Woensdag was inderdaad een raid met Hmr, de slechtste raid die ik tot nu toe heb meegemaakt in de guild. Maarja wat wil je met 3 mains en verder wat alts, socials en vrienden van vrienden die nog nooit ToT in zijn geweest.
Ik moet zeggen, het was wel jammer dat Magaera niet goed te 2 healen was. Scheelde weinig, met iets meer dps was het zeker gelukt!
Ik ben trouwens op Frostmane een altje begonnen. Een shaman... Wat is dat toch een verschrikking? Mindless questen en één spell spammen. Zonder mount rond lopen voelt zo zinloos en traag!
Gister wel level 15 gehaald, dus meteen dungeons in. De ene keer kom je complete idioten tegen. Ik needde een item (leather agility - lijkt mee zeer legitiem voor een shaman op low level). Meteen moest ik van de huntard dood, en ging hij allerlei vieze dingen doen met mijn zusje, moeder en oma...
Best lollig, ik kan altijd wel lachen om dit soort kleuters... De volgende baas dropt een mace met Str. De hunter wint de roll met /need van de warrior tank. De tank vraagt netjes het item te traden, komt de hunter met dit antwoord: '[enchanting] I need it, f*ck you'. Ik kwam niet meer bij, ze bestaan nog!
Ik merk overigens wel dat de attitude per groep enorm verschilt, soms rag je door een instance met een groepje heirloom geared alts, de andere keer kom je een tank tegen die voor het eerst speelt
Ik ben inmiddels level 22 ofzo, maar het is nog een lange weg voor ik Vanilla uit ben. Daarna trek ik het meestal wat beter, dat levellen!