worden.Jip99 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:57:
[...]
dat zijn ze niet, maar ze gebruik dat excuus om de SP te nerfen..
Nee de code is goed, krijg de melding dat mijn account niet elagible is. Misschien omdat ik ooit eens een andere code heb gebruikt die niet samen gaat met deze code of de code die ik heb gehad is echt alleen voor nieuwe accounts
Shuttle st20g5
Ik heb de laatste tijd die turretring een beetje gevonden als weakspot. Dat werkt zelfs op middellange afstand nog heel aardig...Jip99 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:49:
[...]
het klopt wel dat de beter spelers weten waar ze moeten schieten, maar die weakspots zijn op afstand wat kleinere targets..
je kunt hem alleen unlocken, alleen als je hem koopt scheelt dat 2.5 miljoen cash.Sneezzer schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:42:
[...]
Moet je hem ook kopen, of is alleen unlocken voldoende?
daaromIlikebananas schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:08:
[...]
Ik heb de laatste tijd die turretring een beetje gevonden als weakspot. Dat werkt zelfs op middellange afstand nog heel aardig...
haha klopt, dus ze kunnen de SP alleen maar slechter maken.. want anders wordt die beter dan de Pershing.. en dat gaat ook tegen hun beleid..Sneezzer schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:51:
Och, dan blijven ze iig. bij het standpunt dat een premium tank minder goed is dan een gelijke tier/type tank ;-)
[Voor 24% gewijzigd door Jip99 op 18-06-2013 14:01]
vanaf de amx 50 lijn wordt het erg leukVasZaitsev schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:30:
Is de ARL44 nog iets, heb hem al, maar, heb er vooral kutpotjes mee.
En zijn überhaubt de latere franse "heavies" de moeite waard?
[Voor 27% gewijzigd door Plato112 op 18-06-2013 14:41]
Speed limits are like herpes.
Good afternoon,
I just dismissed my Type 59 crew from my Type T-34. I ment to send them to the barracks instead of dismissing them.
Can you undo this action?
My Type 59 crew was already on it's 3rd crewskill. I'm really disappointed about this. Please help me!
Mooi klote...Good afternoon Vicecomes
Thank you for getting in touch with us.
Unfortunately though, we can't rollback any in-game actions and operations on accounts, even non-planned, that are supported by in-game logics.
When you sell/dismiss or purchase something, you always get a confirmation window asking you if you are sure that you want to do so.
Therefore, since you always have to accept a sale/purchase/dismiss before actually doing so, we can’t help you reimburse something that was sold or bought by mistake.
I hope you understand our limitations and that you will keep enjoying the game.
Kind regards,
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Je kan toch niet je hele crew in 1 keer dismissen?Vae Victus schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:03:
Heb als suggestie aangedragen dat je vanaf je tank alleen crew naar de barracks kan sturen. Zo kan je alleen vanuit je barracks je crew echt compleet dismissen. Nu hoef je maar verkeerd te klikken, of niet op te letten en je stuurt zo je hele crew weg direct van je tank.
Shuttle st20g5
Volgens mij ook niet. Ik kan met de mod alleen alle crew tegelijk naar de barracks sturen.Knowuse schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:08:
[...]
Je kan toch niet je hele crew in 1 keer dismissen?
[Voor 24% gewijzigd door Fest op 18-06-2013 15:15]
Ik dacht mijn crew members naar de barracks te sturen en heb ze een voor een dismissed. Mijn fout maar vind het wel slecht dat ze zoiets niet eens terug kunnen draaien.Knowuse schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:08:
[...]
Je kan toch niet je hele crew in 1 keer dismissen?
Ach, je hebt tenminste de t59 nogVae Victus schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:15:
[...]
Ik dacht mijn crew members naar de barracks te sturen en heb ze een voor een dismissed. Mijn fout maar vind het wel slecht dat ze zoiets niet eens terug kunnen draaien.
Camera die de hele tijd beweegt volgens mij: stel je geeft gas, duurt het een seconde voordat de camera volgt, ook trilt ie bij een treffer.ed31 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:12:
Wat is nou eigenlijk die dynamische camera in de volgende patch?
Heb wel op de testserver gespeeld, maar t is me niet opgevallen (of hij was niet "aan")
Lijkt me ook sterk dat ze dat niet terug kunnen draaien. Wordt allemaal gelogd (lijkt mij/mag ik hopen) dus ongedaan maken lijkt me niet al te lastig.Vae Victus schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:15:
[...]
Ik dacht mijn crew members naar de barracks te sturen en heb ze een voor een dismissed. Mijn fout maar vind het wel slecht dat ze zoiets niet eens terug kunnen draaien.
Ik zou het niet proberen als ik jou was, volgens mij zegt WGVae Victus schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:30:
[...]
Dat was nog niet zo'n probleem geweest
premium tank restoration reimbursement policy
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details