Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 277 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ik ben nog bezig geweest om voor mn paladin de rode recolor van T1 te verzamelen, de items daarvoor droppen in de outlands dungeons, heb helaas niet alles kunnen verzamelen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Goede morgen!

Son of Animus is inmiddels level 21, gaat de goede kant op dus! In de classic gebieden heb ik inmiddels alle beast tamers verslagen. Dat levert inderdaad nog best wat Lesser Coins op en het is leuk om weer eens in oude gebieden rond te vliegen… Maar er gaat stiekem toch best veel tijd zitten in pet battles!

Gister ging de raid niet door, net 2 man te weinig en de raidleader had geen zin om pugs mee te nemen, het zomer reces doet toch wel een beetje pijn.

Gelukkig werd ik gevraagd om met een 25mans guild mee te gaan vanaf Durumu. Ze hadden nog 2 plekjes over. Ik heb nu ook op de druid ‘ahead of the curve’. Ik had ongelooflijke mazzel met loot. Ik had aangegeven dat ik alleen loot wilde als niemand anders het nodig had. Uiteindelijk liep ik weg met agility hands 522, intellect pants 528 (muntje!) en tier head en shoulders!

Het is wel duidelijk dat ik meer van 10mans hou, het was 1 grote chaos op mumble en mijn pc trok het AoE geweld en de visual effects van 25 man echt slecht. Vooral Iron Qon was een lag-feest, niet te kort!

Op de mage had ik ongelooflijk geluk met Titan Runestones Ik haalde er 3 op uit LFR en stond daarmee ineens op 12! Inmiddels heb ik de ongelooflijk overpowered cloak en zit daarmee op ilevel 533!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:23:
[...]

In de tijd van tier 1 en 2 liepen veel pally's rond met Finkle's Lava Dredger als 2hander. Dat is ook de huidige heirloom 2h mace. Als ronddraaiende tandwielen niet voor jou zijn dan is Demise misschien ook een optie. Die dropped in 10 man Naxxramas van Heigan. Mijn DK loopt er ook mee rond :)
Nee die vind ik niet zo mooi die mace, maar voor T2 zijn er zat modellen die ik al sinds vanilla wow in een bag had zitten, twee 2hand maces uit BWL (de Draeconic avenger ofzo en nog één) em de 2hand zwaard die Archimonde dropt in mt.hyjal matched ook heel mooi en natuurlijk de nieuwe versie van de Hand of Ragnaros die in firelands dropt..

probleem zat hem meer in een mooie 2hand mace voor de T1 bananna set maar daar zijn wel weer een hoop mooie one handers voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Freaky Maus schreef op zondag 30 juni 2013 @ 20:45:
[...]

Moest wel lachen toen ik dit las van die whisper, zit zelf ook op Sylvanas (PvP) en daar was ik lekker bezig op Thunder Island met die daily PvP quests. Ging ik als alliance zijnde door 'ons dorp'/questgebied voor hordies, zag ik daar een horde de ally NPC's in elkaar hakken. Ik kill hem, en jahoor: even later krijg ik een whisper van een lvl 1 helemaal over de zeik waarom ik dat deed. _O-
Hhaha, is bij mij trouwens ook gebeurd in het nieuwe Barrens gebied, we waren met een aantal hordies de commanders aan het doen terwijl een paar alliance gewoon aan het kijken waren, maar op het laatste toch de mob nog tagden. Na de 2de keer dus maar duidelijk gemaakt dat dit zo niet werkt en na hem 2 keer te killen logde hij opeens op zijn Horde char en kreeg ik de mooie whisper: "From the bottom of my heart ... Go fuck yourself", weer iemand bij op de ignore list :D (In plaats van gewoon de hele fight mee te helpen ...)
Las Vegas schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:40:
[...]

Vond Hellfire ook nog wel meevallen. Thrallmar is wel regelmatig de lul, maar voor de rest was het wel ok.

Nagrand was wel een feest 8)7 Die Nesingwary questhub werd constant gecamped door allies helaas. Maar gelukkig kwam er eens in de zoveel tijd ff een 90 hordie die 't wss ook zat was dat z'n alt steeds geganked werd om ff de boel schoon te vegen :9

Mooi van 60 t/m 70 kunnen levellen dus vandaag, helaas begint de ellende genaamd WOTLK nu pas echt :)

edit:

Mensen hier de nieuwe engineering mount al gezien? Sky Golem:
[afbeelding]

Blijkbaar kun je al mountend herben met dit ding. Vet!
Tja, soms is het gewoon geluk hebben, maar nu met heirlooms en alle andere exp boosts vlieg je als het ware door Outlands (en ik heb geen idee waarom je WotLK een ellende noemt, want dat gaat oh zo snel tegenwoordig ! Gewoon questen en dungeons runnen terwijl en poef daar staat je nieuwe 80 :) )

Het enige jammere van al die Engineering mounts, ze kosten allemaal zo véél :X
En de laatste tijd ben ik al zo blut doordat ik m'n profs naar 600 geleveled heb ... Buiten fishing :+
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 06:42:
[...]

Ik ben ook druk setjes aan het sparen, heb jij een 2hander voor je T1 set? en zo ja welke?
vond het namelijk wel lastig om een mooie 2h mace te vinden voor de T1 set,zijn schilden en 1handers zat en er was wel een mooie axe maarja ben een traditionele paladin, gebruik eigenlijk enkel maces en als het echt niet anders kan een 2h sword.
Heb sinds deze week ook mijn nieuwe transmog set binnen, maar ook hier problemen bij het vinden van een mooie 2H, maar goed mijn nieuwe transmog set (als het lukt) staat toch al vast: de challenge mode set :)

Heeft er iemand eigenlijk nog tips voor challenge modes ?
Ik dacht te gaan voor: Resto druid, Blood DK, Retri Pala, Ele Shaman en Hunter/Mage. Maar weet er iemand dan ook per ongeluk een of andere website waar het BiS gear voor in challenge modes wordt gegeven, met de juiste enchants en gems ?

Alle hulp is welkom ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

JimDB schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:17:
[...]

Hhaha, is bij mij trouwens ook gebeurd in het nieuwe Barrens gebied, we waren met een aantal hordies de commanders aan het doen terwijl een paar alliance gewoon aan het kijken waren, maar op het laatste toch de mob nog tagden. Na de 2de keer dus maar duidelijk gemaakt dat dit zo niet werkt en na hem 2 keer te killen logde hij opeens op zijn Horde char en kreeg ik de mooie whisper: "From the bottom of my heart ... Go fuck yourself", weer iemand bij op de ignore list :D (In plaats van gewoon de hele fight mee te helpen ...)

[...]
Eerlijk gezegd heb ik soms liever dat mensen pas op het eind taggen. Vooral als ze slechts 50k dps doen.
Gaat dan sneller als ze mensen met hoge dps het werk laten doen en dan pas te taggen. Bespaard dan toch wat tijd. Maar goed. Boeit me opzich weinig. Enige irritante is dat als ik aan het tanken ben. Dat er dan een andere tank komt (halverwege het gevecht oid) en direct taunt.. ja dag probeer maar eens aggro te houden tegen een beer met vengeance en 50+ crit chance. Die aggro heb ik dus zo terug zonder taunts

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen iedereen,

Nou, ik heb inmiddels lvl21 bereikt met mijn Tankadin, en dan voornamelijk alleen via LFD. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe nog mee valt. Goed...de hunter die voor me uit gaat dps-en, de warrior die aggro bij me weghaalt is irritant, maar ik heb nog geen klachten gehad.

Ik zal dus toch wel iets goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ikzelf heb alle CMs op gold gehaald met "random" groepen, we proberen zo veel mogelijk buffs mee te nemen, maar zelfs in een ongebalanceerde groep (zonder bloodlust/heroism) halen we goud tijden.

Enige tip die ik kan geven is hast-based prot paladin meenemen, beste tank die je kunt hebben. Daarnaast DPS classes met AoE (beste groep die ik heb meegemaakt was prot paladin, holy paladin, mage, hunter en warlock (ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Feihcretsam schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:52:
Ikzelf heb alle CMs op gold gehaald met "random" groepen, we proberen zo veel mogelijk buffs mee te nemen, maar zelfs in een ongebalanceerde groep (zonder bloodlust/heroism) halen we goud tijden.

Enige tip die ik kan geven is hast-based prot paladin meenemen, beste tank die je kunt hebben. Daarnaast DPS classes met AoE (beste groep die ik heb meegemaakt was prot paladin, holy paladin, mage, hunter en warlock (ik).
Daar wil ik ook snel wat meer aan gaan doen! Ik heb ooit een aantal maanden geleden een poging gewaagd wat groepen te krijgen, maar dat is toen niet gelukt. Mijn mage zal absoluut een goede aanvulling zijn op CM groepen, maargoed, dan moet je ze wel vinden :D

Vraagje: willen groepen tegenwoordig nog steeds dat je uren achter elkaar beschikbaar bent voor de CMs? Dat is namelijk regelmatig een probleem voor me :) Real Life enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:49:
Goedemorgen iedereen,

Nou, ik heb inmiddels lvl21 bereikt met mijn Tankadin, en dan voornamelijk alleen via LFD. Ik moet zeggen dat het me tot nu toe nog mee valt. Goed...de hunter die voor me uit gaat dps-en, de warrior die aggro bij me weghaalt is irritant, maar ik heb nog geen klachten gehad.

Haha, goed om te lezen dat de moed je niet in schoenen is gezonken!
Wat betreft de voorbeelden die je geeft; leer er maar mee te leven, dit blijven ze namelijk altijd doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:12:
[...]

Haha, goed om te lezen dat de moed je niet in schoenen is gezonken!
Wat betreft de voorbeelden die je geeft; leer er maar mee te leven, dit blijven ze namelijk altijd doen :)
Inderdaad, ik heb ook een tankadin tot aan lvl87 geleveld (moet nog verder) maar mijn voordeel was, mijn healer was altijd mijn vrouw ;)
Het helpt heel erg als je de healer aan jouw kant hebt, laat iedereen maar lekker pullen en doe gewoon je ding. Zorg dat de healer blijft leven en je blaast zo door de dungeons heen. Laat niemand maar dan ook niemand jouw lol in het spel bederven, zeker niet door die rage trutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
hulkie schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:59:
[...]

Daar wil ik ook snel wat meer aan gaan doen! Ik heb ooit een aantal maanden geleden een poging gewaagd wat groepen te krijgen, maar dat is toen niet gelukt. Mijn mage zal absoluut een goede aanvulling zijn op CM groepen, maargoed, dan moet je ze wel vinden :D

Vraagje: willen groepen tegenwoordig nog steeds dat je uren achter elkaar beschikbaar bent voor de CMs? Dat is namelijk regelmatig een probleem voor me :) Real Life enzo...
Dat ligt denk ik echt aan je groep... met onze guild groep doen we ze 20:00-23:00 op offnights en krijgen we er 1 tot 3 gedaan, maar dit is met een paar guildies die het puur voor de shiny gearsets doen:P Met onze ''pro'' groep 1shotten we gold modes 9 van de 10 keer om onze alts te boosten, dus dan ben je na 2-3 uur klaar met alles op gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Feihcretsam schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:24:
[...]

Dat ligt denk ik echt aan je groep... met onze guild groep doen we ze 20:00-23:00 op offnights en krijgen we er 1 tot 3 gedaan, maar dit is met een paar guildies die het puur voor de shiny gearsets doen:P Met onze ''pro'' groep 1shotten we gold modes 9 van de 10 keer om onze alts te boosten, dus dan ben je na 2-3 uur klaar met alles op gold.
Doe mij is een keer een invite in die pro groep! ;)

Sowieso is het leuk om eens wat meer tweakers in mijn friendslist te hebben: loyalty#1306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de reacties.

Ik laat zeker mijn lol niet bederven (althans nog niet) ben tenslotte nog maar net begonnen en heb (nog) geen ervaring met ragende dps-ers. Maar als het me niet meer aanstaat kan ik altijd nog retribution gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:02
Ondertussen ook level 60. Vanaf level 15 op mijn Prot Paladin alleen maar dungeons gedaan. (met full heirloom).

Toch begin ik me echt helemaal kapot te ergeren aan irritante DPS-ers zoals hierboven al besproken is. Is dit op level 80/90 nog steeds zo erg dat je mafkezen hebt rondlopen die pet taunts aan hebben, Retri Paladins met RF aan, etc.?

Ik vind het niet erg dat mensen dingen niet snappen en het moeten leren. Maar nog nooit heeft iemand (in cungeon chat) naar mij geluisterd of gereageerd op een verzoek. Zeg je ergens wat van, gaan ze gewoon door. Dat gaat me nu toch echt te ver. Mijn hele gameplay ervaring is afhankelijk van de rest van de groep.

Moet zeggen, bij een goede groep vind ik het geweldig om te tanken. Gister had ik een heerlijke groep waarmee we 5 LFD's achterelkaar uitgevoerd hebben. Lekker snel, iedereen zijn job en niemand die mij het tank-leven zuur probeert te maken.

Helaas kom ik weinig groepen als deze tegen ¬¬' Vraag me ook af of dit de reden is dat er te weinig tanks rond lopen. Tanken zelf stelt niet veel voor, het afhankelijk zijn van de rest van de groep lijkt me de grootste pain..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Zit er ook over na te denken om een Protection Paladin te levelen als alt. Waarschijnlijk wordt het een Blood elf maar Tauren lijkt me ook wel leuk.
Ben nu aan het kijken welke heirlooms ik nodig heb. Iemand suggesties?

Edit:
Dit ziet er wel goed uit
Paladin Heirloom

[ Voor 25% gewijzigd door Vae Victus op 01-07-2013 14:15 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Vae Victus schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:08:
Zit er ook over na te denken om een Protection Paladin te levelen als alt. Waarschijnlijk wordt het een Blood elf maar Tauren lijkt me ook wel leuk.
Ben nu aan het kijken welke heirlooms ik nodig heb. Iemand suggesties?

Edit:
Dit ziet er wel goed uit
Paladin Heirloom
Eender welke plate heirloom voldoet. De specifieke tank heirlooms zijn niet echt vereist, omdat je al zoveel stamina krijgt van de dps variant dat je elke low level instance met gemak kan tanken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee Vae Victus; ik heb de helm, de cape, de shoulders, de chest, ik heb alleen de mace van de holy build. Geen idee hoor, ik had mijn paladin ook al een tijdje liggen :) Voor de rest geen looms hier.

die mace doet het trouwens ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Zalaroth schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:06:
Ondertussen ook level 60. Vanaf level 15 op mijn Prot Paladin alleen maar dungeons gedaan. (met full heirloom).

Toch begin ik me echt helemaal kapot te ergeren aan irritante DPS-ers zoals hierboven al besproken is. Is dit op level 80/90 nog steeds zo erg dat je mafkezen hebt rondlopen die pet taunts aan hebben, Retri Paladins met RF aan, etc.?

Ik vind het niet erg dat mensen dingen niet snappen en het moeten leren. Maar nog nooit heeft iemand (in cungeon chat) naar mij geluisterd of gereageerd op een verzoek. Zeg je ergens wat van, gaan ze gewoon door. Dat gaat me nu toch echt te ver. Mijn hele gameplay ervaring is afhankelijk van de rest van de groep.

Moet zeggen, bij een goede groep vind ik het geweldig om te tanken. Gister had ik een heerlijke groep waarmee we 5 LFD's achterelkaar uitgevoerd hebben. Lekker snel, iedereen zijn job en niemand die mij het tank-leven zuur probeert te maken.

Helaas kom ik weinig groepen als deze tegen ¬¬' Vraag me ook af of dit de reden is dat er te weinig tanks rond lopen. Tanken zelf stelt niet veel voor, het afhankelijk zijn van de rest van de groep lijkt me de grootste pain..
Ik kan je verzekeren dat je op level 90 nog steeds hetzelfde probleem zult hebben met de dps'ers die het gewoon niet hebben begrepen. Pets met taunt aan, check. DPS'ers die pullen terwijl je nog een pack aan het tanken bent, check.
Wat ik trouwens ook irritant vind, je pulled 3 gangen aan mobs. Sta je daar met de hele meute in je eentje te wachten. De DPS ging meteen los op de eerste mob en die staan ze in de eerste gang nog te killen. Dan gaat het pijn doen en komen ze met de mob mijn kant op. Waarom niet even wachten tot de tank de hele groep gepulled heeft en dan los gaan met aoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon proberen te zorgen dat je een capabele healer meeneemt, een beetje goede healer (waar ik mezelf wel onder durf te scharen) kan er met gemak voor zorgen dat een tank, ongeacht de retardedness van de DPSers zonder kleerscheuren aan het andere eind van de dungeon komt :)

De echte retarded ninja-pullende DPSers heal ik tussendoor dan ook niet of nauwelijks waardoor ze vanzelf doodgaan + leaven of zich gaan gedragen. De tactiek die ik meestal met (bekende of onbekende) tanks uitvoer is gewoon je eigen gang gaan en kijken welke DPSers er wel normaal meekomen. Deze jongens zijn dan mooi meegenomen maar eigenlijk heb je niet veel DPS nodig om een dungeon te clearen.

Het is echter wel super zonde van de spelbeleving als het zo moet gaan, niets is leuker dan met een gesmeerde groep een avondje dungeons te clearen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Taunt zit bij mij nog altijd onder een key. Ik ben windwalker monk die tegen een aardig stootje kan.
Ik heb vaak genoeg in dungeons dat de tanks zo aan het rushen zijn dat ze even niet kijken dat er mobs op de healer zitten. Uit mijn oude tankervaring kijk ik daar onbewust altijd nog naar. En die taunt gaat dan ook automatisch.
Liever op een dps, dan de healer.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hulkie schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:59:
[...]

Ik heb me eigenlijk nog nooit gewaagd aan een Challenge Mode, al lang lopen denken het eens te doen, maar met de drukke periodes ivm RL is het er dan toch niet van gekomen. Nu daarentegen heb ik meer dan ooit zin om in de vakantie eens werk te maken van een aantal achievements, en een transmog set te vinden die ik voor lange tijd kan houden :) Vandaar dat ik eens werk wou maken van de Challenge Modes, die op zich allemaal nog wel goed doenbaar blijken na wat practise (het aantal guides dat ik gekeken heb loopt stilletjes aan hoogop :9), als er dus nog wat mensen geïnteresseerd zijn om dit te doen (Horde side), altijd welkom ! :)
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:49:
Goedemorgen iedereen,

Tankadin en LFD, Good Old Times :)
Met een beetje geluk met de groep heb je soms geweldige ervaringen in deze instances en is levellen een plezier. Cata en MoP dungeons daarentegen zullen nog wat voor problemen zorgen, omdat er daar soms wel tactics toegepast moeten worden en als je dan met een aantal pullers en wannabe tanks zit wordt het direct een stuk minder leuk, maar goed, gewoon volhouden want het is het wel waard ! Paladin dreamteam FTW 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:37:
Gewoon proberen te zorgen dat je een capabele healer meeneemt, een beetje goede healer (waar ik mezelf wel onder durf te scharen) kan er met gemak voor zorgen dat een tank, ongeacht de retardedness van de DPSers zonder kleerscheuren aan het andere eind van de dungeon komt :)

De echte retarded ninja-pullende DPSers heal ik tussendoor dan ook niet of nauwelijks waardoor ze vanzelf doodgaan + leaven of zich gaan gedragen. De tactiek die ik meestal met (bekende of onbekende) tanks uitvoer is gewoon je eigen gang gaan en kijken welke DPSers er wel normaal meekomen. Deze jongens zijn dan mooi meegenomen maar eigenlijk heb je niet veel DPS nodig om een dungeon te clearen.

Het is echter wel super zonde van de spelbeleving als het zo moet gaan, niets is leuker dan met een gesmeerde groep een avondje dungeons te clearen :)
Mee eens, instances die ik nog niet ken als DPS geef ik ook gewoon aan en vraag om sturing. Ik wacht sowieso de tank af. Je doet sowieso meer AOE DPS als de tank een flinke groep te pakken heeft.

Ben overigens nu bezig om van 85 naar 90 te komen. Wachttijden voor instances zijn best lang. Neem aan dat veel mensen al lang op 90 zitten en daar instances doen.

Als er hier mensen zijn die me wel kunnen gebruiken in een instance hoor ik dat graag :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Feihcretsam schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:24:
[...]

Horde of Alliance? haha ik houd me ook aanbevolen! Wil heel graag alles op gold hebben ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Vae Victus schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:02:
[...]

Mee eens, instances die ik nog niet ken als DPS geef ik ook gewoon aan en vraag om sturing. Ik wacht sowieso de tank af. Je doet sowieso meer AOE DPS als de tank een flinke groep te pakken heeft.
Gedeeltelijk mee eens. Ik als healer heb liever DPS die doorwerken dan een tank die elke pull een kop thee gaat drinken of zo. Sommige tanks zijn veel te langzaam. Ik snap dat er tanks zijn die nog aan het leren zijn, maar dat helpt mijn ongeduld niet :). Soms pull ik zelf, zodat de tanks kunnen leren hoe ze de healer moeten beschermen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroketje schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:21:
[...]

Gedeeltelijk mee eens. Ik als healer heb liever DPS die doorwerken dan een tank die elke pull een kop thee gaat drinken of zo. Sommige tanks zijn veel te langzaam. Ik snap dat er tanks zijn die nog aan het leren zijn, maar dat helpt mijn ongeduld niet :). Soms pull ik zelf, zodat de tanks kunnen leren hoe ze de healer moeten beschermen O-)
Dit is dan ook weer een voorbeeld waarbij de synergie van tank en healer heel voornaam is.
Als je als tank-healer duo een mooie cadans vindt in het pullen van trash die voor beide goed vol te houden is dan heb je je ideale situatie bereikt. DPS kan op dat moment twee dingen doen; de situatie aanvullen door zich als een brave DPS te gedragen of de boel verzwakken door als een stel geblinddoekte downies door de dungeon rennen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:29:
[...]

Dit is dan ook weer een voorbeeld waarbij de synergie van tank en healer heel voornaam is.
Als je als tank-healer duo een mooie cadans vindt in het pullen van trash die voor beide goed vol te houden is dan heb je je ideale situatie bereikt. DPS kan op dat moment twee dingen doen; de situatie aanvullen door zich als een brave DPS te gedragen of de boel verzwakken door als een stel geblinddoekte downies door de dungeon rennen :9
DPS gedragen zich nooit. Beter dat tanks dit ervaren in random dungeons dan in raids <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kroketje schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:21:
[...]

En dan zijn er ook tanks die nooit omkijken naar de groep en maar blijven rennen. Mijn resto shammie heeft gelukkig travel form om zo'n tanks bij te benen, maar leuk is anders. Het lijkt wel alsof veel tanks zich niet bewust zijn van hun run speed tov de groep waardoor ze echt ver uitlopen en dan maar klagen dat ik er niet altijd op tijd bij ben om hun vel te redden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:33:
[...]

En dan zijn er ook tanks die nooit omkijken naar de groep en maar blijven rennen. Mijn resto shammie heeft gelukkig travel form om zo'n tanks bij te benen, maar leuk is anders. Het lijkt wel alsof veel tanks zich niet bewust zijn van hun run speed tov de groep waardoor ze echt ver uitlopen en dan maar klagen dat ik er niet altijd op tijd bij ben om hun vel te redden 8)7
Dat is waarom ik als tank en healer haast nooit loot in dungeons, dat haalt merkbaar de snelheid er uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hmr schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:02:
[...]

Horde of Alliance? haha ik houd me ook aanbevolen! Wil heel graag alles op gold hebben ;)
Haha, precies hetzelfde wat ik mij afvroeg :)

Persoonlijk vind ik bijna alle Challenge Mode sets een overkill als het ware voor transmog sets, de designs zijn véél beter dan de huidige PvP en Raiding sets (zeker voor (Tauren) Paladins), en imo mogen er in de komende patches/expansions een paar nieuwe van dit soort sets aan toegevoegd worden, niet al te simpel om te behalen maar oh zo schitterend om mee te pronken ! :p

Alleen de monk set valt mij precies wat tegen, maar als je kijkt naar de ToT raiding set wordt dit allemaal gebalanceerd _/-\o_
Kapoen schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:33:
[...]

Woops 8)7

Nu ja, in de huidige situatie: heirlooms tijdens het levellen en outgegearede tanks op 90 komt het bijna altijd wel goed. Zeker op low level is een healer bijna verwaarloosbaar en kan je bijna beter een dps spec pakken om toch nog iets van nut te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha, ik loot wel, maar zit nog met van die ellendige kleine bags te werken, dus die zitten nog wel een keertje vol! Tijd om ff een paar netherweave bags te scoren, die moeten nog te betalen zijn voor een starter :)

Denk dat ik inderdaad ook maar stop met looten, tenzij er iets blauw/groen voorbij komt wat me aanstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Mijn ervaring als monk-healer in Northrend --> rushing tank die graag uit LoS-range loopt. Tevens pakken ze lekker veel damage, terwijl ik afhankelijk ben van channel spells om instant heals te krijgen.

Vaak lukt het gelukkig nog wel om met spinning kick te werken, maar vervelend is het soms wel. Als tank gaat mijn shaman-healer altijd mee, dus daar pull ik wel grote packs. Met een pug doe ik het wel eens wat rustiger aan. En altijd de mana van de healer in de gaten houden.

* dagboek *

Mijn eerste week in ToT als healer. De eerste run kwam ik pas laat binnen (wist niet eens dat mijn shaman-buddy een raidgroep had geregeld waar ik ook in kon komen met mijn priest als healer). De paladin-healer werd direct gekicked. Gekomen tot council, toen was de tijd op na 4 tries op Tortos. Gisteren verder op Tortos, was nu een 1-shot (kicker was eindelijk wakker). Daarna op naar Megera. Eerste keer een whipe, krijg op de 6de fhase 4 keer achter elkaar een cinder, dus toen ik eindelijk bij de tank was was hij dood. De tweede keer perfect kill. Op naar Ji-kun. Even tactics doornemen (ik voor het eerst op nestteam). 5 keer een whipe gehad omdat DPS elke keer te veel pools soaked. Expliciet aangegeven dat alleen tanks een pool gaan soaken, en ook nu weer een kill.

Daarrna ging paladin pug-healer weg zonder iets te zeggen, dus helaas einde raid. Vandaag verder met dumuru. Niet slecht voor eerste keer healing ToT-Normal

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JimDB schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:17:
[...]

[...]

Tja, soms is het gewoon geluk hebben, maar nu met heirlooms en alle andere exp boosts vlieg je als het ware door Outlands (en ik heb geen idee waarom je WotLK een ellende noemt, want dat gaat oh zo snel tegenwoordig ! Gewoon questen en dungeons runnen terwijl en poef daar staat je nieuwe 80 :) )

Het enige jammere van al die Engineering mounts, ze kosten allemaal zo véél :X
En de laatste tijd ben ik al zo blut doordat ik m'n profs naar 600 geleveled heb ... Buiten fishing :+

[...]

Heb sinds deze week ook mijn nieuwe transmog set binnen, maar ook hier problemen bij het vinden van een mooie 2H, maar goed mijn nieuwe transmog set (als het lukt) staat toch al vast: de challenge mode set :)

Heeft er iemand eigenlijk nog tips voor challenge modes ?
Ik dacht te gaan voor: Resto druid, Blood DK, Retri Pala, Ele Shaman en Hunter/Mage. Maar weet er iemand dan ook per ongeluk een of andere website waar het BiS gear voor in challenge modes wordt gegeven, met de juiste enchants en gems ?

Alle hulp is welkom ! :p
WOTLK gaat idd lekker snel so far. Lvl 76 inmiddels, dus kan lekker naar Sholozar. Of nouja, lekker, zo'n dwarf hunter camped inmiddels al ruim 30 minuten lang nesingwary questhub, dus niemand kan quests inleveren zo.

Vraag me af of dit bannable is, of dat dit ook onder de nadelen van een pvp server valt..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Las Vegas schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:09:
[...]

WOTLK gaat idd lekker snel so far. Lvl 76 inmiddels, dus kan lekker naar Sholozar. Of nouja, lekker, zo'n dwarf hunter camped inmiddels al ruim 30 minuten lang nesingwary questhub, dus niemand kan quests inleveren zo.

Vraag me af of dit bannable is, of dat dit ook onder de nadelen van een pvp server valt..
Waarom zou dat bannable zijn? PVP is PVP... O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Iets met griefing en campen enzo...

Niet alles valt onder ''pvp is pvp''.

edit: Corpse camping - Not considered griefing on servers designated as "PvP"

Never mind, carry on :P Wel irritant.

[ Voor 45% gewijzigd door London op 01-07-2013 17:11 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
hmr schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:10:
[...]

Waarom zou dat bannable zijn? PVP is PVP... O-)
Nee, dit valt onder misbruik. Hiervoor kan een speler gebanned worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vanavond met mijn mage ToT normal in met onze alt groep. Dat wordt gezellig :).
Waarschijnlijk eindig ik op de meeste gevechten onderaan ivm een nogal laag ilevel, maar dat zien we dan wel weer :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Zeror schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:46:
[...]

Nee, dit valt onder misbruik. Hiervoor kan een speler gebanned worden.
Corpse camping - Not considered griefing on servers designated as "PvP"

/3 <3

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:51:
Hahahaha, ik loot wel, maar zit nog met van die ellendige kleine bags te werken, dus die zitten nog wel een keertje vol! Tijd om ff een paar netherweave bags te scoren, die moeten nog te betalen zijn voor een starter :)

Denk dat ik inderdaad ook maar stop met looten, tenzij er iets blauw/groen voorbij komt wat me aanstaat :)
Als je een char levelt moet je gewoon zorgen dat je tabards van de classic cities draagt, elke city heeft z'n eigen rep met hun eigen quartermaster. En daar kun je voor een zacht prijsje een 16-slot bag kopen als je exalted bent. Tijdens het levellen kun je dit voor 4 factions doen, tabards werken niet meer in dungeons naar vanilla volgens mij.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hmr schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:57:
[...]

Corpse camping - Not considered griefing on servers designated as "PvP"

/3 <3
Got to love PvP realms _/-\o_
Freaky Maus schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:30:
[...]

Als je een char levelt moet je gewoon zorgen dat je tabards van de classic cities draagt, elke city heeft z'n eigen rep met hun eigen quartermaster. En daar kun je voor een zacht prijsje een 16-slot bag kopen als je exalted bent. Tijdens het levellen kun je dit voor 4 factions doen, tabards werken niet meer in dungeons naar vanilla volgens mij.
Op m'n paladin heb ik geloof ik de Ambassador of the Horde achievement gehaald (de 6 begin factions op exalted) net op het moment dat ik 60 dingde, perfecte timing dus :)

Maar volgens mij kan je ook nog in de Outland dungeons deze tabards gebruiken, alleen geeft het daar minder rep (als ik mij niet vergis), omdat de dungeons daar zelf toegewezen zijn aan een bepaalde factie, maar goed, gewoon je tabard niet vergeten is het belangrijkste !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Eindelijk weer eens een hc kill. Nu dat we ook Tortos HC neer hebben staat bij ons de teller op 5/13. Tortos HC is zo veel makkelijker als je een (monk) kiter gebruikt voor de bats. Wat ook niet helpt is dat we best wel een tekort aan MS dps hebben momenteel. 2 healers maar op hun os laten meedoen wat toch wel merkbaar was.

Op naar de volgende hc! (wsl Twins).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
deTwisj schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:46:
Eindelijk weer eens een hc kill. Nu dat we ook Tortos HC neer hebben staat bij ons de teller op 5/13. Tortos HC is zo veel makkelijker als je een (monk) kiter gebruikt voor de bats. Wat ook niet helpt is dat we best wel een tekort aan MS dps hebben momenteel. 2 healers maar op hun os laten meedoen wat toch wel merkbaar was.

Op naar de volgende hc! (wsl Twins).
Gz! Wie was nummertje 4? Iron Qon neem ik aan? Wij staan al een aantal weken op 4 HC inclusief Tortos, maar de 2 main healers op zakenreis en 1 van de maintanks op vakantie helpt niet echt...

Waarschijnlijk gaan wij pas volgende patch weer vlammen, tot dan is het een beetje gearen en de questlines proberen te completeren!

Gister de outland Tamers afgegaan... De laatste daarvan is nog een stapje te sterk voor mijn ~level 21 pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
hulkie schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:58:
[...]
Gister de outland Tamers afgegaan... De laatste daarvan is nog een stapje te sterk voor mijn ~level 21 pets.
Dan ga je zeker dolle pret beleven aan de tamers in Northrend... bende cheaters zijn het ja! :)
Ik zou aanraden om minstens van elke pet familie eentje boven level 22 te hebben, dan kan je ten minste alles counteren.

Ik ben nu bezig aan de allerlaatste in Northrend, Major Payne. En die heeft zijn naam echt niet gestolen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

"Zakenreis" ;-) ik zal mijn huntard eens even gearen zover mogelijk zodat ik af en toe back-up kan zijn indien werk het toelaat... O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Kapoen schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:19:
[...]

Dan ga je zeker dolle pret beleven aan de tamers in Northrend... bende cheaters zijn het ja! :)
Ik zou aanraden om minstens van elke pet familie eentje boven level 22 te hebben, dan kan je ten minste alles counteren.

Ik ben nu bezig aan de allerlaatste in Northrend, Major Payne. En die heeft zijn naam echt niet gestolen |:(
Voor Major Payne heb ik regen pets gebruikt, dus die zichzelf healen. Hij gebruikt die namelijk ook. Het gevecht heeft ook heel lang geduurd maar ik heb hem plat gekregen. Die otter van de Isle of Thunder en mijn pterrordax hatchling heb ik het mee gedaan. Mijn pandaren monk pet was al richting de eeuwige petvelden.

En die in Northrend, die recht onder Dalaran, mijn haat voor hem is groot...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Goed om te weten. Ik wil vandaag gaan beginnen aan de pet tamers van Outland. Mijn huidige team is opzich wel redelijk, maar kan veel beter.

Ik heb:
- Soul of the aspects (Rare - level 18)
- Guardian Cub (Rare - level 20)
- Qiraji Guardling (Uncommon - level 20)

Ik merk dat ik met de wild pets veel moeite heb met dit team, omdat mijn abilities niet echt sterk zijn tegen de pet families in Hellfire Peninsula/Blasted Lands waar ik momenteel train. Misschien maar eens even kijken welke families ik het beste kan gaan trainen om wat pets uit mijn team te gaan vervangen.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 02-07-2013 11:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik vang alles dat ik tegenkom dat 'rare' is. Verder wil ik gewoon minimaal 4 pets op 25 hebben zodat ik die Tamers wat makkelijker de baas kan.

Gaat stiekem toch best veel tijd zitten in die petbattles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Carthrax schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 10:55:
[...]
En die in Northrend, die recht onder Dalaran, mijn haat voor hem is groot...... ;)
Inderdaad, met z'n f@ésdfjlmksfdcking undead pets.

Major Payne valt nog mee in dat opzicht dat er een stable master vlak naast staat, dan kan je tenminste snel je pets ressen.
Zeror schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:38:
Goed om te weten. Ik wil vandaag gaan beginnen aan de pet tamers van Outland. Mijn huidige team is opzich wel redelijk, maar kan veel beter.

Ik heb:
- Soul of the aspects (Rare - level 18)
- Guardian Cub (Rare - level 20)
- Qiraji Guardling (Uncommon - level 20)

Ik merk dat ik met de wild pets veel moeite heb met dit team, omdat mijn abilities niet echt sterk zijn tegen de pet families in Hellfire Peninsula/Blasted Lands waar ik momenteel train. Misschien maar eens even kijken welke families ik het beste kan gaan trainen om wat pets uit mijn team te gaan vervangen.
Heb je die addon geinstalleerd die ook toont welk type je pet specifiek is? Ik bedoel dus de afkorting P/P, B/B,S/S, S/B,... Je kan 3x dezelfde pet vangen en deze kan toch telkens net iets anders zijn qua stats.
Zo heb ik verscheidene blauwe pets van dezelfde soort die elk hun eigen specialiteit hebben, de ene is sneller, de andere doet meer dmg, en nog een andere heeft een combinatie van snelheid/dmg...

Als je alleen pets gebruikt met de B/B kwalificatie heb je meestal een nadeel tov de trainers. B/B pets zijn vlees noch vis omdat ze hun stats verspreiden over alles... health, speed en dps. Het zijn de gespecialiseerde pets die meestal beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
P/P B/B S/S etc... Zegt mij niks. Welke addon is dat?

edit:
Er was ook ergens een website die een mooi overzicht (een lijst) met daarin de stats van pets op een rijtje. Je kon dan ook de lijst sorteren op Speed, Defense and Attack enzo. Was heel handig. Ik ben alleen die site kwijt. Weet iemand welke site ik bedoel of kent een site die hetzelfde heeft?

[ Voor 73% gewijzigd door Zeror op 02-07-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zeror schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:06:
P/P B/B S/S etc... Zegt mij niks. Welke addon is dat?
Battle Pet BreedID
en
Battle Pet - Quality Notifier is ook een goede om te hebben.

En hier staat de uitleg over al die afkortingen: pet battle breeds. Het is eigenlijk raar dat Blizzard deze informatie niet standaard weergeeft in hun eigen UI, terwijl dit toch een vrij belangrijk onderdeel van het spelletje is.
edit:
Er was ook ergens een website die een mooi overzicht (een lijst) met daarin de stats van pets op een rijtje. Je kon dan ook de lijst sorteren op Speed, Defense and Attack enzo. Was heel handig. Ik ben alleen die site kwijt. Weet iemand welke site ik bedoel of kent een site die hetzelfde heeft?
www.warcraftpets.com

[ Voor 20% gewijzigd door Kapoen op 02-07-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
mocht je de kans krijgen pak dan rare Emerald Proto-Whelp & Anubisath Idol
Hier is uitleg hoe je meeste End-game trainer kan verslaan met alleen die 2
http://www.warcraftpets.c...viewtopic.php?f=10&t=4580

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Kapoen schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:12:
[...]

Battle Pet BreedID
en
Battle Pet - Quality Notifier is ook een goede om te hebben.

En hier staat de uitleg over al die afkortingen: pet battle breeds. Het is eigenlijk raar dat Blizzard deze informatie niet standaard weergeeft in hun eigen UI, terwijl dit toch een vrij belangrijk onderdeel van het spelletje is.
Ah bedankt. Zal eens kijken welke ik handig vind daarvan.
Die site ken ik, maar die was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Een site gevonden die datgene doet waar ik naar op zoek was. Het was wel niet de site die ik bedoelde, maar deze doet hetzelfde.

Deze:
- http://petsear.ch/Breeds/Ranking

edit:
Als je dan op personal pets drukt kan je je armory inladen om je eigen pets op een rijtje te zien. Erg handig.
De site doet sorteren niet zo heel erg goed merk ik. Maar...je kan de lijst downloaden als xls file. Sorteren in excel gaat wel goed. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Zeror op 02-07-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:59
Teunis schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:18:
mocht je de kans krijgen pak dan rare Emerald Proto-Whelp & Anubisath Idol
Hier is uitleg hoe je meeste End-game trainer kan verslaan met alleen die 2
http://www.warcraftpets.c...viewtopic.php?f=10&t=4580
D'r zijn d'r zelfs zat die je kan soloén met Anubisath idol. Echt een Op Pet met redelijke dmg en deflection is echt OP als de big hits van je tegenstander niet rnadom zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
hulkie schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:58:
[...]

Gz! Wie was nummertje 4? Iron Qon neem ik aan? Wij staan al een aantal weken op 4 HC inclusief Tortos, maar de 2 main healers op zakenreis en 1 van de maintanks op vakantie helpt niet echt...

Waarschijnlijk gaan wij pas volgende patch weer vlammen, tot dan is het een beetje gearen en de questlines proberen te completeren!

Onze volgorde tot dusver is geweest: Jin'rokh > Ji-kun > Horridon > Iron Qon > Tortos.

Iron Qon is niet bijzonder moeilijk. Helemaal makkelijk als je de dps hebt om maar 1 windstorm te krijgen (en/of lock portals). Als je de nodige paladins hebt voor HoP dan kan je deze net zo goed met 1 tank doen. Maakt het eerlijk gezegd nog makkelijker ook (meer dps, korter gevecht). De eerste en laatste fase zijn vrij zwaar op de healers. Het kan met 2 maar ik zou aanraden om met 3 healers te doen/beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ga ik heel lekker op mijn warrior, maar ik las een tijd geleden over een polearm die je op leven 85 ergens kon vinden? Een blue ergens onder een standbeeld? Heb nu die axe van de gunship (eerste q in MoP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Wat jij bedoelt zijn de zogenaamde Bind to Account wapens die her en der te vinden zijn 'in het wild' op het Pandaria continent. Voor zover ik weet zijn de polearms alleen echt geschikt voor druids en monks omdat ze agility hebben als main stat. Voor je warrior moet je op zoek gaan naar het 2h zwaard met strength op.

Dat ding ligt ergens te blinken onder water ten zuiden van het Klaxxi gebied, in de buurt van de NPCs v/d fishing faction (kan het helaas niet precies omschrijven/bekijken nu). Ik weet niet of je al andere chars hebt (op level 90), anders wordt het lastig (niet onmogelijk) om dit zwaard op te pikken. De kortste weg zonder flying mount is helemaal naar het zuid-westen van Krasarang Wilds te rijden en dan rond de rotsformatie te zwemmen naar het gebied dat er naast ligt. Dan moet je doorzwemmen tot je een soort van haven/houten steiger ziet, en het zwaard moet daar ergens in de buurt liggen. Tenminste als het niet recent opgepikt is door iemand anders, anders ga je x minuten of uren moeten wachten tot het weer respawned...

Als je nog geen chars hebt op max level zou ik dit ding eerder laten voor wat het is en gewoon lekker verder questen/dungeons doen, gear upgrades komen er snel genoeg en je verliest er geen tijd mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Kapoen op 02-07-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hulkie schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:52:
Ik vang alles dat ik tegenkom dat 'rare' is. Verder wil ik gewoon minimaal 4 pets op 25 hebben zodat ik die Tamers wat makkelijker de baas kan.

Gaat stiekem toch best veel tijd zitten in die petbattles...
Goh, ik zou nog steeds eens moeten beginnen aan al dat pet battle gedoe, zoveel achievements die ik nog moet doen, en ik wil ook eindelijk Doppy eens verslaan, zodat ik mijn Deck Your Collection achievement kan afwerken en zo bijna alle Brawler's Guild achievements heb :)

Blijkt wel dat je minstens 3 level 25 pets of die OP pet moet hebben om Doppy te kunnen verslaan en ik heb er slechts 3 die level 10 zijn, en dat levellen duurde al lang genoeg |:( Stomme 8 minuten cooldown op het reviven van je pets helpt ook niet echt ...
deTwisj schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 13:46:
[...]

Onze volgorde tot dusver is geweest: Jin'rokh > Ji-kun > Horridon > Iron Qon > Tortos.

Iron Qon is niet bijzonder moeilijk. Helemaal makkelijk als je de dps hebt om maar 1 windstorm te krijgen (en/of lock portals). Als je de nodige paladins hebt voor HoP dan kan je deze net zo goed met 1 tank doen. Maakt het eerlijk gezegd nog makkelijker ook (meer dps, korter gevecht). De eerste en laatste fase zijn vrij zwaar op de healers. Het kan met 2 maar ik zou aanraden om met 3 healers te doen/beginnen.
Oh het begint hier echt te kriebelen om eindelijk eens werk te maken van de HC modes ... Onze guild zit namelijk al wéken op 12/12, maar door het leaven van 1 van de tanks, 1 van onze main DPS, en nog een paar anderen is het er nooit van gekomen, ondanks dat we Jin'Rohk en Ji-Kun met enige wil simpel zouden kunnen downen op HC ... En nu met de vakantie zal het ook moeilijk worden om dit te realiseren, misschien eens proberen met een andere guild mee te gaan, want ik sta toch niet iedere week van de vakantie ingepland doordat m'n itemlevel 1 v/d hoogsten van de guild is --'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
JimDB schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:31:
[...]
Blijkt wel dat je minstens 3 level 25 pets of die OP pet moet hebben om Doppy te kunnen verslaan en ik heb er slechts 3 die level 10 zijn, en dat levellen duurde al lang genoeg |:( Stomme 8 minuten cooldown op het reviven van je pets helpt ook niet echt ...
Bij een stable master kan je je pets reviven/healen voor 10 silver, zonder cooldown. En anders moet je die speciale bandages gebruiken die je soms als reward krijgt voor het verslaan van de trainers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Ja, maar als je met een van die trainers bezig bent in de middleofnowhere dan zit je daar mooi, in plaats van bij iedere trainer gewoon een stable master in de buurt te zetten. Bij pokémon is er toch ook een pokécenter naast iedere gym ? :)

Kan je die bandages trouwens ook nog ergens anders te pakken krijgen, buiten die zakjes van de trainers ? Ik moet er nog een paar hebben liggen op een alt als ik me niet vergis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Vrijwel iedere town waar een inn is, is ook een stable master. Dus iedere zone heeft er op zijn minst wel eentje. Tenzij je in gebied van de tegenstander bent natuurlijk.

[ Voor 51% gewijzigd door Zeror op 02-07-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Zeror schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:48:
Vrijwel iedere town waar een inn is, is ook een stable master. Dus iedere zone heeft er op zijn minst wel eentje. Tenzij je in gebied van de tegenstander bent natuurlijk.
Die hebben ook stable masters en Inn keepers :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Oxidda schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:50:
[...]
Die hebben ook stable masters en Inn keepers :P .
Alleen kan je daar geen gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:48:
Verdorie ... Duidelijk niet genoeg opgelet bij het pet battlen, ik dacht dat er alleen stable masters waren in grote steden 8)7

Dat weet ik dan ook weer voor in de toekomst ! Misschien dat ik pet battlen nu wat leuker ga vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Als Hunter wist ik die info natuurlijk al veel langer. Die gebruiken die Stable Master ook namelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Als je bij je mini map tracking kijkt en bij townsfolk 'stable master' aanklikt zie je ze ook beter staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Zeror schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:56:
[...]

Alleen kan je daar geen gebruik van maken.
Niet alles zo serieus nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Die tracker staat ook aan, maar ging gewoon altijd uit van het feit dat er slechts een Stable Master was in de grote steden, en ben dus nooit op zoek gegaan naar anderen :)

Als ik terug ben van vakantie dus eindelijk eens werk maken van het pet battlen, want na pokémon zoveel keer uit te spelen ben je ook wel eens toe aan nieuwe monsters met andere abilities :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Gisteren geen slechte run in ToT met alts gedaan. Alles was een one-shot, alleen kwamen we tijd te kort voor Lei Shen. Ook nog wat upgrades kunnen pakken voor mijn mage (is ook wel nodig, zit nog op 485 ilevel :X). Daarna wilden we nog even de PTR meepakken voor Siegecrafter Blackfuse (begon om 23:00 uur). Damn, wat een chaotisch gevecht is dat :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er hier ook gepraat over PVP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:42:
Wordt er hier ook gepraat over PVP?
Over alles wat met World of Warcraft te maken heeft.
Dus ook PvP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jerry schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:45:
Gisteren geen slechte run in ToT met alts gedaan. Alles was een one-shot, alleen kwamen we tijd te kort voor Lei Shen. Ook nog wat upgrades kunnen pakken voor mijn mage (is ook wel nodig, zit nog op 485 ilevel :X). Daarna wilden we nog even de PTR meepakken voor Siegecrafter Blackfuse (begon om 23:00 uur). Damn, wat een chaotisch gevecht is dat :P.
Op wat voor tijd clearen jullie ToT nu eigenlijk ? Want ik denk dat ondanks ons hoge itemlevel voor normal we nog vaak tijd zitten te verliezen op stomme trash en het feit dat we 3healen ipv 2healen, terwijl dit echt mogelijk zou zijn ...

Vorige week meegegaan met een zweedse guild die al HC progress had en die een vriend aan het boosten waren, hebben werkelijk al mijn guild/persoonlijke record kills verbroken in tijd en wel met zware verschillen. Op Horridon ging er bijvoorbeeld zo'n 2-3 minuten af ! Ik denk dus dat we als guild zijnde dringend eens naar onze raidcomposition moeten kijken, want ondanks dat we nu alles easy oneshotten op normal denk ik dat we later nog problemen gaan hebben met enrage timers, niet alleen in HC maar ook in Siege of Orgrimmar, waar we binnekort ook eens een kijkje gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

JimDB schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:15:
[...]

Op wat voor tijd clearen jullie ToT nu eigenlijk ? Want ik denk dat ondanks ons hoge itemlevel voor normal we nog vaak tijd zitten te verliezen op stomme trash en het feit dat we 3healen ipv 2healen, terwijl dit echt mogelijk zou zijn ...

Vorige week meegegaan met een zweedse guild die al HC progress had en die een vriend aan het boosten waren, hebben werkelijk al mijn guild/persoonlijke record kills verbroken in tijd en wel met zware verschillen. Op Horridon ging er bijvoorbeeld zo'n 2-3 minuten af ! Ik denk dus dat we als guild zijnde dringend eens naar onze raidcomposition moeten kijken, want ondanks dat we nu alles easy oneshotten op normal denk ik dat we later nog problemen gaan hebben met enrage timers, niet alleen in HC maar ook in Siege of Orgrimmar, waar we binnekort ook eens een kijkje gaan nemen.
Op heroic kwamen we tot Lei Shen vorige week. Donderdag is dan Lei Shen + Ra-den.
Nu op normal met alts kwamen we tot Lei Shen. We beginnen altijd om 20:00 uur en stoppen om 23:30. Met de alts waren we om 23:00 uur gestopt ivm PTR raiding :).
Deze week moeten we heroic wel kunnen clearen in 1 dag als we geen problemen hebben op Megaera en/of Dark Animus. Dat zijn nog steeds de RNG bitch fights waar je altijd wat wipes op kan hebben.

Op normal moet je alles ondertussen kunnen 2 healen. Wij healen alleen council/megaera/primordius/iron qon/twins met 3 healers op heroic. Vorige week was ik op Iron Qon heroic als laatste healer over waardoor ik 2 phases moest solo healen :P. Dan krijg je dit soort verschillen in healing done.
Onze vorige heroic run log: link WoL
Deze week geen heroic run gedaan ivm achievements. De meeste mensen hebben nu ook de mount.

Welk itemlevel zitten jullie nu op? Gemiddeld? Dat kan je zien op wowprogress.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik moet zeggen dat Swamp of Sorrow best een fijne plek is om pets te lvlen als ze nog niet zo hoog level zijn. Bijv. om een low level snel te lvlen wanneer je nog niet beschikt over een lvl 25 pet of wanneer je iets minder risico wilt lopen. In SoS zijn een hoop pets en er is voor beide factions een stable master aanwezig. De zone zelf is ook niet zo groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zo, level 85 ook weer bereikt. Tot nu toe 1 expansion per dag gecleared op m'n monk. 1 dag 22 uur played, dus al met al best prima.

Wel blij dat ik Cataclysm achter de rug heb. Zelfs nu de xp rates gehalveerd zijn vind ik het nog kut.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*update*

Heb deze week niet veel tijd om te lvlen met mijn toekomstige tankadin. Gister lvl 26 bereikt via een lfd scarlet halls, en dat was het wel zo'n beetje! Het valt me nog mee, gister wel een volledig getwinkte rogue mee die constant aggro weg pakt. Maar goed, het geeft me wat te doen denk ik dan maar :)

Ik hoop vanavond toch in ieder geval lvl30 te bereiken, maar in ieder geval glyphs kopen, want die heb ik nog nie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen,

Wij hebben als guild met een redelijke groep zo rond de 2,5 a 3 uur nodig voor een normal clear denk ik.
Als loot verdeeld wordt zijn we al bezig met de trash - dat helpt een hoop. Ook leggen we voor bazen niets uit. Iedereen weet gewoon wat zijn taak is. En dat is dan een guildje die 4 heroic kills heeft (10mans).

Gister is mijn Son of Animus eindelijk level 25 geworden. Nu nog even wat andere pets omhoog schoppen, dan kan ik wat meer Pet Tamers verslinden.

Verder ben ik toch maar een altje begonnen op Frostmane alliance, een shaman. Er was toch weinig meer te doen aan het einde van de week op mijn server. Ik ben tot level 9 gekomen, wat een hel dat low-level questen... Kan niet wachten tot level 15, dan ga ik lekker instances grinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
't is een goed moment om een alt te beginnen blijkbaar:
In case you missed the latest update to the patch 5.4 PTR, a major change was added that ought to help players looking to level and gear alts. According to the notes, all reputation gear will have its reputation requirement removed entirely in 5.4. This means that any faction-specific epic gear will no longer require players to earn reputation with that faction in order to purchase it. The only exception to this is the Shado-Pan Assault, which will have its requirements reduced to Friendly or below.

But believe it or not, that' s not the biggest change to the gear! All Valor gear will now cost Justice Points instead of Valor -- and all blue gear that currently costs Justice Points will be reduced in cost by 75%. Again, the only exception to this is the Shado-Pan Assault gear, which will still cost Valor, but have its cost reduced by 34%. Please note that all other items, including mounts, tabards, and various unrelated baubles will not be changed -- and all items that currently require an Exalted reputation will not receive any changes.

However, this change suddenly gives Justice Points a definitive use again. Since 5.4 is currently believed to be the last raid patch of this expansion, the changes make sense -- players that have come in very late in the expansion should find it much easier to gear up and get caught up with the latest content. I know I've got a few alts that will definitely see a little more play time once these changes are in place. There has been no notification that Valor points will be reset with the next patch, however things may change at any time -- we'll let you know if we see any further changes.
bron

Epics galore! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Kapoen schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:53:
't is een goed moment om een alt te beginnen blijkbaar:

[...]

bron

Epics galore! :D
hmmm weet nou niet of ik dit heel goed vind maar goed...vandaag maar eens kijken of ik op tijd klaar kan zijn met werk om een ToT run mee te kunnen pakken op een van mij char's... :)

+ ik baal er nog steeds van dat ik in den beginne mijn account heb aangemaakt op een fantasie naam omdat ik toendertijd in 2004 bang was om echte naam op te geven... Ik heb een tijd een andere account gehad toen mijn main was gehacked en destijd een shaman en lock op 90 gekregen.. nu wil ik deze x-feren naar mijn main account maar kan dit niet omdat de namen verschillen.... |:( |:( |:( |:(

[ Voor 28% gewijzigd door hmr op 03-07-2013 10:00 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Kan het ook niet als je even belt? Ik heb hier wel verhalen gehoord van succesvolle telefoontjes naar Parijs in dit soort gevallen!

Eens kijken of de raid bij ons vanavond door kan gaan... Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Onze raid gaat vanavond mogelijk niet door. 7 signups. Slechts 1 healer en we zitten al op een dode realm... een goede of twee goede healers vinden is nagenoeg onmogelijk. En er zijn meer kapers op de kust.

Ligt eraan of men normal wil doen of dat we pas zondag beginnen aan de raid week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo Ra-den ook plat na 48 tries. Stuk minder dan de 150+ tries op Lei Shen. :) Ook eerste keer voor de guild dat de huidige content gecleared is voor er een nieuwe raid is.

1 Pure (25 recruiting) 13/13 (H) 192 37500.00
2 The Nephilim (10) 13/13 (H) 413 37500.00
3 MM (10) 7/13 (H) 2033 2750.00
4 Deaths Per Second (10 recruiting) 6/13 (H) 2162 2500.00
5 Myth (10) 5/13 (H) 2370 2250.00

[ Voor 40% gewijzigd door junglebeast op 03-07-2013 14:45 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
junglebeast schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:35:
Zo Ra-den ook plat na 48 tries. Stuk minder dan de 150+ tries op Lei Shen. :) Ook eerste keer voor de guild dat de huidige content gecleared is voor er een nieuwe raid is.

1 Pure (25 recruiting) 13/13 (H) 192 37500.00
2 The Nephilim (10) 13/13 (H) 413 37500.00
3 MM (10) 7/13 (H) 2033 2750.00
4 Deaths Per Second (10 recruiting) 6/13 (H) 2162 2500.00
5 Myth (10) 5/13 (H) 2370 2250.00
Lekker bezig! Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jerry schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:53:
[...]

Op heroic kwamen we tot Lei Shen vorige week. Donderdag is dan Lei Shen + Ra-den.
Nu op normal met alts kwamen we tot Lei Shen. We beginnen altijd om 20:00 uur en stoppen om 23:30. Met de alts waren we om 23:00 uur gestopt ivm PTR raiding :).
Deze week moeten we heroic wel kunnen clearen in 1 dag als we geen problemen hebben op Megaera en/of Dark Animus. Dat zijn nog steeds de RNG bitch fights waar je altijd wat wipes op kan hebben.

Op normal moet je alles ondertussen kunnen 2 healen. Wij healen alleen council/megaera/primordius/iron qon/twins met 3 healers op heroic. Vorige week was ik op Iron Qon heroic als laatste healer over waardoor ik 2 phases moest solo healen :P. Dan krijg je dit soort verschillen in healing done.
Deze week geen heroic run gedaan ivm achievements. De meeste mensen hebben nu ook de mount.

Volgens wowprogress zitten we nu met een gemiddelde van 525 ilevel, maar dat lijkt me wel héél hoog, misschien is dat als ze alleen de 10 hoogst gegearde players bekijken. Maar zoals je al zei: we zouden ondertussen alles al simpel moeten 2 healen, maar onze guild is nu eenmaal 3 healers gewoon ... Volgende week eens voorstellen om het met 2 healers te doen, en hopelijk hebben ze dan door dat het wat sneller kan :)

Met mijn PuG van vorige week (die zweden) had ik ook een full run en hebben we zelfs nog wat tries op HC jin'rohk gedaan, dus ik denk dat we ook van 20:00 tot 23:30 geraid hebben. Maar ja, ondanks dat het met die groep véél sneller ging had ik niet het gevoel dat ik het leuker vond, en dat blijft nog steeds het belangrijkste geloof ik ... :X (Al wil ik verdorie eens beginnen met die HC modes !)
Las Vegas schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 23:21:
Zo, level 85 ook weer bereikt. Tot nu toe 1 expansion per dag gecleared op m'n monk. 1 dag 22 uur played, dus al met al best prima.

Wel blij dat ik Cataclysm achter de rug heb. Zelfs nu de xp rates gehalveerd zijn vind ik het nog kut.
Wow, dat gaat ook snel tegenwoordig :o Mijn monk staat momenteel nog op een level 45 of iets in die buurt, maar met die dagelijkse bonus gaat het inderdaad wel vreselijk snel. WindWalker Monks vind ik trouwens verrassend veel lijken op Retri Paladins, vandaar misschien mijn drang om mijn monk op 90 te krijgen :)
Heb het trouwens lang uitgesteld om een monk aan te maken, doordat iedereen bij het begin van de expansion stond te springen met zijn nieuwe panda monk vond ik het maar stom om er ook 1 te maken, maar nu zie ik er nog wel een toekomst in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

hmr schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:58:
[...]
+ ik baal er nog steeds van dat ik in den beginne mijn account heb aangemaakt op een fantasie naam omdat ik toendertijd in 2004 bang was om echte naam op te geven... Ik heb een tijd een andere account gehad toen mijn main was gehacked en destijd een shaman en lock op 90 gekregen.. nu wil ik deze x-feren naar mijn main account maar kan dit niet omdat de namen verschillen.... |:( |:( |:( |:(
Hehe de ironie. Ik heb namelijk wel eens verhalen gelezen van mensen die een account (met andere personalia) gekocht hadden, de chars wilde transferen naar hun main account en het juist voor elkaar kregen door precies dat scenario te schetsen bij customer support wat jij net noemt, terwijl dat in hun geval dus helemaal niet waar was (en bij jou juist wel). Gewoon ff bellen, niet geschoten is altijd mis ;). Ik weet niet hoe oud je nu bent, maar het scheelt misschien ook als je mbv je ID kan aantonen dat je in 2004 nog een stuk jonger/naïever was.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Gewoon omdat het kan:
Rank 4 op Jin-Rokh: http://worldoflogs.com/re...m/damageDone/?s=402&e=591
Vooral die piek van 1.1M dps tijdens heroism :p Jammer dat de rest niet even meer damage deed, dan was het helemaal een belachelijk getal geworden.

Ook een leuke: Haelden Templar's Verdict Jin'rokh the Breaker *1220373*

Rank 5 op Horridon: http://worldoflogs.com/re...damageDone/?s=1773&e=2365
Volgende keer misschien toch eens proberen om bij de eerste deur niet op de boss maar op de adds te gaan.

Helaas weer geen volle raid groep en een wat socials/alts. Dus geen poging op heroic kunnen doen. Het is echt lastig rond deze tijd om een goede groep te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 03-07-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wtf? Wat ik nou vanavond heb meegemaakt. Ik doe een BG op m'n mage, zie ik in de starting zone mezelf staan, dus ik denk, ah lekker slim...mirror images per ongeluk gepopped. Kijk ik even beter, blijkt het een andere player te zijn en niet m'n images. Een gast met precies dezelfde transmog, precies hetzelfde gezicht en precies hetzelfde haar. Zelfs de kleur van het haar, boots, writs, shoulders, head piece etc. was hetzelfde en dan ook nog eens hetzelfde gezicht. En het is nou niet zo dat ik een veel voorkomende transmog heb 8)7. Die gast heeft volgens mij gewoon een exacte kopie van mijn char gemaakt (kan natuurlijk ook toeval zijn). Zal morgen eens screenshots van zijn en mijn armory posten :) (van hem is nog niet geupdatet, hij heeft een race change gedaan).

Vond het op zich wel lachen, beetje jammer alleen dat hij niks zei.

[ Voor 5% gewijzigd door temp00 op 04-07-2013 00:30 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

temp00 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 00:26:
Wtf? Wat ik nou vanavond heb meegemaakt. Ik doe een BG op m'n mage, zie ik in de starting zone mezelf staan, dus ik denk, ah lekker slim...mirror images per ongeluk gepopped. Kijk ik even beter, blijkt het een andere player te zijn en niet m'n images. Een gast met precies dezelfde transmog, precies hetzelfde gezicht en precies hetzelfde haar. Zelfs de kleur van het haar, boots, writs, shoulders, head piece etc. was hetzelfde en dan ook nog eens hetzelfde gezicht. En het is nou niet zo dat ik een veel voorkomende transmog heb 8)7. Die gast heeft volgens mij gewoon een exacte kopie van mijn char gemaakt (kan natuurlijk ook toeval zijn). Zal morgen eens screenshots van zijn en mijn armory posten :) (van hem is nog niet geupdatet, hij heeft een race change gedaan).

Vond het op zich wel lachen, beetje jammer alleen dat hij niks zei.
Je weet dat er een glyph is die ervoor zorgt dat je op iemand gaat lijken als mage? :P
Glyph of Illusion dacht ik.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Haha omg wat een dombo ben ik ook 8)7. Dat moet het natuurlijk geweest zijn, verklaart ook waarom hij als gnome op de armory staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-09 19:00
Gisteren lvl90 aangetikt op mijn 5e char namenlijk mijn Priest.

Zit dus sinds gisteren flink wat dungeons en scenarios te doen om hem te gearen maar heb nog niet veel geluk qua loot alhoewel ik wel al HCs zit te healen.

Bij HC dungeons heb ik veel mazzel en heb telkens een groep met een tank die je niet of nauwelijks hoeft te healen en 1 of 2 DPS die dik over de 100k heen zit.

Maar bij de scenarios heb ik echt de ene arrogante/slechte groep na de andere.

Ik heb nu al 2x Dark Heart of Pandaria gedaan en telkens met 2 andere mensen die blijkbaar ook net de 90 aangetikt hebben en telkens gaan ze direct op de grote elemental af (de baas met de buff).
De adds die spawnen laten ze links liggen en focussen zich volledig op de baas waardoor ze om de haverklap dood omvallen.

Ik probeer ze te vertellen wat je bij de baas moet doen maar daar word niet naar geluisterd.
Dat mensen een baas/scenario nog nooit eerder gedaan hebben is geen probleem maar als men niet luistert naar tips tja, het is hun repair bill.
1 van de gasten had het scenario overduidelijk nog nooit eerder gedaan en ging op een gegeven moment mij vertellen wat ik moest doen (met de nodige krachttermen). Om dat soort volk kan ik me echt kapot lachen.

Zo had ik een Hunter die absurd veel dmg pakte, ik had al vlug door dat taunt niet aan stond op zijn pet en dus gingen de mobs op hem af.
Gaat hij zeuren dat ik hem niet heal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Jerry schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:53:
[...]

Grappig ik poep net zoveel healing uit op 10 man normal als jij in een heroic fight op Iron Qon, ik ga vanavond maar is melden dan we die toch wel neer moeten krijgen, moet ik er wel bij vertellen dat we alleen maar 25 man raids doen of we moeten niet genoeg tijd hebben om alles te clearen dan doen we 10 op een niet raid dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
JimDB schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:15:
[...]
Vorige week hebben we full clear op normal met Jin Rok op heroic in iets meer als 2,5 uur gedaan. Het had minder kunnen zijn als we minder wipes hebben op Jin Rok (orbs dodgen is nog steeds lastig). Alleen Meg, Qon en Lei Shen doen we met 3 healers, Horridon doen we met 1 healer. Misschien dat Qon en Meg inmiddels ook al met 2 healers kan, maar dat hebben we nog niet geprobeerd.

We zijn gelukkig ook weinig tijd kwijt met loot verdelen. We doen niet aan councils of wat dan ook, gewoon rollen en ondertussen al beginnen met de trash.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*update*

Gisteren eindelijk lvl30 aangetikt, dus kan (volgens mij) dual-speccen. Laatste dungeon die ik heb gedaan was the Scarlet Monastary, twee keer gewiped, 1e keer omdat ik te veel mobs had gepulled en het overzicht een beetje kwijt raakte, en de tweede keer verloor ik ook het overzicht.

Beetje raar, maar bij mij slaat dan direct de twijfel toe, heb ik het wel goed gedaan? Maar goed, deze 5-man wilde gelijk nog een dungeon doen, dus ik zal het toch wel goed hebben gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Wipes kunnen altijd gebeuren.
En inderdaad ze zullen uiteindelijk wel tevreden zijn geweest, anders hadden ze het niet nogmaals gevraagd.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Niet echt super, de T16 paladin set. De heroic set vind ik wel mooi, maar die zal ik voorlopig nog wel niet krijgen :p

http://media.mmo-champion...y/tier16_paladin_male.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gisteren met Hulkie mee kunnnen gaan (worden gecarried) naar ToT ! Mijn huntertje - die al een paar maanden niets staat te doen - had een behoorlijke gear achterstand en ik had duidelijk nog niet veel te zoeken in ToT... mijn dps bleef rond de 60 tot 70k en was achterlijk laag..

Tot magaera ging het goed en daarna bleek mijn dps wel een beetje te laag.. aantal wipes enfin einde raid! Was wel leuke ervaring en heb een mooie thunderforged ring erbij.. na de raid nog even de trinket van VP gekocht en tier gloves gewonnen bij Nallak.. Ook nog even de weekly barrens gedaan en mooie shoulders gemaakt.. dus al met al een flinke improvement van gear.. DPS zou nu wel hoger moeten zijn!

dit weekend maar even coins farmen ofzo en dan ToT lfr in...

[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 04-07-2013 09:52 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Even een paar rares zitten solo'en op de Isle of Thunder de afgelopen dagen maar die krengen droppen de Sealed Tome voor de Green Fire quest maar niet :S Bastardos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Jezus wat zijn die armor sets toch superlelijk aan het worden zeg.... Moet je die headpiece zien van die palaset....

Thank god for transmogsets!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren voor de tweede keer Jinrokh HC geprobeerd. In 3 tries down! Dat was sneller dan verwacht, dus snel naar Ji-Kun en dat maar eens HC geprobeerd. Hadden maar 30 min, maar ziet er leuk uit. Beetje bijlezen en dan weer proberen (al worden signups de komende weken lastig met alle vakanties...)
En eindelijk geluk met een coin; op Jinrokh HC ring gekregen (wat mooi een van mijn laatste LFR items vervangt).

Alleen jammer dat ik maar weer 1 runestone heb mogen looten (LFR 2 laatste raids gedaan). Oh well.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan aan mij liggen, maar ik vind die paladin set toch best mooi :)

Misschien ligt het aan de heirlooms die ik nu draag en de andere blauwe/groene items die nergens op lijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:01:
Gewoon omdat het kan:
Rank 4 op Jin-Rokh: http://worldoflogs.com/re...m/damageDone/?s=402&e=591
Vooral die piek van 1.1M dps tijdens heroism :p Jammer dat de rest niet even meer damage deed, dan was het helemaal een belachelijk getal geworden.

Ook een leuke: Haelden Templar's Verdict Jin'rokh the Breaker *1220373*

Rank 5 op Horridon: http://worldoflogs.com/re...damageDone/?s=1773&e=2365
Volgende keer misschien toch eens proberen om bij de eerste deur niet op de boss maar op de adds te gaan.

Helaas weer geen volle raid groep en een wat socials/alts. Dus geen poging op heroic kunnen doen. Het is echt lastig rond deze tijd om een goede groep te krijgen.
Blegh. Had een heel verhaal. Crashed internet op me telefoon. Dan maar in het kort.

Leuke dmg spike. Zag dat jullie feral 2e staat. Maar gezien zn ilvl had ik hoger verwacht. Ben wel benieuwd naar zn gear gezien hij met ander gear is uitgelogd. Bleed timers zien er goed uit behalve rip. Maar de bleed dmg is erg laag.. ben dus wel ff benieuwd hoe dat zit

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.