Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 47.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-04 08:38

Gertjuhjan

Software Engineer

Tarren mill is op Hordeside goed. Maar de alliancekant is gewoon zwaar leeg.

Dus als je wilt pvp-en, ga dan naar de alliancekant:P Dan heb je genoeg hordes om te killen:P

[ Voor 38% gewijzigd door Gertjuhjan op 05-06-2013 12:20 ]

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-04 09:16
Ik zit verlopig goed, ken genoeg mensen verspreid voer end-gamre raiding guilds.
Maar zolang de activieiten zich beperken tot LFR ga ik echt niet eens overdenk om 11* X Euro neer te betalen.
(Ken me zelf te goed dat weet dat ik ze uit eindelijk dan allemaal over wil hebben.)

An de andere kant mis wel de interactie met andere mensen en raiden. alleen heb ik gewoon geen zin meer om 7 dagen s' avond tot 23:00 bezig te zijn.
En een guild die in weekend raiden en liefts op te dag is bijna niet te vinden (ik heb nog niet gezocht puur vanwege het euro verhaal)

Ondanks dat blijf nog steeds genoeg te doen. niet zoals Cata waar gewoon voor je gevoel te lang door ging. (maar tja we hebben nog x maanden met 5.3 wat ook maar een kleine release is).

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 22:00
ik zou alleen al naar een drukkere realm willen puur om dingen zoals oude dungeons en pugs en achievments te doen.
Om iemand te vinden die bv FL wil doen ben je echt eeuwen bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-04 23:45
Mektheb schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:22:
ik zou alleen al naar een drukkere realm willen puur om dingen zoals oude dungeons en pugs en achievments te doen.
Om iemand te vinden die bv FL wil doen ben je echt eeuwen bezig..
Openraid al ns geprobeerd? Ik heb er tot op heden goede ervaringen mee, heb al de nodige Ulduar/ICC/FL/DS runs gedaan, zowel 10 als 25 man, HC of normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:32
Op mijn server wordt je ook redelijk goed gespammed met LFM voor oude raids. Er worden flink wat transmog runs gedaan daar. Jammergenoeg ook vaak met reserves, dus daar zijn wat lastiger mensen voor te vangen.
De verhouding Horde / Alliance is ongeveer 30/70, maar ik blijf Horde. Zeker voor 5.4, want hoe vaak krijg je de kans om je eigen warchief een (veel te klein) koppie kleiner te maken?
De community is relaxed, heeft de benodigde Trade Trolls, maar daar is Ignoremore nog steeds een prima oplossing voor.
Ik vind het nog steeds een enorme vooruitgang op de dooie server van waar ik vandaan kom.

Is er overigens ooit wel eens een Tweakers guild geweest? Lijkt mij dat er genoeg tweakers zijn die een guild zouden kunnen vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
EelcoB schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 12:54:
[...]

Openraid al ns geprobeerd? Ik heb er tot op heden goede ervaringen mee, heb al de nodige Ulduar/ICC/FL/DS runs gedaan, zowel 10 als 25 man, HC of normal.
Ja heb ik heel vaak geprobeert en dan zie je vaak dat voor een 10man FL heroic er 40 man signen.
Kom je echt niet tussen :<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
dat zijn dan toch 4 mogelijke runs :-)

Ik probeer vaak mee te gaan met zo'n LFG-call,
vaak is het dan met ne maat of even parkeren voor de deur van FL
en zo proberen in een groep mee te geraken of net die extra mensen mee te krijgen

af en toe kom je zo eens in een goeie groep terecht voor een achievement-run

en al regelmatig blijkt dan dat er engels gesproken wordt terwijl het grotendeels een groep Nederlanders of Belgen is geworden :-)
Daarnaast heb je natuurlijk je friendslist waar je af en toe eens een wisper kunt hene sturen voor zulke runs - sommigen hebben namelijk nog alts die wat gear kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
soulrider schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:55:
dat zijn dan toch 4 mogelijke runs :-)

Ik probeer vaak mee te gaan met zo'n LFG-call,
vaak is het dan met ne maat of even parkeren voor de deur van FL
en zo proberen in een groep mee te geraken of net die extra mensen mee te krijgen

af en toe kom je zo eens in een goeie groep terecht voor een achievement-run

en al regelmatig blijkt dan dat er engels gesproken wordt terwijl het grotendeels een groep Nederlanders of Belgen is geworden :-)
Daarnaast heb je natuurlijk je friendslist waar je af en toe eens een wisper kunt hene sturen voor zulke runs - sommigen hebben namelijk nog alts die wat gear kunnen gebruiken
Ligt er aan hoe je dat bekijkt haha, ik ben dus iemand die nooit nimmer never niet een party / raid start en gaat leiden.
Doe ik gewoon niet, geen zin etc in.

En mijn friendslist is zo divers dat het nooit tot een raid zou komen :P.
Maar ja er zijn een hoop redenen waarom ik naar een andere server wil !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
ik en/of mijn maat starten ze regelmatig, maar zeker als er meer ervaren volk meegaat dan wordt het leiderschap met alle gerustheid doorgeschoven.

en dat starten is dan vaak beperkt tot "/4: looking for ppl for FL - 10man normal" en reageren op wispers en ev. een summon doen of mijn maat vraagt even rond in zijn guild voor extra volk.

Enige probleem dat ik vaak als beginner heb, is dat velen er vanuit gaan dat je alle tacts al kent want 'je zult ook wel alt nr zoveel van iemand zijn', en dat de tank er een speedrun van maakt...

Langs de andere kant wel leuk dat ik in Island of Thunder LFR's vaak overleef terwijl mijn maat meld:
"je kent die baas niet? gaat lachen worden, want je overleeft het wellicht niet"
en me dan in het ongewisse te laten van wat er allemaal staat te gebeuren of wat de tacts zijn.
maar enkele minuten later heeft hij dan een revive van mij nodig :-)
omgekeerd: heel vaak ben ik het wel die het onderspit delft maar dat is ook omdat ik mijn dps nog niet hooggenoeg krijg of mijn health niet in het oog hou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-04 14:00

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik krijg regelmatig vraag via RealID of ik mee wil met een FL run etc van tweakers hier,op de een of andere manier kan ik dan juist nooit xD baal ik wel beetje van :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

Kan niet kiezen tussen Kazzak/ Twisting Nether en Stormscale :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
mrsar schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:42:
ik krijg regelmatig vraag via RealID of ik mee wil met een FL run etc van tweakers hier,op de een of andere manier kan ik dan juist nooit xD baal ik wel beetje van :P
Werd ik maar gevraagd haha :), liefst doe ik elke avond 1 zo'n oude dungeon voor wat gear / achievments etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

Poops_McGhee schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:41:
snip

Is er overigens ooit wel eens een Tweakers guild geweest? Lijkt mij dat er genoeg tweakers zijn die een guild zouden kunnen vullen.
Ja die zijn er wel geweest in het verleden. Maar ze hebben het nooit langer dan 2 jaar of zo volgehouden. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

komt omdat iedereen al in een guild zit,en het vaak om alts dan gaat,in rustige tijden (zomer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
Ik zou zeggen als er tweakers op Silvermoon zitten en af en toe zulke runs willen doen, geef maar een seintje via DM hier of in-game: Soulmaestro.

eergisteren ook nog vervelende situatie met het farmen van de turtles in pandaria in de valley of the four winds (ofzo: redelijk vlakbij galleon aan dat vijvertje): ik ben bezig met farmen en hit de turtles één voor één om ze in mijn richting te doen lopen om er dan volop op te vliegen, is er een hunter bezig aan zijn lv 86-quest net te laat diezelfde turtles aan te vallen.
Ipv dan effe te melden dat ie bezig is met die quest en te vragen of ik als 'farmer' effe hem zijn gang kan laten gaan voor die quest, begint die daar mbv yels/say en whispers woorden zoals dickhead naar mijn hoofd te gooien: die werd snel gemeld wegens language en "ge/ignore'd".
(en had het daarna nog lastiger om turtles te hitten omdat ik hem telkens voor was - skinnen kon die ook niet omdat ik de loot er op liet zitten)

Er zijn er zo al genoeg gepasseerd die dat vragen en die ik dan gerust hun gang laat gaan - kan ik bv effe de bags leeg gaan maken ofzo - , om daarna terug verder te gaan met mijn bezigheid.
(of als ik iemand bezig zie die lvl 85,86 is bij die turtles laat ik die vaak ook rustig verder doen en ga ik geen turtles 'jatten')

Ik heb met sommige die niet kunnen skinnen zelfs afspraken dat als ze op turtle-hunt gaan (farming van meat, loot en harmony) ze me gerust een seintje mogen geven om te skinnen:

als ik tijd heb of even niet weet wat doen dan, heb ik gratis leather (+af en toe wat goud, magnificent hide,...) , en krijgen zij achteraf 50/50 een deel van het exotic leather en de scales doorgestuurd voor AH of hun alts ofzo. (en stats buf + wat healing)
Mits dat vaak en snel 1,5 a 2 bags vol is dan (sha-touched scrapes wordt onmiddellijk exotic leather omdat het anders 2 bags scrapes wordt en paar stacks leather/scales), is het vaak de moeite om zo effe een co-op te doen :)
vooral omdat 1 stack toch ook al snel 60 a 80g opbrengt in AH
easy gold en geen geroep dat je leecher bent ofzo :)
en als LW kan je zulk leer altijd gebruiken voor magnicient hide te maken en zo al je >ilvl458-recipies te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:48
Iemand nog een echte drukke Horde realm, met een leuke community en guild die ik wellicht zou kunnen joinen? Ga waarschijnlijk over met die discount wat er nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

hmr schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:42:
Kan niet kiezen tussen Kazzak/ Twisting Nether en Stormscale :p
Lol was dit dan toevallig jouw post? :)
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/7611021161

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:05

vhal

ಠ_ಠ

gisteren,

16/20 Secrets >>> 4/4 LFR >>> 19/20 Secrets

FFFUUU...moet ik nog een week wachten voor die metagem :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-04 16:49
Gisteren eindelijk mijn monk op level 90 gekregen. Een guildie had bijna alle delen van de crafted dreadful agility set voor mij gemaakt en ik had zelf met mijn scribe de Tiger 476 staff gemaakt dus het ilvl even omhoog gedrukt.
Direct maar even de 2 nieuwe scenarios in en naar Durotar om de quests te doen voor de ilvl502 boots.
Helaas is de realm waar mijn monk op zit nogal horde georienteerd dus stond ik daar die bosses te doen met allemaal pvp flagged hordies. Uiteindelijk na zo'n world boss per ongeluk een orc healer een tiger palm in zijn neus geduwd maar gelukkig reageerde hij er niet op. Er moet echt een optie komen dat je niet per ongeluk pvp geflagged kan worden of helemaal niet als je dat niet wilt. (Rift heeft dat volgens mij).

Snel maar even de nieuwe boots opgehaald, op de AH nog even een latent kor'kron onderdeel opgehaald voor 40g en artisan flying voor een beetje snelheid en dan vanavond maar de weekly klaarmaken zodat het ilvl weer wat verder omhoog gaat.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Goed nieuws voor allen die op de titan runestones quest zitten van wrathion. Je kunt deze enkel één keer per week (ongeacht moeilijkheidsgraad) van de laatste 6 bosses in ToT verkrijgen. De droprate ervan is redelijk laag en daardoor was het goed mogelijk dat je weken met lege handen uit ToT komt. Om dit te voorkomen gaan ze Lei Shen een gegarandeerde titan runestone laten droppen als je op deze quest zit. Dan kan het nog maar maximaal 12 weken duren om dat stuk van de questline af te ronden :P

Als ik het goed heb gelezen dan bestaat de kans dat dit al vanaf volgende week/reset in zal gaan. Zou ik persoonlijk wel fijn vinden aangezien ik er zelf nog 2 nodig heb om dit stuk van de questline af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:02
deTwisj schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:15:
Goed nieuws voor allen die op de titan runestones quest zitten van wrathion. Je kunt deze enkel één keer per week (ongeacht moeilijkheidsgraad) van de laatste 6 bosses in ToT verkrijgen. De droprate ervan is redelijk laag en daardoor was het goed mogelijk dat je weken met lege handen uit ToT komt. Om dit te voorkomen gaan ze Lei Shen een gegarandeerde titan runestone laten droppen als je op deze quest zit. Dan kan het nog maar maximaal 12 weken duren om dat stuk van de questline af te ronden :P

Als ik het goed heb gelezen dan bestaat de kans dat dit al vanaf volgende week/reset in zal gaan. Zou ik persoonlijk wel fijn vinden aangezien ik er zelf nog 2 nodig heb om dit stuk van de questline af te ronden.
Dit zou al iets helpen ja. Ben nu al iets van 7 weken op die quest en heb er pas 5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Wel een goede change. Maar 12 resets blijft toch weer ruim 3 maanden ToT farmen. :/ Scheelt wel weer dat je niet hoeft te queuen voor het 3e deel in LFR. Ik wist eigenlijk niet dat je er maar 1 per reset kan looten.

Ik had overigens wel gehoord van enkele guildies dat ze een runestone hadden bij het Counsil gevecht (3e baas). Zal vast wel een bug zijn geweest.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 14:42
Metalbuster schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 19:22:
Iemand nog een echte drukke Horde realm, met een leuke community en guild die ik wellicht zou kunnen joinen? Ga waarschijnlijk over met die discount wat er nu is.
Ik ga denk ik mijn undead priest overzetten naar m'n alliance server, nu dat het zo goedkoop is. Ben nog even in dubio welk ras het gaat worden, aangezien gnomes awesome zijn, maar dat ik voor PvP wel beter af ben om human te rollen ... en zo nog meer beweegredenen om andere races te rollen.

Ach het gaat me er in eerste instantie gewoon ook om dat ik al m'n (geupgrade) heirlooms op Grim Batol krijg. De rest van de chars levelen we dan wel weer. Waarschijnlijk een prot pala en resto durid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
vhal schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:23:
Wel een goede change. Maar 12 resets blijft toch weer ruim 3 maanden ToT farmen. :/ Scheelt wel weer dat je niet hoeft te queuen voor het 3e deel in LFR. Ik wist eigenlijk niet dat je er maar 1 per reset kan looten.

Ik had overigens wel gehoord van enkele guildies dat ze een runestone hadden bij het Counsil gevecht (3e baas). Zal vast wel een bug zijn geweest.
Misschien dat ik het verkeerd verwoord had maar het is niet zo dat je maar 1 runestone per reset kan looten. Je hebt 1 kans per boss in de laatste 2 wings van ToT om een runestone te winnen ongeacht de moeilijkheidsgraad. Oftewel je kunt er maximaal 6 per week krijgen ook al doe je LFR en normal/heroics. Het verschil is dus dat je voorheen mogelijk 0 runestones in een reset kon krijgen maar met deze aanpassing krijg je er altijd minimaal 1.

Het is niet mogelijk om een runestone van het Council of Elders gevecht te krijgen. Ze zullen waarschijnlijk een secrets of empire bedoelen welke eerder in de wrathion questline voorkomt en waarvan je er 20 nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
edit; te laat

Gisteren 2 stones geloot, helaas niet de chest of het wapen van Lei, rest run ik voor prot spec. zodat de nieuwe raid weer kan tanken. (zonder n00bs die denken dat je niet in dps gear kan tanken)

1 alt is done (ilvl 500), andere 2 vind te leuk om te spelen (daar stop ik pas als 4pc t15 heb), de rest is wat meer ongelukkig qua loot.

Nog 6 mounts voor 200 mark. dus alle mount die beetje te doen zijn aan het farmen zover no-luck

[ Voor 72% gewijzigd door Teunis op 06-06-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

deTwisj schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:53:
[...]

Misschien dat ik het verkeerd verwoord had maar het is niet zo dat je maar 1 runestone per reset kan looten. Je hebt 1 kans per boss in de laatste 2 wings van ToT om een runestone te winnen ongeacht de moeilijkheidsgraad. Oftewel je kunt er maximaal 6 per week krijgen ook al doe je LFR en normal/heroics. Het verschil is dus dat je voorheen mogelijk 0 runestones in een reset kon krijgen maar met deze aanpassing krijg je er altijd minimaal 1.

Het is niet mogelijk om een runestone van het Council of Elders gevecht te krijgen. Ze zullen waarschijnlijk een secrets of empire bedoelen welke eerder in de wrathion questline voorkomt en waarvan je er 20 nodig hebt.
Ah, ok. Zo'n vermoeden had ik al. Ik vond het al zo vreemd dat je maar 1x een runestone kon looten per reset.
Over het councilgevecht, ik vraag dat vanavond wel even na. De desbetreffende persoon is wel iemand die weet waar hij het over heeft.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-03 22:05

Hierkomik

Zo dan...

Gisteren even speedy de eerste 8 bazen (normal) neergelegd. Aangezien wij maar 2 avonden per week (en dan ook maar 3u) raiden, hebben we in het verleden soms gehad dat we totaal geen progressie hadden omdat we maar een uurtje op een nieuwe baas hadden ofzo.
Nu hebben we de lift weer te pakken. Vorige week voor het eerst Primordius down en daarna binnen 1,5u ook gelijk Dark Animus down (nadat we de pull goed hadden was het vrij simpel. De trash daarentegen...)
Nu dus t/m Primordius down in 3 uurtjes (met 15min speling zelfs, maar dat vonden we niet genoeg om de trash te doen en Dark Animus, want dan hadden we toch maar 1 of 2 tries gehad).

Maandag dus Dark Animus (moet wel snel neer gaan nu we de tact goed hebben voor onze groep) en daarna Iron Qon bekijken en misschien Twins.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Goede morgen!

Mooie update over de Titan Runestones! Vorige week had ik er 0 na een normal clear en LFR deel 3 en 4. Dat schiet natuurlijk niet op... Nog even ter verduidelijking: Er kan er maximaal 1 per baas droppen per week. Maar, als hij in normal niet dropped bij bijvoorbeeld Iron Qon, dan kan hij nog wel dezelfde week voor me droppen van LFR Iron Qon toch?

Gister was trouwens een leuke raid! Half uurtje eerder gestopt, maar dat was prima. Eerst even Jin Rokh HC (ik zat uit, zodat wat andere mensen mee konden, onderandere een maatje van mij die trail is) toen voor het eerst naar Horridon HC. Op de 5de try zaten we opeens in de laatste fase met een dode rogue. Op 11% was het voorbij. Try nummertje 9, wederom met dode rogue was het raak! Een first kill! Ongelooflijk hoe soepel dat ging, had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen... Toen even council normal die in 4 minuutjes op zn gat lag. Daarna Tortos HC om te kijken hoe dat is. Daar hadden we nog helemaal niks voor ingelezen, niemand had namelijk verwacht dat we Horridon HC meteen op de eerste keer proberen zouden omleggen.

Tortos lijkt een iets lastiger gevecht, die turtles gingen niet altijd even snel neer, maar met wat meer voorbereiding zouden we zondag een heel eind moeten kunnen komen! Beste try was 52% ofzo, to be continued!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gsiter met mijn alt monk een speed run MSV gedaan waar ik de instance 2 healde met een resto druid.. ging niet verkeerd... maaar heb toch echt nog wel wat meer gear nodig! Vind tanken op de monk ook best leuk, ook maar eens gear voor krijgen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
hulkie schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:59:
Goede morgen!

Mooie update over de Titan Runestones! Vorige week had ik er 0 na een normal clear en LFR deel 3 en 4. Dat schiet natuurlijk niet op... Nog even ter verduidelijking: Er kan er maximaal 1 per baas droppen per week. Maar, als hij in normal niet dropped bij bijvoorbeeld Iron Qon, dan kan hij nog wel dezelfde week voor me droppen van LFR Iron Qon toch?

Gister was trouwens een leuke raid! Half uurtje eerder gestopt, maar dat was prima. Eerst even Jin Rokh HC (ik zat uit, zodat wat andere mensen mee konden, onderandere een maatje van mij die trail is) toen voor het eerst naar Horridon HC. Op de 5de try zaten we opeens in de laatste fase met een dode rogue. Op 11% was het voorbij. Try nummertje 9, wederom met dode rogue was het raak! Een first kill! Ongelooflijk hoe soepel dat ging, had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen... Toen even council normal die in 4 minuutjes op zn gat lag. Daarna Tortos HC om te kijken hoe dat is. Daar hadden we nog helemaal niks voor ingelezen, niemand had namelijk verwacht dat we Horridon HC meteen op de eerste keer proberen zouden omleggen.

Tortos lijkt een iets lastiger gevecht, die turtles gingen niet altijd even snel neer, maar met wat meer voorbereiding zouden we zondag een heel eind moeten kunnen komen! Beste try was 52% ofzo, to be continued!
Grats met de Horridon kill. Goed voor elkaar, wij hebben hem nog steeds niet neer na zo'n 30 wipes verspreid over 2 of 3 resets (al komen we wel geregeld op de rampage/laatste fase terecht; leuk die 10min+ wipes :P). Rampage+Dire Call+Triple Puncture=Dode tank als je niet heel goed voorbereid bent.

Wat betreft je verhaal over de mogelijkheid om alsnog een runestone te krijgen op normal/heroic als hij op LFR niet dropte (of andersom) kan ik niet conformeren. Het is mij zelf geen enkele keer voorgekomen (ook niet bij secrets of bij sigils).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb een collega als RAF aangemeld en nu willen we even gebruik maken van de exp bonus. Hij staat op dit moment op level 12. Zelf heb ik een level 28 druid of ik zou een nieuwe char aan kunnen maken (en dan waarschijnlijk overstappen op de druid als hij bij 28 in de buurt komt). Ik heb heirlooms, hij niet.

Heeft er iemand een idee hoe we dit redelijk efficient aan kunnen pakken?

Zelf dacht ik aan even questen op mijn druid (bear form) en collega beetje mee laten lopen. Hij krijgt dan toch extra veel experience, waardoor hij me redelijk snel in moet kunnen halen? Als we dan een beetje gelijk zijn kunnen we dungeons spammen bijv.

Mijn heirlooms compenseren hopelijk een beetje het feit dat hij waarschijnlijk ook een hoop solo zal levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Op het moment dat hij meer dan 3 levels onder jouw character is krijgt ook alleen HIJ de 300% XP.
Ik weet niet of er iemand is die jullie door een paar dungeons kan nuken (RFC/VC) zodat hij alsnog de 300% krijgt en jij (gezien je level) vrijwel niets? Ik denk dat je dan vrij vlot op een gelijk niveau komt.

Daarnaast voegen heirlooms alleen een voordeel voor jouw character toe, waardoor hij af en toe weer de enige is met 300% XP. Ik heb er de laatste keer voor gekozen om alleen heirloom trinkets en wapen te gebruiken, aangezien deze geen XP boost geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
IntToStr schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 14:28:
Zelf dacht ik aan even questen op mijn druid (bear form) en collega beetje mee laten lopen. Hij krijgt dan toch extra veel experience, waardoor hij me redelijk snel in moet kunnen halen? Als we dan een beetje gelijk zijn kunnen we dungeons spammen bijv.
https://us.battle.net/sup.../recruit-a-friend-faq#q10

Al staat daar niet goed uitgelegt wat er gebeurt als er meer dan 4 levels tussen zit maar je kan ook terug zien in de combal log, dus gewoon even uitproberen.

Maar zoals ik het lees is het gewoon pech als meer dan 4 levels tussen zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Teunis op 06-06-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik kreeg zelf ook het briljante idee om de faq eens te lezen inderdaad :p

We moeten dus zo snel mogelijk binnen 4 levels van elkaar zien te komen. Hij kan vast geen quests aannemen die voor level 28 bedoeld zijn, dus maar even kijken of mobs snel achter elkaar neermeppen werkt.

Of kan ik ook op m'n level 90 even wat random dungeons platleggen in een paar minuten zodat hij "gewone" exp krijgt? Helpt het dan nog om bijv. WotLK dungeons snel te clearen tov vanilla dungeons?

Had hier eigenlijk niet echt over nagedacht van te voren...

Edit:
Uit de faq begrijp ik ook dat de nieuwe speler ook geen 300% exp krijgt als je meer dan 4 levels uit elkaar zit, dus wat detheavn zegt klopt dan niet toch?

[ Voor 13% gewijzigd door IntToStr op 06-06-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gewoon boosten kan ook ja. Ik zou gewoon even zoeken op wowpedia naar 'instances per level' en daar vind je een lijst aan welk level iemand moet zijn om een instance binnen te kunnen wandelen (dus niet queuen). Pak je de instance met de meeste mobs en leg je die een paar keer plat.

Zit zo wel snel aan een dungeons per hour limiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Oh, en als je een kameraad hebt die niet vies is van boosten: Je kunt in outland de heroics al heel vroeg in. Een ideale plek om snel ziekelijk veel XP te grinden, vooral met de 300% van RaF :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
deTwisj schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:40:
[...]

Grats met de Horridon kill. Goed voor elkaar, wij hebben hem nog steeds niet neer na zo'n 30 wipes verspreid over 2 of 3 resets (al komen we wel geregeld op de rampage/laatste fase terecht; leuk die 10min+ wipes :P). Rampage+Dire Call+Triple Puncture=Dode tank als je niet heel goed voorbereid bent.

Wat betreft je verhaal over de mogelijkheid om alsnog een runestone te krijgen op normal/heroic als hij op LFR niet dropte (of andersom) kan ik niet conformeren. Het is mij zelf geen enkele keer voorgekomen (ook niet bij secrets of bij sigils).
Thanks! Moet gezegd worden dat onze 2 tanks leuk gegeared zijn. De warrior ging beide keren vrij snel neer, maar onze monk hield het echt lang vol. We gebruiken heroism op de 3de gate om die wat soepeler te laten verlopen. De laatste fase duurt dus nog relatief lang ook! Enne, die roze dino's die naar je toe kruipen zijn behoorlijk irritant! ;)

Nu Tortos dus... Nog mensen met handige tricks n tips? Ben nu bezig met inlezen, lijkt vooral een kwestie te zijn van de turtles onder controle krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Las ik iets over goedkope server transfer?
kan iemand me daar meer over vertellen?

Ik ben Horde op Neptulon (de laatste denk ik), dus ik wil wel eens iemand tegenkomen die me niet gankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Williekeilen schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:28:

Ik ben Horde op Neptulon (de laatste denk ik), dus ik wil wel eens iemand tegenkomen die me niet gankt.
de kosten zijn de helft deze week dus dan zit je op een 10tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Williekeilen schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:28:

Ben zojuist gister Horde geworden op Neptulon ;) was altijd alliance.. ga even MSV/ TOES en Hof runnen en dan xferen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
hmr schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:58:
[...]

Ben zojuist gister Horde geworden op Neptulon ;) was altijd alliance.. ga even MSV/ TOES en Hof runnen en dan xferen :D
Horde rules. Het is voorlopig de enige faction die straks z'n eigen Warchief kan killen!! En dat is maar goed ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:04

tha_crazy

Mafketel

Toevallig iemand hier die op Magtheridon even kan helpen?

Wil 3 alts in mijn persoonlijke guild hebben, en er dan daar 1 guild master van maken.
Om hiervoor nou speciaal een extra WoW voor te kopen vind ik ook wel erg overdreven :P

[ Voor 23% gewijzigd door tha_crazy op 06-06-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Gisteren met de vers gedingde monk even de weekly gedaan in de Barrens dus de 496 chest binnen.
Toen nog even een instance of 2 en wat gelukkige drops en zowaar klaar voor MSV.
Direct beide wings even gedaan en lekker veel gold binnen gehaald :S.

Vanavond waarschijnlijk even mijn warlock weer wat tijd geven.
Zoveel keuze.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Carthrax schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:01:
Gisteren met de vers gedingde monk even de weekly gedaan in de Barrens dus de 496 chest binnen.
Toen nog even een instance of 2 en wat gelukkige drops en zowaar klaar voor MSV.
Direct beide wings even gedaan en lekker veel gold binnen gehaald :S.

Vanavond waarschijnlijk even mijn warlock weer wat tijd geven.
Zoveel keuze.....
Ja.. erg he... zelf wil ik mn rogue ook nog tot 90 levelen (is nu 85) en gearen, maar ik heb met mn paladin al zoveel te doen.. haha en dan wil ik ook nog een warlock maken, maar het liefst met RAF..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Leuk, Flexible raiding mode. :+

Komt ergens tussen LFRetard en Normal mode in. Voordeel is dat je CR kan raiden en met alles tussen de 10 en 25 personen (dus ook bijv 14 mensen). Afhankelijk van het aantal worden de bosses en moeilijkheid gescaled. Verder werkt de loot persoonlijk (net als LFR) en is de lockout niet geshared met de andere moeilijkheidsgraden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Ik had juist graag gezien dat flex raiding van 8 tot en met 25 personen was, zo help je casual guilds meer dan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
vhal schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:22:
Leuk, Flexible raiding mode. :+

Komt ergens tussen LFRetard en Normal mode in. Voordeel is dat je CR kan raiden en met alles tussen de 10 en 25 personen (dus ook bijv 14 mensen). Afhankelijk van het aantal worden de bosses en moeilijkheid gescaled. Verder werkt de loot persoonlijk (net als LFR) en is de lockout niet geshared met de andere moeilijkheidsgraden.
Zag het ja. Aan de ene kant leuk, want je kunt eens met tweakers bijv. een raid doen voor de lol, maar aan de andere kant zullen mensen nu 3x de raid zien. Zeker in het begin zullen veel guild denk ik deze midden-variant gaan runnen om gear op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Argh bedenk me net dat mijn monk mijn 8e level 90 is...Misschien moet ik eens een andere hobby zoeken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

valt me nog mee,heb guildies met max aantal alts,en als er 1 weer op 90 zit,gooien ze er 1 weg om wat anders te beginnen xD of ze hebben meerdere accounts om alles te hebben wat je kan hebben :P valt nog best mee dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ik kom niet verder dan 1 level 90 :+
Verder wel wat los lv85 spul (paladin, DK, mage) maar ik kan mij niet toezetten om ook die te levelen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nog steeds maar 1 level 90 en 1 level 85 hier :)

Ga nu wel m'n druid levelen met RAF dus. Gisteren even met RAF partner door wat dungeons gerend met m'n paladin, maar dat schoot totaal niet op qua exp. Toen maar met m'n druid (level 28) Deadmines eerst en daarna Stockades solo gedaan. Toen kreeg ie wel redelijk wat exp en een sloot gear voor als hij wat hoger level krijgt. Stockades was nog vrij pittig op level 28 solo (voor mij als totaal noob beertje) :P

Voor verder RAF laat ik hem gewoon eerst zelf tot level 30 levelen zodat we daarna samen dungeons kunnen spammen. Allerlei trucs om een level 90 een level 18 te laten helpen schieten allemaal niet meer op volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
IntToStr schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:36:
Nog steeds maar 1 level 90 en 1 level 85 hier :)

Ga nu wel m'n druid levelen met RAF dus. Gisteren even met RAF partner door wat dungeons gerend met m'n paladin, maar dat schoot totaal niet op qua exp. Toen maar met m'n druid (level 28) Deadmines eerst en daarna Stockades solo gedaan. Toen kreeg ie wel redelijk wat exp en een sloot gear voor als hij wat hoger level krijgt. Stockades was nog vrij pittig op level 28 solo (voor mij als totaal noob beertje) :P

Voor verder RAF laat ik hem gewoon eerst zelf tot level 30 levelen zodat we daarna samen dungeons kunnen spammen. Allerlei trucs om een level 90 een level 18 te laten helpen schieten allemaal niet meer op volgens mij.
Als er wat boosts moeten komen dan hoor ik het wel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik heb zelf ook altijd moeite met levellen, maar meerdere characters in verschillende rollen op level 90 is dan wel weer leuk! Maar die helse tocht omhoog!

Tegenwoordig is het wel een stuk sneller en makkelijker, een maatje van me heeft vorige week zaterdag nog een character in 1 dag van 85 naar 90 gebracht. Voorlopig heb ik zelf genoeg aan mijn druid, mage en priest op 90.

Ik vraag me uberhaupt af of ik 1 van de 3 deze week ga Valor Cappen of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
afgaande op de signups leek het op een ' no raid' avond gisteren, maar dankzij een social toch kunnen raiden. En met succes: zonder veel moeite een 2e Ji-kun hc kill en verder tot aan iron qon weten te clearen. Dus zondag daar op hc weer verder.
Paar leuke up-/sidegrades weten te scoren ook :)

Verder benieuwd (en ietwat angstig) voor wat er bij m'n alliance guild gaat gebeuren. ik voorzie een deel van de guild vertrekken, maar niet allen, met het uiteenvallen van de raidgroep tot gevolg. Maar dat is m'n gebruikelijke doemdenken aan het werk wss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gisteravond ook geen raid gehad, door gebrek aan mensen. Ben maar LFR in gegaan.
Maar gelukkig heb ik gister een promote gekregen van trial naar Raider. Wat meteen de mats opleverde voor de 522 crafted boots (uiteraard meteen naar 530 geupgrade).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ietsjes later dan gepland wegens o.a. mijn vakantie en drukte bij mij afgelopen tijd is hier dan eindelijk het volgende deel.

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 277

Graag daar verder! ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
/cheer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Carthrax schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:19:
Argh bedenk me net dat mijn monk mijn 8e level 90 is...Misschien moet ik eens een andere hobby zoeken :S
Is niks mis met je hobby, hoor. Echt niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:30:
Ietsjes later dan gepland wegens o.a. mijn vakantie en drukte bij mij afgelopen tijd is hier dan eindelijk het volgende deel.

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 277

Graag daar verder! ;)
^^

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.