Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 278 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.998 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:26
JimDB schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:24:
Ik heb zo'n gevoel dat dit mede komt door de komst van Hearthstone ;)
Ik ook. Al hoop ik wel dat er nog steeds zeer zeldzame kaarten in Hearthstone die bijv. een exclusieve mount in WoW unlocked. Net zoals nu bij de TCG eigenlijk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

JimDB schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:24:
Ghostcrawler heeft op Twitter gezegd dat:

• Het nog niet zeker is dat de item squish eraan komt, ze gaan eerst nog experimenteren met het gebruik van K en M.
• Het solo'en van old raid content mogelijk zal blijven.

Bron: Twitter en MMO-Champ

Bovendien ik zie het probleem van de item squish niet eigenlijk, als alles procentueel aangepakt wordt lijkt het me zelfs een goed idee.

[...]

Ik heb zo'n gevoel dat dit mede komt door de komst van Hearthstone ;)
Hmm ik weet niet hoor. Mijn Skada en milks battle addon zet er nu al K's achter. Ik zie liever dat de nummers omlaag gaan. Dus een tank als voorbeeld:

Vanilla - 10,000 of dan 10k
TBC - 16,000 of 16k
Wrath - 35,000 of 35k
Cata - 60,000 of 60k (ipv nu 150,000)
MoP - 100,000 of 100k (ipv nu 600,000)

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 25-08-2013 13:40 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 09:43
Talking about numbers:

800K dps prot paladin op Animus Heroic. Toch maar vengeance nerfen in 5.4....

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zXJyo2YZjoI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Zeror schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:58:
[...]

Ik ook. Al hoop ik wel dat er nog steeds zeer zeldzame kaarten in Hearthstone die bijv. een exclusieve mount in WoW unlocked. Net zoals nu bij de TCG eigenlijk.
Dat zou inderdaad wel een mooi idee zijn, al was de verkoop of eerder gezegd de productie van bijvoorbeeld de Spectral Tiger reeds een tijdje geleden al gestopt, dus hopelijk komen er nieuwe items van dit kaliber :)
junglebeast schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:04:
[...]

Hmm ik weet niet hoor. Mijn Skada en milks battle addon zet er nu al K's achter. Ik zie liever dat de nummers omlaag gaan. Dus een tank als voorbeeld:

Vanilla - 10,000 of dan 10k
TBC - 16,000 of 16k
Wrath - 35,000 of 35k
Cata - 60,000 of 60k (ipv nu 150,000)
MoP - 100,000 of 100k (ipv nu 900,000)
Best wel logisch dat addons als Skada en recount dit nu al doen hé, het ging eerder over de damage van het moment zelf, je echte hits.
Ghostcrawler:
We’re trying the solution with commas, and K’s, and M’s, and to be honest, it helps a lot, and our hope is, by 6.0 or 7.0, players are demanding the item squish, and by then it’s not controversial at all. It’s like a celebration when we finally do it.
Maar ik vind het inderdaad een goed idee om alles eens terug tot een wat lager aantal te brengen. Tanks met bijna 1 M hp, en zelfs gewone dps en healers op meer dan 500 k ... Liever wat minder toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Chefbierrr schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:13:
Talking about numbers:

[video]
Ja DPS nummers gaan helemaal nergens meer over. En dan begin je met 30k op een vers gedingde 90. :)

Stats zijn ook ontploft met 8000 spirit en 12000 intellect.

[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 25-08-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Talking about numbers:

[video]
Valt mee, ik zag een monk tank op de 5.4 PTR die 1.2 miljoen dps deed tijdens een raid :X.
Blijkbaar is vengeance nog niet genoeg generfed :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 25-08-2013 14:05 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Laatst online: 15:25

DarkUnreal

Postmaster General

Talking about numbers:

[video]
800K DPS, en 18K HPS.. wtf :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-03 22:05

Hierkomik

Zo dan...

Heartstone is nu al een groter success dan WoW TCG als ik de streams zo zie. Het is precies wat het zou moeten zijn (zal er nu niet te veel op in gaan, want daar is een andere thread voor).

Ik ben naast de item squish ook wel benieuwd naar de button bloat removal.
Bij hunters kunnen ze nog wel wat dingen samenvoegen (bijv tranq shot effect zou op een andere shot kunnen, of serpent sting inbouwen in cobra shot, het is nu een extra knop bij start van het gevecht) of weghalen. Bij andre classes zal dat niet anders zijn.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:35
De hunter is de enige klasse waarvan ik constant het gevoel heb dat ik weer één of andere
knop/skill heb vergeten te gebruiken. De andere klasses die ik speel (warrior, dk, priest, shammy, pally, rogue) vind ik nog meevallen qua button bloat

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er schijnt een of andere gast te zijn van 4Chan wie al sinde TBC 'voorspellingen' doet voor expansions en het iedere keer bij het juiste eind heeft. Hij heeft blijkbaar weer een gok gedaan voor de volgende expansion. Geen idee of het waar is, maar ok. Een beetje speculeren over de volgende expansion is altijd leuk :P

Hier een copy-paste van zijn post:
Sup guys, its that time of year again. As usual I post, you call bullshit, its all confirmed at blizzcon. So buckle up.

World of Warcraft: The Dark Below
>covers levels 90 to 100
>The primary antagonist’s are Azshara and her naga, N’zoth and his faceless ones and the kvaldir clashing with the zandalari
>No new character models planned at launch as they are getting sub race options which require more animation time
>Zones will be connected to other locations in the game and can be accessed from above in their lore respective zones, however they can also be accessed by underground tunnels called the “Webway”, ancient aqir carved deep roads that act as deeprun tram style shortcuts to keep everything feeling connected.
>Locations are split between underwater, underground and island based.
>no new level of flying, climbing arachnid mounts for underground, some new aquatic mounts including a ship take their place.

Zones:
>lvl. 90-92 Azjol-Nerub, The New Kingdom: In the wake of wrath of the lich king the remaining nerubians not cursed to a life of undeath have thrived in a far less predatory environment and the hive city is once again alive with activity. However they have unearthed an artefact related to “The Final Titan” which has lead to the city nation coming under siege from Nzoth’s faceless army. They have sent envoys to both Alliance and Horde to come to the aid. The zone is an underground city complex based off the instances in wrath of the lich king

>lvl. 90-92 Kul Tiras: The results of the end of the siege of Orgimmar have lead jaina on a journey of rediscovering what life and family means to her. Using the magical assets of dalaran she has relocated her home island nation just in time to discover the once peaceful port she called home is under siege by naga in unprecedented numbers. Jainas brother has located something called “The heart of neptulon” which both naga and for some reason the forsaken are seeking.
CONT.
>lvl. 92-94 The Maelstrom: Thanks to the efforts of thrall and the earthen ring, aided by the begrudging earth mother Therazane to heal the wounds caused by Deathwings cataclysm, the once furiously churning Maelstrom has quieted. Both the explorers guild and the reliquary seek to explore the littered ring of uncharted islands around the former engine of chaos and destruction that has left a graveyard of half destroyed galleons littered around the islets that mark its outer edge. Who knows what long lost relics have come to rest on these shores?

>lvl. 93-95 World’s Heart: At the centre of the aqir web way lies the centre of the colossal titan world engine. A massive installation known as the worlds heart. Once left to gather dust and lie forgotten it is now the focus of N’zoths second attempt to reorigionate the entire world in his own image. Fortunately the engine has been under the watch of an unexpected protector, Magni Bronzebeard the Diamond king of the Earthen has awoken ready to call heros to the halls below the Iron Forge to save the Worlds Heart from the old gods.
>lvl. 94-96 Ruins of Tel’dranash: Deep below darkshore waits a labyrinthine maze of Kaldorei ruins. Spirits of long dead and long tormented Highborne roam these dead halls where the minions of the old gods seek both the origional moonwell “The tear of Elune” and to poison the roots of Teldrassil to fell the great treetop home of the Night Elves. Players are sent to explore the newly discovered entrance to the ruins in Remtravel’s Excavation by both Malfurion Stormrage and Warchief Lor’themar to stop the corruption of Kalimdors forests from the roots – and to make sure the other faction doesn’t obtain any possible long lost Highborne relics of power that may remain in the ruins.

CONT.

>lvl 95-97 Gishan Caverns: Taking the fight to the Naga a coalition of Goblins and Gnomes have, when not breaking out into fights over which is the better explosive the use, have excavated a series of caverns from one of the larger islands surrounding the maelstrom into deep volcanic caverns filled with giant creatures. Players will be cut off from their escape and discover why even the Naga fear to tread here.

>lvl 96: The Drowned Reaches: This far below the sea even light may die. Heros that breach the danger of the Gishan Caverns find an undersea forest of dark coral, luminescent monsters and amidst the ancient Highborne temples and rotten sea vessels the unexpected reveal of the sunken ruins of Zandalar.
Players will finally encounter the Prophet Zul, the avatar of Nzoth who is attempting to turn the imprisoned Zandalari that didn’t agree with his zealots into faceless ones for his masters army. A new faction “The Zandalar Court” are interacted with as The dethroned troll king Rastakhan pleads with the heros of both factions to defeat Zul and restore his people.

>lvl 96-98: Nazjatar: Capital city of the Naga, seat of Queen Azshara, this ethereal city of lights at the bottom of the ocean has seen better days. The cataclysm rocked the world to its core, the ocean floor did not escape and nor did the city. Players have freed the Kraken from the nagas influence and in their frenzy are crushing the city beneath them.
The naga appear to be on the retreat and the Alliance and Horde move in to end them. Never questioning just what they might be retreating to.

>lvl 97-99: Nya’lotha, The Dead City: Following the Naga into the rift leads players to a sight that would drive a weaker resolve mad. Neither truly organic or Architecture we see the form of an Old God released. N’zoth does not reside in Ny’alotha, he IS Ny’alotha. An endless city of Madness and Despair twisting and winding in impossible ways in every direction. Players must take down all of N’zoth’s Generals and the remaining Naga before entering the core of N’zoth at the center of the tormented land.

>lvl 100: The Rift of Aln/The Nightmare: Neither part of Azeroth or the Emerald Dream proper, The Rift of Aln is N’zoths pathway into the dream. His attempts to rebuild the world to his liking have failed multiple times in Azeroth. In a last ditch effort he has pushed through the bonds that kept his nightmare echo contained now that the green flight has lost most of its power. If the heros of Azeroth cannot stop N’zoth then he will rewrite the dream and endless darkness will pour from the worlds Emerald portals and drown the lands in eternal shadow.
Dungeons:
>Tomb of Sargeras
>Bloodsail Cove
>Mak’ara
>The World Engine
>Zandalar, The Drowned Treasury
>Zandalar, Archive’s of History
>Crypts of the Highborne
>Heroic Blackfathom deeps
>Heroic Azjol Nerub

Raids:
>The Abyssal Maw
>Palace of the Consort
>The Echoing Darkness

Scenarios:
>Whispering Woods
>Faceless Invasion (Ironforge)
>Naga Invasion (Silvermoon)
>Too greedily and Too Deep
>A Pirates Wedding Party
>Horns of the Kval’dir
>Blazing Shipyard
>Infiltration
>Tears of Elune
>Battle for Gilneas
>Battle for the Undercity

Battlegrounds:
>Azshara crater
New system: PATH OF THE TITANS
An account wide progression system where all characters on one account earn “Titanic Experience” that increases progression for all characters on the account in the new system. Sharing perks such as mounts at level 10 and +10% honour points in battlegrounds it allows players to enjoy the game on any character without feeling like they are being hindered too much by changing character.
Milestones will also include cosmetic gear, rare cosmetic glyphs and booster packs for Blizzards Hearthstone digital CCG

NO
>new class
>new races
>models at launch
>4th specs across the board

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Kapoen schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:19:
De hunter is de enige klasse waarvan ik constant het gevoel heb dat ik weer één of andere
knop/skill heb vergeten te gebruiken. De andere klasses die ik speel (warrior, dk, priest, shammy, pally, rogue) vind ik nog meevallen qua button bloat
Serieus ? Hunter vind ik juist vrij simpel om te spelen qua spell management. Daarom zou ik zeker het nut van de ingebouwde serpent sting niet in zien, vroeger had je niet eens cobra shot en moest je het steeds recasten.

Shaman daarentegen :/ Al m'n action bars staan vol en dan heb ik nog steeds het gevoel dat ik iets mis, zeker toen ik de Brawler's Guild eens aan het testen was, bleek dat ik de helft van m'n cds niet gebruikte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik vind eigenlijk dat ongeacht welke class je vaak veel spells/cooldowns/etc.. in de gaten moet houden. Want de klacht dat wellicht iets vergeten bent, hoor ik eigenlijk te vaak. Gelukkig erkend Blizzard het probleem en onderzoeken ze of ze daar iets aan kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Maar ik vind het inderdaad een goed idee om alles eens terug tot een wat lager aantal te brengen. Tanks met bijna 1 M hp, en zelfs gewone dps en healers op meer dan 500 k ... Liever wat minder toch :)
Maakt dat wat uit dan, zolang de verhoudingen maar niet veranderen.
De enige reden voor een number squash lijkt me te liggen in een eventuele technische beperking van de engine, verder maakt het weinig uit.

[ Voor 3% gewijzigd door blouweKip op 25-08-2013 18:26 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:08:
Ik vind eigenlijk dat ongeacht welke class je vaak veel spells/cooldowns/etc.. in de gaten moet houden. Want de klacht dat wellicht iets vergeten bent, hoor ik eigenlijk te vaak. Gelukkig erkend Blizzard het probleem en onderzoeken ze of ze daar iets aan kunnen doen.
Maar op zich bieden ze al oplossingen hiervoor onder de vorm van macro's en addons. Als dat niet genoeg is doe je waarschijnlijk iets mis, of ligt de class je gewoon niet.

Bovendien zijn er al hele tijd mensen aan het klagen over het feit dat WoW te simpel wordt, en dat is ook zo, dus waarom het nog simpeler maken ?

Om een concreet voorbeeld te gebruiken: Inquisition bij Paladins. Inquisition is 1 van de main spells die je actief moet houden, zo worden meteen de beteren van de "noobs" onderscheidden. Om dit te doen wordt er vaak gebruik gemaakt van ClCRet of TellMeWhen, dus het wordt reeds versimpeld ! Nu met 5.4 gaan ze in plaats van 10 sec per HP er 20 sec van maken, wat Inquisition nog meer tot de achtergrond drijft. Dan blijft de vraag: Is Inquisition nog wel nodig ? Waarom wordt het geen passive ?

Of om het voorbeeld te geven van Arcane Mages in Cataclysm, waar ze juist te weinig spells en variëteit hadden ...

Bij de meeste classes valt de spell management eigenlijk zeer goed mee, er zijn natuurlijk uitzonderingen, die wat getweaked kunnen worden, maar voor de rest mag het aantal spells en cooldowns toch hetzelfde bijven imo :)
blouweKip schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 18:26:
[...]

Maakt dat wat uit dan, zolang de verhoudingen maar niet veranderen.
De enige reden voor een number squash lijkt me te liggen in een eventuele technische beperking van de engine, verder maakt het weinig uit.
Het verschil tussen verschillende levels wordt gewoon te veel doordat alles exponentieel stijgt. Bijvoorbeeld in battlegrounds: low level pvp is best balanced qua HP en "damage" (op sommige OP classes na natuurlijk, maar daar gaat het niet over) terwijl de brackets van Cataclysm en MOP gewoon niet werken door het gigantische verschil in HP van bijvoorbeeld een level 80 en 84.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die worden toch gescaled tegenwoordig?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Avondje Brawler fights gedaan :D Rank 1-6 in minder dan een uurtje, maar daarna werd het kutter. Al met al toch net rank 8 gehaald, en zit nu vast bij Hexos. GE-WEL-DIG gevecht! Echt, chapeau Blizz, heerlijke mechanics.

Helaas lack ik de gear om 100k sustained te doen, dus ik laat 'm nog even links liggen. Maar echt heel erg tof!

Wel m'n Brawler titel binnen :)

edit: En m'n 2de Warbringer mount net :>

edit2: Even een shout-out naar de Warlocks hier, gruwelijke class _O_ Ik geniet met volle teugen.

[ Voor 15% gewijzigd door London op 25-08-2013 23:06 ]

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-03 22:05

Hierkomik

Zo dan...

JimDB schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 19:14:
[...]

Maar op zich bieden ze al oplossingen hiervoor onder de vorm van macro's en addons. Als dat niet genoeg is doe je waarschijnlijk iets mis, of ligt de class je gewoon niet.

Bovendien zijn er al hele tijd mensen aan het klagen over het feit dat WoW te simpel wordt, en dat is ook zo, dus waarom het nog simpeler maken ?

Om een concreet voorbeeld te gebruiken: Inquisition bij Paladins. Inquisition is 1 van de main spells die je actief moet houden, zo worden meteen de beteren van de "noobs" onderscheidden. Om dit te doen wordt er vaak gebruik gemaakt van ClCRet of TellMeWhen, dus het wordt reeds versimpeld ! Nu met 5.4 gaan ze in plaats van 10 sec per HP er 20 sec van maken, wat Inquisition nog meer tot de achtergrond drijft. Dan blijft de vraag: Is Inquisition nog wel nodig ? Waarom wordt het geen passive ?
Het feit dat je een addon gebruikt geeft al aan dat het in ruwe vorm niet heel micro friendly is.
Als je bepaalde addons niet hebt, wordt je soms meteen voor noob uitgemaakt :O
De devs kijken daarom ook vaak naar addons en kijken of ze A) de utility in WoW zelf moeten bouwen B) het ongewenst is en dus aan te passen door bijvoorbeeld de wijziging die jij aangeeft of C) ok is als addon.
Ze hebben bijvoorbeeld niet zo heel veel gedaan aan de crafting en auctioneer interface die standaard in WoW zit, omdat addons daar 'nice to have zijn'. Addons die in PvE en PvP gebruikt worden, worden iets meer onder de loep genomen.

Basically als je een addon MOET hebben, is de kans groot dat er iets mis is. En ja, dat betekent dat DBM ook naar mijn mening ingebouwd moet worden oid. Ik vraag me namelijk zeer af hoeveel mensen er raiden zonder DBM. Dat zal niet zo veel zijn volgens mij...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 13:24
Het verschil tussen verschillende levels wordt gewoon te veel doordat alles exponentieel stijgt. Bijvoorbeeld in battlegrounds: low level pvp is best balanced qua HP en "damage" (op sommige OP classes na natuurlijk, maar daar gaat het niet over) terwijl de brackets van Cataclysm en MOP gewoon niet werken door het gigantische verschil in HP van bijvoorbeeld een level 80 en 84.
Tja, tijdens levellen wordt er inderdaad wat geschaald maar laten we wel wezen: levelling bg's zijn nu ook niet echt belangrijk, dat zou men kunnen omzeilen door gebruik te maken van al bestaand technologie waarmee je iedereen in zon BG gelijk maakt (gebeurd al in pvp en pve).
Een numbersquash is dus niet perse nodig mits er geen technische limitaties zijn, dat laatste lijkt dus ook de reden te zijn dat blizzard het wel gaat doen (de engine schijnt tegen de limiet aan te gaan lopen).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Las Vegas schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:59:
Al met al toch net rank 8 gehaald, en zit nu vast bij Hexos. GE-WEL-DIG gevecht!
Ik zit nu dus ook vast op deze boss, en ik vindt het niet echt een geweldige boss.
Heeft ook wel te maken met het feit dat na elke try van 10-15s je weer 20min in de rij mag staan, zo doe je dus nooit de benodigde ervaring op. Heel veel bosses waren wel leuk, sommige wat moeilijker dan de andere (afhankelijk van class), maar Hexos mag wat mij betreft naar de prullenbak, ik zal er geen traan om laten.

*dagboek*
Eindelijk na 1,5 week weer eens een raid, 3 nieuwe DPS-ers en gewoon op tijd kunnen beginnen. Op de eerste boss een whipe, een mage gebruikte een verkeerde skill, en kreeg het voor elkaar om ook nog een collsiion te veroorzaken, dus iedereen was wel weer een achievement rijker. Daarna gingen de eerste 3 bosses lekker neer met alle DPS boven 110k DPS.

Tortos kostte ons 3 tries omdat onze normale kicker er niet was, dus was improviseren. Daarna nog 3 whipes gehad op megera. Elke keer ging het mis op de 6th head, dus besloten maar om hero te gebruiken in de 5de rampage om so de 6de head zo kort mogeklijk te laten zijn, dus dat was meteen een kill. Daarna nog j'kun gedaan en daarna was de raid over. Was eindelijk weer eens een fatsoenlijke raid met gemotiveerde mensen. Hopelijk dinsdag durumu en die bloed-boss en dan gaan whipen op DA :p

3 coins gebruikt, en 3 keer gold gekregen. Heb wel eindelijk een nieuwe neck en offhand (met dank aan de mage die 2* passed), daarentegen heb ik een thunderforged item laten lopen omdat het voor mij een minor upgrade was terwijl de mage het goed kon gebruiken. Een voorbeeld van : gun iemand iets en ze doen het ook voor je terug. Nog maar 410 haste-rating te gaan voor mijn 10124 haste cap.
*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:50
*Dagboekje*

Met mijn shaman op level 90 heb ik nu 10 chars op max level. Direct wat dungeons gespammed en de 2 scenarios voor de 502 boots. Een paar uur later en de eerste vleugel van MSV in. Helaas daar geen drops.

Toen de 2e vleugel even uit proberen en helaas kwam ik binnen op een bestaande sessie, dus een boss gemist. Bij de anderen ook alleen maar weer gold en moet weer in de queue voor de eerste boss.
Alleen zijn de queues op SWC minimaal een half uur dus werd het een beetje te laat om opnieuw te queuen.

Ook met mijn paladin even getracht het ilvl wat op te krikken maar ook alleen maar weer gold en gelukkig met 1 coin toch nog een nieuwe broek er uit gehaald. De rest van de queues ook daar weer bijna allemaal 45 min.
Hopelijk gaat het Connected Realms principe hier ook wat meer snelheid in brengen want als ik op mijn chars op Chamber of Aspects in de queue ga dan is het vaak na 10 minuten al klaar.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

sabriel schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:45:
[...]

Ik zit nu dus ook vast op deze boss, en ik vindt het niet echt een geweldige boss.
Heeft ook wel te maken met het feit dat na elke try van 10-15s je weer 20min in de rij mag staan, zo doe je dus nooit de benodigde ervaring op. Heel veel bosses waren wel leuk, sommige wat moeilijker dan de andere (afhankelijk van class), maar Hexos mag wat mij betreft naar de prullenbak, ik zal er geen traan om laten.
Hmm apart, aan je armory te zien heb je wel voldoende item level om 'm te halen. Vind je de mechanics zo lastig dan? Kwestie van continu naar het open gaatje draaien en ondertussen blind je rotatie uitvoeren. Dat laatste kan echter nog wel eens lastig blijken voor sommige classes.

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo. 3 weken vakantie achter de rug. Veel gebeurd in die tijd.
Guildleader en voormalig main tank stopte met raiden. Veel problemen met signups etc.

Ziet erna uit dat ik in 5.4 meer een tank rol ga innemen. Helaas.
Ondertussen maar weer begonnen met recruitment. Nu nog een healer vinden en we zitten weer op 12 man. Moet goed genoeg zijn voor 5.4

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:51

vhal

ಠ_ಠ

Hexxos is nogal irritant. Op den duur zit je in een soort van tunnelvisie en raak je uiteraard op 15% weer zo'n 'wall' waardoor je weer 20minuten in de queue kan wachten. Toch maar weer eens aan beginnen nu ik wat 'betere' gear heb. Toen had ik nog iets van 515, nu rond de 526 - ik raid niet - dus wellicht gaat het allemaal wat sneller.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Las Vegas schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:51:
[...]

Hmm apart, aan je armory te zien heb je wel voldoende item level om 'm te halen.
Zijn ilevel is niet interessant. Hij moet gewoon voldoende sustained dps hebben zonder van zijn character weg te kijken. Hexos heeft een kleine 12M hp en je hebt een kleine 2 minuten de tijd om hem dubbel te vouwen, dus daar heb je 100k sustained dps voor nodig. Het zal mij verder worst wezen met welk ilevel je dat doet. :P

Het zijn daarom ook vooral clickers die bij Hexos vol tegen een muur oplopen. Als je al jaren gewend bent om elke ability te hotkeyen en blindelings een efficiënte damage output weet neer te zetten, dan beschik je gewoon over een vaardigheid die niet in ilevels is uit te drukken.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rone schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:24:
[...]

Zijn ilevel is niet interessant. Hij moet gewoon voldoende sustained dps hebben zonder van zijn character weg te kijken. Hexos heeft een kleine 12M hp en je hebt een kleine 2 minuten de tijd om hem dubbel te vouwen, dus daar heb je 100k sustained dps voor nodig. Het zal mij verder worst wezen met welk ilevel je dat doet. :P

Het zijn daarom ook vooral clickers die bij Hexos vol tegen een muur oplopen. Als je al jaren gewend bent om elke ability te hotkeyen en blindelings een efficiënte damage output weet neer te zetten, dan beschik je gewoon over een vaardigheid die niet in ilevels is uit te drukken.
Tuurlijk is zijn item level wel interessant. Mijn item level is 501 en daarom gewoon te laag om de benodigde 100k sustained te doen. Ik beschik over meer dan voldoende vaardigheid om mijn rotatie blind uit te voeren en het maximale eruit te halen, maar omdat ik simpelweg niet voldoende gear heb om 100k sustained te doen kan ik de fight gewoon nog niet halen.

Wellicht dat zijn item level niet interessant is als hij niet over die vaardigheid beschikt, dan heb je wel een punt. Maar als het puur op de dps requirement aankomt dan speelt itemlvl absoluut een rol.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 26-08-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Las Vegas schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:32:
[...]

Tuurlijk is zijn item level wel interessant. Mijn item level is 501 en daarom gewoon te laag om de benodigde 100k sustained te doen. Ik beschik over meer dan voldoende vaardigheid om mijn rotatie blind uit te voeren en het maximale eruit te halen, maar omdat ik simpelweg niet voldoende gear heb om 100k sustained te doen kan ik de fight gewoon nog niet halen.

Wellicht dat zijn item level niet interessant is als hij niet over die vaardigheid beschikt, dan heb je wel een punt. Maar als het puur op de dps requirement aankomt dan speelt itemlvl absoluut een rol.
Dat is inderdaad de keerzijde van de medaille, maar ik doelde meer op het feit dat een clicker, of iemand die zijn class niet helemaal onder de knie heeft, ook niet veel zal hebben aan een ilevel van 550. Zodoende raakt de uitspraak 'je ilevel is hoog genoeg, dus je kunt Hexos verslaan' ook kant noch wal omdat dat niets zegt over iemands bekwaamheid.

Dat is enerzijds ook juist het toffe aan de Brawler's Guild; met enkel goeie gear kom je er niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:51

vhal

ಠ_ಠ

Maar met goede gear duurt het gevecht ook weer korter waardoor de kans minder groot wordt dat je faalt. Met 200k dps duurt het al een minuut korter. Beetje buffs scoren in een groep, prepotten, cooldowns poppen en Hexxos ligt ws. plat voordat je het weet.

Ik denk dat ik vanavond maar eens ga kijken hoever ik kom.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Gear is voor mij geen issue, ik ben een semi-clicker maar weet ook de keybinds blindelings te vinden. Het probleem van mij met Hexos is het draaien naar de correcte richting. Ik ga zelfs zo ver dat ik geen DPS doe om me maar te focussen op de maze en zelfs dat lukt niet eens. Draaien doe ik overigs met de muis.

Wat is eigenlijk voor deze boss de beste positie voor de camera. Volledig van bovenaf of betekend dit dat het richten van de kijk-richting vermoeilijkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Makkelijkste drie challenge modes gedaan. Alle drie zilver twee dicht bij goud in een avondje per challenge mode.

Groep is niet optimaal, maar we gaan toch proberen uiteindelijk goud te halen. Eerst even allemaal zilver.

Groep bestaat uit : Brewmaster monk, Mistweaver monk, Enhancement shaman, Retribution paladin, Beastmaster hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:24
Dat brawler spul moet ik ook eindelijk eens aan beginnen... Heb al heel lang zo'n invitation, maar nog nooit iets mee gedaan.

Kun je eigenlijk zonder tactics te lezen de eerste zoveel ranks op gezond verstand halen? Dus gewoon floor animations in de gaten houden en ontwijken etc?

Beetje paladin burst en een hoop ligt sowieso snel om hoop ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Ja dat kan, maar niet bij allemaal...

je hebt ook specials die je vind door middel van een quest en dan weetje gewoon niet echt wat je het beste kan doen.
De andere zijn niet zo heel lastig, ik zit nu op rank 6 ? geloof ik maar heb geen zin om door te gaan alleen al het wachten tot ik mag is al te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mektheb schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:53:
Ja dat kan, maar niet bij allemaal...

je hebt ook specials die je vind door middel van een quest en dan weetje gewoon niet echt wat je het beste kan doen.
De andere zijn niet zo heel lastig, ik zit nu op rank 6 ? geloof ik maar heb geen zin om door te gaan alleen al het wachten tot ik mag is al te lang...
Ok. Ik heb inderdaad ook 2 van die quests, maar laat ik eerst de standaard bosses maar eens doen. Voordeel van een low pop realm is hopelijk dat deze wachttijden ook niet al te lang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

Carthrax schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:42:
*Dagboekje*

Met mijn shaman op level 90 heb ik nu 10 chars op max level. Direct wat dungeons gespammed en de 2 scenarios voor de 502 boots. Een paar uur later en de eerste vleugel van MSV in. Helaas daar geen drops.
Ik kan daar op mijn lock niet aan beginnen omdat ik geen epic flying heb.. :s

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
IntToStr schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:54:
[...]

Voordeel van een low pop realm is hopelijk dat deze wachttijden ook niet al te lang zijn.
Helaas, één of andere snuggere Henk bij Blizzard was op het briljante idee gekomen om CRZ ook in de Brawler's Guild te activeren. Mensen van andere realms kunnen dus probleemloos je queue time komen verlengen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
IntToStr schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:51:
Dat brawler spul moet ik ook eindelijk eens aan beginnen... Heb al heel lang zo'n invitation, maar nog nooit iets mee gedaan.

Kun je eigenlijk zonder tactics te lezen de eerste zoveel ranks op gezond verstand halen? Dus gewoon floor animations in de gaten houden en ontwijken etc?

Beetje paladin burst en een hoop ligt sowieso snel om hoop ik :p
eerste 7 ranks --> icy-veins --> events --> brawlers Guild. Staat perfect wat je moet doen en wat de abilities zijn.
IntToStr schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:54:
[...]

Ok. Ik heb inderdaad ook 2 van die quests, maar laat ik eerst de standaard bosses maar eens doen. Voordeel van een low pop realm is hopelijk dat deze wachttijden ook niet al te lang zijn.
Helaas, brawlers guild is merge van verschillende servers. Dus zelfs op low pop realm kan je een grote que verwachten.

[ Voor 27% gewijzigd door sabriel op 26-08-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
hmr schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:03:
[...]

Ik kan daar op mijn lock niet aan beginnen omdat ik geen epic flying heb.. :s
Wat heeft epic flying met de boots quest te maken? Of bedoel je iets anders? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 09:43
hehe ja ik zag ook al zoiets voorbij komen:

Overigens is dit wel een rank 1 parse overall van de prot paladin:

http://worldoflogs.com/re...=8331&e=8473#Imnotdraenei
Jerry schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 14:05:
[...]

Valt mee, ik zag een monk tank op de 5.4 PTR die 1.2 miljoen dps deed tijdens een raid :X.
Blijkbaar is vengeance nog niet genoeg generfed :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kapoen schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:38:
[...]

Wat heeft epic flying met de boots quest te maken? Of bedoel je iets anders? :)
Bedoel Pandaria Flying ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-01 18:05

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Chefbierrr schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:46:
hehe ja ik zag ook al zoiets voorbij komen:

Overigens is dit wel een rank 1 parse overall van de prot paladin:

http://worldoflogs.com/re...=8331&e=8473#Imnotdraenei

[...]
Insane man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Avondje Warlock green fire quest. 12 tries, 4x < 5% wipe :( Ben er zo dicht bij, maar continu word ik tegengewerkt of maak ik zelf stomme fouten.

Wel toffe fight opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Net in 45 minuten van rank 1 naar rank 7 gegaan in Brawler's Pub. Gewoon blind in gegaan en maar zien waar het schip strandt. Maar 2x dood gegaan door een mechanic die niet helemaal obvious was. Helpt natuurlijk als je gewoon even burst met ilvl 536. Soms waren de bosses al neer voordat ze iets speciaals deden.

Nu op naar de fun fights. Vind het wel een leuke feature, had ik eerder moeten doen :D

Ben ook wel benieuwd naar de proving grounds in 5.4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Grrmbl, zit ik met m'n level 89 hunter cataclysm quests te doen omdat ik zo nodig enchanting wil levellen.
Daarnaast zijn alle cataclysm resources ontzettend duur op mijn realm, anders had ik met mijn priest/tailor rustig hopen cloth armor kunnen maken en vervolgens kunnen disenchanten.

Ik weet wel dat Verlok Stand in Deepholm een goede plaats is om cloth te farmen, maar die plaats is drukbezet dankzij CRZ. Dus nu doe ik quests met m'n hunter voor groene items en nog wat extra cloth te scoren.

Qua MoP resources zit ik al goed, dankzij al de Tillers farms die ik heb op andere chars. Daarnaast heb ik ook al tonnen groene items appart gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Kapoen schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:05:
Grrmbl, zit ik met m'n level 89 hunter cataclysm quests te doen omdat ik zo nodig enchanting wil levellen.
Daarnaast zijn alle cataclysm resources ontzettend duur op mijn realm, anders had ik met mijn priest/tailor rustig hopen cloth armor kunnen maken en vervolgens kunnen disenchanten.

Ik weet wel dat Verlok Stand in Deepholm een goede plaats is om cloth te farmen, maar die plaats is drukbezet dankzij CRZ. Dus nu doe ik quests met m'n hunter voor groene items en nog wat extra cloth te scoren.

Qua MoP resources zit ik al goed, dankzij al de Tillers farms die ik heb op andere chars. Daarnaast heb ik ook al tonnen groene items appart gelegd.
Profs levelen is nooit mis (ik moet het ook nog gaan doen eigenlijk O-)), gelukkig levert het ook nog wat geld op! Wat betreft dat het altijd zo druk is, probeer andere tijden en dan vooral RAID tijden als je zelf niet hoeft te raiden op andere chars. Vaak is het dan lekker rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Questen is toch nog wat leuker dan puur rondjes lopen, vind ik :)

Omdat ik toch nog de Tol'vir portal moest activeren heb ik die area dan ook maar meteen gekozen om te questen. En als ik dat lang genoeg volhoud kan ik misschien nog een kameel mount kopen, win/win! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik moet nog steeds eens mijn engineering verder levelen. Wat k*t prof is dat om te levelen zeg. :/
Ik zit nu op 381 dus heb nog ff te gaan. Alleen die mats zijn zo verschrikkelijk duur.

[ Voor 30% gewijzigd door Zeror op 27-08-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dat doet me er aan herinneren dat ik nog m'n mining + herbalism op de druid af moet maken. Zit ook pas op 70 of zo voor allebei :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Komende reset een break van raiden, maar even kijken hoe dat bevalt :)
Heb in ieder geval al wat mounts aangeschaft die ik nog niet had (o.a. de Hodir repair mount)

Ben nogal aan het dubben wat ik met 5.4 ga doen. Opties waar ik uit wil kiezen

- Gewoon door spelen zoals ik nu al doe.
- Priest van mainspec veranderen (Holy -> Shadow), en zo door raiden
- Priest van mainspec veranderen, dito als hier boven, maar dan social.
- Reroll naar resto druid, en zo door raiden
- Of geheel stoppen nadat ik mijn cloak legendary heb gemaakt en Oggrimmar raid sowieso in LFR gecleared heb.

Ik neig heel erg naar de laatste optie. Het leek me wel een mooie afsluiter om met volledig BiS ToT normal en Legendary cloak te stoppen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Mijn idee ook inderdaad :), lijkt me wel lachen om die cape ff te scoren en toch de rest in LFR en degelijke te doen en verder wat aan te rommelen met achievments, en thats it eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:23:
Mijn idee ook inderdaad :), lijkt me wel lachen om die cape ff te scoren en toch de rest in LFR en degelijke te doen en verder wat aan te rommelen met achievments, en thats it eigenlijk.
Heb zelf mijn grote account al stop gezet.... ben nu wat aan het aanklooien met mijn lock. Heb hem horde gemaakt omdat alliance me verveelde en ben nu beetje aan gearen. Ik wacht nog even af maar voorzie dat ik er ook mee ga stoppen. Geen tijd meer om te raiden en heb de rest wel gezien.

Naar mijn menig is WoW gewoon een stuk minder geworden door alle veranderingen om alles maar makkelijk te maken. Zonder goede guild moet je maar geluk hebben dat je niet in een PUG komt waar iedereen maar denk dat LFR-tactics ook bij normal gelden en je alleen 12121212121212121313123 hoeft te drukken en je loot krijgt.

De goede groepen daarentegen vragen een dermate hoog ilevel dat het gewoon niet te doen is... Men kijkt niet meer naar skill. Op mijn alt accountje mis ik ook nog eens alle achievements die ik op mijn main wel heb dus dat helpt ook niet mee.

Al met al is de lock nu nog wel even leuk maar merkte gewoon dat ik op alles was uitgekeken. Mijn monk speelde ik veel de laatste tijd maar meer dan ToT's eerste 5 heb ik niet gezien met PuGs. Priest,Rogue,Hunter in tijden niet aangeraakt. En mijn pala af en toe een instancje getanked. Heb het gewoon geschoten met TOES,MSV,HOF..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:44
ValHallen schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:22:
Komende reset een break van raiden, maar even kijken hoe dat bevalt :)
Heb in ieder geval al wat mounts aangeschaft die ik nog niet had (o.a. de Hodir repair mount)

Ben nogal aan het dubben wat ik met 5.4 ga doen. Opties waar ik uit wil kiezen

- Gewoon door spelen zoals ik nu al doe.
- Priest van mainspec veranderen (Holy -> Shadow), en zo door raiden
- Priest van mainspec veranderen, dito als hier boven, maar dan social.
- Reroll naar resto druid, en zo door raiden
- Of geheel stoppen nadat ik mijn cloak legendary heb gemaakt en Oggrimmar raid sowieso in LFR gecleared heb.

Ik neig heel erg naar de laatste optie. Het leek me wel een mooie afsluiter om met volledig BiS ToT normal en Legendary cloak te stoppen.
Van Holy naar Shadow gaan ;) voor tips etc howtopriest.com of je kan altijd ff vragen ;)
En SoO toch ff op normal clearen zitten toch weer een paar schitterende gevechten in de raid.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zeror schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:46:
Ik moet nog steeds eens mijn engineering verder levelen. Wat k*t prof is dat om te levelen zeg. :/
Ik zit nu op 381 dus heb nog ff te gaan. Alleen die mats zijn zo verschrikkelijk duur.
De voordelen van engineering in MoP vallen me een beetje tegen. Ik heb engineering bijna maxed op mijn paladin en ik vraag me af waarom. Je kan een ilevel 476 helm maken die weliswaar een paar stevige bonussen heeft dankzij de cogwheels, maar door LFR gear ingehaald wordt. Engineering biedt geen epic gun/bow meer aan, maar wel een extreem dure ilevel 450 gun :?

Goed je hebt een paar leuke on use speelgoedjes voor je belt en gloves, maar die wegen toch niet op tegen andere profession bonussen imho. Gelukkig komt er nog een nieuwe mount aan in 5.4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik had in eerste instantie Engineering genomen, omdat ik die helicopter mount wilde hebben. Alleen nu heb ik beide helicopter mounts en ben er ook al weer op uitgekeken. :O
Zit er dan ook heel erg aan te twijfelen of ik engineering wel verder level of de proffession maar gewoon cancel en een andere kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Zeror schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:20:
Ik had in eerste instantie Engineering genomen, omdat ik die helicopter mount wilde hebben. Alleen nu heb ik beide helicopter mounts en ben er ook al weer op uitgekeken. :O
Zit er dan ook heel erg aan te twijfelen of ik engineering wel verder level of de proffession maar gewoon cancel en een andere kiest.
Je krijgt een nog betere mount in 5.4 met engineering :P.
Sky golem: http://ptr.wowhead.com/spell=139192#recipes

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 27-08-2013 11:27 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sky Golem <3 Heb al 45 steels opgespaard, wil er 2 maken en er dan eentje verkopen.

Green Fire quest net gehaald! :D Dikke adrenalinestoot hoor, jezus! Tofste gevecht OOIT! Speel al ruim 8 jaar WoW, maar zelden zo hard gejuicht na het killen van een boss, haha. Ging ook echt perfect gewoon, voor ik het wist was de boss al op 20% en kon de ember tap / shadowburn phase beginnen. Belangrijkste was rustig blijven, hoe cliché dat ook klinkt. Ik heb 't zo'n 35-40x gedaan, en veel tries <20% gehad, maar dan werd de boel heel chaotisch en kreeg ik beide doom lords op me etc en ging ik alsnog dood. Nu ging het echt gesmeerd, 1 doom lord continu gebanished en de ander had eigenlijk de hele fight de pit lord op 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Sky Golem WTF DO WANT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zeror schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:20:
Er is ook nog de chopper (bromfiets) mount natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik heb engineering ook puur voor de mounts genomen. Ik ben nu aan het goldfarmen voor de Geosynchronous World Spinner. Wat mij betreft zijn de mechanische mounts nog steeds de beste in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Las Vegas schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:31:
Sky Golem <3 Heb al 45 steels opgespaard, wil er 2 maken en er dan eentje verkopen.

Green Fire quest net gehaald! :D Dikke adrenalinestoot hoor, jezus! Tofste gevecht OOIT! Speel al ruim 8 jaar WoW, maar zelden zo hard gejuicht na het killen van een boss, haha. Ging ook echt perfect gewoon, voor ik het wist was de boss al op 20% en kon de ember tap / shadowburn phase beginnen. Belangrijkste was rustig blijven, hoe cliché dat ook klinkt. Ik heb 't zo'n 35-40x gedaan, en veel tries <20% gehad, maar dan werd de boel heel chaotisch en kreeg ik beide doom lords op me etc en ging ik alsnog dood. Nu ging het echt gesmeerd, 1 doom lord continu gebanished en de ander had eigenlijk de hele fight de pit lord op 'm.
Jammer genoeg duurt het 30 dagen voordat je hem kan maken :(. Stomme daily cooldown...

En gz :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Poops_McGhee schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:52:
Ik heb engineering ook puur voor de mounts genomen. Ik ben nu aan het goldfarmen voor de Geosynchronous World Spinner. Wat mij betreft zijn de mechanische mounts nog steeds de beste in de game.
Yup alleen der is er 1 die er niet bij zit en de beste is :P.

Head of Mimiiiii die is zo tof :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jerry schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:53:
[...]

Jammer genoeg duurt het 30 dagen voordat je hem kan maken :(. Stomme daily cooldown...

En gz :).
Dat is waar ja :(

En thanks!

@Mektheb, klopt. Is de enige flying mount die ik altijd gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Mektheb schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:53:
[...]

Yup alleen der is er 1 die er niet bij zit en de beste is :P.

Head of Mimiiiii die is zo tof :)!
True story, bro. Wordt wekelijks gefarmed, maar ik heb hem nog nooit zien droppen. Op een dag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Er zit trouwens nog een mount aan te komen voor engineers in 5.4: Depleted-Kyparium Rocket

*edit* laat maar, deze zit er al in blijkbaar 8)7 Ik heb er wel nog geen enkele gezien op mijn realm.

[ Voor 28% gewijzigd door Kapoen op 27-08-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben overigens van mening dat Blizzard eens moet kijken om het hele profession systeem te herzien.
Ik denk dat professions veel beter kunnen werken dan nu is. Dan komt erbij dat een prof lvlen naar 600 veel te veel kost in tijd en resources. Dat moet efficiënter kunnen, maar wel met dezelfde uitdaging.

Iets als dat i.p.v. iedere keer weer 75 levels omhoog te gaan een x aantal succesvolle items moet maken of farmen en dat dus een crafting/gathering proces ook kan falen.
Maar ook dat alle items vanaf 1 al kan maken. Alleen dan is de kans dat het proces faalt enorm groot, dan wanneer je al wat rangen hoger bent.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 27-08-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Klopt, dat zouden ze wel aan kunnen pakken inderdaad.

Ik heb gister tailoring naar 600 gelvled. Duur geintje. Vandaag doe ik engineering, ook niet heel goedkoop.

3rde char met engineering dan, wellicht fix ik hier ook een mount op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
ik moet zelf zeggen dat het meest irritante aan het levellen, het mats grinden is.

Vanilla -> Veels te makkelijk
TBC -> Ores? Erg lastig geworden, vooral Fel Iron merk ik.
WOTLK -> Veels te makkelijk (Vooral de cloth slaat nergens op.. 10 stacks in paar minuten)
Cataclysm -> Same here, behalve de cloth
Mists ->over het algemeen erg makkelijk, vooral omdat de AH prijzen echt nergens op slaan. Paar gold voor stack Ghost Iron e.d.

lastigste stukken blijven

Mining: Outland
Cloth: Cataclysm
enchanting mats: Old world (vooral als je net op een grens qua mats vs ilevel zit)
herbing: Nergens moeilijk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
In Mists heb je natuurlijk de Tillers faction die een handje helpt, dat is vooral goed nieuws wanneer je in de volgende xpac nog professions wilt levellen op nieuwe alts.

Cataclysm cloth is idd een b*tch. Als ik bedenk hoeveel stacks ik er al doorgedraaid heb, alleen maar om te kunnen disenchanten. Tailoring had ik gelukkig nog een beetje bijgehouden in Cataclysm zelf.

Dat maakt ook dat een normale 22 slot bag nog redelijk duur is om te maken (want vereist Embersilk Cloth), en de nieuwe 28 slot is al helemaal te duur om te maken/verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Zeror schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:19:
Ik ben overigens van mening dat Blizzard eens moet kijken om het hele profession systeem te herzien.
Ik denk dat professions veel beter kunnen werken dan nu is. Dan komt erbij dat een prof lvlen naar 600 veel te veel kost in tijd en resources. Dat moet efficiënter kunnen, maar wel met dezelfde uitdaging.

Iets als dat i.p.v. iedere keer weer 75 levels omhoog te gaan een x aantal succesvolle items moet maken of farmen en dat dus een crafting/gathering proces ook kan falen.
Maar ook dat alle items vanaf 1 al kan maken. Alleen dan is de kans dat het proces faalt enorm groot, dan wanneer je al wat rangen hoger bent.
Ze hebben het al veel makkelijker gemaakt dan het was. Ben ik best blij mee, eerlijk gezegd. Maar het zou niet te makkelijk moeten worden. Kans op falen van een item maken is best Vanilla.
En ik denk ook dat de economie best hard op zijn gat gaat als lvl 1 chars al superspul kunnen maken. De kans dat je dan nog meer goldfarmers op de server krijgt is dan erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
kon je maar falen met items maken. Professions zijn in mijn ogen nog steeds buiten het farmen om, veels te makkelijk te levellen. Systemen zoals in FFXI, FFXIV e.d. zijn voor mij zelf gewoon veel leuker. Betrek de speler meer bij het craften! Zorg ervoor dat het de speler boeit dat hij craft, en dat het ook tijdens het levellen gewoon nuttig is. Op dit moment is elke vorm van gear die je maakt voor level 90 al bij 1 a 2 quests vervangen..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:26:
kon je maar falen met items maken. Professions zijn in mijn ogen nog steeds buiten het farmen om, veels te makkelijk te levellen. Systemen zoals in FFXI, FFXIV e.d. zijn voor mij zelf gewoon veel leuker. Betrek de speler meer bij het craften! Zorg ervoor dat het de speler boeit dat hij craft, en dat het ook tijdens het levellen gewoon nuttig is. Op dit moment is elke vorm van gear die je maakt voor level 90 al bij 1 a 2 quests vervangen..
Dat ook, maar het mag van mij wel wat spannender zijn kwa prof's een leuke questline apart met "rare items" kan je ook iets maken of een pattern uit vinden.

Nu is het eigenlijk gewoon dat je een bepaalde pattern of iets wil je zoekt het op op wowhead en je ziet wie het dropt of waar of waar je het koopt en klaar.
Eigenlijk verpest alles zoals WoWhead het :P, WTB random stuff ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja het ontdekken van bepaalde patterns, plans, en designs lijkt me veel leuker. En op zich mag het best droppen van een bepaalde mob/boss. Reputation is ook een lastige. Ik niet perse een pattern willen grinden.

Ze hebben al een begin gemaakt in MoP maar het mag veel verder doorgevoerd worden. Ook en het falen van items is ook een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik zou het wel cool vinden als je bij het craften de mogelijkheid om bonus items toe te voegen die invloed hebben op craft succes rate, item lvl, item quality, stats, durability en misschien zelfs het uiterlijk. Dat je dan bijvoorbeeld op safe kunt spelen en wat voor de hand liggende extra's toevoegt om de craft succes bijna te garanderen of dat je liever een uitdaging wilt en zodanig speciale items toevoegd om er een uber item uit te kunnen halen. Plus zou ik wel tof vinden als je je eerste paar keer voor het craften van een item je nog de schematic nodig hebt voor je het item leert als het ware (en dus niet zoals je nu dat je een schematic leert door erop te klikken).
Dat zou pas het craften leuk maken. Plus je zou ook iets aan het item kunnen hebben voor je bijv je raid.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 27-08-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
junglebeast schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:47:
Ja het ontdekken van bepaalde patterns, plans, en designs lijkt me veel leuker. En op zich mag het best droppen van een bepaalde mob/boss. Reputation is ook een lastige. Ik niet perse een pattern willen grinden.

Ze hebben al een begin gemaakt in MoP maar het mag veel verder doorgevoerd worden. Ook en het falen van items is ook een goed idee.
Met tailoring kan je dagelijks een pattern ontdekken wanneer je imperial silk aanmaakt. Alleen is het merendeel jammer genoeg ilevel 458 pvp spul :( Ik heb ook al een paar epic patterns 'ontdekt' die buiten mijn financieel bereik liggen om te maken :D

[ Voor 48% gewijzigd door Kapoen op 27-08-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Nu online
Wat engineering betreft heb ik nooit gesnapt dat je onderdelen moet kopen. Die moet je toch zelf kunnen maken. Daar ben je immers engineer voor. Uiteraard is er een goldsink nodig, maar toch had ik liever gezien dat je je onderdelen zelf kan fabriceren met je "kennis".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vanavond gaan we met de guild weer opnieuw MsV doen, vorige keer kwamen we tot de derde boss maar bleven we hier wipen. Inmiddels hier veel info opgedaan en heeft de raidleader de addon geïnstalleerd! :9

Dit keer gaan we voor 4 bosses, ben echt reuze benieuwd hoe het afloopt. Ook zal ik dit keer weer streamen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Post em hier ! :D vind ik wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik zal net zoals vorige keer het filmpje hier plaatsen achteraf en vragen om feedback, alle beetjes helpen tenslotte en we zijn er enorm blij met alle hulp!

Met het feedback van vorige keer heb ik zeker wat gedaan, overlay voor stream is veranderd, mijn mic doet het weer :9 en heb me actionbars veranderd waardoor ik hoop minder te neigen om sommige spells te gaan clicken.

De stream is vanavond te volgen op twitch (http://www.twitch.tv/talbotev/), de calender invite stond rond 20:00/20:30 maar uit ervaring weet ik toch wel dat we later beginnen.

Over dat gesproken, zijn er nog mensen op Argent Dawn Horde die mee willen. We hebben nog een healing spot te vullen en eventueel een DPS spot :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Top ik ga meekijken ! :)

Ik zit niet oip AD maar ik zit op Ragnaros, maar als het goed is kan je gewoon Xrealm mensen inviten die mee gaan zolang ze maar horde zijn.

( hint :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Nu online
Mektheb schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:42:
Top ik ga meekijken ! :)

Ik zit niet oip AD maar ik zit op Ragnaros, maar als het goed is kan je gewoon Xrealm mensen inviten die mee gaan zolang ze maar horde zijn.

( hint :P )
DM me ff je battle.net id en dan voeg ik je wel even toe en invite je vanavond om mee te gaan als dat werkt ;)
Als iedereen van de guild komt zitten we op 8 man (vorige week 9, maar 1 healer kan helaas niet mee). DPS spot is misschien nog te vervullen door de guild, maar een healer hebben we zobiezo nodig. Zou dus mooi zijn als je die spot zou kunnen vervullen en anders dps :)

Ik ga ook mijn stream aanzetten (http://www.twitch.tv/tomheijltjes). Is de RAID straks vanuit (off-)Tank perspectief en vanuit Healer perspectief te volgen 8)

Verder van de week ook maar is kijken of ik verder kan met onze guild site. Het logo is er in ieder geval dankzij XzeroD :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.tomheijltjes.nl/images/unpredictable/logo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ah leuk. Leedvermaak is altijd leuk om te zien.. hehe j/k. Ik zet de stream wel open op de laptop terwijl wat op de monk speel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Done ! :), mocht je me nodig hebben zou ik rond 20:00 20:30 wel online zijn, als je DPS nodig heb wil ik altijd wel een keer mee.
Mochten jullie anderen hebben of kunnen gebruiken voor ik online ben, natuurlijk doen zie me maar als een reserve ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:56:
Done ! :), mocht je me nodig hebben zou ik rond 20:00 20:30 wel online zijn, als je DPS nodig heb wil ik altijd wel een keer mee.
Mochten jullie anderen hebben of kunnen gebruiken voor ik online ben, natuurlijk doen zie me maar als een reserve ;)
We zijn puur een casual raiding guild, vorige keer hadden we ook een dps nodig uit trade dus dps is nodig :9
We gebruiken overig wel RaidCall en alles is engels.
junglebeast schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:50:
Ah leuk. Leedvermaak is altijd leuk om te zien.. hehe j/k. Ik zet de stream wel open op de laptop terwijl wat op de monk speel. :)
Je zal vast wel wat leedvermaak zien :9

[ Voor 21% gewijzigd door XzeroD op 27-08-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zolang raidcall er voor Mac is is er geen probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Nu online
Mektheb schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:04:
Zolang raidcall er voor Mac is is er geen probleem :P
Raidcall is helaas Windows only ;( Misschien dat dit werkt, al heb ik hier geen ervaring mee:
http://taracque.hu/raidcall/

[ Voor 18% gewijzigd door NL-RaVeR op 27-08-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:05:
[...]

Raidcall is helaas Windows only :(
Ik vond wel dit: http://taracque.hu/raidcall/, weet alleen niet of het nog werkt...
NVM iemand was mij voor met edit O-)

[ Voor 8% gewijzigd door XzeroD op 27-08-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ok nou ik probeer het wel, hoef niet te praten zolang ik maar orders kan opvolgen :)! ( bedankt heren )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:08:
Ok nou ik probeer het wel, hoef niet te praten zolang ik maar orders kan opvolgen :)! ( bedankt heren )
Luisteren is inderdaad al een hele grote bijkomstigheid, vorige keer zat iemand zonder mic maar kon wel typen en dat was toch wel fijn. Zo kon hij wel reageren op shouts etc.

En geen dank, denk dat het beter andersom gezegd kan worden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik speel ook altijd zonder mic en daat gaat prima. Zolang tanks en raid leader maar voldoende communiceren.

Soms wel eens irritant als je iets helemaal fout ziet gaan wat de rest niet ziet en dan te laat bent met typen, of erger nog: doodgaan omdat je even iets wilt typen en daardoor te laat bent met weglopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

IntToStr schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:18:
Ik speel ook altijd zonder mic en daat gaat prima. Zolang tanks en raid leader maar voldoende communiceren.

Soms wel eens irritant als je iets helemaal fout ziet gaan wat de rest niet ziet en dan te laat bent met typen, of erger nog: doodgaan omdat je even iets wilt typen en daardoor te laat bent met weglopen :p
Niet typen tijdens het raiden dan hea :9 maar het kan inderdaad prima zonder, optimaal is het helaas niet.

Over het algemeen zijn de guild leader a.k.a. main-tank, raidleader a.k.a. best healer en ik a.k.a. de off-tank toch het meest aan het lullen dus die communicatie is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Sorry mensen, maar vanavond ben ik erg laat, moet namelijk nu nog eten en de auto vol tanken en daarna nog wat dingen doen ( morgen EEN bruiloft )

Dus als ik er ben zou het op ze vroegst 2100 gok ik pas zijn.
dus mocht je me dan nodig hebben ben ik er en anders volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Nu online
Geen probleem. We hebben genoeg mensen gevonden en 8 uit onze guild :)

Stream up: http://www.twitch.tv/talbotev (Off tank stream)

[ Voor 30% gewijzigd door NL-RaVeR op 27-08-2013 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Yay we hebben 4 bosses gedaan en het ging wel redelijk vond ik, de 5e boss zou volgende keer ook moeten lukken!

Thanks naar iedereen die naar de stream heeft gekeken, zag toch nog best wel wat viewers. Zal morgen / overmorgen de video hier plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
yay, Twin Consorts hc ook eindelijk plat \0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Om maar met iets randoms te beginnen, wat zijn jullie wensen voor een nieuwe expansion?

Voor mij:

1.) Sub races, Vrykul, Dark Iron, wildhammer e.d. kunnen kiezen
2.) Iets doen aan het gold niveau van het spel.. nieuwe speler, level 30 heeft nu 3,2k zonder moeite. Spendeert een deel van zn tijd aan mining/herbing. Gold balance is beetje apart nu.
3.) Wat minder focus op dailies.. ik vond dat hele Isle + golden Lotus + whatever iets teveel zelf, vooral voor alts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
lanerios schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:45:
Om maar met iets randoms te beginnen, wat zijn jullie wensen voor een nieuwe expansion?

Voor mij:

1.) Sub races, Vrykul, Dark Iron, wildhammer e.d. kunnen kiezen
2.) Iets doen aan het gold niveau van het spel.. nieuwe speler, level 30 heeft nu 3,2k zonder moeite. Spendeert een deel van zn tijd aan mining/herbing. Gold balance is beetje apart nu.
3.) Wat minder focus op dailies.. ik vond dat hele Isle + golden Lotus + whatever iets teveel zelf, vooral voor alts
Ik heb op level 30 in de verste verte geen 3000 gold hoor... nu doe ik ook niet veel moeite voor gold, ik verkoop mn herbs, leathers en loot op de AH en de rest aan een vendor, maar op level 30 zit ik dan net aan de 100 gold ofzo?

Hoe kom je op level 30 aan zoveel gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
lanerios schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:45:
Wat minder focus op dailies.. ik vond dat hele Isle + golden Lotus + whatever iets teveel zelf, vooral voor alts
Ligt er helemaal aan waar je voorkeur ligt.
Ik heb eindelijk mijn cloak dus hoef ToT niet meer in, dus doe graag de dailies voor de VP, gold en cloth.
Ik zit er echt niet op te wachten dat ik 20 dungeons moet gaan doen om mijn valor-cap te gaan halen.
Sterker nog, ik doe nog steeds op 2 characters de golden lotus dailies, echter die stomme stones willen maar niet droppen, heb er gecombineerd pas 5 van de benodigde 10 om die beschermde draak aan te kunnen vallen.

* dagboek *
Gisteren een lekkere raid gehad, en als guild 2 nieuwe bosses neer kunnen halen. 2 weken geleden kwamen we niet voorbij de beam-fase, nu na 3 tries al op 11%. Daarna 2 fail-whipes, maar de 6de try van de avond was een kill. Daarna door naar promodius. Ik stelde voor om te gaan voor de tank & spank tactic, dus zonder mutations. Ze keken raar op, maar de eerste try was een whipe op 30% met 3m over op de enrage. Tank dc-ed en healer kreeg de 1M-dot. Even wat aanpassingen, en de boss is niet meer. Besloten daarna om de raid te cancelen (35min voor het einde), omdat we ons niet op de volgende boss hadden voorbereid en het een verspilling van tijd zou zijn geweest. Deze week 6 coins gebruikt en 0 loot, dus was daar niet helemaal blij mee, maar vandaag lekker verder op DA.
* einde dagboek *

[ Voor 36% gewijzigd door sabriel op 28-08-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

VIDEO TIJD! (Let op: 1:32:50), alle feedback is natuurlijk zeer welkom.
Voor mensen die een harde fail willen zien waarbij de main healer en tanks dood gaan op toch wel grappige manier, kijk even op 1:15:00 :D )

Helaas omdat YT loopt te bokken, hier het linkje naar twitch: http://www.twitch.tv/talbotev/c/2828128 :9

[ Voor 45% gewijzigd door XzeroD op 28-08-2013 08:54 . Reden: YT filmpje veranderd in twitch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
migchiell schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:50:
[...]

Ik heb op level 30 in de verste verte geen 3000 gold hoor... nu doe ik ook niet veel moeite voor gold, ik verkoop mn herbs, leathers en loot op de AH en de rest aan een vendor, maar op level 30 zit ik dan net aan de 100 gold ofzo?

Moet ik er wel bij zeggen dat die persoon ook 90% van zn tijd tot nu toe echt aan farmen heeft besteed. Dat en Argent Dawn is echt heel makkelijk om de prijzen op te drijven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
migchiell schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:50:
[...]

Ligt er helemaal aan hoe snel je door de zones heen gaat. Ikzelf had op mijn monk ook altijd veel gold, low level herbs en mines verkopen als een gek. De kunst is om je profession-skills afgestemd te laten op je level. Dit betekend wel dat je wat tijd kwijt bent met een herben/minen ipv questen maar daar je gold-income voor terug --> geen lvl90 in 3days played :p

Levelen is eigenlijk:
Mining/herbing/dungeons na lvl 15. Dit patroon kan je zeker de eerste 70 levels voorhouden. Handig is wel om je character vol te stoppen met heirlooms zodat je gear redelijk up to date blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
sabriel schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:01:
[...]

Ligt er helemaal aan hoe snel je door de zones heen gaat. Ikzelf had op mijn monk ook altijd veel gold, low level herbs en mines verkopen als een gek. De kunst is om je profession-skills afgestemd te laten op je level. Dit betekend wel dat je wat tijd kwijt bent met een herben/minen ipv questen maar daar je gold-income voor terug --> geen lvl90 in 3days played :p

Levelen is eigenlijk:
Mining/herbing/dungeons na lvl 15. Dit patroon kan je zeker de eerste 70 levels voorhouden. Handig is wel om je character vol te stoppen met heirlooms zodat je gear redelijk up to date blijft.
Ik doe eigenlijk alleen gewoon questen om te levellen, onderweg pak ik alle herbs en skins mee die ik tegenkom maar ik ga niet grinden/farmen voor mats... mijn professions levellen dus gewoon met met mijn eigen level, en dan heb ik genoeg gold om te kunnen kopen wat ik wil, maar zeker geen duizenden gold :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Nu online
XzeroD schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:51:
VIDEO TIJD! (Let op: 1:32:50), alle feedback is natuurlijk zeer welkom.
Voor mensen die een harde fail willen zien waarbij de main healer en tanks dood gaan op toch wel grappige manier, kijk even op 1:15:00 :D )

Helaas omdat YT loopt te bokken, hier het linkje naar twitch: http://www.twitch.tv/talbotev/c/2828128 :9
Was toch een best goede run naar mijn idee. Eerste boss faalde nog 2 keer, maar dat moet de volgende keer wel goed komen. Gelukkig communiceren onze tanks goed, waardoor het alleen maar beter wordt :).

2de boss ging net als de vorige keer in 1 keer neer. Deze hebben we in ieder geval goed onder knie!

Voor de 3de boss, waar we de vorige keer op faalde, heb ik gebruik gemaakt van de announce addon. Wat maakt dat een verschil zeg. Iedereen die naar de totem moest kreeg een mooi teken boven zijn/haar hoofd wat het meteen duidelijk maakte. We hebben het dus ook in 1 keer kunnen redden nu zonder dat iemand neer ging :D.

4de boss startte niet als gepland. 1 van de tanks stond te dicht bij (Main tank geloof ik), waardoor hij de boss pullde. Iedereen rende maar naar binnen op 1 healer na die even afk was. Uiteindelijk hebben we het wel gered in 1 keer, ondanks dat het een paar keer mis leek te gaan :P. Geen verkeerde poging met 9 man lijkt me!

5de boss, Elegon, hebben we eerst de achievment gehaald door over het gat gelanceerd worden door van die adds die ervoor staan. Dit was wel een geinig gezicht dus deden we het nog is een paar keer opnieuw. 1 van die pogingen echter (rond 1 uur en 15 minuten in het filmpje hierboven) ging niet helemaal goed :9 .
Verder ging de eerste poging niet heel slecht. Ruim 200 miljoen van zijn hp af gekregen nadat we stranden in de laatste phase met ongeveer 20% left. Niet verkeerd met een onervaren raiding guild :P

Komende 2 weken ga ik op vakantie dus zal ik in ieder geval niet kunnen raiden. Daarna ga ik weer verslagen uitbrengen O-)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.