Oxidda schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:03:
Ik had gister in LFG weer zoiets.
Ik zit rond de lv30~ met LFG, ik ben een tank. Constant presteert men het om te ninja pullen omdat ze vinden dat ik te langzaam ga. Op geven moment was ik het zat en heb dus doodleuk een bos niet getankt.
Met als gevolg een wipe, ik dacht dat het al duidelijk zou zijn als ik mobs niet tank die ik niet gepulled heb.
Maar de hint kwam niet aan en ik werd uitgescholden, "Do your job" etc. Veel mensen gana er van uit dat men tegewoordig allemaal in heirlooms rondhuppelt. Ik doe dat niet, als ik dan de hoeveelheid pull die hun willen dat ik pull (Want de meeste healers met heirlooms snappen niet hoe ze moeten healen) dan is het instant wipe. MAar dat wil men dan niet inzien dan ben je bang en moet je leren spelen.
Tot dusver mijn ervaringen in LFG met een nieuwe tank lvlen.
herkenbaar - kreeg het laatst in als lvl90 in een scenario:
begonnen ze me uit te kakken omdat ik als druid geen heals gaf ...
heb ze gemeld:
rol = always dps, never healer, ain't going to start here: if you can't heal yourself why are you doing scenes?
de ene bolde het daarmee af, de andere die kwam wat tot inkeer en kreeg daarna ook gerust wat heals van mij als ik zag dat die er last meehad (met een wederzijdse ty op 't einde)
ik heb nog nooit de rol als healer op me genomen - buiten af een toe een assist aan maat (wat ook wederzijds gebeurd) ofzo.
recent in een LFR toen ik zag dat het echt nodig was en de healers het zelf ook lastig kregen (en ik qua dps bovenaan zat ipv onderaan sukkelde met genoeg health over om zoiets te doen) wel wat healing-assists gedaan.
maar vaak heb ik het al lastig genoeg om hoge dps te halen en in leven te blijven omdat ik vele scenes, LFR's, en bazen met hun tacts enzo nog niet uit het hoofd ken...
gelukkig gaat de dps omhoog en het 'in leven blijven' lukt ook veel vaker, dus kan ik wat meer off-spec doen
en ja de off-spec is healer, maar ervaring daarin is 0,0%
daarom ook wellicht dat ik al mijn alts als dps start, want heb geen zin om uitgekafferd te worden als ik probeer te tanken of te healen, en het totaal niet lukt de eerste zoveel pogingen.