Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 277 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.443 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:32
Zeror schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:24:
Ik haal mijn plezier ook al lang niet meer uit dungeons. Daarom doe ik ze ook niet. Ik heb geen zin om iedere keer het gezeik te horen over dat min dps misschien niet goed is of wat dan ook en vervolgens weer gekickt wordt. Dat heeft de community voor mij verpest. Tot WotLK had ik nooit een character op max level. En laat dat hele gezeik van dps, gearscore etc... nu in wrath begonnen zijn. Ik heb hierdoor nooit echt het plezier in dungeons gevonden. Beetje jammer, want dungeons zijn wel leuk opzich. Ik ben nu gewoon te bang voor negatieve reacties over dps enzo. Moet er wel bij zeggen dat mijn autisme daar ook mee te maken heeft (bang voor het onbekende).
Als je gekicked wordt om je dps heb je of enorme pech met grps (4 van dezelfde guild oid die ff willen zergen voor valor) of misschien moet je dan ook eens naar je zelf kijken of misschien je anggst een beetje te overwinnen (vvoor zover dat mmomgelijk is uiteraard). Ik doe ook niet superveel dungeons maar ik mij de laatste keer niet herinneren dat er iemand is gekickt voor lage dps in mijn groepjes. Vaak zit er altijd wel een lambal in die echt te slecht is voor zijn gear lvl of iemand die net gedinged is, die nemen we dan maar ff op sleeptouw (zolang het geen ninja pullende idioot is, die vliegen er wel uit :P )

Als je gewoon "normale" dps doet hoef je denk ik nooit bang te zijn voor kicks, niet iedereen kan een superstar zijn ;) De ene 5 man die ik doe doe ik 50%+ van totale dmg done, en de andere sta ik dik achter op een of meerdere heroic geared dps. Als je nu bijv Heroic scenario's goed doorloopt, zullen 5 mans al helemaal geen probleem zijn.

Maar in TBC waren deze "eisen" er ook al wel hoor, alleen loste dan de community het zelf op bij gebrek aan LFR. Bijna alle instances werden toen in "kliekjes" gedaan (guild grps, friend grps, iedereen in de cummonity wist precies wie je wel/niet wilde hebben ), zeker als het shattered halls, shadowlab, Arcatraz of Black morass heroic betrof.Daar werden mensen in greens en starter blue's ook niet zomaar meegenomen, tenzij je ze kende als goede speler, mensen werden dan wel niet gekicked, maar gewoon niet meegenomen :)
Straks komt bijvoorbeeld dat Proving Grounds in het spel en ben bang dat ook weer voor end game zal zijn. Terwijl het juist zo belangrijk is dat er ook gekeken wordt naar een manier om spelers hun spells te laten leren. Dat wordt welgeteld 1 maal gedaan met 1 spell per class dat is op level 3. Veel te weinig. Ze zouden dat met iedere spell moeten doen. En dan niet 1 quest om een keer te doen, maar ook met een extra praktijk quest ofzo. Dan zouden spelers hun spells veel beter snappen denk ik.
Een andere methode kan zijn dat er elke 10 levels een class challenge quest komt waarin je class kennis op de proef wordt gesteld.
Van wat ik begrijp is proving grounds juist voor het trainen van de character/spec. Voor single player E-Peen hebben ze de brawler guild al. Of het lvl 1-90 zal zijn of bij 90 zal beginnen weer ik niet, al vind ik lvl 90 content niet per definitie eind game (o.a. dalies e.d.).

[ Voor 17% gewijzigd door Dennism op 07-07-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Zoo.. Monkje (gnome) is ook lvl 15. Fully decked in Heirlooms. Hebben mensen zin om met een groepje wat LFD runs te doen vanaf lvl 15-20 komende weken tijdens de zomer. See sig voor b.net tag nummer, alliance btw. Ik ben zelf een Brewmaster. Kan wel een plekje vinden op een TS server, of anders Mumble.

[ Voor 18% gewijzigd door junglebeast op 07-07-2013 22:45 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-06 08:44
junglebeast schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:44:
Zoo.. Monkje (gnome) is ook lvl 15. Fully decked in Heirlooms. Hebben mensen zin om met een groepje wat LFD runs te doen vanaf lvl 15-20 komende weken tijdens de zomer. See sig voor b.net tag nummer, alliance btw. Ik ben zelf een Brewmaster. Kan wel een plekje vinden op een TS server, of anders Mumble.
Ik ben wel in om een char te levelen. Welke heirlooms heb je allemaal?

En welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Right, ik heb alle heirlooms van de guild gekocht. Head, cloak and legs dacht ik.
Heb je ook allemaal gekocht in de guild shop? En wat bedoel je met +10?
Kan ik me even niet herinneren, ik heb enkele heirlooms van de jp vendor en de rest van de guildvendor.
+10 is een perk die je guild op een gegeven moment krijgt en waarmee je 10% extra xp krijgt.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
blouweKip schreef op zondag 07 juli 2013 @ 23:46:
[...]

Kan ik me even niet herinneren, ik heb enkele heirlooms van de jp vendor en de rest van de guildvendor.
+10 is een perk die je guild op een gegeven moment krijgt en waarmee je 10% extra xp krijgt.
Oh die zal ik wel hebben tenzij die moet kopen. Guild is namelijk gewoon lvl 25.

Ja geen idee of ik voor de heirlooms van de JP Vendor ga. Beetje zonde om eerst zoveel tijd in JP te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

junglebeast schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:44:
Ik wil best meedoen, heb nog wel een paar alts rond dat level geloof ik (in ieder geval een lvl 22 shaman.. nu nog elemental, maar kan ook best restoration worden als het nodig is ^^.. ook volledig in heirlooms..)

of een 31 pala tank... maar dat is en te hoog en een 2e tank (ook in full looms).... ja heb iets van 4-5 volle looms sets... teveel JP over de jaren verzameld :)

zal je in ieder geval vanavond ff adden, speel de characters bijna nooit dus een groepje vinden voor dungeons zou dan wel goed uitkomen ^^.

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 08-07-2013 06:37 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:33

vhal

ಠ_ಠ

Zo, eindelijk de Zookeeper title binnen.

Alleen Minfernal was onmogelijk om in onze battlegroup te halen omdat hij 24/7 wordt gecamped door 3-4 mensen. Uiteindelijk een DK aangemaakt op Sporregar (die server is echt dood, er was maar 1 speler in Stormwind en 5 in geheel Pandaria :+ )- en na het clearen van de DK beginnersarea naar Felwood gevlogen en binnen het uur had ik Minfernal :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:57
Las Vegas schreef op zondag 07 juli 2013 @ 20:19:
Are you kidding me. Half jaar geleden heb ik week in week uit BT gedaan op m'n warrior omdat ik daar de OH glaive heb en de MH nog moet. Resultaat was 3 OH glaives en 0 MH glaives.

Nu doe ik net voor het eerst weer eens BT op m'n DK waar ik de MH glaive heb maar de OH nog moet, dropped de MH.

4 glaives verneukt dus, zucht... Steeds de verkeerde die dropt terwijl ik ze in feite gewoon alle 2 al heb, enkel op verschillende chars.
De truuk is om andere dingen van illidan's loottable te willen farmen. Ik wilde bv. voor m'n warrior zijn schild.
Uiteraard droppen bosses nooit de loot die jij wil. Illidan bleef maar glaives naar mijn hoofd gooien, zo had ik eerder m'n set glaives vast dan het schild. Heeft uiteindelijk een week of 5... 6? geduurd eer ik het schild had, en een set glaives die ik eigenlijk nooit wou farmen vanwege dat scenario dat jij schetst.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Zooo ook nog even een ToeS en HoF gedaan met mijn huntertje.. en nu op 500 ilevel ofzo... maar toch vind ik mijn dps nog wat tegenvallen...

Misschien doe ik wel iets verkeerd... zowel BM als Surv kost het me veel moeite om meer dan 100k dps te doen... als ik het al doe... zit eerder rond de 80 ofzo

[ Voor 36% gewijzigd door hmr op 08-07-2013 10:05 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Ben onderhand wel klaar voor 5.4, nog 3 toons sub 500 (gok ik dat de nieuwe LFR req wordt)
Deze week de pre-legend cloak gehaalt, wel stiekem een beetje gecheat en tank challange gedaan voor de dps cloak. (na X dood door combo Inferno + Adds)

zou wel jammer zijn als 5.4 LFR < 530 wordt, dan zijn alle geupgrade 5.3 stuff al beter. en dus nog minder te doen.

@Hunter dps,
Zelf speel ik BM, burst is zeer goed, daarna is onder gemiddeld, maar heb gewoon geen zin om 100g neer te leggen om exp soft-cap te reforgen.(sinds mop, is ook expertise belangrijk)
Maar meetste toons die ik heb in zelfde ilvl range doen ongveer allemaal even veel dps.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 20:25

Vae Victus

Awesome God

Sabrac schreef op maandag 08 juli 2013 @ 06:24:
[...]

Ik wil best meedoen, heb nog wel een paar alts rond dat level geloof ik (in ieder geval een lvl 22 shaman.. nu nog elemental, maar kan ook best restoration worden als het nodig is ^^.. ook volledig in heirlooms..)

of een 31 pala tank... maar dat is en te hoog en een 2e tank (ook in full looms).... ja heb iets van 4-5 volle looms sets... teveel JP over de jaren verzameld :)

zal je in ieder geval vanavond ff adden, speel de characters bijna nooit dus een groepje vinden voor dungeons zou dan wel goed uitkomen ^^.
Heb nu een lvl 44 Protection Paladin. In principe ben je met full heirlooms er zo. Zit op Ragnaros. Lijkt me leuk om voor jullie te tanken. Ben nieuw als tank dus kan altijd wel tips gebruiken.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kapoen schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:52:
[...]

De truuk is om andere dingen van illidan's loottable te willen farmen. Ik wilde bv. voor m'n warrior zijn schild.
Uiteraard droppen bosses nooit de loot die jij wil. Illidan bleef maar glaives naar mijn hoofd gooien, zo had ik eerder m'n set glaives vast dan het schild. Heeft uiteindelijk een week of 5... 6? geduurd eer ik het schild had, en een set glaives die ik eigenlijk nooit wou farmen vanwege dat scenario dat jij schetst.
De eerste paar runs werkt dat natuurlijk wel, maar ik heb het nu al zo vaak gedaan dat ik de bosses al niet eens meer loot en louter voor de glaives ga.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Teunis schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:31:
Ben onderhand wel klaar voor 5.4, nog 3 toons sub 500 (gok ik dat de nieuwe LFR req wordt)
Deze week de pre-legend cloak gehaalt, wel stiekem een beetje gecheat en tank challange gedaan voor de dps cloak. (na X dood door combo Inferno + Adds)

zou wel jammer zijn als 5.4 LFR < 530 wordt, dan zijn alle geupgrade 5.3 stuff al beter. en dus nog minder te doen.

@Hunter dps,
Zelf speel ik BM, burst is zeer goed, daarna is onder gemiddeld, maar heb gewoon geen zin om 100g neer te leggen om exp soft-cap te reforgen.(sinds mop, is ook expertise belangrijk)
Maar meetste toons die ik heb in zelfde ilvl range doen ongveer allemaal even veel dps.
als LFR > 530 wordt worden mensen die normal gecleared hebben weer "verplicht" LFR te runnen, en dat is iets dat Blizz nu geloof ik niet wil. Let er ook op dat Flex raid erbij komt, dus voor de meer casual spelers die geen tijd/zin hebben voor een vast raid schedule zullen er ws weer een hoop pugs zijn, met loot die zeker beter zal zijn dan 2/2 normal loot nu, misschien thunderforged pieces uitgezonderd.

Qua reforgen, waarom zou je de 100G niet uitgeven, in MoP krijg je geld als water. Ik farm niets, bespeel de AH niet meer (verkoop alleen mijn nutteloze drops uiteraard wel) heb ik de eerste DMF een DMF trinket gekocht voor mijn main en nog heb ik 50k meer dan waarmee ik startte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

hmr schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:01:
Zooo ook nog even een ToeS en HoF gedaan met mijn huntertje.. en nu op 500 ilevel ofzo... maar toch vind ik mijn dps nog wat tegenvallen...

Misschien doe ik wel iets verkeerd... zowel BM als Surv kost het me veel moeite om meer dan 100k dps te doen... als ik het al doe... zit eerder rond de 80 ofzo
80K-100K is vrij normaal voor jouw ilv. Even de gimmickfights buiten beschouwing (Garalon e.d.)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:06
hmr schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:01:

Ik heb dat ook met mijn warlock. Die heeft nu ilvl501 maar af en toe ben ik niet tevreden met mijn dps.
Met grote groepen steevast nummer 1 op de lijsten maar single target mis ik waarschijnlijk af en toe wat steekjes en baal ik als ik onder de 100k kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Helaas had onze tank zijn rug bezeerd en kan niet meer fatsoenlijk rechtzitten dus hadden een pug-tank (monk). Op megara gewoon verschrikkelijk, was niet tegenop te healen. Na een uur maar tank gekicked. Na 15min nog geen tank, konden wel een healer vinden dus ik log mijn tank.
Megara dood, Ji'kun dood en na een aantal tries ook doromu. Helaas was de vervangende healer niet echt scherp dus boss 8 hebben we niet neer kunnen krijgen.

Was alleen jammer dat op de 3 bosses er 2 items dropten die ik eigenlijk echt nodig heb, een thunderforged spirit ring en de healing-staff. Gelukkig was de loot wel geschikt voor andere mensen dus was iig geen verloren run.

Ook gaat het levelen van mijn monk voorspoedig, nu al weer bijna 81,5 en heb mining/herbing aardig bij kunnen houden. Alleen wordt een beetje de rush-tanks zat. Niet eens geweldig gegeared, pakt maar de helft van de groep en dan verbaasd zijn dat de healer doodgaat door healing agro. Terwijl healer dood op de grond ligt tank rushed voorwaarts en pakt weer gewoon 2 groepen en dan kwaad zijn dat hij doodgaat. Een goede tank is mijn inziens niet hoeveel mobs je kan pakken voor hoogste DPS, maar weten wat je kan doen tesamen met je healer (synergie). Maar begin monk-healer wel steeds leuker te vinden. Ik speel samen met een warlock dus knallen overal lekker doorheen.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
sabriel schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:24:
Ook gaat het levelen van mijn monk voorspoedig, nu al weer bijna 81,5 en heb mining/herbing aardig bij kunnen houden. Alleen wordt een beetje de rush-tanks zat. Niet eens geweldig gegeared, pakt maar de helft van de groep en dan verbaasd zijn dat de healer doodgaat door healing agro. Terwijl healer dood op de grond ligt tank rushed voorwaarts en pakt weer gewoon 2 groepen en dan kwaad zijn dat hij doodgaat. Een goede tank is mijn inziens niet hoeveel mobs je kan pakken voor hoogste DPS, maar weten wat je kan doen tesamen met je healer (synergie). Maar begin monk-healer wel steeds leuker te vinden. Ik speel samen met een warlock dus knallen overal lekker doorheen.
Zo had ik dit weekeinde een tank in ToT lfr deel 3 die 2 uit de 3 trash mobs voor durumu al had gepulled voordat de healers uberhaupt in de buurt waren. Vervolgens nog ging klagen dat hij geen heals kreeg. Primordius hetzelfde grapje, pulled zo'n beetje alles in de boss room (wat nog wel ging) en vervolgens na de trash meteen de boss pullen wanneer zo'n beetje alle healers: a). geen mana hebben, b). dooie aan het ressen zijn. Zeg ik er wat van, krijg ik als reactie "It's just lfr, kiddo". Ga dan ook niet klagen als je dood gaat dat je geen heals krijgt.

Gisteren nog geprobeerd om een pug te vormen met zo veel mogelijk alts van onze raid groep. Omdat we alsnog een social mee moesten nemen die afgelopen woensdag in de social raid al 2 bosses dood had, waren we genoodzaakt om te beginnen vanaf council. Daarbij moesten we van onze MS tank zijn week oude tank alt gebruiken omdat zowel zijn main als alt gebruikt worden in onze main raid (iets met monks en tortos hc, yada yada). Zelf met al deze concessies kwamen we er niet onder uit om toch nog een aantal pugs/socials erbij te nemen. Ironisch genoeg voornamelijk healers terwijl we bomvol met healers in de main raid zitten.

Al met al "toch nog" 2 kills kunnen maken. Bij lange na niet voldoende om uberhaupt een inhaal slag mee te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
[b][message=40515701,noline]
Niet persoonlijk, maar blijkbaar vele anderen wel, na even zoeken kwam ik hierop uit, maar zelfs in het bijhorende thread op de wowfora word je niets wijzer ... WowBrowserProxy komt op verschillende plaatsen terug als "oorzaak" maar een echte oplossing lijkt er niet tussen te staan :/
Ja heb die WowBrowserProxy.exe al eens gestopt maar dat maakte niks uit.

Gisteren ook weer tijdens de Raid rond 22:00 begon het gezeik weer. World MS ging omhoog richting de 300 met lekkere dikke lag spikes.

Home MS bleef zoals altijd op 22 staan.

Als Patch 5.4 het niet fixed kap ik na meer dan 7 jaar met WoW. Enige wat ik nog doe is Raiden, en als dat niet meer fatsoenlijk gaat door Lag heeft het geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
sabriel schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:24:
Alleen wordt een beetje de rush-tanks zat. Niet eens geweldig gegeared, pakt maar de helft van de groep en dan verbaasd zijn dat de healer doodgaat door healing agro. Terwijl healer dood op de grond ligt tank rushed voorwaarts en pakt weer gewoon 2 groepen en dan kwaad zijn dat hij doodgaat. Een goede tank is mijn inziens niet hoeveel mobs je kan pakken voor hoogste DPS, maar weten wat je kan doen tesamen met je healer (synergie). Maar begin monk-healer wel steeds leuker te vinden. Ik speel samen met een warlock dus knallen overal lekker doorheen.
Als tank heb ik een hekel aan dps die voluit gaan op een mob die ik één keer heb geraakt. Terwijl ik de hele gang heb gepulled staat er altijd wel een sukkel aan het begin van de gang op die ene mob te hakken.
En dan natuurlijk piepen dat ik niet goed tank. Nee joh, ik sta hier met 20 mobs samen met de healer en de andere dps aan het eind van de gang te wachten.

Btw meestal doe ik heriocs samen met een healer uit mijn gilde, die gaat shadow dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ryack schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:23:
[...]

Als tank heb ik een hekel aan dps die voluit gaan op een mob die ik één keer heb geraakt. Terwijl ik de hele gang heb gepulled staat er altijd wel een sukkel aan het begin van de gang op die ene mob te hakken.
En dan natuurlijk piepen dat ik niet goed tank. Nee joh, ik sta hier met 20 mobs samen met de healer en de andere dps aan het eind van de gang te wachten.

Btw meestal doe ik heriocs samen met een healer uit mijn gilde, die gaat shadow dat werkt prima.
Als druid tank heb ik aan 1 hit genoeg om aggro te houden. Doe dungeons Voornamelijk in guild groups die altijd voluit gaan. Heroics in 5 tot 10 mins ftw.

Maar goed ik tank dan ook in volle dps gear en hit met 1 aanval ook voor 70 tot 250k afhankelijk van vengeance. Over het algemeen ren ik een groep in. Doe ik Trash (mijn aoe bleed) en ik kan gewoon doorstormen. Als de healer zich verveelt ga ik ook in dps spec voor wat lol.

Op mn warrior tank heb ik deze gear niet en daar doe ik het ook wel rustiger aan. Gezien 1 hit in dat geval niet genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Metian schreef op zondag 07 juli 2013 @ 10:46:
[...]

Herkenbaar. Dit had ik afgelopen week nog toen ik met me Shaman even ging healen in een dungeon. Ik kom binnen en meteen riep ik dat ik wat mana nodig had. En nog geen seconden later stond de tank al tussen de mobs in.

Wel nog geprobeerd te healen met het kleine beetje mana. Alleen tank was overmoedig en had teveel mobs gepakt. Conclusie: Ik was de noob 8)7
Ik heb de indruk dat nieuwe tanks gewoon niet meer leren achteruit kijken,
gewoon voluit lopen en pullen. Party, mana, ... allemaal niet nodig! Die run speed boost
helpen ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Kapoen schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:41:
[...]

gewoon voluit lopen en pullen. Party, mana, ... allemaal niet nodig! Die run speed boost
helpen ook niet echt.
De keren dat je dat wel weer doet, opletten en niet zo speedy pullen. Dan word je weer gekicked omdat ze vinden dat je niet snel genoeg pusht.
Men heeft tegenwoordig gewoon geen geduld meer en alles moet maar snel, vroegah moest je per pull nog nadenken ook. Daarom vond ik cata ook veel leuker, je moest moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ligt er natuurlijk ook aan wat je tanked, in 5 man heroics of LFR gaan onze tanks ook niet rustig aan doen, vol gas en snel klaar .Als je queued voor een 5 man of zeker LFR dien je er ook klaar voor te zijn en als je als healer in een 5 man oom gaat met een van onze tanks is er ook wat aan de hand.
Men heeft tegenwoordig gewoon geen geduld meer en alles moet maar snel, vroegah moest je per pull nog nadenken ook. Daarom vond ik cata ook veel leuker, je moest moeite doen.
Dit klopt zeker, de 5 mans van MoP zijn gewoon gemaakt lijkt het om snel te zergen, zit geen uitdaging in. Cata 5 man waren in dat opzicht zeker beter, al zijn de TBC heroics nog steeds de best gedesignde 5 mans naar mijn mening. Lastig, CC nodig, je moest pulls in bepaalde dungeons gewoon echt plannen, en als je goed was ging het nog redelijk snel ook

[ Voor 47% gewijzigd door Dennism op 08-07-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Laatst online: 18-10-2021
Sabrac schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:33:
[...]
Als druid tank heb ik aan 1 hit genoeg om aggro te houden. Doe dungeons Voornamelijk in guild groups die altijd voluit gaan. Heroics in 5 tot 10 mins ftw.
Precies. Gewoon lekker rappe heriocs zonder gezeur.
Maar goed ik tank dan ook in volle dps gear en hit met 1 aanval ook voor 70 tot 250k afhankelijk van vengeance. Over het algemeen ren ik een groep in. Doe ik Trash (mijn aoe bleed) en ik kan gewoon doorstormen. Als de healer zich verveelt ga ik ook in dps spec voor wat lol.
Helaas ligt het er bij mij aan wat er van cooldown af is. Alles wat ik met mijn hamer raak dat raak ik niet meer kwijt. Maar mijn andere aoe is niet echt sterk. Met mijn haste/mastery gear heb ik eigenlijk alleen maar dps gear. :)
Op mn warrior tank heb ik deze gear niet en daar doe ik het ook wel rustiger aan. Gezien 1 hit in dat geval niet genoeg is.
Ik ben nu ook met mijn warrior bezig. Nog 1 level te gaan. :) Ondertussen ben ik ook mijn brewmaster aan het gearen, nog een paar items en dan kan die even snel door instances als mijn pally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 19:07
blouweKip schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:56:
[...]

Ze verpesten helemaal niets, je bent immers niet verplicht om heirlooms te gebruiken.
Ik zelf vind het wel fijn, ben nu het "vakantie" is in onze guild een altje aan het levellen en als je veel van die content de 5e (of bij nieuwere content de 2e-3e keer) doet dan heb je t wel gezien en zijn heirlooms echt een uitkomst.

*knip*
Zo'n dooddoener die zin. Jij bent namelijk ook niet verplicht om alts te levellen en dat zo snel mogelijk te doen met heirlooms. Het is maar net vanaf welke kant je dit ziet.

En op een PvP server verpest het wel degelijk gameplay, één op één fights win je vrijwel niet als je tegenstander in heirlooms zit (mits je een echte kneus tegenkomt). En die BoE items: in bg's zie je precies wie gear heeft of niet. Een verse lvl 80 met van die BoE items is veel gevaarlijker dan een lvl 84 in gewone questgear. Zeker nu low-lvl gasten in de brackets worden gebuffed.

En hoezo heirlooms nodig? Zonder gaat het al hard zat en iedere guild heeft ondertussen wel de +10% XP perk. Als het dan toch zo snel moet, laat Blizzard dan gewoon een nieuw character beginnen op lvl 85 zodat je alleen de lvl's doet van de laatste expansion. Of nog beter: als je eenmaal max lvl hebt behaald, laat dan alle chars ook beginnen op max lvl?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:01
@ low level altjes: Ik heb een level 22 shaman (alliance) - Ik doe graag instances met wat bekenden, ben alleen wel een stuk minder online met dit heerlijke weer! (loyalty#1306).

@ Hmr: Ik zag je gisteravond al /afk online op je hunter. Mooi dat je wat meer loot hebt weten te pakken, ik zou Dave eens vragen of hij je kan toevoegen aan de raids!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
daar ging iets mis...

[ Voor 96% gewijzigd door Dennism op 08-07-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Dennism schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:19:
ligt er natuurlijk ook aan wat je tanked, in 5 man heroics of LFR gaan onze tanks ook niet rustig aan doen, vol gas en snel klaar .Als je queued voor een 5 man of zeker LFR dien je er ook klaar voor te zijn en als je als healer in een 5 man oom gaat met een van onze tanks is er ook wat aan de hand.

[...]

Dit klopt zeker, de 5 mans van MoP zijn gewoon gemaakt lijkt het om snel te zergen, zit geen uitdaging in. Cata 5 man waren in dat opzicht zeker beter, al zijn de TBC heroics nog steeds de best gedesignde 5 mans naar mijn mening. Lastig, CC nodig, je moest pulls in bepaalde dungeons gewoon echt plannen, en als je goed was ging het nog redelijk snel ook
Met vroegah dacht ik ook gewoon aan Vanilla/TBC kan me sindsdien niet echt meer herrineren dat er nog maar een klein beetje werd cced. Dat was in cata al niet veel, maar daar was alsnog belangrijk dat je wist wat je deed, helemaal bij bosses.
Nu is alles zergen tot the max, wat jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kapoen schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:41:
[...]

helpen ook niet echt.
Ik ben al 6-7 jaar een druid tank in WoW en ik wil best nog wel eens complete kamers pullen zonder überhaupt naar healer mana te kijken. Komt vooral omdat ik mezelf wel in leven kan houden. Die healer moet dan gewoon niet zeuren en drinken in een hoekje terwijl wij vast spul killen.

Ik ga regelmatig met een guildy een dungeon in. Hij als healer, ik als tank. Dan gaat 'ie gewoon als shadow verder, gaat prima. Die een of twee keer per dungeon dat ik een heal nodig heb krijgt ik die, en verder is 'ie gewoon top DPS. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Aan de ene kant jammer aan de andere kant heeft het tactics weer invoeren te lang op zich laten wachten en zijn mensen in Wrath gewend geraakt aan het zergen.

Dit heeft voor mij in Cata de boel echt verknald en heb ik bijna geen dungeons gedaan. Zooooveeel gezeur, 1 wipe en de groep lag uit elkaar met veel gescheld etc.

De mensen die vanilla/tbc dungeons hebben gedaan wisten niet anders dan dat CC nodig was maar mensen die met Wrath zijn binnengekomen hebben dat nooit echt mee gekregen, dus ellende in Cata instances.
In MoP heeft Blizz dat waarschijnlijk ingezien en dungeons een opstap gemaakt naar LFR en Normals.
Een slechte zaak, aan de ene kant niet maar aan de andere kant is de community zo verwend dat het geen zin meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Sabrac schreef op maandag 08 juli 2013 @ 06:24:
[...]

Vae Victus schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:39:
[...]

Heb nu een lvl 44 Protection Paladin. In principe ben je met full heirlooms er zo. Zit op Ragnaros. Lijkt me leuk om voor jullie te tanken. Ben nieuw als tank dus kan altijd wel tips gebruiken.
rolandos582 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 23:15:
[...]

Ik ben wel in om een char te levelen. Welke heirlooms heb je allemaal?

En welke server?
hulkie schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:30:
@ low level altjes: Ik heb een level 22 shaman (alliance) - Ik doe graag instances met wat bekenden, ben alleen wel een stuk minder online met dit heerlijke weer! (loyalty#1306).

@ Hmr: Ik zag je gisteravond al /afk online op je hunter. Mooi dat je wat meer loot hebt weten te pakken, ik zou Dave eens vragen of hij je kan toevoegen aan de raids!
Kijk dan hebben we al zo'n 4 chars in het begin. En dan kan Vea Victus later inhaken, en dan kan ik bijv naar ww monk speccen op lvl 30. En andere mss ook wel. Het is wel Alliance btw. Maar je kan altijd nog een alts naar 15-16 schoppen en dan mee gaan doen.

Je mag kijken wat je wilt gaan maken Rolandos. De server maakt niks uit want we doen toch crossrealms dungeons lopen. Gewoon op je main server, zodat je zelf spullen kan maken voor je alt. (bags, heirlooms etc).

Ik heb nu de Head, Cloak, Chest, Pants, Shoulder heirlooms. En dualwield de heirloom maces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Ikzelf speel wel horde overigens ;)
Misschien dat ik wel een alliance alt begin dan.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Junglebeast & anderen: Ik heb overigens GEEN heirlooms. Het is een low level alt op een verse server, dus 0 gold, 0 justice points... Er zitten wel een aantal oude guildies, misschien dat ik ze dwing gold af te staan! (Bas, leecher, jij bijvoorbeeld!!) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Het blijft op zich grappig een altje op een nieuwe server die helemaal niets tot zijn beschikking heeft.
Ik heb een alt aangemaakt op Argent Dawn met 0,0 spullen en levellen gaat wel snel maar je merkt het verschil zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
NMe schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:39:
[...]

Ik ben al 6-7 jaar een druid tank in WoW en ik wil best nog wel eens complete kamers pullen zonder überhaupt naar healer mana te kijken. Komt vooral omdat ik mezelf wel in leven kan houden. Die healer moet dan gewoon niet zeuren en drinken in een hoekje terwijl wij vast spul killen.

Ik ga regelmatig met een guildy een dungeon in. Hij als healer, ik als tank. Dan gaat 'ie gewoon als shadow verder, gaat prima. Die een of twee keer per dungeon dat ik een heal nodig heb krijgt ik die, en verder is 'ie gewoon top DPS. :P
Dat kan zo zijn, echter dat deed je waarschijnlijk niet terwijl je nog aan het levelen was in green/blue gear.
Als je genoeg gegeared bent, dan doet die ene pack meer er echt niet meer toe. Doe ik zelf ook met mijn warrior. Het verschil met de levelende tanks is dat ik van oorspong een healer ben dus weet wie mijn healer is en wat de stand van zijn mana-bar is.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik heb head/clock en legs heirlooms.

Shoulders/chest ga ik nog even regelen.

Add me Real ID : Roland_veldman@live.nl

Dan komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-06 23:52
Ik heb nog een sub 20 priest en monk, allebei in heirlooms, ik wil ook wel meerennen in de instances, heb zo mn battletag niet bij de hand, maar die voeg ik straks nog wel even toe. Ben ook bezig mn rogue naar 90 te brengen, dus zal niet altijd beschikbaar zijn :-)

Mn priest kan ik als healer speccen, mn monk wordt lastiger, geen gear voor

b.net name is: IceByte#2208

[ Voor 16% gewijzigd door EelcoB op 08-07-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
De heirloom ring is ook awesome ^^ weinig mensen weten dat die bestaat. Reward van fishing tournooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Feihcretsam schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:14:
De heirloom ring is ook awesome ^^ weinig mensen weten dat die bestaat. Reward van fishing tournooi.
Makkelijk te behalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

hulkie schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:35:
@ Junglebeast & anderen: Ik heb overigens GEEN heirlooms. Het is een low level alt op een verse server, dus 0 gold, 0 justice points... Er zitten wel een aantal oude guildies, misschien dat ik ze dwing gold af te staan! (Bas, leecher, jij bijvoorbeeld!!) ;)
Denk niet dat geen looms een groot probleem zal vormen, ik speel de character namelijk niet behalve als er dus een groep zal zijn. Geeft je genoeg tijd om ff een paar quests te doen om bij te blijven denk ik ^^.

Uitgaande dat we geen uren per avond spelen natuurlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Sabrac schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:16:
[...]

Denk niet dat geen looms een groot probleem zal vormen, ik speel de character namelijk niet behalve als er dus een groep zal zijn. Geeft je genoeg tijd om ff een paar quests te doen om bij te blijven denk ik ^^.

Uitgaande dat we geen uren per avond spelen natuurlijk ^^
Het is meer als uitstapje op het raiden, gearen van je lvl 90. Gewoon een aantal keer per week. En ja als je er tussen door wat quests of proffesions doet is dat ook geen probleem denk ik. Als we zo rond de 7-8 lvls van elkaar blijven. :)

Oh waarschijnlijk ga ik ook wat runs frapsen.. dat je het even weet. :)

[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 08-07-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:07

Metian

Snert is vies

Hoor ik daar nou een leuk idee ontstaan? Helemaal omdat jullie het ook over Alliance hebben, en ik nog altijd een Alliance alt wil maken, gezien feit dat ik altijd Horde ben.

Dus mocht er nog plek zijn, let me know! Ondertussen de realm gekozen, alleen nog even kijken welke race + class is pak om te levelen. Nog voorkeuren, die gewenst zijn of maakt het niet uit?

Mocht je me willen toevoegen op B-Net, die staat hieronder.

[ Voor 52% gewijzigd door Metian op 08-07-2013 22:20 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Metian schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:08:
Hoor ik daar nou een leuk idee ontstaan? Helemaal omdat jullie het ook over Alliance hebben, en ik nog altijd een Alliance alt wil maken, gezien feit dat ik altijd Horde ben.

Dus mocht er nog plek zijn, let me know! Ondertussen de realm gekozen, alleen nog even kijken welke race + class is pak om te levelen. Nog voorkeuren, die gewenst zijn of maakt het niet uit?

Mocht je me willen toevoegen op B-Net, die staat hieronder.
Volgens mij hebben we nu een team, mocht er iemand niet zijn kun je vast wel instappen.
Zoals ik hoorde hebben we nog geen Paladin of iets in de richting van Plate armour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
nope, alleen als winnaar van de fishing contest, ik heb nog geen geluk gehad, heb wel alle andere rewards gewonnen, maar de ring wil niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
Zo'n dooddoener die zin. Jij bent namelijk ook niet verplicht om alts te levellen en dat zo snel mogelijk te doen met heirlooms. Het is maar net vanaf welke kant je dit ziet.
Ik maak die keuze, het is niet aan jou om dat te bepalen toch?
En op een PvP server verpest het wel degelijk gameplay, één op één fights win je vrijwel niet als je tegenstander in heirlooms zit (mits je een echte kneus tegenkomt). En die BoE items: in bg's zie je precies wie gear heeft of niet. Een verse lvl 80 met van die BoE items is veel gevaarlijker dan een lvl 84 in gewone questgear. Zeker nu low-lvl gasten in de brackets worden gebuffed.
Het heeft net zo goed minimale impact op first char low level pvp, er is vaak genoeg groene en blauwe gear te vinden die dat voordeel opheft, punt is dat er veel meer mensen zijn die heirlooms graag zien en dat de groep die jij beschrijft niet al te groot is en bovendien de impact erg klein.
En hoezo heirlooms nodig? Zonder gaat het al hard zat en iedere guild heeft ondertussen wel de +10% XP perk. Als het dan toch zo snel moet, laat Blizzard dan gewoon een nieuw character beginnen op lvl 85 zodat je alleen de lvl's doet van de laatste expansion. Of nog beter: als je eenmaal max lvl hebt behaald, laat dan alle chars ook beginnen op max lvl?
Tja, nu zijn ze toch wel heel handig, overigens zou ik het inderdaad een goed idee vinden als je er na een x-aantal karakters op een bepaald level voor kan kiezen om een hoger level karakter aan te maken.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 19:07
blouweKip schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 01:00:
[...]
Ik maak die keuze, het is niet aan jou om dat te bepalen toch?

[...]
Het heeft net zo goed minimale impact op first char low level pvp, er is vaak genoeg groene en blauwe gear te vinden die dat voordeel opheft, punt is dat er veel meer mensen zijn die heirlooms graag zien en dat de groep die jij beschrijft niet al te groot is en bovendien de impact erg klein.

[...]
Tja, nu zijn ze toch wel heel handig, overigens zou ik het inderdaad een goed idee vinden als je er na een x-aantal karakters op een bepaald level voor kan kiezen om een hoger level karakter aan te maken.
En het is wel aan jou die keuze voor mij te bepalen? Omdat jij heirlooms kiest moet de rest dus ook maar?

De impact mag dan klein zijn zoals jij zegt, maar jij focust alleen op end-game blijkbaar. Want zelfs met green en blue/dungeon gear ga je het niet halen tegen een gelijke tegenstander in heirlooms. Verschil tussen heirlooms en quest/dungeon gear is nog aanzienlijk in primary stats, laat staan de extra's van de secondaries..

Maar je hebt gelijk, de grootste groep loopt in heirlooms. En dat is ook niet gek, maar als je nieuw op een server start heb je geen heirlooms/gold/etc.. en tegen de tijd dat je dit wel zou kunnen hebben ben je max lvl. dus heeft het geen zin meer. Blizzard moet daar gewoon dingen in fixen, maak heirlooms eindelijk BoA. Nu zijn dingen nog half uitgewerkt als je het mij vraagt of compleet uit z'n verband getrokken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Freaky Maus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 03:02:
[...]

En het is wel aan jou die keuze voor mij te bepalen? Omdat jij heirlooms kiest moet de rest dus ook maar?

De impact mag dan klein zijn zoals jij zegt, maar jij focust alleen op end-game blijkbaar. Want zelfs met green en blue/dungeon gear ga je het niet halen tegen een gelijke tegenstander in heirlooms. Verschil tussen heirlooms en quest/dungeon gear is nog aanzienlijk in primary stats, laat staan de extra's van de secondaries..

Maar je hebt gelijk, de grootste groep loopt in heirlooms. En dat is ook niet gek, maar als je nieuw op een server start heb je geen heirlooms/gold/etc.. en tegen de tijd dat je dit wel zou kunnen hebben ben je max lvl. dus heeft het geen zin meer. Blizzard moet daar gewoon dingen in fixen, maak heirlooms eindelijk BoA. Nu zijn dingen nog half uitgewerkt als je het mij vraagt of compleet uit z'n verband getrokken.
Heirlooms zijn toch BoA?
Tenminste bind op je battle.net account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

rolandos582 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 03:06:
[...]

Heirlooms zijn toch BoA?
Tenminste bind op je battle.net account
In naam, ja... in werkelijkheid is het meer 'BoS' (Bound on Server).
Je kunt zo, zonder een character met heirlooms te transferen, niet naar een andere server mailen ^^.

Ik denk dat Freaky het ook zo bedoeld dat je ze ook naar een andere character op een andere server kunt mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
NMe schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:39:
[...]

Ik doe ook runs met mijn shammie waarbij ik in ele spec 'heal' hoor, daar niet van. Helaas zijn er ook echte sukkel tanks die er in slagen om de hele party van begin tot einde in combat te houden, waardoor je echt maar milliseconden hebt om te drinken/ressen/überhaupt in de buurt te blijven van de tank.

Daarnaast tank ik ook al sinds vanilla, dus ervaren spelers kan ik er wel uitpikken. 't zijn alleen de nieuwere (nerveuzere?) tanks die er regelmatig een potje van maken. Misschien verwacht ik gewoon teveel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
kan maar in hun defense is groot verschil of dat iemand met je gehele groep in 440-463 is of dat 1/2 500+ zijn.
ja, we gaan weer met oud vergelijken
in BC was gros van de HC runners allemaal welke de gear nodig hadden.
Kan me alleen maar het aantal QQ voorstellen als ze een Shadow Labs HC (zonder spell changes) opnieuw zouden uitbrengen. Laat staan het aantal body counts en instand leaves.
Zozie was back then al een hele klus om groep te vinden om SL HC te kunnen runnen (net zoals SH HC).
In verhouding komt alleen start Cata HC nog beetje in de buurt qua moelijkheid.

Mobs terug pullen in vorige kamer, goed kijken wel van Patrols je pulden & en CCs niet breken, allemaal dingen waar de huidig tank niet meer over hoeft na te denken of geleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Leuke herinneringen aan die tbc heroics. De ogre kamer was altijd een lol om te doen. Was destijds een warrior tank, moet zeggen dat ik die tijd een beetje mis uit nostalgie. Maar hoef het niet terug. Stel je voir met LFD een willekeurige groep krijgen voor een heroic waar je cc nodig hebt en dan net een setup krijgen zonder goede cc voor die heroic... nee dankje ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
TBC was inderdaad mooi, na een tijdje lekker SH heroic in met een vaste groep om je oude records te breken. Chainpullen, precies in het midden de gang door met zn alleen om die ene patrol en wat mobs aan de zijkant te missen... Nice!

@ Low level altjes: Als ik niet online ben, gewoon lekker doorlevellen met de mensen die er wel zijn hoor! Mijn online tijd ligt denk ik een stuk lager als de meeste mensen hier.

Ik ben gister trouwens van 22 naar 25 gegaan. Ik heb nu weer een nieuwe skill erbij: water walking, dat scheelt een hoop ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Altijd leuk en vooral eerlijk voor de rest om te zien dat twee classes welke al een exclusieve mount hebben er nog eentje bij krijgen volgende patch. KUCH*DK&DRUID*KUCH

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

hulkie schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:57:
TBC was inderdaad mooi, na een tijdje lekker SH heroic in met een vaste groep om je oude records te breken. Chainpullen, precies in het midden de gang door met zn alleen om die ene patrol en wat mobs aan de zijkant te missen... Nice!
Hebben we hier nu geen challenge modes voor? Hoewel er naar mijn idee nog steeds lang zoveel cc niet nodig is als in de tbc heroics.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ben een raider uit 5.1 die terugkomt, waar moet ik rekening mee houden bij het gearen? Ik zie dat er maar 1 raid bij is gekomen dus 't ilvl inhalen zal wel te doen zijn nog, maar zijn er grote ingrijpende veranderingen geweest?(Ik speel een Fire Mage overigens, lijkt vrij weinig veranderd aan die class :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zeror schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:08:
Altijd leuk en vooral eerlijk voor de rest om te zien dat twee classes welke al een exclusieve mount hebben er nog eentje bij krijgen volgende patch. KUCH*DK&DRUID*KUCH
Waar haal je dat vandaan dan?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Teunis schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:36:
kan maar in hun defense is groot verschil of dat iemand met je gehele groep in 440-463 is of dat 1/2 500+ zijn.
ja, we gaan weer met oud vergelijken
in BC was gros van de HC runners allemaal welke de gear nodig hadden.
Kan me alleen maar het aantal QQ voorstellen als ze een Shadow Labs HC (zonder spell changes) opnieuw zouden uitbrengen. Laat staan het aantal body counts en instand leaves.
Zozie was back then al een hele klus om groep te vinden om SL HC te kunnen runnen (net zoals SH HC).
In verhouding komt alleen start Cata HC nog beetje in de buurt qua moelijkheid.

Mobs terug pullen in vorige kamer, goed kijken wel van Patrols je pulden & en CCs niet breken, allemaal dingen waar de huidig tank niet meer over hoeft na te denken of geleerd wordt.
Je hoeft ook niet te overdrijven ;) zo moeilijk was het nou ook niet allemaal! Maar het was iig wel een stuk uitdagender (vooral in het begin)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Frerk schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:16:
Ben een raider uit 5.1 die terugkomt, waar moet ik rekening mee houden bij het gearen? Ik zie dat er maar 1 raid bij is gekomen dus 't ilvl inhalen zal wel te doen zijn nog, maar zijn er grote ingrijpende veranderingen geweest?(Ik speel een Fire Mage overigens, lijkt vrij weinig veranderd aan die class :P)
Firemage spelen wordt alleen maar leuker met meer itemlevel, dus dat komt wel goed!

Ga vooral voor critrating en de pyroblasts vliegen je om de oren. Als het nog niet zo wil lukken met de instant pyro's kun je frost gaan 'for the time being'... Erg leuke spec om te spelen en een stuk minder gear afhankelijk als fire.

PoM - Pyro - Alter Time is de way to go trouwens. Op Icy-veins staat een behoorlijk accurate guide, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

hulkie schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:36:
[...]

Firemage spelen wordt alleen maar leuker met meer itemlevel, dus dat komt wel goed!

Ga vooral voor critrating en de pyroblasts vliegen je om de oren. Als het nog niet zo wil lukken met de instant pyro's kun je frost gaan 'for the time being'... Erg leuke spec om te spelen en een stuk minder gear afhankelijk als fire.

PoM - Pyro - Alter Time is de way to go trouwens. Op Icy-veins staat een behoorlijk accurate guide, succes!
Ik had vrij redelijke Fire gear dus ik vermoed dat 't geen probleem is. Ik ben voornamelijk benieuwd naar de nieuwe elementen.. Ik zie dat ik achter ga lopen omdat ik die legendary cloak niet heb, bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Frerk schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:38:
[...]

Ik had vrij redelijke Fire gear dus ik vermoed dat 't geen probleem is. Ik ben voornamelijk benieuwd naar de nieuwe elementen.. Ik zie dat ik achter ga lopen omdat ik die legendary cloak niet heb, bijvoorbeeld..
Ik heb niet eens die meta gem :( nooit tijd voor gehad of lang genoeg steady één char gespeeld

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
MMO-Champion
Patch 5.4 adds two new PvP mounts, the Reins of the Vicious Skeletal Warhorse and Reins of the Vicious Warsaber.

Currently, the mounts are sold by Netharian. on the PTR for a Vicious War Saddle, but it isn't very clear where those come from yet though, as we saw two different answers on the same day from two developers:
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/july/newMountSource.png

[ Voor 40% gewijzigd door Teunis op 09-07-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kan me niet voorstellen dat alleen die vier classes deze mount zouden kunnen krijgen en verder niemand. Maar hoe dan ook, het is in de PTR dus in de live-servers kan dit altijd nog veranderen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Metian schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:25:
[...]

Kan me niet voorstellen dat alleen die vier classes deze mount zouden kunnen krijgen en verder niemand. Maar hoe dan ook, het is in de PTR dus in de live-servers kan dit altijd nog veranderen.
Hoop ook van harte dat het slechts een placeholder is voor iets beters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dat wordt 100% zeker nog wel veranderd natuurlijk.

Net na 3 kills al een Primal Egg, luck ftw :D

Ik wil me ook eens wat meer verdiepen in pet battles trouwens. Waar kan ik het beste beginnen? Ik heb volgens mij al wel een level 9 en twee level 7 pets. Zijn er nog must-have addons of must-read guides?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
must have anubisath idol, later rond lvl 20 zo'n emerald proto-whelp vangen in sholazar en ze kan alles aan. Qua addons en guides lees warcraftpets eens door, die hebben zowel voor addons als guides een goede uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Las Vegas schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:29:
Dat wordt 100% zeker nog wel veranderd natuurlijk.

Net na 3 kills al een Primal Egg, luck ftw :D

Ik wil me ook eens wat meer verdiepen in pet battles trouwens. Waar kan ik het beste beginnen? Ik heb volgens mij al wel een level 9 en twee level 7 pets. Zijn er nog must-have addons of must-read guides?
www.warcraftpets.com, daar staat ongeveer alles uitgelegd en ook een lijst met handige addons.
Vooral de add-on die pet quality aangeeft moet je hebben. Lees op deze website ook het stuk ivm pet families (het gedoe rond B/B, S/S, S/B,...), dan kan je de add-on beter interpreteren. Dan weet je waarom niet elke blauwe pet absoluut beter is dan een groene bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Top, ik ga er even goed naar kijken. Thanks!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ha, mijn eerste 100 gold is binnen! Heb een stack crab meat verkocht voor rond de 80 gold. En dat op level 22 (inmiddels 25). Je moet toch ergens je geld vandaan halen als je vers start op een nieuwe server.

Schril contrast met mijn andere server waar ik op verschillende 90 alts wat troep bij elkaar op de AH heb gegooid en 28.000 gold binnen sleep omdat de helft verkocht is als ik thuis kom, maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

hulkie schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:44:
Ha, mijn eerste 100 gold is binnen! Heb een stack crab meat verkocht voor rond de 80 gold. En dat op level 22 (inmiddels 25). Je moet toch ergens je geld vandaan halen als je vers start op een nieuwe server.

Schril contrast met mijn andere server waar ik op verschillende 90 alts wat troep bij elkaar op de AH heb gegooid en 28.000 gold binnen sleep omdat de helft verkocht is als ik thuis kom, maargoed...
Ik moet toch eens beter me best gaan doen met AH. Enige waar ik op dit moment klein beetje gold mee verdien is Magnificent Hide, die ik voor ongv 150gold op AH gooi. 8)7

// En misschien (na het lezen van wowhead) toch slim om ze niet meer te verkopen en te verzamelen en pas met 5.4 te verkopen :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Metian op 09-07-2013 15:03 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:47
hulkie schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:44:

Ik lees dit soort dingen vaker, maar wat voor "troep" is dit dan? Pets of zo? Maar je zult toch flink moeten farmen om die spullen te verkrijgen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

IntToStr schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:09:
[...]

Ik lees dit soort dingen vaker, maar wat voor "troep" is dit dan? Pets of zo? Maar je zult toch flink moeten farmen om die spullen te verkrijgen neem ik aan?
Vind ik ook wel interessant om te weten. Heb onlangs wat guild heirlooms gekocht. Heb nu nog 500g op mn lvl 85 mage staan :)
Moet nog steeds MoP aanschaffen, schijnt wel dat je met questen daar ook goed geld kan verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Alles verkoopt maakt niet uit wat, iedere gek heeft wat er voor over.

1 ze junk ander ze gold.
Ik verkoop soms greens voor 3k vanwege een transmo uiterlijk..

EDIT : door alleen al door oude dungeons en raids heen te rennen loot jezoveel meuk wat allemaal geld waard is.

Green's
Blue's
Mat's
Epic's
Pattern's
etc

[ Voor 33% gewijzigd door Mektheb op 09-07-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
De troeps die ik bedoel is in dit geval wel raid materials. Ik heb op zowel mijn priest (alt 90) als mijn mage (main) enchanting. Bij upgrades disenchant je dan zaken waar haunted spirits enzo uit voortkomen (T14 en T15 craftable mats).

Ook wil ik voor mijn crafters (tailor en leatherworker) alle patterns leren. Dit levert elke dag een magnificent Hide en een .... cloth op die per stuk ook best wat waard zijn.

Op mijn nieuwe server moet ik het inderdaad hebben van ervaring. Pearls, cooking levelling mats. Spullen die ik zelf niet meer nodig heb voor het levellen van professions. Allemaal de AH op!

Ik zou inderdaad misschien een pet kunnen verkopen op mijn nieuwe server. Heb bijvoorbeeld een level 25 Son of Animus... Dat zou een goede inkomstenbron kunnen zijn (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Mektheb schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:19:
Alles verkoopt maakt niet uit wat, iedere gek heeft wat er voor over.

1 ze junk ander ze gold.
Ik verkoop soms greens voor 3k vanwege een transmo uiterlijk..

EDIT : door alleen al door oude dungeons en raids heen te rennen loot jezoveel meuk wat allemaal geld waard is.

Green's
Blue's
Mat's
Epic's
Pattern's
etc
Ja ben ik ook aan het doen. Zoek nog wat items voor mijn Druid transmog. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3y0mMAw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Mooi setje :), erg orgineel !
Afbeeldingslocatie: http://www.tmogs.com/images/warlock/tiersets/warlockt10sheroic.png
Deze draag ik als Mage zijnde ( zonder hood )

Moet wel zeggen ik om de 2 weken wel van set wissel :9

[ Voor 76% gewijzigd door Mektheb op 09-07-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ben al aantal dagen op zoek naar een Addon waarvan ik de naam niet meer weet (altijd handig).

De addon stelt in principe niks voor, enige wat de addon doet is de 'professions frames / guild frames / quest frame' langer maken (de hoogte, niet de breedte).

Weet iemand heel toevallig over welke addon ik het heb? Let me know!

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
gisteravond de eerste tweakers altgroep gehad, 2 dungeons gepakt 3 lvl's erbij, lang leve insta queue met een tank en healer in de party :-)

Voor het eerst in hele lange tijd weer een healer opgepakt met mn priest, kijken of ik daarmee uit de voeten kan op hogere levels, eerst maar ns kijken of ik de healbot addon een beetje kan configureren voor mn G600 muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-06 20:13
Ik zou vuhdo nemen, je moet er even aan wennen maar werkt beter dan HB zeker mbt debuffs etc tijdens raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
EelcoB schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 07:29:
gisteravond de eerste tweakers altgroep gehad, 2 dungeons gepakt 3 lvl's erbij, lang leve insta queue met een tank en healer in de party :-)

Voor het eerst in hele lange tijd weer een healer opgepakt met mn priest, kijken of ik daarmee uit de voeten kan op hogere levels, eerst maar ns kijken of ik de healbot addon een beetje kan configureren voor mn G600 muis.
Ha leuk! Ik was half /afk toen jullie begonnen... Tot welk level zijn jullie gekomen?

Ik ben zelf nog even Gnomeregan en een andere instance in geweest. Inmiddels geloof ik level 28. Ook heb ik inmiddels de legs, head en cloak heirlooms (4k gold geleend van een guildie). Scheelt toch weer 25% XP!

Ik heb ook nog even geprobeerd om de DMF beast master te verslaan in een petbattle, maar dat lukte tot 3 keer toe net net met mijn level 25-20-20 setupje... :( Krijgt je character daar ook XP voor, mocht het wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
hulkie schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 07:48:
[...]

Ha leuk! Ik was half /afk toen jullie begonnen... Tot welk level zijn jullie gekomen?

Ik ben zelf nog even Gnomeregan en een andere instance in geweest. Inmiddels geloof ik level 28. Ook heb ik inmiddels de legs, head en cloak heirlooms (4k gold geleend van een guildie). Scheelt toch weer 25% XP!

Ik heb ook nog even geprobeerd om de DMF beast master te verslaan in een petbattle, maar dat lukte tot 3 keer toe net net met mijn level 25-20-20 setupje... :( Krijgt je character daar ook XP voor, mocht het wel lukken?
Ik ben zelf tot 25 gekomen Junglebeast tot iets van 23-24 meen ik even uit mn hoofd? De laatste weet ik zo ff niet , we waren iig met 3 man, tank, healer en 1 dps, dus lekker snel queuen. Volgens mij heb ik jou nog niet in de friends list staan?

Er was ooit een lijstje met een groot deel van de GoT'ters en hun battletags/realID's kan em alleen zo niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Laatst online: 20-05 08:43
Met een beetje mazzel zijn onze attendance issues binnenkort voorbij. Laatst al een rogue binnengehaald en deze week nog eens 4 mensen op proef. 2 ervan worden naar de dark side gehaald, altijd een bonus natuurlijk. :P
Hulkie ben jij een beetje thuis in guildreputaties aan DB alliance kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:33:
Met een beetje mazzel zijn onze attendance issues binnenkort voorbij. Laatst al een rogue binnengehaald en deze week nog eens 4 mensen op proef. 2 ervan worden naar de dark side gehaald, altijd een bonus natuurlijk. :P
Hulkie ben jij een beetje thuis in guildreputaties aan DB alliance kant?
Jazeker! Vraag maar raak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

EelcoB schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:15:
[...]

Ik ben zelf tot 25 gekomen Junglebeast tot iets van 23-24 meen ik even uit mn hoofd? De laatste weet ik zo ff niet , we waren iig met 3 man, tank, healer en 1 dps, dus lekker snel queuen. Volgens mij heb ik jou nog niet in de friends list staan?

Er was ooit een lijstje met een groot deel van de GoT'ters en hun battletags/realID's kan em alleen zo niet meer vinden.
Mn lock is nu 26. Denk wel dat ik uiteindelijk de laagste level van de groep zal worden gezien ik buiten de dungeon runs de characters niet speel. Questers etc zullen dus snell uitlopen.

Was wel enorm wennen. Caster dps spelen.. niet echt mn ding maar wel een leuke afwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Sabrac schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:52:
[...]

Mn lock is nu 26. Denk wel dat ik uiteindelijk de laagste level van de groep zal worden gezien ik buiten de dungeon runs de characters niet speel. Questers etc zullen dus snell uitlopen.

Was wel enorm wennen. Caster dps spelen.. niet echt mn ding maar wel een leuke afwisseling
Ik heb een alliance druid aangemaakt met full heirloom setje! :-) ik zal eens kijken of ik het op kan pakken :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
EelcoB schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:15:
[...]

IntToStr heeft dit lijstje nog wel ergens. Ik heb nog wel een 24 gnome warlockje ergens als er nog wat dps nodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

Ik mijn meeste chars op Stormscale staan..
Spelen er tweakers op Stormscale in een leuke guild die wat PVP, dungons en af en toe een raidje doen?
Na jaren raiden en een actief guildleven begin ik me zo langzaamaan eenzaam te voelen in een zielloze guild puur voor de perks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Dit kan nog interessant worden:

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2013/july/thumb/Hearthstone_Gameboard.jpg

Een Heartstone speelbord in WoW. Ik ben benieuwd wat Blizzard daar mee gaat doen. Zouden het digitale kaartspel ook in WoW kunnen gaan spelen of is het slechts decoratie?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Laatst online: 20-05 08:43
hulkie schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:46:
[...]

Jazeker! Vraag maar raak :)
Moet thuis ff opzoeken in welke guild ze zaten. Zitten nu in 'the Fallen' oid iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Heb net MoP aangeschaft, tijd om naar lvl 90 te levelen.
Wat ik me afvraag is, kan ik nu nog steeds die events/scenario's doen. Zoals Isle of Thunder, Siege of Ogrimmar of soortgelijke events/scenario's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Isle of thunder zit nu nog in het spel, en kan je vermoedelijk doen tot 5.4 live gaat. De Siege of Orgrimmar raid (geen scenario) zit in de volgende patch verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Heb nu gevonden wat ik zoek. Had namelijk wat filmpjes op YT gezien. Het gaat inderdaad om scenario's.

Wat ik hier lees is dat scenario's nieuw zijn sinds MoP. Ik kan me echter herinneren dat ik met de introductie van Cataclysm heb geholpen met een soort gelijk event/scenario. Voor de Darkspear tribe, je moest dan dat eiland voor hun heroveren. Zazalane's fall oid.

Zulke events zijn maar tijdelijk beschikbaar dacht ik. Ik vroeg me af of zulke events ook nog in MoP zitten en of je ze nog kan doen.
In hoeverre zijn deze events vergelijkbaar met de scenario's in MoP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Denk dat IoT gewoon in het spel blijft met de bijbehorende scenarios. Ik zie geen reden waarom ze dit gaan verwijderen. Je kan tenslotte ook nog steeds de quests doen in Isle of Quel'thalas (tbc-questhub) en bijv Molten Front (cata)

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 10-07-2013 15:02 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Zeror schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:43:
Dit kan nog interessant worden:

[afbeelding]

Een Heartstone speelbord in WoW. Ik ben benieuwd wat Blizzard daar mee gaat doen. Zouden het digitale kaartspel ook in WoW kunnen gaan spelen of is het slechts decoratie?

:)
Ben bang dat het slechts decoratie gaat worden, maar het zou wel gaaf zijn als Blizzard hier meer van plan mee is dan we tot nu denken. Wie weet :9
Play it from within the game? It's something the team has talked about, but there aren't any plans for this currently. It would be really cool though, for sure :)
Een blue-post hierover.

[ Voor 15% gewijzigd door Metian op 10-07-2013 19:47 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
vhal schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:02:
Denk dat IoT gewoon in het spel blijft met de bijbehorende scenarios. Ik zie geen reden waarom ze dit gaan verwijderen. Je kan tenslotte ook nog steeds de quests doen in Isle of Quel'thalas (tbc-questhub) en bijv Molten Front (cata)
Hah, ik dacht aan het verkeerde event. Isle of Thunder zal idd wel blijven bestaan. Het is dat feestje in The Barrens dat verdwijnt (vermoedelijk) bij de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kapoen schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 17:29:
[...]

Hah, ik dacht aan het verkeerde event. Isle of Thunder zal idd wel blijven bestaan. Het is dat feestje in The Barrens dat verdwijnt (vermoedelijk) bij de volgende patch.
Zal hoogst waarschijnlijk wel gebeuren. Je moet dit zien als een episode uit een serie, dit is episode 1 en in 5.4 krijgen we episode 2. Misschien dat we nog een episode 3 zien met 5.4.x of iets dergelijk met het einde (wat gebeurd er na episode 2).

Overigens als we kijken naar de huidige achievement Darkspear Revolutionary - Aid Vol'jin's troll uprising during Patch 5.3: Escalation. Kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat dit verdwijnt in 5.4 Daarnaast lijkt het me een feest op PvP servers die redelijk gelijke ratio hebben. :*)

Ben overigens benieuwd wie de nieuwe Warchief gaat worden. Dit zullen we of in 5.4 zien of pas in 5.4.x

[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 10-07-2013 19:33 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Die titel wordt een Feat of Strength, dus we kunnen er zeker van zijn dat het event stopt in 5.4.

Dus nu nog voor je Gaz'rooki en boxing gloves gaan als je die nog niet hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Raid ging gister weer niet door.
Waren maar 5 man online. Met deze 5 Lfr ingegaan.

Laatste deel kwamen geen tanks dus uiteindelijk hebben ik en de pala tank (die queued als dps) maar het heft in handen genomen.

Pas bij lei shen kwamen de 'echte' tanks.
Uiteindelijk nog wel bedankt door wat randoms dat wij tankte.

Zit nu op 11/12 runestones. Volgende week de cloak en waarschijnlijk ilvl 535. Zit nu op 530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Onze raid ging gister ook niet door... Ook maar 5 man online. Het is echt zomer dus! Wel jammer, had best zin om weer even te raiden. Verder is er weinig te doen op mijn level 90s.

Daarom heb ik mijn dwarf shaman op Frostmane maar even gelogged. Ik wilde met tweakers instances runnen, maar we zaten qua level te ver uit elkaar om te queuen. De instance die ik zelf queude was een razend snelle ploeg van 2 dps en een tank. Daar heb ik met wat random healers flink wat instances mee gedaan. 'Healer can you handle big pulls?!' en gaan met die banaan... uiteindelijk een stuk of 7 keer op rij dezelfde maraudon gehad, wel level 37 inmiddels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-06 10:19
Ik heb een vaag mailtje gekregen van Blizzard, lijkt op phissing, maar is het toch ook niet.

• SMTP server is echt een server van Blizzard (tenzij er een manier is om het IP-adres van de SMTP server van de afzender in de SMTP-header te spoofen (ip is: 12.129.242.48)
• Link verwijst echt naar https://us.battle.net/account/email/confirm.xml
• Mail geeft geen urgentie aan om de link te gebruiken, maar bevat tekst dat mail kan worden genegeerd. (If you do not want to do the above changes, or you did not make this request, please ignore or remove this email. Please note that this link will expire within seven days.)

Dit lijkt allemaal legit, maar dan:
• Mail is in het Chinees
• Mail betreft een e-mailadres dat ik volgens mij nog nooit voor Blizzard heb gebruikt

headers:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
Return-Path: <noreply@battle.net>
Authentication-Results: xs4all.nl; spf=pass smtp.mailfrom=battle.net;
    dkim=pass header.d=battle.net; dmarc=pass header.from=battle.net
Received: from ext-smtp12.us.battle.net (ext-smtp12.us.battle.net [12.129.242.48])
    by mxdrop209.xs4all.nl (8.13.8/8.13.8) with ESMTP id r6ALnh6c050500
    for <xxxxxx.xxxxxxxx@xs4all.nl>; Wed, 10 Jul 2013 23:49:46 +0200 (CEST)
    (envelope-from noreply@battle.net)
Date: Wed, 10 Jul 2013 23:49:43 +0200 (CEST)
Received: from uw1-web-35-blade02.wowadmin.net (uw1-web-35-blade02.wowadmin.net [10.48.58.62])
    by ext-smtp12.us.battle.net (Postfix) with ESMTP id 21C33237C7AB
    for <xxxxxx.xxxxxx@xs4all.nl>; Wed, 10 Jul 2013 21:49:43 +0000 (UTC)
X-DKIM: Sendmail DKIM Filter v2.8.3 ext-smtp12.us.battle.net 21C33237C7AB
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/relaxed; d=battle.net; s=mail;
    t=1373492983; bh=i68ojE336fiaR7sp42rePXBxs1k=;
    h=From:To:Message-ID:Subject:MIME-Version:Content-Type:
     Content-Transfer-Encoding;
    b=1TQU6OLcpdJNBNXU8AE4C6/mOHRJGcrqI0ioKF45IYq2ceEaNIV1BWGASsve8tJV1
     xYwEzWIHA9nkIfp9N3echpSRLilS3c8wavkVjan0SPTRMtEr9gbkTUD4r+dFZMrUZ5
     iwoHJjIkkPDtGdTEtOErjp5rZIOdnyJgKsVX9Kn4=
From: Blizzard Entertainment <noreply@battle.net>
To: "xxxxxx.xxxxxxxx@xs4all.nl" <xxxxxx.xxxxxxxx@xs4all.nl>
Message-ID: <773012407.94212.1373492983129.JavaMail.tomcat@uw1-admin-smtp-vip.wowadmin.net>
Subject: =?utf-8?Q?Battle.net_=E5=B8=B3?=
 =?utf-8?Q?=E8=99=9F_=E2=80=93_=E9=9B=BB=E5=AD=90?=
 =?utf-8?Q?=E9=83=B5=E4=BB=B6=E5=9C=B0=E5=9D=80=E8=AE=8A=E6=9B=B4?=
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/html; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-XS4ALL-DNSBL-Checked: mxdrop209.xs4all.nl checked 12.129.242.48 against DNS blacklists
X-CNFS-Analysis: v=2.1 cv=L/AkHYj8 c=1 sm=0 tr=0 b=1 p=MUSSpEGdxKwA:10
 a=zXz2d/9YE8MxEpqzy5sgTQ==:117 a=zXz2d/9YE8MxEpqzy5sgTQ==:17
 a=3J15CkO5AAAA:8 a=5nBdbK9Z2z0A:10 a=jPJDawAOAc8A:10 a=IkcTkHD0fZMA:10
 a=v5SD4W9cAAAA:8 a=1iHltl7gAAAA:8 a=OYAWpR3qugIycpG7h0YA:9 a=QEXdDO2ut3YA:10
 a=enkQpgmPt9sA:10 a=7KdlHCbaZeEA:10 a=W3H5ooOWvloA:10
X-Virus-Scanned: by XS4ALL Virus Scanner
X-XS4ALL-Spam-Score: -3.5 () CMAE_1, HABEAS_ACCREDITED_SOI,
    RCVD_IN_BSP_TRUSTED, SPF_PASS, T_CMAE_1_MD
X-XS4ALL-Spam: NO
Envelope-To: xxxxxx.xxxxxxxx@xs4all.nl

Hebben jullie zoiets ook eens ontvangen?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.