![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Xbox: Gulpener88
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
GZ! Dat is een achievement waar ik echt tegenop zit te hikken. Ik heb alleen mijn eerste paar chars van profs voorzien en de rest eigenlijk geleveled zonder profs. Ik wil het uiteindelijk wel een keer doen, maar zie zo op tegen het eindeloze farmen van mats en dergelijken.EelcoB schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:50:
eindelijk gisteren de achievement master of all gehaald, dit betekend dat ik nu eindelijk mezelf helemaal kan voorzien van alleswat ik nodig heb, leatherworking en skinning waren de laatsten die nog moesten :-)
Heeft ook de nodige moeite gekost om LW en skinning op 600 te krijgen, mn rogue is nog maar 86, en heeft dus geen toegang tot de Vale en de recepten die daar te kopen zijn, heb dus met de magnifisence of leather een aantal recepten geleerd, en met de skins daarvan naar 600 geboost. skinning de laatste 4 punten met pijn en moeite lvl 90 mobs gemoldPoops_McGhee schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:00:
[...]
GZ! Dat is een achievement waar ik echt tegenop zit te hikken. Ik heb alleen mijn eerste paar chars van profs voorzien en de rest eigenlijk geleveled zonder profs. Ik wil het uiteindelijk wel een keer doen, maar zie zo op tegen het eindeloze farmen van mats en dergelijken.
Het is wel slim als ik die achievement binnen deze EP ga halen, want anders heb ik bij een volgende EP nóg meer werk. Ik ben blij dat ik toendertijd Loremaster al vroeg heb binnengehaald. Scheelde me toch 2 EP's questfarmen (en sommige niet kunnen vinden).
Als toegang hebt tot MoP kun je ook in Vale komen, Gewoon via de Toren in Kun-Lai (Links onderin de map, als de muur volgt kom je er vanzelf langs)EelcoB schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:32:
[...]
Heeft ook de nodige moeite gekost om LW en skinning op 600 te krijgen, mn rogue is nog maar 86, en heeft dus geen toegang tot de Vale en de recepten die daar te kopen zijn, heb dus met de magnifisence of leather een aantal recepten geleerd, en met de skins daarvan naar 600 geboost. skinning de laatste 4 punten met pijn en moeite lvl 90 mobs gemold
Ik heb remote auction house gebruikt. Maar zoals ik al zei, van de zelfde pc als ik WoW speel.Teunis schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:17:
Toevallig Remote Auction-House gebruikt ?
(En ook even contact opnemen met Blizzard)
Xbox: Gulpener88
Anoniem: 63072
Nice! Welke realm en faction ?Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:47:
Nieuwe raid-team heeft gear en begint eindelijk ergens op te lijken. Vakanties zijn verspreid over de zomer dus raiden lijkt door te kunnen gaan.
Wellicht toch nog ToT normal clearen voor de volgende patch ...
En er zitten genoeg skilled players bij dat ik het volste vertrouwen heb in de volgende tier, mits ze maar blijven
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
enEelcoB schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:32:
[...]
Heeft ook de nodige moeite gekost om LW en skinning op 600 te krijgen, mn rogue is nog maar 86, en heeft dus geen toegang tot de Vale en de recepten die daar te kopen zijn, heb dus met de magnifisence of leather een aantal recepten geleerd, en met de skins daarvan naar 600 geboost. skinning de laatste 4 punten met pijn en moeite lvl 90 mobs gemold
Of je vraagt gewoon aan een mage voor een portal naar jouw faction shrine?Teunis schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:39:
[...]
Als toegang hebt tot MoP kun je ook in Vale komen, Gewoon via de Toren in Kun-Lai (Links onderin de map, als de muur volgt kom je er vanzelf langs)
via de Toren kun je op de Muur komen en zo richting de Vale springen, en zolang je de opening quest niet gedaan hebt zijn alle mobs ook niet aanwezig
[ Voor 28% gewijzigd door Kapoen op 16-07-2013 15:51 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Er zijn wel mobs aanwezig als je daar binnenkomt zonder de startquest te hebben gedaan. Voor een 86 rogue is dat nog best lastig om ze te killen. Maar er is inderdaad heel heel veel gelegenheid om ze te omzeilen. Ik heb met elke 85 die eenmaal de beginquests in Jade Forest gedaan hadden de tocht gemaakt naar de Vale. Duurt even te paard, maar je kan er ongeschonden komen. Flightpoints meepakken onderweg en daarna je hearthstone neerknallen in de Shrine. Als je de FP's onderweg meepakt, dan kan je in ieder geval terug naar de startgebieden van de eerste 3 questarea's.Teunis schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:39:
[...]
Als toegang hebt tot MoP kun je ook in Vale komen, Gewoon via de Toren in Kun-Lai (Links onderin de map, als de muur volgt kom je er vanzelf langs)
via de Toren kun je op de Muur komen en zo richting de Vale springen, en zolang je de opening quest niet gedaan hebt zijn alle mobs ook niet aanwezig
Remote AH zit niet op je pc. Of heb je dat via de website gedaan? Er zat een lek in de mobile armory vwb Remote AH. Via die weg konden nasties aan je inlog komen.Gertjuhjan schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:44:
[...]
Ik heb remote auction house gebruikt. Maar zoals ik al zei, van de zelfde pc als ik WoW speel.
[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 17-07-2013 09:38 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hey man,hmr schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:36:
Overigens wel via een muntje de trinket gekregen dus huntardje ook weer wat meer dps! Hoop vandaag op tijd naar huis te kunnen zodat ik - als de raid doorgaat en ze nog mensjes nodig hebben - met Hulkie mee kan de ToT in!
Eerste keer dat ik een item heb geninja'd had ik eigenlijk wel een beetje een schuldgevoel, ondanks dat het een LFD groep was. Was het zwaardje in Pit of Saron (tijdje geleden, inderdaad). Ik vond dat ik als tank dat zwaardje wel goed kon gebruiken, dus Need en gekregen. Alleen was ik toen geen tank... Ik heb hem nog wel voor transmogs. Toch vergeet je je eerste ninja item niet zo snelhmr schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:36:
Na een week met heel weinig WoW gister nog even een deel LFR met mijn monk gedaan en de staf van Leishin mogen looten. Brengt hem op 510 ilevel...
Daarna nog een snelle ToeS op mijn hunter maar mijn shoulders werden geninjaed door een dude met 502 shoulders... hij had ze nodig zodat hij een andere slot kon vrijmaken ofzo.. echt enorme bullsit.. Dit gebeurt steeds vaker bij Openraid en vind dit dood zonde.. Met mijn monk is laatst ook al gebeurd. Ik weet dat het fout is maar misschien moet ik dit dan ook maar gaan doen omdat ik toch die t14 transmo look wil ( nee ik weet dat het niet kan dus doe het niet maar it makes you think about it..)
Haha nou doe liever niet rustig aanhulkie schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 12:22:
[...]
Hey man,
Ik zou zeggen, doe rustig aan! Omdat er nu echt veel mensen op vakantie zijn worden de raids voor komende weken gecancelled. Komt mij niet heel slecht uit, ga dit weekend zelf ook 4 weken weg(!)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
N E R D !hmr schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:48:
Ja hoor, met een klein gevoel voor schaamte heb ik dan toch een van die transmo helmen gekocht.. haha !![]()
![]()
ik ook ga voor die met vlammen en hoorns, ergnstig vet op een Warlock look a like set met een scythe wapen.hmr schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:48:
Ja hoor, met een klein gevoel voor schaamte heb ik dan toch een van die transmo helmen gekocht.. haha !![]()
![]()
Ik zit er ook aan te denken om die te halen, maar de Crown of Eternal Winter zal er wel niet zo best uitzien op een Tauren Shaman. Dat is de enige die ik eigenlijk in een blauwe transmog heb.Zeror schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:23:
Ikzelf zit te twijfelen om die Crown of Eternal Winter te kopen. Als ik een vette blauwe transmog set maak voor mijn Hunter moet dat best vet zijn
[ Voor 15% gewijzigd door Poops_McGhee op 18-07-2013 10:57 ]
Wanderers heeft nog geen plannen voor heroic content?IntToStr schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:49:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu alleen nog maar mee ga met de raid als de guild mensen nodig heeft. Ben helemaal klaar met voor de zoveelste keer de bosses op autopilot omleggen.
Paar alts beetje levelen en verder wachten op 5.4 denk ik.
Wel een hoop mensen die het willen, maar dan kunnen we geen 25m raiding meer doen omdat we gewoon niet genoeg goede raiders hebben voor heroic 25. En de guild wil echt 25m blijven volhouden totdat 5.4 uitkomt omdat ze bang zijn dat als we nu met 25m stoppen, het heel lastig wordt om straks weer terug te gaan naar 25m.Sabrac schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:02:
[...]
Wanderers heeft nog geen plannen voor heroic content?
[ Voor 7% gewijzigd door IntToStr op 18-07-2013 11:18 ]
Op een tauren en een worgen krijg je een andere schedel te zien. Die van een dier namelijk.Poops_McGhee schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:48:
[...]
Ik zit er ook aan te denken om die te halen, maar de Crown of Eternal Winter zal er wel niet zo best uitzien op een Tauren Shaman. Dat is de enige die ik eigenlijk in een blauwe transmog heb.
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Ok moet toegeven dat ziet er wel heel vet uit.Zeror schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:23:
[...]
Op een tauren en een worgen krijg je een andere schedel te zien. Die van een dier namelijk.
[afbeelding]
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
M'n rogue is nog maar level 3 hoor, maar ik wou 't toch ff testen.Carthrax schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:46:
Het ziet er zeer bruut uit maar ik vind toch 12 euro wel erg aan de prijs. 5 euro had ik wat schappelijker gevonden. Maar Las Vegas heb je een screenie van de gnome met die helm dan kan ik zien of het iets voor mij is
[ Voor 25% gewijzigd door London op 18-07-2013 11:58 ]
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Mijn ervaring is dat de mensen daar terecht bang voor zijn.IntToStr schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:17:
[...]
Wel een hoop mensen die het willen, maar dan kunnen we geen 25m raiding meer doen omdat we gewoon niet genoeg goede raiders hebben voor heroic 25. En de guild wil echt 25m blijven volhouden totdat 5.4 uitkomt omdat ze bang zijn dat als we nu met 25m stoppen, het heel lastig wordt om straks weer terug te gaan naar 25m.
Dat geloof ik graag ja. Ik begrijp de beslissing ook wel en zou er zelf ook voor kiezen, maar dat maakt farm raids niet ineens leukAnoniem: 63072 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:07:
[...]
Mijn ervaring is dat de mensen daar terecht bang voor zijn.
Bij ons is het ook inderdaad zo dat men farm raids niet leuk vind. Dus experimenteren we tijdens dat soort gevechten met alternatieve tactics. 1 tank of 1 healer... en soms nemen we wat alts mee als ze deze bij de ingang parkeren voor snelle swaps.IntToStr schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:10:
[...]
Dat geloof ik graag ja. Ik begrijp de beslissing ook wel en zou er zelf ook voor kiezen, maar dat maakt farm raids niet ineens leuk
Dat ziet er wel kek uit! Misschien moest ik het toch maar eens doen....Zeror schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:23:
[...]
Op een tauren en een worgen krijg je een andere schedel te zien. Die van een dier namelijk.
[afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik geloof niet dat dit een strategie is geweest die jaren geleden al is uitgezet. Als dat wel zo is, dan zijn ze bij Blizzard niet van de vlotte.NMe schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:34:
Ik vind die helmen een beetje lam. Niet zo zeer omdat ze transmog items proberen te verkopen, want dat moeten ze zelf weten. Nee, waar ik problemen mee heb is dat die item zo veel gaver uitzien dan de helmen die je waar dan ook ingame kan vinden. 't Is net alsof hun artists bewust slecht werk leveren om zo meer te kunnen verdienen in de store...
Ik moest gelijk denken aan: Tears of Noobs!!! http://www.youtube.com/watch?v=pVal6o6bzZ8Teunis schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:46:
Ach het beetje de zelfde QQ toen blizzard de Celestial Steed in store deed.
Dan doen ze het andersom en dat vind ik net zo erg: ze doen extra hun best op de items die ze verkopen. De effecten die op die helms zitten zie je verder vrijwel nergens op loot die dropt van bazen. Ik vind dat redelijk schandalig eigenlijk.Poops_McGhee schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 15:24:
[...]
Ik geloof niet dat dit een strategie is geweest die jaren geleden al is uitgezet. Als dat wel zo is, dan zijn ze bij Blizzard niet van de vlotte.
Het zal eerder een manier zijn om via andere wegen dan abonnementsgelden toch meer inkomsten te vergaren. Dit is duidelijk een bron die ze goed aan kunnen snijden. De transmogs vliegen je om de oren, voor elke transmog een bijpassende mount en small pet ook nog. Cosmetics galore!
En je ziet, het werkt. Die marketing jongens bij Blizzard zijn zo gek nog niet.
Vergeet de DK set in Icecrown niet, die blijftn nog altijd heel erg tof.NMe schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 15:31:
[...]
Ik kan me van de afgelopen 2 expansions eigenlijk geen enkele memorabele armor set bedenken. En uit WotLK was eigenlijk alleen de startersset van DK's wel aardig.
"Don't let your dreams be memes"
Ligt een beetje aan smaak ook natuurlijk.Wootlock schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 15:49:
[...]
Vergeet de DK set in Icecrown niet, die blijftn nog altijd heel erg tof.
Voor de rest met je eens: er zijn geen sets meer waarvan je zoiets hebt: wow die wil ik heel graag hebben.
Ik vind het eigenlijk zo schandalig niet. Voor de gear die je in de game kunt krijgen hoef je niet extra in de buidel te tasten. Voor de cosmetics moet je wel zelf extra bijbetalen, dus daar mag dan, in de eerste plaats, een goed reden voor zijn om het uberhaupt aan te schaffen, en ten tweede zou je geen equivalent in het standaardpakket tegen moeten komen. Je betaalt er niet voor niets voor.NMe schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 15:31:
[...]
Dan doen ze het andersom en dat vind ik net zo erg: ze doen extra hun best op de items die ze verkopen. De effecten die op die helms zitten zie je verder vrijwel nergens op loot die dropt van bazen. Ik vind dat redelijk schandalig eigenlijk.
Als je naar het verschil in damage kijkt in ilvls, dan heb je het eigenlijk al. Monk in 489 doet wel 2 keer minder damage dan een monk in 530. Crit = dmg x2. Een paar ilvls extra wel meer.hulkie schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:18:
Ik vind eigenlijk alleen de sets met +12301282 critrating mooiLooks boeien me 0,0
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 18-07-2013 19:38 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
[ Voor 41% gewijzigd door corset op 19-07-2013 09:47 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 19-07-2013 10:37 ]
Dus die kan ik kopen voor mijn zoon maar eigenlijk stiekem voor mijzelf?Zeror schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:36:
Lol. Er komt een Warcraft kinderboek. Geschreven en getekend door Chris Metzen en Wei Wang.
[afbeelding]
2-3 uurtjes ofzo, met wat idlen hier en daar denk ik. Is gewoon een solo questline. die echt niet lastig is, geen bosses ofzo. Als de warlock Q line moeilijkheid 10 is, is dit een 1lanerios schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:36:
Het begint te kriebelen om toch weer terug te komen om te kijken naar SoO, en de Hordebreaker titel. Maar een vraagje: Hoe lang duurt het ongeveer om die titel te krijgen? en in vergelijking met de Warlock questline (green fire) hoe moeilijk is het?
Thanks
Totaal off topic:
Wel grappig hoe snel de industrie veranderd. Jaren geleden zei iemand van blizzard dat Micro Transacties het begin van het einde waren voor een MMO. (wat toen ook redelijk waar was) Nu is het bijna een verplichting geworden. Ik vind de helmen zelf gigantisch lelijk, maar snap wel dat ze erin zitten. Ze verdienen aan zeer minimaal werk een shitload.
Farm raids zijn nu eenmaal een neccesary evil in WoW. En ja, aan het eind van een patch cycle zal iedereen er de pee in hebben. Zeker de lui die al gegeared zijn en geen belangrijke upgrades meer missen. Wat variatie doen kan dan idd wel leuk zijn.Sabrac schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:40:
[...]
Bij ons is het ook inderdaad zo dat men farm raids niet leuk vind. Dus experimenteren we tijdens dat soort gevechten met alternatieve tactics. 1 tank of 1 healer... en soms nemen we wat alts mee als ze deze bij de ingang parkeren voor snelle swaps.
[ Voor 19% gewijzigd door Dennism op 19-07-2013 11:13 ]
Thanks! goed te doen dusDennism schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:53:
[...]
2-3 uurtjes ofzo, met wat idlen hier en daar denk ik. Is gewoon een solo questline. die echt niet lastig is, geen bosses ofzo. Als de warlock Q line moeilijkheid 10 is, is dit een 1Tis echt ff een storyline Quest doen en dan 800 (geloof ik, kan ook 600 zijn) materials farmen. Daarna krijg je de title en kun je iets kopen met een weekly Q item (eerste keer weekly klaar is title), beste om te kopen is of de pet, of het brawler item. Week erna het andere item kopen. Dan hebt je de belangrijkste unique items van dit event (is geloof ik wel per 5.4).
[...]
Farm raids zijn nu eenmaal een neccesary evil in WoW. En ja, aan het eind van een patch cycle zal iedereen er de pee in hebben. Zeker de lui die al gegeared zijn en geen belangrijke upgrades meer missen. Wat variatie doen kan dan idd wel leuk zijn.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ach, gelukkig balanceert het een beetje. Elke guild heeft mensen die loot whores zijn en vooral farm raids leuk vinden. En elke guild heeft ook mensen die inderdaad farm raids helemaal niks vinden.Dennism schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:53:
[...]
Farm raids zijn nu eenmaal een neccesary evil in WoW. En ja, aan het eind van een patch cycle zal iedereen er de pee in hebben. Zeker de lui die al gegeared zijn en geen belangrijke upgrades meer missen. Wat variatie doen kan dan idd wel leuk zijn.
The tearsblouweKip schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 22:33:
Zucht, weer meer nerfs voor disc op de PTR, ik had gewoon een hybrid moeten rollen al die jaren geleden.
Nog meer smite spam straks, alsof dat zo leuk spelen is.
Yep!! That's how we do things around here too!!Carthrax schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 10:38:
[...]
Dus die kan ik kopen voor mijn zoon maar eigenlijk stiekem voor mijzelf?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ik denk redelijk wat. Sowieso krijg je natuurlijk al een berg geld van al die percentages die afgedragen worden aan de guild bank.Las Vegas schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:30:
Hoeveel % aan xp loop ik eigenlijk mis door niet in een level 25 guild te zitten op m'n alt? Ben verder gegaan met m'n level 85 mage, die guildleader is van m'n eigen (bank)guild. Wil 'm opzich wel overzetten naar een andere char, maar vertrouw niemand genoeg om tijdelijk even leader te maken, dus daarom maar gewoon gaan levellenMaar ben wel benieuwd of het heel veel scheelt, anders toch maar even kijken of ik iemand kan vinden die ik tijdelijk guildleader kan maken zodat ik de guild even kan transferren naar een van m'n andere chars.
Je hoeft iemand anders niet de GM te maken van je guild.Las Vegas schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:30:
Hoeveel % aan xp loop ik eigenlijk mis door niet in een level 25 guild te zitten op m'n alt? Ben verder gegaan met m'n level 85 mage, die guildleader is van m'n eigen (bank)guild. Wil 'm opzich wel overzetten naar een andere char, maar vertrouw niemand genoeg om tijdelijk even leader te maken, dus daarom maar gewoon gaan levellenMaar ben wel benieuwd of het heel veel scheelt, anders toch maar even kijken of ik iemand kan vinden die ik tijdelijk guildleader kan maken zodat ik de guild even kan transferren naar een van m'n andere chars.
Dat is ook een goeieDeadsy schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:45:
[...]
Je hoeft iemand anders niet de GM te maken van je guild.
Ga op de char, nodig iemand uit die je kent en geef deze invite rechten.
Dan log je om naar je andere char welke je in deze guild wilt hebben en laat hem door de ander uitnodigen.
Dan log je weer om en promote je andere char tot GM en klaar.
Tja, ik heb even gekeken maar ik ontbeer toch echt een tankspec@ BlouweKip: Priest is toch ook een hybrid? Heals + dps... En het is maar PTR joh + disc priests zijn belachelijk OP al een hele tijd Het moet natuurlijk wel een beetje gelijk blijven in healerland... Misschien kun je zelfs weer serieus Holy gaan spelen (in 10 mans)!
[ Voor 4% gewijzigd door blouweKip op 19-07-2013 19:31 ]
Ja flinke ophef zeg. Replies: 2,056 - Views: 68,167.Las Vegas schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:14:
Hahahahaha, echt?Ik gebruik m'n cosmetic helm op vrijwel al m'n chars nu, en ben nog niet gekickt.
Als dit echt gebeurt, dan is er een all new low bereikt.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zelf vind ik dit wel erg ver gaan. Ik ben ook geen fan van het verkopen van de cosmetische items.. maar om anderen er nu lastig mee te vallen.. nee. Koop ze gewoon niet en als anderen het wel doen... het is hun geldZeror schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:58:
Op MMO-Champion is een discussie aan de gang over een nieuwe probleem in dungeons/LFR/etc.. Mensen die andere mensen boycotten, omdat ze die cosmetic helmen uit de store gekocht hebben. Deze mensen zouden volgens sommige zonder pardon, uit boycot redenen, uit groepen gekickt worden. Reden is dat hun niet achter de cosmetic items staan en mensen die deze helmen wel kopen als een bedreiging zien, omdat die spullen 'hun' spel zouden verneuken.
Wat vinden jullie daarvan?
Ja, jammer dat er nog geen video ergens online staat. Ik wil 'm zien!!!!!junglebeast schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 21:12:
Oh blijkbaar hebben ze net op Comic Con de teaser van de Warcraft film laten zien...
Edit:After screening footage from the upcoming Legendary and Warner Bros. slate of Seventh Son and Godzilla, the Warner Bros and Legendary Hall H panel pulled out a big surprise by releasing the very first teaser for the upcoming live action adaptation of the popular role playing game, World of Warcraft.toon volledige bericht
Here is Silas Lesnick's description of the footage shown:
"A strange, alien desert with a growing green sky...
A storm is coming in.
A knight is standing there. He draws his sword...
There's a discarded suit of armor. He takes the shield from a skeleton...
It's World of Warcraft!
He's gearing up. Creatures are coming over the hills. We follow a camera on an Orc as it moves to take, moving faster and faster....
Just as the Orc's blade comes down, it cuts to the logo!"
He then added a few more comments in ComingSoon.net's live blog which is ongoing and will be posted as text soon.
"It looks GREAT. Very gritty and realistic. World of Warcraft is live action, btw, for those asking."
Duncan Jones then came out briefly and after asking if he could get something out of his system, he screamed like a fanboy and said, "I know how lucky I am and I'm so, so excited to do it." He also mentioned that the footage shown was a "mood piece" with official shooting to start early next year.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 21-07-2013 01:43 ]
Tja, mensen die dat soort lui kicken zijn een groter probleem voor wow dan microtransacties ooit zullen zijn.Op MMO-Champion is een discussie aan de gang over een nieuwe probleem in dungeons/LFR/etc.. Mensen die andere mensen boycotten, omdat ze die cosmetic helmen uit de store gekocht hebben. Deze mensen zouden volgens sommige zonder pardon, uit boycot redenen, uit groepen gekickt worden. Reden is dat hun niet achter de cosmetic items staan en mensen die deze helmen wel kopen als een bedreiging zien, omdat die spullen 'hun' spel zouden verneuken.
Wat vinden jullie daarvan?
Met 10 man dus? Nice.IntToStr schreef op zondag 21 juli 2013 @ 22:54:
GzHier ook vanavond heroic ji-kun voor het eerst neer!
Helaas niemand loot met coin en 1 item moeten disenchanten... Ach ja, in ieder geval 1 iemand met heroic legs nu.
Wie weet binnenkort eens heroic jin'rokh proberen.
Ja, 10m, door vakanties en mooi weer hadden we bij lange na niet genoeg signups voor 25m. Laatste weken is alleen woensdag 25m en soms zondag.Sabrac schreef op maandag 22 juli 2013 @ 08:26:
[...]
Met 10 man dus? Nice.
Loop je alleen daar niet het risico mee dat de andere 15 zich buiten gesloten voelen?
Moet ook zeggen dat jin rokh naar mijn mening lastiger is dan ji kun.
Na 9 nesten was de boss op 21 % en dus iedereen de food buff vangen en heroism maar.
2 healing. Onze 3e healer is op vakantie dus we konden niet anders.IntToStr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:34:
[...]
Ja, 10m, door vakanties en mooi weer hadden we bij lange na niet genoeg signups voor 25m. Laatste weken is alleen woensdag 25m en soms zondag.
Hebben jullie het met 2 of 3 healers gedaan? Wij met 3 en ook volle bak nuke na nest 9, maar we hadden nog 35% over of zo. Zie http://www.worldoflogs.co...damageDone/?s=7307&e=7745 voor de logs. Oh, heb zelf zowaar een ranking gehaald zie ik nu![]()
Maar dit was dus de eerste heroic raid boss ooit die ik heb verslagen tijdens current content zonder nerf!
[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 22-07-2013 09:40 ]
Bij jullie ziet het er wat beter verdeeld uit qua dps jaSabrac schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:35:
[...]
2 healing. Onze 3e healer is op vakantie dus we konden niet anders.
Constant zo gedaan dat er altijd 1 healer op het platform aanwezig was.
Edit: leuke dps. Wel een groot verschil met de rest.
http://www.worldoflogs.co.../damageDone/?s=889&e=1319
Onze logs.
Misschien toch maar Carthos (ret pally) weer uit het stof halenIntToStr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:12:
[...]
Bij jullie ziet het er wat beter verdeeld uit qua dps ja![]()
Overigens kun je, zeker met 6 dps, al vanaf 40% of zelfs 50% de burn phase in gaan. Je ziet ook dat wij met 5 dps, en daarvan 1 offspec (de shaman, die toevallig ook niet z'n beste try had), in totaal dezelfde dps doen. Ik vermoed voornamelijk omdat wij eerder zijn gaan nuken. Daar kun je dus nog wat winnen om het makkelijker te maken volgende keer. Jullie kunnen na nest 8 gewoon full nuke gaan.
Retribution paladin dps for the win
Paladins hebben een behoorlijke buff gekregen in 5.3 (jeej!Carthrax schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:34:
[...]
Misschien toch maar Carthos (ret pally) weer uit het stof halenZeker nu ik die rottige green fire quest niet voor elkaar krijg ...grmbl....
Dus eigenlijk heb je 6 zaken nodigIntToStr schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:00:
[...]
Paladins hebben een behoorlijke buff gekregen in 5.3 (jeej!), maar voor echt goede resultaten heb je eigenlijk 3 zaken nodig: een goed wapen, de tier 4-set en feather trinket.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq