Zwaar gegemde en lekker trinkets zijn altijd mooi meegenomenZeror schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:06:
[...]
Je weet dat 500+ gear niet echt uitmaakt voor challenge modes aangezien de gear gescaled wordt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zwaar gegemde en lekker trinkets zijn altijd mooi meegenomenZeror schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:06:
[...]
Je weet dat 500+ gear niet echt uitmaakt voor challenge modes aangezien de gear gescaled wordt.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 14% gewijzigd door Dennism op 27-06-2013 11:31 ]
Verwijderd
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Whenever you use a bonus roll and you don’t get any loot, your chance of getting loot on the next roll will increase. This increased probability won’t be reset until some loot is awarded, and this is independent of the boss that is being killed.
The bad luck streak protection will carry over and continue to increase the probability from boss to boss and instance to instance and won't reset until you get some loot. Basically, this feature treats all bonus rolls as if they were actually the same, no matter where they originate from.
Als ik het goed snap dan kan je eigenlijk de kans op een specifiek item op een boss vergroten door de voorgaande boss(es) een coin te gooien en hopen dat er je enkel gold krijgt zodat de kans op de volgende boss enkel groter wordt. Natuurlijk weet je nog steeds niet welk item maar je kans wordt groter.IntToStr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:44:
Voor iedereen die zich nog afvroeg hoe de bonus roll protection werkt. Dit is een blue post:
[...]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Moet je wel zin/tijd hebben om die coins te farmen...IntToStr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:14:
Op zich moeten we eigenlijk blij zijn dat we uberhaupt coins hebben. Moet echt een drama zijn op 10m zonder coins met de huidige grote loot tables.
Zelf heb ik toch zeker 5 items van coins gewonnen: een wapen, 3 tier tokens en een thunderforged bis item. Mede hierdoor sta ik mooi hoog in de epgp lijst, dus als er nog iets moois voorbijkomt sta ik vooraan in de rij
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb ze ook heel specifiek gebruikt en bij alle coins had ik meteen de eerste keer bij een kill prijs. Hoop geluk dus ook. Ik heb misschien 1x per 3 weken de 50 coins verzameld.hmr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:22:
[...]
Moet je wel zin/tijd hebben om die coins te farmen...
Beetje een luxeprobleem. Vroeger moest je sowieso farmen voordat dat ene item weer dropte, en dan was het nog hopen dat de ninja-mage niet hoger rollde.hmr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:22:
[...]
Moet je wel zin/tijd hebben om die coins te farmen...
But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.
Ik ben ook nog van de oude stempel dus begrijp wat je bedoelt.. maar ben eigenlijk sins TBC gekapt met daily's ... vind ze repetatief en saai en vaak echt geen zin/tijd voorpo1son schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:25:
[...]
Beetje een luxeprobleem. Vroeger moest je sowieso farmen voordat dat ene item weer dropte, en dan was het nog hopen dat de ninja-mage niet hoger rollde.
Of je moest nolifen om je EP omhoog te krijgen, en zelfs dan nog goed vriendjes zijn met de GM die de loot distributeerde.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[ Voor 3% gewijzigd door Rokz op 27-06-2013 15:48 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 16:06 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Zalaroth op 27-06-2013 16:15 ]
Als het idee van rerollen of transferren niet aanstaat zou je misschien kunnen denken aan te wachten tot de virtual realms uit zijn.Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:01:
Daarnaast wacht ik nu rustig de aangekondigde virtual realms af, tegen die tijd zal er wel weer wat leven in de steden zijn. Quest zones zijn sowieso al bevolkt tegenwoordig met cross realm mensjes.
[ Voor 84% gewijzigd door IntToStr op 27-06-2013 16:29 ]
Verwijderd
Gewoon mee begonnen, vaak aangegeven dat ik nieuw was met het tanken, paar keer op men muil gegaan maar wel heel veel plezier gehad! Vooral met de maps die je tegenwoordig in alle dungeons hebt wordt het sowieso makkelijker om de goede route te pakken langs de bosses. Daarnaast zijn dungeons als Wailing Caverns zo versimpeld dat je haast niet meer fout kunt lopen.Zalaroth schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:07:
Hoe hebben jullie (tanks) het als 'eerste tank char' gedaan? Om een vreemde/nieuwe instance te tanken bedoel ik.
Ja dat bedoel ik ook, ik ga voorlopig even geen kant op met men character.detheavn schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:22:
[...]
Als het idee van rerollen of transferren niet aanstaat zou je misschien kunnen denken aan te wachten tot de virtual realms uit zijn.
Is dat btw nu al confirmed voor 5.4, of is dat voor een later stadium?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 16:36 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Zalaroth op 27-06-2013 16:48 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Gertjuhjan op 27-06-2013 16:51 ]
Xbox: Gulpener88
Verwijderd
ik zeg dan altijd: 'you pull it, you tank it'Zalaroth schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:45:
Maar goed, misschien zeur ik te veel en moet ik er aan wennen om snel threat over te nemen als iemand anders pulled.
[ Voor 13% gewijzigd door Rokz op 27-06-2013 19:01 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 19% gewijzigd door IntToStr op 27-06-2013 23:02 ]
Onze setup voor Ji-Kun hc is 2 tanks 5 dps 3 heals. Wij hebben bij onze taktiek gebruik gemaakt van 2 nest groepen bestaande uit 2 dps en 1 heal. Groep 1 gaat naar nest 1,3,4,5,6,7,9,11,12 en 13. Groep 2 gaat naar nest 2,8 en 10. Let op: Nest 9 en 10 spawnen tegelijk!! 9=lower en 10=upper.Dennism schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:40:
Even een vraagje voor degenen die Ji Kun HM la hebben gekilled hier, Hoe doen jullie de nests op HM, en vanaf welk nest/HP % op de boss ongeveer is het veilig om te gaan burnen?
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Vae Victus op 28-06-2013 10:04 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Voor enkel blue posts: http://blue.mmo-champion....egnant-with-zarhyms-baby/
Op zich mee eensdetheavn schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 00:40:
No disrespect kind sir ... maar ik vind die set zo aarslelijk als een statisch plaatje, maar inderdaad, hij ziet er in-game echt stukken beter uit
Standaard golden pala setjeIntToStr schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:00:
Zo, die legendary melee dps challenge was nog best pittigMoest toch echt even m'n best doen en wat talents op en neer schuiven. Maar uiteindelijk toch gelukt en nu dus een cloak rijker
In m'n mooie T15 tier set: http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. Ilvl 536, zonder heroic gear. Zo als stilstaand plaatje is het nog een beetje "geel", maar live doet er van alles draaien en lightning loopt over shoulders en helm en zo. Ziet er dan best mooi uit.
I'm a banana!Dennism schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:50:
Onze MT heeft zijn T1 weer van stal gehaald
Die T1 set heb ik ook nog in m'n bankDennism schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:50:
[...]
Standaard golden pala setjeVind het vaak geen mooie sets met zoveel goud. Maar het is wel een echte pala set. Onze MT heeft zijn T1 weer van stal gehaald, ook zo'n set met alleen goud
Verwijderd
Ik ben benieuwdVerwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:32:
Goedemorgen allen, ik ben eindelijk gisteren begonnen met m'n pala tank (althans dat moet het worden). Had weinig tijd maar met een paar looms toch binnen korte tijd tot lvl9 gekomen. I know i know, het is niet veel, maar het begin is er!
Was alleen ff vergeten hoe vreselijk irritant het is om overal heen te moeten lopen ;-)
Dit weekend moet ik toch mijn eerste tank-ervaringen op kunnen doen. We gaan het zien, en ik laat het jullie weten!
Tesla M3LR '21
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Ik word op m'n DK al een wannabe pala genoemd, omdat mijn transmog set goud isDennism schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:50:
[...]
Standaard golden pala setjeVind het vaak geen mooie sets met zoveel goud. Maar het is wel een echte pala set. Onze MT heeft zijn T1 weer van stal gehaald, ook zo'n set met alleen goud
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Paladins FTWMik! schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:01:
[...]
Ik word op m'n DK al een wannabe pala genoemd, omdat mijn transmog set goud isIk heb niets met de DK sets en zijn het vooral de pala sets waar ik een zwak voor heb.
Over tabards gesproken, op mijn warrior heb ik nog standaard de Competitor's Tabard. Olympische pvp spelen.
Haha, ik kan er niets aan doen dat jullie felgekleurde plate hebben en dk's het moeten doen met zwart/donkerrood/donkerblauwIntToStr schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:05:
[...]
Paladins FTW![]()
Death knights en paladins kunnen bijna niet verder van elkaar staan. Apart dat je met een dk speelt in paladin outfit
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
[ Voor 26% gewijzigd door London op 28-06-2013 16:36 ]
Tesla M3LR '21
Las Vegas schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:32:
Cross-realm + alliance populated server + horde char levellen in stranglethorn vale = hell times 128429148129041
Level 90's die level 29's gaan corpse campen, nou wees dan maar trots op jezelf.
Haha Wpvp, blijft toch het beste ooit.Metalbuster schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:17:
[...]
Mooiste dat er is, ik doe dat regelmatig met mijn paladin kan er werkelijk uren druk mee zijn.
Wpvp is leuk als je een kans maakt. Als level 29 tegen een level 90 maak je geen schijn van kans, gewoon triest dat soort mensen. Daarbij denk ik altijd gelijk aan die dikzak aan die Make Love Not Warcraft episode van Southpark. Van die levenloze gastjes die niets hebben klaargemaakt in het echte leven, en dan maar proberen nog iets te behalen in hun ''virtuele'' leven.po1son schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:30:
[...]
Haha Wpvp, blijft toch het beste ooit.
Werd net off-guard door een hunter aangevallen, hij had me heel snel dood (ik werd ondertussen door npcs aangevallen).
Toen ik terug was bij mijn corpse, wachtte hij uiteraard op me. Heb ik hem even laten schrikken door hem prachtig in te maken met 90% hp over. Voordat ik stopte begon ik net met arena, dus het was een fluitje van een cent
.
Dat is trouwens ook de reden dat ik weer speel sinds gister, ik wil lekker arena spelen op mijn priest en DK! Pve heb ik nietecht zin in, al dat gedoe met loot en leavers en blablabla, als je 2v2 speelt heb je 25x minder kans op een slechte teammate dan als je 25m raids doet.
Tesla M3LR '21
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 28-06-2013 17:56 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kom op zeg, je kiest zelf voor een PVP server. Dus kun je het risco lopen dat je op lvl 15 gecamped wordt door een level 90. Moet je maar lekker naar een RP server gaan als je daar geen zin aan hebt.Zeror schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:55:
Ik vind al langer dat Blizzard gewoon eens strengere maatregelen moet gaan inzetten tegen dat soort lui, maar tegelijkertijd wel eerlijk houden door bijv. pvp power te gaan normaliseren. Dus dat damage van een lvl 90 tegenover een level 23 speler omlaag geschaald wordt naar het level van zijn tegenstander. Alleen de lvl 90 speler zal sterker zijn doordat ie meer spells heeft dan de level 23 speler, maar de lvl 23 speler maakt op die manier wel weer een kans om die level 90 speler te verslaan.
Dit zou tevens een mooi systeem om world pvp weer interessant te maken.
Laatst waren er mensen met PVP aan net buiten het begin gebouw zeg maar in Mount Hylaj. Dus als je ze dan zou killen dan wordt je direct aangevallen door al die 90 elites en ben je met 2 sec dood. Maar dat was het mij waard om even 2 mensen van level 80 snel te vermoorden.po1son schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:30:
[...]
Haha Wpvp, blijft toch het beste ooit.
Werd net off-guard door een hunter aangevallen, hij had me heel snel dood (ik werd ondertussen door npcs aangevallen).
Toen ik terug was bij mijn corpse, wachtte hij uiteraard op me. Heb ik hem even laten schrikken door hem prachtig in te maken met 90% hp over. Voordat ik stopte begon ik net met arena, dus het was een fluitje van een cent
.
Dat is trouwens ook de reden dat ik weer speel sinds gister, ik wil lekker arena spelen op mijn priest en DK! Pve heb ik nietecht zin in, al dat gedoe met loot en leavers en blablabla, als je 2v2 speelt heb je 25x minder kans op een slechte teammate dan als je 25m raids doet.
[ Voor 34% gewijzigd door Metalbuster op 28-06-2013 18:05 ]
PvE is heel anders dan PvP. Maar ik kies een PvP realm om een uitdaging te hebben tijdens het questen en exploren. Niet om continu genadeloos geonehit te worden door een stel level 90'ers die niks beters te doen hebben. En dat je het dan een keer doet, prima. Maar ik merk steeds vaker dat er van die klojo's zijn die het gewoon meerdere keren achter elkaar doen en dat wordt het bloedirritant en heb ik geen zin meer om te spelen. Met andere woorden: Gebeurd dit te vaak zal je spelers gaan verliezen. Waarom lvlen steeds meer mensen via dungeons ipv zonequesting? Niet alleen omdat het sneller is, maar ook omdat ze dan niet lastig gevallen kunnen worden door gankers. Dus ja, ganking is weldegelijk een probleem. Vandaar dat Blizzard ook aangeeft dat je de ganker mag aangeven wanneer hij je meerdere malen in korte tijd ganked je de speler mag aangeven bij Blizzard zodat ie een waarschuwing of ban kan krijgen.Metalbuster schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:01:
[...]
Kom op zeg, je kiest zelf voor een PVP server. Dus kun je het risco lopen dat je op lvl 15 gecamped wordt door een level 90. Moet je maar lekker naar een RP server gaan als je daar geen zin aan hebt.
Dan moeten alle mobs in een level 30 instance zeker ook geschaald worden naar die van een level 90, of is dat dan weer anders?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Maar vind je dit dan ook niet triest? Ik kan de lol er niet echt van inzien, zelf zit ik de laatste tijd alleen maar op PvP servers en vooral de poort naar The Outlands is een gankfest. Niet normaal, d'r hangt altijd wel een lvl 90 rond die je in één hit heeft. Ik snap niet hoe iemand er lol in kan hebben om een ander te irriteren op zo'n manier? Man, zelfs als je in Thrallmar zelf staat ben je nog niet veilig want ze wipen gewoon het hele dorpje inclusief alle questgivers en flightmaster.junglebeast schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 19:41:
Ik weet vroeger nog dat ik als rogue/cat in PvP modus ging en dan hidden stond te wachten op een speler die een paar mobs ging aanvallen. Bij zijn/haar aoe attacks raakte ze mij ook en togglede zo PvP aan. Dit was op een PvE server trouwens.
Maar niet keer op keer. Dat is grieven, en snap niet de lol van zoiets in.
Tesla M3LR '21
Ach beetje om de sleur door te breken is het best leuk om zo te doen. Ze waren meestal wel mijn lvl overigens.Freaky Maus schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 21:00:
[...]
Maar vind je dit dan ook niet triest? Ik kan de lol er niet echt van inzien, ....
Omg held! Dat soort guides zocht ik net!Jerry schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:21:
Dagboek van een paar dagen.
Dinsdag eindelijk mijn eerste alt naar 90 gebracht. Ik ben voor mijn mage gegaan, want ik had er al sinds wotlk niet meer op gespeeld. Heerlijk die veranderingen in frost. Even op zoek gegaan naar effectieve guides om snel te gearen, zodat ik MSV kan gaan doen. Twee aardige guides gevonden:
- http://www.icy-veins.com/...heres-your-53-to-do-list/
- http://www.wowhead.com/guide=577/gearing-up-when-you-hit-90
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Precies wat je zegt. Ik ben inmiddels alweer een maandje of 2 gestopt met WoW, maar ook ik heb op een PvP server gezeten en ook ik heb me af en toe schuldig gemaakt aan dit gedrag, samen met guildies (die allen tevens RL friends waren - horde guild van 5 man) af en toe gewoon lagere level gasten pakken, dan wel met z'n 4-en op 1 springen van gelijk level.junglebeast schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 22:33:
[...]
Ach beetje om de sleur door te breken is het best leuk om zo te doen. Ze waren meestal wel mijn lvl overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door blouweKip op 29-06-2013 04:29 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Het probleem wat je dan gaat krijgen is dat mensen geen waarde meer zien in honor points. Ze pvp'en (BG's, Arena, etc..) verder toch niet etc... Dus dan kan je ze op honor points al niet meer pakken. Daarom zou ik ze eerder pakken op iets waardevollers. Valor and conquest points. Dat komt veel harder aan.Mektheb schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:30:
Ach het hele lowbie ganken kunnen ze zo tegen gaan door zoals vroegah -honor points te geven en gelijk een hoop ook.
Vroegah mocht je ook geen npc's killen en kreeg je er min punten voor.
Ik zeg een lvl 10 ganken als lvl 90 ? - 1000 honor points :)!
En ja ik speel op PvP realms want ik vind het wel weer leuk om tegen anderen te knokken van zelfde level.
Tesla M3LR '21
Hehe, geen probleempo1son schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 23:37:
[...]
Omg held! Dat soort guides zocht ik net!
Deze avond 89 gedingt, nu bedje in, morgen hopelijk 90 (als het zeilen niet de hele dag in beslag neemt).
Bedankt. Zeer nuttige info. We hebben allebei een realm change aangevraagd. Kan tot 72 uur duren voordat het rond is las ik.Zeror schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 01:37:
Lvl 25 casual guilds heb je er genoeg van op elke realm. Daar hoef je dus niet druk om te maken. Op de realmpop kun je makkelijk zien welke realms een goede alliance <-> horde balans hebben. Kijk in de kolom A/H ratio. Hoe dichter het getal bij 1 staat hoe beter gelanceerd (meer dan 1 is meer alliance, minder dan 1 is meer horde).
Een hoop tweakers zijn hier recentelijk verhuist naar Ragnaros realm (waaronder ikzelf). Dit is een zeer drukke server waar de A/H ratio goed is. 66k alliance characters tegen 72k horde characters. Van de drukte heb je weinig last.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Nee, dat niet. Spelers van Tweakers hier verschillen daarvoor teveel, denk ik. De een wil hardcore raiden, de andere casual, de derde geeft niet om raiden pvp'ed liever, etc.....Vae Victus schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 13:53:
Is er ook een tweakers guild of andere leuke NL guild op dit realm?
[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 29-06-2013 15:13 ]
Ja dat is minder. Ik pakte ze meestal op max lvl. Dat op een PvE server, gewoon om iemand te laten schrikken. Een soort van jacht zeg maar, ben nu eenmaal een cat (of rogue)..Las Vegas schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 12:57:
1x geganked worden door een level 90 vind ik niet zo erg. Triest, maar ik kan ermee leven. Maar ik had er gister eentje die gewoon bleef wachten op m'n corpse, en als ik dan ressde en wou wegrennen, dan ging die me achtervolgen en /taunt en /rofl doen om me daarna weer te oneshotten.
Bedankt. Moment dat ik inlogde al meteen 5-10 invites gekregen. Ga nu eerst maar eens kijken wat er bij mij/ons past.Zeror schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 14:56:
[...]
Nee, dat niet. Spelers van Tweakers hier verschillen daarvoor teveel, denk ik. De een wil hardcore raiden, de andere casual, de derde geeft niet om raiden pvp'ed liever, etc.....
Verdiep je in de guilds die er rondlopen op de server en join welke het beste bij jou/jullie aansluit is mijn advies.
Tesla M3LR '21
Dies vandaag nog geupdate, ik heb em zelf 2 weken geleden ofzo geinstalleerd toen ik begon met pet battles en werkte ook feilloos. Misschien even je LUA files verwijderen uit WTF van deze addon zodat ie naar defaults gerest wordt?Zeror schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 18:03:
Weet iemand of er een alternatief is voor de addon Pettracker. Het is een hele mooie pet addon, maar hij doet al een tijdje niet meer bij mij. WoW crasht er steeds door bij inloggen.
Verwijderd
Als ik jou was zou ik eerst de virtual realms afwachten in de volgende patch. Ik zit zelf ook op een uitgestorven server maar ik vind het het geld niet waard om te transferren nu. Vooralsnog ben ik nog wel even bezig om van 81 naar 90 te komen via LFD dus de populatie op nijn server maakt me niet zoveel uit. Daarnaast zit ik al 7 jaar op deze server dus het is ook wel geinig om af en toe een oude bekende tegen het lijf te lopenLas Vegas schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:42:
Zit er stiekem ook over te denken om m'n ''mains'' (5 level 90's) achter me te laten op Auchindoun, en zodra m'n Monk op 90 zit die te transferren naar een lekkere drukke horde realm en daar m'n main van te maken.
Aan de ene kant wel weer duur, en misschien ook stom, omdat m'n alliance chars alle professions etc. hebben. Maar vind alliance vrij kut, en auchindoun wordt ook steeds minder nu alle topguilds gemigrate zijn.
Nog maar even over na denken, m'n monk is toch nog maar level 48
Ja, maar helaas is de A:H ratio op Auchindoun 4:1 ofzo.Verwijderd schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:59:
[...]
Als ik jou was zou ik eerst de virtual realms afwachten in de volgende patch. Ik zit zelf ook op een uitgestorven server maar ik vind het het geld niet waard om te transferren nu. Vooralsnog ben ik nog wel even bezig om van 81 naar 90 te komen via LFD dus de populatie op nijn server maakt me niet zoveel uit. Daarnaast zit ik al 7 jaar op deze server dus het is ook wel geinig om af en toe een oude bekende tegen het lijf te lopen
Tesla M3LR '21
Ah, wist niet dat AH's daar ook onder gaan vallen dan, dacht dat die wel server bound bleven.Verwijderd schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 22:51:
Maar als het goed is ben je daar met de virtual realms dus van verlost
Tesla M3LR '21
Het probleem met negatieve punten of een andere vorm van 'straf' voor het ganken van lowbies is dat jouw tegenstander misschien opzettelijk lowbies meeneemt in een groep om 'highbies' een hak te zettenMektheb schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:30:
Ach het hele lowbie ganken kunnen ze zo tegen gaan door zoals vroegah -honor points te geven en gelijk een hoop ook.
Vroegah mocht je ook geen npc's killen en kreeg je er min punten voor.
Ik zeg een lvl 10 ganken als lvl 90 ? - 1000 honor points :)!
En ja ik speel op PvP realms want ik vind het wel weer leuk om tegen anderen te knokken van zelfde level.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Achteraf gezien het stomste wat ik kon doen: een PvE server helemaal vol prakken met max lvl chars (85 toendertijd). Nu is die server zo goed als leeg en is er dus weinig meer aan, ben nu op PvP servers bezig. Eentje op Sylvanas, ander op Outlands, etc.. Gewoon een of twee per server, maargoed wie weet worden ze straks bij elkaar geveegd.Las Vegas schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:42:
Zit er stiekem ook over te denken om m'n ''mains'' (5 level 90's) achter me te laten op Auchindoun, en zodra m'n Monk op 90 zit die te transferren naar een lekkere drukke horde realm en daar m'n main van te maken.
Aan de ene kant wel weer duur, en misschien ook stom, omdat m'n alliance chars alle professions etc. hebben. Maar vind alliance vrij kut, en auchindoun wordt ook steeds minder nu alle topguilds gemigrate zijn.
Nog maar even over na denken, m'n monk is toch nog maar level 48
Juh, dat werd al gezegd inderdaad. Maar dan moeten AH's ook gemerged worden, anders heb ik er nog niets aan.Dennism schreef op zondag 30 juni 2013 @ 10:40:
voordat je nu als een malle gaat transferren vanwege dode/lege server. Misschien is het handig even te wachten op meer info over de virtual realms in 5.4 daar deze een oop van dit soort problemen zullen afvangen.
[ Voor 6% gewijzigd door London op 30-06-2013 13:56 ]
Tesla M3LR '21
Als het goed is wordt ook alles gemerged incl AH. Alleen wel virtueel zodat er geen gekloot is met char names. Je kan dan dus ook cross realm guilds maken e.d.Las Vegas schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:54:
[...]
Juh, dat werd al gezegd inderdaad. Maar dan moeten AH's ook gemerged worden, anders heb ik er nog niets aan.
Wou net even gems kopen, staan er serieus maar 5 brilliant gems op AH, allemaal voor woekerprijzen.
Een wat late reactie maar toch: Ik speel ook op Twilight's Hammer en heb nog een boel alts die klaar zijn om geleveled te wordenRokz schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:01:
Super! ik heb besloten om of op frostmane of op twilight hammer te gaan spelenFrostmane is altijd in de eerste periode dat ik wow speelde main geweest (echter nooit op max gelvld daar) en op twilight hammer heb ik een stuk betere chars!
Ik heb er weer zin in! nog meer mensen hierzo die aan 't lvlen zijn? leuk om samen te doen?
Heb besloten om eerst een mage te maken, en als m'n maat begint dan gaat er 1 healen en 1 tanken
QFT, laatst kwam er een alliance vlak door de Horde PvP vendors vliegen en duurde het dus niet lang voor ik hem neer had, kreeg ik opeens een whisper van iemand die vroeg waarom ik dat nu nodig vondMetalbuster schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:01:
[...]
Kom op zeg, je kiest zelf voor een PVP server. Dus kun je het risco lopen dat je op lvl 15 gecamped wordt door een level 90. Moet je maar lekker naar een RP server gaan als je daar geen zin aan hebt.
Tijdens het levelen gewoon questen, en als er een paar vervelend zijn (lvl 90 of 3 vs 1, dan even priest lvl 90 loggen, en ze een paar keer killen. Dan begrijpen ze de hint wel dat je alleen gelaten wilt wordentemp00 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:47:
Arena en world pvp...nice!. Sommige mensen zijn idd best triest dat ze low lvls gaan ganken als lvl 90 zijnde. Gelukkig zelf nooit echt last van gehad. Ik vind dat een keertje een low lvl killen wel kan op een pvp server, maar als je iemand echt gaat corpse campen of achtervolgen ben je triest bezig.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik heb persoonlijk nog niet eens last gehad van gankers toen ik aan het questen was in Thrallmar, eerder toen ik rep aan het farmen was voor Mah'har (met de drops in Nagrand van die ogres), toen had ik wel last van anderen die ook aan het farmen waren (vaak ook level 90's dus, of groepjes mensen) en die dan maar besloten te corpsecampen.sabriel schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:02:
[...]
En in outlands, gewoon niet in thrallmar questen maar er iets buiten. Geen enkele keer lastig gevallen door een lvl 90 terwijl bij thrallmar elke 5min wel 1 keer.
Moest wel lachen toen ik dit las van die whisper, zit zelf ook op Sylvanas (PvP) en daar was ik lekker bezig op Thunder Island met die daily PvP quests. Ging ik als alliance zijnde door 'ons dorp'/questgebied voor hordies, zag ik daar een horde de ally NPC's in elkaar hakken. Ik kill hem, en jahoor: even later krijg ik een whisper van een lvl 1 helemaal over de zeik waarom ik dat deed.JimDB schreef op zondag 30 juni 2013 @ 15:39:
[...]
*knip*
QFT, laatst kwam er een alliance vlak door de Horde PvP vendors vliegen en duurde het dus niet lang voor ik hem neer had, kreeg ik opeens een whisper van iemand die vroeg waarom ik dat nu nodig vond?! Euhm, ooit gehoord van World PvP ? (En dat op een pvp realm
)
Vond Hellfire ook nog wel meevallen. Thrallmar is wel regelmatig de lul, maar voor de rest was het wel ok.JimDB schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:29:
[...]
Ik heb persoonlijk nog niet eens last gehad van gankers toen ik aan het questen was in Thrallmar, eerder toen ik rep aan het farmen was voor Mah'har (met de drops in Nagrand van die ogres), toen had ik wel last van anderen die ook aan het farmen waren (vaak ook level 90's dus, of groepjes mensen) en die dan maar besloten te corpsecampen.
Maar in het algemeen is Outland vrij rustig eigenlijk van het moment, en is World PvP zo goed als uitgestorven
[ Voor 11% gewijzigd door London op 30-06-2013 23:41 ]
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Ik ben ook druk setjes aan het sparen, heb jij een 2hander voor je T1 set? en zo ja welke?
In de tijd van tier 1 en 2 liepen veel pally's rond met Finkle's Lava Dredger als 2hander. Dat is ook de huidige heirloom 2h mace. Als ronddraaiende tandwielen niet voor jou zijn dan is Demise misschien ook een optie. Die dropped in 10 man Naxxramas van Heigan. Mijn DK loopt er ook mee rondVerwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 06:42:
[...]
Ik ben ook druk setjes aan het sparen, heb jij een 2hander voor je T1 set? en zo ja welke?
vond het namelijk wel lastig om een mooie 2h mace te vinden voor de T1 set,zijn schilden en 1handers zat en er was wel een mooie axe maarja ben een traditionele paladin, gebruik eigenlijk enkel maces en als het echt niet anders kan een 2h sword.
heb nu kwa transmog sets :
T1, T2 , T4, T6 ,T2 recolor en die Amani set die je bij die vendor in Shattrath kan kopen, heb die laatste met paarse tekentjes erop en de vendor verkocht enkel de chest met rood dus moest nog een keertje ZG in om een chest te scoren, itempje is groen en BOE en dropt overal daar dus zo in de pocket.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq