Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 277 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.584 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:52
Sabrac schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:29:
[...]

Blegh. Had een heel verhaal. Crashed internet op me telefoon. Dan maar in het kort.

Leuke dmg spike. Zag dat jullie feral 2e staat. Maar gezien zn ilvl had ik hoger verwacht. Ben wel benieuwd naar zn gear gezien hij met ander gear is uitgelogd. Bleed timers zien er goed uit behalve rip. Maar de bleed dmg is erg laag.. ben dus wel ff benieuwd hoe dat zit
Hij heeft gisteren ook nog z'n cloak gehaald, dus hij zou steeds dichterbij moeten komen :p Maar ik stond minstens 250M damage done voor op alle anderen :X

Dit is niet z'n main overigens. Hij heeft een mage die iets van 7 of 8 heroics neer heeft. Misschien dat het daarom niet echt optimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

:X Iemand die nog wat pointers heeft voor mijn hunter... ik heb hem al zo lang niet gespeeld aangezien ik me aan het focussen was op mijn Monk .. ik heb overigens icy-veins enzo allemaal gelezen maar vond mijn dps (60k) toch wel echt dramatisch...

Is het echt zo dat PVP epics tegenwoordig ongeveer gelijk zijn aan de PVE items van hetzelfde item level?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MaceNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 07:51:
[...]

Grappig ik poep net zoveel healing uit op 10 man normal als jij in een heroic fight op Iron Qon, ik ga vanavond maar is melden dan we die toch wel neer moeten krijgen, moet ik er wel bij vertellen dat we alleen maar 25 man raids doen of we moeten niet genoeg tijd hebben om alles te clearen dan doen we 10 op een niet raid dag.
Het ligt er ook maar net aan of er veel mensen damage nemen :P.
Gisteren was bijvoorbeeld een slechte dag waarbij we 4 wipes op Iron Qon heroic hadden. We hadden een nieuwe healer en een nieuwe tank dus dat was even wennen. Maar daar had ik 113k hps (log), omdat er veel mensen extra dmg namen. Geen rank, omdat de meeste raids op het moment 2 healen op Iron Qon heroic.

Wel eindelijk mijn ilvl 600 cloak kunnen halen. Dus dat boost mijn ilevel naar 541 (profile). Nog maar 5 items die ik moet upgraden naar heroic :).

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 04-07-2013 11:24 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

hmr schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:15:
:X Iemand die nog wat pointers heeft voor mijn hunter... ik heb hem al zo lang niet gespeeld aangezien ik me aan het focussen was op mijn Monk .. ik heb overigens icy-veins enzo allemaal gelezen maar vond mijn dps (60k) toch wel echt dramatisch...

Is het echt zo dat PVP epics tegenwoordig ongeveer gelijk zijn aan de PVE items van hetzelfde item level?
Ongeveer wel ja. Alleen de stats zijn heel anders. En vaak kom je niet aan je hit caps voor PvE met je PvP gear. Mijn Resto Druid heeft nu ook voor de helft PvP items. Gisteren de 472 aangetikt en zal vanavond ook eens de HoF en TotES LFR kunnen gaan lopen..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
IntToStr schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:01:
Gewoon omdat het kan:
Rank 4 op Jin-Rokh: http://worldoflogs.com/re...m/damageDone/?s=402&e=591
Vooral die piek van 1.1M dps tijdens heroism :p Jammer dat de rest niet even meer damage deed, dan was het helemaal een belachelijk getal geworden.

Ook een leuke: Haelden Templar's Verdict Jin'rokh the Breaker *1220373*

Rank 5 op Horridon: http://worldoflogs.com/re...damageDone/?s=1773&e=2365
Volgende keer misschien toch eens proberen om bij de eerste deur niet op de boss maar op de adds te gaan.

Helaas weer geen volle raid groep en een wat socials/alts. Dus geen poging op heroic kunnen doen. Het is echt lastig rond deze tijd om een goede groep te krijgen.
d:)b, Retri Paladins ftw !
Zag wel dat we tot voor kort ongeveer steeds rond hetzelfde ilevel zaten, maar dat je nu wel een enorme sprong hebt gemaakt en véél meer BiS items hebt dan ik ... RNG |:( :(

Bovendien zitten we de laatste tijd ook vaak met mensen die niet komen opdagen en mensen die op vakantie zijn, dus onze raidleader had al iets laten horen in de aard van: de focus komt waarschijnlijk meer te liggen op Siege of Orgrimmar dan HC modes en er zal steeds vaker op de PTR geoefend worden. Best wel jammer want ik vind ToT één van de beste raids in tijden !
IntToStr schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:28:
Niet echt super, de T16 paladin set. De heroic set vind ik wel mooi, maar die zal ik voorlopig nog wel niet krijgen :p

http://media.mmo-champion...y/tier16_paladin_male.jpg
DenniZ schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:50:
Jezus wat zijn die armor sets toch superlelijk aan het worden zeg.... Moet je die headpiece zien van die palaset....

Thank god for transmogsets!
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:10:
Kan aan mij liggen, maar ik vind die paladin set toch best mooi :)

Misschien ligt het aan de heirlooms die ik nu draag en de andere blauwe/groene items die nergens op lijken.....
Wat Rob zegt, in vergelijking met de vorige paladin sets begint dit er toch terug wat meer op te trekken, maar ja, dat is persoonlijke mening en er zijn inderdaad nog steeds transmogs (waar IntToStr eens werk van moet maken precies ! ;))

Edit: Net de modelviewer bekeken, ziet er weeral vreselijk uit op Taurens ... Maar toch, mooie set op zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Yeah level 90 op Monkje! 1-90 in 2 days, 8 hours & 49 minuutjes. Al met al m'n snelste tijd, hoewel het vast nog veel sneller kan.

Nu maar eens kijken wat ik allemaal wil gaan doen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zijn er hier meer die sinds Patch 5.3 lag hebben in instances?

Home Latency komt nooit boven de 25 ms uit, terwijl de World Latency soms naar de 200 ms gaat wat gepaard gaat met 1-3 lag freezes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Goed, hoe zit het nu met de dailies en dergelijke mensen? Voorheen (lees: 4/5 maanden geleden) deed ik alles om z.s.m. revered te worden met Golden Lotus, en daarnaast August Celestials, Shado-Pan etc. ook proberen te doen. Is dat nog noodzakelijk tegenwoordig?

Of moet ik nu om een beetje snel te willen gearen gewoon even de Isle of Thunder dailies doen, en daarnaast heroics runnen om daarna LFR in te kunnen?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Las Vegas schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 18:08:
Goed, hoe zit het nu met de dailies en dergelijke mensen? Voorheen (lees: 4/5 maanden geleden) deed ik alles om z.s.m. revered te worden met Golden Lotus, en daarnaast August Celestials, Shado-Pan etc. ook proberen te doen. Is dat nog noodzakelijk tegenwoordig?

Of moet ik nu om een beetje snel te willen gearen gewoon even de Isle of Thunder dailies doen, en daarnaast heroics runnen om daarna LFR in te kunnen?
- http://www.icy-veins.com/...heres-your-53-to-do-list/
- http://www.wowhead.com/guide=577/gearing-up-when-you-hit-90

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Hoe zit het nu met die reputations? Is Golden Lotus nu nog wel required voor Shado Pan of kan ik gelijk beginnen met de Shado Pan?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:43:
Hoe zit het nu met die reputations? Is Golden Lotus nu nog wel required voor Shado Pan of kan ik gelijk beginnen met de Shado Pan?
Dit is sinds het begin van 5.3 aangepast geweest, en je kan er dus meteen mee van start gaan. Bovendien kan je alleen al door alle quests in Townlong Steps af te ronden bijna tot Honored komen, zonder dailies dus. En kan je natuurlijk ook met drops (bv. van de Warbringers) je rep nog veel boosten.
As of 5.3: Shado-Pan and The August Celestials daily quests no longer have a faction prerequisite to be Revered with the Golden Lotus.
Shado Pan en Celestials zijn trouwens relatief trage rep grinds doordat je telkens maar een setje van 4 dailies krijgt (in tegenstelling tot Golden Lotus en Klaxxi) en als het je gaat om gear is dit het ondertussen amper nog waard :)
RampageNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:26:
Zijn er hier meer die sinds Patch 5.3 lag hebben in instances?

Home Latency komt nooit boven de 25 ms uit, terwijl de World Latency soms naar de 200 ms gaat wat gepaard gaat met 1-3 lag freezes.
Niet persoonlijk, maar blijkbaar vele anderen wel, na even zoeken kwam ik hierop uit, maar zelfs in het bijhorende thread op de wowfora word je niets wijzer ... WowBrowserProxy komt op verschillende plaatsen terug als "oorzaak" maar een echte oplossing lijkt er niet tussen te staan :/

[ Voor 29% gewijzigd door JimDB op 04-07-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zo, sub weer gecancelled. Weer helemaal klaar met de community.

3 HC's gedaan, 3 items gedropped die ik wou, 3x verloren aan idioten die voor hun OS needen. Helemaal klaar met mensen die denken alles maar te kunnen needen, en 0,0 rekening houden met anderen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
JimDB schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:36:
Shado Pan en Celestials zijn trouwens relatief trage rep grinds doordat je telkens maar een setje van 4 dailies krijgt (in tegenstelling tot Golden Lotus en Klaxxi) en als het je gaat om gear is dit het ondertussen amper nog waard :)
Ik moet die mounts nog hebben van ze, maar vond die dailies van Golden Lotus gewoon kut. Ik ben al Pandaria Loremaster. Dus die quests in Townlong heb ik al klaar. Dus alleen die dailies nog doen. Ik moet ook nog steeds beginnen aan Isle of Thunder. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:15:

Kwam Gisteren in Wintergraps weer mijn ehh Horde Shaman vriendje tegen, heel erg goed mijn best gedaan (en kan redelijk goed pvpen verder) maar kreeg hem gewoon niet neer, heb op de ringen en trinkets na alles Tyrannical

geinspect en hij had een ilvl 600 cloak en de rest zat allemaal rond ilvl 545!!! kom ik aan met mijn ilvl 496!

wordt echt hoog tijd voor een nieuw arena seizoen met een nieuwe tier gear want die elite gear heeft dezelfde stats als de Tyrannical set alleen een ander kleurtje dus daar heb je straks ook niks meer aan!

ook in BG's en arena kom ik steeds vaker extreem goed gegearde tegenspelers tegen en ik ben verder niet vies van een goed gevecht ofzo en vind het ook helemaal niet erg om ingemaakt te worden door iemand die beter speelt maar dit is best wel erg aan het worden vind ik.

blizzard zal het ook wel doorhebben en denk dat ze daarom in de nieuwe patch als je beide trinkets hebt die +10% pvp power erop gooien, maar dat is maar een tijdelijke fix helaas..

waarom gaan we niet gewoon terug naar "PvE gear zuigt in PvP" en "PvP gear zuigt in PvE" ?(ooow wacht door mijn 3% hit en expertise doe ik dat ook in PvE haha)

[EDITJE] : Sorry heb een beetje over "Hetzelfde item lvl" heengelezen! in dit geval is PvP gear beter voor PvP en PvE gear beter voor PvE, inderdaad mede door de stats, PvP power is echt een must als graag PvP doet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2013 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:23
Zo het heft even wat frusttratie gekost (mensen die traag reageren of net dat beetje RNG) maar eindelijk hebben wij ook eens Lei Shen neer!

Moet zeggen dat ik het nog steeds een briljant gevecht vind en er toch weer naar uitkijk om aan heroics te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Jaguar645 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:19:
Zo het heft even wat frusttratie gekost (mensen die traag reageren of net dat beetje RNG) maar eindelijk hebben wij ook eens Lei Shen neer!

Moet zeggen dat ik het nog steeds een briljant gevecht vind en er toch weer naar uitkijk om aan heroics te beginnen :)
Klinkt bekend. Lei Shen vind ik echt een van de beste gevechten die ik heb gedaan. Zit echt van alles in.

En stiekum hoop ik dat we veel te weinig sign-ups hebben voor zondag, zodat we misschien met een 10m groep nog een heroic kunnen proberen. Ji-Kun staat nog open deze week bijv. Moet ik alleen wel gekozen worden om mee te gaan... Maar moet lukken met m'n recente cijfers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja idd pvp gear is beter in alle instanced pvp omdat pve gear wordt terug geschaled naar ilvl 496. In world pvp zuigt het echter als je zo iemand tegenkomt met fully decked out (heroic) pve gear omdat daar niks wordt teruggeschaled en 65% baseline resillience voor die personen tegenwoordig wordt je ook niet vrolijk van. Pvp power zuigt overigens nog steeds redelijk (iig niet voor gemmen!). Die trinket set bonus in 5.4 hebben ze geimplementeerd omdat er over de jaren heen altijd super OP pve trinkets in pvp worden gebruikt (zelfs in MoP). Deze verandering maakt dat een stuk minder viable (hele goeie verandering imo :) )

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Begin een beetje gefrustreerd te raken met de guild/server waar ik in/op zit. Azjol-Nerub horde is zo dood als een pier. Er zijn maar 3 guilds die normal hebben gecleared en van de overige guilds zijn er nog maar weinig die uberhaupt voorbij durumu komen. De laatste 3-4 weken hebben we in onze guild een tekort aan MS dps en een surplus aan MS healers. Komt er altijd op neer dat we 2+ healers moeten benchen mits we ze niet moeten inzetten als OS dps om nog een raid te kunnen vullen.

Nu heb ik zelf een groot scala aan alts die ik zou kunnen inzetten enkel is het onmogelijk om een degelijke social/pug raid te maken die uberhaupt meer dan 1 á 2 bosses in ToT normal kan doodkrijgen. Ik kan dus met geen mogelijkheid het verschil tussen onze MS dps en mijn alt dps overbruggen omdat ik nog met VP/lfr gear rond loop terwijl zijn met normal/hc gear zitten. En nu zitten we onze MS tank(pala) zijn alt tank(monk) in de main raids te gearen. Wordt het nog moeilijker om een degelijke groep te maken om alts te kunnen gearen omdat hij dus locked is op zijn 2 tanks.

Afgelopen woensdag weer zo'n prut social/pug raid gehad. DPS die op Jin'rokh nog geen 80k dps halen, i kid you not. Laat staan al de focus lightning conduction en implosions daar gelaten. Wonder boven wonder in de 2.5 uur die we hebben 'geraid' nog horridon dood gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

http://nutech.nl/games/35...in-world-of-warcraft.html

Wtf. Ik hoop dat ze hier goed mee omgaan.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Misschien voorbode van f2p conversie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Las Vegas schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:01:

3 HC's gedaan, 3 items gedropped die ik wou, 3x verloren aan idioten die voor hun OS needen. Helemaal klaar met mensen die denken alles maar te kunnen needen, en 0,0 rekening houden met anderen.
:')

Ja want de 12 mensen die jij in deze HC's bent tegengekomen vertegenwoordigen de gehele community... :O

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Je speelt uiteindelijk gewoon voor de lol, omdat je het leuk vindt. Als dit maakt dat je het spelen niet meer leuk vindt, dan snap ik dat je er mee stopt. Na 3 dungeons is misschien alleen wat snel. Gelukkig kom ik meestal in fatsoenlijke groepen en zie ik dit gedrag maar zelden.

Al moet ik zeggen dat ik al heel lang geen hc dungeons heb gedaan en nog veel langer alleen maar overal blind op disenchant druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:33:
Ja idd pvp gear is beter in alle instanced pvp omdat pve gear wordt terug geschaled naar ilvl 496. In world pvp zuigt het echter als je zo iemand tegenkomt met fully decked out (heroic) pve gear omdat daar niks wordt teruggeschaled en 65% baseline resillience voor die personen tegenwoordig wordt je ook niet vrolijk van. Pvp power zuigt overigens nog steeds redelijk (iig niet voor gemmen!). Die trinket set bonus in 5.4 hebben ze geimplementeerd omdat er over de jaren heen altijd super OP pve trinkets in pvp worden gebruikt (zelfs in MoP). Deze verandering maakt dat een stuk minder viable (hele goeie verandering imo :) )
Helemaal mee eens, ik gooi er ook liever gems in met een primaire stat, vond het trouwens wel behoorlijk gierig dat toen ik malevolent gear verwisselde voor tyrannical dat er per set item gewoon iets van 40 pvp power minder op zat...op een upgrade nota bene, alle stats omhoog maar pvp power ging je op achteruit haha

snap zowieso niet echt waar alle ophef nou om kwam, als je met pvp craftables net begint wordt je ook afgemaakt, daar is het gearen toch voor? met pve gear precies hetzelfde daarom droeg je altijd pvp gear in pvp en pve gear in pve,als ze dat gewoon zo hadden gehouden was er niks aan de hand, als je even wat tijd erin steekt heb je zo een pvp offset als je zo nodig wilt pvpen.

en het werkt maar één kant op helaas, als je met je pvp spul pve land instapt krijg je helemaal niks maar zit je wel met te lage belangerijke stats aangezien ik als melee class maar 3% hit en expertise nodig heb, snap het gezeur op de forums ook wel maarja ik speel wow om lekker wat bg's & rbg's te doen en arena en heb geen zin om daar nou helemaal van uit me naad te gaan springen op een officieel forum haha zonde van de tijd toch?

was de afgelopen dagen weer Call to arms Isle of Conquest en de komende dagen is Alterac valley the Call to arms bg dus heerlijk voor pvp gearende guildies aangezien je een redelijk stabiele honor/conquest flow hebt dan, Engineering betaald zich ook dubbel en dwars uit op IOC , ik klim altijd op de linker toren(als je met je gezicht naar de gate kijkt in je basis) en als de Bg start spring ik er met mount en al af en gebruik ik de Goblin glider om een heel stuk af te snijden,ik land dan vlak voor de 2e brug, mount gauw en met de snellere speed als pally scheelt datweer cap tijd bij de docks en minder cap tijd = snellere voertuig spawn tijd! _/-\o_ heb hem meestal net gecapped als de eerste teamleden aankomen rijden op hun mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

IntToStr schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:00:
Je speelt uiteindelijk gewoon voor de lol, omdat je het leuk vindt. Als dit maakt dat je het spelen niet meer leuk vindt, dan snap ik dat je er mee stopt. Na 3 dungeons is misschien alleen wat snel. Gelukkig kom ik meestal in fatsoenlijke groepen en zie ik dit gedrag maar zelden.

Al moet ik zeggen dat ik al heel lang geen hc dungeons heb gedaan en nog veel langer alleen maar overal blind op disenchant druk.
was zo eng woensdag,deed lfr als dps,groep in 10m,geen gezeur onderweg,iedereen deed wat ie moest doen (zelfs bij Lei shen) en na 30 min ofzo stond ik weer buiten...wtf xD

maarre neuh,HC doe ik ook al tijden niet meer,totaal geen zin meer in en heb er niets uit nodig en de valor kan me redelijk gestolen worden :P

mijn guild is uitelkaar gevallen :( ben guildloos,nog geen idee wat ik ga doen,denk zelfs dat ik er maar even tussenuit ga als ik de legendary Q helemaal voltooid heb,moet nu nog die stomme dingen die bijna nooit droppen (in ieder geval altijd 1 nu bij Lei shen) :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik haal mijn plezier ook al lang niet meer uit dungeons. Daarom doe ik ze ook niet. Ik heb geen zin om iedere keer het gezeik te horen over dat min dps misschien niet goed is of wat dan ook en vervolgens weer gekickt wordt. Dat heeft de community voor mij verpest. Tot WotLK had ik nooit een character op max level. En laat dat hele gezeik van dps, gearscore etc... nu in wrath begonnen zijn. Ik heb hierdoor nooit echt het plezier in dungeons gevonden. Beetje jammer, want dungeons zijn wel leuk opzich. Ik ben nu gewoon te bang voor negatieve reacties over dps enzo. Moet er wel bij zeggen dat mijn autisme daar ook mee te maken heeft (bang voor het onbekende).

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 05-07-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) laat ik nu net compleet lvlen via dungeons :)

Het valt mij nog mee met het gezeik, en dat terwijl ik een tank probeer te zijn. Maar goed, hoe hoger mijn lvl wordt hoe zenuwachtiger ik wordt als ik net in een dungeon stap. De moeilijkheidsgraad zal toch ergens ook moeilijker worden.

Zit trouwens op Nagrand server, die is op zich best rustig, maar zit een leuke guild, al zeg ik het zelf. Geen vereisten voor raids, gewoon gemoedelijk lvlen, samen dungeons doen, en hulp aanbieden waar nodig. Ik vermaak me prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Hurtebise schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:03:
[...]

Misschien voorbode van f2p conversie?
Nou er niet vanuit gaan. Blizzard verdiend op dit moment meer dan genoeg met het huidige model. Overigens zal het me niks verbazen als de 'in-game store' richting Azië gaat en niet eens hier komt.

Echter mocht het wel richting US / EU komen, zou ik er niet wakker van liggen. Blizzard kenende zullen ze geen dingen verkopen die voordeel geven op mensen die er voor betalen. Eerder, mounts / pets / exp potions . Iets waar andere geen last van ondervinden.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Metian schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:36:
[...]

Nou er niet vanuit gaan. Blizzard verdiend op dit moment meer dan genoeg met het huidige model. Overigens zal het me niks verbazen als de 'in-game store' richting Azië gaat en niet eens hier komt.

Echter mocht het wel richting US / EU komen, zou ik er niet wakker van liggen mits. Blizzard kenende zullen ze geen dingen verkopen die voordeel geven op mensen die er voor betalen. Eerder, mounts / pets / exp potions . Iets waar andere geen last van ondervinden.
inderdaad,en waarschijnlijk oude sets die je kan kopen etc

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Woensdag was inderdaad een raid met Hmr, de slechtste raid die ik tot nu toe heb meegemaakt in de guild. Maarja wat wil je met 3 mains en verder wat alts, socials en vrienden van vrienden die nog nooit ToT in zijn geweest.

Ik moet zeggen, het was wel jammer dat Magaera niet goed te 2 healen was. Scheelde weinig, met iets meer dps was het zeker gelukt!

Ik ben trouwens op Frostmane een altje begonnen. Een shaman... Wat is dat toch een verschrikking? Mindless questen en één spell spammen. Zonder mount rond lopen voelt zo zinloos en traag!

Gister wel level 15 gehaald, dus meteen dungeons in. De ene keer kom je complete idioten tegen. Ik needde een item (leather agility - lijkt mee zeer legitiem voor een shaman op low level). Meteen moest ik van de huntard dood, en ging hij allerlei vieze dingen doen met mijn zusje, moeder en oma...

Best lollig, ik kan altijd wel lachen om dit soort kleuters... De volgende baas dropt een mace met Str. De hunter wint de roll met /need van de warrior tank. De tank vraagt netjes het item te traden, komt de hunter met dit antwoord: '[enchanting] I need it, f*ck you'. Ik kwam niet meer bij, ze bestaan nog!

Ik merk overigens wel dat de attitude per groep enorm verschilt, soms rag je door een instance met een groepje heirloom geared alts, de andere keer kom je een tank tegen die voor het eerst speelt :)

Ik ben inmiddels level 22 ofzo, maar het is nog een lange weg voor ik Vanilla uit ben. Daarna trek ik het meestal wat beter, dat levellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Misschien een hele domme vraag, maar ik heb nu een pvp hunter. Als ik nu ook pve wil gaan doen en dus een 2de armour set regel. Waar kan ik dan het beste mee beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-04 11:34
rolandos582 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:58:
Misschien een hele domme vraag, maar ik heb nu een pvp hunter. Als ik nu ook pve wil gaan doen en dus een 2de armour set regel. Waar kan ik dan het beste mee beginnen?
In principe kun je met je PvP set al de LFR's in, dat is een goed begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
FrankMennink schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:04:
[...]

In principe kun je met je PvP set al de LFR's in, dat is een goed begin
Ja, en vooral het gezeik op je PvP gear negeren, want die ga je geheid krijgen. Iedereen denk alleen maar aan zijn eigen loot in LFR. Dus doe jij gewoon hetzelfde hoe slecht dat ook is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-04 11:34
Zeror schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:09:
[...]
Ja, en vooral het gezeik op je PvP gear negeren, want die ga je geheid krijgen. Iedereen denk alleen maar aan zijn eigen loot in LFR. Dus doe jij gewoon hetzelfde hoe slecht dat ook is eigenlijk.
Sinds ze het nieuwe loot systeem hebben, heb ik geen enkele keer gezeik gehoord over dat iemand in PvP gear bezig was. Als de boss gewoon down gaat heeft iedereen lekker zijn eigen lootrolls en heb je dus niet dat iemand in PvP gear een item "steelt" van iemand in PvE gear. Ook is PvP gear tegenwoordig prima viable in PvE, doordat ze niet meer een stat op hoeven geven voor PvP Power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Alright thanks, ga ik gewoon in PvP gear heen en dan items looten en langzaam upgraden naar volledige PvE set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:08
Las Vegas schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:01:

Jammer om te horen :( Maar, in principe hoef je geen loot uit instances. Converteer justice points naar honour points en koop betere epics.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:57:
Woensdag was inderdaad een raid met Hmr, de slechtste raid die ik tot nu toe heb meegemaakt in de guild. Maarja wat wil je met 3 mains en verder wat alts, socials en vrienden van vrienden die nog nooit ToT in zijn geweest.

Ik moet zeggen, het was wel jammer dat Magaera niet goed te 2 healen was. Scheelde weinig, met iets meer dps was het zeker gelukt!
Het begint er al wat meer op te lijken Hulkie! ;) Heb zelfs nog 2 muntjes voor ToT! :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
hmr schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:05:
[...]

Het begint er al wat meer op te lijken Hulkie! ;) Heb zelfs nog 2 muntjes voor ToT! :D
Zou leuk zijn als we zondag verder kunnen waar we waren gebleven. 1 main extra mee en we leggen alles plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Nog even alle LFR's runnen en misschien een HOF/TOES normal doen! Heb die trinket van VP gekocht, 489 shoulders geloot, 502 lfr tierpiece. Jammer dat die Shammy die cloak won... hij had al een 516 en ik maar een 476 :)

[ Voor 57% gewijzigd door hmr op 05-07-2013 13:14 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik kan zondagochtend of zondagmiddag eventueel wel een x-realm raid doen als iemand interesse heeft. Is al even geleden dat ik de T14 raids gedaan heb bijv.

Volgens mij doe ik nu in m'n eentje net zoveel dps als 4 personen bij de start van T14, dus dps-wise heb je dan in ieder geval al geen issues meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

IntToStr schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:10:
Ik kan zondagochtend of zondagmiddag eventueel wel een x-realm raid doen als iemand interesse heeft. Is al even geleden dat ik de T14 raids gedaan heb bijv.

Volgens mij doe ik nu in m'n eentje net zoveel dps als 4 personen bij de start van T14, dus dps-wise heb je dan in ieder geval al geen issues meer :p
Add me even dan! Ik ga proberen dit weekend een t14 raid te organiseren :D zou leuk zijn als er veel tweakers meegaan!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Niet zoveel ervaring met Raids. Maar kan er nu maar 2 doen, die kun je toch oneindig blijven doen of heb ik dit mis?

En welke Realm spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Volgens mij kan je instances oneindig doen. Raids kan je 1x per week doen. Volgens mij resetten ze op woensdag.
Ikzelf speel op Ragnaros, volgens mij zijn er meerdere Tweakers die daar spelen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

hoe is jullie ervaring met het puggen van raids via openraid.eu ?

heb er onlangs een paar gedaan maar moet zeggen dat ik tot op heden nog geen geluk heb gehad.
of ik heb een totale whipe groep te pakken een RL die spontaan een "DC" krijgt maar tevens bij niemand meer in de realID lijst staat en nog veel meer van dit soort ellende.

ik had gehoopt op deze manier nog wat raids door te rennen daar we het als guild niet voor elkaar krijgen om een raid groep op te bouwen.

Puggen via Trade of LFG valt op Nordrassil helaas ook niet mee
hmr schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:14:
[...]
Add me even dan! Ik ga proberen dit weekend een t14 raid te organiseren :D zou leuk zijn als er veel tweakers meegaan!
Ik zal vanavond even je battle tag toevoegen als het goed is heb ik zondag toch niks op de planning staan.

[ Voor 23% gewijzigd door thunderlight op 05-07-2013 15:12 ]

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Als mijn vrouw weg is in het weekend bijv. probeer ik wel eens een raid te vinden, maar als dps is het me nog nooit gelukt om in een groep te komen. Altijd worden tanks en healers gezocht.

Elke pug op onze realm is ook gedoemd te mislukken. Iedereen die een beetje raid-waardig is zit al in een guild die raids doet.

Maar een tweakers run vind ik altijd leuk om te doen :) Probleem is zoals altijd alleen tijd... Maar zondag kan ik overdag dus wel.

Mijn battle tag is Haelden#2357 overigens. Ik zal hmr in ieder geval toevoegen (als ik het niet vergeet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

hmr schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:14:
[...]

Okey count me in. Hopelijk gaat het beter toen we FL deden in Cata.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 05-07-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de paar mensen hier die interesse in PvP hebben, vanavond om 7 uur begint een toernooi met veel bekende spelers. Te volgen op Twitch volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:26:
[...]

Ik moet die mounts nog hebben van ze, maar vond die dailies van Golden Lotus gewoon kut. Ik ben al Pandaria Loremaster. Dus die quests in Townlong heb ik al klaar. Dus alleen die dailies nog doen. Ik moet ook nog steeds beginnen aan Isle of Thunder. :P
Moet ik ook nog altijd hebben, sta trouwens op 115 mounts, dus nog wel een eind verwijdert van de 150 mijlpaal, maar door gold issues (ik ben zo arm als een straathond) komen ze er maar héél traag bij.

Golden Lotus dailies vond ik van alle MoP dailies trouwens de leukste om te doen :D Zeer simpele quests die je in een paar minuten klaar hebt en een aantal verschillende hubs die wisselen doorheen de dagen, echt goed. Shado Pan en Celestials vind ik gewoon te traag gaan, maar een maximum aan 4 quests per dag is gewoon te weinig imo, maar goed misschien heb je dan minder het gevoel dat het echt een verplichting is aangezien je er direct van af bent ... De dagelijkse rep bonus voor je eerste dungeon sinds 5.3 vond ik ook wel een goed idee, maakt je minder afhankelijk van alleen die rot dailies :)
Jaguar645 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:19:

Gratz ! Lei Shen is inderdaad een eindbaas om U tegen te zeggen, en nu op naar je HC progress want dat zal waarschijnlijk niet lang meer op zich laten wachten :)
temp00 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:33:
*knip*
Die trinket set bonus in 5.4 hebben ze geimplementeerd omdat er over de jaren heen altijd super OP pve trinkets in pvp worden gebruikt (zelfs in MoP). Deze verandering maakt dat een stuk minder viable (hele goeie verandering imo :) )
Juist in 5.3 hebben ze het terug mogelijk gemaakt om gebruik te maken van PvE trinkets in PvP --'
Tot en met 5.2 waren PvP trinkets weer the way to go voor arena's en rbgs, maar sinds 5.3 en de gekomen veranderingen is bv. (voor str-based melee dps) de relic of xuen een BiS voor in arena's ... Goed dat ze dit in 5.4 dan meteen terug fixen :/
Het zou gaan om een soort van boost (hopelijk alleen geen PayToWin situatie :s) en zou overigens niet overal verkrijgbaar zijn. Laat het ons hopen !
We are currently exploring the possibility of adding a way for players in certain regions to make purchases directly within the game. As part of this process, elements related to this will be appearing on the PTR. We’ll provide additional updates on our plans as development progresses.

My guess would be Korean regions, since you have to pay by the hour and they've already implemented Korean-only changes like special loot ilvls for 25-player raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Er is een drama aan de gang bij Method. Er zijn 7 members uit de vaste raid groep weg uit de guild. En de Method is weer nieuwe members aan het aannemen.

Er is nog niet echt duidelijk wat er nu precies gaande is. De een zegt dat Guild Leader van Method gehacked is. De ander zegt dat ze gewoon een flinke opruiming gedaan hebben. Er is niet veel info over te vinden wat er precies gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zeror schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:12:
Er is een drama aan de gang bij Method. Er zijn 7 members uit de vaste raid groep weg uit de guild. En de Method is weer nieuwe members aan het aannemen.

Er is nog niet echt duidelijk wat er nu precies gaande is. De een zegt dat Guild Leader van Method gehacked is. De ander zegt dat ze gewoon een flinke opruiming gedaan hebben. Er is niet veel info over te vinden wat er precies gaande is.
Maatje van me die in Method zit is ook al een week niet meer online geweest :o Zal 'm eens op FB vragen vanavond.

@Kapoen, daar kwam ik ook achter inderdaad. Gister was gewoon even ergenis, vandaag gaat het al beter.

Net was weer hilarisch trouwens. Ik had crappy 435 pants, dus ik denk ik koop even die pvp 458 pants voor 1k. Nou fijn, zo gezegd zo gedaan. Doe ik daarna een HC, droppen 463 pants. Nou an sich ook prima, dus gemmen en enchanten.

Doe ik gelijk daarna Nalak, krijg ik 522 tier pants :D :9 Maar ik klaag niet hoor, haha.

edit: Toch grappig, vorige week bestond deze char nog niet. En nu ik dit typ al 472 ilvl.

[ Voor 4% gewijzigd door London op 05-07-2013 16:15 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
@Method drama: blijkbaar is er een officer gehacked die alle guild members met lagere rank /gkick heeft gedaan en de guild bank even heeft leeggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Zeror schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:12:
Wow dat is ook wel plots :o Gisteren nog een paar PTR videos gezien van hun en ook Preach (ex-Method) had er niks van gezegd in zijn daily die hij compleet aan Siege of Orgrimmar had besteedt, met beelden van Method!

Net in de voorbereiding van 5.4 trouwens, ook niet echt een goed moment :|
Las Vegas schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:14:
@Kapoen, daar kwam ik ook achter inderdaad. Gister was gewoon even ergenis, vandaag gaat het al beter.

edit: Toch grappig, vorige week bestond deze char nog niet. En nu ik dit typ al 472 ilvl.
RNG en sommige spelers zijn nu eenmaal (af en toe) rot, maar zo een dingen moet je soms gewoon negeren, het gebeurt nu eenmaal. Samenspelen met guildies en vrienden beperkt het aantal keren dat dit voorvalt trouwens, dus zoek je gewoon een leuke guild en ja, rng kan je nou eenmaal niets aan veranderen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:35:
:) laat ik nu net compleet lvlen via dungeons :)
Low level instance spam ftw _/-\o_ Het levelt gewoon zo snel, en als tank heb je toch bijna altijd instant queue pops.

@Dungeondiscussie: De dungeons die met MoP meegekomen zijn vind ik nou ook niet de besten, maar soms is het gewoon eens leuk om deze met een aantal guildies te doorlopen voor VP of rep, zeker als je ze helemaal outgeared :)

Wel jammer dat er met de patches geen extra dungeons bijgekomen zijn en dat je tijdens het levellen telkens met dezelfde (~2) dungeons zit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige "lastige" zijn de professions, daar heb ik echt nog helemaal geen klap aan gedaan, dus geen first aid, fishing, cooking of iets anders. Ben gewoon alleen maar druk met levelen.

Ofwel ik stop ff rond lvl60 met levelen om mijn professions wat op te krikken, of doorknallen naar 90 en dan maar professions kiezen.

Hoe doen jullie dat met alts? Nemen jullie de tijd om ook professions te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik niet. Ik knal altijd z.s.m. door naar max level, en dan focus ik op de randzaken als professions, dailies e.d.

Hoewel het best handig kan zijn om sommige professions samen met je char te levellen, zoals bijv. enchanting (d/e feest in dungeons) of leatherworking + skinning (skinning omnom)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Op mijn mage heb ik enchanting en tailoring wel meteen gedaan. In die dungeons krijg je uiteraard veel cloth en kun je ook items disenchanten voor mats. Achteraf zou veel duurder zijn geweest.

Nu op m'n druid doe ik het achteraf, zeker omdat het mijn gathering toon wordt, dus mining + herbalism. Beetje rondvliegen in flightform en alles oppakken wat ik tegenkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik maar mining en blacksmithing op pak met deze paladin. Die heb ik nog niet, en lijkt me het meeste te passen bij mijn plate-wearing pala. Maar dan wel pas als ik rond endgame zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:34:
Het enige "lastige" zijn de professions, daar heb ik echt nog helemaal geen klap aan gedaan, dus geen first aid, fishing, cooking of iets anders. Ben gewoon alleen maar druk met levelen.

Ofwel ik stop ff rond lvl60 met levelen om mijn professions wat op te krikken, of doorknallen naar 90 en dan maar professions kiezen.

Hoe doen jullie dat met alts? Nemen jullie de tijd om ook professions te levelen?
Tijdens het levellen is het gewoon (té) moeilijk om je professions op pijl te houden, doordat je bijvoorbeeld als miner zal moeten minen in questgebieden die je onderhand al voorbij geleveled bent door een aantal dungeons te doen.

Vandaar dat je best gewoon doorlevelt en later werk maakt van je proffs, tijdens het levelen heb je die toch niet echt nodig, en pas op max level komen de voordelen ervan te boven. Bovendien kan je op maxlevel je proffs veel sneller levelen doordat je gebruik kan maken van flying mounts, je kan beesten oneshotten, etc.

Dus uit eigen ervaringen zou ik gewoon wachten tot je 90 bent en er dan eens aan beginnen, heb ik zelf ook onlangs gedaan, en ik zou het niet anders doen :)

(Al hangt het natuurlijk wel af van je professions :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Maar als ik het goed heb, je doet de volledige Raid. Krijg je points en van die points koop je weer gear?
De bosses zelf droppen geen gear?

Heb nu mijn pvp gear deels vervangen door Raven Lord's Gloves & Raiment of blood and bone.
Even laten maken bij mijn leatherworker.

Raids kun je overigens ook Cross Realm doen toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
rolandos582 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:48:
Maar als ik het goed heb, je doet de volledige Raid. Krijg je points en van die points koop je weer gear?
De bosses zelf droppen geen gear?
Die droppen ook gear. Die zijn over het algemeen ook ietsjes beter dan de gear die je kan kopen.
Heb nu mijn pvp gear deels vervangen door Raven Lord's Gloves & Raiment of blood and bone.
Even laten maken bij mijn leatherworker.

Raids kun je overigens ook Cross Realm doen toch? ;)
Raids kunnen ook cross-realm, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Tijdens de raid krijg je Valor Points, zowel van bosses als van sommige elite mobs. Met Valor Points kan je een beperkte hoeveelheid aan gear kopen bij een aantal vendors (die gear verkopen met een ilevel dat even hoog is als de huidige normal raids).

Bosses zelf droppen wél gear, namelijk 2 pieces in een 10 man raid en 6 pieces in 25 man raid. Bovendien kan je sinds MoP ook gebruik maken van coins (die je kan krijgen met behulp van een weekly quest of met een weekly scenario) die je de mogelijkheid geven een extra roll te doen en dus een extra kans geven om loot te krijgen. (Als je met deze coins geen loot krijgt, wordt de kans dat je volgende keer wel loot krijgt met een coin verhoogt)

Onderhand kan je MV, HOF en TOES al cross realm doen (net als andere oude raids), de huidige tier daarentegen (ToT) kan je nog niet cross realm doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hmm, heb nu een tweetal raids gedaan maar heb nog geen items voorbij zien komen.

Bij de world bosses heb ik dat wel gezien, gewoon random wat items verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Dat is omdat sinds begin MoP je niet meer de kans hebt om Need of Greed te rollen op items die droppen van een boss in LFR. Wanneer een boss dood gaat wordt er in plaats van loot te verdelen dmv het Need Before Greed systeem gebruik gemaakt van een systeem dat iedereen in heel de raid een kans geeft een item te winnen, het corps van de boss bevat dus geen loot, maar via een RNG systeem wordt bepaalt wie er loot krijgt en wat ie krijgt.

Bij de World Bosses is dit hetzelfde, wie er loot krijgt, en wat die persoon krijgt wordt at random bepaald en de "verliezers" krijgen een zakje met coins.

Dit is wel enkel het geval bij LFR mode raids en World Bosses! Bij normal en HC mode raids wordt er nog steeds loot verdeelt dat geloot wordt van het corps van de boss, en waar personen die het item nodig hebben op kunnen rollen mbv Master Looter of Need Before Greed.

[ Voor 18% gewijzigd door JimDB op 05-07-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
JimDB schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 17:07:
Dat is omdat sinds begin MoP je niet meer de kans hebt om Need of Greed te rollen op items die droppen van een boss in LFR. Wanneer een boss dood gaat wordt er in plaats van loot te verdelen dmv het Need Before Greed systeem gebruik gemaakt van een systeem dat iedereen in heel de raid een kans geeft een item te winnen, het corps van de boss bevat dus geen loot, maar via een RNG systeem wordt bepaalt wie er loot krijgt en wat ie krijgt.

Bij de World Bosses is dit hetzelfde, wie er loot krijgt, en wat die persoon krijgt wordt at random bepaald en de "verliezers" krijgen een zakje met coins.

Dit is wel enkel het geval bij LFR mode raids en World Bosses! Bij normal en HC mode raids wordt er nog steeds loot verdeelt dat geloot wordt van het corps van de boss, en waar personen die het item nodig hebben op kunnen rollen mbv Master Looter of Need Before Greed.
Klopt, dat is het enige wat ik gekregen heb. Gemiddeld zo'n 30G per zakje.
Vroeger was het dus allemaal een stuk beter.

Bovendien moet je Raid 1 doen om Raid 2 te unlocken?
Heb nu namelijk 5 raid's unlocked en bij andere staat dan : Achievement nog niet behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

rolandos582 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:21:
[...]

Klopt, dat is het enige wat ik gekregen heb. Gemiddeld zo'n 30G per zakje.
Vroeger was het dus allemaal een stuk beter.

Bovendien moet je Raid 1 doen om Raid 2 te unlocken?
Heb nu namelijk 5 raid's unlocked en bij andere staat dan : Achievement nog niet behaald.
Heb tot nu wel wat geluk gehad met wat LFR-loot. En je moet inderdaad raid 1 doen om raid 2 te unlocken in meeste gevallen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Als je 20 Elder coins hebt (makkelijk te behalen in Troves of the Thunder King), kan je MSV/HoF/ToES LFR blijven doen. De eerste keer kan je loot krijgen, maar de bonus rolls kan je oneindig blijven doen als je genoeg Elder coins hebt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Jerry schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:58:
Als je 20 Elder coins hebt (makkelijk te behalen in Troves of the Thunder King), kan je MSV/HoF/ToES LFR blijven doen. De eerste keer kan je loot krijgen, maar de bonus rolls kan je oneindig blijven doen als je genoeg Elder coins hebt :).
Moet ik weer tijd investeren in Elder coins. Boringg }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die elder coins zijn heel makkelijk te halen hoor en je hebt er best vaak loot uit.

Ga naar Isle of Thunder en kill wat van die rare spawn mobs (ff googlen op een spawnkaartje) dan krijg je een epic key die je in kan leveren in die grot op dat eiland en dan mag je een mini instance doen van 5 minuten waarin je zoveel kistjes meot openen als je kan en dan heb je heel vaak al 10-15 van die elder coins te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 19:45:
Die elder coins zijn heel makkelijk te halen hoor en je hebt er best vaak loot uit.

Ga naar Isle of Thunder en kill wat van die rare spawn mobs (ff googlen op een spawnkaartje) dan krijg je een epic key die je in kan leveren in die grot op dat eiland en dan mag je een mini instance doen van 5 minuten waarin je zoveel kistjes meot openen als je kan en dan heb je heel vaak al 10-15 van die elder coins te pakken
Troves of the Thunder King minigame is dat dan. Is het wel de moeite waard om Elder Charms te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ligt het aan mij of is die Hivelord van de Shado Pan dailies gewoon enorm kut om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Vanmiddag begonnen met Raid gear halen met mijn PvP gear.

2 items gekregen via mijn leatherworker
Vanavond even alle world bosses gekregen en ze waren lief voor me. 2 items!!

Nu dus 4 items, zometeen ff weer raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
rolandos582 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 20:25:
[...]

Troves of the Thunder King minigame is dat dan. Is het wel de moeite waard om Elder Charms te halen?
Zeker wel, omdat, net als Jerry al zei, je met deze coins extra rolls kan blijven inzetten op bosses waar je echt loot van nodig hebt. Hierdoor wordt het gearen véél sneller doordat je als je alle LFRs zou doen je op iedere boss een tweede kans zou krijgen, en dat in LFRs waar de drop chance reeds verhoogt is. Bovendien duurt het maar heel even om ze te krijgen, dus zeker doen :)
Zeror schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 21:58:
Ligt het aan mij of is die Hivelord van de Shado Pan dailies gewoon enorm kut om te doen?
Op laag item level kunnen sommige dailies soms inderdaad nog voor wat problemen zorgen een tip voor deze is in elk geval dit al:
For those of you who cannot burn this boss down fast, or use a slower strategy, the workers are all low health and aoe'd down pretty easily. The damage they do is not deadly, but don't have more than one set up at a time if you can't self-heal easily, kiting them around worked great.
Maar in het algemeen als hunter: keep moving and keep your pet alive :)

[ Voor 36% gewijzigd door JimDB op 06-07-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er überhaupt nog nieuw world of warcraft. ik zeg niet wow slecht maar verjaar door jaren heen. En voor nieuwe spelers zoals eisen zoveel eisen om te spelen heb ik zelf wel vier maanden gespeeld. Nadat geen raiding guild kon vinden en over gestapt naar aion 4.0 NA en Lol. Ik vind game meer aantrekker moeten maaken starters
Hoorde dat ze aan nieuwe mmo aan het werken. In het nieuws zag ook wow spelers verliest denk dat het eindelijk tijd om nieuw leven in blazen wow

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2013 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Met de rare's heb ik weinig geluk zie ik. Al zo'n 7 gekild en nog niks.

Je kunt ook Throme's looten hoorde ik? Heb er 1 geloot en kreeg een onderdeel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:08
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 19:45:

Zijn die rare's te solo-en? Als ik op zoek ga naar een key zoek ik meestal gewoon naar de gele/gouden kist die je eenmaal per week kan looten. Er zijn maar een aantal plaatsen waar dat ding spawned.

Soms krijg ik ook een key van gewone mobs, daardoor hebben al mijn level 90 chars nog steeds een key of drie op voorraad :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 01:54:
Komt er überhaupt nog nieuw world of warcraft. ik zeg niet wow slecht maar verjaar door jaren heen. En voor nieuwe spelers zoals eisen zoveel eisen om te spelen heb ik zelf wel vier maanden gespeeld. Nadat geen raiding guild kon vinden en over gestapt naar aion 4.0 NA en Lol. Ik vind game meer aantrekker moeten maaken starters
Hoorde dat ze aan nieuwe mmo aan het werken. In het nieuws zag ook wow spelers verliest denk dat het eindelijk tijd om nieuw leven in blazen wow
Hangt er vanaf wat je verstaat onder 'nieuwe world of warcraft'. Een nieuwe expansion pack zal hoe dan ook komen, een nieuwe World of Warcraft zal er niet gauw komen (WoW2).

Wat bedoel je echter met eisen? Welke eisen bedoel je?

Denk ergens niet dat het moeilijk is voor mensen om te beginnen met World of Warcraft, ze moeten alleen als ze nieuw zijn naar mijn mening niet meteen naar de hoogste level willen gaan. Een gezellige social-guild zoeken vanaf start en zoveel mogelijk genieten van de wereld. Af en toe een dungeon doen en/of pvp-en.

Overigens zal de ervaring anders zijn dan vroeger, ik kan me namelijk nog herinneren dat ik super blij was om eindelijk genoeg gold te hebben om me eerste mount te kunnen kopen op level 40.

Wat betreft de nieuwe MMO van Blizzard, daar is nog helemaal niks over bekend, alleen de werknaam "TITAN". Voor de rest is het kwestie van geduld en tijd voor we meer informatie krijgen. Maar heb wel vertrouwen in Blizzard dat hun weer een top MMO neer kunnen zetten.

Nieuwe leven blazen in WoW is lastig, ik zou bijvoorbeeld niet weten hoe je dit het beste kan doen.

Gisteren me Shaman naar 90 geholpen en me teller staat nu op 3 characters op maxed level. Gek genoeg heb ik de smaak te pakken dus begin ik vandaag maar met de 4e en 5e characters..

Merk meteen hoe lastig het is om een leuke combi te vinden kwa race + class.. Troll is awesome, maar heb er al twee en wil graag is keer afwisselen met een andere race. Alleen ben ik weer zo kieskeurig als maar kan. :O

[ Voor 22% gewijzigd door Metian op 06-07-2013 13:25 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Hoe level jij je chars dan Metian?

Heb je daar nog speciale manieren voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Metian schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 13:21:
Denk ergens niet dat het moeilijk is voor mensen om te beginnen met World of Warcraft, ze moeten alleen als ze nieuw zijn naar mijn mening niet meteen naar de hoogste level willen gaan. Een gezellige social-guild zoeken vanaf start en zoveel mogelijk genieten van de wereld. Af en toe een dungeon doen en/of pvp-en.
Ergens vind ik het wel jammer dat er teveel gefocust wordt op endgame content.

Straks komt bijvoorbeeld dat Proving Grounds in het spel en ben bang dat ook weer voor end game zal zijn. Terwijl het juist zo belangrijk is dat er ook gekeken wordt naar een manier om spelers hun spells te laten leren. Dat wordt welgeteld 1 maal gedaan met 1 spell per class dat is op level 3. Veel te weinig. Ze zouden dat met iedere spell moeten doen. En dan niet 1 quest om een keer te doen, maar ook met een extra praktijk quest ofzo. Dan zouden spelers hun spells veel beter snappen denk ik.
Een andere methode kan zijn dat er elke 10 levels een class challenge quest komt waarin je class kennis op de proef wordt gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

rolandos582 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 14:11:
Hoe level jij je chars dan Metian?

Heb je daar nog speciale manieren voor?
Meestal level ik zo snel mogelijk naar level 15 om toegang te krijgen tot de LFD daarna matig ik vaak de snelheid met questen en begin ik vaak ook met professions. Lekker rustig aan questen en standaard de LFD aanzetten (afhankelijk van me class hoe snel dit gaat).
Zeror schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 14:12:
[...]

Ergens vind ik het wel jammer dat er teveel gefocust wordt op endgame content.

Straks komt bijvoorbeeld dat Proving Grounds in het spel en ben bang dat ook weer voor end game zal zijn. Terwijl het juist zo belangrijk is dat er ook gekeken wordt naar een manier om spelers hun spells te laten leren. Dat wordt welgeteld 1 maal gedaan met 1 spell per class dat is op level 3. Veel te weinig. Ze zouden dat met iedere spell moeten doen. En dan niet 1 quest om een keer te doen, maar ook met een extra praktijk quest ofzo. Dan zouden spelers hun spells veel beter snappen denk ik.
Een andere methode kan zijn dat er elke 10 levels een class challenge quest komt waarin je class kennis op de proef wordt gesteld.
Het zou inderdaad een mooie optie zijn, ik vraag me alleen af hoe in verre dit haalbaar is en of spelers echt iets leren. Maar zelfs op lv.90 kom ik nog onwetende tegen in dungeons enz.

Dat ze teveel focussen op end-game ben ik het wel mee eens, wat ik jammer vind (en ook wel logisch is) is dat er niet af en toe met nieuwe patches iets komt voor lagere levels.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Metian schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 15:16:
[...]

Meestal level ik zo snel mogelijk naar level 15 om toegang te krijgen tot de LFD daarna matig ik vaak de snelheid met questen en begin ik vaak ook met professions. Lekker rustig aan questen en standaard de LFD aanzetten (afhankelijk van me class hoe snel dit gaat).
Juist en hoelang doe je dan gemiddeld over 1-90?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

rolandos582 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 15:36:
[...]

Juist en hoelang doe je dan gemiddeld over 1-90?
Lastig te zeggen eigenlijk, laatste weken heeft me studie meer van me gevraagd waardoor ik minder kon spelen . Maar het hangt er ook vanaf in hoeverre ik me er voor open stel om te levelen, soms heb ik van die dagen dat ik alleen maar bezig ben met andere dingen buiten questen etc.

Ik zou zeggen, rustig aan doen en genieten en niet teveel focussen op de hoogste level. Zeker niet in het begin.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik doe altijd vrij lang over het levelen. Ik doe vaak ook alleen maar dungeon's om te levelen. Omdat dit simpelweg het leukste is om te doen, die quests die je normaal vind, vind ik 3x niks. Krijg 10 dingen van dit, kill 20 monsters van die.

Heb nog een Blood DK en een Night Elf Druid die ik moet levelen.

Als jullie trouwens weer raids gaan doen. Ik ben van de partij! Met die cross realm's moet dat kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Metian schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 15:16:
Dat ze teveel focussen op end-game ben ik het wel mee eens, wat ik jammer vind (en ook wel logisch is) is dat er niet af en toe met nieuwe patches iets komt voor lagere levels.
Ik heb het eens getweet aan Ghostcrawler. Hopelijk gaat ie er op reageren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Juist in MoP hebben ze het low-lvl gebeuren verbeterd als je het mij vraagt. In Cata deden ze al een poging met die nieuwe indeling en het veranderen van het oude landschap, maar pas nu komt het echt in beter vorm.

Al zijn er nog zat verbeterpunten, maar dit zal waarschijnlijk nooit echt goed kunnen komen. Zo verpesten heirlooms in mijn ogen een deel, of de BoE items vanaf lvl 78 (zwaar OP). Zo loop je als lvl 84 zijnde met een ivl 440 item, iets wat in het begin van MoP gewoon dungeongear was. Weliswaar zitten ze nu op ilvl 608 max geloof ik? Die verschillen zijn allemaal zo belachelijk geworden, zo ver uit verband gerukt dat die overgangen kut zijn.

Zelf heb ik momenteel een 84 holy paladin, en god wat is het vanaf 80 kut in dungeons. Iedereen doet alsof ze nog in classic dungeons lopen waar iedere halve tak kan tanken. Terwijl juist de periode van 80-85 (Cata) erg moeilijk was voor healers mbt manaproblemen.Dit zit er nog deels in en hier is dan ook duidelijk een overgang merkbaar van de ene naar andere expansion.

Maar zoals al gezegd, denk ik niet dat dit zal verdwijnen. Het enige wat ik wil zien is die dooie servers weg/migreren. En toch die 0,0000000000000001% kans op servers voor een expansion, dat het weer was zoals toen in TBC. Die gameplay mis ik toch wel, en als ik dat overnieuw kon doen op die exact zelfde manier zou ik het zo doen. Geen heirlooms, geen +10% hp/xp/etc in dungeons, geen normal mobs die voorheen elite waren. Alles nu is gewoon McDonald sized: een big-size kindermenu.

Door al die veranderingen is het levellen niet speciaal meer, het doel is nu "hoe word ik asap 90". Questlines op lowlvl heb je amper af of ze zijn grey geworden, zo snel ga je door de low-lvl's heen omdat alle focus daarop ligt. End content die begint op ilvl 330 en nu zit op ilvl 608, hoezo fucked up? Er zit zelfs verschil tussen een lvl 90 en een andere lvl 90!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dat zie ik ook wel dungeons, elke mafkees tegenwoordig denkt dat hij kan tanken en gebeurt ook. Als ik que als tank ben ik nog bezig met mijn huidige pull of de volgende word al weer gepulld door een of andere hunter.

En het is helemaal bizar als jij als DK que'ed en je zit vervolgens met nog 2 of 3 andere DK's. Probeer dan maar is aggro te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Ik heal graag, maar momenteel is er een bug (althans ik neem aan dat het een bug is). Als ik wissel van zones dan reset m'n manabar naar bijna leeg (zelfde als met een lvl-up; manabar leeg ipv vol). Ik kom dus elke dungeon/bg/etc.. in met een vrijwel lege manabar. En veelal is type 'gogogo' tegenwoordig, tanks kijken niet eens of de healer en dps meekomen. Ik zit mana te drinken, so what? Gogogo!

Vandaag ook weer mooie dingen:
- Tank (monk) gebruikt roll en onze dps valt achter, boss engaged, 2/3 dps buiten gesloten. Reply tank: you should know how to use your aspects. Hij refereerde hier aan de hunter die achter bleef. Monk tanks vergeten vaak dat niet iedereen roll-roll kan doen en zo 50 yards verder is.
- Balance druid in een dungeon pulled voor de 2e keer met Starfall, ik zeg dit netjes en vraag of hij wil opletten. Het is namelijk nogal moeilijk iedereen in leven te houden als je opeens dubbele packs hebt. Reply druid: tell that to my starfall! I cant help it..

Oh lord.. hehe. Maargoed, dit is iets wat door alle veranderingen komt en daar doe je niks aan. Alles heeft voor en nadelen, maar dungeons/raids zijn vaak alleen leuk in een eigen groep zonder retards. In LFG heb je zo'n groep niet al te vaak.

Nog 5 levels en m'n eerste 90 pally is een feit, mijn nr.4 in de lineup.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Wat is je naam? Wellicht hebben we wel eens samen een dungeon gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Video van onze Ra-den kill. Gemaakt door een zeer getalenteerde SPriest. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xCQL1cZw5HU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
junglebeast schreef op zondag 07 juli 2013 @ 01:34:
Video van onze Ra-den kill. Gemaakt door een zeer getalenteerde SPriest. :)

[video]
Netjes, prima kwaliteit ook. Jullie zitten allemaal in dezelfde guild/realm?
En dan ook nog eens skype/ts3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Freaky Maus schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 23:21:
Ik heal graag, maar momenteel is er een bug (althans ik neem aan dat het een bug is). Als ik wissel van zones dan reset m'n manabar naar bijna leeg (zelfde als met een lvl-up; manabar leeg ipv vol). Ik kom dus elke dungeon/bg/etc.. in met een vrijwel lege manabar. En veelal is type 'gogogo' tegenwoordig, tanks kijken niet eens of de healer en dps meekomen. Ik zit mana te drinken, so what? Gogogo!

Vandaag ook weer mooie dingen:
- Tank (monk) gebruikt roll en onze dps valt achter, boss engaged, 2/3 dps buiten gesloten. Reply tank: you should know how to use your aspects. Hij refereerde hier aan de hunter die achter bleef. Monk tanks vergeten vaak dat niet iedereen roll-roll kan doen en zo 50 yards verder is.
- Balance druid in een dungeon pulled voor de 2e keer met Starfall, ik zeg dit netjes en vraag of hij wil opletten. Het is namelijk nogal moeilijk iedereen in leven te houden als je opeens dubbele packs hebt. Reply druid: tell that to my starfall! I cant help it..

Oh lord.. hehe. Maargoed, dit is iets wat door alle veranderingen komt en daar doe je niks aan. Alles heeft voor en nadelen, maar dungeons/raids zijn vaak alleen leuk in een eigen groep zonder retards. In LFG heb je zo'n groep niet al te vaak.

Nog 5 levels en m'n eerste 90 pally is een feit, mijn nr.4 in de lineup.
Herkenbaar. Dit had ik afgelopen week nog toen ik met me Shaman even ging healen in een dungeon. Ik kom binnen en meteen riep ik dat ik wat mana nodig had. En nog geen seconden later stond de tank al tussen de mobs in.

Wel nog geprobeerd te healen met het kleine beetje mana. Alleen tank was overmoedig en had teveel mobs gepakt. Conclusie: Ik was de noob 8)7

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Dus, ook maar uit verveling een Horde alt gemaakt op Ragnaros (nadat ik meerdere mensen hier ook een alt zag maken.. nu nog even een kwestie van bedenken wat ik wil gaan worden... misschien een keer geen druid.. heb er al 8 of 9 of zo ^^).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

GM's _O_ Weer 2 namen voor me vrijgemaakt. Als je het maar netjes vraagt doen ze niet moeilijk, en deleten ze de chars die de naam eerst hadden (mits inactief).

Cersei the Insane _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Las Vegas schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:31:
GM's _O_ Weer 2 namen voor me vrijgemaakt. Als je het maar netjes vraagt doen ze niet moeilijk, en deleten ze de chars die de naam eerst hadden (mits inactief).

Cersei the Insane _O_
Dat is wel gruwelijk! Goed geregeld. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
Zo verpesten heirlooms in mijn ogen een deel, of de BoE items vanaf lvl 78 (zwaar OP).
Ze verpesten helemaal niets, je bent immers niet verplicht om heirlooms te gebruiken.
Ik zelf vind het wel fijn, ben nu het "vakantie" is in onze guild een altje aan het levellen en als je veel van die content de 5e (of bij nieuwere content de 2e-3e keer) doet dan heb je t wel gezien en zijn heirlooms echt een uitkomst.
Dat zie ik ook wel dungeons, elke mafkees tegenwoordig denkt dat hij kan tanken en gebeurt ook. Als ik que als tank ben ik nog bezig met mijn huidige pull of de volgende word al weer gepulld door een of andere hunter.
Op mn levelling alt tank/heal ik nu (naar gelang de vraag in lfd) maar als een hunter of mage tank wil spelen dan laat ik hem gewoon tanken, na een paar keer dood te zijn gegaan houden ze wel op.

[ Voor 33% gewijzigd door blouweKip op 07-07-2013 17:00 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
blouweKip schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:56:
[...]

Op mn levelling alt tank/heal ik nu (naar gelang de vraag in lfd) maar als een hunter of mage tank wil spelen dan laat ik hem gewoon tanken, na een paar keer dood te zijn gegaan houden ze wel op.
Dat doe ik ook zeker, You pull = You tank.

Maar daar waren ze niet zo blij mee en al een paar keer voor gekickt. In ieder geval krijg ik er altijd een hoop gezeik mee van die noobs.

Overigens welke heirlooms gebruiken jullie? Je hebt ze namelijk van 5% en 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

rolandos582 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:33:
[...]

Dat is wel gruwelijk! Goed geregeld. d:)b
Inderdaad! Soms doen ze moeilijk, maar het is me nu al bij 4 namen gelukt om ze vrij te maken.

Harmony, Elizabeth en nu dan Cersei & Margaery. Fijntjes hoor als het wél lukt.

Ook nog 4 items opgevist uit Terrace, waaronder tier helm en shoulders & axe van Sha. Dat ding heb ik ondertussen al 4x gewonnen, 3x op warrior (1x d/e) en nu dus 1x op DK.

Die tiersets van Dks sluiten best goed op elkaar aan btw!

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/33w8u1h.jpg

edit: Alleen zo lelijk dat die NE-oren altijd uit je helm komen :')

[ Voor 4% gewijzigd door London op 07-07-2013 17:08 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Las Vegas schreef op zondag 07 juli 2013 @ 17:04:
[...]

Inderdaad! Soms doen ze moeilijk, maar het is me nu al bij 4 namen gelukt om ze vrij te maken.

Ook nog 4 items opgevist uit Terrace, waaronder tier helm en shoulders & axe van Sha. Dat ding heb ik ondertussen al 4x gewonnen, 3x op warrior (1x d/e) en nu dus 1x op DK.

[afbeelding]

Lukt mij nou nooit, altijd gaan ze moeilijk doen haha.

Maar die look vind ik niks, heb veel betere gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Las Vegas schreef op zondag 07 juli 2013 @ 17:04:
[...]

[afbeelding]

Hoop dat Blizzard dit is keer oplost met de nieuwe player models. Hekel er ook altijd aan om me tusks van me Troll door een helm heen te zien, een van de redenen waarom ik nooit meer een helm laat zien, terwijl er best leuke helms tussen zitten. :X

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
Maar daar waren ze niet zo blij mee en al een paar keer voor gekickt. In ieder geval krijg ik er altijd een hoop gezeik mee van die noobs.

Overigens welke heirlooms gebruiken jullie? Je hebt ze namelijk van 5% en 10%.
Ach, als tank (en vaak ook als healer) heb je zo weer een groep.
Als heirlooms: head (10%), cloak (5%), chest (10%) legs (10%) (en dan +10 van het guild = 45% extra xp), er is ook nog een heirloom ring van zoń fishing quest die 5% extra geeft.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Are you kidding me. Half jaar geleden heb ik week in week uit BT gedaan op m'n warrior omdat ik daar de OH glaive heb en de MH nog moet. Resultaat was 3 OH glaives en 0 MH glaives.

Nu doe ik net voor het eerst weer eens BT op m'n DK waar ik de MH glaive heb maar de OH nog moet, dropped de MH.

4 glaives verneukt dus, zucht... Steeds de verkeerde die dropt terwijl ik ze in feite gewoon alle 2 al heb, enkel op verschillende chars.

[ Voor 13% gewijzigd door London op 07-07-2013 20:21 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
blouweKip schreef op zondag 07 juli 2013 @ 18:04:
[...]

Ach, als tank (en vaak ook als healer) heb je zo weer een groep.
Als heirlooms: head (10%), cloak (5%), chest (10%) legs (10%) (en dan +10 van het guild = 45% extra xp), er is ook nog een heirloom ring van zoń fishing quest die 5% extra geeft.
Right, ik heb alle heirlooms van de guild gekocht. Head, cloak and legs dacht ik.
Heb je ook allemaal gekocht in de guild shop? En wat bedoel je met +10?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.