hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Say what?Carthrax schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:29:
Bah ik ben echt benieuwd welke realms ze bijelkaar gaan voegen in patch 5.4.
Zo erg dat *knip*
Realms samenvoegen? Is dat al gezegd/bevestigd? Zo zou ikzelf graag Anachronos (PvE) zien mergen met een PvP server zodat de pop weer op z'n minst high is (staat nu op medium maar daar is niks van te merken). Maar mixen van PvP en PvE naar PvP zal wel helemaal niet gebeuren. Gewoon free migration aanbieden?
Er staat zowel 5.21% als 4.21% (ook met alle addons uit).

edit: character is gewoon Human btw
Gevonden, human racial op swords +1% expertise en ik heb een sword equiped
[ Voor 13% gewijzigd door temp00 op 20-06-2013 19:49 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 58% gewijzigd door Feihcretsam op 20-06-2013 19:54 ]
http://wow.joystiq.com/20...virtual-realms-announced/Freaky Maus schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:09:
[...]
Say what?
Realms samenvoegen? Is dat al gezegd/bevestigd? Zo zou ikzelf graag Anachronos (PvE) zien mergen met een PvP server zodat de pop weer op z'n minst high is (staat nu op medium maar daar is niks van te merken). Maar mixen van PvP en PvE naar PvP zal wel helemaal niet gebeuren. Gewoon free migration aanbieden?
Grote voordeel van dit t.o.v. een migration is: Migration is vrijwillig, je moet het maar willen om over te stappen (en durven, en hopen dat je niet op weer een dode server terecht komt).
Als het klopt wat ik als idee heb bij "Virtual Realms" is eigenlijk zoals CRZ is, maar dan voor ALLES!
(Dus ja eigenlijk een server merge)
Btw, nog iemand van Anachronos? Ik zwerf daar bij Alliance

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En het andere echte grote voordeel. Een fysieke server merge wordt gezien als het begin van het einde van een game. Met een virtuele server merge kunnen ze het als nieuwe feature verkopen.Ryur schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 21:47:
[...]Grote voordeel van dit t.o.v. een migration is: Migration is vrijwillig, je moet het maar willen om over te stappen (en durven, en hopen dat je niet op weer een dode server terecht komt).
Als het klopt wat ik als idee heb bij "Virtual Realms" is eigenlijk zoals CRZ is, maar dan voor ALLES!
(Dus ja eigenlijk een server merge)
Gertjuhjan had daar ook al een mooie post over gemaakt, hoe dit gezien kan worden:Ryack schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:49:
[...]
En het andere echte grote voordeel. Een fysieke server merge wordt gezien als het begin van het einde van een game. Met een virtuele server merge kunnen ze het als nieuwe feature verkopen.
Ik heb net op een topic gereageerd op de wow-forums. En ik ben benieuwd hoe jullie er over denken. Het is als een reactie op iemand die zegt dat blizzard alleen denkt aan hun shareholders omdat ze geen servermerges uitvoeren.
People don't understand that bad press is not only bad for the shareholders, but also the community.
When Blizzard would decide ServerMerges, the press wil say: "Blizzard announces server merges, the end of the World of Warcraft is near"
This wil decline the trust in the game. So less people will join and more will leave. Nobody wants to work on a character that will cease to exist in the near future.
Then the question is, what is the difference between server merges and virtual realms?
It is basically the same and has the similar effect for the players.
But PR-wise it is a complete different story. Virtual Servers will enable you to play with more people at once. Connect with more people. Bigger economies, more pve/pvp activity. It is easy to add another server to the virtual realm if neccesary.
In short, instead of a negative server merge, it is called a brand new exiting feature called Virtual Realms.
Een hoop problemen rondom groups/raids maken voor dungeons wordt ook makkelijker. Meer spelers = meer aanbod.
Geen idee in wat voor context dit bedoeld wordt, maar Blizzard zal nooit zomaar characters verwijderen of wegstoppen ofzo. Het enige wat Blizzard doet wanneer een naam dubbel is, is de character die het langst bestaat of het meest actief is behouden en de resterende gelijke namen krijgen een gratis namechange. Het is verder geheel aan jou.Nobody wants to work on a character that will cease to exist in the near future.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb ook nooit gezegt dat virtual realms negatief is. Ik zie virtuele realms als goede toevoeging. Maar ik wilde er alleen mee aangeven dat virtuele realms in feite servermerges zijn, maar dan met een positieve draai.Zeror schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:19:
Die virtual realms of server merge zie ik niet als een nadeel, maar als een voordeel. Doordat economie groter wordt doordat er meer spelers zijn, zal de economie ook meer in balans zijn en meer vastigheid krijgen. Daarnaast wordt het vraag en aanbod spelletje ook veel groter.
Een hoop problemen rondom groups/raids maken voor dungeons wordt ook makkelijker. Meer spelers = meer aanbod.
[...]
Geen idee in wat voor context dit bedoeld wordt, maar Blizzard zal nooit zomaar characters verwijderen of wegstoppen ofzo. Het enige wat Blizzard doet wanneer een naam dubbel is, is de character die het langst bestaat of het meest actief is behouden en de resterende gelijke namen krijgen een gratis namechange. Het is verder geheel aan jou.
"Nobody wants to work on a character that will cease to exist in the near future."
Ik bedoelde iets anders met deze quote. Ik bedoelde ermee als er geruchten ontstaan dan WoW op zal gaan houden, dan zullen mensen niet zo snel meer energie gaan steken in hun characters. Want het spel gaat er toch mee ophouden. Dan zijn de achievements, lvl en gear ineens niet meer belangrijk want als het spel stopt zal niemand die toch meer kunnen zien.
Xbox: Gulpener88
Mocht het niet uitpakken zoals ik het in gedachten heb en mocht de guild dan zeggen we gaan moven dan ga ik mee. Het heeft dan niet veel zin meer te blijven.
Tot die tijd blijf ik trouw aan SWC! en hoop op een goede implementatie van virtual realms.
Verwijderd
Bijna een jaar gestopt maar krijg er weer zin in!
Ben gestopt vlak na MoP release (deze exp. heb ik ook nog niet) omdat ik veel met BF3 bezig was op de PS3. Als ik aankomende week The Last of Us uit heb gespeeld ga ik denk ik maar weer eens een maandje betalen
Heb mijn main altijd op Hoamarush PVP gehad (tauren hunter) maar die realm is een beetje dood, ga maar eens op zoek naar een andere leuke realm denk ik. (PVE of PVP maakt me niet veel uit, alhoewel ik niet vies ben van een potje open world PVP)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2013 10:49 ]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik sta ondertussen op 9/12... Einde komt bijna in zicht. DK in de guild staat na 2 weken op 7/12 terwijl ik dus al iets van 9 weken bezig benSn3gG3l schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:52:
Gisteren eindelijk het 5.3 deel van de legendary quest afgerond met een mooie ivl 600 cloak als reward. Ben benieuwd wat 5.4 gaat brengen!
Het schijnt dat er aanwijzingen zijn dat de legendary stap van 5.4 de cloak upgrade. Ik vermoed zelf dat er ook weer sha touched wapens komen, dus de gems van stap 1 zullen hopelijk weer bruikbaar zijn.
Ik had ook een paar weken geen stones en toen in 1x drie. Gelukkig dropped Lei Shen er nu elke week altijd 1.IntToStr schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:55:
[...]
Ik sta ondertussen op 9/12... Einde komt bijna in zicht. DK in de guild staat na 2 weken op 7/12 terwijl ik dus al iets van 9 weken bezig ben
Het schijnt dat er aanwijzingen zijn dat de legendary stap van 5.4 de cloak upgrade. Ik vermoed zelf dat er ook weer sha touched wapens komen, dus de gems van stap 1 zullen hopelijk weer bruikbaar zijn.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik heb er nu nog 2 te gaan dus dat gaan we volgende week wel halen
We zijn ieder geval klaar voor deze week. Alle bazen op heroic down in 2 dagen. Ook nog een upgrade van Ra-den met een coin, de belt
De druid die zijn mushrooms het snelst laat bloomen (na een explosie) staat bovenaan de healing meters
Ik zou er mij niet teveel van aantrekken. Zeker in het begin van een nieuwe PTR cycle test Blizzard nogal vaak extremen uit, heel zware nerfs vs heel zware buffs. Soms doet men daar niets mee en blijft alles bij het oude, soms landt men in het midden... moeilijk te zeggen.Brainscrewer schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:20:
Ik lees ondertussen de patchnotes op de PTR en ik word er als holy paladin niet echt blij van. IMO verprutsen ze de hele class. Kan evengoed nu een disc priest gaan levelen en daarop verder raiden
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Vandaag een dagje vrij, net even ToES normal gehealed op mn priest. Was leuk en af en toe nog best zwaar. Had met mijn ilevel 500 nog bijna een ranking te pakken op Lei Shi ook!
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Ik zou niet twijfelen, er is voor ieder soort speler meer dan genoeg te doen en zeker het geld waard.po1son schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:32:
Hm, al sinds de 2de patch van cata niet meer gespeeld, maar nu het vakantie is lijkt het me toch wel weer leuk om te wowen... Of is het het niet meer waard sinds MoP..? Ik ben echt aan het twijfelen.
Doe nog wel quests, maar battlegrounds zijn veel leuker.
Wa Doede Nou
[YouTube: http://youtu.be/L5DomXOdb44]
[ Voor 22% gewijzigd door junglebeast op 22-06-2013 14:03 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Gratzjunglebeast schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:56:
Onze Lei Shen HC kill van afgelopen donderdag. Zeker het einde.. lol
[video]
Ik zag dat jullie 3 healers gebruikten. Ze deden alleen een beetje weinig healing op het einde (P3). Alle drie zaten ze nog op >60% mana terwijl er links en rechts mensen dood gingen
Ja de farm kills zullen wel anders gaan. Dan gaat het vaak op snelheid ipv controle/tacts. Al heb je dat nog steeds nodig natuurlijk.Jerry schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:21:
[...]
Gratz.
Ik zag dat jullie 3 healers gebruikten. Ze deden alleen een beetje weinig healing op het einde (P3). Alle drie zaten ze nog op >60% mana terwijl er links en rechts mensen dood gingen. Volgende keer moeten ze gewoon alles eruit spammen in P3 dan gaat het een stuk soepeler
. Of 2 healers nemen waardoor je eerder door P3 heen bent
.
Ze zitten nu uiteraard op Ra-den. Heb je daar nog tips toevallig?
[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 22-06-2013 15:37 ]
Succes met Ra-den. Stukkie makkelijker dan Lei Shen dus dat moet wel goed komenjunglebeast schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:33:
[...]
Ja de farm kills zullen wel anders gaan. Dan gaat het vaak op snelheid ipv controle/tacts. Al heb je dat nog steeds nodig natuurlijk.
En wat is jouw main op het moment, DK in de video? Want je onderschrift klopt niet meer
Ik heb niet zozeer een main meer. Speel alles een beetje casual nu. Me best char is een Resto Shaman, Shocktopus. Die zal ik de komende tijd weer wat gearen voor om de SoO LFR in te kunnen.Jerry schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:37:
[...]
Succes met Ra-den. Stukkie makkelijker dan Lei Shen dus dat moet wel goed komen.
En wat is jouw main op het moment? Want je onderschrift klopt niet meer.
Add me anders op b.net. Dit moet geen chat worden, hehe.
Valt mee, de tips die ik geef voor Ra-den is makkelijk voor iedereenjunglebeast schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:40:
[...]
Ik heb niet zozeer een main meer. Speel alles een beetje casual nu. Me best char is een Resto Shaman, Shocktopus. Die zal ik de komende tijd weer wat gearen voor om de SoO LFR in te kunnen.
Add me anders op b.net. Dit moet geen chat worden, hehe.
Ra-den:
- Ra-den Assist voor BigWigs (maakt de rotatie makkelijker te regelen): http://www.curse.com/addons/wow/bigwigs_ra-denassist
- Mushrooms voor de resto druids zijn OP op dit gevecht.
- 2 dmg mitigation Cooldowns (of rallying cry) zijn nodig voor de 2 explosies die je moet hebben in de eerste phase (personal CD's ook gebruiken, barkskin/etc).
- Als je de debuffs gaat resetten dan kan je de baas iets naar de rode ball brengen waardoor hij eerst de rode absorbeerd en daarna de blauwe, zodat hij in de goede modus blijft.
- Bloom de mushrooms na elke explosie = iedereen is weer topped.
- Knockbacks voor de add wanneer hij op 25-30% hp zit.
- Als je in phase 2 kan komen zonder mensen te verliezen is het een kill.
- In phase 2, rond 25% geen ballen meer killen, gewoon de baas blijven nuken.
Ik zal je ook even op Bnet toevoegen, mijn Bnet is Unain#2423 trouwens.
http://wow.joystiq.com/2013/06/22/mobile-armory-gold-hack/
[ Voor 21% gewijzigd door junglebeast op 22-06-2013 18:35 ]
mobile armory van me iphone afgegooid probleem zat daar in, volgens de blizzard werknemer die ik aan de lijn had.
Grats!junglebeast schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 13:56:
Onze Lei Shen HC kill van afgelopen donderdag. Zeker het einde.. lol
[video]
Moet toch zeggen dat ik niet te vaak naar dit soort video's moet kijken, dan begint het toch aardig te jeuken om weer te gaan raiden. Vroeger in TBC klein begin mogen maken met me guild toen als nieuweling maar helaas door me studie geen tijd meer gehad om te kunnen raiden.
Ach, me laptop laat het me toch niet toe

Rupsen, Rapsen.
[ Voor 76% gewijzigd door Erik82 op 23-06-2013 00:00 ]
Naast het healen kan ik zelfs anderen gewoon killen, Denounce heeft belachelijke dmg. Combineer dat met Judgement en een Holy Shock en tadaa.. 50% van je enemy weg. Heerlijk.
Langs de andere kant waarom zou je 1,9 M aan gold op je char zetten?
Ik heb 2 bank guilds en zet daar al mijn gold op, er is geen enkel char dat meer dan 150g heeft zodra ik wow dicht doe op de pc. Willen ze dus met mijn gold enzo gaan lopen moeten ze al kunnen inloggen op woW zelve en tegelijk die authenticator-code uitlezen en naar hen doorsturen...
Heb nu alles op mijn guildbank gezet.
En dat is vaak een stap te kort bij hun deur (of wat ingewikkelder om op te zetten) dan door een exploit jouw telefoon alles zelf te laten doen. Want dat eerste maakt het makkelijk om te bewijen dat jij het niet was. (Een transfer van gold terwijl je zogezegd was ingelogd in het buitenland?) Dat laatste maakt het voor jou net een pak lastiger want het is jouw eigen gsm/tablet geweest...
Ps: door de authenticator+ harmony op bv je tablet te zetten en sms protect op je gsm maak je het ook net wat lastiger voor hen: 2 toestellen die men tegelijk moet exploiten...

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 23-06-2013 13:27 ]
"Ze" zitten nu op ra-den? Het was toch ook jouw kill? Of doe je toevallig helemaal niet mee in het filmpje?junglebeast schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:33:
[...]
Ja de farm kills zullen wel anders gaan. Dan gaat het vaak op snelheid ipv controle/tacts. Al heb je dat nog steeds nodig natuurlijk.
Ze zitten nu uiteraard op Ra-den. Heb je daar nog tips toevallig?
Nee ik doe niet mee in het filmpje. Maar ik kijk wel graag naar andere kills voor eventuele tips of tricks.Thaerel schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:15:
[...]
"Ze" zitten nu op ra-den? Het was toch ook jouw kill? Of doe je toevallig helemaal niet mee in het filmpje?
[ Voor 100% gewijzigd door morm op 24-06-2013 08:48 ]
Met mijn monk lekker op weg. Eindelijk lvl60 aangetikt, samen met een kameraad aan het levelen en het gaat lekker snel. Alleen jammer dat het ganken nu gaat beginnen. Eigenlijk helemaal geen last van gehad tot lvl58.
Was zo frustrerend dat ik mijn priest maar in de quest-area heb neergezet om ze af te maken.
Beste van alles was nog wel op zaterdagnacht. We maken 4 man af (rood=dood, ook onschuldige alliance), en toen ik weer werd gefocussed door een rogue en paladin vluchtte ik door de dark portal (andere zijde is sanctuary). Kreeg ik daarna een spit en een follow van een monk, die wou wraak nemen
Zelf wel de keuze gemaakt om mijn monk te gaan switchen naar healer-spec. Zoals die kameraad van mij zo netjes verwoord: je bent een goede healer en een goede spell-caster, maar van melee bak je er niet veel van. Komt wel aardig overeen met mijn ervaringen als dps-warrior en nu als dps-monk.
Nu even nog wat gear proberen te scoren voordat ik als healer dungeons in ga.
*einde dagboek*
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Daarna aan de raid het verzoek om een lijst met upgrades die nog in normal ToT voor hun over is te sturen.
Tot nu toe slechts 2 uur (in 2 weken) op jinrokh heroic geoefend om alsnog een full clear te halen. Nu dus kijken wanneer het aantal upgrades zodanig klein zijn om meer op heroic te focussen.
We shall see.
Hopelijk dat jjnrokh hc woensdag eindelijk eens neer gaat.
Om te levelen had ik ook even geen zin in dus niet veel ingame gezeten.
Vanavond maar in de herkansing.
Wij hebben deze week ongeveer het volgende gedaan, echter niet voor alle drops.
Zodra iedereen 4/5 522+ Tier heeft, 2x RPPM ilvl 522+ trinkets (tenzij RPPM niet BiS is) en Ilvl 522+ MH/OH wapens heeft gaan wij ws stoppen met clearen (of iig er minder op focussen). Gear voor alle andere slots is ook met valor te krijgen, is dan wel niet altijd BiS maar een enorm groot dps verschil zal er ook niet zitten tussen Valor en Drops voor die paar sloten waar dan nog een drop gemist wordt.
Bij ons mist men voornamelijk boots. Die kunnen we craften.Dennism schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:33:
Sabrac:
Wij hebben deze week ongeveer het volgende gedaan, echter niet voor alle drops.
Zodra iedereen 4/5 522+ Tier heeft, 2x RPPM ilvl 522+ trinkets (tenzij RPPM niet BiS is) en Ilvl 522+ MH/OH wapens heeft gaan wij ws stoppen met clearen (of iig er minder op focussen). Gear voor alle andere slots is ook met valor te krijgen, is dan wel niet altijd BiS maar een enorm groot dps verschil zal er ook niet zitten tussen Valor en Drops voor die paar sloten waar dan nog een drop gemist wordt.
Dus binnenkort full heroic.
Maar ik heb ondertussen wel 11/12 runestones! Deze week gewoon 4(!) gewonnen. Vorige week 2. Daarvoor 5 weken niets
De laatste tijd ben ik zelf ook minder te porren voor LFR, enige wat je doet is wat knoppen rammen en ondertussen moet je wel tv oid kijken om er doorheen te komen.Carthrax schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:31:
Het lijkt er op alsof iedereen een beetje LFR moe is geworden. Bijna alle queues waren 30 minuten of langer dus afgelopen weekend niets gedaan.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Verwijderd
Zojuist toch maar MoP aangeschaft, vanavond maar weer eens een nieuw leven beginnen
(iemand een aanbeveling voor een leuke drukke realm (Horde, pve of pvp maakt me niet zoveel uit))
Ben al LFR moe sinds MV....ik doe ze dan ook misschien 1keer per maand.Carthrax schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:31:
Het lijkt er op alsof iedereen een beetje LFR moe is geworden. Bijna alle queues waren 30 minuten of langer dus afgelopen weekend niets gedaan.
Vandaar ik zo langzaam gear
Ragnaros !Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:11:
damn you WoW!
Zojuist toch maar MoP aangeschaft, vanavond maar weer eens een nieuw leven beginnen
(iemand een aanbeveling voor een leuke drukke realm (Horde, pve of pvp maakt me niet zoveel uit))
[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 24-06-2013 10:25 ]
Cloth Casters zouden die boots allang moeten hebbenSabrac schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:49:
[...]
Bij ons mist men voornamelijk boots. Die kunnen we craften.
Dus binnenkort full heroic.
Begin trouwens bij ons wel te merken dat door de zomer de motivatie wat minder lijkt te worden. Denk dat we straks weer een paar weken break hebben, tijd om dat maar weer wat achies te gaan hunten
Gister ging bij ons de raid niet door. De twee main healers zijn allebei op business trip en in sommige landen is het blijkbaar wel zomer…
Op zich wel jammer, maar ook geen ramp. Ik had op mijn mage toch al LFR gedaan voor de Titan Runestones.
Ik ben gister trouwens begonnen met pet/pokemon battles. Dit schijnt op hoger level een goede manier te zijn om lesser coins te farmen. Ik heb inmiddels 3 pets van rond de level 9-11, maar ik vraag me af hoe ik het snelst op max level kan komen… Op dit moment probeer ik ze alle 3 een beetje op gelijk level te houden en doe ik de quests waarbij je elke keer naar een andere pet tamer gaat. (Heb een blauwe Mouse, Onyxia Whelpling en een Sunreaver Snetry.) Heeft iemand überhaupt nog goede tips voor dit deel van het spel?
Als je het echt snel wil goed, dan zal je moeten cheaten, leen 2 lvl 25 pets van een guilde die de meeste trainers kunnen soloén/duoén en doe dan de hele trainer Q line. Door iedere keer met 2x lvl 25 en een low lvl te vechten schiet de lowlvl omhoog qua lvl. Maar echt voldoening geeft het natuurlijk niet.
Nadat ik "opnieuw" begonnen was had ik op een gegeven moment 4-5 pets rond de 22-25, hiermee kan ik bijna alles makkelijk aan om andere pets te boosten. Waarbij Lil XT, Strandcrab en een of andere rare moth gevangen in Hyjal mijn core team zijn op het moment, aangevuld met een aantal pets die ik de afgelopen week op 25 heb gekregen zoals de pandaren pet, living sandling, een gevangen rapana whelk en een skeletal raptor
Thanks! Nu is alleen de vraag: Wat zijn dan de goede pets? Heb ik al een goede in mijn rijtje staan? Ik heb vooral gekeken naar kwaliteit, daarom heb ik mijn huidige drie (zijn rare/ blue).Dennism schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:42:
Level goede petsIk had in begin naar het schijnt hele slechte gelvld waardoor ik een beetje stuck kwam te zitten bij de laatste 2 northrend trainers
Was vorige week opnieuw begonnen en heb nu 6-7 lvl 25 pets geloof ik. Charms gaat ook best hard idd.
Als je het echt snel wil goed, dan zal je moeten cheaten, leen 2 lvl 25 pets van een guilde die de meeste trainers kunnen soloén/duoén en doe dan de hele trainer Q line. Door iedere keer met 2x lvl 25 en een low lvl te vechten schiet de lowlvl omhoog qua lvl. Maar echt voldoening geeft het natuurlijk niet.
Nadat ik "opnieuw" begonnen was had ik op een gegeven moment 4-5 pets rond de 22-25, hiermee kan ik bijna alles makkelijk aan om andere pets te boosten. Waarbij Lil XT, Strandcrab en een of andere rare moth gevangen in Hyjal mijn core team zijn op het moment, aangevuld met een aantal pets die ik de afgelopen week op 25 heb gekregen zoals de pandaren pet, living sandling, een gevangen rapana whelk en een skeletal raptor
Verwijderd
Ragnaros it is thenMektheb schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:25:
Ragnaros !
Nu nog even uitzoeken welke class ik ga nemen, heb een jaar of 5 lang een Tauren hunter als main gehad en dat is me altijd prima bevallen. Echter heb ik me als disc priest, vooral in pvp ook goed vermaakt.
Het wordt wel sowieso een Pandaren aangezien ik dit race nog nooit heb gehad. Ik gok dus dat ik vanavond als Pandaren Hunter tussen de bloemetjes huppel
Verder een crab is erg handig (Mr Pinchy als je em hebt, ik helaas niet) ik gebruik een strand crawler van fishing dailies (heeft een Attack, een Heal en een dmg verminderaar en erg veel HP, goede tank pet). is ook voor weining op AH te krijgen
Gilnean Raven schijnt ook erg goed te zijn, deze heb ik zelf nog niet getrained.
Verder vind ik de Pandaren monk ook vrij goed, Moths zijn ook erg fijn. En oozes schijnen het ook goed te zien. Anubisath Idol heb ik gister gekocht na een tip van een guildy maar moet ik nog trainen. kan ik dus nog niets over zeggen.
Maar goed, na zo'n 2 dagen in frankrijk te hebben gezeten begon het (ja, toen al ...) toch weer heel snel te jeuken, dat ik toch maar weer naar huis wilde omdat ik me best verveelde (voornamelijk reistijd waar je gewoon niets te doen hebt).
Eenmaal thuis aangekomen m'n vriendin een kus gegeven en meteen de lappie aangeslingerd. Zij speelt ook dus dat scheelt wel
Gisteren eigenlijk weinig anders gedaan dan arena's spammen. 3 stukken tyrannical erbij genuked en nog zo'n 6k op m'n weekly cap over
de rest naar level 25 te krijgen.
(het is abosluut niet waard om er meer dan 3 op zelfde level te houden, 5 dailies in panda land is 1 carry-pet naar level 25)
Beetje alles is te farmen met Anubisath Idol & Emerald Proto-Whelp, zie uitleg:
Guide to tamer daily pet battles (5.3) - For beginners
En als minste zetten per kill wilt is deze beter, maar heeft ook stuk meer pets nodig op level 25
Guide to tamer daily pet battles (5.3) - For veterans
Gisteren met deze lijst maar de Longest Day gedaan, yawn maar inderdaad een goede manier om een tokens te komen dus waarschijnlijk ga ik dit vaker doen
[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 24-06-2013 12:51 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
op warcraftpets.com staan addons die je helpen bij het bepalen van pet kwaliteit. De standaard blizz ui laat veel info weg, zoals bv de pet specialisaties: B/B, H/H, S/S, P/P, P/S,... dat moet je weten om waardeloze pets te kunnen dumpen. Meer uitleg over stats vind je ook op warcraftpets.comhulkie schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:48:
[...]
Thanks! Nu is alleen de vraag: Wat zijn dan de goede pets? Heb ik al een goede in mijn rijtje staan? Ik heb vooral gekeken naar kwaliteit, daarom heb ik mijn huidige drie (zijn rare/ blue).
Ik hoop dat je blauwe pets niet in de B/B categorie vallen want die zijn vaak waardeloos.
[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 24-06-2013 12:59 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
hmm... wordt toch een Tauren. Net wat screens zitten kijken van Pandaren in wat high lvl gear, maar dan zien ze er al snel uit als een overreden egelVerwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:04:
[...]
Het wordt wel sowieso een Pandaren aangezien ik dit race nog nooit heb gehad. Ik gok dus dat ik vanavond als Pandaren Hunter tussen de bloemetjes huppel
Of is de starter zone van Pandaren zo bijzonder dat ik het niet mag missen?
Als hordie zou ik een monk wel altijd Pandaren maken. Alliance ook trouwens, maar gezien ik een gnome fetish heb ...
De monk animaties van Pandaren zijn echt zoveel beter dan de oudere rassen ... of beter gezecht: Door de models komen zij beter tot hun recht
(uiteindelijk kon de panda ook niet meer aanzien heb maar race change gedaan)
Heb nu 4 Gnomes, 3 Night-Elfs, 2 Squids (moet ik nog eens race changen), 1 Human (paladin dus niet echt giga veel keuze), 1 Dwarf (dunno why)
en voor die 15 levels moet je niet naar toen moeten kijken welke je maar niks vindt.
[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 24-06-2013 13:30 ]
Lorewalker Cho is mijn nieuwe held, naast Brann Bronzebeard
Verwijderd
Ik ben tot dusver alleen maar tank paladin gespeeld (Ben nu lv60) en moet zeggen, dat is dikke faceroll.
Nu was ik eigenlijk benieuwd naar een aantal dingen voor holy/retri:
- Ik gok dat je voor retri moet focussen op hit > exp > str > ?? ?? > crit en voor holy int > spirit > mastery
Voor de rest heb ik al het e.a. gelezen over retri, maar ik kom er niet zo goed doorheen. Iemand die het misschien wat kan verwoorden op een wat meer "Noob friendly" manier. Ben namelijk helemaal oblivious als het op paladins aankomt.
Zelfde geld eigenlijk ook voor holy paladins, hoe zit het daarmee qua spelen? Ik probeer beetje af te tasten wat ik me secondary spec wil maken.
Ik vind het jammer dat een Monk geen goblin kan zijn anders had ik zeker een goblin monk gemaakt!Teunis schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:25:
voor de goblin/worgen die zijn het zeker waard, maar voor de panda vondt ik te veel lijken op de eindzone
(uiteindelijk kon de panda ook niet meer aanzien heb maar race change gedaan)
Heb nu 4 Gnomes, 3 Night-Elfs, 2 Squids (moet ik nog eens race changen), 1 Human (paladin dus niet echt giga veel keuze), 1 Dwarf (dunno why)
en voor die 15 levels moet je niet naar toen moeten kijken welke je maar niks vindt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik kan voor ret paladins wel wat proberen mee te geven.Oxidda schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:29:
Iemand die een beetje goed is met retri paladin en holy paladins?
Ik ben tot dusver alleen maar tank paladin gespeeld (Ben nu lv60) en moet zeggen, dat is dikke faceroll.
Nu was ik eigenlijk benieuwd naar een aantal dingen voor holy/retri:
- Ik gok dat je voor retri moet focussen op hit > exp > str > ?? ?? > crit en voor holy int > spirit > mastery
Voor de rest heb ik al het e.a. gelezen over retri, maar ik kom er niet zo goed doorheen. Iemand die het misschien wat kan verwoorden op een wat meer "Noob friendly" manier. Ben namelijk helemaal oblivious als het op paladins aankomt.
Zelfde geld eigenlijk ook voor holy paladins, hoe zit het daarmee qua spelen? Ik probeer beetje af te tasten wat ik me secondary spec wil maken.
Zolang je geen level 90 bent zou ik me nog niet focussen op stats, aangezien je gear elke 5 minuten wisselt, maar stats is hit cap > exp cap > str > haste > mastery > crit.
In principe wil je de hele tijd holy power genereren en dan dumpen met Templar'sVerdict. Holy power krijg je door Crusader Strike, Judgment en Exorcism voor single target en ook Hand of the Righteous (ipv Crusader Strike) voor aoe. Holy power dumpen voor aoe doe je met Divine Storm. Indien tegenstander onder de 20% kun je ook Hammer of Wrath gebruiken als finisher.
Verder zijn je grote cds Avenging Wrath en Guardian of Ancient Kings. Gebruik ze vooral samen voor uber burst
Qua glyphs wil je mogelijk de glyph voor exorcism zodat dat een aoe ability wordt ipv een ranged ability. En voor extra bescherming van jezelf templar's verdict glyph (10% damage reduction na templar's verdict of exorcism) en divine storm glyph (5% heal bij elke divine storm).
[ Voor 12% gewijzigd door IntToStr op 24-06-2013 15:59 ]
Moet wel zeggen dat tank spec voor questen fijner is, met retri krijg ik het gevoel dat ik nogal hard neergeknuppeld word.
Voor aura begreep ik dat er een AoE-aura en een Single-target aura is. Kan alleen even niet op de naam komen, eentje zorgt voor extra aoe damage . En de andere voor extra damage op 1 target.
Misschien dat ik er vanavond weer even mee ga spelen, dank voor de retri-toelichting.
EDIT:
Voor glyphs heb ik nog helemaal niks was het eerlijk gezegd alweer vergeten
[ Voor 9% gewijzigd door Oxidda op 24-06-2013 16:03 ]
Ik neem aan dat je seals bedoelt. Seal of Truth voor single target (geeft censure, een dot) en dan heb je ook een seal voor aoe inderdaad, maar dat helpt pas bij heel veel mobs. Ik zou gewoon altijd Seal of Truth gebruiken en er verder niet naar kijken.Oxidda schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:02:
Ah, dan deed ik het +/- goed.
Moet wel zeggen dat tank spec voor questen fijner is, met retri krijg ik het gevoel dat ik nogal hard neergeknuppeld word.
Voor aura begreep ik dat er een AoE-aura en een Single-target aura is. Kan alleen even niet op de naam komen, eentje zorgt voor extra aoe damage . En de andere voor extra damage op 1 target.
Misschien dat ik er vanavond weer even mee ga spelen, dank voor de retri-toelichting.
EDIT:
Voor glyphs heb ik nog helemaal niks was het eerlijk gezegd alweer vergeten
Wat ik nog ben vergeten: je moet proberen altijd Inquisition op te houden. Dan doe je behoorlijk veel extra damage als holy damage bij bijna al je abilities. Geen idee wanneer je die ability krijgt alleen
En als ret moet je tijdens het levelen inderdaad niet te veel tegelijk aanvallen. In mijn 528 gear is het wel grappig om hele groepen tegelijk neer te maaien, maar dat is niet voor iedereen aan te raden
Vergeet niet dat je ook veel heals en defensive cds hebt. Na elke kill een Flash of Light doen helpt al heel veel. Of tussendoor een Word of Glory. Blader verder gewoon af en toe eens door je spell book en kijk of je er iets mee kan. Behoorlijk wat spul om jezelf in leven te houden om uit te kiezen
Random dungeons, dan mensen die zeuren dit ik veel meer moet pullen (o.a. healer) om vervolgens dood te gaan omdat de healer het niet aankan. Vervolgens leaved de halve groep of word ik gekicked omdat ik "noobtank " ben.
Als ik nog in de groep zit dan tank ik de instance wel even zonder healer, met wat minder grote pulls. Dan leer je je healing abilities wel kennen.
In ieder geval, ik begin nu beetje te qqen over de dungeon finder. Kolere wat is dat een hel, als ze vinden dat je net een groep te weining pulled is het vaak snel instant kick. Als je vraagt of ze aub niet kunnen ninja pullen word het al snel uit de groep geflikkered en ga zo maar door. Ik sta der om flabbergasted.
Misschien denk ik nog een beetje te veel in de Vanilla/TBC/Cata stijl van tanken. Waarin je toch wat voorzichtiger te werk moest gaan. Maar het is wel vreselijk om constant van die mensen hebben die zeuren dat ik meer moet pullen, om vervolgens een healer te hebben die me vrolijk dood laat gaan.
Ahhh de frustraties.
http://eu.battle.net/wow/...n-mill/Hertogjanus/simple
Nu doe ik alleen behoorlijk weinig dps. Ik zit volgens recount constant onder de tank qua dps. DIt is dan gemiddeld over een complete dungeon.
Wie kan er even mijn armory bekijken op wat er fout is?
Ik gebruik rotatie van http://www.noxxic.com/wow...ps-rotation-and-cooldowns
Bedankt!
Je zit rond de lv62, ik speel constant tank en ik kan je een ding zeggen. Der is maar een enkeling die boven mij uitkomt qua DPS.Gertjuhjan schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:14:
Ik ben sinds mijn ressurection aan het levelen met mijn monk
Nu doe ik alleen behoorlijk weinig dps. Ik zit volgens recount constant onder de tank qua dps. DIt is dan gemiddeld over een complete dungeon.
Bedankt!
Het is vrij normaal om rond dat level onder de tank qua DPS te zitten (Helemaal bij packs). Omdat tanks op dat level zo ongelofelijk OP zijn. Mening heirloom gozer die me net uit DPSed. Ik zou me op dat level daar niet zo druk om maken. Als je maar boven andere DPS uitkomt, die meestal ook niet boven de tank uitkomen.
Gebruik icy-veins.com ipv noxxic om te beginnenGertjuhjan schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:14:
Ik ben sinds mijn ressurection aan het levelen met mijn monk
Bedankt!
Maar maak je niet druk over onder de tank staan. Ik heb nu ook een tank aan het levelen (druid) en ik sta altijd dik bovenaan. Nu heb ik wel volle heirlooms en pull ik altijd hele groepen tegelijk, dus dat gaat lekker snel
Vrijdag nog had ik die hele lange dungeon gedaan (is dat Blackrock Depths?). Ik begon als level 49 en heb uiteindelijk driekwart van die dungeon zo'n beetje samen met een healer gedaan
Nou is het meer regel dan uitzondering dat genoeg mensen antwoorden met: "Alle classes zijn equal, het hangt van de speler af, player > class'' hoewel ik dat niet ontken draagt zo een antwoord niets bij aan het inschatten van class balance. Iedereen weet (zelfs Blizzard game designers) dat er nu betere classes per role zijn dan andere. Voor de duidelijkheid, het gaat hier enkel om PvE.
Ter illustratie hoe te antwoorden. Aan het einde van Cataclysm, dus in DS heroic was de class balance alsvolgt.
Tank: DK > Feral Druid
Healer: Pala > Shaman
DPS: Rogue > Mage
Ik gebruik meestal Elitist Jerks (Sinds Vanilla al erg lang) alleen zoals altijd: Ze schrijven veel dingen veels te ongelukkig op. (Ook bijv die Retri meuk).IntToStr schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:22:
[...]
Gebruik icy-veins.com ipv noxxic om te beginnen
Maar maak je niet druk over onder de tank staan. Ik heb nu ook een tank aan het levelen (druid) en ik sta altijd dik bovenaan. Nu heb ik wel volle heirlooms en pull ik altijd hele groepen tegelijk, dus dat gaat lekker snel
Vrijdag nog had ik die hele lange dungeon gedaan (is dat Blackrock Depths?). Ik begon als level 49 en heb uiteindelijk driekwart van die dungeon zo'n beetje samen met een healer gedaanOok nog met m'n RAF partner, maar die deed nog niet zoveel dps. Kwam er als level 55 uit
Maar als tank doe je dus prima dps tijdens levelen.
Waarom is Icy Veins wel aan te raden en Noxxic niet ?
[ Voor 3% gewijzigd door Oxidda op 24-06-2013 16:24 ]
Ik maak geen gebruik van heirlooms.
Btw, ik sta ook lager als de andere dps. Als ik 500 dps doe, doet de rest vanaf 700 dps.
http://eu.battle.net/wow/...stormreaver/Gustha/simpleGertjuhjan schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:24:
Ah, wacht, heirlooms.
Btw, ik sta ook lager als de andere dps. Als ik 500 dps doe, doet de rest vanaf 700 dps.
Mijn tank, no heirlooms, sta boven zo'n beetje elke heirloomed DPS. Met af en toe een uitzondering.
Als de rest wel heirlooms heeft is dat verschil makkelijk te verklaren. Zo niet, misschien is jouw class gewoon niet zo sterk op dat level.Gertjuhjan schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:24:
Ah, wacht, heirlooms.
Ik weet nog wel toen ik m'n mage aan het levelen was, dat ik af en toe amper klaar was met een fireball casten en dat de mob dan al weer dood in de hoek lag. Dan schiet het niet echt op. Ook met dots bijv.
(zit erover te denk om op ragenos een holy paladin te levelen, maar dat zie zonder heirlooms niet echt zitten)
[ Voor 34% gewijzigd door Teunis op 24-06-2013 17:13 ]
Hoewel de items account-bound zijn is het helaas niet mogelijk om ze te mailen naar een andere server.Teunis schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:11:
is het mogelijk om heirlooms op andere realm (en side) te krijgen zonder char-transfer (ik heb 2 accounts) ?
(zit erover te denk om op ragenos een holy paladin te levelen, maar dat zie zonder heirlooms niet echt zitten)
en toen ik goud probeerde, kreeg waarschuwing met conjured-items only
[ Voor 23% gewijzigd door Teunis op 24-06-2013 17:35 ]
Wacht maar tot de nieuwe "player-models" komen voor de oude races. Die halen denk ik makkelijk het zelfde niveau dat Pandaren nu heeft kwa animaties etc.detheavn schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:10:
De starting zone van de Pandaren moet je wel een keer gezien hebben, ja
Als hordie zou ik een monk wel altijd Pandaren maken. Alliance ook trouwens, maar gezien ik een gnome fetish heb ...
De monk animaties van Pandaren zijn echt zoveel beter dan de oudere rassen ... of beter gezecht: Door de models komen zij beter tot hun recht
Ben alleen reuze benieuwd hoe de troll model er uit komt te zien, mijn favo race imo. Maar ziet er al goed uit als Vol'Jin een preview is.
Overigens zal het me niks verbazen als dit een nieuwe feature wordt van de nieuwe expansion pack.
Wat er eigenlijk allang had moeten zijn. Dit is iets wat Blizzard al een langere tijd wil doen, maar tot heden hebben ze het nog niet. Dus blijven maar hopen dat het komt met de nieuwe expansion pack.IntToStr schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:17:
[...]
Hoewel de items account-bound zijn is het helaas niet mogelijk om ze te mailen naar een andere server.
* Metian heeft zin in nieuwe expansion pack..geen idee waarom eigenlijk
[ Voor 28% gewijzigd door Metian op 24-06-2013 18:11 ]
Rupsen, Rapsen.
Heirlooms maken een groot verschil, heb jij dit niet dan zal je vrijwel nooit pwnen om het zo maar is te zeggen. Mits je een class speelt die OP is, dan kun je in de buurt komen van spelers met heirlooms. Maar zelfs dan is het nog gewoon je best doen..Gertjuhjan schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:27:
Daarom vraag ik ook advies, want ik kan de reden niet vinden:P
Maar dan nog, op lvl 60 is het onbelangrijk hoeveel dps er is. De tank van nu alleen al heeft evenveel dps als alle dps'ers van 'vroeger' bij elkaar. Een healer + tank is genoeg om elke dungeon te doorlopen. Dus jouw dps is niet belangrijk op dit lvl en hier zou ik me dan ook niet druk om maken. Ik weet niet hoe het zit met monk, wanneer die vitale spells/abilities/skills krijgen of glyphs. Maar daar kan ook een hoop verschil in zitten, zoals al gezegd 'op dat lvl gewoon niet zo sterk'. Al is monk een OP class momenteel (als je het mij vraagt).
Al met al zou ik me nu niet druk maken om de metertjes en gewoon fun hebben met je monk, op lvl 90 is er nog meer dan tijd genoeg om je rotatie/priorities te masteren en gear te verfijnen. Dan pas zul je daarmee functioneel verschil kunnen maken, op je huidige lvl is het toch allemaal button bashen en nuke skull shit.
Maar zolang het verschil te groot is met de tank is het gewoon bijna niet te doen om die persoon er uit te dpsen.
Zelfs in HC's op level 90 zal een Tank in ilvl 500+ 90% weg blazen (die in ilvl 450 gear nog zitten)
Gisteren Unborn Valkir gevonden en 1 rondje later nog een(B/B + H/H), ook de 200 mounts achief gehaalt.
Wel jammer dat zoveel pets nu raid content zijn er is bijna niet aan te komen. (heb gewoon dom weg niet de 20k ea voor om ze allemaal te kopen)
Verwijderd
Blizzard heeft de Remote Auction House tot nader order offline gehaald. Er wordt ook aangeraden om een nieuwe Authenticator te installeren en je password te vervangen.
Blizzard gaat er vanuit dat de hack niet Android/IOS gebonden is maar dat er een lek zit in de broncode van het programma.
Just so you know! Voor het laatste nieuws kun je het beste hun officiele twitter kanaal volgen: @blizzardCS of @BlizzardCSEU_EN
Verwijderd
http://wow.joystiq.com/2013/06/22/mobile-armory-gold-hack/
Verwijderd
Van een kale kip kan je niet plukken
Ik heb 1 char met 12.000g ofzo de rest er allemaal ver onder dus bij mij valt niet veel te halen.
Verwijderd
Ik ben dus maar tussen mijn oude chars gaan zoeken en daar kwam ik nog een lvl80 Priest tegen die ik sinds WoTLK niet meer had aangeraakt
Ik heb er toentertijd al behoorlijk veel mee gePVPed (BGs voornamelijk), heb dus maar besloten om deze weer op te pakken.
Het enige nadeel is dat deze Priest op Haomarush staat en ik geen zin heb om een transfer te betalen.
Van de andere kant zit Haomarush wel in de Rampage Battlegroup (waar ook o.a. Ragnaros in zit), wat mis je tegenwoordig dan nog op een rustige server?
Ik weet niet wat er precies gedeeld wordt met die virtual servers, maar wat ik tot nu toe gelezen heb lijkt het wel mee te vallen....
Blizzard had dit helemaal anders aan moeten pakken. Herlooms zouden unlockables moeten zijn in een tabblad net als de pets en mounts. Als je dan een heirloom vrijgespeeld zou hebben zou deze account wide unlocked moeten zijn. Dan zou het een stuk makkelijker kunnen zijn om de interface te openen en het desbetreffende gearpiece naar je gearslot te slepen. Als je ze niet meer nodig zou hebben -> destroy.Metian schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:08:
[... over heirlooms 'n shizz ...]
Wat er eigenlijk allang had moeten zijn. Dit is iets wat Blizzard al een langere tijd wil doen, maar tot heden hebben ze het nog niet. Dus blijven maar hopen dat het komt met de nieuwe expansion pack.
Het enige wat ik hier dan voorzie is dat je dan geen account-wide enchants op je heirlooms zou hebben, maar daar zou ik makkelijk mee kunnen leven. Ze zouden natuurlijk wel geenchant kunnen worden zodra je ze equipt.
Ik zou er een mockup van kunnen maken en als suggestie op het forum kunnen zetten, maar ik denk dat er vast wel iemand anders ooit op dit idee is gekomen
Laatste char: 3 dagen playedVerwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:45:
kwam er na 10 minuten achter dat ik helemaal geen zin heb om te levelen van 1-90.
[ Voor 9% gewijzigd door detheavn op 25-06-2013 09:49 ]
Hmm, je triggered me. Betekent dit dat de pets die ik heb op mijn mage (nog steeds laag level) ook op mijn andere characters gebruikt kunnen worden?detheavn schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:48:
[...]
Blizzard had dit helemaal anders aan moeten pakken. Herlooms zouden unlockables moeten zijn in een tabblad net als de pets en mounts.
Dus, is mijn level 12 pet beschikbaar op al mijn characters? Dat zou een ideale manier zijn om te lesser coin cappen op alle characters die lastig questen. Holy priest anyone?!
Gister weinig gedaan trouwens op wow, alleen even mijn priest gecapped doormiddel van een scenario. Alleen de mage zou eventueel nog wat VP kunnen gebruiken, best bizar dat het me toch redelijk vaak lukt om 3 characters te cappen, zo heel veel moeite doe ik er niet voor.
Noxxic schrijft alleen maar troep op, 9 van de 10 keer zitten ze er compleet naast qua stat priorities e.d.Oxidda schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:24:
[...]
Ik gebruik meestal Elitist Jerks (Sinds Vanilla al erg lang) alleen zoals altijd: Ze schrijven veel dingen veels te ongelukkig op. (Ook bijv die Retri meuk).
Waarom is Icy Veins wel aan te raden en Noxxic niet ?
Icy veins heeft wél goede stat priorities en guides, die ook worden gecontroleerd door highend raiders en zo nodig verbeterd.
Hoop ze undead alleen een upgrade kwa looks geven de animatie is juist kickasssMetian schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:08:
[...]
Wacht maar tot de nieuwe "player-models" komen voor de oude races. Die halen denk ik makkelijk het zelfde niveau dat Pandaren nu heeft kwa animaties etc.
Ben alleen reuze benieuwd hoe de troll model er uit komt te zien, mijn favo race imo. Maar ziet er al goed uit als Vol'Jin een preview is.
Overigens zal het me niks verbazen als dit een nieuwe feature wordt van de nieuwe expansion pack.
[...]
Wat er eigenlijk allang had moeten zijn. Dit is iets wat Blizzard al een langere tijd wil doen, maar tot heden hebben ze het nog niet. Dus blijven maar hopen dat het komt met de nieuwe expansion pack.
* Metian heeft zin in nieuwe expansion pack..geen idee waarom eigenlijk
Verwijderd
Meh... Krijg er niet meer zin in als ik dat lees, gelukkig ken ik het stuk 80-90 nog niet uit mijn hoofd
Moet wel zeggen dat armor niet zo mooi is op mijn undead monk ..Mektheb schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:13:
[...]
Hoop ze undead alleen een upgrade kwa looks geven de animatie is juist kickasss
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.