Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 278 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
Vae Victus schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:33:
[...]

Je moet daarvoor naar Karasang Wilds. Daar een set solo scenario's doen. Start quest is Meet the scout!
Bedankt, vanavond eens naar kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Het begint steeds meer te kriebelen om op een nieuwe server compleet vanaf scratch te beginnen. Dit samen met mn vriendin.

Nu de vragen:

Priest/Druid
Hunter/Druid

wat is handiger/sneller?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

lanerios schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:47:
Het begint steeds meer te kriebelen om op een nieuwe server compleet vanaf scratch te beginnen. Dit samen met mn vriendin.

Nu de vragen:

Priest/Druid
Hunter/Druid

wat is handiger/sneller?
Denk dat je in instances met que tijden met een priest sneller bent. Tenzij de druid gaat healen.
Dan is Druid/Hunter sneller. Hunters pet kan tanken waardoor bijna overal zo doorheen loopt.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 22:18

Seraphin

Meep?

lanerios schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:47:

Nu de vragen:

Priest/Druid
Hunter/Druid

wat is handiger/sneller?
Als je druid Tank spec wordt, zou ik idd priest zeggen. Op elkaar ingespeelde tank/healer combo = altijd instant dungeons en full speed erdoor jagen. Het lijkt mij bovendien ook het leukst om te doen; als tank/healer maakt het best uit om van elkaar te weten hoe ver je kan gaan (helemáál aangezien je dus zonder heirlooms zal zitten). Als je dat goed doet, maakt het eigenlijk weinig meer uit wat de DPS uitvreet. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Seraphin op 19-08-2013 14:56 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hmm, dat zijn de opties waar ik ook mee zat, ik ga voor de hunter/priest. Maar ik heb eigenlijk alleen maar hybrids gespeeld (DK, Druid, Paladin, Monk, Warrior (Alle tanks lol)) en heel kort een mage, dus zoek wat anders haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
NegativeFreak schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:23:
Vorige week maar eens flink bezig geweest met Archaeology, 600 nu :)
Heb toch al mooi de volgende items :D

{items}
Hoe kom je aan die items van Archeology? Krijg je deze vanzelf op gegeven moment, of moet je hier nog iets voor doen?

Ben zelf ook van plan me archeology te gaan lvlen, en die items zijn wel een leuke bonus ;)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
krijg je vanzelf als projects. Helaas gaan ze wel de exploit fixen van de mantid ding :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Julios schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 21:41:
Geen probleem zo kunnen we elkaar wat helpen toch?

Ja het kan een hele overgang zijn als je er een hele tijd uit bent geweest.
Dan is dat opgelost haha. Je kan ook op "wowhead" kijken bij guides soms hebben ze daar wat bruikbaars staan.
Heeft heeft je maatje misschien heirloom(extra exp bij quests en kills) gear? Dan gaat dat ook als een trein, een sneltrein wel te verstaan.

Ze hebben ook de benodigde exp voor lvls verlaagd.
Voordelen van een forum nietwaar :)

Moet voor m'n gevoel echt helemaal opnieuw leren spelen.. Noob :P Heirloom.. kzal 'es vragen.. Aangezien we dus in een verschillende realm zaten zijn we maar een een DK begonnen in dezelfde.. toch wel handig met traden :) Wel grappig de questline, bij 58 ben je weer vrij in de wereld. Ben nog niet helemaal kapot van de DK speelstijl (best wel handmatig managen met die 3 resource pools maar a la.. we hebben er ff lol mee.

En anders kan ik altijd nog pokemon gaan spelen zag ik.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Riqy schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:57:
[...]

Hoe kom je aan die items van Archeology? Krijg je deze vanzelf op gegeven moment, of moet je hier nog iets voor doen?

Ben zelf ook van plan me archeology te gaan lvlen, en die items zijn wel een leuke bonus ;)
Wat Lanerios zegt, je krijgt die rares gewoon spontaan. Had wel gelezen dat het een lage kans zou zijn maar blijkbaar heb ik geluk.
lanerios schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:01:
krijg je vanzelf als projects. Helaas gaan ze wel de exploit fixen van de mantid ding :p
Welke exploit? Viel me wel op dat mantid pieces verdomd dicht op elkaar zitten steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
sonar locator oid, ga een zone grens over en alle digsites resetten, insta alle uldum dingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
lanerios schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:30:
sonar locator oid, ga een zone grens over en alle digsites resetten, insta alle uldum dingen :p
GIEF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
moet je wat crates voor hebben en exalted met erm.. die archeology faction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
lanerios schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:30:
Gaan we vanavond ook maar even proberen dan :P Dat geldt dan ook voor andere facties enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, ik doe het normaal met Dwarf (ik wil de staff) of Uldum (voor de mount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Het gaat nu verzanden in een welles/nietus discussie.

Mijn punt is heel simpel: het is geen feit dat het spel makkelijker zou zijn geworden, het is een mening.

Voor mijzelf het is spel nu leuker, ik hoef geen saaie repterende zaken meer te doen om datgene te doen wat ik wel leuk vind, mijn spelervaring wordt dus ook niet gedicteerd door de mate waarin andere mensen ook toegang hebben tot die content, vandaar dat ik me niet stoor aan lfr of aan de gear die andere mensen hebben.
Mijn mening is dat het spel dus niet makkelijker is geworden maar dat men vooral veel unskilled grinds eruit heeft gehaald en vervangen door zaken die meer skill vereisen.
Grinden is NIET hardcore of uitdagend.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:33:
moet je wat crates voor hebben en exalted met erm.. die archeology faction
Ja die heb ik allang, wist alleen nit het op die manier werkte :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
blouweKip schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:47:
[...]

Het gaat nu verzanden in een welles/nietus discussie.

Mijn punt is heel simpel: het is geen feit dat het spel makkelijker zou zijn geworden, het is een mening.

Voor mijzelf het is spel nu leuker, ik hoef geen saaie repterende zaken meer te doen om datgene te doen wat ik wel leuk vind, mijn spelervaring wordt dus ook niet gedicteerd door de mate waarin andere mensen ook toegang hebben tot die content, vandaar dat ik me niet stoor aan lfr of aan de gear die andere mensen hebben.
Mijn mening is dat het spel dus niet makkelijker is geworden maar dat men vooral veel unskilled grinds eruit heeft gehaald en vervangen door zaken die meer skill vereisen.
Grinden is NIET hardcore of uitdagend.
Compleet mee eens.. niks op toe te voegen eigenlijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Vanaf 5.4 werkt dat dus niet meer als ik de verhalen mag geloven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Ik zat op de verkeerde pagina te kijken :X

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
lanerios schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:37:
Jep, ik doe het normaal met Dwarf (ik wil de staff) of Uldum (voor de mount)
Leuke uitdaging, vooral zo voor 5.4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 11:35
lanerios schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:29:
Heroic Dragon Soul vind ik inderdaad wel erg leuk nog steeds. Erg makkelijk om te falen op bepaalde fights (Ultraxion, Spine e.d.) zelfs op hoger level.
Heroic DS is toch wel echt de donkey raid van alle expensions hoe makkelijk die was is echt niet normaal. Veel te veel guilds die DS hc gecleared hebben. En als ik zie dat die zelfde guilds nu niet verder kwamen dan 4/16 hc in 5.0 en nu nog op 4 a 5/ 13 hc zitten in ToT. Dan blijkt toch wel dat Dragon soul kwa mechanics echt wel faalde en super makkelijk was.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RNG :D Volgens mij ben ik de enige persoon op de wereld die 8 warglaives heeft zien droppen en nog altijd de FoS niet heeft. Zojuist m'n 3de MH drop gehad op m'n DK, en daarnaast ook al 5 OH drops gehad op m'n warrior.

Ongelooflijk eigenlijk.

Gelukkig gister wel meer geluk toen ZG Panther dropte :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar weer begonnen, WOW blijft eens in de zoveel maanden weer roepen, het hele sfeertje, muziek, verschillende continenten blijven aantrekken om lekker in rond te waren.

Initial een Rogue gestart, maar na wat onderzoek, toch maar gekozen om voor een feral druid/ boomking combo te gaan. Feral, omdat ik graag stealth en boomking omdat ik makkelijk grote getalen op mijn schermpje wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

Lcount schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:22:
[...]
Heroic DS is toch wel echt de donkey raid van alle expensions hoe makkelijk die was is echt niet normaal. Veel te veel guilds die DS hc gecleared hebben. En als ik zie dat die zelfde guilds nu niet verder kwamen dan 4/16 hc in 5.0 en nu nog op 4 a 5/ 13 hc zitten in ToT. Dan blijkt toch wel dat Dragon soul kwa mechanics echt wel faalde en super makkelijk was.
En heeft u toen ook ds hc gecleared zonder de 30% debuff ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Las Vegas schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 20:43:
Hmm, vandaag even wat tier tokens opgevist uit de loot pinata LFR delen. Maar even besloten om serieus werk te maken van een guardian offspec op m'n dr00d. 472 iLvl nu met een combinatie van 502 epix, 483 tier set en nog wat blues om de boel aan te vullen.

Eigenlijk niet zo slim achteraf, aangezien ik nu een tank offspec heb met een healing mainspec. Dailies doen = hell :D Hoewel ik als tank wel veel mobs tegelijk aankan.

Moet zeggen dat guardian wel fun is! Alhoewel het net nog ff behelpen was in Shado-Pan Monastery (wat haaaaaaat ik die instance trouwens!). Die packs na de 2de boss doen ontiegelijk veel pijn, moest daar nog best wel veel cd's poppen.
pfff, dan zijn er iig nog mensen die wat winnen, ik loop al 3 weken in alle ToT lfr rond, en welgeteld 1 stuk loot, een headpiece voor mn offspec, omdat ik van die ene specifieke boss alle retri loot al had....

het geeft me zo wel de mogelijkheid om mijn gear voor offspec wat te verbeteren, dat was merendeels leveling greens en blues :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
Goedemorgen,

Ik ben ook weer terug na 4 weken vakantie. Afgelopen zondag ben ik weer met de shaman verder gegaan. Hij stond op level 71,5 - ben direct doorgeknalt tot 2% in 78 :)

Gister geen tijd gehad, maar het plan is om tot 80 gewoon in instances te levellen...

Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe patch gaat uitpakken, klopt het dat die de 27ste live gaat? De guild waar mijn mains zitten is nog redelijk inactief, ik hoop dat daar met de patch en het einde van de vakantieperiode verandering in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Zo, nu Durumu HC ook neer is zitten we op 10/13hc. Ik verwacht niet dat we nog meer progressie zullen boeken voordat patch 5.4 live gaat. Vanavond gaan we nog wel Dark Animus HC proberen maar al zouden we hem neer krijgen (riiight..) dan heeft het nog geen zin om de lockout te extenden omdat we tortos/megaera deze week al op normal hebben gedaan (om meer tijd te hebben op durumu).

Bleeding Edge FoS zit er niet in deze tier. Vorige tier ook al niet :P toen stonden we uiteindelijk op 5/6 MSV hc, laat staan voor HoF of ToES.
Lcount schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 22:22:
[...]

Ik denk dat het ook deels komt vanwege de (progressieve) buff in DS en het feit dat je gruwelijk veel meer tijd heb gehad om DS te clearen dan MSV/HoF/ToES of ToT te clearen. Logisch natuurlijk omdat DS een end of expansion raid was en de andere raids dat niet zijn. Ik denk dan ook dat je weer veel mensen zult gaan vinden die SoO zullen clearen voor de volgende expansion. Het zal mij ook niet verbazen als ook voor SoO er een buff zal komen na verloop van tijd puur omdat er geen andere raid meer komt voor de nieuwe expansion (en mensen die progressie boeken zijn minder snel geneigd om te stoppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

deTwisj schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:21:
Zo, nu Durumu HC ook neer is zitten we op 10/13hc. Ik verwacht niet dat we nog meer progressie zullen boeken voordat patch 5.4 live gaat. Vanavond gaan we nog wel Dark Animus HC proberen maar al zouden we hem neer krijgen (riiight..) dan heeft het nog geen zin om de lockout te extenden omdat we tortos/megaera deze week al op normal hebben gedaan (om meer tijd te hebben op durumu).

Bleeding Edge FoS zit er niet in deze tier. Vorige tier ook al niet :P toen stonden we uiteindelijk op 5/6 MSV hc, laat staan voor HoF of ToES.

[...]

Ik denk dat het ook deels komt vanwege de (progressieve) buff in DS en het feit dat je gruwelijk veel meer tijd heb gehad om DS te clearen dan MSV/HoF/ToES of ToT te clearen. Logisch natuurlijk omdat DS een end of expansion raid was en de andere raids dat niet zijn. Ik denk dan ook dat je weer veel mensen zult gaan vinden die SoO zullen clearen voor de volgende expansion. Het zal mij ook niet verbazen als ook voor SoO er een buff zal komen na verloop van tijd puur omdat er geen andere raid meer komt voor de nieuwe expansion (en mensen die progressie boeken zijn minder snel geneigd om te stoppen).
Wij beginnen met de guild vanavond pas voor het eerst aan de raids (niet LFR ofc) :z
Ben reuze benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 11:35
vhal schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 07:20:
[...]

En heeft u toen ook ds hc gecleared zonder de 30% debuff ;)
Dw hc op 5% in die week dat het net uitkwam die extra buff. 7/8 hc zonder buff. Met die 30% buff kon je ds clearen op 1.5 uur met gemak en rond de 410 ilvl.

Mja Lei Shen heroic is toch wel weer een tof gevecht sinds heroic ragnaros.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Ik heb ooit gehoord dat je verspreid over Pandaria enkele (een drietal?) mobs kan doden en dat je daarvoor dan een mooi AGI wapen krijgt, weet iemand waarover dit gaat?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Erycius schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:41:
Ik heb ooit gehoord dat je verspreid over Pandaria enkele (een drietal?) mobs kan doden en dat je daarvoor dan een mooi AGI wapen krijgt, weet iemand waarover dit gaat?
De rare panda's misschien, al zijn er dat meer dan een drietal.
Mijn laatste kill: http://www.wowhead.com/npc=50808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

XzeroD schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:54:
[...]

De rare panda's misschien, al zijn er dat meer dan een drietal.
Mijn laatste kill: http://www.wowhead.com/npc=50808
Nee, het ging niet om rare mobs, maar ze waren wel verspreid over heel Pandaria, ik heb er ooit ééntje mee helpen doden, maar ik weet enkel nog dat het op een klein eilandje voor de kust was. Ik denk dat die dan een questitem dropt en als je ze allemaal hebt kan je de quest inleveren voor een AGI wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja klopt, dat zijn die reuze krabben, en die droppen uit eindelijk een item niet speciaal maar wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Erycius schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:56:
[...]

Nee, het ging niet om rare mobs, maar ze waren wel verspreid over heel Pandaria, ik heb er ooit ééntje mee helpen doden, maar ik weet enkel nog dat het op een klein eilandje voor de kust was. Ik denk dat die dan een questitem dropt en als je ze allemaal hebt kan je de quest inleveren voor een AGI wapen
Wat kan je nog kwijt qua informatie over de mobs, was het een mantid bijv. ? Dit is een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg (of je moet een wandelende wikipedia zijn :P )

[ Voor 5% gewijzigd door XzeroD op 20-08-2013 12:01 . Reden: image te groot, weg gehaald i.v.m. de lui zijn. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Laatst online: 12-09 18:28
Er zijn zoveel rare mobs in pandaria... Misschien moet je hier even kijken, wellicht staat ie erbij:
http://www.wowhead.com/gu...-pandaria-5-0-5-1-5-2-5-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zijn die huge krabben !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Denk dat de poster het over deze mob heeft: http://www.wowhead.com/npc=66936/clawlord-krilmandar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

Wij beginnen met de guild vanavond pas voor het eerst aan de raids (niet LFR ofc) :z
Ben reuze benieuwd!
We zijn waarschijnlijk met 8 of 9 man, dus als er nog mensen zijn op Argent Dawn die mee willen (MSV), we zoeken nog dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:06:
[...]

We zijn waarschijnlijk met 8 of 9 man, dus als er nog mensen zijn op Argent Dawn die mee willen (MSV), we zoeken nog dps :)
Wait wut, Argent Dawn haha. (Guild: Unpredictable; Char: TalbotEv)
Daar zitten wij ook op, en ja ook wij zoeken nog DPS. Je zou zeggen dat DPS makkelijker te vinden is als tank / healer, maar bij ons zit dat wel goed.

Haha zo kom je nog eens een guildmaatje tegen :9

[ Voor 5% gewijzigd door XzeroD op 20-08-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Dat wassum! Dank!!

[ Voor 85% gewijzigd door Erycius op 20-08-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
XzeroD schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:09:
[...]

Wait wut, Argent Dawn haha. (Guild: Unpredictable; Char: TalbotEv)
Daar zitten wij ook op, en ja ook wij zoeken nog DPS. Je zou zeggen dat DPS makkelijker te vinden is als tank / healer, maar bij ons zit dat wel goed.

Haha zo kom je nog eens een guildmaatje tegen :9
Haha, jep :P
(Guild: Unpredictable; Char: Práy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
MSV kun je trouwens x-realm doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik wil ook weer raiden, m'n guild is ruim 2 maanden geleden er mee gestopt wegens slechte signups etc. Misschien hebben mensen interesse iets via openraid te doen ?

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als er mensen zijn die na release van 5.4 via openraid ToT heroic willen doen, dat is iets dat ik nog wel zou willen afmaken eigenlijk. Gaat door de huidige setup bij de guild niet meer gebeuren in de komende tijd denk ik. Al kan ik ongetwijfeld wel een paar guildies meekrijgen die er echt wel voor willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

IntToStr schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:34:
MSV kun je trouwens x-realm doen.
Ja maar liever een perfecte guild run dan bunch random mensen, speelt toch fijner en zorgt ook voor de toekomstige raids wat meer feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

XzeroD schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:42:
[...]

Ja maar liever een perfecte guild run dan bunch random mensen, speelt toch fijner en zorgt ook voor de toekomstige raids wat meer feeling.
Mja maar jullie gingen toch voor het eerst MSV in? Zo niet wil ik wellicht wel mee met mijn priest ofzo.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 10:31
Seraphin schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:21:
[...]
- Herbs farmen in STV (groene herb in groen gras, met een minimap die onnauwkeurig was en geen fonkelende sterretjes)
- Halverwerge een quest chain in de Barrens naar Stonetalon Mountains moeten verkassen om een paar levels te kunnen pakken voordat je verder kan met je quest chain.
- De keuze hebben tussen óf de hele wereld over lopen (niet vliegen / rijden, LOPEN), om naar een andere geschikte levelzone te gaan, óf 3 levels keihard grinden voordat je weer beschikbare quests in de buurt hebt.
- 317 keer wipen in WC
Als kleurenblinde had ik ontzettend veel last om herbalism te levellen in felwood, stv,... omdat ik de planten gewoon niet kon onderscheiden (ik ben specifiek groenblind). De toevoeging v/d sterretjes hebben enorm geholpen. Was het voor iemand met een normaal kleurenzicht ook lastig om de planten te vinden dan?

De horde quest chains waren wel inderdaad idioot verkapt. Ivm daarmee stond op wowinsider.com laatst nog een leuke column: When Blizzard hated the Horde. Daarin staat veel nostalgie uitgelegd :)

Wailing Caverns... aaaah the memories. Spijtig dat ze die instance zo ingekrimpt hebben, net zoals Sunken Temple. Nuja, dat zal alleen een gemis zijn voor degenen die effectief in vanilla gespeeld hebben, laatkomers zullen de snelle runs van nu wel appreciëren.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hmr schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:42:
[...]

Mja maar jullie gingen toch voor het eerst MSV in? Zo niet wil ik wellicht wel mee met mijn priest ofzo.. :)
Ja we gaan inderdaad voor het eerst MSV in, Práy regelt de raid dus zal hem even poken :P
Verkeerd gelezen, woops! :9

[ Voor 5% gewijzigd door XzeroD op 20-08-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

XzeroD schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:00:
[...]

Ja we gaan inderdaad voor het eerst MSV in, Práy regelt de raid dus zal hem even poken :P
Verkeerd gelezen, woops! :9
Niet dat ik geen vertrouwen in jullie heb hoor :) maar ben progresruns in MSV wel een beetje zat haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond moet ik een niet zo leuke beslissing nemen.

Zoals eerder gepost hebben wij net twee weken terug voor het eerst Lei Shen normal platgelegd met een nieuw raid team. Vier man heeft die kill niet mee kunnen doen en die wil ik voor de patch nog aan de FoS helpen.

Helaas is één daarvan de tank en na drie avonden wipen gaat hij nog steeds dood door decapitate :( Vanaf vanavond is de tank die bij de kill was terug van vakantie, ik vrees dus dat ik één persoon teleur moet stellen, maar als hij zo blijft falen op decapitate dan riskeer ik dat 4 man geen FoS krijgt.

Ik weet ineens weer waarom ik eind TBC besloot geen raidleader meer te zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gewoon die andere meenemen en de juiste tank en vette pech dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

hmr schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:29:
[...]

Niet dat ik geen vertrouwen in jullie heb hoor :) maar ben progresruns in MSV wel een beetje zat haha!
Begrijpen het ook wel hoor, ik verwacht ook nog wel de nodige aantal wipes. :9
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:05:
Vanavond moet ik een niet zo leuke beslissing nemen.

Zoals eerder gepost hebben wij net twee weken terug voor het eerst Lei Shen normal platgelegd met een nieuw raid team. Vier man heeft die kill niet mee kunnen doen en die wil ik voor de patch nog aan de FoS helpen.

Helaas is één daarvan de tank en na drie avonden wipen gaat hij nog steeds dood door decapitate :( Vanaf vanavond is de tank die bij de kill was terug van vakantie, ik vrees dus dat ik één persoon teleur moet stellen, maar als hij zo blijft falen op decapitate dan riskeer ik dat 4 man geen FoS krijgt.

Ik weet ineens weer waarom ik eind TBC besloot geen raidleader meer te zijn :X
Ik zou dan persoonlijk toch de falende tank teleur stellen of je stelt 1 iemand teleur of meerdere door constant te falen. Daarnaast als de tank steeds door gaat moet hij/zij zichzelf even goed achter de oren krabben en zich afvragen waarom het steeds gebeurd. Tactics, te weinig gear etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Falende tank in dit geval, hij moet gewoon heel hard wegrennen van de boss. Meeste tanks hebben nog allerlei speed boosts ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
IntToStr schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:16:
Falende tank in dit geval, hij moet gewoon heel hard wegrennen van de boss. Meeste tanks hebben nog allerlei speed boosts ook.
En je krijgt ook nog zo'n mooi pijltje boven je hoofd die groen wordt zodra je voldoende range hebt ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
hmr schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:29:
[...]
Begrijpelijk. Wij beginnen net pas en heb er dus wel erg veel zin in :D. Verwacht net als XzeroD wel een aantal wipes, maarjah, leren we wel weer van. Nog adviezen voor ons? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
NL-RaVeR schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:23:
[...]

Begrijpelijk. Wij beginnen net pas en heb er dus wel erg veel zin in :D. Verwacht net als XzeroD wel een aantal wipes, maarjah, leren we wel weer van. Nog adviezen voor ons? :D
Mogelijk heb je nu veel betere gear dan de ilvl 460 waar we ooit mee begonnen en bovendien is er een nerf op de damage/health in de raid, dus ik denk dat je je wel wat foutjes kunt veroorloven. In het algemeen zou ik even op Icy Veins kijken, die hebben wel goede guides.

Eerste boss is nog de lastigste eigenlijk als je niet de gear hebt om de fight te bruteforcen met lfr tactiek. Op tijd de bosses op en neer taunten en don't stand in shit en bij chains naar elkaar toe lopen en het komt goed.

Voor 2 t/m 4 gewoon even guide lezen en komt goed. Voor boss 3 is een addon beschikbaar zodat je niet zelf hoeft na te denken :)

Boss 5 wordt interessant zonder gear, maar is zwaar generfed en je hebt mogelijk al betere gear, dus ook hier even guide lezen en stap voor stap leren.

Boss 6 kan wat lastiger zijn. Focus op de adds en leer je tanks om te dansen. In tussenpauzes vol op de boss. In 10m is de boss vrij eenvoudig in verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Kapoen schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:58:
[...]

Als kleurenblinde had ik ontzettend veel last om herbalism te levellen in felwood, stv,... omdat ik de planten gewoon niet kon onderscheiden (ik ben specifiek groenblind). De toevoeging v/d sterretjes hebben enorm geholpen. Was het voor iemand met een normaal kleurenzicht ook lastig om de planten te vinden dan?
In Felwood (en andere zones) had ik over het algemeen nergens last van. Maar specifiek Khadgar's Whisker in STV was een ramp. Dat leek niet alleen qua kleur zo verrekte veel op de achtergrond; het had als herb ook de (nare) gewoonte om bij bomen te staan waar dan ook allemaal ander soortgelijk struikgewas stond. En tsja, zo nauwkeurig is/was de minimap nou ook weer niet, dus je (ik) moest soms meerdere gehele rondjes om een boom lopen om die stomme herb te spotten.
De horde quest chains waren wel inderdaad idioot verkapt. Ivm daarmee stond op wowinsider.com laatst nog een leuke column: When Blizzard hated the Horde. Daarin staat veel nostalgie uitgelegd :)
Hahaha prachtig stuk, inderdaad aardig wat nostalgie. :P
Wailing Caverns... aaaah the memories. Spijtig dat ze die instance zo ingekrimpt hebben, net zoals Sunken Temple. Nuja, dat zal alleen een gemis zijn voor degenen die effectief in vanilla gespeeld hebben, laatkomers zullen de snelle runs van nu wel appreciëren.
Kan ik alleen maar eens mee zijn.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
IntToStr schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:13:
[...]
... Bruikbare informatie ...
Kijk, mooie informatie. Thnx! De maintank heeft al een ilvl van 510+ en ikzelf (Holy priest) zit op 512, de rest zit tussen de 463 en 498. Denk dat we een heel eind moeten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

Kijk, mooie informatie. Thnx! De maintank heeft al een ilvl van 510+ en ikzelf (Holy priest) zit op 512, de rest zit tussen de 463 en 498. Denk dat we een heel eind moeten komen :)
Offtank 470! (me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
NL-RaVeR schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

Wij hebben de meeste bosses daar omgelegd met ilvl 470 a 480 en zonder de nerf, dus moet zeker goed komen bij jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11
Morgenochtend om 11.30 uur is de persconferentie van Blizzard op Gamescom. Gaat zeker wel interessant worden. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hahahahaha, 9de warglaive drop gehad zojuist. Weer de verkeerde.

Inmiddels moet ik er hard om lachen, want dit kan gewoon echt niet meer hoor. Toevallig is m'n ticket erover vanavond ook beantwoord, en de GM zei dat ik ontiegelijk veel geluk en ongeluk heb gehad. Geluk omdat zoveel Warglaive drops, ongeluk omdat continu de verkeerde.

2 Warglaive drops gehad dus deze week. Mainhand op DK, offhand op Warrior :|

[ Voor 10% gewijzigd door London op 20-08-2013 22:08 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
De truuk is om ze niet specifiek te farmen. Ik wou voor m'n warrior het schild van Illidan, en hij bleef maar glaives droppen. Ik had m'n set compleet nog voor ik het schild de eerste keer zag droppen. Ik geloof dat dat een week of 5, misschien 6 geduurd heeft.

Toen Illidan de eerste glaive dropte had ik zelfs iets van 'f*ck, nu moet ik die andere ook nog lopen farmen'.
Ik wou echt alleen maar het schild, ik ging er van uit dat de glaives toch nooit zouden droppen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb dat schild misschien 2x gezien in de tijd dat ik 9 glaives heb zien droppen. Je gaat je afvragen wat er meer legendary is :x

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Voor mij is dat waarschijnlijk de tier 2 helm. De replica van Onyxia heb ik al, maar haar broer is een l*l die het origineel niet wil droppen. 7/8 Wrath + replica is niet goed genoeg voor een neuroot als mij vrees ik, ik wil toch echt 8/8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Tsja, het kan ook andersom: ik heb beide bindings of the windseeker op mn Druid. Nooit wat mee gedaan want ach, waarom zou ik oodles arcane crystals farmen / kopen als ik dat hele zwaard niet eens kan equippen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Seraphin schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 23:14:
Tsja, het kan ook andersom: ik heb beide bindings of the windseeker op mn Druid. Nooit wat mee gedaan want ach, waarom zou ik oodles arcane crystals farmen / kopen als ik dat hele zwaard niet eens kan equippen. :P
FoS natuurlijk! B)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Die krijg je niet als je het wapen niet kan equipen... heel erg jammer kan zo geen enkele vanilla/TBC legendary krijgen op men priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Grompie schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:39:
[...]

Die krijg je niet als je het wapen niet kan equipen... heel erg jammer kan zo geen enkele vanilla/TBC legendary krijgen op men priest.
Hmm, dat wist ik niet :X Wel jammer trouwens..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
IntToStr schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:22:
[...]
Wij hebben de meeste bosses daar omgelegd met ilvl 470 a 480 en zonder de nerf, dus moet zeker goed komen bij jullie :)
Update over onze avond:
Eerste boss 2 wipes gehad. 1ste poging was met tactics. Tactics waren denk ik niet helemaal duidelijk dus uiteindelijk een wipe op ongeveer 35% left. 2de poging ging ik als dps waar we ze als een groep probeerde neer te halen. Dit werd helemaal niks aangezien mijn healing (a 40 tot 50% van het totaal) wegviel en we nog sneller neergingen. 3de poging ging ik weer als healer en ging het eigenlijk bovenverwachting goed en niemand ging dood. 1ste boss dus neer :D

Tweede boss even de tijd genomen om de tactics door te bespreken. Dat heeft blijkbaar zijn vruchten afgeworpen, want bij de eerste poging hadden we hem al neer :*)

Derde boss ook even alles goed doorgesproken. 1ste poging ging gelijk mis, helft had niet door wanneer die op de totem moest gaan staan en als ze erin gingen kwamen ze te laat terug (=dood). Daarna nog zo'n poging wat ongeveer hetzelfde ging, alleen hielden we het iets langer vol. Toen was er een roque die het leuk vondt om een demon te spawnen die de boss pullde. Helft van de raid stond buiten, helft binnen, dus weer een wipe. Daarna nog een poging gedaan wat al beter ging. Was helaas toen zelf te laat om terug te komen uit die spirit realm, toen ging er nog een healer dood en de laatste redde het niet in zijn 1tje. Vervolgens dus gewiped.

Toen hebben we besloten om voor deze week ff te stoppen, de boel te resetten en dan volgende week weer een poging te wagen. Eerste bosses gingen in ieder geval boven verwachting goed en die hadden we neer in ongeveer 40 minuten. Totaal bijna 2 uur bezig geweest. Meeste van ons zijn casual raiders en doen het vooral voor de fun, dus met dat in het achterhoofd heeft het mijn verwachtingen iig overtroffen!. Al met al een super toffe avond met m'n Guildies gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ NL-Raver: Leuk verhaal! Als je volgende week dezelfde groep kunt krijgen (vooral tanks en healers) dan zul je zien dat het nog veel makkelijker zal gaan!

Ik heb gister mijn shaman twee levels omhoog gegooid, ben inmiddels level 80 en kom dus redelijk in de buurt van end-game. Eens kijken hoe ver ik kan komen de komende week. Dan kan ik meteen aan de gang met de nieuwe patch (mocht die inderdaad volgende week komen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

mace kan je toch wel krijgen ? ( ben niet zo thuis in priest )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Mektheb schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:37:
[...]

mace kan je toch wel krijgen ? ( ben niet zo thuis in priest )
Krijgen wel kan niet equipen is een 2handed mace en priest/mage/warlock kan geen enkel 2handed weapon equipen buiten staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ah zo ja snap em :P., dat was ook de rede ik niets met die item voor de mace heb gedaan die raggy dropt.
Als mage zijnde kan ik er niks mee..

Ze zouden de achievment al moeten maken voor puur het vinden al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

[...]

[flauw modus]
De wapens in tempest keep op het laatste gevecht zijn legendary, je mag er elke week een paar minuten mee rondlopen (zolang je maar in de instance blijft).
[/flauw modus]

Had vanilla niet een legendary staff die porte naar Kharazhan? Die volgens mij ook niet meer te krijgen is.
Ik baal er zelf ook best wel van dat er buiten de icecrown mace weinig legendary's te krijgen zijn voor priests. Heb al tijden de eerste binding voor het zwaard uit MC in mijn bank waar ik niets mee doe/kan.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Klopt de staff van medivh / Atiesh, Greatstaff of the Guardian

[ Voor 42% gewijzigd door Mektheb op 21-08-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
wat is de beste server om helemaal opnieuw te beginnen met een char? heb altijd alliance gespeeld tot max level 50. nu wil ik dus horde beginnen vanaf 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Een van de drukste horde servers die ik ken is Draenor, een PvE realm.

Na de launch van 5.4 zou de dynamiek van servers wel eens kunnen veranderen. Blizzard gaat dan beginnen realms te verbinden, zodanig dat voormalige dode servers/factions wat levendiger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
dreanor it is then :D. vanavond pas beginnen moet helaas vandaag werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:35:
@ NL-Raver: Leuk verhaal! Als je volgende week dezelfde groep kunt krijgen (vooral tanks en healers) dan zul je zien dat het nog veel makkelijker zal gaan!

Ik heb gister mijn shaman twee levels omhoog gegooid, ben inmiddels level 80 en kom dus redelijk in de buurt van end-game. Eens kijken hoe ver ik kan komen de komende week. Dan kan ik meteen aan de gang met de nieuwe patch (mocht die inderdaad volgende week komen!)
Ga je raiden met shammy hulk? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

ValHallen schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:44:
[...]

[flauw modus]
De wapens in tempest keep op het laatste gevecht zijn legendary, je mag er elke week een paar minuten mee rondlopen (zolang je maar in de instance blijft).
\[/flauw modus]

Had vanilla niet een legendary staff die porte naar Kharazhan? Die volgens mij ook niet meer te krijgen is.
Ik baal er zelf ook best wel van dat er buiten de icecrown mace weinig legendary's te krijgen zijn voor priests. Heb al tijden de eerste binding voor het zwaard uit MC in mijn bank waar ik niets mee doe/kan.
Nog niet zo erg als hunters :P. Wij hebben tot nu toe alleen de Legendary Bow gehad in Sunwell. Was niet alleen de laatste instance van een expansie (waardoor relevantie al niet heel erg groot was), maar ook nog eens snel outdated door hunter changes: de boog gebruikte geen ammo, maar de expansie erna gebruikte geen enkele boog meer ammo.

Wat dat betreft vind ik het nog steeds raar dat hunters de enige class zijn die wapens gebruikt die niet (meer) door andere classes gebruikt kunnen worden. Boog/Gun/Crossbow zal vast wel de meeste de-disenchante items zijn in MoP.
Ik hoop dat de volgende class die ze toevoegen ook een van die wapens gaat gebruiken (of dat Rogues een spec krijgen die die wapens gaat gebruiken ofzo).

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NL-RaVeR schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:09:
[...]

Update over onze avond:
Eerste boss 2 wipes gehad. 1ste poging was met tactics. Tactics waren denk ik niet helemaal duidelijk dus uiteindelijk een wipe op ongeveer 35% left. 2de poging ging ik als dps waar we ze als een groep probeerde neer te halen. Dit werd helemaal niks aangezien mijn healing (a 40 tot 50% van het totaal) wegviel en we nog sneller neergingen. 3de poging ging ik weer als healer en ging het eigenlijk bovenverwachting goed en niemand ging dood. 1ste boss dus neer :D

Tweede boss even de tijd genomen om de tactics door te bespreken. Dat heeft blijkbaar zijn vruchten afgeworpen, want bij de eerste poging hadden we hem al neer :*)

Derde boss ook even alles goed doorgesproken. 1ste poging ging gelijk mis, helft had niet door wanneer die op de totem moest gaan staan en als ze erin gingen kwamen ze te laat terug (=dood). Daarna nog zo'n poging wat ongeveer hetzelfde ging, alleen hielden we het iets langer vol. Toen was er een roque die het leuk vondt om een demon te spawnen die de boss pullde. Helft van de raid stond buiten, helft binnen, dus weer een wipe. Daarna nog een poging gedaan wat al beter ging. Was helaas toen zelf te laat om terug te komen uit die spirit realm, toen ging er nog een healer dood en de laatste redde het niet in zijn 1tje. Vervolgens dus gewiped.

Toen hebben we besloten om voor deze week ff te stoppen, de boel te resetten en dan volgende week weer een poging te wagen. Eerste bosses gingen in ieder geval boven verwachting goed en die hadden we neer in ongeveer 40 minuten. Totaal bijna 2 uur bezig geweest. Meeste van ons zijn casual raiders en doen het vooral voor de fun, dus met dat in het achterhoofd heeft het mijn verwachtingen iig overtroffen!. Al met al een super toffe avond met m'n Guildies gehad _/-\o_
Het was echt geweldig inderdaad, heb weer heel veel bijgeleerd en het (off-)tanken ging super goed. Communicatie tussen mij en de maintank vond ik ook goed gaan gelukkig :D

Ik heb een super toffe avond gehad en ben enorm blij dat ik weer begonnen ben na me break, had dit never nooit willen missen! Volgende keer een drop zou overig wel fijn zijn :9

Om jullie niet van onze eerste pogingen te onthouden heb ik alles gestreamed en natuurlijk geupload op YouTube! Er wordt veel gepraat over tactics dus soms zitten er nogal doden stukken in :z, helaas heeft hij mij mic niet opgenomen dus daar moet ik nog naar kijken voor de volgende keer. Oh en daarnaast mijn scherm is 1280x1024 en stream op 16:9, vandaar mijn layout :P

(Let op: duur 1:46:36)!

Graag jullie mening en feedback, indien je de tijd hebt om te kijken :9. Onthoudt s.v.p. wel dat dit onze eerste keer was dus het loopt allemaal wat traag.

[ Voor 1% gewijzigd door XzeroD op 21-08-2013 10:41 . Reden: Stukje van resolutie erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 13:11
Weet iemand waar die persconferentie van Blizzard te zien is?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Zeror schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:14:
Weet iemand waar die persconferentie van Blizzard te zien is?
Onder andere op http://www.twitch.tv/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Bij de 3e boss gebruik maken van de addon garajal announce. Indien in shadow realm, snel alles omleggen wat je ziet en als meeste weg is snel terug en boss nuken. Healers en dps krijgen een grote buff als je terugkomt. Healers moeten iedereen blind spam healen in shadow realm, want veel kleine heals geven grotere buff op dps. Healers krijgen daarna super mana regen, dus je kunt je helemaal leeg spammen. Verder is die boss eigenlijk heel simpel als je genoeg dps hebt, want die addon neemt het lastige voor je uit handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

XzeroD schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:40:
[...]

H
(Let op: duur 1:46:36)!
[video]

Graag jullie mening en feedback, indien je de tijd hebt om te kijken :9. Onthoudt s.v.p. wel dat dit onze eerste keer was dus het loopt allemaal wat traag.
Niet clicken O-) O-) O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
hmr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:38:
[...]

Ga je raiden met shammy hulk? :D
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen... Mijn mains staan nog op Dragonblight, daar is de guild erg inactief ivm zomervakantie. Als we weer gaan raiden blijf ik voorlopig lekker daar. 2 dagen per week raiden komt me erg goed uit en de progress was erg goed als iedereen kwam opdagen (<10 tries voor we kills op JiKun en Horridon HC hadden bijvoorbeeld).

Mocht het niet meer van de grond komen dan kijk ik wel wat ik doe. Misschien met de shaman raiden, of alsnog een transfer doen naar een andere server (of misschien guild op Dragonblight).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

IntToStr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:18:
Bij de 3e boss gebruik maken van de addon garajal announce. Indien in shadow realm, snel alles omleggen wat je ziet en als meeste weg is snel terug en boss nuken. Healers en dps krijgen een grote buff als je terugkomt. Healers moeten iedereen blind spam healen in shadow realm, want veel kleine heals geven grotere buff op dps. Healers krijgen daarna super mana regen, dus je kunt je helemaal leeg spammen. Verder is die boss eigenlijk heel simpel als je genoeg dps hebt, want die addon neemt het lastige voor je uit handen.
Thanks, ga ervoor zorgen dat iedereen die addon krijgt! _/-\o_
Ik doe al enorm veel met keyboard maar soms raak ik de boel beetje kwijt, ik heb meer toetsen op me muis nodig. (Snel nieuwe muis halen oOo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
XzeroD schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

Thanks, ga ervoor zorgen dat iedereen die addon krijgt! _/-\o_
Alleen de raid leader is genoeg. Mensen krijgen dan een whisper + een raid warning met wie bij de totem moet gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Iemand een directe link van de stream? Twitch heeft kuren bij mij, zoeken werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

IntToStr schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:37:
[...]

Alleen de raid leader is genoeg. Mensen krijgen dan een whisper + een raid warning met wie bij de totem moet gaan staan.
Ah oke, zorgt voor minder spam :9

@NL-RaVeR jij, nu, addon, installeren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond de falende tank meegenomen met de mededeling dat hij max drie pogingen kreeg om te laten zien dat hij wel weg kon rennen van decapitate. Backup tank had de FoS al dus vond het niet erg om even te moeten wachten.

En wat gebeurt er, hij doet het opeens de vierde avond wel foutloos. Ik houd niet van dreigen, het zou niet nodig moeten zijn. Maar helaas sommige mensen hebben de motivatie nodig.

Wel nog een flink aantal wipes door veel individuele fouten. Als ik dan de oorzaak vroeg was het RNG. Toch nog even flink erin gewreven dat alle RNG op Lei Shen (normal) op te vangen is door de strategie goed uit te voeren. Het is simpelweg niet mogelijk om een combinatie te krijgen die niet te overleven is. Dus als ze zeggen dat ze door RNG doodgaan, zeggen ze eigenlijk dat ze falen om de strategie goed uit te voeren.

Tien minuten pauze gegeven om wat te onspannen en met wat betere focus terug te komen. En voila vier nieuwe mensen met de FoS in de eerste poging na de break.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
Is bekend wat ze bij 5.4 met Ogrimmar gaan doen?
Zou het zelf top vinden als op dag 1 van 5.4 we een quest krijgen waarin we (Horde spelers) uit Ogrimmar geschopt worden omdat we niet loyaal aan Garrosh zijn. En dat de Horde spelers dan gedwongen worden een van de andere capitals te gebruiken (Thunder Bluff) of dat er een temp kamp is buiten Ogrimmar met alle NPCs.

maar ik neem aan dat Blizz er zo min mogelijk werk in duwt en dat we in 5.4 gewoon onze (Horde) zaken kunnen blijven doen in Ogrimmar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Ik verwacht zoiets als UC na de wrathgate event in WotLK, dus dat je dmv quests / phasing wel een moment hebt dat Org voor jou niet toegankelijk is, maar dat overige spelers nog gewoon hun gang kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Zojuist eindelijk de Onyxian Drake mogen looten, waarmee mijn verzameling rare mounts uitkomt op:

Blue Proto-Drake
Green Proto-Drake
Time-Lost Proto-Drake
Onyxian Drake
Drake of the North Wind
Vitreous Stone Drake
Armored Razzashi Raptor
Swift Razzashi Raptor
Swift Zulian Panther
Fiery Warhorse
Rivendare's Deathcharger
Raven Lord
Swift White Hawkstrider
Slate Primordial Direhorn

Nu Ashes of Al'ar nog en ik ben helemaal tevreden. :p

[ Voor 47% gewijzigd door Rone op 23-08-2013 16:08 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
Seraphin schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:14:
Ik verwacht zoiets als UC na de wrathgate event in WotLK, dus dat je dmv quests / phasing wel een moment hebt dat Org voor jou niet toegankelijk is, maar dat overige spelers nog gewoon hun gang kunnen gaan.
Denk het zelf ook en dat zou ik vrij jammer vinden.
Dit is voor mij toch een moment waar Blizz echt iets moois van zou kunnen maken vooral omdat Ogrimmar toch wel de plek is waar iedereen rond hangt.

Had het er gister nog met iemand over en we vonden het beide wel epic als je aan het begin van 5.4 een quest zou krijgen naar TB en dat je dan via de quest terug gaan van TB naar Ogrimmar via de zeppeling die tussen de 2 caps vliegt.
Vlak voor Ogrimmar word de zeppelin dan neergeschoten door de Kor'kron en word je naar Garrosh gebracht welke weet dat je achter zijn rug om Vol'jin zit te helpen.
In plaats van je ter plekke te doden laat hij je in leven vanwege het verleden maar je word net als alle andere niet Orcs uit Ogrimmar gekicked.

En gedurende 5.4 is Ogrimmar dan een hostile zone voor Alliance en Horde. Je kunt er nog wel in maar zodra je bij guards ofzo komt vallen ze je direct aan.

Er zullen mensen zijn die dit niet leuk zouden vinden (omdat ze niet in hun gebruikelijke stad kunnen rond hangen maar ik denk dat aardig wat spelers dit wel leuk zouden vinden.

Het maakt ook de raid net wat leuker denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inderdaad, maar na de cry van de zombieinvasion eind tbc pre wotlk, doen ze dit nooit meer helaas.
Ze zullen wel die phased stuff doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Deadsy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:08:
[...]

Denk het zelf ook en dat zou ik vrij jammer vinden.
Dit is voor mij toch een moment waar Blizz echt iets moois van zou kunnen maken vooral omdat Ogrimmar toch wel de plek is waar iedereen rond hangt.

Had het er gister nog met iemand over en we vonden het beide wel epic als je aan het begin van 5.4 een quest zou krijgen naar TB en dat je dan via de quest terug gaan van TB naar Ogrimmar via de zeppeling die tussen de 2 caps vliegt.
Vlak voor Ogrimmar word de zeppelin dan neergeschoten door de Kor'kron en word je naar Garrosh gebracht welke weet dat je achter zijn rug om Vol'jin zit te helpen.
In plaats van je ter plekke te doden laat hij je in leven vanwege het verleden maar je word net als alle andere niet Orcs uit Ogrimmar gekicked.

En gedurende 5.4 is Ogrimmar dan een hostile zone voor Alliance en Horde. Je kunt er nog wel in maar zodra je bij guards ofzo komt vallen ze je direct aan.

Er zullen mensen zijn die dit niet leuk zouden vinden (omdat ze niet in hun gebruikelijke stad kunnen rond hangen maar ik denk dat aardig wat spelers dit wel leuk zouden vinden.

Het maakt ook de raid net wat leuker denk ik.
Lijkt me super tof, maar dan moeten ze wel rekening houden met HS van mensen. De mijne staat momenteel in Orgrimmar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Helemaal geen WoW nieuws op gamecon?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.