Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 277 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.580 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Hoi iedereen,

Tis alweer wat jaartjes geleden dat ik WoW heb gespeeld, namelijk tot aan einde van WOTLK. Heb vanaf TBC tot en met WOTLK hardcore geraid....
Mijn vraag is of terugkomen "zin" heeft. Is er veel veranderd? Is het nog steeds hetzelfde?

De huidige verhaallijn rondom Garrosh spreekt mij enorm aan. Is raiden nog steeds leuk? Of nog makkelijker dan WOTLK? TBC (prenerf) en Ulduar (prenerf) waren naar mijn mening het leukste aan raidcontent

Is het makkelijker om tussen alts te swappen en te levelen?

[ Voor 9% gewijzigd door Squishie op 25-06-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Waarom ben je gestopt ? Tijd, tja MoP kost alleen maar meer tijd.
Gebrek aan endgame content, gelukkig is het in MoP bijna niet bij te houden wat heel goed is.

Swappen tussen alts is net iets makkelijker dan TBC, maar zeker niet zo makkelijk als Cata (ook al heb je dit niet gespeelt, crafted pvp gear en je kon mee de LFR in)

Raiden geen idee, daar ben zelf mee gestop ten tijden van begin Cata, al was/is LFR voor mij beste uitvinding.
maar met Flex-Raiding op horizon wordt alleen maar intersanter.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Teunis schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:09:
Waarom ben je gestopt ? Tijd, tja MoP kost alleen maar meer tijd.
Gebrek aan endgame content, gelukkig is het in MoP bijna niet bij te houden wat heel goed is.

Swappen tussen alts is net iets makkelijker dan TBC, maar zeker niet zo makkelijk als Cata (ook al heb je dit niet gespeelt, crafted pvp gear en je kon mee de LFR in)

Raiden geen idee, daar ben zelf mee gestop ten tijden van begin Cata, al was/is LFR voor mij beste uitvinding.
maar met Flex-Raiding op horizon wordt alleen maar intersanter.
Ik was gestopt, omdat ik geen tijd meer had voor hardcore raiding/grinding en farming.... Eerlijk gezegd werd ik dat ook een beetje beu..... en destijds kwam je nergens als casual zijnde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Squishie schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:53:
[...]

Ik was gestopt, omdat ik geen tijd meer had voor hardcore raiding/grinding en farming.... Eerlijk gezegd werd ik dat ook een beetje beu..... en destijds kwam je nergens als casual zijnde.....
Tegenwoordig kan je als "casual' zeer snel redelijk gear krijgen.. de epics worden nog net niet tegen je hoofd aangegooid ...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Zijn er toevallig mensen hier van Twisting Nether?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:00
Squishie schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:53:
[...]
Je komt nergens als casual zijnde, dat is wat veel mensen je zullen vertellen. Toch is dit niet waar (en nooit waar geweest trouwens!)... Als je een guild veel te bieden hebt (qua skills, sociale skills en betrouwbaar bent) kunt je ver komen zonder al te veel tijd in het spelletje te steken.

Je moet hier wel even goed voor zoeken, ik heb het idee dat ik zo een plek heb gevonden. Ik red het al een tijdje niet meer om 3 avonden in de week te raiden. Daarom zit ik nu bij een groep die dit 2 keer per week doet. De raid progress is een stuk beter met aanmerkelijk minder tijd om te besteden.

Voor server first en hoge world rankings gaan is natuurlijk een ander verhaal. Maar dat is ook gewoon niet reeel als je niet de tijd (er voor over) hebt om erin te steken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:14:
[...]

Je komt nergens als casual zijnde, dat is wat veel mensen je zullen vertellen. Toch is dit niet waar (en nooit waar geweest trouwens!)... Als je een guild veel te bieden hebt (qua skills, sociale skills en betrouwbaar bent) kunt je ver komen zonder al te veel tijd in het spelletje te steken.

Je moet hier wel even goed voor zoeken, ik heb het idee dat ik zo een plek heb gevonden. Ik red het al een tijdje niet meer om 3 avonden in de week te raiden. Daarom zit ik nu bij een groep die dit 2 keer per week doet. De raid progress is een stuk beter met aanmerkelijk minder tijd om te besteden.

Voor server first en hoge world rankings gaan is natuurlijk een ander verhaal. Maar dat is ook gewoon niet reeel als je niet de tijd (er voor over) hebt om erin te steken!
Sorry, maar 2 avonden in de week raiden valt bij mij niet echt onder casual. 2 avonden in de week een beetje questen of een paar dungeons/LFR/BGs pakken is in mijn ogen casual.

Maarja, volgens mij ligt er nergens een definitie van casual vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:25:
[...]

Sorry, maar 2 avonden in de week raiden valt bij mij niet echt onder casual. 2 avonden in de week een beetje questen of een paar dungeons/LFR/BGs pakken is in mijn ogen casual.

Maarja, volgens mij ligt er nergens een definitie van casual vast :)
Nee. Maar je hebt wel een casual raider, en een casual speler. De casual raider stapt nog wel een paar dagen per week een normal ToT binnen. Een casual speler is een beetje bezig met wat dungeons, de LFR, pet battles en wellicht een rits dailies voor wat valor.

Wat ik zie dat de groep casual raider/speler steeds groter begint te worden. Maar dat is de perceptie van mij.. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:34:
[...]

Nee. Maar je hebt wel een casual raider, en een casual speler. De casual raider stapt nog wel een paar dagen per week een normal ToT binnen. Een casual speler is een beetje bezig met wat dungeons, de LFR, pet battles en wellicht een rits dailies voor wat valor.

Wat ik zie dat de groep casual raider/speler steeds groter begint te worden. Maar dat is de perceptie van mij.. :)
true, niet bij nagedacht dat er verschillende smaken casuals zijn :)
Als ik in mijn bekenden kring ga kijken dan zijn er van de ~10 hardcore raiders nog precies 0 over, dus dat gevoel kan wel kloppen ja.

Ik schaar mijzelf tegenwoordig onder de casual gamers, ben sinds TBC niet meer in een fatsoenlijke raid geweest volgens mij :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:37:
[...]

true, niet bij nagedacht dat er verschillende smaken casuals zijn :)
Als ik in mijn bekenden kring ga kijken dan zijn er van de ~10 hardcore raiders nog precies 0 over, dus dat gevoel kan wel kloppen ja.

Ik schaar mijzelf tegenwoordig onder de casual gamers, ben sinds TBC niet meer in een fatsoenlijke raid geweest volgens mij :+
Je hebt wel gelijk hoor. 2 avonden in de week raiden (geen echte requirend attendance) kan voor sommige casual spelers als 'niet casual' beschouwd worden. In vergelijking met de meeste raidende guilds (dat is mijn referentie) is het wel weinig. En dan doen we het helemaal niet zo slecht met onze 4 hc kills sinds een paar weken.

(het nadeel nu is dat we weinig progress kunnen doen ivm vakanties etc, dat zou in een meer hardcore guild gewoon doorgaan... elk voordeel hep zn nadeel zeg ik dan maar :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste, tweakers iedere keer dat ik wow opstart krijg ik na dat ik me character kies deze foutmelding 'het programma kan niet worden gestart omdat libcef.dll ontbreekt op uw computer'

maar ik klik dit gewoon weg en kan verderspelen. Het spel is correct gedownload op me ssd , iemand enig idee of dit problemen kan geven en wat ik er tegen kan doen, mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:25:
Beste, tweakers iedere keer dat ik wow opstart krijg ik na dat ik me character kies deze foutmelding 'het programma kan niet worden gestart omdat libcef.dll ontbreekt op uw computer'

maar ik klik dit gewoon weg en kan verderspelen. Het spel is correct gedownload op me ssd , iemand enig idee of dit problemen kan geven en wat ik er tegen kan doen, mvg
blue post van WoW forum zegt dit:
"Hi there,

This file is related to the Chromium browser we're using for the in-game knowledge database.

If this file is missing, try running the Repair found on the Launcher under the Help menu.

If that doesn't help, try removing the Utils folder found in your World of Warcraft directory, as that's where this should be. Running the Launcher again (and maybe using the Repair Tool) should force this to be completely redownloaded, which should fix the issue.
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:30:
[...]

blue post van WoW forum zegt dit:
"Hi there,

This file is related to the Chromium browser we're using for the in-game knowledge database.

If this file is missing, try running the Repair found on the Launcher under the Help menu.

If that doesn't help, try removing the Utils folder found in your World of Warcraft directory, as that's where this should be. Running the Launcher again (and maybe using the Repair Tool) should force this to be completely redownloaded, which should fix the issue.
"
kay , thanks , vind het enkel raar dat men repair tool plots weg is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:31:
[...]

Is de optie grijs of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:31:
[...]

Dat komt omdat er geen repair tool meer is.
Wat ik heb begrepen is dat als je inlogd, wow "on the fly" constateerd of er iets gerepareerd moet worden.
Worst case kan je er nog altijd voor kiezen om het opnieuw te installeren/downloaden

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

sabriel schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:12:
[...]

Dat komt omdat er geen repair tool meer is.
Wat ik heb begrepen is dat als je inlogd, wow "on the fly" constateerd of er iets gerepareerd moet worden.
Worst case kan je er nog altijd voor kiezen om het opnieuw te installeren/downloaden
Ehm er zit gewoon een repair tool in de launcher onder help. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
whehehe, zo blij als een kind met m'n WoL ranking :$

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-hroj514r9zo0uck8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
junglebeast schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:24:
[...]

Ehm er zit gewoon een repair tool in de launcher onder help. :)
Dan zal ik daar mijn kameraad eens op wijzen.
Hij dacht gelezen te hebben dat het er niet meer was en is dus regelmatig WoW opnieuw aan het installeren.
Ik ben iig blij dat ik eigenlijk noiit problemen heb, maar als ik soms de fora lees, dan denk ik soms wel dat ik een uitzondering ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Gisteren nog eens met guild meegeweest om te raiden (ben enkel social maar als mensen later zijn voor raids of er te weinig zijn ga ik soms mee). Nu dus 12/12 alle bosses down in ToT op normal, had lei shen al eens meegedaan dus wilden ze er een trial op gooien die ze tijdens de raid hadden invited. Dus ik besloot weekly farm van onyxia nog eens te doen zat al aan een poging of 50 en jawel mount is gedropped! Super tevreden had ook al 2 nieuwe items uit ToT gekregen en nu die mount er boven op super avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Grompie schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:13:
Gisteren nog eens met guild meegeweest om te raiden (ben enkel social maar als mensen later zijn voor raids of er te weinig zijn ga ik soms mee). Nu dus 12/12 alle bosses down in ToT op normal, had lei shen al eens meegedaan dus wilden ze er een trial op gooien die ze tijdens de raid hadden invited. Dus ik besloot weekly farm van onyxia nog eens te doen zat al aan een poging of 50 en jawel mount is gedropped! Super tevreden had ook al 2 nieuwe items uit ToT gekregen en nu die mount er boven op super avond!
Gefeliciteerd grompie, wat zal Nick tevreden zijn met de fullkill:P

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond dus mijn lvl80 Disc Priest weer opgepakt en gelijk wat dungeons gehealed, had verwacht dat ik behoorlijk roestig zou zijn maar dat viel gelukkig reuze mee ;)

Wel een groepje gehad die vrolijk in de zwarte meuk bleven staan looten (Drak'Tharon Keep) en vervolgens aan het klagen waren waarom ze low health een gevecht ingingen 8)7 (ik laat ze dan graag even zweten ;))
Voor de rest alles behoorlijk facerollend af kunnen maken, heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik er weer zin in heb! :)

Ben trouwens benieuwd wat die virtual realms gaan betekenen voor mijn rustige realmpje

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:14:
Gisteravond dus mijn lvl80 Disc Priest weer opgepakt en gelijk wat dungeons gehealed, had verwacht dat ik behoorlijk roestig zou zijn maar dat viel gelukkig reuze mee ;)

Wel een groepje gehad die vrolijk in de zwarte meuk bleven staan looten (Drak'Tharon Keep) en vervolgens aan het klagen waren waarom ze low health een gevecht ingingen 8)7 (ik laat ze dan graag even zweten ;))
Voor de rest alles behoorlijk facerollend af kunnen maken, heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik er weer zin in heb! :)

Ben trouwens benieuwd wat die virtual realms gaan betekenen voor mijn rustige realmpje
Als het aan mij ligt kan 5.4 met die virtual realms niet snel genoeg komen. Ik heb een lvl 66 alt op Dentarg, en ik denk dat ik in alle speeltijd maximaal 3 mensen ben tegengekomen. Is dus wel leuk als ik eindelijk met anderen kan spelen zonder een char migration te moeten kopen...

Weet er trouwens nog iemand leuke realms voor PVP? Liefst horde.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Om even in te haken op Squishie z'n post bovenaan; wat ik me vooral afvraag is in hoeverre WoW nog World of Dailycraft is.

Ik ben mid-februari gestopt, vlak voor 5.2 uitkwam. En aangezien ik al sinds cata een casual speler ben i.v.m. social life / school / werk, is het enige wat ik deed een beetje vanity runs doen, lfr op z'n tijd, alts levellen en de rest van de tijd opvullen met dailies. Dat laatste was helaas meer verplichte kost, omdat ik anders geen steek verder kwam.

Is is dit na 5.2 nog anders geworden, of zijn het nog altijd louter dailies die de klok slaan?

Aan de ene kant knaagt WoW wel weer aan me, zoals het al 8 jaar lang heeft gedaan O-) , maar als ik dan weer denk aan dailies als die van Golden Lotus, dan krijg ik direct een knoop in m'n maag en heb ik zoiets van ''never mind''.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Las Vegas schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:09:

maar als ik dan weer denk aan dailies als die van Golden Lotus, dan krijg ik direct een knoop in m'n maag en heb ik zoiets van ''never mind''.
Die dailies van de Golden Lotus zijn verdwenen in patch 5.4....Boom done! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ik doe nooit dailies eerlijk gezegd, maargoed, ik ben dan ook een casual speler, loop wel door LFR zonder de extra rolls, sinds de nieuwe patch krijg je een grotere kans op loot als je een aantal keren gold gehad hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Carthrax schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:10:
[...]

Ah, dat meen je niet, wat een uitstekende zaak zeg :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:10:
[...]

Die zijn niet verdwenen, alleen overgeplaatst naar de Setting Sun Garrison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Maar niet meer verplicht te doen om Shado-Pan en August Celestials te unlocken (nu ook al niet meer trouwens)

[ Voor 6% gewijzigd door Carthrax op 26-06-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik doe geen dailies hoor, al heel lang niet meer :) Soms als ik wat lesser coins wil hebben even snel die van Golden Lotus eerste 5. Daar kun je in 5 minuten 10 lesser coins krijgen.

Eigenlijk raid ik alleen maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
IntToStr schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:47:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik doe geen dailies hoor, al heel lang niet meer :) Soms als ik wat lesser coins wil hebben even snel die van Golden Lotus eerste 5. Daar kun je in 5 minuten 10 lesser coins krijgen.

Yep, ik ook, raiden en al het andere dat te doen is ingame, behalve dailies.... Ben sinds midsummer bezig om dethfrost enchant te verzamelen, en ben tijdens het wachten mn pets aan het levelen, hier kreeg ik gisteren ook een aantal keren lesser coins voor, op 1 battle zelfs 6, das ook best leuk meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
* dagboek *

Levelen van monk gaat lekker snel, deze week alleen maar eigenlijk op monk gespeeld en ben nu lvl 68, dus northrend : here we come.

Heb zelf de keuze gemaakt om te gaan voor healer. Eerste run relaxed, DK-tank die niet hele instance pulled dus kon er lekker inkomen. De volgende 4 waren echt met rush-tanks (en de laatste 2 zelfs ge-eindigd zonder tank). 1 whipe omdat tank totaal geen zicht had wie dood ging (ik dus) en gewoon nog een volledigde kamer pulled. Daarna rustig afgemaakt. Gearwise nog steeds achter, maar heb er tenminste weer plezier in ipv als melee-dps proberen mee te komen met de groep.

Wat eigenlijk wel te ziek voor woorden is, ben hellfire niet uitgeweest, tegenwoordig level je dus in eerste area + dungeons. Tot nu toe 1,5 dag played (maak geen gebruik van buff, om in range te blijven van mijn mede-lock)

* einde dagboek *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:47:

De enige dailies die ik nog doe zijn de pet dailies, maar die doe ik meer om nog meer pets te levellen.
Aangezien ik nog 3k lesser coins heb, hoef ik voor een jaar ofzo niet meer dailies te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
En voor de oude factions gewoon scouts en warbringers farmen. Ik heb nu zo'n stapel aan tokens liggen dat elke willekeurige alt per direct exalted is met een faction zodra deze unlocked is. Scouts zou iedereen moeten kunnen killen en ook warbringers worden door diverse classes gesoloed.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Las Vegas schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:09:
Om even in te haken op Squishie z'n post bovenaan; wat ik me vooral afvraag is in hoeverre WoW nog World of Dailycraft is.

Ik ben mid-februari gestopt, vlak voor 5.2 uitkwam. En aangezien ik al sinds cata een casual speler ben i.v.m. social life / school / werk, is het enige wat ik deed een beetje vanity runs doen, lfr op z'n tijd, alts levellen en de rest van de tijd opvullen met dailies. Dat laatste was helaas meer verplichte kost, omdat ik anders geen steek verder kwam.

Is is dit na 5.2 nog anders geworden, of zijn het nog altijd louter dailies die de klok slaan?

Aan de ene kant knaagt WoW wel weer aan me, zoals het al 8 jaar lang heeft gedaan O-) , maar als ik dan weer denk aan dailies als die van Golden Lotus, dan krijg ik direct een knoop in m'n maag en heb ik zoiets van ''never mind''.
Het ligt er helemaal aan wat je precies wilt doen. Er zijn verschillende mogelijkheden om VP of rep te krijgen nu.

Reputation kan alternatief gehaald worden. Elke dag kan je een beetje rep krijgen van 1 vooraf gekozen faction via een random hc en een random scenario. Daarnaast kan je snel veel rep krijgen door specifieke rare/elite monsters te doden (warbringers, geloof ik).
VP kan je op verschillende manieren halen. Elke dag krijg je 80 VP voor een random hc, 100(+30) VP voor een hc scenario (+bonus objective). Je kunt 90 VP per LFR wing halen (maakt niet uit welke, t14 of t15). Je kunt 1x per week 150 VP halen van een quest in isle of thunder (patch 5.2) en je kunt 1x per week 200 VP halen van een quest in durotar/barrens (patch 5.3).

Als je veel alts hebt waar je VP op wilt verzamelen dan raad ik aan om in ieder geval eerst te richten op 1 character in het begin van de week en deze zsm te cappen. Al je alts krijgen dan 50% meer VP en dan gaat het een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mik! schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:09:
En voor de oude factions gewoon scouts en warbringers farmen. Ik heb nu zo'n stapel aan tokens liggen dat elke willekeurige alt per direct exalted is met een faction zodra deze unlocked is. Scouts zou iedereen moeten kunnen killen en ook warbringers worden door diverse classes gesoloed.
Je kan ze gebruiken op elke char ongeacht of je de faction al ontdekt hebt. Dus het is mogelijk om ze zelfs naar een net aangemaakte lvl 1 te sturen en die exalted te maken.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

deTwisj schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:10:
[...]

Het ligt er helemaal aan wat je precies wilt doen. Er zijn verschillende mogelijkheden om VP of rep te krijgen nu.

Reputation kan alternatief gehaald worden. Elke dag kan je een beetje rep krijgen van 1 vooraf gekozen faction via een random hc en een random scenario. Daarnaast kan je snel veel rep krijgen door specifieke rare/elite monsters te doden (warbringers, geloof ik).
VP kan je op verschillende manieren halen. Elke dag krijg je 80 VP voor een random hc, 100(+30) VP voor een hc scenario (+bonus objective). Je kunt 90 VP per LFR wing halen (maakt niet uit welke, t14 of t15). Je kunt 1x per week 150 VP halen van een quest in isle of thunder (patch 5.2) en je kunt 1x per week 200 VP halen van een quest in durotar/barrens (patch 5.3).

Als je veel alts hebt waar je VP op wilt verzamelen dan raad ik aan om in ieder geval eerst te richten op 1 character in het begin van de week en deze zsm te cappen. Al je alts krijgen dan 50% meer VP en dan gaat het een stuk sneller.
Ah, dat klinkt wel nice allemaal. Thanks voor je post.

An sich wel jammer dat ik een paar maanden ben gestopt. Nu loop ik weer zover achter op de rest qua gear enzo :( Ach ja, heb ik wat te doen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Argh, 1 runestone te kort na alle LFR :(. RNG ik haat je!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
po1son schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:57:
[...]
Als het aan mij ligt kan 5.4 met die virtual realms niet snel genoeg komen. Ik heb een lvl 66 alt op Dentarg, en ik denk dat ik in alle speeltijd maximaal 3 mensen ben tegengekomen. Is dus wel leuk als ik eindelijk met anderen kan spelen zonder een char migration te moeten kopen...
Dat is toch knap aangezien alle oude zones (tm cataclysm) al cross realm zijn. Als ik buiten de grote stad loop, of een alt log dan zie ik tientallen mensen in alle kleine steden en daar rondom.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik wilde net zeggen ... Ik zie tegenwoordig echt overal volk. Er zijn zelfs zones waar je moet knokken om questmobjes e.d...

Niemand die blijkbaar ooit van invites gehoord heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

DrFlash schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:28:
[...]

Dat is toch knap aangezien alle oude zones (tm cataclysm) al cross realm zijn. Als ik buiten de grote stad loop, of een alt log dan zie ik tientallen mensen in alle kleine steden en daar rondom.
Haha dus dat is het :). Ik ben Stormwind de laatste 40 levels niet uitgeweest 8)7 . Ik heb echt veel fun met druid healing in BGs en instances, en afentoe feral. Daarom heb ik mezelf dus gewoon gestationeerd naast de pvp vendors.

Overigens, ga ik nu MoP bestellen. Ook al een bericht gestuurd naar een tweaker via VA die hem voor €17,50 heeft maar die antwoordde niet. Dus nu maar voor de hoofdprijs bij Dixons (ben ik verdomme net 2 dagen te laat voor de summer discount -.-' ).

Ik heb echt zin om weer mijn characters naar max te levelen :D. Dan lekker PvPen, pve heb ik toch niet genoeg tijd voor en ik ben League of Legends beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Zertaxka schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:14:
[...]
Je kan ze gebruiken op elke char ongeacht of je de faction al ontdekt hebt. Dus het is mogelijk om ze zelfs naar een net aangemaakte lvl 1 te sturen en die exalted te maken.
Ghe, das dan helemaal erg :D Een lvl 1 die de achievement krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik wil binnenkort eens proberen of een lvl 1 loot van bijv Nalak, Oondasta, Sha en Galleon kan krijgen. Ik heb dat op level 68 of zo wel gehad, welis waar een failbaggie, maar toch beter dan niets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

po1son schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:49:
[...]

Haha dus dat is het :). Ik ben Stormwind de laatste 40 levels niet uitgeweest 8)7 . Ik heb echt veel fun met druid healing in BGs en instances, en afentoe feral. Daarom heb ik mezelf dus gewoon gestationeerd naast de pvp vendors.

Overigens, ga ik nu MoP bestellen. Ook al een bericht gestuurd naar een tweaker via VA die hem voor €17,50 heeft maar die antwoordde niet. Dus nu maar voor de hoofdprijs bij Dixons (ben ik verdomme net 2 dagen te laat voor de summer discount -.-' ).

Ik heb echt zin om weer mijn characters naar max te levelen :D. Dan lekker PvPen, pve heb ik toch niet genoeg tijd voor en ik ben League of Legends beu.
Alsof ik mijn eigen verhaal lees, alleen moet je dan jouw Druid vervangen voor mijn Priest :)
Op welke server zit je? Kunnen t.z.t. een keer samen een BG doen ofzo :)
crap, even wennen dat ik weer Horde speel.... dan kun je natuurlijk geen BGs samen doen met mensjes uit Stormwind 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Baal ervan dat die kortingsactie niet meer is... had graag nog een alliance char horde gemaakt.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige reden dat ik een Alliance alt heb is omdat ik Stormwind zo'n epische stad vind. In mijn ogen toch wel één van de mooiste locaties in WoW.
Gevoelsmatig blijft het toch Thunderbluff omdat ik daar ooit in een grijs verleden begonnen ben <3 (tauren hunter die jaren lang mijn main is geweest (met altijd dezelfde Flatland Cougar pet die ik ooit in Mulgore op heb gepikt op lvl 15(?)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:14:
[...]

Alsof ik mijn eigen verhaal lees, alleen moet je dan jouw Druid vervangen voor mijn Priest :)
Op welke server zit je? Kunnen t.z.t. een keer samen een BG doen ofzo :)
crap, even wennen dat ik weer Horde speel.... dan kun je natuurlijk geen BGs samen doen met mensjes uit Stormwind 8)7
Mijn alliance staat op Dentarg, maar mijn 3 mains en alts allemaal horde op Al'Akir :). Dat is nog een redelijke server, met een 99horde:1alliance populatieverhouding. Helaas is mijn oude guild weg en mijn guildmates kan ik ook niet meer vinden.

Destijds in de guild gekomen doordat de kerel waarbij ik WoW kocht in de e-plaza de GM was :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:24:
De enige reden dat ik een Alliance alt heb is omdat ik Stormwind zo'n epische stad vind. In mijn ogen toch wel één van de mooiste locaties in WoW.
Gevoelsmatig blijft het toch Thunderbluff omdat ik daar ooit in een grijs verleden begonnen ben <3 (tauren hunter die jaren lang mijn main is geweest (met altijd dezelfde Flatland Cougar pet die ik ooit in Mulgore op heb gepikt op lvl 15(?)))
Heb Ironforge altijd wel een mooie stad gevonden.. Best epic om daar voor het eerst naar binnen te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Je zou Ironforge uit de alpha eens moeten zien, dat zag er pas echt nice uit. Veerl duisterder en meerdere ringen en niveaus. Vast nog wel filmpjes van op youtube te vinden :)

Ik hoop dat ze die ook eens revampen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:58:
Je zou Ironforge uit de alpha eens moeten zien, dat zag er pas echt nice uit. Veerl duisterder en meerdere ringen en niveaus. Vast nog wel filmpjes van op youtube te vinden :)

Ik hoop dat ze die ook eens revampen :p
Laat ze de originele Wailing Caverns maar revempen! :) lekker met een groepje n00bs verdwalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Pff, ik heb liever de moeilijkheidsgraad van de oude 10 man Gnomeregan, Stratholme, Scholomance, BRD en U/LBRS terug :D

Hiermee bedoel ik dus dat dungeons echt wel wat moeilijker mogen. Ter compensatie misschien iets meer XP :)

[ Voor 31% gewijzigd door detheavn op 26-06-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kan het me nu al niet meer goed herinneren, maar hoe lastig waren de MoP heroic dungeons in 430 ilvl gear? Nu met 530 is het niet zo'n kunst meer uiteraard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
IntToStr schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:35:
Kan het me nu al niet meer goed herinneren, maar hoe lastig waren de MoP heroic dungeons in 430 ilvl gear? Nu met 530 is het niet zo'n kunst meer uiteraard :p
Met 430 kon het geloof ik best irritant zijn afhankelijk van hoe goed/slecht de tank was en hoe leuk de dps het vonden om in dmg te blijven staan.

Toen mijn main over de 480 ging ofzo begon het opeens vrij saai te worden.
Zit nu op 512 en moet bij een goede tank bijna niet te healen en dan vraag je je af waarom je er uberhaubt bent. Al een paar keer naar Ret geswitched zodat de zooi iets vlugger neerging.

Laatst nog een tank die net begon met HCs te doen en hij wilde zooi CCen en ik zei dat hij rustig de hele group kon pakken.
Begon hij daadwerkelijk te ragen tegen mij dat hij niet in staat is zoveel te pullen etc.
Mijn reactie: Wel als ik je heal dus pul het maar.

HCs zijn gewoon een grote grap als de tank of healer goede gear heeft en al helemaal als een van de DPS continu 150k+ doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog ervaren tanks hier? Mag ik eens vragen wat jullie destijds zo heeft aangetrokken tot deze class?

Aan de ene kant trekt het me namelijk enorm, maar schijnbaar ben ik op een of andere manier te bang of zo voor alle abuse die tanks regelmatig krijgen in lfd of lfr. Ik heb een monk die net lvl12 is of zo, een human dk die net rond lvl60 is en een paladin met wat heirlooms die ik nog niet voorbij lvl3 heb weten te brengen.

Als ik er eentje door zou willen zetten, welke zouden jullie dan adviseren? Welke zou het "makkelijkst" zijn om te lvlen? Zou je dan lvlen via lfd, of gewoon questen tot het eind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb prot warrior altijd het leukst gevonden als tank in 5 man dungeons. Raids kan ik als tank geen uitspraak over doen.

Oja en niet bang zijn om er mee te beginnen! Tegenwoordig wordt je er heel makkelijk ingeloodst en zul je al snel merken dat je als tank best overpowered bent voor je lage level. Het enige wat je dan nog in de weg staat is debiele dps die opeens de halve dungeon voor je pulled en vervolgens jou de schuld geeft van een wipe :p
Wat ook helpt is een healer die samen met jou het tempo kiest, dps is dan nog maar bijzaak. Laat je iig niet gek maken! Gewoon beginnen, lol hebben en misschien een paar keer op je bek gaan.

Wat betreft je laatste vraag; ik zou lvlen via het LFD systeem. Zo leer je gelijk de basic mechanics van het tanken en wordt je niet zo in het diepe gegooid als je pas op lvl 90 begint met tanken. Daarnaast heb je als tank vaak instant een group via LFD!

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik heb prot warrior, prot pala (niet meer sinds cata) en brewmaster monk gemaintanked en feral druid (toen er nog geen guardian was) en blood dk off-tanked.

Als ik tussen de 3 die ik gemain tanked zou moeten kiezen dan vond ik brewmaster het leukste qua playstyle, warrior qua abilities en pala qua utility en survivability.

Sinds ik gererolled ben op grim batol heb ik weer een monk, warrior en pala aangemaakt.

M'n monk blijft nu gewoon windwalker. Heb wel een brewmaster off-spec, maar dat is meer als ik iets moet soloen wat wat meer klappen geeft. PvP (arenas) ook meer op deze dan dat ik raid.
M'n warrior is prot en heeft nog helemaal geen off-spec... Is ook nog maar 65 of zo :p
M'n pala is ook prot, maar moet nog behoorlijk wat leveltjes krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) ik laat me natuurlijk ook makkelijk gek maken door ervaringen die ik zelf heb opgedaan in de lfd als puur dps'er. Je hebt gelijk dat ik gewoon lol moet maken, maar als je ziet hoeveel abuse een tank soms te verduren krijgt, das geen gein meer!

Ook in lfr is een tank al snel gekicked als ze er onervaren in proberen te stappen.

Denk dat ik m'n paladin maar eens van stal ga trekken......heirlooms en zo, zou me toch iets van een voordeel moeten geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prot pala is ook geinig tanken maar voelde bij mij minder 'lomp' aan. Als ik met mijn prot warrior een dungeon binnen loop krijg ik echt het gevoel van een olifant in een porseleinkast :)
Vooral in de low level dungeons is het dan immer gerade aus en heel veel Thunderclap spammen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Heren van tweakers, ik zat erover na te denken om weer te beginnen met spelen, vooral omdat de vakantie er weer aankomt :) nou vroeg ik me eigelijk af of je nog steeds rep nodig heb om met VP gear te kopen, als dat zo is kan ik me alvast mentaal op dailies voorbereiden omdat ik nagenoeg gelijk op max level gestopt ben met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zou ook voor de grap weer eens als tank moeten queuen in LFR. Dungeons heb ik de hele expansion als tank gequeued. In het begin was ik nog main spec tank, maar na guildwissel naar main spec dps gegaan en gewoon in dps gear + schild gaan tanken in dungeons. Dat ging altijd prima, zeker met leuke ilvls natuurlijk. LFR ben ik iets terughoudender mee geweest. Heb me niet zo verdiept in wanneer te switchen en wat ik overal moet doen, al komt het vast goed met een 525 tank setje (met de helft wel dps gear, maar meeste dps stats zijn sowieso goed voor prot paladin).

Moet nog 1 titan runestone, als ik die vanavond niet krijg ga ik maar eens voor de lol als tank LFR in om de laatste stone te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders maak je me nog ff aan twijfelen ;-) Warrior, paladin, monk, death-knight.

keuzes keuzes.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:03:
Als ik met mijn prot warrior een dungeon binnen loop krijg ik echt het gevoel van een olifant in een porseleinkast :)
Oh, dat doe ik ook. Het voordeel van een prot warrior vind ik dat chain-pullen echt gewoon heerlijk voelt. (is met brewmaster ook wel :))

Ik denk dat de key element voor tanking is:
1. Leer tactics van fights. Je kunt het immers niet maken om onvoorbereid in een raid te staan.
2. Schijt hebben aan randoms in LFD & LFR. Dat hebben zij immers ook aan jou

:p
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:06:
anders maak je me nog ff aan twijfelen ;-) Warrior, paladin, monk, death-knight.

keuzes keuzes.......
Gewoon met iets beginnen. Het ligt echt niet aan de class om te zien of tanken iets voor je is of niet. Het enige verschil wat de class daar in maakt is playstyle. Maaaar goed ... misschien moet ik niets zeggen, ik roll om elke scheet wel weer een ander character :D

[ Voor 28% gewijzigd door detheavn op 26-06-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:06:

keuzes keuzes.......
DK is epic voor solo content, paladin kan zich heel goed in leven houden en doet ook leuke healing als bonus, monk doet epic extra dps. Misschien spreekt het een of ander je extra aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:47:
Zijn er nog ervaren tanks hier? Mag ik eens vragen wat jullie destijds zo heeft aangetrokken tot deze class?

Aan de ene kant trekt het me namelijk enorm, maar schijnbaar ben ik op een of andere manier te bang of zo voor alle abuse die tanks regelmatig krijgen in lfd of lfr. Ik heb een monk die net lvl12 is of zo, een human dk die net rond lvl60 is en een paladin met wat heirlooms die ik nog niet voorbij lvl3 heb weten te brengen.

Als ik er eentje door zou willen zetten, welke zouden jullie dan adviseren? Welke zou het "makkelijkst" zijn om te lvlen? Zou je dan lvlen via lfd, of gewoon questen tot het eind?
Wat ik zou adviseren is, zet de mensen die je abuse geven gewoon vrolijk op ignore. Klinkt misschien kinderachtig, maar het is wel het meest efficiënt en houd je nog een beetje geestelijk gezond. Verder zoek je grenzen op, probeer te kijken wat de healer en dps aan kunnen. Elke groep is op dat gebied anders, maar als je er eenmaal gevoel voor hebt dan heb je na 1 á 2 pulls wel de optimale snelheid voor die groep te pakken. Tip: Let altijd goed op waar je partymembers zijn en wat de healer mana is. Met die informatie kan je meestal al een heleboel.

Meestal als ik een class doe levelen doe ik een combinatie van questen en dungeons. Dungeons zijn het meest lucratief als je ze nog niet eerder hebt gedaan omdat ze dan tevens extra quests bevatten. Als tank zal je queue tijd waarschijnlijk niet zo hoog zijn. Als DPS zou je namelijk wel wat downtime hebben die je met quests kan opvullen :)

Ik heb nog geen echte ervaring met monk tanks of warrior tanks. Zelf ben ik het meeste gecharmeerd van paladin tanks en het minst van druid tanks. Het voordeel van een paladin tank vind ik dat je niet hoeft te kiezen tussen offensief, defensief of healing. Alles zit ingebouwd in je belangrijkste abilities (healing met sacred shield, seal of insight/battlehealer. defensief met shield of the righteous en je cds, offensief met je rotatie en wrath cd waarmee je tevens holy power genereerd waardoor je weer shield of righteous kunt gebruiken, etc.etc.). Bijvoorbeeld een druid moet telkens kiezen waarop hij zijn rage spendeerd (maul(dmg/absorb), savage defense(dodge), frenzied regen(heal)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puur voor de solo-content zou ik de deathknight kiezen. Als ik soms hoor wat die characters solo'en....maar goed, dan begin je gelijk op lvl50. Dan mis ik misschien een stuk ervaring die ik krijg door te starten in de wat makkelijkere dungeons?

Ik ga met de paladin aan de slag. Anders blijk ik maar draaien!

Thanks allemaal voor jullie inbreng!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:19:
Puur voor de solo-content zou ik de deathknight kiezen. Als ik soms hoor wat die characters solo'en....maar goed, dan begin je gelijk op lvl50. Dan mis ik misschien een stuk ervaring die ik krijg door te starten in de wat makkelijkere dungeons?

Goodluck! Als het tanken je bevalt kun je altijd nog een DK starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
Heren van tweakers, ik zat erover na te denken om weer te beginnen met spelen, vooral omdat de vakantie er weer aankomt nou vroeg ik me eigelijk af of je nog steeds rep nodig heb om met VP gear te kopen, als dat zo is kan ik me alvast mentaal op dailies voorbereiden omdat ik nagenoeg gelijk op max level gestopt ben met spelen.
Je hebt nog steeds rep nodig nu, dit wordt afgechaft in 5.4 overigens.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

blouweKip schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:31:
[...]

Je hebt nog steeds rep nodig nu, dit wordt afgechaft in 5.4 overigens.
5.3 is toch nog niet zo heel lang uit? Las ook dat 5.4 al live was op PTR sinds een week, dus waaneer kunnen we 5.4 verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:19:

Je kunt prima met een DK starten. Je hebt 30 levels de tijd om te leren tanken. Voornaamste tip die ik je mee kan geven is gewoon open en eerlijk zijn. Geef aan dat je geen/weinig ervaring hebt, dat je openstaat voor tips etc. Als je tactics niet weet gewoon vragen. In LFR, als je dan zo ver bent, kan je ook altijd nog je medetank whisperen. En verder gewoon een dikke huid kweken ;) Je gaat nog meer dan genoeg shit over je heen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:47:
Ik speelde DPS warrior, fury / arms met als offspec tank. maar aan het begin van cata waren DPS warriors echt slecht, toen ben ik geswitched naar Tank voor de guild aangezien we die toen nodig hebben. tegen het einde van cataclysm nog even een uitstapje naar DPS maar sinds MOP tank ik weer.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mik! schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:43:
[...]

Je kunt prima met een DK starten. Je hebt 30 levels de tijd om te leren tanken. Voornaamste tip die ik je mee kan geven is gewoon open en eerlijk zijn. Geef aan dat je geen/weinig ervaring hebt, dat je openstaat voor tips etc. Als je tactics niet weet gewoon vragen. In LFR, als je dan zo ver bent, kan je ook altijd nog je medetank whisperen. En verder gewoon een dikke huid kweken ;) Je gaat nog meer dan genoeg shit over je heen krijgen.
Heb er nooit zoveel last van... en begrijp ook niet helemaal waarom mensen niet even de moeite kunnen nemen om zich in te lezen in een fight... maar goed dat zal ik dan wel weer zijn.

Daarnaast heb ik zowel een Pala tank als een Monk tank op dit moment.. in Cata ook nog een warrior tank gespeeld en in TBC vaak ook voor de lol een druid tank! Ik vind tanken altijd wel leuk! Op dit moment vind ik Monk het leukste omdat het een nieuwe stijl van tanken is.. Paladin had ik wel beetje gezien al blijft het een mooie class om te spelen. Met de Monk Anticipeer je veel meer en heb je meer te micromanagen dan bij een pala dat vind ik zo leuk!

[ Voor 23% gewijzigd door hmr op 26-06-2013 18:50 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Waarom komen die stomme pets steeds in groepjes van 3 in het wild en niet gewoon alleen of met zn 2 ofzo. Krijg mijn pets maar niet gelvled op deze manier. Misschien toch maar een makkelijker gebied gaan zoeken. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
5.3 is toch nog niet zo heel lang uit? Las ook dat 5.4 al live was op PTR sinds een week, dus waaneer kunnen we 5.4 verwachten?
Geen idee, ik vermoed dat het nog wel minimaal 1 maand duurt aangezien er weer een grote instance in zit en deze net pas op de PTR staat.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
hmr schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:46:
[...]
Heb er nooit zoveel last van... en begrijp ook niet helemaal waarom mensen niet even de moeite kunnen nemen om zich in te lezen in een fight... maar goed dat zal ik dan wel weer zijn.
Je kunt je nog inlezen, maar het doen is altijd nog een tweede ;) Ik bereid me altijd voor qua tactics, kijk vids etc. maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat de tactics van de guild anders waren en het dan altijd handig is om te vragen. Daarnaast heb ik zelf meer geduld met mensen die vooraf aangeven nieuw te zijn met de fight/class/whatsoever, dan met de mensen die ergens in chargen, de groep wipen en dan nog niet vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zo, WoW installeert hier ook weer :+ Zometeen even werken tot 16:45, en dan kunnen we weer. Kan ik op werk nog even bedenken met welke char ik door wil gaan. Warrior had de beste gear (486 ilvl oid), maar volgens mij kan ik alles vrij gemakkelijk gearen inmiddels.

Warlock spreekt me ook wel aan :$, of priest. Ha, wordt weer leuk.

In ieder geval even wat vanity runs doen. Wil m'n warglaive setje compleet maken op warrior of DK, en daarnaast weer op 11 chars Karazhan doen voor mount. Denk dat ik inmiddels ook al wel op 200 runs zit ofzo ;w

[ Voor 24% gewijzigd door London op 27-06-2013 07:34 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo gister dan eindelijk jin rokh heroic neer. Two shot.. 28 wipes totaal.
Zelf geen luck met gear. Gelukkig anderen wel.

Daarna tot dark animus gecleared. Mn 4 set binnen gehaald.

Volgende week gaat de focus naar ji-kun.

Daarnaast is onze raid enchanter al een tijdje weg dus niet kunnen disenchanten.. dus ik ga maar enchanting levelen en mn mining droppen.

Iemand een goedkope manier om enchanting te powerlevelen?

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Las Vegas schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 07:33:
Zo, WoW installeert hier ook weer :+ Zometeen even werken tot 16:45, en dan kunnen we weer. Kan ik op werk nog even bedenken met welke char ik door wil gaan. Warrior had de beste gear (486 ilvl oid), maar volgens mij kan ik alles vrij gemakkelijk gearen inmiddels.

Warlock spreekt me ook wel aan :$, of priest. Ha, wordt weer leuk.

In ieder geval even wat vanity runs doen. Wil m'n warglaive setje compleet maken op warrior of DK, en daarnaast weer op 11 chars Karazhan doen voor mount. Denk dat ik inmiddels ook al wel op 200 runs zit ofzo ;w
Join the club :< Kara sucks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren eindelijk m'n tier shoulders binnengehaald. Hierdoor kon ik de tier hands vervangen met thunderforged hands van iron qon en nu zit ik nog maar op 7,78% hit :D Lang geleden dat het zo laag was. Lei Shen is voornamelijk nog even oefenen op de intermissions. Op 25m toch weer net wat anders dan 10m, iets lastiger naar mijn mening. Maar de rest van de fight zou vrij simpel moeten zijn. Hopelijk zondag een kill.

Na de raid op recordtempo toch nog maar even lfr gedaan voor de laatste runestone. Die is binnen, maar nu mag ik morgen nog een keer Lei Shen doen voor de vervolgquest :p Daarna tot 5.4 geen lfr meer! Wel erg veel Lei Shen zo deze week met normal meerdere dagen en meerdere lfr runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Zeror schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:26:
Waarom komen die stomme pets steeds in groepjes van 3 in het wild en niet gewoon alleen of met zn 2 ofzo. Krijg mijn pets maar niet gelvled op deze manier. Misschien toch maar een makkelijker gebied gaan zoeken. :+
Is gebasseerd op pet level (van de tegenstander) 1 - 5/6 is 1 Pet, 6/7- 10/11 is 2 Pets, 12+ is 3 Pets (kan er paar levels naast zit)
Maar als je de tijd hebt kun je het best levelen tegen een pet-master.

Binnen 1 dag even alle ToT pets weten te krijgen (door te ruilen) alleen nog die stomme 200 pvp win pet

@Waarom. Tank gerolled
Begonnen tijdens TBC was eerst een healer (priest) vond ik way saai, daarna een mage geleveld leuk maar te fragile, toen er voor gekozen om een Prot Paladin te levelen.
In de tussen tijd wel geleerd dat leukste moment is als content net allemaal nieuw is. Nu 2 Tiers later is inderdaad veel QQ, te snel, te langzaam, te weinig, etc.
Qua class heb ik alle 5 nu als tank gespeelt. mijn persoonlijk favoriet is nog steeds Paladin,
wegens reputation grind is DK mijn 2 favoriet.
Sinds MoP ben ook weg druid, maar deze is wel heel simple (tank zelfs met een macro)
en monk is heel veel timers monitoren (Stagger, Guard, Shuffle) en ook veel bewegen vanwege de orbs
niet echt mijn favoriet.
warrior kan weinig over zeggen die heb even op getankt was wel leuk maar stand zonder gegronde reden nogsteeds in ilvl 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:51
garriej schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:05:
Heren van tweakers, ik zat erover na te denken om weer te beginnen met spelen, vooral omdat de vakantie er weer aankomt :) nou vroeg ik me eigelijk af of je nog steeds rep nodig heb om met VP gear te kopen, als dat zo is kan ik me alvast mentaal op dailies voorbereiden omdat ik nagenoeg gelijk op max level gestopt ben met spelen.
Je hoeft in principe geen VP gear meer te kopen indien je dat niet wenst.
- doe gewone instances voor de ilevel 463 gear en JP
- wissel de JP voor HP en koop daarmee de 476 pvp set (die is tegenwoordig geschikt voor PvE dps/healen)
- doe thunder island dailies tot je honoured bent met die faction daar (max 2 dagen) en koop de 476 belt voor je spec (geen VP nodig, alleen gold)
- zoek een sleutel voor dat solo scenario en graai wat coins mee
- welkom in de LFR ;)

*edit* Je kan ook nog een quest chain doen die begint in de Lorewalkers ruimte, aan het einde krijg je een gratis paar 502 boots.

Deze en volgende week kan je ook nog de seasonal boss Ahune doen voor een gratis cloak (ilevel 480), dus dat is ook meegenomen. Als je een caster bent is er ook nog kans op een ilevel 480 staff.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 27-06-2013 09:37 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Kapoen schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:26:
[...]
Als je een caster bent is er ook nog kans op een ilevel 480 staff.
Geld dit ook als healer? of moet je perse in dps spec?

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ValHallen schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:28:
[...]

Geld dit ook als healer? of moet je perse in dps spec?
Iedereen kan die staff looten, die zit soms in de loot bag die je krijgt bij je eerste kill van de dag.
Zelfs mijn paladin heeft het ding liggen, en ik kan het niet eens equippen :)

Ik had het beter kunnen formuleren denk ik :) Iedereen heeft een kans om die staff te looten via de dagelijkse goodie bag. Ik had er ook eentje op m'n shaman na mijn tweede kill. Ikke blij omdat het een leuk transmog item is :) Daarnaast kan er in die bag ook een battle pet zitten (mini frost Garr pet).

[ Voor 29% gewijzigd door Kapoen op 27-06-2013 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
Mektheb schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:06:
[...]

Join the club :< Kara sucks !
8)
Gister ook m'n derde warbringer mount mogen looten. Na de 100e kill ging het snel, 3 drops in ca 30 kills. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Edit: nvm te laat..

[ Voor 135% gewijzigd door Teunis op 27-06-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hoelang ben je tegenwoordig bezig met het levellen van 76 tot 90? Of van 53 tot 90... wil of mijn mage of DK misschien nog wel naar 90 tillen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
hmr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:59:
Hoelang ben je tegenwoordig bezig met het levellen van 76 tot 90? Of van 53 tot 90... wil of mijn mage of DK misschien nog wel naar 90 tillen..
Dat hangt natuurlijk van jezelf af :) In 5.3 heeft Blizz wel de benodige XP van 85 naar 90 met een derde verminderd, dus dat scheelt al serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:59:
bijvoorbeeld: ik ging op mijn priest met een avond dungeons runnen en een paar quests van 80 naar 81. (let wel op dat je met een healer instant groups hebt, DPS kan wat wachttijd kosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Aan de andere kant kan ik misschien maar beter wat LFR's gaan doen met mijn andere chars.. aangezien levellen me nou niet echt heel veel boeit.. argh.. ook nog steeds opzoek naar een goede groep voor de challenge modes..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Ik ben arm Arms warrior (heb 1x 510 wapen), maar wil graag naar Fury (2x 2H)... Maar ik doe nu al 3 weken ToT LFR achter elkaar, maar nog geen steeds geen enkel item, ook geen andere gear, alleen maar bags met gold. Hatelijk irritant... Naar mijn gevoel was het eerste paar weken in ToT altijd bijna bij elke boss gear, maar nu helemaal niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren raid from hell, aantal wipes op horridon normal, venom priests die de raid rapen. Kijk je naar de interrupts is er 1 persoon met 4 interrupts, 1 persoon met 1 interrupt en verder geen enkele interrupt. Mensen die horridon staan te dpsen terwijl er adds up zijn ...

Ik weet dat er twee nioeuwe mensen bij waren, maar echt één daarvan was een healer die deed het prima. Twee keer raid team opnieuw moeten opbouwen omdat het gras bij de buren groener is. De eerste keer lagen we redelijk gelijk met de grote massa aan guilds, de tweede keer liepen we achter. Ik ben het zat om dan weer op de tweede boss (en de derde) te gaan wipen.

Hele avond in die raid twee bosses dood en een zooi wipes. Het ergste, toen ik riep dat ze een berg retards waren en dat de mensen in LFR het nog beter deden en dat ik de raid zou cancellen als er nu niet werd geinterrupt en ik nog mensen horridon zag nuken als er adds waren, ging hij ineens foutloos neer!

WTF? Waarom moet ik mensen vragen of ze op willen letten en tactics volgen? Dat doe je toch automatisch? Of willen ze soms wipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Toen ik gister online kwam was mijn maatje ineens weg uit de guild. Toch achter de andere NLers aan richting Frostmane. Zonde :(

Om een raid van de grond te krijgen moest ik op de priest komen (holy) en dat ging nog best aardig!

Mijn priest was van Molten Core tot halverwege Firelands mijn main. Vorige week had ik voor het eerst in deze expansion een normal gehealed (ToeS). Nu moest ik ineens ToT gaan healen met mijn itemlevel +-500. De raidleader wilde dat ik Jin Rokh solo healde – dat ging nog lekker ook! WoL rank 128 holy priest!

Uiteindelijk zijn we tot Primordius gekomen, een d/c van de andere healer en een 2% wipe, helaas geen kill. Maar wie weet komt dat zondag goed! Nog een TF pants en een nieuwe mainhand kunnen looten, zit meteen wat itemlevels hoger!

@ hierboven: Super irritant heh, als mensen elke keer weer opnieuw verteld moet worden hoe ze moeten spelen. Dat soort guilds ben ik helemaal zat. Eén of twee keer uitleggen prima, maar elke week opnieuw gaat echt te ver!

@ Tanking: Gewoon gaan doen joh! Geef inderdaad aan dat je nieuw bent, sta niet te veel in de poep en er kan bijna niks mis gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:12:
Gisteren raid from hell, aantal wipes op horridon normal, venom priests die de raid rapen. Kijk je naar de interrupts is er 1 persoon met 4 interrupts, 1 persoon met 1 interrupt en verder geen enkele interrupt. Mensen die horridon staan te dpsen terwijl er adds up zijn ...

Ik weet dat er twee nioeuwe mensen bij waren, maar echt één daarvan was een healer die deed het prima. Twee keer raid team opnieuw moeten opbouwen omdat het gras bij de buren groener is. De eerste keer lagen we redelijk gelijk met de grote massa aan guilds, de tweede keer liepen we achter. Ik ben het zat om dan weer op de tweede boss (en de derde) te gaan wipen.

Hele avond in die raid twee bosses dood en een zooi wipes. Het ergste, toen ik riep dat ze een berg retards waren en dat de mensen in LFR het nog beter deden en dat ik de raid zou cancellen als er nu niet werd geinterrupt en ik nog mensen horridon zag nuken als er adds waren, ging hij ineens foutloos neer!

WTF? Waarom moet ik mensen vragen of ze op willen letten en tactics volgen? Dat doe je toch automatisch? Of willen ze soms wipen?
Onze raid leader heeft ook af en toe wat rage momentjes als er weer eens een aantal mensen aan het falen zijn. Denk aan Iron Qon tornadoes :P Soms werkt het inderdaad, raar fenomeen.

Vorige week mochten een dk en ik gewoon puur dps whoren op de eerste 6 fights, dus alles negeren. Was wel grappig. Scores als 300k dps op Horridon en zo. Alleen niet aan te raden als je nog in progress zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
hulkie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:29:
@ Tanking: Gewoon gaan doen joh! Geef inderdaad aan dat je nieuw bent, sta niet te veel in de poep en er kan bijna niks mis gaan!
Vooral als panda moet je hier mee opletten ... als die shit eenmaal aan je teenharen plakt kun je het los gaan lopen scheren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ga ik echt beginnen. :) echt.

Denk dat maar ga dungeon levelen en zo weinig mogelijk questen. Kan ik een beetje een dikke huid kweken in de lfd, en met een paar heirlooms moet het levelen toch vlot gaan lijkt me zo...

En nee, het wordt geen panda...ut wordt een blood elf ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iedereen van OWEB is dus naar Frostmane... moet snel die social status in je nieuwe guild bemachtingen ;)

moet zeggen dat de monk wel echt goed bevalt! Lekker beetje tanken en healen en af en toe een tank spot met mijn pala gaat ook prima in ToES o.i.d.! Heb laatste keer ook weer een keer een TOES als dps meegepakt en dat is toch weer wat anders! Zowel mijn allianc rogue als mijn hunter zitten nog wel prima in de gear 490+ maar mijn priest is echt een slackmonster...

[ Voor 44% gewijzigd door hmr op 27-06-2013 10:48 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Sabrac schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:35:
Zo gister dan eindelijk jin rokh heroic neer. Two shot.. 28 wipes totaal.
Zelf geen luck met gear. Gelukkig anderen wel.

Daarna tot dark animus gecleared. Mn 4 set binnen gehaald.

Volgende week gaat de focus naar ji-kun.

Daarnaast is onze raid enchanter al een tijdje weg dus niet kunnen disenchanten.. dus ik ga maar enchanting levelen en mn mining droppen.

Iemand een goedkope manier om enchanting te powerlevelen?
Gz! Wij hebben em ook neer, was er zelf helaas niet bij omdat ik altijd weg ben op woensdag. Vanavond Ji kun ff proberen en dan zondag clearen. Afgelopen reset ff de tijd opgenomen en als we niet lopen te kloten doen we nu een full clear in net geen 3 uur. Dus maar 1 avondje nodig start to finish. Dat geeft mooi wat tijd voor heroics te proberen nog de komende 2 resets hopelijk want ik vrees dat daarna de zomer echt begint qua afwezigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, volgens mij is de beste manier om enchanting te levelen door het te koppelen aan tailoring. Je maakt dan de groene items die je weer disenchant om zo enchanting te levelen.

Anders zou ik niets anders kunnen verzinnen dan oude content doen, zoveel mogelijk groene/blauwe items farmen om te disenchanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
hmr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:11:
. ook nog steeds opzoek naar een goede groep voor de challenge modes..
Same hier, meeste toons zijn rond 500+. al geef ik mijn voorkeur om te tanken op me paladin in dps gear >:)
Alliance btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Teunis schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:48:
[...]

Same hier, meeste toons zijn rond 500+. al geef ik mijn voorkeur om te tanken op me paladin in dps gear >:)
Alliance btw.
Ik ben ook wel in voor challengemodes btw, heb mijn 528 mage ter beschikking die helemaal stampvol met gemslots zit (worden niet gedowngrade). Enne, challengemodes tanken in dps gear = instant death ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:53:
[...]

Ik ben ook wel in voor challengemodes btw, heb mijn 528 mage ter beschikking die helemaal stampvol met gemslots zit (worden niet gedowngrade). Enne, challengemodes tanken in dps gear = instant death ;)
Voor een pally valt dat wel mee tbh.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Teunis schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:48:
[...]

Alliance btw.
Je weet dat 500+ gear niet echt uitmaakt voor challenge modes aangezien de gear gescaled wordt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.