destroye schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:15:
Ik wil nu mijzelf gaan RAFen maar weet nog niet helemaal hoe het moet. Heb ik dan 2 monitoren nodig of kan het ook met 1. Moet ik het op hetzelfde battle.net account doen en hoe kan ik alle 2 mijn characters dan besturen en spells gebruiken?
het kan op 1 scherm maar dan dien je ze windowed in lagere res te starten zodat je bv de ene in de links bovenhoek hebt en de andere in de rechts onderhoek op die manier dat je het meeste van je schermen ziet.
(welke je waar zet kies je zelf, maar zorg in ieder geval voor zo weinig mogelijk overlap)
Langs de andere kant: ik speel WoW op een "upgrade-kit"-pc van nog geen 300 euro:
http://www.alternate.be/A...uct/1050448/?tk=7&lk=2015
keyboard/muissetje van 30 euro, 2x 24"-scherm enzo had ik al, harde schijf van de stapel hier thuis (eigenlijk een SSD die stof opstapelde), voeding erbij (50euro) en een kast die hier stof stond te happen en gamen maar

)
geen aparte videokaart nodig die A10 en de iGPU is goed genoeg voor full HD gaming
en anders steek je er een AMD radeon 7600 of 7700 erbij - die vallen best mee qua prijs.
Je zou dus ook voor een 'echte dualbox' kunnen gaan ;-)
voor de praktische kant van zaken google even op "wow dualboxing" of "wow multiboxing": genoeg info te vinden hoe het zou kunnen, met welek software en/of macro's, of zelfs hardware indien je het op een pro-nvieau wilt doen, en je eigen 3v3-arena-team wilt zijn.
je kunt natuurlijk ook met heen en weer klikken en zelf /follow enzo met je lvl 90 main de lowlevels van je 2 de account overal doorknallen
multibox je, dan maak je een treintje van slaafse /follow-altjes tot ze een behoorllijke level hebben
(die laatsten start je dan in low-res vensters omdat je toch weinig moet doen voor hen)
en tussendoor kan je wat multibox technieken/software/macro's testen ... tot je iets vindt dat voor je werkt