![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Het is alleen compleet gestoord dat Blizzard weer dezelfde achterlijke fout maakt als met LFR. Het wordt op een aparte lockout gezet dus je kan weer LFR, flex én normal/heroic raids doen elke week. En de mensen die normals doen gaan waarschijnlijk ook écht alledrie doen omdat ze maximale kans willen op het verzamelen van hun tier set. Dan brand je dus 3x zo snel uit op de content als wanneer je maar één lockout zou hebben. Fijn, Blizzard.Dennism schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:54:
Flex Raid ziet er wel grappig uit, misschien leuk om een Tweakers & Friends Teampje te maken op off days (bijv 1-2x per reset op vrijdag/zaterdag/dinsdag oid, uiteraard niet alle 3 de dagen iedere week)
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Je hoeft het niet te doen, de keuze is aan jou. Dat er mensen zijn die perse 3x de lockouts willen clearen is een ander verhaal. En daar kan Blizzard niks aan doen.NMe schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:48:
[...]
Het is alleen compleet gestoord dat Blizzard weer dezelfde achterlijke fout maakt als met LFR. Het wordt op een aparte lockout gezet dus je kan weer LFR, flex én normal/heroic raids doen elke week. En de mensen die normals doen gaan waarschijnlijk ook écht alledrie doen omdat ze maximale kans willen op het verzamelen van hun tier set. Dan brand je dus 3x zo snel uit op de content als wanneer je maar één lockout zou hebben. Fijn, Blizzard.
ik blijf het bizar vinden dat één tientje een wereld van verschil maakt..Carthrax schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:08:
Merken jullie ook al verloop in aantal mensen nu de 50% actie loopt? Dus zijn realms drukker geworden of verder leeg gelopen?
SWC voelde al redelijk leeg maar ik heb nog niet het idee dat het door deze actie nog rustiger is geworden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als je 8-9-10 chars hebt......hmr schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:41:
[...]
ik blijf het bizar vinden dat één tientje een wereld van verschil maakt..
Ik weet het niet hoor, in cata zijn er veel altoholics bijgekomen.
Heb zelf 7 level 90'sDennism schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:58:
[...]
Ik weet het niet hoor, in cata zijn er veel altoholics bijgekomen.
Denk dat bij ons van de 12-13 raiders minimaal de helft 6+ 85+ alts heeft met alle proffs gemaxed e.d. Ik sta er zelf ook versteld van met mijn 2.5 alt ;-)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik wil het niet, maar mijn hele guild kijkt me scheef aan als ik niet alles doe wat ik kan om mijn gear zo goed mogelijk te krijgen. Dat is een belangrijk onderdeel van raiden op enig niveau en Blizzard wéét dat. Ze hebben daarom nota bene na WotLK 10- en 25-man op dezelfde lockout gezet met dat als reden...vhal schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:35:
[...]
Je hoeft het niet te doen, de keuze is aan jou. Dat er mensen zijn die perse 3x de lockouts willen clearen is een ander verhaal. En daar kan Blizzard niks aan doen.
Ook dat daily quest-verhaal is steekhoudend... Niet zozeer vanwege de VP, die kun je ook anders wel (tergend traag) cappen, maar vanwege de lesser charms. Als raider moet je totaal ongerelateerde content gaan doen om lesser charms te krijgen die je weer helpen in raids. Lekker debiel.Beetje het daily quest / valourpoint gezwam waar het forum mee gespammed wordt. IR wunt valourz to kill LFR bosses!11oneeleven but cba to do dailiez PLx Fix BliZZ. Ik begrijp het wel, met exta valourgear kan je wel wat langer in een voidzone staan
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
De teller staat hier op 5x lvl 90 momenteel, alle professions maxed op LW/skinning na, maar dat is mn volgende die gelvld gaat worden, mn rogue, inmiddels @75, heb ook nog een warrior op 85. Verder ben ik druk bezig alle mogelijke recepten te verzamelen, maar wil eerst mn chars op 90 hebben, heb dr nog maar 6 te gaan.....hmr schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:03:
[...]
Heb zelf 7 level 90's(Monk,Lock,Shaman,Hunter,Palla,Priest,Rogue) en een Dk op 80 en een mage op 56
Anoniem: 63072
Die server merges zijn long overdue, Blizzard is de enige die daar (bewust?) blind voor is.Dennism schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:40:
Dat liever niet. Gaat complete raiding communities verstrooien dingen als in (sorry ben locked, was ff met mijn maatje op realm X mee e.d.). Heb liever dat ze normals en heroics gewoon realm only houden als het current tier is, en ik hoop dat ze eens de trekker over gaan halen met realm mergers e.d.
Bij ons op Tura is weer een hele horde guild getransferred, Dat is inmiddels de 3de of 4de. Ook krijgen we deze week een paar faction change apps.Carthrax schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:08:
Merken jullie ook al verloop in aantal mensen nu de 50% actie loopt? Dus zijn realms drukker geworden of verder leeg gelopen?
SWC voelde al redelijk leeg maar ik heb nog niet het idee dat het door deze actie nog rustiger is geworden.
Ik denk dat ze normal raiding ook x-realm gaan maken en alleen HC nog realm only laten.Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:37:
Flex raiding ziet er leuk uit, maar het had voor ons een stuk makkelijker gekund: Alle raid difficulties inclusief de nieuwste raid tier x-realm raiden mogelijk maken.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
I.p.v. alleen queues in het weekend zijn er nu elke dag queues op DraenorCarthrax schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:08:
in TBC had ik in Prime time een Que van 1uur / 2 uur valt dus nog meeKrukar schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:35:
[...]
I.p.v. alleen queues in het weekend zijn er nu elke dag queues op Draenor
Hebben superveel nieuwe hordes hierheen getransfered, gisteren tijdens raid-primetime (20 uur) een queue van 17 minuten....
[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 07-06-2013 22:43 ]
Ben het helemaal met je eens.NMe schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:48:
[...]
Het is alleen compleet gestoord dat Blizzard weer dezelfde achterlijke fout maakt als met LFR. Het wordt op een aparte lockout gezet dus je kan weer LFR, flex én normal/heroic raids doen elke week. En de mensen die normals doen gaan waarschijnlijk ook écht alledrie doen omdat ze maximale kans willen op het verzamelen van hun tier set. Dan brand je dus 3x zo snel uit op de content als wanneer je maar één lockout zou hebben. Fijn, Blizzard.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Nog niet maar als ik zondag niks gehoord heb van me guild ( alliance ) dan ben ik wel wegZertaxka schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:24:
[...]
Ben het helemaal met je eens.
Hoopte dat Blizzard weer terug naar het ICC model zou gaan nadat ze het in Korea dat weer invoerden. Gewoon lekker 10 man als casual, 25 man in de weekenden puggen als je zo nodig de gear nodig hebt.
Moet nog maar zien of het een succes word. Als ze het niet met cross realm gaan maken dan is een lege realm dus mooi de sjaak.
Maar goed zelf sinds vandaag van Bladefist (Deadfist) vertrokken naar Ragnaros. En daar leeft het nu behoorlijk. Gelukkig geen ques om in te loggen maar wel leuk druk.
Mektheb, ben jij al vertrokken of ?
Wat guildies van Bladefist zijn naar Ragnaros vertrokken en hebben daar een Social/casual raid guild gemaakt.Mektheb schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 10:20:
[...]
Nog niet maar als ik zondag niks gehoord heb van me guild ( alliance ) dan ben ik wel weg.
Zit je al in een guild daar of ben je gewoon boem er heen gegaan ?...ik speel namelijk niet veel meer maar vind wel leuk in een leuke guild social te zijn.
En eventueel horde worden zie ik ook wel zitten
Ik denk dat ze het gewoon al niet doen om te voorkomen dat mensen grof irl cash gaan betalen aan guilds om je Cutting Edge: Lei Shen te bezorgen.Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:37:
Flex raiding ziet er leuk uit, maar het had voor ons een stuk makkelijker gekund: Alle raid difficulties inclusief de nieuwste raid tier x-realm raiden mogelijk maken.
Ah Ragnaros. Een top Horde guild van Turalyon is daar ook heen gegaan. Fallout genaamd. Al weet ik niet welke naam ze nu hebben.Zertaxka schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 11:33:
[...]
Wat guildies van Bladefist zijn naar Ragnaros vertrokken en hebben daar een Social/casual raid guild gemaakt.
En ben lekker mee gegaan.
*snip*
Inderdaad, bij ons is het nog erger. Wij zitten op 11/13 HC en twee guilds zitten onder ons op 3/13 HC (alliance & horde guild)junglebeast schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:32:
[...]
Ah Ragnaros. Een top Horde guild van Turalyon is daar ook heen gegaan. Fallout genaamd. Al weet ik niet welke naam ze nu hebben.
Zou mooi zijn als er wat meer Alliance bij kwamen zodat we meer competitie krijgen. 10/13 HC naar 5/13 HC is best een aardig gat.
ik ookjunglebeast schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:10:
Ik blijf lekker zitten waar ik zit. En neem nog een biertje .... of 20.
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 08-06-2013 22:11 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Anoniem: 508454
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 508454 op 09-06-2013 11:30 ]
Over de recruits weet ik het niet.Anoniem: 508454 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:28:
Zijn er tevens nog nadelen verbonden aan het maken van een nieuw account?
En wat zijn de kosten hiervan? Het upgraden van mijn oude account is 50 euro.
Als ik de actie gebruik waarbij ik alle content t/m MoP koop kost het me 68 euro incl. gametime (volgens maat A).
Xbox: Gulpener88
Welkom op Ragnaros, speel je alliance of horde? Dan weet ik of ik je kan greeten of hard weg moet rennen met mijn heal specZertaxka schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 00:24:
[...]
Maar goed zelf sinds vandaag van Bladefist (Deadfist) vertrokken naar Ragnaros. En daar leeft het nu behoorlijk. Gelukkig geen ques om in te loggen maar wel leuk druk.
Mektheb, ben jij al vertrokken of ?
Als je daar geld voor betaald ben je niet goed bij je hoofddetheavn schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:19:
[...]
Ik denk dat ze het gewoon al niet doen om te voorkomen dat mensen grof irl cash gaan betalen aan guilds om je Cutting Edge: Lei Shen te bezorgen.
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 09-06-2013 16:50 ]
WE zijn hordeAnoniem: 63072 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:47:
[...]
Welkom op Ragnaros, speel je alliance of horde? Dan weet ik of ik je kan greeten of hard weg moet rennen met mijn heal spec
[...]
Als je daar geld voor betaald ben je niet goed bij je hoofdEn als ik zie dat we nu een paar raiders kwijt zijn die grof geld betalen om al hun characters te transferen omdat ze dan een heroic guiild kunnen joinen ... Dan maakt het waarschijnlijk niet veel verchil. (Behalve dat dat laatste geld naar Blizz gaat)
Niet echt fijn inderdaad dat laatste, queues worden er alleen maar langer op op DraenorJerry schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 16:32:
[...]
Inderdaad, bij ons is het nog erger. Wij zitten op 11/13 HC en twee guilds zitten onder ons op 3/13 HC (alliance & horde guild).
Ik zag dat er op Draenor twee grote nieuwe guilds erbij zijn gekomen (top 44 guilds). Dus dat wordt een aardige competitie daar.
Je hoeft maar voor 1 van mijn 4 chars op Ragnaros weg te rennen trouwensAnoniem: 63072 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:59:
Hard wegrennen dan, een mistweaver in pve gear is volkomen kansloos
Nieuw GoT Realm aan het worden?hmr schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:18:
Ik ben zojuist ook aangekomen op Ragnaros!
[ Voor 108% gewijzigd door Metalbuster op 09-06-2013 23:03 ]
[ Voor 7% gewijzigd door ValHallen op 10-06-2013 11:11 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Dragonblight Alliance is ook iets rustiger aan het worden, al merk ik er qua populatie in de steden niet heel veel van. Mijn oude guildje OWEB is na de stop met raiden soort van uit elkaar gevallen, een mannetje of 4 a 5 is naar Frostmane gegaan om de grootste NL guild op wow te joinen. De rest stopt of joined andere guilds...JoeBravo schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:23:
Dragonblight begint het effect ook te voelen: wordt steeds leger
Zie mijn DMB-BRAIN schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:45:
zijn er hier mensen wie bual boxen ?
ben is aan het rondkijken maar de meeste software daarvoor is allemaal betaald. Is er geen simpelere manier ervoor ?
Ik ken mensen welke irl centjes gedokt hebben aan guilds om de Zul'Aman beer te krijgen in TBC, om nog maar over de firehawk van heroic Raggy in Cata te zwijgen, dus ik kijk echt nergens meer van op.....Anoniem: 63072 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:47:
Als je daar geld voor betaald ben je niet goed bij je hoofdEn als ik zie dat we nu een paar raiders kwijt zijn die grof geld betalen om al hun characters te transferen omdat ze dan een heroic guiild kunnen joinen ... Dan maakt het waarschijnlijk niet veel verchil. (Behalve dat dat laatste geld naar Blizz gaat)
Ik ben gisteren (inderdaad vanwege de 50% actie) met 3 alts verhuist van Kharazan naar Kazzak.. man wat een verschil in Orgrimmar en andere populaire gebieden.. ik zie weer mensen! er is weer een gevulde chatbox en ik kan dailies samen met andere mensen doensoulrider schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:45:
maar het zijn net die "veel alts"-hebbers die voorheen niet moven wegens te duur
en nu misschien wel over de streep getrokken worden
Langs de andere kant zijn er mogelijk mensen die een tijd gestopt zijn die nu terug beginnen omdat ze goedkoop naar een andere server kunnen moven
en het zal hen wellicht voor die laatste te doen zijn
Waarom zou je - als je dualscreen hebt - niet gewoon 'windowed fullscreen' startenB-BRAIN schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:45:
zijn er hier mensen wie bual boxen ?
ben is aan het rondkijken maar de meeste software daarvoor is allemaal betaald. Is er geen simpelere manier ervoor ?
Weet je wat dual-boxing doet? Dat zorgt ervoor dat je met 1 toetsenboard 2 x wow kan bedienen.soulrider schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:08:toon volledige bericht
[...]
Waarom zou je - als je dualscreen hebt - niet gewoon 'windowed fullscreen' starten
en op elke scherm 1 WOW openhouden ?
(of gewoon windowed in lagere res, en dan tilled op je scherm zetten ?)
Zo draai ik vaak even als men weer goud biedt voor een guild-sign:
effe 2de WoW starten met een altje van 2de account en cashen :-)
(voor de rest dient die vooral om mijn altjes in mijn privé-guild te krijgen)
vaak ga je met dual-boxen toch je ene account overal doornuken met de lvl 90 van de andere en omgekeerd.... waardoor je maar om de zoveel tijd moet wisselen van de ene naar de andere om de /follow af of aan te zetten of effe de questen te aanvaarden/in te leveren ofzo
je kan natuurlijk ook met de gratis versie van Synergy 2 pc's besturen vanop 1 toetsenbord/muis mocht je ene pc niet goed genoeg zijn voor 2x WoW te draaien...
[ Voor 9% gewijzigd door Thaerel op 10-06-2013 12:00 ]
Maar ik los het dus op de makkelijk manier op met 2x 24":Multiboxing is a term used to denote one user playing multiple accounts simultaneously. This can be done using one or more machines. Solutions exist for both the PC and Mac. There are also solutions for using both PC and Mac at the same time. The following pages contain more detailed information than presented here, Multiboxing hardware, Multiboxing software, Multiboxing macros, and Scripts.
For some players there is not enough challenge in playing only one character at a time. Others look to recreate the feel of old time Computer Role Playing Games where a well designed team was used to adventure together. There are also some who don't want to rely on others to play the game when one character is not enough.
[ Voor 23% gewijzigd door soulrider op 10-06-2013 12:23 ]
Je hebt gelijk.
Ik dus 5 uit ongeveer 8 weken...Dennism schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:19:
Ik heb nu 5 stones in 2 weken uit mijn hoofd, kan ook 3 zijn. Jammer dat ze de hotfix voor Lei shen niet voor de reset live gekregen hebben.
Dennism schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:23:
Jij luck op secrets, ik op runestones!
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
In 5.4 kunnen we die flex raid misschien doen ipv LFR. Zou een hoop irritatie schelen. Nu loop ik LFR puur om de Titan Runestones als ik niet alle bosses op normal heb gedaan.Carthrax schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:37:
Ik ben de afgelopen tijd met meerdere chars LFR in geweest en bijna alleen maar 2x gold.
Nu is dat het ergste niet, het ergste vind ik dat de zeurders die een tijdje onder een steen waren gekropen weer terug zijn. De ffs, wtf fanatici zijn weer volop wakker.
Jammer jammer is het toch weer hoe mensen weer bevestigen dat de dickwad theory toch altijd weer lijkt te kloppen.
Mij maakt een wipe of 2 niet uit, tuurlijk leuk is anders maar ach. Maar hoe sommige mensen dan los kunnen gaan, echt niet normaal.
Ook online gaat op: Behandel mensen zoals je zelf behandelt wilt worden!!!!
Als je Heroic/Normal 13/13 cq 12/12 gedaan hebt heeft LFR geen zin daar je maar 1 drop chance per week hebt per boss.hulkie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:33:
We zijn gister 45 minuten langer door gegaan om de laatste 5 bazen nog even te killen. Zelf helaas 0 stones. Slechts 1 guildie heeft er 1 kunnen looten
Misschien dat ik LFR nog even induik, al is dat meestal zonde van de tijd. Voor gear hoef ik het niet te doen en afgelopen 2 weken gaf LFR ook 0,0 aan Runestones... Ik sta nu al 4 weken stil op 5 stuks.
Was het niet zo dat je wel 2 kansen hebt, maar als je op bijvoorbeeld Durumu normal al een stone hebt gekregen, dat je dan niet meer op LFR kan krijgen. En dus wanneer je op Durumu normal geen stone hebt gehad je alsnog LFR kan doen voor potentieel de stone? Of heb ik het totaal verkeerd begrepen?Dennism schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:58:
[...]
Als je Heroic/Normal 13/13 cq 12/12 gedaan hebt heeft LFR geen zin daar je maar 1 drop chance per week hebt per boss.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ik ben het wel met je eens.. maar ik moet ook zeggen dat LFR ook behoorlijk wat frustratie op kan wekken..Carthrax schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:37:
Ik ben de afgelopen tijd met meerdere chars LFR in geweest en bijna alleen maar 2x gold.
Nu is dat het ergste niet, het ergste vind ik dat de zeurders die een tijdje onder een steen waren gekropen weer terug zijn. De ffs, wtf fanatici zijn weer volop wakker.
Jammer jammer is het toch weer hoe mensen weer bevestigen dat de dickwad theory toch altijd weer lijkt te kloppen.
Mij maakt een wipe of 2 niet uit, tuurlijk leuk is anders maar ach. Maar hoe sommige mensen dan los kunnen gaan, echt niet normaal.
Ook online gaat op: Behandel mensen zoals je zelf behandelt wilt worden!!!!
MehIntToStr schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:36:
Nee, je hebt 1 kans per boss, ongeacht de moeilijkheidsgraad. Krijg je geen stone, dan ook niet op de andere moeilijkheidsgraden.
Weet je dat 100% zeker? Eventueel met een link naar een GC post erbij ofzo? Ik dacht namelijk dat het WEL zo was.IntToStr schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:36:
Nee, je hebt 1 kans per boss, ongeacht de moeilijkheidsgraad. Krijg je geen stone, dan ook niet op de andere moeilijkheidsgraden.
Ik denk ook dat het maar 1 steen per boss is ongeacht de moeilijkheid. Blizzard wil namelijk niet dat mensen verplicht zijn om lfr te moeten doen dus zou anders nogal onlogisch zijn.hulkie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:03:
[...]
Weet je dat 100% zeker? Eventueel met een link naar een GC post erbij ofzo? Ik dacht namelijk dat het WEL zo was.
http://blue.mmo-champion....itan-runestone-drop-rate/hulkie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:03:
[...]
Weet je dat 100% zeker? Eventueel met een link naar een GC post erbij ofzo? Ik dacht namelijk dat het WEL zo was.
I am confused! Mocht het wel kunnen, dan overweeg ik even lfr deel 3 en 4 te doen op mijn main.
Thanks! Scheelt me weer wat nutteloze LFR op de mage. Die kan ik dan beter met instant queu op mn healer of tank alt doen inclusief kans op upgrades!
Same here, was voor mij de enige reden om LFR op mijn main te doen.hulkie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:31:
[...]
Thanks! Scheelt me weer wat nutteloze LFR op de mage. Die kan ik dan beter met instant queu op mn healer of tank alt doen inclusief kans op upgrades!
Het is altijd fijn om een compliment te krijgen ookal is het een random, dat is in ieder geval beter dan dat de tank de gehele chat had vol gespamd met van alles en nog wat... wat in mijn ogen wel te vaak gebeurt...Gertjuhjan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:01:
Gisteren heb ik een heerlijk compliment gekregen van een tank in een random dungeon...
De tank was nog van oude stempel. Hij was ook net gesorred en was vroeger een healer.White-Wolf schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:12:
[...]
Het is altijd fijn om een compliment te krijgen ookal is het een random, dat is in ieder geval beter dan dat de tank de gehele chat had vol gespamd met van alles en nog wat... wat in mijn ogen wel te vaak gebeurt...
[ Voor 14% gewijzigd door Gertjuhjan op 11-06-2013 09:18 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Carthrax op 11-06-2013 09:42 ]
Zoals ik het begrepen heb: Dual wield windwalker ligt net wat voor, maar als je een 2-hander kan krijgen welke hoger is dan je 2 x 1-handers, dan is dat altijd een upgrade boven je 1-handers.Gertjuhjan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:16:
Ik zit wel nog met een keuze probleem voor mijn dps monk.
Wat is over het algemeen beter? 2 x 1h of een stave/staff?
Ik heb hiervoor verschillende bronnen gezocht maar heb het helaas niet kunnen vinden.
Sorry dat ik hier dan toch kritiek op moet geven:P:Phulkie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:42:
Of healers die mij in leven houden als een tank het niet voor elkaar krijgt!
Totaal niet inhoudelijk dit maar het moet gezegd worden: Awesome Gnome Army!
Dankjewel. Kan ik de dps van 2 1 handers bij elkaar optellen? Dus bijvoorbeelddetheavn schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:47:
[...]
Zoals ik het begrepen heb: Dual wield windwalker ligt net wat voor, maar als je een 2-hander kan krijgen welke hoger is dan je 2 x 1-handers, dan is dat altijd een upgrade boven je 1-handers.
Als gnoompje heb ik de 2 tyrannical zwaarden, mede vanwege m'n Shortblade Specialization (1% exp met 1-handed zwaardjes en mesjes)... en uiteraard omdat LFR me nog niets beters gedoneerd heeft
Je hebt 100% gelijk! Ik zou als dps inderdaad beter moeten oppassen. In raids doe ik dat ook wel, maar in level 90 heroics gaat alles zo snel neer dat het niet heel erg is als ik af en toe eens wat aggro pak. Niet netjes, maar aan de andere kant ook wel weer grappig.Gertjuhjan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:50:
[...]
Sorry dat ik hier dan toch kritiek op moet geven:P:P
Als dps moet je zorgen dat je maximale dps hebt maar onder het aggroniveau van de tank blijft. Je hebt geluk dat healers je healen. Maar ik ken er genoeg die daarmee stoppen als het te vaak voorkomt:P
Maar inderdaad. het is leuk om complimenten te krijgen, voor acties die je uitvoerd.
Helaas zijn door de Looking for tools het social gebeuren zwaar achteruit gegaan:(
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq