Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 278 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
hmr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:07:
Helemaal geen WoW nieuws op gamecon?
Zou niet meteen wow nieuws verwachten op gamecon, nieuwe patch komt er binnenkort aan en daarvan valt nog weinig nieuws te vertellen. Blizzcon is al in november dus verwacht dat ze binnen 2 maanden daar de nieuwe expansion zullen bekend maken. Starcraft of diablo nieuws kan wel nog altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Heb echt het gevoel of ik nog maar net bezig ben met deze uitbreiding...ondanks ik niet meer raid.
En de nieuwe word al aangekondigd >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:19

Seraphin

Meep?

Mektheb schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:16:
Inderdaad, maar na de cry van de zombieinvasion eind tbc pre wotlk, doen ze dit nooit meer helaas.
Ze zullen wel die phased stuff doen :(
Goed punt, en heel, heel, héél erg jammer. Zombiefest was echt geniaal imo.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-01 18:05

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:31:
Heb echt het gevoel of ik nog maar net bezig ben met deze uitbreiding...ondanks ik niet meer raid.
En de nieuwe word al aangekondigd >.>
Wij beginnen nu pas met raiden omdat we 1: nog niet genoeg mensen hadden 2: we social raiding guild zijn. Toch ben ik het helemaal met je eens dat ik net pas bezig ben, begin nu pas in te komen eigenlijk. Daarnaast hebben sommige mensen al 10+ chars op 90 met ilevel 500+, ik bedoel kom op niet iedereen besteed er zoveel aandacht aan. De patch mag van mij nog wel even iets langer wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik denk er zelf over na om te gaan rerollen naar druid komende patch. Om te blijven raiden vragen ze wel minimaal 520 iLevel qua gear. Ik zit nu op 497 met de druid (main 535). Dit moet met de komst van 5.4 wel te doen zijn toch binnen een paar weken?

[ Voor 5% gewijzigd door ValHallen op 21-08-2013 15:42 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:45
ValHallen schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:42:
Ik denk er zelf over na om te gaan rerollen naar druid komende patch. Om te blijven raiden vragen ze wel minimaal 520 iLevel qua gear. Ik zit nu op 497 met de druid (main 535). Dit moet met de komst van 5.4 wel te doen zijn toch binnen een paar weken?
Valor gear van SPA wordt goedkoper en vrij van rep. Verder is er wel iets te verkrijgen met wat geluk op dat nieuwe eiland van 5.4. LFR geeft maar 502 natuurlijk, maar met upgrade wel 510 indien nuttig. Heroic scenarios doen en hopen op loot.

Maar dit nu (voor 5.4) halen zonder te raiden in ToT gaat je niet lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik duik als het goed is vanavond al ToT normal in met mijn druid als healer, omdat ik er met mijn main totaal niets meer te zoeken heb qua gear (volledig normal BiS zonder thunderforged loot, en ik verwacht met die ééne raid toch geen gear meer omdat een andere priest healer hogere EPGP prio heeft :P).

En omdat het de laatste raid is heeft de raid leader ook zoiets van kom maar met een alt als je daar zin in hebt.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Hierkomik schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:40:
[...]
Boog/Gun/Crossbow zal vast wel de meeste de-disenchante items zijn in MoP.
Als je het onze hunters vraagt zullen ze je vertellen dat het de meest zeldzame wapens zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-07 16:02
Seraphin schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:50:
[...]
Goed punt, en heel, heel, héél erg jammer. Zombiefest was echt geniaal imo.
+10!
Ik heb zoveel gelachen tijdens het zombiefest, echt geweldig.
Af en toe was het wat lastig maar toch zeer leuk. Lekker iedereen infecteren etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

hmr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:07:
Helemaal geen WoW nieuws op gamecon?
Ze hebben een nieuwe expansion voor D3 laten zien. En meer nieuws was er niet geloof ik. Heartstone is er ook natuurlijk. En las ergens over een competitie tussen 2 Europese top guilds die een ToT Heroic snelheidswedstrijd gaan streamen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Toch nog nieuws vandaag: 5.4 komt officieel uit op 10 september. Helaas 2 weken later en ook nog eens in mijn vakantie. Dat wordt dus meteen raids missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:03
Het maakt mij niet veel uit dat er nu niks voor WoW aangekondigd is dan behalve een releasedatum voor patch 5.4. Ik wacht wel op Blizzcon in november. Zodra ik die verkoop van de virtual ticket online is heb ik er weer eentje. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:51

vhal

ಠ_ಠ

Wel jammer dat 5.4 pas 10 sept uitkomt. Je merkt nu wel redelijk goed dat er een dipje is.

Sinds kort gebruik ik trouwens oQueue, een addon om xrealm events mee te doen. Vergelijkbaar met openraid maar dan ingame. Het is o zo grappig als je van server "switched" om bijv op Outland/Silvermoon terecht te komen waar het krioelt van de mensen. Emerald Dream is dan behoorlijk dood vergeleken met Outland/Silvermoon. Waar op ED amper runs zijn, kan je met deze addon kiezen uit een flink aantal hc scenarios, dungeons, oude en nieuwe raids etc.

Strava

• Carthrax
IntToStr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:13:
Toch nog nieuws vandaag: 5.4 komt officieel uit op 10 september. Helaas 2 weken later en ook nog eens in mijn vakantie. Dat wordt dus meteen raids missen...
Gewoon niet op vakantie gaan. Probleem opgelost! ;)

• Mektheb
vhal schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 08:48:
Wel jammer dat 5.4 pas 10 sept uitkomt. Je merkt nu wel redelijk goed dat er een dipje is.

Sinds kort gebruik ik trouwens oQueue, een addon om xrealm events mee te doen. Vergelijkbaar met openraid maar dan ingame. Het is o zo grappig als je van server "switched" om bijv op Outland/Silvermoon terecht te komen waar het krioelt van de mensen. Emerald Dream is dan behoorlijk dood vergeleken met Outland/Silvermoon. Waar op ED amper runs zijn, kan je met deze addon kiezen uit een flink aantal hc scenarios, dungeons, oude en nieuwe raids etc.
Bedankt voor de tip ! ga ik gelijk installeren.

• IntToStr
Carthrax schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 08:55:
[...]

Gewoon niet op vakantie gaan. Probleem opgelost! ;)
Vrouw zwanger, laatste keer samen op vakantie kunnen en zo. Gaat toch voor op een paar raids die ik nog een jaar lang kan doen :p

Heb net al m'n runes opgemaakt omdat ik dacht dat het de laatste week zou zijn, maar goed, ga ook geen nieuwe meer halen en bewaar m'n lesser coins voor 5.4.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Als je trouwens constant whisperspam events krijgt, dan moet je even in de setup de 'go dark button' aanklikken. Controleer dan even in je friendlist of bij je broadcastsetting het venster leeg is.
De addon is vrij nieuw maar wellicht dat dit nog wordt veranderd.

Strava

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29

hmr

Besloten om 1 van mijn 2 account tijdelijk stop te zetten.. merk dat ik toch mijn intresse verlies in bepaalde aspecten van wow... en nu de patch is uitgesteld heb ik helemaal geen reden om nog door te gaan .. Door naam verschillen kan ik ze ook niet mergen dus ik ga lekker verder met mijn alt account met een shammy en een warlock. Misschien de mage van 82 naar 90 tillen maar denk dat ik daar geen zin voor kan opbrengen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
IntToStr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 23:13:
ff mierenneuken, voor ons Europeanen zal hij op 11 september uitkomen. 10 september is een dinsdag ;)

Daarmee kan ik voor m'n aankomende level 90 hunter dus nog de gratis boots meepikken v/h barrens event. En eventueel nog een FoS halen met dat event. Blijkbaar is die titel van het barrens event niet overdraagbaar naar andere chars, je moet 'm individueel halen. Ook als je een faction change doet ben je de titel kwijt jammer genoeg.

[ Voor 31% gewijzigd door Kapoen op 22-08-2013 09:49 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• IntToStr
Kapoen schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:47:
[...]

ff mierenneuken, voor ons Europeanen zal hij op 11 september uitkomen. 10 september is een dinsdag ;)

Daarmee kan ik voor m'n aankomende level 90 hunter dus nog de gratis boots meepikken v/h barrens event. En eventueel nog een FoS halen met dat event. Blijkbaar is die titel van het barrens event niet overdraagbaar naar andere chars, je moet 'm individueel halen. Ook als je een faction change doet ben je de titel kwijt jammer genoeg.
Ja uiteraard. Ging er vanuit dat iedereen dat wel zou begrijpen, maar 10 september is nog steeds de officiele releasedag :p

Maar Garrosh gaat gewoon voor een tweede 9/11 dan. Ipv de twin towers wordt Orgrimmar het doelwit. Oppassen met een zeppelin naar Orgrimmar nemen dus op release dag...

• Mektheb
Kapoen schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:47:
[...]

Dat is een goeie om te bekijken, want ik weet namelijk niet of ik hem nu al had op me mage voor ik horde werd.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hmr schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:39:
Besloten om 1 van mijn 2 account tijdelijk stop te zetten.. merk dat ik toch mijn intresse verlies in bepaalde aspecten van wow... en nu de patch is uitgesteld heb ik helemaal geen reden om nog door te gaan .. Door naam verschillen kan ik ze ook niet mergen dus ik ga lekker verder met mijn alt account met een shammy en een warlock. Misschien de mage van 82 naar 90 tillen maar denk dat ik daar geen zin voor kan opbrengen..
Hoezo patch uitgesteld, er was nooit een officiële release datum bekend gemaakt alleen geruchten. Nu is het pas officieel naar buiten gebracht en die datum is 10 september (11 dus voor EU)
IntToStr schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:53:
[...]

Maar Garrosh gaat gewoon voor een tweede 9/11 dan. Ipv de twin towers wordt Orgrimmar het doelwit. Oppassen met een zeppelin naar Orgrimmar nemen dus op release dag...
Ik blijf er weg, Orgrimmar wordt echt een drama aangezien iedereen toch gaat kijken of er iets aan de hand is.

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-07 12:19
XzeroD schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:13:
[...]
Ik blijf er weg, Orgrimmar wordt echt een drama aangezien iedereen toch gaat kijken of er iets aan de hand is.
Daarom moet je er juist wel zijn. Juist tof om te zien hoe groot de community op de server is.
Kan helaas zelf niet spelen op de release dag ivm vakantie :|

• hmr

hmr

XzeroD schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:13:
[...]

Hoezo patch uitgesteld, er was nooit een officiële release datum bekend gemaakt alleen geruchten. Nu is het pas officieel naar buiten gebracht en die datum is 10 september (11 dus voor EU)

[...]
Dat begrijp ik, maar had mijn zinnen gezet op 27 augustus dus in mijn ogen is hij uitgesteld..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hmr schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:28:
[...]

Dat begrijp ik, maar had mijn zinnen gezet op 27 augustus dus in mijn ogen is hij uitgesteld..
Ah op die fiets :9 Ja dan kan ik de teleurstelling redelijk begrijpen, ik ben er juist blij mee dan kan ik namelijk nog net 2x een weekly item halen :*)

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:00
Ik vind het ook wel jammer dat de patchis 'uitgesteld'. Aan de andere kant geeft het mijn guild wat meer tijd om terug te komen van de break en vakanties.

Ook kan mijn shaman wat rustiger verder levellen en zelfs al gaan gearen voor de nieuwe patch. Ik ben gister tot ergens achter in level 81 gekomen. Ik moest eerst een itemlevel of 50 erbij sprokkelen om de random instances te kunnen queuen. Tegen die tijd was ik al ongeveer level 80 door. De eerste instance die ik kreeg was 'Throne of the Tides' maar daar had ik geen quests voor. Ik moet nog even uitzoeken of ik die makkelijk kan krijgen via pre-quests.

De volgende random instance was 'Blackrock Caverns'... Ook geen quests! De groep bestond uit 4 mensen die voor het eerst het spel speelden en ik als healer. De eerste baas was 4 wipes waard voor ze eindelijk naar me luisterden en de chains aanvielen. De hunter wist op level 81(!) niet hoe hij zijn gun kon repareren, die was al een aantal levels kapot en hij had nog geen nieuwe gevonden. Ook needde hij de str dodge ring waar veel drama van kwam. Ik ben maar geleaved en op zoek gegaan naar de pre-quest om de instance quests te kunnen doen.

Toen ik die eenmaal afgerond had kwam ik via de random queu weer in Blackrock terecht. Totaal het tegenovergestelde van de vorige run. Een tank die voor het eerst kwam, maar die wel luisterde naar onze tips en tricks (ook kon hij wel tanken) en een multiboxer met 3 frostmages. 20 minuutjes later was de instance zonder wipes leeg en had ik alle quests gedaan! We zijn nog even een tijdje met zijn 3en blijven hangen omdat het gewoon wel leuk is om te horen hoe dat multiboxen nou werkt :) Zo kan het dus ook!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hulkie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:15:
[...] Een tank die voor het eerst kwam, maar die wel luisterde naar onze tips en tricks (ook kon hij wel tanken) en een multiboxer met 3 frostmages. 20 minuutjes later was de instance zonder wipes leeg en had ik alle quests gedaan! We zijn nog even een tijdje met zijn 3en blijven hangen omdat het gewoon wel leuk is om te horen hoe dat multiboxen nou werkt :) Zo kan het dus ook!
Ik snap dat nou niet dat multiboxen, met 3 mages kan ik het nog enig sinds begrijpen. Maar sommige gebruiken meerdere classes dan denk ik echt van WTF hoe je dat. |:(
hulkie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:15:
[...] str dodge ring waar veel drama van kwam. Ik ben maar geleaved en op zoek gegaan naar de pre-quest om de instance quests te kunnen doen. [...]
Daarnaast hoe kan hij die ring looten, dat is toch tegenwoordig uitgesloten omdat dodge items alleen tanks kunnen looten ? :?

[ Voor 90% gewijzigd door XzeroD op 22-08-2013 11:23 . Reden: Opmaak ]

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ik hoor veel mensen over hunters en dat die niet meer goed zouden zijn enzo. nu wil ik een nieuwe char beginnen en dat was eigenlijk een hunter. verstandig of niet?

• hmr

hmr

jaydenjarno schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:26:
ik hoor veel mensen over hunters en dat die niet meer goed zouden zijn enzo. nu wil ik een nieuwe char beginnen en dat was eigenlijk een hunter. verstandig of niet?
Als je er zin in hebt moet je het gewoon doen....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• IntToStr
jaydenjarno schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:26:
Zolang je niet heroic raids gaat doen in de eerste maand maakt het niet uit wat je speelt, als je het maar zelf leuk vindt.

• Carthrax
Ik heb mijn druid eindelijk op lvl90 (voornamelijk voor de herb farming en glyph productie) en mijn shaman op lvl89. Deze hoop ik vanavond op 90 te krijgen en nog een beetje te gearen voor de patch.

Ook mijn paladin wil ik nog wat meer in de gear krijgen maar daar loop ik altijd tegen de fenomenen aan van lange wachttijden voor de LFR queues en 0,0 drops.

• IntToStr
Carthrax schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:30:
Ik heb mijn druid eindelijk op lvl90 (voornamelijk voor de herb farming en glyph productie) en mijn shaman op lvl89. Deze hoop ik vanavond op 90 te krijgen en nog een beetje te gearen voor de patch.

Ook mijn paladin wil ik nog wat meer in de gear krijgen maar daar loop ik altijd tegen de fenomenen aan van lange wachttijden voor de LFR queues en 0,0 drops.
De meeste raiders in de guild hebben een goede hekel aan LFR doen, maar flex raiding gaat waarschijnlijk wel wat voor opgezet worden als 5.4 komt. Ongetwijfeld is er dan ook wel een plekje voor jou :)

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Carthrax schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:30:

Waarschijnlijk ben je Retri neem ik aan, als je niet boeit of je nou dps bent of tank/healer zou ik gaan voor een andere spec. Ben zelf prot en LFR gaat redelijk snel en heb best vaak drops.

• Carthrax
XzeroD schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:49:
[...]

Waarschijnlijk ben je Retri neem ik aan, als je niet boeit of je nou dps bent of tank/healer zou ik gaan voor een andere spec. Ben zelf prot en LFR gaat redelijk snel en heb best vaak drops.
Yep indd retri. Tanken is niet echt iets voor mij en holy ben ik al niet meer geweest sinds begin Wrath.
Maar met drops heb ik al problemen sinds Vanilla.
IntToStr heeft een tijdje mijn ingame dobbelstenen gejat en kreeg ook al niets dus die heb ik nu weer terug ;)

Als ik de drops niet krijg is er nog geen man over boord want ben toch lekker bezig met characters levelen. Zodra mijn shaman ding gaat heb ik 10 level 90's dus ben nog wel even zoet ;)

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Carthrax schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:56:
[...]

Yep indd retri. Tanken is niet echt iets voor mij en holy ben ik al niet meer geweest sinds begin Wrath.
Maar met drops heb ik al problemen sinds Vanilla.
IntToStr heeft een tijdje mijn ingame dobbelstenen gejat en kreeg ook al niets dus die heb ik nu weer terug ;)

Als ik de drops niet krijg is er nog geen man over boord want ben toch lekker bezig met characters levelen. Zodra mijn shaman ding gaat heb ik 10 level 90's dus ben nog wel even zoet ;)
haha, maar als je weer holy wilt/kan gaan raad ik dat aan.

kom ik aan met 1 level 90 :9

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 10:00
Archaeology

Mantid Artifact Sonic Locator no longer randomizes digsites when acquired, and is more difficult to obtain. They can now only be purchased as part of a Mantid Artifact Hunter’s Kit, which includes a Lorewalker’s Map.
Hmm denk dat ik zin ga maken om die stomme Tol-Vir mount te gaan farmen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Teunis schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:06:
[...]

Hmm denk dat ik zin ga maken om die stomme Tol-Vir mount te gaan farmen.
Daar is een exploit voor gevonden toch ?, moet redelijk snel gaa.

• Mektheb
Naja exploit is het niet, meer smart way of mechanic's.

Ga ik zeker doen ! :D

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 10:00
heb ooit wel eens 1 uur in Uldum geweest genoeg gedigd maar geen mount. (is erg boring)
maar tja nu ik weet dat deze vorm er uit gaat wil toch wel graag die mount (op deze makkelijke manier)
dus dat betekend aankomend weekend wat vaker in Uldum rond ga hangen.

voor degenen die willen weten hoe, zie spoiler:
spoiler:
Koop: Mantid Artifact Sonic Locator
Ga naar Uldum Inn, Log uit en weer in, totdat je 2+ digsites daarhebt en diggen maar.
zodra ze op zijn terug naar de Inn, en weer uitloggen en inloggen. en dat doe je dan 1 uur lang.

*Edit
zucht Uldum, ulduar scheelt een paar expansies., maar moest dus Uldum zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Teunis op 22-08-2013 12:27 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Zeror
Ulduar of Uldum? :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Je kan ook simpelweg in- en uitzonen ipv uitloggen. Even naar Tanaris/Ungoro/Silithus vliegen en weer terug naar Uldum. Ik had afgelopen dinsdag het geluk dat ik mijn bugmount binnen een uurtje als project had gevonden. Als dwarf zijnde is het ook erg fijn dat je tot 10 fragments per keer looten dankzij hun racial.

Enige wat ik nog moet farmen is de Tol'vir pet. De oude epics zijn leuk maar vrij nutteloos.

Strava

• Mektheb
Ah allemaal nieuwtjes :)! gaan we dat maar is doen van het weekend als ik weer tijd heb ergens een keer haha

• hmr

hmr

Overigens mochten mensen mijn andere account willen toevoegen dan zijn jullie welkom! Chrizz#2806

Ik heb een Horde Shammy (505 ilevel) en een alliance Lock (die crap gear heeft). :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 11:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Is het eigenlijk al toegestaan om je WoW account te verkopen of mag dat nog steeds niet?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• hmr

hmr

avotar schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:04:
Is het eigenlijk al toegestaan om je WoW account te verkopen of mag dat nog steeds niet?
Nope Blizzard staat dit niet toe. Tweakers overigens ook niet.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
avotar schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:04:
heb toch ook teveel emotionele waarde eraan om hem te verkopen, en als ik het wel doe dan neem ik met 100 euro echt geen genoegen :P

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:32:
[...]

heb toch ook teveel emotionele waarde eraan om hem te verkopen, en als ik het wel doe dan neem ik met 100 euro echt geen genoegen :P
Vooral dat, emotionele waarde. Ik zou zelfs geen char verkopen, al die tijd, al die herinneringen. :D

• Kapoen
haha, net een leuk 'WTF' momentje gehad.

Ik probeerde met m'n level 88 hunter naar het island of giants te zwemmen, gewoon om te kijken of het kon.
Na net niet gekilled te zijn door de fatigue en het flight point aan te klikken ging ik eens kijken of men per toeval niet bezig was met Oondasta te killen.

Ja hoor, er was een raid bezig en Oondasta was al bijna mors. Dus voor de lol schoot ik een paar keer op Oondasta, en jawel... een paar ilevel 522 gloves kreeg ik als beloning :D En dat voor ocharme twee seconden werk ;)

't is wel grappig om te zien dat mijn hunter nu al 3 epics klaar heeft liggen en nog altijd niet 90 is :)

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
hmr schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:28:
[...]

Persoonlijk vind ik het net geweldig dat de patch "uitgesteld" is. Een aantal van onze raiders zitten nog steeds onder de verwachtte 520 ilevel cap en we zijn nog steeds op zoek naar fatsoenlijke healers ... Dus dit geeft ons nog wat extra tijd om te gearen, op elkaar in te spelen en de legendary questline eventueel af te ronden (wat mij deze week eindelijk gelukt is na vreselijk veel pech met drops ...).

10 september is trouwens nog steeds vroeger dan verwacht voor ons (dachten aan eind september), maar goed, veel HC progress zat er toch niet meer in met de guild.

Hopen dat dit alles goedkomt met 5.4 !

• jaydenjarno
Ik ga over een half uurtje beginnen na 2 jaar niets. Helemaal nieuw beginnen met horde. Ik twijfel alleen nog welke char. Hunter of toch iets anders......

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Meh . Zit al een tijdje met m'n Holy Pala net onder de 2K arena rating en telkens val ik weer terug. Helpt ook niet echt dat Holy Pala's op het moment de meest crappy arena healers zijn en praktisch alle healing comps die je boven 1800 tegenkomt zijn d/hpriest-xxx welke veel betere CC en healing power heeft. Irritante kutwezens 8)7 , echt niet normaal hoe bloated de ladders zijn met priest comps. Misschien toch maar eens m'n disc gaan gearen :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• JimDB
Holy Paladins hebben hun moment reeds gehad in 5.0 en 5.1, dus ik denk niet dat je echt te klagen hebt. (Meer dan 50% van alle 2v2 comps had een Holy Pala)
Het jammere met healers is wel dat het steeds alles of niets is, en voor het moment zijn priests gewoon "OP" ten opzichte van andere healing classes, jammer genoeg ook in PvE.

Wat zijn je vooruitzichten voor 5.4 eigenlijk ? Want onze Holy Paladin (PvE, maar dit zal wel algemeen gelden denk ik) gaat swappen naar Tank doordat ie vindt dat er toch wat nerfs aankomen.

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ware het niet dat ik in 5.0 en 5.1 geen Holy Pala speelde ;). Tsja plannen, ik speel meestal waar ik zin in heb. Heb momenteel feral, mage, lock, hpala, enhan, allen in full Tyrannical Gear dus ik heb nogal wat keuze :P. Feral krijgt overigens behoorlijk wat nerfs dus misschien dat ik m'n kitteh ff in de kattenbak zet in 5.4 :)

edit: ik heb niks meer te klagen, net 2k gehaald op m'n hpala. Heb wel het idee dat de ratings iets makkelijker te krijgen zijn dit seizoen maar dat mag de pret niet drukken :P

[ Voor 21% gewijzigd door temp00 op 22-08-2013 21:32 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gister was LFR weer geweldig !

Drops 0 :<
Echt zo irritant, en als er iets dropt dan heb je het vaak al haha, ach vanavond maar is farmen voor die Tolvir mount van archi.
En is even kijken of ik nog wat molten front daily's kan doen, want heb die mount nog niet en was toen het content was niet geaarsed om het te doen.
Toch weer wat achievments dan erbij uit eindelijk, en dat is ook wel grappig ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gisteravond echt een boost voor me zelfvertrouwen gekregen in tanken, ik twijfelde altijd eerst of het wel zou lukken. Na off-tank in MsV normal geweest te zijn in me guild kreeg ik er al meer vertrouwen in.

Nu was ik gisteren aan het exploreren en vloog ik naar het eiland "Isle of Giants", had er hier op tweakers wat over gelezen dus ik ging op pad. Daar stonden een aantal mede hordies voor Oondasta, ik werd uit het niets geinvite en toen ze zagen dat ik tank was werd ik benoemd tot main tank... oke uhm. oke snel tactics door lezen!

Eerste keer werd een wipe aangezien healers niet stopte met casten bij Piercing Roar, 2e keer ging perfect en ik had zomaar Oondasta gemain tankt!! :*)

De raid bleef bestaan en besloot naar Sha of Anger te gaan, hiervoor werd ik ook weer gevraagd als main tank. Ook nog nooit gedaan dus snel tactics door gelezen, gelukkig vielen deze als main tank reuze mee.
Ook hier was de eerste poging een wipe, na verzamelen bij Sha voor poging 2 stond er een ally die steeds Sha opnieuw als eerste pulde en hem daarna weer liet resetten. Op een gegeven moment ben ik maar gewoon op de spawnplek gaan staan en toen hij spawnde had ik gelijk aggro. Tweede poging geslaagd! _/-\o_

Al om al kreeg ik alleen (zoals altijd :'() alleen gold als loot, woohooo *O* (sarcasm) Heb wel enorm veel ervaring op gedaan en ben dus wel enorm blij dat ik het heb mogen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
gisteren begonnen met een hunter aan de horde kant. laatste keer was jaren geleden. nu voor het eerst horde. moet zeggen dat het ggevoel weer helemaal nieuw is. nieuwe omgevingen tot nu toe en lekker knallen. beastmaster geworden dus das weer super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:04
jaydenjarno schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:55:
gisteren begonnen met een hunter aan de horde kant. laatste keer was jaren geleden. nu voor het eerst horde. moet zeggen dat het ggevoel weer helemaal nieuw is. nieuwe omgevingen tot nu toe en lekker knallen. beastmaster geworden dus das weer super!
Welke ras ben je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Goed nieuws voor mensen die nog alts willen levellen:
Battlefield: Barrens and Path of the Last Emperor
What about the quest leading up to the Battlefield barrens that offer the 502 boots?
Hi there. The quest, 'Path of the Last Emperor' will not be going away when patch 5.4 goes live. (Blue Tracker / Official Forums)
Ik heb de bronvermelding in het bericht gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ben een elf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kapoen schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:57:
Goed nieuws voor mensen die nog alts willen levellen:

[...]

Ik heb de bronvermelding in het bericht gezet.
Woohooo, mede dankzij een slechte nachtrust afgelopen avond is mijn shammy nu level 90 geworden.
Dus ik was al helemaal ingesteld op het behalen van die boots voor de nieuwe patch aan. Maar nu kan ik lekker rustig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

En zo hoort het! Eenmaal de horde kant op en je wilt nooit meer terug :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
hahaha dat zou best kunnen ja haha. en altijd een elf spelen als hunter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Log ik gister even kort in, krijg ik de volgende boodschap: Your gametime will expire in 24 minutes.

Dat kan helemaal niet! Ik heb al sinds 2006 zonder enig probleem automatisch incasso aan staan. Dus even inloggen op armory: gametime: Active tot 19-9-2013. Even inloggen op ING, betaling eergisteren afgeschreven… Vreemd!

Toch maar even een ticket aangemaakt. Vlak voor mijn gametime echt zou ophouden moest ik alweer offline. Een uurtje later kon ik gewoon opnieuw inloggen, en ik krijg net een e-mail dat het waarschijnlijk om een bug ging. Pfehw!

Maare, voor flexraiding heb je minimaal ilevel 520 nodig? Misschien moet ik dan toch nog even mijn alt pimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hulkie schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:01:
[...]

Maare, voor flexraiding heb je minimaal ilevel 520 nodig? Misschien moet ik dan toch nog even mijn alt pimpen.
Waar heb je dat vandaan, ik kan er namelijk niks over vinden ?

http://www.wowhead.com/ne...ons-flexible-raid-preview
Bij dit artikel in de blue post staat vermeld dat er GEEN item level requirement is, weet niet waar jij dat dus vandaan hebt ?
Who you choose to bring and what Item Level gear they’ll need to join your merry band is up to you, too—there’s no Item Level requirement for this Raid difficulty.

[ Voor 56% gewijzigd door XzeroD op 23-08-2013 11:22 . Reden: artikel gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
hulkie schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:01:
[...]

Nee hoor. Je maakt gewoon een groep en loopt naar binnen.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Is het trouwens nog steeds zo belachelijk duur om een char over te zetten van Horde naar Alliance enz?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Donnas-A schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:16:
Is het trouwens nog steeds zo belachelijk duur om een char over te zetten van Horde naar Alliance enz?
Jup, nog steeds even prijzig al zijn er wel wat prijzen aangepast. Gewoon even inloggen bij je account en even kijken wat het kost, weet zo niet precies de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Mjah zit op mn werk dus denk vraag t ff snel hier....maar ok dan weet ik genoeg :P
Dan word het misschien 1 char overzetten....ik mis stormwind en ironforge....vooral de muziek!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:01
Mektheb schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:37:
Gister was LFR weer geweldig !

Drops 0 :<
Echt zo irritant, en als er iets dropt dan heb je het vaak al haha, ach vanavond maar is farmen voor die Tolvir mount van archi.
En is even kijken of ik nog wat molten front daily's kan doen, want heb die mount nog niet en was toen het content was niet geaarsed om het te doen.
Toch weer wat achievments dan erbij uit eindelijk, en dat is ook wel grappig ! :P
Vorige week vlogen de epics me om de oren. Deze week 1 chest gedropped voor mijn shaman. Stiekum toch een coin ingezet (hebberig, zelfs als loot gedropped is) en kreeg dezelfde chest er nog een keer bij...... Alle andee coins brachten alleen maar gold op, net als alle andere bosses.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
XzeroD schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:20:
[...]

Jup, nog steeds even prijzig al zijn er wel wat prijzen aangepast. Gewoon even inloggen bij je account en even kijken wat het kost, weet zo niet precies de prijs
Als ik me niet vergis 25 euro om van factie te wisselen.

Transfer kost 20 euro.

Ik heb er toevallig laatst naar zitten te kijken omdat ik met wat vrienden Horde op een nieuwe realm een Horde guild ben begonnen. Al mijn bestaande characters zijn Alliance echter, maar het wordt me echt te gortig om ze allemaal over te zetten.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-07 13:45
toon volledige bericht
Ik heb de Ashes of Al'ar geloot tijdens mijn eerste run van de dungeon. Dit heb ik trouwens solo gedaan met mijn Warlock waarvan iedereen me vertelde dat het onmogelijk was 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
maniak schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:34:
[...]

Ik heb de Ashes of Al'ar geloot tijdens mijn eerste run van de dungeon. Dit heb ik trouwens solo gedaan met mijn Warlock waarvan iedereen me vertelde dat het onmogelijk was 8)
Weet niet wanneer je dat gedaan heb, maar eigenlijk is hij sinds Cataclysm al solo te doen :P.
Voor Mage / Priest / Lock etc :P

Maar alsnog Dikke GZ :P
Dat geluk had in Zulgurub met de Raptor ( de groene )

Green Proto-Drake ( aged old yolk ./enough said )
Onyxian Drake ( 2x gepassed tot nu toe komt vanzelf weer )
Drake of the North Wind ( mee begonnen te farmen nu )
Vitreous Stone Drake ( nog geen tijd voor gehad )
Armored Razzashi Raptor ( deze week mee beginnen )
Swift Zulian Panther ( deze week mee beginnen wekelijks te farmen )
Fiery Warhorse ( al sinds tbc mee bezig )
Ashes of Alar ( wekelijks maar nog niet gedropt )

Deze moet ik helaas nogsteeds.

[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 23-08-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
XzeroD schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:17:
[...]

Waar heb je dat vandaan, ik kan er namelijk niks over vinden ?

http://www.wowhead.com/ne...ons-flexible-raid-preview
Bij dit artikel in de blue post staat vermeld dat er GEEN item level requirement is, weet niet waar jij dat dus vandaan hebt ?
[...]
Mooi! Ik meende hier zoiets te lezen, maar zal het wel niet helemaal goed gezien hebben! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 14:46
Vraagje, ik krijg donderdag pas weer internet. Ik zie dat de patch is vertraagd. Red ik het dan nog om die titel te krijgen? (irritant zo'n verhuizing :p)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lanerios schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:13:
Vraagje, ik krijg donderdag pas weer internet. Ik zie dat de patch is vertraagd. Red ik het dan nog om die titel te krijgen? (irritant zo'n verhuizing :p)
Ja hoor, op zich is hij redelijk makkelijk te halen.
maniak schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:34:
[...]

Wat staat nu op je verlanglijstje :*)

[ Voor 37% gewijzigd door XzeroD op 23-08-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik gooi dit artikel even in het hoenderhok. :)
Game director Tom Chilton says that while he doesn't think the subscription model is dead, World of Warcraft could go free-to-play.

Published on Aug 22, 2013

Speaking to NowGamer, World of Warcraft game director Tom Chilton has said that while he believes that subsciption based MMOs still have a future, it is conceivable that World of Warcraft could go free-to-play in the future.

"I definitely think that free-to-play MMOs will be around for a very long time," Chilton said. "At some point it's possible that World of Warcraft could end up being free-to-play, but I do think there’s always room for there to be subscription games."

Chilton explained that he believes that the subscription model still has a future because of the value players get from MMOs in terms of the amount of time they spend in the world.

"If you think about how much time players typically spend in a game like World of Warcraft, whether it's 20 hours a month, or in some cases 40, or 60, or 80, and you evaluate that against other forms of entertainment and what you're getting out of it, it makes a lot of sense."

However, Chilton does concede that subscription MMOs are going to have to do more for their players if the model can continue to be successful.

"I do think that as time goes on subscription MMOs might evolve toward becoming a little bit more dynamic and making sure that within that month time span it feels like new events and new episodes happen to keep it fresh," Chilton said.

"I think there’s definitely still that possibility to have subscription MMOs in the future," Chilton continued. "I just think that it’ll be hard to pull off, but I think it’ll happen."

Chilton's words chime with those of Matt Firor from ZeniMax Online, who recently confirmed that upcoming MMO The Elder Scrolls Online will use a subscription model.

A number of recent MMOs have struggled with a subscription based approach and have been forced to adopt free-to-play, so it will be interesting to see if Chilton and Firor are correct in asserting that there is still a future for subscription based business models.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Andere woorden, tot we WoW uitgemolken hebben komt er geen F2P WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Mektheb schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:23:
Andere woorden, tot we WoW uitgemolken hebben komt er geen F2P WoW.
Precies wat ik dacht.
WoW wordt pas F2P als het spel helemaal naar de grond is verwerkt, omdat ze dan te weinig spelers behouden. Wel verwacht ik in de tussentijd dat er meer microtransacties komen i.p.v. alleen voor mounts en pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja vergeet ook niet dat Heartstone voor wat leuke inkomsten kan zorgen. En zo kijken ze of een F2P kan werken..

Heb trouwens ook een post gemaakt op mmo-champ. Altijd leuk de reactie daar te lezen. :)

http://www.mmo-champion.com/threads/1335137-World-of-Warcraft-quot-Could-go-Free-To-play-quot

[ Voor 57% gewijzigd door junglebeast op 23-08-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 530789

F2P is best, zolang het geen Pay 2 Win wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik ben helemaal voor Pay 2 Win! :*)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-06 22:10
Iemand die mij een Scroll of Resurrection kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-07 22:38
FitzChevalric. schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:09:
Iemand die mij een Scroll of Resurrection kan geven?
DM je mail adres maar even

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
hmr schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:57:
Ik ben helemaal voor Pay 2 Win! :*)
Ik ben 100% tegen pay 2 win games. Als je je succes kunt kopen in games is het geen uitdaging meer. Games horen een uitdaging te zijn en niet een geldoverdracht. Juist de moeite die je moet doen om iets te bereiken is precies waar het allemaal om draait. Dat is wat de uitdaging, het spel, leuk maakt. En als je liever je succes wil kopen, omdat je geen tijd hebt om de uitdaging aan te gaan, is het spel duidelijk niks voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Pay 2 win zou mogelijk moeten zijn voor mensen met veel geld en weinig tijd, maar dan moet het wel te zien zijn aan de gear of rewards dat ze door pay 2 win zijn bereikt.

Dus als bijvoorbeeld je uitrusting betaald is moet die er anders uit zien dan als je ze verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Jeeeeeej eindelijk vail of sands plans gevonden en gelijk gemaakt :) !
FitzChevalric. schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 09:47:
Pay 2 win zou mogelijk moeten zijn voor mensen met veel geld en weinig tijd, maar dan moet het wel te zien zijn aan de gear of rewards dat ze door pay 2 win zijn bereikt.

Dus als bijvoorbeeld je uitrusting betaald is moet die er anders uit zien dan als je ze verdiend.
Zo van ik wil wel maar ik kan niet verhaal.

Net zoals een toyota mr2 omgebouwd naar ferrari, zo van ik wil wel maar ik kan niet :X 8)7 -O-

[ Voor 79% gewijzigd door Mektheb op 24-08-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zolang je dan compleet voor joker staat vind ik het prima. >:)
Dat zal mensen leren aan pay2win deel te nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 24-08-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gaat weer lekker met sommige servers. Altijd apart hoe sommige mensen compleet ontploffen op de officiële fora wanneer hun server down is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik vind het niet erg dat je XP vials kan kopen, of extra elder coins. Mensen die daar niet de tijd voor hebben kunnen dat dan kopen. En pets, speciale mounts, transmog items. Geen probleem mee.

Maar geen armor, wapen en zo. Als ze het overwegen dan hooguit een blauwe starter set voor de heroics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
waar kan ik de goedkoopst MoP key kopen.....marktplaats 20 euro en op de pricewatch 26 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

In de pre-expansion patch komt er heel waarschijnlijk een item squish aan.
Gamescom is drawing to a close, and with it a flurry of developer interviews have been taking place. One which happened just a couple of hours ago was a raiding-specific round table with Game Director Tom Chilton and Lead Content Designer Cory Stockton. One of the questions asked related to the much-debated item squish, and whether we would see it in WoW 6.0. Tom and Cory responded as follows:

TC: "If we don't do the item squish it's going to require a lot of re-engineering of our combat code to actually support bigger numbers. We're getting really close to the point where the code can't..."
CS: "Yeah, the code can't compile the numbers"
TC: "Yeah it can't compile the numbers, so we are testing the item squish internally with the expansion, and I think a good time to launch it would be right before the next expansion so people are already used to it by the time the expansion launches. So, that's the current plan, but we'll see how it works out. I hope we can."

Of course that isn't a firm confirmation, there have been many changes, certainly ones of this magnitude, that have gone into internal testing and not ever made it live. This is no cast iron guarantee. But, the devs mention how their combat code is nearing the point where it can't actually handle the big numbers, and it seems that a full expansion of item level escalation would do nothing to help with this issue. So an item squish certainly seems extremely likely for the next expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
junglebeast schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:22:
Ik ben benieuwd hoe hard ze gaan knijpen. Krijgen we terug Vanilla waardes of toch iets meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
junglebeast schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:08:
[...]

Ik vind het niet erg dat je XP vials kan kopen, of extra elder coins. Mensen die daar niet de tijd voor hebben kunnen dat dan kopen. En pets, speciale mounts, transmog items. Geen probleem mee.

Maar geen armor, wapen en zo. Als ze het overwegen dan hooguit een blauwe starter set voor de heroics. :)
Is denk vooral een spelers ding, jij vind het iets wat je moet verdienen door tijd erin te steken. Er zijn heel veel mensen die geen tijd hebben maar wel de ervaring wilt hebben daar moet ook een manier voor zijn en die kunnen desnoods hun tijd afkopen met geld.

Gewoon een simpele armor en weapons voor P2W en shiny spul voor de overige spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kapoen schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:31:
[...]

Ik ben benieuwd hoe hard ze gaan knijpen. Krijgen we terug Vanilla waardes of toch iets meer?
dat niet alleen, ben meer benieuwd wat voor gevolgen dat heeft voor oude raids.

Als je een Item squish doet, betekend het automatisch dan dat de hele oude stuff nog meer gesquished gaat worden?, of alleen de nieuwe content ?.

Als het de nieuwe content is wat een squish krijgt...kan het wel is zijn dat je dan een oude instance niet meer zo makkelijk solo doet.
Terwijl je nu met 530 ilvl alles bijna wel kan doen " zeg maar " .

Als dat betekend dat je gelijk straks bv een Cataclysm raid zoals DS niet alleen kan doen omdat de ilvl gesquished is en daar niet dan lijkt me dat weer een enorme domper.
Had alweer een lijstje met wat ik graag weer wil gaan farmen straks :P.

Maar ja we zullen zien hoe ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik ga er van uit dat zo'n knijpactie gebeurt met relatieve cijfers, in dat geval zouden oude raids solo te doen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 20:39

Hierkomik

Zo dan...

Ze hebben al eens een keer eerder uitgelegd hoe ze het zouden willen aanpakken

Zie deze post op mmo champion:
http://www.mmo-champion.c...uish-(or-Not)-of-Pandaria

In het laatste deel zie je wat het idee is.
Kapoen schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 20:25:
Ik ga er van uit dat zo'n knijpactie gebeurt met relatieve cijfers, in dat geval zouden oude raids solo te doen blijven.
Volgens mij was er ook nog een post dat uitlegde dat dit wel degelijk invloed zou hebben op de oude raids, weet niet meer waarom. Ik vermoed omdat het reworken van oude raid veel werk zal zijn (zelfs als ze het 'globally relatief' doen).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-07 23:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:22:

[...]
Dat hebben we natuurlijk eerder gehoord. :)

Verder is het wel een beetje onzin hoor. Integers kunnen tot 2,14 miljard. Het hoogste getal in de game op dit moment is boss health, en die is de komende expansion nog wel te managen. Hoewel, met 4 difficulties om op te raiden met daarin thunderforged/normal varianten én item upgrades blazen de getallen wel harder dan ooit op natuurlijk.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
World of Warcraft Trading Card Game gaat stoppen!

We wanted to take a moment to thank all of you World of Warcraft Trading Card Game players out there for your support of the game for close to seven years.

We’ve had a blast working on it, and we knew that Set 21, Timewalkers: Reign of Fire would really grab everyone's attention. In addition to delivering original and fun gameplay mechanics and giving players a new way to explore the story of Warcraft III, it’s stuffed with every single one of the much-sought-after Loot cards from each of the previous sets.

Set 21 represents something else as well: it’s the climactic last set for the WoW TCG. We are grateful for being able to collaborate with the artists and everyone else who helped make this game a reality all these years. We're also thankful for all the players and retailers who've participated in the community globally. You made ripping open booster packs, discovering the wonders they held, and then building decks and taking them into battle a truly awesome experience.

Thank you all again for your support in making the WoW TCG one of the most epic trading card games of all time.

FAQ:

Q: What about my loot cards that I haven’t redeemed yet?

A: You can still redeem your loot cards on our website (simply follow the instructions there).

Q: Will there still be tournaments for the WoW TCG?

A: While there will not be official tournaments hosted by Cryptozoic or Blizzard Entertainment, players are able to continue organizing tournaments as long as they follow our tournament guidelines listed here.

Q: I’m an artist/tournament winner; who should I contact if I have any questions?

A: Please contact Cryptozoic for any follow-up inquiries.

Q: Will you be renewing the contract for the WoW TCG with another partner?

A: While we don't have any specific announcements to make at this time, we don't expect to renew the license for the WoW TCG.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Hierkomik schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:27:
Volgens mij was er ook nog een post dat uitlegde dat dit wel degelijk invloed zou hebben op de oude raids, weet niet meer waarom. Ik vermoed omdat het reworken van oude raid veel werk zal zijn (zelfs als ze het 'globally relatief' doen).
Het lijkt me sterk dat Blizzard zomaar een extra obstakel zou inbouwen in iets dat nu al jaren solo kan gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ghostcrawler heeft op Twitter gezegd dat:

• Het nog niet zeker is dat de item squish eraan komt, ze gaan eerst nog experimenteren met het gebruik van K en M.
• Het solo'en van old raid content mogelijk zal blijven.

Bron: Twitter en MMO-Champ

Bovendien ik zie het probleem van de item squish niet eigenlijk, als alles procentueel aangepakt wordt lijkt het me zelfs een goed idee.

Zeror schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:46:
World of Warcraft Trading Card Game gaat stoppen!

[...]
Ik heb zo'n gevoel dat dit mede komt door de komst van Hearthstone ;)

[ Voor 18% gewijzigd door JimDB op 25-08-2013 12:29 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.