Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 277 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:29
Ben het weekend van de aanbieding ook verhuisd naar Ragnaros vanaf Grim Batol samen met mijn vriendin, m'n zwager en een vriend van m'n zwager. Zitten in een PVP guild genaamd The Generalz, ook afkomstig van Grim Batol (de guild van m'n zwager en die vriend). Moet zeggen dat ik blij ben de overstap te hebben gemaakt. AH is stukken goedkoper, trade is weer vol met verzoeken van arena partners etc.

Zit overigens Horde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:45:
iemand hier die veel PvP speelt als mage zijnde en dan in BG's ?.

Ik hou niet zo van Arena dus ben echt van plan alleen Bg's / World PvP te doen.
Wat is je favo stat voor gem's ?, helemaal met zicht op de changes die ze willen gaan doen.

Moet namelijk zeggen met niet al te veel PvP gear leg ik er soms makkelijk 2vs1 om.
Heb ook altijd het idee dat ik de enige ben die de healers pakt en wel kan interrupte etc, maar dat daar gelaten.
Ik heb eigenlijk het meest problemen met een DK de rest valt nog wel mee..
Heb niet geweldig veel PvP gear ik haal nu elke dag wel 1 item van honor en ben aan het sparen voor de staf van 3k Conquest.
En ik ben Fire want Frost vind ik zo niet fijn spelen voel me veel minder mobile :P
Kom veel Mage's tegen in zowel de Battlegrounds als in de Arena en helaas veels te weinig fire Mage's , degene die ik ben tegengekomen die waren vermoedelijk hun class nog niet zo meester en/of undergeared want had er met mijn paladin nog niet zoveel moeite mee, Frost is helaas nog de favoriete pvp spec voor de meeste mage's en tja frost heeft dan ook een aardige truukendoos vol met CC en andere narigheid haha

Honor gearen gaat vrij vlot, vooral als je ook de TB battles meepakt die al bijna 500 honor per victory opleveren (+300 wekelijks voor de victory quest) de Conquest gaat alleen niet zo rap als enkel random/Call to Arms bg's doet, ik ben ook geen arena ster maar doe nu wat arena met een destro lock en we harken aardig wat conquest binnen.

fijne is de Cap buff waarmee je nu start de formule is iets van : Aantal weken dat het seizoen bezig is X 1000 - het aantal behaalde conquest...

mijn conquest cap was de eerste week dat ik weer terug was in wow en arena ging doen dan ook 9k haha inmiddels heb ik door de honor cap ook maar een malevolent heal set erbij gescoord en ben ik nu druk bezig met de Tyrannical non set items, fijne vind ik wel dat je meteen na een gewonnen arena battle je conquest krijgt uitbetaald en dat je niet tot woensdag's hoeft te wachten meer

Jammer dat je in Rampage zit :( ik zit zelf geloof ik in Reckoning, ben weer teruggegaan naar de server waar ik in vanilla begonnen ben, daar leven de laatste vanilla mensen die ik nog ken haha.... nu maar hopen dat het gauw woensdag is!

die Nalak is een cheap bastard btw! al 5 of 6 keer omgelegd en krijg steeds alleen een zak met wat goud van hem! woensdag maar weer proberen haha en dan zijn ook de oude raids gereset (voor mn transmog runs, heb al 5 of 6 sets in de void storage) en dan kunnen we de conquest cap weer aanvallen voor nog meer Tyrannical! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
overaggro'en van tank/offtank heeft vaak meer met de hoeveelheid vengeance op dat moment te maken dan met wat anders. die 100k vengeance ben ja na een seconde of 10 pas kwijt en je offtank begint wss maar met max 30k.
tenzij verkeerd gebruik van abilities natuurlijk.

Onze beer tank heeft iig het wegklikken van z'n vengeance buff gemacro'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Sabrac schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:15:
Zijn hier trouwens ook beer tanks? Heb namelijk een aggro issue. Ik overaggro de offtank te makkelijk. Nu helpt het ook niet dat ik als beer 100k dps doe waar hun slecht 70k doen.
Op het moment is het Voornamelijk auto attacks tot ze genoeg voorsprong hebben. Maar zelfs dat helpt soms niet.
Geen bear tank, wel een Blood dk met haste gear. Ik heb hetzelfde probleem. Dps gat tussen mij en de warrior zodra ik eenmaal vengeance heb is enorm. Jin rokh heroic bijvoorbeeld 187k van mij tegen 107 van de ander, maar op andere fights ligt het verschil tussen de 30k en 50k. Ook ik ga meestal over naar auto attacks, maar het heeft bij ons ook geholpen dat de warrior iets meer hit heeft en volledig (15%) expertise capped is. Verder is het gewoon rustig aan doen en helemaal losgaan zodra ik weer de boss weer overneem ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

JoeBravo schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:13:
overaggro'en van tank/offtank heeft vaak meer met de hoeveelheid vengeance op dat moment te maken dan met wat anders. die 100k vengeance ben ja na een seconde of 10 pas kwijt en je offtank begint wss maar met max 30k.

Onze monk tank vraagt op Lei Shen Heroic om een salv van onze paladin na de eerste pylon :P.
Vengeance buff macro is ook een goed idee als er geen paladin is :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Mik! schreef op maandag 17 juni 2013 @ 07:58:
[...]

4 mensen op 1 platform, geeft dat bij jullie geen probleem bij de eerste transition met chain? Bij ons was het nl. heel duidelijk de chain het probleem. Wij hebben 1 groep met 2 tanks, 1 groep met onze pala healer en een dps met sterke cooldowns en dan op de andere twee kwadranten healer, ranged, melee zodat ze de ruimte hebben om te spreaden. Maar goed, bij ons is healing geen probleem. Verder hanteren wij dezelfde tactiek.
Diffusion Chain zou geen probleem moeten zijn. Het is een kwestie van gespreid opstellen en zo lang mogelijk wachten met stacken. Diffusion Chain zou net voor of tijdens Overcharge moeten gebeuren. Vervolgens Bouncing Bolts happen en stacken voor Static Shock (of niet). Daarna zelfde grapje nog een keer uitvoeren en je bent voorbij de transition. 2de transition is nog makkelijker omdat je dan geen Diffusion Chain hebt en je in feite altijd stacked kan blijven behalve om Bouncing Bolts te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:51
Carthrax schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:26:
Op mijn warrior heb ik nu bijna de complete tier 0.5 recolor te pakken, hopelijk is dat in 2 week gedaan alleen doet bijna niemand meer die commanders dus dat gaat nog een hele grind worden.
Precies de reden waarom ik de eerste week van het event genoeg heb gegrind om x aantal weken verder te kunnen. Die events bloeden altijd vrij snel dood. Je kan die tier recolour natuurlijk ook nog bekomen via de darkmoon fair.

Daarnet nog leuk verrast door Blizzard, ze hebben retro actief die lfr helmen voorzien van een meta en blauwe socket. Nog een geluk dat ik het ding verleden week niet meteen weg flikkerde :p

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
deTwisj schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:27:
[...]

Diffusion Chain zou geen probleem moeten zijn. Het is een kwestie van gespreid opstellen en zo lang mogelijk wachten met stacken. Diffusion Chain zou net voor of tijdens Overcharge moeten gebeuren. Vervolgens Bouncing Bolts happen en stacken voor Static Shock (of niet). Daarna zelfde grapje nog een keer uitvoeren en je bent voorbij de transition. 2de transition is nog makkelijker omdat je dan geen Diffusion Chain hebt en je in feite altijd stacked kan blijven behalve om Bouncing Bolts te happen.
Je zegt het al goed ;) 'zou geen probleem moeten zijn', maar dat is waar mensen bij ons liepen te klooien. Vandaar mijn opmerking dat het met 4 man in een kwadrant gedurende de 1e transition bij ons al niet zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mik! schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:16:
[...]

Geen bear tank, wel een Blood dk met haste gear. Ik heb hetzelfde probleem. Dps gat tussen mij en de warrior zodra ik eenmaal vengeance heb is enorm. Jin rokh heroic bijvoorbeeld 187k van mij tegen 107 van de ander, maar op andere fights ligt het verschil tussen de 30k en 50k. Ook ik ga meestal over naar auto attacks, maar het heeft bij ons ook geholpen dat de warrior iets meer hit heeft en volledig (15%) expertise capped is. Verder is het gewoon rustig aan doen en helemaal losgaan zodra ik weer de boss weer overneem ;)
haste voor een blood DK? waar komt dat vandaan? Benieuwd waar de onderbouwing vandaan komt om het verlies aan mastery te verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ben nu sinds een week flink aan het doorknallen met RaF op een hunter-alt, zit nu op 74 en bevalt me prima dat dps'en (voorheen priest + warrior om te healen en te tanken).. Straks op 77 op zoek naar Gondria in Zul'drak.. mensen ervaring met de spirit beasts zoeken? Schijnt een flinke pain in the *ss te zijn als ik zo eens op wowhead rond kijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
JoeBravo schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:55:
[...]

haste voor een blood DK? waar komt dat vandaan? Benieuwd waar de onderbouwing vandaan komt om het verlies aan mastery te verantwoorden.
Er is her en der wel wat te vinden op het internet. Haste is gericht op meer dps en het verlies aan mastery wordt gecompenseerd door snellere rune regen waarmee er meer deathstrikes gedaan kunnen worden met een kleinere bloodshield. Sterker nog, er zijn logs te vinden van death knights met full haste die een hogere uptime van shields hadden dan bij een full mastery. Ik was heel skeptisch, maar in overleg met onze healers tijdens een farmnight wat meer richting haste gegaan. Het verschil was nauwelijks merkbaar in damage, maar fights gingen al wel weer een stuk sneller neer. Volgende stap was dps tier halen in plaats van tank tier, ook daar merkte de healers geen verschil. En mijn gear nu is haste gericht, met dps runeforge en ik zie absoluut geen reden om terug te gaan naar full mastery, zeker niet voor normal content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JoeBravo schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:13:

Op het moment is loop ik in qua aggro zelfs zonder de vengeance buff. Vandaar mn probleem.
Maar heb ondertussen genoeg mogelijkheden voorbij zien komen. Komt goed.

Sowieso helpt 50% crit met 34% haste niet echt.. wel leuk voor dps nummers maar goed. Daar is de tank niet voor.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Moet eens op raggy opzoek naar een leuke ToTalt-run voor mijn tank monk...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:35
Zien jullie op je server zaken als pug runs naar ToT en zo? Bij ons volgens mij nog nooit in trade voorbij zien komen. Ten tijde van MSV wel af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:45:
[...]
Frost is helaas nog de favoriete pvp spec voor de meeste mage's en tja frost heeft dan ook een aardige truukendoos vol met CC en andere narigheid haha
Dat frost meer CC zou hebben is echt een grote mythe die ik best vaak heb gehoord :). Sterker nog, fire heeft meer CC (combustion stun). Het enige wat frost wel heeft en fire niet is een ranged pet root (freeze), daartegenover heeft fire dragonsbreath wat frosties niet hebben.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:19:
Zien jullie op je server zaken als pug runs naar ToT en zo? Bij ons volgens mij nog nooit in trade voorbij zien komen. Ten tijde van MSV wel af en toe.
Bij ons af en toe wel, maar meestal zijn dat groepen die zelfs wipen op trash of vastzitten na Jin'rokh ofzo :D De enige groepen die je kan vertrouwen als je niet met de guild mee raid zijn andere guilds die een paar man te kort hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Kazzak Horde side bijna elke avond wel, waar ook wel eens groupen tussen zitten die 1 of 2 bosses maar neerkrijgen, maar heb ook al paar keer 6+ gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:21
Ik zie eigenlijk alles wel voorbij komen van HOF tot Terrace en ToT ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Yes, Lei Shen Heroic 10 man down!!!!
Eerste pull van de avond een 1% wipe 8)7. Daarna een slechte try en toen de kill :).
Eindelijk! Ra-den schijnt makkelijker te zijn dan Lei Shen dus het zou me niets verbazen als we die vandaag ook killen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Jerry schreef op maandag 17 juni 2013 @ 21:30:
Yes, Lei Shen Heroic 10 man down!!!!
Eerste pull van de avond een 1% wipe 8)7. Daarna een slechte try en toen de kill :).
Eindelijk! Ra-den schijnt makkelijker te zijn dan Lei Shen dus het zou me niets verbazen als we die vandaag ook killen.
Gz! :)

Wij hebben vandaag Lei Shen normal neergekregen :p Vierde try of zo was een 300k wipe :X :'( Uiteindelijk nog een aantal fuckups tijdens de transitions, maar hij ging daarna snel neer. Zelf de axe kunnen looten, wat betekent dat m'n hit nu nog maar 8.6% is ipv ergens ruim boven de 10%. Oftewel, een hoop nuttige stats er voor in de plaats. En de axe ziet er ook mooier uit :)

Dit was alleen 10m, dus nu de 25m versie nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

IntToStr schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:19:
[...]

Gz! :)

Wij hebben vandaag Lei Shen normal neergekregen :p Vierde try of zo was een 300k wipe :X :'( Uiteindelijk nog een aantal fuckups tijdens de transitions, maar hij ging daarna snel neer. Zelf de axe kunnen looten, wat betekent dat m'n hit nu nog maar 8.6% is ipv ergens ruim boven de 10%. Oftewel, een hoop nuttige stats er voor in de plaats. En de axe ziet er ook mooier uit :)

Dit was alleen 10m, dus nu de 25m versie nog...
Gz :).

En na Lei Shen hebben we ook Ra-den vandaag afgemaakt. 8 tries en hij was neer :X. Ra-den is 10x makkelijker dan Lei Shen 8)7.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Beter opletten ;) Ik zag er gisteren 2 langskomen terwijl ik op mijn LFR zat te wachten.
Wel wakker blijven he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Wij hebben Lei Shen Normal gisteren ook omgelegd. Iedereen super blij met de achieve natuurlijk.

Het was nog wel even aanpoten... we switchten naar de 4/4/1/1 split op eerste intermission, en dat was wel weer wennen: tanks moesten grotere afstanden afleggen, er gebeurde meer in de andere kwadranten.
Toen heb ik mijn quadrant van 4 een paar tries in eenn apart kanaal van Mumble gehad zodat beide groepen beter konden focussen op wat er mis ging (werd veel door elkaar gepraat). Dat hielp wel, maar nog geen kill.
Toen alles een keer echt goed ging hebben we hero ook op de laatste pillar in de 2e fase gebruikt (omdat we daarvoor een paar keer de pillar volledig overload hadden en Lei Shen disconnected was, met gevolg veel raid damage).
Dat ging goed en hoewel we ineens een andere split hadden op de 2e intermission bleven we wonder boven wonder leven en de 3e phase was een eitje.
En natuurlijk dropt er een pala item (chest) als we geen pala hebben.. de! En het 2e item was een offspec item voor een van onze tanks... maar goed, de achievement is wel de echte reward denk ik dan maar...

Aankomende week doen we een relax raid met misschien 1/2 tries op Jin'rok HC en pas volgende week gaan we daar echt op focussen. Ahead of the curve!

[ Voor 9% gewijzigd door Hierkomik op 18-06-2013 09:16 ]

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:08:
[...]

Beter opletten ;) Ik zag er gisteren 2 langskomen terwijl ik op mijn LFR zat te wachten.
Wel wakker blijven he :P
Was bezig met de thunder king bashen :p

Overigens echt het beste gevecht dat ik heb gedaan in mijn (korte) raid carriere, ofwel T13 + T14 + T15. Complimenten aan blizzard daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:24
@ Alle nieuwe kills (normal en HC): gefeliciteerd!

Is er al duidelijk wanneer T16 wordt opgeleverd? Dat zal wel ergens begin september worden of niet soms?

Enne, Hrm… heb je die pug nou al eens gevonden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Jerry schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:33:
[...]

Gz :).

En na Lei Shen hebben we ook Ra-den vandaag afgemaakt. 8 tries en hij was neer :X. Ra-den is 10x makkelijker dan Lei Shen 8)7.
Heb je al een filmpje van Ra-den gemaakt ? :>

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:54:
@ Alle nieuwe kills (normal en HC): gefeliciteerd!

Is er al duidelijk wanneer T16 wordt opgeleverd? Dat zal wel ergens begin september worden of niet soms?

Enne, Hrm… heb je die pug nou al eens gevonden? ;)
Heb tot op heden s'avonds nog niet echt kunnen kijken :) en denk dat vanwege het lekkere weer het er deze week ook niet in zit... Jammer want ben echt benieuwd naar ToT en mis het raiden wel een beetje!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Jeeeej gister eindelijk dat lelijke ding van Wintergrasp VoA geloot :) !

Weer een FEAT erbij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Die dikke harige olifant? :p Die heb ik al sinds WotLK. Toen ik tankte op m'n pala dropte hij, ik won de roll maar heb 'm toen verkocht aan een gozer voor 35k. De week daarda dropte hij weer en ...... won ik weer :p Toen maar gewoon gehouden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Wootlock schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:01:
[...]

Heb je al een filmpje van Ra-den gemaakt ? :>
Helaas niet, ik was er niet bij ivm rotaties. De twee healers die er niet bij waren op Lei Shen heb ik op Ra-den voor laten gaan. Volgende raid zal ik er een filmpje van maken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
detheavn schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:43:
Die dikke harige olifant? :p Die heb ik al sinds WotLK. Toen ik tankte op m'n pala dropte hij, ik won de roll maar heb 'm toen verkocht aan een gozer voor 35k. De week daarda dropte hij weer en ...... won ik weer :p Toen maar gewoon gehouden :D
Ging er toevallig is heen weer omdat ik dacht ojee die moet ik ook nog :P.

Dus ja nu pas haha, nog steeds elke week bezig in Kara / Ony / Tempest keep >.<
Al sinds Wotlk ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Mektheb schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 16:24:
[...]

En Ragnaros <3 meer tweakers samen jeeej :9 :9 :9 :9 :9
Mektheb, was jij nu ook horde gegaan ??
En in welke guild zit je dan nu ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
sabriel schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:08:
[...]

Mektheb, was jij nu ook horde gegaan ??
En in welke guild zit je dan nu ?
Jazeker, ik zit bij Deadly Embrace friend rank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Ikzelf zit nu bij sixth sence met mijn priest. Ik ben het zat met mijn warrior, na 2 X een guild te hebben gehad in 2 maanden die HC-content wouden doen terwijl we er niet klaar voor waren en die nu maar een break genomen hebben

Hopelijk binnenkort een normal ToT- run op mijn priest als healer/dps. heb pas 505 ilvl maar vindt melee dps echt verschrikkelijk. DPS op mijn priest valt dan wel weer tegen, 70k dps vs 100k dps. Maar dat is vooral omdat mijn warrior eigenlijk volledig ilvl522 is terwijl mijn priest rondloop met een bijelkaar gesprokkeld gear met geen tierset bonus. Ben gejoined als healer maar ik zag dat de raidofficer ook een priest healer is dus ben benieuwd of ik de switch moet maken naar DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
kak, weer een raider vertrokken... flinke klap qua healing voor de groep :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ben ook benieuwd hoe het bij ons zal gaan nu met de raids. Er zijn zo'n 15 a 20 mensen die best heroic Jin-Rokh zouden kunnen doen, maar ik ben bang dat we voorlopig nog niet tot 25 zullen komen. Normal modes zijn te compenseren, maar op heroic lijkt me dat wat lastiger...

Met 10 alts met de normal run meelopen en dan met de mains heroic proberen zou mogelijk kunnen, maar dan moet je wel een alt hebben die gegeared is en dat heb ik dus niet :p

Komende week in ieder geval de tocht naar de wrathion cloak weer voortzetten. Ik zet in op 2 runestones deze week! Hopelijk heb ik dat ding nu binnen 3 weken. 3 van Lei Shen en 2 van randoms of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flufsor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 21:33
Kent er iemand nog een leuke nl/be guild op een pve server,
Ik zou opnieuw van nul willen beginne dus achievements zullen er niet echt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Flufsor schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:38:
Ik zou opnieuw van nul willen beginne dus achievements zullen er niet echt zijn.
Ik heb vroeger ook in een nederlandse guild gezeten. Dat was wel cool. Inclusief Meetings etc.
Op een gegeven moment ben ik gestopt. Maar de guild is niet lang daarna Engels geworden. Het was gewoon te lastig om mensen te recruiten die Nederlands konden. Nu zit ik wel weer in die guild als social. En nog een kwart is Nederlands(3 jaar later).

Wat wou ik ook al weer zeggen? Ohja, Nederlandse guilds zijn lastig te behouden. Of je moet een Server hebben met heel veel Nederlanders.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

http://eu.blizzard.com/st...4,p:221004377,p:221005322

Korting op expansions. Dualboxing zou nu wel heel erg goedkoop worden...

Hmmm. 30 euro voor compleet wow. Dat is dus wel iets om te overwegen. (of kopen voor mijn vriendin)

[ Voor 6% gewijzigd door Gertjuhjan op 18-06-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Gertjuhjan schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:43:
Ik heb vroeger ook in een nederlandse guild gezeten. Dat was wel cool. Inclusief Meetings etc.
Op een gegeven moment ben ik gestopt. Maar de guild is niet lang daarna Engels geworden. Het was gewoon te lastig om mensen te recruiten die Nederlands konden.
Ik herken dit wel. Ik zat in TBC ook in een volledig NL-talige guid, dus zowel NL als BE. Het was echt een geweldige groep van stuk voor stuk heel aardige mensen, maar je merkt al heel snel dat je je als guild al snel limiteert als het op raiden aan komt.

Wij hadden echt heel veel verschillende mensen van verschillend niveau. Echt een van de beste tanks die ik ooit meegemaakt heb zat in die guild, maar daarnaast ook mensen welke je elke raid weer uit moest leggen wat ze moesten doen.

Zo hadden we een meid in de guild (met de mooiste stem ooit, laat mijn vriendin het niet horen :p) die ik van tevoren apart riep om even uit te leggen wat ze moest doen. Als je dan zei: "Kimmie, als jij op die steen gaat staan en je wordt uiteindelijk geknockbacked, dan moet JIJ terug rennen naar exact diezelfde steen. Voor de rest hoef je alleen maar op healthbalkjes te letten en mensen te healen, ok?" ... En als je dat deed ging het ook echt heel goed, maar als mevrouw een keer moest improviseren ... :p

Maar goed, ondanks dat je dan afhankelijk was van een kleine pool mensen, zo varierend in skills, heb ik daar toch echt de tijd van m'n leven gehad. Toch zou ik daar waarschijnlijk nooit meer voor gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Gertjuhjan schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:54:
http://eu.blizzard.com/st...4,p:221004377,p:221005322

Korting op expansions. Dualboxing zou nu wel heel erg goedkoop worden...

Hmmm. 30 euro voor compleet wow. Dat is dus wel iets om te overwegen. (of kopen voor mijn vriendin)
Ze strooien de kortingen wel in het rond de laatste tijd. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ik heb een hele lange tijd wel in een NL guild gezeten (Die nu nog bestaat) die wel gezellig was.
Alleen moet je af en toe wel wat geduld hebben met raiding progressie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb even een issue met Warcraft. Of beter gezegd mijn huisgenoot heeft een issue met haar Warcraft account.

Als volgt (stapsgewijs):
- Ze neemt het World of Warcraft account over van haar broer (die speelt immers toch niet meer).
- Mijn huisgenoot had een tijdje geleden besloten om te stoppen met warcraft.
- Ze koopt een nieuwe telefoon en levert de oude in. Installeert de authenticator niet (ze is gestopt). Heeft ook geen gegevens van de oude telefoon gebackupped natuurlijk.
- Nu een paar maanden later wil ze toch weer gaan spelen.
- Heeft geen authenticator meer en kan dus niet meer inloggen.
- In het proces om haar account te recoveren, vraagt Blizzard om een identiteitsbewijs.
- ID-kaart kan ze niet tonen, want account was van haar broer en staat ook op die naam. Echter wil die niet zijn ID-kaart opsturen naar Blizzard ivm privacy redenen.

Wat zijn nu nog haar opties om het account alsnog te recoveren?

Er was toch een tool/wizard die je kon volgen op battle.net om een verloren authenticator terug te halen ofzoiets?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik heb nooit nodig gehad om mijn authenticator te verwijderen. Volgens mij kan je met een ticket genoeg info opgeven en dan gebeurd het vanzelf.

Heeft zij het telefonisch gedaan?

Ook heb ik nu al mijn autenticator info ergens opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik wil nu mijzelf gaan RAFen maar weet nog niet helemaal hoe het moet. Heb ik dan 2 monitoren nodig of kan het ook met 1. Moet ik het op hetzelfde battle.net account doen en hoe kan ik alle 2 mijn characters dan besturen en spells gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb even een die Work In Progress zitten kijken van Siege of Orgrimmar Raid. Damn wat ziet dat er goed uit zeg! :o

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 18-06-2013 20:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
I'm coming!!!!!!!!!!! 8) :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QhXGKlz8Dn8xnh1OzbrR4vjy/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zag dat ze bij wowprogress nu ineens simresultaten van dps laten zien. Zegt natuurlijk allemaal niet veel, maar toch leuk om nr 7 van de hele realm te staan :D En dat zonder heroic gear, terwijl er wel 7 guilds heroic progress hebben. Zie http://www.wowprogress.com/simdps/eu/steamwheedle-cartel/ voor zolang het nog kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wohooo !!! :D, add mektheb to friends please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Kleine preview voor de Lei Shen video:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qRYGNYns.jpg
*click voor de grote versie*

Renderen duurt even :P.

Lei Shen Heroic Video:

De intro iets uitgebreider voor één van de laatste bazen in ToT :).

[ Voor 29% gewijzigd door Jerry op 19-06-2013 01:45 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
destroye schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:15:
Ik wil nu mijzelf gaan RAFen maar weet nog niet helemaal hoe het moet. Heb ik dan 2 monitoren nodig of kan het ook met 1. Moet ik het op hetzelfde battle.net account doen en hoe kan ik alle 2 mijn characters dan besturen en spells gebruiken?
het kan op 1 scherm maar dan dien je ze windowed in lagere res te starten zodat je bv de ene in de links bovenhoek hebt en de andere in de rechts onderhoek op die manier dat je het meeste van je schermen ziet.
(welke je waar zet kies je zelf, maar zorg in ieder geval voor zo weinig mogelijk overlap)

Langs de andere kant: ik speel WoW op een "upgrade-kit"-pc van nog geen 300 euro:
http://www.alternate.be/A...uct/1050448/?tk=7&lk=2015
keyboard/muissetje van 30 euro, 2x 24"-scherm enzo had ik al, harde schijf van de stapel hier thuis (eigenlijk een SSD die stof opstapelde), voeding erbij (50euro) en een kast die hier stof stond te happen en gamen maar :+ )

geen aparte videokaart nodig die A10 en de iGPU is goed genoeg voor full HD gaming
en anders steek je er een AMD radeon 7600 of 7700 erbij - die vallen best mee qua prijs.
Je zou dus ook voor een 'echte dualbox' kunnen gaan ;-)

voor de praktische kant van zaken google even op "wow dualboxing" of "wow multiboxing": genoeg info te vinden hoe het zou kunnen, met welek software en/of macro's, of zelfs hardware indien je het op een pro-nvieau wilt doen, en je eigen 3v3-arena-team wilt zijn.
je kunt natuurlijk ook met heen en weer klikken en zelf /follow enzo met je lvl 90 main de lowlevels van je 2 de account overal doorknallen
multibox je, dan maak je een treintje van slaafse /follow-altjes tot ze een behoorllijke level hebben >:)
(die laatsten start je dan in low-res vensters omdat je toch weinig moet doen voor hen)
en tussendoor kan je wat multibox technieken/software/macro's testen ... tot je iets vindt dat voor je werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Het gaat druk worden op ragnaros met tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Hoppa, hc kill nummer 4. Iron Qon viel eigenlijk heel erg mee. Ik vond hem persoonlijk makkelijker dan Horridon. De eerste keer nadat we alle hondjes dood hadden en de gehele raid levend was het meteen een kill. Wel had ik de domste death ooit (natuurlijk precies tijdens onze kill), we zaten in de Dam'ren fase waar er echt bijna niets te healen valt. Een mooi momentje om even een potion of focus te gebruiken. Even lekker op m'n bolletje krabben want ik had wat jeuk. Kijk ik weer op m'n scherm; ben ik dood?? Was er blijkbaar één van die ijs lijntjes van de andere kant van de kamer precies onder mij uitgekomen, ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:29
Zeror schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:37:
Ik heb even een issue met Warcraft. Of beter gezegd mijn huisgenoot heeft een issue met haar Warcraft account.

Als volgt (stapsgewijs):
- Ze neemt het World of Warcraft account over van haar broer (die speelt immers toch niet meer).
- Mijn huisgenoot had een tijdje geleden besloten om te stoppen met warcraft.
- Ze koopt een nieuwe telefoon en levert de oude in. Installeert de authenticator niet (ze is gestopt). Heeft ook geen gegevens van de oude telefoon gebackupped natuurlijk.
- Nu een paar maanden later wil ze toch weer gaan spelen.
- Heeft geen authenticator meer en kan dus niet meer inloggen.
- In het proces om haar account te recoveren, vraagt Blizzard om een identiteitsbewijs.
- ID-kaart kan ze niet tonen, want account was van haar broer en staat ook op die naam. Echter wil die niet zijn ID-kaart opsturen naar Blizzard ivm privacy redenen.

Wat zijn nu nog haar opties om het account alsnog te recoveren?

Er was toch een tool/wizard die je kon volgen op battle.net om een verloren authenticator terug te halen ofzoiets?
Enige optie is om ID te tonen, heb dit issue ook gehad bij Blizzard en ze bleven hameren om die ID. Ook met bellen hielp dit niet. Uiteindelijk ID opgestuurd met daardoorheen een dikke tekst van COPY COPY COPY. Dat accepteerden ze gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

evadnl schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:29:
[...]

Enige optie is om ID te tonen, heb dit issue ook gehad bij Blizzard en ze bleven hameren om die ID. Ook met bellen hielp dit niet. Uiteindelijk ID opgestuurd met daardoorheen een dikke tekst van COPY COPY COPY. Dat accepteerden ze gewoon.
Zou dan meteen even je BSN nummer afplakken of weghalen.. *overigens kan je ook met een gesoepte id-card je account recoveren *( O-) maar dat heb ik alleen maar van horen zeggen O-) )*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:37:
[...]

Wohooo !!! :D, add mektheb to friends please
Voor zover je het nog niet had gedaan ook mij ;) veldje#2761

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

hmr schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:41:
[...]
. *overigens kan je ook met een gesoepte id-card je account recoveren *( O-) maar dat heb ik alleen maar van horen zeggen O-) )*
Ik weet het niet zeker, maar is dat niet fraude?

Aan de andere kant, er is net een hele campagne van de regering gaande welke stukken je moet afplakken en het nog steeds geldig is voor bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:45:
[...]

Voor zover je het nog niet had gedaan ook mij ;) veldje#2761
Doe ik gelijk ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Geen idee of Tarren Mill een PvE server is, maar Vliegende Hollander is wel een leuke en grote NL/BE guild. Zijn nog redelijk actief zie ik, ook met het raiden zijn ze met Heroic content bezig (zelf speel ik geen WoW meer).
Ze hebben ook real life meetings gedaan in het verleden. Misschien is deze guild iets voor jouw?

Mag ik vragen waarom je een PvE server wilt en geen PvP server?

[ Voor 5% gewijzigd door Kroketje op 19-06-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kroketje schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:50:
[...]

Meestal komt dat door etters zoals ik, die je op je rustige daily avond even komt lastig vallen of het leuk vind om met een groepje, mensen uit te dagen die staan te summone of iets dergelijks.

Ik weet in iedergeval wel 1 ding, zo zielig als 10vs3 doe ik niet aan en lvl 90 vs lvl 90- ( alles onder 90 ) ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Kroketje schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:50:
[...]

Geen idee of Tarren Mill een PvE server is, maar Vliegende Hollander is wel een leuke en grote NL/BE guild. Zijn nog redelijk actief zie ik, ook met het raiden zijn ze met Heroic content bezig (zelf speel ik geen WoW meer).
Ze hebben ook real life meetings gedaan in het verleden. Misschien is deze guild iets voor jouw?

Tarren Mill is PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
De grootste NL guild zit op Frostmane, alliance... Daar is een deel van mijn oude guild heen getransfert. Ze hebben daar 5 10-mans teams. Hun beste team staat op 10/13 hun 2de op 3/13 HC ofzo.

Ik heb zelf geen behoefte om die kant op te gaan. Maar het ziet eruit als een zeer actieve drukke alliance pvE realm. Horde bestaat geloof ik niet meer op Frostmane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:53
Frostmane is een PvP realm, er is wel een sterke PvE community though. Ik heb daar laatst een disc/shadowpriest geleveld om samen met een vriend te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01

JSchut

.....

Zit nu ook weer ff op Ragnaros. Heerlijk drukke server :) Stuk beter dan het uitgestorven Shattered Halls waar ik toch jaren veel lol heb gehad.

In de laatste anderhalve week zonder veel moeite en het nodige geluk mn ilvl van 445 naar 475 gehaalt. Met enkel de eerste twee LFR (460 ilvl required variant) en de de eerste boss uit de tweede LFR (470 required) 1 maal gedaan te hebben.

Zit nu in 1 in of andere random guild. Maar dat was meer voor de perks lol. Geen idee wat een beetje leuke casual guild is. Raiden doe ik enkel nog in LFR dus ben niet opzoek naar een raid guild. Iemand nog ideeen?

Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Verode/simple
Add me if you like ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:54:
[...]

Dat frost meer CC zou hebben is echt een grote mythe die ik best vaak heb gehoord :). Sterker nog, fire heeft meer CC (combustion stun). Het enige wat frost wel heeft en fire niet is een ranged pet root (freeze), daartegenover heeft fire dragonsbreath wat frosties niet hebben.
en Deep Freeze, wordt je ook niet echt blij van, Dragonsbreath werk toch middels een "Cone" kwa radius?
die is wel makkelijk te bypassen, ikzelf speel arena met een wannabe fire mage (destro lock) (en het is meer een lol team dan een serieus team trouwens) en toch blij ik (retri pally) de meeste moeite hebben met frost mages, dit mogelijk ook omdat we die voornamelijk tegenkomen en dat we niet zo vaak tegenover goede fire mages komen te staan.

hebben trouwens ook moeite met priests en monks als healers dit ook omdat we een 2x dps team zijn en ik het als retridin voornamelijk moet hebben van mijn cooldown momentjes maar bij matches tegen een healer+dps combo is het toch het meest belangerijk om alles wat je hebt binnen een kort tijdsbestek op de healer te gooien en overleefd ie dat dan moet ik weer wachten tot de cooldowns gereset zijn.

gisteren gevochten tegen 2 healer priests, dat duurde een eeuwigheid haha wij kregen hun niet dood en zij ons niet, wat een drama haha , holy paladins lijken wel makkelijker geworden om uit te schakelen mits je de cooldowns even achter de hand houd en de paladin eerst in de bubble forceerd , als je daarna al je cooldowns erop loslaat dan is het zo gebeurd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goemies schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:35:
Frostmane is een PvP realm, er is wel een sterke PvE community though. Ik heb daar laatst een disc/shadowpriest geleveld om samen met een vriend te spelen
Oh, een pvp realm :) Zo zie je maar hoe weinig ik me erin heb verdiept. Ik zit voorlopig nog goed bij mijn 2-dagen-per-week raidguildje op Dragonblight!

PvP met 1/0,03 alliance/horde is niet super though ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Zo maar eens inloggen op Ragnaros. Moet helaas mijn character naam veranderen aangezien mijn naam al bezet is.

Edit: Naam veranderd. Ik heet Yumik (orc hunter). Mijn battletag is Zeror#2996.

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 19-06-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zeror schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:00:
Zo maar eens inloggen op Ragnaros. Moet helaas mijn character naam veranderen aangezien mijn naam al bezet is.

Edit: Naam veranderd. Ik heet Yumik (orc hunter). Mijn battletag is Zeror#2996.
Zou vanavond even iedereen toevoegen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:48:
[...]
ikzelf speel arena met een wannabe fire mage (destro lock) (en het is meer een lol team dan een serieus team trouwens) en toch blij ik (retri pally) de meeste moeite hebben met frost mages, dit mogelijk ook omdat we die voornamelijk tegenkomen en dat we niet zo vaak tegenover goede fire mages komen te staan.
Misschien Emancipate gemists in 1 van de vele patches

ben achter die spel pas ook halverwege mop gekomen dat die bestond..., meteen de rest van alts maar afgelopen of nieuwe dingen over het hoofd had gezien. viel nog best tegen.

zelfde met me monk in 5.3 met Storm, WInd & Fire spell (en meer belangrijkere stun break op 2min cd) ook totaal gemist tot dat ik een andere monk het zag doen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:27:
[...]

Misschien Emancipate gemists in 1 van de vele patches

ben achter die spel pas ook halverwege mop gekomen dat die bestond..., meteen de rest van alts maar afgelopen of nieuwe dingen over het hoofd had gezien. viel nog best tegen.

zelfde met me monk in 5.3 met Storm, WInd & Fire spell (en meer belangrijkere stun break op 2min cd) ook totaal gemist tot dat ik een andere monk het zag doen.
haha ja blijkbaar. ben een poosje weg geweest uit wow dus ontdek voornamelijk dingen als ik er in de praktijk tegenaan loop, had niet zoveel zin om alle patch notes door te nemen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
soulrider schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 02:11:
[...]

het kan op 1 scherm maar dan dien je ze windowed in lagere res te starten zodat je bv de ene in de links bovenhoek hebt en de andere in de rechts onderhoek op die manier dat je het meeste van je schermen ziet.
(welke je waar zet kies je zelf, maar zorg in ieder geval voor zo weinig mogelijk overlap)

Langs de andere kant: ik speel WoW op een "upgrade-kit"-pc van nog geen 300 euro:
http://www.alternate.be/A...uct/1050448/?tk=7&lk=2015
keyboard/muissetje van 30 euro, 2x 24"-scherm enzo had ik al, harde schijf van de stapel hier thuis (eigenlijk een SSD die stof opstapelde), voeding erbij (50euro) en een kast die hier stof stond te happen en gamen maar :+ )

geen aparte videokaart nodig die A10 en de iGPU is goed genoeg voor full HD gaming
en anders steek je er een AMD radeon 7600 of 7700 erbij - die vallen best mee qua prijs.
Je zou dus ook voor een 'echte dualbox' kunnen gaan ;-)

voor de praktische kant van zaken google even op "wow dualboxing" of "wow multiboxing": genoeg info te vinden hoe het zou kunnen, met welek software en/of macro's, of zelfs hardware indien je het op een pro-nvieau wilt doen, en je eigen 3v3-arena-team wilt zijn.
je kunt natuurlijk ook met heen en weer klikken en zelf /follow enzo met je lvl 90 main de lowlevels van je 2 de account overal doorknallen
multibox je, dan maak je een treintje van slaafse /follow-altjes tot ze een behoorllijke level hebben >:)
(die laatsten start je dan in low-res vensters omdat je toch weinig moet doen voor hen)
en tussendoor kan je wat multibox technieken/software/macro's testen ... tot je iets vindt dat voor je werkt
ik ben net begonnen met multiboxen, fantastische addon is Jamba. Zelf ben ik nog wat aan het uitzoeken voor loot en interracts makkelijker te maken. Samen quests nemen en completen lukt al. quest items looten of opnemen blijft moeilijk, dan switch ik even tussen schermen.
Maar uiteindelijk grind ik vaak tussen het wachten op een nieuwe dungeon. Met RAF ga ik momenteel 3 lvl's omhoog per dungeon, gaat lekker snel.
Dat zorgt er wel voor dat gele quests groen of grijs zijn na een dungeon en dus veel minder XP geven.
En ook dat mijn gear zwaar achteropzit ten opzichte van mijn lvl :(.

Ik lvl 2 elemental shamaans, double chainlichtning en lightningbolts while moving is heaven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:34:
[...]

haha ja blijkbaar. ben een poosje weg geweest uit wow dus ontdek voornamelijk dingen als ik er in de praktijk tegenaan loop, had niet zoveel zin om alle patch notes door te nemen :O
Ik had ook geen zin om 3 jaar aan patchnotes te gaan lezen. Ik heb toen besloten om te rerollen.

Maar ik merk de laatste tijd dat er veel oudgediende aan het terugkomen zijn op wow. Ik baseer dat op mijn oude guild, dit forum en de wow-fora. Toch wel apart.
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen om dezelfde reden weer begint als mij.

Ik begon weer met WoW omdat ik diablo aan het spelen was. En dat kietelde me om wow weer eens op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Diablo is dan ook gewoon ernstig ruk vergeleken de verwachting die iedereen er van had.

Ik snap het wel een hoop mensen terug komen, alle mmo's zo'n beetje worden F2P en zijn in mijn ogen ook slecht vergeleken met WoW.

Kan maar 1 concurrent bedenken die net zo goed is en dat is EVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Mektheb schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:50:

Kan maar 1 concurrent bedenken die net zo goed is en dat is EVE
Ik heb eve nooit gespeeld. Maar wat ik er van begrepen heb is dat ook een heel ander genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:27:
[...]

Het gaat druk worden op ragnaros met tweakers
Allemaal Horde :( Maar toch welkom hoor :)
Gertjuhjan schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:24:
[...]

Ik heb eve nooit gespeeld. Maar wat ik er van begrepen heb is dat ook een heel ander genre.
Ik heb beide gespeeld, maar EVE past niet in mijn werkschema zullen we maar zeggen. Ik heb play windows en bij EVE ben je er dan maar van afhanmkelijk of er in die tijnd ook fatsoenlijke pvp gebeurt (de rest van eve interesseerde me niet zo). WoW PvE is gewoon goed te plannen.

Diablo was een tegenvaller, SWTOR was redelijk, maar niet zo goed als WoW, dus waarom genoegen nemen met second best?

Overigens doe ik WoW nu redelijk rustig aan, af en toe iets te rustig naar mijn wens. Maar liever dat dan de druk van een server first guild. Dat is leuk voor even ...

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Precies mijn mening ook, EvE is inderdaad totaal anders maar wel net zo "af" als WoW.

Vanavond maar is kijken of ik een heroic group kan krijgen voor Throne of 4 Winds, ( mocht er iemand mee willen ).
Moet nog 2 achievments van de Kill's daar voor me mount, en moet daarna nog de FL achievment van Major.

Hoop toch stiekem die snel binnen te slepen ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:01

JSchut

.....

Mektheb schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:33:
Precies mijn mening ook, EvE is inderdaad totaal anders maar wel net zo "af" als WoW.

Vanavond maar is kijken of ik een heroic group kan krijgen voor Throne of 4 Winds, ( mocht er iemand mee willen ).
Moet nog 2 achievments van de Kill's daar voor me mount, en moet daarna nog de FL achievment van Major.

Hoop toch stiekem die snel binnen te slepen ! :D
Ik vindt het altijd wel leuk om oude content te doen. Alleen ben ik gestopt met raiden na heroic LK. Heb in cata wel heel even gespeeld en een blauwe maandag een raid binnen gelopen. Dus tactics weet ik niet. (Buiten de standaard dingen die elke fatsoenlijke raider hoort te weten ofc). Ook weet ik niet welke achievements er gehaald gaan worden, maar ook daar weet ik van na wotlk niks vanaf.

Weet nog niet zeker of ik wel online ben vanavond. Maar weet ook niet of je op iemand zit te wachten die weinig van de content en bosses afweet ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Gisteren 1990 mmr totdat er een team van ret/hunter/priest tegen kwamen. Normaal train ik elke healer wel in een burst kapot maar deze priest kwam niet onder de 60%, en nadat we hadden verloren werden we gefarmed tot 1810.
En sinds 4 weken begonnen met tot raid en nu al bij twin consorts met maar 2 raid dagen en een casual guild. Helpt wel dat we een leader hebben die 43 kill op leishen hc had met zijn main guild.
Komende tijd effe beter worden met ret paladin zodat ik daarmee arena kan doen, en het is wel wennen want het is totaal iets anders dan unholy dk wat ik normaal altijd speel in pvp

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JSchut schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:52:
[...]

Ik vindt het altijd wel leuk om oude content te doen. Alleen ben ik gestopt met raiden na heroic LK. Heb in cata wel heel even gespeeld en een blauwe maandag een raid binnen gelopen. Dus tactics weet ik niet. (Buiten de standaard dingen die elke fatsoenlijke raider hoort te weten ofc). Ook weet ik niet welke achievements er gehaald gaan worden, maar ook daar weet ik van na wotlk niks vanaf.

Weet nog niet zeker of ik wel online ben vanavond. Maar weet ook niet of je op iemand zit te wachten die weinig van de content en bosses afweet ;)
Meeste content = nuke and get result :P.

Sommige achievments moet je iets specifieks doen maar meer dan dat ook niet. ( er zijn uitzonderingen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Oeooe mijn eerste bosses in ToT normal zijn down! Ga nu beginnen aan mageara!! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Wow, 11 bazen down op heroic in 1 avond :>. Beetje opscheppen, maar af en toe mag dat als het lekker gaat :P.

Wij zoeken trouwens nog een tank: prot warrior of blood DK, healer: holy paladin of disc priest en een ranged dps: shadow priest of elemental shaman. Misschien interessant voor 5.4 met virtual realms :).

[ Voor 9% gewijzigd door Jerry op 19-06-2013 23:32 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
We hebben vanavond voor het eerst 25 man geraid met onze guild, normaalgesproken hebben we twee 10 man's teams. Tot Ji'Kun gecleared op één avond, ik ben an sich best tevreden. Merk alleen wel dat er op 25 wel veel meer TF gear dropt dan op normal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Vandaag samen met een vriendin een guild gestart op Ragnaros. Guild heet Fat Slim Dragons. Het doel is gewoon wat casual aanmodderen in dungeons, raids en pvp. We hebben niet de intentie groot te worden. Zolang het maar gezellig is, is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:48:
[...]

en Deep Freeze, wordt je ook niet echt blij van, Dragonsbreath werk toch middels een "Cone" kwa radius?
die is wel makkelijk te bypassen, ikzelf speel arena met een wannabe fire mage (destro lock) (en het is meer een lol team dan een serieus team trouwens) en toch blij ik (retri pally) de meeste moeite hebben met frost mages, dit mogelijk ook omdat we die voornamelijk tegenkomen en dat we niet zo vaak tegenover goede fire mages komen te staan.

hebben trouwens ook moeite met priests en monks als healers dit ook omdat we een 2x dps team zijn en ik het als retridin voornamelijk moet hebben van mijn cooldown momentjes maar bij matches tegen een healer+dps combo is het toch het meest belangerijk om alles wat je hebt binnen een kort tijdsbestek op de healer te gooien en overleefd ie dat dan moet ik weer wachten tot de cooldowns gereset zijn.

gisteren gevochten tegen 2 healer priests, dat duurde een eeuwigheid haha wij kregen hun niet dood en zij ons niet, wat een drama haha , holy paladins lijken wel makkelijker geworden om uit te schakelen mits je de cooldowns even achter de hand houd en de paladin eerst in de bubble forceerd , als je daarna al je cooldowns erop loslaat dan is het zo gebeurd .
Alle mages hebben sinds MoP derp freeze, of bedoelde je dat juist? Dragonsbreath is idd AoE.

Klinkt wel als een uitdagende comp pala/lock :). Frost mages zijn voor de meeste classes lastig vanwege de grote burst en voor jou helemaal omdat jij ze niet kan cc'n (mage blinked fist/hammer of justice en als je pech hebt spell stealed je freedom). Zeker als ret ben je zo goed als altijd de kill target, dus je bent heel erg afhankelijk van je lock. Zodra jij gefreezed/silenced wordt en je dus geen freedom kan poppen of als je snel gedeeped wordt moet je lock je eigenlijk standaard peelen dmv de mage te spell locken en/of te fearen. Jij kan op jouw beurt magic cc's op je partner dispellen met Sacrifice. En ja, disc priests zijn heel erg lastig op dit moment, maar hun hebben ook heel erg veel voordeel van battle fatigue omdat ze alles vlak voordat hun team in combat is kunnen shielden/spirit shellen zonder dat battle fatigue in werking is + ze kunnen elke 30 sec. instant uit combat stappen met spectral guise. Ik zou overigens als ik jullie was juist chain cc op de healer toepassen en voor de dps gaan ipv de healer :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren de Warlock T15 helm binnen gehaald maar dat ding is.....fugly. Kon het niet anders zeggen. Even een paar dagen naar kijken en dan waarschijnlijk display helm uit :P

Gisteren bij Lei Shen het gevecht met 1 tank gedaan. Voor het gevecht begon disconnecte de 1e tank. Na 18 minuten in de queue gehangen te hebben zei de druid tank dat hij het anders wel wilde proberen als men maar een wipe wilde accepteren. Vreemd genoeg in LFR ging iedereen akkoord.

Af en toe moest de tank even vragen om HoP van een paladin maar in 1 keer ging die badmuts plat! Helaas geen loot ook niet met bonusroll maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik heb net op een topic gereageerd op de wow-forums. En ik ben benieuwd hoe jullie er over denken. Het is als een reactie op iemand die zegt dat blizzard alleen denkt aan hun shareholders omdat ze geen servermerges uitvoeren.

People don't understand that bad press is not only bad for the shareholders, but also the community.

When Blizzard would decide ServerMerges, the press wil say: "Blizzard announces server merges, the end of the World of Warcraft is near"

This wil decline the trust in the game. So less people will join and more will leave. Nobody wants to work on a character that will cease to exist in the near future.

Then the question is, what is the difference between server merges and virtual realms?
It is basically the same and has the similar effect for the players.
But PR-wise it is a complete different story. Virtual Servers will enable you to play with more people at once. Connect with more people. Bigger economies, more pve/pvp activity. It is easy to add another server to the virtual realm if neccesary.

In short, instead of a negative server merge, it is called a brand new exiting feature called Virtual Realms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren weer 2 runes bij elkaar gesprokkeld in LFR wat mij na 2 clears op 5/12 brengt. Hopelijk zet de lijn zich een beetje voort.

Een hunterraider uit de guild zit al weken op 10/12 :+ Zou wel lachen zijn om de quest nog eerder af te ronden.

[ Voor 30% gewijzigd door vhal op 20-06-2013 09:51 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Vannacht om 3 uur en vanochtend om 6 uur gezocht naar Gondria en gewoon niet vinden ;( Vannacht zag ik zelfs nog een andere hunter zoeken.. Benieuwd wanneer ik haar nou eens tegen het lijf loop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Jerry schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:31:
Wow, 11 bazen down op heroic in 1 avond :>. Beetje opscheppen, maar af en toe mag dat als het lekker gaat :P.

Wij zoeken trouwens nog een tank: prot warrior of blood DK, healer: holy paladin of disc priest en een ranged dps: shadow priest of elemental shaman. Misschien interessant voor 5.4 met virtual realms :).
*leest laatste PTR 5.4 Build 17093 Changes*. Weet je zeker dat je een holy paladin wilt hebben? :P

Natuurlijk is het nog heel vroeg in de PTR, maar is toch altijd even schrikken als ze een 30% initial heal nerf op m'n meest gebruikte spell gooien met geen enkele throughput compensatie er tegenover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:35:
Zag dat ze bij wowprogress nu ineens simresultaten van dps laten zien. Zegt natuurlijk allemaal niet veel, maar toch leuk om nr 7 van de hele realm te staan :D En dat zonder heroic gear, terwijl er wel 7 guilds heroic progress hebben. Zie http://www.wowprogress.com/simdps/eu/steamwheedle-cartel/ voor zolang het nog kan :p
Ook even gespiekt, nr. 313 :P....slacking much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

deTwisj schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:31:
[...]

*leest laatste PTR 5.4 Build 17093 Changes*. Weet je zeker dat je een holy paladin wilt hebben? :P

Natuurlijk is het nog heel vroeg in de PTR, maar is toch altijd even schrikken als ze een 30% initial heal nerf op m'n meest gebruikte spell gooien met geen enkele throughput compensatie er tegenover.
Hehe, ik ben nog in schok door de resto druid changes :P. Dat is wel te compenseren :+

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Vond mijn eerste raidervaring in ToT erg leuk! Kon mee met een semi guild pug en dat zonder exp en met ilevel 497! Had aangegeven een tank te zijn met exp vanaf vanilla en dat ik me had ingelezen in de fight.. en zo gezegd zo gedaan, ik kon meteen mee! Tot Mageara gekomen en toen was de tijd voorbij! Ging allemaal heel goed en tier gloves mee kunnen pakken!

Eerste raid als monk beviel dus goed!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Mektheb schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:20:
[...]

Zou vanavond even iedereen toevoegen ! :)
Sinds wanneer zijn er hier Hordies ? :o

Wie weet kunnen we in 5.4 wel samen Flexi's doen, want momenteel loopt het een beetje stroef binnen de guild ...

Battletag is HolyProt#2944

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
Jerry schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:30:
[...]

Hehe, ik ben nog in schok door de resto druid changes :P. Dat is wel te compenseren :+
Ja, duh! :P Misschien tijd dat ik overstap op een resto druid dan maar! ;)

Gisteren ook keer ToT normal gedaan op een alt. Meestal ben ik daar redelijk huiverig voor omdat (truth be told) de socials in onze guild niet zo heel goed zijn en er uberhaupt maar weinig guilds op onze server een beetje progressie hebben (maar 5 guilds die meer dan 4 bosses dood hebben).

Enfin, toch overgehaald om mee te helpen op een alt samen met een guild die nog geen enkele boss in ToT heeft gedaan (te weinig mensen om te raiden). Verdeling was, 3 alts en 2 socials van ons en 5 mensen van hun. 2.5 uur later welgeteld 1 hele boss neer :P. Heb weer heel wat implosions, lightning fissure conduction, etc. meegemaakt. Het is allemaal wel leuk enzo, maar ik merk gewoon dat ik het geduld niet meer heb om dezelfde progressie opnieuw te mogen doen. In dat oogpunt hoop ik dat flex raids een oplossing worden. Iets waarmee ik mijn alts wat relevanter kan maken zonder de hoofdpijn van dubbele progression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
deTwisj schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:06:
[...]
Ja, duh! :P Misschien tijd dat ik overstap op een resto druid dan maar! ;)

Gisteren ook keer ToT normal gedaan op een alt. Meestal ben ik daar redelijk huiverig voor omdat (truth be told) de socials in onze guild niet zo heel goed zijn en er uberhaupt maar weinig guilds op onze server een beetje progressie hebben (maar 5 guilds die meer dan 4 bosses dood hebben).
Het problem is twee-ledig.
join je een guild met 12/12, dan willen ze alleen nog maar HC-mode en als dat niet vlug genoeg gaat --> disband. Een guild met lage progressie. Lage drempel maar veel frustratie. Iig mijn ervaring van laatste 2 maanden op Ragnaros

Eerste raidguild : eindigde na eerste week op 11/12
tweede raidguild : standen op 1/12, na eerste week op 5/12. Raid zou zijn van 19:00-23:00 maar was altijd 20:00 - 22:00 met elke 30min een 10min break. Welgeteld 2 weken volgehouden. Ben geen hardcore raider maar dit was te veel van het goede
derde raidguild : hadden 12/12 dus Hc-mode _-. niet verder gekomen dan 10/12 omdat veel tijd verloren ging aan HC-pogingen

Nu maar gestopt met warrior en ben met mijn priest een guild gejoined die binnenkort gaat starten (dus 0/12). Iig een lage drempel en geen te hoge verwachtingen. Ik hoop alleen dat ze niet elke 30min een break nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Al die breaks zijn voor mijn zin/ lol ook echt killing. Daarom ben ik wel blij met mijn huidige guildje, gewoon 2 raids per week en als we raiden gewoon veel pulls op een avond.

Ook wij merken dat de vakantieperiode is begonnen, maar goed, daar doe je gewoon weinig aan...

Gister net 1 mannetje te weinig en 1 van de 2 MT's is op vakantie. Dan maar met wat socials en alts ToT normal doen. Was leuk!

Ik moest op mijn druid beertje komen en één van de officers wilde zijn offspec healing testen, sommige gevechten solo heal met 2 tankjes van rond de itemlevel 500. Ik vind het knap!

Uiteindelijk de meeste gevechten toch met 2 offspec healers (wel main raiders) gedaan. We zijn tot en met Primo gekomen (laatste paar bosses met de MT op zijn main in plaats van zijn alt paladin :D). Het was leuk weer eens een normal raid te tanken! Ben meteen weer meer gemotiveerd dit character te gearen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
succesvolle raiddag gister: eerst met shaman in lfr 12e rune opgehaald, daarna meteen door naar DK om met ally guild ToT in te duiken: guild 1st maegara op 1e raiddag van de week. hopelijk vrijdag/maandag pogingen ji-kun.
Daarna terug naar shaman om de cloak binnen te hengelen: gelukt.

nadeel: kom wat slaap tekort vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:26:
Al die breaks zijn voor mijn zin/ lol ook echt killing. Daarom ben ik wel blij met mijn huidige guildje, gewoon 2 raids per week en als we raiden gewoon veel pulls op een avond.

Ook wij merken dat de vakantieperiode is begonnen, maar goed, daar doe je gewoon weinig aan...

Gister net 1 mannetje te weinig en 1 van de 2 MT's is op vakantie. Dan maar met wat socials en alts ToT normal doen. Was leuk!

Ik moest op mijn druid beertje komen en één van de officers wilde zijn offspec healing testen, sommige gevechten solo heal met 2 tankjes van rond de itemlevel 500. Ik vind het knap!

Uiteindelijk de meeste gevechten toch met 2 offspec healers (wel main raiders) gedaan. We zijn tot en met Primo gekomen (laatste paar bosses met de MT op zijn main in plaats van zijn alt paladin :D). Het was leuk weer eens een normal raid te tanken! Ben meteen weer meer gemotiveerd dit character te gearen!
Het lijkt wel of OWEB helemaal dood is ... en dat terwijl er 3 chars van me geparkeerd staan :( zoeken ze nog socials bij jou W?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Bah ik ben echt benieuwd welke realms ze bijelkaar gaan voegen in patch 5.4.

Zo erg dat ik zelfs aan het rekenen ben geslagen voor mijn realm.
Ik zit op Steamwheedle Cartel, een RP realm. Naar verwachting zullen ze de realms van hetzelfde type samenvoegen. Voor RP zijn er maar een paar dus is wat makkelijker te kijken wat samengevoegd gaat worden.

Dus het zou kunnen dat SWC samengevoegd gaat worden met: Darkmoon Faire, Earthen Ring, Moonglade en The Sha'tar. Argent Dawn zal helaas wel niet daarbij gaan horen maar ik hoop er wel op.
Als ik dan uitga van wow realmpop gegevens dan zal het betekenen dat:
Alliance dan 147.414 en Horde 91.497 zieltjes zouden hebben.

Nu kloppen die gegevens haast nooit maar voor de horde op de meeste RP servers gaat dit zeker een verschil maken want op alle RP servers is de horde bijna uitgestorven.

Voeg je het samen met AD dan zou het uitkomen op:
Alliance 235.759 en horde 138.702.

Daarom ben ik dus heel erg benieuwd wat ze nu daadwerkelijk gaan doen. Ik zie steeds meer mensen weg trekken van SWC vooral naar AD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:04:
[...]

Het lijkt wel of OWEB helemaal dood is ... en dat terwijl er 3 chars van me geparkeerd staan :( zoeken ze nog socials bij jou W?
Socials zijn altijd welkom! Kan ik wel voor je regelen!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.