Lol kwam deze persoon tegen in battle:
http://worldoftanks.eu/community/accounts/506627308-bela049/
Check de hoeveelheid battles op zijn T1

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lijkt er wel op. Ik heb die medal ook, maar ik heb tussen 27 mei en 9 juni alleen landingstournamenten gespeeld.wontcachme schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:53:
Krijgen we nu ook al medals voor deelname aan normale CW. Zag net dat ik een medal heb gekregen voor een battle tussen 27 mei en 9 juni
Als ze dat wel kunnen bijhouden, is het dan teveel gevraagd om een counter te maken die bijhoudt of je de 5 battles hebt gehaald mbt tot de m60. Nog steeds geen eenduidig antwooord of de landingtournament battles nu wel of niet meetelden....
Dat valt wel mee toch? Er zijn gasten met 10+k battles op bijv. de Micromaus (kan hem alleen niet meer vinden). Deze is nog wel een tandje erger: http://worldoftanks.eu/co...500473037-bull_killer_CZ/wsLy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:41:
Lol kwam deze persoon tegen in battle:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gaat meer erover hoeveel battles hij op de T1 heeft en zijn totale aantal battlespsychoclown schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:13:
[...]
Dat valt wel mee toch? Er zijn gasten met 10+k battles op bijv. de Micromaus (kan hem alleen niet meer vinden). Deze is nog wel een tandje erger: http://worldoftanks.eu/co...500473037-bull_killer_CZ/
ik ga al die medailles aan mn turret hangen van de e100wontcachme schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:53:
Krijgen we nu ook al medals voor deelname aan normale CW. Zag net dat ik een medal heb gekregen voor een battle tussen 27 mei en 9 juni
Als ze dat wel kunnen bijhouden, is het dan teveel gevraagd om een counter te maken die bijhoudt of je de 5 battles hebt gehaald mbt tot de m60. Nog steeds geen eenduidig antwooord of de landingtournament battles nu wel of niet meetelden....
Dat is echt een sealclubber...psychoclown schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:13:
[...]
Dat valt wel mee toch? Er zijn gasten met 10+k battles op bijv. de Micromaus (kan hem alleen niet meer vinden). Deze is nog wel een tandje erger: http://worldoftanks.eu/co...500473037-bull_killer_CZ/
Zou dat tellen als spaced armor?TRX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:22:
[...]
ik ga al die medailles aan mn turret hangen van de e100
Anoniem: 512496
Ik blijf erbij, alles onder tier 6 is gewoon prut. Komt geen armor of skill bij kijken...Jip99 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:18:
hey D_TCH heeft nu 3 provincies![]()
was tier 3 alweer wat leuker dan 1 en 2? of the same?
"Oooh Jeroen!"
Ik merkte met got2 dat er aanzienlijke verschillen tussen tactieken waren. Zo had je pz1c rush tactics,heel zwaar op arty leunende tactics en de wat conservatieve verdeling tussen defence en assualt etc.Jip99 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:18:
Klopt, maar die gift kun je kado geven. De naam zegt 't al. 't Is alleen niet slim om het jezelf kado te doen, maar dat is ook niet het idee van kado'swsLy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:30:
Lekkere actie van Wargaming met een gift-shop package..
Ze bieden een FCM 50t met een garage slot en 7 dagen premium aan voor €49,99, ingame kun je dit alles krijgen voor 13.450 goud. Dus je betaald €49,99 voor 13.450 goud... terwijl je 14.500 goud voor €49,95 kunt kopenAls je dit pakket koopt loop je dus 1.050 goud mis voor dezelfde prijs
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
World of Lagspikesperpixel schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:38:
Zo had je pz1c rush tactics
http://www.i3d.nl/gaming/teamspeak3.phpwiskid schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:33:
Ben op zoek naar een teamspeak server. Prijs is niet zo relevant de connectie wereldwijd daar in tegen is een echt pre.
Als iemand goede tips heeft laat het dan even weten.
WoT/AW: panzerjur
de SU26 is ook gewoon OP.. gekke ding is super accuraat en een reload van een normale tank onderhand..jantje 2 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:00:
Ye die lage tiers gaat nergens over. Gisteren een CW siegfried line gespeeld, Pz3 A,Pz1C rush tegen hun rush 10 vs 10 wonnen we best wel hard. 5 kwijt hun 10. Stad was geheel van ons. Buiten in de bosjes rond hun cap stonden nog 2 su26 2 3 pz35h.
Denk je even rustig die game uit te spelen. Worden net na onze clash 3 tanks geoneshot. Daarna wat flank tactics gedaan en dual assault. maar die SU26's gaan helemaal nergens over. kunnen zo snel andere angle aimen en zo accuraat. Uiteindelijk na 100x van hoek en positie gewisseld te hebben hadden hun nog 1 SU26 over en wij ook nog 1 SU26. Met 20 sec op de timer.
Dus het was een rush tegen elkaar alleen schoot hun SU26 iets eerder. ( volgens mij zelfs laatste shell ) Uiteindelijk had hun arty 10 kills weten te pakken. Ging echt werkelijk waar nergens over. PZ1cs full speed gewoon oneshotten etc. 100% bewijs dat arty OP is:)
Owww balen nu kan ik mijn Foch niet verkopenUdiBenLudi schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:47:
De nieuwe big en heavy actie staat op de site...
Our Big and Heavy specials for Wargaming’s 15th Anniversary have proven to be very popular, and for good reason! Where else can you get discounts and credit boosts on the top tiers (VIII – X)?
This week it’s the turn of the French. Put away the baguettes, it’s time to bring out the biggest guns of them all – the tank destroyers!
It’s time to hide away in the bushes and pick off those pesky enemy vehicles… for what tank can stand against the might of these fearsome snipers?
From 15th June 07:10 CEST (GMT +2) until 30th June 07:00 CEST, you can enjoy 30% discount and 30% income bonus on the top three French tank destroyers:
[Voor 18% gewijzigd door Knowuse op 14-06-2013 16:26]
Shuttle st20g5
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo slim om 2 dagen voor de nieuwe aktie een tier 9 tank te gaan kopenjantje 2 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:18:
Ja lekkere big en heavy. Het is al anderhalve maand een heavy tier 10 tank. Ik heb dus gisteren me 50 foch gekocht in de veronderstelling dat het de 50B zou worden. Die kerels van wargaming hebben echt nog nooit van logica gehoord.
[removed]
lijkt me wel
goed bezigJip99 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:18:
Nee, maar ik zou zo vlak voor een special en de start van een nieuwe big en heavy geen tier 8-10 kopenjantje 2 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:50:
alsof jij verwachte dat het een Foch zou worden;)
[removed]
[Voor 19% gewijzigd door seriouzz op 14-06-2013 21:32]
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Systeem is sowieso al dom, het was totaal te verwachten dat de clans die het meest actief zijn binnen CWs alliances zouden gaan vormen. Kleinere clans hebben geen schijn van kans.. is gewoon een gemiste kans van WarGamingwontcachme schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 00:34:
Geweldig WG. Vier verschillende servers en 4 verschillende antwoorden of landing battles nu wel/niet tellen voor die tank. En na 5 dagen nog steeds geen info in hun eigen gemaakte forum sectie. Daar wordt compleet niet gereageerd.
Hoe moeilijk maken ze het zichzelf op de eu server. Halve vertalingen, verkeerde vertalingen, verkeerde info, foute info, geen reacties en zelfs niet simpele dingen als een counter die bijhoud hoeveel battles je hebt gedaan voor de campaign. Terwijl ze dat natuurlijk wel gewoon bijhouden.
Wou hier gister (vrijdag) nog op reageren maar kon geen tijd vrij maken.. iets beter lezenwsLy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:30:
Lekkere actie van Wargaming met een gift-shop package..
Ze bieden een FCM 50t met een garage slot en 7 dagen premium aan voor €49,99, ingame kun je dit alles krijgen voor 13.450 goud. Dus je betaald €49,99 voor 13.450 goud... terwijl je 14.500 goud voor €49,95 kunt kopenAls je dit pakket koopt loop je dus 1.050 goud mis voor dezelfde prijs
Nice job Wargaming.
11,900 gold (FCM 50 t)+ 250 gold (garage), 1250 (1 Week premium) = 13.400 goldFCM 50 t, French Premium Tier VIII Heavy Tank
1 Garage Slot
7 Days of Premium Account
€ 43.95
Tell me about it
[Voor 46% gewijzigd door Nemean op 15-06-2013 02:30]
Yup, campaign is al voorbij. De gelukkige ezmoders gefeliciteerd met een M60. Weinig effort, maar goed, je zit niet voor niets in zon clan, stel je voor dat je je als clan echt moet inzettenNemean schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:20:
[...]
Systeem is sowieso al dom, het was totaal te verwachten dat de clans die het meest actief zijn binnen CWs alliances zouden gaan vormen. Kleinere clans hebben geen schijn van kans.. is gewoon een gemiste kans van WarGaming.
"Oooh Jeroen!"
Hehe, wat dacht je van Reality, onze troefkaart.Nemean schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:20:
Tell me about it, was wel een grappige match though, 138 schoten vangen voor dat ik neer ging terwijl ik met 2 FPS op snel rond rijdende PZ 1Cs probeerde te schieten.
Hoho, we zijn er nog niet. SBP, BIA, Tesla zitten ook erg hoog en om een of andere reden besluit onze command steeds dat wij onze provinces moeten afstaan aan EFE-X en Kazna. Anders hadden we nu al 2x zoveel punten gehadKaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:43:
[...]
Yup, campaign is al voorbij. De gelukkige ezmoders gefeliciteerd met een M60. Weinig effort, maar goed, je zit niet voor niets in zon clan, stel je voor dat je je als clan echt moet inzetten
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja voor sommige clans is de campaign al voorbij ...jammer joh, we zullen aan je denkenKaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:43:
[...]
Yup, campaign is al voorbij. De gelukkige ezmoders gefeliciteerd met een M60. Weinig effort, maar goed, je zit niet voor niets in zon clan, stel je voor dat je je als clan echt moet inzetten
Nemean schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:20:
[...]
Wou hier gister (vrijdag) nog op reageren maar kon geen tijd vrij maken.. iets beter lezen
Tier VIII of the Week
[...]
11,900 gold (FCM 50 t)+ 250 gold (garage), 1250 (1 Week premium) = 13.400 gold
Als ik het goed uitreken:
13.400 (gold) / € 43,95 = 305 gold per euro (afgerond naar boven)
14.500 (gold) / € 49,95 = 290 gold per euro (afgerond naar beneden)
Niet een heel groot verschil, maar toch 15 gold (+/-) meer per euro.
EDIT: Tier VIII of the Week (PRICECHANGE from 49,99 to 43,95!!!):
FCM 50t = 11900 gold
+ 7 days Premium = 1250 gold
+ garage slot = 300 gold
= 13450 gold for 43,95 Euro = 306,03 gold per Euro
NOW that WG realized their fail and changed the price TIER VIII of the Week is actually worth it !!!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Leuk verhaal, maar in eerste instantie stond dat pakket er echt voor 49.99 op. Pas na een uurtje of zo is dat aangepast naar 43.95Nemean schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:20:
[...]
Wou hier gister (vrijdag) nog op reageren maar kon geen tijd vrij maken.. iets beter lezen
Tja, aan de andere kant is het de vraag hoe ze het zo op kunnen zetten dat de beste clans niet winnen. Het zijn ten slotte niet voor niets de beste clans. Ze hebben het dit keer echter wel erg makkelijk gemaakt, maar de winnaars stonden toch al van te voren vastSysteem is sowieso al dom, het was totaal te verwachten dat de clans die het meest actief zijn binnen CWs alliances zouden gaan vormen. Kleinere clans hebben geen schijn van kans.. is gewoon een gemiste kans van WarGaming.
[Voor 42% gewijzigd door redwing op 15-06-2013 11:43]
[removed]
Niet meer of minder dan reguliere CW's en de top 10 zit behoorlijk dicht opelkaar wat punten betreft. Een fuckup en je kan zo uit de top5 vallen. Wat dat betreft is dit een stuk spannender.redwing schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:40:
[...]
Tja, aan de andere kant is het de vraag hoe ze het zo op kunnen zetten dat de beste clans niet winnen. Het zijn ten slotte niet voor niets de beste clans. Ze hebben het dit keer echter wel erg makkelijk gemaakt, maar de winnaars stonden toch al van te voren vast
Inderdaad. WG maakt er een puinhoop van. De regels zijn compleet kut. Voor ons in KAZNA is het een groter probleem om te zorgen dat iedereen 5 battles krijgt dan om uberhaupt in die top 5 te komen. Reken ook maar uit: Om iedereen 5 battles te geven moeten er MINIMAAL 4 battles met 15 spelers per dag worden gespeeld. Dat is gewoon absurd. En als je in de top 5 komt moet je ook die 5 battles gespeeld hebben anders geen M60, zelfs niet als je in de top 30 komt en wel gewoon je 10 battles daarvoor speelt. Ook dan: geen M60.Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:14:
[...]
Niet meer of minder dan reguliere CW's en de top 10 zit behoorlijk dicht opelkaar wat punten betreft. Een fuckup en je kan zo uit de top5 vallen. Wat dat betreft is dit een stuk spannender.
Maar de communicatie wat regels en voorwaarden om te winnen is wel weer op en top WG. Niemand, zelfs WG werknemers hebben een idee wat er nou gerekend gaat worden voor de 5 battles. Tevens nog weer verhaal dat je in de top30 met 10 battles ook de tank krijgt etc etc. Drama gewoon
Het ergste vind ik dan nog de tier limits, echt te stom voor woorden zolang patch 8.6 nog niet live is. Tier 5+ gaat helemaal een arty rapefest wordentier 8 arty tegen is3's etc, heb er nu al zin in .... not
Jep. Ik zit op dit moment op 2 battles. Op dit moment ben ik een beetje aan het ragen in de clan omdat er een aantal zijn die al over de 5 zijn maar toch elke battle spelen. We gaan nu maar battles simuleren onderling dus bv 15-1 chip vs EFE-X. Als er maar aan beide kanten iemand in de match komt werkt het als een gewone battle.filipy23 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:49:
[...]
Inderdaad. WG maakt er een puinhoop van. De regels zijn compleet kut. Voor ons in KAZNA is het een groter probleem om te zorgen dat iedereen 5 battles krijgt dan om uberhaupt in die top 5 te komen. Reken ook maar uit: Om iedereen 5 battles te geven moeten er MINIMAAL 4 battles met 15 spelers per dag worden gespeeld. Dat is gewoon absurd. En als je in de top 5 komt moet je ook die 5 battles gespeeld hebben anders geen M60, zelfs niet als je in de top 30 komt en wel gewoon je 10 battles daarvoor speelt. Ook dan: geen M60.
Babs out!
Dat mensen meer dan 5 battles spelen is wel heel schandalig. Bij moeten we het allemaal bijhouden en als er iemand blijkt te liegen en al meer dan 5 battles heeft gespeeld wordt die zonder pardon de clan uitgesodiemeterd.wontcachme schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:54:
[...]
Jep. Ik zit op dit moment op 2 battles. Op dit moment ben ik een beetje aan het ragen in de clan omdat er een aantal zijn die al over de 5 zijn maar toch elke battle spelen. We gaan nu maar battles simuleren onderling dus bv 15-1 chip vs EFE-X. Als er maar aan beide kanten iemand in de match komt werkt het als een gewone battle.
Ja maar hoe denk je dat Tesla aan al die punten komt? Juist heel de yellow alliance speelt voor ze, volgende stage zal dat voor een andere clan gedaan worden.wontcachme schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 08:53:
[...]
Hoho, we zijn er nog niet. SBP, BIA, Tesla zitten ook erg hoog en om een of andere reden besluit onze command steeds dat wij onze provinces moeten afstaan aan EFE-X en Kazna. Anders hadden we nu al 2x zoveel punten gehad
Nah ja Coyotee ergens heeft ie ook wel gelijk he.Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 09:55:
[...]
Ja voor sommige clans is de campaign al voorbij ...jammer joh, we zullen aan je denken
Heel niceatticus182 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:13:
Phew ik had weer zo'n adrenalinemomentje, en dat zaterdagmorgen vroeg!
Ik had mijn LeFH18B2 van stal gehaald, deze had ik laatst gekocht omdat ik las dat deze met de introductie van 8.6 uit de ingame store gehaald zou worden, en ach voor 1500 gold durfde ik de gok wel aan. Blijkt een goede gok geweest te zijn, want het is een heerlijk stukje metaal om mee te spelen, snelle reload en decent aimtime voor een Arty.
Start op Himmelsdorf, was een Tier 5 potje en in het begin ging het gewoon wel redelijk, wat leuke damage gedaan en 3 kills. Op een gegeven moment waren al mijn teamleden dood en was ik nog alleen over tegen een Stug III, Covenanter en een Grille. Gelijk overgeschakeld naar Premium Ammo, en eerst de Stug III uigeschakeld die om het hoekje kwam. Daarna de Covenanter die om een hoekje stond te wachten, en tenslotte wilde ik bedenken hoe ik de Grille zou gaan aanvliegen, toen hij opeens ook de hoek om kwam zetten. Beetje overdonderd dus, en terwijl hij nog een beetje aan het bijdraaien was had ik 'em net op tijd! Onverwachts dus toch gewonnen, en dat resulteerde in een Top Gun, Reaper, en Mastery Badge "1st Class"
Replay voor de geïnteresserden: http://wotreplays.com/sit...rf-atticusnl-105_lefh18b2
Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.
Turret en dan de engine.VasZaitsev schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:43:
Wat is nuttiger bij de IS-8? Top engine of turret?
Kanon etc heb ik al.
Jep dat was idd ook even geluk, ik bedacht zelf al dat ik nog een repair kit had voordat ik het hoekje om ging, mocht hij me detracken met dat schot. Ik moest ook wel, want als ik af was gaan wachten had die Grille me uiteindelijk van achteren neergeschotenMr_Size schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:38:
[...]
Heel niceOok net dat geluk wat je dan nodig hebt: die covenanter die je dinged.
Verder nog een tip: gebruik CTRL + rechter muisknop op de map, ben je in 1 keer op de goede plek. Hoef je niet steeds te schuiven met je muis
Sowieso snap ik de motivatie achter de Pz 1cs niet helemaal, ze hebben en weinig armor en hun firepower is belabberd. Het enige waar ze leuk voor zijn is chaos creeeren en het slopen van low tiers (lager dan tier 3). Team wat wij tegen over ons hadden (15 Pz 1Ctjes) vroegen er gewoon om, om te verliezen.djengizz schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 07:57:
[...]
Van wat ik heb gezien zijn er heel wat teams die de 1c verkeerd gebruikt of overschat hebben.
Fair enough, ik heb het bedrag er niet zien staan in ieder gevalredwing schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:40:
[...]
Leuk verhaal, maar in eerste instantie stond dat pakket er echt voor 49.99 op. Pas na een uurtje of zo is dat aangepast naar 43.95
Ze waren niet al bekend van af het begin, het was al duidelijk dat alle 'goede' clans naar Afrika zouden vertrekken. Is vast niet gedaan omdat ze nieuwe maps wilden spelen.Tja, aan de andere kant is het de vraag hoe ze het zo op kunnen zetten dat de beste clans niet winnen. Het zijn ten slotte niet voor niets de beste clans. Ze hebben het dit keer echter wel erg makkelijk gemaakt, maar de winnaars stonden toch al van te voren vast
Met 17000 punten zitten we nog steeds in de race voor de top 30.Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 09:55:
[...]
Ja voor sommige clans is de campaign al voorbij ...jammer joh, we zullen aan je denken
Dit dus...Ashrah schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:37:
[...]
Iedereen had wel verwacht dat Pirates, Kazna etc in de top zouden komen, maar als jullie dan allemaal ook nog eens een grote alliance gaan maken dan is de stand al bepaald voordat je uberhaupt begint.
Ligt meer aan EU Community team. Op de US forums is het allemaal een stuk actiever. EU campaign forum is zo dood als ik weet niet wat.Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:14:
[...]
Maar de communicatie wat regels en voorwaarden om te winnen is wel weer op en top WG. Niemand, zelfs WG werknemers hebben een idee wat er nou gerekend gaat worden voor de 5 battles. Tevens nog weer verhaal dat je in de top30 met 10 battles ook de tank krijgt etc etc. Drama gewoon
[Voor 72% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-06-2013 15:46]
"Oooh Jeroen!"
KV-2, misschien in city maps.. maar de SU-100Y moet je wel een zeer goede reden hebben om een tankdestroyer met 60MM frontal armor die zo hoog is als een gebouw mee te willen nemen.VasZaitsev schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:43:
Ben benieuwd of er bij tier 6 KV-2's gebruikt gaan worden, mss in combi met een SU-100Y, een erg gevaarlijke combinatie is dat.
Zijn ook echt compleet de zelfde tanks.Gleighton schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:47:
Waarom zou je de SU-100Y mee pakken als je ook de KV-1S kunt pakken...
Omdat de KV-1S een waardeloze tank is? Citymaps in mijn KV-2 zijn zo leuk, boem, HE die de onderplaat van een KV-1S pent, toedeloe KV-1SGleighton schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:47:
Waarom zou je de SU-100Y mee pakken als je ook de KV-1S kunt pakken...
Dit gaat over clan wars heVasZaitsev schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:54:
[...]
Omdat de KV-1S een waardeloze tank is? Citymaps in mijn KV-2 zijn zo leuk, boem, HE die de onderplaat van een KV-1S pent, toedeloe KV-1S
"Oooh Jeroen!"
Een SU-100Y kan irritant wezen ja, maar heeft een flinke reload. Daarnaast is zijn armor alles behalve goed. Vergeet niet dat zijn armor ook bijna geen angle heeft.VasZaitsev schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:54:
[...]
Een SU-100Y is best irritant hoor, als je er goed mee speelt is ie gevaarlijker dan een KV-1S. 60mm pantser is idd vrij weinig, goed genoeg voor zijn rol. Andere tier 6 TD's zijn niet beter bepantserd.
En de reden daarvoor?djengizz schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:15:
Ik geef de SU-100Y een stuk meer kans om meegenomen te worden dan een KV-2.
Mega alpha damage en itt tot KV-2 / 1s kan hij wel snipen. Armor en size maakt niet zoveel uit als iemand voor je spot en jij achterin kan blijven.Nemean schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:27:
En de reden daarvoor?
Ja en? Alsof we de enige alliance zijn ....hoe denk je dat tesla en 1sbp zo hoog staan? Tuurlijk gaan de gelen en grijzen niet opeens allemaal voor zichzelf spelen. En gezien dit meer een spelletje landje pik is (gezien de gemiddelde oppositie) en de beperkte tijd die je hebt, heb je zoveel mogelijk chips nodig. Dat ga je dan echt niet redden met 1 clan, hoe goed je ook bent, zeker als je niet direct tegen ze kan vechten en ze aan de andere kant van de wereld hun landjes pikken.Kaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:40:
[...]
Maar je snapt dondersgoed wat ik bedoel met die pact die PTS, Kazna, Exnom en EFE hebben afgesloten... Dat je het oneens bent me, dat kan ik me goed voorstellen. Je zit tenslotte zelf in die alliance.
Want de KV-2 met de 152mm i.c.m. APCR/HEAT heeft geen goeie damage? Fair enough..djengizz schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:31:
[...]
Mega alpha damage en itt tot KV-2 / 1s kan hij wel snipen. Armor en size maakt niet zoveel uit als iemand voor je spot en jij achterin kan blijven.
Zeer mapafhankelijk en zeer waarschijnlijk nooit meer dan 1 maar wel veel bruikbaarder dan een kv-2.
Dat ontken ik toch ook nergens. Ik zeg alleen dat de 100Y bruikbare alpha heeft,Nemean schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:56:
Want de KV-2 met de 152mm i.c.m. APCR/HEAT heeft geen goeie damage? Fair enough..
Het zijn gewoon dezelfde scenario's waar nu vaak in de T10 CW's TD's gebruikt worden.en wat betreft zijn size niets uitmaakt, waarom is die camo dan zo ruk? Of denk je dat hij geen priority target gaat worden wanneer hij gespot wordt (of vertrouw je op het oh zo goeie WoT-Camo system)? Oh wacht als hij gespot is dan wordt zijn armor toch wel in eens heel belangrijk, maar ja dat heeft hij niet..![]()
Ik hoop persoonlijk geen van deze tanks te zien in onze CW team.. mogelijk een KV2 nog op Himmelsdorf voor het schrik effect..
Niet helemaal mee eens. Wij staan nu op plek 52. Als we vanavond Stockholm pakken sluiten we aan bij de top 30. En we zijn toch echt alleen.Kojoottii schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:49:
[...]
Het enige wat single clans kunnen doen is of een alliance een beetje helpen door de province weg te geven, of hun province zo duur mogelijk zien te verkopen om een alliance dwars te zitten. Punten totaal zullen ze toch niet meespelen, dat is de realiteit van het spelletje.
Ik begrijp nog steeds niet waarom jullie daar zon moeite mee hadden
"Oooh Jeroen!"
[Voor 23% gewijzigd door TRX op 15-06-2013 20:03]
Viel wel mee, geloof dat 1x een team van ons had verloren , rest allemaal gewonnen. Ze hebben het gewoon erg lang geprobeerdKaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:08:
[...]
Niet helemaal mee eens. Wij staan nu op plek 52. Als we vanavond Stockholm pakken sluiten we aan bij de top 30. En we zijn toch echt alleen.
[...]
Ik begrijp nog steeds niet waarom jullie daar zon moeite mee haddenZe staan als clan vrij laag genoteerd en ze spelen echt niet bijzonder. Ze zitten daar momenteel helemaal vast, komen geen meter vooruit.
Dat zal sowieso wel het geval zijn geweest ongeacht hoe die eerste campaign eruit had gezien.TweakJerommeke schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:20:
1st campaign = gratis m60 voor grote CW clans dat is wel duidelijk..
[Voor 16% gewijzigd door wontcachme op 15-06-2013 22:44]
Held!rgras schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:44:
Zojuist een potje waarin ik alleen over bleef tegenover een andere Nederlander. Wij zijn beide aan het cappen, maar ik heb 15 punten voorsprong en het is dus duidelijk dat ik heb gewonnen. Nu had die andere Nederlander aan het begin van het potje een flinke discussie met een stel Polen.. de Polen waren aan het einde van het potje natuurlijk helemaal lyrisch omdat ze gingen winnen en zij wilden dit graag met de rest van de spelers deelden: "HAHA WE WIN, POLAND WIN DUTCH LOSE HAHAHA", "dutch gay" en "gay holland".
Tja, wat doe je dan als Nederlander zijnde? Juist ja, op 99% uit de cap rijden en de tegenstander feliciteren met de overwinning.
Jawel, maar dan zou je het wel op eigen kracht tegen geduchte tegenstanders hebben gedaan. Nu hebben de grote clans de belangrijkste concurrentie weggenomen door een alliance te vormen.wontcachme schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:41:
Al zouden er geen alliances zijn geweest dan nog hadden de grote clans het gehad.
"Oooh Jeroen!"
Wat wil je dan. Je kan aanvoelen dat clans gaan samenwerken. Iedereen die normaal in een alliance zat zal samen blijven spelen en elkaar helpen. Dan kan je gewoon alleen doorgaan en wetend dat je het niet zal halen of samenwerken. En ja, dan ga je toch liever samenwerken met clans die je weet die goed zijn.Kaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 23:40:
[...]
Jawel, maar dan zou je het wel op eigen kracht tegen geduchte tegenstanders hebben gedaan. Nu hebben de grote clans de belangrijkste concurrentie weggenomen door een alliance te vormen.
Ik denk dat dat voor de meeste mensen het verschil is.
Toffe actie, ik had exact hetzelfde gedaanrgras schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:44:
Zojuist een potje waarin ik alleen over bleef tegenover een andere Nederlander. Wij zijn beide aan het cappen, maar ik heb 15 punten voorsprong en het is dus duidelijk dat ik heb gewonnen. Nu had die andere Nederlander aan het begin van het potje een flinke discussie met een stel Polen.. de Polen waren aan het einde van het potje natuurlijk helemaal lyrisch omdat ze gingen winnen en zij wilden dit graag met de rest van de spelers deelden: "HAHA WE WIN, POLAND WIN DUTCH LOSE HAHAHA", "dutch gay" en "gay holland".
Tja, wat doe je dan als Nederlander zijnde? Juist ja, op 99% uit de cap rijden en de tegenstander feliciteren met de overwinning.
Ik voel een nominatie voor held van de dag aankomen!rgras schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:44:
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Geniale actie! Toegegeven ik had het zelf niet gedaan, de overwinning binnen slepen en de onruststokers een report geven vind ik zelf al prima genoeg.rgras schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:44:
Klopt helemaal denk ik. Wij hebben alle battles zonder veel moeite gewonnen. Voor ons is het een grotere uitdaging om te zorgen dat iedereen 5 battles gespeeld hebben dan om in de top 5 terecht te komen.Ashrah schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:37:
[...]
Iedereen had wel verwacht dat Pirates, Kazna etc in de top zouden komen, maar als jullie dan allemaal ook nog eens een grote alliance gaan maken dan is de stand al bepaald voordat je uberhaupt begint.
Wij de meeste ook. Alleen een moeilijke gisteren tegen een no-name op Sand River omdat er 5 van ons plotseling hun hersenen uitschakelen. Zij besloten om ipv een heuvel te zoeken met zn allen in E3 te gaan staan, terwijl daar nog niet gescout was of ietsfilipy23 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:50:
[...]
Klopt helemaal denk ik. Wij hebben alle battles zonder veel moeite gewonnen.
Is mischien een leuke om in te sturen voor een rng aflevering van wot.atticus182 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 08:43:
Haha ik had weer een briljante zondagochtend match! Nou ja, briljant...
Start noordoost op Erlenberg, en aangezien de rest een grote Lemming richting zuidoost deed, besloot ik (alleen, na herhaalderlijk hulp vragen) de westkant te verdedigen. Helaas ging dat niet helemaal lekker, nadat ik gespot en gedingd was door een Type 59 reed ik per ongeluk achteruit het hellinkje af. Juist, het water in dus...
Ik probeerde natuurlijk koste wat kost weer de kant op te komen, maar was me inmiddels aan het realiseren dat dat niet ging lukken en ik voelde me best stom aangezien ik net mijn teammates nog voor rotte Lemmings had uitgemaakt.. Totdat de vijand mij spotte en besloot met een man of 4 te proberen mij af te maken, en dat, dat hadden ze beter niet kunnen doen
.. Een VK belandde achter mij in het water en verdronk dus uit zichzelf, zich waarschijnlijk niet realiserende dat je onder water niet kunt schieten. Een ARL heeft me uiteindelijk te pakken gekregen, maar die stond dus ook vast vanaf toen haha...
Uiteindelijk dus toch nog 2000 damage gedaan vanuit het water, en een tankje of 3 uitgeschakeld haha!
[afbeelding]
Replay voor de geïnteresseerdenhttp://wotreplays.com/sit...nberg-atticusnl-su-122-44
netjesrgras schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:44:
Thanks voor de tip!ShockWave schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:57:
[...]
Is mischien een leuke om in te sturen voor een rng aflevering van wot.
http://worldoftanks.eu/en/news/46/video-rng-episode-4/
Geen idee speelde daar niet =/ Ze kleuren wel beter bij jullie ... dus...wontcachme schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 23:45:
[...]
Overigens Kojoottii, wtf hebben jullie op je landing gedaan. Really
Is daar niet een apart topic voor
"Oooh Jeroen!"
Daar is (nog) niet een topic voor. Overigens denk ik dat het handig is om eerst te wachten op beelden van de gameplay.Kaap schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:42:
[...]
Is daar niet een apart topic voorIk vind het zelfs nog minder connectie met WoT hebben dan WoWP.
Lijkt mij overigens geen ene reet aan met bootjes. Gewoon soort arty versus arty game wordt dat met afstanden van 40KM
Congrats.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Ah toch geen ramp, je kan elke dag landing spelen.perpixel schreef op zondag 16 juni 2013 @ 21:30:
Lekker dan, got2 begint aan zijn landing voor vandaag. Server problemen waardoor de helft van het team eruit vliegt tijdens het laden. Waaronder Tdevil die vandaag zou fc'en.
"Oooh Jeroen!"
Klopt, maar het is voor got2 toch aanzienlijk lastiger teams vol te krijgen. Scheelt natuurlijk een hoop met d_tch hier ben je ook nog een tijdje bezig aan iedereen uit te leggen welke tanks ze mee moeten nemen, hoe clanwars werken, dat ze toch echt op teamspeak moeten komen etc. etc. Dan is het voor die mensen natuurlijk ook een teleurstelling als het dan door zoiets fout gaat.Kaap schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:11:
[...]
Ah toch geen ramp, je kan elke dag landing spelen.
Het is heel vaag. Ik heb het ook in vlagen. Soms zijn het microstotters, soms een paar seconde en vaker dat de ping naar 999 schiet en het lampje op rood. Dan duurt het een halve minuut dan loopt het spel weer maar vlak daarna gebeurt het vaak weer. Enigste oplossing is dan forced close van de game en opnieuw inloggen.VasZaitsev schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:44:
Nu ik wontcachme ook hoor over lagspikes, hebben meer mensen er last van?
Ik heb er in golven erg veel last van, vorige week niet, nu al weer een paar dagen, wat het speelplezier vaak nadelig beïnvloed, omdat je dus niet peek-a-boo doet, maar alleen peek en daar dus 5 seconden blijft staan....
heb ze met regelmaatVasZaitsev schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:44:
Nu ik wontcachme ook hoor over lagspikes, hebben meer mensen er last van?
Ik heb er in golven erg veel last van, vorige week niet, nu al weer een paar dagen, wat het speelplezier vaak nadelig beïnvloed, omdat je dus niet peek-a-boo doet, maar alleen peek en daar dus 5 seconden blijft staan....
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
Anoniem: 493866
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details