Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 276 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 48.149 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Lcount schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:12:
Handigste voor Lei shen op 10 man is. Overcharge als eerste laten exploden, tweede de diffusion chain. Als je fatboss guides aant volgen bent zorgt alleen maar voor meer wipes.
Ghe goeie tip. Wij hebben afgelopen dinsdag voor het eerst voor 'm gestaan. Vrij onverwacht en dus weinig voorbereid en inderdaad de Fatboss tactiek gebruikt. Bij ons zaten de problemen vooral in de overcharge en daarna dus de chain. Omdat we niet meteen alles om wilden gooien, maar vooral handigheid wilden krijgen in de verschillende abilities op dat moment niets veranderd, maar ik ga 'm voor volgende week zeker weten meenemen.
Gisteravond zoveel mogelijk gecleared dus alleen Qon, Twins en Lei Shen over. Over Qon en Twins maak ik me sowieso weinig zorgen ook al waren het beide first kills vorige week. Verwacht voldoende tijd te hebben voor Lei Shen. We waren dichtbij een kill dinsdag, maar kwamen net wat tijd tekort.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:42

mrsar

waar een sar is,is een wodka

pfff wat lopen er soms figuren rond in dit spel...gister lfr in,met die gast die het doolhof maakt (ff naam kwijt) 1e maal,stonden alleen ik en een tank nog overeind na het doolhof :( wtf je mag ondertussen toch wel verwachten.....pffffff, uitleg gegeven,ik gemarked,2e maal....loopt de helft door de beam heen omdat ze aan de verkeerde kant staan..... :| 3e maal lukte eindelijk,mja was een redelijke wtf

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:50
Ik heb gisteren ook even LFR gedaan voor Titan Runestones, maar beide tanks hadden geen idee wat ze moesten doen, beiden voor het eerst daar. Kwam binnen bij poging 3 Iron Qon en dat ging uiteindelijk nog ok. Tweede baas deden ze alles fout maar ging toch goed. Toen kwam Lei Shen natuurlijk... Veel om uit te leggen en ze deden van alles elke keer fout. Bij poging 5 of zo toch gelukt. Maar tanks die ondanks /i /rw en /y spam gewoon net zo lang in compromised quarter blijven staan of gewoon een paar keer de pillar laten overloaden ondanks alle /rw helpt niet echt mee :p

En na al die moeite natuurlijk weer 0 Titan Runestones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hehe eergister met lei shen in lfr,tanks beukten redelijk door daarvoor,en begonnen daar ook redelijk rap.waarop iemand dus zegt..no groups? maar gewoon na 1e maal zonder doden neer,was best fijn :P zag daarna pas dat het 20 man van 1 guild was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-05 14:32
Ik ben sinds vorige week weer ns begonnen, mn oude DK afgestoft en toch maar de overstap gemaakt naar de alliance aangezien al mn oude Horde guildies ofwel gestopt zijn ofwel op een andere server zitten. En het bevalt me uitstekend, ik heb de MOP content nog niet aangeraakt aangezien mijn DK op 71 was blijven zitten, inmiddels zit ik op lvl 80 en ben ik vashj'ir aan het verkennen. Ik kan nu al niet wachten op de lvl 85+ zones aangezien ik de cataclysm content wel al heb doorgespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Soms gaat het ook goed inderdaad. Vorige week had ik ook een groep met een aantal mensen van dezelfde guild en tanks die goed wisten wat te doen. Twin Consorts gingen gewoon allebei neer nog voor we bij de dusk phase kwamen :D Beiden dus binnen 3 minuten plat en 2 hele fases teniet gedaan daardoor. Was wel eens leuk ter afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
IntToStr schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:56:
Soms gaat het ook goed inderdaad. Vorige week had ik ook een groep met een aantal mensen van dezelfde guild en tanks die goed wisten wat te doen. Twin Consorts gingen gewoon allebei neer nog voor we bij de dusk phase kwamen :D Beiden dus binnen 3 minuten plat en 2 hele fases teniet gedaan daardoor. Was wel eens leuk ter afwisseling :)
Ik had woensdag precies hetzelfde in LFR deel 3. Was voor mijn mage de eerste keer in LFR dat ik niet onwijs dik 1ste stond. We stonden elke kill met een stuk of 6-7 dps te knallen als een gek. Goede healers erbij en heroic geared tanks... echt een walk in the park! Durumu ging 2 seconden na de eerste maze phase neer.

Helaas is het vaak anders, ik moet eerlijk zeggen dat ik op mijn alts ook lang niet altijd even fanatiek mee speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476992

pfff, ben nog steeds bezig met het verzamelen van sigils of power voor die legendary quest, heb inmiddels 19 sigils of wisdom, en 8 sigils of power. Hoop toch echt dat ik dat gedeelte dit weekend kan afronden.

Daarnaast druk met het verzamelen van embersilk voor het lvlen van mijn tailoring en tegelijkertijd mijn enchanting. Eigen schuld als ik alleen maar bezig ben met mijn warlock naar lvl 90 knallen, en niets aan professions doen :)

Ik doe eigenlijk alleen maar LFR, zit op Nagrand, speel meestal 's avonds ff een uurtje of twee tot ongeveer 9 uur, dus een echte raider zal ik wel nooit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
mrsar schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:28:
pfff wat lopen er soms figuren rond in dit spel...gister lfr in,met die gast die het doolhof maakt (ff naam kwijt) 1e maal,stonden alleen ik en een tank nog overeind na het doolhof :( wtf je mag ondertussen toch wel verwachten.....pffffff, uitleg gegeven,ik gemarked,2e maal....loopt de helft door de beam heen omdat ze aan de verkeerde kant staan..... :| 3e maal lukte eindelijk,mja was een redelijke wtf
En wat te denken van mensen die in LFR vooral "niet" lopen met de blauwe beam.
We hadden dus een maze + beam op hetzelfde moment, staonden na eerste maze nog met 10 man, en toch baas nog neergekregen.

Zelf had ik altijd problamen met de maze van de trash, afgelopen een nieuwe LED-monitor aangepast en ik kon ineens ook van de trash-maze de gaten vinden. Dus het is niet altijd een issue van niet begrijpen, maar ook soms de kwalitiet van je scherm. In normal raids verlaagde ik altijd mijn settings omdat je het dan gewoon ziet zonder alle extra shadows etc.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 21:18

Gertjuhjan

Software Engineer

Op mijn oude pc kon ik tijdens wotlk ook een hoop beams niet zien. En dat was altijd weer een gezeik. (ik kreeg bijnaam faildruid).
Toen ik een nieuwe pc kocht, duurde het niet lang voordat ik goed genoeg werd voor maintank.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
sabriel schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:45:
[...]

En wat te denken van mensen die in LFR vooral "niet" lopen met de blauwe beam.
We hadden dus een maze + beam op hetzelfde moment, staonden na eerste maze nog met 10 man, en toch baas nog neergekregen.

Zelf had ik altijd problamen met de maze van de trash, afgelopen een nieuwe LED-monitor aangepast en ik kon ineens ook van de trash-maze de gaten vinden. Dus het is niet altijd een issue van niet begrijpen, maar ook soms de kwalitiet van je scherm. In normal raids verlaagde ik altijd mijn settings omdat je het dan gewoon ziet zonder alle extra shadows etc.
in defends van de noobs :P, ik ken mensen die gaan gewoon in LFR met care attitude en die boeit het niet hoevaak ze dood gaan hoevaak ze geraakt worden zolang ze maar loot krijgen.

En het is soms een combinatie van laks / slechte pc / and being a douchebag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mektheb schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:51:
[...]

in defends van de noobs :P, ik ken mensen die gaan gewoon in LFR met care attitude en die boeit het niet hoevaak ze dood gaan hoevaak ze geraakt worden zolang ze maar loot krijgen.

En het is soms een combinatie van laks / slechte pc / and being a douchebag
Mensen hoeven echt niet mij te verslaan in dps in LFR en ze hoeven echt niet alles tot in perfectie te beheersen, maar globaal weten wat je te wachten staat en een beetje je best doen en meewerken met de groep zou toch leuk zijn. Helaas denken een hoop mensen daar anders over. Noob zijn is niet erg, een douchebag zijn wel.

Het is dat ik Titan Runestones nodig heb, anders zou ik al weken (of maanden) geleden gestopt zijn met LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
IntToStr schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:03:
[...]

Mensen hoeven echt niet mij te verslaan in dps in LFR en ze hoeven echt niet alles tot in perfectie te beheersen, maar globaal weten wat je te wachten staat en een beetje je best doen en meewerken met de groep zou toch leuk zijn. Helaas denken een hoop mensen daar anders over. Noob zijn is niet erg, een douchebag zijn wel.

Het is dat ik Titan Runestones nodig heb, anders zou ik al weken (of maanden) geleden gestopt zijn met LFR.
Ja indeed mee eens, helaas is dit een bewuste keuze.

In de BG's is het nog minder erg daar zijn het 1 en al BOTS BOTS en nog meer BOTS.
Bji LFR doen ze bewust niks, maar BOTS die bakken er helemaal weinig van haha :<!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
soms als noob ken je nog te weinig de tacts van een bepaald scenario of LFR en ga je soms naar alle gewoonte nukend beginnen.
(ikzelf ken er geen enkele uit mijn hoofd en ik ga ook zelden op voorhand zoeken naar youtube filmpjes - ik heb zoiets van "ik wil het spel zelf ontdekken en leren")

gisteren zo met een maat allebei als boomkin HC scenario ingedoken nadat we via /4 een extra monk meekregen... die vloekte bij de baas ook vaak genoeg omdat we de tacts niet doorhadden.
(hij passeerde er al vaker want had al ruim 514-gear)

Nadat hij het ons uitlegde en we terug aan die baas begonnen waren, was de baas maar ook de adds zo opgekuisd.

in LFR moet je soms ook geluk hebben dat er iemand de kennis maar vooral de wil heeft om even de tacts uit te leggen aan 1ste keer meelopers. (tenzij het overduidelijk "laat de tank eerst gaan en dan nukken maar")

wel telkens geluk gehad zowel met de HC scenarios, als de 2x LFR als Nalak die we gisteren deden: 4x loot gekregen: mijn maat werd er woedend van want hij was al weken LFR aan het meelopen en had nog geen enkele keer iets anders gehad dan gold.
de HC scene met zijn hunter bracht hem dan daarna toch nog zijn 516 boog :-) (dus hij was toch een beetje gesust) - maar vaak genoeg doet ie ook een /follow met zijn alt en loopt ie mij achterna tijdens de wat saaiere loopstukken, en doordat we niet in dezelfde guild zitten valt het iets minder op dat we samenhoren.

[ Voor 4% gewijzigd door soulrider op 31-05-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me vooraf wel een beetje ingelezen op icy-veins, wow-insider, etc omtrent de bosses. Maar om onze vriend Durumu er maar even uit te pikken, de eerste pogingen ging ik geheid de pijp uit bij die maze. Het was lastig om het juiste pad te volgen en te bepalen welke kant de beam of death uitgaat.

Ik weet nu hoe het werkt, en kan me er enigszins doorheen wurmen, maar ik kan me goed voorstellen dat je als newbie echt geen idee hebt wat je moet doen en maar gewoon begint met nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

IntToStr schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:03:
[...]

^^ dit. die droprates van TR zijn trouwens wel heel laag...krijg je er maar 1 per week ofzo :(

ik wil trouwens best tacts uitleggen,maar als men er niet om vraagd dan ga ik er vanuit dat ze het weten
Enige 2 waar ik het vraag "everyone know tacts?" is voor de maze en lei shen

@hierboven, In het begin ging het ook gewoon mis omdat het toen ten eerste nog nieuw was :P en daarnaast het heel slecht te zien was,het is nu zoveel beter te zien waar het start punt is.Ik ga meestal ongeveer onder de boss staan en ga goed kijken waar die paarse slangen achtige meuk komt.dan maar even iets minder dps :) en als je het niet weet,vraag je het toch? :)

[ Voor 29% gewijzigd door mrsar op 31-05-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een beetje een domme vraag, maarreh...ik heb uit LFR de staff van die Twins uit TOT raid, en ik ben nog bezig met deel 1 van de legendary quest met die sigils. De reward is volgens mij een gem die alleen past in sha-touched weapons, die niet droppen in TOT-raids.

Is die gem zo goed dat ik een weapon uit de TOT-raid moet laten vallen voor een sha-touched weapon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

is het niet zo dat je in het vervolg van de legendary quests een socket kan toevoegen bij ToT wapens waar die gem in kan? (dit is wat ik nu dus even denk)

[ Voor 8% gewijzigd door mrsar op 31-05-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohw well, maar eerst even zorgen dat ik die gem überhaupt krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

De gem kan je alleen in Sha-Touched sockets plaatsen. De extra gemslot kan je op Sha-Toucher + ToT weapons plaatsen.
Qua wat we beste optie is, raad ik je aan om even http://blog.askmrrobot.co...ormation-overload/#weapon te lezen, daar staat het e.e.a. vergeleken :)

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Cipri schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:36:
De gem kan je alleen in Sha-Touched sockets plaatsen. De extra gemslot kan je op Sha-Toucher + ToT weapons plaatsen.
Qua wat we beste optie is, raad ik je aan om even http://blog.askmrrobot.co...ormation-overload/#weapon te lezen, daar staat het e.e.a. vergeleken :)
kijk dank,ik was nog even aan het twijfelen hoe het zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403706

Zo, recent weer eens de trial gedaan en toen begon het weer te kriebelen :X. Ik heb een jaar of 5 geleden nog WoW gespeeld, maar ben toentertijd gestopt omdat het me teveel tijd kostte. Ik zou nu wel weer willen spelen, maar alleen casual, is dat tegenwoordig een beetje mogelijk? Bovendien kost de basis van het spel, TBC en WOTLK nu maar 15 euro bij elkaar.

Als ik weer ga spelen wil ik graag via dat RAF weer in het spel komen, maar hoe gaat dat in zijn werk? Krijg ik dan een invite van een andere speler en kan ik dan tot level 20 spelen en dat ik het dan vervolgens koop? Of geldt de 300% exp boost pas wanneer ik het spel koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 15:31

Melkaz

Melkazar

Nou die 5.3 pets willen ook voor geen meter droppen, in totaal pas 2 van de 12 nieuwe raid pets, maar ik was toch in TK bezig dus laat ik Kael'thas maar eens bezoeken...

https://www.dropbox.com/s...2013-05-31%2017.28.26.jpg

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 11:56
Anoniem: 403706 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:08:
Zo, recent weer eens de trial gedaan en toen begon het weer te kriebelen :X. Ik heb een jaar of 5 geleden nog WoW gespeeld, maar ben toentertijd gestopt omdat het me teveel tijd kostte. Ik zou nu wel weer willen spelen, maar alleen casual, is dat tegenwoordig een beetje mogelijk? Bovendien kost de basis van het spel, TBC en WOTLK nu maar 15 euro bij elkaar.

Als ik weer ga spelen wil ik graag via dat RAF weer in het spel komen, maar hoe gaat dat in zijn werk? Krijg ik dan een invite van een andere speler en kan ik dan tot level 20 spelen en dat ik het dan vervolgens koop? Of geldt de 300% exp boost pas wanneer ik het spel koop?
tot lvl 20 gratis, daarna kan je tot lvl 85 3 maanden lang met 300% lvlen wat echt heel snel gaat door het doen van dungeosn, als je wilt wil je ik je best helpen :P

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werkt recruit-a-friend ook als je al een battle.net account hebt met een WoW trial? Ik heb ook Diablo 3 en Starcraft 2 aan m'n account gekoppeld, dus ik wil liever niet een heel nieuw account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:18
Anoniem: 403706 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:32:
Werkt recruit-a-friend ook als je al een battle.net account hebt met een WoW trial? Ik heb ook Diablo 3 en Starcraft 2 aan m'n account gekoppeld, dus ik wil liever niet een heel nieuw account aanmaken.
Volgens mij wel, maar je moet geloof ik wel op dezelfde server zitten voor de voordelen (sneller lvlen en lvls granten enzo). al kan dat met CRZ veranderd zijn. En je moet alle stappen goed opvolgen voor het koppelen vvan de accounts, heb dat wel es verkeerd zien gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennism op 01-06-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Melkaz schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:09:
Nou die 5.3 pets willen ook voor geen meter droppen, in totaal pas 2 van de 12 nieuwe raid pets, maar ik was toch in TK bezig dus laat ik Kael'thas maar eens bezoeken...

https://www.dropbox.com/s...2013-05-31%2017.28.26.jpg
Gz,

Ik dacht juist dat de droprate wel aardig hoog was. heb maar 2 90's en al 10/12 pets na vorige week op main en alt Kara/SSC/TK (op alt geen vashj, lukt voor geen meter als feral :/ ) en deze week alleen kara en SSC op main.

Ik heb nu Lil' big wolf, tideskipper en tainted waveling dubbel als mensen willen ruilen, ik mis nog coilfang stalker en Phoenix Hawk hatchling. Verder mis ik nog alle ToT pets behalve de sandling. Dus mocht iemand wat willen ruilen laat het ff weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:09
't zijn 'maar' 10 pets en geen 12 voor Raiding with leashes II </mierenneukmodus> ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Kapoen op 01-06-2013 16:01 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
dan heb ik er 8/10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hoe zit het met de gratis maand speeltijd? Stel ik word geinvite door iemand via recruit-a-friend, krijg ik dan ook een gratis speelmaand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Anoniem: 403706 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:01:
En hoe zit het met de gratis maand speeltijd? Stel ik word geinvite door iemand via recruit-a-friend, krijg ik dan ook een gratis speelmaand?
Heb je een dm gestuurd gozer, kijk er even naar als je kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben momenteel op vakantie. Na mijn vakantie zal ik het volgende deel wel openen. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Ik heb Word of warcraft een keer gekocht met Battlechest en de Burning Crusade.
Ik heb nu een trial gedaan met een proefversie van catalism en wrath of the lich king.
Ik had een mailtje gekregen van world of warcraft of ik het 7 dagen gratis wou spelen.

Is het verder de moeite om voor world of warcraft de nieuwste uitbreidingen er bij te kopen zodat het leuker word? Je kunt ook uitbreidingen online kopen met een game key toch en dan kun je daarna je accound upgraden, moet je dan de hele game eerst verwijderen of gaat het upgraden automatisch met een download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 378118 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:28:
Ik heb Word of warcraft een keer gekocht met Battlechest en de Burning Crusade.
Ik heb nu een trial gedaan met een proefversie van catalism en wrath of the lich king.
Ik had een mailtje gekregen van world of warcraft of ik het 7 dagen gratis wou spelen.

Is het verder de moeite om voor world of warcraft de nieuwste uitbreidingen er bij te kopen zodat het leuker word? Je kunt ook uitbreidingen online kopen met een game key toch en dan kun je daarna je accound upgraden, moet je dan de hele game eerst verwijderen of gaat het upgraden automatisch met een download?
Gaat allemaal automatisch tegenwoordig. Als het goed is, is zelfs alles t/m MoP al geinstalleerd bij je daar dit gewoon in de huidige game client zit. Je hoeft dus als het goed is alleen de key's in te voeren en je bent klaar.

En ja, als je het spel weer leuk vind in de trial is het zeker de moeite waard de rest ook te kopen, anders speel je toch een soort veredelde single player, daar eigenlijk al het multiplayer content nu op lvl 90 plaats vind (PVP, Raids, dungeons, scenario's e.d.) terwijl er ook nog genoeg solo zaken te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:43:
[...]

Gaat allemaal automatisch tegenwoordig. Als het goed is, is zelfs alles t/m MoP al geinstalleerd bij je daar dit gewoon in de huidige game client zit. Je hoeft dus als het goed is alleen de key's in te voeren en je bent klaar.

En ja, als je het spel weer leuk vind in de trial is het zeker de moeite waard de rest ook te kopen, anders speel je toch een soort veredelde single player, daar eigenlijk al het multiplayer content nu op lvl 90 plaats vind (PVP, Raids, dungeons, scenario's e.d.) terwijl er ook nog genoeg solo zaken te doen zijn.
Ik heb de game al een paar jaar niet meer gespeelt, ik ben nu aan het downloaden en instaleren van de game, totdat de 7 dagen weer over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Dan krijg je de huidige client, dus ook alle uitbreidingen meegeinstalleerd. mocht je willen upgraden hoef je dan dus alleen de key's te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu dus mijn world of warcraft voledig geinstaleert, en bij het titelscherm van de game geeft hij aan dat het de mists of pandaria versie is. Ik hoop dat het verder goed gegaan is met de juiste uitbreidingen instaleren die ik nu heb plus de proefversies van de uitbreidings die ik voor een aantal dagen die ik nu uitprobeer.

Verder heb ik de Authenticator ingeschakel in mijn accound en de app geinstaleert op mijn Iphone.
de serial code en de herstel code heb ik ergens opgeschreven op een kladblokje.
Je kon ook ergens aangeven dat bij elke keer opstarten van de game om een code werd gevraagd met die app, maar dat heb ik uit te staan anders gaat hij steeds om een code vragen.

Verder speelde ik de game maar ik werd ook een keer van de server af gekickt door een fout in de verbinding, hebben jullie dat ook wel eens? Lijkt me verder dat je daar weinig meer aan kunt doen dan je router settings aanpassen.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 378118 op 02-06-2013 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En stel ik word gerecruite voor recruit-a-friend, krijg ik als ontvanger dan ook 30 dagen gratis speeltijd? Of moet ik dan eerst 30 dagen speeltijd kopen en krijg ik daar dan gratis 30 dagen speeltijd bovenop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-06 15:49
Anoniem: 403706 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:02:
En stel ik word gerecruite voor recruit-a-friend, krijg ik als ontvanger dan ook 30 dagen gratis speeltijd? Of moet ik dan eerst 30 dagen speeltijd kopen en krijg ik daar dan gratis 30 dagen speeltijd bovenop?
Zoals het vroeger was (toen ik begon, 8-tal jaar geleden dus) moest je eerst kopen dan pas krijgen. Vermoed dat het nu nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Geen van beide. Alleen de recruiter krijgt 30 dagen speeltijd erbij, zodra de recruit speeltijd koopt.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rone schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:34:
[...]

Geen van beide. Alleen de recruiter krijgt 30 dagen speeltijd erbij, zodra de recruit speeltijd koopt.
Maar het was toch ook zo dat wanneer je het spel koopt je gratis 30 dagen speeltijd kreeg? Dat is wat ik me kan herinneren toen ik 7 jaar terug begon met spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
ja die zit er nogg steeds bij voor zover ik weet, maar die gaat dacht ik pas lopen zodra je een betaalmethode selecteerd (bijv CC of automatische afschrijving oid), mocht je binnen een maand weer willen stoppen moet je deze op tijd weer deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Dennism schreef op zondag 02 juni 2013 @ 12:38:
ja die zit er nogg steeds bij voor zover ik weet, maar die gaat dacht ik pas lopen zodra je een betaalmethode selecteerd (bijv CC of automatische afschrijving oid), mocht je binnen een maand weer willen stoppen moet je deze op tijd weer deactiveren.
Je kan ook via Ideal betalen, dan kan je ook los per maand betalen en loopt het niet automatisch door. Maar de recruiter krijgt inderdaad 1 maand gratis en degene die de battlechest koopt krijgt 1 maand gratis (zover ik mij kan herinneren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Thaerel schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:57:
[...]

Je kan ook via Ideal betalen, dan kan je ook los per maand betalen en loopt het niet automatisch door. Maar de recruiter krijgt inderdaad 1 maand gratis en degene die de battlechest koopt krijgt 1 maand gratis (zover ik mij kan herinneren).
Klopt maar dan betaal je geloof ik eigenlijk al voor 2 maanden, je gratis maand en je eerste betaalde maand via ideal. Terwijl je volgens mij (iig dit trucje werkte vroeger) door met een CC of automatische afschrijving je betaalplan te activeren je gratis maand gewoon ging lopen, en mocht tijdens die gratis maand alsnog beslissen niet te willen betalen dan kon je gewoon als je op tijd was het betaalplan weer uitzetten zonder dat er ooit een afschrijving geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Zit toch te twijfelen om realm transfer te doen. Loopt serieus niemand in Org, ally kant is wel druk maar daar heb ik geen chars. Probleem is alleen dat 20 euro voor mij veel geld is en dat ik dan de profs van mn alts kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
even een vraag over fury-warriors

In onze afgelopen raid eindelijk 4-pieces T15 en 2de 1-hander kunnen looten en dacht eindelijk eens los te kunnen gaan als fury. In de 2 dungeons was dit eigenlijk 1 groot drama. Tot gisteren was ik arms, en dan heb je eigenlijk duidelijk een rotatie
1) colossus smash, 2) mortal strike, 3) overpower, 4) slam (filler)

als fury ging ik voor"
1) colossus smash, 2) bloodthirst, 3) raging blow, 4)wildstrike
Rage is niet het probleem, het komt alleen ontzettend vaak voor dat ik alle 4 abilities op CD/niet actief heb en kom hierdoor uit op een schamele 60k op dummy omdat ik gewoon geen rotatie op kan bouwen terwijl ik meer dan genoeg rage heb.

dit is mijn warrior:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Redax/simple

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Afgelopen donderdag 2 tiertokens meegepakt in de raid en deze ingewisseld voor de dps tier als tank. Gister eens een poging gewaagd of dat nog veel verschil maakt in dps. Wat meer op haste gaan zitten, wapen met fallen crusader equipen en LFR in. Ik moet zeggen, de dps nummertjes zijn leuk en ik ben vooralsnog niet moeilijker in leven te houden. Trash richting Qon gewoon zoveel mogelijk pullen, aoe spammen en dan 550k op de teller hebben staan. Gotta love vengeance. Bijna elke boss eindigen in de top 5 als tank in LFR is toch ook wel leuk. De echte check komt natuurlijk pas morgen tijdens mijn eigen raid, maar vooralsnog wel een succes. Qon en Twins zijn volgens de healers niet al te lastig en verwacht ik ook geen problemen met een meer dps georienteerde gearset. Lei Shen is nog even afwachten.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Ik ben lekker mijn monk aan het gearen geweest! En nu beetje aan experimenteren als tank... maar vanavond nog maar beetje verder kloten!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Goede morgen,

Gister was een aparte raid... Beide tanks waren er niet (1 griep, ander internet issues). Opeens hadden we dus een social mee in zijn offspec (had nog nooit TOT normal gedaan) als tank en ging onze monk dps/healer ook voor het eerst met tankspec een instance in.

Iron Qon gaf wat problemen met stacks wisselen in P1, maar ging daarna vrij vlekkeloos neer, ook twins was goed te doen (ik mocht tekenen). Daarna Lei Shen... dat was iets minder ideaal! Voor nieuwe tanks is dat blijkbaar toch best een lastig gevecht, uiteindelijk hebben we dan ook een keer of 10-12 gewiped voor hij uiteindelijk neer ging. Deze week helaas geen Titan Runestones voor mij (LFR en normal cleared) :(

Helaas is gister ook mijn oude guild gestopt als raidguild. Er waren weer wat mensen gestopt, en de nieuwe aanwas is niet genoeg gebleken... echt zonde! Het enige positieve is dat een van mijn oude maatjes (oomkin/ resto) nu een trialspot heeft gekregen in mijn huidige guild 'Cheesecake Vendor'!

Komende woensdag gaan we ons richten op Horridon Heroic, iemand nog specifieke tips? Is er bijvoorbeeld een handige macro om die adds weg te houden? En hoe vaak moet je zo'n add ongeveer raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoffeGast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:46
Zit ook te denken om weer eens WoW op te starten.. ben na Burning crusade gestopt (op een weekje weer subscripen bij Wotlk launch na).

Heeft iemand nog toevallig een scroll of resurrection? Scheelt weer een cataclysm aanschaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moggets
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-11-2017
ThoffeGast schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:05:
Zit ook te denken om weer eens WoW op te starten.. ben na Burning crusade gestopt (op een weekje weer subscripen bij Wotlk launch na).

Heeft iemand nog toevallig een scroll of resurrection? Scheelt weer een cataclysm aanschaf :)
heb je een dm gestuurd voor je gegevens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoffeGast
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:46
moggets schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:09:
[...]

heb je een dm gestuurd voor je gegevens :)
super man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Iemand die ik nog een scroll kan sturen? Zou graag die mount willen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
Je krijgt al 30 dagen gratis bij activering van je batllechest-code ...
(+ de eventuele tijd dat je met de free-client speelt tot level 20)

zodra je daarna tijd bijkoopt, krijgt je recruiter ook 30 dagen extra.

Waarom denk je dat je in totaal 60 dagen gratis gaat krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-06 16:02

Wootlock

Evilution

Meagara down :)

Kostte ~ 50 try's maar dan heb je wel wat.
Ook wat try's op de vogel gehad, die is qua uitvoering wel een stukje makkelijker als die meerkoppige draak.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij gaan vanavond matten met Iron Qon. Ook op 25m is Dark Animus nu neer. Hopelijk redden we wel een 25 man groep, maar signups zien er nog niet best uit. Dan maar hopen dat ik mee mag in de 10 man groep :p

Hopelijk houdt m'n lucky streak aan door bij elke first kill een tier token te coinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

soulrider schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:12:
[...]

Je krijgt al 30 dagen gratis bij activering van je batllechest-code ...
(+ de eventuele tijd dat je met de free-client speelt tot level 20)

zodra je daarna tijd bijkoopt, krijgt je recruiter ook 30 dagen extra.

Waarom denk je dat je in totaal 60 dagen gratis gaat krijgen ?
30 dagen gratis, misschien heb ik het een beetje vreemd verwoord :P. Ik heb de battlechest gekocht voor €3,75 met het basisspel, TBC en WOTLK, wat ik echt een ontzettend lage prijs vind! Daarbij kreeg ik dus 30 dagen gratis speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Anoniem: 403706 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:37:
[...]

30 dagen gratis, misschien heb ik het een beetje vreemd verwoord :P. Ik heb de battlechest gekocht voor €3,75 met het basisspel, TBC en WOTLK, wat ik echt een ontzettend lage prijs vind! Daarbij kreeg ik dus 30 dagen gratis speeltijd.
En niet eens reageren op mijn DM he... Tssss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
Anoniem: 403706 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:37:
[...]

30 dagen van battle chest + (je dacht/hoopte) 30 dagen van RaF = 60 dagen in totaal ...
niets verkeerd verwoord, enkel wel juister geteld door mij :-)

Als je even kan vermeldne waar die zo goedkoop te vinden is, doe er sommigen wellicht een plezier
Mij toch al zeker: ideel voor een maandje dualboxing :+
of natuurlijk anderen over de schreef te krijgen richting WoW

[ Voor 4% gewijzigd door soulrider op 03-06-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wootlock schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:04:
Meagara down :)

Kostte ~ 50 try's maar dan heb je wel wat.
Ook wat try's op de vogel gehad, die is qua uitvoering wel een stukje makkelijker als die meerkoppige draak.
Wat bij ons heel erg hielp om Meg 1000x makkelijker te maken terwijl we hem aan het leren waren, was een extra healer erbij nemen. DPS is geen issue op die fight, healing wel. Met 4 healers kun je die laatste twee koppen makkelijk overleven. :Y) Uiteraard hebben we het nu niet meer nodig om een extra healer erbij te nemen nu we 1/13 heroic zijn. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:05:

Helaas is gister ook mijn oude guild gestopt als raidguild. Er waren weer wat mensen gestopt, en de nieuwe aanwas is niet genoeg gebleken... echt zonde! Het enige positieve is dat een van mijn oude maatjes (oomkin/ resto) nu een trialspot heeft gekregen in mijn huidige guild 'Cheesecake Vendor'!

Komende woensdag gaan we ons richten op Horridon Heroic, iemand nog specifieke tips? Is er bijvoorbeeld een handige macro om die adds weg te houden? En hoe vaak moet je zo'n add ongeveer raken?
Hmm OWEB deaud? :[ Jammer! Had ze graag geholpen, maar heb er de tijd niet voor :s

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-06 16:02

Wootlock

Evilution

NMe schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:50:
[...]

Wat bij ons heel erg hielp om Meg 1000x makkelijker te maken terwijl we hem aan het leren waren, was een extra healer erbij nemen. DPS is geen issue op die fight, healing wel. Met 4 healers kun je die laatste twee koppen makkelijk overleven. :Y) Uiteraard hebben we het nu niet meer nodig om een extra healer erbij te nemen nu we 1/13 heroic zijn. :P
Hebben we ook geprobeerd idd, dat ging erg goed alleen gisteren niet genoeg healers om te 4 healen.
Ben iig blij dat hij neer is :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298591

Kan iemand mij blij maken met een Scroll of Resurrection? PM me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481233

Ben een horde druid aan het levelen in Ragnaros eu. Weet iemand of dit een leuke server is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:38
edit: laat maar, klinkt verkeerd.

[ Voor 85% gewijzigd door Negaiido op 03-06-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nou, Iron Qon was op 10m in ieder geval niet lastig. Bij 4e try lag ie plat als ik me niet verteld heb. Daarna met de instelling "eerst maar eens proberen en daarna echt lezen" (iedereen kent globaal de tactics wel) Twin Consorts gedaan. En ja hoor, een one-shot :D Ging echt nergens over. Ook totaal niet in de problemen geweest.

Als we dan toch bezig zijn, Lei Shen ook maar proberen, maar daar zijn we nooit verder gekomen dan 2e transitie. Iets te veel persoonlijke foutjes links en rechts en die zijn helaas vrij dodelijk soms. Wel leuk gevecht moet ik zeggen.

Helaas is wel m'n lucky coin streak gebroken qua tier items. Heb deze keer alleen een thunderforged bis item gewonnen :p

Alleen weer geen enkele Titan Runestone deze week. Hopelijk volgende week eindelijk weer eens een paar erbij zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Gister even een nieuwe achtergrond op m'n werk neergezet!

Echt vet deze!

Afbeeldingslocatie: http://i707.photobucket.com/albums/ww77/stefanvanrossen/Achtergrond_zps53973b97.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn! mooi geregeld zeg!

Ik wacht weer ff op de reset van de raids zodat ik eindelijk mijn laatste sigil of power kan scoren. (hopelijk)
Voor nu ff de daily shuffle aan het doen om wat pandaria reps omhoog te werken. Dominance Offensive, August Celestials, Shadow-pan, en Thunder Island, nog genoeg te doen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
hulkie schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:05:
Goede morgen,

Gister was een aparte raid... Beide tanks waren er niet (1 griep, ander internet issues). Opeens hadden we dus een social mee in zijn offspec (had nog nooit TOT normal gedaan) als tank en ging onze monk dps/healer ook voor het eerst met tankspec een instance in.

Iron Qon gaf wat problemen met stacks wisselen in P1, maar ging daarna vrij vlekkeloos neer, ook twins was goed te doen (ik mocht tekenen). Daarna Lei Shen... dat was iets minder ideaal! Voor nieuwe tanks is dat blijkbaar toch best een lastig gevecht, uiteindelijk hebben we dan ook een keer of 10-12 gewiped voor hij uiteindelijk neer ging. Deze week helaas geen Titan Runestones voor mij (LFR en normal cleared) :(

Wij zitten nu voort ook op Horridon HC (10m) en hebben al de nodige tries achter de rug. Heel eerlijk gezegd is hij niet zo ontzettend veel anders dan op normal. Je krijgt +- elke minuut een Dire Call van 250k dmg waarbij 1 persoon (in de volgorde van ranged > healers > melee > tanks) de rest van het gevecht een Direhorn Spirit (pink dino!) achter hem aan krijgt die je praktisch one-shot als hij je raakt. Als je deze add raakt krijgt hij een knockback dus zo af en toe een ranged aanval (taunt werkt ook) zijn kant op sturen en het zou geen probleem mogen zijn.

Let op: ook Dire Call krijgt tijdens de 'enrage' fase dubbele schade en doet dan dus 500k dmg p.p pre-cd's.

Alle adds hebben uiteraard meer hp en doen meer schade. Alle avoidables (sand trap, living poison, frozen orb, lightning nova totem, double swipe) doen absurd veel meer schade dus mensen die daar nog door geraakt worden zal je snel opmerken ;) Alle dots (blazing sun, rending charge, venom bolt, deadly plague, hex of confusion) wil natuurlijk tot zo min mogelijk beperken (interrupts/stuns/knockbacks/vortex/grips) en zo snel mogelijk dispellen.

Probeer het midden zo veel mogelijk troepvrij te houden. Meestal kiten wij de adds per gate zo langzaam mogelijk richting de volgende gate. Handig in gate 4 is om de shamans stuk voor stuk dood te maken (dus eerst shaman door voordat de volgende van z'n beertje gemept wordt) omdat je dan een stuk minder totems+curses krijgt.

Wees voorbereid op het moment dat War-god Jalak dood gaat. De schade die Horridon op dat moment gaat doen op de tanks is absurd. Je moet op de moment echt je dmg reduction cd's hebben. Wij zitten nu te hikken tegen dit stuk. Tanks gaan echt tegen de vlakte binnen 2 seconden als je onvoorbereid bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
deTwisj schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:33:
[...]

Wij zitten nu voort ook op Horridon HC (10m) en hebben al de nodige tries achter de rug. Heel eerlijk gezegd is hij niet zo ontzettend veel anders dan op normal. Je krijgt +- elke minuut een Dire Call van 250k dmg waarbij 1 persoon (in de volgorde van ranged > healers > melee > tanks) de rest van het gevecht een Direhorn Spirit (pink dino!) achter hem aan krijgt die je praktisch one-shot als hij je raakt. Als je deze add raakt krijgt hij een knockback dus zo af en toe een ranged aanval (taunt werkt ook) zijn kant op sturen en het zou geen probleem mogen zijn.

Let op: ook Dire Call krijgt tijdens de 'enrage' fase dubbele schade en doet dan dus 500k dmg p.p pre-cd's.

Alle adds hebben uiteraard meer hp en doen meer schade. Alle avoidables (sand trap, living poison, frozen orb, lightning nova totem, double swipe) doen absurd veel meer schade dus mensen die daar nog door geraakt worden zal je snel opmerken ;) Alle dots (blazing sun, rending charge, venom bolt, deadly plague, hex of confusion) wil natuurlijk tot zo min mogelijk beperken (interrupts/stuns/knockbacks/vortex/grips) en zo snel mogelijk dispellen.

Probeer het midden zo veel mogelijk troepvrij te houden. Meestal kiten wij de adds per gate zo langzaam mogelijk richting de volgende gate. Handig in gate 4 is om de shamans stuk voor stuk dood te maken (dus eerst shaman door voordat de volgende van z'n beertje gemept wordt) omdat je dan een stuk minder totems+curses krijgt.

Wees voorbereid op het moment dat War-god Jalak dood gaat. De schade die Horridon op dat moment gaat doen op de tanks is absurd. Je moet op de moment echt je dmg reduction cd's hebben. Wij zitten nu te hikken tegen dit stuk. Tanks gaan echt tegen de vlakte binnen 2 seconden als je onvoorbereid bent.
KIJK! hier kan ik zeker wat mee, bedankt! Woensdag gaan we proberen, ik zal tegen die tijd een update geven!

Dots werken ook op die Roze add toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06:27

vhal

ಠ_ಠ

Die keer dat ik moest invallen voor HC Horridon werkte mijn serpentstings amper. Direct damage werkte een stuk beter

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dark Animus Heroic 10 man down! Wat een gevecht :X. We hebben er 147 wipes op gehad waarvan minstens 75% binnen de minuut. Voor mij de lastigste baas van deze tier op heroic. Ik denk dat Lei Shen nog wel mee gaat vallen. Vooral omdat er minder RNG momenten zijn als op Dark Animus.
Wel nog een rank 24 gehaald: http://www.worldoflogs.co...dashboard/?s=9775&e=10112

[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 04-06-2013 11:56 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Misschien even een leuk weetje ; maar ik zag dat de prijzen op battle.net voor services nu voor de helft worden aangeboden !

Een faction change + realm change koste mij nu €22,50 ipv € 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zag het ook op mmo-champion staan ja. Gek genoeg waren de prijzen alleen voor Europa gehalveerd. US mag gewoon nog oude prijs betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Local Host schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:12:
Misschien even een leuk weetje ; maar ik zag dat de prijzen op battle.net voor services nu voor de helft worden aangeboden !

Een faction change + realm change koste mij nu €22,50 ipv € 45
oeoeoe!!! zoekt een leuke horde guild nog een Monk als social? ik wil toch al weg van mijn oude realm en als ik hem ook nog eens horde kan maken :D helemaal goed! Iemand op Silvermoon Oid? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-06 14:36
Eigenlijk zouden deze prijzen standaard moeten zijn maar ach. Gevolg is wel dat realms die al leeg zijn meer mensen zien vertrekken nu de prijs redelijk aanvaardbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Dan is er misschien een kans dat ze binnenkort een aantal servers gaan mergen.
Nu eerst korting op transfers zodat ze er nog een extratje uithalen en straks een merge van servers.

Aan de andere kant denk ik niet dat er servermerges plaats zullen gaan vinden. Dat zou voor wow het begin van het einde zijn. Want dan gaan de nieuwssites zeggen dat WoW dood aan het gaan is.
Ik zie de koppen al voor me: "Blizzard kondigt stopzetten van aantal servers aan. Is dit het einde van de World of Warcraft?"

Ik denk dat als er servermerges plaats gaan vinden, ze het gaan opzetten als 1 server met een hele grote capaciteit. Dan is het misschien nog wel te verkopen aan de nieuwssites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 11-06 11:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Dit is maar een weekje korting trouwens :

http://eu.battle.net/wow/...ervices_50_Off-04_06_2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit op Nagrand, niet de drukste server, maar ik vertik het om nog eens 20 euries neer te tellen om op een andere server te kunnen spelen, met mijn enige lvl90 character.

Sorry hoor, maar is het niet een klein beetje achterlijk dat, als ik al betaal om het spel te spelen, ik nog eens extra moet gaan betalen om op een andere server te kunnen?

Een wow-vriend van me is samen met m'n oude guild vertrokken naar Dreanor (of Draenor) en ziet me graag komen, maar vooralsnog vermaak ik me nog wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 476992 op 04-06-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Silvermooon is een Alliance Realm bedenk ik me net? Wat is een leuke drukke horde realm?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Onze Dark Animus Heroic kill video:

Hectisch... chaotisch... fun times! :X

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 476992 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:57:
Ik zit op Nagrand, niet de drukste server, maar ik vertik het om nog eens 20 euries neer te tellen om op een andere server te kunnen spelen, met mijn enige lvl90 character.

Sorry hoor, maar is het niet een klein beetje achterlijk dat, als ik al betaal om het spel te spelen, ik nog eens extra moet gaan betalen om op een andere server te kunnen?

Een wow-vriend van me is samen met m'n oude guild vertrokken naar Dreanor (of Draenor) en ziet me graag komen, maar vooralsnog vermaak ik me nog wel.
Het alternatief is dat een server helemaal niet meer boeit en dat kleine beetje community dat er nog over is ineens totaal vernield wordt omdat iedereen elke zoveel tijd eens een nieuwe server uitprobeert. Helemaal niet belachelijk dus.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Laatst online: 11-06 16:41

TTLCrazy

Listen to Frankie

Mwah, als de community goed is, is er ook geen reden om te vertrekken. Degene die met tegenzin blijven stoppen dan meestal ook wel met spelen na een tijdje. Ik vind 20+ euro's hiervoor ook nog steeds veel te
veel.

Ik heb zelf voor de tweede keer met WoW mijn account gestopt. Mijn guild deed voorheen 25 man raids, maar door verschillende oorzaken is het nu 10 man. En ik vind 10 man raiden dus echt helemaal niets aan. Tuurlijk kan ik via openraid o.i.d. wel andere raids vinden maar ik speel wow vnl. vanwege de mensen die ik in het guild heb leren kennen. En laat nu +/- 50 procent daarvan vertrokken zijn of niet meer spelen. Nou ja, misschien over een paar maanden nog es kijken...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dan vraag ik bij deze om een leuke realm voor alliance waar de pop bijna tegen "full" aan zit ?.

En het liefst nog met een friend rank spotje :), voor 10 euro wil ik het zinkende schip op Bladefist wel verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Gertjuhjan schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:40:
Nu eerst korting op transfers zodat ze er nog een extratje uithalen en straks een merge van servers.

Aan de andere kant denk ik niet dat er servermerges plaats zullen gaan vinden. Dat zou voor wow het begin van het einde zijn. Want dan gaan de nieuwssites zeggen dat WoW dood aan het gaan is.
Ik zie de koppen al voor me: "Blizzard kondigt stopzetten van aantal servers aan. Is dit het einde van de World of Warcraft?"

Ik denk dat als er servermerges plaats gaan vinden, ze het gaan opzetten als 1 server met een hele grote capaciteit. Dan is het misschien nog wel te verkopen aan de nieuwssites.
Blizz zou wat mij betreft een flink aantal server kunnen mergen naar pak em beet 2 of 3 per soort.
Dus 3 PvP server, 3 PvE servers etc..

En dan gewoon je naam houden maar met je battle.net naam verwerken in de naam. Dus Poysonivy@Junglebeast#2495. Dat zie je dan alleen bij een /who search en niet in game ofc.. Of die @Junglebeast#2495 ergens in de tooltip verwerken. En dat moet je dus ook helemaal typen in de mail.
Ik speel nu Neverwinter en daar zie je ook dezelfde namen, alleen achter de @ is dus anders.

Ben wel benieuwd wat de nieuwe feature is die in 5.4 komt. :)

Ik ben trouwens wel uitgekeken op Neverwinter.. wat een hack/exploit spel is dat zeg. :F

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-06 15:24

junglebeast

hier staat iets

Hmm er komt een Battle.net Desktop Client.

http://www.mmo-champion.c...Battle-net-Desktop-Client

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Haha, weer eens een typisch voorbeeld van mensen die alleen maar in LFR geraid hebben en nu normals denken te kunnen doen.. Omdat we met de guild iemand tekort kwamen wilde we iemand puggen voor Megeara en we haalden een DPS binnen. Eerste try haalde hij 32k dps en whipete we omdat de stacks op de tanks te hoog werden.. Ik dacht...nja.. het zal wel aan de eerste try liggen..

Maar nee hoor.. Volgende try, doet hij 42k, maar zie ik hem heeeel de tijd in de groene bommen staan... ook echt geen stap uit de weg gaan..

Ga ik daarna kijken naar zijn gear.. heeft hij voor de helft tank gear aan.. Haha, lekker goed gekeken van onze raidleader ook. Die keek alleen naar de ilevel van 514..

Echt jammer dat zulke mensen denken zomaar even mee te kunnen in normals..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Gister mailtje van officer, of ik woensdag ook kon raiden, vanwege upgrades van eerste boss.
Gezien ik dan training heb, kan dus niet. Blijkt dus dat die officer alleen naar mijn gear gekeken heeft, en niet naar mijn healing, ik outheal/ben op par aan de andere healers die veel beter gegeared dan mij zijn.

Even wat heen en weer whisperen, niets aan de hand.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Blizz moet het gewoon announcen als een nieuwe feature ^^
dan kunnen die nieuws sites koppen maken zoals : Blizzard announced WoW super servers to enhance gameplay , new start for wow ?
Gewoon goed verkopen als blizz PR dus.
Anoniem: 476992 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:57:

Je moet niks , wil je niet betalen dan blijf je toch waar je bent en je hoeft uiteraard niet te betalen voor een andere server , het staat je helemaal vrij om een nieuwe character aan te maken op welke server dan ook.
Niemand verplicht je om een transfer te betalen.

[ Voor 35% gewijzigd door dontcare op 05-06-2013 09:27 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

dontcare schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:22:
[...]

Blizz moet het gewoon announcen als een nieuwe feature ^^
dan kunnen die nieuws sites koppen maken zoals : Blizzard announced WoW super servers to enhance gameplay , new start for wow ?
Gewoon goed verkopen als blizz PR dus.
Alsof je mijn post op de EU-forums letterlijk overtyped:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb gister mijn Monk maar even horde gemaakt... voor 12,50 is dat natuurlijk zoooo gedaan! Geen geld :)! Nu nog even kijken welke realm ik transfer met mijn Undead monkieeee ik denk naar Stormscale of Outland.. de drukste horde realms

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23

porn*

...take on the world!

Ben een tijdje terug gestopt, maar het begon toch weer een beetje te kriebelen, vrienden spelen het ook nog en dat scheelt he :P Dus maar weer even geactiveerd, helaas waren ze verhuisd van server dus dat moest ik nog wel even doen. Ben van m'n oude main (DK) afgestapt en m'n priest weer opgepakt, disc met name met shadow offspec.
Gearen is goed te doen tegenwoordig en de LFRetjes gaan prima, hoewel het grote aantal nieuwe bosses nog wel ff wennen is. Leuke trucjes hebben disco's tegenwoordig :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
Gister eindelijk de vliegende rat hc plat weten te leggen. Ook nog een paar tries iron qon hc gedaan, maar dat ging nog niet zo best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Ik denk dat deze actie 2 dingen kan betekenen.
1. Ze zijn aan het aftasten om te kijken of er animo is voor lagere prijzen zodat ze misschien permanent om laag gaan.
2. Ze gaan low pop servers op deze manier nog lower populated maken zodat de weg voor server merges makkelijker wordt. Minder problemen met dubbele namen etc.
Mektheb schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:27:
Dan vraag ik bij deze om een leuke realm voor alliance waar de pop bijna tegen "full" aan zit ?.

En het liefst nog met een friend rank spotje :), voor 10 euro wil ik het zinkende schip op Bladefist wel verlaten.
Bladefist gaat nu al vrij hard achteruit aan beide kanten.
Met 5.3 had ik wel een lichte opleving verwacht maar het is juist erger geworden. Gisteren in Horde trade ging het er al over dat er waarschijnlijk 2 a 3 guilds vertrekken die nu nog raiden. En er zijn er al niet zo veel meer.
GM en een aantal RL vrienden van hem gaan ook vertrekken dus de guild is dan ook dood :'( .
Zelf zal ik ook niet op Bladefist blijven. Ragnaros Horde zag er wel goed uit, misschien nog even kijken op Tarren Mill.

Voor Alliance zou ik voor Ravencrest, Sylvanas of Frostmane gaan.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, goed, misschien reageerde ik wat overdreven, maar blijf het toch wat zuur vinden dat, als ik met mijn enige lvl90 warlock op een dooie server overblijf, ik zal moeten betalen, of een nieuwe character zal moeten beginnen.

Misschien ben ik als Hollander dan wel te knieperig (op z'n twents) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Denk dat ik morgen Sylvanas als nieuw thuis ga benoemen :) !
Zertaxka schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:41:
[...]

1. Ze zijn aan het aftasten om te kijken of er animo is voor lagere prijzen zodat ze misschien permanent om laag gaan.
2. Ze gaan low pop servers op deze manier nog lower populated maken zodat de weg voor server merges makkelijker wordt. Minder problemen met dubbele namen etc.

[...]

Met 5.3 had ik wel een lichte opleving verwacht maar het is juist erger geworden. Gisteren in Horde trade ging het er al over dat er waarschijnlijk 2 a 3 guilds vertrekken die nu nog raiden. En er zijn er al niet zo veel meer.
GM en een aantal RL vrienden van hem gaan ook vertrekken dus de guild is dan ook dood :'( .
Zelf zal ik ook niet op Bladefist blijven. Ragnaros Horde zag er wel goed uit, misschien nog even kijken op Tarren Mill.

Indeed, ik ga dan ook voor Sylvanas onze guild heeft het er ook al stiekem over op het forum om met een paar misschien te gaan die kant op.
Maar dat weet ik niet helemaal hoe dat loopt, maar denk ik wel ga

[ Voor 91% gewijzigd door Mektheb op 05-06-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Ok mooi, Word tijd om van Trollbane af te gaan dan ( Nog nooit zoon dooie server gezien ).

Ff een vraagje, wat is ongeveer de average Ilvl needed voor normel ToT ? ik heb vroeger veel geraid ( 6/7HC FL ect ) maar heb sinds patch 5.1 niet meer geraid ( Alleen arena gespeeld wegens school ) en wil dus weer aan PvE content beginnen maar wil eerst mijn gear weer een beetje in orden hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

dat er waarschijnlijk 2 a 3 guilds vertrekken die nu nog raiden. En er zijn er al niet zo veel meer.

Hmmm voor horde Ragnaros of Stormscale of Tarren Mill? Hoe zit het met de Nederlanders?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

[...]

Hmmm horde worden + transfer zie ik ook wel zitten eigenlijk, ben nu ook wel is undead priest en bevalt me erg goed kwa animations etc.
Mogelijkheid de realm waar jij heen gaat een friend rank misschien mogelijk is ?.

Ben niet van plan om meer te raiden in de toekomst, maar vind het wel leuk om is een keer in de week lfr en wat pvp te knallen etc.
En dat is dan toch wel leuk in een "behoorlijke guild" inplaats van zo'n standaard perk guild :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 11:56:
[...]

Hmmm voor horde Ragnaros of Stormscale of Tarren Mill? Hoe zit het met de Nederlanders?
Stormscale is vrij druk met nog al wat Zweden,Noren en Denen.
Dus ik zou zeggen Ragnaros, Tarren Mill en Draenor voor Horde.
Redelijk druke realms maar niet zo druk als Outland/Silvermoon voor Alliance of Twisting Nether/Stormscale/Kazzak voor Horde.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.