Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 278 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 28.991 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:50
Kapoen schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:34:
[...]

De achievement heet forever in the vale, en die krijg je na het omleggen van een boss na de veldslag.
Eternally in the vale ? ( denk ik dan als ik je tekst zo lees ).

dan heb ik die al binnen gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:51
yep, ik wou het net wijzigen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:53

hmr

Ya was eigenlijk best verbaasd toen ik de droprate opzocht op internet haha. 0.6% oid... eindelijk mooi mountje erbij op mijn alt account :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

XzeroD schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:44:
[...]

Ik speel zelf geen wlock maar een wlock uit mijn vriendenlijst heeft vaak solo de void omdat die behoorlijk wat klappen kan hebben en aggro kan houden dus tanken. Correct me if im wrong wlocks!
Yup;

Speel zelf ook destro - erg leuke class/spec.

Tijdens questen altijd void up maar ook met minibosses (of in dungeons als de tank ineens pleite is). Klappen die je dan incasseert zijn dan niet noemenswaardig. Mocht je void toch het loodje leggen kan je die reviven met een talent. Maargoed.. Als lock heb je genoeg overlevingsmogelijkheden.

Dps-demon is volgens mij nog steeds die observer (die vliegende tomaat) de beste. Dat staat althans op ejerks en mmo-champions

[ Voor 3% gewijzigd door shades op 02-09-2013 14:12 . Reden: typos ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-05 16:04
IntToStr schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:04:
Bij ons is de guild op zoek naar een nieuwe voice chat server. Oude contract (ventrillo) is afgelopen en degene die er voor betaalde stopt daar mee. Was ook best duur begreep ik.

Heeft er hier iemand nog goede ervaringen/tips met een host? Mag vent/mumble/ts zijn, dat maakt niet uit.
Wij gebruiken zelf TS en werkt goed. Via opendns account aanmaken (kan betaald 19,95 en free) De free word door iemand uit onze guild beheerd.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-01 18:05

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

IntToStr schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:04:
Bij ons is de guild op zoek naar een nieuwe voice chat server. Oude contract (ventrillo) is afgelopen en degene die er voor betaalde stopt daar mee. Was ook best duur begreep ik.

Heeft er hier iemand nog goede ervaringen/tips met een host? Mag vent/mumble/ts zijn, dat maakt niet uit.
Wij met de guild maken gebruik van Raidcall, volledig gratis maar iedereen moet wel op Windows zitten.
http://www.raidcall.com/v7/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gelukkig heb ik Windhows op me Mac gezet, dus mocht ik het een keer nodig hebben ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:53:
Gelukkig heb ik Windhows op me Mac gezet, dus mocht ik het een keer nodig hebben ;) haha
Haha geleerd van de vorige keer :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Yup ! :).

Scheelt ook iets in FPS, helaas ging het de vorige keer helemaal de mist in vanwege een bruiloft de dag erna en dat mevrouw thuis nog een jurk moest en ik een overhemd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Kapoen schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:13:
[...]

Verlok Stand, maar die plaats is nu redelijk overfarmed dankzij CRZ.
Ik zit weer terug in mijn oude farm schema van vanilla met nacht farming sessies wanneer mogelijk.

Maar zelfs dat is nu redelijk veel slechter door CRZ. Vroeger had je ook op drukke servers gewoon rusatige tijden, nu wordt het altijd artificieel drukker gemaakt. Gelukkig is het voor mats farmen nog wel redelijk te doen en voor current mats is het helemaal geen probleem.

Overigens met twee accounts kan je jezelf iig nog naar een pve server trekken om rustig te farmen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:57:
Yup ! :).

Scheelt ook iets in FPS, helaas ging het de vorige keer helemaal de mist in vanwege een bruiloft de dag erna en dat mevrouw thuis nog een jurk moest en ik een overhemd haha.
Ach kan gebeuren ofc!
Maar hoe scheelt dat in FPS, het is maar een voice tooltje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nee, het is het verschil tussen Windows / OSX ;).

Ik game altijd op een Apple Machine, wat dus inhoud ik in dit geval voor Raidcall Windows op de Mac heb draaien.
Al draaien alle games die ik speel native op OSX scheeld het net een klein beetje fps op Windows ( denk zo'n 5/8 fps )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:51
Anoniem: 63072 schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:14:
[...]

Ik zit weer terug in mijn oude farm schema van vanilla met nacht farming sessies wanneer mogelijk.

Maar zelfs dat is nu redelijk veel slechter door CRZ. Vroeger had je ook op drukke servers gewoon rusatige tijden, nu wordt het altijd artificieel drukker gemaakt. Gelukkig is het voor mats farmen nog wel redelijk te doen en voor current mats is het helemaal geen probleem.

Overigens met twee accounts kan je jezelf iig nog naar een pve server trekken om rustig te farmen :-)
Ik ben vooral blij dat ik eindelijk voorbij de Cataclysm cyclus ben met enchanting. Daarna zat ik op 10 minuten aan 600 omdat ik al tig stacks aan dusts had via de Tillers farm en de stapels groene items die ik had bewaard met m'n andere chars.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:29

junglebeast

hier staat iets

XzeroD schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:52:
[...]

Wij met de guild maken gebruik van Raidcall, volledig gratis maar iedereen moet wel op Windows zitten.
http://www.raidcall.com/v7/index.html
Ik gebruik raidcall nu ook voor Minecraft en een Rift guild. Prima software. Je kunt best veel instellen. Kwaliteit is wel minder dan TS/Vent.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

junglebeast schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:35:
[...]

Ik gebruik raidcall nu ook voor Minecraft en een Rift guild. Prima software. Je kunt best veel instellen. Kwaliteit is wel minder dan TS/Vent.
Klopt maar het blijft natuurlijk gratis software, daarnaast is de kwaliteit voor mij voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05 23:40
Het volgende deel is geopend.

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 279

Graag daar verder :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgareth
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
.

[ Voor 99% gewijzigd door belgareth op 02-09-2013 20:29 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.