[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste
Acties:
  • 93.004 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik noem mezelf met 6k geen newbie meer hoor, mijn eff blijft laag omdat ik nog veel in lage tiers speel, omdat ik tier 9 en 10 gevechten doodsaai vind op randoms. Lekker 10 minuten wachten in een bosje.

En waarom kun je op lage tiers geen tactische hoogstandjes verwachten?

Het argument "omdat wij al tier 10 zijn" vind ik geen argument, lagere tiers hebben er net zoveel recht op als mensen die het anders maar saai vinden in hun T10 tank.

Ik denk ook dat juist de stroom mensen naar T10 CW alleen maar gaat toenemen, immers, mensen weten dat ze het leuk vinden, worden beter waardoor ze ook in tier 10 beter zijn. En mensen die CW klote vinden, die kappen er tegen die tijd wel mee waardoor je minder vervuiling hebt in T10.

Zo blijft juist T10 CW lekker voor de elite, en kan "het normale volk" lekker in tier 5 en 7 ravotten met hun tankjes. Ook zonder premium dan.

Kost dat WG geld? Tuurlijk niet. Meer spelers gaan WoT spelen, Meer spelers kopen premium of goud of speciale tanks [geloof me: een Matilda BP platoon in tier 5 schopt kont]

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:41
VasZaitsev schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:30:
Gister een stuk of 15 tier 1 battles gedaan in clan wars. 10 minuten opstellen en manouvreren om vervolgens in 1 minuut met de T1 Cunningham autoloaders gevuld met gold alles aan gort geschoten te hebben. Ja, waren zeer hoogstaande tactische spektakels :+
VasZaitsev schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:30:Het argument "omdat wij al tier 10 zijn" vind ik geen argument, lagere tiers hebben er net zoveel recht op als mensen die het anders maar saai vinden in hun T10 tank.
Dus na het behalen van tier 10 geen uitdaging meer. Geen endgame content meer. Mensen blijven dan niet plakken en geld uitgeven om meer tanks te researchen.

Maar goed, we kunnen er wel over doorgaan, maar het gaat toch niet gebeuren. Wargaming ziet dit als endgame en zal dat zo houden. Zo blijven spelers tanks unlocken, dus geld uitgeven. Profit...

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-06-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
VasZaitsev schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:30:
Ik noem mezelf met 6k geen newbie meer hoor, mijn eff blijft laag omdat ik nog veel in lage tiers speel, omdat ik tier 9 en 10 gevechten doodsaai vind op randoms. Lekker 10 minuten wachten in een bosje.
Ik hoor dat wel vaker maar guess what, low tiers zijn het werkterrein van statspadders en sealclubbers en dat is niet voor niks. En met 6k battles kan jij best een tier X newb zijn als je die nooit speelt.
Low tiers != high tiers qua gameplay en ondanks de vele siema e-100's is de gemiddelde speler gewoon beter (en de gameplay ook) simpelweg vanwege ervaring.
Minder, niet geen.
Deels door de beperkingen van de tanks, deels door de beperkingen van de maps, deels door de beperkingen van je tegenstanders en je team op dat nivo.
Zo blijft juist T10 CW lekker voor de elite, en kan "het normale volk" lekker in tier 5 en 7 ravotten met hun tankjes.
Elite? Welke elite? Iedereen die er tijd insteekt kan CW spelen ongeacht je skills. `
Probleem is mensen die alles willen zonder de bijbehorende effort want zo komt dit allemaal een beetje op mij over. Jij kiest ervoor om op low tiers te blijven hangen, fine prima keus. Neem dan alleen wel de bijbehorende consequenties. Dit is imo net zoiets als alleen de single player campaign spelen en klagen over het gebrek aan multiplayer achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Zo, kom ineens in een mooi potje terecht met m'n Tier IV light tankje, vol met Tier VIII heavies enzo.. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fid3lity schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:09:
Zo, kom ineens in een mooi potje terecht met m'n Tier IV light tankje, vol met Tier VIII heavies enzo.. :w
Dan moet je scouten oftewel rijden totdat je geinstakilled word. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:22:
[...]

Dan moet je scouten oftewel rijden totdat je geinstakilled word. ;)
Je kunt ook niet veel anders he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Fid3lity schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:28:
[...]

Je kunt ook niet veel anders he :+
De scout van de tegenstander afmaken kan ook nog altijd ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
- Arty killen
- Scouts killen
- Tanks detracken
- Tier X heavies/TD's slopen

Zo moeilijk is het toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

redwing schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:31:
[...]

De scout van de tegenstander afmaken kan ook nog altijd ;)
Moet je die maar net tegenkomen :)
rgras schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:33:
- Arty killen
- Scouts killen
- Tanks detracken

De tegenstander had maar 1 Tier IV speler, net als ik. Weet niet meer welke tank diegene reed. De rest van ons en hun team was Tier VI - VIII, dus met een Tier IV light begin je daar helemaal niets tegen.

[ Voor 50% gewijzigd door Fid3lity op 11-06-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Je weet dat tanks op de achterkant minder armor hebben?

[ Voor 18% gewijzigd door rgras op 11-06-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
eL_Jay schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:55:
en 6 nieuwe gotters in een half uurtje tijd (als er ruimte voor was) aanleiding genoeg om de discussie tenminste op gang te brengen.
Ik zou jezelf uit GoT verwijderen, dan is er iig 1 plek vrijgekomen voor een lid dat niet alleen maar 1x in de 3 maanden gaat lopen zanikken dat er een GoT3 moet komen maar verder nooit iets zegt of voor de clan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

rgras schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:22:
Je weet dat tanks op de achterkant minder armor hebben?
Uiteraard, als je dat niet weet kun je maar beter stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Maar serieus, je kan al bijdragen door (passief) te spotten. Daarnaast kan je anderen ook helpen door de aandacht van de tegenstander op je te vestigen, zodat zij tijd krijgen om een schot te lossen omdat alle turrets jouw kant op draaien. Welke tier IV light gebruik je trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

rgras schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:32:
Maar serieus, je kan al bijdragen door (passief) te spotten. Daarnaast kan je anderen ook helpen door de aandacht van de tegenstander op je te vestigen, zodat zij tijd krijgen om een schot te lossen omdat alle turrets jouw kant op draaien. Welke tier IV light gebruik je trouwens?
Weet niet meer welke het die match was. De Tier IV lights die ik nu heb zijn de M5A1 Stuart en de Covenanter. Laatstgenoemde omdat ik later on verder wil gaan met de mediums die vanaf VI volgen. Maar ik was dus vrij direct uit de map, anders had ik ook meteen nog wel even de map onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fid3lity schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:09:
get used to it
met een light krijg je voorlopig alleen maar die scout matchmaking. Stel je er op in dat je zelf weinig directe damage kunt uitdelen (als je tenminste zo lang mogelijk wilt overleven), dus pas je tank daarop aan dat je bijv. meer gaat (passief) scouten.
Binocs, camonetje erop en een leuk struikje opzoeken. Alle damage die wordt gedaan door jouw spotting, krijg je 50% van mee en als je 't een beetje beheerst kun je vaak genoeg als hoogste van je team eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik had vanmiddag toch zo'n lekker potje op battletier 11 in mijn IS-8.

Steppes, encounter. 5 arty per kant. Mijn hele team, op de arty en ik na, rushed naar de vlag. Ik kan dus in mijn eentje de flank gaan "bewaken", natuurlijk wordt ik afgemaakt door de vijand, wordt onze arty afgeslacht alsof het konijntjes zijn en wordt mijn team opgerold.

Stand?

3-15.

Ik stond op de 3de plaats, achter 2 arty, qua XP, met 1 shell afgevuurd en gepennend en 4 spots...

Toen besloot ik direct maar iets anders te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
soms heb je wel eens van die dagen he. Ook andersom gebeurt het wel eens, momentje van niet op letten. Sta je met 3 heavvies en een hellcat (ik) op 2 andere mediums te schieten, kom er je iets te laat achter dat de andere partij met zijn 8-end dwars door de andere flank is gegaan en inmiddels aan het cappen is....stand was bijna gelijk trouwens...

dus, 2x de cap kunnen resetten voordat de anderen er waren (met dank aan mijn WRC abilities -FIJN!-), maar toch verloren...tsja..beter opletten...geef het toe.

Met dat hele verhaal over Tier x, end game content en uitdaging...ik vraag me echt hoeveel tijd sommige mensen aan dit spel besteden. Ik heb een premium account en speel ongeveer 4 keer in de week een avondje...toch is mijn hoogste level een level 6...heb wat credits nodig voor een level 7..in totaal heb ik 6 tanks...

enne, tsja als scout wordt je hoog ingedeeld...en als je je speelstijl daar niet op aanpast dan ben je het bokje en wordt het een lange grind...zoals ik straks ook zal ervaren als ik mijn ELC AMX krijg....

edit:ow ja, voordat iemand me op noobmeter opzoekt....ik ben niet goed in dit spel :)

[ Voor 4% gewijzigd door ZTeeVeR op 12-06-2013 09:28 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
ik speel dagelijks ongeveer 20 games in de avond uren en meestal in het weekend wat meer. Ligt eraan of ik iets te doen heb.

Verder ben ik eind december begonnen en heb nu ongeveer 4000 battles gedaan. Mijn eerste tier 10 was bij ongeveer 3k games, maar dit ligt heel erg aan hoe je speelt en hoeveel lijnen je doet.

Ik denk dat ik hier kwa games p.d. een redelijke middelmaat ben op het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

ZTeeVeR schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:27:
Met dat hele verhaal over Tier x, end game content en uitdaging...ik vraag me echt hoeveel tijd sommige mensen aan dit spel besteden. Ik heb een premium account en speel ongeveer 4 keer in de week een avondje...toch is mijn hoogste level een level 6...heb wat credits nodig voor een level 7..in totaal heb ik 6 tanks...
Ik speel sinds de game uit is. En dan ingeveer 6 avonden in de week, speel meestal op Zaterdag en/of Zondag de hele dag en in vakantietijd vaak ook gedurende de middag. Dus ja, veel tijd :+

In die tijd wel gekomen tot 10k matches en veel top tiers (IS7, IS4, T92, M48A1, T110e5, T11e4, Batshit, 50B, t50-2, E100) en nog een aantal niet afgeronde trees (Indienpanzer, Centurion, Type 58)

Tegenwoordig speel ik minder om het grinden maar meer om plezier. Dus veel Centurion, IS3, T32, Type 59 potjes. Tier 8 is een heerlijke tier :)

[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 12-06-2013 09:51 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
Ik zie dat GOT en D_TCH beide nog 1 provincie hebben met de huidige CW.. hopen dat jullie die vanavond ook kunnen behouden!

hoe verliepen de tier II potjes trouwens? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Veel al hetzelfde als tier 1, langzame setup, lang wachten en vervolgens binnen een minuut of 2 is de battle gebeurt.

en wat er vanavond gebeurt, who knows dat zien we vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:49
Even op een andere tour te gooien en wat meer inhoudelijk op de tanks gaan.

Ik heb nu een IS, ik weet eindelijk hoe ik effectief met dat ding moet omgaan (klik), vooral omdat ik nu alleen maar in tier 9 potten terecht kom.

Mijn eerste set skills van mijn crew is bijna 100% (allemaal repair), nog 30k EXP te gaan voor de IS3.

Ik heb equipment op de IS gezet; GLD/rammer/vents. En die neem ik mee naar mijn IS3.

Nu lees ik wat ik voor equipment en skills nodig heb voor de IS3 en er wordt nu aangeraden om de vertical stabilizer (VST) op de IS3 te gooien.

Vents wil ik sowieso hebben op de IS3, maar ik zit nu in dubio wat ik verder op de tank moet nemen.
1. GLD/rammer/vents (snel mikken en sneller schieten)
2. GLD/VST/vents (snelst mikken)
3. VST/rammer/vents (sneller mikken en sneller schieten)

Welke optie is hier het beste voor de IS3?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jip99
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-03 09:48
dynosu schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:04:
Veel al hetzelfde als tier 1, langzame setup, lang wachten en vervolgens binnen een minuut of 2 is de battle gebeurt.

en wat er vanavond gebeurt, who knows dat zien we vanzelf wel :)
wat valt er eigenlijk te winnen aan het einde van dit "toernooi" dus als GOT en/of D_TCH nog een provincie hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
mhindrik schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:05:
Dit is de meest gangbare optie voor hogere ties HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Jip99 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:06:
[...]

wat valt er eigenlijk te winnen aan het einde van dit "toernooi" dus als GOT en/of D_TCH nog een provincie hebben..
Dat kan je hier lezen:

http://worldoftanks.eu/en...ign-first-stage-revealed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zo even een paar bladzijtjes gelezen...leuke discussie's weer hier maar daar is een forum toch voor?

Er komen weer regelmatig nieuwe personen bij op dit forum en in World of Tanks daarom zien we vaak dezelfde vragen en opmerkingen voorbijkomen die de oudgedienden al eens hebben gezien of beantwoord.
Laten we als oude garde hier netjes mee omgaan en gewoon beantwoorden zoals jijzelf in het begin antwoord kreeg op jouw vragen.
Het topic is gewoon erg groot (jawel al 35 delen op dit moment) en zoeken is niet altijd een optie.

Kwalijker vindt ik het dat personen die een bepaalde discussie al kennen (GoT 3) omdat dit al meerdere keren voorbij is gekomen elke vraag/opmerking van een nieuwe hierover aangrijpen om de al lang gesloten discussie weer op te rakelen.
Uiteraard komen dit soort discussies minder voor als iedereen ook de topicStart volledig zou doorlezen waarin wordt uitgelegd dat GoT 3 er niet komt.

Het uitmesten van een clan naar aanleiding van een site die kan zien hoelang je al niet online bent geweest is een optie maar je zou eens moeten kijken naar de aanwezigheid op Teamspeak.
Waarom gaat er iemand in een clan?
Voor de gezeligheid en platoons, lees TS gebruiker, of voor een clantag en dus iemand die je niet meer terugziet en alleen solo speelt.
Als je gaat opruimen op optie 1 dan kan je GoT2 ook wel opdoeken dan heb je aan 1 clan genoeg in mijn ogen aangezien er geen 200 man op got ts te vinden zijn.

Dit hele gegeven alleen al is een hoop werk om als council op 1 clan toe te passen laat staan 3.
Nog een clan erbij wordt een beetje als "ik stop een nieuwe 3TB HD in mijn PC want ik heb geen ruimte meer en kan niks nieuws meer kwijt".
Als je eerst je dubbels en bestanden welke je niet meer gebruikt weghaald dan blijk je ineens die schijf niet meer nodig te hebben. ;)

Clanwars voor lage tiers en het groter maken van de Clanwarmap.

WG moet wel heel speciale krachten bezitten willen ze de aardkloot groter kunnen maken dan hij al is...
Oke oke ze hebben het al eens gepresteerd om een verzonken werelddeel tussen Africa en Zuid Amerika te laten herrijzen en een poging om iets op de maan te starten maar meer land creeëren wordt wat lastig.
Wat ze wel zouden kunnen doen is gewoon de hele global map ter beschikking stellen voor de EU server met restrictie dat je maar in 1 werelddeel land kan bezitten en dus niet in de US en Europa en Afrika grootgrondbezitter kan worden.
Je omzeilt dan de hele tijdlijn waardoor we nu alleen Centraal Europa en Afrika hebben om te vechten.
Je kan dan bijv. ook zeggen Centraal Europa is voor tier X, USA Tier VIII en Afrika Tier V. (let op wel restrictie om maar op 1 werelddeel te spelen)
Nog lager wordt saai en daar geef ik Kaap gelijk in Clanwars met tier I is 10 minuten opstellen en dan in 2 minuten je drums leegschieten omdat er toch niks bounced aangezien je geen armor hebt.

WG zou ook gewoon 1x per halfjaar de CW map kunnen wipen zoals ze nu hebben gedaan dat geeft meerdere clans de mogelijkheid om eens te landen omdat alle provincies landingzone worden en de grootgrondbezitters worden geneutraliseerd die altijd maar buiten schot blijven.

[ Voor 6% gewijzigd door ShockWave op 12-06-2013 10:25 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
ShockWave schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:13:
Zo even een paar bladzijtjes gelezen...leuke discussie's weer hier maar daar is een forum toch voor?
.....

....
WG zou ook gewoon 1x per halfjaar de CW map kunnen wipen zoals ze nu hebben gedaan dat geeft meerdere clans de mogelijkheid om eens te landen omdat alle provincies landingzone worden en de grootgrondbezitters worden geneutraliseerd die altijd maar buiten schot blijven.
Zo moeilijk is het niet om een clanwars map groter te maken. Je splits gewoon de gebieden op en maakt ze ietsje kleiner.

Ik denk overigens dat deze discussie een andere grondoorzaak heeft. Volgens mij is dit het verschil tussen multiplayer en singleplayer spelers. Een hoop mensen vinden het prima om singeplayer te spelen met andere mensen, (waaronder ik). Zodra er wat meer groepstaktiek nodig is, haak ik meestal af omdat je daardoor gebonden wordt om de potjes af te maken en het contact te onderhouden. Ik speel veel liever alsof ik elk moment er even uit kan stappen om iets anders te doen, dat kan je niet doen als je in een CW/platoon/TC speelt.

Andere mensen spelen het spel juist daarvoor.

Aan wargaming de keus welke groep ze tevreden willen houden, beide groepen tevreden houden is tamelijk moeilijk. (kijk naar de LFR versus hardcore raiders discussie in warcraft Online, zelfde verhaal).

[ Voor 46% gewijzigd door defiler1974 op 12-06-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:02

Masuchievo

Cpt. Average

Zelf zou ik graag de functie hebben dat ik zelf kan kiezen waar ik ga staan. Ik heb jaren NF gespeeld ( ja issie weer met zijn NF) daar kon je aan het begin van het potje (10-20sec) kiezen waar je ging staan. Hierdoor zag je waar iedereen naartoe ging, waar de gaten vielen, en kon je de tactiek (voor zover die daar was) bespreken.

Geef deze optie ook aan World of tanks en je bent een heel eind verder. Mss de optie voor quick game vs placement game. Er zijn namelijk altijd mensen die gaan miepen over die extra 10-20 seconden.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gisteravond in een potje met EvilJoe. Inderdaad helemaal niet indrukwekkend dat figuur. Hij speelt net zo slecht als ik, hij heeft alleen veel meer potjes gespeeld dan ik. Replay al weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:47:
Ik zat gisteravond in een potje met EvilJoe. Inderdaad helemaal niet indrukwekkend dat figuur. Hij speelt net zo slecht als ik, hij heeft alleen veel meer potjes gespeeld dan ik. Replay al weggegooid.
Ik vind de filmpjes van Mrjingles altijd wel erg goed, erg droog commentaar en hij weet hoe je het spelletje speelt. Altijd ook wel nuttige informatie in te vinden. Op youtube vind je hem onder BohemianEagle.
En ook hij wordt wel eens kapot geschoten in de eerste minuut door een tactische of stomme fout.

Ben bezig met de Franse TD lijn op het moment en bijna alle tanks heb je wel een haat-liefde verhouding mee.
Tot aan de tier 7 zijn het lastige tanks die erg grote nadelen hebben, maar ook sterke punten. Het zijn absoluut geen allrounders.

Ik kijk erg uit naar de AC m1e 1946, lijkt me een verademing na de ARL v39.
Ik kan wel uit de voeten met de ARL, maar dat ding is alleen goed te gebruiken zolang niemand op je aan het schieten is. Je bent namelijk binnen notime kapot in die tank en niet erg mobiel.

[ Voor 29% gewijzigd door defiler1974 op 12-06-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temoss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-05 10:41
defiler1974 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:59:
[...]

Ik vind de filmpjes van Mrjingles altijd wel erg goed, erg droog commentaar en hij weet hoe je het spelletje speelt. Altijd ook wel nuttige informatie in te vinden. Op youtube vind je hem onder BohemianEagle.
En ook hij wordt wel eens kapot geschoten in de eerste minuut door een tactische of stomme fout.
Ik heb ook veel films gekeken van Mrjingles en deze zijn erg goed op het gebied van het beschrijven van de speelstijl en eigenschappen van tanks. Echter vind ik zijn speelkwaliteiten niet super goed, als je echt inzicht wil krijgen in hoe het spel te spelen zou ik eerder kijken naar films van Quickybaby of onze eigen kyozu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
defiler1974 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:30:
[...]

Zo moeilijk is het niet om een clanwars map groter te maken. Je splits gewoon de gebieden op en maakt ze ietsje kleiner.
Zoals ik een paar pagina's terug al zei: "Ze kunnen de Conquest map met nog zeker 4-5 gebieden uitbreiden die reeds op de RU server te vinden zijn echter is dit afhankelijk van het spelers totaal op de server + participerende clans in CW".
mhindrik schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:05:
Nu lees ik wat ik voor equipment en skills nodig heb voor de IS3 en er wordt nu aangeraden om de vertical stabilizer (VST) op de IS3 te gooien.

Vents wil ik sowieso hebben op de IS3, maar ik zit nu in dubio wat ik verder op de tank moet nemen.
1. GLD/rammer/vents (snel mikken en sneller schieten)
2. GLD/VST/vents (snelst mikken)

Welke optie is hier het beste voor de IS3?
Als je de keuze hebt tussen GLD en VS dan altijd voor VS gaan!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:06
Gister avond toch wel het toppunt gezien van noobness.
Was een potje Malinovka aan het doen, en we moesten de basis veroveren en er waren 2x Type 59 bij.
Iemand in de chat zei dat ze gewoon door het midden moesten gaan, hij maakte zelfs nog de opmerking erbij dat je dan een submarine tank was.

Wat doen vervolgens die 2 Type 59's..... juist... die gaan door het midden door het water.. dus dat was binnen 20 sec van de game al 2 spelers minder.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mja zoals ik ook op irc meld, zijn wel plekken waar je door het water kan, mar dat kan niet overal en heeft niet altijd nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:33:
- Arty killen
- Scouts killen
- Tanks detracken
Eergisteren zat ik in m'n 59-16 (CH T6 light), merk een duitse heavy op -hij was alleen leek het- en besluit van hem te circlen + tracken voor team. Plan werkte en ik stond ineens naast em. Ik besluit hem te detracken en mik dan ook keurig (vanop 20m ofzo) op de tandwielen vooraan / achteraan.
Een schot of 10 pal erop -zo leek het toch- en niet 1 keer detracked...

Is er een minimum damage (in % van hp) die je moet doen. Damage is 85 geloof ik, pen 112 (of omgekeerd)
Of hebben sommige tanks andere detrack plaatsen? (ik ga altijd voor die tandwielen bovenaan vanvoor / vanachter)
Of was het realy realy realy bad luck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 23:55

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:17:
[...]

Eergisteren zat ik in m'n 59-16 (CH T6 light), merk een duitse heavy op -hij was alleen leek het- en besluit van hem te circlen + tracken voor team. Plan werkte en ik stond ineens naast em. Ik besluit hem te detracken en mik dan ook keurig (vanop 20m ofzo) op de tandwielen vooraan / achteraan.
Een schot of 10 pal erop -zo leek het toch- en niet 1 keer detracked...

Is er een minimum damage (in % van hp) die je moet doen. Damage is 85 geloof ik, pen 112 (of omgekeerd)
Of hebben sommige tanks andere detrack plaatsen? (ik ga altijd voor die tandwielen bovenaan vanvoor / vanachter)
Of was het realy realy realy bad luck?
Volgens mij heeft het met damage te maken, de 59-16 autoloader heeft maar 85 pen wat ook nadelig kan zijn (Vond het zelf een hele goede T6 light, nu ben ik bij de WZ-131) Ik moet wel aanraden je targets goed te kiezen, 85mm pen gaat echt niet door sommige tanks terwijl je met redelijk wat gemak door sommige T10 tanks heengaat. Ook vond ik het, met zijn kleine profiel, een echte passive scout, dus niet direct rushen en circlen, maar rustig scouten en mogelijke slachtoffers vinden en afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
En dan hebben de Duitse tanks ingame aan de voorzijde een versnellingsbak waardoor ze enginedamage en zelfs in de fik kunnen vliegen als je ze daar raakt...
De Amerikanen hebben hier ingame geen last van en toch zag ik in dat filmpje een versnellingsbak aan de voorzijde verdwijnen in die Sherman????

Ach die discussie is al vaker gevoerd, WG wil de realiteit zo dicht mogelijk benaderen bij de duitse tanks maar andere tanks kan dat weer niet anders wordt de gameplay aangetast.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:50:
[...]
Tier 8 is een heerlijke tier :)
Ik zit nu met alleen heavies Tier 7. Als ik jouw verhaal, en dat van anderen, lees krijg ik ongelooflijke zin om zolang mogelijk in Tier 7 te blijven hangen en niet naar 8,9 en 10 te gaan.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ondertussen begint het plan van kazna en consorten ook gestalte te krijgen. Ze gaan de 3 landings provincies onder aan afrika afsluiten. dit betekend dat er nog maar 1 front overblijft. Met deze 4 clans word het dus mogelijk dat ze straks de helft van afrika zo niet meer bezitten en dit ook nog eens vrij eenvoudig kunnen verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Victory!
Map: Himmelsdorf
Date: woensdag 12 juni 2013 17:19:13
Vehicle: T1 Cunningham
Exp: 3.408 (x2) + Credits: 20.679 (Compensation: 225)
Achievements: : Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Zo... ook maar eens de Ace Tanker op dat ding :p 9 kills, 784 damage done, 1 hit received :P.
Tijd voor de crew te trainen en hem klaar te stomen voor ESL.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
perpixel schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:02:
Ondertussen begint het plan van kazna en consorten ook gestalte te krijgen. Ze gaan de 3 landings provincies onder aan afrika afsluiten. dit betekend dat er nog maar 1 front overblijft. Met deze 4 clans word het dus mogelijk dat ze straks de helft van afrika zo niet meer bezitten en dit ook nog eens vrij eenvoudig kunnen verdedigen.
Sterker nog, van de clans die nog enigszins skills hebben en daar in afrika zitten zijn er best al wat reeds begonnen hun chips weg te halen, van de map vertrekken en elders gaan spelen. Heb al vernomen van een paar mensen uit die 4 clans dat er gewoon provinces zonder chips staan. Heeft geen zin om tegen die grote 4 verder te spelen.

Na 3 dagen zijn 4 van de 5 winnaars van stage 1 al bekend. En zo zullen de andere 3 stages ook wel gaan eindigen. Het is tenslotte een mega goldfarm op deze manier en er zijn medals te krijgen dus waarom zouden ze stoppen. 4 stages maal 4 clans is al 16 clans die een M60 gewonnen hebben, Top 30 overal krijgen ook nog de M60 dus maximaal nog 26 clans. Enkel schuift het niet door als een clan al een M60 gewonnen heeft.

Ik vind het wel humor dat zon groots evenement binnen no-time al verkracht is. Denk niet dat Wargaming verwacht had dat alle competitie samen ging spannen en daarmee dus juist alle competitie in het event om zeep heeft geholpen.

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-06-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik heb niet zo'n zin in hoofdrekenen op het moment, maar is een vergelijkbare tactiek ook niet denkbaar op het moment dat het event voorbij is? de landjes leveren per stuk niet zo veel op, maar de hoeveelheid die je kunt houden is absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
perpixel schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:43:
Ik heb niet zo'n zin in hoofdrekenen op het moment, maar is een vergelijkbare tactiek ook niet denkbaar op het moment dat het event voorbij is? de landjes leveren per stuk niet zo veel op, maar de hoeveelheid die je kunt houden is absurd.
Nu heb je met die lage tiers te maken met geen tot zeer korte tank locks. In normale clan wars ben je je tier 10 een week kwijt.

Toch zal het voor zulke NAP's nog steeds wel goed te doen zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Temoss schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:29:
[...]

Ik heb ook veel films gekeken van Mrjingles en deze zijn erg goed op het gebied van het beschrijven van de speelstijl en eigenschappen van tanks. Echter vind ik zijn speelkwaliteiten niet super goed, als je echt inzicht wil krijgen in hoe het spel te spelen zou ik eerder kijken naar films van Quickybaby of onze eigen kyozu. ;)
Ik kan erg genieten van Jingles en dan vooral van zijn langere filmpjes. Maar ik merk wel vaak dat als hij een fout maakt hij de schuld wel heel makkelijk aan zijn team geeft. En QB..wat moet je daar nog van zeggen. Die gast is echt goed. _/-\o_ Zijn livestreams zijn ook super. Hij doet die meestal samen met Ikzor (geweldige kerel) Jingles, Ectar en Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
perpixel schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:43:
Normaal zijn er riots en kun je geen heel achterland leeg laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
djengizz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:08:
[...]

Normaal zijn er riots en kun je geen heel achterland leeg laten.
Volgens mij is dit ook precies de reden waarom riots geintroduceerd zijn. In Rusland was het nl. al tijden zo dat een paar grote clans 3/4 van de kaart in handen hadden. Met riots wordt het een stuk lastiger om dat vol te houden en je zult iig regelmatig wat landjes kwijt raken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:19
Staan riots nu niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
redwing schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:12:
[...]

Volgens mij is dit ook precies de reden waarom riots geintroduceerd zijn. In Rusland was het nl. al tijden zo dat een paar grote clans 3/4 van de kaart in handen hadden. Met riots wordt het een stuk lastiger om dat vol te houden en je zult iig regelmatig wat landjes kwijt raken.
Wat dacht je van NA server? Er waren clans met 30-35k goud per dag.... Omgerekend 3000 euro per maand....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:13:
[...]

En dan hebben de Duitse tanks ingame aan de voorzijde een versnellingsbak waardoor ze enginedamage en zelfs in de fik kunnen vliegen als je ze daar raakt...
De Amerikanen hebben hier ingame geen last van en toch zag ik in dat filmpje een versnellingsbak aan de voorzijde verdwijnen in die Sherman????

Ach die discussie is al vaker gevoerd, WG wil de realiteit zo dicht mogelijk benaderen bij de duitse tanks maar andere tanks kan dat weer niet anders wordt de gameplay aangetast.. ;)
Ik wou precies hetzelfde zeggen. Verder was die transmissie de enige plek op een Sherman die een Duitse granaat kon stoppen. Dan kwam je tank geen meter meer vooruit maar de bemanning leefde dan nog allemaal wat ook wel eens een leuke verandering was. Verder vind ik het ook knap dat een Duitse tank überhaupt in de fik vliegt als de transmissie is geraakt. Meestal is het toch de motor of de munitie die je moet raken voordat zoiets gebeurd. Volgens die logica zouden de Amerikaanse en Sovjettanks de branders moeten zijn. Tenminste een groot aantal. WG heeft zeker zijn anti Duitse bias. Voor het meeste is het nodig zoals eerder betoogt door ondergetekende maar de brandtransmissie is en blijft onzin. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Maar riots worden minder naarmate je land langer hebt, en riots wint etc. zo zou je theoretisch steeds minder riots krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
perpixel schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:38:
Maar riots worden minder naarmate je land langer hebt, en riots wint etc. zo zou je theoretisch steeds minder riots krijgen.
Ja, maar dan moet je er dus chips plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
djengizz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:55:
[...]

Ja, maar dan moet je er dus chips plaatsen.
En je moet ook nog winnen en zorgen dat je weinig tanks verliest anders wordt het steeds lastiger om de landjes vast te houden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

De Delta landing is ook awesome vanavond. Om kwart over twaalf is de finale _O- _O-

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik dacht bij mezelf: 'ik doe nog 1 potje'. Het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JTCFr4r0dmfHIZTGF4W9CuWb/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZOG0kCq0ORxE01ith1bLkxWT/thumb.jpg

Erg prettig om de avond mee te eindigen :D Werd wel eens tijd voor de Ace op m'n Tiger, heb daar echt al veel goede potjes mee gespeeld. Heerlijke tank.

Was wel een apart dagje, vanmiddag begon heel goed, toen alleen maar n00b teams en vanavond weer heel veel gewonnen.

Projecten voor de komende dagen: Tiger II unlocken, T28 Prot. unlocken, misschien de Caernavaron. Ik ben wel klaar voor T8 tanks denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varap
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:20
Ik heb een vraag over mijn XVM Stats mod. Het werkt bij mij heel goed, op 1 ding na. Ik kan tijdens het laadscherm en als ik op TAB druk geen player stats als win rate en efficiency zien. Door zelf aan de code te sleutelen lukt het me niet. Ook heb ik al een paar configs op internet gevonden die het zouden moeten weergeven, maar ook daarbij geen resultaat.

Wie weet waar dit aan kan liggen en hoe ik het op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
Je start World of Tanks wel met XVM-stat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varap
Nee, ik het het volgende gedaan:
After installing the statistics module, you need to launch the game using xvm-stat.exe. For your convenience, you can create a shortcut of the file on your desktop. If you want the file to run the WoT launcher instead, do the following:

Create a shortcut to the “xvm-stat.exe” file
Open “Shortcut Properties”
In the “target” field, type “xvm-stat.exe /launcher” (without the quotes)
Apply changes.

Source: http://www.modxvm.com/en/xvm-installation-and-settings/

Maar stats in mijn Service Record en de winkans worden wel goed weergeven, daar kan het dus niet aan liggen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:37

thijsco19

KTM 990 SMT

Lekker avondje gehad, T29 crew bijna 100% winrate van ~50 naar 55.
Totale winrate van de avond:
Wins / Battles 17 / 22 77.2%

Avg. / Total Exp. 633 / 15 410
Credits total 90 873
Bijna alleen maar met de T29 gespeeld, 1 potje met IS-3. En overigens allemaal solo's.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:54
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2zgde0i.jpg

Hmmm vervelende plek om panne te krijgen. ANWB gebeld, maar ze kwamen helaas niet op tijd.

zie ik nu mijn screenshot en vraag ik me af waarom ik binocs op mn e50m heb zitten :P

[ Voor 23% gewijzigd door oosterhofjf op 12-06-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Volgende keer niet zoveel boodschappen meenemen tijdens de hamsterweken.. :N
varap schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:59:
Ik heb een vraag over mijn XVM Stats mod. Het werkt bij mij heel goed, op 1 ding na. Ik kan tijdens het laadscherm en als ik op TAB druk geen player stats als win rate en efficiency zien. Door zelf aan de code te sleutelen lukt het me niet. Ook heb ik al een paar configs op internet gevonden die het zouden moeten weergeven, maar ook daarbij geen resultaat.

Wie weet waar dit aan kan liggen en hoe ik het op kan lossen?
Zie je ingame dan wel stats?
Heb je Dokan wel geinstalleerd?
Heb je niet alleen xvm maar ook XVM stat geinstalleerd?
Wat werkt er wel goed?
Geef je XVM wel toegang tot internet door je firewall heen?? (ik moet dat altijd handmatig doen heb dat soort dingen graag in de hand)

[ Voor 84% gewijzigd door ShockWave op 12-06-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezie het als LFP-coveren zoals een professional progamerer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Volgende keer zal ik de editknop gebruiken...Afbeeldingslocatie: http://forum.worldoftanks.eu/public/style_emoticons/wot/Smile-hiding.gif

[ Voor 93% gewijzigd door ShockWave op 12-06-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

In de categorie: "Drugs are bad, mmmkay..."

Vanavond invite voor clan gekregen waar ik af en toe casual voor TC's aanhaak. Beleefd afgeslagen - ondanks veel tanken kan ik gewoon geen toezeggingen doen qua tijd (baby, werk en zowaar af en toe IRL social life). Komt die kerel met melding dat hij bereid is zich als vrouw te verkleden om mij zo te verleiden alsnog 'ja' te zeggen 8)7

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varap
ShockWave schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:48:
Volgende keer niet zoveel boodschappen meenemen tijdens de hamsterweken.. :N

[...]

Zie je ingame dan wel stats? Niet van de spelers nee.
Heb je Dokan wel geinstalleerd? Ja
Heb je niet alleen xvm maar ook XVM stat geinstalleerd? Ja
Wat werkt er wel goed? Hit Logger, Map met meer info, change to win tijdens laden, extra stats in service record
Geef je XVM wel toegang tot internet door je firewall heen?? (ik moet dat altijd handmatig doen heb dat soort dingen graag in de hand) Had ik niet gedaan. Nu heb ik xvm-stat toegevoegd aan uitzondering, helaas zonder resultaat.
Op internet zie ik sommigen schrijven dat ze alleen streepjes te zien krijgen, en geen nummers. Ik zie geen van beiden.
In de Config heb ik Enable Player Statistics aangevinkt staan.

[ Voor 13% gewijzigd door varap op 13-06-2013 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Probeer mijn config eens dan. Www.wsly.nl/wot
Daar ataat het bestand xvm.xvmconfig ofzo die moet je in de gui/flash map plaatsen.

Deze werkt echter maximaal met xvm 3.5.0! Want 4.0 heeft een totaal andere setup mbt configs.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

dion_b schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 01:12:
In de categorie: "Drugs are bad, mmmkay..."

Vanavond invite voor clan gekregen waar ik af en toe casual voor TC's aanhaak. Beleefd afgeslagen - ondanks veel tanken kan ik gewoon geen toezeggingen doen qua tijd (baby, werk en zowaar af en toe IRL social life). Komt die kerel met melding dat hij bereid is zich als vrouw te verkleden om mij zo te verleiden alsnog 'ja' te zeggen 8)7
en? heb je ja gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nope, aangegeven dat dat niet helemaal m'n ding was ;)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Wat is jullie favoriete stats pad tank? Ik merk dat ik sinds ik met mijn hellcat speel, mijn stats weer een sprongetje aan het maken zijn :) (om een helemaal leuk discussie te beginnen. Met arty kan ik ook altijd leuk mijn stats padden :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

perpixel schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:44:
Wat is jullie favoriete stats pad tank? Ik merk dat ik sinds ik met mijn hellcat speel, mijn stats weer een sprongetje aan het maken zijn :) (om een helemaal leuk discussie te beginnen. Met arty kan ik ook altijd leuk mijn stats padden :) )
IS3. Een tank waar een complete idioot nog wat mee hoort te kunnen doen en dan met zn drieeen in een platoon is awesome :+ Hallo piekaboe tank, wat zeg je van 3x 390dmg in je zijkant *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Klopt dat de is3 redelijk in orde is, maar hij is zo gemiddeld. Ik kan hier voor mijn gevoel niet in uitblinken. je kunt er geen "trucjes" mee uithalen. Sidescripen is hij eigenlijk niet echt voor bedoeld. Angelen maakt alleen maar 1 ufp kwetsbaarder en je hebt te weinig gun depression om echt lekker hull down te gaan.

Maar ik raad deze lijn wel aan aan iedereen die begint. want het is wel een allrounder waar je lekker alles mee kunt leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met betrekking tot statspadden: zie de laatste dagen ineens regelmatig gasten voorbij komen die op een nieuw account (2e) met amper 1000 battles diep paars zijn.
DAT is pas statspadden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Klopt, maar dat betekend nog steeds dat ze het spelletje snappen. Ze hebben alleen besloten om hun bagage uit het begin van het spel te laten vallen.

Stats padden is een beetje een negatief. Dit hoeft niet perse slecht te zijn (tot een bepaald niveau) het belangrijkste om je stats omhoog te krijgen is natuurlijk gewoon beter worden. Misschien moet ik het gewoon het verhogen van je stats noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

dion_b schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:17:
[...]

Nope, aangegeven dat dat niet helemaal m'n ding was ;)
ik bedoelde eigenlijk, ja gezegd tegen die vertoning :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:30

Grouchy

meep meep

Makkelijkste manier om te statspadden: plt. met met derp tanks.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Niet online
perpixel schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 08:56:je kunt er geen "trucjes" mee uithalen. Sidescripen is hij eigenlijk niet echt voor bedoeld.
Je kunt met een is-3 verkeerd om sidescrapen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
dat klopt idd :P dat is wel een mooi truucje ;) Verder met een derp platoon rijden? maar dan kun je niet alle drie topgun halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:13

BTU_Natas

Superior dutchie

1e world problems, much ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:13
Dinsdag toch wel een heel gaaf potje gehad met de KV-4 (als top tier welliswaar).

Op Malinkova heb ik in totaal 29 hits gekregen voor in totaal 9584 potentiele damage, maar aan het einde was de werkelijke damage slechts 940 ;-) de JP2 kon perfect sidescrapen schuin achter mij en alles snipen wat de heuvel opkwam.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Statpadden doe ik niet echt, ik speel wat ik grind (tank of crew) en wat ik leuk vind. Onlangs wel de T29 weer teruggekocht voor de fun en dat was het dubbel en dik waard! De IS en IS-2 vond ik beesten maar de T29 blijft ook echt een super tank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Mijn T14... Ik gebruik hem niet om stats te padden, alleen elke dag dubbel om mijn T110E5 crew te trainen (5e skill op 92% :P ), maar het is wel sealclubben. Ik haal zo makkelijk goede stats met die tank dat ik het niet eens leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varap
wsLy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:08:
Daar ataat het bestand xvm.xvmconfig ofzo die moet je in de gui/flash map plaatsen.

Deze werkt echter maximaal met xvm 3.5.0! Want 4.0 heeft een totaal andere setup mbt configs.
Dat werkt ook niet bij mij.

Wat mij wel opviel is dat bij Programma's en Onderdelen in Configuratiescherm alleen Microsoft .NET Framework 4 staat, en bij Windows onderdelen in- of uitschakelen staat wel Framework 3.5.1 met een ingevuld hokje (gedeeltelijk ingeschakeld). Zijn dat de goede instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TRX schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:05:
[...]

ik bedoelde eigenlijk, ja gezegd tegen die vertoning :+
Daar had ik het juist over O-)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
wsLy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:08:

Je kunt gewoon (deels of geheel) terug verwijzen naar je oude config file ;) Ik was bezig mijn config over te zetten, maar ik was halverwege blijven steken, dus ik draai nu "hybride".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik ga mijn config niet bijwerken naar de nieuwe. Ik doe hetzelfde als de vorige keer, wacht tot coldzero dat doet en pas die wel aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ilikebananas schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:07:
[...]

Mijn T14... Ik gebruik hem niet om stats te padden, alleen elke dag dubbel om mijn T110E5 crew te trainen (5e skill op 92% :P ), maar het is wel sealclubben. Ik haal zo makkelijk goede stats met die tank dat ik het niet eens leuk vind.
En ik maar trots zijn op mijn 87% 4e skill op de T32 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
psychoclown schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:21:
[...]

En ik maar trots zijn op mijn 87% 4e skill op de T32 :D
Crew skill is nog geen player skill, daar heb jij toch echt meer van ;) Ik rij met die crew ook op mijn T34, een weekendje money-grinden met dubbele crew xp gaat dan hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mijn 4.0 config is bijna klaar :p.

Mijn statspad tanks? Type 59 en andere t8s en hoger :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

KV-1S, Hellcat, Type 59 :)

Heeft iemand enig idee wanneer de volgende patch uit komt. Heb nu 300k op m'n M40/M43 staan. Moet nog 26k voor de T92. Als het nou komend weekend is moet ik nog wat xp ergens vandaan toveren. Anders kan ik het iets rustiger aan doen.

Dan nog een mod vraagje. Ik zie op m'n minimap geen tank namen bij de icons. Heb verschillende mods draaien en gebruik ColdZero XVM config. Iemand een idee welk bestand dit zou kunnen tegenhouden?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

KV-2: Een echt monster als je weet hoe je moet spelen. Je kan gewoon een KV-1S oneshotten, of een Jagdpanther.
T29: ook erg leuk. Minder angstaanjagend dan een IS met 122mm, maar eigenlijk veel gevaarlijker.
IS-3: In tier 8 potjes heer en meester
Panzer 1C: 100% fun met de Mauser. Potjes genoeg gehad met 1500 base xp en 7 kills. Sealclubben én padden tegelijk :*)

Over XVM: De tanks in de spelerlijst krijgen ook kleurtjes, rood, geel, oranje, blauw, paars etc snap ik wel. Maar waarom zijn sommige wit en hebben sommige geen kleur maar zijn bruin of grijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wit is volgens mij als er geen data van die speler bekend zijn
het hoe en waarom weet ik niet, maar ik zie het altijd bij spelers dat ze wit zijn en dan verder geen data vermeld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
xvm wordt ong. 1 keer in de week geupdate. Deze spelers zijn nog nooit geupdate. Dus spelen pas minder dan een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
VasZaitsev schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:33:
Over XVM: De tanks in de spelerlijst krijgen ook kleurtjes, rood, geel, oranje, blauw, paars etc snap ik wel. Maar waarom zijn sommige wit en hebben sommige geen kleur maar zijn bruin of grijs?
Ik snap helemaal niets van de kleuren... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

zegt hoe goed iemand is in die tank, vergeleken met het gemiddelde. Denk dat schade, eff en winrate ermee getoond worden.

Rood is slecht, geel gemiddeld en paars het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Aha, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tussen rood en geel zit nog oranje en tussen geel en paars nog groen, paars, donkerpaars

Ook je aantal gespeelde battles worden in kleuren getoond en als je op "alt" drukt, zie de speler zijn stats op de tank waarmee hij dan onderweg os

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:31:
tussen rood en geel zit nog oranje en tussen geel en paars nog groen, paars, donkerpaars
De volledige legenda: http://wotlabs.net/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lekkere actie van Wargaming met een gift-shop package..

Ze bieden een FCM 50t met een garage slot en 7 dagen premium aan voor €49,99, ingame kun je dit alles krijgen voor 13.450 goud. Dus je betaald €49,99 voor 13.450 goud... terwijl je 14.500 goud voor €49,95 kunt kopen 8)7 Als je dit pakket koopt loop je dus 1.050 goud mis voor dezelfde prijs :')

Nice job Wargaming.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX

TRX

wsLy schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:30:
Lekkere actie van Wargaming met een gift-shop package..

Ze bieden een FCM 50t met een garage slot en 7 dagen premium aan voor €49,99, ingame kun je dit alles krijgen voor 13.450 goud. Dus je betaald €49,99 voor 13.450 goud... terwijl je 14.500 goud voor €49,95 kunt kopen 8)7 Als je dit pakket koopt loop je dus 1.050 goud mis voor dezelfde prijs :')

Nice job Wargaming.
zolang ze verkopen is dat prima....

misschien zit er juist wel een goeie marketingstrategie achter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Krijgen we nu ook al medals voor deelname aan normale CW 8)7. Zag net dat ik een medal heb gekregen voor een battle tussen 27 mei en 9 juni :?

Als ze dat wel kunnen bijhouden, is het dan teveel gevraagd om een counter te maken die bijhoudt of je de 5 battles hebt gehaald mbt tot de m60 :X. Nog steeds geen eenduidig antwooord of de landingtournament battles nu wel of niet meetelden....

Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor slowchat kun je terecht in: WoT IRC channel