Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 278 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 28.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:09
migchiell schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:22:
[...]

Ik doe eigenlijk alleen gewoon questen om te levellen, onderweg pak ik alle herbs en skins mee die ik tegenkom maar ik ga niet grinden/farmen voor mats... mijn professions levellen dus gewoon met met mijn eigen level, en dan heb ik genoeg gold om te kunnen kopen wat ik wil, maar zeker geen duizenden gold :-)
same here, mn vriendin ziet liever haar gold stijgen dan iets anders, en zit dus rustig rond level 30 op 5-6k omdat ze eigenlijk niks anders doet dan grinden op mats en daardoor levellen :p
Vind het altijd wel leuk dat zoveel verschillende soorten spelers zoveel te doen hebben in WoW.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Die mogus heb je ook geen reet aan. Heb nu al 6x op rij gold gekregen van die krengen. Maar nalak dropt sowieso amper wat.

edit: 7x, oondasta ook dubbel gold

[ Voor 13% gewijzigd door London op 28-08-2013 10:32 ]

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:19
Gisteren even met de mage een paar heroic dungeons gedaan. Zit nu op ilvl 448. Hopelijk kan ik deze week nog een paar world bosses afgaan en willen ze dan misschien ook nog wat droppen. Questline voor de boots even afmaken. Isle of Thunder bezoeken.

Gelukkig zijn over 2 weken alle rep restricties weg en kost alles justice points ipv valor points, dus tegen die tijd maar verder gaan denk ik. Bespaart me een hoop gedoe.

Was wel apart dat ik in 4 dungeons 3 wapens gewonnen had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Wat gaat er bij de patch launch precies gebeuren m.b.t. justice en valor?

Huidige valor items worden dan betaald met justice?
Huidige justice items; blijven die hetzelfde geprijsd of worden deze goedkoper?
Valor wordt wel/niet omgezet naar justice?

Ik zit op mn druid op de Valor cap, en bijna op de justice cap. Kan dus wel ff handig zijn om alles goed op het netvlies te hebben; zou zonde zijn als ik "hard earned" points kwijtraak.

Gisteren op m'n lvl 87 pala (ilvl 391, greens + quest blues) BWL ingedkomen. Razorgore kostte een paar tries; eerste 2x ging mis omdat hij dood ging tijdens de MC. 3e keer wat bewuster de route van de eggs gekozen en na de MC de tijd genomen om op mn pala wat meer aggro te genereren, en toen was 'ie maar max 20-30% hp kwijt voor ik naar P2 ging --> eitje.

Echter op Vael hard gefaald. Dit (item) lvl met tanking gear (wel omgespecced naar Ret) is mijn DPS nog te laag om hem in 35 seconden neer te nuken. Bij de laatste 2 tries scheelde het echt heel weinig (2-3% hp ofzo), maar ik kwam er desondanks niet door. Nog maar ff deze week doorlevelen en een paar items pakken, daarna mag het geen probleem meer zijn. Daarna: Pala T2 transmog grindfest! :)

[edit] OK, ik was wel héél lui, precies 10 seconden zoeken om te weten te komen dat valor geen reset krijgt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 28-08-2013 11:26 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-01 18:05

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Seraphin schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:14:
Wat gaat er bij de patch launch precies gebeuren m.b.t. justice en valor?

Huidige valor items worden dan betaald met justice?
Huidige justice items; blijven die hetzelfde geprijsd of worden deze goedkoper?
Valor wordt wel/niet omgezet naar justice?

Ik zit op mn druid op de Valor cap, en bijna op de justice cap. Kan dus wel ff handig zijn om alles goed op het netvlies te hebben; zou zonde zijn als ik "hard earned" points kwijtraak.

Gisteren op m'n lvl 87 pala (ilvl 391, greens + quest blues) BWL ingedkomen. Razorgore kostte een paar tries; eerste 2x ging mis omdat hij dood ging tijdens de MC. 3e keer wat bewuster de route van de eggs gekozen en na de MC de tijd genomen om op mn pala wat meer aggro te genereren, en toen was 'ie maar max 20-30% hp kwijt voor ik naar P2 ging --> eitje.

Echter op Vael hard gefaald. Dit (item) lvl met tanking gear (wel omgespecced naar Ret) is mijn DPS nog te laag om hem in 35 seconden neer te nuken. Bij de laatste 2 tries scheelde het echt heel weinig (2-3% hp ofzo), maar ik kwam er desondanks niet door. Nog maar ff deze week doorlevelen en een paar items pakken, daarna mag het geen probleem meer zijn. Daarna: Pala T2 transmog grindfest! :)

[edit] OK, ik was wel héél lui, precies 10 seconden zoeken om te weten te komen dat valor geen reset krijgt :P
toon volledige bericht
Of je had één post boven je gekeken boven je eigen post van IntToStr, dan had je al tenminste 1 antwoord op 1 van je vragen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Valor en justice points blijf je gewoon houden. Geen idee wat de prijzen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
IntToStr schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:07:
Gisteren even met de mage een paar heroic dungeons gedaan. Zit nu op ilvl 448. Hopelijk kan ik deze week nog een paar world bosses afgaan en willen ze dan misschien ook nog wat droppen. Questline voor de boots even afmaken. Isle of Thunder bezoeken.

Gelukkig zijn over 2 weken alle rep restricties weg en kost alles justice points ipv valor points, dus tegen die tijd maar verder gaan denk ik. Bespaart me een hoop gedoe.

Was wel apart dat ik in 4 dungeons 3 wapens gewonnen had :p
Alleen de shado pan assault items blijven te koop voor valor. Ze zullen wel goedkoper worden en minder reputation vereisen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:36
lanerios schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:54:
[...]

Moet ik er wel bij zeggen dat die persoon ook 90% van zn tijd tot nu toe echt aan farmen heeft besteed. Dat en Argent Dawn is echt heel makkelijk om de prijzen op te drijven :p
Oftewel, er is er maar 1 op lvl 30 die je even kan noemen die met 3,2K op zak aan het levelen is.
Je doet het overkomen alsof elke pro leveller dat dan ook maar moet hebben.
Klopt geen biet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

XzeroD schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:37:
[...]

Of je had één post boven je gekeken boven je eigen post van IntToStr, dan had je al tenminste 1 antwoord op 1 van je vragen :9
Stiekem was dat de reden dat ik opeens aan mijn justice / valor verhaal moest denken; dus had ik alles maar ff benoemd.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399938

Ik ben aangenaam verast hoe snel het levelen gaat tegenwoordig, ik gebruik geen herlooms oid en was binnen een korte tijd al level 34. Ik heb inmiddes mijn feral druid al omgewisseld voor een balance. Ik hou van boomkin, enigste klasse waarmee ik in iedergeval in de top 4 DPS kan meekomen.

Doe nu voornamelijk uitsluitend aan Dungeon leveling. Is makkelijker. Altijd rested points omdat ik mijn char in een capital geparkeerd hebt, gratis gold en andere items, altijd betere gear dan quests, en kost me een heel stuk minder moeite en ingame reizen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

XzeroD schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:01:
Yay we hebben 4 bosses gedaan en het ging wel redelijk vond ik, de 5e boss zou volgende keer ook moeten lukken!

Thanks naar iedereen die naar de stream heeft gekeken, zag toch nog best wel wat viewers. Zal morgen / overmorgen de video hier plaatsen!
Heb Gara'Jaldude en Kings gezien. Op wat "oh shit!" momenten gingen jullie best lekker. Ook viel de voicechat me best aardig mee, nooit echte paniek of zo. Gewoon doorgaan om deze manier en dan je omhoog werken naar ToT en verder zou ik zeggen.
sabriel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:01:
[...]

Ligt er helemaal aan hoe snel je door de zones heen gaat. Ikzelf had op mijn monk ook altijd veel gold, low level herbs en mines verkopen als een gek. De kunst is om je profession-skills afgestemd te laten op je level. Dit betekend wel dat je wat tijd kwijt bent met een herben/minen ipv questen maar daar je gold-income voor terug --> geen lvl90 in 3days played :p

Levelen is eigenlijk:
Mining/herbing/dungeons na lvl 15. Dit patroon kan je zeker de eerste 70 levels voorhouden. Handig is wel om je character vol te stoppen met heirlooms zodat je gear redelijk up to date blijft.
Ja dit doe ik ook mijn inmiddels lvl 39 monk. (volgens mij is het alt levelen gedoomed te mislukken, iedereen heeft toch andere speeltijden en zo :) )

Ik weet niet precies hoeveel gold ik al verdiend heb met herb/minen want ik stuur alles naar mijn bank alt.
Op mijn lvl 59 horde druid had ik met de zelfde methode zo'n 7k verdiend.

[ Voor 46% gewijzigd door junglebeast op 28-08-2013 15:01 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Poops_McGhee schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:29:
[...]

Oftewel, er is er maar 1 op lvl 30 die je even kan noemen die met 3,2K op zak aan het levelen is.
Je doet het overkomen alsof elke pro leveller dat dan ook maar moet hebben.
Klopt geen biet van.
waar zeg ik dat dan? owja.. nergens. Kom niet met dingen die nergens genoemd worden.

Gold is echt niet moeilijk te krijgen op lage levels. ALs je een beetje goed/slim bezig bent (en dus niks van AH koopt, (is ook niet nodig) en ook geen vendor zooi koopt (buiten sommige quests ook niet nodig) en genoeg farmed/grind) heb je echt nooit moeite met mounts, skills e.d. kopen. En dat is het belangrijkste. Als je moeite hebt om rond level 70/80 epic flying te kopen, ligt dat echt niet aan het spel, maar puur aan hoe je speelt. Een groot deel van de spelers willen zo snel mogelijk hun levels omhoog zien gaan, heel leuk idee, alleen gaat het gewoon een stuk sneller als je een budget achter de hand hebt om evt dingen te kopen (mounts, flying, northrend flying e.d.)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Laatst online: 06-05 11:35
junglebeast schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:54:
Heb Gara'Jaldude en Kings gezien. Op wat "oh shit!" momenten gingen jullie best lekker. Ook viel de voicechat me best aardig mee, nooit echte paniek of zo. Gewoon doorgaan om deze manier en dan je omhoog werken naar ToT en verder zou ik zeggen.
Heb zo'n gevoel dat dat wel goed gaat komen. We zijn nu aardig op elkaar in gespeeld en weten wie wat kan. Enige wat we nog moeten hebben is een vaste raid groep, want we komen nu elke keer met moeite op 8 man (minimale aantal voor guild raid).

ps: nog gefeliciteerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

junglebeast schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:54:
[...]

Thanks, op zich zijn de meeste ook wel voicechat verlegen (of hoe je het ook wilt noemen :P) dus die luisteren vaak alleen maar. Ook al komt de nieuwe raid uit we gaan gewoon lekker ons gang en raiden er op los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

Vanavond maar eens kijken of ik met mijn 475 warlock een PUG voor MSV/TOES of HoF kan joinen :o die queues van 35 min voor LFR zijn echt achterlijk :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:54
Wat was je nieuwe battletag ookalweer hmr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
lanerios schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:20:
[...]
waar zeg ik dat dan? owja.. nergens. Kom niet met dingen die nergens genoemd worden.
Niet om je aan te vallen, maar je impliceert het wel met deze post:
lanerios schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:45:
2.) Iets doen aan het gold niveau van het spel.. nieuwe speler, level 30 heeft nu 3,2k zonder moeite. Spendeert een deel van zn tijd aan mining/herbing. Gold balance is beetje apart nu.
Ik lees hier alsof jij vindt dat je met gewoon spelen van 1 naar 30 3200 gold bij elkaar kan sparen.
Volgens mij kan dat inderdaad als gevorderde speler die van tijd tot tijd gewoon stopt met levellen en dan voluit op het AH gaat spelen. Voor nieuwe spelers die een allereerste char spelen zal dat niet lukken vrees ik, dan mag je 2 nullen van dat getal schrappen vermoed ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Horde mensen interesse in een TOES run?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Anoniem: 399938

Kapoen schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:41:
[...]

[...]

Ik lees hier alsof jij vindt dat je met gewoon spelen van 1 naar 30 3200 gold bij elkaar kan sparen.
Volgens mij kan dat inderdaad als gevorderde speler die van tijd tot tijd gewoon stopt met levellen en dan voluit op het AH gaat spelen. Voor nieuwe spelers die een allereerste char spelen zal dat niet lukken vrees ik, dan mag je 2 nullen van dat getal schrappen vermoed ik :)
Klopt ik ben een level 34 druid speler die nu uitsluitend dungeons doen, met alle loot en gold die ik daar verzameld hebt zit ik nog steeds onder de 200 Gold tenzame. Tenzij je de AH induikt en/of mega veel ga harvesten kom je echt niet zo makkelijk aan de 3K gold.

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* raid-dagboek *
Dark annimus is niet meer.
Na 5 pulls waarbij echt het pullen door moesten nemen ging het eigenlijk steeds beter. Steeds gooide echter interrupting jolt roet in het eten. Elke keer min 2 man dood na eerste jolt.

Na 2 uur toch nog een kill binnen kunnen slepen, met nog maar 3 man overeind maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb nu nog 3 kansen om voor mijn vakantie de achievement binnen te gaan halen, hopelijk gaat het lukken. Enigste waar ik eigenlijk bang voor ben is IQ met de WW
* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• corset
Kapoen schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 19:41:
[...]

[...]

Goed punt, had ik misschien beter moeten verwoorden. Laat ik het anders zeggen:

Als een nieuwe speler is gold niet echt moeilijk te krijgen. Als je de tijd neemt om te farmen, grinden e.d. en vooral onthouden wat je wil bereiken qua gold. Wil je zonder moeite in 1x je mounts e.d. kunnen kopen? Dan is dat denk ik geen probleem, qua gold income door questen is dat (volgens mij, ik gather altijd erbij, dus mijn beeld kan verkeerd zijn) is dat goed te doen totdat je echt de epic flying e.d. kan halen, dan kan het iets lastiger worden.

Mijn punt is meer, mensen zeuren graag over de gold prijzen, maar daar hebben we zelf hard aan meegeholpen. We bleven bereid meer te betalen voor items, bleven de prijzen omhoog drijven, en nu zie je dat voor nieuwe spelers een greenie ongeveer 200-300G is.

Op Argent Dawn is het voor mij erg makkelijk geworden om gold binnen te halen en nieuwe mensen advies geven, vooral omdat daar overwegend hoog levels/alts zitten die niet meer willen farmen. Hierdoor kan je redelijk incashen.

• IntToStr
Ik heb nooit zo begrepen waarom mensen die whirlwinds bij Iron Qon zo lastig vinden. Gewoon even paar seconden wachten en je kunt bijna blind rechtdoor rennen. Gebruik een speed boost als je die hebt en kijk even om je heen en klaar. Indien een warlock in de raid, gebruik portal en laat healers m gebruiken. Bij ons in de raid waren het helaas ook altijd dezelfde personen die dood gingen daar. Heb zelfs Hand of Protection op ze gecast en zo om ze maar in leven te houden.

Gisteren mezelf maar reserve gemaakt voor de raid. Heb het wel gezien in ToT eigenlijk en er zit zo goed als geen voortgang in heroic progress. Dus maar op de mage gegaan.

Alle world bosses gedaan, 2 496 items gewonnen. Alle Isle of Thunder solo scenarios gedaan, wat soms nog best pittig was met laag ilvl. Grootste deel voor de hordebreaker titel gedaan, maar de weekly quest is echt een drama om nu nog af te ronden als je niet telkens 10 mobs tegelijk kan pullen, maar 1 voor 1 moet doen en niemand die commanders doet... dus die sla ik toch maar over denk ik.

In ieder geval de 460 ilvl grens behaald, dus kan nu LFR in. Eerst maar eens een key zoeken op Isle of Thunder :)

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:34
Ik had een topic geopend op MMO-Champion over de Emerald Dream portals die nog steeds ongebruikt in Azeroth staan. Daar is wel een zeer interessante discussie over ontstaan. Dus als je Emerald Dream speculaties wil lezen, is dit wel een must.

http://www.mmo-champion.c...h-s-Emerald-Dream-portals

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister waarschijnlijk de laatste ToT raid tot 5.4 gehad. Heroic horridon pogingen maar helaas.

Gezien de guilleader / maintank dus is gestopt ben ik begonnen met het hergemmen en enchanten van mn druid naar bear style. Helaas zal mn kitty tijd dus minimaal worden.
Bearstyle gemming ... alles is crit. Zal de paladin tank leuk vinden dat ik met 60% crit in bear rondloop straks.

Beetje ingelezen in de guardian changes, 20% meer stam van items en dergelijke ziet er goed uit.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• hulkie
Goedemorgen,

Mijn shaman is inmiddels level 87. Heel level 85 ben ik bezig geweest om het itemlevel te halen om de random dungeon queue in te mogen. Toen ik eenmaal de Brewery in mocht als healer had ik meteen een taaie run. Matig gegearde maar best OK tank (qua skills) en 3 dramatische dps. Toen dat Konijn eindelijk neer ging na 4 tries zag ik dat ik met 5k dps (als healer) twee andere dpsers had outdamaged. Dus ik maak de comment 'yay, I beat 2 dps that fight as healer :)' Geen nare opmerking, als het aan mij ligt, maar daar dacht de groep anders over... 10 seconden later was ik gekicked. In recount zag ik dat ze allemaal van dezelfde realm waren, dus waarschijnlijk guildies zijn.

Achteraf helemaal niet erg, de random groepen daarna waren 2 a 3 keer zo snel met minder heal werk voor mij. :) Inmiddels zit op op ilevel 403, het questen gaat daarmee ook echt een stuk makkelijker! Nu nog even die laatste 3 levels door zien te komen voor ik aan het echte werk kan beginnen!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hulkie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:23:
Goedemorgen,

Mijn shaman is inmiddels level 87. Heel level 85 ben ik bezig geweest om het itemlevel te halen om de random dungeon queue in te mogen. Toen ik eenmaal de Brewery in mocht als healer had ik meteen een taaie run. Matig gegearde maar best OK tank (qua skills) en 3 dramatische dps. Toen dat Konijn eindelijk neer ging na 4 tries zag ik dat ik met 5k dps (als healer) twee andere dpsers had outdamaged. Dus ik maak de comment 'yay, I beat 2 dps that fight as healer :)' Geen nare opmerking, als het aan mij ligt, maar daar dacht de groep anders over... 10 seconden later was ik gekicked. In recount zag ik dat ze allemaal van dezelfde realm waren, dus waarschijnlijk guildies zijn.

Achteraf helemaal niet erg, de random groepen daarna waren 2 a 3 keer zo snel met minder heal werk voor mij. :) Inmiddels zit op op ilevel 403, het questen gaat daarmee ook echt een stuk makkelijker! Nu nog even die laatste 3 levels door zien te komen voor ik aan het echte werk kan beginnen!
Komt me bekend voor, maar soms is het ook gewoon beter om uit een falende groep te gaan dan maar wachten op een goede groep. Falende groepen zijn ook nooit zo gezellig, de sfeer is grimmig en er zit vaak wel 1 bij die alles denkt te weten. De goede groepen zijn het gezelligst en hou je naast een glimlach ook nog plezier erin.

• hmr

hmr

EINDELIJK! Lockje op 480 :-), vanavond na mijn hockey maar eens even LFR knallen en hopen op wat drops zodat ik mijn ilevel voor 5.4 kan opschroeven... lockje is wel leuk! Alles is weer een beetje nieuw en het maak alles wel grappig... toch maar even doorzetten tot 5.4 en dan kijken hoe of wat!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

hulkie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:23:
Goedemorgen,

Ik vrees dat je jezelf een heleboel gedoe had kunnen besparen: in de Jade Forest zijn een aantal NPC vendors die ilvl 372 greens verkopen voor alle classes / specs; daarmee had je jezelf in één keer voldoende kunnen gearen voor de eerste 2 dungeons. :P

In Dawns Blossem is er één (voor Alliance en Horde), en voor de Horde eentje in Grookin Hill (moet je wel eerst die q-line afronden, maar dat is zo gebeurt). Alliance weet ik verder niet, maar zal er vast ook een hebben.

[edit] DPS die minder dan 5k doet? Volgens mij haalde ik dat al mid-WOTLK, als tank!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ben aan het twijfelen om wow nog eens te subben. nooit echt ver geraakt, maar ik verveel mij atm :p
en wildstar is nog zo ver weg :(
wat zijn de drukke pve realms atm?

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Deguchi
  • Laatst online: 09-02 14:52
Chamber of Aspects is het aangeraden realm voor beginners. Vlot om dungeons te vinden en deftige economie. Ben nu paar dagen bezig en ben 44 met ongeveer 950 gold. Enkel wat herb en mining tijdens het questen, voor de rest dungeons.

Lekker vlot dus voor de moment (wel tank, dat scheelt :))

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:54
Deguchi schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:52:
Chamber of Aspects is het aangeraden realm voor beginners. Vlot om dungeons te vinden en deftige economie. Ben nu paar dagen bezig en ben 44 met ongeveer 950 gold. Enkel wat herb en mining tijdens het questen, voor de rest dungeons.

Lekker vlot dus voor de moment (wel tank, dat scheelt :))
Horde of Alliance? Ik heb op CoH ook nog wat lvl90 alliance alts rondzwerven mocht je wat nodig hebben ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Deguchi
  • Laatst online: 09-02 14:52
Horde :) Tauren Pala genaamd Deguchi. Momenteel wat chill aan het levelen dus. Eerste keer dat ik MoP speel, maar het merendeel blijft hetzelfde merk ik. Wel leuke wijziging aan Scholomance :)

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Deguchi schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:57:
Horde :) Tauren Pala genaamd Deguchi. Momenteel wat chill aan het levelen dus. Eerste keer dat ik MoP speel, maar het merendeel blijft hetzelfde merk ik. Wel leuke wijziging aan Scholomance :)
Altijd leuk om ook lage levels te zien, doet toch wel herinneringen op! Ik zeg ga vooral zo door!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Zo.. eindelijk level 90 wat nu?

Ik heb redelijk kort gedaan van level 80-90, maar nu heb ik eigenlijk weinig te doen.
Ik kan wel dungeons gaan doen en raids en dat lijkt me best leuk.

Maar het kriebelt bij mij toch wel om nog een character te levelen.
Vooral ook omdat het laatste gedeelte toch best snel ging.

Ik ga dus de barrens quest line afronden op mijn shaman en een priest levelen!
En mijn mage van 85-90 brengen.
Hoe het leven daarna uitziet, zie ik dan wel.

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mensen dit gezien op nosop3 gisteravond?

http://www.automatisering...vatar-en-vriend-hetzelfde

http://www.ru.nl/socialewetenschappen/@911248/pagina/

Dat stukje kan ik helaas niet meer vinden op de nosop3 website.

Oh en over geld verdienen met herb/mining. Tja als je een paar van deze dingen post en ze verkopen. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U5RGxVN.png

[ Voor 35% gewijzigd door junglebeast op 29-08-2013 12:33 ]

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:54
junglebeast schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:20:
Mensen dit gezien op nosop3 gisteravond?

http://www.automatisering...vatar-en-vriend-hetzelfde

http://www.ru.nl/socialewetenschappen/@911248/pagina/

Dat stukje kan ik helaas niet meer vinden op de nosop3 website.

Oh en over geld verdienen met herb/mining. Tja als je een paar van deze dingen post en ze verkopen. :P

[afbeelding]
Zo.... is mijn vriendengroep dan even gegroeid ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Raar maar waar zelfs de staks van netherweave en silk cloth verkopen voor 15G en ik denk je toch met 2 mobs een stack heb.

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Een halve stack per mob is wat overdreven (ik denk eerder 3-4 cloths per mob), maar netherweave dropt inderdaad zo veel dat ik het niet de moeite zou vinden om dat van AH te halen. Loop gewoon Kara in en pull de hele instance. :P

Van silk kan ik me voorstellen dat veel mensen die op alt nummer zoveel first aid / tailoring wil levellen, absoluut geen zin heeft om dat te farmen en dus maar naar AH gaat. Ben overigens wel benieuwd hoe duur mageweave op jouw AH dan wel niet is. Dat vond ik altijd al een k*t-cloth om te verzamelen (net als wool; voor mijn geval zijn voor die stofjes de level ranges van de mobs die het droppen vrij klein).

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

• Mektheb
Silk cloth ong 1.50 p/s dus inderdaad rond de 20g voor een stack
Netherweaave ong 50copper p/s
Mageweave cost dus weer amper iets.

Silk is echt nog het meest leuke en makkelijke ook om te krijgen.

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Gave site die auction database!

Maar goed; "bij ons" valt silk dan wel weer mee: http://www.wowuction.com/eu/kul-tiras/horde/Items/Stats/4306

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-05 16:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Beetje offtopic maar volgen jaar beginnen ze met het opnemen van de Warcraft film is net bekend geworden.. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Mektheb
Auredium schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:01:
Beetje offtopic maar volgen jaar beginnen ze met het opnemen van de Warcraft film is net bekend geworden.. :)
Daar waren ze toch al mee bezig ?..ben benieuwd waar het overgaat maar het zou wel iets met thrall zijn.
Ik verwacht geen epic dingen zoals lichking deathwing illidan etc, dat is allemaal te "simpel" vergeleken met de main story.

Azeroth vs the old gods / titans etc.
Maar als het een Horde VS alliance zou zijn dat kan nog wel is leuk worden.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Seraphin schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:59:
Gave site die auction database!

Maar goed; "bij ons" valt silk dan wel weer mee: http://www.wowuction.com/eu/kul-tiras/horde/Items/Stats/4306
Die kende ik nog niet, ik gebruik zelf http://www.wowecon.com/ is ook wel een fijne

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mektheb schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:03:
[...]

Daar waren ze toch al mee bezig ?..ben benieuwd waar het overgaat maar het zou wel iets met thrall zijn.
Ik verwacht geen epic dingen zoals lichking deathwing illidan etc, dat is allemaal te "simpel" vergeleken met de main story.

Azeroth vs the old gods / titans etc.
Maar als het een Horde VS alliance zou zijn dat kan nog wel is leuk worden.
Geen idee om eerlijk te zijn. in ieder geval is het dezelfde registeur als de film Source Code dus dat zit wel goed.

Ik verwacht echter dat ze het wat laag bij de grond houden en beginnen met het openen van de Dark Portal en de komst van de Orcs. For agument sake verwacht ik dat ze Warcraft 1 t/m 3 in een enkel film vouwen met een aangepast script. Het klinkt wat cheaten maar realistischerwijs is dit handzamer. Als films zouden Warcraft 1 t/m 3 te weinig van elkaar afwijken. De Lore geile mensen (zoals ondergetekende begrijpen wel waarom het verschil tussen deze spellen groot is met de verschillende achtergronden maar het is voor het gros van de kijkers gewoonweg te veel informatie om meteen iedereen de geschiedenis van alle verschillende rassen te geven.

Ik verwacht dus dat we te zien krijgen hoe de Orcs door the burning legion naar Azeroth worden gestuurd en hoe ze (misschien met de forest trolls inbegrepen) het openemen tegen de fracties van de alliance.
Alternatief het verhaal tussen Thrall en Arthas als ze sneller bij het 'heden' van Warcraft willen komen. Beide plotlijnen zijn geschikt voor filmverhalen. Realistischerwijs verwacht ik wel veel geknip in de lore omdat het gewoon 'te veel' is. Er zal meer lore in films komen als de film succesvol genoeg is voor meer vervolgen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• kowlier
kan ik eigenlijk makkelijk ergens 30 dagen gametime kopen?
via Battle.net is het met visa, wat ik niet heb...
PayPal is ook leeg atm, dus enkel bankcontact beschikbaar :/

kwa timecards vind ik enkel 60 dagen, maar dat wil ik nu ook niet direct kopen.

• Seraphin
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Tsja. Die film begint een beetje op Duke Nukem Forever te lijken. Volgens mij waren ze er in 2007 al mee bezig. "Toen" ging het verhaal dat de film zich zou afspelen in de jaren tussen WC3 en WoW, en dat het verhaal vanuit het gezichtspunt van een alliance character (niet een van de al bekende figuren) verteld zou worden.

Maar goed, dat is alweer een tijdje geleden. Who knows wat de propositie inmiddels is. Echter; de hele storyline vanaf WC3 t/m nu is zodanig complex (en een aantal keer retconned), dat ik niet denk dat daar een beetje een goede film in te plaatsen is. Dan ligt het inderdaad iets meer voor de hand om de geschiedenis in te duiken en ergens de lore verder uit te werken in een film. Draadjes die mij wel interessant lijken:

- Orcs die onder controle komen van de BL en Azeroth binnenvallen
- Het originele Illidan verhaal / war of the ancients

[edit]

@ hierboven; je kan via battle.net toch ook met direct debit / iDeal betalen? Of is dat alleen voor recurring subscriptions? In dat geval kun je natuurlijk ook een recurring 30-day sub aanschaffen en meteen weer stopzetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Seraphin op 29-08-2013 16:20 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Haha, deed ff BT voor t6 shoulder token op m'n warlock. Dacht laat ik Illi er ook maar even bij pakken, wellicht krijg ik de staff. Dropt er natuurlijk wéér een warglaive :D Dat is m'n 10de warglaive, en nog altijd geen FoS (hoewel dat ook onmogelijk is met een warlock).

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

• Mektheb
Las Vegas schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:25:
Haha, deed ff BT voor t6 shoulder token op m'n warlock. Dacht laat ik Illi er ook maar even bij pakken, wellicht krijg ik de staff. Dropt er natuurlijk wéér een warglaive :D Dat is m'n 10de warglaive, en nog altijd geen FoS (hoewel dat ook onmogelijk is met een warlock).
Ik heb toevallig eergistere de staff geloot :D, had hem ooit gesloopt dus wou hem weer :)!

Lame eigenlijk als je het mij vraagt maar goed. ( geen fos krijgt )

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mektheb schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:28:
[...]

Ik heb toevallig eergistere de staff geloot :D, had hem ooit gesloopt dus wou hem weer :)!

Lame eigenlijk als je het mij vraagt maar goed. ( geen fos krijgt )
Nee ik heb de set nog niet :P

De score is nu:

DK met main hand glaive, heeft sindsdien 2 main hand glaives gezien en 0 offhands
Warrior met offhand glaive, heeft sindsdien 5 offhand glaives gezien en 0 main hands
Warlock met main hand glaive, heeft nog geen andere glaives gezien

:D

En grats op de staff!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-03 22:05

Hierkomik

Zo dan...

Mektheb schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:32:
Silk cloth ong 1.50 p/s dus inderdaad rond de 20g voor een stack
Netherweaave ong 50copper p/s
Mageweave cost dus weer amper iets.

Silk is echt nog het meest leuke en makkelijke ook om te krijgen.
Bij ons op de server is Silk Cloth 60G per stack.
En ik heb nog wat nodig. Eigenlijk geen zin om het te farmen maar vind die prijs echt te bizar (heb al wool cloth gekocht en daarmee zelfs groene recipes geleveled tot grijs omdat wool maar 5g per stack is).
Then again, ik heb geld zat en gebruik het nooit... Ben wel benieuwd waar mensen hun geld tegenwoordig nog voor gebruiken. Black Market Auction House ofzo?

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

kowlier schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:16:
kan ik eigenlijk makkelijk ergens 30 dagen gametime kopen?
via Battle.net is het met visa, wat ik niet heb...
PayPal is ook leeg atm, dus enkel bankcontact beschikbaar :/

kwa timecards vind ik enkel 60 dagen, maar dat wil ik nu ook niet direct kopen.
iDeal werkt ook via battle.net.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• kowlier
hoe dan? ik vind enkel add subscription, maar geen manier om 30 dagen met ideal te kopen :/
ofwel kijk ik ferm verkeerd

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
kowlier schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:31:
hoe dan? ik vind enkel add subscription, maar geen manier om 30 dagen met ideal te kopen :/
ofwel kijk ik ferm verkeerd
Gewoon, hier:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qxXxFacOw6AZJIKje1TzjBRP/full.png

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• kowlier
dat staat er dus niet bij bij mij :p
ik woon in België, maar dat kan toch geen probleem geven?

[ Voor 45% gewijzigd door kowlier op 29-08-2013 17:52 ]

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 21:42
Misschien even via een vpn verbinding maken? :P

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
kowlier schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:51:
dat staat er dus niet bij bij mij :p
ik woon in België, maar dat kan toch geen probleem geven?
Voor het gebruik van iDeal heb je in principe alleen een rekening van een Nederlandse bank nodig. De optie wordt bij jou waarschijnlijk niet weergegeven omdat je Battle.net-account geregistreerd is op een adres in België. Zoals ook in mijn screenshot zichtbaar is is iDeal een country-specific option.

Wellicht kun je het anders via PayPal doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Rone op 29-08-2013 18:00 ]

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• kowlier
nochtans, op andere sites lukt ideal wel :/
bleh, lame :(

• Zeror
Dan zet je via iDeal geld op je Paypal en dan betaal je via paypal.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Weet iemand of de flightpoint bij de pvp vendor op de wall in pandaria een reputation requirement heeft? Ik ben namelijk bezig met het levelen van m'n priest (nu 89) en heb geen gold om straks panda flying to kopen. Volgens mij heb ik de quests om op de wall te komen ook niet gedaan maar dit hoeft geen probleem te zijn als iemand mij er ff in een two seater naar toe kan brengen.

Mocht die FP wel een reputation requirement hebben dan hoor ik dat graag snel want de ga ik ff die quest line doen ipv andere waar ik nu bezig ben :)

edit:
Ben er. Geen reputation nodig :)
Nou even m'n lijstje updaten dan maar 8)
-Priest 90
-Pala 90
-Druid 90
-Lock 90
-Mage 90
-Shamatron 90
-Warrior 70
-Dk 65
-Rogue 33
-Hunter 24
-Monk 22

[ Voor 19% gewijzigd door temp00 op 29-08-2013 22:55 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Al sinds de tijden van TBC heb ik als tank zijnde een hekel aan 'pug' healers. Totaal ongegrond, vast.... maar om een of andere reden ga ik dus (nog steeds) niet als tank een dungeon queuen omdat ik dan denk dat ik het niet 'overleef'.

Zo ook gisteren.. gezien m'n regemming en dergelijke wou ik m'n tank spec nog even testen (niet dat er veel veranderd ten opzichte van Kitty regemming zou zijn), wilde alleen toch beter leren omgaan met Frenzied Regen in combinatie met Savage Defense (gezien de 2 set bonus die m'n Frenzied regen 10 % sterker maakt per keer dat ik dodge).

Dus, uiteindelijk als test maar een Heroic alleen in gegaan. Jade Serpent Temple.... tjah, laat ik zeggen... wat stelde ik me aan met m'n healer vrees zeg.

Vanaf de deur naar de Waterspeaker toe, alles in 1x gepulled, niet meer dan 2-3 % van m'n HP verloren.
Vanaf de deur naar de Library toe, alles tot het bruggetje in 1x gepulled, ok.. dat was wat lastiger, cooldowns nodig gehad.. maar net overleefd (wel naar 2 % health gedropped).

Z'on half uur over gedaan, maar uiteindelijk wel de gehele heroic gesolo'd.

Vanavond dus maar even wat Heroics doen, scenarios vindt ik niet leuk genoeg, heroics eigenlijk ook niet.. maar m'n Server is ook niet actief in het puggen van raids (Ja.. open raid is een optie, maar dezelfde vrees met pug healers :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gister zag ik op de mobile app dat onze Monk MT iets had geloot en dus weer terug online was in mn main guild. Toen ik inlogde kwamen er ineens meer raiders online die al 2 maanden off waren geweest. Onze warrior MT, onze beste heal(st)er en wat andere lui! Ook wist de warrior MT te vertellen dat de officers allemaal volgende week weer online zouden zijn. Zou tof zijn als het allemaal weer gaat lopen, want de break van 2,5 maand deed me anders vermoeden.

De shaman op de andere server met mijn oude NL vriendjes is nog steeds level 87, maar die gaat dit weekend denk ik wel richting de 90. Ook die wil ik raid-ready hebben. Dat zou moeten lukken met de changes die in 5.4 komen (goede gear voor JP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Sabrac schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:03:
Al sinds de tijden van TBC heb ik als tank zijnde een hekel aan 'pug' healers. Totaal ongegrond, vast.... maar om een of andere reden ga ik dus (nog steeds) niet als tank een dungeon queuen omdat ik dan denk dat ik het niet 'overleef'.

Zo ook gisteren.. gezien m'n regemming en dergelijke wou ik m'n tank spec nog even testen (niet dat er veel veranderd ten opzichte van Kitty regemming zou zijn), wilde alleen toch beter leren omgaan met Frenzied Regen in combinatie met Savage Defense (gezien de 2 set bonus die m'n Frenzied regen 10 % sterker maakt per keer dat ik dodge).

Dus, uiteindelijk als test maar een Heroic alleen in gegaan. Jade Serpent Temple.... tjah, laat ik zeggen... wat stelde ik me aan met m'n healer vrees zeg.

Vanaf de deur naar de Waterspeaker toe, alles in 1x gepulled, niet meer dan 2-3 % van m'n HP verloren.
Vanaf de deur naar de Library toe, alles tot het bruggetje in 1x gepulled, ok.. dat was wat lastiger, cooldowns nodig gehad.. maar net overleefd (wel naar 2 % health gedropped).

Z'on half uur over gedaan, maar uiteindelijk wel de gehele heroic gesolo'd.

Vanavond dus maar even wat Heroics doen, scenarios vindt ik niet leuk genoeg, heroics eigenlijk ook niet.. maar m'n Server is ook niet actief in het puggen van raids (Ja.. open raid is een optie, maar dezelfde vrees met pug healers :P)
toon volledige bericht
Ik waarschuw je vast als mede tank, je houdt toch healers die er niks van bakken dus niet elke groep zou even tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hierkomik schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:33:
[...]

Bij ons op de server is Silk Cloth 60G per stack.
En ik heb nog wat nodig. Eigenlijk geen zin om het te farmen maar vind die prijs echt te bizar (heb al wool cloth gekocht en daarmee zelfs groene recipes geleveled tot grijs omdat wool maar 5g per stack is).
Then again, ik heb geld zat en gebruik het nooit... Ben wel benieuwd waar mensen hun geld tegenwoordig nog voor gebruiken. Black Market Auction House ofzo?
Mounts :< en Transmog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:46
XzeroD schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:11:
[...]

Ik waarschuw je vast als mede tank, je houdt toch healers die er niks van bakken dus niet elke groep zou even tof zijn.
Dan nog als ToT gegearde tank heb je in heroics niet eens een healer nodig :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Joenino schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:32:
[...]

Dan nog als ToT gegearde tank heb je in heroics niet eens een healer nodig :P
Het rare is, ik weet het... ik heb het mezelf bewezen door die heroic te solo'en... en toch vind ik het geen prettig idee.. strange thing, my brain ^^.

Het grappige is, zodra ik de healer 'ken'... dus ook al is het een willekeurige tweaker.. dan heb ik er vertrouwen in en gaat het als een speer. Ja, dan ken ik de persoon niet, maar omdat ik weet dat hij/zij er iets meer aandacht aan besteed dan alleen het spel spelen (Fora en dergelijke) dat hij/zij ook wel genoeg skills in huis heeft om van alles te pullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Sabrac schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:46:
[...]

Het rare is, ik weet het... ik heb het mezelf bewezen door die heroic te solo'en... en toch vind ik het geen prettig idee.. strange thing, my brain ^^.

Het grappige is, zodra ik de healer 'ken'... dus ook al is het een willekeurige tweaker.. dan heb ik er vertrouwen in en gaat het als een speer. Ja, dan ken ik de persoon niet, maar omdat ik weet dat hij/zij er iets meer aandacht aan besteed dan alleen het spel spelen (Fora en dergelijke) dat hij/zij ook wel genoeg skills in huis heeft om van alles te pullen.
Als je veel raids hebt gedaan vroeger als tank blijft het toch wel een beetje hangen, de gedachten van afhankelijkheid van een healer. Hoe goed je gegeared bent, er kan altijd wel iets gebeuren waardoor je alsnog dood gaat. Nu de meeste met high gear in heroics rondlopen omdat ze zich vervelen valt het wel mee, met 5.4 wordt het alleen maar makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Volgens mij liepen wij in 495 gear al heroic dungeons zonder healer. Moet nu dus helemaal makkelijk gaan. Je moet dan alleen wel met een goede groep gaan, anders kun je het jezelf nog lastig maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:02:
Volgens mij liepen wij in 495 gear al heroic dungeons zonder healer. Moet nu dus helemaal makkelijk gaan. Je moet dan alleen wel met een goede groep gaan, anders kun je het jezelf nog lastig maken :p
klopt, guild heroics doen wij ook met 1 tank 4 dps of 4 dps 1 healer, maar dat is met bekenden, zodra ik pug ga ik altijd uit van het ergste, 3 dps die niet eens 20k dps halen en een healer die op het toetsenbord in slaap is gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Sabrac schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:08:
[...]

klopt, guild heroics doen wij ook met 1 tank 4 dps of 4 dps 1 healer, maar dat is met bekenden, zodra ik pug ga ik altijd uit van het ergste, 3 dps die niet eens 20k dps halen en een healer die op het toetsenbord in slaap is gevallen.
Ja inderdaad. Deze week met de mage een paar heroics gedaan, maar dat was ook af en toe een beetje bedroevend qua wat je tegenkomt. Ook van mezelf als ik zie hoe laag je dps is op zulke ilvls. Lijkt wel alsof je elke 20 ilvl meer je dps verdubbelt of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-04 16:52
Als ik de laatste tijd een heroic doe, sign ik als healer en ga ik enhance DPS'n. Krijg zo wel genoeg healing done om 480+ tanks up te houden.

Blijft rare blikken geven!

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

GeertJam schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:15:
Als ik de laatste tijd een heroic doe, sign ik als healer en ga ik enhance DPS'n. Krijg zo wel genoeg healing done om 480+ tanks up te houden.

Blijft rare blikken geven!
hehe, instant chain heals dmv maelstrom weapon, gecombineerd met healing totems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-04 16:52
Sabrac schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:15:
[...]

hehe, instant chain heals dmv maelstrom weapon, gecombineerd met healing totems?
Instant heals ja, gebruik de totems amper! En natuurlijk Ancestral Guidance!

[ Voor 10% gewijzigd door Geerrrt op 30-08-2013 11:27 ]

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb mijn lock getransferred naar Stormscale.. Deadfist ging hem toch niet worden... morgen een festival dus vanavond even rustig aan en proberen wat pug en lfr's te doen (of niet... ;) )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Mektheb schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:44:
Raar maar waar zelfs de staks van netherweave en silk cloth verkopen voor 15G en ik denk je toch met 2 mobs een stack heb.
Netherweave dropt voluit, embersilk (cataclysm) daarentegen... dat gaat aan 60 tot 100g per stack |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470987

embersilk wordt veel gefarmd dmv potion of treasure finding + in deepholm in het oosten is een plek waar troggs binnen enkele seconden respawnen....

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 470987 op 30-08-2013 14:29 . Reden: fout potion + typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-04 08:56
Anoniem: 470987 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:28:
embersilk wordt veel gefarmd dmv potion of treasure finding + in deepholm in het oosten is een plek waar troggs binnen enkele seconden respawnen....
kan me dat nog wel herineren, met de halve guild paar healers en tailores alles maar oppakken. (FL tijd perk) :P

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Net wel een vieze maar oh zo'n mooie actie. Horde DK en holy pally killen een Warbringer, was op ongeveer 50%. Ik die paladin cc'en, dk fearen zodat 'ie vol die ghost op zich kreeg etc. Toen wipete ze :P Anyway, omdat nu niemand meer de warbringer durfde aan te vallen probeerde ze mij te killen, maar ik had inmiddels al een guildie ingeschakeld om te helpen. Uiteindelijk vielen ze toch weer de warbringer aan, waarna de guildie en ik ze uiteindelijk weer killde toen ze de warbringer op 75% hadden. Resultaat was dat wij de warbringer aggro kregen, en 'm uiteindelijk makkelijk konden killen omdat ze ons blijkbaar niet aan durfden te vallen.

PvP servers kunnen soms wel leuk zijn hoor :D Helemaal met die Warbringers is het soms hilarisch. Laatst werd ik ook geraped door 3 hordies toen ik er eentje op 20% had.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 30-08-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Anoniem: 470987 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:28:
Verlok Stand, maar die plaats is nu redelijk overfarmed dankzij CRZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Kapoen schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:13:
[...]

Verlok Stand, maar die plaats is nu redelijk overfarmed dankzij CRZ.
Klopt, daarom zit ik nu meestal in Twilight Highlands waar je alleen kan komen door een specifieke questline te volgen en die niet te voltooien anders verdwijnen de mobs :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:36
Deze week tot zover met LFR grinden met 3 chars....... alleen maar gold en een + strength flask.....

RNG is niet gunstig deze week..

dagje of wat later:

Eindelijk! Geosynchronous World Spinner is af! Deze Kuifje raket mount is klaar en under the butts van mijn chars. Alle chars passen er goed in. Dat scheelt een hoop. Alleen wel jammer dat je voor zoveel gold geen epic mount krijgt en geen "mount special" hebt.
Doet er niet toe, hij is eindelijk klaar!! Ik ben blij met die mount én dat de goldgrind weer even over is! d:)b

[ Voor 59% gewijzigd door Poops_McGhee op 01-09-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Welke dingen gaan nu eigenlijk allemaal verdwijnen in patch 5.4 qua content (geen class changes ofzo). Eens kijken of die dingen nog bij elkaar kan farmen voordat het een FoS is ofzo.

Battlefield Barrens verdwijnt. Heb die pet al binnen (geen idee of die onbereikbaar wordt). Gear is niet zo spannend.
Wat nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Het Golden Lotus exalted event/veldslag verdwijnt en wordt een FoS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Zeror schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:53:
Battlefield Barrens verdwijnt. Heb die pet al binnen (geen idee of die onbereikbaar wordt). Gear is niet zo spannend.
Wat nog meer?
Welke pet ??
Heb ik daar dan overheen gekeken, want kan me geen pet herinneren terwijl ik elke weer de barrens heb gedaan

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kapoen schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:07:
Hmmm toch eens wat rep gaan grinden dan. (11685/21000)

Trouwens beetje knopjes spammen om de monk is best leuk in dungeons. Ook die flying crane kick is leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
sabriel schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:28:
[...]

Welke pet ??
Heb ik daar dan overheen gekeken, want kan me geen pet herinneren terwijl ik elke weer de barrens heb gedaan
Deze:
Gahz'rooki

Kost je 1 radical mojo en kan je kopen bij de quartermaster (staat naast bijna naast de battlefield barrens questgiver).

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 01-09-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Yay, 200 mounts en Mount Parade achievement binnen!

Mezelf maar even gerecruit op een andere account. Battle chest gekocht voor 8 euro en een gamecard voor 22 euro. Wel zonde aan de ene kant dat ik nu een account heb met 3 maanden gametime (1 maand gratis + gamecard), maar krijg er een mount en een maand gametime op m'n main account voor terug, dus prima.

Daarnaast nog even de andere 2 store mounts gekocht. Armored Bloodwing <3 Tof model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Omg..Reins of the Vitreous Stone Drake in één run... :) haha verveelde me even en besloot eens te gaan kijken of ik het kon solo-en! En bij de eerste kill dropped hij!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Zeror schreef op zondag 01 september 2013 @ 21:05:
[...]

Deze:
Gahz'rooki

Kost je 1 radical mojo en kan je kopen bij de quartermaster (staat naast bijna naast de battlefield barrens questgiver).
De gahz'rooki pet zal wel beschikbaar blijven als random drop. Net zoals de boxing gloves en de 24 slot bag.

Gisteren met behulp van de Darkmoon Faire eindelijk mijn enchanting voorbij het Cataclysm hoofdstuk gekregen. Ik was het beu om nog massa's mats/greens te grinden voor die laatste schamele punten, heel blij dat ik gratis punten kon krijgen bij DF :)

Daarna was het een kwestie van mijn bank leeg te maken die vol stak met MoP mats, en op een 10 minuten zat ik aan 600. Toch een groot verschil, enkele weken voor 400 -> 500 en 10 minuten voor 500 -> 600 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
hmr schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:05:
Omg..Reins of the Vitreous Stone Drake in een run... :) haha verveelde me even en besloot eens te gaan kijken of ik het kon solo-en! En bij de eerste kill dropped hij!
Haha awesome ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
Speel warlock, lvl 30 nu. Ik heb al verschillende demons. Welke kan je best gebruiken in welke situatie? Erg leuke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Hurtebise schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:17:
Speel warlock, lvl 30 nu. Ik heb al verschillende demons. Welke kan je best gebruiken in welke situatie? Erg leuke class.
Ik speel zelf geen wlock maar een wlock uit mijn vriendenlijst heeft vaak solo de void omdat die behoorlijk wat klappen kan hebben en aggro kan houden dus tanken. Correct me if im wrong wlocks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

mrsar

waar een sar is,is een wodka

nog nooit demo gespeelt :P alleen destro en affli,maar dit soort info is uitgebreid te vinden op verschillende grote websites. EJ bijvoorbeeld :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

In verband met een Lan-party had ik mijn gelockte account ontgrendeld. Chinese goldhackers hadden voor Diablo 3 mijn account gehackt maar ik was wat te snel voor ze. :+
Nu heb ik Myst of Pandaria aangekocht en een 10 dagen trial aan het draaien. Misschien gek maar ik ga niet direct met mijn Level 85 Wizard naar Pandaria. Ik wil eerst wat kleine achievements halen zoals allee quests van Northrend voltooien (ik moet alleen Howling Fjord en Icecrown Citadel nog). Alle quest van Cataclysm heb ik al gedaan. Daarna nog Eastern Kingdom en Kalimndor.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zo, (eer)gisteren af en toe tussendoor even met de mage gespeeld. Begon op 460 max ilvl zodat ik MSV in kon. Snel even key gehaald en elder charms in de solo scenario. Daarna met wat crafted 458 spul en 2 justice upgrades genoeg voor 470 max en dus HoF.

Uiteindelijk op 474 ilvl aanbeland. Volgens mij had ik 8 items gewonnen (waarvan 3 bracers 8)7 gelukkig ben ik enchanter) en 8 sigils.

Morgen nog even ToES proberen mee te pakken. In ieder geval hoef ik deel 2 van HoF niet meer te doen, want daar zit na 1 run letterlijk geen upgrade meer in :*)

Op naar 480 en dus heroic scenarios en ToT LFR!

Als 5.4 uit komt gaat dat sowieso heel hard met 489/496 gear voor justice points en boa 496 tokens voor het oprapen in Timeless Isle. Beetje geluk met een world boss en wat extra valor gear van SPA en mage is straks in no time klaar voor SoO LFR en daarna flex :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Net even Nazgrim LFR gedaan op Test Realm. Erg leuk gevecht. Vooral heerlijk chaotisch omdat je op veel dingen tegelijk moet letten. Als dit het niveau is van de rest van de Org raid, dan ben ik zeer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Bij ons is de guild op zoek naar een nieuwe voice chat server. Oude contract (ventrillo) is afgelopen en degene die er voor betaalde stopt daar mee. Was ook best duur begreep ik.

Heeft er hier iemand nog goede ervaringen/tips met een host? Mag vent/mumble/ts zijn, dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Mn guild heeft zelf een mumble server via enjin + een website
Op zich niet slecht maar een 10 slot server is al iets van 9 euro per maand.

Daarnaast beschik ik zelf over een 25 slot mumble die ik via een kameraad heb lopen. Maar nog niet voldoende getest om te kijken hoe stabiel dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kapoen schreef op zondag 01 september 2013 @ 20:07:
Welke is dat precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
De achievement heet forever in the vale, en die krijg je na het omleggen van een boss na de veldslag.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.