Als je gekicked wordt om je dps heb je of enorme pech met grps (4 van dezelfde guild oid die ff willen zergen voor valor) of misschien moet je dan ook eens naar je zelf kijken of misschien je anggst een beetje te overwinnen (vvoor zover dat mmomgelijk is uiteraard). Ik doe ook niet superveel dungeons maar ik mij de laatste keer niet herinneren dat er iemand is gekickt voor lage dps in mijn groepjes. Vaak zit er altijd wel een lambal in die echt te slecht is voor zijn gear lvl of iemand die net gedinged is, die nemen we dan maar ff op sleeptouw (zolang het geen ninja pullende idioot is, die vliegen er wel uitZeror schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:24:
Ik haal mijn plezier ook al lang niet meer uit dungeons. Daarom doe ik ze ook niet. Ik heb geen zin om iedere keer het gezeik te horen over dat min dps misschien niet goed is of wat dan ook en vervolgens weer gekickt wordt. Dat heeft de community voor mij verpest. Tot WotLK had ik nooit een character op max level. En laat dat hele gezeik van dps, gearscore etc... nu in wrath begonnen zijn. Ik heb hierdoor nooit echt het plezier in dungeons gevonden. Beetje jammer, want dungeons zijn wel leuk opzich. Ik ben nu gewoon te bang voor negatieve reacties over dps enzo. Moet er wel bij zeggen dat mijn autisme daar ook mee te maken heeft (bang voor het onbekende).
Als je gewoon "normale" dps doet hoef je denk ik nooit bang te zijn voor kicks, niet iedereen kan een superstar zijn
Maar in TBC waren deze "eisen" er ook al wel hoor, alleen loste dan de community het zelf op bij gebrek aan LFR. Bijna alle instances werden toen in "kliekjes" gedaan (guild grps, friend grps, iedereen in de cummonity wist precies wie je wel/niet wilde hebben ), zeker als het shattered halls, shadowlab, Arcatraz of Black morass heroic betrof.Daar werden mensen in greens en starter blue's ook niet zomaar meegenomen, tenzij je ze kende als goede speler, mensen werden dan wel niet gekicked, maar gewoon niet meegenomen
Van wat ik begrijp is proving grounds juist voor het trainen van de character/spec. Voor single player E-Peen hebben ze de brawler guild al. Of het lvl 1-90 zal zijn of bij 90 zal beginnen weer ik niet, al vind ik lvl 90 content niet per definitie eind game (o.a. dalies e.d.).Straks komt bijvoorbeeld dat Proving Grounds in het spel en ben bang dat ook weer voor end game zal zijn. Terwijl het juist zo belangrijk is dat er ook gekeken wordt naar een manier om spelers hun spells te laten leren. Dat wordt welgeteld 1 maal gedaan met 1 spell per class dat is op level 3. Veel te weinig. Ze zouden dat met iedere spell moeten doen. En dan niet 1 quest om een keer te doen, maar ook met een extra praktijk quest ofzo. Dan zouden spelers hun spells veel beter snappen denk ik.
Een andere methode kan zijn dat er elke 10 levels een class challenge quest komt waarin je class kennis op de proef wordt gesteld.
[ Voor 17% gewijzigd door Dennism op 07-07-2013 22:29 ]