Ik zou zeggen als er tweakers op Silvermoon zitten en af en toe zulke runs willen doen, geef maar een seintje via DM hier of in-game: Soulmaestro.
eergisteren ook nog vervelende situatie met het farmen van de turtles in pandaria in de valley of the four winds (ofzo: redelijk vlakbij galleon aan dat vijvertje): ik ben bezig met farmen en hit de turtles één voor één om ze in mijn richting te doen lopen om er dan volop op te vliegen, is er een hunter bezig aan zijn lv 86-quest net te laat diezelfde turtles aan te vallen.
Ipv dan effe te melden dat ie bezig is met die quest en te vragen of ik als 'farmer' effe hem zijn gang kan laten gaan voor die quest, begint die daar mbv yels/say en whispers woorden zoals dickhead naar mijn hoofd te gooien: die werd snel gemeld wegens language en "ge/ignore'd".
(en had het daarna nog lastiger om turtles te hitten omdat ik hem telkens voor was - skinnen kon die ook niet omdat ik de loot er op liet zitten)
Er zijn er zo al genoeg gepasseerd die dat vragen en die ik dan gerust hun gang laat gaan - kan ik bv effe de bags leeg gaan maken ofzo - , om daarna terug verder te gaan met mijn bezigheid.
(of als ik iemand bezig zie die lvl 85,86 is bij die turtles laat ik die vaak ook rustig verder doen en ga ik geen turtles 'jatten')
Ik heb met sommige die niet kunnen skinnen zelfs afspraken dat als ze op turtle-hunt gaan (farming van meat, loot en harmony) ze me gerust een seintje mogen geven om te skinnen:
als ik tijd heb of even niet weet wat doen dan, heb ik gratis leather (+af en toe wat goud, magnificent hide,...) , en krijgen zij achteraf 50/50 een deel van het exotic leather en de scales doorgestuurd voor AH of hun alts ofzo. (en stats buf + wat healing)
Mits dat vaak en snel 1,5 a 2 bags vol is dan (sha-touched scrapes wordt onmiddellijk exotic leather omdat het anders 2 bags scrapes wordt en paar stacks leather/scales), is het vaak de moeite om zo effe een co-op te doen

vooral omdat 1 stack toch ook al snel 60 a 80g opbrengt in AH
easy gold en geen geroep dat je leecher bent ofzo

en als LW kan je zulk leer altijd gebruiken voor magnicient hide te maken en zo al je >ilvl458-recipies te ontdekken.