![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Hey een mede Earthen Ring-ersabriel schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:55:
...
Wat ik wel schikbarend vindt is het verschil in progress op onze server
AEON (incl Gotter Jerry) heeft al 12/12 neer, met een tweede horde guild op 6/12.
Onze guild staat op 3de plaats met 3/12.
En in totaal hebben maar 4 guilds op onze server de tweede boss down in de eerste week. Toch wel even slikken. Resultaat zie je ook terug in LFR, bijna niemand weet de standaard boss-tactics.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Lucky bastard dat HuntardSabrac schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:25:
De nieuwe hunter bij ons is echt ziek.
2 week geleden bij de guild gekomen, level 87.
Gister mee naar ToT. Ilvl 483... kijk vandaag naar zn gear .. 491 holy.. hoeveel geluk kan iemand hebben
Vandaar dat ik gelijk men coins heb gebruikt in LFR, ik wist dat dit ook ging gebeuren op mijn realm (en met mijn guild in elk geval) dus vond ik het wel de moeite waard om deze direct te spenderen, in plaats van te wachten/hopen op gear in normals (met als resultaat 2 ilevel 502 items die zeer handig uitkwamen)IntToStr schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:05:
@raid progress hierboven: op onze server is het ook om te huilen qua progress. En dat is helaas inclusief onze progress (2e boss net niet neer). Toch net te weinig gear bij veel groepen denk ik. Vooral omdat er maar weinig groepen T14 gecleared hadden. Een paar weken lfr en een paar extra drops in normal en wat vp items zouden dit toch snel recht moeten trekken zodat veel mensen naar 3/12 of zelfs 4/12 kunnen gaan binnen een paar weken.
De ToT LFR loopt nog wel soepel hoor, toch als er iemand het voortouw wat neemt en de tactics aan iedereen uitlegd, dan is het piece of cakeIntToStr schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 11:11:
Misschien vanavond maar eens een poging tot lfr doen
Best, altijd eerst zelf eens nadenken en vragen aan guildies of andere spelers, meestal is het dan wel opgelost. MrRobot is zoiets als noxxic, het zorgt voor een aanvulling, maar de basis kies/beslis je zelf.Sabrac schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:49:
Askmrrobot neem ik altijd als referentie, maar neem het nooit 100% over.
Ik deel je gevoel over de daillies, ik had gedacht dat ze voor iets vernieuwends gingen zorgen ipv altijd maar die dailies te moeten doen ... Maar hey, dat ben ikvhal schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:26:
Even wow aangeslingerd na een maand niet te hebben gespeeld.
Isle of Dailies...err Thunder is wel leuk maar ik mis gewoon het pandagevoel zegmaar. Amper kleur, 50 shades of grey, donker, saaie quests...meer van hetzelfde dus. Even LFR ToT gequeued, zonder al te veel issues de drie bazen neergelegd. Geen idee of het vergelijkbaar is met normal mode maar echt lastig is het niet. Niet zo gek overigens als je die 60k dps gasten zie bij de eerste baasEnfin, qua design is ToT wel erg netjes. Beetje het Ulduar gevoel.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Meen je dat, of is dat sarcastisch ?lanerios schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 19:36:
Net voor het eerst de 470 LFR's gedaan, wat geweldig die gevechten zeg.
Hide & Seek
Night/day
Whirlwinds terwijl je op de boss af moet rennen
Geweldige mechanics
Want a cookie?!
Hetzelfde hier, ziet er veelbelovend uitRenquin schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:29:
Ben zeer benieuwd naar het 2e deel van de LfR, het eerste beviel me prima!
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeIk liep gisteren met mn hunter rond in een instance, mn ilvl is 449, maar doe maar iets van 25-30k, (met mn pala idem dito, en die zit op 474 oid.) was de main tank aan het schelden dat de DPS niet moest slacken, 1 groepslid werd dr al uit gekicked, ik zou de volgende zijn, als "wraak" maar misdirect gebruikt op em en alles in een room op em gepulled, hij wilde een speedrun, dan krijgt ie die ookMektheb schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:31:
60K vind ik dan nog wel mee vallen, als je ziet de meeste op normal rond de 80 85 90k doen.
met 490 ilvl
Geef eens een link naar je hunter...EelcoB schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:57:
[...]
Ik liep gisteren met mn hunter rond in een instance, mn ilvl is 449, maar doe maar iets van 25-30k, (met mn pala idem dito, en die zit op 474 oid.) was de main tank aan het schelden dat de DPS niet moest slacken, 1 groepslid werd dr al uit gekicked, ik zou de volgende zijn, als "wraak" maar misdirect gebruikt op em en alles in een room op em gepulled, hij wilde een speedrun, dan krijgt ie die ook![]()
Waarom ik op mn characters zo weinig dps doe snap ik niet, nu is mn hunter niet reforged en ook niet enchanted/gemmed (zonde geld ivm vervangen gear)
Blegh had een heel verhaal getypt. Sluit de telefoon mn internet... leuk.EelcoB schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:57:
[...]
Ik liep gisteren met mn hunter rond in een instance, mn ilvl is 449, maar doe maar iets van 25-30k, (met mn pala idem dito, en die zit op 474 oid.) was de main tank aan het schelden dat de DPS niet moest slacken, 1 groepslid werd dr al uit gekicked, ik zou de volgende zijn, als "wraak" maar misdirect gebruikt op em en alles in een room op em gepulled, hij wilde een speedrun, dan krijgt ie die ook![]()
Waarom ik op mn characters zo weinig dps doe snap ik niet, nu is mn hunter niet reforged en ook niet enchanted/gemmed (zonde geld ivm vervangen gear)
[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 15-03-2013 08:37 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Kapoen op 15-03-2013 08:50 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dan doen ze iets verkeerdMektheb schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:31:
60K vind ik dan nog wel mee vallen, als je ziet de meeste op normal rond de 80 85 90k doen.
met 490 ilvl
http://eu.battle.net/wow/.../azjolnerub/Sirotu/simple
Ik wil niet zeggen dat dwergen veel op elkaar lijken maar ik dacht even dat ik naar mijn eigen char aan het kijken was ;P
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
PatserIntToStr schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:58:
Eventueel ter inspiratie: eu.battle.net/wow/en/char...e-cartel/Haelden/advanced
In vergelijking met velen hier zal het nog wel meevallen denk ik
Zal vanavond eens kijken, ik heb me nooit zo verdiept in de stat prio's, er is mij destijds in cata altijd aangegeven dat STR de belangrijkste stat is. Zal em ook ns even door de reforger heen halen, kijken wat ik nog moet hebben aan gems/reforges. Gelukkig kan mn JC alle gems maken, op de meta's na.IntToStr schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:19:
Je paladin zou toch wel iets meer dps dat 30k moeten doen met ilvl 474. Wat me het meeste opvalt is je hit en expertise. Allebei zijn veel te laag. Dat moet gewoon 7.5% zijn voor beide, anders verlies je veel dps. Je wapen is nog een blue item. Dps zal flink omhoog gaan met een lfr item bijv., maar dat is natuurlijk geluk hebben verder.
Je mist reforges lijkt het. Daar is nog flink wat te winnen. Crit hoef je niet bijv. Haste is king en daarna mastery, al maakt dat niet heel veel uit met crit. Ook heb je een verkeerde gem strategie. 2 haste > 1 strength, dus geel (en prismatic) sockets: 320 haste gem, rode sockets: 160 haste + 80 strength. En als de socket bonus zuigt kun je bij blauwe sockets ook gewoon 320 haste erin doen als je de hit niet meer nodig hebt. Als je wel hit nodig hebt kun je daar 160 haste + 160 hit in stoppen. Jij kunt veilig de hit gebruiken zo te zien.
Oh, en je hebt geen glyphs zie ik. Helpt niet heel veel voor dps, maar wel handig.
Divine purpose is niet de beste tier 5 keuze. De andere 2 zijn beter, maar wel meer burst. Dat kun je dan beter samen laten vallen met heroism, trinkets, etc. Zelf ben ik verder meer fan van execution sentence voor tier 6, maar dat is vooral goed op single target.
Niks mis mee, hunters scalen gewoon ruk op je huidige ilv vergeleken met andere classes. Kom je rond de 460- 480ish, dan zal je zien dat je dps stukken hoger zal zijn.EelcoB schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:57:
[...]
Geen transmogIntToStr schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:58:
Eventueel ter inspiratie: eu.battle.net/wow/en/char...e-cartel/Haelden/advanced
Ja, ik zou weer eens wat gear moeten gaan zoeken daarvoor. De T14 normal set vind ik echter al wel mooi op zich. Ik speelde altijd prot paladin en had daar wel een set voor, maar voor ret heb ik die (nog) niet
Het is best wel leuk om wat transmog sets te farmen hoor, daar spendeer ik nog wel best veel tijd aan. Al is het natuurlijk wel ruk als het item dat je wilt nooit dropt (zoals Edge of Agony, en de Firelands HC tank set heeft ook een lage droprateIntToStr schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:40:
[...]
Ja, ik zou weer eens wat gear moeten gaan zoeken daarvoor. De T14 normal set vind ik echter al wel mooi op zich. Ik speelde altijd prot paladin en had daar wel een set voor, maar voor ret heb ik die (nog) niet
Ik zou zeggen we maken er eens werk van, maar je bent van de foute kant, dus dat zal niet gaan (heb je trouwens nog nooit tijd genomen om wat oude raids te doen ? Dat is net epic contentIntToStr schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:49:
Ik speel pas wow sinds patch 4.3, dus heb nooit oude tiers gedaan. Heb ook mijn gear van T13 gewoon bij de vendor afgegeven.
Wel heb ik de T1 set uit MC compleetGa wel eens zoeken binnenkort
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeLeuk om te zien, behalve de hogere dmg + health op de boss is de enige nieuwe mechanic de lightning bolts tijdens thunderstorm?Jerry schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 19:36:
Onze Jin'rokh heroic 10 man kill:
[video]
Dual pov deze keer. Moet er nog wat meer mee tweaken.
[ Voor 4% gewijzigd door GrazendeKoe op 16-03-2013 14:33 ]
[ Voor 19% gewijzigd door EelcoB op 16-03-2013 17:17 ]
Dat is alles, jupSabrac schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:08:
[...]
Leuk om te zien, behalve de hogere dmg + health op de boss is de enige nieuwe mechanic de lightning bolts tijdens thunderstorm?
[ Voor 73% gewijzigd door Mektheb op 17-03-2013 11:13 ]
challengemode gold achievement gearMektheb schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:12:
Nice JOE ! , maar wat zie ik ?
p.s de vraag in de guild door meerdere mensen is gesteld om te moven naar een andere server, ik heb geen idee of het gebeurd of niet maar volgens mij zijn ze het beu op de deadfist.
Nice, daar moet ik ook nog eens aan beginnen, echt mooie sets dat je daarvan krijgt!
Goede tank, Een healer die goed met mana om kan gaan (zo min mogelijk overhealing) en die ook snel out of combat mana spul drinkt.JimDB schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:22:
[...]
Nice, daar moet ik ook nog eens aan beginnen, echt mooie sets dat je daarvan krijgt!![]()
Al heb ik wel nog nooit een challenge mode gedaan, enige tips ? Van wat ik heb gelezen gaat het vooral om een goede tank te hebben en goed gebruik maken van invis potions
enige wat ik daaraan kan toevoegen is: gebruik gear met zoveel mogelijk sockets, levert het grootste voordeel op qua stats.Sabrac schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:45:
[...]
Goede tank, Een healer die goed met mana om kan gaan (zo min mogelijk overhealing) en die ook snel out of combat mana spul drinkt.
Een goed aansluitende dps set (zodat zoveel mogelijk buffs aanwezig zijn).
Grootste deel van de gevechten zul je op trash hebben, dus redelijk tot goede aoe skills, stuns etc zijn handig.
Iedereen flasks, invis pots daar waar nodig (15 of 18 sec varianten) en vooral veel coordinatie en oefenen.
Ik heb me dr nog niet echt mee bezig gehouden, onze server heeft fase3 nog niet unlocked, ben nog te druk met reputation opbouwen op mn alt zodat ik de enchants zelf kan gaan craften en niet hoef te kopen.JoeBravo schreef op maandag 18 maart 2013 @ 00:43:
de dinos op het Isle of Giants leveren je of eggs op bones. beide geven je een ... primal raptor (9999 bones is wel ff sparen overigens, ~30uur grinden met een goeie groep van 5)
De nieuwe 5.2 rares (warbringers) die de kust van Pandaria aandoen hebben een kans een triceratops mount te droppen. Worden iig op mijn server (Dragonblight) continue gefarmed, dus moeilijk om uberhaupt al te taggen. heb na zo'n 10 kills nog geen mount gezien.
Exalted sunreaver/kirin tor op isle of thunder geeft je overigens ook de mogelijkheid een triceratops mount te kopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 18-03-2013 09:12 ]
Zelf bijna exalted met de Kiron Tor, dus die mount heb ik nu bijna.JoeBravo schreef op maandag 18 maart 2013 @ 00:43:
de dinos op het Isle of Giants leveren je of eggs op bones. beide geven je een ... primal raptor (9999 bones is wel ff sparen overigens, ~30uur grinden met een goeie groep van 5)
De nieuwe 5.2 rares (warbringers) die de kust van Pandaria aandoen hebben een kans een triceratops mount te droppen. Worden iig op mijn server (Dragonblight) continue gefarmed, dus moeilijk om uberhaupt al te taggen. heb na zo'n 10 kills nog geen mount gezien.
Exalted sunreaver/kirin tor op isle of thunder geeft je overigens ook de mogelijkheid een triceratops mount te kopen.
Want a cookie?!
Heb ook spell dps trinket van operation shieldwall en moet zeggen dat deze echt wel goed zijn en de moeite waard om je valor aan uit te geven. tenzij je het eerder aan nieuwe shado-pan rep voor ToT raid kan geven want die zijn ilvl522._Peter2_ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:15:
Helaas kom ik nog 2 iLvl tekort voor LFR op ToT. Ik denk er sterk aan om het Operation Shieldwall trinket te gaan halen hiervoor. (Gebruik als resto nu nog het Archeology trinket met Mastery, maar die is verry van optimaal)
Aangezien ik nog tekort kom voor LFR en door de raidtijden van mijn gui8ld ook niet mee ga met guild raids denk ik niet dat dit snel het geval zal zijnGrompie schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:38:
[...]
Heb ook spell dps trinket van operation shieldwall en moet zeggen dat deze echt wel goed zijn en de moeite waard om je valor aan uit te geven. tenzij je het eerder aan nieuwe shado-pan rep voor ToT raid kan geven want die zijn ilvl522.
Onze eerste kill van Horridon was ook met een tank dood. Een makkelijk truukje is als je een paladin hebt om dan tijdens een double swipe een Hand of Protection op de tank te gooien. Die zorgt ervoor dat hij zijn debuff stacks kwijt raakt en in feite kan je dat elke minuut doen (afhankelijk van het aantal paladins/clemency talents). Een prot paladin tank kan er zelf ook voor zorgen om die debuff kwijt te raken met Divine Shield (en Hand of Protection).Sabrac schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:09:
Gister dan eindelijk terrace volledig doorlopen.
Lei shi one shot.
Sha in 3 pogingen...
Waren beide ook zonder de nerf wel gelukt... maar ach.
Daarna nog tot in geweest voor horridon. Paar keer deur 3 wipes. Daarna een deur 4 wipe.
Uiteindelijk 2x voorbij war god jalak gekomen.... helaas beide keren met een tank dood.
Hij gaat woensdag zeker neer.
In ieder geval een belt gekregen van de trash... yey
Je weet toch dat de neck neutral is, en gewoon bij vendor gekocht kan worden ?_Peter2_ schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:59:
[...]
Aangezien ik nog tekort kom voor LFR en door de raidtijden van mijn gui8ld ook niet mee ga met guild raids denk ik niet dat dit snel het geval zal zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Teunis op 18-03-2013 10:28 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Dat weet ik, die heb ik ook al gehaaldTeunis schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:24:
[...]
Je weet toch dat de neck neutral is, en gewoon bij vendor gekocht kan worden ?
Vendors: Ao Pye of Teng of the Flying Daggers
was op de balnazzar realm, was 4 raid groepen gestart met men guild. hebben na een 6tal keer wipen (mensen die echt niet weten dat ze 10meter uit elkaar moeten blijven en de boss niet frontaal moeten aanvallen). Dropte 522 gloves voor mezelf + achievement [Millions of Years of Evolution vs. My Fist] .Renquin schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:09:
[...]
Zelf bijna exalted met de Kiron Tor, dus die mount heb ik nu bijna.
Al iets van 20 van die rares gekilled en daar nog niet echt een leuke drop van gehad, vooral van die VP tokens en gold.
De Isle of Giants een keer betreed om te kijken of die nieuwe boss er was, maar helaas niet aanwezig toen.
Hoorde gister van een guildie die er dino's aan't farmen was dat er een paar duizen lijken rondom lagen, dus ze hadden het toen wel geprobeerd, maar met ~120 man continue wipes.
Ik gebruik zelf ook een addon voor verschillende keybind profielen. Het zou best kunnen dat dat een out of date addon is, maar hij werkt nog perfect bij mij. Zal straks eens kijken hoe die heet.GrazendeKoe schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:22:Hoe kan ik dit oplossen? Is er een addon die er voor zorgt dat er per spec bepaalde keybinds op bepaalde knoppen gezet kunnen worden? Dus dat de plekken van je keybinds verplaatsen zodra je van spec veranderd? Of valt het met een actionbar addon te doen dat je per profiel de keybinds verschillend kan neerzetten?
Dit persoon heeft hetzelfde probleem als ik: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3566006652 De addons die daar genoemd worden zijn echter out of date..
ben ook nog bezig met deze quest, heb je zelf de valor count bijgehouden of is daar een addon voor?vhal schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:55:
Bah, nog ruim 2400 vp voor die @#$%& 6000 valorpoint quest...
Niks mis met social WoW spelen maar het schiet niet echt op
Achievements -> Quests -> Pandaria -> één van de laatste achievements in de lijstwilliammorren schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:03:
[...]
ben ook nog bezig met deze quest, heb je zelf de valor count bijgehouden of is daar een addon voor?
Weet helemaal niet hoeveel ik nog te gaan heb.
thanks! damn 45% gaat nog 4 weken duren dusJerry schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:10:
[...]
Achievements -> Quests -> Pandaria -> één van de laatste achievements in de lijst.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Anoniem: 477565
LFR is los van normal/heroic raids, dus je kan het 2x doen.Anoniem: 477565 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:33:
Weet iemand of je 2x keer kans hebt op de sigils in ToT als je zowel LFR als normal loopt?
Dacht namelijk iets gelezen te hebben dat je maar 1 keer rep kunt krijgen per boss, zodat mensen zich niet verplicht voelen om ook LFR te doen, geldt dit ook voor sigils
Ja, maar je kan wel maar 1 keer loot en rep krijgen hé, anders zouden mensen gewoon de hele week LFRs spammenDrFlash schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:27:
[...]
LFR is los van normal/heroic raids, dus je kan het 2x doen.
5 level 90'sPoops_McGhee schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:42:
Gisteren weer eens sinds een maand of 2 actief geweest in WoW. Hunter naar de 90 geleveled en [Quintessential Quintet] gehaald.
Ik heb me er nog nooit mee bezig gehouden, lijkt me op zich wel een keer leuk in mee te beginnen, kijken of ik mee kan komen met zoiets :-)vhal schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:59:
Ik ben ook wel in voor de challenge modes, wellicht kunnen we iets via openraid maken ofzo..
Welke rep ben je met de Black Prince?Xeiji schreef op maandag 18 maart 2013 @ 12:08:
Wanneer krijg je de Valor quest eigenlijk? Ik heb de sigals (?) of power & wisdom quest gehad, ... of fear (van sha), sha-touched gem en zit nu met de daarop volgende.
Ik dacht er twee questen naast elkaar liepen, maar the Black Prince heeft niets meer voor mij...
Want a cookie?!
Ik zit nu op 6, heb nog 1 op 86 en 1 op 87 maar blijf het elke keer weer leuk vinden. Sommige gebieden zoals Outland kan ik niet meer zien dat is dan even doorbijten of laten boosten door meerdere dungeons en dan is dat ook weer voorbij. Mijn monk is net aangekomen in Outland dus de vrouw mocht weer op komen draven om mij door de dungeons heen te blazen en hop 4 levels verderJimDB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:24:
[...]
5 level 90's![]()
Hoe kom je erbij om dat te doen, ik vond het al saai genoeg om er 1 naar 90 te krijgenAl ben ik wel nog eens van plan om een char te maken en zonder heirlooms eens goed old school te questen tot level 90. Ik heb namelijk op al m'n chars geleveled door ofwel BGs ofwel dungeons te doen en ik zou graag de oude questgebieden eens grondig bestuderen, want die zijn echt prachtig
![]()
(Als ik eens tijd en zin heb)
Je hoeft een quest maar 5 keer te doen om 5 lvl 90's te krijgen. Als je ze in BG's of dungeons leveled, dan zie je hetzelfde veel vaker. Dan zou het me veel eerder vervelen. Met quests doe je alles op je eigen tempo en tijd. Met BG's en dungeons ben je weer afhankelijk van een andere club spelers. 5 lvl 90's valt reuze mee. Ik had voor MoP al 11 lvl 85's. Gewoon alle klasses proberen^^JimDB schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:24:
[...]
5 level 90's![]()
Hoe kom je erbij om dat te doen, ik vond het al saai genoeg om er 1 naar 90 te krijgenAl ben ik wel nog eens van plan om een char te maken en zonder heirlooms eens goed old school te questen tot level 90. Ik heb namelijk op al m'n chars geleveled door ofwel BGs ofwel dungeons te doen en ik zou graag de oude questgebieden eens grondig bestuderen, want die zijn echt prachtig
![]()
(Als ik eens tijd en zin heb)
heb op 35% na mijn 6e char op level 90 ...Poops_McGhee schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:02:
[...]
Je hoeft een quest maar 5 keer te doen om 5 lvl 90's te krijgen. Als je ze in BG's of dungeons leveled, dan zie je hetzelfde veel vaker. Dan zou het me veel eerder vervelen. Met quests doe je alles op je eigen tempo en tijd. Met BG's en dungeons ben je weer afhankelijk van een andere club spelers. 5 lvl 90's valt reuze mee. Ik had voor MoP al 11 lvl 85's. Gewoon alle klasses proberen^^
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik sinds gisteravond mn 3e op 90, pala, hunter en druid, op naar de volgende, mn shaman voor de JC
Viel me niet tegenIntToStr schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:37:
Eens kijken of ik m'n vp cap nog kan halen deze week vanavond. Heb een uurtje of 2 om 400 vp te halen![]()
[...]
Max 10 minuten indd, voordat mijn cooldowns klaar waren lagen de mobs al op de grond. Het voelde echt even alsof ik geboost werdIntToStr schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:52:
[...]
Viel me niet tegenSamen met een guidie de dailies op thunder isle gedaan en de champions quest met nog een paar extra guildies. Dat is al 210 vp. Daarna op recordtempo een dungeon (zou het onder de 10 minuten zijn geweest Carthrax?) en een scenario voor nog eens 130 vp. In ongeveer een uur allemaal klaar
Heel misschien vanvavond nog even snel een paar dailies en kijken hoe stage 3 eruit ziet...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zo'n hell is het niet hoor, het eerste char gaat altijd langzaam ;-) heb nu 2 90's, lock was de 2de dag na release 90, en mijn druid een paar weken erna (beide waren al 85 pre mop). Ik zag er oo tegenop om de druid te lvlen, echter toen ik eenmaal bezig was bleek dit doordat ik de meeste q's e.d. al kende een stuk sneller te gaan. Denk dat ik in totale tijd op het 2de char de helft van de tijd nodig had om te levelen dan met het eerste char.Bospa01 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:12:
Ik ben onlangs als casual weer eens begonnen, doe voornamelijk pvp en LFR als healadin.
Hoewel mijn healadin a day1 char is, is het casual play toch een slechte keuze geweest.
Helaas moet ik toch weer meerdere itemsets hebben om questing etc een beetje doable te houden.
(Had toch mijn warrior naar 90 moeten brengen, maar ga de hell die lvlen heet echt niet nogmaals doorlopen)
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Al eens solance and insanity geprobeert? Hiermee kan je wel bursten doet je mind flay 100% meer dmg wanneer je een 3 orb devouring plague op target zet en die dmg is best wel hoog. Enig nadeel is dat spelers je heel vaak gaan silence, stunnen wanneer je hier aan begint maar als ze het niet door hebben kan je best wel hard gaan zeker als je ook nog eens je power infusion popt op dat moment.Zertaxka schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:17:
Verder vermaak ik me uitstekend met PvP, alleen jammer dat je als Shadow de echte burst soms mist. Bent dan toch wel afhankelijk van procs op Mind Blast en Mind Spike
Anoniem: 63072
Mijn Lock is ondertussen 87. Nummer 6 komt er dus deze week aan. Daarna wil ik mijn Priest naar de 90 levelen (85) en daarna mijn Mage. Ik weet nog niet of ik mijn Warrior en Rogue ook nog ga doen. Mijn Pala in ieder geval wel, maar waarschijnlijk als laatste.
[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-03-2013 14:07 ]
Ik heb een Rogue/Monk/Pala/Hunter/Priest en bijna een shamanPoops_McGhee schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:03:
[...]
Tot nu toe heb ik mijn Druid, Shaman, Hunter, DK en Monk op 90. 3 daarvan hebben 463 gear aan hun kont, de Shaman iets meer (471) en de rest heeft nog quest gear. Prima zo ^^
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq