Wat stond er in de mail?
Vertaald met Google translate, mijn chinees is niet echt goed te noemenDear 16c3j1rc players, hello:
Blizzard Entertainment recently received a request to change your email address Sign in to your Battle.net account. This email address xxxxxx.xxxxxxxx @ xs4all.nl will become your new Battle.net account name. To complete and authorize this email address changes, please click on the verification link. If you can not click the link to complete the update.
Verification link: *Link verwijderd*
If you do not want to do the above changes, or you did not make this request, please ignore or remove this email. Please note that this link will expire within seven days.
If you encounter difficulties completing this application, please click here to find FAQs, or contact Blizzard customer service team.
Dear Sir,
Battle.net Account Management Team
Online Privacy Policy
Oh en de "here" link verwijst naar https://tw.battle.net/account/support/index.html
[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 11-07-2013 09:28 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Was pas om 22.15 thuis van werk..hulkie schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:11:
Onze raid ging gister ook niet door... Ook maar 5 man online. Het is echt zomer dus! Wel jammer, had best zin om weer even te raiden. Verder is er weinig te doen op mijn level 90s.
Daarom heb ik mijn dwarf shaman op Frostmane maar even gelogged. Ik wilde met tweakers instances runnen, maar we zaten qua level te ver uit elkaar om te queuen. De instance die ik zelf queude was een razend snelle ploeg van 2 dps en een tank. Daar heb ik met wat random healers flink wat instances mee gedaan. 'Healer can you handle big pulls?!' en gaan met die banaan... uiteindelijk een stuk of 7 keer op rij dezelfde maraudon gehad, wel level 37 inmiddels!
In other news.. heb mijn neefje aan het werk gezet om mijn mage te levelen haha! En hij gaat lekker! kreeg een sms dat hij vandaaag met Northrend begint

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Doe mij ook zo'n neefje!hmr schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:46:
[...]
Was pas om 22.15 thuis van werk..![]()
In other news.. heb mijn neefje aan het werk gezet om mijn mage te levelen haha! En hij gaat lekker! kreeg een sms dat hij vandaaag met Northrend begint
Levellen is soms best leuk, maar het kost toch wel echt een bak met tijd man! Misschien moet ik het mindless instances grinden toch gaan afwisselen met hier en daar een quest. Al was ik dat eigenlijk pas van plan in TBC gebieden.
En wederom 1 runestone van de laatste 6 bosses 
Nou ja, nog 3 te gaan, hopelijk volgende reset meer geluk
Nou ja, nog 3 te gaan, hopelijk volgende reset meer geluk
Gisteren toch maar een farm raid om wat extra tank offspecs te gearen en wat trials te testen/gearen en zo. Ofwel, IntToStr mocht dps whoren
Helaas had de tank een dc tijdens Jin'rokh, waardoor ik de tank werd en dus poef. Fight wel afgemaakt met derde van de raid dood, maar dus geen world 1 rank gisteren.
Horridon was mooi, 369k dps overall, world 2 rank... Volgende week voor nr 1
Council was een beetje chaos en ging niet helemaal goed, maar alsnog iets van rank 90.
Tortos heb ik maar even normaal gedaan en de raid geholpen omdat mensen daar vorige week op aan het falen waren. Zat op de grens van rank.
Megaera was weer volle kracht vooruit! Rank 6
Ji-Kun was eerst een wipe door nieuwe mensen en een paar dcs in hetzelfde nest team. Daarna was m'n flask op en geloofde ik het wel. Beetje op de autopilot zonder potions/flask gedaan. Had ik beter wel kunnen doen, alsnog rank 27
Toen was de tijd op helaas. Het is in ieder geval een manier om een farm raid nog wat interessant te houden.
Maandag hadden we nog heroic Ji-Kun gedaan, maar helaas als beste poging een 10% wipe. Met een tank met ilvl 502 viel dat nog best tegen. Helaas ook te veel fails zoals naast nest springen en zo... Moest dus met 3 healers door die tank, maar als we een main spec tank hebben en met 2 healers gaan moet die vogel op heroic ook vrij simpel neergaan. Met 3 healers kan ook, maar dat is veel meer ruimte voor nest fails. Al ben ik bang dat we voorlopig geen ruimte hebben voor heroic raids.
Helaas had de tank een dc tijdens Jin'rokh, waardoor ik de tank werd en dus poef. Fight wel afgemaakt met derde van de raid dood, maar dus geen world 1 rank gisteren.
Horridon was mooi, 369k dps overall, world 2 rank... Volgende week voor nr 1
Council was een beetje chaos en ging niet helemaal goed, maar alsnog iets van rank 90.
Tortos heb ik maar even normaal gedaan en de raid geholpen omdat mensen daar vorige week op aan het falen waren. Zat op de grens van rank.
Megaera was weer volle kracht vooruit! Rank 6
Ji-Kun was eerst een wipe door nieuwe mensen en een paar dcs in hetzelfde nest team. Daarna was m'n flask op en geloofde ik het wel. Beetje op de autopilot zonder potions/flask gedaan. Had ik beter wel kunnen doen, alsnog rank 27
Toen was de tijd op helaas. Het is in ieder geval een manier om een farm raid nog wat interessant te houden.
Maandag hadden we nog heroic Ji-Kun gedaan, maar helaas als beste poging een 10% wipe. Met een tank met ilvl 502 viel dat nog best tegen. Helaas ook te veel fails zoals naast nest springen en zo... Moest dus met 3 healers door die tank, maar als we een main spec tank hebben en met 2 healers gaan moet die vogel op heroic ook vrij simpel neergaan. Met 3 healers kan ook, maar dat is veel meer ruimte voor nest fails. Al ben ik bang dat we voorlopig geen ruimte hebben voor heroic raids.
Hoe haal je tegenwoordig de hoogste DPS met een fire mage? Ben nu level 68, maar ik merk dat ik achterblijf in dungeons met m'n damage...
They made me do it.
icy-veins.com heeft wel een aardige guide voor fire mages. Weet alleen niet wanneer je welke spells leert, maar de basis heb je vast al wel tot je beschikking.Gardocki schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:45:
Hoe haal je tegenwoordig de hoogste DPS met een fire mage? Ben nu level 68, maar ik merk dat ik achterblijf in dungeons met m'n damage...
Als anderen heirlooms gebruiken en jij niet sta je sowieso achter de rest waarschijnlijk.
Of wat ik had tijdens cata met levelen fire mage: mobs zijn al bijna down voordat ik m'n fireball had gecast
Als je het echt niet vertrouwd dan kun je natuurlijk altijd contact zoeken met Blizzard om verhaal te halen. Dan ben je vrijwel zeker je account niet kwijt aan een hacker ofzo._Peter2_ schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:19:
Ik heb een vaag mailtje gekregen van Blizzard, lijkt op phissing, maar is het toch ook niet.
[knip]
Hebben jullie zoiets ook eens ontvangen?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Zorg dat living bomb altijd up is. Drie targets sowieso en met glyph 4. Voor groepen cast ik na dat ik ze allemaal getagd heb met living bomb eerst flamestrike. Daarna fireball op een single target. Als je heating up krijgt. Cast je inferno blast. Als je dan een pyroblast proc krijgt, niet meteen doen maar eerst een fireball, dan direct daarna je pyroblast, dan landen ze tegelijkertijd op je target en heb je kans op direct weer een instant pyroblast proc.Gardocki schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:45:
Verder je cooldowns opvullen met fireball, als je moet bewegen gebruik dan scorch.
Combustion gebruik je als je een flinke critical hit hebt gedaan met je pyroblast (of evnt fireball)
Bij echt grote groepen cast ik nog wel eens blizzard.
De guide op icy-veins.com is echt een aanrader.
Zal mijn build vanavond even posten
Hier mijn character
[ Voor 4% gewijzigd door Vae Victus op 11-07-2013 11:54 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Heb eindelijk de Sealed Tome voor het groene warlock vuur dus vanavond maar even met de icy-veins uitleg erbij een paar keer proberen het te halen.
Ik verwacht veel gevloek en getier van mijn kant.
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Living bomb heeft maar een max targets van 3. Er is geen glyph die ervoor zorgt dat je op 4 targets tegelijk living bomb kan hebben. Ik denk dat je glyph of inferno blast bedoelde hiervoor? Die zorgt er enkel voor dat je ignite, pyroblast(dot) en combustion naar 1 extra target worden verspreid bij het gebruik van inferno blast.Vae Victus schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:47:
[...]
Zorg dat living bomb altijd up is. Drie targets sowieso en met glyph 4. Voor groepen cast ik na dat ik ze allemaal getagd heb met living bomb eerst flamestrike. Daarna fireball op een single target. Als je heating up krijgt. Cast je inferno blast. Als je dan een pyroblast proc krijgt, niet meteen doen maar eerst een fireball, dan direct daarna je pyroblast, dan landen ze tegelijkertijd op je target en heb je kans op direct weer een instant pyroblast proc.
Verder je cooldowns opvullen met fireball, als je moet bewegen gebruik dan scorch.
Combustion gebruik je als je een flinke critical hit hebt gedaan met je pyroblast (of evnt fireball)
Hier mijn character
Ik heb ook een tijd als fire mage gespeeld. Toch ben ik overgestapt naar frost omdat ik fire pas echt leuk vind spelen met een flinke bak crit (anders krijg je te weinig HU/HS procs). Ik hoop ten zeerste dat ze in 5.4 niet (weer) de crit scaling aan gaan passen dan wordt mijn lfr mage hero misschien weer eens een fire mage
yupCarthrax schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:23:
[ Voor 18% gewijzigd door mrsar op 11-07-2013 14:07 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Er zijn meer mensen die antwoord hebben gegeven op je vraag, maar ik zou zo snel als je in Frostspec Ice Lance krijgt switchen naar frost. Fire heeft best een flinke ramp-up tijd. Dus op bossfights zou je vrijwel altijd nummer 1 kunnen zijn, maar tijdens trash zijn instants en cleaves een stuk sterker -> frost dus.Gardocki schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:45:
Een andere optie is gewoon arcane gaan en lekker arcane explosion spammen tijdens trash.
Mocht je fire zijn, mijn character heeft alles wel redelijk cookie cutter:
Firemage - Blinkyblink
Ik ga eens kijken. Living bomb krijg ik pas op lvl75, dus daar moet ik nog even op wachten.Vae Victus schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:47:
[...]
Zorg dat living bomb altijd up is. Drie targets sowieso en met glyph 4. Voor groepen cast ik na dat ik ze allemaal getagd heb met living bomb eerst flamestrike. Daarna fireball op een single target. Als je heating up krijgt. Cast je inferno blast. Als je dan een pyroblast proc krijgt, niet meteen doen maar eerst een fireball, dan direct daarna je pyroblast, dan landen ze tegelijkertijd op je target en heb je kans op direct weer een instant pyroblast proc.
Hier mijn character
They made me do it.
Als fire mage gebruik ik ook Arcane Explosion en Cone of cold, inderdaad best handig voor trash 
Edit:
Met de Glyph of Cone of Cold, doet je Cone of Cold 200% meer damage
Edit:
Met de Glyph of Cone of Cold, doet je Cone of Cold 200% meer damage
[ Voor 29% gewijzigd door Vae Victus op 11-07-2013 14:39 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ik deed vorige week een dungeon op level 86 en tank pullde best veel trash tegelijk. Voor de grap eens alleen maar Arcane Explosion gebruikt. Beetje 1 knop bashen. Deed 100k dps
Door een support ticket te maken bij blizzard had je waarschijnlijk al antwoord gehad op je vraag_Peter2_ schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:19:
Ik heb een vaag mailtje gekregen van Blizzard, lijkt op phissing, maar is het toch ook niet.
Tegenwoordig forward ik ze direct naar een vriend die bij blizzard werkzaam is. Vindt hij niet leuk

Mail ziet er volgens de header juist uit, als je een authenticator hebt dan kun je het negeren, zoniet dan zou ik meteen een authenticator eraan hangen en even een support ticket maken.Ik heb een vaag mailtje gekregen van Blizzard, lijkt op phissing, maar is het toch ook niet.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Random Picture, ik ben wel benieuwd hoe jullie ui/interface eruit ziet.
Hier mijne :
Hier mijne :

Frost is op dat level sowieso gewoon sterker; je hebt te weinig critical hit voor fire en de fights duren niet lang genoeg. Met Presence of Mind en Alter Time zou je eventueel nog gewoon kunnen gaan voor één ziek grote combust, dat ging voor mij altijd wel lekkerGardocki schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:45:
Edit: Probeer Arcane ook eens trouwens, best vermakelijk!
[ Voor 5% gewijzigd door Frerk op 11-07-2013 17:56 ]
Ben sinds 2 jaar weer terug gekomen naar "het Wereldje". Moet zeggen dat ik toen gestopt was vanwege de moeilijkheidsgraad die gewoon ontzettend teruggedrongen was en sinds TBC/WOTLK gewoon saai was geworden.
Ik schrok wel toen ik de nieuwe UI zag met de gewijzigde talent tree en verandere spells (Prot Paladin). Maar na een aantal quests en vooral instances te hebben gedaan is het weer zoals vanoud. Wat ik opmerk uit andere reacties hier op het forum herkende ik mij ook in. Vooral het rushen en de DPS'ers die op een andere target dan de mijne aggro bomben. Vrij vervelend en ik vind het jammer dat er een taunt spell is weggehaald bij de Paladins waardoor meerdere targets toch wel uitdaging is af en toe (min en pluspunt eigenlijk). Heb in ieder geval weer zin om te raiden!
Ik schrok wel toen ik de nieuwe UI zag met de gewijzigde talent tree en verandere spells (Prot Paladin). Maar na een aantal quests en vooral instances te hebben gedaan is het weer zoals vanoud. Wat ik opmerk uit andere reacties hier op het forum herkende ik mij ook in. Vooral het rushen en de DPS'ers die op een andere target dan de mijne aggro bomben. Vrij vervelend en ik vind het jammer dat er een taunt spell is weggehaald bij de Paladins waardoor meerdere targets toch wel uitdaging is af en toe (min en pluspunt eigenlijk). Heb in ieder geval weer zin om te raiden!
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
Je mag ook gewoon zeggen:rolandos582 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:46:
Hier mijne :
*plaatje*
"Check m'n nieuwe UI, cool hè!"
Mijn UI is gewoon de standaard UI, speel zo al zeven jaar en het werkt perfect. Gebruik ook zo min mogelijk addons.
Beetje jammer dat er dan zo'n reactie komt, nee dit is niet om te showen.Freaky Maus schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:01:
[...]
Je mag ook gewoon zeggen:
"Check m'n nieuwe UI, cool hè!"
Mijn UI is gewoon de standaard UI, speel zo al zeven jaar en het werkt perfect. Gebruik ook zo min mogelijk addons.
Ik gebruik deze UI al tijden en ben opzoek naar een nieuwe.
Probeer hier wat inspiratie op te doen.
Mijn reactie is niet jammer, je zegt zelf al "Random Picture, ..".
Daarnaast staat er in de OP al een lijstje met addons die leuk kunnen zijn voor je UI. En voor inspiratie kun je ook hier rondneuzen.
Op Curse staat er ook een lijst met populaire downloads, daar staat vast ook wel iets leuks tussen voor je UI.
Er is dus zat te vinden en hierom nam ik je post op als een show-my-UI-post, niet bedoeld om af te zeiken.
Daarnaast staat er in de OP al een lijstje met addons die leuk kunnen zijn voor je UI. En voor inspiratie kun je ook hier rondneuzen.
Op Curse staat er ook een lijst met populaire downloads, daar staat vast ook wel iets leuks tussen voor je UI.
Er is dus zat te vinden en hierom nam ik je post op als een show-my-UI-post, niet bedoeld om af te zeiken.
[ Voor 9% gewijzigd door Freaky Maus op 11-07-2013 20:05 ]
Af en toe eens zien wat andere voor UI gebruiken kan geen kwaad, als maar niet gewoonste zaak van de wereld wordt.
Overigens gebruik ik op dit moment ElfUI, simpel weg omdat ik te lui ben om me UI zelf te maken. Echter gebruik ik wel wat extra addons als oPie (Ring shortcut addon), oGlow, Skada, Big/LittleWigs.
Overigens gebruik ik op dit moment ElfUI, simpel weg omdat ik te lui ben om me UI zelf te maken. Echter gebruik ik wel wat extra addons als oPie (Ring shortcut addon), oGlow, Skada, Big/LittleWigs.
Rupsen, Rapsen.
Gebruik al sinds het echt in het begin tukui was en ben nooit verandert, lekker ligt en snel en simpele addons erbij die nodig zijn en klaar.
Hou niet zo van een " glossy interface "
Mag van mij zo plain mogelijk zijn
Hou niet zo van een " glossy interface "
Mag van mij zo plain mogelijk zijn
Tsja, er zijn hier wel weer mensen die hun UI showen. Als iemand z'n UI wil posten stoor ik mij er niet aan
Lekker zelf weten. Die minimap en grijze balk onderaan is overigens niet echt mijn ding. Vind het niet echt functioneel of toegevoegde waarde hebben.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Ik gebruik op dit moment een combinatie van Pitbull, Bartender en LitePanels. Dat laatste is wel iets voor de gevorderde gebruiker aangezien het het geen configscherm heeft in de game. Je moet LUA scripten om hem in te stellen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Altijd leuk om met de LUA-files te spelen van addons. Doet me denken aan de keer dat ik Neav UI gebruikte en de font-size wou verlagen, wat een werk maar oh wat een genot toen ik het door had.Zeror schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:27:
Ik gebruik op dit moment een combinatie van Pitbull, Bartender en LitePanels. Dat laatste is wel iets voor de gevorderde gebruiker aangezien het het geen configscherm heeft in de game. Je moet LUA scripten om hem in te stellen.
Rupsen, Rapsen.

http://www.twitch.tv/crawthz/c/2560758
http://www.twitch.tv/pontus92/c/2560389
Meer hier http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/7788878935?page=2
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Bwahaha, blijkbaar kon je de debuff die je kreeg van 1 van de trash mobs op de PTR (in siege of ogrimmar), meenemen naar de shrine
. Klinkt als een bug die we eerder gehad hebben
.
Ik heb alleen Tukui, Skada en misschien wat losse addons. Sinds ik niet meer raid heb ik DBM eruit gegooid. Voor LFR heb je toch geen mods nodig.
Ik gebruik zelf x-perl. Heb het een tijdje elvui gebruikt maar ik kon er maar niet aan wennen. Maar ja speel al sinds vanilla met de standaard ui en xperl als toevoeging. ElvUI is wel een hele mooie, dus als je je UI clean en shiny wil hebben is dat zeker één om naar te kijken.
Gisteren een keer of 3 de eind baas van de green fire quest gedaan en kwam steeds een stapje verder, ben uiteindelijk maar gestopt toen mijn irritatie op begon te spelen. Vandaag maar weer even proberen.
Gisteren een keer of 3 de eind baas van de green fire quest gedaan en kwam steeds een stapje verder, ben uiteindelijk maar gestopt toen mijn irritatie op begon te spelen. Vandaag maar weer even proberen.
RealUI ftw 
Welk itemlevel heeft je lock Carthrax?
Hier even paar dagen WoWloos. M'n iMac is verkocht, en nu moet ik wachten tot alle pc onderdelen van m'n bestelde pc binnen zijn bij Azerty. Geduld is een schone zaak
Hier even paar dagen WoWloos. M'n iMac is verkocht, en nu moet ik wachten tot alle pc onderdelen van m'n bestelde pc binnen zijn bij Azerty. Geduld is een schone zaak
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Een hele tijd met een zelf gemaakte UI gespeeld, maar deze werd gewoon te druk... nu sinds een paar maand met Elvui bezig.. heb direct iets van tweederde van m'n addons weg kunnen doen.
ilvl504 http://eu.battle.net/wow/...heedle-cartel/Cart/simpleLas Vegas schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:12:
RealUI ftw
Ik kwam steeds een stukje verder maar er gebeuren veel dingen tegelijk, dan let ik even niet op en hop chaos bolt van hem in mijn mik
Ah
Mijn lock gister weer opgepikt, 463 iLvl inmiddels dus voorlopig nog geen green fire questline voor mij.
Moet ook nog even kijken welke spec optimaal is. Als ik guides moet geloven is desto toch wel het beste voor low gear levels.
Mijn lock gister weer opgepikt, 463 iLvl inmiddels dus voorlopig nog geen green fire questline voor mij.
Moet ook nog even kijken welke spec optimaal is. Als ik guides moet geloven is desto toch wel het beste voor low gear levels.
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Gister level 43 aangetikt op mn shaman...!
De laatste instance heb ik als healer gedaan, dat is denk ik toch wel de meest chille manier van low level instances doorlopen (mits de groep een beetje ok is).
@ UI: Alles helemaal standaard. Wel alle extra action bars geactiveerd natuurlijk!
De laatste instance heb ik als healer gedaan, dat is denk ik toch wel de meest chille manier van low level instances doorlopen (mits de groep een beetje ok is).
@ UI: Alles helemaal standaard. Wel alle extra action bars geactiveerd natuurlijk!
Gisteren weer even RAF gedaan op de druid. Nu op level 68 aangekomen na wat hulp van Carthrax in de heroic dungeons in Hellfire Citadel
Op naar Northrend dus!
Eigenlijk wel slecht dat ik letterlijk alleen maar 3 normale dungeons en die heroic quick runs heb gedaan en daarmee van 58 naar 68 ben gegaan
Eigenlijk wel slecht dat ik letterlijk alleen maar 3 normale dungeons en die heroic quick runs heb gedaan en daarmee van 58 naar 68 ben gegaan
Heeft je collega ook nog lvl68 aangetikt? Anders moet hij nog wat extra boosts krijgen om niet te ver op jou achter te lopen.IntToStr schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:43:
Gisteren weer even RAF gedaan op de druid. Nu op level 68 aangekomen na wat hulp van Carthrax in de heroic dungeons in Hellfire CitadelOp naar Northrend dus!
Je reactie was wel enigszins passief agressief..Freaky Maus schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:04:
Mijn reactie is niet jammer, je zegt zelf al "Random Picture, ..".
Anyways Mage gaat lekker en richting de 75 volgens mij ... nog bijna en kan alweer naar Cata gebieden...
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 12-07-2013 10:29 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hij staat op 67 nu. Ik heb heirlooms en hij niet, maar hij doet zo nu en dan wat quests tussendoor om telkens bij te blijvenCarthrax schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:48:
[...]
Heeft je collega ook nog lvl68 aangetikt? Anders moet hij nog wat extra boosts krijgen om niet te ver op jou achter te lopen.
Da's nu de reden dat ik nu definitief gestopt ben met WoW, die belachelijke gear inflation. Het gaat echt nergens meer over, er komt nog minimaal een tier bij en nu is de max ilvl al 100-150 ilvls over questgear op een fresh 90, zelfs nog bijna 100 over heroic 5man (463).Sabrac schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:25:
Zit nu op 11/12 runestones. Volgende week de cloak en waarschijnlijk ilvl 535. Zit nu op 530
Waarom moet een dps 2 raids later 100k meer dps doen dan in een 5man? echt rare kronkels daar bij Blizzard tegenwoordig.
Heb tegenwoordig niet zo veel tijd meer om te raiden, dan mis je een tier en loop je gelijk een berg ilvls achter, kom je er niet meer tussen. Alt rerollen gedurende de expansion? Vergeet het maar. LFR is voor mij geen optie aangezien ik raiden zonder tactiek niks aan vind.
Nu nog die TF en heroic TF gear erbij gekomen en in de volgende patch gooien ze vrolijk nog een item0tier er tussen (flexible raid), waardoor het verschil nóg groter gaat worden. Verschil tussen een 5.0 char en ene 5.4 char in dps / tank health is straks groter dan het verschil tussen een lvl 1 en een lvl 60......
Vermaak mij nu prima in andere mmo's, na dik 8 jaar wow is dit wel de grote ergernis geweest die mij heeft doen stoppen.
Dan kies je er zelf toch voor dat je LFR niet wilt runnen.. LFR is juist een free Epics galore om bij te komen met je alt... met een beetje geluk en in het weekend een raid of 2 puggen zit je binnen 2 weken op een fatsoenlijk ilevel om mee te kunnen in een beginnende ToT Run..Krukar schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:30:
[...]
Heb tegenwoordig niet zo veel tijd meer om te raiden, dan mis je een tier en loop je gelijk een berg ilvls achter, kom je er niet meer tussen. Alt rerollen gedurende de expansion? Vergeet het maar. LFR is voor mij geen optie aangezien ik raiden zonder tactiek niks aan vind.
Vermaak mij nu prima in andere mmo's, na dik 8 jaar wow is dit wel de grote ergernis geweest die mij heeft doen stoppen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Indeed, snap zelf alleen niet waarom de instap PvP gear zo low item level is.
Maar desondanks heb je op full 490 PvP gear genoeg shit om de meeste zo neer te leggen die in 520ilvl lopen PvE.
en ja natuurlijk pvp power en res etc.
Maar het is wel vreemd.
Maar desondanks heb je op full 490 PvP gear genoeg shit om de meeste zo neer te leggen die in 520ilvl lopen PvE.
en ja natuurlijk pvp power en res etc.
Maar het is wel vreemd.
Tja, in LFR verveel ik mij stierlijk, een game spelen gaat voor mij nog steeds om fun. LFR is het exacte tegenovergestelde van fun.... Ik heb ook zelf de keuze gemaakt om te stoppen (zie boven), dat ilvl-beleid van nu steekt mij gewoon en aangezien ik het niet op korte termijn zie veranderen heb ik gewoon eieren voor m'n geld gekozen en ben ik verkast naar een andere MMO.hmr schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:58:
[...]
Dan kies je er zelf toch voor dat je LFR niet wilt runnen.. LFR is juist een free Epics galore om bij te komen met je alt... met een beetje geluk en in het weekend een raid of 2 puggen zit je binnen 2 weken op een fatsoenlijk ilevel om mee te kunnen in een beginnende ToT Run..
Ik vind het juist ideaal eigenlijk. Even een key scoren uit een Throve of van een rare, chest run doen en met een beetje geluk heb je 10+ coins. 460 iLvl zit je zo op, dus direct LFR in i.c.m. coins en je zit binnen no-time ook op 470. Vind dat systeem juist wel goed uitgewerkt, lekker snel alts gearen
Is die druid Horde of Alliance?IntToStr schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:43:
Gisteren weer even RAF gedaan op de druid. Nu op level 68 aangekomen na wat hulp van Carthrax in de heroic dungeons in Hellfire CitadelOp naar Northrend dus!
Gisteren namelijk level 68 aangetikt op mijn priest
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Alliance: http://eu.battle.net/wow/...-cartel/Zaphiria/advanced_Peter2_ schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:41:
[...]
Is die druid Horde of Alliance?
Gisteren namelijk level 68 aangetikt op mijn priest
Kan wel handig zijn om samen paar dungeons te spammen, maar ik level dus wel met een RAF partner.
Alts gearen was nog nooit zo makkelijk, en in 5.4 wordt het alleen maar simpeler. Beetje vreemde rant dus, maar ieder z'n mening 
De shaman staat inmiddels op 46, wil toch wel voor volgende week vrijdag in TBC area zitten, dus het wordt nog even flink door dungeons spammen.
@ Krukar: als je niet wilt raiden heb je die gear (inflatie) trouwens helemaal niet nodig. Instap 90 gear is prima als je toch niet meer wil doen dan questen, instances en de andere dingen die wow te bieden heeft. Gear/ ilevel is een middel, geen doel.
De shaman staat inmiddels op 46, wil toch wel voor volgende week vrijdag in TBC area zitten, dus het wordt nog even flink door dungeons spammen.
@ Krukar: als je niet wilt raiden heb je die gear (inflatie) trouwens helemaal niet nodig. Instap 90 gear is prima als je toch niet meer wil doen dan questen, instances en de andere dingen die wow te bieden heeft. Gear/ ilevel is een middel, geen doel.
Dat is het punt nu juist, Blizzard bedenkt opeens dat belachelijke stat inflation nodig is (50+ ilvls per tier is gewoon belachelijk). Omdat probleem te "tacklen" wordt gebruik gemaakt van LFR, nu vind ik LFR geen raiden en ik weiger dat te doen.
Daar ontstaat het probleem, ik wil dus wel raiden maar loop een tier achter kwa gear, zonder LFR kom ik dus nooit meer bij kwa gear. Ik ga niet urenlang mij zitten ergeren en vervelen in een LFR "raid" om maar op gear bij te komen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb 8 jaar lang veel plezier gehad aan WoW, de huidige manier van gear-inflation botsts echter zo hard met mijn eigen idee van wat het zou moeten zijn dat ik er maar mee gestopt ben.
Daar ontstaat het probleem, ik wil dus wel raiden maar loop een tier achter kwa gear, zonder LFR kom ik dus nooit meer bij kwa gear. Ik ga niet urenlang mij zitten ergeren en vervelen in een LFR "raid" om maar op gear bij te komen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb 8 jaar lang veel plezier gehad aan WoW, de huidige manier van gear-inflation botsts echter zo hard met mijn eigen idee van wat het zou moeten zijn dat ik er maar mee gestopt ben.
En als je nu eens met oude maatjes aanpapt? Wij hebben begin vorige patch nog een oud raider van ilevel 435 mee laten lopen met normal ToT raids. Die was binnen 2 weken tijd al een meerwaarde voor de raid. Ik kan zo nog wat mensen opnoemen die ik zonder enig probleem zou helpen te gearen... Puur omdat ik weet wat ze kunnen, en omdat ik weet dat ze betrouwbaar zijn als het op raiden aankomt!Krukar schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:33:
Dat is het punt nu juist, Blizzard bedenkt opeens dat belachelijke stat inflation nodig is (50+ ilvls per tier is gewoon belachelijk). Omdat probleem te "tacklen" wordt gebruik gemaakt van LFR, nu vind ik LFR geen raiden en ik weiger dat te doen.
Het is ook nog altijd mogelijk om de tier14 raids te doen alvorens aan tier15 te beginnen. Blizz heeft bewust ervoor gekozen om geen "up to date" heroics te maken die de gear geeft wat aansluit op de huidige tier. In plaats daarvan heb je of LFR of je doet oude tier raids eerst. Let wel op dat de oude tier raids nu meer loot geven vanwege hogere kans op items van je coins. Ditzelfde gaat ook gebeuren in ToT wanneer SoO uit komt.
deTwisj heeft gelijk! Openraid is een goed middel daarvoor... al is de kwaliteit van de spelers daar wel hard achteruit gerend is nu iedereen weet dat Openraid bestaat. Achja, tijd voor weekend! Veel plezier allemaal!
voor mij is gear idd een middel, ik hoef niet zonodig bovenaan de dps meters te staan, betere gear maakt bepaalde dingen zoals dailies wel makkelijker :-) ik hou het wel bij lfr, ik heb niet de tijd om 3-4 dagen in de week te raiden, dus pak ik lfr, en straks wellicht de flexraids, via bv openraid. Doe nu via openraid een aantal oude raids met een redelijk vaste groep, die straks ook flexraids willen gaan houden, daar is openraid ideaal voorhulkie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:50:
Alts gearen was nog nooit zo makkelijk, en in 5.4 wordt het alleen maar simpeler. Beetje vreemde rant dus, maar ieder z'n mening
Het idiote gearen heeft mij niet doen stoppen met de game, maar wel met raiden. Het hoge amount van lootwhores en klagers over minder gegearde spelers kwam me tijdens WotLK al flink mijn neus uit.Krukar schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:33:
Het heeft na een tijdje nog maar zo weinig met groepsprestaties te maken. En dat is jammer. Je gear bepaalt teveel hoe je presteert in een raid. Met goede gear ben je al snel een selfmade hero. En veel van die heroes hebben niet eens een spatje zin om een ander te helpen. Leuke tegenstelling.
Gelukkig is er nog meer dan genoeg te doen naast raiden en dat houdt mij voorlopig nog steeds bezig in dit wereldje. Ieder zijn ding, en dat is maar goed ook.
Goh Blizzard gaat 3 transmoggable (is dat een woord?) helms verkopen in de pet/mount store. En boom de hele (nou ja de zeikerds vooral) community ontploft weer eens.
Vraag is wel waar gaat het heen. En gaan ze F2P over een tijdje?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zoalng het cosmetisch is heb ik er echt geen moeite mee, en ja F2P komt zeker, maar wss pas als Titan er is.junglebeast schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:50:
Goh Blizzard gaat 3 transmoggable (is dat een woord?) helms verkopen in de pet/mount store. En boom de hele (nou ja de zeikerds vooral) community ontploft weer eens.
Laat ons gewoon hopen dat het bij cosmetisch blijft en dat het geen Pay2Win wordt, in dat geval kap ik ermee. Er werd al wel gesproken over dat ze tier sets er ook tussen gingen plaatsen, zodat je ipv te raiden voor loot je items gewoon kan kopen, meteen in het begin van de nieuwe patch, dat haalt gewoon de fun eraf.Mektheb schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:00:
[...]
Zoalng het cosmetisch is heb ik er echt geen moeite mee, en ja F2P komt zeker, maar wss pas als Titan er is.
F2P ben ik precies toch niet zo zeker van, zolang ze miljoenen subs hebben denk ik ook niet dat ze zomaar gaan overschakelen, tenzij een drop in subs en eventueel die ingame transactions die het goed zouden doen. We zien wel
snap niet waarom mensen zich druk maken om 3 (imho lelijke) helmen, P2W zie ik zeker niet gebeuren bij WoW en F2P ook nog niet direct daar WoW gewoon niet gedesigned is met F2P in mind.
Geen idee waar er over gesproken werd, maar ik heb nog helemaal niks daarover gelezen. Blizzard heeft zelf ook niks hierover gezegd. Alleen dat er drie helmen komen die men kan kopen en gebruiken.JimDB schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:20:
[...]
Laat ons gewoon hopen dat het bij cosmetisch blijft en dat het geen Pay2Win wordt, in dat geval kap ik ermee. Er werd al wel gesproken over dat ze tier sets er ook tussen gingen plaatsen, zodat je ipv te raiden voor loot je items gewoon kan kopen, meteen in het begin van de nieuwe patch, dat haalt gewoon de fun eraf.
F2P ben ik precies toch niet zo zeker van, zolang ze miljoenen subs hebben denk ik ook niet dat ze zomaar gaan overschakelen, tenzij een drop in subs en eventueel die ingame transactions die het goed zouden doen. We zien wel
Kan me haast niet voorstellen dat Blizzard zijn eigen graf gaat graven door mensen de optie te bieden om gear te kopen voor raiden. Dat zou namelijk dan inhouden dat een deel van de game verloren gaat.
Wat betreft F2P. Not going to happen anytime soon.
Rupsen, Rapsen.
Vind het juist leuke toevoegingen, en snap ook niet waar die hele heisa nu over gaat. Laat mensen die het geld er voor over hebben die spulletjes lekker kopen. Als jij dat niet hebt hoef je het toch niet te kopen, lekker belangrijk verder zeg.
Ik heb nooit moeite gehad met geld steken in TCG items en vanity dingen. WoW is m'n hobby, en dat al bijna 10 jaar lang. Hobbies kosten geld, en als je plezier in iets hebt moet het geen probleem zijn om daar meer dan gemiddeld aan uit te geven.
De een zuipt zich ieder weekend klem in de stad, de ander betaalt 20 euro voor ingame pixels. Big deal, zolang jij er happy van wordt, tis toch jouw geld after all.
Ik heb nooit moeite gehad met geld steken in TCG items en vanity dingen. WoW is m'n hobby, en dat al bijna 10 jaar lang. Hobbies kosten geld, en als je plezier in iets hebt moet het geen probleem zijn om daar meer dan gemiddeld aan uit te geven.
De een zuipt zich ieder weekend klem in de stad, de ander betaalt 20 euro voor ingame pixels. Big deal, zolang jij er happy van wordt, tis toch jouw geld after all.
Ik denk niet dat Blizzard ooit F2P gaat doen. Ik denk eerder dat als straks Titan er is. Dat je subscription gaat betalen om op Battle.net te mogen spelen. En daarnaast dat je dan nog een DLC hebt die je kunt kopen.
Pay2win items gaan ze voorlopig ook nog niet doen, vermoed ik. De game is nu al makkelijk genoeg dat ze eigenlijk niks weg hoeven te geven via de shop. Ik verwacht eerder meer stuff, zoals nieuwe of oude tier-items, in de Black Market Auction House, anders gaat die ook een beetje zijn doel voorbij.
Pay2win items gaan ze voorlopig ook nog niet doen, vermoed ik. De game is nu al makkelijk genoeg dat ze eigenlijk niks weg hoeven te geven via de shop. Ik verwacht eerder meer stuff, zoals nieuwe of oude tier-items, in de Black Market Auction House, anders gaat die ook een beetje zijn doel voorbij.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 13-07-2013 19:44 ]
Het zal me niks verbazen als er dingen komen als "VP / CP boosters" etc. Ze leveren toch geen voordeel op niet betalende mensen dankzij de limiet die je kan halen per week. Zelfde geldt voor de Lesser Charm of Good Fortune, uit eindelijk kun je ze toch alleen maar eens per week inwisselen.
Daarnaast zie ik graag de XP Booster hier in EU / US komen, wil het graag gebruiken voor mijn alts.
Daarnaast zie ik graag de XP Booster hier in EU / US komen, wil het graag gebruiken voor mijn alts.
Rupsen, Rapsen.
Zodra wow onder een bepaald aantal betalende gebruikers dropt misschien, maar ik vermoed dat dat nog wel enige jaren op zich laat wachten, zeker niet voordat men een andere mmo heeft om het verlies van betalende abo's op te vangen (f2play betekend meestal namelijk nog verlies van betalende spelers omdat dat hand in hand gaat met gebrek aan updates en vaak pay2win).Goh Blizzard gaat 3 transmoggable (is dat een woord?) helms verkopen in de pet/mount store. En boom de hele (nou ja de zeikerds vooral) community ontploft weer eens.
Titan zou een casual mmo zijn dus meer hello kitty en minder/geen end-game dan, kan nog steeds heel populair worden (helaas).
Blizzard is echt niet gek genoeg om het gouden kippetje te slachten met F2P. Ondanks de recentelijke abo drop (voor een groot deel te wijten aan annual passes die verliepen), hebben ze nog steeds een hele grote playerbase.
Die gaan ze echt niet killen.
Die gaan ze echt niet killen.
Lootgoden zijn mij gunstig gezind. Loot ik eerst in een HC scenario : Immaculate Pandaren Hammer volgende dag Immaculate Pandaren Broadaxe of the Earthshaker. Alleen jammer dat ik dit op mijn alt deed ipv main maar goed heeft die ook betere gear 
Nu dus maar ff aan het respeccen naar Fury ipv van Prot
Nu dus maar ff aan het respeccen naar Fury ipv van Prot
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Hey ik heb dezelfde is gewoon spartan ui toch???rolandos582 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:46:
Hier mijne :
[afbeelding]
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Zo, toch nog wel een raid gehad... 8/12 normal gedaan in iets meer dan 2 uur.
Uiteindelijk nog een rank 55 gehaald op Jin rokh (252k dps)
Een van onze gewoonlijke dps wou op z'n warrior tank komen... geen probleem, kan ik weer eens dps'en.
Daarnaast nog een paar pugs meegenomen en killen maar ^^.
1 pug heeft uiteindelijk iets van 4 of 5 items gewonnen, waaronder een thunderforged offhand.
Was wel lang geleden voor me dat ik als dps meeging, dmg had wat hoger kunnen liggen als ik de rotaties nog wat beter in de vingers had ^^.
Bleed uptime (75-80 en 80-90 %) waren veel en veel te laag.. en m'n savage roar had ook wel wat beter gekund... desondanks wel een leuke raid gehad
Logs: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-u661ykypmk0d5c51/
Uiteindelijk nog een rank 55 gehaald op Jin rokh (252k dps)
Een van onze gewoonlijke dps wou op z'n warrior tank komen... geen probleem, kan ik weer eens dps'en.
Daarnaast nog een paar pugs meegenomen en killen maar ^^.
1 pug heeft uiteindelijk iets van 4 of 5 items gewonnen, waaronder een thunderforged offhand.
Was wel lang geleden voor me dat ik als dps meeging, dmg had wat hoger kunnen liggen als ik de rotaties nog wat beter in de vingers had ^^.
Bleed uptime (75-80 en 80-90 %) waren veel en veel te laag.. en m'n savage roar had ook wel wat beter gekund... desondanks wel een leuke raid gehad
Logs: http://www.worldoflogs.com/reports/rt-u661ykypmk0d5c51/
[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 14-07-2013 21:57 ]
dat is niet alleen in raids zo, ook in dungeons kom je het tegen, gisteren met mn rogue een mop dungeon ingegaan, word gestunned in een pool met zooi en ga dood, healer zn houding stond me gelijk al tegen, you stand in shit and die, not my fault, en laat me lekker liggen vlak voor de bossfight. Uiteindelijk op de laatste boss ook nog een wipe ook, en zo lastig zijn die dungeons ook niet, dus ben maar vertrokken, pak wel een nieuwe groepPoops_McGhee schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:44:
[...]
Het idiote gearen heeft mij niet doen stoppen met de game, maar wel met raiden. Het hoge amount van lootwhores en klagers over minder gegearde spelers kwam me tijdens WotLK al flink mijn neus uit.
Het heeft na een tijdje nog maar zo weinig met groepsprestaties te maken. En dat is jammer. Je gear bepaalt teveel hoe je presteert in een raid. Met goede gear ben je al snel een selfmade hero. En veel van die heroes hebben niet eens een spatje zin om een ander te helpen. Leuke tegenstelling.
Gelukkig is er nog meer dan genoeg te doen naast raiden en dat houdt mij voorlopig nog steeds bezig in dit wereldje. Ieder zijn ding, en dat is maar goed ook.
Leuk weekend gehad ingame, eindelijk een beetje gear bij elkaar gesprokkeld.
Nu kan het "upgraden van PvP items" beginnen en loop ik niet meer als kanon flodder in de BG's.
Wel leuk je nu 2vs1 ze makkelijk al kan omleggen.
Nu kan het "upgraden van PvP items" beginnen en loop ik niet meer als kanon flodder in de BG's.
Wel leuk je nu 2vs1 ze makkelijk al kan omleggen.
Dan zat je toch echt in het verkeerde gilde. Normaal gesproken rollen rollen wij voor de items. Maar als er iemand in de raid is waarvoor een item een upgrade is dan wordt er door iedereen gepassed. Niks gezeur of gezeik over loot, behalve dan de token rolls, ik krijg verdomme altijd goudPoops_McGhee schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:44:[...]
Het idiote gearen heeft mij niet doen stoppen met de game, maar wel met raiden. Het hoge amount van lootwhores en klagers over minder gegearde spelers kwam me tijdens WotLK al flink mijn neus uit.
Wij doen epgp. Zou anders mooie bende worden met need/greed van 25m
Volgens mij wordt er daarnaast nog met een schuin oog gekeken naar voor wie het een grote upgrade zou zijn als mensen dicht bij elkaar staan, maar dat weet ik niet zeker.
In het algemeen werkt dit goed. Het is alleen wel irritant dat als er nu thunderforged spul dropt waarvan ik de normal versie al heb, dat dan nieuwe trials / socials er mee vandoor gaan tenzij ik zelf de volle prijs wil betalen
Wat dat betreft zou een redelijk constante groep wel fijn zijn. Maar goed, liever dit dan dat er straks met 5.4 misschien geen 25m raid meer is.
Ondertussen m'n mage op 88.5 gekregen, dus dat gaat hard richting 90
Alles volledig met rested exp gedaan en sinds 5.3 is het flink minder exp nodig, dus daat gaat lekker vlug. En de druid nog op 68, maar 2 uur dungeons doen en dan gaat het hard met raf! Op naar de 80 daar en dan met grant levels m'n dk ook naar de 80. Nog even en ik heb een heel leger
In het algemeen werkt dit goed. Het is alleen wel irritant dat als er nu thunderforged spul dropt waarvan ik de normal versie al heb, dat dan nieuwe trials / socials er mee vandoor gaan tenzij ik zelf de volle prijs wil betalen
Ondertussen m'n mage op 88.5 gekregen, dus dat gaat hard richting 90
Mijn mage zit op 72 nu... dus als mensen dungeons willen runnnen in die afdeling dan kan ik met de mage of tanken met mijn 76 DK ..
mis nog 3 classes op 90 namelijk Mage, DK en Druid
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
"Vroeger" toen wij nog 25 man deden gebruikten we ook epgp. Maar sinds MoP zijn we naar 10 man gegaan. Voor 10 man sociale raid vonden wij het wat te veel werk.IntToStr schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:06:
Wij doen epgp. Zou anders mooie bende worden met need/greed van 25mVolgens mij wordt er daarnaast nog met een schuin oog gekeken naar voor wie het een grote upgrade zou zijn als mensen dicht bij elkaar staan, maar dat weet ik niet zeker.
Bij ons was het altijd zo dat trials en socials pas na de vaste raiders loot konden krijgen. Dan heb je ook niet dan je een trial in een raid of twee geared and dat die dan weer overstapt naar het volgende gilde.In het algemeen werkt dit goed. Het is alleen wel irritant dat als er nu thunderforged spul dropt waarvan ik de normal versie al heb, dat dan nieuwe trials / socials er mee vandoor gaan tenzij ik zelf de volle prijs wil betalen
Ik ben afgelopen weekend wat HC'tjes gaan doen met mijn rogue. Ik heb als hooikoorts patient toch weinig te zoeken buiten, dus why the hell not?
Ik had al een tijd niets meer met de rogue gedaan, behalve questen. Nu ik een paar HC'tjes gedaan heb, schrik ik toch wel van de slechte dps van een half gegearde rogue. Ik ben gewend dat dat wel goed zit, ook al heb je mindere gear. Aan het einde van het weekend zat de rogue in 471 gear, maar ik kom niet verder dan 3e op de dps lijst en dan moet ik wel een goeie run gehad hebben. Ik kan me herinneren dat mijn mage tijdens het levelen in dungeons meer dps heeft gedaan dan wat mijn rogue nu doet. In sommige gevallen (iedereen op ongeveer gelijk gearlevel) kon ik nog maar net boven de tank's dps blijven (vooral als een tank maar doorblijft rennen en mobs mee blijft nemen. Dan heb je als rogue echt geen schijn van kans om wat dps te doen).
Ik heb mijn rogue combat specced om wat meer dps op packs te hebben. Ik ben eigenlijk gewend om flink de dps lijst te toppen (nog uit de WotLK tijd), maar het lijkt er sterk op dat die tijden voorbij zijn.
Met mijn rotation is niks mis (van Icy-veins gehaald) en mijn stats zijn, al naar gelang mijn gear, prima afgestemd. Mijn monk deed op een lager gearlevel vele malen meer dps. Nu haal ik met wat geluk 30-35K over een hele run en bijna altijd de laagste dps. Eigenlijk best teleurstellend. Mijn monk deed als fresh 90 in questing gear al 40-45K. Ik durf met deze rogue niet eens LFR in te gaan. Als ik nu een HC doe met 500+ gegearde gasten, dan doe ik met wat geluk net 10% van alle damage. Best wel om te janken. Ik heb ook voor de grap een Brawl gedaan met de rogue. Moest ik maar niet meer doen, totdat ie in 600+ gear zit.
Zijn rogues echt zo vreselijk generfed?
Ik had al een tijd niets meer met de rogue gedaan, behalve questen. Nu ik een paar HC'tjes gedaan heb, schrik ik toch wel van de slechte dps van een half gegearde rogue. Ik ben gewend dat dat wel goed zit, ook al heb je mindere gear. Aan het einde van het weekend zat de rogue in 471 gear, maar ik kom niet verder dan 3e op de dps lijst en dan moet ik wel een goeie run gehad hebben. Ik kan me herinneren dat mijn mage tijdens het levelen in dungeons meer dps heeft gedaan dan wat mijn rogue nu doet. In sommige gevallen (iedereen op ongeveer gelijk gearlevel) kon ik nog maar net boven de tank's dps blijven (vooral als een tank maar doorblijft rennen en mobs mee blijft nemen. Dan heb je als rogue echt geen schijn van kans om wat dps te doen).
Ik heb mijn rogue combat specced om wat meer dps op packs te hebben. Ik ben eigenlijk gewend om flink de dps lijst te toppen (nog uit de WotLK tijd), maar het lijkt er sterk op dat die tijden voorbij zijn.
Met mijn rotation is niks mis (van Icy-veins gehaald) en mijn stats zijn, al naar gelang mijn gear, prima afgestemd. Mijn monk deed op een lager gearlevel vele malen meer dps. Nu haal ik met wat geluk 30-35K over een hele run en bijna altijd de laagste dps. Eigenlijk best teleurstellend. Mijn monk deed als fresh 90 in questing gear al 40-45K. Ik durf met deze rogue niet eens LFR in te gaan. Als ik nu een HC doe met 500+ gegearde gasten, dan doe ik met wat geluk net 10% van alle damage. Best wel om te janken. Ik heb ook voor de grap een Brawl gedaan met de rogue. Moest ik maar niet meer doen, totdat ie in 600+ gear zit.
Wij gebruiken sinds kort ook EPGP, maar dat is toch helemaal niet veel werk? EPGP en EPGPLootMaster installeren en je hebt er geen omkijken naar.Ryack schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:28:
[...]
"Vroeger" toen wij nog 25 man deden gebruikten we ook epgp. Maar sinds MoP zijn we naar 10 man gegaan. Voor 10 man sociale raid vonden wij het wat te veel werk.
Ach, wij geven daar nooit zo om. Een trial member of social mag gewoon looten als hij een hogere PR heeft. Die heb je namelijk alleen als je ook echt daadwerkelijk tijd in het raiden hebt gestoken en dus heb je je loot verdiend.Bij ons was het altijd zo dat trials en socials pas na de vaste raiders loot konden krijgen. Dan heb je ook niet dan je een trial in een raid of twee geared and dat die dan weer overstapt naar het volgende gilde.
Rogues zijn juist de beste melee-class?Poops_McGhee schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:00:
[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 15-07-2013 15:11 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik vind raiden/HC'tjes met een vaste groep nooit leuk. Dan wordt alles echt snel eentonig. Zelfde dungeons, zelfde spelers..... Nee, dan heb ik liever een beetje variatie in zo'n run door met vreemde spelers aan de gang te gaan. Kan ook echt zijn leuke momenten hebben.Ryack schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:13:
[...]
Dan zat je toch echt in het verkeerde gilde. Normaal gesproken rollen rollen wij voor de items. Maar als er iemand in de raid is waarvoor een item een upgrade is dan wordt er door iedereen gepassed. Niks gezeur of gezeik over loot, behalve dan de token rolls, ik krijg verdomme altijd goud. Sterker nog soms moeten we zelf aandringen zodat iemand een item neemt.
Ook als je in een PuG zit kan je normaal gear krijgen, maar ik bedoel meer het gezeur van de top gegearden tegenover de mindere goden. Je wordt snel aangesproken over je middelmatige dps, zonder dat ze even naar het verschil in gear kijken. Afgelopen weekend met mijn rogue een run met 500+ ilvl gasten gedaan. Rogue zat toen nog in 450+ gear. Zonder dat ze kijken naar je gear, krijg je meteen het predikaat "leecher" mee.
Ik vind dit soort tabellen niet altijd even veelzeggend. Misschien dat het toepasbaar is vanaf een bepaald gearlevel, maar lang niet voor alle situaties. Dit is een Spec Score voor 10H raids. Dat is naar mijn mening niet echt representatief voor dps in het algemeen.
Ik heb alle classes op 90 en nu ook allemaal minimaal in 470 gear. De rogue doet echt het minst dps van alle dps classes. Dat ben ik echt niet gewend van mijn rogue.
Als retribution paladin draai ik rondjes om onze rogues op dit moment. Komen af en toe niet eens in de buurt. Maar voor veel classes geldt wel dat stat scaling een hele grote rol speelt. Voor mij ook, en dan ook nog bepaalde trinket + 4-set bonus die alles bepalen voor een ret paladin bijv. Kan ook dat zoiets voor rogues speelt.
Rogues doen ontzettend veel dps, maar rogues scalen ook erg goed met gear. Dus een rogue met relatief laag itemlevel zal inderdaad niet super veel dmg doen. Een beetje het tegenovergestelde van hunters. Die doen al gelijk een bak damage waar je 'u' tegen zegt, maar die gaan minder hard vooruit als de gear progressed.
Bij veel classes zie je dit verschijnsel. Oomkins zijn in de eerste raids van een xpac vaak waardeloze dps, net als firemages. Aan het einde, in de latere raids, als de gear beter wordt zie je firemages en oomkins juist de meters toppen.
Voor wat betreft de trashpack dps in instances: dat win je nooit van een tank als je hem niet hard outgeared. En LFR moet je gewoon in gaan, als jij je best doet met 470 ilevel voeg je echt wel wat toe! Zat mensen met ilevel 530 die /afk meewandelen, daar kun je met je rogue makkelijk overheen!
@ Dagboek: ..... lekker weer en andere zaken hebben me van WoW gehouden... vanavond weer eens kijken als het kan!
Bij veel classes zie je dit verschijnsel. Oomkins zijn in de eerste raids van een xpac vaak waardeloze dps, net als firemages. Aan het einde, in de latere raids, als de gear beter wordt zie je firemages en oomkins juist de meters toppen.
Voor wat betreft de trashpack dps in instances: dat win je nooit van een tank als je hem niet hard outgeared. En LFR moet je gewoon in gaan, als jij je best doet met 470 ilevel voeg je echt wel wat toe! Zat mensen met ilevel 530 die /afk meewandelen, daar kun je met je rogue makkelijk overheen!
@ Dagboek: ..... lekker weer en andere zaken hebben me van WoW gehouden... vanavond weer eens kijken als het kan!
Dank voor de tip! Goede reden om me minder zorgen te maken over mijn kinder dps. Ik ga het vanavond eens proberen voor de grap.hulkie schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:47:
Het lukt me met mijn ele shaman zeer makkelijk om de tank met packs in te pakken qua dps. Maarja, dat is ook geen melee class.
[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 15-07-2013 16:02 ]
Maar meer werk dan helemaal niets doen.NMe schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:07:
Wij gebruiken sinds kort ook EPGP, maar dat is toch helemaal niet veel werk? EPGP en EPGPLootMaster installeren en je hebt er geen omkijken naar.
Bij ons was het systeem zo dat een nieuwe speler meteen boven aan de lijst kwam te staan. Iets met proberen te delen door 0 of zo, weet niet wat ze precies hadden gedaan. Om te voorkomen dat trials met alle goede loot er vandoor zouden is toen de regel gemaakt van vaste raiders eerst. Was wel zo dat een trial die vaste raider werd in principe altijd als eerste loot kreeg. Tot dat hij of zij al wat loot had gehad, dan gingen ze weer omlaag op de lijst.Ach, wij geven daar nooit zo om. Een trial member of social mag gewoon looten als hij een hogere PR heeft. Die heb je namelijk alleen als je ook echt daadwerkelijk tijd in het raiden hebt gestoken en dus heb je je loot verdiend.
Het is zo ver:
Account Status
Cancelled
Helaas, maar na de zoveelste guild uit elkaar is gevallen waar ik in speelde. En ik daar buiten al zie dat ik gewoon al 2 weken (sinds dat uit elkaar vallen) niet meer gespeeld heb, vind ik et een mooie om m'n account op te zeggen. Wou eerst nog wachten tot 5.4 uit was om te kijken naar het cross realm raiden. Als dit er nog voor oktober is dan ga ik het nog proberen, anders jammer.
Account Status
Cancelled
Helaas, maar na de zoveelste guild uit elkaar is gevallen waar ik in speelde. En ik daar buiten al zie dat ik gewoon al 2 weken (sinds dat uit elkaar vallen) niet meer gespeeld heb, vind ik et een mooie om m'n account op te zeggen. Wou eerst nog wachten tot 5.4 uit was om te kijken naar het cross realm raiden. Als dit er nog voor oktober is dan ga ik het nog proberen, anders jammer.
ele shamans zijn sowieso OP op een doorsnee trashpull.Poops_McGhee schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:01:
[...]
Dank voor de tip! Goede reden om me minder zorgen te maken over mijn kinder dps. Ik ga het vanavond eens proberen voor de grap.
Het lukt me met mijn ele shaman zeer makkelijk om de tank met packs in te pakken qua dps. Maarja, dat is ook geen melee class.
Probeer al maanden de 1M piek dps barriere op trashpulls te slechten, maar blijf vooralsnog op max ~ 900k steken
Gebruiken jullie ook die glyph dat de elemental storm (of hoe heet ie ook alweer) geen knockback heeft? Ik blijf het zwaar irritant vinden als in 1 keer al die mobs weer naar achteren geknald worden.
Ben zelf ook weer begonnen aan mijn elemental shaman, die is nu lvl86.
Proving grounds preview:
- http://us.battle.net/wow/...Grounds_Preview-7_15_2013
Het ziet er wel aardig uit. Maar zoals verwacht alleen als level 90 te doen. Wel wordt de gear gescaled net zoals met challenge modes. Dat is dan wel weer leuk.
- http://us.battle.net/wow/...Grounds_Preview-7_15_2013
Het ziet er wel aardig uit. Maar zoals verwacht alleen als level 90 te doen. Wel wordt de gear gescaled net zoals met challenge modes. Dat is dan wel weer leuk.
Op die manier verlies je toch redelijk wat stats voor je raidgroep lijkt me? zeker als je raid om verder te komen.Ach, wij geven daar nooit zo om. Een trial member of social mag gewoon looten als hij een hogere PR heeft. Die heb je namelijk alleen als je ook echt daadwerkelijk tijd in het raiden hebt gestoken en dus heb je je loot verdiend.
Bij ons kan een trial gewoon sparen met epgp (natuurlijk inlusief decay) en zodra hij of zij goed genoeg speelt om geen trial meer te zijn dan krijgen ze dezelfde prio als de rest: op die manier verliest je raidgroep geen nuttige upgrades in het geval een trial het niet trekt.
Die is waardeloos voor de damage, dus gebruik ik just alleen voor de knockback. Of in extreme gevallen voor de mana, maar dat zou niet nodig moeten zijn normaal gesproken.Carthrax schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:54:
Gebruiken jullie ook die glyph dat de elemental storm (of hoe heet ie ook alweer) geen knockback heeft? Ik blijf het zwaar irritant vinden als in 1 keer al die mobs weer naar achteren geknald worden.
@Poops_McGhee
met lagere gear levels kun je volgens mij het beste mutilate spelen. (of hoe die talent tree ook heet met dual-daggers)
Sommige vinden je inderdaad al leecher als niet boven de dps van Disc priest weet te komen.
Zeker als ongelukkig bent met loot rond om je wapens is het melee erg knudde.
Je kunt je wapen linken als ze de val op je dps hebben, dat helpt soms en soms ook niet, gewoon opnieuw que in.
Heb zelfde issue met mijn mage is sinds zondag 480, maar heeft 4/5 items op epic rest is nog steeds blauw, beetje fatsoenlijke dps doen is dus echt niet bij.
gelukkig is in mijn realm group vrij easy going qua lage dpsers.
Gewoon volhouden dus zodra de gear komt wordt steeds beter.
(imo, zolang je maar de ilvl hebt is oke en ga gewoon de LFRs in of dat andere mensen nu vrolijk maakt of niet).
Lieverr 30k DPS die de maze overleeft dan 100k die elke maze dood is
met lagere gear levels kun je volgens mij het beste mutilate spelen. (of hoe die talent tree ook heet met dual-daggers)
Sommige vinden je inderdaad al leecher als niet boven de dps van Disc priest weet te komen.
Zeker als ongelukkig bent met loot rond om je wapens is het melee erg knudde.
Je kunt je wapen linken als ze de val op je dps hebben, dat helpt soms en soms ook niet, gewoon opnieuw que in.
Heb zelfde issue met mijn mage is sinds zondag 480, maar heeft 4/5 items op epic rest is nog steeds blauw, beetje fatsoenlijke dps doen is dus echt niet bij.
gelukkig is in mijn realm group vrij easy going qua lage dpsers.
Gewoon volhouden dus zodra de gear komt wordt steeds beter.
(imo, zolang je maar de ilvl hebt is oke en ga gewoon de LFRs in of dat andere mensen nu vrolijk maakt of niet).
Lieverr 30k DPS die de maze overleeft dan 100k die elke maze dood is
[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 16-07-2013 08:43 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Owja, Durumu, Primordius en Animus guild 1st's gisteren. 
Laatste 2 beide bij de 1e pull....

Grats!JoeBravo schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:00:
Owja, Durumu, Primordius en Animus guild 1st's gisteren.
Wij hebben gisteren maar eens ons zinnen gezet op Primordius HC (ipv Twins) en ik moet zeggen dat het echt wel te doen voelt. Beste poging was geloof ik 46% te gaan. Zijn nog veel punten waar we op kunnen verbeteren, met name wie wanneer mutated moet worden. Onze DPS is ook een beetje aan de lage kant omdat we een aantal mensen kwijt zijn geraakt over de laatste periode (1 healer en 4 dps) en hebben nu nog maar 4 MS dps over.
Animus op eerste pull is best knap als het voor veel mensen nieuw is, al is 10m wel een stukje overzichtelijker dan de cluster fuck op 25m 
Gisteren voor het eerst bij het levelen van m'n druid een slechte groep tegengekomen. Ik was eigenlijk undergeared als tank, maar ach, overleven doe ik altijd wel. Waar ik me even niet op ingesteld had was dat een hunter en dk met flink hoger level constant aggro van me zouden hebben... Vooral op trash packs als ze allebei een andere target pakten en ik maar proberen ze terug te krijgen. Hele hoop gezeik natuurlijk ipv even meedenken/helpen en vlak voor het einde mij en m'n guildie uit de groep kicken nadat de healer me opzettelijk dood liet gaan... Dan heb ik toch wel zoiets van waarom speel ik dit voor de lol
Sabrac (of andere beertjes) nog tips voor beter aggro houden op meerdere mobs? Moet je echt constant target switchen om mangle te doen en verder swipe en trash? Met m'n paladin had ik hier weinig problemen mee.
Gisteren voor het eerst bij het levelen van m'n druid een slechte groep tegengekomen. Ik was eigenlijk undergeared als tank, maar ach, overleven doe ik altijd wel. Waar ik me even niet op ingesteld had was dat een hunter en dk met flink hoger level constant aggro van me zouden hebben... Vooral op trash packs als ze allebei een andere target pakten en ik maar proberen ze terug te krijgen. Hele hoop gezeik natuurlijk ipv even meedenken/helpen en vlak voor het einde mij en m'n guildie uit de groep kicken nadat de healer me opzettelijk dood liet gaan... Dan heb ik toch wel zoiets van waarom speel ik dit voor de lol
Sabrac (of andere beertjes) nog tips voor beter aggro houden op meerdere mobs? Moet je echt constant target switchen om mangle te doen en verder swipe en trash? Met m'n paladin had ik hier weinig problemen mee.
Kleine cheat: voor mij was het niet nieuw en heb de taktiek die ik gewend ben opgedrongen.
Mijn uitleg is dan doorgaans wel weer onduidelijk en onvolledig
Gz voor hunJoeBravo schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:34:
Kleine cheat: voor mij was het niet nieuw en heb de taktiek die ik gewend ben opgedrongen.
Trots
Tanken zoals vroeger... lekker tabswitchen en treath builden! Komop InToStr beetje moeite doen jijIntToStr schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:27:
Animus op eerste pull is best knap als het voor veel mensen nieuw is, al is 10m wel een stukje overzichtelijker dan de cluster fuck op 25m
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Uh.. ik doe alleen trash en dan heb ik aggro. Maar goed ik overgear veel dps juist.IntToStr schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:27:
Trash + swipe zou over het algemeen genoeg moeten zijn.
Misschien is de maul glyph een idee zodat je met maul een 2e target raakt.
Glyphs, das waar ook
Zal later deze week nog eens proberen. Dank voor de tips
Tabben door de mobs vind ik maar lame. Gisteren was voornamelijk het probleem dat ik in levels en ook nog gear (paar items van ilvl 40...) zwaar achter liep tov een paar dps die flink losgingen op diverse mobs tegelijk. Tot nu toe was ik nog niet zo'n groot verschil tegengekomen.
Tabben door de mobs vind ik maar lame. Gisteren was voornamelijk het probleem dat ik in levels en ook nog gear (paar items van ilvl 40...) zwaar achter liep tov een paar dps die flink losgingen op diverse mobs tegelijk. Tot nu toe was ik nog niet zo'n groot verschil tegengekomen.
Gisteren geen reet kunnen doen. Ik was van plan om wat LFR' tjes te doen, maar de schoonouders kwamen langs. En met dit weer zijn ze niet weg te slaan. Vanavond maar weer opnieuw proberen.
Dit topic is gesloten.