Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste
Acties:
  • 90.125 views

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Lol kwam deze persoon tegen in battle:
http://worldoftanks.eu/community/accounts/506627308-bela049/

Check de hoeveelheid battles op zijn T1 :P

Stichting Hobbyserver

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
En dan nog steeds geen Acetanker op dat ding.. 8)7

Star Citizen referralcode

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-06 18:47
wontcachme schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:53:
Krijgen we nu ook al medals voor deelname aan normale CW 8)7. Zag net dat ik een medal heb gekregen voor een battle tussen 27 mei en 9 juni :?

Als ze dat wel kunnen bijhouden, is het dan teveel gevraagd om een counter te maken die bijhoudt of je de 5 battles hebt gehaald mbt tot de m60 :X. Nog steeds geen eenduidig antwooord of de landingtournament battles nu wel of niet meetelden....
Lijkt er wel op. Ik heb die medal ook, maar ik heb tussen 27 mei en 9 juni alleen landingstournamenten gespeeld.

• psychoclown
  • Laatst online: 26-05 15:43
wsLy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:41:
Lol kwam deze persoon tegen in battle:
http://worldoftanks.eu/community/accounts/506627308-bela049/

Check de hoeveelheid battles op zijn T1 :P
Dat valt wel mee toch? Er zijn gasten met 10+k battles op bijv. de Micromaus (kan hem alleen niet meer vinden). Deze is nog wel een tandje erger: http://worldoftanks.eu/co...500473037-bull_killer_CZ/

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• wsLy
psychoclown schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:13:
[...]

Dat valt wel mee toch? Er zijn gasten met 10+k battles op bijv. de Micromaus (kan hem alleen niet meer vinden). Deze is nog wel een tandje erger: http://worldoftanks.eu/co...500473037-bull_killer_CZ/
Gaat meer erover hoeveel battles hij op de T1 heeft en zijn totale aantal battles :P

Stichting Hobbyserver

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
wontcachme schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:53:
Krijgen we nu ook al medals voor deelname aan normale CW 8)7. Zag net dat ik een medal heb gekregen voor een battle tussen 27 mei en 9 juni :?

Als ze dat wel kunnen bijhouden, is het dan teveel gevraagd om een counter te maken die bijhoudt of je de 5 battles hebt gehaald mbt tot de m60 :X. Nog steeds geen eenduidig antwooord of de landingtournament battles nu wel of niet meetelden....
ik ga al die medailles aan mn turret hangen van de e100 }:O

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
psychoclown schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:13:
[...]

Dat is echt een sealclubber... |:(

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:09
TRX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:22:
[...]

ik ga al die medailles aan mn turret hangen van de e100 }:O
Zou dat tellen als spaced armor?

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 12:33
hey D_TCH heeft nu 3 provincies d:)b

was tier 3 alweer wat leuker dan 1 en 2? of the same?

Anoniem: 512496

Iemand ervaring met de AMX M4 1945? Heb nu nog de 1e turret, de 105 ipv de laatste 90mm en de 2e engine, dus optimaal is hij zeker niet, maar ik zie hem zeker niets speciaals hebben.

Hij is snel, maar niet sneller dan meds/lights en tanks als de IS gaan ongeveer even snel. je kan niet tanken, aangezien je geen armor hebt en arty doet ALTIJD full damage, zo werdt ik ge 2-shot door een Priest en zelfs ge 1-shot door een Grille.
Dit is een beetje een dieptepunt voor de Franse heavies lijkt me (De B1 was ook verschrikkelijk), de BDR had echt een fijn kanon, de ARL had armor en een monstergun, alleen de aimtime was erg lang en na de AMX M4 komen de autoloaders.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:40

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Jip99 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:18:

Ik blijf erbij, alles onder tier 6 is gewoon prut. Komt geen armor of skill bij kijken...

"Oooh Jeroen!"

• perpixel

Ik merkte met got2 dat er aanzienlijke verschillen tussen tactieken waren. Zo had je pz1c rush tactics,heel zwaar op arty leunende tactics en de wat conservatieve verdeling tussen defence en assualt etc.

Wij hebben met got2 wat meer op arty geleund zeker met de su-26 heeft dat zeer zeker goed uitgepakt. Zo hebben we een complete pz1c rush afgeschoten. een team dat een pzIIj bij had weggemaaid. en de secundaire clan van de landowner was ook geen partij.

uiteindelijk verloren van een clan met een vergelijkbare tactiek aan die van ons. Helaas waren wij snel 1 flank kwijt wat ons al 2 artys en 2 defence tanks kostte. Uiteindelijk wel nog terug weten te komen tot 12-13 maar met 10 seconde over op de teller verloren op cap. Dit had niet gehoeven maar ik heb helaas een foute call gemaakt om 2 m37 naar een andere flank te laten gaan. Hierdoor werden deze gespot en afgeschoten en konden zo doende niet meer decapen. De random shots van de 2 overgebleven su-26(welke ondertussen te ver weg waren om te spotten) waren helaas niet raak.

• wsLy
Lage tiers zijn gewoon klote.. als je zag hoe snel 10 man van de vijand dood waren... echt in no time. Je hebt geen kans om in cover te komen. Op hoge tiers heb je deze kans nog wel. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat :)

Stichting Hobbyserver

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:19
wsLy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:30:
Lekkere actie van Wargaming met een gift-shop package..

Ze bieden een FCM 50t met een garage slot en 7 dagen premium aan voor €49,99, ingame kun je dit alles krijgen voor 13.450 goud. Dus je betaald €49,99 voor 13.450 goud... terwijl je 14.500 goud voor €49,95 kunt kopen 8)7 Als je dit pakket koopt loop je dus 1.050 goud mis voor dezelfde prijs :')
Klopt, maar die gift kun je kado geven. De naam zegt 't al. 't Is alleen niet slim om het jezelf kado te doen, maar dat is ook niet het idee van kado's ;)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
World of Lagspikes

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-04 14:37
Ben op zoek naar een teamspeak server. Prijs is niet zo relevant de connectie wereldwijd daar in tegen is een echt pre.

Als iemand goede tips heeft laat het dan even weten.

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 15:45
wiskid schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:33:
Ben op zoek naar een teamspeak server. Prijs is niet zo relevant de connectie wereldwijd daar in tegen is een echt pre.

Als iemand goede tips heeft laat het dan even weten.
http://www.i3d.nl/gaming/teamspeak3.php

goede ervaringen mee, maar wel redelijk aan de prijs..

WoT/AW: panzerjur

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:36
Ye die lage tiers gaat nergens over. Gisteren een CW siegfried line gespeeld, Pz3 A,Pz1C rush tegen hun rush 10 vs 10 wonnen we best wel hard. 5 kwijt hun 10. Stad was geheel van ons. Buiten in de bosjes rond hun cap stonden nog 2 su26 2 3 pz35h.

Denk je even rustig die game uit te spelen. Worden net na onze clash 3 tanks geoneshot. Daarna wat flank tactics gedaan en dual assault. maar die SU26's gaan helemaal nergens over. kunnen zo snel andere angle aimen en zo accuraat. Uiteindelijk na 100x van hoek en positie gewisseld te hebben hadden hun nog 1 SU26 over en wij ook nog 1 SU26. Met 20 sec op de timer.

Dus het was een rush tegen elkaar alleen schoot hun SU26 iets eerder. ( volgens mij zelfs laatste shell ) Uiteindelijk had hun arty 10 kills weten te pakken. Ging echt werkelijk waar nergens over. PZ1cs full speed gewoon oneshotten etc. 100% bewijs dat arty OP is:)

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-01 12:33
jantje 2 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:00:
Ye die lage tiers gaat nergens over. Gisteren een CW siegfried line gespeeld, Pz3 A,Pz1C rush tegen hun rush 10 vs 10 wonnen we best wel hard. 5 kwijt hun 10. Stad was geheel van ons. Buiten in de bosjes rond hun cap stonden nog 2 su26 2 3 pz35h.

Denk je even rustig die game uit te spelen. Worden net na onze clash 3 tanks geoneshot. Daarna wat flank tactics gedaan en dual assault. maar die SU26's gaan helemaal nergens over. kunnen zo snel andere angle aimen en zo accuraat. Uiteindelijk na 100x van hoek en positie gewisseld te hebben hadden hun nog 1 SU26 over en wij ook nog 1 SU26. Met 20 sec op de timer.

Dus het was een rush tegen elkaar alleen schoot hun SU26 iets eerder. ( volgens mij zelfs laatste shell ) Uiteindelijk had hun arty 10 kills weten te pakken. Ging echt werkelijk waar nergens over. PZ1cs full speed gewoon oneshotten etc. 100% bewijs dat arty OP is:)
de SU26 is ook gewoon OP.. gekke ding is super accuraat en een reload van een normale tank onderhand..

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-05 13:49
De nieuwe big en heavy actie staat op de site...

Our Big and Heavy specials for Wargaming’s 15th Anniversary have proven to be very popular, and for good reason! Where else can you get discounts and credit boosts on the top tiers (VIII – X)?

This week it’s the turn of the French. Put away the baguettes, it’s time to bring out the biggest guns of them all – the tank destroyers!

It’s time to hide away in the bushes and pick off those pesky enemy vehicles… for what tank can stand against the might of these fearsome snipers?

From 15th June 07:10 CEST (GMT +2) until 30th June 07:00 CEST, you can enjoy 30% discount and 30% income bonus on the top three French tank destroyers:

• jantje 2
Ja lekkere big en heavy. Het is al anderhalve maand een heavy tier 10 tank. Ik heb dus gisteren me 50 foch gekocht in de veronderstelling dat het de 50B zou worden. Die kerels van wargaming hebben echt nog nooit van logica gehoord.

Scheelt toch weer 1,2M als ik mijn Foch 2 dagen later had gekocht. Naja we hebben tenminste 30% increase in credits. Alleen de Grind van 350k ga ik niet meer halen voor 30 juni wss:)

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
UdiBenLudi schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:47:
De nieuwe big en heavy actie staat op de site...

Our Big and Heavy specials for Wargaming’s 15th Anniversary have proven to be very popular, and for good reason! Where else can you get discounts and credit boosts on the top tiers (VIII – X)?

This week it’s the turn of the French. Put away the baguettes, it’s time to bring out the biggest guns of them all – the tank destroyers!

It’s time to hide away in the bushes and pick off those pesky enemy vehicles… for what tank can stand against the might of these fearsome snipers?

From 15th June 07:10 CEST (GMT +2) until 30th June 07:00 CEST, you can enjoy 30% discount and 30% income bonus on the top three French tank destroyers:
Owww balen nu kan ik mijn Foch niet verkopen ;)

En een nieuwe actie om 3000 gold te verdienen door de top 50 xp van een heavy tank te halen (
Anniversary Manoeuvres – Heavy Tanks Month). Met als extratje een super prijs met een 15 jarige subscription.

Opzich wel grappig, alleen speel ik bijna geen heavies (T-57 uitgezonderd) en heb ik gemerkt dat het sinds de vorig keer veel moeilijker is geworden op bij de top zoveel te komen.

[Voor 18% gewijzigd door Knowuse op 14-06-2013 16:26]

Shuttle st20g5

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:14
jantje 2 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:18:
Ja lekkere big en heavy. Het is al anderhalve maand een heavy tier 10 tank. Ik heb dus gisteren me 50 foch gekocht in de veronderstelling dat het de 50B zou worden. Die kerels van wargaming hebben echt nog nooit van logica gehoord.
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo slim om 2 dagen voor de nieuwe aktie een tier 9 tank te gaan kopen :)

WG is wat dat betreft nooit zo heel consequent dus het enige dat je weet is dat het een grote zware tank ging worden. Een light zie ik niet zo snel gebeuren maar TD/heavy vallen daar toch wel onder.

[removed]

• jantje 2
Ach je mag aannemen dat big en heavy ( HEAVY ) en 3x achter elkaar de top heavy van een lijn gekozen is dat zij nu deze keer ook gewoon een heavy tank nemen. de kans was iig meer dan 75%

Dus ik denk niet dat het zo dom van mij is, maar dat Wargaming gewoon weer iets idioots doet, wss niet genoeg mensen die de 50B spelen. Niet dat ik het erg vind, loop nu 1,2M mis maarja dat is ook weer zo verdient.

alsof jij verwachte dat het een Foch zou worden;)

• TRX
perpixel schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:02:
[...]

Zou dat tellen als spaced armor?
lijkt me wel 8)

goed bezig *O*

• redwing
jantje 2 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:50:
alsof jij verwachte dat het een Foch zou worden;)
Nee, maar ik zou zo vlak voor een special en de start van een nieuwe big en heavy geen tier 8-10 kopen :) Vorige keer heb ik ook afgewacht wat het zou gaan worden voordat ik ook maar iets ging kopen. In de tussentiijd ben ik blut dus dat probleem heb ik nu niet meer :P

[removed]

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Heeft er iemand een link voor een 8.5 max zoomout mod? Ik vind er precies niet zo gemakkelijk een, en de link in de TS werkt niet (forbidden).

Edit: laat maar, uiteindelijk zelf eentje gevonden die werkt :)

[Voor 19% gewijzigd door seriouzz op 14-06-2013 21:32]

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:29

thijsco19

KTM 990 SMT

Download. Dit is die gene die ik gebruik.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Geweldig WG. Vier verschillende servers en 4 verschillende antwoorden of landing battles nu wel/niet tellen voor die tank. En na 5 dagen nog steeds geen info in hun eigen gemaakte forum sectie 8)7. Daar wordt compleet niet gereageerd.

Hoe moeilijk maken ze het zichzelf op de eu server. Halve vertalingen, verkeerde vertalingen, verkeerde info, foute info, geen reacties en zelfs niet simpele dingen als een counter die bijhoud hoeveel battles je hebt gedaan voor de campaign. Terwijl ze dat natuurlijk wel gewoon bijhouden.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:50

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wontcachme schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 00:34:
Geweldig WG. Vier verschillende servers en 4 verschillende antwoorden of landing battles nu wel/niet tellen voor die tank. En na 5 dagen nog steeds geen info in hun eigen gemaakte forum sectie 8)7. Daar wordt compleet niet gereageerd.

Hoe moeilijk maken ze het zichzelf op de eu server. Halve vertalingen, verkeerde vertalingen, verkeerde info, foute info, geen reacties en zelfs niet simpele dingen als een counter die bijhoud hoeveel battles je hebt gedaan voor de campaign. Terwijl ze dat natuurlijk wel gewoon bijhouden.
Systeem is sowieso al dom, het was totaal te verwachten dat de clans die het meest actief zijn binnen CWs alliances zouden gaan vormen. Kleinere clans hebben geen schijn van kans.. is gewoon een gemiste kans van WarGaming ;).
wsLy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:30:
Lekkere actie van Wargaming met een gift-shop package..

Ze bieden een FCM 50t met een garage slot en 7 dagen premium aan voor €49,99, ingame kun je dit alles krijgen voor 13.450 goud. Dus je betaald €49,99 voor 13.450 goud... terwijl je 14.500 goud voor €49,95 kunt kopen 8)7 Als je dit pakket koopt loop je dus 1.050 goud mis voor dezelfde prijs :')

Nice job Wargaming.
Wou hier gister (vrijdag) nog op reageren maar kon geen tijd vrij maken.. iets beter lezen ;)

Tier VIII of the Week
FCM 50 t, French Premium Tier VIII Heavy Tank
1 Garage Slot
7 Days of Premium Account

€ 43.95
11,900 gold (FCM 50 t)+ 250 gold (garage), 1250 (1 Week premium) = 13.400 gold

Als ik het goed uitreken:

13.400 (gold) / € 43,95 = 305 gold per euro (afgerond naar boven)
14.500 (gold) / € 49,95 = 290 gold per euro (afgerond naar beneden)

Niet een heel groot verschil, maar toch 15 gold (+/-) meer per euro. ;)
Tell me about it :+, was wel een grappige match though, 138 schoten vangen voor dat ik neer ging terwijl ik met 2 FPS op snel rond rijdende PZ 1Cs probeerde te schieten.

[Voor 46% gewijzigd door Nemean op 15-06-2013 02:30]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Nemean schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:20:
[...]

Systeem is sowieso al dom, het was totaal te verwachten dat de clans die het meest actief zijn binnen CWs alliances zouden gaan vormen. Kleinere clans hebben geen schijn van kans.. is gewoon een gemiste kans van WarGaming ;).
Yup, campaign is al voorbij. De gelukkige ezmoders gefeliciteerd met een M60. Weinig effort, maar goed, je zit niet voor niets in zon clan, stel je voor dat je je als clan echt moet inzetten :+

"Oooh Jeroen!"

• djengizz
  • Niet online
Tell me about it :+, was wel een grappige match though, 138 schoten vangen voor dat ik neer ging terwijl ik met 2 FPS op snel rond rijdende PZ 1Cs probeerde te schieten.
Hehe, wat dacht je van Reality, onze troefkaart.
Mooi om te zien hoe er meteen 15 Pz1c's op hem klapte en er maar twee schoten damage deden de hele battle en hij overleefde :o. Moet ook aardig onspeelbaar zijn geweest voor hem.
Dag daarvoor ook 3 tanks met samen rond de 3k potential damage recieved, alles van 1c's.

Van wat ik heb gezien zijn er heel wat teams die de 1c verkeerd gebruikt of overschat hebben.

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Kaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:43:
[...]

Yup, campaign is al voorbij. De gelukkige ezmoders gefeliciteerd met een M60. Weinig effort, maar goed, je zit niet voor niets in zon clan, stel je voor dat je je als clan echt moet inzetten :+
Hoho, we zijn er nog niet. SBP, BIA, Tesla zitten ook erg hoog en om een of andere reden besluit onze command steeds dat wij onze provinces moeten afstaan aan EFE-X en Kazna. Anders hadden we nu al 2x zoveel punten gehad :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Kojoottii
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:26
Kaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:43:
[...]

Ja voor sommige clans is de campaign al voorbij ...jammer joh, we zullen aan je denken ;w

• seriouzz

[...]

Wou hier gister (vrijdag) nog op reageren maar kon geen tijd vrij maken.. iets beter lezen ;)

Tier VIII of the Week

[...]

11,900 gold (FCM 50 t)+ 250 gold (garage), 1250 (1 Week premium) = 13.400 gold

Als ik het goed uitreken:

13.400 (gold) / € 43,95 = 305 gold per euro (afgerond naar boven)
14.500 (gold) / € 49,95 = 290 gold per euro (afgerond naar beneden)

Niet een heel groot verschil, maar toch 15 gold (+/-) meer per euro. ;)
EDIT: Tier VIII of the Week (PRICECHANGE from 49,99 to 43,95!!!):

FCM 50t = 11900 gold
+ 7 days Premium = 1250 gold
+ garage slot = 300 gold

= 13450 gold for 43,95 Euro = 306,03 gold per Euro

NOW that WG realized their fail and changed the price TIER VIII of the Week is actually worth it !!!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 13:50

p0st

Dutch Reefer

Phew ik had weer zo'n adrenalinemomentje, en dat zaterdagmorgen vroeg!

Ik had mijn LeFH18B2 van stal gehaald, deze had ik laatst gekocht omdat ik las dat deze met de introductie van 8.6 uit de ingame store gehaald zou worden, en ach voor 1500 gold durfde ik de gok wel aan. Blijkt een goede gok geweest te zijn, want het is een heerlijk stukje metaal om mee te spelen, snelle reload en decent aimtime voor een Arty.

Start op Himmelsdorf, was een Tier 5 potje en in het begin ging het gewoon wel redelijk, wat leuke damage gedaan en 3 kills. Op een gegeven moment waren al mijn teamleden dood en was ik nog alleen over tegen een Stug III, Covenanter en een Grille. Gelijk overgeschakeld naar Premium Ammo, en eerst de Stug III uigeschakeld die om het hoekje kwam. Daarna de Covenanter die om een hoekje stond te wachten, en tenslotte wilde ik bedenken hoe ik de Grille zou gaan aanvliegen, toen hij opeens ook de hoek om kwam zetten. Beetje overdonderd dus, en terwijl hij nog een beetje aan het bijdraaien was had ik 'em net op tijd! Onverwachts dus toch gewonnen, en dat resulteerde in een Top Gun, Reaper, en Mastery Badge "1st Class"

Replay voor de geïnteresserden: http://wotreplays.com/sit...rf-atticusnl-105_lefh18b2

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• redwing
[...]
Leuk verhaal, maar in eerste instantie stond dat pakket er echt voor 49.99 op. Pas na een uurtje of zo is dat aangepast naar 43.95 :)
Tja, aan de andere kant is het de vraag hoe ze het zo op kunnen zetten dat de beste clans niet winnen. Het zijn ten slotte niet voor niets de beste clans. Ze hebben het dit keer echter wel erg makkelijk gemaakt, maar de winnaars stonden toch al van te voren vast :)

[Voor 42% gewijzigd door redwing op 15-06-2013 11:43]

[removed]

• Kojoottii
redwing schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:40:
[...]

Tja, aan de andere kant is het de vraag hoe ze het zo op kunnen zetten dat de beste clans niet winnen. Het zijn ten slotte niet voor niets de beste clans. Ze hebben het dit keer echter wel erg makkelijk gemaakt, maar de winnaars stonden toch al van te voren vast :)
Niet meer of minder dan reguliere CW's en de top 10 zit behoorlijk dicht opelkaar wat punten betreft. Een fuckup en je kan zo uit de top5 vallen. Wat dat betreft is dit een stuk spannender.

Maar de communicatie wat regels en voorwaarden om te winnen is wel weer op en top WG. Niemand, zelfs WG werknemers hebben een idee wat er nou gerekend gaat worden voor de 5 battles. Tevens nog weer verhaal dat je in de top30 met 10 battles ook de tank krijgt etc etc. Drama gewoon :)

Het ergste vind ik dan nog de tier limits, echt te stom voor woorden zolang patch 8.6 nog niet live is. Tier 5+ gaat helemaal een arty rapefest worden :) tier 8 arty tegen is3's etc, heb er nu al zin in .... not

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 18:58
Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:14:
[...]

Niet meer of minder dan reguliere CW's en de top 10 zit behoorlijk dicht opelkaar wat punten betreft. Een fuckup en je kan zo uit de top5 vallen. Wat dat betreft is dit een stuk spannender.

Maar de communicatie wat regels en voorwaarden om te winnen is wel weer op en top WG. Niemand, zelfs WG werknemers hebben een idee wat er nou gerekend gaat worden voor de 5 battles. Tevens nog weer verhaal dat je in de top30 met 10 battles ook de tank krijgt etc etc. Drama gewoon :)

Het ergste vind ik dan nog de tier limits, echt te stom voor woorden zolang patch 8.6 nog niet live is. Tier 5+ gaat helemaal een arty rapefest worden :) tier 8 arty tegen is3's etc, heb er nu al zin in .... not
Inderdaad. WG maakt er een puinhoop van. De regels zijn compleet kut. Voor ons in KAZNA is het een groter probleem om te zorgen dat iedereen 5 battles krijgt dan om uberhaupt in die top 5 te komen. Reken ook maar uit: Om iedereen 5 battles te geven moeten er MINIMAAL 4 battles met 15 spelers per dag worden gespeeld. Dat is gewoon absurd. En als je in de top 5 komt moet je ook die 5 battles gespeeld hebben anders geen M60, zelfs niet als je in de top 30 komt en wel gewoon je 10 battles daarvoor speelt. Ook dan: geen M60.

Babs out!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

filipy23 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:49:
[...]

Inderdaad. WG maakt er een puinhoop van. De regels zijn compleet kut. Voor ons in KAZNA is het een groter probleem om te zorgen dat iedereen 5 battles krijgt dan om uberhaupt in die top 5 te komen. Reken ook maar uit: Om iedereen 5 battles te geven moeten er MINIMAAL 4 battles met 15 spelers per dag worden gespeeld. Dat is gewoon absurd. En als je in de top 5 komt moet je ook die 5 battles gespeeld hebben anders geen M60, zelfs niet als je in de top 30 komt en wel gewoon je 10 battles daarvoor speelt. Ook dan: geen M60.

Babs out!
Jep. Ik zit op dit moment op 2 battles. Op dit moment ben ik een beetje aan het ragen in de clan omdat er een aantal zijn die al over de 5 zijn maar toch elke battle spelen. We gaan nu maar battles simuleren onderling dus bv 15-1 chip vs EFE-X. Als er maar aan beide kanten iemand in de match komt werkt het als een gewone battle.

• filipy23
wontcachme schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:54:
[...]

Jep. Ik zit op dit moment op 2 battles. Op dit moment ben ik een beetje aan het ragen in de clan omdat er een aantal zijn die al over de 5 zijn maar toch elke battle spelen. We gaan nu maar battles simuleren onderling dus bv 15-1 chip vs EFE-X. Als er maar aan beide kanten iemand in de match komt werkt het als een gewone battle.
Dat mensen meer dan 5 battles spelen is wel heel schandalig. Bij moeten we het allemaal bijhouden en als er iemand blijkt te liegen en al meer dan 5 battles heeft gespeeld wordt die zonder pardon de clan uitgesodiemeterd.

En zorg dan wel dat EFE-X jou terug aanvalt want dan is het een encounter en kun je twee battles spelen.

Babs out!

• psychoclown
wontcachme schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 08:53:
[...]

Hoho, we zijn er nog niet. SBP, BIA, Tesla zitten ook erg hoog en om een of andere reden besluit onze command steeds dat wij onze provinces moeten afstaan aan EFE-X en Kazna. Anders hadden we nu al 2x zoveel punten gehad :X
Ja maar hoe denk je dat Tesla aan al die punten komt? Juist heel de yellow alliance speelt voor ze, volgende stage zal dat voor een andere clan gedaan worden.

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 13:02
Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 09:55:
[...]

Ja voor sommige clans is de campaign al voorbij ...jammer joh, we zullen aan je denken ;w
Nah ja Coyotee ergens heeft ie ook wel gelijk he.

Iedereen had wel verwacht dat Pirates, Kazna etc in de top zouden komen, maar als jullie dan allemaal ook nog eens een grote alliance gaan maken dan is de stand al bepaald voordat je uberhaupt begint.

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34
atticus182 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:13:
Phew ik had weer zo'n adrenalinemomentje, en dat zaterdagmorgen vroeg!

Ik had mijn LeFH18B2 van stal gehaald, deze had ik laatst gekocht omdat ik las dat deze met de introductie van 8.6 uit de ingame store gehaald zou worden, en ach voor 1500 gold durfde ik de gok wel aan. Blijkt een goede gok geweest te zijn, want het is een heerlijk stukje metaal om mee te spelen, snelle reload en decent aimtime voor een Arty.

Start op Himmelsdorf, was een Tier 5 potje en in het begin ging het gewoon wel redelijk, wat leuke damage gedaan en 3 kills. Op een gegeven moment waren al mijn teamleden dood en was ik nog alleen over tegen een Stug III, Covenanter en een Grille. Gelijk overgeschakeld naar Premium Ammo, en eerst de Stug III uigeschakeld die om het hoekje kwam. Daarna de Covenanter die om een hoekje stond te wachten, en tenslotte wilde ik bedenken hoe ik de Grille zou gaan aanvliegen, toen hij opeens ook de hoek om kwam zetten. Beetje overdonderd dus, en terwijl hij nog een beetje aan het bijdraaien was had ik 'em net op tijd! Onverwachts dus toch gewonnen, en dat resulteerde in een Top Gun, Reaper, en Mastery Badge "1st Class"

Replay voor de geïnteresserden: http://wotreplays.com/sit...rf-atticusnl-105_lefh18b2
Heel nice :) Ook net dat geluk wat je dan nodig hebt: die covenanter die je dinged.

Verder nog een tip: gebruik CTRL + rechter muisknop op de map, ben je in 1 keer op de goede plek. Hoef je niet steeds te schuiven met je muis ;)

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Woker dan een wekkerradio

Wat is nuttiger bij de IS-8? Top engine of turret?

Kanon etc heb ik al.

Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.

• wsLy
VasZaitsev schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:43:
Wat is nuttiger bij de IS-8? Top engine of turret?

Kanon etc heb ik al.
Turret en dan de engine.

Stichting Hobbyserver

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:38:
[...]

Heel nice :) Ook net dat geluk wat je dan nodig hebt: die covenanter die je dinged.

Verder nog een tip: gebruik CTRL + rechter muisknop op de map, ben je in 1 keer op de goede plek. Hoef je niet steeds te schuiven met je muis ;)
Jep dat was idd ook even geluk, ik bedacht zelf al dat ik nog een repair kit had voordat ik het hoekje om ging, mocht hij me detracken met dat schot. Ik moest ook wel, want als ik af was gaan wachten had die Grille me uiteindelijk van achteren neergeschoten :P

Enne dankje voor de tip, die shortcut kende ik nog niet! _/-\o_

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

djengizz schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 07:57:
[...]
Van wat ik heb gezien zijn er heel wat teams die de 1c verkeerd gebruikt of overschat hebben.
Sowieso snap ik de motivatie achter de Pz 1cs niet helemaal, ze hebben en weinig armor en hun firepower is belabberd. Het enige waar ze leuk voor zijn is chaos creeeren en het slopen van low tiers (lager dan tier 3). Team wat wij tegen over ons hadden (15 Pz 1Ctjes) vroegen er gewoon om, om te verliezen.
redwing schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:40:
[...]

Leuk verhaal, maar in eerste instantie stond dat pakket er echt voor 49.99 op. Pas na een uurtje of zo is dat aangepast naar 43.95 :)
Fair enough, ik heb het bedrag er niet zien staan in ieder geval ;).
Ze waren niet al bekend van af het begin, het was al duidelijk dat alle 'goede' clans naar Afrika zouden vertrekken. Is vast niet gedaan omdat ze nieuwe maps wilden spelen. ;)

Ik vind het leuk voor ze dat ze een M60 winnen, maar naar mijn gevoel winnen ze een M60 op een laffe manier door een alliance te vormen. Zit er nu echt nog een uitdaging in of beter gezegd wil je zo een event winnen?

Ze hadden naar mijn mening iets moeten doen met de clanwar map. Of dat mensen niet konden weten waar ze landen behalve op welke map ze zouden spelen en dat ze konden kiezen of ze een critical province of een normale province wouden aanvallen. Of ze hadden er gewoon voor moeten zorgen dat clans elkaar automatisch aanvielen met de volle 15 chips na een bepaalde time period. Zou er al een stuk meer uitdaging in hebben gezeten.

Ik heb mezelf maar eens geregistreerd op het WoTLabs forum, zitten heel wat Unicum spelers van de US server die andere mensen tips geven en wat guides schrijven. Ziet er op dit moment wel netjes uit moet ik zeggen. Wordt wel gezegd dat je een dikke huid moet hebben aangezien mensen redelijk wat kritiek kunnen geven. :+

http://forum.wotlabs.net

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 09:55:
[...]
Met 17000 punten zitten we nog steeds in de race voor de top 30.

Maar je snapt dondersgoed wat ik bedoel met die pact die PTS, Kazna, Exnom en EFE hebben afgesloten... Dat je het oneens bent me, dat kan ik me goed voorstellen. Je zit tenslotte zelf in die alliance.
Ashrah schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:37:
[...]
Iedereen had wel verwacht dat Pirates, Kazna etc in de top zouden komen, maar als jullie dan allemaal ook nog eens een grote alliance gaan maken dan is de stand al bepaald voordat je uberhaupt begint.
Dit dus...
Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:14:
[...]
Ligt meer aan EU Community team. Op de US forums is het allemaal een stuk actiever. EU campaign forum is zo dood als ik weet niet wat.

[Voor 72% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-06-2013 15:46]

"Oooh Jeroen!"

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mwah, de PZ 1c is een redelijk goede tier 3 tank, ik ken slechtere. Het pantser is van voor best okay te noemen, ze zijn bloedsnel en hebben veel vuurkracht voor hun tier.

Maar zodra ze een D2 tegenkomen, hebben ze een probleem. Een T-46 met hauwitser is ook best leuk.

Ben benieuwd of er bij tier 6 KV-2's gebruikt gaan worden, mss in combi met een SU-100Y, een erg gevaarlijke combinatie is dat.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

VasZaitsev schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:43:
Ben benieuwd of er bij tier 6 KV-2's gebruikt gaan worden, mss in combi met een SU-100Y, een erg gevaarlijke combinatie is dat.
KV-2, misschien in city maps.. maar de SU-100Y moet je wel een zeer goede reden hebben om een tankdestroyer met 60MM frontal armor die zo hoog is als een gebouw mee te willen nemen.

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Waarom zou je de SU-100Y mee pakken als je ook de KV-1S kunt pakken...

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Gleighton schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:47:
Zijn ook echt compleet de zelfde tanks.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Gleighton schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:47:
Omdat de KV-1S een waardeloze tank is? Citymaps in mijn KV-2 zijn zo leuk, boem, HE die de onderplaat van een KV-1S pent, toedeloe KV-1S :+

Het voordeel van de KV-1S is gewoon zijn grote blaffer die leuke alpha doet voor zijn tier. Maar, het pantser zuigt, hij is inaccuraat, vreselijk trage reload.

M6 of Jumbo Sherman zijn al betere keuzes.

Een SU-100Y is best irritant hoor, als je er goed mee speelt is ie gevaarlijker dan een KV-1S. 60mm pantser is idd vrij weinig, goed genoeg voor zijn rol. Andere tier 6 TD's zijn niet beter bepantserd.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

VasZaitsev schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:54:
[...]
Omdat de KV-1S een waardeloze tank is? Citymaps in mijn KV-2 zijn zo leuk, boem, HE die de onderplaat van een KV-1S pent, toedeloe KV-1S :+
Dit gaat over clan wars he :? Een fatsoenlijke clan outplayed je KV-2's gewoon op snelheid.

"Oooh Jeroen!"

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

VasZaitsev schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:54:
[...]
Een SU-100Y is best irritant hoor, als je er goed mee speelt is ie gevaarlijker dan een KV-1S. 60mm pantser is idd vrij weinig, goed genoeg voor zijn rol. Andere tier 6 TD's zijn niet beter bepantserd.
Een SU-100Y kan irritant wezen ja, maar heeft een flinke reload. Daarnaast is zijn armor alles behalve goed. Vergeet niet dat zijn armor ook bijna geen angle heeft.

AT-8 heeft 203MM armor, toch al stuk beter dan de SU-100Y echter lever je in op je snelheid en ben je minder wendbaar. Mocht je armor niet belangrijker vinden heb ik liever een goede Hellcat speler aan mijn zijde (Platooooo) die redelijk wat schade kan aanrichten.

Daarnaast de KV-2 heeft een ziekelijk lange reload met de derp-gun, daar gaat een goeie KV-1S speler echt niet intrappen. We gaan sowieso in CWs de 59-16 een paar keer zien, daar ben ik zeker van.

• djengizz
  • Niet online
Ik geef de SU-100Y een stuk meer kans om meegenomen te worden dan een KV-2.

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

djengizz schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:15:
Ik geef de SU-100Y een stuk meer kans om meegenomen te worden dan een KV-2.
En de reden daarvoor?

Hij geeft meer cover (door zijn size) voor je teammates dan de KV-2? Ding heeft absoluut geen armor, je moet wel heel scheef schieten wil je niet door dat ding heen komen (lees de gun mantlet).

• djengizz
  • Niet online
Mega alpha damage en itt tot KV-2 / 1s kan hij wel snipen. Armor en size maakt niet zoveel uit als iemand voor je spot en jij achterin kan blijven.

Zeer mapafhankelijk en zeer waarschijnlijk nooit meer dan 1 maar wel veel bruikbaarder dan een kv-2.

• Kojoottii
Kaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:40:
[...]

Maar je snapt dondersgoed wat ik bedoel met die pact die PTS, Kazna, Exnom en EFE hebben afgesloten... Dat je het oneens bent me, dat kan ik me goed voorstellen. Je zit tenslotte zelf in die alliance.
Ja en? Alsof we de enige alliance zijn ....hoe denk je dat tesla en 1sbp zo hoog staan? Tuurlijk gaan de gelen en grijzen niet opeens allemaal voor zichzelf spelen. En gezien dit meer een spelletje landje pik is (gezien de gemiddelde oppositie) en de beperkte tijd die je hebt, heb je zoveel mogelijk chips nodig. Dat ga je dan echt niet redden met 1 clan, hoe goed je ook bent, zeker als je niet direct tegen ze kan vechten en ze aan de andere kant van de wereld hun landjes pikken.
Het enige wat single clans kunnen doen is of een alliance een beetje helpen door de province weg te geven, of hun province zo duur mogelijk zien te verkopen om een alliance dwars te zitten. Punten totaal zullen ze toch niet meespelen, dat is de realiteit van het spelletje.

edit: pak die I4G ratten als je kan :P

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

djengizz schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:31:
[...]

Mega alpha damage en itt tot KV-2 / 1s kan hij wel snipen. Armor en size maakt niet zoveel uit als iemand voor je spot en jij achterin kan blijven.

Zeer mapafhankelijk en zeer waarschijnlijk nooit meer dan 1 maar wel veel bruikbaarder dan een kv-2.
Want de KV-2 met de 152mm i.c.m. APCR/HEAT heeft geen goeie damage? Fair enough.. :D en wat betreft zijn size niets uitmaakt, waarom is die camo dan zo ruk? Of denk je dat hij geen priority target gaat worden wanneer hij gespot wordt (of vertrouw je op het oh zo goeie WoT-Camo system)? Oh wacht als hij gespot is dan wordt zijn armor toch wel in eens heel belangrijk, maar ja dat heeft hij niet.. ;)

Ik hoop persoonlijk geen van deze tanks te zien in onze CW team.. mogelijk een KV2 nog op Himmelsdorf voor het schrik effect.. maar zie eerder het nog gebeuren dat de VK3601H gebruikt gaat worden i.c.m. de Konisch gun.

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23

themaxter

Bugged..

Die Vk moet Conisch moet ik ook weer is gaan proberen... zeker met die buff lijkt me dat best een leuk ding :D

• djengizz
  • Niet online
Nemean schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:56:
Want de KV-2 met de 152mm i.c.m. APCR/HEAT heeft geen goeie damage? Fair enough.. :D
Dat ontken ik toch ook nergens. Ik zeg alleen dat de 100Y bruikbare alpha heeft,
en wat betreft zijn size niets uitmaakt, waarom is die camo dan zo ruk? Of denk je dat hij geen priority target gaat worden wanneer hij gespot wordt (of vertrouw je op het oh zo goeie WoT-Camo system)? Oh wacht als hij gespot is dan wordt zijn armor toch wel in eens heel belangrijk, maar ja dat heeft hij niet.. ;)

Ik hoop persoonlijk geen van deze tanks te zien in onze CW team.. mogelijk een KV2 nog op Himmelsdorf voor het schrik effect..
Het zijn gewoon dezelfde scenario's waar nu vaak in de T10 CW's TD's gebruikt worden.
Die TD's zijn vaak net zo'n liability vanwege hun arty gevoeligheid en deze scenario's gaan ervan uit dat de TD's niet gespot worden of zich voortdurend weer terug kunnen trekken en unspotted raken.
Misschien wat minder scenario's dan in T10 vanwege viewrange en camo verschillen maar het idee blijft staan: niet gespot worden.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:49:
[...]
Het enige wat single clans kunnen doen is of een alliance een beetje helpen door de province weg te geven, of hun province zo duur mogelijk zien te verkopen om een alliance dwars te zitten. Punten totaal zullen ze toch niet meespelen, dat is de realiteit van het spelletje.
Niet helemaal mee eens. Wij staan nu op plek 52. Als we vanavond Stockholm pakken sluiten we aan bij de top 30. En we zijn toch echt alleen.
Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:49:
[...]
edit: pak die I4G ratten als je kan :P
Ik begrijp nog steeds niet waarom jullie daar zon moeite mee hadden :? Ze staan als clan vrij laag genoteerd en ze spelen echt niet bijzonder. Ze zitten daar momenteel helemaal vast, komen geen meter vooruit.

"Oooh Jeroen!"

• TRX
het is een beetje druk bij het afhandelen van de tickets, maar vanmiddag dan toch mijn kv5 terug in de garage gekregen :*)

bedankt voor het advies voor het schieten met premium ammo
eerste game was niet echt geweldig, wel gewonnen
dit was de tweede

Victory!
Battle: Westfield zaterdag 15 juni 2013 18:52:24
Vehicle: KV-5
Experience received: 1.759
Credits received: 104.070
Battle Achievements: Sniper, Mastery Badge: "1st Class"

<3

yep premium scheelt....

Victory!
Battle: Ensk zaterdag 15 juni 2013 19:57:33
Vehicle: Type 2597 Chi-Ha
Experience received: 1.134
Credits received: 31.660
Battle Achievements: Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

gelijk ace :)F

[Voor 23% gewijzigd door TRX op 15-06-2013 20:03]

• Kojoottii
Kaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:08:
[...]

Niet helemaal mee eens. Wij staan nu op plek 52. Als we vanavond Stockholm pakken sluiten we aan bij de top 30. En we zijn toch echt alleen.

[...]

Ik begrijp nog steeds niet waarom jullie daar zon moeite mee hadden :? Ze staan als clan vrij laag genoteerd en ze spelen echt niet bijzonder. Ze zitten daar momenteel helemaal vast, komen geen meter vooruit.
Viel wel mee, geloof dat 1x een team van ons had verloren , rest allemaal gewonnen. Ze hebben het gewoon erg lang geprobeerd :)

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 12:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

1st campaign = gratis m60 voor grote CW clans dat is wel duidelijk.. ben benieuwd hoeveel van de kleinere clans een tank kunnen winnen tussen die huge ass coalitions want er blijven in ieder geval niet veel plaatsen over in de top 30.

• djengizz
  • Niet online
TweakJerommeke schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:20:
1st campaign = gratis m60 voor grote CW clans dat is wel duidelijk..
Dat zal sowieso wel het geval zijn geweest ongeacht hoe die eerste campaign eruit had gezien.
Het wordt ze nu gewoon niet al te moeilijk gemaakt.

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Al zouden er geen alliances zijn geweest dan nog hadden de grote clans het gehad. Waarom? Zij kunnen elke avond 3 tot 4 teams tegelijk fielden en kleinere simpelweg niet. Op de eerste dag (landings) hadden we genoeg online voor 6 teams :X :X. Nu zitten we op 3.5 tot 4 teams tegelijk :o

Trouwens Kojoottii kick eens die Tesla lui :+

[Voor 16% gewijzigd door wontcachme op 15-06-2013 22:44]

• rgras
  • Niet online
Zojuist een potje waarin ik alleen over bleef tegenover een andere Nederlander. Wij zijn beide aan het cappen, maar ik heb 15 punten voorsprong en het is dus duidelijk dat ik heb gewonnen. Nu had die andere Nederlander aan het begin van het potje een flinke discussie met een stel Polen.. de Polen waren aan het einde van het potje natuurlijk helemaal lyrisch omdat ze gingen winnen en zij wilden dit graag met de rest van de spelers deelden: "HAHA WE WIN, POLAND WIN DUTCH LOSE HAHAHA", "dutch gay" en "gay holland".

Tja, wat doe je dan als Nederlander zijnde? Juist ja, op 99% uit de cap rijden en de tegenstander feliciteren met de overwinning. :D

• User
  • Laatst online: 03-06 18:47
rgras schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:44:
Zojuist een potje waarin ik alleen over bleef tegenover een andere Nederlander. Wij zijn beide aan het cappen, maar ik heb 15 punten voorsprong en het is dus duidelijk dat ik heb gewonnen. Nu had die andere Nederlander aan het begin van het potje een flinke discussie met een stel Polen.. de Polen waren aan het einde van het potje natuurlijk helemaal lyrisch omdat ze gingen winnen en zij wilden dit graag met de rest van de spelers deelden: "HAHA WE WIN, POLAND WIN DUTCH LOSE HAHAHA", "dutch gay" en "gay holland".

Tja, wat doe je dan als Nederlander zijnde? Juist ja, op 99% uit de cap rijden en de tegenstander feliciteren met de overwinning. :D
Held! :D

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

wontcachme schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:41:
Al zouden er geen alliances zijn geweest dan nog hadden de grote clans het gehad.
Jawel, maar dan zou je het wel op eigen kracht tegen geduchte tegenstanders hebben gedaan. Nu hebben de grote clans de belangrijkste concurrentie weggenomen door een alliance te vormen.

Ik denk dat dat voor de meeste mensen het verschil is.

"Oooh Jeroen!"

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Kaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 23:40:
[...]

Jawel, maar dan zou je het wel op eigen kracht tegen geduchte tegenstanders hebben gedaan. Nu hebben de grote clans de belangrijkste concurrentie weggenomen door een alliance te vormen.

Ik denk dat dat voor de meeste mensen het verschil is.
Wat wil je dan. Je kan aanvoelen dat clans gaan samenwerken. Iedereen die normaal in een alliance zat zal samen blijven spelen en elkaar helpen. Dan kan je gewoon alleen doorgaan en wetend dat je het niet zal halen of samenwerken. En ja, dan ga je toch liever samenwerken met clans die je weet die goed zijn.

Overigens Kojoottii, wtf hebben jullie op je landing gedaan. Really :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Toffe actie, ik had exact hetzelfde gedaan :D

It's not about the win, it's about sending a message :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:13

Ik voel een nominatie voor held van de dag aankomen!

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
Geniale actie! Toegegeven ik had het zelf niet gedaan, de overwinning binnen slepen en de onruststokers een report geven vind ik zelf al prima genoeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Haha ik had weer een briljante zondagochtend match! Nou ja, briljant...

Start noordoost op Erlenberg, en aangezien de rest een grote Lemming richting zuidoost deed, besloot ik (alleen, na herhaalderlijk hulp vragen) de westkant te verdedigen. Helaas ging dat niet helemaal lekker, nadat ik gespot en gedingd was door een Type 59 reed ik per ongeluk achteruit het hellinkje af. Juist, het water in dus...

Ik probeerde natuurlijk koste wat kost weer de kant op te komen, maar was me inmiddels aan het realiseren dat dat niet ging lukken en ik voelde me best stom aangezien ik net mijn teammates nog voor rotte Lemmings had uitgemaakt :P.. Totdat de vijand mij spotte en besloot met een man of 4 te proberen mij af te maken, en dat, dat hadden ze beter niet kunnen doen :).. Een VK belandde achter mij in het water en verdronk dus uit zichzelf, zich waarschijnlijk niet realiserende dat je onder water niet kunt schieten. Een ARL heeft me uiteindelijk te pakken gekregen, maar die stond dus ook vast vanaf toen haha...

Uiteindelijk dus toch nog 2000 damage gedaan vanuit het water, en een tankje of 3 uitgeschakeld haha!

Replay voor de geïnteresseerden :P http://wotreplays.com/sit...nberg-atticusnl-su-122-44

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filipy23
Ashrah schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:37:
[...]

Klopt helemaal denk ik. Wij hebben alle battles zonder veel moeite gewonnen. Voor ons is het een grotere uitdaging om te zorgen dat iedereen 5 battles gespeeld hebben dan om in de top 5 terecht te komen.

Maar je kunt ons daar moeilijk voor blamen. Gegeven de prijs (Tier X) en de regels opgesteld door Wargaming, is dit gewoon de optimale manier om te spelen. Bovendien is het toch nog best wel spannend hoe we het allemaal gaan halen omdat alliances die op een soortgelijke manier spelen best wel een bedreiging zijn (Tesla, 1SBP).

Natuurlijk ben ik het met je eens dat het voor de kleinere clans en de clans zonder alliances minder leuk is omdat het een vrij hopeloze zaak is.

Babs out!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

filipy23 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:50:
[...]
Klopt helemaal denk ik. Wij hebben alle battles zonder veel moeite gewonnen.
Wij de meeste ook. Alleen een moeilijke gisteren tegen een no-name op Sand River omdat er 5 van ons plotseling hun hersenen uitschakelen. Zij besloten om ipv een heuvel te zoeken met zn allen in E3 te gaan staan, terwijl daar nog niet gescout was of iets :X. Die werden zonder iets te damagen gekilled.....

Het was dat ik aan de andere kant stond op de maprand bij F1 en de tegenstander besloot mijn kant op te pushen met 5 tanks die oneshot waren en één voor één de heuvel over gingen. Boem grille, Boem hetzer, Boem Matilda, Boem grille, Boem pz 3 :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
atticus182 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 08:43:
Haha ik had weer een briljante zondagochtend match! Nou ja, briljant...

Start noordoost op Erlenberg, en aangezien de rest een grote Lemming richting zuidoost deed, besloot ik (alleen, na herhaalderlijk hulp vragen) de westkant te verdedigen. Helaas ging dat niet helemaal lekker, nadat ik gespot en gedingd was door een Type 59 reed ik per ongeluk achteruit het hellinkje af. Juist, het water in dus...

Ik probeerde natuurlijk koste wat kost weer de kant op te komen, maar was me inmiddels aan het realiseren dat dat niet ging lukken en ik voelde me best stom aangezien ik net mijn teammates nog voor rotte Lemmings had uitgemaakt :P.. Totdat de vijand mij spotte en besloot met een man of 4 te proberen mij af te maken, en dat, dat hadden ze beter niet kunnen doen :).. Een VK belandde achter mij in het water en verdronk dus uit zichzelf, zich waarschijnlijk niet realiserende dat je onder water niet kunt schieten. Een ARL heeft me uiteindelijk te pakken gekregen, maar die stond dus ook vast vanaf toen haha...

Uiteindelijk dus toch nog 2000 damage gedaan vanuit het water, en een tankje of 3 uitgeschakeld haha!

[afbeelding]

Replay voor de geïnteresseerden :P http://wotreplays.com/sit...nberg-atticusnl-su-122-44
Is mischien een leuke om in te sturen voor een rng aflevering van wot.

http://worldoftanks.eu/en/news/46/video-rng-episode-4/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TRX

netjes _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

ShockWave schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:57:
[...]
Is mischien een leuke om in te sturen voor een rng aflevering van wot.
http://worldoftanks.eu/en/news/46/video-rng-episode-4/
Thanks voor de tip! _/-\o_

Ik heb een submitje gedaan op het forum, ben benieuwd :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kojoottii
wontcachme schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 23:45:
[...]

Overigens Kojoottii, wtf hebben jullie op je landing gedaan. Really :X
Geen idee speelde daar niet =/ Ze kleuren wel beter bij jullie ... dus... :F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Is daar niet een apart topic voor :? Ik vind het zelfs nog minder connectie met WoT hebben dan WoWP.

Lijkt mij overigens geen ene reet aan met bootjes. Gewoon soort arty versus arty game wordt dat met afstanden van 40KM :?

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• seriouzz
En dan uw schip anglen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:42:
[...]

Is daar niet een apart topic voor :? Ik vind het zelfs nog minder connectie met WoT hebben dan WoWP.

Lijkt mij overigens geen ene reet aan met bootjes. Gewoon soort arty versus arty game wordt dat met afstanden van 40KM :?
Daar is (nog) niet een topic voor. Overigens denk ik dat het handig is om eerst te wachten op beelden van de gameplay.
Congrats. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• perpixel
Lekker dan, got2 begint aan zijn landing voor vandaag. Server problemen waardoor de helft van het team eruit vliegt tijdens het laden. Waaronder Tdevil die vandaag zou fc'en.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
15.070 potential damage received. :D

[Voor 4% gewijzigd door rgras op 16-06-2013 21:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:19
Echt, hoe sommigen aan een Tier 8 tank komen, ik heb geen idee. Op Ruinberg Encounter in 2:33 verloren omdat alle toptiers zo ver mogelijk weg van de base reden, zelfs tijdens de cap. Ik ben voor 't eerst een scoutlijn aan het spelen (59-16) en snap echt niet hoe ik aan XP moet komen zonder platoons. In randoms wordt er ronduit slecht gespeeld, en als scout moet je't hebben van damage spotted.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

perpixel schreef op zondag 16 juni 2013 @ 21:30:
Lekker dan, got2 begint aan zijn landing voor vandaag. Server problemen waardoor de helft van het team eruit vliegt tijdens het laden. Waaronder Tdevil die vandaag zou fc'en.
Ah toch geen ramp, je kan elke dag landing spelen.

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• perpixel
Kaap schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:11:
[...]

Ah toch geen ramp, je kan elke dag landing spelen.
Klopt, maar het is voor got2 toch aanzienlijk lastiger teams vol te krijgen. Scheelt natuurlijk een hoop met d_tch hier ben je ook nog een tijdje bezig aan iedereen uit te leggen welke tanks ze mee moeten nemen, hoe clanwars werken, dat ze toch echt op teamspeak moeten komen etc. etc. Dan is het voor die mensen natuurlijk ook een teleurstelling als het dan door zoiets fout gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Vanavond mijn eerste Cool-Headed behaald. Reed op Ruinberg rond in mijn IS3 aka idiot noob tank (volgens een Jagpanter een battle eerder) , kom op de hoek bij F2/G2, angle mijn tank en rij achteruit om te kijken naar E1/E2. Krijg ik op dat moment een lagspike en rij iets verder naar achteren dan de bedoeling. Schieten er op dat moment 11 tanks op mij die allemaal bouncden :D

Ik wist niet hoe snel ik weer naar voren moest om veilig te komen. Uiteindelijk nog overleeft op die hoek ook met 3.9k damage gedaan :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Nu ik wontcachme ook hoor over lagspikes, hebben meer mensen er last van?

Ik heb er in golven erg veel last van, vorige week niet, nu al weer een paar dagen, wat het speelplezier vaak nadelig beïnvloed, omdat je dus niet peek-a-boo doet, maar alleen peek en daar dus 5 seconden blijft staan....

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

VasZaitsev schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:44:

Ik heb er in golven erg veel last van, vorige week niet, nu al weer een paar dagen, wat het speelplezier vaak nadelig beïnvloed, omdat je dus niet peek-a-boo doet, maar alleen peek en daar dus 5 seconden blijft staan....
Het is heel vaag. Ik heb het ook in vlagen. Soms zijn het microstotters, soms een paar seconde en vaker dat de ping naar 999 schiet en het lampje op rood. Dan duurt het een halve minuut dan loopt het spel weer maar vlak daarna gebeurt het vaak weer. Enigste oplossing is dan forced close van de game en opnieuw inloggen.

• TRX
VasZaitsev schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:44:

heb ze met regelmaat

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Hier niet opvallend veel lagspikes maar heb dit weekend ook niet veel gespeeld

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

Anoniem: 493866

Gister kon ik een game niet eens leaven, ik druk op back 2 garage, vervolgens gebeurt er niets... vervolgens wacht ik tot de pot over is ! het was victory, maar ik bleef gewoon naar mijn verbrande tankje kijken 10 min lang.... zucht :P ik verwachte al dat meer mensen last hadde van dingen zoals dit...

*p.s. je kan zeggen wat je wil over die franse sloome tankjes etc, maar ik vermaak me prima in mijn SAU-40 :) heerlijk om de ''underplayed'' tanks eens uit de kast te trekke haha''

• x-cessive
  • Laatst online: 28-05 21:04
Ook last van gehad! Gister zelfs moeten uitloggen waarna ik pas na paar minuten weer kon inloggen.
Was nog net op tijd genoeg om een kill te doen en tegen mijn team te zeggen dat ik geen bot was;)

• perpixel
Ik heb laatst een shell gevangen van een teammate na wel geteld 20 sec onderweg te zijn. Ik had ge alt-tabbed tijdens de 30sec en was iets te laat terug, maar dat was zeker meer dan genoeg een afk noob te zijn en dus een shell verdient te hebben.
Pagina: 1 ... 43 44 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee