Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 277 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.576 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:16
In dungeons knal ik er ook gewoon vol op hoor :p Kan het wel even uithouden met m'n gear. Sinds heroic scenarios doe ik geen dungeons meer, maar soms kwam je daar wel eens tanks tegen die minder health hebben dan ik :p

En speedruns met 5 dps of 1 tank + 4 dps is inderdaad ook altijd leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Carthrax schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:52:
Totaal niet inhoudelijk dit maar het moet gezegd worden: Awesome Gnome Army! ;)
Thanks :D Ik heb in de tussentijd ook al een warlock gereserveerd op die realm, welke Tinklestein heet :p
Moet ook nog iets creatiefs hebben voor een DK ... ik vind m'n huidige Tinkleskank misschien net wat ver gaan :p
Gertjuhjan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:54:
Dankjewel. Kan ik de dps van 2 1 handers bij elkaar optellen? Dus bijvoorbeeld

Weapon x
(1 hand)
20 DPS
+ 10 agi

Weapon y
(1 hand)
22 dps
+ 15 agi
+ 10 hit

Weapon z
(2 hand stave)
42 dps
+ 25 agi
+ 10 hit

Wat is dan beter? Dualwield X+Y of 2h stave Z
Rekenen was nooit m'n sterkste punt, maar van wat ik begrijp zou het als volgt moeten zijn (geldt volgens mij voor de meeste classes waar weapon damage je damage scaled):

Als het goed is krijgt elke dual wield class een penalty van 50% op off hand damage, dus even een vergelijking met de volgende 2 wapens:
2x een Tyrannical Gladiator's Quickblade met 3376.2 DPS en 534 Agi.
1x een Tyrannical Gladiator's Staff met 4552.2 DPS en 1246 Agi.

Met de 2x1h zit je dan op:
5064,3 DPS
1068 agi
712 crit
712 mastery

Versus de 2h:
4552.2 DPS
1246 agi
831 crit
831 mastery

Dual wiel zou dus vanwege de hogere DPS value op de wapens een betere keuze moeten zijn omdat deze met auto attacks en tiger strikes harder hit. Het gebrek aan agi en secundaire stats wordt dan met de extra enchant op je off hand vrij hard gecompenseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
hulkie schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:42:
@ Gertjuh: Leuk is dat heh? En zo'n kleine moeite eigenlijk... Ik probeer ook altijd positieve kritiek te geven aan mensen die het goed doen. Ik heb vaak vooral respect voor undergeared tanks die mijn mage in bedwang weten te houden qua aggro. Of healers die mij in leven houden als een tank het niet voor elkaar krijgt!

@ Twisj: Gefeliciteerd! Hoever zijn jullie nu? Wij hebben nu Tortos, Horridon, Ji'Kun en Jin'Rokh heroic neer. De meningen verschillen een beetje over wat er nu moet volgen. Ik zou zelf Magaera wel willen doen, maar denk dat we eerst voor Iron Qon gaan. Eerst maar eens kijken of Horridon nog een keer neer wil komende woensdag.
We hebben er nu 3 neer, Jin'rokh > Jikun > Horridon. De volgende gaat waarschijnlijk Tortos of Iron Qon worden. Wat ik er zo van heb begrepen is dat de "makkelijke helft" van de heroics. Wat je daarna het beste kan doen weet ik niet en is waarschijnlijk erg afhankelijk van waar je raid goed in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:24
deTwisj schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:51:
[...]

We hebben er nu 3 neer, Jin'rokh > Jikun > Horridon. De volgende gaat waarschijnlijk Tortos of Iron Qon worden. Wat ik er zo van heb begrepen is dat de "makkelijke helft" van de heroics. Wat je daarna het beste kan doen weet ik niet en is waarschijnlijk erg afhankelijk van waar je raid goed in is.
Ik weet het ook niet zo goed. Ik vind ons overal wel redelijk goed in op dit moment... Door de item upgrades is de dps ook flink hoog. Normal Ji'Kun lag al na 6de platform met 2 dps op nests, Mageara gaat zo hard neer dat healer cooldowns niet allignen en Durumu normal lag 10 seconden na de beam phase.

Twins, Magaera en Iron Qon lijken me voor ons goede kandidaten. Eens kijken wat de GM kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren wel lekkere tries op Lei Shen Heroic gehad. Beste try was 18% dus deze moet volgende week wel neergaan :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
kan tot nu toe maar 1 ding zeggen.....

Mage met PvP en Undead + Keiharde Soil / Disturbed aan = keyboard extra laten slijten met een hoop HK's erbij ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Gertjuhjan schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:50:
[...]

Sorry dat ik hier dan toch kritiek op moet geven:P:P

Als dps moet je zorgen dat je maximale dps hebt maar onder het aggroniveau van de tank blijft. Je hebt geluk dat healers je healen. Maar ik ken er genoeg die daarmee stoppen als het te vaak voorkomt:P

Maar inderdaad. het is leuk om complimenten te krijgen, voor acties die je uitvoerd.
Helaas zijn door de Looking for tools het social gebeuren zwaar achteruit gegaan:(
Ligt eraan natuurlijk. Als dps is aggrowhoren is fout, maar de tank moet ook gewoon presteren en mag met de huidige aggro modifiers eigenlijk zeker op single target pulls nooit aggro verliezen. AOE packs zijn wat anders, maar een echt goede tank verliest ook daar geen aggro als je em 1-2 seconden geeft bij de pull.

Daarnaast is het zeker bij raid bosses met tighte enrage timers het controleren van je DPS gewoon weg niet kan. Je moet gewoon voluit nuken, en de tank moet maar zien dat ie het bij kan houden, daar issie tank voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Dennism schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:06:
[...]

Ligt eraan natuurlijk. Als dps is aggrowhoren is fout, maar de tank moet ook gewoon presteren en mag met de huidige aggro modifiers eigenlijk zeker op single target pulls nooit aggro verliezen. AOE packs zijn wat anders, maar een echt goede tank verliest ook daar geen aggro als je em 1-2 seconden geeft bij de pull.

Daarnaast is het zeker bij raid bosses met tighte enrage timers het controleren van je DPS gewoon weg niet kan. Je moet gewoon voluit nuken, en de tank moet maar zien dat ie het bij kan houden, daar issie tank voor.
Ik heb op mn rogue nog wel eens dat ik de tank overaggro, maar dat is dan ook een tank die een stuk minder dps doet dan mij, mn rogue zit momenteel in WoTLK, is bijna 80, loopt rond in bijna full heirloom. Zolang ik dan een healer in de groep heb die me in leven kan houden mep ik gewoon door, anders moet ik echt gewoon rustig aan doen soms :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

EelcoB schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:17:
[...]

Ik heb op mn rogue nog wel eens dat ik de tank overaggro, maar dat is dan ook een tank die een stuk minder dps doet dan mij, mn rogue zit momenteel in WoTLK, is bijna 80, loopt rond in bijna full heirloom. Zolang ik dan een healer in de groep heb die me in leven kan houden mep ik gewoon door, anders moet ik echt gewoon rustig aan doen soms :(
Huh..? Hoe kun je met een rogue aggro krijgen..? Gebruik je geen tricks? Ik heb ook gespeelt met mn rogue en als ik trick gebruikte kreeg ik nooit aggro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Thaerel schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:22:
[...]

Huh..? Hoe kun je met een rogue aggro krijgen..? Gebruik je geen tricks? Ik heb ook gespeelt met mn rogue en als ik trick gebruikte kreeg ik nooit aggro..
Als levelende rogue is dat nog niet echt nodig imo, met een beetje fatsoenlijke tank heb ik ook totaal geen problemen dat ik ze overaggo. Ik one of twoshot de meeste normal mobs van ~lvl 78 op het moment, dat zal in cata wel weer anders worden als ik mn heirlooms moet gaan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

EelcoB schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:36:
[...]

Als levelende rogue is dat nog niet echt nodig imo, met een beetje fatsoenlijke tank heb ik ook totaal geen problemen dat ik ze overaggo. Ik one of twoshot de meeste normal mobs van ~lvl 78 op het moment, dat zal in cata wel weer anders worden als ik mn heirlooms moet gaan missen.
Je kan je heirlooms upgraden, zodat ze tot level 85 lopen ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Jerry schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:47:
[...]

Je kan je heirlooms upgraden, zodat ze tot level 85 lopen ;).
Moet ik eens naar gaan kijken dan, voor mn sets die ik al compleet heb kan dat handig zijn, maargoed, justice points farmen als lvl 90 is heroics 5 mans doorrennen. Heb het momenteel druk genoeg met mn alts levelen :P Vanavond met mn hunter naar ulduar via openraid, en daarna mn rogue naar 80+ brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Het gaat goed met de gear op mijn monk... Zowel tanken als healen lukt al goed... Heb toes zonder prob getankt en ook msv 2 heal..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ik had gister in LFG weer zoiets.

Ik zit rond de lv30~ met LFG, ik ben een tank. Constant presteert men het om te ninja pullen omdat ze vinden dat ik te langzaam ga. Op geven moment was ik het zat en heb dus doodleuk een bos niet getankt.
Met als gevolg een wipe, ik dacht dat het al duidelijk zou zijn als ik mobs niet tank die ik niet gepulled heb.

Maar de hint kwam niet aan en ik werd uitgescholden, "Do your job" etc. Veel mensen gana er van uit dat men tegewoordig allemaal in heirlooms rondhuppelt. Ik doe dat niet, als ik dan de hoeveelheid pull die hun willen dat ik pull (Want de meeste healers met heirlooms snappen niet hoe ze moeten healen) dan is het instant wipe. MAar dat wil men dan niet inzien dan ben je bang en moet je leren spelen.

Tot dusver mijn ervaringen in LFG met een nieuwe tank lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ga nu ook rond level 30 dungeons spammen als tank als ik tijd over heb naast raiden. Ben benieuwd hoe het gaat dan :) Gelukkig heb ik wel heirlooms, ook al ram ik gewoon op wat knoppen in de hoop dat het goed gaat. Meestal is dat voldoende, zelfs om een dungeon solo te doen ipv met 5 man :p

Als het echt een stel idioten zijn leave ik gewoon de dungeon en doe ik wel weer een instaqueue later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Oxidda schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:03:
Ik had gister in LFG weer zoiets.

Ik zit rond de lv30~ met LFG, ik ben een tank. Constant presteert men het om te ninja pullen omdat ze vinden dat ik te langzaam ga. Op geven moment was ik het zat en heb dus doodleuk een bos niet getankt.
Met als gevolg een wipe, ik dacht dat het al duidelijk zou zijn als ik mobs niet tank die ik niet gepulled heb.

Maar de hint kwam niet aan en ik werd uitgescholden, "Do your job" etc. Veel mensen gana er van uit dat men tegewoordig allemaal in heirlooms rondhuppelt. Ik doe dat niet, als ik dan de hoeveelheid pull die hun willen dat ik pull (Want de meeste healers met heirlooms snappen niet hoe ze moeten healen) dan is het instant wipe. MAar dat wil men dan niet inzien dan ben je bang en moet je leren spelen.

Tot dusver mijn ervaringen in LFG met een nieuwe tank lvlen.
herkenbaar - kreeg het laatst in als lvl90 in een scenario:
begonnen ze me uit te kakken omdat ik als druid geen heals gaf ...
heb ze gemeld:
rol = always dps, never healer, ain't going to start here: if you can't heal yourself why are you doing scenes?

de ene bolde het daarmee af, de andere die kwam wat tot inkeer en kreeg daarna ook gerust wat heals van mij als ik zag dat die er last meehad (met een wederzijdse ty op 't einde)

ik heb nog nooit de rol als healer op me genomen - buiten af een toe een assist aan maat (wat ook wederzijds gebeurd) ofzo.
recent in een LFR toen ik zag dat het echt nodig was en de healers het zelf ook lastig kregen (en ik qua dps bovenaan zat ipv onderaan sukkelde met genoeg health over om zoiets te doen) wel wat healing-assists gedaan.
maar vaak heb ik het al lastig genoeg om hoge dps te halen en in leven te blijven omdat ik vele scenes, LFR's, en bazen met hun tacts enzo nog niet uit het hoofd ken...
gelukkig gaat de dps omhoog en het 'in leven blijven' lukt ook veel vaker, dus kan ik wat meer off-spec doen

en ja de off-spec is healer, maar ervaring daarin is 0,0%

daarom ook wellicht dat ik al mijn alts als dps start, want heb geen zin om uitgekafferd te worden als ik probeer te tanken of te healen, en het totaal niet lukt de eerste zoveel pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

daarom ook wellicht dat ik al mijn alts als dps start, want heb geen zin om uitgekafferd te worden als ik probeer te tanken of te healen,
Yep is vervelend. Maar dat is wat meneer string conversie zegt, beter om dan maar de group te leaven. Ik denk dat ik die erin ga houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

http://eu.battle.net/wow/.../ragnaros/Dikkie/advanced

Niet slecht voor iemand die pas recentelijk met zijn monk aan het knallen is :) had me eerst gefocust op healing dus 2 valor items gekocht voor healing, maar nu toch maar tank/dos gear prioriteit ... Zonde van die 2500 vp die naar de ring en de ketting zijn gegaan... :(

Nog steeds opzoek naar een leuke guild om sociaal te joinen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Op mmo-champion is van alles te lezen over 5.4 op de PTR.

Paar interessante punten:
Virtual Realms are coming, which will essentially merge realms. This will allow you to keep playing on your current realm, but trade with and do arenas, raids, and dungeons with people in your realm group, as well as use a merged Auction House.
Proving Grounds is coming, with four different difficulty levels for trials: Bronze, Silver, Gold, and Endless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Op Isle of Thunder een kameraad gaan helpen met een rare om z'n key te halen. Rare is teut, staat er een volle groep bij Nalak. Snel omloggen naar m'n monk...

Hmm, Ironforge ... hearthstone ... Blingtron cadeautje oppikken ... alweer een paper zeppelin ... naar buiten ... mounten ... "Fly Sausage, fly!" ... door het portaltje ... mounten ... Flying Serpent Kick ... 3 hits later is hij dood.

TIER PANTS! :D

Ik wil meer van deze dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
IntToStr schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:57:
Op mmo-champion is van alles te lezen over 5.4 op de PTR.

Paar interessante punten:

[...]
Woohooo nu kunnen we eindelijk normaal Duits gaan praten in /1.....oh wacht.
13 Duitse realms in de Battlegroup van SWC en 7 Engels talige, ware het niet dat 3 daarvan voornamelijk Italiaans zijn.
Maar ach blij dat dit eindelijk een keer komt want SWC begon steeds leger te worden dus dit zal een hele verbetering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Carthrax schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:18:
Woohooo nu kunnen we eindelijk normaal Duits gaan praten in /1.....oh wacht.
13 Duitse realms in de Battlegroup van SWC en 7 Engels talige, ware het niet dat 3 daarvan voornamelijk Italiaans zijn.
Ze hebben het in de post dus ook over Realm group en niet Battlegroup. Ik denk dat we mogen verwachten dat de verschillende talen gewoon gebundeld gaan worden dus Duits bij Duits, Frans bij Frans etc.

Althans .... dat hoop ik ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
detheavn schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:51:
[...]

Ze hebben het in de post dus ook over Realm group en niet Battlegroup. Ik denk dat we mogen verwachten dat de verschillende talen gewoon gebundeld gaan worden dus Duits bij Duits, Frans bij Frans etc.

Althans .... dat hoop ik ... :|
Dat zou indd mooier zijn, dan zal het in ieder geval voor SWC alle RP realms bij elkaar zijn.
Dan ben ik benieuwd of ze Argent Dawn daar ook bij zullen doen aangezien dat een realm is die weinig last heeft van alle strubbelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Vooral nog bezig met altjes op het moment.

Mijn priest is level 60 geworden en heeft nu 3 maal Ramparts doorlopen.
De laatste keer was er een druid bij die echt belabberd weinig damage deed, maar goed, we redden het door de instance, dus ik zeur daar niet verder over. Ik stond als (Disc) uiteindelijk 3e op de DPS chart :)

Daarna nog wat aan tradeskills gedaan:
Tailoring staat op 350, enchanting op 330.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Virtual realms is eindelijk een goeie oplossing, veel beter dan crz die eigenlijk op niets trokken. Komt eigenlijk gewoon neer op een server merge maar dat iedereen zijn naam kan behouden. Hopelijk gaan ze echt veel realms bij elkaar voegen zodat mss alliance en horde ballance op 50-50 komt voor de meeste. Gaat world-pvp terug echt leuk worden denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zou je elkaar ook overal in de open wereld tegenkomen met virtual realms, of alleen samen kunnen queuen en zo? Dat laatste zou dan bijna geen meerwaarde hebben.

Ik hoop dat alle chat channels en zones gewoon volledige gedeeld gaan worden, net als de AH.

En zou je dan x-realm mensen aan je guild kunnen toevoegen? Zo niet heb je er nog niets aan qua guild recruitment. Voor pugs is het uiteraard wel heel handig.

Ik zie het in ieder geval als positief.

Proving grounds ben ik ook benieuwd naar. Al zou ik eigenlijk ook eindelijk eens brawling gedoe moeten doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:06:
Zou je elkaar ook overal in de open wereld tegenkomen met virtual realms, of alleen samen kunnen queuen en zo? Dat laatste zou dan bijna geen meerwaarde hebben.

Ik hoop dat alle chat channels en zones gewoon volledige gedeeld gaan worden, net als de AH.

En zou je dan x-realm mensen aan je guild kunnen toevoegen? Zo niet heb je er nog niets aan qua guild recruitment. Voor pugs is het uiteraard wel heel handig.

Ik zie het in ieder geval als positief.

Proving grounds ben ik ook benieuwd naar. Al zou ik eigenlijk ook eindelijk eens brawling gedoe moeten doen :p
Virtual Realms are sets of realms that are fused together, and will behave exactly as if they were one cohesive realm. Players on the same Virtual Realm will be able to join guilds, access a single Auction House, join arena teams and raids, as well run dungeons or group up to complete quests.

Dus ja ook aan guilds toevoegen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dat is wel echt mooi dan! Happy paladin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit op het werk, dus kan niet alles bekijken. Wordt voor de virtual realms de huidige Battlegroup indeling aangehouden? In dat geval transfer ik namelijk even niet mijn laatste characters naar de Ragnaros, aangezien mijn oude realm in dezelfde battlegroup zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
IntToStr schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:14:
Dat is wel echt mooi dan! Happy paladin :)
Happy Panda

Gister trouwens nog even voor mijn mage de VP cap gehaald en 50 lesser coins gefarmed.
Ik sta klaar voor de questgiver voor Mogu Runes en hoop dat ik op tijd thuis ben voor de raid. Heroic ToT here we come!

Die virtuele realms klinken wel goed. Ben ook benieuwd naar de nieuwe raid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Denk dat crz gewoon een snelle + goede test is om te kijken of virtuele realms inderdaad de weg was om te gaan i.p.v. server merges. (al snap buiten de charater-namen niet goed waarom het niet gedaan wordt)

Al ben zeer benieuwd hoe ze de PvP + PvE realms doen (gezien CRZ heeft zeker zijn nadelen in low-level areas)

Maar ben meer benieuwd naar hoe flexiable flex-raiding wordt.
Vaak worden raids gecancel omdat er gewoon geen 2/3 de tank is of 1/2 heales niet kunnen, ben zeer benieuwd of dit systeem ook daar bij helpt.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
14 bosses, dus we zijn wel weer even zoet denk ik. Hopelijk iets minder trash deze keer!

Gear van lfr heeft ilvl 521, normal 541, heroic 554 zo te zien. Dus LFR kunnen we meteen skippen, al zal er wel weer een laffe legendary quest zijn waarvoor ik het alsnog moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Klinkt goed die virtual realms, gaat voordelen hebben op de AH e.d. meer concurrentie, dus lagere prijzen, mats zijn bij ons op de server erg duur, en sneller mensen vinden voor pugs. Nadeel is wel dat de lagere prijzen het lastiger maken om winst te maken. Maar ik ben helemaal voor drukkere realms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

De resto druid veranderingen op de PTR :D.
Zoveel buffs, deze patch wordt fantastisch voor ons :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
ik hoopte toch dat die chat, AH enzo niet gedeeld gaan worden maar toch enkel het raiden enzo - vooral voor de bijna dode servers waar je anders uren moet wachten om aan een groep te geraken...

instance-chat natuurlijk wel, maar al de rest daarbuiten hoef ik niet te horen/lezen/...
en van een duur AH heb je weinig last van op een server die regelmatig te vol is.

er is al genoeg spam in /2 (trade) dat eigenlijk in /4 (LFG) of /1 (general) thuis hoort.
en ja dat valt op als je voor elk channel een ander tabblad instelt in de hoop toch iets te kunnen volgen in trade of geen last te hebben van zeveraars in chat of zo...
als ik zin heb om als pug dienst te dien kijk ik wel in het /4-tabblad ipv in trade ofzo...
dan heb je daar geen last van de WTS/WTB-spammers
(of 'we will boosting you for gold/money'-spamgang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Hmm, ik mis Y'Shaarj toch wel in deze raid. Nah ja, afwachten maar.
IntToStr schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:19:
14 bosses, dus we zijn wel weer even zoet denk ik. Hopelijk iets minder trash deze keer!
Ik hoop eigenlijk dat je een grapje maakt. Sinds MoP is de trashhoeveelheid een lachtertje te noemen. 3-4 packs en hup, alweer de volgende boss. Eigenlijk kon je in TBC pas spreken over echt veel trash. In WotLK/Cata werd het al wat minder maar het is niet te vergelijken met de huidige raids waar de bosses bijna in de rij staan. Misschien dat het stukje Jin -> Horridon -> IC wat langer duurt dan anders.

Loop eens voor de gein SSC in en kijk eens naar de hoeveelheid trash tussen de eerste en de tweede boss :P Of anders BT @ supremus. Domweg AOE'en was in die tijd niet aan de orde.

[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 12-06-2013 16:13 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
vhal schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:09:

Ik hoop eigenlijk dat je een grapje maakt. Sinds MoP is de trashhoeveelheid een lachtertje te noemen. 3-4 packs en hup, alweer de volgende boss. Eigenlijk kon je in TBC pas spreken over echt veel trash. In WotLK/Cata werd het al wat minder maar het is niet te vergelijken met de huidige raids waar de bosses bijna in de rij staan. Misschien dat het stukje Jin -> Horridon -> IC wat langer duurt dan anders.

Loop eens voor de gein SSC in en kijk eens naar de hoeveelheid trash tussen de eerste en de tweede boss :P Of anders BT @ supremus. Domweg AOE'en was in die tijd niet aan de orde.
Ik speel pas sinds DS ongeveer uitkwam, dus dat was de eerste raid die ik deed. Maar de trash in ToT leek zeker in het begin ontzettend veel of tijdrovend, vooral voor Horridon. Nu zijn we er iets handiger in en weten we hoe je bij Megaera efficient kunt lopen en zo. Later in de instance wordt de trash gelukkig ook minder. Ik had het idee dat we heel veel tijd kwijt waren met dom wat mobs weg aoe-en.

Het hoeft voor mij in ieder geval zeker niet meer te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
soulrider schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:03:
instance-chat natuurlijk wel, maar al de rest daarbuiten hoef ik niet te horen/lezen/...
en van een duur AH heb je weinig last van op een server die regelmatig te vol is.

er is al genoeg spam in /2 (trade) dat eigenlijk in /4 (LFG) of /1 (general) thuis hoort.
en ja dat valt op als je voor elk channel een ander tabblad instelt in de hoop toch iets te kunnen volgen in trade of geen last te hebben van zeveraars in chat of zo...
Helft van de tijd heb ik /leave 2, maar ik denk dat we daar een extra channel voor krijgen. Iets in de trend van LocalTrade en RealmGroupTrade of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
vhal schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:09:
Hmm, ik mis Y'Shaarj toch wel in deze raid. Nah ja, afwachten maar.
Zal het volgende hier als spoiler zetten mochten mensen het nog niet weten maar ik dacht dat ik al algemeen bekend was (het gaat over Y'Shaarj).

spoiler:
Y'Shaarj is "gedood" door de titans toen ze op azeroth aankwamen, toen ondekten ze echter dat je een old god niet zomaar kan doden want hij heeft het hele land corrupted gemaakt wat in de sha resulteerde. De 7 verschillende sha zijn eigenlijk een soort spirituele resten van Y'Shaarj. Voor wij aankwamen zaten deze ook nog opsloten door de de laatste pandaren keizer dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

detheavn schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:27:
[...]

Helft van de tijd heb ik /leave 2, maar ik denk dat we daar een extra channel voor krijgen. Iets in de trend van LocalTrade en RealmGroupTrade of zo :)
Ik heb /1 en /2 in hele lichte kleuren gezet :) ze zijn er nog wel(kan handig zijn of grappig) maar ze vallen niet direct op.guild,raid en instance hebben meer opvallende kleuren die opvallen in mijn ooghoek

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ja, ik heb daarnaast ook een tab voor alleen guild, officer en whispers. /afzonder modus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Heb voor het eerst in 4 jaar weer General en Trade aan op Ragnaros.

Was op bladefist niet nodig die ene msg in de 7uur je online bent in SW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
Teunis schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 15:18:
Denk dat crz gewoon een snelle + goede test is om te kijken of virtuele realms inderdaad de weg was om te gaan i.p.v. server merges. (al snap buiten de charater-namen niet goed waarom het niet gedaan wordt)

Al ben zeer benieuwd hoe ze de PvP + PvE realms doen (gezien CRZ heeft zeker zijn nadelen in low-level areas)

Maar ben meer benieuwd naar hoe flexiable flex-raiding wordt.
Vaak worden raids gecancel omdat er gewoon geen 2/3 de tank is of 1/2 heales niet kunnen, ben zeer benieuwd of dit systeem ook daar bij helpt.
Met mergen op deze manier scheelt het ze dat er geen nieuwe hardware nodig is, en je meer mensen per virtuele server kan toestaan, dat kan queues op de drukke servers voorkomen als ze gemerged worden met minder drukke servers ga ik vanuit. Tenzij dit principe van de hele server een CRZ achtig iets maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 14:46
Mektheb schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:44:
Heb voor het eerst in 4 jaar weer General en Trade aan op Ragnaros.

Was op bladefist niet nodig die ene msg in de 7uur je online bent in SW :P
Na mijn transfer heb ik na jaren weer ignoremore nodig. Die addon is nooit meer geupdate na enkele jaren, maar hij doet het gelukkig nog wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Grompie schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:35:
[...]

Zal het volgende hier als spoiler zetten mochten mensen het nog niet weten maar ik dacht dat ik al algemeen bekend was (het gaat over Y'Shaarj).

spoiler:
Y'Shaarj is "gedood" door de titans toen ze op azeroth aankwamen, toen ondekten ze echter dat je een old god niet zomaar kan doden want hij heeft het hele land corrupted gemaakt wat in de sha resulteerde. De 7 verschillende sha zijn eigenlijk een soort spirituele resten van Y'Shaarj. Voor wij aankwamen zaten deze ook nog opsloten door de de laatste pandaren keizer dacht ik.
spoiler:
Op die manier dus, zo had ik het eigenlijk nog niet bekeken. Denk dat het wel weer terugkomt in 5.4 in het Klaxxxi gevecht. In de laatste exalted quest van de Klaxxi refereerde ze ook naar Y'Saarj

Wakener, your deeds have earned you the trust of the Klaxxi.
You are to be rewarded. Walk with me.
We mantid are an elder race. The pandaren you associate with - they are but children. They have their role to play.
Each cycle, our young swarm their walls. The pandaren slay the weak. The strong return.
With each generation, we grow ever stronger.
Before your history began, our empire was vast. We shared this world with our sister kingdoms, Ahn'Qiraj and Azjol-Nerub.
Our Gods were many, and powerful. We mantid worshipped the seven heads of Y'shaarj[sic].
Great was the Old One, and terrible was His wrath. He consumed hope and begat despair; He inhaled courage and breathed fear.
When the usurpers came - the ones you call "Titans" - Y'shaarj was destroyed.
His last terrible breath has haunted this land ever since, but the shadows he left behind are mere whispers of his former glory.
I tell you now, because you have earned this warning.
Your gods are not your gods, outsider.
If the Old Ones ever return, we mantid will once again stand by their side.
The wisest among you will do the same.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren 2,5 uur gewiped op normal Lei Shen 10 man (extended raid). Dat is wel andere koek dan twins! Jammer dat je hier toch weer afhankelijk bent van de zwakste schakels. Ik bedoel, mijn guildies zijn echt super gezellig, maar 2 zijn net iets minder goed dan de rest. Gevolg dat er altijd in een quadrant een bouncing bolt wordt vergeten.

Ik zag van tevoren ook meer in een reset en eerst de 11 andere bazen neerhalen maar we hadden gestemd en de meesten waren voor een extend. Maandag dus nog een reeks pogingen...

Iemand verder nog tips naast fatboss/icy veins die best handig zijn voor dit gevecht?

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gister heroic JinRokh met 9 man gedaan, kostte helaas wel een aantal pogingen, toen Horridon HC voor de 2de keer dood. Hier hadden we ook wel weer een beetje oefening nodig, maar ging gelukkig wel neer. Uiteindelijk is de raid gestrand op Heroic JiKun 2%. Die kregen we dus niet voor de 2de keer neer. Maar zondag gaat dat zeker wel gebeuren!

Ik zat net op de druid even in een heroic dungeon voor wat VP. De dps was niet slecht, maar ook niet onwijs hoog en met mijn ilevel 500 zou ik toch behoorlijk makkelijk aggro moeten houden...

Toch was ik non-stop aan het taunten en deed ik onwijs slechte damage. Zie nu dat ik in mijn volledige oomkin setje stond -> Doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Hierkomik schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:49:
Gisteren 2,5 uur gewiped op normal Lei Shen 10 man (extended raid). Dat is wel andere koek dan twins! Jammer dat je hier toch weer afhankelijk bent van de zwakste schakels. Ik bedoel, mijn guildies zijn echt super gezellig, maar 2 zijn net iets minder goed dan de rest. Gevolg dat er altijd in een quadrant een bouncing bolt wordt vergeten.

Ik zag van tevoren ook meer in een reset en eerst de 11 andere bazen neerhalen maar we hadden gestemd en de meesten waren voor een extend. Maandag dus nog een reeks pogingen...

Iemand verder nog tips naast fatboss/icy veins die best handig zijn voor dit gevecht?
Klinkt als onze raid van gisteren, alleen dan op Iron Qon :'(

Iron Qon is op 25m een stuk lastiger dan op 10m blijkt. Sowieso fail op fail op fail op de tornadoes, maar die lightning debuff die naar andere spelers springt was ook een drama. Op 10m hadden we niet eens door dat die lightning debuff niet eens door bij wijze van spreken omdat je toch wel spread stond.

Maar zo frustrerend als je blijft wipen door dezelfde personen. Een boss die na 3 wipes plat lag op 10m en nu al 2 volle avonden kost en nog niet neer is :S

Maar voor 10m Lei Shen zit er niets anders op dan dat iedereen z'n ding moet doen. Daar hadden wij ook last van. Er was elke keer wel 1 iemand die iets miste of zo en dan boom. Zet de 2 mindere goden dan in de groepjes van 3 zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Hierkomik schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:49:

Dit probleem heb ik dus ook... maar dan met twee van onze healers.. Zijn allebei resto shammy's (GM en raider), maar doen de helft van de healing dat onze holy priest doet... Ook zie ik dat de GM veel te vaak healing surge gebruikt (mana slurper). Soms doe ik suggesties voor de raid over talents of glyphs die mensen kunnen gebruiken, maar meestal reageerd niemand of word het weggewuift..

Gister ook op Tortos kreeg iemand het twee keer niet voor elkaar om te kicken (vast persoon), waardoor we whipete.. Deze dingen worden dan weer afgedaan als "foutjes kunnen gebeuren", maar ik weet gewoon dat die persoon aan het slacken was.. De rest van de groep doet het inderdaad goed, maar er zijn dan weer 2 a 3 mensen die het "verpesten" voor de rest...

Ik weet echt niet hoe ik hier mee om moet gaan en of ik er wat van moet zeggen :F (tis wel de GM en geen zin om gekicked te worden omdat ik teveel "zeur").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Gistern aardig loot voor de paladin gehad in LFR,
2H Axe van Lei + T15 Helm van twins (alleen nu nog de chest en ik ben happy)
2 Titan-Runestones (6/12), 2 Tank items.
En ook nog een quest item van Blingtron om zijn voorganger in Brawl neer te hoeken voor dit Last Season's Shirt

Al met al een aardige woensdag run, nu nog de rest van 7 alts (inderdaad ze zijn alle 7 480+ ilvl)
heeft zo'n zijn voordelen om alleen LFR te doen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

Thaerel schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:34:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook... maar dan met twee van onze healers.. Zijn allebei resto shammy's (GM en raider), maar doen de helft van de healing dat onze holy priest doet... Ook zie ik dat de GM veel te vaak healing surge gebruikt (mana slurper). Soms doe ik suggesties voor de raid over talents of glyphs die mensen kunnen gebruiken, maar meestal reageerd niemand of word het weggewuift..

Gister ook op Tortos kreeg iemand het twee keer niet voor elkaar om te kicken (vast persoon), waardoor we whipete.. Deze dingen worden dan weer afgedaan als "foutjes kunnen gebeuren", maar ik weet gewoon dat die persoon aan het slacken was.. De rest van de groep doet het inderdaad goed, maar er zijn dan weer 2 a 3 mensen die het "verpesten" voor de rest...

Ik weet echt niet hoe ik hier mee om moet gaan en of ik er wat van moet zeggen :F (tis wel de GM en geen zin om gekicked te worden omdat ik teveel "zeur").
Probleem bij ons is dan dat het lastig is om iemand tips te geven, want op 10m hebben we van elke class maar 1. Als de ander een hunter was had ik zo tips kunnen geven en macro's kunnen delen, maar ja...

We hebben inderdaad al geprobeerd om van quadranten te switchen, maar dan komen we een beetje met cd's in de knoei: op 10m heb je dus 2 quadranten met 2 mensen en 2 met 3 mensen.
Bij ons dus:
* 2 tanks
* Healer en ik (hunter)
* Healer + 2 dps
* Healer + 2 dps

Ik heb deterrence en kan dus een static shock volledig in mijn eentje doen, wat in het quadrant van 2 gewoon belangrijk is (want zonder deterrence is het +- 900k verdeeld over 2, en als je dan ook een bounce bolt hebt...)
Maar dat ging dus goed. Ergens in de quadranten met 3 mensen ging het steeds mis. Dus ik geswitched met iemand op een ander quadrant. Toen had de healer het een stuk lastiger in het quadrant met 2 en was er in het andere quadrant met 3 nog steeds een beetje geklooi. Ze zeggen dan ook niets op mumble hoe of wat.

Maar 1 echt goede try gehad waar iedereen levend was na 1e intermission, dus dat is niet echt goed (~20 tries denk ik), alle andere keren minstens 1 bolt niet gevangen en iemand dood etc.

We zullen wel moeten blijven oefenen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Onze taktiek bij Lei Shen is als volgt op te sommen.

Fase 1: Let op! Thunderstruck is op ranged, dus ranged niet te dicht bij melee/tanks

Start op Diffusion Chain -> ~95% energy switchen
Overcharge -> <90% switchen
Bouncing Bolts -> <90% switchen
Static Shock -> <90% transition starten

Transition 1: Let op! Diffusion Chain komt net voor of tijdens Overcharge. Stack niet te snel (maar wel op tijd)

1 Tank op Diffusion Chain quadrant
1 Tank op Static Shock quadrant
2 DPS + 2 Heal op Overcharge quadrant
3 DPS + 1 Heal op Bouncing Bolts quadrant

Fase 2: Ball of Lightning doet niet zo heel veel schade on impact (in normal 10m) je kunt veilig met z'n allen op een hoopje staan voor mucho cleavage.

Start op Static Shock -> ~90% energy switchen
Bouncing Bolts -> ~90% switchen
Overcharge -> tot transition (krijgt wsl een level up)

Transition 2:

1 Tank + 1 Heal op Static Shock quadrant
3 DPS + 1 Heal op Bouncing Bolts
1 Tank + 2 DPS + 1 Heal op Overcharge

Fase 3: Wederom veilig op een hoopje, maar let op om ranged ver weg te hebben voordat thunderstruck komt.

Reden voor de verdeling in transition: Tanks krijgen geen Static Shock of Overcharge op zich. Af en toe zullen ze in 1ste transition een keer meerdere Bouncing Bolts krijgen en dan moeten ze even een add tanken. In 2de transition stop je iemand die Static Shock vrij goed in z'n eentje (of tweeën) kan samen met een tank in een quadrant. Omdat Overcharge een level up krijgt worden er 3 tegelijk afgevuurd en dit wordt verdeeld over alle quadrant mits er valide targets zijn. Static Shock worden er 2 tegelijk afgevuurd dus dat wisselt een beetje welke quadranten er één krijgen. Meestal krijg ik er één die ik kan bubblen, maar soms als ik er 2 krijg dan pop ik gewoon Divine Protection en Devotion Aura en ga ik samen met een tank soaken. Dat overleef ik ook vrij gemakkelijk.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik ben sinds dat ik resurected ben ook aardig actief op het wow-forum en dit topic.
Waar ik me gigantisch over verbaas is het verkopen van guilds. 3 jaar geleden gebeurde dat niet.
Waarom mag dit? Want er zijn een hoop mensen de dupe van, mocht je guildleader ineens willen cashen.

Ik zou de guild direct verlaten mocht dat gebeuren. Maar helaas kan ik geen funds meenemen die ik heb meegeholpen te sparen.

Hoe denken jullie over het verkopen van guilds?

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Gertjuhjan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:18:
Ik ben sinds dat ik resurected ben ook aardig actief op het wow-forum en dit topic.
Waar ik me gigantisch over verbaas is het verkopen van guilds. 3 jaar geleden gebeurde dat niet.
Waarom mag dit? Want er zijn een hoop mensen de dupe van, mocht je guildleader ineens willen cashen.

Ik zou de guild direct verlaten mocht dat gebeuren. Maar helaas kan ik geen funds meenemen die ik heb meegeholpen te sparen.

Hoe denken jullie over het verkopen van guilds?
Meeste wat ik zie aan guilds die verkocht worden, zijn "bank guilds"
En dat gaat dan ook meer om de tab's dan om de guild itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Mektheb schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:19:
[...]

Meeste wat ik zie aan guilds die verkocht worden, zijn "bank guilds"
En dat gaat dan ook meer om de tab's dan om de guild itself
Op de fora worden guilds verkocht met memberaantallen tussen de 80 en 600 members. Dit betekend dat deze mensen waarschijnlijk een aardig bedragje genereren. Ook zijn het dan meestal lvl 25 guild waar de perks wel weer handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Gertjuhjan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:21:
[...]

Op de fora worden guilds verkocht met memberaantallen tussen de 80 en 600 members. Dit betekend dat deze mensen waarschijnlijk een aardig bedragje genereren. Ook zijn het dan meestal lvl 25 guild waar de perks wel weer handig zijn.
Dat is dan lekker cashen, ik denk dat het PERK guilds zijn die eigenlijk verkocht worden.

iemand start een guild en zorgt voor een bot die mensen automatisch invite die guildless zijn.
Vervolgens doe je dit vaker totdat je guild vanzelf zich gaat vullen kwa gold en daarna als je het zat ben verkoop je het.

Ik denk dat er zo een hoop aan hun gold komen.
En ik heb er niets op tegen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Mektheb schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:24:
[...]

Dat is dan lekker cashen, ik denk dat het PERK guilds zijn die eigenlijk verkocht worden.

iemand start een guild en zorgt voor een bot die mensen automatisch invite die guildless zijn.
Vervolgens doe je dit vaker totdat je guild vanzelf zich gaat vullen kwa gold en daarna als je het zat ben verkoop je het.

Ik denk dat er zo een hoop aan hun gold komen.
En ik heb er niets op tegen eigenlijk.
Ten eerste heb ik al iets op tegen de autoinvitebot.
Ten tweede vind ik een guild een community. En zou het erg vervelend vinden als de guildleader ineens besluit om er mee te stoppen en de guild te verkopen aan een random dude. Ik vind dat een opvolger uit de eigen guild zou moeten komen en dat er gekeken moet worden naar de persoon met de meeste respect binnen de guild en goed kan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net level 90 geworden als warrior, maar heb het erg moeilijk in de bg's. Ik zit in een brakke battlegroup, dus we verliezen eigenlijk alle bg's en daarnaast maakt het niet veel uit dat ik er ben, omdat m'n ilvl nog maar 470 oid is. Ik heb S13 honor gear gekocht, maar ik begrijp niet waarom ik als warrior veel harder neerga dan een priest. Heeft iemand tactieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gertjuhjan schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:28:
Ten eerste heb ik al iets op tegen de autoinvitebot.
Vind 'm ook echt fucking irritant, maar goed .. als ik ergens fresh rol ben ik tegenwoordig wel snel voorzien van perks :p
Ten tweede vind ik een guild een community. En zou het erg vervelend vinden als de guildleader ineens besluit om er mee te stoppen en de guild te verkopen aan een random dude. Ik vind dat een opvolger uit de eigen guild zou moeten komen en dat er gekeken moet worden naar de persoon met de meeste respect binnen de guild en goed kan leiden.
In het geval van een echte guild, ja. Een guild welke fungeert als een mass-invite - cash-flow - melkkoe denk ik niet dat mensen daar veel om geven. Meeste van die guilds zijn ook echt verre van Sociaal... Dan zou het mij (en de meeste anderen) niet boeien wie guild master is, zodra ik 90 ben en ik de leveling perks niet meer nodig heb, ben ik toch weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:35:
Ik ben net level 90 geworden als warrior, maar heb het erg moeilijk in de bg's. Ik zit in een brakke battlegroup, dus we verliezen eigenlijk alle bg's en daarnaast maakt het niet veel uit dat ik er ben, omdat m'n ilvl nog maar 470 oid is. Ik heb S13 honor gear gekocht, maar ik begrijp niet waarom ik als warrior veel harder neerga dan een priest. Heeft iemand tactieken?
Ik ben net level 90 geworden . <-- merk op de 'punt'

Het is weer een maandje of 2-3 geleden voor mijzelf, en sinds dien is er weer het nodige veranderd in PvP (gear) . Maar toen was je niet veel mits je rondliep in bijna volle Malevolent gear, pas dan had je wat survivability. Kreeg je dan nog wat Tyrannical gear en wapen ging je pwnen.

Ik gok dat dit nog zo is, dus eerst volledig Malevolent gear halen met een Tyrannical wapen. Dan zul je merken dat je goed mee kan komen en je echt wel langer blijft leven. Zelf speel ik geen warrior op dit moment (op lvl 90 PvP) maar ze waren nu niet bepaald zwakjes, link anders even je character; dan is er vast iemand hier met tips.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dan zal ik nog even dungeons moeten grinden voordat ik iets in bg's kan betekenen. Toch gek dat je als warrior tegenwoordig ineens harder neergaat dan cloth casters, dat gaat echt nergens meer over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
detheavn schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:51:
[...]

Vind 'm ook echt fucking irritant, maar goed .. als ik ergens fresh rol ben ik tegenwoordig wel snel voorzien van perks :p

[...]

In het geval van een echte guild, ja. Een guild welke fungeert als een mass-invite - cash-flow - melkkoe denk ik niet dat mensen daar veel om geven. Meeste van die guilds zijn ook echt verre van Sociaal... Dan zou het mij (en de meeste anderen) niet boeien wie guild master is, zodra ik 90 ben en ik de leveling perks niet meer nodig heb, ben ik toch weg :p
Precies om die redenen, en ja die auto invite block ik toch...kom wel bij een guild die ik wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik

Hierkomik

Zo dan...

deTwisj schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:08:

<uitgebreide tactics>
Super! :) Daar heb ik zeker wat aan. Ik ga het met de GL en andere officers overleggen, maar dit klinkt inderdaad goed (zeker omdat we dit op mumble ook beter kunnen coordineren, want dan hebben we altijd een tank/officer in een quadrant die weet wat hij doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik vind de mass invites nooit zo erg, net zoals guild trials hebben om te kijken of je er wel in past heb ik ook mijn eigen trial periode voor een guild. Bevalt het mij niet dan ben ik ook zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021

Fase 1: Let op! Thunderstruck is op ranged, dus ranged niet te dicht bij melee/tanks

Transition 1: Let op! Diffusion Chain komt net voor of tijdens Overcharge. Stack niet te snel (maar wel op tijd)
Afgelopen woensdag hebben wij onze eerste tries op Lei Shen gehad. We zijn niet zo snel als de rest, we raiden ook maar 5-6 uur in de week. Onze transition zat al op de derde orb. Is er een voordeel aan langzaam dps'en en voor 4 orbs gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ryack schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:18:
[...]

Afgelopen woensdag hebben wij onze eerste tries op Lei Shen gehad. We zijn niet zo snel als de rest, we raiden ook maar 5-6 uur in de week. Onze transition zat al op de derde orb. Is er een voordeel aan langzaam dps'en en voor 4 orbs gaan?
Nee, dat maakt volgens mij niet zoveel uit. Je moet er voor zorgen dat de orb die je in P2 niet wilt hebben de meeste energie heeft. 0 energie is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Ryack schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:18:
[...]

Als hij dan al naar de transition gaat is het alleen maar gunstig (vanuitgaande dat je de andere niet boven de 100 energy hebt laten komen). Omdat je dan geen energy hebt op de Static Shock pilaar doet deze een stuk minder schade. Als ik mij niet vergis is de formule 4k*energy, waarbij energy begint op 100 en tijdens de transition krijgt hij er tijdelijk 100 bij.

In het geval van jullie waar je 0 extra energy hebt krijg je 4k*200=800k Static Shock
In het geval dat je dps niet zo sterk is en je transition pas begint als je 90 extra energy hebt krijg je 4k*290=1,16m Static Shock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:05:
kan tot nu toe maar 1 ding zeggen.....

Mage met PvP en Undead + Keiharde Soil / Disturbed aan = keyboard extra laten slijten met een hoop HK's erbij ! :D
Welke Battlegroup zit je nou Mek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:39:
[...]

Welke Battlegroup zit je nou Mek :)
Rampage :), en sorry i turned evil :+

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 14-06-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Ook de guild die ik als tweede gejoined hebt heeft de brui eraan gegeven.
Zelf ben ik het ook helemaal zat met mijn warrior, ikzelf ben ik al blij dat ik 100k DPS doe, maar in vergelijking met de 170k DPS die de anderen doen natuurlijk magertjes. Komt omdat ik altijd tank ben geweest en eigenlijk altijd een hekel heb gehad aan melee DPS. Dat is echt niet mijn ding.

Ik ga wel weer verder op mijn priest, tenminste een class die ik wel echt leuk vindt. Helaas te zwaar undergeared om nog echt met een raiding guild mee te komen. Hoop nog eens een guild tegen te komen die groot genoeg is voor 1 main raid en 1 alt-run zodat ik tenminste fatsoenlijk kan gearen. Moet zeggen dat ik met LFR eindelijk lekker mee begin te komen, maar LFR is niet echt een goede graadmeter op waar je staat.

Deze week was LFR verschrikkelijk. Ben 2 keer gewhiped op trash voor eerste boss, 2 keer op trash voor tweede boss. Boss 2 hadden we 3 tries voor nodig en op de derde boss nog eens 3.
Wing 2 kwam ik gelukkig pas bij Ji'kun binnen (en kreeg Tier-pants) en derde wing ging binnen 20min voor 3 bosses.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren even RAF gedaan. Met z'n tweeen paar dungeons gedaan, ik met m'n beertje, ander met warlock. Ik begon op 29, ander 33. Anderhalf uur later: ik 42, hij 41. En dan was er nog van alles misgegaan met quests in de dungeons en diverse vage figuren in de groep die domme dingen deden.

Dat ging rap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
deTwisj schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:11:
[...]
Als hij dan al naar de transition gaat is het alleen maar gunstig (vanuitgaande dat je de andere niet boven de 100 energy hebt laten komen). Omdat je dan geen energy hebt op de Static Shock pilaar doet deze een stuk minder schade. Als ik mij niet vergis is de formule 4k*energy, waarbij energy begint op 100 en tijdens de transition krijgt hij er tijdelijk 100 bij.

In het geval van jullie waar je 0 extra energy hebt krijg je 4k*200=800k Static Shock
In het geval dat je dps niet zo sterk is en je transition pas begint als je 90 extra energy hebt krijg je 4k*290=1,16m Static Shock
In de eerste fase hebben komen ze inderdaad niet boven de 100%. De gewone fases waren ook niet het probleem. Bij de transities moeten mensen na gaan denken, dan wordt het moeilijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
iemand hier die veel PvP speelt als mage zijnde en dan in BG's ?.

Ik hou niet zo van Arena dus ben echt van plan alleen Bg's / World PvP te doen.
Wat is je favo stat voor gem's ?, helemaal met zicht op de changes die ze willen gaan doen.

Moet namelijk zeggen met niet al te veel PvP gear leg ik er soms makkelijk 2vs1 om.
Heb ook altijd het idee dat ik de enige ben die de healers pakt en wel kan interrupte etc, maar dat daar gelaten.
Ik heb eigenlijk het meest problemen met een DK de rest valt nog wel mee..
Heb niet geweldig veel PvP gear ik haal nu elke dag wel 1 item van honor en ben aan het sparen voor de staf van 3k Conquest.
En ik ben Fire want Frost vind ik zo niet fijn spelen voel me veel minder mobile :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Qua mobility moet Frost of Fire niet zoveel uitmaken.

Met de recente nerf op pvp power/resilience gems is alles qua weer veranderd. Als Fire heb je twee secondary stat opties: crit of haste. Sommigen gaan voor crit, sommigen gaan voor haste. Ik ga zelf voor crit (moet m'n gems overigens nog omgooien). Resilience kan je nog best gemmen, maar ik zou dan hybrid gems nemen (zoals Wild Vermilion Onyx). Zie ook de discussie dat resilience gemmen toch nog best viable kan zijn: http://www.arenajunkies.c...than-you-currently-think/
Maar in jouw geval (alleen BG's) zou ik lekker alleen main en secondary stats gemmen. PvP power gemmen zou ik niet doen.

Verder als je het interesant vind kan je videos checken van deze gast: YouTube: Hansol the Pyromaniac
Heel relaxed figuur en erg goeie fire mage. Dit is z'n armory btw: http://us.battle.net/wow/...tichondrius/Hansol/simple (zoals je ziet gemmed hij weer int).

Ik speel zelf ook fire mage (welliswaar uitsluitend in arena en af en toe een BG) en vind dat een stuk leuker en uitdagender dan frost + het is altijd leuk om een spec te spelen die weinig mensen spelen 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
temp00 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:21:
Qua mobility moet Frost of Fire niet zoveel uitmaken.

Met de recente nerf op pvp power/resilience gems is alles qua weer veranderd. Als Fire heb je twee secondary stat opties: crit of haste. Sommigen gaan voor crit, sommigen gaan voor haste. Ik ga zelf voor crit (moet m'n gems overigens nog omgooien). Resilience kan je nog best gemmen, maar ik zou dan hybrid gems nemen (zoals Wild Vermilion Onyx). Zie ook de discussie dat resilience gemmen toch nog best viable kan zijn: http://www.arenajunkies.c...than-you-currently-think/
Maar in jouw geval (alleen BG's) zou ik lekker alleen main en secondary stats gemmen. PvP power gemmen zou ik niet doen.

Verder als je het interesant vind kan je videos checken van deze gast: YouTube: Hansol the Pyromaniac
Heel relaxed figuur en erg goeie fire mage. Dit is z'n armory btw: http://us.battle.net/wow/...tichondrius/Hansol/simple (zoals je ziet gemmed hij weer int).

Ik speel zelf ook fire mage (welliswaar uitsluitend in arena en af en toe een BG) en vind dat een stuk leuker en uitdagender dan frost + het is altijd leuk om een spec te spelen die weinig mensen spelen 8)
Super bedankt :) !

Ga dat zeker is even checken en in de gaten houden.
De Rede ik fire neem is omdat ik het gewoon veel fijner vind spelen en ik altijd de spec kies die op dat moment niet echt "hip is"
Hier kan ik wat mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Voor de mensen die recentelijk naar Ragnaros verhuisd zijn. Hoe is die realm? Last van wachtrijen ivm drukte? Veel/weinig lags?

Ik zit momenteel te twijfelen om of naar Ragnaros te gaan of naar Burning Legion. Volgens de stats liggen die realms vrij dicht bij elkaar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Zeror schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 23:33:
Voor de mensen die recentelijk naar Ragnaros verhuisd zijn. Hoe is die realm? Last van wachtrijen ivm drukte? Veel/weinig lags?

Ik zit momenteel te twijfelen om of naar Ragnaros te gaan of naar Burning Legion. Volgens de stats liggen die realms vrij dicht bij elkaar.
Geen lag gezien nog, en ja lekker druk !

Gewoon trade / general kunnen scrollen haha wat een feest !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Of Siege of Orgrimmar begint in de Vale of er komt nog een andere raid or dungeon in patch 5.4.

Dit vond ik op de PTR van patch 5.4:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2pqqj3t.jpg

Meeting stone zegt: Vale Raid Meeting Stone

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Zou het dan toch die ene old god zijn ? die weer tot leven is gekomen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Op MMO Champion geven verschillende mensen aan dat de ene helft van SoO in Pandaria plaatsvind en de andere helft in Orgrimmar. Net zoals dat raid van Dragon Soul ook in twee locaties afspeelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Nu online
Zeror schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 15:30:
Op MMO Champion geven verschillende mensen aan dat de ene helft van SoO in Pandaria plaatsvind en de andere helft in Orgrimmar. Net zoals dat raid van Dragon Soul ook in twee locaties afspeelde.
En Ragnaros <3 meer tweakers samen jeeej :9 :9 :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:38
Mektheb schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:24:
[...]

En Ragnaros <3 meer tweakers samen jeeej :9 :9 :9 :9 :9
Hmm.. zit ook maar te denken om met mijn Horde chars naar Ragnaros te gaan :)

Edit: Ik heb een Panda Shammy aangemaakt, nog op Pandalevel, maar gaat Hordie worden!

[ Voor 14% gewijzigd door Ryur op 15-06-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik zit ook nog te denken om voor een andere realm te gaan binnen de battlegroup waarin Ragnaros zit.
Met crossrealm zones is dat ook een prima keuze. En met de volgende patch komen ook virtual realms waarin guilds en AH ook cross realm worden. Maar er staat ook ergens dat dit wellicht enkel voor kleine realms is, dus of Ragnaros daar ook van gaat profiteren weet ik niet.

[ Voor 57% gewijzigd door Zeror op 15-06-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:38
Ryur schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:39:
[...]

Hmm.. zit ook maar te denken om met mijn Horde chars naar Ragnaros te gaan :)

Edit: Ik heb een Panda Shammy aangemaakt, nog op Pandalevel, maar gaat Hordie worden!
Om mijzelf maar even te quoten. Ik zit nu ook op Ragnaros met een Panda Shammy.
Level 15 ofzo momenteel!

Zitten jullie op de realm in 1 guild? :) of zwerven jullie overal en nergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024

1 Tank op Diffusion Chain quadrant
1 Tank op Static Shock quadrant
2 DPS + 2 Heal op Overcharge quadrant
3 DPS + 1 Heal op Bouncing Bolts quadrant
4 mensen op 1 platform, geeft dat bij jullie geen probleem bij de eerste transition met chain? Bij ons was het nl. heel duidelijk de chain het probleem. Wij hebben 1 groep met 2 tanks, 1 groep met onze pala healer en een dps met sterke cooldowns en dan op de andere twee kwadranten healer, ranged, melee zodat ze de ruimte hebben om te spreaden. Maar goed, bij ons is healing geen probleem. Verder hanteren wij dezelfde tactiek.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Nog even lekker met mijn lockje rond wezen rennen en casten. Dit om nog even te genieten voordat Kil'jaeden's Cunning ons keihard, nee snoei hard word afgenomen.
Een nerf die in mijn ogen niet nodig was maar waarschijnlijk word er over geklaagd. Jammer dit maakte de locks redelijk uniek.
Wel nog ilvl500 eindelijk gehaald dus hopelijk voldoende voor de volgende LFR's bij patch 5.4.

Op mijn warrior heb ik nu bijna de complete tier 0.5 recolor te pakken, hopelijk is dat in 2 week gedaan alleen doet bijna niemand meer die commanders dus dat gaat nog een hele grind worden.

Wat mij ook opvalt is dat nog veel mensen server transfers doen, heeft dan niemand nog gehoord van Virtual Realms???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gister ging ik met 2 randoms een hc scenario in. Dit was de tweede keer dat ik met mensen ging die ik niet ken, en voorlopig even de laatste.

We kregen het scenario waarbij je die bommen, batterij etc moet verzamelen. Daarna komen de adds en dat baasje. Best wel simpel, lekker heen en weer springen met die rocketboots!

Helaas liep het anders, ik was als priest healer (vs elemental shamen en warrior, allebei ilevel 505 ofzo) degene die de hele tijd aggro had van alles. Ook pakten mijn 'buddies' non stop echt veel damage. Na 2 wipes en een verlopen timer kwamen we eindelijk aan bij de baas. Binnen 1 minuut waren beide dood, ik heb toen nog even 4 minuten voor gedaan hoe het werkt, maarja, holy dps schiet echt niet op. Dus dood gegaan en opnieuw! De warrior ging weer meteen dood, maar de shaman hield het vol.

Meest pijnlijke scenario ooit gedaan... Normaal ben je 15 minuutjes bezig met zo'n ding, dit keer 3 wipes en 45 minuten bezig geweest!! (wel een 516 cloak gewonnen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nou gisteren eindelijk Iron Qon 25 en Twins 25 neer. Beide precies op de enrage met respectievelijk 5 en 7 man dood voor een groot deel van het gevecht en we hadden zeker 5 socials/trials mee die voor spek en bonen meededen :p Het was weer een hoop fail, maar goed, ze zijn plat :)

Iron Qon is veel lastiger op 25m dan op 10m bleek al, maar ook twins is iets lastiger op 25m. Spread staan is veel belangrijker en werd zelf ook 2x geoneshot door tidal wave. Gelukkig alsnog na 2 wipes neer.

Hopelijk vanavond een goede groep voor Lei Shen, maar ben bang dat het een lastig verhaal gaat worden.

Helaas wilde er geen paladin shoulder tier token droppen, maar wel tier helm gewonnen. Daarmee kon ik m'n laatste 502 item vervangen en nu ilvl 528 of 529. Alleen nog die shoulders, een ring en een beter wapen te gaan voor full bis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Woensdag wat pogingen op jin rokh heroic gedaan. Beste poging was 18%.
Uurtje geoefend.

Daarna verder gegaan om toch een full clear te doen. Toch een nadeel van 4-5 uur raiden per week.
Anderhalf uur later was durumu neer.

Zondag dus op primordius begonnen en 2 uur later stonden we buiten met een volle raid clear.

Deze woensdag jinrokh weer proberen.

Zijn hier trouwens ook beer tanks? Heb namelijk een aggro issue. Ik overaggro de offtank te makkelijk. Nu helpt het ook niet dat ik als beer 100k dps doe waar hun slecht 70k doen.
Op het moment is het Voornamelijk auto attacks tot ze genoeg voorsprong hebben. Maar zelfs dat helpt soms niet.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Heb je als beer geen "threat release" optie? Als paladin kan ik hand of salvation doen, wat betekent dat je 10 seconden of zo je threat op 0 hebt. maar dat kan maar 1x per 2 minuten. Zelf gebruik ik het altijd als dps bij de pull om geen aggro van de tank te krijgen, maar je kunt het uiteraard ook op een tank gebruiken. Als je een paladin in de raid hebt kun je hem om hulp vragen.

Of op een aantal bosses kun je om een hand of protection vragen (debuffs / stacks weg), aura weghalen en vrolijk doortanken :P

Misdirects van hunters etc. misschien? Of trick or treat van rogues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik neem aan dat Sabrac de main tank is. Want waarom zou hij anders in bearform aan het dps-en zijn.
Dan wil je je treath niet op 0 zetten. Want dan is je maintarget weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gertjuhjan schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:23:
Ik neem aan dat Sabrac de main tank is. Want waarom zou hij anders in bearform aan het dps-en zijn.
Ik begrijp dat hij de offtank over-aggrod en juist lagere threat wil hebben. Als hij daarna weer wil tanken is 1 enkele taunt voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gertjuhjan schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:23:
Tijdens tankswaps zou een aggro reset wel handig zijn. Normaal ben ik de offtank maar onze main tank is zodanig achter geraakt in gear dat ik nu de main rol doe.

Hands of salvation krijg ik al maar dat is slechts tijdelijk. Een goed crit spree en ik heb weer aggro.
Vandaar dat ik maar auto attack om overaggro te voorkomen.

Hunter MD zou kunnen helpen op de offtank idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Een Hand of Protection reset je aggro toch ook, of heb ik iets gemist? /cancelaura macro en je kunt zo verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
detheavn schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:29:
Een Hand of Protection reset je aggro toch ook, of heb ik iets gemist? /cancelaura macro en je kunt zo verder.
Klopt ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nog maar een keer een post.. iemand een leuke guild in de aanbieding op Ragnaros? :d

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Wij hebben ook af en toe last van overaggro tank/offtank. Dat heeft inderdaad vaak met dps te maken die de verschillende classes doen. Warriors doen volgens mij de minste dps als tank terwijl monks helemaal los gaan...

Gister trouwens een dramatische raid gehad. Een aantal mensen kwamen niet opdagen en we hadden veel cancels. Ji'Kun met 8 man was een eitje. 1 healer op platform, 2 dpsers die de platforms doen, de rest gewoon op de baas. Durumu met 8 man is lastiger, de beams soaken met minder spelers doet veel pijn. 2 offspec healers en 1 offspec (paper)tank helpt dan niet. Uiteindelijk hebben we de raid dus maar gecalled. Woensdag zien de signs er gelukkig een stuk beter uit!

@ Jin Rokh 18%: Dat is komende reset wel een kill dan. Als je daar komt heb je alle mechanics al redelijk goed weten te executen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zal onze pala voor een Hand of prot vragen in vervolg.

@hulkie tjah Kwestie van genoeg dps die thunderstorm overleven en het is een kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gister eindelijk Durumu neer, gevolgd door een one-shot Primordius \o/ (normal, social raiding groep).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Lei Shen Heroic, 5% wipe, 4% wipe, aan het eind nog een 1% wipe :(. Aaaargh... Deze moet vanavond echt neergaan. Frustrerend.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.